• 69.

    פוליטיקאים צרי אופקים- תפסיקו לעשות נזקים עם ההצעות הפופוליסטיות האלה (ל''ת)

    א7, 28/10/09 17:28

  • 68.

    מדוע ביבי התבלבל בהצבעה על נושא חשוב כזה. (ל''ת)

    בולבול המבולבל, 28/10/09 17:27

  • 67.

    מערב ירושלים היא בירת העם היהודי! (ל''ת)

    גולן, 28/10/09 16:53

  • 66.

    הם מתבישים להודות שהמטרה האמיתית=להתחנף לקול הערבי=הם בושה לעם היהודי (ל''ת)

    נ.כהן שיורידו את המסכות=ויגלו פרצופם האמיתי=מכוערי, 28/10/09 15:37

  • 65.

    ----------------- מפלגת האבודה = ערב רב -------------- (ל''ת)

    שונאי ישראל = שמאלנים, 28/10/09 15:02

  • 64.

    שוב ליקוק והתפרסות של מפלגת העבודה והגרוע זה

    אלעד, 28/10/09 14:51

    הנחיתות של מפלגת הליכוד...

  • 63.

    מפלגת מפלה

    אהובה שרמן , 28/10/09 14:23

    ''מן הפח אל הפחת'' ההתאבדות וההתפוררות של העבודה מובטחת

  • 62.

    לאיתן כבל,ככה אמא שלך ואבא שלך חינכו אותך????תתבייש!!!

    אביחי, 28/10/09 14:22

    מזמן חצית כל קו אדום,חצוף עז פנים,

  • 61.

    בורות לגבי הציונות

    אזרח, 28/10/09 14:21

    לא כל היהודים הם ציונים, וזה בסדר גמור, צריך לקבל את האחרים. גם אם אני יהודי שבוחר לגור בארץ ישראל וחושב שיש בזה הרבה דברים טובים, זה לא אומר שאני בעד הציונות.

    הציונות היא דבר ראשון תנועה פוליטית ולא דתית/רוחנית, שמבחינה רשמית מנסה לדאוג ליהודים שלא מתייחסים אליהם יפה במדינות העולם, ולקבץ את כולם במדינה אחת על אדמת ארץ ישראל הקדומה, על חשבון התושבים הקודמים של האיזור.
    למי שמתעניין בהיסטוריה נחשפים הרבה צדדים שליליים בציונות, שגרמו גם לי לחשוב עליהם דברים רעים.

    מעבר להכל, ישנה בורות עמוקה לגבי מושג הציונות, ורבים היום מנפנפים בסיסמה של ציונות בלי להבין באמת מה היא התנועה, ולמשל על הקשר בינה לבין הבונים החופשיים.

  • 60.

    אז מה בירת העם היהודי ? מכה ? (ל''ת)

    אלדי, 28/10/09 14:20

    • )): (ל''ת)

      אם אתה מתעקש..., 28/10/09 15:06

    • אין דבר כזה בירה של ''עם''. יש בירות של מדינות. (ל''ת)

      יריב א. , 28/10/09 18:33

      • אבל מה לעשות שמדינת ישראל היא גם מדינתו של העם היהודי ?- (ל''ת)

        למרות שאתה לא מכיר בכך.., 29/10/09 01:30

  • 59.

    גם אם ירושלים אי פעם תפסיק להיות בירת ישראל היא תשאר בירת העם היהודי ל

    אזרח, 28/10/09 14:18

    לתמיד, משום שכך היה במשך 3000 שנה ושום מפלגה, אפילו לא מפלגת העבודה, שהולכת להמחק בקרוב מן המפה הפוליטית, לא יכולה לשנות.

    • מה 3,000 שנה? לפחות 4.5 מיליארד שנים מיום בריאת העולם.

      יריב א. , 28/10/09 17:03

      אתה רק שוכח פרט קטן אחד. ממלכת ישראל תחת ירבעם היתה פי 5-7 גדולה ממלכת רחבעם ובירתו ירושלים. כלומר רוב מכריע של העם כבר אז לא הסכים להצהרתך שירושלים היא הבירה שלהם. זה משאיר רק 15% שגם לא בטוח שכולם התייחסו לירושלים באותה צורה כפי שאנחנו מתייחסים אליה.
      דוד היה במאה ה 10 לפנה''ס--בהנחה שהיה דוד אבל זה לא חשוב לנושא כרגע. ירושלים נחרבת במאה ה 6 לפנה''ס על ידי מלך בבל. כלומר ירושלים היתה בירה רק 400 שנה.נחמיה ועזרא חוזרים עם קומץ קטן מאוד של גולים ומתחילים לבנות בירושלים בערך במאה הרביעית לפני הספירה וירושלים נחרבת שוב במאה הראשונה לספירה. כלומר עוד 400 שנה.
      מאז במשך 2,000 ירושלים לא בירה בכלל. וגם עכשו, היא בירה של צאצאי אולי 15% מאלו שחיו בתקופת שלמה.הטענה שלך מתנדפת כעלה ברוח.
      ונמשיך למצב היום. רוב היהודים חיים מחוץ לישראל ואינם מחשיבים את ירושלים כבירתם. שוה עולה עשן מאמונתך.

      אבל מישהו הציע כבר שהכנסת תעביר חוק שיכריז על ירושלים כבירת העולם. ובא שלום על כולנו.

      והטמטום ימשיך לחגוג.

      • לערב רב הדמגוג-דוד המלך קנה את ירושלים מאדם פרטי,למרות שכבש אותה.

        אתה מתכחש לקיברו ?-מתכחש לבית המקדש ?-מתעלם, 29/10/09 01:32

        מכל הממצאים הרבים ?

        משך היות ירושלים בירתו של עם ישראל,איננה רלוונטית.שום כיבוש לא יכול להעביר את הבעלות לעם אחר.וגם אם לדעתך זה אפשרי-אז כובש מי שכובש אחרון..

        אגב-תודה על השרות הנפלא שאתה עושה לעם ישראל התמים,בכך שהינך חושף את פרצופו הבוגדני האמיתי של ה''שמאל''.

      • יש לך סיבה טובה להתעלם מתפילות היהודים בכל מקום שהיו...

        זלמנוביץ ישראל, 29/10/09 12:23

        משכיל כמוך יודע כי נציגך נלחמו עד התקופה האחרונה בדפוס, ורק מעטים מהם יודעים ספר...

        בשונה, באותם 2000 שנות גלות, כל יהודי בכל מקום שהיה התפלל שלוש פעמים ביום: ''ולירושלים עירך ברחמים תשוב''

  • 58.

    השמאל היהודי=המנוע של האנטישמיות העולמית

    ziv78 , 28/10/09 14:15

    וזה ככה כבר מאה שנים.

  • 57.

    ולחשוב שבחרתי במפלגה הזו. טעות מבחינתי שלא אחזור אליה ככל הנראה. (ל''ת)

    גבריאלה, 28/10/09 14:15

  • 56.

    עוד מיקרה ברור מבית היוצר של היהודים שיודעים מצוין לעבוד על עצמם

    פקק תנועה , 28/10/09 14:13

    אי הכללתה של ירושלים כבירת העם היהודי זו הפנייית עורף קשה בותר לכל הציונות מאז ומתמיד כולל של הרצל חוזה מדינת היהדים ושלמה המלך דויד והרדוס ומי לו חוץ מדויד בין גוריון לא לחינם הגיעה מיפלגת העבודה ל5 מנדטים

    • החברל'ך הללו לא חיו בל.א. ובוסטון אלא פה .... (ל''ת)

      אריק ג., 28/10/09 14:54

      • מיפלגת העבודה הנציחה והביאה את הגלות והיהודי הגלותי למדינת ישראל

        פקק תנועה , 29/10/09 08:21

        ולמרות הכל ולמרות שהם טוענים שהם נלחמו בתופעה זו אבל ללא הצלחה יתרה והתוצאות ידועות בהמשך בכול דבר נושא ועינין של חיינו

  • 55.

    יצא המרצע מהשק. זה המסמר האחרון בארון של העבודה. (ל''ת)

    המופתע, 28/10/09 14:11

  • 54.

    מפ' העבודה וירושלים

    צמצמ, 28/10/09 14:10

    מה שעשתה מפלגת העבודה בעינין החוק על ירושלים
    הוא מעשה נבלה. אמם מפלגה של פחדנים טוכסלייקרים, וגולדסטונים

  • 53.

    לצעשה רה''מ הנו אהוד ברק, ביבי, רק כפיל שלו למה? ראה בפנים

    פרופ' אליאב בר -אילן, 28/10/09 14:08

    1. שר המשפטים לא יכול לבצע מה שהוא רוצה, בגלל מפלגת העבודה.
    2. בכל נושא ביטחוני אין לביבי מה לומר!!
    3. כל מה שיכול לעשות ביבי זה הופעות ראווה.

  • 52.

    העבודה=האבודה

    שמאל זה פסה, 28/10/09 14:05

    מפלגת 'אמת' לשעבר התגלתה בעצם כ'שקר', ולכן נעלמה מהמפה הפוליטית. על חורבותיה קמה מלפגת ה'עבודה', שהתגלתה בעצם כמפלגת ה'אבודה'. גם היא תעלם בקרוב.

    שמאל זה משהו שמתאים למדינות כמו שוויץ או ני זילנד.
    כאן, במזרח התיכון, כשאנו מוקפים משטרים עוינים שמבינים רק את שפת הכסף והכוח, ומשתמשים בדת כתירוץ, רק שלטון ימני חזק, זה מה שיביא את השלום והביטחון למדינה האומללה ומוכת הגורל הזאת.

  • 51.

    לכנסת ישראל אין שום סמכות להכריז על ירושלים כעל בירת העם היהודי

    ארז, 28/10/09 14:04

    אני לא מבין בכלל על מה המהומה... מלכתחילה, אין לכנסת ישראל שום סמכות להכריז על ירושלים כעל בירת העם היהודי.

    כנסת ישראל הינו מוסד, המייצג את אזרחי ישראל בלבד. הבעיה היא לא באזרחי ישראל שאינם יהודים, אלא ביהודים שאינם אזרחי ישראל - איפה נשמעת דעתם ועמדתם? כיצד הכנסת מייצגת אותם?

    הצעת החוק הזו מיותרת, פשוט משום שהכנסת לוקחת על עצמה סמכות שאין לה. הרי לא יעלה על הדעת שהיא תכריז על ירושלים כעל בירת כל העולם, נכון? בדיוק באותה המידה, אין לה סמכות להעביר את הצעת החוק הנוכחית. חבל פשוט על הזמן והכסף המבוזבזים כאן על ההבל הזה. (וכשאני כותב ''הבל'', אני מתייחס להצעת החוק).

    ולאחיי היהודים אני אוסיף: ירושלים לא צריכה את הצעת החוק הזו, על מנת להיות בירתם של כל היהודים, אלו שחיים בישראל ואלו שלא, אלו שבעלי אזרחי ישראלית ואלו שלא. רגשותיו של העם היהודי לירושלים אינן תלויות בהצעת חוק כזו או אחרת, ולכן החוק הזה הוא פשוט מיותר.

  • 50.

    וישראל היא לא ארצו של העם היהודי???? מתחכמים אהה? (ל''ת)

    גולדה, 28/10/09 14:04

    • ישראל היא של הישראלים, כלומר

      ziv78 , 28/10/09 14:18

      של 300 אלף העובדים הזרים שחלק גדול מתוכם רימה את רשויות ההגירה ועובד בארץ באופן לא חוקי.

      של 600 אלף הגויים מרוסיה שעלו לישראל מאות מיליארדים-כספים שאתם שילמתם כדי להעניק להם אחלה תנאים ומענקים.

      של הערבים שבונים באופן לא חוקי, מציתים יערות, שולטים באופן אלים בדרום הארץ וכ''ו.

      של תושבי רמת אביב האנינים שמטיפים לנו ממקום מגדל השן שלהם וישמחו מאוד עם הילד יביא גויה אמיתית הביתה, ולא סתם חיקוי כמו שהם.

      וכן, גם של כמה כאלו שאבותיהם היו יהודים.

  • 49.

    ירושלים היא בירת אזרחי מדינת ישראל. מי אתה שתדבר בשם העם היהודי?

    יריב א. , 28/10/09 14:03

    בימים אלו מתכנסת בוואשינגטון וועידה רבת ממשתתפים יהודיים שלא מקבלים את ירושלים כבירתם.
    יש לי הצעה הכי פשוטה לאורלב. למה שלא תתחיל עם הצעת החלטה שאלהים ברא את העולם לפני 5600 וכמה שנים. ומשם תמשיך עם הצעת החלטה שהעולם נברא ב 6 ימים ואלהים ברא הכל בבת אחת ושתורת דארווין אינה מקובלת, ולא תילמד בישראל
    ההצעה השלישית שכולם צריכים להתפלל לירח. ההצעה הרביעית תודיע שהיום יום רביעי. אחרת לא יידעו שהיום יום רביעי.ואחר כך תנוח ותמשיל לחמחרת עם עוד כמה הצעות כאלו. למשל חייבים לקבוע בחוק בישראל שכדור הארץ מסתובב מסביב לשמש. וכמובן שמחר זה יום חמישי. וכך הלאה וכך הלאה עד שתגיע להתבוננות.


    מאיפוא יצאו כל כך הרבה אוילים (פירומנים) במדינה כזו קטנה?

    • יריב אם שום דבר לא נוצר מאין ואין אלוהים מי ברא את העולם ואותך??? (ל''ת)

      ניוטון, 28/10/09 14:18

      • העולם קיים 4.5 מיליארד שנים. ואת היתר חזור לבית ספר עממי והחל מהתחלה

        יריב א. , 28/10/09 16:48

        רק הדיוט יכול לחשוב שאלהים ברא אדם יש מאין.המצאנו אצת אלהים ואז הוא המציא אותנו? גמרת כבר עם סיפור הנחש ואדם וחוה? או אולי כבר עברת לסיפורי נוח?
        ואתה מבזה מדען כניוטון כשאתה משתמש באלהים כעובדה.

        • כמה טיפשות ויהירות.המדע מודה כי העולם אכן נברא בנקודת זמן מסויימת.

          כמו כן כי הזמן עצמו קשר לרגע הבריאה., 28/10/09 22:47

          תאוריית המפץ הגדול,איננה עובדה מוחלטת,אלא כשמה-רק תאוריה.אך גם לפיה העולם נברא.המדע מודה כי אין לו הכלים לחקור מה היה לפני רגע הבריאה,או איך נברא העולם יש מאין.ישנה הוכחה לוגית פשוטה להוכיח כי יש הכרח לקיומו של בורא לעולם,אך אני לא חושב שלאדם כ''כ לא ישר אינלקטואלית כמוך יש סיכוי להבין.ראיה לבורות וחוסר היישרות הדוחה שלך-אתה מנסה להציג את ניוטון כאתיאיסט ?-הרי הוא עסק בעיקר בדת,ובנסיון להוכיח את התורה,תוך שימוש במדע.ואביא רק אחד מאימרותיו הידועות:''הכבידה מסבירה את תנועת הכוכבים ביקום, אבל היא לא יכולה להסביר מי הניח אותם בתנועה מלכתחילה. אלוהים מושל בכל הדברים הללו ויודע מה יעשה או מה יכול להעשות''.

          אז את מי צריך לשלוח לכיתה א'..?!

    • בסדר ,אבל היכן בתנ''ך כתוב שכדור הארץ סובב את השמש ?

      אריק ג., 28/10/09 14:24

      אגב בדקתי ,מחר באמת יום חמישי ,למרות שאתמול היה יום ג'.

      • זו בדיוק הנקודה. אני רוצה שאורלב יודה במה שמנוגד לכתוב בבראשית

        יריב א. , 28/10/09 16:49

        בבראשית כתוב שהארץ שטוחה, שהרקיע מעליה ויש בו פתחים (ארובות) דרכם יורד הגשם. אני רוצה שאורלב יודה שהתורה שגויה.

        • אין גבול לטימטום ולשקרים שלך ?-כמה טעויות אפשר לתקן לך בנושא אחד ?

          איפה כתוב את השטויות שכתבת ?-קראת פעם את התנ''ך ?, 28/10/09 23:08

          בין היתר,נכתבו בזוהר הקדוש (הרבה לפני המדע המודרני),העובדות הבאות:כדור הארץ עגול,מסתובב סביב צירו,ישנו כוח משיכה-בני האדם עומדים בהיפוך משני צידי הכדור ואינם נופלים,סוגים שונים של גזעים בבני האדם (בעלי צבע עור שונה,ועיניים מלוכסנות וכו'),מספר היבשות בעולם,מזג האוויר בקטבים (כולל העובדה כי השמש שם לא שוקעת חצי שנה ולהפך בקוטב השני).הנה ציטוט מהאנציקלופדיה העברית:''בזוהר נמצאת פיסקה מפליאה שמדברת ברורות על סיבוב הארץ סביב עצמה כסיבת החילופים של היום והלילה, כ250 שנה לפני קופרניקוס !!''

          אתה נבל קטן הניזון ממקורות אנטישמיים כמוך..

    • האמת, כשאתה לא מגיב אתה נשמע חכם יותר.. (ל''ת)

      אחד מהצד, 28/10/09 14:29

      • יש לנו מזל שאתה מהצד. חס וחלילה היית מלפנים היינו מתעלפים מטמטום פיך (ל''ת)

        יריב א. , 28/10/09 16:51

        • לזה התכוונתי! (ל''ת)

          אחד מהצד, 28/10/09 20:09

        • וקצת מוסר להיום-נכתב בזוהר כי לפני בוא משיח,עם ישראל ישתעבד לערב רב

          שישלוט עליו באופן מושחת (מוסבר שם גם מדוע)., 28/10/09 23:15

          ומביא הזוהר משל על המצב המטעה בו יחשבו אנשים כמותך כי הם נמצאים מעל כולם:הדבר דומה לניפוי קמח בו נשארת הפסולת למעלה,והקמח יורד למטה.אך הזוהר אומר לנו לא לטעות מן המצב,כיוון שהערב רב המתגאה על עם ישראל האמיתי,בסופו של דבר יזרק כמו הפסולת מן הקמח.. הכל זמני,וזמנכם יבוא בב''א.

    • הוועידה הבוגדנית והפלגנית,שבאה להחליש את חברתה הוותיקה איננה מדד לדבר.

      היא ממומנת גם ע''י ערבים,ומגמותיה פוליטיות מובהקות., 28/10/09 22:31

      בניגוד לה,הארגון הוותיק מורכב מכל גווני הקשת הפוליטית,ובא לתמוך באינטרסים הבסיסיים של מדינת ישראל,ללא קשר לפוליטיקה.
      לא כל יהודי הוא באמת יהודי.כמותך ישנם נשמות של ערב רב שנטמעו בעם ישראל,והצרו לו במהלך כל הדורות.לפי הקבלה-אותם ערב רב ''יזכו'' לשלוט על עם ישראל בדרכי שחיתות,לפני הגאולה.אמנם יש גם יהודים טועים שהשתייכו לשמאל,אך אלו ברובם כבר התפקח מן השקר הנורא.
      ארגון של אנשים מחוץ למדינה הפועלים כנגד מדיניות הממשלה הנבחרת,איננו לגיטימי,במיוחד כיוון שהם מפעילים לחצים חיצוניים על המדינה.הם פעלו אף לסכל הסכמים של שיתוף פעולה עם הסעודים,על מנת ליצור לחץ על ישראל להתאבד..
      בעז''ה כמו הגאולה,סופכם המר קרוב.

  • 48.

    הנה ההוכחה שהקריסה של העבודה היא לא בגלל ברק

    שמאלני מפלגת העבודה הם מהרסיה., 28/10/09 14:00

    ככה זה שנוסעי הספינה פורצים חור בקרקעיתה ומאשימים את הקברניט בשקיעתה.

  • 47.

    מפלגת העבודה כבר איננה מפלגה ציונית (ל''ת)

    רחל, 28/10/09 13:58

  • 46.

    שמענו ''צוויץ,,,צוויץ,,,'' מכיוון העבודה ??? (ל''ת)

    איזה יופי של כושר עמידה על עקרונות !!!, 28/10/09 13:57

  • 45.

    ביזזזזזזזזזזזיון

    יואב, 28/10/09 13:57

    אני מתביש שהאמנתי לעבודה כל הזמן, לא עוד!!!!! יחרושלים לנצח בירת העם היהודי בלבד!!!!!!!!!!!

  • 44.

    העבודה? יש דבר כזה עדיין ? (ל''ת)

    שי, 28/10/09 13:54

  • 43.

    נתניהו אל תיכנע לדרישות הקיצוניים מהעבודה! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 28/10/09 13:52

  • 42.

    מפלגת האבוד/קדימה/מרצ/שמאלנים= מפלגות של שונאי ישראל (ל''ת)

    שמאלנים לאירופה, 28/10/09 13:48

  • 41.

    *********** השמאל הוא האויב ********* (ל''ת)

    שקוף לגמרי, 28/10/09 13:47

  • 40.

    כניעה פחדנית ל''מה יגידו''

    ארז, 28/10/09 13:46

    אוי אוי אוי, העולם לא יאהב את זה... יש לי חדשות בשבילך, השר הרצוג - העולם לא אוהב שום דבר שאנחנו עושים. אז לשיטתך יש לסגור את המדינה.
    פחדנות לשמה.

    ובכל זאת, משהו חיובי כן יצא - מפלגת העבודה הצהירה שירושלים היא בירת מדינת ישראל. בימים אלו, גם זה משהו.

  • 39.

    כנראה שבעבודה לא מכירים את ההמנון - בושה לישראל וליהדות (ל''ת)

    התקוה, 28/10/09 13:45

  • 38.

    למחלכי פינכה להלן:העבודה אם אתם לא מאמינים בירושלים

    מדינת חלם , 28/10/09 13:44

    למה שהעולם יכיר בירושלים כבירת העם היהודי?
    ואולי אין אנו עם כלל וכלל אלא אוסף של ערב רב ואספסוף ללא עבר שברח ונס מן השואה ואשר ספק אם הוא יהודי בכלל?
    אינכם אלא אותם יוצאי ברית המועצות לשעבר שעלו לישראל ובינם לבין היהדות אין כל קשר.
    שמא אינכם ראויים להיקרא עם אשר לו מידנה ובירה!!!
    כך נוהג אספסוף שדינו להיכחד מתוך אמונתו שלו שאין הוא ראוי למדינה ולבירה, דוגמת הצוענים שכמעט נכחדו ושאריתם הדלה מפוזרת באירופה ואו כמו הכורדים הנטבחים ע''י העירקים התורכים וכל האחרים.
    למי שאין עבר אין וגם לא יהיה עתיד ככל עמי העבר שנמחקו ולא נותר מהם כל זכר.

  • 37.

    אבודה מפלגת העבודה, הלוואי שלא נאבד עמה יחד. (ל''ת)

    סתת, 28/10/09 13:42

  • 36.

    סוף סוף מעשה רציונלי של העבודה

    מצביע עבודה, 28/10/09 13:42

    אין דבר כזה בירת העם היהודי. אם מישהו רוצה את ירושליים כבירתו שיועיל לעלות לפה.

    • איזו תגובה - עיניים ישקו ! (ל''ת)

      אריק ג., 28/10/09 14:07

    • מצביע ''ע''בודה, אחרת אם היית כותב נכון שיו''א''יל לעלות

      ישושום ציה , 28/10/09 14:23

      אז ה''ע''בודה היתה ''א''בודה? לגלות לך סוד, בבחירות הבאות חבל על הקול שלך. תצביע מרץ למה ה''ע''בודה כבר ''א''בודה, הולכים הביתה.

  • 35.

    אנג'לה מרקל היא קנצלרית גרמניה אך לא של הגרמנים - הבנתם? (ל''ת)

    ישושום ציה , 28/10/09 13:38

    • גרמנים=גרמניה. יהודים=ישראל??? בקיצור ,מה לא ברור פה? (ל''ת)

      אריק ג., 28/10/09 14:09

  • 34.

    צבועים בצורה זו הם מתכחשים לעם שלהם=כאילו מדובר בתושבים זרים שגרים בה (ל''ת)

    נ.כהן הגיע הזמן שיורידו המסכה מתחנפים לקול הערבי, 28/10/09 13:37

  • 33.

    לזבולון אורלב

    עדו, 28/10/09 13:36

    אין לך מה לחשוש העבודה ממשיכה את הקו של בן גוריון שהיה אנטישמי בכל מובן ועיניין

  • 32.

    הליכוד מפלגת השמאל החדשה בראשותו של ביבי הבוגד (ל''ת)

    רבותיי מהפך, 28/10/09 13:36

    • הכתוב כאן אינו חוקי !!! (ל''ת)

      ראה מקרה רבין,,,, 28/10/09 16:00

  • 31.

    אין יום יותר ראוי למעשה הנבזות הזה מיום הזכרון לרבין שאמר:

    דוד מלכי, 28/10/09 13:29

    ''ירושלים, בירת העם היהודי לנצח''.

  • 30.

    כנראה שהשמאל מכין תשתית למדינה כל אזרחיה, השמאל יביא אסון. (ל''ת)

    ט - 206, 28/10/09 13:29

  • 29.

    ירושלים לא בירת העם היהודי?!

    מפלגת העבודה כבר לא רלוונטית!, 28/10/09 13:26

    איפו היה בית המקדש?!
    איפו נמצא הכותל?!

    ''מפלגת'' העבודה- תתביישו!!!

    • בארה''ב חי עם יהודי בן 2.5 מליון יהודים,ובירת אותם יהודים שמה וושינגטון

      אריק ג., 28/10/09 14:11

      כמדומני.

      • הבתי כנסת שלהם מופנים לכוון וושינגטון או הכותל בירושלים?

        כמדומני, 28/10/09 15:01

        אין מה לעשות.
        ירושלים היא העיר הקדושה ביותר לעם היהודי- איפו שהוא נמצא!

        • התפילה היא לכיוון מזרח כלומר גם לאל אקצא, למכה, לכנסית הקבר הקדוש ועוד (ל''ת)

          יריב א. , 28/10/09 18:36

        • אכן .עירנו (היהודים) הקדושה .מכה העיר הקדושה למוסלמים,הוואתיקן לנוצרים

          אריק ג., 28/10/09 18:39

          אבל לקתולי האירלנדי ישנה בירה ושמה דבלין ,לטורקי יש את אנקרה וליהודי ארה''ב - וושינגטון .

      • בצפון אמריקה יש 6 מיליון יהודים. (ל''ת)

        יריב א. , 28/10/09 18:37

  • 28.

    אין דברים מהותיים להתעסק בהם שמתעסקים בשטויות? (ל''ת)

    פנדה , 28/10/09 13:26

  • 27.

    החרדים לא נכנסו ל''ממשלת לבני'' לפני הבחירות בגלל ירושלים

    גל, 28/10/09 13:25

    הם רצו ממנה התחייבות כזו. עכשיו הם יושבים עם ביבי בתוך ממשלה כזו. כנראה שהכסף מדבר?

  • 26.

    ח''כ זבולון אורלב שואף למשטר יודאו טאליבן ואיננו ציוני (ל''ת)

    Vox Ami , 28/10/09 13:24

  • 25.

    העבודה בגדה בדרכו של בן גוריון בכך שהצטרפה לממשלה עם זבולון אורלב (ל''ת)

    אפרופו ''בגידה'', 28/10/09 13:24

  • 24.

    מפלגת העבודה היא אפיזדה היסטורית.איזה מעמד יש למפלגת העבודה לקבוע את

    האזרח ק., 28/10/09 13:22

    מעמדה של ירושלים עבור העם היהודי?

  • 23.

    האבודה איבדה את שני המנדטים שנשארו לה !! (ל''ת)

    מי שואל אותכם?, 28/10/09 13:22

  • 22.

    אנחנו משלמים לכם שכר גבוה ואתם עץ יבש. אכזבה ובושה !

    אלי, רעננה, 28/10/09 13:22

    זוכר אני המשרד הצבאי הראשון שראיתי בתהליך הגיוס. על הקיר היה תלוי שלט : ''אם אין לך מה לעשות, אל תעשה את זה פה''.
    אחרי ארבעים שנה אני מבין שהמשפט מכוון לחברי הכנסת בכנסת - מרידור וסיעת העבודה ובראש , כמובן, הליכוד.

  • 21.

    מפלגת העבודה לא עוברת את המספר 10 בבחירות הבאות

    טל, 28/10/09 13:21

    אפילו את הברור מכל מחנה השלום לא מוכן לאשר.
    הרי אם לא י-ם אז מהי בירת העם היהודי?ת''א?ניו יורק?
    בוש וכלם עליכם ועל דרככם
    מורדי העבודה כחבריה כגוי נידף ברוח

  • 20.

    ב-י-ז-י-ו-ן!!! לתת את ברק לפלסטינים במקום את ירושלים.. (ל''ת)

    לא אמרתי כלום, 28/10/09 13:21

    • גם הם לא צריכים את האסון הזה,,, (ל''ת)

      הם יחזירו אותו, 28/10/09 13:58

  • 19.

    מפלגת העבודה מזמן אינה מייצגת את דרכו של בן גוריון.

    אלי כהן, 28/10/09 13:20

    זה יותר מארבעה עשורים שמפלגת העבודה בוגדת בדרכו של מקים המדינה דוויד בן גוריון.

    • בן גוריון שסירב לכבוש את השטחים ב1948 ושאמר ב1967 (ל''ת)

      שהשטחים יוחזרו, 28/10/09 14:14

    • ביג'י מעולם לא היה חבר מפלגת העבודה ,נא לדייק. (ל''ת)

      אריק ג., 28/10/09 14:14

  • 18.

    ערכי הציונות דרכו של בן גוריון, בפי ח''כ זבולון אורלב לבטח בדיחה (ל''ת)

    Vox Ami , 28/10/09 13:20

  • 17.

    מה שאני לא מבין בכל הסיפור הזה מה צריכים בכלל את המפלגה האבודה ? (ל''ת)

    גדי, 28/10/09 13:19

  • 16.

    מפלגת העבודה המרצע יצא מן השק

    מוטי, 28/10/09 13:18

    אם זו דעתה של מפלגת העבודה הם יכולים לשכוח מקולות היהודים בבחירות גם כך הערבים הפסיקו להצביע למפלגת העבודה . ואם גם במרץ ובקדימה חושבים כך אזי גם הם באותה סירה.

  • 15.

    לפחות ניתן הביטוי המובהק לפשיטת הרגל של מקימי המדינה (ל''ת)

    ככה זה כשעם זונח מורשתו, 28/10/09 13:17

  • 14.

    הצעת פשרה: ירושלים היא בירת ישראל, וישראל היא מדינת היהודים.

    המפשר, 28/10/09 13:15

    עכשיו בסדר?

    • לא ,לא בסדר .מדינת ישראל היא מדינת העם היהודי והישראלים למיניהם. (ל''ת)

      לא פשרה ולא נעליים., 28/10/09 14:19

  • 13.

    שמאלנים תמורת שלום!! מחריבי העם היהודי לדורותיו!! נמאסתם (ל''ת)

    שי הכתום, 28/10/09 13:13

  • 12.

    די

    צ.רחלי, 28/10/09 13:12

    ירושלים בירת היקום ואורלב מלך היקום

  • 11.

    נכון , כי רוב מצביעי עבודה - ערבים (ל''ת)

    זה לזה, 28/10/09 13:11

  • 10.

    מה אתם מצפים השמאלנים לא יהודים הם ערבים!!! (ל''ת)

    גילי, 28/10/09 13:10

  • 9.

    מה אתם מצפים השמאלנים לא יהודים הם ערבים!!! (ל''ת)

    גילי, 28/10/09 13:10

  • 8.

    השמאל מוכר מכל הבא ליד.....עוד מעט לא ישאר מה למכור (ל''ת)

    פטריוט לאומי, 28/10/09 13:09

  • 7.

    מה זה מפלגת העבודה?

    nhavu, 28/10/09 13:05

    לא ידעתי שהדבר הזה עדיין קיים.

    • אתה יודע כמה שרים יש להם? וכמה לשכות?????? (ל''ת)

      avi, 28/10/09 13:47

  • 6.

    הלא תיבושו ותיכלמו !!! (ל''ת)

    אלי, רעננה, 28/10/09 13:05

  • 5.

    בוגדים!!!!!! (ל''ת)

    manuif , 28/10/09 13:04

  • 4.

    העבודה אינה מפלגתו של העם היהודי ולכן תיעלם בקרוב- אמן. (ל''ת)

    רעמסס, 28/10/09 13:04

  • 3.

    שמור אותי מאזרחיי

    יותם זמרי, 28/10/09 13:03

    ועם אוייבי אסתדר בעצמי
    נדמה כי אותה מפלגה שערכיה עדיין מדממים בכיכר,
    שכחה כי נגחנות פוליטית ושנאה עצמית הם אינן מטרותיה, אך לא כמו בשירו של שלום, במקרה הנ''ל הציבור אינו מטומטם ולכן הציבור לא ישלם, נוחי על משכבך בשלום מפלגת העבודה
    תהיה נשמתך צרורה בצרו החיים, ניפגש בבית דין של מעלה.

  • 2.

    אני מתחיל לחשוב שהימין זה קדימה...

    גולן, 28/10/09 13:01

    גם אתם?!

  • 1.

    אנחנו במו ידינו גורמים לכך שלא תהיה מדינת ישראל יותר ונזרק לים!! (ל''ת)

    בר, 28/10/09 13:00