• 61.

    אני מאוכזב קשות מהליכוד יא האמנתי שהמלפפון חמוץ הזה יזיק עד כדי כך!‏ (ל''ת)

    ליכודניק שרוף ‏(לשעבר)‏, 15/02/10 17:52

  • 60.

    הנזק היחידי הוא ח''כ כמוך שנמצא במפלגה ימנית לכאורה. (ל''ת)

    יורם מצוי, 15/02/10 08:27

  • 59.

    צודק. (ל''ת)

    מפוכח, 14/02/10 07:49

  • 58.

    נמאס כבר מהשקרנים חובבי הכסא

    יעקב, 09/12/09 17:11

    מה הטעם בבחירות אם רגע לאחר הבחירות כל המצע של המפלגה נזרק הצידה והפוליטיקאים עושים מה שבא להם . לא מדובר כאן בדמוקטיה אלא בדיקטטורה , גם בסוריה יש בחירות אז מה זאת דמוקרטיה ? צריך שיהיה חוק ברור , מפלגה שנבחרה על מצע מסויים לא תוכל לסטות ממנו ללא משאל עם או בחירות . נמאס כבר מכל הפוליטיקאים מהימין שמשנים את עורם רגע אחרי הבחירות בעידוד התקשורת ובג''ץ .

  • 57.

    ממה פוחד מרידור ?

    יעקב, 09/12/09 17:01

    אני לא הבנתי ולא מבין מה מרידור עושה בליכוד , מרידור מתאים בדעות שלו למפלגת מרץ\\קדימה שם מקומו ושיפסיק לבלבל לנו את המוח ,הדמוקרט המהולל שלא סומך על העם בהחלטה כל חשובה . לצערי ראינו מספיק פוליטיקאים שמכרו את המדינה בזול ודמוקרטיה
    לא הייתה בראש שמחתם . אני גם פוחד מנתניהו שלא יקרוס בלחץ חיצוני של אירופה ואובמה ולחץ פנימי של השמאל . בהחלטות כל חשובות העם צריך להכריע .

  • 56.

    לעזוב את המשאל עם להגיעה להסכם עם בטחונות אחר כך המשאל! (ל''ת)

    my story , 09/12/09 01:35

  • 55.

    דן מרידור פוגע בישראל

    היתה זו שגיאה לצרף את השמאלן הזה לממשלה, 08/12/09 22:14

    האיש איננו חכם ואיננו שקול. להתפטר ממנו בהקדם.

  • 54.

    לצערי משאל עם יגיד לא להחזיר

    נ, 08/12/09 21:41

    יש יותר מדי מפגרים במדינה הזאת

    • אפשר להבין מהתגובה שלך שרוב העם מפגר ורק אתה והמיעוט

      רומאו, 09/12/09 00:17

      הקטן שאתה משתייך אליו חכמים ...נו טוב..סולח לך.

  • 53.

    בטוח שמרידור נחטף ע''י חייזרים והוחלף מוחו עם ביילין ובשארה (ל''ת)

    הזוי הבחור לחלוטין, 08/12/09 20:55

  • 52.

    למרות השם מרידור (אביו היה בכיר בא''צל) דן אינו בליכוד (ל''ת)

    אלי, 28/10/09 15:16

    • אלי. חמורים מצביעי ש"ס ליכוד לא יודעים מה זה אצ"ל ולא מורשת זבוטינסקי (ל''ת)

      benzi. a, 28/10/09 16:10

    • זה לא אותו מרידור

      בוקי, 08/12/09 22:15

      הוא איננו בנו של....

  • 51.

    בפסיכולוגיה קיים מושג של נבואה שאינה מגשימה את עצמה

    מר נון, 28/10/09 13:31

    כאשר גוף פוליטי/קבוצת אנשים מאמינים לתיאוריה מסויימת והתיאוריה מתנפצת לה אל מול המציאות אותה קבוצה דבקה ביתר קיצוניות לאידיאולוגיה שלה תסמונת זו הובילה רבים אל האבדון ואני מקווה שנחלץ מהשמאל הקיצוני ומנהיגי מדינת ישראל יניעו את ישראל קדימה אל עבר עתיד טוב יותר ערכי יותר ובטוח

  • 50.

    מרידור ליכודניק חכם שאומר מה שביבי נתניהו יודע (ל''ת)

    רוב העם מוותר על הגולן למען שקט ושלום, 28/10/09 11:31

  • 49.

    קצר בתקשורת- לא הבנתם את דן מרידור

    שוש הלוי, 28/10/09 11:29

    אנחנו, בליכוד, כולנו מחוייבים לעמדה האומרת כי -''לא זזים ולא יורדים מן הגולן'' ולכן גם חוקק ''חוק הגולן'' האומר כי - ''כל ירידה מהגולן תחייב משאל עם''.
    כעת - במצב העניינים בו שרוייה מדינת ישראל, לנוכח האיומים האסראגיים עלינו מכיוון אירן, ולנוכח הרצון של רוה''מ נתניהו ליישר קו עם נשיא ארה''ב - אובאמה, ולתת יד לכל נושא השלום או כל הסדר מדיני אחר עם שכנותינו, להחיל היום את ''חוק הרציפות'' על ''חוק הגולן'' יהווה - הצהרה מתריסה קבל עולם כאילו, כביכול - מדינת ישראל אינה מעוניינת לקדם שלום או כל הסדר מדיני עתידי אחר עם שכנותינו, מה שיהווה בעצם הצהרה בוטה של מדינת ישראל כאילו היא מתנגדת ל''חזון השלום העולמי'' של אובאמה, ולישראל אין היום אינטרס מיוחד ליצור חיכוכים דווקא עם בת הברית המסורתית והגדולה שלנו - ארה''ב.
    אשר על כן - עד יעבור זעם, קרי - עד שייפתר המשבר הקיומי שלנו עם אירן, מוטב להניח לענין החלת ''חוק הרציפות'' לשעה נוחה יותר, מבחינה מדינית. זה - איננו הנושא הבוער ביותר הניצב לפיתחה של מדינת ישראל, היום.

    • החוק הזה מיועד לצרכי פנים (ל''ת)

      לבל יהין, ויהיה מי שיהיה, להציע לאויבינו את הגולן, 08/12/09 22:17

  • 48.

    כל הצהרה של שר זה או אחר, מיד יש אחריה קטיושות! זה בדוק!

    דבורה ש. , 28/10/09 10:47

    למה צריך תמיד לרוץ לתקשורת ולספר מה הם הצליחו לטרפד ומה לא?
    וחוץ מזה חוק הגולן ישנו עוד משנת 1981 שבגין ז''ל יזם אותו.
    ואם השר מרידור שכח זאת, אז שירוץ וירענן את זכרונו.
    כי מדביו משתמע שכאילו הוא לא חי בארץ הזאת ובקי בכל חוקיה!

  • 47.

    נסיך ליכוד עאאאללק.זה נסיך ליכוד סעודי

    חצוף החרצוף, 28/10/09 09:21

    ככה מחממים את הצפון.מביאים נסיכי ליכוד סעודים מפה שלא לחמו מעולם,בטח לא נגד הסורים,שוותרים על הגולן ,באמירות שנונות מתחכמות.זה אותו הגולן שאיבדנו שם את מיטב בנינו.ועכשיו באים חרצופים חצופים ובאמירות שנונות,קובעים בעצם.דם בנינו היה לשווא.
    המסר לצד השני הוא פשוט. עוד כמה קטיושות חיזבלאיות,והגולן של הסורים.
    אז שהאוייב בצפון כדאי שידע.יש רק חרצוף אחד אצלינו רך ליבב,שקולו מתחיל תמיד בקול ענות גבורה ומסתיים בקול ענות חלושה, ,נסיך כתר ליכוד סעודי.חסר חשיבות.הביאו אותו בדלת אחורית.לא מיצג.השאר...כולנו לוחמים אריות.נילחם כמו קהלני אם תמשיך ההסלמה בצפון.תורידו ציפיות.

  • 46.

    או שהוא צודק או שהוא לא צודק אבל דבר אחד כן בטוח שיש

    פקק תנועה , 28/10/09 09:20

    חוק בענין הגולן משנת 81 בראשותו של מנחם בגין כשדן מרידור גם היה שם או שזה מיקרה נוסף של יהודי שמרמה את עצמו וגם את עמו כפי שהתרגלנו לכך או שזו סיבה לרצות את התורכים ולשכתב את ההסטוריה ולהחליט מראש שרמת הגולן לא שייכת לישראל דבר שהוא לא נכון רמת הגולן היא חלק בלתי ניפרד מישראל וזה נירמז במישפט מסוים בכתבה זו

  • 45.

    בצומת הכי רגישה לעניני מודיעין השחילו את הוירוס השמאלן מרידור (ל''ת)

    מתי עשו לו תחקיר בטחוני רציני ????????????????, 28/10/09 08:03

  • 44.

    ןפייגלין אמר לכם לבחור ליכוד ?? (ל''ת)

    עם טפש יושמד, 28/10/09 08:02

  • 43.

    מי שפועל להעברת חלקי מולדת לאוייב הוא בוגד במדינת ישראל (ל''ת)

    חוק העונשין תשלז סימן ב' בגידה, 28/10/09 08:01

  • 42.

    נו אדיוטים תמשיכו לבחור בליכוד (ל''ת)

    שמעון הצדיק, 27/10/09 20:53

    • כל חמור יודע שבבחירות הוא וחבריו החמורים יצביעו ליכוד. (ל''ת)

      עמחמור יצחק, 27/10/09 21:43

  • 41.

    מה כבר יעזור משאל עם אם את הרמה יחזירו לסורים ?

    benzi. a, 27/10/09 20:18

    במוקדם או במאוחר. את רמת הגולן יחזירו לסורים. יהיה הסדר אשר יהיה מצב כזה יביא את ממשלת ישראל כולל ביבי הגיבור המהולל של המתלהמים והוא אכן יחזיר את הרמה בהבדל שונה ממשלות אחרות אצלו זה כבר יהיה בהרבה השפלה לישראל ותמורת כלום.
    תזכורת: בגין החזיר והחריב את כל ישובי חבל ימית ואת העיר ימית עצמה.
    ביבי הראשון החזיר את חברון תמורת כלום.
    יצחק שמיר החזיר את טאבה וגם חלק משטחה של אילת שהייתה בריבונות ישראל לפני מלחמת ששת הימים.
    ביבי הראשון החזיר את חברון תמורת כלום. ואילו היה נשאר בשלטון היה מחזיר גם את קרית ארבח וכל ישובי חברון .
    אריק שרון מנהיג הליכוד. פינה והרס את כל ישובי גוש קטיף וישובי צפון השומרון. אהוד אולמרט פינה את עמונה .
    ביבי השני יפנה ישובים שבעתיים מאשר קודמיו. וכל הצהרותיו הבומבסטים ונאומיו הדרמטים שווים ככליפת השום הרי הוא ידוע ומוכר לרבים בארץ ובעולם שפיו וליבו אינם שווים....

  • 40.

    כל טמבל כמו מרידור יש מה להגיד...בבחירות הבאות תשכח מהקול שלי (ל''ת)

    נפגש בבחירות, 27/10/09 20:03

    • מרידור ממש איננו טמבל,הוא שמאלן שממלא אחר הציפיות של ביבי. (ל''ת)

      דרור מרמת גן, 27/10/09 20:56

  • 39.

    מה אתם רוצים ממרידור השמאלן?! בדיוק לשם כך הביא אותו הביבי

    דרור הנאור מרמת גן, 27/10/09 19:53

    לממשלה,כחלק ממערכת הקביים השמאלניות להן הוא זקוק נפשית כדי לתפקד,ומרידור אכן מספק את הסחורה לנותן שררתו.
    מרידור מעולם לא הסתיר את עמדותיו השמאלניות.

  • 38.

    השר מרידור בוגד בדרוזים בגולן (ל''ת)

    סאמר, 27/10/09 19:36

  • 37.

    מרידור איבד את שפיות הדמוקרטיה שלו (ל''ת)

    דמוקרטיה כהכבדה ?, 27/10/09 19:15

  • 36.

    מה הוא רוצה להעביר החלטות גורליות נגד רצון העם??

    נתנאל, 27/10/09 19:04

    פה זה דמוקרטיה למי מהשמאל ששכח (כן אני יודע הוא כאילו ליכוד), ואם יציעו הסדר והעם יתנגד אז מה זאת דעת הרוב. מה הבעיה, אולי אם יהיה כזה חוק הסורים יבינו שהם חייבים להפסיק לחלום על הגולן ונעשה שלום תמורת שלום.

  • 35.

    החרצוף של ביבי והסנגור של גאידאמק פצח בדברי הבל. (ל''ת)

    ענת שירן, 27/10/09 19:00

  • 34.

    מרידור השמאלן החלקלק נמאסת על כולנו. שרלטן אופורטוניסט (ל''ת)

    שקפץ על עגלת השררה של ביבי. לך למר''צ! די!!!, 27/10/09 18:59

  • 33.

    מרידור יודע שמשאל חוק הגולן יזרוק את הליכוד לפח ההסטוריה (ל''ת)

    הליכודניקים של ביבי מפחדים, 27/10/09 18:59

  • 32.

    לאאאא זזים מהגולן! (ל''ת)

    נאמני הגולן, 27/10/09 18:53

  • 31.

    אווף מאיפה הוצאתם את המלפפון הזה? (ל''ת)

    יחצצצן, 27/10/09 18:49

  • 30.

    בסוף העם יקום עליכם וזה לא יהיה בצורה יפה (שמאל=דיקטטורה) (ל''ת)

    עדי, 27/10/09 18:44

  • 29.

    הדמוקרט המזוייף

    יצחק, 27/10/09 18:42

    מרידור בנה לעצמו יחד עם כמה חברים מהמילייה שלו דימוי של שומר חומות הדמוקרטיה בישראל . הוא יחד עם חבריו נזעק בכל פעם שנדמה לו שהדמוקרטיה בסכנת פגיעה . משום מה הוא אינו זוכר או נוטה לשכוח ולהשכיח מה ההגדרה הבסיסית של המושג דמוקרטיה . או שגרוע מכך הוא מיתמם ולצידוק עמדתו הוא שולל קיום משאלי עם על סוגיות מרכזיות בחיינו . הייתי מוכן לשקול חלק מהטיעונים שהוא מעלה אילמלא לא מזמן היה לנו ראש ממשלה שגנב מפלגה ופעל באופן בוטה כנגד מצביעיו תוך שהוא מנפנף ברגל גסה תוצאות של משאל על סוגיית ההתנתקות ומוכיח שגם אם אין לו רוב במפלגתו הוא יכול לצפצף עליה ומקסימום הוא מקים בין לילה מפלגה חדשה תוך גניבת חברים ממפלגתו במתן טובות הנאה ושוחד ואין פוצה פיו מכל שומרי החומות הדמוקרטיים מדוע ? כי זה התאים לאג'נדה הפוליטית שלהם . ממך מר מרידור איננו זקוקים לשיעור בדמוקרטיה . הבחירות האחרונות הראו רוב ברור לימין ולמרכז והשמאל ללא הערבים הפך לגורם שולי בזירה . גם נתניהו צריך להפנים שלא הוא נבחר אלא הדרך ואם יסטה ממנה הוא יוחלף לאלתר .

  • 28.

    *********** השמאל הוא האויב ********* (ל''ת)

    שמאלנים = בולשביק, 27/10/09 18:40

  • 27.

    אני סומך על העם יותר מאשר על פוליטיקאים! (ל''ת)

    אוהב ישראל, 27/10/09 18:27

  • 26.

    אני סומך על העם יותר מאשר על פוליטיקאים! (ל''ת)

    אוהב ישראל, 27/10/09 18:27

  • 25.

    עם כל הכבוד הגולן שיך לנו תראה כמה בי''כ נחשפים שם ואין אף מסגד (ל''ת)

    רוק, 27/10/09 18:27

  • 24.

    מרידור - אתה לא במפלגה הנכונה

    יצחק, 27/10/09 18:24

    אם דרשנו כמפלגת הליכוד מממשלות המערך וקדימה לפנות אל העם בשאלה זו על אחת כמה וכמה שדרישה זו תקפה עוד יותר בעת שלטון הליכוד . אם לא הבנת זאת מר מרידור כנראה שטעית בבחירת הבית הפוליטי שלך . יתרה מכך אם נתניהו יבגוד באמת הזאת גם מקומו יפקד משורותינו והוא ידרש לעשות מעשה שרון ולהקים את קדימה ב' .

    • מצביעים ליכוד ומקבלים מר''ץ (ל''ת)

      דני, 27/10/09 20:05

  • 23.

    תן לעם להחליט, ממה אתה פוחד אפס?

    אמיר, 27/10/09 18:22

    לא סומכים עליכם בגרוש - אתם תמכרו אותנו ואת אמא שלכם בשביל תקציבים מהאיחוד האירופי או ג'ובים אצל מרטין שלאף!

  • 22.

    למה לצנזר דברי אמת ? (ל''ת)

    יהודי, 27/10/09 18:21

  • 21.

    העם עם הגולן

    לא פוליטיקאי, 27/10/09 18:06

    פוליטיקאי קטן, היית צריך להיות ראש ממשלה מטעם מפלגת המכרז, ומשם לקדימה באופן טבעי.
    ומשם למדבר הפוליטי!
    מה אתה מחפש בליכוד?

  • 20.

    מישאל עם = כוונת סינדול (ל''ת)

    גם אצלנו,וגם אצלם, 27/10/09 18:04

  • 19.

    ימח שמו

    עלי, 27/10/09 17:58

    ימח שמו מרידור

  • 18.

    המרידור הזה, הוא המורד של השמאל, וחפרפרת מסוכנת לימין (ל''ת)

    עו''ד דרור, 27/10/09 17:57

  • 17.

    כל הכבוד למרידור

    nadavnaz , 27/10/09 17:54

    מנע מאיתנו קטסטורופות רבות בעתיד...

  • 16.

    לך תצטרף למר''ץ- בעצם- מפא''י של קום המדינה היתה יותר ימין מהליכוד כיום. (ל''ת)

    רעמסס, 27/10/09 17:54

  • 15.

    שמאלן סוג ד'

    יהודי, 27/10/09 17:53

    לא שאני מאמין בחוקים האלו, לאיש הציבור הישראלי החוק אף פעם לא הפריע לרמות את בוחריו, כשזה היה לטובת איזה עסקה מפוקפקת עם אויבינו, גם לאיש התקשורת והמשפט זה לא הפריע (למעט מקרים בודדים) לחפות עליו ולסייע לו.
    צורה לנו.

  • 14.

    מרידור השמאלן התכמן הוא נטע זר ומוזר בליכוד ובמחנה הימין בכלל. (ל''ת)

    עדיף שמרידור יילך למר''צ ויפסיק להטריד אותנו, 27/10/09 17:52

  • 13.

    זה מה שקורה,כאשר ח''כ חושב שהוא חכם וצודק יותר מבוחריו........

    אצלו - ''רצון הבוחר'' זה דבר שולי........, 27/10/09 17:47

    מרידור נבחר לכנסת כדי לייצג דרך ולהישאר נאמן לה... מה ערך יש למושג שנקרא ''דמוקרטיה'' - שבה נותנים זכות בחירה לאזרח - אם לאחר הבחירות נוהג הח''כ על פי רצונו\\דעתו... האם מצע הליכוד נכון רק לפני הבחירות ?! האם רגע לאחר בחירת החכי''ם יכולים הם לנהוג כרצונם ללא קשר למצעם ?! הלא ראינו כבר התנהגות נלוזה כזו,כשאריאל שרון בז לבוחריו-שהביאוהו לכנסת-ועשה מה שבא לו... האם כך אנו רוצים את מדינתינו ?!

  • 12.

    מרידור מפחד מחוכמת העם

    אלון בן קדוש, 27/10/09 17:46

    מרידור מפחד שלא יהיה באפשרות השמאל לעשות קומבינות על חשבון עם ישראל.
    נראה שמרידור הינו סוכן סמוי של מרץ בליכוד.

  • 11.

    ''נזק חמור לעמדתנו האמיתית''?

    אורית, 27/10/09 17:41

    אדון מרידור,אתה חי בסרט או פשוט לא מחובר בכלל ל''אמת''! כי האמת היא שאתה שחבריך יודעים יפה מאוד שבמידה וההזויים בממשלה שלנו יחליטו לותר על הגולן תמורת עוד איזה ''תהליך מדיני'' שאלוהים יודע לאן יביא אותנו,העם ישאר עם הגולן!! ולכן מישאל עם לא מסתדר לך עם האג'נדה הותרנית החננית המתרפסת והלקקנית שאתה וחבריו דבקים בה כבר יותר מדי זמן למרות שגם ירקו וגם חירבנו לך על הראש כל אחד ואחד מהערבים שניסית לעשות איתם ''תהליך מדיני'',אז למה אתה ממשיך להזות שעם הסורים זה יהיה אחרת...
    אני צעירה מאוד אבל יודעת ולא שוכחת שהרבה מאוד דם נשפך על חתיכת האדמה הזאת שאנחנו כל כך צריכים ואני אישית יכולה להבטיח לך שאם יהיו מהומות והפגנות ואפילו מעבר לזה כשאתה והחברים שלך תתחילו לדמיין לותר על הגולן,אני לא אתעצל ואצא מהבועה התל אביבית שלי כדי להילחם נגדך!!!
    העם עם הגולן!!

  • 10.

    גם הבחירות מפריעות

    ארז, 27/10/09 17:27

    אולי נבטל גם אותן?
    תמיד יקפוץ השמאלן שיכריז כי צעדים דמוקרטיים - כמו משאל עם - הם בעצם צעדים אנטי-דמוקרטיים...
    מרידור לוקח אותנו עוד צעד אחד קרוב לדמוקרטיה עממית נוסח מזרח גרמניה.

    • צריך אם כך לעשות חוק שרק השמאלנים הארורים יכולים לנהל את המדינה

      עודד יערי, 27/10/09 18:43

      היות וזה מה שברור והשמאלנים הארורים שהם מיעוט יודע כל והרוב רק מפריע לו לנהל את המדינה.
      אז צריך לקבוע בחוק שהשמאלנים הארורים הם היחידים שמבינים לעומק(ראה הסכם אוסלו)את מה שטוב ונחוץ למדינה,ומכיוון שכך לא צריך בכלל בחירות..אין צורך גם יותר ברוב..ועד להסכם שלום ניתן להם לשלוט ולהכריע וללא חוקים גם מגבילים וכמו חוק הגולן וסיפוח הגולן לישראל ולא צריך משאל עם...

  • 9.

    מקשה על הסכם שלום??המטרה של החוק היא למנוע גזילת שטחים בחסות הסכם שלום (ל''ת)

    בן ימין, 27/10/09 17:24

  • 8.

    השמאל האנטי ציוני ואנטי דמוקרטי לא רוצה שהעם יכריע

    ציוני , 27/10/09 17:18

    בשאלה חשובה כמו זו כי הוא יודע שהוא מהווה פחות מ10 אחוז מהעם.. כל הסקרים מראים זאת..

    פחות מ12 אחוז מהציבור תומך בהפקרת הגולן.

  • 7.

    מר מרידור, חזור לספסל הלימודים.ולמד מה היא דמוקרטיה.

    Meir , 27/10/09 17:17

    משאל דעת עם יכולה להכביד רק על הממשלה שעושה כיום כרצונה. אף מפלגה לא עומדת במצע הבחירות, ולכן צריך לחוקק חוק שיתן לעם כרצוי בדמוקרטיה להחליט מה לעשות.
    ידידי מר מרידור. לא למדת הייטב מה היא דמוקרטיה. להבטיח לפני בחירות ואחר לנהוג כאהבת נפשכם 4 שנים מתאים לשלטון דיקטטורי.

  • 6.

    מקומו של השר מרודור מחוץ לממשלה ועמדתו אנטי-דמוקרטית!

    אריאל גליל, 27/10/09 17:16

    מקומו של השר מרודור מחוץ לממשלה ועמדתו אנטי-דמוקרטית!
    זאת ועוד היא גם נוגדת את מצע ''הליכוד'' ואת קווי היסוד של הממשלה.
    טוב יעשה השר אם יתפטר מהממשלה ומהכנסת. הוא יכול להצטרף למר''צ ולתמוך בכל נסיגה שירצה, אך לא על חשבון בוחרי הליכוד והמפלגות הציוניות האחרות.

  • 5.

    מרידור עושה עבודה יותר טובה מגולדסטון (ל''ת)

    החאמאס, 27/10/09 17:14

  • 4.

    מרידור נשכב על הגדר כדי להסיט את האש מאשתו (ל''ת)

    דנה, 27/10/09 17:13

  • 3.

    מרידור, כל הכבוד על האומץ ועל בהירות המחשבה! (ל''ת)

    א7, 27/10/09 17:04

  • 2.

    לא צריך לקבל חוקים. ממילא הממשלה מתעלמת מהחוק ונותנת שטחים. (ל''ת)

    היא הנותנת, 27/10/09 16:50

    • איזה נושא יופקע מ-ממשלה ויובא למשאל-עם?!למה/מי קבעו שהגולן הוא1מהם?! (ל''ת)

      צריך לשאול את העם,האם לכבד משאל?!(לאחר תוצאת המשאל, 27/10/09 18:20

  • 1.

    דן מרידור הוא הקול השפוי והנורמלי בממשלת הדמיקולו של ביבי.

    benzi. a, 27/10/09 16:30

    יש רבים מאזרחי המדינה שהמהרהרים בליבם מה עושה דן מרידור בממשלתו הדפוקה והמנופחת של הביבי הזה . במחשבה שנייה טוב שהוא שם. כדי למנוע אסונות וקטסטרופות כפי שהייצור הזה ביבי עוד יביא עלינו.

    • היחיד שחושב שהוא עושה שם משהוא זה כנראה אתה ואני

      lili_lili , 27/10/09 16:42

      לא אתפלא אם אתה מרידור שכותב לעצמו תגובות.

    • תירגע - ממשלת אולמרט-ליבני הביאה עלינו רק אסונות! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 27/10/09 16:47

      • נגיד שאתה צודק טמבל - אז מה הקשר? שגם ביביהו יביא לנו אסונות?? (ל''ת)

        האסונות של ביבה, 27/10/09 17:52

    • כן, ברור...

      ארז, 27/10/09 17:26

      ע''י בריחה מהכרעה דמוקרטית...
      כמה שהשמאל אוהב את הדמוקרטיה...

    • יש רבים מאזרחי המדינה שהמהרהרים בליבם למה ביבי לא מעיף את הטמבל המושתל (ל''ת)

      reality check, 27/10/09 17:35

    • קול שפוי? קול הזוי!!! (ל''ת)

      אורית, 27/10/09 17:42

    • בקול היחיד הבלתי שפוי בממשלה הוא קולו של מרידור. מורד. (ל''ת)

      עו''ד דרור, 27/10/09 17:59

    • דן מרידור חשף את עצמו כשמאלני ארור.העם מפריע לו הוא לא סופר את העם.

      עודד יערי, 27/10/09 18:34

      דן מרידור הוא האהוד אולמרט החדש הוא הציפי לבני החדשה,אנשים בוגדניים צבועים שמתחזים לימנים ואז חושפים את עצמם כשמאלנים ארורים.ההבדל שדן מריגור עשה פה זה שהוא לא חיכה לברוח כמו אולמרט ולבני למפלגה אחרת כדי להשתין מבחוץ הוא נשאר ומשתין מבפנים..ומשתין לא החוצה אלא על כל הנמצאים...