• 255.

    כשיש אנשים כמו יונתן שפירא הישראלי

    דן, 06/07/10 20:20

    שמקשקש על קיר של מחנה ריכוז בפולין ''שעזה זה גטו ושצה''ל נאצים ותולה שם דגל אש''. למה אתם מצפים?? עם דפוק שמלקה את עצמו !!!

  • 254.

    למר צנגן היקר

    גולדשמוק, 14/12/09 20:34

    נא לרכוש ולקרוא את הספר Media cleansing-Dirty reporting מאת Peter Brock וללמוד מיהו גולדסטון. לדעתי, חבל לבזבז עליו אנרגיה.

  • 253.

    חזק ואמץ דוד צנגן

    איזי שביט, 29/10/09 23:15

    כל הכבוד, דוד צנגן, על יוזמתך הברוכה והחשובה. כמי שהיה מפקד קרבי בסדיר ובמילואים, ומכיר את התנהגות צה''ל, היה לי קשה להאמין לדיבורים על הריגה מכוונת של אזרחים ע''י כוחותינו בעופרת יצוקה, על ירי פגזי זרחן על אוכלוסיה במכוון, וכולי. לאחר קריאת דבריך אני חושב שצריך לדחוף להקמת ועדת חקירה בינלאומית שתחקור ואולי גם תאשים את השקרנים המקצועיים בצד הערבי, שהעלילו עלילות דם על צה''ל בחומת מגן, בעופרת יצוקה ובמקרים נוספים. כמו שגנרל שביצע פשעי מלחמה צריך להענש, כך צריך החוק הבינלאומי לקבל שגם אדם בכיר שטפל עלילת רצח על מדינה אחרת, בידעו שמדובר בשקר, חייב להענש. אם מישהו מקים עמותה לקדם את העניין הזה,אני איתו

    • תגובה

      דוד צנגן, 30/10/09 09:23

      תודה
      נא צור עימי קשר
      הדסה י-ם

  • 252.

    מיכתב כזה היה צריך להיתפרסם על ידי ישראל הרישמית או

    פקק תנועה , 29/10/09 11:41

    מחלקת ההסברה של ישראל או פוליטיקאי בכיר או זוטר של ישראל

  • 251.

    ד''ר גולדסטון יודע את האמת אבל הוא פוחד מהטרוריסטים שלא יהרגו אותו!!

    גלית, 28/10/09 12:24

    אותנו תמיד קל להאשים כי אנחונ לא הולכים ומאיימים ורוצחים את האנשים שמעבירים עלינו ביקורות והאשמות, להבדיל מהטרוריסטים, לכן כולם פוחדים מהם ומעדיפים להאשים אותנו ולא אותם.
    כך זה היה תמיד וכך זה ימשיך להיות לצערי הרב...
    אני בטוחה שגולדסטון יודע טוב מאד שהדו''ח שכתב הוא שיקרי. אני גם לא אתפלא אם יתברר
    שהטרוריסטים איימו עליו לפני כתיבת הדו''ח שאם ירשום שהם אשמים אז דמו יהיה בראשו!!
    ועוד יותר מזה - לדעתי אפילו הוא העביר לטרוריסטים את טיוטת הדו''ח כדי שיאשרו אותו לפני הפרסום....
    אז חבר'ה, שום הסברה לא תעזור לנו כל עוד העולם מפחד מהטרוריסטים ומהמוסלמים.
    כשהעולם יפסיק לפחד מהם אז באמת יהיה מה לדבר על הסברה צדק. אז חבל על המאצמים.

    • ספקולציה פרובוקטיבית ילדותו-אימבצילית .איזה תיזה מטומטמת. (ל''ת)

      אריק ג., 28/10/09 14:03

    • פעם מזמן קראתי ספר בשם

      גולדשמוק, 14/12/09 20:42

      Media Cleansing-Dirty Reporting מאת Peter Brock, ואני ממליץ לכולם לרכוש ולקרוא ספר זה. מספר זה עולה שמר גולדסטון מושפע קשות מדמויות מסויימות בעולם ''המשפט והפוליטיקה'' (או המשפח והפופופופוליטיקה). לאחר הדו''ח המדובר שלו-כלומר כשנה לאחר שסיימתי את קריאת הספר-הבנתי לאחר מעשה שדוח זה היה צפוי לחלוטין.
      בקיצור, ממשלת החמאס בעזה לא היתה צריכה לאיים, די היה לה בנביחות קולניות ומרשימות.

  • 250.

    למיכתב הזה אן שום ערך עד שלא נפסיק לרמות את עצמנו

    פקק תנועה , 28/10/09 09:49

    העובדות מאז ועד היום בצידקת דרכנו מדברות בעד עצמם אבל האויב מזהה את הבעיות הפנימיות שלנו בעצמנו ואת הוויכוחים הללו אם עצמנו ובתוכנו ומנצל דבר זה לרעתנו ולטובתו ובנושא זה הוא מנצח אותנו ובגדול

  • 249.

    ''להילחם על זכותנו להתקיים תוך קיום הסטנדרטים המוסריים ...''

    אפילו במחיר חיינו????????????, 28/10/09 09:34

    על זה נאמר כל המרחם על אכזרים סופו שיתאכזר אל רחמנים.
    באמת חבל שחי'ילי צה''ל נהרגים סתם כי אנחנו נורא מוסריים. חשיבה חולה ולא בריאה בעליל!

  • 248.

    לידיעת כל התוהים.'הזרחן הלבן' ,אלו פגזי תאורה בסך הכל!! אבל

    בשם בן גוריון, 28/10/09 09:18

    אין לצפות מאנטישמים ואויבים שהמדור מרשה להם לכתוב כאן שטויות על זרחן ואורניום, שישנו דעתם.
    הם רוצים למחות את ישראל מעל האדמה והכל כשר בעיניהם.[כמובן שכאשר הופגזו יישובנו 8 שנים הם שמחו מאוד, וודאי שלא מחו].

  • 247.

    כל הכבוד! אנחנו לא רוצחים חס וחלילה!

    לוחם גולני, 28/10/09 07:25

    ב''ה עם ישראל אוהב שלום ורודף שלום! אנחנו לקחנו פעילות נגד רוצחים נתעבים שלאורך שנים רוצחים את עמינו ללא הבדל גיל או מין! אל לנו להיות חזקים בלחימה ולוותר בזירה ההסברתית שהיא מלחמה קשה במיוחד וחשובה לא פחות! זהו תפקיד אנשי ההשכלה בעלי מעלי מעמד בינלאומי. חזקו ואמצו. תהיו גיבורי חיל בזירתכם!

  • 246.

    המערב לא קלט הערבים - אצלם ההונאה והשקר זו מצווה דתית

    פשוט הבדלי תרבות, 28/10/09 07:11

    בעוד שגיבורי המערב מנצחים בכוח בברוטאליות וביושר. גיבור המזרח ובמיוחד הערבים מנצחים בהונאה ומרמה. אין שום מקום לאמת כערך אצל מוסלמים אלא אפילו ה''הודנא'' מושג מוסלמי להסכם שלום שמרדים האוייב ובסופו מכת פתע להבסת האוייב.
    בקיצור שערבי בא לספר סיפור צריך לצאת מנקודת הנחה שהוא משקר אלא אם יוכח אחרת. בתרבות הערבית זה ברור לכולם אבל המערב תקוע בתרבות של עצמו ולא מסוגל להפנים גישה אחרת לחיים...

  • 245.

    בבקשה תתרגמו את הכתבה לאנגלית!!! (ל''ת)

    מיי, 28/10/09 07:03

  • 244.

    איש יקר

    סמדר, 28/10/09 07:02

    מרגש ומשכנע. למה ההסברה הישראלית לא מצליחה להעביר את התמונה האמיתית כמוך? למה?????????????????.

  • 243.

    אהוד''זרחן לבן'' ברק...... ואהוד '' מעטפות '' אולמרט -מוסריים מאוד (ל''ת)

    ALOS , 28/10/09 06:55

  • 242.

    לשקר הציוני אין רגליים

    חאלביאן ישראלי, 28/10/09 06:40

    התלבטתי עם לצחוק או לעבור לכתבה הבאה אך החלטתי גם לצחוק וגם להגיב במשפט:

    לשקר הציוני - אין רגליים !!!

    את פשעי עופרת יצוקה, ודומיה, יהיה צורך לתת דין בתי משפט בינלאומי, כי כבר הוצאו צווים לא מעטים נגד בכירים ישראלים, כפי שאתם יודעים...

    • שקרים וכו.

      זאב, 28/10/09 09:26

      לא יעזור לכל שונאי ישראל. הם יכולים לשקר, להתלהם רלטעון שישראל משקרת. בסופו של דבר לאחר זמן מתברר שהפלסטינים הם השקרנים ואינם מדווחים אמת. הוכחות יש די והותר גם מג'נין ומתקריות נוספות בהסטוריה של המאבק.

  • 241.

    אנשי ימין תמיד יצדיקו כל פשע וגזענות והפצצת אזרחים (ל''ת)

    ALOS , 28/10/09 06:31

  • 240.

    שגולדסטון יהיה כפרה על הד''ר החמוד שלנו ועל כל צה''ל (ל''ת)

    פרחה קטנה, 28/10/09 06:27

  • 239.

    למה צה''ל ירה זרחן לבן על אזרחים ? מדוע נהרגו הרבה ילדים ? (ל''ת)

    ALOS , 28/10/09 06:27

    • תשובה

      נו, 29/10/09 22:12

      כי ככה זה כשילדים משמשים מגינים אנושיים למחבלים

  • 238.

    גולדסטון התראיין בעתונות האמריקאית ונשאל שם לגבי דעותיו-

    לכל אלו שלא מבינים את חוסר התוחלת, 28/10/09 06:08

    האישיות לגבי הסכסוך הישראלי פלסטיני.מתשובותיו ניתן לראות שהוא מאשים רק את ישראל ואין לו מילה של ביקורת על הפלסטינים.בקיצור דעות זהות לגדעון לוי.המועצה ל''זכויות אדם'' מורכבת מנציגי מדינות דיקטטוריות מפרות זכויות אדם סדרתיות וזהו גוף פוליטי נטו.כך צריך להתייחס להחלטותיו ולדו''ח גולדסטון.

    • ד''ר גולדסטון בפירוש לא מאשים רק את ישראל

      אישטרה בלגינה, 06/11/09 00:59

      ביום שישי, 30 בספטמבר בערב, בערוץ הבלתי-מסחרי של תחנות השידור אן.פי.אר. הופיע ד''ר גולדסטון בשיחה פנים-אל-פנים עם אחד מבכירי השדרנים של התקשורת האמריקאית, ביל מוייר, ובמשך למעלה משעה עמד באש צולבת של שאלות, שחלקן מובא כאן - אם כי לא מילה במילה:

      ''האם אתה מצדד בזכותה של ישראל להתקיים''? נשאל השופט. ''בכל מאודי'', ענה ד''ר גולדסטון. ''מדינת ישראל היא בייתם של היהודים''. ''האם אתה מצדד בזכותה של ישראל להגן על עצמה''? שוב נשאל השופט. ''ללא כל ספק'', ענה השופט. ''כל מי שמותקף בצורה שיטתית ורצופה כמו שהותקפה ישראל ע''י הטילים מצד חאמאס, חייב להגן על עצמו.הביקורת שלי היא רק לגבי חוסר הפרופורציונליות של התגובה הישראלית''.

  • 237.

    ד''ר דוד צנגן - תודה. (ל''ת)

    שרה, 28/10/09 05:53

  • 236.

    ד''ר צנגן כל הכבוד !! כשאני קוראת את דבריך אני גאה להיות ישראלית !

    שגית, 28/10/09 05:43

    המשך דרך צלחה !

  • 235.

    מכתב נוקב, צריך לפרסם אותו בכל בעולם ומיד.

    זיוה, 28/10/09 05:32

    ההסברה שלנו שקטה מדי. צריך להרבות בחומרים ועדויות מסוג זה. לשלוח מכתב זה ודומיו לכל מערכות העיתונים החשובים בעולם.
    תודה לרופא שלנו על מכתבו זה.

  • 234.

    ישנה התיחסות רבה ותומכת וזהו מה שחשוב

    אסתר, 28/10/09 05:30

    ולכל המקטרגים, אנחנו ממש לא צריכים אותכם, יש לנו מספיק כמותכם בעולם כולו, וכפי שנאמר ''מהרסייך ומחרבייך ממך יצאו'' כאלו אתם בדיוק, חישבו היטב לפני דברי הקיטרוג שלכם, אתם רק יורים לעצמכם ולנו ברגל, על כל אחד כמותכם ישנם הרבה מאד ששמחים לשמוע את דברי הלעז שלכם, האם את זאת אתם רוצים באמת? על כל קריאה של קיטרוג אני שואלת את עצמי, מה אלו היו רוצים? מי אלו בכלל? האם הם כאלה שתורמים משהו למישהו? או שנולדו רק על מנת לחבל ולהרוס.

  • 233.

    בבקשהלתרגם לספרדית, גרמנית, אנגלית, שוודית, ערבית, צרפתית ולהפיץ בעולם (ל''ת)

    דליה, 27/10/09 22:15

    • וגם לטורקית (ל''ת)

      יובל, 28/10/09 03:44

  • 232.

    את אותם מילים מדהימות כ''כ צריך לומר בעיקר לשמאל פה ולא רק לגולדסטון (ל''ת)

    מודאג מהשמאל, 27/10/09 21:55

  • 231.

    כל הכבוד, תודה. אני מקווה שיפורסם בעיתונות זרה. (ל''ת)

    בעז, 27/10/09 21:51

  • 230.

    אין מה להסביר לגולדסטון אישית האיש הזה מחוק (ל''ת)

    ולא ראוי להתקיים, 27/10/09 21:48

  • 229.

    בזכות ממצאים אלו ניתן לתבוע את גולדסטיין על שהתעלם מהעובדות ! (ל''ת)

    רז, 27/10/09 21:42

  • 228.

    מה דינו של גן ילדי פלסטיני שמתוכו נורים טילים על גני ישראל?

    שאלה במתימטיקה משווה, 27/10/09 21:20

    לעולם מוסר כפול. לא נעים לחשוב על כך אך דמה של התינוקת שלהבת פס הי''ד אינו חשוב בעיניו כדמו הפיקטיבי של השחקן מוחמד א-דורה. ככה זה כשאתה יהודי.
    לנו אין תמונות של ילדים מדממים שהוריהם הפושעים הישהידו אותם כמגן אנושי לרוצחים נאלחים. להבדיל,לכל אחד מאיתנו חקוקה בלב תמונת הילד היפיפה והמתוק מגטו וורשה מרים ידים ומבקש, אחים שלי, תקומו, תדאגו לדם שלנו מול כל החיות חולות הנפש בדמות אדם.

  • 227.

    דו''ח גולדסטון

    hkadman , 27/10/09 21:08

    אף אחד לא רימה את דר גולדסטון, הוא קפץ על העגלה שזימנה פרוסם בינלאומי ושלמונים ללא כל ספק. הוא ידע טוב מאוד במה מדובר. הסיבה שישראל מנעה להיכנס לארץ היתה נכונה ומוצדקת. כי ידעו אצלנו את מי הוא משרת ואיזה אינטרסים הוא מקדם בעיניים פקוחות. גם אם היינו משתפים עמו פעולה הדו''ח לא היה שונה. הוא שימש ככלי עיוור. אף לא הוזמן לישיבה בז'נווה, אליה הוא בא ביוזמתו לברר כביכול מדוע החלק שפירט את התוקפנות של החמאס הושמט. הפנייה אליו חסרת טעם וחסרת תכלית.

  • 226.

    קול צלול, ברכתי

    דב ניימן, 27/10/09 20:56

    ברכתי ל דר. דוד צנגן, מכתב יפה ועודות ש מדברות בעד עצתן, חייב להגיע למר גולדסטון,שעליו איך ללמוד ולחקור ולשפוט, פרופ. אמנון רובינשטיין אמר בהזדמנות,'' זה דו''ח היסטרי,-- אין ספק פגע במוסר של חיילי צה''ל וב מדינת ישראל,עליו להתבייש, הנזק כבר נעשה, אבל חייבים להיאבק נגדו עד שהוא, מר גולדסטון,יגיע למסקנה הנכונה שהובל שולל,האם אינו יודע מה שמתרחש בסומלי, פקיסטאן, אידונזיה עיראק? המאבק של חיילי אמריקאים נגד ארגוני טרור המוסלמי, על ההרג הדדי,העיקר מאוחדים לשריפת הדגל ישראל'' ונגד מדינה היהודית בישראל וב מזרח התיכון, הוא חייב לקרוא את מכתב של דר, דוד צנגל.

  • 225.

    חבל שאין עוד רבים כמך

    בצלאל, 27/10/09 20:55

    כו חבל שאנשים כמך שכולנו חייבים להם כו הרבה הם מעטים בלבד.

  • 224.

    צודק במאה אחוז,כנסו!

    אבי, 27/10/09 20:51

    חוץ משקרים שארגוני הטרור מספרים לעולם הם גם מביימים מקרים ומצלמים אותם כדי להשפיע על דעת הקהל בעולם כמו למשל זיוף של תמונות,סרטונים של הלוויות מדומות ולחימות מזויפות.
    חפשו ביו טיוב pallywood ותמצאו כמה סרטונים מענינים על התופעה הזאת.

  • 223.

    רופא בחסד עליון

    זיוה, 27/10/09 20:48

    אני גאה בך,דוקטור צנגן

    ואשריי העם,שאילו הם בניו

  • 222.

    כל הכבוד כן ירבו (ל''ת)

    trhe, 27/10/09 20:40

  • 221.

    צודקים אם כך דורשי וועדת החקירה מטעמנו .

    אריק ג., 27/10/09 20:35

    הרי גולדסטון לא יטריח עצמו לבדוק שוב ,וגם אם כן - יקבל סיבוב שני של אותם שקרים ,פחות או יותר .

  • 220.

    כל הכבוד, ותודה רבה!! (ל''ת)

    טלי, 27/10/09 20:32

  • 219.

    יישר כוח

    דור נתן-עו''ד, 27/10/09 20:00

    ד''ר צנגן,יישר כח .אתהה כמו מגדל-אור בחשכה העולמית .גאה שיש כמוך בבינינו.
    חייבת קריאתך לכב' ה''שופט'' להגיע לשולחנוולעיונו .נראה מה ישיב. כך גם לשולחן כל עורך עיתון/חדשות וכד'.
    מעניין מה יש לשופט ושולחיו לומר על 300 עירקים ''טבוחים'' ממש מלפני יומיים בבגדד.

  • 218.

    מה תעשו כאשר בג'ץ פושע ואנטישמי מכשיר סרט כמו ג'ניו ג'נין שמאשר

    בשם בן גוריון, 27/10/09 19:46

    את הטבח בג'נין כביכול. זאת במקום לדון את הערבי המזוהם מוחמד בכרי לעשרות מאסרי עולם בגין הסתה לרצח יהודים שהצליחה!!!
    מדוע נתלונן על גויים כאשר המוסד הראשי לאומי המופקד על צדק לעמנו, נוהג כך??!
    עם מטומטם.

  • 217.

    חזק ואמץ על דבריך (ל''ת)

    גולן, 27/10/09 19:44

  • 216.

    חזק ואמץ על דבריך (ל''ת)

    גולן, 27/10/09 19:44

  • 215.

    צנגן צדיק (ל''ת)

    ציוני, 27/10/09 19:40

  • 214.

    קדימה גולדסטון מה ישל לך להגיד אני יודע

    אלעד, 27/10/09 19:36

    שיוכיחו שהדו''ח מסולף נכון
    פה הטעות שלך אתה כמחבר הדו''ח צריך להציג עובדות למסקנות שאליהם הגעת בדוח
    נ.ב רצוי שהעודות יהיו אמתיות ולא שקריות

  • 213.

    תודה לך ד''ר דויד. זקפת את גו האומה במאמר זה ובקודמיו.

    ציוני, 27/10/09 19:34

    אשרינו שאנשים כמוך בינינו. הלואי והצלחת לפקוח עיני הסומים שאינם מבינים את התעמולה השטנית של אויבינו. עלה והצלח.

    • מספיקה הדוגמא המובאת במאמר

      יוסי, 27/10/09 20:04

      בעניין בית הספר של אונרא כדי להצביע על סירחונו של הדו''ח.

  • 212.

    מטרת הערבים (ל''ת)

    שאול, 27/10/09 19:31

  • 211.

    למה כתבה זו איננה מתורגמת לאנגלית????????? (ל''ת)

    תמיר, 27/10/09 19:28

    • מכתב לגולדסטון

      דוד צנגן, 27/10/09 20:04

      תמיר המכתב נכתב במקור באנגלית והוא תורגם לעברית ע''י מעריב בהסכמתי
      בברכה
      דוד צנגן

      • דוד, תרגם אותו לעוד שפות ותפיץ בעולם

        רחלי, 28/10/09 07:46

        בנוסף על משרד החוץ לקחת אותך ולהשתמש
        בך בנושא ההסברה.

        אתה מסביר מעולה!!!

  • 210.

    ככלל הככבבוודד! איזה יופי (ל''ת)

    קתרין, 27/10/09 19:13

  • 209.

    גולדסטון ראוי לדבר אחד - בוז עמוק. (ל''ת)

    האיש יזכר לדיראון עולם, 27/10/09 18:58

  • 208.

    לתרגם ולהפיץ... זה שההסברה הממשלתית כבר שנים משותקת כמעט לגמרי (ע''ע (ל''ת)

    כישלון=ציפי) לא אומר שהעם אינו מסוגל להגיב גם..., 27/10/09 18:56

  • 207.

    ככה זה כשיש הרבה שמאלנים מחפשי רעת ישראל (ל''ת)

    פטריוט לאומי, 27/10/09 18:45

  • 206.

    השופט נעזר באוייב העם מתוך המדינה ולהם לשלול להם אזרחות . (ל''ת)

    ולשופט לא לקבור אותו בקבר ישראל, 27/10/09 18:33

  • 205.

    ולמה לא מפרסמים את התגובה

    מנשה, 27/10/09 18:06

    של גולדסטון??
    זה פירסום חד צדדי שמכפיש (אם כי בעדינות) את גולדסטון ללא פירסום התגובה?!

  • 204.

    כל הטוקבקים נגד המדינה, הנם של ערביי ישראל!!! (ל''ת)

    עו''ד דרור, 27/10/09 18:03

  • 203.

    כל הכבוד דובי! (ל''ת)

    עמית, 27/10/09 17:54

  • 202.

    מזוז נכשלתה, היתה צריך להגן על מדינת ישראל ,ה ס ב ר ה ?ושמאלנים

    תמיר, 27/10/09 17:44

    שמאלנים ברברנים זאת התוצאה

    • שימו לב ליבני שותקת! מילאה את פיה מים! בושה! היא היתה שרת החוץ! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 27/10/09 18:25

  • 201.

    לתרגם לאנגלית ולפרסם!

    אלי, 27/10/09 17:27

    את המכתב של ד''ר צנגן יש לתרגם לאנגלית ולפרסם כדי שכמה שיותר אנשים בעולם יראו את מעשה הנבלה של וועדת גולדסטון ואת המכניזם של תעשיית השקר הפלסטינאית ושל ועדות האו''ם השונות בכל הנוגע לישראל.

    • ד''ר צנגן

      עינת זר-ציון, 27/10/09 20:38

      גם אני חושבת שיש לפרסם את מכתבו של ד''ר צנגןבשפות זרות נוםפות-אנגלית,צרפתית,גרמנית וספרדית וכמה שיותר מהר ,כפי שנאמר יפה שעה קודם.אני חיה בח''ול ובימים אלו אני שומעת הרבה תגובות אנטי - ישראל.דרושה הסברה מהירה ואינטנסיבית מצד ישראל מכיון שהאזרח הפשוט שומע ורואה את מה שהמדיה משדרת וכפי שאנחנו יודעים המדיה באירופה היא פרו פלסטינית .ובכלל לדעתי מדינת ישראל צריכה לחזק את ההסברה בעולם כולו

  • 200.

    אשרי העם שרופאים אלה הם טובי בניו

    אסי, 27/10/09 17:03

    אינני יודע איך אתם הרגשתם כשסיימתם את קריאת המאמר- לי פשוט התנפח החזה מתחושת גאווה הכי אותנטית שניתן לחוות.
    תודה לך דוקטור צנגן!!!

    • ד''ר צנגן -אשרי העם שרופאים אלה הם טובי בניו

      עינת זר-ציון, 27/10/09 20:51

      גם אני חשתי גאווה כאשר סיימתי לקרוא את המאמר של ד''ר צנגן ודאגתי גם להקריאו לילדי
      [אני חיה בחו''ל עם ילדי].
      תודה לך דוקטור צנגן ,נתת לילדי דוגמא טובה להסברה כאשר הם בחברת חבריהם.
      כל הכבוד!!!

  • 199.

    צנגן

    טלי, 27/10/09 16:51

    תרים את הכפפה ותעזור לחיילים לטהר את שמם. יש לך נסיון בזה.

    אם אתה ועוד אזרחים טובים תעשו את זה באופן לא רישמי, לגולדסטון לא תהיה גושפנקא לדוח שלו, וגם האמת תצא לאור.

    יישר כוח!

  • 198.

    ד''ר, בשם עם ישראל, תודה! (ל''ת)

    אור, 27/10/09 16:49

  • 197.

    ד''ר ד. צנגן ממשיך במסורת של חשיפת האמת

    המודיע, 27/10/09 16:40

    ד''ר ד.. צנגן זכה אשתקד בפרס של ''האגודה לזכות הציבור לדעת'' על מאבקו העיקש להפרכת שקריו של מחמד בכרי בסרט ''ג'נין,ג'נין''.
    עתה מתברר שוב כי היה ראוי לפרס, והפרס היה ראוי לו.

  • 196.

    סוף סוף אזרח!!

    ישראלי עצבני, 27/10/09 16:12

    סוף סוף מישו לא מיישר קו עם שונאינו שאיך שהוא פיספסנו את שנאתם המקורית שאותה הם מסווים ב'בדיקה עניינית'לא יעזור לאף אחד לא נרתע מהפעם הבאה..נגד טירוריסטים לא נכנע..פיסת אדמה לא שייכת להם

  • 195.

    לצערי מי שומע או מי יקרא את מכתבו הרי השופט החליט

    אזרח, 27/10/09 16:10

    לפגוע במדינה שלנו וגם באו''ם שמחים לפגוע כך שלא צריך לקחת ללב .אבל זה ילמד את הד''ר הנכבד להפסיק מיד לטפל בפלסטינים שילכו למצרים או ירדן או יקבלו טיפול מרבי המרצחים לא כאן .

  • 194.

    ד''ר דוד צנגן, כרופא. . .

    מני, 27/10/09 16:06

    אתה אמור בין השאר גם לשכך כאבים אולם לא להרגיע את המצפון.
    זהו תפקידו של הכומר הקתולי ואין לו השלכות לעולם המשפטים או
    לדעת הקהל. כשם שאין צורך בהדגשה מיותרת על טיפולך בערבים.
    הרופאים היהודים ברובם אינם מסתמכים על ההלכה במקרים כאלו.
    קומפלימנט! הבעיה במכתבך לשופט ריצ'רד גולדסטון היא - הניסיון
    למזער את האחריות של ישראל לטבח האכזרי בהמון אזרחים בהם
    300 ילדים וילדות. וזה, תסלח לי, מזכיר את ההשמצות על השואה,
    אם שישה מליונים או רק שנים וחצי. הנבזות הנקלת הבלתי אנושית
    גדולה מדי מכדי שאדם עם האג'נדה שלך בכלל ינסה להעביר טיפה
    אחריות לקורבנות. אפילו לא בגלל ''שקרים''. האסון, אם לא להגיד
    שואה היה גדול מדי כדי להסביר את פרטיו! את הטענות אתה יכול
    כמובן להביא כעד במשפט בהאג, אם יתקיים אי''ה.

    • מעניין, לפי ה''מאמץ'' שהשקעת על אותם ''300'', כמה מאמץ אתה אמור להשקיע

      זלמנוביץ ישראל, 27/10/09 16:36

      על ה 300,000 בדארפור ? והרי בשני המקרים מדובר על מוסלמים...ואם אתה כבר מזכיר את האג... זה אותו האג ששליט סודאן לא התייצב בפניו ? או שעבור היהודים אתה מתכנן האג יותר רציני ??? אחר

      • אני מביו שאתה מקנא. . .

        מני, 27/10/09 17:47

        בחבר'ה בדארפור. לך לרב האיזורי והוא כבר יסביר לך
        ששלוש מאות ילדות וילדים זה 300000 בים ועוד בטח
        500000 מתחת ליבשה ואז תשתה ארבע כוסות ותתן
        גרעפץ ענק וותוציא איזה גביע או שניים לאליהו. לחיים,
        זלמנוביץ!

        • לפי נתוני צה''ל

          זה 70 ילדים!!, 27/10/09 18:28

          ברור שגם זה מספר גבוה,אבל זירת הלחימה האזרחית הוכתבה ע''י החמאס.

          • חז''ל וצה''ל. . .

            מני, 27/10/09 19:28

            מה שחז''ל מעגלים כלפי מעלה לשמחת היהודים, צה''ל
            מעגל כלפי מטה לשמחת הגויים. הצרה היחידה: הגויים
            לא מטומטמים כמו היהודים. . .

            • הצרה היחידה

              מחמוד, 27/10/09 20:46

              שאתה טיפש בן טיפש, קנאי בן קנאי, סחי בן סחי. איזה מני....בטוח מוחמד

              • אז מני זה. . .

                מני, 27/10/09 22:15

                טוב ומחמוד זה רע. ככה למדת בגן, בביה''ס ובצבא.
                ואת הקקה הזה אתה מאכיל את ילדיך. אתה אפילו
                לא נגעל מזה בסעודה המפסקת. . .

            • כאילו שמישהו בדק באמת (ל''ת)

              את נתוני הפלסטינים, 27/10/09 20:52

            • איך נכנסו לעסק שלנו חז''ל ???

              זלמנוביץ ישראל, 27/10/09 21:56

              אתה צריך להעריך את העובדה שמדי פעם נכנסים אתך לדיון למרות שאתה מייצג את הגרועים שבאויבינו...
              אבל מה פתאום חזרת כ 1500 שנה אחורה ??? כידוע לך בביטוי בחז''ל נכללים בעיקר חכמי המשנה (ומקצת מהגמרא), על נושא זה לא תמצא יהןדי שינהל איתך שיחה כל שהיא ...

              • קרא את התגובה ''אני מבין שאתה מקנא. . .''

                מני, 28/10/09 10:45

                ואז תבין שלא חזרתי כ- 1500 שנה אחורה אלא
                רק עד לליל הסדר האחרון. . . והבא עליך לטובה.

    • נכון מאוד. זה רופא ילדים? אוי ואבוי לנו. מאות ילדים נהרגו

      הרצל, 27/10/09 18:29

      מאש צה''ל ורופא הילדים הזה מנסה לשכנע שלא צה''ל אשם במותם. בושה וחרפה.
      רופא ילדים עם מצפון היה כותב מכתב לראש הממשלה כדי שיקים ועדת חקירה ישראלית- ישראלית- ישראלית כדי שתחקור אם היה פשע או לא היה פשע.
      כנראה שהרופא והמתנגדים לחקירה פוחדים מהתוצאה. האם אנחנו מעל החוק ואסור לחקור את מעשינו?
      אנו בטוח ש ''הרופא ילדים'' הזה אינו מייצג את רופאי הילדים בארץ.
      ובסך הכל המכתב הזה הוא בדיחה, בדיחה עצובה והשופט שאליו מכוון המכתב מגחך עליו.

    • ארור תהיה (ל''ת)

      רונן נגיד , 27/10/09 18:54

      • אני מבין שזה. . .

        מני, 27/10/09 19:52

        פגע לך עמוק לתוך הנשמה העדינה
        שלך. אז במקום לקלל תקרא פרקי
        תהילים לאות אבל על שלוש מאות
        הנשמות הזעירות.

        • מניה דיפרסיה

          דוד המלך, 27/10/09 20:48

          אשמח לקרוא פרקי תהילים לעילוי נשמתך

          • תודה, אבל. . .

            מני, 27/10/09 21:56

            עד אז ארגן תפילה בציבור עם
            הרבנים הראשיים ושמעון פרס
            לעילוי נשמתם של הרוגי עזה!
            הי''ד.

    • גולדסטון

      יוסי לוי, 27/10/09 20:10

      מני
      אין כל נסיון למזער
      יש נסיון להגיד מה קורה כאן
      מאיפה הידע על טבח בילדים וילדות מעדות של אנשים שמפברקים באופן סיטוני...
      קשה לפלשתינים בעזה להתמודד עם האמת . חובתינו אנו לנסות להלחם עליה
      תודה על תגובתך
      דוד צנגן

      • אין כל נסיון למזער?

        מני, 27/10/09 21:34

        חובתך לנסות להלחם על האמת, דוד צנגן? עכשיו כשכל האמת נחשפה לכל העולם?
        על מה אתה מדבר? עזה סגורה ומסוגרת אין יוצא ואין בא אפילו לשרים של ממשלות
        ידידותיות (עד כה) הכניסה אסורה. . . מי ישדר אמת, דובר צה''ל? זה לא היה מצחיק
        גם אם זה לא היה עצוב נורא! לבכות, לבכות על עזה וילדיה!! לבכות, לבכות על סוף
        דרכה של ישראל!

  • 193.

    דר' דוד צנגן אתה בחור נחמד.... בבקשה אל תהיה נאיבי.....

    maia, 27/10/09 15:56

    איפה שנותנים מליונים, הרגישות קופאת על שמריה.... האם לרגע אתה חושב שהוא ב'תום לב' ערך וכתב את הדו'ח האינפנטילי הזה????

  • 192.

    צריך שיקומו עוד חיילים ומפקדים ויוכיחו לגולדסטון

    דבורה ש. , 27/10/09 15:46

    שהוציא דו''ח חד צדדי ולא משקף את האמת! וחבל כי גם הוא יהודי, וכמו שהפתגם אומר ''כל כלב בג'יומו'' דהיינו עשית מעשה רע לא ירחק היום ותקבל רבית דרבית על מעשך!

  • 191.

    עצם הפניה לגולדסטון בטעות יסודה - אין להעניק לו לגיטימציה אפילו ברמה

    ש. זרח, 27/10/09 15:36

    ציבורית.
    לומר דברים כמו ''אני בטוח שכוונתך טובה'' לאדם שעמד בראש וועדה שהוקמה על ידי מדינות חשוכות ''לחקור את פשעי ישראל''
    זאת נאיביות ושגיאה טקטית.
    היהודי החולה הזה רוצה להכות במדינת ישראל בחיוך - ומאוד חשוב לו לקבל לגיטימציה - אם לא מנציגים רשמיים אז לפחות מדעת הקהל בישראל.
    אז אנא ד''ר צנגן - אל תעניק לו לגיטימיות כזאת ותפנה אליו כאילו פעל בתום לב.
    פניה כזאת מבטאת אחת מהשתים: התרפסות לפני רשע או התחסדות תמוהה.

  • 190.

    מושלם!!

    שרון, 27/10/09 15:17

    מסר מושלם!!!

    רק דבר אחד הייתי משנה.כשאתה כותב ''אני קורא לך לנסות לא להסיק מסקנות'' אני הייתי משנה וכותבת לו ''אני קורא לך לא להסיק מסקנות'' כי ככל שהוא ינסה הוא ייכשל. אך אם יחליט, יצליח.

    ושוב תודה לך על שמירתך האיתנה על שמנו הטוב.

    שרון

  • 189.

    בטח

    kadpw7 , 27/10/09 15:11

    בהמשך למאמר הנה עוד כמה דברים שסולפו על ידי האנטישמים: 1.לא מתו כלל ילדים בעזה, הם שכבו שם בלי נוע כהצגה 2.לא נורה פגז אחד על מבנה ציבורי כל המלחמה 3.לא הושפלה העיר וחיילי צה''ל הרי לעולם לא ישפילו ערבים 4.לא ניסינו את הזרחן על תינוקות אז אנא ממך מר גולדסטון, בהתחשב בעובדות החדשות, עשה לנו דו''ח חדש! תודה

    • ניסינו זרחן על תינוקות ? וגם בישלנו אותם או שרק צלינו ?

      sbh, 27/10/09 16:01

      מי שמאמין לאויב טיפש מדי בשביל לכתוב

    • אתה צודק. ניסו זרחן על תינוקות (ל''ת)

      ואף פלסטיני לא ירה משום מקום, 27/10/09 16:05

      • look

        kadpw7 , 27/10/09 16:24

        צאו מהראש הזה ש''אם הם אשמים אז אנחנו לא'' אם חמאס עשה טרור ואנחנו השבנו בטרור שנינו אשמים, מה גם שאנו הרגנו יותר חפים מפשע. דרך אגב אין האמור מתייחס אלינו המדינה שלנו לא אשמה שפתאום קם אדם בבוקר ומחליט לשחרר כל מעצור(אולמרט)

        • החמאס, ורק החמאס, אחראי למות התינוקות. בעצם גם אתה

          לאוויל המשריש, 27/10/09 18:45

          ושכמותך אשמים, משום שאתם נותנים רוח גבית לרוצחי החמאס.

        • רק בגלל שמאלנים סהרורים כמוך שנותנים רוח גבית לטרור, נהרגו

          אנה, 27/10/09 20:26

          חפים מפשע. לא שמעתי שהשמאלנים מגנים את החמאס על שימוש באזרחים כמגן אנושי. לא שמעתי אתכם שמאלנים הזויים מגנים את החמאס על ירי רקטות במשך 8 שנים. אתם תומכי טרור, משטרים אפלים, ודיקטטורים.

  • 188.

    ד''ר, לא התעוררת מאוחר מדי ?! (ל''ת)

    יונתן, 27/10/09 14:57

  • 187.

    וואו איש מדהים

    שמואל תל אביב, 27/10/09 14:56

    צודק במאה אחוז ד''ר דוד צנגן הלוואי ותהיה ראש ממשלה!!!!!!!!!!!!!!!

  • 186.

    הרופא הצדיק

    עמוס, 27/10/09 14:51

    כל הכבוד לרופא תמשיך להיות סניגור לעם ישראל ולעם היהודי

  • 185.

    מאמר חלול. מה בקשר לכל יתר המקרים הפרטניים שכלולים ב 39 עמודים ראשונים (ל''ת)

    יריב א. , 27/10/09 14:43

    • תעבור מקרה מקרה ותראה שזה שקר אחרי שקר (ל''ת)

      דני, 27/10/09 15:59

      • בוא נבדוק 5 מקרים

        יריב א. , 27/10/09 16:56

        1. הריגת 31,000 תרנגולות עם בולדוזרים
        2. הפצצת והריסת טחנת הקמח היחידה של עזה
        3. הפצצה והריסת מפעל טיהור השופכין של עזה (דבר שגרם להצפת שדות עם מאות אלפי מ''ק של זוהמה
        4. הפצצת בתים ורחובות בשכונות אזרחיות עם פצצות זרחן לבן ומניעת הגעה של אמבולנסים לטפל בפצועום עם כוניות עמוקות
        5. הפצצה והריסת מתקני שאיבת מים, צתחנות חשמל ובארות מים

        • האירועים האלה לא אירעו

          שכל בליסינג, 27/10/09 17:56

          1. אתה לא שירתת כחייל בזמן המבצע
          2. אין לך מקורות מידע מכלי ראשון.
          3. לא נכנסת לרצועת עזה כדי לבדוק אותם.
          4. אתה נסמך על תעמולה חד-צדדית ואין לך יכולת להצליב אותה עם מקור מידע אחר.

          מצבך גרוע אפילו מזה של גולדסטון, אבל זה לא מפריע לך לטקבק נון-סטופ.

        • יריב, שכחת שהיו כמה וכמה חיילי צה''ל שנהרגו ונפגעו מאש כוחותינו

          יעל, 27/10/09 21:17

          לצערינו במלחמה לא שולטים על כל מצב כל הזמן.
          לא רצינו במלחמה הנ''ל. אתה מוזמן לקרא את אמנת החמאס
          וישראל עשתה מעל ומעבר
          גם כך. שם לב למה שנשאר לפי הטענות שלך בגללם ישראל הופכת לפושעת שבאומות. פגיעה בביניינים ותרנוגולות...

        • חבל שאתה

          ר.ג., 28/10/09 05:46

          לא מזכיר גם את התרנגולות במושב שדה משה ליד קרית גת שנכנסו לחרדה עקב טיל שנפל ע''י הלול

    • ב''מדינה'' שהשלטון זורק מתנגדים מהגגות ויורה לאחרים בברכים, אין כל בעיה

      זלמנוביץ ישראל, 27/10/09 16:00

      ל''המציא'' גם 390 עמודים של מקרים פרטניים...

      מאחר וכידוע לך, בישראל לא שולטת לכל החיים איזה חונטה מזרחית... ורוב אנשי התקשורת הם שמאלנים - אם היה משהוא - האדמה היית רועדת כאן מזמן...

      אבל מה אני מקשקש... האמת משחקת כאן תפקיד כל שהוא ???

    • ראש חלול הוא נחלתם הכמעט בלעדית של שמאלנים קיצונים וכמה ימנים קיצונים

      מומחה לחלילים, 27/10/09 16:32

      עובדות הרי לא משנות לכם, נכון?

    • יריב, אני חושבת שאתה הוא היריב!.... קלעתי נכון?

      שמיר, 27/10/09 18:42

      אינני יכולה לדמיין, שאדם הגון יטיל דופי בתוכן הכתבה, אלא אם היא פוגעת באינטרס הלאומי שלו.

    • יריב א מתגובה 185

      ר.ג., 28/10/09 05:50

      מעניין מאוד איך כל מאמר שיוצא להגנת ישראל מיד מכונה על ידך בכינויים כמו ''מאמר חלול''
      ''שקרים'' וכ'ו,ואילו מאמרים שמלכלכים ומוקיעים את ישראל מיד נתמכים על ידך.
      מעניין,ודורשה חקירה.

  • 184.

    מה לעשות אבל הכול הם עובדות היסטוריות שקשורות בחיו של העם היהודי

    פקק תנועה , 27/10/09 14:43

    שרימה את עצמו בכול מעשיו וחייו עד כדי כך שכיום הוא חייב להצדיק ארת מעשיו וצידקת דרכו בעניי העולם הגדול ולריב עם כולם עד כדי כך בנוסף למריבותיו עם עצמו ובתוכו לגבי צידקת דרך זו מבחינה כוללת שמתחילה בעיות חברתיות שונות ושמיסתימת בבעיות מדיניות וביטחוניות ומה שקבע בסוף את הדבר הזה הם אלו התוצאות שכיום אנו חים בתוכם

  • 183.

    מאמר של ד''ר דוד צנגן

    משה, 27/10/09 14:21

    מסיר הכובע בפניך.חבל שהמילים נופלות על אוזנים ערלות.

    • על מה אתה מדבר? נפלו על אוזניך ונכנסו ושעות מחפשות את המוח (ל''ת)

      יריב א. , 27/10/09 15:45

      • תגיד, מי מממן אותך? אתה הרי מגיב כמעט 24 שעות ביממה (ל''ת)

        סדרן עבודה, 27/10/09 16:34

        • אני כמה אנשים. אנחנו מממנים אחד את השני. ואתה נשארת אידיוט (ל''ת)

          יריב א. , 27/10/09 16:58

          • לא לאלימות, אה אח שלו?

            סטודנטית, 27/10/09 17:34

            או שרק באנונימיות אתם מרשים לעצמכם להגיד אידיוט...

          • יצא המרצע מהשק. אין לך תגובה ולכן נשאר להסיק שאתה מובטל

            סדרן עבודה, 27/10/09 17:59

            או כותב ע''ח המעסיק שלך, ושאין לך חיים חוץ מהאינטרנט. מה עושה אותך אומלל כ''כ שאפילו נשים לא נמשכות אליך?

  • 182.

    ביבי חייב לך

    רן, 27/10/09 14:10

    כל הכבוד על הדברים, אולמרט וביבי בהחלט חייבים לך כבוד גדול

  • 181.

    נא לפרסם את שתי תגובותי האחרונות בנושא זה תודה מראש (ל''ת)

    פקק תנועה , 27/10/09 14:08

  • 180.

    תלמד את משרד החוץ שלנו לעבוד...

    יוסי, 27/10/09 14:02

    אוכלי חינם.

  • 179.

    הכוונה טובה - אבל הוועדה הוקמה ע''מ לחקור את פשעי ישראל - זאת הייתה

    חלוץ מרכזי, 27/10/09 13:48

    הנחת המוצא שבעקבותיה לא הסכימה ישראל לשתף פעולה.
    מדוע ד''ר צנגן לא מזכיר זאת במכתבו?
    הרי זה מזמין תשובה מתחסדת וצבועה של גולדסטון המנוול - שהוא ''נאלץ'' להסתמך על עדויות פלשתינים ''כי ישראל החרימה את הועדה''

  • 178.

    אנחנו רימינו את עצמנו עד כדי כך שכיום אנו צרכים להוכיח

    פקק תנועה , 27/10/09 13:48

    לעצמנו ולכולם שאנו למרות הכול צודקים בצידקת דרכנו ולהילחם אם כולם על זכיותנו כעם ומדינה וכן אלהה ואפילו אנטרופולוגית חברתית כעם יהודי כשר למהדרין וגם פוליטית ובטחונית אפשר לראות את הסוגיה הזו בעין מיקצועית שונה אם הרבה פרשנויות שונות שכולם עוסקות בנושא אחד

    • אם אתה

      kadpw7 , 27/10/09 15:41

      טוען מה שטענת בגזענות כלפי היהודים, אז אין לי מה להגיד לך חוץ מזה שאם מה שכתבת נכון אז הרי מהתגובות שלך אני למד דבר אחד... שאתה יהודי...

      • אז מה חשבתה שאני אני יכול להעיד על עצמי שאני יהודי ישראלי

        פקק תנועה , 28/10/09 08:25

        ולא פחות מזה ולא יותר מזה ואני טוען שהמיכתב הזה לא שווה כלום רק בגלל שאנו מרמים את עצמנו בכול דבר בחיינו מבחינה חברתית כוללת וכלה במצבנו הפולטי מדיני גאוגרפי והביטחוני וכן אלהה ואויבנו השונים בעולם הגדול יודעים זאת הייטב והם מנצלים זאת לטובתם הכוללת ולרעתנו ובזה הם מנצחים אותנו ובגדול ואפילו מסובבים אותנו על אצבע אחת

  • 177.

    לא להשאיר לגולדסטון לבדוק. למצוא מקרים שדווחו בדו''ח ולתקוף את המסקנות

    עם עבודה יסודית וראיות, 27/10/09 13:42

    ככל שהדו''ח יותר גדול, ככה קל יותר למצוא בו סדקים.

    וזו צריכה להיות הגישה: תפסת מרובה, לא תפסת. יש לתקוף כמה תחומים מאד ספציפיים, חמישה עד עשרה, לחקור אותם עד הסוף, לצאת עם מסקנות משכנעות מגובות בעובדות, ולפרסמן.

    באופן זה לתקוף את אמינותו של כל הדו''ח.

  • 176.

    זה שאתה רופא לא עושה אותך יותר צודק או מוסרי

    ע, 27/10/09 13:37

    גם הרופאים הישראלים לא יותר דוברי אמת או יותר מוסריים משאר האנשים כמו אריה אלדד או הרוצח ד''ר גולדשטיין

    אם הפלשתינאים משקרים אז למה הממשלה מונעת לחקור את צה''ל, מכיוון שיש לה מה להסתיר

    • מבחינה סטטיסטית כן

      אלון, 27/10/09 14:44

      כמה פעמים רופאים ישראלים נתפסו בשקר בהקשרים האלה? אף פעם אז כן. ומוסריים בטח.ד''א נגד אלדד וגולשטיין לעולם לא נטען שהם משקרים אלא שהפרשנות המוסרית שלהם מעוותת.ובכלל לא הגבת לטענות הרופא על העבודה הקלוקלת שעשה גולדסטון.

    • מסכימה

      מיטל, 27/10/09 15:01

      במקום לכתוב מכתב לשופט הוא צריך לכתוב מכתב לראש הממשלה כדי שיקים ועדה שתחקור אם היו פשעים או לא היו פשעים בפעילות של צה''ל.
      האם אנחנו מעל לחוק ואסור לחקור את פעולותינו?
      אולי הרופא וכל המתנגדים לחקירה פוחדים מהתוצאה של החקירה?

    • אמירת האמת

      עמי, 27/10/09 15:14

      הזכרת את דר גולדשטיין ואת דר אלדד מה זה קשור לאמירת האמת בחומת מגן האיש היה שם ונלחם וטיפל בפצועים גם פלשתנאים וגם בחיילים ואתם מוצאים לשון הרע על הצהל ועל המדינה

    • ע.(קצור לערבי?) אתה מתקשה בהבנת הנכתב (כמצופה),גם רופא וגם עד ראיה. (ל''ת)

      אמיר ב. , 27/10/09 15:15

    • אם אתה עומד מאחורי דבריך ומאמין בהם,...

      שרון, 27/10/09 15:19

      ... אז למה אתה מתחבא מאחורי אות אחת של שמך?

    • ל-176

      אסתר, 27/10/09 15:37

      בגלל אנשים כמוך יש לנו תמיד על מה להצטדק.
      מה לעשות יפי הנפש שביננו , גם מהם עלינו להתגונן ולבזבז כוח.

  • 175.

    מאמרו של דר' דוד צנגן

    אסתר, 27/10/09 13:34

    יישר כוח!
    אני מצטרפת לרבים כאלו שכתבו שיש לפרסם מאמר זה בשפות נוספות, להכנס ליוטיוב ולפרסם גם שם, על אף שכתבות מסוג זה שפורסמו ביוטיוב, למשל נאומו של קולונל ריצ'רד קמפ, הורדו לאחר זמן קצר מאד מההקרנה, מה לעשות אנחנו באמת מפגרים מאד אחרי ההסברה של אויבינו, מדוע זה קורה אינני מבינה, יש צורך להביא לידיעת העולם את ההוכחות שהשקרים אצלם הם ענין של אופי גם אם מעמידים את אלו מול מכונת אמת היא לא תגלה דבר, אז לא נותר לנו אלא להוכיח לעולם את השקרים שלהם, את הכוונות שלהם, כי הרי הם לא מסתפקים בנו, ולמען השם, מספיק עם ההתרפסות שלנו, לא בבקשה ולא אנא, יש להביא דברים נכוחה ובעמידה גאה. ההתרפסות רק מעלה אצלם את העמידה, אצלם אין חברות ונמוסים, זה או שאנחנו למעלה או שהם למעלה, אז בבקשה לבחור, וכאשר יראו שאנחנו חזקים ועומדים מולם כחזקים, נוכל להגיע איתם להסכמים נכונים, אבל עד שאנחנו עומדים בנחיתות מולם אין שום סיכוי לזה.

    • מסכים מאד (ל''ת)

      ישראל, 27/10/09 14:33

  • 174.

    יישר כח על דבריך החשובים.כל מילה בסלע (ל''ת)

    מירב, 27/10/09 13:28

  • 173.

    דו''ח גולדסטון

    אלברט, 27/10/09 13:26

    ד''ר דוד צנגן,קראתי בעיון רב את תגובתך,בנושא הדו''ח הנ''ל,וראיתי כמה אתה בקי בחומר הזה,ואני גאה בך שיש אנשים כמוך,וחבל שאתה לא בתפקיד רשמי או ממשלתי,חסרה לנו הסברה במדינה שלנו,הייתי מציע לך לשלוח את תגובתך זו לכל עיתוני העולם,ולהקריא אותו באו''ם,תגובה מאוד נחרצת וללא שום התחנפות מצידך, כן ירבו כמוך,

  • 172.

    Well said! (ל''ת)

    Ben, 27/10/09 13:19

  • 171.

    אל תשכחו לעולם כי אך ורק לנו יש ארץ נהדרת-ארץ ציון ירושלים.. (ל''ת)

    prague , 27/10/09 13:08

  • 170.

    הכל תמורת בצע כסף..הנפט והירוקים עיוורו את עיניהם..סולאנה, גולדסטון

    prague , 27/10/09 12:59

    ועוד כל מי שיש לו אינטרס בנפט העולמי.

  • 169.

    אתה ענק !.השופט גולדסטון ''אוהב יהודים אבל-מיתים! (ל''ת)

    אבי ק, 27/10/09 12:56

  • 168.

    לאיסלם יש את האבן השחורה במכה,,והיום הם סוגדים לאבן הזהב גולד סטון,,, (ל''ת)

    בצלאל, 27/10/09 12:48

  • 167.

    et ze yesh lefarsem in English, otherwise it is useless (ל''ת)

    mustafa, 27/10/09 12:45

    • Agreed! (ל''ת)

      Avnera, 27/10/09 15:08

  • 166.

    לא הבנתי משהו. לדעת גולדסטון ירי הסקאדים הוא פשע מלחמה?? (ל''ת)

    או שזה מותר לפי דיני המלחמה בשם מנטרת ה''כיבוש''?, 27/10/09 12:44

    • כן

      אלון, 27/10/09 14:47

      אבל בשבילו זה שולי. העובדה ששום מדינה לא היתה מסכימה לקבל ירי על שטחה והעובדה שאף אחד בעולם לא הציעה פתרון אחר מאשר ''עופרת יצוקה'' לא ענינה אותו

  • 165.

    שיקומו עוד כאלו שיודעים

    מחלקת הסברה, 27/10/09 12:40

    אם יש עוד אנשים שהשתתפו במבצע ויודעים על שקרים ספציפים בדוח גולדסטון, שיקומו ויכתבו לעיתונים.
    אם יהיו הרבה כאלו זה יחזק את הדה-לגיטימציה של הדוח ויחשוף את הרמאות הפלסתינאית

  • 164.

    אולי יספר לנו הדוקטור הנכבד מה הוא עושה במשכנות שאננים? (ל''ת)

    יניב ש, 27/10/09 12:40

    • יש כאן איזה חוכמה שהמגיבים לא מבינים ? או שה רק אני לא הבנתי... (ל''ת)

      זלמנוביץ ישראל, 27/10/09 13:34

  • 163.

    ד''ר צנגן היקר,תודה לך שבאת לעזרת הכלל במלחמתנו נגד וירוס השקר גלדסטון, (ל''ת)

    בצלאל, 27/10/09 12:37

    • רק לנו ורק בישראל ישנם אנשים כדוגמת ד''ר צנגן-וכוונתי לבני עמנו........ (ל''ת)

      prague , 27/10/09 13:12

      • וחבל שכך (ל''ת)

        kadpw7 , 27/10/09 15:35

  • 162.

    שאלה פשוטה בהגיון !!!

    שלמה, 27/10/09 12:35

    יכול להיות שדו''ח גולדסטון חובר,מעדויות
    אזרחי עזה,שמין הסתם יש אינטרס מצידם,לספר
    דברים שלא היו ולטעון טענון קיצוניות בכדי
    לפגוע בישראל,רגע אז אם אני אדם שמקצועי הוא לא שופט,משתדל לקחת בחשבון כל צד וכל היבט,אז יכול
    להיות ש''שופט שחוקר סיטואציה כה מורכבת,לא לקח בחשבון שבעצם יכול להיות שהוא מוטעה באופן גס
    וכה קיצוני !

    • תשובה בהגיון פשוט... איזה שופט מוכן לעמוד בראש ועדה שהמינוי שלה

      זלמנוביץ ישראל, 27/10/09 13:38

      הוא כה חד-צדדי: לחקור את הפשעים שביצע ישראל בשטח הכבוש...'' ???

      • אני אגיד לך איזה שופט - שופט שקובע בעצמו שהעדויות שלפניו לא קבילות...

        פנדה , 27/10/09 15:31

        אבל אח''כ מרשיע... כן יש כאלה, השופט גולדסטון למשל - הוא קבע בעצמו שהראיות האלה לא קבילות בשום בית משפט, ולמרות זאת הוא מסתמך עליהן כשהוא קובע בגסות ובטפשות שישראל היא מדינה של בריונים.

  • 161.

    ד''ר צנגן ,השופט גלדסטון עשה עבודה נהדרת עבור ''שולחיו'',,ובעבור $$$$ (ל''ת)

    בצלאל, 27/10/09 12:33

  • 160.

    הבעיה אינה רק דוח זה או אחר. יש להילחם בהסתה בכללותה

    ש. עליון, 27/10/09 12:23

    הבעיה האמיתית שעימה עלינו להתמודד היא לא דוח זה או אחר של ארגון קיקיוני של האום. הבעיה היא יותר כוללנית – ההסתה. עלינו להתמודד מול כול התופעות של ההסתה. החל מהכללת ''הפרוטוקולים של זקני ציון'' בתכניות הלימוד במדינות ערב, עבור דרך הצגת סרטים אנטי ישראלים בטלוויזיה התורכית והמצרית, וכלה בהפצת תעמולת שקרים על-ידי ארגוני אנטי-ישראלים. עלינו להילחם בהסתה המתמדת נגדנו על-ידי כוהני דת פנאטיים, על-ידי אמצעי תקשורת חד-צדדיים, ועל-ידי פוליטיקאים אנטישמיים. טיפול משפטי נקודתי בדוח גולדסטון לא יועיל. המערכה צריכה להיות כוללת. ההסתה היא המחסום העיקרי להתקדמות לשלום! העולם הערבי המוסת לא יאפשר לאף מדינאי מתון לעשות שלום עם חזירים וקופים שמטמאים הקדשים מוסלמיים ורוצחים ילדים כדי להשתלט על העולם (שצריך להיות מוסלמי).

  • 159.

    קדימה לך תיהיה שר ההסברה

    אורן, 27/10/09 12:18

    כי אנחצנו גם ככה לא שומעים את מערך ההסברה שלנו מנסה להגן עלינו.
    וגם כשבאוט''ם מדברים אז הם לא מדברים לעניין

  • 158.

    שכחת ד''ר טיבי

    יהודי, 27/10/09 12:10

    יש עוד רופאים שעוזרים לרצוח יהודים
    ד''ר מנגלה היה הראשון
    ואחריו כל מי שהזכרת,
    אך שכחת את ד''ר טיבי - כן ההוא שיושב בכנסת
    היה עוזר של הטרורסט ערפאת
    ולא מגנה אפילו פעם אחת פגועי טרור של החברים שלו ...

  • 157.

    לפי איסלאם - לשקר זה לא חט

    קצינה בצה''ל, 27/10/09 12:09

    אני יודעת. יש לי חברה ערביה - בחורה ממש טובה. אבל היא כל הזמן משקרת בדברים קטנים דברים גדולים. בהתחלה לא הבנתי למה כל השקרים האלו. אחר כך הבנתי, שבחינוך שהיא קיבלה, שקרים זה בכלל לא בעיה. היא גם לא מבינה למה אני מתעצבנת מן השקרים שלה.

    • קשה שפה

      עברית, 27/10/09 15:11

      קצינה עבריה ,כתבי עברית. חט = שן של פיל. חטא= מעשה לא מוסרי.

  • 156.

    לד''ר צנגן '' יישר כח'' (ל''ת)

    אביגדור, 27/10/09 12:04

  • 155.

    היכן ההסברה

    רונה, 27/10/09 12:03

    היכן קולה של ההסברה שלנו שלא מעמידה ומפיצה הרבה קולות כאלו?למה רק קול אחד?יישר כח לרופא האמיץ והחכם

  • 154.

    גולדסטון רבותי לא עבד בחינם עבור ''צדקת הערבים'',,מה אתם מופתעים,,, (ל''ת)

    בצלאל, 27/10/09 12:02

  • 153.

    שתי שאלות

    קשר, 27/10/09 12:02

    ד''ר צנגן צודק,ומגיע לו יישר כוח על המכתב.שתי שאלות מתבקשות: 1.האם תגייס מדינת ישראל את ד''ר צנגן לחזית ההסברה? 2.האם השופט גולדסטון יטרח לבדוק שנית את ''ממצאיו''?

  • 152.

    דוח גולדסטון-

    יצחק בן יהודה, 27/10/09 12:01

    כל הכבוד לך אני מעריך מאוד את האמת שלך ואת המכתב ששלחת לאותו שופט שאפילו לא בודק את האיות לפני שהוא פוסק - לדעתי הוא עובד בשרות הפלסטיני טרוריסטי

  • 151.

    גולדסטון עוד צדיק ליד אושרת קוטלר וכל השמאל (ל''ת)

    דוד נקש, 27/10/09 12:00

  • 150.

    אחלה גבר ד''ר ירבו כמוך- זאת האמת (ל''ת)

    מיכל, 27/10/09 12:00

  • 149.

    הלוואי וומה שכתבת יגיע לידיו של ה''שןפט''

    חיים, 27/10/09 11:58

    משנאי ישראל ידעו למה בחרו בו, אם היה להם ספק קל שהרוח תנשוב לכיוונם לא היה ה''שופט'' מקבל מינוי לוועדה זו הנקראית משום מה על שמו.

  • 148.

    לתרגם ולהפיץ. ובכלל, איפה ההסברה ????????????????? (ל''ת)

    אמיר, 27/10/09 11:52

  • 147.

    ד''ר צנגן,ישנם מגיבים שונאי עמנו אולי תואיל לתת להם תרופה לראשם הכואב,, (ל''ת)

    בצלאל, 27/10/09 11:51

  • 146.

    ד''ר דוד צנגן - תודה על המכתב הזה, עדיף מאוחר מאשר לעולם לא

    קצינה בצה''ל, 27/10/09 11:51

    אני מאוד שמחה שקם אדם נבון ושקול, וכתב את המכתב הזה. רק התנהגות שקולה ומחשבה צלולה יכולה לחדור את כליפת השקרים על ישראל, שעוטפת את מודעות האנשים בעולם.
    כל ההתלהמות שהרימה את ראשה בארץ רק גורמת לעוד סגירת ללבות ושינא כלפינו בעולם. צריך להיות כנים קודם כל עם עצמינו - גם אנחנו לא קדושים.
    התנהגות של ממשלת ישראל שסירבה לשתף פעולה עם גולדסטון - היא גם סוג של התלהמות ממלכתית שהביעה רק צרות. מאוד חבל שעדויות מאנשים כמו ד''ר צנגן מגיעות רק עכשיו, אחרי שהדוח המסולף כבר נכתב. מדינת ישראל בסירובה לשתף פעולה התנהגה בנוסח ''על ראש הגנב בוער הכובע'', בצורה מטומטמת ביותר.
    נתניהו לא שיתף פעולה עם גולדסטון ולא מקים עכשיו ועידת חקירה. למה? משיקולים פוליטיים. כי הוא יודע שברק עשה דברים נוראים וצריך להשפט על מה שנעשה במבצע עופרת יצוקה.

  • 145.

    פצצות זרחן - פוברוק? (ל''ת)

    נאור, 27/10/09 11:49

    • כן, פוברק ! לא ''פצצות זרחן'' אלא פצצות- מיסוך עשן-מזרחן... (ל''ת)

      זלמנוביץ ישראל, 27/10/09 13:46

  • 144.

    היו 3 וחצי צדיקים בג'נין,,, הם לא היו בעזה,,, (ל''ת)

    ובכלל,,, אנחנו תמיד כל כך מתוקים עם הפלסטינים,,,, 27/10/09 11:48

  • 143.

    יפה, אך מעט מדי ומאוחר מדי. הדו''ח כבר התקבע כאמת וזה מה שאנשים יזכרו (ל''ת)

    חבל מאוד שישראל לא שיתפה פעולה עם הוועדה, 27/10/09 11:46

  • 142.

    דוח גולדסטון

    ליויה, 27/10/09 11:43

    סוף סוף מישהו עונה עניינית.
    למה אי אפשר לענות כך גם לתורכים למשל שהם לא את פעולותיהם מול אויביהם בעבר וכיום?

  • 141.

    חסרות עוד 1000 עדויות כאלה ושלוח אותן לכתובות נכונות

    חיה, 27/10/09 11:43

    אין לי ספק שדר' צנגן מביע אמת והוא לא רק רופא מעולה אלא גם אדם ערכי בצורה יוצאת דופן. לא מהכרות אישית אך הרקורד ואופן הכתיבה מדברים בעד עצמן.
    אך השאלה מי עוד מלבד קוראי האתר קראו את הדברים ולמה התקשורת העולמית לא הוצפה במידע שכזה.

  • 140.

    תותח. (ל''ת)

    ששון, 27/10/09 11:39

  • 139.

    גולדסטון -יהודי חצר שבחר לייצג את הטרור אילו ביתו היתה נפגעת משולחיו

    אבן זהב, 27/10/09 11:37

    מעניין מה היתה עמדתו אז

  • 138.

    גולדסטון הוא לא הביעה נראה אותך רופא יקר משכנע את אושרת קוטלר .. (ל''ת)

    רונן, 27/10/09 11:35

  • 137.

    עולם הפוך,,כי תרבות הערבים הוא ש ק ר,,,וגולדסטון רואה זאת כאמת,,, (ל''ת)

    בצלאל, 27/10/09 11:34

  • 136.

    דברי אמת!

    רועי, 27/10/09 11:33

    גולדסטון הזה פשוט לא מבין מהחיים שלו כלום!

  • 135.

    כל הכבוד לך קצין ורופא יקר!

    אור, 27/10/09 11:32

    גולדסטון עוד לא הבין שהוא גורם להעמקת הסכסוך הישראלי-פלסטיני ע''י היצמדותו לשקרים שמפיצים מחבלים ועוזריהם.

    תודה על המאמר, הלוואי ויתורגם כדי שמר גולדסטון יקרא ואולי יתחיל להבין שהוא מחרחר מלחמה.

  • 134.

    סוף סוף תגובה רלוונטית, ציונית ואמיתית. (ל''ת)

    א''ת, 27/10/09 11:32

  • 133.

    אשרי העם ד''ר שכאלה הם בניו. אומץ לאורך כל הדרך. (ל''ת)

    מילואימניק ישיש, 27/10/09 11:31

  • 132.

    כל הכבוד ד''ר! יש להקריא את המכתב באו''ם! (ל''ת)

    שרון, 27/10/09 11:30

  • 131.

    כל הכבוד (ל''ת)

    אני, 27/10/09 11:22

  • 130.

    היהדים דרך הגב הם הרמאים הכי גדולים בהיסטוריה העצמית שלהם

    פקק תנועה , 27/10/09 11:21

    הם היהודים והיחידים בהיסטוריה שיכולים לבוא בנושא זה בטענות שונות רק אל עצמם ולאף אחד אחר לא

    • באמת רק דרך הגב

      באמת רק דרך הגב, 27/10/09 11:38

      כי כי בגב אין עיניים ! כמה שטויות במשפט אחד

      • זה בדיוק מה שאתה אומרבתגובה זו וגם מצדיק את מה שכתבתי בדרך אכיפה

        פקק תנועה , 27/10/09 12:08

        ליהודים תמיד היה נוח להאמין לעצמם בדרכים עקיפות ולא ישירות ומישום מה ההיסטוריה שלנו מאז ימי התנך ועד היום עם כל מה שעברנו משום מה מוכיחה את התיזה הזו כנכונה בנושאים שונים שקשורים אלינו באופן ישיר וגם עקיף

        • פקק,אתה אומלל! אפילו את התגובה אינך מבין !!!

          ז'ילבר מונטניה, 27/10/09 12:43

          לא הבנת שדרך אגב כותבים ב-א ומכאן התגובה של דרך הגב....
          ואגב,אין לך מושג בעברית,בכתיב,בפיסוק ואתה משועמם חסר תקנה.
          לך ותחזור לכתה ב'

          • I טיפש קטן אך אתה יכול להגיד לי למה אני מיתכון זה כתוב מספיק ברור

            פקק תנועה , 27/10/09 14:28

            אני בפירוש מיתכון לכן שהיהודים רימו את עצמם לאורך כל ההיסטוריה שלהם מבחינה חברתית פוליטית ועד צבאית ומדינית וביטחונית ראה מה שקרה לנו כעת ואת הלחימה והמריבות שלנו עם כול העולם על צידקת דברנו ומעשינו ודרך הגב ורק כך זה קרה וכניראה שאתה בעצמך בוק קטן ומיסכן

        • נכון

          kadpw7 , 27/10/09 15:37

          גם לאיינשטיין היה נוח להאמין בכל מיני שטויות שבדה מלבו, למשל, שהמרחב-זמן מתעקם, והרי ברור, היהודים תמיד סילפו את האמת

          • אולי על מחקרים ומדע אפשר להתווכח אבל מה שקרה איתנו וקורה

            פקק תנועה , 28/10/09 08:42

            אי אפשר להתווכח הכול עובדות שקיימות ובעלות תוצאות גרועות במיוחד אפילו שכננו ואויבנו טוענים זאת ומנצלים זאת לטובתם ולרעתנו אבל כל אחד רואה רק את הגיבנת של אחרים ולא של עצמו וגם בנושא זה השאלה היא מבחינת הצדק האנושי מי צודק אבל מי יצדיק אותנו אם גם אנחנו בעצמנו שבויים בתוך חלום שהולך ומיתפוגג והרבה חושבים שהוא בסדר או שהיה בסדר עבורנואם היינו מיתנהגים אחרת אבל העובדות בשטח הם אלו שניצחו אותנו ואם זה אנחנו נלחמים בעצמנו ואם עצמנו אבל זה לא כך וזה לא מה שקרה לנו ועבורנו וההיסטוריה הכאובה שלנו עשתה מאיתנו צחוק אחד גדול וזה עדין נמשך לצערי הרב

      • פקק תנועה הוא אדם עילג, טיפש, גבבן סיסמאות ואנטישמי (ל''ת)

        אז חבל להגיב לו, 27/10/09 18:48

        • אף אחד לא ביקש ממך תשובה ממך ולצערי הרב הצדק בדברי

          פקק תנועה , 28/10/09 08:14

          ואתה אחד מאלו מיני רבים שעונים לתשובה לא ידעתי לא שמעתי ולא ראיתי לגבי מה שקורה איתנו בכול מעשינו ודברנו אתה חייב לקחת שיעורים פרטים בהסטוריה יהודית חברתית מודרנית ועתיקה כדי להבין במה מדובר לגם לקחת שיעורים בדמוקרטיה וסבלנות אחד כלפי השני ולהפסיק עם האנרכסיזים שאתה סובל ממנו

    • תגובתך מתאימה לפקק ברקטום . (ל''ת)

      ד''ר חוקן, 27/10/09 11:39

    • תגובה לפקק תנועה

      משה צבי, 27/10/09 11:57

      היהדות אוסרת אמירת שקרים .בתורתנונכתב:מדבר שקר תרחק''וכן ''לפני עיוור לא תתן מכשול'',אבל המוסלמי רשאי על פי דתו לרמות ולהוליך שולל בשעה שהוא מתייחס למי שאיננו מוסלם.

      • תשובתי לדרקטור חוקן מתאימה גם לתגובתך אן קשר בן הדברים

        פקק תנועה , 27/10/09 12:14

        שאני מיתכון אליהם ולמה שאומרים ועושים המוסלמים אני מתייחס בצורה ישירה לקורות היהודים ומעשיהם ופירושם ותוצאותיהם הסופיות לגבינו מאז ומתמיד ועד היום ראה מה קורה איתנו בכל תחום בחיינו הרי נבחרנו כעם הניבחר ולהיות ולשמש כאור לגויים וכאור לעצמנו אולם הכול ברח לנו מתחת לאצבעותינו לצערי הרב

    • ודוקטור גולדסטון בעצמו הוא חלק מדבר זה והוא בעצמו תוצאה ישירה לדבר זה (ל''ת)

      פקק תנועה , 27/10/09 14:45

  • 129.

    תשרף

    רביע, 27/10/09 11:20

    תשרף

    • כוס אומק (ל''ת)

      ניר, 27/10/09 12:10

  • 128.

    מאמר מאלף ! כל הכבוד ! שופט צריך ראיות ולא פברוקים ! (ל''ת)

    קולומבוס, 27/10/09 11:17

    • אז מדוע צה''ל נמנע משיתוף פעולה ??? כי אין לו ראיות לצידקתו !!! (ל''ת)

      עוד לא הבנת ???, 27/10/09 11:50

      • כי הזמינו אותו לשתף פעולה בחקר ''פשעי המלחמה שלו''!! (ל''ת)

        וכי 3 שנות סקאדים לא הגיעה אף ועדה!, 27/10/09 12:37

      • צה''ל לא נמנע, הממשלה אסרה על שום שיתוף עם ועדת גולדסטון

        אלון, 27/10/09 14:53

        וזאת מאחר שהמנדט שקיבלה הועדה היה מוטה ולא איפשר שום חקר אמת.

  • 127.

    יישר כוח, ד''ר צנגן!

    מיכל, 27/10/09 11:12

    לדברים שכתבת חשיבות רבה - גם אם יפלו, כנראה, על אוזניים ערלות.
    את זה כדאי למחוק: ''לנסות לחיות יום אחד עם האחריות לקיומה של אומה קטנה של שישה מיליון יהודים המאוימים תדירות על ידי 300 מיליון מוסלמים''. צה''ל זכאי לגמרי עפ''י מידת הדין, ואין מקום למעוד באמירות שכאלה - כאילו נזקק הוא למידת החמלה.

  • 126.

    מבין בגולד ולא הרגיש סטון בראש (ל''ת)

    אתם באמת חושבים שהוא הבין משהוא הגולדסטון הזה, 27/10/09 11:11

  • 125.

    המחיר שנשלם יהיה גבוה יותר - ככל שנהיה נדיבים יותר כלפי הפלסטינים

    אפרים, 27/10/09 11:10

    העזרה הרפואית לפלסטינים, הכשרת הרופאים, העזרה במסיק הזיתים וכו' - כל אלה חוזרים ויחזרו אלינו כבומרנג.
    עם הפלסטינים צריך לדבר אך ורק בשפה שהם מבינים.
    רק ככה שָקטה הארץ במשך 40 שנה - אני לא מתכוון לארץ ישראל, אלא לירדן של המלך חוסיין.

  • 124.

    היית ענק והינך ענק

    אבא של זיו, 27/10/09 11:08

    הלוואי רבים כמוך בישראל

  • 123.

    לא הבנתי הוא שלח את זה או לא (ל''ת)

    בן, 27/10/09 11:06

  • 122.

    מלכמת עזה

    מיכאל, 27/10/09 11:00

    מחבלים ללחם פגים מול פבים חייל צה''ל הם
    מפחדים מציים מחסה אחרי ילדים ונשים
    מנצחים בדוחות
    גולדסטון הירבחתה שיגידו אלכה שאתא יהודי
    לא דומה על יהודים רוצה אתא לא רוצה אתא
    JUD

  • 121.

    גולדסטון הפך את עצמו לסניגור הטרור הבכיר ביותר ויש להתייחס אליו ככזה

    לגולדסטון הזול באדם, 27/10/09 10:55

    אסור להניח לרגע אחד כי גולדסטון חיפש את האמת או שהיא עניינה אותו! החלאה הזה בא עם מטרה מוגדרת מראש ושום עובדות לא יפריעו לו בדרך אליה , והיא השחרת ישראל על גבול הפיכתה למטרה להשמדה !!

  • 120.

    ברק ידע הכל מראש ובכל זאת הפגיז עיר מאוכלסת,,, עכשיו מה השאלה ? (ל''ת)

    שום יעד צבאי מוגדר לא היה בכניסה לעזה !!! צבאי !!!, 27/10/09 10:53

    • ולעומת זאת............

      דניאל, 27/10/09 11:30

      בשדרות היו המון המון יעדים צבאיים.......

    • היעד הצבאי -עזה חייבת להפסיק לזרוק סקאדים להנאתה (ל''ת)

      (מקום שיורים ממנו הוא יעד צבאי), 27/10/09 11:43

  • 119.

    תקרא את ''אמרי השפר'' של פרופ' דן שיפטן ותבין כמה אתה תמים

    ישושום ציה , 27/10/09 10:50

    לערבים יש הרבה מאד כסף ומכונת יחסי ציבור משומנת בצורת אל ג'אזירה ודומיה. הערבים לא מוציאים כסף לפיתוח וצימצום פערים בחברה, כי הם חיים בחמולות ולא בדמוקרטיה. כשיגמר להם הכסף, אז העולם כולו יצא בקריאה שהערבים שקרנים. בינתיים, הם שולטים באו''ם ומוסדותיו (תאר לעצמך שפוליטיקאי מצרי זול היה אמור להית נשיא ארגון התרבות של האו''ם,
    זה כבר אומר הרבה על התנהלות עולמנו השפוי.
    ד''ר צנגן היקר, גם אלף מכתבים לשופט גולדסטון לא יזיזו את האנטישמיים שונאי היהודים מדעתם. זה משהו כמו להיות סניגור באינקויזיציה.

  • 118.

    גולדסטון רצה להיכנס לדפי ההיסטוריה וזו דרכו

    ל, 27/10/09 10:50

    אלו הם חלק מ-15 דקות התהילה שלו בספרי ההיסטוריה וזה מה שמניע אותו.

    • הוא בהחלט נכנס לדפי ההסטוריה כ-עוכר ישראל

      אלון, 27/10/09 11:21

      הוא בהחלט נכנס לדפי ההסטוריה כ-עוכר ישראל

  • 117.

    סליחה,,, באמת סליחה, שהחמאס לא לחם במטוסים וטנקים שאין להם,,, (ל''ת)

    הם גררו את ברק לביצה העזתית והכתימו אותו בדם ילדים, 27/10/09 10:48

    • אבל קסמים היו להם -עם עין הרע- הרבה מאוד... (ל''ת)

      זלמנוביץ ישראל, 27/10/09 12:32

  • 116.

    אי הדיוקים הם בגלל שישראל פחדה לשתף פעולה- היתר- בגלל פקודות לא חוקיות (ל''ת)

    תברר מה אישר הפצ''ר לבצע ???, 27/10/09 10:46

  • 115.

    בג'נין גם אכלנו את הדגים המסריחים וגם גורשנו מהעיר

    יוסי, 27/10/09 10:45

    במלחמה הזו למדנו לקחים מחומת מגן וטוב שכך.

  • 114.

    ישר כח!!!

    גילי, 27/10/09 10:45

    כל הכבוד לד''ר צנגן יש להלחם בד''ח הזה במלא העוצמה . יוזמה ברוכה

  • 113.

    גולדסטון פתח את הדלת לשואה שניה

    שלמה, 27/10/09 10:39

    תראו מה קורה עכשו בעולם:השנאה ליהודים גברה,יש לגיטימציה לחוסר האנושיות שלנו, (ולפיכך יש לגטימציה ללחום בנו) הופכים אותנו מוקצים מרוב מיאוס,התפתחה תנועה להחרמת המוצרים שלנו (דהיינו להרעיב ולחסל אותנו כלכלית),מוציאים אותנו מכל הועדות, ואפילו המדינות שעשו איתנו שלום (שרק הרויחו מזה ונהנים מזה גם היום) התחילו להחרים אותנו ולהצטרף לעולם המוסלמי הצבוע אם בגלל דוח דולדסטון (בעיקר) אבל אפילו בעיקבות השקרים וההסתה שאל אקצה בסכנה שכל ילד בישראל ערבי או יהודי יודע שאין שקר גדול מזה.הבעיה הנוספת והעיקרית שלנו שגם מדינות ''נאורות''(אם יש בכלל כאלה היום) עומדים חסרי אונים לשיטפון השנאה ולא מסוגלים או לא יכולים כבר, לבלום אותו.וכל זאת עשה יהודי משלנו.

  • 112.

    אין גבול לתמימות

    גיל, 27/10/09 10:36

    השופט גולדסטון הוא שופט והוא יודע שהחוק קובע שבמשפט חייבים לשמוע את שני הצדדים.

    נראה שהוא קיבל מהצד אם הוא הוציא החלטה שמנוגדת לחוק.

    אז שיהיה לו לבריאות אבל מליוני יהודים נידו אותו כבוגד.

  • 111.

    למה לא מקימים וועדת חקירה

    מה זה הדבר הזה, 27/10/09 10:27

    מה זו הכתבה הזו. מכתב מרופא וכו'. אולי תפרסמו עכשיו מכתבים מרופאי משפחה ועורכי דין, ורואי חשבון, ואינסטלטורים ואח' שהשתתפו בקרבות כאלה ואחרים ככותרת ראשית ותכתבו את דעותיהם שלהם על עניין זה.
    עצם העובדה שלא מקימים וועדת חקירה ומתנגדים לזה נחרצות ושולחים כל מיני מכתבים, כשנהרגו מאות ילדים מלמדת על כך שקיימת בעייה בלי קשר לדוח גולדסטון ואחרים.
    עצם העובדה שהצבא והשר מתנגדים לחקירה חיצונית-ישראלית מלמדת על כך שיש בעייה.
    מה האין לכם שכל כדי שתבינו שמשהו רקוב בממלכת הבטחון של השר הממונה. האם העיניים שלכם אינן מבינות זאת? על הלב איני מגיב כלל.אם קיימת בעייה ואם לא קיימת- נא להקים וועדת חקירה חיצונית עכשיו.

    • אתה מאלה שאי אפשר לבלבל אותם עם העובדות (ל''ת)

      אני רק הערה, 27/10/09 10:40

    • נראה לך שאנחנו צריכים ועדת חקירה?

      גיל, 27/10/09 11:10

      זה הבנים שלנו הבעלים החברים העמיתים לעבודה שלנו שהיו שם-אנחנו יודעים בדיוק מה ההנחיות שנתנו וכמה רבות נעשה על מנת למנוע פגיעה באי מעורבים
      חוץ מזה כולנו היינו בצבא והסיפורי סבתא של המחבלים ממש לא מסתדרים עם הצבאשהיינו חלק ממנו
      חוץ מזה שאין טעם לשחק לידיים של ארגון זכויות האדם של האום אשר העביר יותר החלטות נגד ישראל מאשר גנגד כל שאר המדינות גם יחד-אתה קולט? בסין איראן רוסיה ונצואלה יחד יש פחות הפרות זכויות אדם מאשר בישראל-היש עלילת דם ברורה מזו?

      ואז בא קולונל ריצארד קמפ שהיה מפקד הכוחות הבריטיים באפגניסטן ואומר בקול צלול וברור כי על פי נסיונו : במהלך מבצע עופרת יצוקה ,עשה למען צמצום נפגעים אזרחים יותר מאשר עשה כל צבא אחר בהיסטוריה!

      צהל הוא הצבא המוסרי בעולם וכל התיאטרון הזה הוא חלק מהניסיון לעשות דלדיטימציה למדינת ישראל שכאשר תיפול עלינו הפצצה האיראנית יהיה לכולם תירוץ למה לא הזדרזו לעזור

    • נכון למה לא מקימים ועדת חקירה שיחקור למה

      שמעון, 27/10/09 11:13

      למה לא מחקו את עזה מהמפה כשהתחילו לירות טילים על אזרחים ?את זה צריך לחקור .

    • אם הוועדה תקבע שלא היו הפרות, לא יאמינו לה. ואם הוועדה

      אברהם, 27/10/09 12:00

      תגלה הפרות, שונאי ישראל, יעשו מזה ''מטעמים''. אז מי צריך וועדת חקירה?

    • איפה היו לוחמי החמאס בעזה ?

      חיים, 27/10/09 12:55

      פתאום רק ילדים, זקנים, ונשים נהרגו.
      שום טרוריסט חמאסי לא נשרט.
      שום טרוריסט לא התחבא מאחורי קבוצת ילדים ונשים כדי שלא יפגע מירי צה''ל. איפה היו החמאסניקים במבצע אם ילדים נהרגו ברחובות ?
      זה המקום לילדים בעת לחימה ?
      אולי מישהו אילץ אותם לשמש מגן אנושי ?
      אם צה''ל יורה בילדים - מדוע התחבאו מאחוריהם ? עצם העובדה שחשבו שהם מגן - מעיד על כך שצה''ל לא יורה בילדים ! זאת הם ידעו וכך פעלו !
      למה לא הכניסו את הילדים והנשים למסתור במחילות - ושגיבורי החמאס יצאו להלחם מול צה''ל ?
      יש גבול לציניות של התעמולה הערבית, ומישהו צריך לאמר זאת לעולם הנאור.

    • יש להקים ועדת חקירה על זה שבשדרות סבלו שנים ירי קסאמים (ל''ת)

      ל-111 החוצפן, 27/10/09 18:50

  • 110.

    מישהו יודע אם יש בכלל מחלקת הסברה???

    a sham, 27/10/09 10:27

    ואם כן אז למה לא שומעים כלום???
    מה זה החוסר מיקצועיות הזו?
    למה לא ממנים מישהו כמו דני גילרמן לראש מחלקת ההסברה הלאומית?
    ראיתם מה קורה בעולם איך מחרימים מוצרים של ישראל? ומה התגובה שלנו?
    לפעמים יש לי הרגשה שלא נעשה כלום כדי לאפשר לדברים כאלו להכנס לסטטיסטיקה אנטישמית על מנת שנגיד לעולם ''תראו איזה מסכנים אנחנו''.מה זה הגישה הזו???
    קדימה לעבודה,ויישר כוח לד''ר!

  • 109.

    הישראלים אף פעם לא מודים שהם טועים (ל''ת)

    יוסף, 27/10/09 10:27

  • 108.

    ד''ר יקר, אתה תמים!

    מיני מיי, 27/10/09 10:26

    במקרה שלא הבנת- גולדסטון למרות היותו יהודי- הוא נחש ומכור בדיוק כמו ד''ר אבו ראלי וכמו ג'ורג' חבש.
    יהודי שונא ישראל. אבסורדי בטירוף אבל קיים.

  • 107.

    לא לשכוח את הרופא הטוב ד''ר גולדשטיין מחברון. (ל''ת)

    מיקי, 27/10/09 10:24

  • 106.

    כל הכבוד. תמשיך בדרכך הטובה!!! (ל''ת)

    אני, 27/10/09 10:23

  • 105.

    wow ניסוח מכובד בוטח ומשכנע

    יהודי פשוט, 27/10/09 10:20

    כל הכבוד ירבו כמותך בישראל

  • 104.

    שופט?

    אריה.נ, 27/10/09 10:19

    אם גולדסטון הנו שופט אז אני נשיא ארה''ב.
    1. ממתי שופט קובע פסק דין במעמד צד א בלבד.
    2. ממתי שופט קובע עובדות על פי נתונים שהוא עצמו מודה שלא ניתן לקבוע בוודאות.
    3. ממתי שופט מודה לאחר פסק הדין שממצאיו לא יעמדו מבחינה משפטית.

  • 103.

    מה שאני רוצה לומר לך שגולדסטון גם יודע זאת אבל

    רופא, 27/10/09 10:17

    דע לך שגולדסטון יודע היטב את הדברים, אבל הוא מונע מהאנטי ציוניזם שלו ורוצה להשיג הישג אידאולוגי אישי ולו גם במחיר של רמאויות כאלה ואחרות.
    גולדסטון הוא לא היהודי היחיד שהוא כזה. ישנם בני עירך למכביר שהיו נוהגים בדיוק כמוהו ואפילו בקיצוניות רבה יותר ולו רק להשכים ולהורגנו. הם פשוט אנטי ציונים והם בפרוש בצד הפלסטיני.
    דר' נכבד, ביתו השפויה של גולדסטון ניסתה להניע אותו ממעשיו ולא צלחה, אז דר' צנגן האנדוקרינולוג הלוחם ללא חת ההורג ערבים יהיה זה שיפיס את דעתו.
    דע לך שרק אמונה בדרכנו היא הדרך.
    ישראל צריכה לצאת לעולם בקריאה נחרצת, כי היא חזית כל העולם כנגד השתלטות אידאולוגית של האיסלם כנגד עמי העולם. אם הסינים כרגע חושבים שהם אינם צד ואפילו צד פלסטיני, ידעו שהבודהיזים הוא אוייב האיסלם, כמו הנצרות וכמו היהדות. מדובר במאבק דתי קיצוני. זה ההסבר, צריך לגייס את עמי העולם לצידנו מכוח הגנתם ולא בכוח חנופתם. נסביר ויבינו, הרוויח העולם כולו. לא נוכל אחרת לעמוד בפרץ.
    לונדון משגשגת במסגדים, פריז וצרפת דוברות ערבית באחוזים הולכים וגדלים, אח''כ יבוא שאר העולם. השקופים בקנדינביה, כבר לא ויקינגים,

  • 102.

    ריגשת אותי ד'ר,כל הכבוד (ל''ת)

    גאולה, 27/10/09 10:17

  • 101.

    כל הכבוד

    ציונית, 27/10/09 10:15

    כן ירבו!!! מילא אם היינו באמת הטרגים 5000 פלסטינאים - אבל אז אובמה וכל החברים המוסלמים שלו ישתוללו

  • 100.

    זה לא שרימו אותו,הוא פשוט שונא ישראל. (ל''ת)

    יניב, 27/10/09 10:14

  • 99.

    אוי באמת!

    nosnikta , 27/10/09 10:13

    כמה קל להפריך את הטענות השוליות, כאשר מוקד הדו''ח בכלל במקום אחר.
    האם גם נוהל שכן הוא שקר? הפצצת מקורות מים? אלה הטענות שישראל צריכה להתמודד אתן.
    ויותר מכך - דו''ח גולדסטון לא ''קובע עובדות'' הוא מקבץ עדויות ומסיים בהמלצה להקים ועדת חקירה. למה הממשלה כל כך מפחדת מוועדה כזו?
    מה יש לנו להסתיר?

    • הוא לא ''מקבץ עדויות''. מאכילים אותו ''עדויות'' שיקריות.

      ד.ט., 27/10/09 10:39

      שאותם איש לא בדק ולא אימת.

    • דיווח על 24 הרוגים ו-40 פצועים הוא טענה שולית ???? (ל''ת)

      אני רק שאלה, 27/10/09 10:44

    • הוי בשקר

      ציוני, 27/10/09 11:03

      נוהל שכן אולי לא שקר , אני לא יודע לגבי הפצצת מקורות מים , אם הסתתרו בהם נאצים מהחמאס או לא.
      במידה ודו''ח גולדסטון לא קובע עובדות , מדוע מחברי הדו''ח יצאו בקביעה שישראל ביצעה פשעי מלחמה , עצם קריאתם לחקור את פשעי המלחמה של ישראל בין אם זו חקירה באום או בתוך ישראל היא קביעה שישראל ביצעה פשעי מלחמה. אם לא יודעים עובדות שלא יקבעו קביעות.

    • אוי באמת...

      פנדה , 27/10/09 15:38

      השופט גולדסטון יצא במטר הצהרות נגד המדינה והממשלה, כולן מתבססות על אותו דוח שבו הוא רק ''אוסף עדויות'' כדבריך. אז אכן, הוא רק אסף עדויות, אבל גם קפץ למסקנות שקריות. אני מציע לשופט הבלתי מכובד לקפוץ לישראל, שלצערנו שומרת גם על התחת האנטישמי שלו, ולעמוד למשפט על השקרים שלו. אם הוא לא משקר - מה יש לו להסתיר??

    • נוהל שכן הוא פתרון הומאני להוצאת מחבל מבית במקום לפוצצו

      מצ'לס, 27/10/09 15:53

      על יושביו, תמים ומחבלים ביחד.

  • 98.

    למה ''היקר'' ? שילך כפרה על חיילי צה''ל (ל''ת)

    אורי, 27/10/09 10:12

  • 97.

    אל לנו להחריש-העולם שומע את מי שצועק והולך שבי אחר טרוריסטים......... (ל''ת)

    prague , 27/10/09 10:12

  • 96.

    תודה לכל הגיבורים שלא מפחדים לומר לשמאלנים ולערבים את האמת בפרצוץ!!! (ל''ת)

    קורןנאוה טבריה=יישר כוח=ללמוד היסטוריה..שאתה צודק!, 27/10/09 10:12

  • 95.

    מעולה,אמין ומשכנע(את מי שמוכן להקשיב) (ל''ת)

    חיים, 27/10/09 10:08

  • 94.

    גולסטון היקר

    שלומי, 27/10/09 10:08

    עדות אמיתית ממקור ראשון.
    בעודאצל הפלסטינים הרג ילדים וחפים מפשע זו מטרה הוגנת , הרי אצלנו טוהר הנשק הינו נר לרגלנו .
    גם אני ההיתי לוחם בעבר ומעולם לא נתקלתי במעשים שפורסמו בדו''ח גולסטון.
    לא מין הנמנע כי הוטעה לא בדק , ועשה עבודה קלה. (לצאת ידי חובה) לא חשב על הנזק.
    כל הכבוד לרופא האמיץ והישר.

  • 93.

    ד''ר צנגן, אתה תותח, כל הכבוד ! (ל''ת)

    שי, 27/10/09 10:07

  • 92.

    אבל למה לשחק בקקה

    נח, 27/10/09 10:01

    למה גולדסטון לא מבקש הסבר מהיאנקים,למה הטילו שתי פצצות אטומיות על הירושימה,ונגסאקי,שהישמידו מאו אלפי בני אדם?ערים שבה לא היו לוחמים אלא,אזרחים בלבד.?
    ולרופא שלנו דוד צנגן,נא לא להיות נאיבים,אני רואה בהופעה הזאת מנה הגונה של תועלת עצמית,למשל התקדמות,קבלת משרה ב...
    וכו` וכו`

  • 91.

    ראית פעם מישהו שטועה ויגיד טעיתי?

    אבי, 27/10/09 09:57

    אתה באמת חושב שגולדשטיין יודה שהדו''ח שלו שווה לת....? אם כן הנאיביות שלך אין סופית.

    • הוא בעצם כבר אמר את זה...

      פנדה , 27/10/09 15:39

      הוא אמר שכל העדויות בדוח אינן קבילות בבית משפט... אוסף של עדויות שמיעה חסרות משמעות... אנחנו לא צריכים יותר מהדברים האלה בשביל לדחות את הדוח הזה.

  • 90.

    כל הכבוד לרופא איש עם ערכים,ירבו כמותו בישראל (ל''ת)

    D G, 27/10/09 09:54

  • 89.

    ד''ר צנגן היקר, קרעתי בעיון את מכתבך לחתיכות. הוא היה רך ונעים בניגוב. (ל''ת)

    ריצ'רצ' גולדסטיין, 27/10/09 09:52

  • 88.

    הדו''ח הוזמן מבית הלבן והתוצאות בהתאם לדרישות

    @ בנצי - א @, 27/10/09 09:51

    לחוסיין זבובי יש שיטת לחץ הלקוח ממאפיה
    כל יום שביבי בשלטון עמנואל ושאר אנשי קאפואיזם עם כאב בטן וקרובים לאולקוס
    הבוס הבטיח לפטרון הסעודי שיגמד את ישראל בשלב הראשון
    וביבי מפריע לאינטרסים של חוסיין
    לך תדע מה תוכנית הבא שמונח כרגע במגירה

  • 87.

    כל הכבוד לדוקטור על האומץ ללכת עם האמת (ל''ת)

    תרבות האור תמיד תגבור על תרבות החושך, 27/10/09 09:46

  • 86.

    החפשת צהל

    אמא לחילים, 27/10/09 09:44

    לדר דוד צנגן תודה תודה

  • 85.

    על ישראל להגיש תביעת ענק נגד גולדסטון- ולהחריבו כלכלית. (ל''ת)

    קיבוצניק, 27/10/09 09:44

    • איפה תגיש את זה? הוא תושב דרום אפריקה, מדינה עויינת. (ל''ת)

      -, 27/10/09 09:53

    • תביעה משפטית

      משה, 27/10/09 10:25

      הקיבוצניק צודק מאה אזז

    • תגיש,,, תגיש,,, וכל הזוועות הישראליות תצאנה החוצה !!! (ל''ת)

      מדוע ישראל נמנעה משיתוף פעולה איתו ???, 27/10/09 11:41

  • 84.

    שאלה לדר

    חלי, 27/10/09 09:43

    האם הכתבה הזאת עברה כמכתב לגודסטון חשוב מאוד שלא רק אנחנו הישראלים נקרא את המכתב

  • 83.

    גולדסטון ה''נאור'' עזר להפוך את דרא''פ לגיהינום של פשע עלי אדמות- כעת

    המטיף, 27/10/09 09:42

    ישראל על כוונתו.

  • 82.

    אמת אמת אמת (ל''ת)

    כל מילה קולעת בול, 27/10/09 09:42

  • 81.

    אתה פושע מלחמה.שם שלך עבר לטיפול משפטי בעולם...

    יוסף עומר, 27/10/09 09:41

    כולכם פושעי מלחמה ...

    • באמת? לצחוק עכשיו או אחר כך?? (ל''ת)

      רוצחי הילדים, מבצעי הלינצ'ים מעיזים לדבר, 27/10/09 09:47

    • ואתה?

      שולה, 27/10/09 10:02

      אידיוט

    • פושע מלחמה. מי פושע מלחמה?

      רוחה, 27/10/09 10:13

      איך אתה מעיז יוסף עומר? איך? צריכים לשלוח אותך למקום אחר שתבין כמה דברים.אתה ולך דומים,רק יודעים לירוק לבאר שממנו שותים וחיים.טיפש ...במקום אחר לא יחשבו אותך כבן אדם
      תודה לך דוקטור

    • ש''פושעי המלחמה'' שלנו יפסיקו כבר לטפל בפלסטינים. רציתם עצמאות?- טפלו

      בעצמכם במקום לרצוח אחד את השני ואת האחרים, 27/10/09 10:23

      למה ישראל צריכה לממן טיפולים בסרטן וכד' לאנשים מעזה? יש להם בתי חולים ומוזרמים אליהם מיליארדים. במקום לטפל ב''שאהידים''- שיטפלו באזרחים שבחרו בהם. לא רוצה שהמסים שלי ילכו למי שלא אזרח המדינה וגם נלחם בנו אחרי שהוא מבריא על ידינו.

    • אולי תעבור לחיות עם אחיך הצדיקים בעזה. (ל''ת)

      ד.ט., 27/10/09 10:43

    • ...אמר מעריצו של סמיר קונטר.חברה נמדדת גם עפ''י גיבוריה.

      ר.בקצה, 27/10/09 11:01

      עכשיו הבה ונבדוק מי גיבוריה של החברה הערבית

    • מעניין שערביי המשולש נלחמים להשאר תחת שלטון ''פושעי המלחמה הציונים''

      מושון, 27/10/09 13:30

      הרי בכל פעם שליברמן מעלה אפשרות של חילופי שטחים במשולש כך שהערבים יעברו לשלטון פלשתיני (מבלי לזוז מביתם!) הח''כים הערבים משתוללים מזעם.
      הם פשוט לא מסוגלים להפרד מפושעי המלחמה האלו...

  • 80.

    חזק ואמץ!

    דודי, 27/10/09 09:41

    תודה לך ד''ר דוד צנגן.
    אנחנו נזכור את השם.

  • 79.

    תודה לרופא ואיפה ההסברה שלנו ?? איפה משרד החוץ והשר הממונה ? (ל''ת)

    מרים11 , 27/10/09 09:40

  • 78.

    יישר כח גדול ד''ר,אנשים בעלי שיעור קומה כמוך ירימו את המורל (ל''ת)

    ויוכיחו צדק, 27/10/09 09:40

  • 77.

    לכתוב לגולדסטון זה בדיוק כמו לכתוב לקאפו יהודי במחנה ריכוז נאצי ולבקש

    רעמסס, 27/10/09 09:39

    ממנו לבדוק את האמת. די להיות נאיביים וילדותיים- יש להגיש נגד גולדסטון תביעת דיבה ענקית שתעסיק אותו לשארית חייו ותרושש אותו כלכלית.

    • צודק , זה הכיוון הנכון כל השאר זה להתיחס לכלב הזה בכלל! (ל''ת)

      פטיש משפטי, 27/10/09 10:40

    • רעיון מצויין!! דו''ח כל כך חד צדדי לא נראה מזה זמן רב. (ל''ת)

      עבודה חובבנית ונקמנית., 27/10/09 11:02

    • הלוואי והיה אפשר - מדינה לא יכולה לתבוע דיבה (ל''ת)

      פנדה , 27/10/09 15:43

  • 76.

    ישר כוח

    א, 27/10/09 09:34

    ישר כוח!!!! הלוואי וגולדסטון היה כותב את הדו''ח כשהוא מתבסס על אנשים כמוך, במקרה זה הדו''ח היה נראה אחרת

  • 75.

    תודה רבה לך איש אמיץ, אבל תגובתנו צריכה להיות חקירה מדוקדקת ומפורטת

    מוש, 27/10/09 09:33

    שתפריך באופן סופי ומוחלט סעיף סעיף בדוח המפוברק הזה.

  • 74.

    כל הכבוד אנחנו מאחורך ...על תעצור בעליה (ל''ת)

    ללא שם, 27/10/09 09:32

  • 73.

    יישר כח-חזק ואמץ

    גד, 27/10/09 09:30

    לאומה הישראלית כשה להיות שקרנית.

    את מקצוע זה ודומיו הנלוזים ביצע ישמעאל כלפי יצחק בן הגבירה עד שזו פקדה על אברהם אבינו בעלה ''גרש את בן האמה '',למרות מורא רוחו של אברהם אבינו ה' פקד עליו ''שמע בקולה''

    שרה צדקה ,הישמעאלים מחומר אחר-לא טוב להיות ולחיות לצידם,כי נלמד את דרכם הרעה.

  • 72.

    שכחת את רופא הנשים הידוע דר טיבי (ל''ת)

    לתרגם ולהפיץ, 27/10/09 09:28

  • 71.

    ד''ר יקר - אתה חושב שהאמת מעניינת את גולדסטון? (ל''ת)

    המסקנות כתובות בכתב המינוי, 27/10/09 09:27

  • 70.

    הרופא שקרן! הערבים תמיד דוברי אמת! זו הוכחה!

    שמאלני עם עיגולדים, 27/10/09 09:27

    ובכלל, היהודים יצאו למבצע בכדי לצבור מספיק דם לקראת המצות של פסח כי נגמרו לנו הנוצרים, וחוץ מזה היה צריך לנסות כלי נשק חדשים להשמדה המונית - את ''משמיד 1'' המבוסס על קרינה חדשנית ואת ''משמיד 2'' נשק ביולוגי שמצמיח עין שלישית רק לערבים. וחוץ מזה להיות יהודי זה כבר לא ''אין'' ובכלל, הערבים הרבה יותר יפים.... וזהו, די להיום, אני הולך לתלות דגל צבעוני במרפסת ולהתכונן לחגיגות רבין....יש!

    • זהירות...הם עוד יפיצו מילים אלו כהוכחה!!

      שמאלני קיצוני, 27/10/09 09:52

      והשופט ''המלומד'' גולדסטון יחתום!!

    • איך יכולת לשכוח את הכליות שהיה צריך לקחת מההרוגים והפצועים ? (ל''ת)

      אני רק שאלה, 27/10/09 10:47

  • 69.

    ראוי להערכה גדולה

    תמי, 27/10/09 09:23

    כל הכבוד!! יישר כח על דבריך הישרים והחשובים כל כך

  • 68.

    המסיתים הנוספים של גולדסטון

    עודד, 27/10/09 09:23

    אכן, יפה כתב ד''ר צנגן וניכר שטענותיו שמנהל בית החולים בג'נין שיקר והעליל על חיילי צה''ל כדי להכפיש את ישראל.זאת מסורת ידועה של הפלסטינים. אך יש להזכיר שלא רק פלסטינים מוסתים ושקרנים הזינו את השופט העויין גולדסטון, גם אירגוני שמאל ישראלים וגופים ופרופסורים יהודיים הסיתו אותו והאכילו אותו ''במידע'' שיקרי ועויין.
    אם כוונת השופט היתה כנה, אזי הינו תמים או טיפש, אם השופט בא מגישה עויינת, ועברו באירגונים ש''מחפשים'' את ישראל יכול להעיד על כך,אזי השופט הזה בא להשמיץ את ישראל.
    בשני המקרים הוא אינו ראוי להיות שופט.

  • 67.

    אם הכל שקרים,,,כמה קל להוכיח !! ואם זה בסדר להרוג ילדים,,,זו רק דעתך ! (ל''ת)

    אתה מבקש זיכוי מראש,,, בלאנקו,,,בלי חקירה,,,, 27/10/09 09:22

    • אוקיי (ל''ת)

      מה?, 27/10/09 09:38

    • זה לא בסדר להרוג ילדים. תגיד זאת לחמס שנלחם מתוך אוכלוסיה אזרחית

      עדי, 27/10/09 09:39

      יש לישראל הזכות להגן על עצמה מפני מי שיורה עליה טילים. אי אפשר במלחמה למנוע לחלוטין פגיעה באוכלוסיה אזרחית.

      שהאום יקים ועדת חקירה על הנושא של שימוש באוכלוסיה אזרחית כמגן אנושי ע''י הפלשתינים ובראשם החמאס

      • דו''ח גולדסטון ממליץ לחקור גם את החמאס

        nosnikta , 27/10/09 10:18

        הגיע הזמן שהימין בישראל יתבגר ויצא ממנטליות בית ספר יסודי.
        ''אבל המורה, גם דני לא היה בסדר'', הוא לא טיעון שעובד שמשפט הבינלאומי.
        יש מקום לחקור את החמאס וגם את ישראל.

        • ממשלת ישראל וצה''ל עשו את חובתם- פעלו להפסקת ירי טילים על ישראל

          עדי, 27/10/09 10:45

          ואין מלחמה בלי נפגעים.
          האו''ם צריך להכיר בצורך של מדינה ריבונית לפעול להגנה על בטחון תושביה.

          כל מדינה בעולם הייתה מגיבה באופן קשה יותר ומוקדם יותר על ירי טילים על עריה.

        • אם היו ''חוקרים'' את החמאס

          לא היו 3 שנות סקאדים.., 27/10/09 10:47

          חלאס שטויות על משפט בינלאומי.

          הבינלאומי הזה החליט שמותר לפוצץ אזרחים ישראלים באוטובוס או בתי קפה,או לזרוק סקאדים על הבתים שלהם-תלוי מה מתאפשר טכנית..

          • אין דבר כזה משפט בינ''ל - אין ספר חוקים בינ''ל

            פנדה , 27/10/09 16:12

            יש אמנות כמו אמנת ז'נבה - שאינה חלה על ארגוני טרור. פרט לכך הכל אינטרסים והסכמות בין מדינות, וכשמוצאים פושעי מלחמה אמיתיים כמו מילושוביץ' - אז מקימים בית דין אד-הוק ושופטים אותו. לא שופטים אף אחד על ''עבירה על החוק הבינ''ל'' אלא רק על פשעים נגד האנושות, ואפילו גולדסטון לא טוען שביצענו כאלה.

  • 66.

    ד''ר דוד צנגן- אתה שפיץ על, אין עליך! יישר כח! (ל''ת)

    ענת, 27/10/09 09:21

  • 65.

    סוף סוף משהו מתחיל לעשות הסברה ישראלית . (ל''ת)

    אודי, 27/10/09 09:19

  • 64.

    כל הכבוד! שירבו כמותך בישראל! (ל''ת)

    ישראלי, 27/10/09 09:17

  • 63.

    כל הכבוד על היוזמה (ל''ת)

    ישראלי, 27/10/09 09:15

  • 62.

    בששת הימים, בעיר העתיקה, רופאים יילדו פלסטינית - בעזה הם הרגו את נכדתה (ל''ת)

    42 שנות כיבוש ממאיר עשו את שלהם, זה לא אותו צה''ל, 27/10/09 09:15

    • יאללה מספיק עם השקרים והדרמות (ל''ת)

      האמת תמיד יוצאת לאור. החושך תמיד מתפוגג., 27/10/09 09:38

    • הטעות היתה ליילד את הפלסטינית אז. (ל''ת)

      ירושלמי, 27/10/09 09:43

    • לידיעתך-אינך נתון בכיבוש כבר מספר שנים.אתה באוטונומיה. (ל''ת)

      החמאס אחראי על מצבך, 27/10/09 10:11

  • 61.

    כל נסיונך אינו נותן לך עמדת תצפית עדיפה,,, פשעים בוצעו בעזה ויש לחקור, (ל''ת)

    מדבריך נוצר הרושם - שכל מה שישראל תעשה, זה בסדר,,,, 27/10/09 09:12

  • 60.

    הרופא העזתי מתל השומר אתה מקיר?

    השאם, 27/10/09 09:10

    את רצח המשפחה של הרופא שכל חייוי השקיע למען השלום גם משקר?
    תתביש לך איש שב''כ תהיה מקצוען ולא פוליטקיי אם עשיתה טוב שאלוהים יברך אותך אבל אל תגן על רוצחים

    • שבוי של הסתה פלשתינית מוסלמית

      אודי, 27/10/09 09:29

      האשם יא האשם !!! אתה שבוי של סיפורי הבלים שמוכרים לכם האחים שלכם בעזה ובעולם. למזלכם אנחנו אלה שנלחמים בכם ולא האמריקאים למשל. כי אז הייתם חוטפים 10,000 הרוגים, כל הרצועה הייתה נכבשת ונהרסת, ולא היה נשאר מי שישגר קסאמים על ישראל.
      אף אחד לא היה מטפל בכם רפואית וכלכלית, אף אחד לא היה מקבל את הפצועים והחולים שלכם לבתי חולים בישראל ואז ורק אז הייתם מבינים את מה שמנסים להגיד לכם. אבל הבעייה היא שאנחנו אומרים ולא מסבירים. אם אתה מבין את ההבדל.
      אתם אומה של רוצחים שהחליטה שכאן באזור לא יחיו יהודים אבל אתה יודע מה, האשם? אנחנו היינו כאן לפניכם ונישאר כאן איתכם או בלעדיכם רק תחליטו מה אתם מעדיפים ואיך אתם מעדיפים את זה , בטוב או ברע.
      ההחלטה היא שלכם !!!!

      • וואלה? והוא שבוי של הסתה? (ל''ת)

        nosnikta , 27/10/09 10:19

      • ממליץ. אודי, כל הכבוד (ל''ת)

        ממליץ, 27/10/09 10:21

    • הרופא העזתי אשם באסונו - הוא היה צריך לצאת מאזור הקרבות כמו שהתבקש. (ל''ת)

      מכיר גם מכיר, 27/10/09 09:33

    • תזכיר לי מה העם שלך תרם לאנושות חוץ מרצח והרג של-

      אלי, 27/10/09 09:36

      ילדים, נשים -כולל האחיות והאמאות שלכם.
      מה אתם עושים לטובת העולם?--כלום!!
      בכל מקום בו אתם חיים אתם מחפשים דרכים איך לחיות על חשבות המארחים שכלם-ובו בזמן איך להרוג אותו.-יש כמה יצורים כאילו והם:מיקרובים קרציות ואתם!!
      עדיין לא שמעתי את המנהיגים שלכם ואת ''אירגוני זכויות האדם ''שלכם קוראים לחקור את רצח העזתים ע'י החמאס בזמן ההפיכה.לא שמעתי אף מנהיג ערבי קם על הקוף האיראני כשנטל על עצמו את הנשיאות תוך כדי רצח עמו שלו..
      אתה רוצה עוד דוגמאות?-יש הרבה.
      כשרבין דיבר איתכם על שלום-אתם הסתתם את העם שלכם נגדינו-וזה עדיין ממשיך ככה.-אתם עדר של קופים שרץ אחרי מסיתים בלי לחשוב בכוחות עצמיכם.
      אם כ'כ רע לכם פה -למה אתם פוחדים לעבור להיות נתינים של הרשות הפלסטינית?(דרך אגב-אין עם פלסטיני-אתם אוסף של כנופיות פרזיטים שפלש לארץ הזאת -ואף מדינה ערבית לא רוצה אותכם בתחומה!!)
      עם ישראל חי!!

      • ואתה אלי? מה אתה תרמת לעולם?

        nosnikta , 27/10/09 10:23

        ואיזו ועדת חקירה על פשעי ישראל אתה קראת לחקור?

        שוב האספסוף הימני רוכב על הצלחות של פרטים אינטלקטואליים בישראל ומנכס לעצמו הישגים בשם איזה קשר דם קמאי מדומיין.

        • מילים גבוהות לא יישנו את העובדה שאלי צודק. (ל''ת)

          ימני או לא, 27/10/09 11:00

        • לא תרמתי דבר מה גדול שמקבלים עליו פרס נובל-אבל את הילדים שלי

          אלי, 27/10/09 11:05

          אני מחנך לאהבה-ולא מסית אותם לשינאת אחרים כמו שהערבים עושים.
          מה שכתבתי קודם זאת האמת והיא אכן כואבת לכל הצדדים.
          לא ראיתי יהודי אחד שרוצח את אחותו או אמא שלו על רקע כבוד כלשהו.
          לא זכור לי שדובר על יהודי אירופה שירו קסאמים על הגרמנים או אחרים.ולהיפך -הם תרמו לשגשוג סביבתם.-זה לא מה שאני רואה אצל הערבים סביבינו-האמת כואבת אה?
          אספסוף תקראי לאימא שלך-שלא חינכה אותך איך להביע את דעותייך בצורה תרבותית.

      • לפני אלף שנה הם המציאו את ה-0

        פנדה , 27/10/09 16:19

        מאז הוא צבר ריבית והיום זה מספר ההישגים שלהם - 0. מה לעשות שריבית על 0 זה עדיין 0...

    • כולנו מכירים את הרופא שבנה קריירה בישראל אבל נתן מקלט למחבלים בביתו (ל''ת)

      בוגדנות ערבית טיפוסית, 27/10/09 09:37

    • דווקא המקרה הזה קשור לחמאס (ל''ת)

      מספיק עם התעמולה/עלילות הדם. קדימה לעובדות., 27/10/09 09:39

    • טעויות מצערות קורות

      דודי, 27/10/09 09:45

      במיוחד כשהאויב יורה תדיר מתוך אוכלוסיה אזרחית. אין עין בישראל שנותרה יבשה לנוכח הטרגדיה של הרופא המוערך.

      אבל לנצל את המקרים הבודדים שקרו בשגגה, וליצור רושם כאילו הצבא התכוון ומתכוון לפגוע מלכתחילה בבלתי מעורבים, זוהי הצביעות, השקר וההסתה המכוערות ביותר.
      רק החמאס יורה מתול כוונה תחילה על אוכלוסיה אזרחית, מתוך אוכלוסיה אזרחית מתוך כוונה ברורה לפגוע באזרחים, והוא כלל לא מתבייש בזה...

      וכולכם יודעים את זה, אז תפסיקו להתמם.

      • הרופא העזתי כל כך התאבל על בנותיו ש4 ימים אחרי האירוע

        ללא תיווך, 27/10/09 10:16

        הוא נצפה בוודאות מתעניין בכל מיני גאדג'טים בחנות באג בקניון ויצמן בתל אביב...
        האיש שסירב לפנות את ביתו למרות פניות חוזרות ונשננות ואזהרות אין ספור (איזה צבא אחר מזהיר לפני פעולה???????) הוא האחריאי למות בנותיו.

        • צודק מאה אחוז (ל''ת)

          איזי שביט, 29/10/09 23:23

    • השאם- רוצה להפסיק את ההרג? תפסיקו לעשות טרור.

      ASCH , 27/10/09 10:12

      תמיד אפשר לחזור על המבצעים.

      חומת מגן הצליחה בגדה.

      אם עופרת יצוקה אחת לא מספיקה- נעשה עוד אחת. לפי האמנות והחוקים הבינ''ל - אתם האחראים על מות האזרחים שלכם. נא לקרוא את האמנות לפני שמנסים לעשות תעמולה שקרית.

      כל העולם יודע שאתם שקרנים, והיתרון היחידי שלכם הוא במליאת האו''ם. ברחוב הקנדי האמריקאי האירופאי האוסטרלי והרוסי- שונאים אתכם ואת החושך שאתם מביאים אתכם לכל מקום.

  • 59.

    בנינו מחרפים נפשם במלחמה ומשתמטי השמאל עושים להעמדתם לדין (ל''ת)

    מדינת חלם , 27/10/09 09:09

  • 58.

    חזק ואמץ - כל הכבוד (ל''ת)

    עמיחי, 27/10/09 09:08

  • 57.

    אתה מחזק את הדעה - שג'נין 2002 אינה דומה לפקודות שצה''ל קיבל בעזה 2009, (ל''ת)

    מי שהכין פקרליטים לעזה - ידע מדוע יצטרך אותם !!!, 27/10/09 09:06

    • עוד אחד שיורה האשמה בלי תוכן או עומק (ל''ת)

      למסלפים קשה לבנות סיפור עם עלילה עקבית, 27/10/09 09:40

  • 56.

    גולדסטון הוא שמאלני שחיפש במכוון להזיק לישראל,הוא יודע שהערבים משקרים (ל''ת)

    לא ''רימו אותו'', 27/10/09 09:04

    • יפה

      זאב, 27/10/09 09:18

      אבל דיבורים לא יעזרו אלא מעשים.ישראל חייבת לחסל טוטלי את עוכרי ישראל כגון מרץ ושו''ת לא יתכן שמדינה נורמלית תאפשר לאנשים כאילו להוביל אותנו לאבדון. אנשים אילו חלילה לי לכלאם בבית האסורים. אירגונים אילו חייבים לעמוד מול כיתת יורים. האם אני נשמע מטורף? אולי אבל שמעו טענותי אם לא היום אז מחר.. סוף בוגד לתליה

      • אל תהיה אנטי דמוקרטי- קודם משפט, כיתת יורים אחר כך. (ל''ת)

        המטיף, 27/10/09 09:41

  • 55.

    אם כל חברי הכנסת היו בעלי אופי כמו הד''ר היו לנו יופי (ל''ת)

    של חיים במדינה, 27/10/09 09:03

  • 54.

    מי זה ''אנחנו'' שוחרי השלום? ליברמן? בגין? או אולי וולרשטיין? (ל''ת)

    הרשלה, 27/10/09 09:03

    • כן, גם הם, אך שלום בעיניים פקוחות, לא בצורה עיוורת כמו באוסלו ושות' (ל''ת)

      שולי, 27/10/09 09:22

    • אל תדאג, אתה לא כלול ב''אנחנו'' הזה (ל''ת)

      פנדה , 27/10/09 09:40

    • אתה לא שוחר שלום. אתה מחרחר ריב משמאל, בסך הכל. (ל''ת)

      את המלחמה החלו שמאלנים מישראל, להזכירך, 27/10/09 10:03

  • 53.

    כה ירבו כמןך דר' צנגן-כל הכבוד! (ל''ת)

    ליאל, 27/10/09 09:03

    • אמן ואמן (ל''ת)

      ענת, 27/10/09 09:21

  • 52.

    ד''ר דוד צנגן

    אהובה, 27/10/09 09:00

    אני מפנה את בקשתי למשרד החוץ ,היום נפל בחלקנו אדם אמיץ ונפלא תרימו את הכפפה ושלחו את האדם הנפלא שיציג את מדינתו כמו שהיא באמת. וכשהדברים נשמעים מאדם שהוא מלח הארץ הם נשמעים אמיתיים וכנים. אין לנו ארץ אחרת ואנו מוכרחים להגן עליה . ד''ר דוד הינו שליחו של האל {אני לא דתיה} . ולך אדם יקר ונפלא שוב אני כותבת לך חזק ואמץ וכל הכבוד לך שתבורך בכל הברכות. את המכתב יש להפיץ בעולם כולו .

    • מסכים. אנשים כאלה צריכים להיות גיבורי התרבות שלנו וכרטיס הביקור שלנו (ל''ת)

      פנדה , 27/10/09 09:41

    • מסכים מסכים מסכים ! (ל''ת)

      איזי שביט, 29/10/09 23:25

  • 51.

    חזק ואמץ ! (ל''ת)

    הצדק ינצח, 27/10/09 09:00

  • 50.

    מקווה שעדות זו תכנס לדו''ח (ל''ת)

    יוליה, 27/10/09 08:58

  • 49.

    כל הכבוד!!! כל בעלי התפקיד הרשמיים צריכים לנהוג כך!!!

    עמית, 27/10/09 08:57

    רק אם כל בעלי התפקיד הרישמיים במדינה וגם צהל ינהגו כך ויביאו כל פעם עדיויות הפוכות מהממצאים השקריים של דוחות הזויים יפחד אותו גורם זר שיבוא לכתוב דוח כזה או אחר ויבדוק באמת לעומק את דברי השקר של הפלסטינים

  • 48.

    השמאל באובדן דרך מוחלט... זהי התרפסות פטטית בפני שונאינו

    עומר, 27/10/09 08:56

    עד שלא נאמץ שוב את ערכי המוסר היהודי נהיה בהכרח תלויים במוסר האירופאי.

    השמאל בימים אלו אינו יודע מה לעשות, ככל שהם מנסים להתחנף יותר ולהיות יותר ''מוסריים'' (לסכן את חיילינו בשביל להתחבב על האירופאים) כך העולם רואה אותם יותר כ''פושעי מלחמה''..

    בשבילך ''שופטים'' כמו גולדסטון מייצגים את המוסר, למרות שברור שאין הם מוסריים, ואין להם בעייה לשקר ולהעליל עלילות דם. לכן אתה תלוי בהם, גם כשהם יורקים עליך. כשפנית אליו כ''גולדסטון היקר'' קבעת מי פה הצודק ומי פה מתרפס בשביל לקבל צידוק מוסרי שיתנו לו זכות קיום.

    ''עם לבדו ישכון ובגויים לא יתחשב''

    • לא ידעתי

      ד''ר נו, 27/10/09 09:31

      שכשיש כיפה על הראש זה גורם לרפיסות מוח ורדידות מחשבה כזו........

    • אני דווקא שמח שצנגן לא התלהם

      פנדה , 27/10/09 09:43

      גודלסטון השבוע התלהם כשהכריז שהישראלים הם עם של בריונים, כצפוי ממי שהעובדות לא לצדו והוא מונע משנאה. צנגן הוכיח איך מגיבים מתוך שקילות וחוכמה, בלי להתלהם.

      • לא צריך להתלהם אבל גם לא להתרפס!

        עומר, 27/10/09 15:46

        ד''ר נו - אתה דוגמא לאובדן הדרך שתיארתי, ואגב אין לי כיפה על הראש

  • 47.

    האו''ם ואמץ את מסקנות גולדסטון גדעון לוי שטרנהל וה''יודנרט'' של לייבוביץ (ל''ת)

    מדינת חלם , 27/10/09 08:55

  • 46.

    אתה ממש אובייקטיבי, הרי אתה היית שם, אתה לחמת בג'נין.

    דליה, 27/10/09 08:55

    ואתה גם קורא לפלשתינים ''טרוריסטים'' בעוד שעל פי כל קנה מידה הם לוחמי חרות כי הם נלחמים בכובש. אבל נעזוב את זה.
    כל העולם ראה מה צה''ל השאיר בעזה. לאחר שלושה שבועות של הפצצות והפגזות צה''ל השאיר אדמה חרוכה והביא למותם של כ- 1,000 חפים מפשע ובהם כ- 300 ילדים ואתה מספר לשופט סיפורים? הרי ישראל סירבה לענות לשופט על שאלותיו.
    אני בטוחה שהפלשתינים משקרים כמו שגם אנחנו ובעיקר דובר צה''ל משקרים. אבל החורבן והקורבנות הם אינם שקרים. ואלה מעשה ידי צה''ל.

    • עצוב ונכון , אנחנו עם יהיר וגאוותן (ל''ת)

      א, 27/10/09 09:11

    • את הזויה !

      ערן, 27/10/09 09:22

      נילחמנו במחבלים והרגנו רבים מהם בזכות עליונות צבאית בעיקר בקרקע !
      תביני את אוכלת את התעמולה השקרית שלהם כבר שנים ,עצם היותם כאן בארץ זה כבר שקר גדול עצם היותם עם פלסטיני שלא היה קיים מעולם זה שקר ,אז תעשי טובה תלקי את עצמך ואת משפחתך לא את עמך!

    • שני את שמך ל''פאטמה'' (''בינת אל חמאר'') (ל''ת)

      דני, 27/10/09 09:33

    • העיסה מעידה על הנחתום

      אם אלה לוחמי חופש, צה גווארה מתהפך בקברו, 27/10/09 09:42

      אלה הם לןחמי דם ומוות שממתירים אסונות בכל אשר יסתובבו (בעיקר על עמם)
      מטרותיהם הראשוניות הן ילדים ונשים.


      בושה וחרפה להזכיר את המושג לוחמי חופש באותה נשימה.

      אבל הדמגוגיה הפלסטינית לעולם לא עוצרת - לכן העולם כבר מפהק (וגם אנחנו)....

    • את לחמת בג'נין שאת מביעה עמדה?- מה הקשר?!

      עדי, 27/10/09 09:45

      להזכירך ישראל יצאה מעזה- כך שטענתך כי החמאס נלחם בכיבוש הישראלי- הזויה
      צה''ל נלחם בחמאס שירה במשך שנים על אוכלוסיה אזרחית (האם זה מוצדק מוסרית בעינייך?!)
      זכותה של מדינה להגן את אזרחיה.
      לישראל הייתה הזכות להילחם עד שיופסק ירי הטילים על הדרום.

    • או בקיצור - מה אתה בא לבלבל אותנו עם העובדות?

      פנדה , 27/10/09 09:49

      אם נבדוק מי אובייקטיבי ''דליה'', הרי שברור שהפלסטינים המעידים הם לא אובייקטיבים, כל חברי הועדה ידועים כאנטישראלים לפי הצהרותיהם בעבר ולכן אינם אובייקטיבים, וכמובן השופט גולדסטון עצמו שהפגין את שנאתו לכל דבר ישראלי בתחילת השבוע - הוא ודאי שאינו אובייקטיבי. אה, שכחתי, לוב וסעודיה מארגנות הדו''ח הן באמת אובייקטיביות :)))

      • דליה הו דליה

        נמרי, 27/10/09 10:00

        תתחברי לעולם

    • לוחמי חירות?הם רוצחים ופחדנים,מתחבאים בין נשים וילדים (ל''ת)

      גאולה, 27/10/09 10:14

    • בוא לא נעזוב את זה.הפלסטינאים אינם נתונים בכיבוש

      יצאנו מעזה,והחמאס נבחר.אז מה הם?, 27/10/09 10:22

      על פי כל קנה מידה הם נחשבים לטרוריסטים.הם מכוונים למטרות אזרחיות ללא אבחנה מי הנפגעים-העיקר שאלו ישראלים.
      מניין לך ש1000 איש היו חפים מפשע?בניגוד לחמאס צה''ל מכוון לעבר אלו המנסים להרוג ולשגר טילים.ואגב-חלק מהאסטרטגיה של אותם ''לוחמי חופש''היא להסתתר בתוך אוכלוסיה אזרחית.מתוך אותם 300 ילדים ישנם מספר לא קטן של בני 16 עד 18 שלוחמים בשירות החמאס.ואגב-הקורבנות והחורבן משקרים-בדיוק כמו שכתב הדוקטור.

    • ''לוחמי חרות''? חבל שאת לא חטפת איזה טיל על הבית, אולי זה היה (ל''ת)

      פותח את העיניים הסומאות שלך., 27/10/09 10:59

    • תגובה לדליה

      ישראלית, 27/10/09 11:37

      תראי נראה לי בתור אחת שחיה בחו''ל ואחת שכל חייה הצביעה לשמאל (מרצ) אני יותר ויותר נהייתי ימנית אחרי מה שאני רואה פה באירופה ואיך שהם רואים אותנו. איכשהו נראה שהקונפליקט עם שכננו הערבים (השנאה יותר נכון) לא רחוקה ממקרה השואה. דמייני לך שבשואה היינו מגיבים מחצית ממה שהגבנו לערבים גם אז היית מרחמת על הנאצים שהם מסכנים ושהרגנו להם מחצית מהכפר ''נניח''? מה שאני מנסה להגיד זה שמדד השנאה כלפינו הוא זהה הערבים רוצים להרוג אותנו רק בשביל להרוג נקודה. אז כשאני קמה להרוג אותם קודם זה לא ממש מעניין אותי כמה הרגתי בצד שלהם ואיך כי מבחינתי הם אוייביי והם רוצים להרוג אותי. אני חושבת שלקח השואה הוא הלקח הכי חשוב שלמדנו ממנו שאותנו איש לא יכופף יותר ועוד יצא מזה בשלום. כי אם נשתוק או נהיה חסרי אונים להתקפה של טילים עלינו או כל התקפה שלא תהיה משמע שתהיה עלינו שואה שנייה ואת זה כבר לא נוכל להרשות לעצמנו.ה שיש להם יותר הרוגים לא ממש מעניין אותי וגם לא ממש מה שחושבים עלינו באירופה כי מה שלא נעשה באירפה תמיד יחפשו אותנו. ולגבי המוסריות שלנו זה בעצם גם תןצאה של השואה עוד לקח שלמדנו מהשואה. שני לקחים דיי קיצוניי

    • אם רוצחי אזרחים הם לוחמי חופש בעינייך, את אדם מושחת מבחינה מוסרית

      לדליה, 27/10/09 18:57

      ואינך ראויה לדבר מלבד בוז עמוק.

  • 45.

    אהבתי ,כל הכבוד (ל''ת)

    עמי, 27/10/09 08:54

  • 44.

    אדם מדהים - ד''ר צנגן

    רונן, ירושלים, 27/10/09 08:53

    לפני מס' שנים זכיתי לשמוע את ד''ר צנגן באוניברסיטה העברית בעקבות האירועים בג'נין.
    במהלך דיון קשה ומרובה בהפרעות מצד סטודטנים ערבים התרשמתי כי מדובר באדם חכם מאוד וחשוב מכך ערכי ומרשים (אחד האנשים המדהימים שראיתי בחיי!!!).

    הייתי ממליץ למשרד החוץ לגייס את הד''ר לשירות ''מילואים'' של מס' חודשים (עבודתו בזירת ההסברה תציל נפשות לא פחות מעבודתו כרופא).

    תודה ד''ר צנגן. חבל שאין עוד אנשים כמוך בישראל ובעולם.

  • 43.

    ד''ר דוד צנגן, אתה עדין מדי

    אזרח המזרח התיכון המבולגן, 27/10/09 08:53

    למה לא כתבת לו שכשופט חובתו לבדוק ראיות.

    • למה לא קראת את המכתב של ד''ר צנגן? (ל''ת)

      בודק הראיות, 27/10/09 09:32

  • 42.

    כאשר בארה''ב נבחר אנדרוגנוס יד שונאי ישראל מונפת להשמידה (ל''ת)

    מדינת חלם , 27/10/09 08:52

  • 41.

    כל כך יפה, אבל מאוחר מידי. (ל''ת)

    אור, 27/10/09 08:52

  • 40.

    תודה לרופא על מכתבו

    פנינה, 27/10/09 08:51

    תודה על כתבה זו שעוזרת לנו , הישראלים, להמשיך להאמין בצדקתנו. שנותנת לנו חומר שמחזק את אמונתנו כי אנחנו אחרים וכי הצבא שלנו הוא בסדר, אפילו יותר מבסדר.
    שמסביב יש כל כך הרבה אנטי לפעמים אנחנו נחלשים וחושבים לרגע שבאמת אנחנו כל כך נוראים שאנחנו הורגים ילדים ונשים .
    האזרחים ''הפשוטים'' לא יודעים בסופו של דבר את האמת. כולנו ניזונים מהתיקשורת שאף היא לא ממש מציגה בפנינו את האמת.
    מכתבו של הרופא שנשמע מאד אמיתי ואמין עושה לי טוב.
    אני מקווה שהוא ישנה ולו במעט את ההתייחסות של העולם אלינו.
    לדעתי יש להפיץ את המכתב באנגלית. כי גם ישראלים הנמצאים ברחבי ארה''ב ובמקומות אחרים יכולים להעזר במכתב זה על מנת לשכנע את החברים שלהם והקהילות שלהם.

    • כן אבל

      ירמיהו, 27/10/09 09:28

      זה טוב ויפה אבל אני חושב שיש הרבה כמוהו שיודעים את העובדות ולא נותנים להם לבטות את עצמם אני גם חושב שאנשי שדירות אשקלון אשדוד אפילו באר שבע ללכת ולהפגין באו''ם על השקר והעלילות שמטיחים נגדנו ולתת מסר לכל העולם כי אפשרות כזו לתת למחבלים לשבש את חיינו לא תתכן ללא תגובה אפילו בצל דו''ח השקרי והמסולף של השופט הנכבד גולסטון ויש לומר לו את זה רשמית מטעם המדינה ותושביה שסבלו בסבןלנות 8 שנים של אי וודאות אים הילדים בערינו יחזרו בשלום מבת הספר או העובדים יחזרו הבייתה בגלל המטרת הקסמים מעזה לערינו אין אף אומה שחפצה חיים מסוגלת לסבול דבר כזה בלי לגבות מחיר קשה על כך למרות ההבלגה עוד מאשימים אותנו כפשעי מלחמה אנו צריכים כאילו להתנצל על זה שהגבו על נפש ילדינו ומשפחותינו וניסינו לשמור על חייהם את הלקח הזה צריך ללמוד ולא לוותר למרצחים האלה .

  • 39.

    דר דוד צנגן

    אהובה, 27/10/09 08:50

    חזק ואמץ. אתה הוא שליחו של הקדוש ברוך הוא. מי ייתן ויקומו עוד אנשים כמוך שיגידו את האמת הזאת. בזכות אנשים כמוך אנו חיים. תרתי משמע. איפה יש עוד אנשים כמו האיש הזה? ת ב ו ר ך.

  • 38.

    להפריד ערבי משקריו כמוהו להפריד חרד מתלמודו. (ל''ת)

    ר.בקצה, 27/10/09 08:50

    • חחח...לגמרי... (ל''ת)

      שולי, 27/10/09 09:23

    • חזק - אפשר להשתמש בזה? (ל''ת)

      השתמשו בשקרים מאז שנות ה-60 - שיא גינס, 27/10/09 09:43

  • 37.

    עוד לא הבנתם .? ,אותנו לא מעניין העובדות, חחחחח (ל''ת)

    הגרמני, 27/10/09 08:49

  • 36.

    היהודים רומו כל השנים על ידי הנוצרים והמוסלמים והיהודים רימו

    פקק תנועה , 27/10/09 08:48

    גם את עצמם במשך כול ימי ההיסטוריה שלהם בכול מיני נושאים החל בפוליטיים וכלה בחברתיים בגישה הזו אף אחד לא מגלה לנו את אמריקה

  • 35.

    אח שלי זה היה משחק מכור מראש !! חבל על הזמן שלך ! (ל''ת)

    k.a.r, 27/10/09 08:41

  • 34.

    ד''ר צנגן - אתה תמצית היופי של עם ישראל, שופרא דשופרא (ל''ת)

    1000 גולדסטונים לא ישנו את זה, 27/10/09 08:38

  • 33.

    כל הכבוד לדוקטור צנגן! החד צדדיות של הדו''ח הזה לא תעבור בשתיקה. (ל''ת)

    לתרגם ולהפיץ, 27/10/09 08:37

  • 32.

    גולדסטון לא ברמה המוסרים הזו. הוא עסוק בהצדקת כשלונו (ל''ת)

    אין סיכוי שיקשיב, 27/10/09 08:36

  • 31.

    שחיתות, כיבוש מתמשך. גירוש ילדים זרים - ערך מוסרי? (ל''ת)

    ב, 27/10/09 08:35

    • כניעה לטרור, הרס יישובים, גירוש יהודים - מוסרי? (ל''ת)

      ארז, 27/10/09 08:58

  • 30.

    גם אני גאה...

    יעל אחות של שמואל דן, 27/10/09 08:35

    אני נדהמת לראות בכל פעם מחדש עד כמה אתה לא מתעייף, עד כמה אינך חס על זמנך, כוחותיך ומרציך ועושה ומשתדל לתיקון העוולות.
    אני גאה להכיר אותך.

  • 29.

    לגייס אותו דחוף לשירות מילואים בראשות ההסברה של משרד החוץ (ל''ת)

    דוד ג, 27/10/09 08:34

  • 28.

    ד''ר, אתה חמוד אבל נאיבי!

    משה אליקים, 27/10/09 08:34

    אתה הדוגמה המעולה ביותר למה שאני קורא ''מלח הארץ'' ירבו כמותך!!

    השופט הזה גולדסטון נגוע בשינאה עצמית וזו כידוע מחלה חשוכת מרפא לחלוטין!!!

    • ד''ר דוד צנגן מנסה לרפא אותו מהמחלה (ל''ת)

      בהצלחה ד''ר, 27/10/09 08:58

  • 27.

    ד''ר 1 מול ים גולדסטונים מהשמאל שלא ירפו עד השמדת ישראל (ל''ת)

    מדינת חלם , 27/10/09 08:31

  • 26.

    רופא נכבד, אתה מדבר אל הקיר. (ל''ת)

    ירון, 27/10/09 08:31

  • 25.

    כל הכבוד לד''ר צנגן!

    א ב, 27/10/09 08:28

    מישהו היה חייב לנסות להסביר לגולדסטון.
    הענין הוא שהעולם המערבי אין להם כל נסיון בשקרים ובמגמתיות שיש באזורנו. הם שופטים כל דבר על פי החויות שהם עצמם חיוו, מה שמביא גם לדוחות כמו הדו''ח ההעלוב של גולדסטון, וגם ל''הברקות'' ו''רעיונות'' ל''שלום'' כמו אלה של האירופאים ושל אובמה.

  • 24.

    הסכסוך מזמן לא נמדד בעובדות אלא באופנות (ל''ת)

    אבי, 27/10/09 08:27

    • אמת

      מוטי, 27/10/09 09:26

      בגרמניה הנאצית, ימח''ש,
      ניסו לחשוב על תוכנית שכזו,
      שבו-זמנית תוכל לצאת לפועל
      ובו-זמנית איש במערב לא יחשוד.

      הרעיון המרכזי היה פשוט ביותר:
      ספרו שקר כל-כך גדול עד שאיש
      לא יוכל להאמין ולחשוד.

      אמנם איני משווה את הפלסטינים לנאצים,
      אבל זה בדיוק מה שהם עושים בימינו אנו.

      הם מספרים סיפור שהשקר בו הוא כל-כך גדול,
      עד שרבים בטוחים שיש כאן משהו ששווה לבדוק.

      מכאן ועד לרעש גדול ולועדות,
      המרחק קצת ביותר.

  • 23.

    מחמם את הלב (ל''ת)

    יוסי, 27/10/09 08:25

  • 22.

    כל הכבוד (ל''ת)

    א, 27/10/09 08:25

  • 21.

    יפה אמרת אבל אתה עדין מידי

    שחר, 27/10/09 08:24

    כל הכבוד לך על הזמן שאתה מוצא להגיב על הדוח המוטעה הזה.בירצוני לציין שאתה מעוד עדין כלפי השופט האידיוט הזה שנותן לגיטימציה לטרוריסטים והורס כל סיכוי לשלום אם העם האומלל הזה

  • 20.

    אתה רק מחזקת את הדעה - שצה''ל 2002 פעל אחרת ממה שנדרש לבצע בעזה 2009,,, (ל''ת)

    ועל כך הדרישה לחקור !!!, 27/10/09 08:24

    • אין מה לחקור

      ארז, 27/10/09 09:00

      אכן, צה''ל פעל אחרת, וספג הרבה פחות נפגעים. האוייב, לעומת זאת, ספג הרבה יותר אבידות.
      יש לך בעיה עם זה?

  • 19.

    אני מבולבל

    ציוני, 27/10/09 08:22

    האם צה''ל ירה פצצות זרחן על אוכלוסיה אזרחית?
    מדוע אומר שר הביטחון שצריך לשנות את דיני המלחמה? האם הוא יודע על עבירות שבוצעו?

    אם ממצאי גולדסטון שגויים, לא צריך להטיף מוסר ולהצטדק, מספיק להוכיח טעות אחת.
    אם ממצאי הדו''ח נכונים, אז מי שביצע פשעי מלחמה, ומי שהורה לבצע פשעי לחמה צריך לעמוד לדין (בדיוק כמו השוטרים בנהריה).

    המשטר הנאצי פרסם מאמר עליו חתמו 1000 מדענים המציג שגיאות בתיאוריות שהציג איינשטיין.
    איינשטיין בתגובה אמר, שאם הייתה טעות, חתימה אחת הייתה מספיקה.

    העובדה שאף גורם ישראלי לא הכחיש את ממצאי הדו''ח מטרידה אותי מאוד.

    • אין צורך להכחיש

      ארז, 27/10/09 09:02

      האם מישהו הכחיש את ''הפרוטוקולים של זקני ציון?'' את ''היהודי זיס''? האם חוסר הכחשה הופך אותם לעובדתיים?

      • בוודאי שהכחישו! (ל''ת)

        ציוני, 27/10/09 09:42

        • באמת? תזכיר לי מתי כמה ועידת חקירה להוכיח שהפרוטוקולים של זקני ציון

          מי הכחיש ומתי?, 27/10/09 15:40

          או מתי קמה ועדת חקירה להוכיח שהיהודים לא באמת משתמשים בדם ילדים נוצרים לפסח?

    • מבולבל ...

      נהרינית, 27/10/09 09:14

      בקשר לשוטרים מנהריה , אני מקווה בכל הלב שלא ייצא לך לחוות מה שמשפחותיהם חוו
      את הפחד מוות הזה מאיומי העבריינים

      כי אם במקרה יצא לך להיות בנעליים האלו- אתה תתפלל שיקום מישהו כמוהם ויעשה מעשה.

      • הם ביצעו את המעשים.

        ציוני, 27/10/09 09:41

        אח''כ צריך לבדוק ולשמוע.
        בית משפט הרשיע, אולי הנשיא צריך לחון (כמו בקו 300).

        האם ישראל מערערת על העובדות בדו''ח גולדסטון?

    • לגבי דיני המלחמה - צריך לשנות כדי שיהיו דיני מלחמה, היום אין

      פנדה , 27/10/09 09:54

      היום אין שום דין לגבי מה עושים מול טרור שפועל מתוך אוכלוסיה אזרחית. אמנת ז'נבה אינה מכסה את הנושא הזה ולכן הוא מופקר. ברק רוצה, בצדק, שנפעל על פי אמנות והסכמות ונדע שמה שאנחנו עושים מקובל ומוכר ולא יוכלו לרדוף אותנו (ואותו) בגלל זה. בשביל זה צריך להגדיר אסור ומותר בטיפול במצב כזה.

  • 18.

    ישראל מודה שאופי הלחימה הוביל לפשעי מלחמה ומבקשת לשנות החוקים,,,,, (ל''ת)

    לשנות את החוקים ??? לא את העובדות הנפשעות !!!, 27/10/09 08:22

    • אם החוקים אינם רלוונטיים...

      ארז, 27/10/09 09:01

      יש לשנות את החוקים.

      • העולם צריך להרשות לישראל להשתמש בפצצות זרחן לבן נגד אוכלוסיה אזרחית

        יריב א. , 27/10/09 14:59

        לא יתכן שה ''צבא הכי מוסרי בעולם'' לא יורשה לשרוף אנשים כולל ילדים, נשים, וזקנים.

    • ישראל לא הודתה בכלום אלא רק דרשה לשנות את החוק

      מוטי, 27/10/09 09:45

      אכן, מישהו המעורב באדמניסטרציה של בית הדין הבינ''ל בהאג הזדרז להתפלפל ולומר כי אם ישראל דורשת להגדיר את חוקי הלחימה מחדש עבור סביבות מלחמה של טרור וגרילה אז זה סימן שהיא עברה על החוק הנוכחי.
      מתוחכם אבל ממש לא נכון.
      הסיבה הפשוטה לכך היא שדו''ח גולדסטון כשלעצמו הינו דו''ח שיקרי ומגמתי שנועד להשמיץ את ישראל ותו לא. כלומר, ישראל, מצד אחד, לא מודה בשום פשע מלחמה או אחר. מצד שני, אומרת: יאללה, אם כבר מעלים את העניין לדיון אז בואו ונפתח את הסוגיה ונשנה את החוקים כך שיתאימו למציאות המשתנה.
      קאפיש?

    • איפה ישראל אמרה דבר כזה?? אתה משקר

      פנדה , 27/10/09 09:56

      לא נאמר ולא נרמז אפילו, אבל שזה לא יפריע לך לבנות את סיפורי אלף לילה ולילה שלך...

    • הדרישה לשינוי חוקים באה כי החמסניקים משתמשים בילדים

      ד.ט., 27/10/09 10:51

      כמגן אנושי.

      • אל תנסה לפנות ללב שלו - הוא מלא בשנאה

        פנדה , 27/10/09 16:24

        לא סתם שאל סטינג בשיא המלחמה הקרה - ''האם גם הרוסים אוהבים את הילדים שלהם?'' מסתבר שבמקרה של הרוסים כנראה למרות האכזריות שידעו להפגין, לפחות את ילדיהם הם אוהבים, אבל במקרה של הטרוריסטים המוסלמים ותומכיהם אני כבר פחות בטוח.

  • 17.

    יישר כוח על התגיסותך למלחמה התקשורתית החשובה (ל''ת)

    עדה, 27/10/09 08:22

  • 16.

    כל מילה בסלע (ל''ת)

    מעיין, 27/10/09 08:21

  • 15.

    ישראל סרבה להשתתף בתחקיר ולכן הוא מייצג רק את הגזמות הצד הפלסטיני,,, (ל''ת)

    שלושה אי דיוקים - לא משנים את הפקודות שצה''ל קיבל, 27/10/09 08:20

    • מה הבעיה עם הפקודות שקיבל צה''ל?

      ארז, 27/10/09 09:04

      הפקודות הביאו לצמצום הפגיעה בחיילי צה''ל, ולפגיעה באוייב. מה הבעיה?

      • יכול להיות שצה''ל קיבל הפעם פקודה לנצח?

        פנדה , 27/10/09 09:57

        אולי בגלל זה הם כועסים, שלא ביקשו שצה''ל יגרש או יפעל נגד אזרחיו, אלא לשם שינוי ילחם ואפילו ינצח את האויב?

    • העניין הוא שה''שופט'' לא בדק את העובדות שהפלישתים נתנו לו. זה מה שטוען

      ???, 27/10/09 09:11

      דר' צנגן.

  • 14.

    lekaseah laem et hatzura

    eric, 27/10/09 08:19

    Dear Dr- you forget what was the mood
    lekaseah laem et hatzura
    300 children killed?''

    • ואתה שוכח מהי תעמולת החמאס יום אחר יום (ל''ת)

      אלה שמחנכים לדם, שלא יתפלאו אם יקיזו דם, 27/10/09 09:48

    • ולא לשכוח את ישי אומר להחריב את עזה וליבני אומרת להתנהג בפראות

      יריב א. , 27/10/09 14:56

      אבל הרופא הזה שמי יודע במה הוא היה מעורב כמתנדב לעזרת השב''כ והמוסד מתנדב שוב להגן על הצבא ''הכי מוסרי בעולם'' ששרף אנשים בעזה עם פצצות זרחן לבן.
      אני הייתי דורש ממנו להיכנס לעזה ולבקר בבתי החולים בהם עדיין מאושפזים הרבה מ''השקרנים'' עם כויות כה עמוקות עד עצמותיהם.

      • בתגובתך הנך מתעלם

        שאול, 27/10/09 19:03

        מהעובדה שאינה שנויה במחלוקת שהפלסטינים
        שיקרו והעלילו עלילת דם, כי בג'נין היה טבח.
        לא היית בעזה .מאין לך הבטחון שגם הפעם לא מדובר בעלילה? ההתרשמות שלי היא שאתה מוטה.

  • 13.

    ''אנחנו שוחרי שלום'' וגם שוחרי התנחלויות וכיבוש. אלק. (ל''ת)

    דליה, 27/10/09 08:18

    • כן, בדיוק...

      ארז, 27/10/09 09:03

      כי הרי לפני ה''כיבוש'' וה''התנחלויות'' היה פה שלום נפלא...

    • אין יותר כיבוש-בלי שקרים (ל''ת)

      החמאס בשילטון-לא צה''ל, 27/10/09 10:24

    • תלמדי הסטוריה דליה

      זבולון ב''ש, 27/10/09 10:41

      על מה את מדברת איזה כיבוש? שכחת מי התחיל במלחמ ב - 67? וחוץ מיזה אפשר לחשוב שהיה שקט לפני 67 לידיעתך אש''ף ימ''ש הוקם - 1964 אם אני לא טועה למה לא דרש את השטחים מירדן או מצרים? הוןא ידע שאם הוא רק יעז לחשוב על זה ספטמבר השחור שהיה לו עם ירדן זוכרת? היה לבן לעומת מה שהמצרים והירדנים היו מעוללים לו. לא היה נשאר שום זכר מהפלסטיניים. וזה בדוק, אז תלמדי הסטוריה ואחר כך תגיבי.

  • 12.

    אנושייות נתפסת בעיני הרופאים הפלשתינים כחולשה

    אדם, 27/10/09 08:18

    אולי השפה שמבינים באזור שלנו היא דווקא של כוח ומכות-
    אולי המסקנה היא להפסיק לעזור לפלסתינאים

  • 11.

    כל הכבוד (ל''ת)

    חני, 27/10/09 08:18

  • 10.

    בשורה התחתונה זה לא ישנה כלום

    חבל על המילים, 27/10/09 08:18

    גולדסטון הוא לא אחד שיודה בטעות, גם אם יצליחו לשכנע אותו. מהרגע שהוא בחר לכתוב דוח כזה אין דרך חזרה. אם הוא יודה בטעות הוא ישרוף את עצמו.

  • 9.

    מתי העולם יבין שהמהות של ערבים זה לשקר לשקר לשקר לשקר לשקר לשקר לשקרל

    עם שמבטיחים לו תהיו שהידים תקבלו 'זיונים' כל החיים, 27/10/09 08:18

    הם יישבעו באימא שלהם במוחמד שלהם בילדים שלהם בחיים שלהם בבריאות שלהם והכול הכול הכול בשם השקררררררררררר

  • 8.

    כל הכבוד לך,כן ירבו כמותך (ל''ת)

    שי, 27/10/09 08:16

  • 7.

    כל הכבוד. לתרגם ולהפיץ בכל העולם. (ל''ת)

    ענת, 27/10/09 08:16

  • 6.

    כל הכבוד הלוואי וירבו כמותו בישרא-ל. (ל''ת)

    אסתר, 27/10/09 08:15

  • 5.

    איזה מלך

    שנהב, 27/10/09 08:15

    יישר כח,דברים כדורבנות

  • 4.

    כל הכבוד הלוואי וירבו כמותו בישרא-ל. (ל''ת)

    אסתר, 27/10/09 08:15

  • 3.

    כפרה עלייך ד'ר, כן יירבו כמוך (ל''ת)

    צדיק בסדום, 27/10/09 08:15

  • 2.

    ד''ר יקר!

    שלומי, 27/10/09 08:13

    ד''ר צנגן היקר חזק ואמץ. ירבו כמותך בישראל!
    אחותי הלוקה בסוכרת נעורים טופלה אצלך בהדסה. איזה יחס איזה סובלנות והקשבה (אפי' מחוץ לשעות העבודה) איש יקר!

  • 1.

    ד''ר! ה' ישמור אותך, כל הכבוד (ל''ת)

    ברק, 27/10/09 08:13

    • גם אני מצטרף בשמחה לברכות !!! (ל''ת)

      אלי , רעננה, 27/10/09 12:32