• 8.

    החלטה נבונה.חבילת הבסיס גם כך יקרה. (ל''ת)

    אלי, 27/10/09 00:47

  • 7.

    לצפות באינטרנט (ל''ת)

    לא לשלם בשום אופן, 26/10/09 22:08

  • 6.

    ניצן חן התעשרת ???? מושחת (ל''ת)

    משחק מכור, 26/10/09 22:07

  • 5.

    דיבר כמו אריה , ברח כמו שפן . כמה שילמו לו ???????? (ל''ת)

    ניצן חן אריה מנייר, 26/10/09 22:07

  • 4.

    רק למכבי מותר הכל....

    עדי האדום, 26/10/09 19:15

    קבוצות כדורגל ישראליות במשחקים בינלאומיים בערוציפ פתוחים. והכדורסל? מה פתאום... זה יפגע בהכנסות של מכבי....וגם ככה קרס הבנק והם מסכנים...אוי אוי אוי...

    די לשחיתות...גם פה האפליה ברורה.

  • 3.

    וכל זה תמורת חדשות בערבית?כל הכנוד חן התכופפת כמו שצריך!

    tאלון, 26/10/09 18:02

    אפילו תקצירים של מחקי הליגה האנגלית לא משודרים וזה בערוץ הספורט שפועל כמונופול לכל דבר.העיקר שתהייה מהדורה בערבית ,זה חשוב.ואני לתומי חשבתי שאזרחי ישראל צריכים לדבר עברית.
    בקיצור חן שיחק אותה גבר בהתחלה והתקפל כמו אסיר טורקי בסוף.

  • 2.

    הסבר למי שלא הבין -כנסו!!

    אודי, 26/10/09 17:41

    איך אומר השיר: "מה שהיה היה מה שיהיה יהיה -דבר לא השתנה"

    בשורה התחתונה המצב יישאר אותו דבר,אני התנתקתי מYES מזמן,חיברתי את הTV למחשב ואני רואה חדשות, ספורט, בידור הכל באינטרנט.

    אני צופה ביותר ספורט חינם מאשר אם הייתי משלם על כל הערוצים בתשלום-ו ה כ ל ב ח י נ ם .

    אני מצטער שלא התנתקתי מהם מוקדם יותר.

    אנשים תתעוררו אף אחד לא סופר אתכם-רק את הכסף שלכם.

    במקום לבכות בתגובות פה (מישהו אכפת לו שאתם עצבנים עליהם?) תעשו מעשה פשוט תתנתקו.

    כנראה שמי שנשאר מחובר וממשיך לבכות שעובדים עליו - פשוט מגיע לו.

  • 1.

    טוב שלא עושים מהדורה בשפה הרוסית זה הכי חשוב (ל''ת)

    א, 26/10/09 16:26