איך אומר השיר: "מה שהיה היה מה שיהיה יהיה -דבר לא השתנה"
בשורה התחתונה המצב יישאר אותו דבר,אני התנתקתי מYES מזמן,חיברתי את הTV למחשב ואני רואה חדשות, ספורט, בידור הכל באינטרנט.
אני צופה ביותר ספורט חינם מאשר אם הייתי משלם על כל הערוצים בתשלום-ו ה כ ל ב ח י נ ם .
אני מצטער שלא התנתקתי מהם מוקדם יותר.
אנשים תתעוררו אף אחד לא סופר אתכם-רק את הכסף שלכם.
במקום לבכות בתגובות פה (מישהו אכפת לו שאתם עצבנים עליהם?) תעשו מעשה פשוט תתנתקו.
כנראה שמי שנשאר מחובר וממשיך לבכות שעובדים עליו - פשוט מגיע לו.