• 77.

    מי לכל הרוחות ממן את מועצת יש'ע המיותרת.ומה משכורת המנהלים ? (ל''ת)

    חבורת עלוקות דתיות אוכלי לחם חסד, 26/10/09 11:58

  • 76.

    מה קורה בישע? הרב שכח שמותר להביע דעה אחרת משלו?

    יופיטר יופיטר , 26/10/09 06:37

    סתימת פיות ואיומים - מפחידים יותר מהנפת כרזות של החילים

    • זו השיטה שלהם שנים... ככה רצחו ראש ממשלה...הם עוד יפגעו בולרשטיין

      אורן, 28/10/09 18:04

      הפסיכים האלה.

  • 75.

    הפגנת חיילי שמשון

    יהודה מימון, 25/10/09 16:04

    אותי לימדו וחינכו שהצבא הוא של כל העם וכפוף לשלטונות המוסמכים! גם אם זה שונה מדעתי. כל צריך להיות וכך חיילים חייבים לנהוג ! חיילים לא רשאים להפגין במשך שירותם ! אוי לנו אם חיילים יפגינו ו/או יפעלו אישית ויארגנו מסגרת נגד השלטונות המוסמכים, זה יעלה אש כבשדה קוצים והאש הזו תהרוס את המדינה !! זה יכול להיות מכל צד פוליטי שהוא האסון הצפוי זהה. אותי גידלו וחינכו על ארץ ישראל השלמה, אז מה?? אני גם היום בדעתי כזה, אבל יש לנו מדינה! אנחנו חייבים לחוק והדמוקרטיה, ולא לדיעותינו באשר יהיו !! כי מהרסיך ומחריביך ממך/מאיתנו יצאו !!

    • מי חינך אותך ואת מי זה מעניין מה לימדו אותך?

      לצבא יש יעוד להיות צבא הפועל למען המדינה היהודית ו, 25/10/09 17:34

      וכל מי שמחזק את צהל בפעולתו למען המדינה היהודית הוא פטריוט ויבורך על כך.

      צריך להרגע ולהבין שלא כל הפגנה עם חוש הומור צריכה להרתיח לך את הדם.

    • ובגלל שהצבא הוא של כל העם הוא לא אמור להתקוטט עם חלקים מהעם

      חיים רחמים, 25/10/09 22:04

      ולא אמור לזרוק אותו מהבתים

  • 74.

    גדוד שמשעון

    חיים מירושלים, 25/10/09 14:40

    כל הכבוד לגדוד שמשון כך צריך זה מדינה דמוקרטית.

    • החילים לא היו צריכים להניף כרזות בטקס - אבל זכותם בזמן אמת

      יופיטר יופיטר , 26/10/09 06:39

      לסרב פקודה - ולתת על כך את הדין

  • 73.

    אסור לערבב דת\\דתיים עם צבא להוציא את הדתיים מהצבא (ל''ת)

    ללמוד מטורקיה ואירן -=-, 25/10/09 14:17

  • 72.

    מתי ילכו הרבנים לעבוד במקום לעשות שטיות (ל''ת)

    הרמב''ם לעושה בתורה קרדום לחפור אין חלק בעולם הבא, 25/10/09 14:15

  • 71.

    אני גם קורא לכל חייל לגלות את עמדותיו בפרהסיה (ל''ת)

    ואז נראה מי יישאר לשמור על המתנחלים, 25/10/09 13:57

  • 70.

    איזה קטע...הימין בוחר לכנסת ולמועצת יש''ע נציגים שאינם מייצגים אותו (ל''ת)

    גאון, 25/10/09 13:50

  • 69.

    ''פרס כספי'' לגדוד שמשון?

    ארז, 25/10/09 12:46

    אני מקווה שהם יסרבו לכסף הזה, ויחזירו אותו לרב. זה לא ראוי.

    • Double moral those are your youth. (ל''ת)

      Aric G., 25/10/09 18:08

  • 68.

    פנחס, די, די, די נמאסת (ל''ת)

    שוגי, 25/10/09 11:57

  • 67.

    עצוב שוולרשטיין הגיע למקום הזה

    יואב , 25/10/09 11:52

    הוא היה צריך להשאר בבית כבר אחרי הכשלון הנורא שלו בזמן הגירוש.

  • 66.

    חיילים במדים צריכים לשמור את דעותיהם הפוליטיות לעצמם

    זוהר פרייברג, 25/10/09 11:49

    עד שישתחררו מצה''ל. בינתיים אני מציע, שאת הכסף שהוענק לחיילים הברדקיסטים על- ידי הרב וולפא, הם ישלמו כקנס לצבא, עבור הבלאגן שחוללו.

    • מי שאל אותך? (ל''ת)

      החיילים הללו בודאי שלא יתרמו את הכסף לצהל, 25/10/09 17:37

  • 65.

    ולרשטיין - אתה צודק אל תתפטר. שמור על השפיות במוצעת יש"ע!!! (ל''ת)

    משה, מיו''ש, 25/10/09 11:41

    • סקופ: נמצא תומך של פנחס ולרשטיין. (ל''ת)

      כבר חשבתי שאין אפילו אחד, 25/10/09 17:38

  • 64.

    לבנון בצפון , סע עינייך לדרום (הגוש) לחברון.

    בן לניצול הטבח בחברון תרפ''ט, 25/10/09 11:28

    כבוד הרב פטור הלכות , ולא דעות ! לא מכבר

    למדנו איך מודדים מחשבות ? ראה הר שפי

  • 63.

    תחרות הקיצוניים

    שי, 25/10/09 11:24

    ושוב ממשיכה התחרות מי יותר קיצוני? כשאת
    התוצאות אוכלים כולנו...וזה מגעיל!

  • 62.

    ל''זקן מאשקלון''

    שמאל שפוי, 25/10/09 11:12

    ידידי היקר אני ומשפחתי אנחנו 6 נפשות קצה נפשנו בתשלום שכ''ד ארנונה חשמל ומיסים ובכלל החיים בעיר
    באופן כללי אנו רוצים לבוא אליך לסלון להקים מאחז אולי נזמין עוד חברים
    הרי מותר ליהודי להתיישב בכל מקום בא''י
    אני מקווה שלא יפריע לך ידידי אם גם נזמין פלוגת חי''ר כדי שלא בטעות תפריע לנו.
    כן אותם ''קלגסים'' השומרים על חייהם כפויי התודה של תושבי כאיו''ש.

    תודה מראש

  • 61.

    לא מבין על מה הרעש בכלל

    לא מתנחל ולא דתי, 25/10/09 10:43

    אני לא בא להביע דעה פוליטית בכלל - לדעתי הצבא הוא צבא העם וככה הוא חייב להיות משותף לכל העם על כל דעותיו ומינו דתיים חילוניים ספרדים אשכנזים בנים ובנות כולם ואוי לנו אם זה לא יהיה כך עד כאן הנחת היסוד של דברי - מה שאני רוצה להגיד זה שאסור לבכלית האיסור להביע דעה פוליטית לאף חייל באשר הוא לובש מדים וזה כולל את כ-ו-ל-ם החל מטירון וכלה ברמטכ''ל , אבל... אם רק בשבוע שעבר משתלח קצין בדרגת אלוף (אלוף פיקוד מרכז היוצא) במתנחלים בשפה קשה ובמונחים של אנשי שמאל קיצוני בשנאה יוקדת מה לנו כי נלין על טירונים שעושים אותו דבר רק מכיוון ימין? למה להפלות בין חייל ולחייל לא שמענו שאלוף זה ננזף או לפחות קיבל הערה על דבריו הבוטים הפוליטיים - האם הדברים מותרים רק כאשר הם נאמרים מצד שמאל? לכן אם עושים סדר אז כמו שצריך ולא בצורה פוליטית מגמתית ...

  • 60.

    מכתב לרב לבנון

    הזקן מאשקלון, 25/10/09 10:06

    מנהיגות- הרב לבנון

    לכבוד הרב לבנון! אני תומך בכל תמיכה הניתנת לתושבים המוחים על איזשהו עוול הנגרם להם, למשפחתם, לעמם, לאמונתם מורשתם וכ''ו.
    אופתע אם תקום מנהיגות שתדע ליזום לכוון ולהנהיג. כל מנהיגות שתקום אל לה להתממן ע''י הממסד, לחיות מקופתו, להתחבק עם ראשיו וכ''ו.
    אינני יודע אם וולרשטיין נשוא זעמך אינו אלא משת''פ במודע של הממסד. אולי העובדה שבמשך עשרות שנים כולכל מקופת הממסד, קלקלה אותו והפכה אותו עושה דברה האוטומטי של הרשות.
    יש להבדיל בין מנהיגים שאם הם קיימים, הרי הם סמויים מעיני כבר שנים רבות, לבין עסקנים שהארץ מלאה בהם מקצה ועד קצה.

    העסקנים - משתפים פעולה עם הממסד שעיקר רצונו שקט, להפוך את העם לעדר כנוע של כבשים כבושים כנועים אומרי הן. העסקנים: מעקרים, מדכאים, מחלישים, משביתים, מכניעים את רוח העם, את כבודו ואת מורשת אבותיו. לעולם לא יאמרו העסקנים מה יש לעשות, איך לפעול וכ''ו. לעולם ידעו הנסמכים על קופת הממסד מה לא לעשות ואיך אין לפעול ועוד. תמיד תמיד תילי תילים, הרים וגבעות של מלים ריקות. תמיד שצף קצף של בטחון עצמי, דעתנות יחצ''נות וסתם. אין בהם כבד פה אחד, רק אין סוף פטפטנים!

    אסור היה שלא לעמוד לצידה של יסכה פדרמן כשעמדה מול ביתו של הקלגס שהרס את ביתה, גם אם אבא שלה נתפס בעיני רוב העם כקצת משוגע או משהו כזה.
    הבחורה הזו, אמרה את דברה: חד וברור וללא מורא! החיילים שהניפו את השלטים טובים כמוה ואם יקום הנוער ויאמר את דברו כמוהם, יש מצב שהממסד יחשוש לשחד, לעקר ולדכא את רוח ישראל באמצעות לחם ושעשועים, מיני פיתויים ובעזרת מיני משתפ''ים

    ובעניין אחר- לנועה מירושלים: אינני זז מדעתי גם אם סר חיני בעיניך!

    בהרבה כבוד: מייק פלג, 'הזקן מאשקלון'- שבוע טוב ובהצלחה

  • 59.

    ולרשטיין-שרידי הציונות השפויה אצל הכתומים (ל''ת)

    לטובת כולנו-עדיף שהקול הזה יהיה הדומיננטי, 25/10/09 09:29

  • 58.

    חוצפן! צריך להאשים אותו בניסיון המרדה! (ל''ת)

    למי, 25/10/09 09:19

    • ומה עם שמני שהסית נגד המתנחלים

      יעל רווח, 25/10/09 11:07

      וכאן מדובר באלוף

  • 57.

    זה לא התפקיד של הצבא לפנות יישובים (ל''ת)

    לפנות או לא לפנות, 25/10/09 09:19

  • 56.

    נתניהו אמר שהוא לא יחזור יותר על טעיות גוש קטיף ומה שקדם להקמת

    פקק תנועה , 25/10/09 09:13

    מיפלגת קדימה

  • 55.

    יאללה מדינת הלכה

    מישו, 25/10/09 09:02

    יאללה אנרכיה
    יאללה כל מי שרוצה לסרב ולמחות ולעשות מה שבא לו שיעשה את זה.
    לפטר את הרמטכל , שר הבטחון, ראש הממשלה

    יאלללללללללללללללללללללה

    * נ.ב. הנל נאמר בציניות מוחלטת :) אבל המסר הועבר

  • 54.

    הרב לבנון: תאמין לי שאתה לא רוצה לדעת מה חלקנו חושבים על המתנחלים

    עמדתי לא טובה לך, 25/10/09 09:02

    תאמין לי.

    • מסכים וכל אלה מאחורי (ל''ת)

      בשמי ואחרים, 25/10/09 10:18

      • הצבא ברובו ימני ודתי

        יעל רווח, 25/10/09 11:08

        אל תסיתו נגד הנושאים בנטל

    • השאלה איננה מה אתה חושב על המתנחלים. הם פשוט שומרים עליך

      כתום, 25/10/09 11:24

      תחשוב מה שתחשוב. השאלה היא מה המתנחלים, מלח הארץ, שמוסרים נפשם למענך כאשר אתה מטייל בחו''ל ושולח את ילדיך לרדת מהארץ ולסרב לשרת, חושבים עליך. ותאמין לי: הם ימשיכו למסור נפשם למענך, גם אחרי שתעקור אותם מביתם בשחצנותך, (ובכך תעבור על החוק הישראלי, הבינלאומי וההומני) ותחטוף קסאמים לסלון ביתך.

      • משום-מה נדמה לי שדווקא החיילים שומרים על המתנחלים, ולא להפך (ל''ת)

        משום מה..., 25/10/09 13:41

        • המתנחלים הם החיילים, ובחוצפה משתמשים בהם לפנות את עצמם (ל''ת)

          פלא שיש סרבנות?, 25/10/09 17:40

  • 53.

    כל הכבוד לוולרשטיין. אל תירא מהקיצוניים ההזויים. (ל''ת)

    מפוכח, 25/10/09 08:53

  • 52.

    הס, קטיגור טמא שכמוך . (ל''ת)

    צד''רניק משכיל, 25/10/09 08:49

  • 51.

    שיגלו את דעתם, כך נוכל להעיף אותם מהצבא לפני שהם הופכים לקצינים (ל''ת)

    הרמן, 25/10/09 08:49

  • 50.

    פנחס וולרשטיין איש מיוחד ויחיד בקהילתו ומתבלט ביושרו ,ולא לראשונה. (ל''ת)

    אריק ג., 25/10/09 08:22

  • 49.

    לא איראן ולא חמאס הם איום על שלמות המדינה-אלא המתנחלים

    אזרח חרד, 25/10/09 08:01

    מהם ורק מהם יצא חורבן הבית השלישי.

  • 48.

    הרוב חייב להביע את דעתו! כנסו!!

    אדם, 25/10/09 07:54

    כנסו לעצומה והצטרפו
    http://www.atzuma.co.il/eretzyisrael/1000

    • זה רוב?? (ל''ת)

      כולה מיעוט בטל בששים., 25/10/09 09:10

  • 47.

    סבבה, ועכשיו חיילים לסרב לשרת את הכיבוש! מי ישמור על המתנחלים? (ל''ת)

    אז יאללה ישראל מלחמה!!!, 25/10/09 07:46

    • הדתיים בקרבי (שהם הרוב ממילא) יתנדבו לשמור (ל''ת)

      ואתה לך להלחם בקריה במסעדות, 25/10/09 08:29

      • אתה ספרת ? יש לך הוכחות ?בני משרת בקרבי

        סופר, 25/10/09 10:25

        ובמהלך 5 השנים האחרונות היה בקשר עם חלק

        גדול עם היחידות הקרביות

        הוא לא התרשם מרוב מכריע !!!

        אגב הוא לא נמצא בשום הסדר עבודה

      • אתה טועה בגדול -אנחנו עדיין רוב

        מילואימניק קרבי, 25/10/09 11:04

        אמנם ישנם הרבה חובשי כיפה אבל אנחנו עדיין רוב בצבא כולל ביחידות קרביות

  • 46.

    מה, מועצת יש''ע קיימת?????? (ל''ת)

    מתיישב, 25/10/09 07:44

    • מנגנונים ביורקרטים נוהגים להמשיך להתקיים גם לאחר שאינם רלוונטים (ל''ת)

      לדוגמה שלום עכשיו קיימת עדיין משום מה עם כלההצלחות, 25/10/09 17:44

  • 45.

    אם אין פוליטיקה בצבא אז שלא ישלחו אותם לגרש יהודים מבתיהם. (ל''ת)

    yoya, 25/10/09 07:42

  • 44.

    למה מרזל מייצג את הרוב? מרזל עובד אצל התקשורת (ל''ת)

    מתנחל מנוקדים, 25/10/09 07:14

  • 43.

    רבותי- אנחנו בדרך לרביסטאן- כל קולחוז יחזיק צבא שכפוף לרבי שלו ... (ל''ת)

    בהמשך יזרוק את האחרים מהמגדל, 25/10/09 07:08

  • 42.

    וולפא , גם אנחנו גאים בך ומתגעגעים אליך . (ל''ת)

    מצעד הגאווה, חב''ד-חמאס, סניף ק. מלאכי, 25/10/09 06:35

    • מתגעגעים אלייך וולפא.. (ל''ת)

      החברים מהמחלקה הסגורה באברבנל., 25/10/09 12:02

  • 41.

    לפרק את הפלוגה בשימשון ולפזר את החיילים בצבא לא ביח' לוחמות

    ron008 , 25/10/09 06:22

    בושה שחייל מפגין בזמן מסדר צבאי וסוגיה פוליטית , צריך לקחת את החיילים האלו שברור לנו מי הם ולפזר אותם בצבא לא ביחידות לוחמות או להעיף אותם עכשו מהצבא ולא לתת להם להמשיך , בושה לצהל לעבור לסדר היום

  • 40.

    לגרש את ולרשטיין וכל הכבוד לרב-ותודה לחיילים

    קורןנאוה טבריה=יש עוד''שמפניות''במועצת יש''ע!, 25/10/09 05:36

    שהצילו את כבודו של צה''ל ואת כבודה של ארץ חמדה!!!!!!!!!!!!!!!

    • הבנתי יש הרבה שמפניות ואתן כבר שתיתם ממנה הרבה (ל''ת)

      כ מזרחי, 25/10/09 10:26

  • 39.

    יישר כח פנחס וולרשטיין. נקודת אור בים שחור של בערות וחשכה

    חזאי הטמטום הישראלי , 25/10/09 03:37

    אל תרע ואל תחת מפני בני בליעל.
    יש להושיב הושב היטב את הרב אליקים לבנון ומשוכפליו במקומם וללמדם מחדש תורה ודרך ארץ.

    בורים כאלה עלולים להמיט אסון על כולנו כולל על עצמם ומשפחותיהם, אך עיניהם טחו ואוזניהם וליבם אטומים הרמטית.

    חומייניזם - רק באירן. לא כאן!

  • 38.

    כל הכבוד לוולרשטיין

    אילן, 25/10/09 03:11

    הבעת עמדה ממלכתית אמיצה בעד אחדות צה''ל ונגד סירוב פקודה והרס המדינה וצה''ל. רוב המתנחלים והעם אתך.

  • 37.

    הרב לבנון אתה מטיף לסירוב פקודה בצבא וזאת בושה !!!!

    יגאל, 25/10/09 02:15

    אני מקווה שיקומו שמאלנים בצבא שיסרבו
    לאבטח את היישוב שלך ואז תתחיל להבין
    לעיזה סקנות אתה מטיף
    אתה בכלל לא מייצג הרבה מהציבור הדתי לאומי
    הרב אבינר למשל נגד סירוב פקודה כי הוא
    בניגוד אליך כבוד הרב מבין את הסכנה
    של היתפוררות האחדות והמשמעת וקבלת
    פקודות בצבא

    • ה''רב'' לבנון = ראד סאלח !!! (ל''ת)

      ישראלי.י, 25/10/09 12:03

      • לא בדיוק... אבל הוא מסית ומזיק גם כן (ל''ת)

        חזאי הטמטום הישראלי , 26/10/09 12:28

  • 36.

    הורים יכולים למחות - לא חיילים במדים

    בן יוסף כוכב יאיר, 25/10/09 02:14

    האם חברי בימין היו מוכנים לקבל מצב שבסיום טירונות צנחנים יניפו חיילים שלט
    ''אנו לא שומרים על התנחלויות'' האם גם אז הרב לבנון היה מצדיק את מעשיהם ??? האם גם אז היה טוען שמחאתם לגיטימית???
    מחד צריך מאד להיזהר לא לקרע את צה''ל על ידי מחאות מסוג זה. ומאידך על הפוליטקאים להזהר לא להפעיל חיילים לפנות מאחזים.
    תשלחו שוטרים לפנות את חומש לא חיילים.

  • 35.

    אני ימני ואני תומך בוולרשטיין-אסור לחיילים פוליטיקה

    יגאל, 25/10/09 02:10

    כי מחר יקומו שמאלנים באמצע טקס השבעה ויפגינו שהם מסרבים לאבטח יישובים ביש''ע
    וככה אנחנו בסכנת הידרדרות חמורה מאוד
    של פילוג שזה הסכנה הכי נוראה הרבה
    יותר מפינוי חומש
    נימאס מהקיצונות של רבנים שלא מבינים
    את הערך של הדמוקרטיה והאחדות ואת
    הסכנות הגדולות שהם מטיפים להם
    ואני נגד פינוי יישובים בישע
    בוודאי לא חד צדדית במצב הקיים

  • 34.

    הרב וולפא אני מחכה לצ'ק נוסף. כל הכבוד לך

    תומר באר שבע, 25/10/09 01:43

    צהל לא יפנה יותר יהודים בזכות הרב הצדיק.

  • 33.

    הציבור רוצה תקיפות ואמירה ברורה. די להתרפסות (ל''ת)

    אורי, 25/10/09 01:42

  • 32.

    הרב וולפא הגבר היחיד במדינה הזאת

    חני כהן, 25/10/09 01:42

    היחיד שלא מתבלבל מאף אחד.

  • 31.

    אורבך מציל את כבוד הציונות הדתית

    משה, 25/10/09 01:15

    כל הכבוד לח''כ אורי אורבך על תגובתו. הוא הח,כ היחיד שיש לו אומץ, לא מתפתל ולא מגמגם. סרבנות היא רעה חולה וטוב שאורבך לא מפחד מהקיצונים והמשוגעים ואומר את דעתו.

  • 30.

    לפי ההגיון הזה, מותר לי בתור חייל להתנגד ולסרב לכיבוש?

    יואב, 25/10/09 01:05

    הדיכוי של האוכלוסיה הפלסטינית מטריד אותי לא פחות ממה שפינוי ישובים מטריד את הכתומים. ובכל זאת, אני שמרתי את הדעה הזאת לעצמי ועשיתי כל מה שאמרו לי.

    כנראה שכמו כל דבר אחר בצבא, הדתיים המפונקים חושבים שמה שאסור לאחרים, מהווה רק המלצה עבורם: עוד בשבוע השני שלי בצבא כשנשלחנו למטבח לנקות סירים אחרי ארוחת יום שישי, החיילים הדתיים והפסאדו-דתיים עשו פרצופים והתחילו למלמל ביטויים כמו ''איסור קריעה'' ו''למה לא להשאיר את הכלים (שיסריחו וימשכו מקקים בינתיים) לצאת השבת?''.
    ככה זה כשמרגילים ציבור שלם לחשוב שהוא מעל החוק.

    • ''האכלוסיה הפלסטינית'' הם לא אזרחי המדינה

      gilberet , 25/10/09 08:11

      תפקיד הצבא הוא להגן על המדינה (ראשי תיבות צ,ה,ל) ולא לריב ולהתקוטט עם אזרחיה.
      המתנחלים הם אזרחי המדינה ולכן הצבא לא אמור להתעמת איתם.
      ''האכלוסיה הפלסטינית'' אינם אזרחי המדינה והצבא רשאי ואף צריך להלחם בהם אם הם נלחמים ומציקים לאזרחי המדינה. אתה יכול לחלוק על המינון וכמות המלחמה שהצבא נלחמם באכלוסיה זו אבל זו כבר מחלוקת מינורית.

      לגבי החיילים הדתיים: אם אתה רוצה אותם בצבא עליך לאפשר להם לשמור על אורח חיים דתי. לפי הדת יש בעיה לשטוף כלים בשבת אם אתה לא הולך להשתמש בהם פעם נוספת בשבת כי זו הכנה משבת לחול. ג'וקים או לא ג'וקים זה לא רלוונטי. במוצ''ש או ביום ראשון אפשר לשטוף את הכלים הייטב ולג'וקים עושים הדברה.
      אם אינך מעוניין לתת לחיילים דתיים לשמור על אורח חיים דתי אז אל תתפלא כאשר הם לא יתגיסו.
      תזכור דבר אחד, הצבא לא שייך לחילוניים, לשמאלנים או לכל משהו אחר. הצבא הוא צבע העם וצריך לכבד את כל המתגייסים.

      • כנס

        מילואימניק, 25/10/09 11:12

        אתה טועה ,כמו שאני לא אוהב להתעסק עם אזרחים ולהתעמת איתם בפינוי מאחזים כי זו עבודה של המשטרה ככה בדיוק גם בעבודת האבטחה של המתנחלים שכרוכה בהתעסקות עם אוכלוסיה פלסטנית אזרחית שלידעתך נמצאת ברובה שם סביב ולא הם לא כולם טרוריסטים יש שם הרבה זקנים וילדים וסתם בעלי עסקים שמנסים להתפרנס כמו כל אחד

        • ל''מילואימק'': לזקנים, ילדים ובעלי עסקים תמימים אין מה לחפש ליד המתנחלים

          gilberet , 25/10/09 15:10

          שיחיו את חייהם בעריהם ובכפריהם.
          אם הם באים לריב ולהתקוטט עם המתנחלים תפקידך להגן על המתנחלים בני עמך.

      • תגובה טיפוסית

        ש, 25/10/09 22:30

        במקום להודות שאתם לא בסדר, אתה מוצא לי תירוצי סמנטיקה איך אנחנו סתם בכיינים, אבל כשאתם מתבכיינים זה בעצם שמירה על הערכים.

        ובנוגע לחיילים הדתיים, כשאני התגייסתי אף אחד לא התחשב באורח החיים שלי, למען האמת לא זכור לי שהתחשבו בי יותר מידי בצבא. אבל בדתיים שהכל מגיע להם על מגש של כסף, כדאי שיתחשבו כי אחרת הם בכלל לא יתגייסו.
        מה זו השטות הזו ''אם אינך מעוניין לתת לחיילים דתיים לשמור על אורח חיים דתי אז אל תתפלא כאשר הם לא יתגיסו''??? אם חילוני היה אומר דבר כזה היו מוציאים אותו להורג בכיכר העיר על הסתה להשתמטות, למה אתם יותר טובים מאיתנו? חצופים.

  • 29.

    אם אתה לא קיצוני מטורף בלי שכל - אתה לא מתאים לימין הקיצוני (ל''ת)

    א7, 25/10/09 00:58

  • 28.

    פוליטיקה?? לאן ברחה השפיות

    א.א, 25/10/09 00:48

    בס''ד
    צהל =צבא-הגנה-לישראל.האם פינוי ישובים יהודים בארץ ישראל ,זו ההגנה ??
    איזו צביעות -אם לחימה והגנה הם תפקידו של צהל,מה לו ולפינוי ? נראה לכם שחיילצ'יק בן 18 יפנה את אמו או אביו או את אחיו התינוק??
    אפילו פרס היה מתנגד !! נכון כבוד הנשיא ?!?!

    • כשאנשים מתים בגלל ה''ישובים'' האלו

      ש, 25/10/09 01:25

      אז כן, לפנות אותם זו הגנה.

      • אנשים מתים בגלל ערבים - לא בגלל ישובים (ל''ת)

        ואכן יש לפנות אותם (הערבים ), 25/10/09 07:33

  • 27.

    הרב לבנון אני מצדיע לך

    חייל קרבי, 25/10/09 00:36

    התגייסנו להלחם באוייבים ולהלחם על הארץ ולא בשביל לפנות יהודים וחבלי מולדת

    • אהבל, לא תישאר לך ארץ אם לא תכבד את חוקי המדינה ותנסה לפלג! (ל''ת)

      חזאי הטמטום הישראלי , 25/10/09 03:38

      • ולא תשאר ארץ אם למדינה יהיו חוקים מטומטמים ומתסיסים. (ל''ת)

        יעקב, 25/10/09 07:10

    • חייל קרבי מצדיע לרב? זו התפתחות מסוכנת! מה השלב הבא? (ל''ת)

      אני מצדיע יאסר עבד רבו, אחלה גבר זה, 25/10/09 07:48

      • לך תגור עם יאסר עבד ראבו..

        חמי, 25/10/09 08:50

        אחלה חומוס

  • 26.

    לא יהיה מנוס מהפיכה וגרושם של מחללי שבת תיבון ושמני החייל דתי אינו בשר (ל''ת)

    הלוחם, 25/10/09 00:23

    • מי שלא יזרוק את החוצפנים האלה מהצבא, באמת יקבל הפיכה צבאית עוד 20 שנה

      עמנואל, 25/10/09 01:52

      יהילו נשטר קולונלים, כמו ביוון, או חונטה כמו בארגנטינה

      • עמנואל, שרתת בכלל בצבא שאתה מדבר? אם כן, בטח היית שקמיסט בקרייה

        עמיאל, 25/10/09 08:49

        אז אל תדבר על הלוחמים ששומרים עליך.
        חוצפן

  • 25.

    ישר כח לגיבורים התורה וה' מעל המדינאים והמפקדים

    ישראל, 25/10/09 00:22

    זכות קיומנו בארץ הוא מכח התורה ויהודים שנותנים הוראה לפנות יהודים מארצנו הקדושה צריכים בדיקה,לאלו שפוחדים ממרד בצבא מוצע לעכל מהפכה גדולה יותר בקרוב ממש ממלכה תורנית הרוב בארץ מ18 ומעלה כבר כיום דתיים וחרדים ''איך שגלגל מתהפך'',
    ''זרע עבדיו ינחלוה ואוהבי שמו ישכנו בה''

  • 24.

    מעשה ילדותי

    אביזר ביב, 25/10/09 00:21

    הצדיקים הטהורים אינם קובלים על הרשעה אלא מוסיפים צדק,
    אינם קובלים על הכפירה אלא מוסיפים אמונה,
    אינם קובלים על הבערות אלא מוסיפים חוכמה.

    • יישר כח

      שמוליק אולשטיין, 25/10/09 00:42

      אכן מעשה ילדותי
      אין מקום להפגנות בצבא

    • אף אני מסכים איתך

      שי קורוב, 25/10/09 00:54

      עד מתי נהרוס בעצמינו את צה''ל

  • 23.

    ישנם רבנים המפלגים את העם ומסווים זאת בקריאה לאיחוד העם

    ronentat , 25/10/09 00:17

    מה כל כך קשה להבין? רבנים כדוגמת לבנון, וכמו הרבנים שמוכנים לשחד בכסף את אלו שמורדים במפקדיהם, קורעים את העם לגזרים.
    כל נפיחה שהם מוציאים מפיהם מלאה במילים יפות כאחווה, איחוד, מוסר, טוהר וקדושה. אך המסר צלול וקר- שמעו לנו ולא לממשלה החילונית, שמחליטה על מדיניות משיקולים מדיניים ולא תורניים.
    הם מעודדים את המרד ומלחמת אחים שנראית קרובה יותר מתמיד.

    הם אנטי ציונים שמתחזים לאולטרה ציונים. הם שונאי ישראל שמתחזים לאוהבי ישראל.
    הם רוע במסווה של טוב לב.

    הגיע הזמן לנתק את מדינת היהודים מהרבנים שמנסים בכוח להחריב את מדינת ישראל שהוקמה במחיר דמים גבוה.

    • מי שמשתמש בצבא כדי לגרש אנשים מביתם, עובר על פקודות צה''ל (ל''ת)

      זו פקודה בלתי חוקית בעליל!, 25/10/09 05:54

      • אתה מודע לכך שאתה מדבר שטויות?

        ronentat , 25/10/09 14:22

        המדינה החליטה החלטה מדינית, הצבא שכפוף לפקודות הממשלה אמון על ביצוע ההחלטה, נ ק ו ד ה!!!

        אילו המדינה היתה מחליטה ברוב קולות להפציץ את ההתנחלויות על נשיהם וטפם, הייתי מסכים איתך שזוהי פקודה לא חוקית בעליל.
        אבל כל עוד הצבא כפוף לפקודות הממשלה ולא להיפך (מה שכנראה לא השכלת להפנים) וכל עוד הפקודה היא לפנות ולא לטבוח, הפקודה היא לגיטימתית וחוקית.

  • 22.

    הרב לבנון!לא יודע מה התואר הזה?אבל בחוק גיוס חובה דעותיו נשארים בבית ,

    משה כפר ענה, 25/10/09 00:17

    ואתה תסית להמרדה את החיילים הפרזיטים המשתמטים והאוכלי חינם שלך
    שם בישיבות שלכם , ביג דיל כמה מתנחלים מתגייסים ומה כבר עושים הנח''לילים ,
    בושה וחרפה לשייך דת ,
    מצדה ורחל שלי שירתו שירות מלא
    אחת מדטק'ים בשיריון ואחת בהנדסה ,
    אז מה כל הרעש והצילצולים שלכם ,

  • 21.

    גדוד שמשון - כבוד! נלחמים באויב, עוזרים לאוהב. (ל''ת)

    סגול, 25/10/09 00:17

  • 20.

    ולרשטיין הפך למשת''פ פאתטי של השלטון (ל''ת)

    אביב, 25/10/09 00:09

    • אתה ודומיך גורמים שלא נרצה אתכם בצבא ובעצם אולי לא בשום מקום אחר (ל''ת)

      חזאי הטמטום הישראלי , 25/10/09 03:39

      • המדינה היא לא שלך אדון ''חזאי הטמטום הישראלי''

        יעקב, 25/10/09 07:08

        המדינה שייכת לכולם, גם לחילוניים גם לדתיים גם לשמרלנים וגם לימנים.
        הצבא הוא צבא העם ואמור להגן על העם ולא להתקוטט עם אזרחי המדינה בין אם הם מתנחלים, שמאלנים, ימנים, חרדים.
        המדינה היא לא שלך אדון ''חזאי הטמטום הישראלי'' ולא אתה תקבע את מי ירצו והיכן.

        • המדינה היא כן שלי ואני בעל בית בה!

          חזאי הטמטום הישראלי , 26/10/09 12:20

          לא אניח לקבוצת הזויים ליצור חורבן בית שלישי!
          המדינה הוקמה בדמינו וחוליגנים מפוררים מן הסוג ההזוי שבגדוד שמשון ומי יודע היכן עוד, אינם רצויים.

          מוחלים על שרותם. זהו שרות דוב.

          אני ציוני ויודע מה זכותי על אדמה זו
          אבל מכאן ועד למחרחרי מדון כמו טיפשים אלה ותומכיהם - המרחק גדול, גדול מאד מאד.

          ניסתי לדמות לעצמך מה יקרה אם תתחולל מרידה בצבא?
          יש לנו דוגמאות אינספור במדינות הבננות והאיסלמיות, אין לנו צורך בעוד אחת כזו.
          אין לנו עודף מדינות לבזבז.

          רצונך בשינוי, לך בדרך חוקית ודמוקרטית -

          רק כך!!

  • 19.

    שמשון כמו שמשון.. 'תמות נפשי עם פלישתים' (ל''ת)

    אנקדוטה, 25/10/09 00:03

  • 18.

    כאלה בונגים

    ותיק, 25/10/09 00:02

    למה אתם כאלה צעירים עד שאתם ספציפית תעלו לקו אתם כבר לא תיהיו בשכם ולא אתם תפנוו

  • 17.

    הגיעה העת לייסד תנועת סרבנות גדולה

    חיים, 25/10/09 00:01

    נגד השירות בשטחים הכבושים.
    אין שום סיבה לשרת באותו הצבא עם עבריינים כמו הטירונים של שמשון.

    • אני מציע שנקים שני צבאות:

      ש, 25/10/09 01:08

      צבא של מתנחלים וימנים שישמור על התנחלויות וידאג לדכא את הפלסטינים, וצבא של שמאלנים ושאר חובבי שלום שיפנה התנחלויות.
      שני הצבאות יתאחדו רק בשעת מערכה כוללת.

      ככה הילדים שלי לא יבזבזו 3 שנים בשמירה על עיזים, ואני לא אצטרך לעשות מילואים.

  • 16.

    כל הכבוד לרב לבנון. מועצת ישע כבר לא מייצגת את הציבור (ל''ת)

    אלונה, 25/10/09 00:01

    • אני לא יודע על איזה ציבור את מדברת

      אלון, 25/10/09 02:40

      אבל אני מתנחל מהשומרון ואותי מועצת יש''ע מייצגת, בעיקר בגלל שכשאני הצבעתי לראש מועצה ידעתי שהוא יהיה שותף במועצת יש''ע.
      לכן פנחס וולרשטיין היה נבחר ציבור במשך 28 שנים נראה לי שאת הציבור שהוא אמור לייצג הוא דווקא מייצג.

  • 15.

    בקושי חיילים וכבר מפגינים-שימוש לרעה במדים

    אהוד מקרני שומרון, 24/10/09 23:59

    בקושי חיילים וכבר מפגינים
    בושה. בקושי התגייסו עוד לא תרמו דבר לצבא ולמדינה וכבר מפגינים תוך שימוש במדי צהל.

    אני תומך בחזרה לחומש אך לא דרך הפגנה קיקיונית של טירונים

  • 14.

    ראשי מועצת יש''ע הוותיקים תתפטרו !!! (ל''ת)

    גרשון, 24/10/09 23:55

    • גרשון, אני מזכיר לך שהם נבחרו פעם לעומת הרב לבנון שמעולם לא נבחר (ל''ת)

      יעקב, 25/10/09 02:35

      • אתה טועה. ולרשטיין לא נבחר. מי שנבחר זה הרב לבנון. (ל''ת)

        כתום, 25/10/09 05:55

  • 13.

    רב מנוול

    מוטי, 24/10/09 23:49

    מתברר שוב ושוב שעתיד כל אומה ועם יהיה נתון בסכנה אם נאפשר לאנשי דת לנהל לנו את החיים. והנה דוגמה לרב מנוול שהשנאה מעוורת את עיניו, חשיבתו צרה ומטומטמת והוא עוד מעז לבקר את קולות התבונה כפי שנאמרו ע''י מר וולרשטיין. די עיזבו אותנו לנפשותינו די לנו מכל ה''רבנים'' מחרחרי וזורעי השנאה בעם החותרים תחת אושיות חיינו, ד י ה נ י ח ו ל נ ו.!!!!

    • פוליטיקאי שנותן פקודה פוליטית לצבא כדי לשמור על ישבנו - הוא המנוול (ל''ת)

      כך עשה שרון, 25/10/09 05:56

  • 12.

    שנשמע בקולך ונסרב לשרת בשטחים? (ל''ת)

    מילואימניק, 24/10/09 23:49

  • 11.

    החיילים האלו הם גייס חמישי שיום יבוא וינסה לבצע הפיכה צבאית בישראל (ל''ת)

    זהירות, 24/10/09 23:48

    • לו יהי

      א.א., 25/10/09 00:51

      מהפה שלך לה'

  • 10.

    חרפת הגרוש !

    הזקן מאשקלון, 24/10/09 23:42

    חרפת ה ג ר ו ש
    --------
    הנזק הגדול ביותר לימין בעקבות הגרוש מגוש קטיף, הוא איבוד כוח ההרתעה שלו. הוכח כי היה כוחו של הימין של לפני אוגוסט 85 היה מלאכותי ומדומה, נסמך על הבל שפתיים, בדיה, העמדת פנים ובעיקר על יחסי ציבור.

    למדנו שהימין חסר מנהיגות. עדר ללא רועה. הוכחה העובדה שמנהיגיו מדומים, פטפטנים, הבלנים, נשענים על קופת הציבור ואולי אפילו משת''פים, משתפי פעולה עם הממסד המשלם את משכורתם . בהבל פיהם הפקירו את צאן מרעיתם בגוש קטיף ואחר כך הפקירו אותו לפרסות הסוסים בעמונה

    לאחר הגרוש, הפסיקו העם, המדינה והצבא, 'לספור' את הימין הלכאורה מיליטנתי. כל מיני גדי שמנים ויואב תיבונים עושים ביו''ש ככל העולה על רוחם, מה שקודמיהם לא העזו לעשות! רק נועם פדרמן, אשתו וטפו לאחר שגורשו מביתם עמדו ועומדים מולם ומציקים להם משהו

    טראומת הגרוש והלם הקרב בו לקה הימין כולו, נבע מהעובדה שכצאן לטבח הלכו המגורשים. תושבי הגוש לא עשו דבר של ממש להצלת כבודם. בוצע בהם מעשה של אונס, נחשפה ערוותם: רופסים ועלובים, ממלמלים הברות גבורה נבובות (למעט קומץ נערים ובעיקר נחישותן של נערות בנות ארבע עשרה וחמש עשרה) התבזו המגורשים שצולמו מחבקים את מגרשיהם כאילו אחים של אמת המה.
    היום אין הם מסוגלים להביט בעצמם בראי ובתסכולם וזעמם מאשימים את כל העולם ואשתו. רק הם בסדר לטעמם!

    הגוש הדתי הציוני מדמה עצמו מגן על תורת ישראל, מורשתה וערכיה ועל איכות הגזע היהודי בארץ ישראל. תורת ישראל הפכה אליבי , אין ספור אותיות מתות .הנשמה היהודית הומתה! המגורשים אם אינם עוטמדים במוזיאו 'גוש קטיף' ובוכים, הפכו למגרשי ילדים זרים בני חמש ובנות שש. לא נראה ולו שמץ חמלה בהמון המגרש. כגוש אחד, רק קול אחד נשמע - ל ג ר ש ! ולי הם קוראים מתיפייף, חצוף, מוסרני וצדקן.

    טלו קורה מבין עיניכם וראו עד כמה עמוק שפלתם, עד כדי גירוש ילדים חסרי אונים באתם!

  • 9.

    אז במילואים הבאים אני אצהיר את עמדתי שאין לשמור על המאחזים הלא חוקיים (ל''ת)

    עמנואל, 24/10/09 23:38

    • או שמזמן לא זומנת למילואים, או שאתה סתם שקרן!

      דני, 25/10/09 00:06

      שום חייל צה''ל אינו שומר על שום מאחז. לא סדיר ולא מילואיים. הם שומרים על עצמם.
      חיילי צה''ל שומרים רק על יישובים רשמיים וגם זה באופן מצומצם ביותר מבעבר. ביישוב שלי למשל (נופי פרת) שומרים התושבים ושומרים מחברת שמירה שאנחנו מממנים מכיסינו. כן, רחוק מאד ממה שמוצב בתקשורת...

      • לא מזמן במילואים שמרתי על ''גבעה ''בגוש עציון במסוה של

        מ''עמך ישראל'', 25/10/09 01:06

        תצפית ,לי אישית כאיש ימין זה לא הפריע למרות העובדה שמפגשים רבים בחיי היום יום עם ''הכיפות הסרוגות'' גרמו לי אכזבה עד סלידה מהם.אבל שמאלני מצוי שרואה בהתישבות בשטחים נגף לשיטתו,סותם פיו ועושה את העבודה ,אל תמהר לכנות אחרים שקרנים,אתה פוסל במומך אם לא שמת לב.

        • אם היית שומר בגבעה בוגש עציון, ההית נפגש גם עם חילונים ולא רק סרוגים

          אז היית שם או לא???, 25/10/09 07:18

          שני המאחזים היחידים בגוש עציון הם מעורבים, חילונים ודתיים. עפ''י התגובה שלך כלל לא שמרת בגבעה בגוש עציון ואתה סתם כותב מתוך סטיגמות תקשורתיות.

  • 8.

    למה עושים את הטכסים האלו בכותל? זהו מקום דתי (ל''ת)

    דני, 24/10/09 23:36

    • למה הציונים בחרו להקים מדינה בארץ ישראל? הרי הקשר בין העם היהודי

      אביגדור, 24/10/09 23:53

      לארץ ישראל הוא קשר דתי.

    • מה דתי בקיר של אבנים שסביבו המציאו בליל של סיפורים (ל''ת)

      תוהה, 24/10/09 23:58

      • תוהה - הוריך הגיעו הנה כנראה בגלל אותו בליל של סיפורים -

        יופיטר יופיטר , 26/10/09 06:46

        כי על כל חלק בישראל שיש לו קשר לתנ''ך תוכל להגיד שהמציאו בליל של סיפורים - נראה לי שאתה תלוש - לא תוהה - תהיה = חיפוש ואילו אתה קבעת - קביעה

  • 7.

    יש צדק להוציא את הפוליטיקה מהצבא כליל

    אזרח, 24/10/09 23:35

    יותר מכך לאסור איסור מוחלט על קצינים לדבר בתקשורת כולל לרמטכ''ל יש לצורך זה את הדובר ! חובה לאסור על קצינים לדבר על פוליטיקה לקראת השיחרור שלהם ויהיה תקופת צינון מיום הפרישה מהצבא של לפחות שלוש שנים עד שהקצין יוכל להתקרב לפוליטיקה לפחות כך נמנע מאפסים מהצבא שיכנסו לכנסת .

  • 6.

    אם זה צעג פוליטי אז גם הגירוש הוא פוליטי!!!

    s_nadav , 24/10/09 23:28

    יפה אמר כצ'לה!!!

  • 5.

    יישר כח לרב לבנון

    מנורה חזני, 24/10/09 23:24

    הצבא נועד להגן מפני אויבים ולא להלחם באחים.
    הפסיקו את ההתעללות בתושבי חומש ושבות עמי.
    תפקיד המשטרה למנוע אלימות ברחובות ישראל ולא להרוס התיישבות!

    • יישר כוח לוולרשטיין

      נדב בנית, 25/10/09 02:34

      תפקידו של מנהיג זה למנוע פילוג ומלחמת אחים וזה בדיוק מה שעשה ועושה פנחס וולרשטיין. חבל שהרב לבנון מתסיס את הציבור לחינם.

  • 4.

    להעיף את וולרשטיין. לחזק את החיילים הגבורים ולהעיר לפודל של ברק הלא הו

    שמואל כהן רוממה חיפה, 24/10/09 23:23

    הלא הוא רמטכלינו הגיור שלא מגיב על החרפה שמפקדי שמשון מעטים על מדיהם.

  • 3.

    יש!! לכל 10 יהודים צבא משלהם (ל''ת)

    אחרית הימים, 24/10/09 23:21

  • 2.

    לא נשמור בלילות על התנחליות של עוכרי המדינה והזויי המשיח (ל''ת)

    חייל, 24/10/09 23:20

  • 1.

    המתנחלים הם סוסים טרויאניים שיהפכו את צה''ל לאוסף מליציות חמושות (ל''ת)

    עדיף להסתדר בלעדיהם, 24/10/09 23:18

    • זה נכון , אך הם תפסו את מקום בני הקיבוצים וזאת התוצאה.

      אחד שהפנים מזמן, 25/10/09 00:01

      כיום אין לך צבא אחר . נשארו רק המליציות המטרפות '' המגינות'' על שטחים ''קדושים''

      • תפסו את מקום מי? 3% מהאוכלוסיה עם מונופול על הסיירות (ל''ת)

        לא רלוונטי, 25/10/09 01:09

        • להקים יחידה מובחרת המכילה שמאלנים בלבד.... מיידי.! (ל''ת)

          הואד ברקי, 25/10/09 04:43