• 323.

    אנחנו איתכם (ל''ת)

    יהודה, 20/12/09 01:24

  • 322.

    שמשון

    מיכאל, 11/12/09 18:35

    שלום אני מיכאל לוחם בגדוד שמשון נוב 09 וואלה תופס ממכם אוג 09

  • 321.

    טירונים הכריזו

    אריה פישר, 09/12/09 11:53

    בסד
    עורך נכבד
    אני מרגיש וזה לא סוד כי איתי יש עוד כאלו
    שמרגישים כן שאנחנו עומדים לפני תקופה שאם
    ראש הממשלה לא יומר את האמת לעם אנחנו נגיע
    ח''ו לפירוק ולכן אני מציע לביבי לעמוד מול
    המירקע על פני העולם והעם שלנו ולומר נכשלתי
    או לחלופין אני אומר שארץ ישראל השלמה היא
    שלנו ואינני מתפשר על שום חלק כי אחרת הוא
    יגרום לקרע שלא יוכל לתקן אף פעם וחבל
    חוץ מזה שאז ימצא הרבה שותפים אבל אם לא כן
    הוא יהרוס מה שנשאר מהעם הזה וזה מה
    שרוצים שונאנו המחכים שנהרוס את עצמינו
    מבפנים לבד או ע''יד מנהיגנו וזה אסור
    לכן אני אומר לו שוב רגע וחשוב על מחר ביבי

  • 320.

    ח

    חייל, 12/11/09 12:45

    בושה וחרפה.

  • 319.

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/960/840.html

    רועי , 01/11/09 15:43

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/960/840.html

  • 318.

    זה לא אקט פוליטי! (ל''ת)

    יעל ש., 26/10/09 08:55

  • 317.

    אריק שרון הביא עלינו את הצרה הזאת בכך שהשתמש בצהל לגירוש

    יופיטר יופיטר , 25/10/09 21:24

    ללא מישאל עם - לו היה מיתקבל רוב לפינוי במישאל - כל הענין היה נראה אחרת - ואכן זה היה פינוי - ומאחר שלא נעשה כך - זה היה גירוש

  • 316.

    הפשע של הסרבנים גדול פי כמה - ולא עושים להם כלום -איפה ואיפה (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 25/10/09 21:21

  • 315.

    צריך ליסמוך על דבריו של נתניהו שאמר שנית לא יהיו עוד פעם פרשיות כמו

    פקק תנועה , 25/10/09 11:23

    גוש קטיף

  • 314.

    גברים לעניין - שירבו כמותם בצה''ל !!! (ל''ת)

    אביעד, 25/10/09 08:38

  • 313.

    נקווה שיעמדו בדיבורם .... (ל''ת)

    מה להגיד?, 25/10/09 08:33

  • 312.

    חלב ובשר

    סטפן שי, 25/10/09 03:16

    לא מערבבים ואם חייל אינו מוכן לקבל פקודות המתנגדות לדעותיו הפוליטיות כדאי שיגיד זאת ויועמד לדין צבאי.
    קשה לקרוא את דבריי ואני מודע לכך אבל עלול להיות מזעזע בארץ אם ניתן למי שבצה''ל לעשות ע''פ דעתו הפוליטית.
    בנוסף קצת קשה להבין מה הקטע שלהם עם השלט הזה כשהליכוד רוב בממשלה ובכנסת.

  • 311.

    החיילים הללו מחזירים את השפיות למדינה!!! (ל''ת)

    עדן בוחר, 25/10/09 01:26

  • 310.

    לצרף את השלט לכל טקס השבעה בכותל. כבוד לחילים! (ל''ת)

    חום, 25/10/09 00:19

  • 309.

    איזה תותחים!! (ל''ת)

    גאה בכם, 24/10/09 22:13

  • 308.

    כל הכבוד! חיילי צה''ל נשבע לשמור אמונים למדינת ישראל ולא לשלטון השמאלני (ל''ת)

    שלמה. תומך כ''ך, 24/10/09 22:02

  • 307.

    כל הכבוד! ירבו כמותכם! (ל''ת)

    אילנית, 24/10/09 21:55

  • 306.

    המפקד הוזהר קודם לכן, והרביץ חיוך (ל''ת)

    אבי, 24/10/09 21:12

  • 305.

    טקס ההשבעה של שימשון

    אלמוג פנינה, 24/10/09 18:30

    זה לא היה המקום והזמן להביע דעה מקוה שתיענשו ובחומרה... אמא של חייל בשימשון ותושבת ישובנופים בשומרון

  • 304.

    כשהשמאלנים יפנו את כיבוש תל אביב והקיבוץצים נדבר .... (ל''ת)

    אלגרה, 24/10/09 11:35

  • 303.

    ביזיון ותו לא !!!

    לוחם שמשון שנכח בטקס, 24/10/09 09:54

    בתור לוחם שהיה בטקס אני יכול להגיד שאני פשוט מתבייש. זה לא היה הזמן/מקום לעשות זאת. זה לא משנה מה דעתי בנושא הזה, זאת פשוט בושה וחרפה. ילדים שרק התגייסו, לא יודעים עוד מה זה צבא ולשרת בצה''ל. כאילו הם עדיין בתיכון, פושטקים שעושים מה שבא להם מתי שבא להם. אם זה תלוי בי, לשלוח אותם לכלא ואחרי זה להעיף מצה''ל !

    • הבושה היא ההשתוללות של שמשון בחומש! (ל''ת)

      ניר, 24/10/09 23:50

    • צא והגן על חילול שבת הנוגד פקודות מטכ''ל ופוגע במצפון החיילים (ל''ת)

      לוחם, 25/10/09 00:37

  • 302.

    מי שיצר המציאות בה חיילים נדרשים ומסרבים (בצדק) לעסוק במשימה פוליטית

    כבשה פועה, 24/10/09 09:28

    הוא שר הבטחון, העושה בצה''ל-קרדום פוליטי לחפור בו. ברק עובר על חוק יסוד הצבא בנסיונו הנואל להפעיל את צה''ל לצרכים פנים-מפלגתיים. חיילי שמשון הבינו זאת, מתי יבינו זאת גם הכתבים העוסקים בנושא?

  • 301.

    @@@@ אריאל שרון הצליח @@@@

    הנוער כבר תפש, 23/10/09 23:39

    לאחר שבגד בבוחריו, רימה אותם, ביזה את הדמוקרטיה הפנים מפלגתית שלו וחירב אותה. ולימד העם שאין ערך להצבעותיו.

    הצליח המנהיג הדגול לחנך את העם שאין דמוקרטיה. ושאין מחוייבות לרוב.
    ואת זאת הנוער כבר תפש.

  • 300.

    הסו את הדבר הנכון

    דוד, 23/10/09 19:25

    כול מי גם חושב ככע למה לא הסו דומה ל זה או בסיגנון כי מפחדים ו החיילים האלה לא פחדו מי כלום הם היציגו את דעתם החופשית.
    כוווווווווול הכבודדדדדדדדדדדדדדדדדדד.

  • 299.

    לא מתפקידם לפנות התנחלויות - תפקידם להגן על המדינה -מאויבים (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 23/10/09 19:14

  • 298.

    בקיצור - לכלא ומיד! (ל''ת)

    ויפה שעה אחת קודם !, 23/10/09 18:53

  • 297.

    כל הכבוד לחיילי שמשון !אריק שרון חשב שאפשר יהיה לסתום פיות

    תלם אהרון גבעתיים, 23/10/09 18:36

    החיילים הללו אינם מורדים ,הם הפגינו באומץ את מחשבותיהם שחונכו על ידם,שמאלנים לכו הביתה מהר

  • 296.

    יש מדינות שחייל מורד מוצא להורג - לפחות שיתנו להם מאסר ארוך (ל''ת)

    דגידפ , 23/10/09 16:51

  • 295.

    וידעו כל-בשר, כי הוצאתי חרבי מתערה; לא תשוב עוד. (ל''ת)

    Vox Ami , 23/10/09 16:35

  • 294.

    לגרש את השמאלנים לחול ביחד עם העובדים הזרים . (ל''ת)

    שבת שלום לכל היהודים, 23/10/09 16:20

  • 293.

    חייל חכם יודע שהתנחלויות נהפכו למקלט גרעיני של ישראל (ל''ת)

    הישרדות, 23/10/09 16:19

  • 292.

    תשובה למח''ט שאסר להתרועע עם מתנחלים (ל''ת)

    השני מהאמצע, 23/10/09 16:16

  • 291.

    כל הכבוד להם! (ל''ת)

    יהודי, 23/10/09 16:11

  • 290.

    אין מנוס מפינוי התנחלויות

    קורנפלוץ, 23/10/09 15:52

    איש לא נהנה מזה, אך זו חובה לאומית

    • את זה כבר נסינו.......ומה קיבלנו ??? (ל''ת)

      וקיבלנו טילים על אשקלון ......, 23/10/09 16:45

  • 289.

    כל הכבוד חבר'ה עם ראש על הכתפיים

    ח, 23/10/09 15:51

    מצדיע לכם...

  • 288.

    להגיש תלונה על הונאת הקוראים במשטרה נגד שטירמר שחוסם תגובות ימין (ל''ת)

    אל תבליגו יותר, 23/10/09 15:37

    • ימני נחש עלי דרך שפיפן עלי ארח שנאה בליבו וארס מילותיו . (ל''ת)

      Vox Ami , 23/10/09 16:33

    • ימין ושטירמר זה אותה משפחה - פשיסטים (ל''ת)

      דגידפ , 23/10/09 16:52

  • 287.

    לחיילים היקרים והגיבורים - תודה!

    שלמה בשן, מגורש מנוה דקלים, 23/10/09 15:36

    חזקו ואמצו. חממתם את לבנו. אתם דור המנהיגים הבא של ישראל וצבאו.

  • 286.

    אבי מזרחי, עוזי מוסקוביץ ואורן אבמן-הכדור אצלכם

    צחי ביטון, 23/10/09 15:33

    רצוי לבעוט וחזק את הפרחחיפ שעשו את המעשה הטפשי הזה.

    • לא לבעוט, להכניס לכלא לחמש שנים (ל''ת)

      דגידפ , 23/10/09 16:53

      • קודם להכניס את החברים שלך הסרבנים ל-5 שנים אחר כך נדבר (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 25/10/09 21:19

  • 285.

    אומץ!!!!!! (ל''ת)

    גוש קטיף, 23/10/09 15:33

  • 284.

    ביום שהצבא יפנה את הבדויים הלא חוקים בנגב אסכים לפנות את חומש... (ל''ת)

    דין שווה לכל, 23/10/09 15:26

  • 283.

    לכל המרוצים והנלהבים - רוצים מלחמת אחים? כי זו המשמעות אם לא קלטתם!

    אריק ג., 23/10/09 15:24

    כבר כתבתי השבוע שאבדנו כל שארית שכל והכל מתנהל מכח האנרציה והמאוויים .

  • 282.

    טוב שיש לנו נוער בריא בנפשו... (ל''ת)

    נוער עברי שיודע את האמת, 23/10/09 15:23

  • 281.

    עקיצה לברק

    ירון, 23/10/09 15:23

    לשלוח את צה''ל לגרש מתישבים יהודים, זה לא רק מעשה נפשע אלא גם מפצל את העם. צה''ל הרי אמור לאחד את כולנו ולא לזרוע ריב ומדון בקרב אחים.

  • 280.

    צה''ל = צבא הגנה לישראל לא לפלסטין (ל''ת)

    טוב מאוד!!, 23/10/09 15:22

  • 279.

    תגובה

    עירן, 23/10/09 15:17

    כאשר המדינה משחררת בסיטונאות משרות צבאי כל מי שיש לו לובי פוליטי כחרדים,ערבים,בנות דתיות וכדומה.
    מי שנשאר בצבא הם אלו שלא הצליחו להשתחרר ולכן שונאים כל רגע בשרות ופנאטים לאומניים ודתיים .
    כל אלו ביחד בטוחים שהם עושים לנו טובה שהם מתגייסים ושאנו צריכים להלל אותם בכל רגע .

    ולכן מתרחשים מקרים כאלו .

    • רגע, אתה התגייסת??

      אלי, 24/10/09 19:49

      אם כן - אתה לאומן (לדבריך).
      אם לא - אתה משתמט.

      מי שעושה צבא המדינה שייכת לו יותר מלשאר האנשים, וזה נכון בהחלט.

  • 278.

    woulolo! ח ח

    davis, 23/10/09 15:03

    כל הכבוד לכם!!! מצדיעים לכם!! למרות שאתם צעירים
    march 05!!!
    USA

  • 277.

    מצדיע לכם טירונים! (ל''ת)

    אל''מ מיל., 23/10/09 15:00

  • 276.

    וואלה תותחים אתם גאווה אמיתית לעם! עוד יכתבו עליכם בספרי ההסטוריה!

    י. לוחם גדוד נחשון!, 23/10/09 14:56

    ואל תדאגו, יובל לא יעשה לכם כלום!

  • 275.

    ל-266, אם אתה בור ולא מבין כלום, תשתוק

    חייל, 23/10/09 14:49

    ''רוב השמאל איננו משרת בצה''ל ומשתמט''.
    אין ספק, פתגם חכם ויפה. כנראה שההשמצה הזאת התפרסמה כך לאחר שדנת עם פרופסור לסטטיסטיקה שהביא בפנייך את הנתונים המדהימים.
    מיותר לציין שהנתון הזה שטותי ונבוב. אין ספק, ישנה בעיית השתמטות שעלינו לטפל בה בחומרה. אבל בל נשכח שאחוז המשתמטים הגבוה נובע בעיקר עקב השתמטות החרדים ע''י ''תורתו אומנותו''. אומנם, יש עשבים שוטים המשתמטים ונמנים על השמאל הסהרורי, אבל רוב השמאל הציוני מתגייס ותורם למדינה.
    אז בבקשה ממך, לפני שאתה משמיץ אותי, בדוק לפני כן. לא זכור לי שאני וחבריי השמאלנים יפי הנפש השתמטנו. למען האמת, רוב חבריי השמאלנים ויפי הנפש הלכו לקרבי, מודיעין ולתקופות שירות מאוד משמעותיות.

  • 274.

    לא יהיה עוד גירוש

    אסף, 23/10/09 14:45

    במדינת ת''א ימשיכו להשתכר ובמדינת ישראל יהיה רוב לשפויים!

  • 273.

    אוהב אתכם

    סער פז, 23/10/09 14:26

    אני תל אביבי אבל חומש בנפשי

  • 272.

    יש נוער,יש אריות,יש תקווה - השמאל והערבים יאבדו תעודה כחולה!!!! (ל''ת)

    גיל רעם., 23/10/09 14:24

  • 271.

    זו הבעיה של שר בטחון שמאלני

    טל, 23/10/09 14:22

    ברק נחל תבוסה נוראה בבחירות האחרונות, ולמרות זאת הוא עדיין מנסה לכפות את דעתו השמאלנית. הוא פשוט לא יודע להפסיד בכבוד, כמו כל שמאלני.

  • 270.

    פינוי התישבות יהודית בארץ ישראל היא פעולה בלתי חוקית

    יהודיה, 23/10/09 14:20

    דוד בן גוריון - בזל 1937

    אין רשות לשום יהודי לוותר על זכות העם היהודי בארץ. אין זו סמכות של שום יהודי. אין זו סמכות של
    שום גוף יהודי. אין זו אפילו סמכותו של העם היהודי כולו החי אתנו היום - לוותר על איזה חלק שהוא
    בארץ. זוהי זכות האומה היהודית לדורותיה, זכות שאיננה להפקעה בשום תנאי. אילו גם היו יהודים באיזה זמן שהוא המכריזים על הסתלקותם מזכות זו - אין בכוחם ובסמכותם להפקיע זכות זו מהדורות הבאים. שום
    ויתור ממין זה אינו מחייב ואינו קושר את העם היהודי. זכותנו על הארץ – על הארץ כולה – קיימת ועומדת
    לעד, ועד ביצוע הגאולה המלאה והשלמה לא נזוז מזכותנו ההסטורית.

    דוד בן גוריון – הקונגרס הציוני בבזל, 1937

    • WELL DONE!

      dan, 23/10/09 14:59

      פינוי התישבות יהודית בארץ ישראל היא פעולה בלתי חוקית

  • 269.

    כל הכבוד לחיילים כן הרבו כמוכם לא צריך רובוטים.................... (ל''ת)

    אחת שאוהבת את עם ישראל, 23/10/09 14:10

  • 268.

    היום הם מניפים שלטים-מחר יפתחו באש...

    שוקי, 23/10/09 14:09

    צבא העם בפשיטת רגל.............

    • הלוואי שישימידו את הוירוסים (ל''ת)

      הלוואי, 23/10/09 15:35

      • הימין פשיסטי? מה פתאום!

        ronentat , 23/10/09 18:44

        עד כמה אתה מסוגל להתעלם מהעובדה שאתה קורא לרצח יהודים במדינתם?
        אם כבר אנשים כמוך הם הגייס החמישי, ובוירוסים אפשר לטפל בדרכים עדינות- סרטן כמוך עם גרורות שעכשיו גם מתפשטות לצה''ל רק כריתה תעזור.

        • השמאל גירש אותי מהבית שלי!!! (אבל אנחנו הפשיסטיים...).

          השמאל גירש אותי מהבית שלי!!!, 24/10/09 19:51

          אל תטיפו לנו מוסר לעולם. אבל לעולם. אחרי מה שעשיתם.

    • התכוונתי שיפתחו באש על ערבים, לכן הוספתי כמה נקודות. (ל''ת)

      שוקי, 24/10/09 21:14

  • 267.

    כל הכבוד!! איזה שפיצים זה צבא אמיתי!! (ל''ת)

    שירן, 23/10/09 14:03

  • 266.

    ככה זה שרוב השמאלנים משתמטים משרות ומפקירים את המדינה (ל''ת)

    צ., 23/10/09 13:55

    • נא הצג ראיות לקביעה שלך!!!

      ronentat , 23/10/09 18:45

      אוי שכחתי שהמציאות לא מעניינת את הימין הקיצוני.

  • 265.

    תודה רבה. עשיתם לנו את השבתץ (ל''ת)

    חיים דרורי, 23/10/09 13:43

  • 264.

    אוהבים אתכם , מעריכים אתכם חיילים אמיצים שלנו!!! (ל''ת)

    לוחם שמזדהה, 23/10/09 13:21

  • 263.

    מצדיע לכם.חיילים אמיצים (ל''ת)

    לוחם, 23/10/09 13:18

  • 262.

    כל הכבוד! אסור לתת לשמאל להשתמש בצה''ל ככלי שלהם. (ל''ת)

    אבי, 23/10/09 12:54

    • הבנתי. השמאל הרים השלטים נגד פינוי חומש. כמה אתה מבריק. (ל''ת)

      ח מאשתאול, 23/10/09 13:31

      • לא. השמאל פינה את חומש. הבדל קטן...

        אלי., 24/10/09 19:52

        ולא רק השמאל, גם כל הימנים המשת''פים של השלטון המושחת והאנטי דמוקרטי שלא סירבו פקודה.

  • 261.

    אין עליכם! קצינים, קחו דוגמא!!! (ל''ת)

    אריה, 23/10/09 12:46

  • 260.

    אם החיילים לא היו מבינים את המשמעות לא היו מגייסים אותם

    מצדיע לשמשונים, 23/10/09 12:42

    הם לא מטוטמטים..

  • 259.

    את הנבלים הללו יש להעיף מהצבא

    חיים, 23/10/09 12:32

    ויפה שעה אחת קודם

    • אתה טועה ! ''נבלים'' הם אלה שמכריחים חיילים-שהתגייסו להגן על המדינה ועל (ל''ת)

      אזרחיה-לעסוק בפעילות משטרתית,גירוש זה לא הגנה !!!!, 23/10/09 13:05

    • חיים, ומי ישמור עליך ועל שאר שמאלנינו?

      שחר ישראלי, 23/10/09 13:21

      יותר מחצי מהצבא חושב ככה (כולל מילואימניקים).

      שמאלנים, למרות הרעש שאתם עושים במדינה אתה בסך הכל מיעוט עלוב ורעשני.

      • ללא קשר לדעות פוליטיות- להעניש ובחומרה

        אור, 23/10/09 14:52

        גם אם כל חיילי הצבא היו מתנגדים פוליטית למהלכי הפינוי, זוהי חובתם החוקית והמוסרית לציין להחלטות. צה''ל, בהגדרתו, כפוף לממשלת ישראל ועל כן הוא פועל לקיים את מטרותיה.
        צה''ל אינו גוף המחליט בזכות עצמו, וכל סירוב פקודה או הסתה לסירוב פקודה צריך להיענות בענישה חמורה מאין כמותה.
        צבא בו כל חייל מסרב פקודה (ובתנאי שהיא אינה בלתי חוקית בעליל, וזוהי אינה פקודה כזו) הוא צבא שמפסיד מלחמות. אי ענישה חמורה במקרה זה היא ערובה להפסד במלחמה הבאה.

    • כל כלב מגיע היום שלו. (ל''ת)

      אל תדאג חיים, 23/10/09 14:26

    • כוונתי, להעיף מהצבא את החיילים שלא עושים כך!! (ל''ת)

      חיים, 24/10/09 21:15

  • 258.

    אי של שפיות . פנוי חומש=בלתי חוקי בעליל! (ל''ת)

    גיורא , שוהם, 23/10/09 12:28

  • 257.

    ראש העין

    איש שמאל שפוי, 23/10/09 12:24

    את החילים הייתי מעיף מהצבא לכל הרוחות.
    אבל הם לא הבעיה שלנו. הבעיה היא המתנחלים שחולבים את המדינה כבר 40 שנה, מדרדרים אותה לעברי פי פחת, וכעת גם פוגעים בדבר היקר ביותר: הצבא.
    איך הם לא איבדו את הבושה?: גם להתעלק על המדינה גם לגרום לה נזק וגם לדרבן חיילים לסרב פקודות.
    די- להפסיק להגן עליהם- הם כבר לבד יתפנו

    • צודק!!

      מני, 23/10/09 12:55

      רק מאיפה תביא חיילים קרביים אחר כך? מהרצליה ות''א המשתמטות? או מגדוד הטבחים ונהגי הבוס מראש העין? ה''מתנחלים'' ותומכיהם האלה מהווים את החלק הארי מהחיילים והפיקוד הזוטר ביחידות השדה וכלם יודעים את זה.

      • בטח שצודק

        טל, 23/10/09 14:12

        הוא יביא אותם מהחרדים בבני ברק, או שהוא בעצמו עם החברים שלו. כדאי לנסות, למען הספורט, ליצור צבא אחד של אנשי שמאל, וצבא אחד של אנשי ימין. דרך אגב, אולי הוא גם יבקש מהבנים של אולמרט, התומך הגדול של הפינוי, שיגייס את הבנים שלו. סליחה, שכחתי שהם בניו-יורק כבר הרבה זמן.

    • אבוי לשפיות שכזו

      ימנית, 23/10/09 12:57

      ממש מתעלקים כמו השמאל שלך. יש מהם יותר ביחידות הקרביות מאשר מאנשי השמאל, גם בצבא הם יותר שהרי השמאל צריך את סיר הבשר.

    • כש''איש שמאל שפוי'' הופך להיות לא שפוי כאשר שונאיו הוחלפו באחיו...

      זלמנוביץ ישראל, 23/10/09 13:21

      בינתיים המתנחלים לא דרדרו כלום... זה הפלסטינים שלא מוכנים להסכים לשום דבר מלבד מדינת פלסטין מהים ועד לירדן !

      כבר פעמיים הסכימו לתת להם 98% מכל ה''שטחים הכבושים'' וחילופי שטחים עד ל 100% כולל את מזרח ירושלים - והם לא הסכימו !!!

      אז איפה אתה רואה כאן את ''הפי פחת של המתנחלים'' ?

      אולי אתה לא יודע, אבל חצי מדרום הארץ (ישראל!) משותק! עסקים קטנים נסגרו, מפעלים גדולים הועתקו, תושבים מהאזור היגרו - ההתדרדרות באה בעקבות פינוי המתנחלים מרצועת עזה !!! וגם אתה כבר מבין שאחרי שהאפקט של מבצע ''עופרת יצוקה 1'' יפוג, יבוא השני והשלישי...

      הפלסטינים דירדרו (ומדרדרים) את המצב - אז מה מצאת להחלף אותם עם אחיך המתנחלים ?

      (או שהם אינם אחיך...)

    • הבעיה שלנו היא שכל מורע קורא לעצמו ''שפוי''. (ל''ת)

      1 מהעם, 23/10/09 13:26

    • דווקא אצלנו רק תרמנו למדינה ואנחנו היינו אור לגויים

      קיבוצניק, 23/10/09 14:36

      את החשמל של המפעל חיברנו לתאורת הגדר (בחינם) וככה יכולנו להתחרות במוצרים של עיירות הפיתוח. את הנסיעות לחו''ל מימנו מתקציב גרעוני שההסתדרות הייתה מכסה לנו בטענה שצריך לתמוך בחקלאות ובבטחון. את הענפים הבלתי ריווחיים (מי כבר קם לעבודה ב-5 בבוקר?) מימנו הבנקים (בנק הפועלים) וכשהצטברו המיליונים המדינה הצילה אותנו ושילמה לבנקים כדי שנוכל להמשיך להפסיד - אנחנו במשכנו להביא מתנדבים מחו''ל כי מישהוא צריך לעבוד בקיבוצים... אך היו ימים שלצערי הולכים ונגמרים - היום יש קומבינות אחרות ומי יודע מתי יגלו את זה...

    • הפעם צודקים החיילים, כך טוענים הרבה אנשי שמאל

      איש שמאל שהיה שפוי והתפכח., 24/10/09 21:17

      משום שאת התוצאה של התחנפות לחאמאס ופת''ח אנו מרגישים על גבינו, על דם ילדינו. טוב עשו ועוררו את הציבור. כל הכבוד להם

  • 256.

    כל בכבוד!

    איש, 23/10/09 12:18

    אתם מחזירים את צהל למקום הא-פוליטי שבו הוא אמור להיות.

    אוסף הפינויים המביש של החדשים האחרונים הוא פוליטיזציה של הצבא. הוא אקט פוליטי של קצינים שפוזלים למערכת הפוליטית.

    לעומת מספר קצינים בעלי אינטרסים פוליטיים, עומדים מאות חיילים ערכיים. העם גאה בכם!

    • הבנתי. הנפת שלטים פוליטים בצבא מוציא הצבא מפוליטיקה. הגיון משהו משהו. (ל''ת)

      אבא של שמשון, 23/10/09 13:32

      • בדיוק ככה! הם קראו לא לפנות את חומש! לא להשתמש בצבא לצרכים פוליטיים!!

        אלי, 24/10/09 19:59

        אתם השמאלנים פשוט התרגלתם שהמדינה והצבא שייך לכם, ודעותיכם ומעשיכם אינם פוליטיים, אלא הם המדינה בעצמה.

        אז די. זה נגמר.
        אנחנו הרוב בצבא ובעם ואנחנו נקבע. לא התקשורת, לא בתי המשפט ולא האקדמיה.
        העם, העם. והוא איתנו.

  • 255.

    כל הכבוד לכם!!! מצדיעים לכם!! למרות שאתם צעירים... (ל''ת)

    מחזור נוב' 06 מהחטיבה, 23/10/09 12:17

  • 254.

    כל הכבוד. גאים בכם (ל''ת)

    ישי, 23/10/09 12:14

  • 253.

    חייל יהודי שאומר לא לגרש יהודים זה בושה? צה''ל מתחיל להידמות לצבא המנדט

    בושה וחרפה למפקדי צהל, 23/10/09 12:09

    הבריטי שיש לגרשו מהארץ

  • 252.

    אשריכם אחים גיבורים שלי!! אצלי בפלוגה מהללים אותכם בלי סוף. (ל''ת)

    אורן, 23/10/09 12:08

  • 251.

    כל הכבוד!!! אתם אכן לא רובוטים של ערב-רב שונאי אחים!!! (ל''ת)

    סוף סוף קצת גאווה יהודית אמיתית, 23/10/09 12:07

  • 250.

    אוהבים אתכם חיילים שלנו!! (ל''ת)

    אודי, 23/10/09 12:00

  • 249.

    צה''ל=צבא המתפקדים לשמאל (בעל כרחם). ישר כח לחיילים!! (ל''ת)

    שי, 23/10/09 11:59

  • 248.

    יש להם רק טעות אחת: לא מדובר בפינוי, אלא בגירוש, החרבה, הרס וחורבן (ל''ת)

    עיתונאי בכיר, איש שמאל הוגן, 23/10/09 11:52

  • 247.

    הערבים רק צריכים לשבת בצד ולראות את מלחמות היהודים שכנראה עוד יבואו

    מה בסוף, 23/10/09 11:43

    יש צה''ל צבא הגנה למדינת ישראל, ויש בתוכו צבא נוסף צבא הגנה לארץ ישראל, בינתיים האינטרסים חופפים מספיק, עוד כמה שנים , לא יהי מספיק זהות אינטרסים, ויהיה עימות בין הצבאות, המנצח ידוע מראש- הערבים.

    • ברור מי ישרת בצהא''ל, אבל מי בצה''ל? השמאלנים היקרים מגל''צ? (ל''ת)

      אלי, 24/10/09 20:01

  • 246.

    איזהו עני ? שחרד קרוב לשולחנו. (ל''ת)

    Vox Ami , 23/10/09 11:37

  • 245.

    חיילים הכריזו אתגר לצה''ל, עכשיו על הצבא לאמר את שלו. (ל''ת)

    Vox Ami , 23/10/09 11:36

  • 244.

    בימים רגילים - זה אכן מעשה לא נכון, אך נוכח המצב - אשריכם ! (ל''ת)

    הצבא משמש ככלי פוליטי ומגרש יהודים מחומש כל שבת, 23/10/09 11:28

    • כל מה שהצבא עושה פוליטי - גם עופרת יצוקה זה פוליטי (ל''ת)

      גם הכיבוש זה פוליטי, 23/10/09 13:36

      • תבדיל בין פעילות נגד האויב לבין פעולות כנגד אזרחי ישראל. (ל''ת)

        תפקיד צה''ל להלחם באויב., 23/10/09 15:25

  • 243.

    אשרינו מה טוב חלקנו (ל''ת)

    שאלה ילדינו, 23/10/09 11:26

  • 242.

    לכל המגיבים בעד

    תחליטו, 23/10/09 11:22

    סירוב פקודה נגד הרג פלסטינים אסור אבל סירוב פקודה שעובד לטובתכם מותר?תחליטו כבר אין לכאן או לכאן או שמותר לסרב או שאסור וזה נוגע לכל הקשת הפוליטית גם לשמאל

    • אתה משווה בין להרוג בגרועים שבאויבנו וגם אם הם '' חפים מפשע'' לבין

      ישפוט השכל הישר, 23/10/09 12:23

      גירוש ,חרבן, הרס של יהודים אחים שלך מהעילית שבעם כאשר הבנים שלהם הם אלו ששומרים עליך ונלחמים בשבילך , אתה מבין מה אתה משווה???

  • 241.

    ה''אקט הפוליטי'' הזה אינו הראשון... קדם לו גירוש יהודים מגוש-קטיף ...... (ל''ת)

    שאם כבר היה צריך להתבצע ע''י המשטרה,אז אל תתבכיינו, 23/10/09 11:12

  • 240.

    גדוד שמשון כבר כונה ''דלילה'' בגלל הפינויים בחומש

    גלית, 23/10/09 11:11

    עכשיו אתם ראויים בחזרה לשם ''שמשון'' [כמובן אם תפסיקו להתעלל בתושבי חומש''

  • 239.

    ל 232 מצויין מאוד לישראל

    אסף ראסטה, 23/10/09 11:09

    אם השילטון מאבד מיעודו ומנסה לכפות את מטרותיו ההזוייות על הצבא כנראה שזה מצויין כי הצבא עצמו הוא נציג משפחות כל העם להבדיל אלף אלפי הבדלות השילטון הוא נציג של כסף שקרים חוסר מוסר והחלטות פזיזות מסוכנות ליהודים כך שטוב מאוד שהאמת תתלקח ותשרוף מהר את השקר

  • 238.

    טוב מאוד!!!!!!!!!! (ל''ת)

    הבינר , 23/10/09 11:03

  • 237.

    Lahnis et Kiulam le Maacar (ל''ת)

    ephi, 23/10/09 10:58

  • 236.

    סירוב פקודה נוכח פני אויב הוא עבירה חמורה שדינה, ע''פ חוקי הצבא מוות .

    אבי געזונט, 23/10/09 10:58

    מכיוון שאזרחי המדינה (יהודים או ערבים) אינם מוגדרים כאויבים, פינוים הוא אקט מנהלתי ולא חלק ממלחמה ולכן סירוב לפינוי הוא עבירה משמעתית בלבד.
    סירוב לפקודת פינוי שקול בחומרתו לסירוב לעשות תורנות מטבח.

    • אבי, סיורב לעשות תורנות מטבח זה הרבה יותר חמור מסירוב לפנות יישובים.

      R, 23/10/09 15:27

      כי כל הפקודה לפנות יישובים מנוגדת לתפקידו של צה''ל.

  • 235.

    לגרש ילדי עובדים זרים אסור אבל ילדי מתנחלים מותר??! יישר כוח לחיילים!

    נתנאל, 23/10/09 10:55

    מסתבר שבמדינת ישראל יש הרבה צביעות, יש מדיניות בלתי נסבלת של איפה ואיפה.
    ערבים/ עובדים זרים וכו' הם אנשים טובים עם הרבה זכויות אזרח שצריך לכבד, ומתנחלים הם כנראה תת אדם ולכן אין בעיה לגרש אותם...
    יישר כוח לחיליחם היהודיים זקופי הקומה שלא פוחדים לומר שאת הפוליטיקה של שר הביטחון צריך להשאיר מחוץ לצבא.
    גם את הפוליטיקה של מפקד צה,ל הגיע הזמן להשאיר בחוץ.
    אסור לחיילים לגרש את אחיהם היהודים, וטוב שחיילי שמשון הצעירים מבינים את מה שמפקדיהם לא מבינים.
    גם אני אשרת בעז''ה עוד מעט בצבא וגם אני אנהג כמותם - יישר כוחכם!

  • 234.

    כל הכבוד !

    סער, 23/10/09 10:54

    אין מקום לערבים וערב-רב בישראל.

  • 233.

    מצוין! כך צה''ל יפסיק להיות זרוע צבאית של המאפיה - השמאל הקיצוני

    איתי, 23/10/09 10:49

    מי שמכיר טוב את צה''ל ואת שיטת המינוי לתפקידים בכירים, מבין שחובש כיפה לא יתקדם שם לעולם לדרגה מעל אלוף, אלא אם כן הוא אנטי יהודי ו/או שמאלני כמו האלוף שטרן .
    צה''ל הפך לזרוע הביצוע של השמאל הקיצוני בישראל.
    מלחמת לבנון 2 נועדה, לדברי אולמרט, לגרום ל''התכנסות'' מיהודה ושורמון.
    הגירוש מגוש קטיף הראה שצה''ל הוא שטוף מוח ויעשה כל פעולה אנטי יהודית שיורו לו. החיילים שנשבעו הראו שנותר ניצוץ שפוי.

  • 232.

    הפירצה הקטנה הזו יכולה להתלקח כאויב על שלטון החוק ומרות הצבא על הממשלה (ל''ת)

    מסוכן מאוד למדינת ישראל, 23/10/09 10:42

  • 231.

    גם אני רוצה להיות טירון בגדוד שמשון

    s_nadav , 23/10/09 10:41

    החיילים מחזירים את הכבוד!!!

  • 230.

    אשרייכם ישראל יש לנו עם אחד

    אסף ראסטה, 23/10/09 10:41

    ומדינה אחת ואנחנו בתור עם מחובתינו המוסרית לשמור על עצמנו לפעמים גם מעצמינו,צה''ל זהו גוף שהעם מתגייס אליו בכדי להגן על עמו מפני שונאים אוייבים ובוגדים ,אפילו שהם נמצאים בכיסאות גבוהים .צה''ל זהו גוף שאסור לו להיות מעורב פוליטית

  • 229.

    צבא העם = צבא ההתנחלויות

    רעיה ירון, 23/10/09 10:40

    ועדיין אומרים שהצבא אינו פוליטי.

  • 228.

    עוד יש תקוה- הצבא היום מתקשה למצוא חיילים למשימותיו הפוליטיות

    שמואל, 23/10/09 10:38

    אנשים מחוץ לצבא לא יודעים כמה קשה לפיקוד הבכיר למצוא מחלקות שיסכימו לפנות יהודים.
    בהיותי בצבא ניתנה פקודה למחלקה שלנו לפעול נגד יהודים (גם אז בהקשר לחומש), וכמובן שלא הסכמנו, אז הפנו אותנו למשימות מלחמתיות אמיתיות, וחיפשו אנשים אחרים שיעשו את המשימה הפוליטית. ''סירובי פקודה'' לא רשמיים כאלה קורים לרוב, אך לא מדווחים בתקשורת.
    טוב שהדברים יוצאים החוצה.

  • 227.

    כל הכבוד להם! החזירו את השפיות והתפקיד האמיתי של הצבא לחיילים (ל''ת)

    יותם, 23/10/09 10:35

  • 226.

    חזק וברוך (ל''ת)

    כל הכבוד על האומץ, 23/10/09 10:35

  • 225.

    הערבים רק צריכים לשבת בצד ולראות את מלחמות היהודים שכנראה עוד יבואו

    מה בסוף, 23/10/09 10:35

    יש צה''ל צבא הגנה למדינת ישראל, ויש בתוכו צבא נוסף צבא הגנה לארץ ישראל, בינתיים האינטרסים חופפים מספיק, עוד כמה שנים , לא יהי מספיק זהות אינטרסים, ויהיה עימות בין הצבאות, המנצח ידוע מראש- הערבים.

  • 224.

    התחלה של פוטש, אך אל דאגה, בדרך זו כל המדינה תהפוך להתנחלות פלשתינית .

    EXTRA-שמאל, 23/10/09 10:35

    ישנן שתי אפשרויות כמעט וודאיות, או שיפונו השטחים הכבושים עד למטר האחרון ותתקיימנה שתי מדינות זו לצד זו, או שתקום כאן מדינת כל אזרחיה עם רוב ערבי, אין אפשרות אחרת, ארץ ישראל '' השלמה'' מתה מזמן ונקברה, היא קיימת רק בדמיונם הקודח של סהרורי הימין.

    • אכן - אנחנו לא דואגים

      EXTRA - ימין, 23/10/09 11:11

      בשתי האופציות שאתה צופה תהיה מדינה דו לאומית
      או אחת דו לאומית על כל ארץ ישראל או שתי מדינות אחת נקיה מיהודית והשניה דו לאומית כאשר 60% יהודים והיתר ערבים, עובדים זרים, וסתם גויים דוברי עברית.
      אותנו מה שמעניין זה עם ישראל וארץ ישראל.
      מדינה דו לאומית תהיה כך או כך.

      • הימין תומך בכל פה במדינה דו לאומית, שבה היהודים שליטים בפועל

        ישר לפנים, 23/10/09 11:50

        עד שיבוא המשיח או עד שההערבים ישתלטו ויעיפו את היהודים לים,

  • 223.

    כל הכבוד! צה''ל צריך חיילים אמיצים שלא מפחדים. (ל''ת)

    יונתן, 23/10/09 10:25

  • 222.

    כל הכבוד להם! החזירו את השפיות והתפקיד האמיתי של הצבא לחיילים (ל''ת)

    יותם, 23/10/09 10:24

  • 221.

    כל מח''ט רוצה להיות פולטיקאי לא יעזור חומש תבנה (ל''ת)

    פקידים נטולי ערכים - לבושים מדי זית, 23/10/09 10:23

  • 220.

    ילדים שוטים שקיבלו חינוך אצל רבנים עוד יותר שוטים . (ל''ת)

    צד''רניק , מאחז גבעת שמואל, 23/10/09 10:23

  • 219.

    גאווה, התרגשתי (ל''ת)

    סמנג', 23/10/09 10:17

  • 218.

    אשכנזי בעצמו אמר שפינוי התנחלויות צריך להיעשות ע''י משטרה ולא ע''י צבא (ל''ת)

    מחאה לגיטימית, 23/10/09 10:13

  • 217.

    איזה אומץ. כל הכבוד (ל''ת)

    יניב, 23/10/09 10:03

  • 216.

    מלכתחילה פינויי גוש קטיף ע''י צה''ל התחיל את הפוליטיקה בצבא. (ל''ת)

    היושן אשם, 23/10/09 09:57

  • 215.

    כל הכבוד !!!!!!! (ל''ת)

    התנחלות רמת אביב ......שייח מונס, 23/10/09 09:56

  • 214.

    החזרתם את הכבוד האבוד של צה''ל!!!!

    אפרת, 23/10/09 09:53

    כל הכבוד!!!!! אנחנו איתכם!!

  • 213.

    חומש

    מנורה חזני, 23/10/09 09:51

    מודים לכם מאד ומעריכים את אומץ לבכם
    כשראש הממשלה מגמגם ומבייש את כולנו,כשהצבא מבולבל והמשטרה רודפת יהודים
    כמה מרגש לראות שיש עדין שפיות בעם ישראל
    שעדין יש גבורה יהודית
    על חיילים כאלה אפשר לסמוך שיגנו עלינו בקרב.
    ריגשתם אותנו ושימחתם אותנו
    מחכים לבניין חומש בקרוב
    אשריכם תבורכו!

  • 212.

    כל הכבוד! אני גאה בכם! היו חזקים!

    שלמה, סגן מיל., גוש קטיף, 23/10/09 09:38

    עכשיו אני יודע שיש מחלקה אחת בצה''ל שחזרה להיות צבא הגנה לישראל. אשמח לשמוע שחטיבות ואוגדות מצטרפות למהלך. תודה, יקיריי!

  • 211.

    מצדיע לחיילים!

    שימי סעדה רמת גן, 23/10/09 09:32

    שמח לראות שיש גם יהודים בריאים בצבא שלא מוכרים את הערכים ואת א''י בעד אתנן פוליטי כמו השמאל שהביא במיוחד את אש''ף לארץ כדי לזכות בעוד כמה מנדטים בבחירות מקרב ערביי הארץ.
    אין זה אקט פוליטי אלא אקט מוסרי פשוט וברור שחוזר לאושיות הקמת מדינת ישראל ויסוד צה''ל - המדינה והצבא נועדו כדי לאפשר ליהודים לחיות בארץ ולא כדי לפנות אותם מהארץ.
    האקט הפוליטי הוא דווקא השימוש הציני בצה''ל כדי לפנות יהודים מא''י, בכל יום חול ובפרט במועדי ישראל.
    זהו הניצול הפוליטי המגעיל האמיתי שמתרחש וב''ה שיש אנשים שמוכנים לצעוק המלך הוא עירום ולא להשתתף ולהיות מנוצלים בידי יהודים מבולבלים במקרה הטוב ורשעים במקרה הסביר והנראה לעין.

  • 210.

    פןליטיקה בצהל=אסון

    פ-נ, 23/10/09 09:25

    עד לאן היגענו אוי לצבא שמכניסים לו פוליטיקה

    • פינוי גוש קטיף זה מעשה באבו אבוה ...פוליטי.... (ל''ת)

      אתה שמאלן הזוי............., 23/10/09 10:18

      • כל מה שצה''ל עושה זה ''פוליטיקה'' (ל''ת)

        כיבוש זה לא פוליטיקה??, 23/10/09 13:33

        • מלחמה נגד האויב הפלשתינאי זה תפקידו של צה''ל. (ל''ת)

          @, 23/10/09 15:29

          • זה שנוי במחלוקת פוליטית - מכאן שזה פוליטי (ל''ת)

            לא שונה מההתנתקות, 23/10/09 17:28

            • הבדל אחד - כאן עוסקים בפעילות צבאית על מנת להגן ישירות על חייך.

              אלי, 24/10/09 20:04

              גם לעצור עובדים זרים זו פעולה פוליטית. אך זה לא תפקידו של הצבא.
              כנ''ל גירוש יהודים.

        • רמת-אביב-שייח מונס הרצליה פיתוח-סידני עלי........ (ל''ת)

          גם תל אביב זה כיבוש, 23/10/09 16:13

        • בגוש קטיף ברחנו מהכיבוש......ומה קבלנו ???? (ל''ת)

          טילים על אשקלון, 23/10/09 16:22

    • אכן. על צה''ל לחדול מהפעילות נגד ההתישבות (ל''ת)

      ניר, 23/10/09 11:32

  • 209.

    אני קורא למטה הכללי ולמתיישבים לנהל דו שיח דחוף, בנפשנו היא!

    סתת, 23/10/09 09:23

    מבחינת החוק זו שגיאה חמורה של החיילים, מבחינת הנפש שגו מפקדי צה''ל. מבחינת ההיסטוריה נוצר כאן קרע נורא שמהווה סכנה לקיום כולנו.

  • 208.

    מי שיודע קצת היסטוריה יוכל להבחין בהתפוררות הארץ

    ישראלי, 23/10/09 09:21

    אין מספיק מקום לספר איך ממלכות ישראל קמו , נפלו התרחבו והתכווצו וכנראה שההסטוריה חוזרת על עצמה .
    שוב יבוא אסון על עם שלא יודע לחיות יחדיו בשקט ולא מקבל מרות , שוב תהיה תענית מידי שנה ושוב יבכו איך לא שמו לב לעינין קודם שזה קרה .

  • 207.

    תקראו את 166!!!! נכון!!!! (ל''ת)

    רועי, 23/10/09 09:18

  • 206.

    מאחזים יורדו בהחלטת שר הבטחון והתנחלויות יפונו בהחלטות ממשלה.נקודה.

    ימנים -תפסיקו לבלבל ת'מח, 23/10/09 09:15

    זו לא ממשלת ''א''י השלמה'' !!

    זו ממשלת ליכוד/עבודה שאמורה לנווט את ישראל לשלום ובטחון.

    • והשמאל ימשיך להלשין ולהרוס את ישראל (ל''ת)

      רון, 23/10/09 10:25

  • 205.

    למי יש כובעים/חולצות של גדוד שמשון? (ל''ת)

    איתן, 23/10/09 09:14

  • 204.

    דאגתו של דב''ג מתממשת. כנופיות מתחילות לשלוט בארץ.

    חרד., 23/10/09 09:11

    אם צה''ל לא יחקור מיד הנושא, וירחיק את האחראים לבושה מצה''ל. יחדול צה''ל מלהיות צבא ההגנה לישראל.

  • 203.

    הצלתם את כבודו של הכותל

    דובי, 23/10/09 09:09

    הכותל איננו אנדרטה שאפשר להצטלם לידה בלי לדפוק חשבון למשמעותה. הכותל הוא מקום ששכינה שרויה בו, שהקב''ה מדבר מאבניו את כל דברי התורה, שעם ישראל לדורותיו - על כל לקחי ההיסטוריה שלו - מקנן בין סדקיו. השלטים ביטאו את זעקת התורה ועם ישראל השפוי כנגד העיוורון והסכלות של צה''ל והממשלה בגיזרת השומרון. כל הכבוד לחיילים על האומץ הגדול.

  • 202.

    אמרנו לכם

    ארז, 23/10/09 09:08

    לפני הגרוש של קטיף התרענו ששימוש בצבא למשימות פוליטיות, יוביל לתופעות חברתיות קשות. השמאל צחק ועכשיו הוא משפשף את עיניו כשהוא רואה איך הפוליטיזציה של הצבא חוזרת אליו כבומרנג.

    ההחלטה על פינוי מאחזים היא פוליטית ולשם כך קיימת המשטרה. חיילים לא צריכים להיות מעורבים בזה כלל. מי ששיחרר את הנמר שלא יבכה עכשיו.

    אמרנו לכם.

    • יאללה מתנחלים - הביתה (ל''ת)

      רז, 23/10/09 14:39

      • זה כל מה שהמתנחלים רוצים: הביתה! להשאר בבית שלהם. (ל''ת)

        לא לגירוש!, 23/10/09 15:30

  • 201.

    החיילים המורדים צריכים להיות מפונים מהצבא

    גיל אזולאי, 23/10/09 08:59

    כל חייל שהיה שותף להפגנה הזאת צריך להיות מגורש מהצבא. ממלא לא ניתן לסמוך על הדחלילים האלו. יבצעו רק פקודות שמתחשק להם, חסרי ערך כחיילים.

    • אתה בסוף תשאר ללא צבא...... (ל''ת)

      השוטר אזולאי, 23/10/09 10:16

    • ומי יתגייס במקומם? המשתמטים התל-אביביים?

      דני, 23/10/09 13:48

      לך ותשאל מי-הם המובילים היום בהתנדבות לחילות הקרביים. תיווכח שבלי הציבור הזה אין כוח לוחם בצה''ל. נקודה.

  • 200.

    לשמאל ולערבים, תבינו מבחינת התרבות, הימין הולך לשלוט בקרוב.

    ימי השמאל האחרונים, 23/10/09 08:59

    ואז יהיה חוק וסדר.

  • 199.

    סוף סוף אני מאמין בנצח ישראל. כל הכבוד לחיילים האידיאליסטים (ל''ת)

    יהודי מרוגש, 23/10/09 08:57

  • 198.

    צה''ל-לא צבא פינוי-הגנה לישראל מאידך, אין מקום לתתי-קבוצות בו.

    שושי אחיצורי , 23/10/09 08:55

    חיילים הם מקבץ אזרחים אשר צמחו 18 שנים עד לגיוסם בבתים שונים עם מודעות פוליטית כזו או אחרת.
    מרגע שחייל מתגייס עליו לפשוט את ה''חופש'' של המחשבה המדינית פוליטית ולרתום את עצמו לקולקטיב שנקרא צה''ל על-כל המשמעות הנלוות להרתמות זו.כל מעשה שיש בו ריח של התארגנות קבוצתית יש בו משום המרדה או מרד.אין אנו יכולים להרשות לעצמנו צבא מפוצל, הקורא תגר על התנהלותו..היום זו קבוצה אחת , מחר תהא קבוצה אחרת...האשמה מוטלת על הזרוע הפוליטית-מדינית בארץ אשר הפכה את הצבא לצבא פינויי ולא צבא הגנה לישראל מפני אלו שאינם חפצים בקיומו של העם היהודי בארצו.
    המדינה רוצה פינוי, שתגייס את המשטרה ולא את הצבא למטרות אלו.
    התארגנות קולקטיבית אינה טובה לנו,אך, חשיבה אינדיבידואלית,עצמאית, מקורית אינה רעה משום שאותה צריך כל אדם ובוודאי כל חייל גם בשדה הקרב. הרי כל מקבלי העיטורים בצה''ל קבלו אותם בגלל מעשה יוצא דופן, מקורי,אשר תרם לקולקטיב לו משתייך.
    עים גיוסם של בני הנוער לשירות צבאי לוחם יש לעבוד איתו לא רק על יכולותיו המכשירות אותו כלוחם אלא לגייס גם את רוחו להשגת היעדים שלו שהם הגנה על המדינה מפני אלו שאינם רוצים בקיומה.

  • 197.

    כל הכבוד גאה בכם

    משה,לוחם לשעבר אוג2003, 23/10/09 08:48

    תמשיכו כבר!!!!

  • 196.

    הצביעות במיטבה .

    צ.בנטוב, 23/10/09 08:44

    כשחייל או קצין מביע את ''הדעה הנכונה''אבירי הנאורות והפלורליזם עומדים ומריעים.
    כשחיילים מביעים את דעתם בשיתופם במשימות פוליטיות כמו גירוש אזרחים יהודים ,אותם נאורים צווחים ודורשים למצות את הדין. מעניין כיצד יגיבו הנאורים כשחיילי צה''ל יידרשו להעלות על משאיות ולגרש את מפירי החוק מקרב העובדים הזרים וילדיהם ?

    • מהי

      הגדרת גזענות, 23/10/09 11:31

      לגרש עובדים זרים- גזענות.
      לגרש יהודים- לא.
      לדפוק מכות למתנחלים וחרדים- זה לטפל בחוק.
      לדפוק מכות למחבל אזוק זה פשע מלחמה.
      תבין: רק למפלגת שלושת המנדטים ולכנופיית שלטון החוק יש זכות להגדיר.
      אנחנו הרי הרוב, לא?

  • 195.

    כול הכבוד............... (ל''ת)

    יוסי, 23/10/09 08:42

  • 194.

    אם הם לא יפנו מאחזים - אני לא אתגייס לעופרת יצוקה הבאה

    שמאלני, 23/10/09 08:25

    ככה הורסים מדינה

    • אז נילחם בלי הבפלות של הקנטינת שקם שלך (ל''ת)

      שקמיסט, 23/10/09 08:40

    • ובמילים אחרות: אם לא נלחמים ביהודים - אתה לא נלחם בערבים (ל''ת)

      אפי, תרגיל בהבנת הנקרא, 23/10/09 08:53

    • מספרית, עדיף שהשמאל לא ילחם מאשר הימין האידיאליסטי (ל''ת)

      שמאל=מרץ והערבים, 23/10/09 08:56

    • תרגע - שמאלנים לא נלחמים. אתה לא מאיים על אף אחד (ל''ת)

      טאז, 23/10/09 08:57

    • הוא תועמלן ערבי שמתערב פה כה''ז. לא עיניינך. עוף. (ל''ת)

      אני לא מאמין לשרץ הזה 194 שהוא שמאל, 23/10/09 10:19

    • כוונתי, שאבצע עופרת יצוקה בעצמי. והמבין יבין. (ל''ת)

      שמאלני אולטרא, 24/10/09 21:20

  • 193.

    יישר כח חיילים יקרים. הגיעה העת ללכת בעקבות הלב. (ל''ת)

    צפנת פענח, 23/10/09 08:24

  • 192.

    הרב בחר בממשלת ימין בארץ ישראל שלנו לעד!

    יצחק ליב, 23/10/09 08:20

    הנה הנה משיח בא! יחי המלך

  • 191.

    כל הכבוד לחיילים (ל''ת)

    אהוד, 23/10/09 08:20

  • 190.

    איציק בר, החיילים שלך לא הולכים אחריך. (ל''ת)

    In your face., 23/10/09 08:15

  • 189.

    חובה לקרוא את תגובה 130

    מודאג מגורל המדינה, 23/10/09 08:12

    לכל מי שלא מבין ולא חשוב מה דעתו הפוליטית

    • חובה עליך לקרוא תגובה מתחתיך 188 (ל''ת)

      מודאג משכמותך, 23/10/09 09:17

  • 188.

    צבא הגנה לישראל{ צהל} אמור להגן על ישראלים כלומר בני ישראל {יהודים]

    Zig_Zag, 23/10/09 08:07

    ולא על האינטרס של הגויים נקודה

  • 187.

    כייף לראות חיילים ציונים, העם גאה בכם!! (ל''ת)

    נעמה, 23/10/09 08:05

  • 186.

    חיילים הכריזו אתגר לצה''ל, עכשיו על הצבא לאמר את שלו. (ל''ת)

    Vox Ami , 23/10/09 08:03

  • 185.

    לבקש בבקום: ''שמשון'' (ל''ת)

    כבוד!!!, 23/10/09 08:02

  • 184.

    חזקו ואמצו חיילים יקרים שלנו!! (ל''ת)

    סער, 23/10/09 08:01

  • 183.

    מי לה'' אלי,,,,,,,, (ל''ת)

    רבא, 23/10/09 07:59

  • 182.

    חיילים מדהימים וערכיים.צל''ש מגיע להם. (ל''ת)

    דודו ביתן, 23/10/09 07:58

  • 181.

    חיילים מדהימים וערכיים.צל''ש מגיע להם. (ל''ת)

    דודו ביתן, 23/10/09 07:58

  • 180.

    ברוכים תהיו, חיילים יקרים!

    גאולה, 23/10/09 07:57

    יהודי לא מגרש יהודי! צה''ל לא הוקם כדי לשרת את הגחמות הפוליטיות של סהרורי השמאל!

  • 179.

    מה עדיף ?

    אזרח ותיק, 23/10/09 07:57

    האם יותר טוב ש ש במקום מתנחלים יגורו ערבים ? בכל הערים המעורבות תא חיפה ועוד יש דו קיום סביר ןלכן צריך להגדיל את המתישבים

  • 178.

    איכס. (ל''ת)

    G, 23/10/09 07:56

  • 177.

    צהל צריך ללכת הביתה. (ל''ת)

    א. מהצפון, 23/10/09 07:55

  • 176.

    אני עושה מילואים ואני בחיים לא אפנה יהודים

    משה, 23/10/09 07:52

    לא משנה כמה כסף אפסיד ואם יקחו אותי לתקופה ארוכה אז אני לא יעשה מילואים ביכלל דרך אגב לפי נתון צבאי עושים מילאים רק 7 אחוז אז מה שחשוב למדינה שתבחר גם לי יש זכות לבחור באיזה אחוז להיות

  • 175.

    לפרק את הגדוד

    אוהב המדינה, 23/10/09 07:49

    אין מקום לדעות פוליטיות בצבא. צריך לפרק את הגדוד הזה מייד ולפזר את החיילים האלה בכל צה''ל הגדול.

    • ומה לדעתך יקרה אז?

      שי, 23/10/09 08:05

      הסיסמה חיילי צהל לא מפרקים את חומש תהפוך לסיסמה של כל יחידות השדה של צהל. האם זה מה שאתה רוצה?
      הדרך לטפל היא להעמיד לדין את כל מניפי השלטים. צריך רק למצוא את הסעיף המתאים בחוק הצבאי.

  • 174.

    כל הכבוד לכם, גאה בכם!!!! (ל''ת)

    אריק, 23/10/09 07:48

  • 173.

    אם הם היו מסרבים לשרת השמאל היה מצדיע להם (ל''ת)

    שמאל הזוי ובזוי, 23/10/09 07:48

    • המתנחלים בצד אחד של המטבע והסרבנים בצד השני.

      לא שמאלי ולא ימני, 23/10/09 08:06

      שניהם אותו הדבר. אינם מקבלים את מרות המדינה בשם האידאולוגיה האישית שלהם.
      כל הפנאטים אותו הדבר, עושים מה שהם רוצים ואומרים שהם עושים זאת עבור כולנו.
      שלא יעשו לי טובות. שימלאו את חובותיהם האזרחיות לחוק גם משמאל וגם מימין.
      אם כל אחד ילך בכיוון אחר אנו נקרע את מדינת ישראל לגזרים.

  • 172.

    מהרסיך ומחריביך מקרב המתנחלים יבואו. (ל''ת)

    Vox Ami , 23/10/09 07:47

    • אתה בעצמך מתנחל... (ל''ת)

      הרצליה פיתוח היא סידני עלי, 23/10/09 10:36

  • 171.

    מחזירים לצה''ל את הציונות

    שמואל, 23/10/09 07:45

    כל הכבוד.

    • ועיני כסיל אל תכתוב כי יבוז מליך. (ל''ת)

      Vox Ami , 23/10/09 07:52

  • 170.

    כל הכבוד להצ''ל !!!

    יוסי , הרצליה, 23/10/09 07:45

    גאה בחילים האלו ובכל המזדהים אם תוכן הענין !!!

  • 169.

    תניפו יותר

    המזדהה, 23/10/09 07:45

    לא רק להומואים מותר להניף כרזות והתקשורת מסייעת להם ומפרסמת אנחנו מדינה שקוראת לעצמה דמוקרטית אז שלא יתפלאו כי גם לחיילים יש רגשות ודעות ואין שום חוק נגד הנפת כרזה כל עוד היא בגדר החוקי נכון שזה כואב לשמאל ולנותני השטחים בלי תמורה אולי תתנו להם את ביתכם שלכם

  • 168.

    כל הכבוד לחיילים!!

    שי, 23/10/09 07:44

    צריך לשמור את החיליים בצבא
    הם התגייסו בגלל הסיבה הנכונה

    תתחילו להתייחס לעם שלא רוצה להילחם נגד עצמו

  • 167.

    נהדר ! הגיע הזמן שמישהו יגיד את האמת בפנים לפוליטיקאים עם הדרגות: צה''ל

    ישר כח לחיילים ההגונים והאמיצים !, 23/10/09 07:41

    נועד להגן על יהודים, לא לרדוף אותם. בשביל הרדיפה יש את צבאות ערב.

  • 166.

    חשוב לדעת קצת עובדות יבשות

    י מאזור המרכז, 23/10/09 07:40

    החיילים האלו מפנים באופן קבוע את חומש ב... ערב שבת ובערבי חג

    מדובר על מספר קצינים אנטי דתיים בצורה מחפירה אשר מנצלים את סמכותם הצבאים לביצוע מעשים פרובקטיביים

    לידיעה לפי הוראות הצבא - בשבת מותר רק פעילות של פיקוח נפש
    כל הפעילויות שם בניגוד להוראות הצבא

    הפגנה פוליטית כנגד מעשה פוליטי

    • צודק ב-100% (ל''ת)

      שי מרכז, 23/10/09 07:55

  • 165.

    כל הכבוד לטירוני גדוד שמשון ! (ל''ת)

    כבשה דורשת, 23/10/09 07:40

  • 164.

    כל הכבוד, צה''ל לא צריך לעסוק בפינוי יהודים

    משה, 23/10/09 07:34

    מסןכן להכניס את צה''ל לפעילות מול יהודים. מי שעושה זאת, פוגע בלכידות הצבא.

  • 163.

    לכו לקב'ן המדינה לא שווה שישרתו אותה השמאלנים הדיקטטורים הרסו אותה (ל''ת)

    דצ, 23/10/09 07:32

  • 162.

    למי שהיה ספק- 2-6 מדינות בפועל בהתפוררות התקומה ולהשמדה (ל''ת)

    מדינת חלם , 23/10/09 07:30

  • 161.

    כל הכבוד סוף סוף חיילים נורמלים. אם תרצו לפנות לכו לנעלין ובילעין. (ל''ת)

    ד, 23/10/09 07:30

  • 160.

    לפנותם בכוח כדי לאפשר קסאמים על הבועה בנוסף לנסראללה (ל''ת)

    מדינת חלם , 23/10/09 07:24

  • 159.

    כל הכבוד לחיילים!! העם השפוי עמכם!!! (ל''ת)

    נטלי, 23/10/09 07:23

    • אל תענה כסיל כאיוולתו פן יהיה חכם בעיניו (ל''ת)

      Vox Ami , 23/10/09 07:51

    • גם אני מצטרף לברכות. סוף סוף חיילים חושבים (ל''ת)

      ארז, 23/10/09 08:58

  • 158.

    לגרש מהארץ את החיילים ובני משפחותיהם במקום הילדים והעובדים הזרים. (ל''ת)

    אזרח המדינה, 23/10/09 07:22

  • 157.

    כל הכבוד להם!

    מתי, 23/10/09 07:19

    מחזירים את הגאווה היהודים, סוף סוף חיילים חושבים ולא רובוטים.

  • 156.

    טקס השבעה

    ורד, 23/10/09 07:17

    אני אמא לחייל שהשתתף בטקס אתמול, גועל נפש איזו עזות מצח , להתנהג כך מול קהל רחב ולבזות את עצמם ואת מפקדיהם, אני מקווה שייתנו על כך את הדין

  • 155.

    כל הכבוד! זו לא פוליטיקה. זו אנושיות בסיסית. אני מצדיע לכם!

    יואב, 23/10/09 07:17

    גירוש אזרחים אינו פוליטיקה. מי שמגרש אינו אנושי.

    החיילים האלה הם פשוט, קודם כל, בני אדם.

    • לגרשם מהצבא, הם חסרי ערך כחיילים

      גיל, 23/10/09 09:01

      וזה מאד פוליטיקה

      • המפקדים הבכירים מחדירים פוליטיקה לצבא נלחמים ביהודים ומפנים בשבתות (ל''ת)

        חיים, 23/10/09 10:29

  • 154.

    הידד! הבו לנו חיילים כאלו! (ל''ת)

    שלמה, 23/10/09 07:13

  • 153.

    יש גם את סרבני הגיוס! איזון (ל''ת)

    גלעד, 23/10/09 07:12

  • 152.

    החילים מניפיהשלטים

    מרקו, 23/10/09 07:12

    כאשר ראש ממשלה הנערץ לוחץ יד בחיבוק גדול לאביב גפן סרבן גיוס ידוע ואת זה מקבלים אז מה לנו כי נלין . גם זו דמוקרטיה.

  • 151.

    שוה הש.ג.? אשם מי שהפעיל את צה''ל למשימות פוליטיות פנימיות (ל''ת)

    סא''ל מיל., 23/10/09 07:12

  • 150.

    חבל שהשמאל לא מתגייס לצבא כמו שהוא מתגייס לכתיבת טוקבקים נגד ישראל (ל''ת)

    יישר כוח לחיילי גד' שמשון, 23/10/09 07:10

  • 149.

    מי מנהל כאן את המדינה?

    zeh1, 23/10/09 07:10

    הגלל ''העשבים השוטים''שהם כנראה כבר מזמן לא עשבים שוטים אלא אלפים של משפחות ביהודה ושומרון שחיים במדינה משלהם אנו כולנו משלמים א המחיר. יאוש, יאוש יאוש.

    • ארופיים תרבותיים עם עניבה כמוך מנהלים פה הכל זה באמת לא בסדר

      ממש יאוש מה שהם עושים, 23/10/09 07:37

      שקול לעבור לאפריקה תוכל ליתרום שם המון

    • את/ה מיואש/ת כי דעתך שצבא לא צריך להרוג את האויב אינה מקובלת (ל''ת)

      shafee , 23/10/09 07:47

  • 148.

    מחר הם יהיו חיילים של מפלגה, אסור להם בשום אופן

    רונן, 23/10/09 07:09

    להביע דעתם בצורה כזאת
    עבור זה יש אזרחים הפגנות ממשלה ובית משפט

  • 147.

    לכלא לשנתיים ומשם הביתה הביתה עם שלילת זכויות אזרח (ל''ת)

    אחד העם, 23/10/09 07:07

    • לשלוח לכלא את השמאל הקיצוני ואת אחד העם שמעודד אוירה אנטי יהודית לצבא (ל''ת)

      טלי פחימה, 23/10/09 10:30

  • 146.

    כל הכבוד.. למי שמתגייס יש זכות להביע את דעתו הפוליטית. (ל''ת)

    לא לסירוב פקודה, כן להבעת דיעה, 23/10/09 07:07

  • 145.

    ההכנה למלחמת האזרחים שבא עלינו שאין מנוס ממנה (ל''ת)

    דש, 23/10/09 07:07

  • 144.

    כל הכבוד! ומי ישרת? האספסוף המוסת והמסומם של השמאל?

    reality, 23/10/09 07:04

    כל הכבוד! ומי ישרת? האספסוף המוסת והמסומם של השמאלנים?

  • 143.

    תגידו ביי ביי לחטיבה! (ל''ת)

    אאא, 23/10/09 07:00

  • 142.

    האקט הפוליטי הזה מבשר את סופו של מפעל ההתנחלויות הבוגדני והכושל (ל''ת)

    התחלת הסוף........., 23/10/09 06:55

    • האוייב הוא ערבי ולא יהודי..החיילים צודקים!!! (ל''ת)

      צריך אומץ, 23/10/09 07:32

      • הליצנים הללו שאתה מכנה חיילים אינם צודקים ואינם ראויים לשרת בצבא

        גיל, 23/10/09 09:04

        יבצעו רק פקודות שהפוליטרוקים שלהם (הרבנים) יאשרו

    • זה התחלת הסוף של השמאל הסהרורי

      יש תיקווה, 23/10/09 09:00

      נמאס מהשליטה שלכם בעיתונו, ברדיו ובטלויזיה

  • 141.

    להוציא את כוחות צה''ל עכשיו לפני שביצת י''ש הממאירה והמסריחה תטביע

    להתנתק חד צדדית מי''ש, 23/10/09 06:54

    אותנו.

    • נוסחת הפלא שלך כבר נוסתה ברצועת עזה. לא שמעת חדשות?

      דני, 23/10/09 13:57

      מאז יש לנו גן-עדן שם: השפויים מהשמאל צדקו.

  • 140.

    בהתנתקות כבר נעשה שימוש פוליטי בוטה בצה''ל

    אייל, תל אביב, 23/10/09 06:53

    כל הכבוד לחיילים ונקווה שיהיו עוד הרבה כמוהם. צבא הגנה לישראל נועד להתעמת עם אויבי ישראל האנטי-ציונים, לא עם אזרחיה הציוניים למופט. צה''ל הוא בראש ובראשונה צבא העם, אבל מטעמים אנוכיים פסולים, ולדעתי אנטי-חוקתיים, ישנה הנחה מובנת מאליה בשלטון שצה''ל הוא רובוט שניתן גם להפעיל נגד אותו עם. החיילים האלו מדגישים לכולם שלמעשה לא קיים בישראל כוח חמוש שהגדרת תפקידו הוא לכפות החלטות פוליטיות עויינות על אזרחים ישראלים. כל הכוחות הקיימים נועדו לשמור על ביטחון האזרחים מפני איומים מבית ומחוץ. המתנחלים אינם איום, אלה אזרחים ציוניים למופט!

  • 139.

    יש להעמידם לדין לאלתר!!! ולהרחיקם מצה''ל לתמיד!! (ל''ת)

    גיא, 23/10/09 06:49

    • ולהעיף אנשים כמוך מהמדינה לעזה.. (ל''ת)

      די בהתנתקויות, 23/10/09 07:36

  • 138.

    לפנות מיד את ה חילים מצה''ל לבית הסוהר ולאחר מכל לשחרר מצה''ל (ל''ת)

    טלי, 23/10/09 06:47

  • 137.

    להעיף מצה''ל את המורדים, לאתר ולשפוט את המסיתים!!! (ל''ת)

    זה מרד! ולא שום דבר אחר!!!, 23/10/09 06:42

  • 136.

    זה גירוש יהודים מישובים ולא פינוי !! כמו שאומרים גירוש עובדים זרים

    דוד, 23/10/09 06:39

    התקשורת משתמשת במכבסת מילים שמאלניים. זה פשוט מדהים. לקחת עובדים לא חוקיים מהארץ ולפנות אותם התקשורת קוראת לזה במילים הכי קשות: גירוש. אבל שמגרשים יהודים מהאדמה שלהם שאבותיהם גרו מלפני 2000 שנה אז התקשורת קוראת לזה פינוי. איזה דמגוגיה שמאלנית.

  • 135.

    כאשר לא מענישים סרבני גיוס זה מה שקורה

    אבי, 23/10/09 06:36

    כאשר סרבני גיוס לא נענשים ,כאשר פעילי שמאל משגעים את יחידות צהל יום יום ללא עונש הרי שקשה להכניס משמעת ביחידי הסגולה המוכנים להתנדב ולהסתכן למען הכלל

  • 134.

    פרופ' לייבוביץ קרא לכאלה יודו-נאצים וכל כך צדק (ל''ת)

    למדן, 23/10/09 06:36

    • אם היית רודף אמת היית גם מציין שכתב מכתב התנצלות (ל''ת)

      נביא זעם, 23/10/09 07:12

  • 133.

    בטבס השבעה של הצבא להכריז על סרבנות?

    אליעזר בוכני, 23/10/09 06:34

    להכריז בטכס השבעה של חיילי צה''ל, שלא יפנו
    התנחלות, זאת הכרזה על סרבנות להוראות
    מפקדיהם. נראה את שר הביטחון אהוד ברק
    מגיב. האם חלילה התעלם?

  • 132.

    כל הכבוד!!!!

    שפוי, 23/10/09 06:34

    טוב שיש בצה''ל אנשים שלא איבדו את חוסנם המוסרי, ובשעת השבעתם מצהירים הם אמונים לערכי צה''ל הישנים והטובים, לפיהם צה''ל נועד להגן על ישראל ולא לפגוע בה ובמוסריותה.

  • 131.

    מדובר בבוגדים שיש להשליך לכלא ומייד, אחרת... (ל''ת)

    סוזי, 23/10/09 06:33

  • 130.

    לטירונים -

    אברהם, 23/10/09 06:32

    חיילים יקרים.
    סירוב למלא פקודות, הופך את צה''ל מצבא ממושמע במדינה דמוקרטית, לעוד צבא מזרח תיכוני שיש בתוכו מיליציות שפועלות כרצונן.
    במעשיכם אתם פוגעים פגיעה אנושה ביכולת הצבא להגן ביום פקודה. לא משנה כמה הסיבות שלכם טובות בעינכם. במעשיכם אתם מפרקים את הצבא היחידי, שיכול להגן על ביתכם.

    • מסכים מחזק וממליץ על דבריו של אברהם

      פליקס, 23/10/09 07:27

      כל מילה בסלע!

    • אבל אם אלה היו אנשי השמאל - היית מתייחס אל זה כאל דמוקרטיה במיטבה (ל''ת)

      אני, 23/10/09 09:02

    • לאברהם

      עופר1976 , 23/10/09 09:23

      האם אתה חושב כי סירוב לשרת ביהודה ושומרון שקול באותה מידה? האם סרבני השטחים שמשמיעים קולם בראש חוצות וממרידים את כל העולם נגדנו אינם גורמים נזק גדול שבעתיים?
      אינני חושב שהחילים הנ''ל מחלישים את צה''ל, נהפוך הוא הם מזכירים לנו על מי צריך צה''ל להגן.
      אני חושב אומנם כי יש דברי אמת בטענתך אך היא צדקנית, רחוקה מלהיות אוביקטיבית ומסתתרת מאחורי ססמאות, לפנות מתישבים יהודים בא''י זוהי פקודה בלתי חוקית בעליל ולא הייתי מבצע פקודה כזאת ולא משנה המחיר.

  • 129.

    מדובר בבוגדים שיש להשליך לכלא ומייד, אחרת... (ל''ת)

    סוזי, 23/10/09 06:31

    • אתה מבולבל..האוייבים הם ערבים ולא יהודים.. (ל''ת)

      הם צודקים, 23/10/09 07:30

      • הבוגדים הם סרבני הפקודות מימין ומשמאל. (ל''ת)

        אמיתי, 23/10/09 08:00

  • 128.

    צבא פרטי של ימין קיצוני שיקום עלינו לכלותנו. לשחרר מצהל לאלתר! (ל''ת)

    חוצפנים, עזי מצח, פנאטים דתיים.,..החסרתי משהו?, 23/10/09 06:31

    • כן בוודאי שהחסרת: לא נשמע לשמאל. (ל''ת)

      shafee , 23/10/09 07:50

  • 127.

    כשצעירי ת''א מצביעים חד''ש ומשתמטים- אלה חיילינו. (ל''ת)

    רעמסס, 23/10/09 06:28

  • 126.

    נאמנות חובשי הכיפות ובמיוחד המתנחלים למדינה היא על תנאי ולכן התרעתי

    ידעתי שזה יקרה......, 23/10/09 06:25

    על כך בפורומים שונים ואנשים אמרו לי לא יתכן.....הנה לכם ראשיתה של מעשה חתרנות ובגידה במלכות.

    • ומה יש לך להגיד על צעירי השמאל שמשתמטים ומפגינים בעד האויב? (ל''ת)

      דני, 23/10/09 13:59

  • 125.

    גאה בכם! ומצדיע . (ל''ת)

    עמי רב סרן במילואים, 23/10/09 06:20

  • 124.

    להחליף אותם בסודים איכתיים ואמיצים לאלתר (ל''ת)

    בושה וחרפה, 23/10/09 06:20

    • עם ההיתהמוסיף את הנ' לא היו מפרסמים (ל''ת)

      דיסקו, 23/10/09 06:51

  • 123.

    בזיון. לשלוח אותם לכלא ואחר-כך להיות ש''ג (ל''ת)

    צנחן במי''ל, 23/10/09 06:14

  • 122.

    החיילים עושים לאשכנזי,ברק וביבי בית ספר לציונות ויהדות

    טורונטו טורונטו, 23/10/09 06:14

    לא יעזור לממשלה דבר, הלוחמים הדתיים יובילו את הצבא לאן שהוא צריך להגיע...לנצחון מוחץ.

    • AMEN!! (ל''ת)

      SUSSY, 23/10/09 07:15

    • הם לא יובילו לשום מקום, כנראה שימצאו מקומם מחוץ לחטיבה ונקווה

      גיל, 23/10/09 09:08

      שגם מחוץ לצבא.
      לקרוא לליצנים האלה לוחמים זו גם הגזמה פראית

  • 121.

    היה צריך להפסיק את הטקס ולשלוח את החיילים לכלא מיד. (ל''ת)

    ZZ, 23/10/09 06:02

  • 120.

    יש לשחרר את אותם טירונים לאלתר מצה''ל, זה חומר לא רצוי

    פו הדב, 23/10/09 05:58

    אין לי שום דבר אליהם, ואני לא רוצה שאלה
    ישמרו עלי גבי אשכנזי שים לב

    • צודק. תן לבג''ץ, שוברים שתיקה, אמנסטי, יש גבול, מחסום ווטש ועוד

      נראה אותך גיבור, 23/10/09 06:10

      לשמור שערבים לא ישחטו אותך ברגע שתהיה
      להם שעת כשר

    • ''לוחמים חובשי כיפה מחטיבת כפיר''

      הכבשה רינה, 23/10/09 06:34

      רציתם ישיבות הסדר, ''לוחמים חובשי כיפה''?
      זה המחיר!

      לא לשחרר את הטירונים האלה מצה''ל! לכלוא אותם ובני''שים דומים ל-3 שנים! לסגור את ישיבות ההסדר ולהפסיק עם נוהל גדודים נפרדים ושירות מקוצרר ל-16 חודש.

      • תתביישי לך.

        קטיה, 23/10/09 06:51

        לא יהיה מי שיגן עלייך כשמחבלים יהיו בסביבתך..תתחננני שהחיילים המצויינים האלה יגנו עליך.עוכרת ישראל. בוגדת בעמך.

        • יש מספיק חיילים מצויינים...

          מלה טובה, 23/10/09 08:55

          ...עם או בלי כיפה, שיגנו עלינו במקום החיילים האלה, שהמסר העיקרי שלהם הוא ''לא ממלאים פקודות''- ומייד אח''כ מקבלים נשק, וחלקם גם פיקוד על הילדים שלנו. לא, לא חושב שאני בוגד כשאני מבקש להעיף אותם לכלא ולהעבירם לתפקיד ג'ובניקי. הכבשה רינה צודקת- בצבא יש חיילים שבגלל היחס של הצבא למסלול שהם עוברים (או במלים אחרות- הטיפוח המוגזם של ישיבות ההסדר) מפתחים אדנות שלא נראתה כמוה בשום מקום במדינה חוץ מההתנחלויות.

        • הליצנים הצעקנים האלה לא יהיו חיילים והם בטח לא מצויינים

          גיל, 23/10/09 09:11

          נקווה שהצבא יטפל בהם כראוי- יפריש אותם

      • זה הנוער הכי איכותי של ישראל אין כבר נוער אחר שבמלחמה יקריב עצמו למענך

        אבי, 23/10/09 10:01

        אולי את חושבת שבמלחמה יגנו עלייך סרבני הגיוס העושים היום סיור בדרום אפריקה ומתראינים לכל הרשתות הזרות כדי להבאיש את שמנו

  • 119.

    תומך תומך תומך ! זה לא מקרה רגיל מדובר

    שי כנען, 23/10/09 05:57

    תומך תומך תומך ! זה לא מקרה רגיל מדובר במדינת ישראל שצהל אמון על שלומה לא פינויה

  • 118.

    אלה ממש גייס חמישי שהוחדר לצבא כדי להשתלט על המדינה (ל''ת)

    שמשון, 23/10/09 05:57

    • תפסיק לחפור...... (ל''ת)

      דלילה, 23/10/09 11:40

  • 117.

    יש טעות בכתבה. הם לא לוחמים ולא חיילים

    se7en, 23/10/09 05:46

    ובטח לא מבינים מהו צבא.
    סמרטוטים ועשבים שוטים מבית המדרש של מועצת יש''ע. זה מה שהם.
    מקווה שיטפלו בגורמים שחותרים תחת סמכות המדינה ביד קשה מאוד!!

    • ואתה בטח היית טייס טנק בשייטת מטכ''ל...שקט שקמיסט! (ל''ת)

      גלעד, 23/10/09 06:02

    • בטח אתה לא שרתתה בצבא ... כול הכבוד לחילים (ל''ת)

      חיים, 23/10/09 08:45

      • שב בשקט!למה מי אתה בכלל?!אין על החילים יוצאי המכינות,ישיבות ובתי המדרש (ל''ת)

        חיילת גאה!, 23/10/09 14:50

  • 116.

    תמשיכו ככה!

    תל אביבי אשכנזי, 23/10/09 05:45

    יהודי לא מפנה יהודי!
    זה אדמת יהודים ולא פלשתין

    • צודק צודק צודק!! יישר כוח!! (ל''ת)

      הגר, 23/10/09 07:18

  • 115.

    דתי שמשרת בצה''ל

    דתי שמשרת בצה''ל, 23/10/09 05:44

    ממש לא אכפת לרב המפקדים בצה''ל מחילול השם או לא

    אז שאיזה מפקד חילוני לא יגיד לנו מה חילול השם ומה לא! זה פשוט ח-ו-צ-פ-ה- !

    האם לפנות מאחזים בשבת ושישי זה לא חילול השם?

  • 114.

    דתי שהשתחרר מהצבא למרות הרצון לשרת!

    אופיר, 23/10/09 05:43

    הצבא גוף אינו גוף כשר וכל דבר שאינו כשר מוכשר בכח ע''י הרבנות הצבאית.
    ממש ביזיון להיות דתי בצה''ל. אין דבר שרציתי יותר מלשרת בצבא ואכן התגייסתי היחס לדתיים ולמנהגיהם ביזיוני ביותר! ומצד המפקדים שנוהגים בנוהל ''ראש קטן'', החיילים אינם רובוטים ואנשים מתגייסים לצבא ויש להם חיים חוץ מהצבא!

    אז שאיזה מפקד חילוני לא יגיד לנו משהו חילול השם ומה לא! ח-ו-צ-פ-ה- !

    האם לפנות מאחזים בשבת ושישי זה לא חילול השם?

  • 113.

    האם לשלוח את צהל לפינוי בניה לא חוקית של בדואים? לא!

    לוג, 23/10/09 05:38

    כי במדינה דמוקרטית הצבא הוא כלי של הממשלה כלפי חוץ. זו הכנסת פוליטה לצבא. אבל זה היה תמיד.

    • האם לשלוח מורות חיילות לבתי ספר? (ל''ת)

      לשלוח חיילים לחילוץ מבית שקרס?, 23/10/09 06:15

  • 112.

    החיילים צודקים לגמרי. גאה בכם. (ל''ת)

    אורן האזרח, 23/10/09 05:28

  • 111.

    כל הכבוד לחיילים אני מצדיע לכם. (ל''ת)

    שמשון, 23/10/09 05:23

  • 110.

    הם לא היחידים. נמאס כבר מהפוליטיזציה של המפקדים בצה''ל. האויב הוא הערבי

    לא היהודים, 23/10/09 05:19

    תפסיקו להרוס את צה''ל ולהפוך אותו לגוף שמפנה יהודים בשבת ''מטעמים בטחוניים''. החיילים אינם פוליטרוקים של אהוד ברק, שהוא עצמו איננו מייצג אפילו את 13 הח''כים העלובים שלו. החיילים מייצגים את רוב העם הבריא בנפשו ושואף להגיע לבנינה של ארץ ישראל ולא לחורבנה.

  • 109.

    בושה

    גילה יפרח מבאר שבע, 23/10/09 05:13

    בושה שהפוליטקה מתערבבת עם צה''ל ואין הפרדה וחיילים נתונים תחת השפעה .

  • 108.

    בשומרון הפכו את צה''ל לכח פוליטי וזו התוצאה. החיילים צודקים. (ל''ת)

    חייל מיל. מתנחל., 23/10/09 05:09

  • 107.

    חיילים אמיצים. (ל''ת)

    דודו, 23/10/09 05:07

  • 106.

    אקט פוליטי שיש להגיב עליו בחומרה

    רום, 23/10/09 04:55

    יש להגיב בחומרה, בלי חוכמות.
    מחר יהיו אלה אנשי שמאל שדעתם הפוכה, והם לא יסכימו למשהו אחר..

    • השמאלנים גם ככה לא מתגייסים (ל''ת)

      מה שנשאר מהם, 23/10/09 05:06

  • 105.

    צבא נועד להלחם באויב ולא באזרחים נאמנים למדינה (ל''ת)

    גלעד, 23/10/09 04:50

  • 104.

    הטירונים צודקים. אין לשלוח אותם חיילים למשימות פוליטיות (ל''ת)

    הפוליטיקה היא הפינוי, 23/10/09 04:48

  • 103.

    צה''ל פועל נגד אויבי היהודים ולא בשירותה של המאפיה השמאלנית (ל''ת)

    יפה!, 23/10/09 04:35

  • 102.

    אנחנו גאים בילדים שלנו

    דוד, 23/10/09 04:33

    הרבה אמרו משפט זה והיום הם מבקרים את היקרים שלהם בבתי הקברות

  • 101.

    אתם תעשו מה שיגידו לכם. ברור ? ! (ל''ת)

    יוסי, 23/10/09 04:32

  • 100.

    אולי כדילהטיס את המח''ט הפוליטיקאי. את האוגדונר כבר העיפו. (ל''ת)

    עמי, 23/10/09 04:28

  • 99.

    מצדיע לכם כל הכבוד ואני לא דתי.... (ל''ת)

    גולני 51, 23/10/09 04:26

  • 98.

    KICK THEM OUT

    E, 23/10/09 04:23

    THEY SHOULD GET KICKED OUT OF THE ARMY ASAP!

  • 97.

    פינוי זה לא תפקיד של צה"ל - רק לחימה והגנה - נקודה (ל''ת)

    נביא זעם, 23/10/09 04:16

    • אני מסכים אתך! (ל''ת)

      עמי, 23/10/09 07:21

  • 96.

    כל הכבודדדדדדד !!!!!!!! (ל''ת)

    אבי, 23/10/09 04:14

  • 95.

    די

    לוחם גבעתי, 23/10/09 04:14

    לא לתת לדעות להכנס לצבא זה יהרוס אותנו מבפנים מספיק יש את הצפון דרום וסוריה ואירן תחזרו בכם אחים לנשק יקרים

  • 94.

    התגובה הנכונה לסרבני הגיוס!

    שגיב א., 23/10/09 04:10

    לגרד להם באמא של הנפש ההומנית והנאורה שלהם!

  • 93.

    איך לא הפסיקו את הטקס באמצע?

    יואב, 23/10/09 04:09

    או לכל הפחות היו מורידים את השלט ונותנים כפאה מצלצלת לחיילים שהחזיקו אותה?

    אין שם רס''ר או קצינים עם עיניים? אם ככה נראה טקס השבעה בצה''ל 2009, אלוהים יעזור לנו במלחמה הבאה.

    • אני בטוח

      92, 23/10/09 05:18

      שלא היתגייסת בכלל יאהבל ואתה לא יודע מהו שירות קרבי תמשיכו לדבר סמרטוטים ולהיות עיוורים לתקשורת המעוותת

  • 92.

    הם גרועים כמו סרבני הגיוס מהשמאל,

    סכנה, 23/10/09 04:08

    לקחת את החילים ולשלוח אותם הביתה.

    • איך צעיר שמתנדב מסתכן ומקריב עצמו גרוע כמו משתמט?תחשוב קצת! (ל''ת)

      אבי, 23/10/09 06:38

      • הם לא מתנדבים, יש חוק גיוס חובה

        גיל אזולאי, 23/10/09 09:14

        והם לא ראויים להיות חיילים ובטח לא לוחמים. כל פקודה יבקשו אישור מהרב

        • בימינו מי שלא רוצה לשרת לא עושים לו כלום-לכן הם כן מתנדבים

          אבי, 23/10/09 10:04

          הם מעטים שבמעטים בקרב עם שלם של נהנתנים העושים רק לביתם.בעוד אלו תורמים את זמנם ומחרפים את נפשם

    • התנדבות בצבא אינה מעניקה חופש ביטוי,הסכנה היא בסרבנות לביצוע פקודות. (ל''ת)

      סכנה, 23/10/09 19:32

  • 91.

    שבועת טירו ני חטיבת כפיר

    ר ו ת, 23/10/09 03:57

    תחזקנה ידיכם. נשבעתם לא לפנות וכך תעשו. אנחנו גאים בכם. אני בגילי המופלג מצטרפת לשבועתכם. לא רק חומש היא היעד, כל פקודה או הוראה שתנתן אן שניתנת בנוסח של פינוי, היא גירוש, על כן שבועתכם קודש.

  • 90.

    להסיר את חסינותו של בן ארי

    BOB, 23/10/09 03:57

    הכהניסט המטונף והזוי הזה מבייש את מעמד הכנסת, וזה חתיכת הישג.
    עכשיו ההוזה הזה מסיט לביצוע דבר עבירה והמרדה בצבא? להסיר את החסינות ולכלוא אותו (או לאשפז יותר נכון).

    • Freedom of speech silly can you dig it?? (ל''ת)

      Bobby, 23/10/09 05:27

      • there's no freedom of speech in the army you fool (ל''ת)

        se7en, 23/10/09 05:48

        • לא ידעתי שח''כ בן ארי הוא חייל ואין לא זכות דיבור- se7en קרא לפני שאתה

          אתי, 23/10/09 14:09

          קרא לפני שאתה מגיב

  • 89.

    חיילי חטיבת כפיר הטירונים (ל''ת)

    רות, 23/10/09 03:54

  • 88.

    הפשיסטים משתלטים על הצבא . - ס כ נ ה - (ל''ת)

    שימו לב -, 23/10/09 03:45

    • אלו שמתגייסים ומסכנים את חייהם

      שגיב א., 23/10/09 04:11

      לא צריכים לקבל פקודות מהורים שחינכו את ילדיהם להיות סרבנים!

  • 87.

    גם אני גאה בכם-חיילים יקרים!

    יהודי לא מגרש יהודי, 23/10/09 03:42

    לא יעזור לכם שמאלנים בוגדים-העם אוהב את המדינה ואת הדת שלו

  • 86.

    בושה וחרפה על המשמעת של צהל שחיילים בהשבעה מבליטים דעות פוליטיים

    my story , 23/10/09 03:40

    לפרק מייד את גדוד שמשון מהחילים המורדים הללו וכענישה להכניס אותם בהמשך שרות לתפקידים יותר זותרים.
    הממשלה גם צריכה להתערב ולא לעודד אקט בזוי זה.
    איפה הגבולות של מדינת ישראל שאינם בהכרח מקבילים עם הגבולות של המתנחלים ובעתיד לבוא מקווה שעבל זה יתוקן.
    צבא פוליטי עלול להכשל כישלון חרוץ בשדה הקרב כי בצבא הסדיר והמילוים צריכה להיות רוווחת דעה אחת להגן את עם ישראל מאויביו.

    • אז תגיד לחברים שלך השמאלנים שלא יפקירו וישתמטו (ל''ת)

      לפרק את שלום עכשיו, 23/10/09 03:56

    • על

      שמשון, 23/10/09 05:24

      אנשים כמוך צריך לפרק צולבת יאפס

    • זה מה שקורה שסרבני גיוס לא נענשים ונוסעים כיקירי התקשורת לדרום אפריקה

      אבי, 23/10/09 06:41

      כדי להבאיש את ישראל.במדינה תאבת חיים אותם סרבנים היו צריכים להיות במאסר כפול משנות השרות הצבאי

  • 85.

    חבית חומר הנפץ לפני פיצוץ

    י, 23/10/09 03:32

    הקרע והמתח בין שני מחנות בעם הזה עומד להגיע לנקודת רתיחה, המרד הזה הוא רק מתאבן לעומת מה שעומד לבוא.

    עוד כמה ימים או שבועות צו איסור הפרסום על הפרשה בה' הידיעה יוסר (מי שיודע יודע), וכשזה יקרה אנשים יצאו לרחובות. תיהיה כאן מלחמה, החילונים במדינה הזו לא ישבו עוד בשקט בבית.

    • כרגיל השמאל מנסה לגרום לשנאת דתיים

      יהודי זה הכי אחי, 23/10/09 03:50

      כמובן שלא תצליחו כי כמו שאתה שם לב אתם כלום ושום דבר,בקושי מגרדים את ה3 מנדטים-מי יצא לרחובות? כל הצבועים שמטיפים לדו קיום אבל לא מוכנים שערבי יגור ברדיוס של קילומטר מהם?
      לא תיהיה מלחמת אחים כי גם החילוניים (ואני בניהם) אוהבים את הדת ומכבדים אותה ובמיוחד את המתיישבים שהם פשוט עושים מצווה ושומרים על כולנו,זה שיש קבוצה של שמאלנים אכולי שנאה עצמית שמנסה להתסיס דרך התקשורת זה לא יעזור-פעם העם בלע את כל הספינים שלכם,היום כולם יודעים מי בעד היהודים ומי נגדם.
      נ.ב-אתה יותר ממוזמן לעזוב למקום שאין בו יהודים,ככה לא תצטרך חס וחלילה לראות בית כנסת או משהו כזה.

  • 84.

    תגובה ל 69

    שייטת 13 (לא דתי לא חובש כיפה אבל גאה בעם היהודי ), 23/10/09 03:27

    אתה לא ימני ואפילו אם כן זה לא העניין .
    לפני שצהל הוא קודש הקודשים יותר מכך ארץ ישראל היא קודש הקודשים עם ישראל הוא קודש הקודשים יהודים שמגורשים מאדמותיהם מהמוסלמים הגזלנים שהאדמות הללו מעולם לא יועדו והוכחו כאדמותיהם ולא לגרש יהודים מארץ ישראל זהו קודש הקודשים , זהו יעודו של צהל צבא ההגנה לישראל , במקום זאת הוא מתעסק בפוגרומים השחתת בתי כנסת ובתי מדרש וגירוש יהודים מארץ ישראל . צהל חסר משמעות ללא עקרונות הברזל הללו נהפוך הוא , הוא יהפוך לצבא פשיסט צבא חסר ערך וערכים שלא מייצג את העם יש להציל את צבא ההגנה לישראל מאותם פשיסטים אנטישמים . עם ישראל הוא קודש הקודשים ושמירה על ביטחונו היא מעל הכל ויהי מה כולל ריסון וחינוך הצבא ולהחזירו לדרך הישר שהוא סטה ממנה

  • 83.

    ולפנות / לגרש זה לא צעד פוליטי ?? הצבא צריך להיות מחוץ לסיפור

    אורי, 23/10/09 03:24

    רוצים לגרש ? רק בעזרת שוטרים.
    צהל = צבא ה ג נ ה לישראל.

  • 82.

    שבועת הלוחם החדשה

    טירון בשמשון, 23/10/09 03:20

    הנני נשבע ומתחייב בהן צדקי לשמור אמונים למדינת ישראל, לחוקיה ולשלטונותיה המוסמכים, לקבל על עצמי ללא תנאי וללא סייג עול משמעתו של צבא הגנה לישראל, לציית לכל הפקודות וההוראות הניתנות על ידי המפקדים המוסמכים ולהקדיש כל כוחותיי ואף להקריב את חיי להגנת המולדת ולחירות ישראל.
    אבל רק אם זה מתאים לי מבחינה פוליטית.

    • תיקון קל.

      אלי, 24/10/09 20:12

      הנני נשבע ומתחייב בהן צדקי לשמור אמונים למדינת ישראל, לחוקיה ולשלטונותיה המוסמכים, לקבל על עצמי ללא תנאי וללא סייג עול משמעתו של צבא הגנה לישראל, לציית לכל הפקודות וההוראות הניתנות על ידי המפקדים המוסמכים ולהקדיש כל כוחותיי ואף להקריב את חיי להגנת המולדת ולחירות ישראל.
      אבצע כל פקודה שהיא, אגרש יהודים מביתם, אם יפקדו עלי מפקדי אירה לאמא שלי בראש, ארצח בדם קר אנשים, אפוצץ פצצות על אזרחים, הכל הכל הכל מה שיבקשו ממני.


      כי הפקודה מעל הכול (אייכמן, שם שם).

  • 81.

    המדינה בצרות. יש לנו אויבים מבפנים = מתוך הצבא (ל''ת)

    אלוהים, תציל אותנו מחיילים הבוגדים האלה, 23/10/09 03:17

  • 80.

    הרבה זמן לא הייתי גאה בצבא כמו היום.

    ניר (מילואימניק), 23/10/09 03:14

    כל הכבוד לחיילי גדוד שמשון! בוז ל''ע(א)לוב(פ)י'' צה''ל

    • ניר אתה ממש גאה ? או שאתה רק כסיל ? (ל''ת)

      נו ..., 23/10/09 03:44

  • 79.

    למספר 5 האנטישמי

    חיים, 23/10/09 03:12

    אין שום בעיה לחבוש בשבת ולכן אם אתה כותב תגובה אנטישמית לא כולם צריכים לראות את הטפשות וחוסר הידע שלך
    שגרמו לך לאנטישמיות עוורת מטומטמת ומטופשת מאחל לך קצת שכל שיעזור לך לפחות להפסיק לשנוא את עצמך

    • חזק ואמץ (ל''ת)

      שייטת 13 (לא דתי לא חובש כיפה אבל גאה בעם היהודי ), 23/10/09 03:42

    • שתוק אפס (ל''ת)

      י, 23/10/09 03:44

  • 78.

    אתם גברים של ממש !!!

    ישראלי גאה, 23/10/09 03:10

    להחזיר את הבושה שהלכה לישון עם שרון

    • גברים?

      דוד, 23/10/09 04:11

      ילדים קטנים שהיום הם חושבים מי יודע מי הם
      ומחר הם בקבר
      טוב למות בעד ארצנו

  • 77.

    גדוד שמשון 92 איזה כבוד אני גאה! (ל''ת)

    יוני, 23/10/09 03:09

  • 76.

    לוחמי העתיד של שמשון

    ג'דע, 23/10/09 03:09

    אין לי אלא להגיד להם כה לחי!אין שום מקום בלכסיקון הפוליטי כי ממשלה מקוללת תשלח לפגוע פיסית ביכולת התנועה של תושבים ישראלים באיו''ש,אין שום מקום למעשי גדוד שמשון ומפקדו לאחרונה אם הדבר במישרין ואם בעקיפין כלפי תושבי איו''ש !איך יתכן כי חטיבה וגדוד מסויים מתוכה ישלחו בכוונת מכוון ע''י פוליטיקאים מושחתים וחסרי חוט שידרה למרר חיי תושבים ישראלים ?מה הפלא כי בג''צ מוציא מתחת ידו חדשות לבקרים צווי עשה כנגד מתיישבים באיו''ש?ואחרי זה יש לאותם מושחתים אומץ לשאול הכיצד מרידה זו מתבצעת ?נמאסתם במעשי הנכלולכיות שלכם !באם יש לך אומץ אדוני שר הביטחון תגיד היום ובפני האומה את רצונך ,אדוני ראש הממשלה (?)אנא צא אל מול פני האומה והגד דבריך בפומבי וללא משחקי מילים של כן ולא!אנא צאו והגידו אחת ולתמיד והבהירו לכל מען דבעי עד כמה שינאתכם לתושבי איו''ש כה גדולה !!!עד כמה משקרים אתם במצח נכונה לכולי עלמא בפרהסיה !עד כמה אינכם אומקים אמת בשום מקרה כולל שאלות של עצם קיומה של המדינה!!!בושה לעם שאלו מנהיגיו!

  • 75.

    לאחר הבושה שהתמלאתי בנתינת הפיצויים למתפרעים שנהרגו באוקטובר

    ----דורון, 23/10/09 03:08

    מזכירים לי החיילים האלה שהדור הצעיר עוד בריא ברוחו ואיתן בגאוותו הציונית יהודית.

    כה לחי חיילים יקרים!

  • 74.

    כל הכבוד לצהל

    נתי, 23/10/09 03:05

    כל הכבוד לחיילים האלו זכותם להתבטא בעניין כמו שהמדינה מערבת אותם בפוליטיקה בלפנוץ תושבים זה תפקיד של מישהו אחר התפקיד של החיילים זה להגן על התושבים לא לפנות ולכל השמאלנים שמביעים דיעה אוטומטית נגד המתנחלים תחשבו פעמיים כי החיילים האלו באמת שומרים עלינו אין כבר מי שיעשה תעבודה הזאת ובטח זה לא התל אביבים המתחסדים והמתייפיפים והמשתמטים

  • 73.

    אולי מנהיגינו יבינו מה שדה גול הבין. לא מפנים. פשוט עוזבים.

    יריב א. , 23/10/09 03:01

    שחומש תסתדר עם הרשות הפלסטינית.

  • 72.

    הגיע הזמן שהרוב השפוי יכריז שהוא מפסיק לשמור על המאחזים וההתנחלויות!

    עמי, 23/10/09 02:59

    אם אי אפשר לפנות אותן מפחד שבירת הכלים של הימין, אז אנחנו לא מוכנים לשמור עליהם.

    אין דמוקרטיה ושותפות גורל חד כיוונים

  • 71.

    כל הכבוד!! כן ירבו!!! (ל''ת)

    מנחם, 23/10/09 02:59

  • 70.

    כל הכבוד לחיילים האמיצים. אל תפחדו. (ל''ת)

    מוטי(ראשל''צ), 23/10/09 02:58

  • 69.

    אמנם אני ימני. אבל צריכים להפנים שצה''ל זה קודש קודשים !!

    לוחם גולני.., 23/10/09 02:56

    זאת תקרית מביכה ומיותרת !!

    • צבא הנלחם באחיו בני העם היהודי לגרשם מארצם אינו קודש וראוי לגנאי!

      גימי-יהודי מיהודה, 23/10/09 03:11

      מפקדים עלובים המשמשים כקלגסי השלטון המושחת בניגוד לרצון העם היהודי גם הם ראויים לגנאי ולסילוק מתפקידם אחרי מפקדים כאלה אף יהודי לא ילך והם פוקדים על החילים בכח האיומים והזרוע!

      • נשארו עוד ימנים שפויים

        אני, 23/10/09 04:07

        חיילים הם לא חיילים על תנאי, חובתם למלא פקודות ולהתנגד נקודתית למעשים שהם חושבים לבילתי חוקיים, לבטח לא להצהיר מראש שהם על חיילים על תנאי

    • המחאה היא אסורה, צה''ל קדוש, אך גם השימוש בו לפינוי אינו ראוי ובעייתי. (ל''ת)

      אמיר ב. , 23/10/09 03:35

      • אמת ויציב

        סטודנט, 23/10/09 03:57

        אולי התגובה הכי ראויה וחשובה כאן.

        • בגלל אנשים סתומים כמוך הצבא נראה ככה, ''קודש קודשים'' אלק... (ל''ת)

          ימני קצת יותר נורמלי, 23/10/09 12:57

  • 68.

    כל הכבוד כיף לראות ! מדינת ישראל חיה ונושמת ! תודה לכם חיילים ! (ל''ת)

    שמשון,חולון, 23/10/09 02:56

  • 67.

    כל הכבוד!!!

    לאון, 23/10/09 02:52

    כל כך טוב לדעת שיש חיילים שלא מוכנים לגרש יהודים, בני עמם, מיישובים בארץ ישראל!!!

    כל אחד מהם יכול להתגאות בעצמו!
    הלוואי ירבו כמוכם!

  • 66.

    זה לא אקט פוליטי זה עקרונות-מה שאין בשמאל בשנים האחרונות (ל''ת)

    אריאל, 23/10/09 02:51

  • 65.

    כל הכבוד, להחזיר השפיות לצה''ל! (ל''ת)

    התמלאתי גאוה לקרוא שיש חיילים ציונים!, 23/10/09 02:49

  • 64.

    חיילי צהל צריכים לבצע כל פקודה כולל פינוי ואני ימני !!!

    יגאל, 23/10/09 02:49

    אסור לערבב בין פוליטיקה למשמעת ונאמנות
    של חייל לפקודות הצבא גם אם הם אינם לרוחו
    אני נגד הפינוי בחומש אבל אני עוד יותר נגד
    סירוב של חיילים למלא פקודות אם הם ניתנו
    על ידי ממשלה לגיטימית=דשניבחרה באורח
    דמוקרטי והיה לה רוב בכנסת לביצוע המהלך
    אחרת איש הישר בעיניו יעשה והמדינה בסכנה
    גדולה מאוד של אנרכיה בצבא
    י להעניש ובחומרה ומייד את כל החיילים
    המפגינים כי זה תקדים מסוכן
    ושוב רבותיי אני ימני בדעותי

    • אתה לא ימני - אתה טיפש שאינו מסוגל להבחין בין סרבנות לעקרונות.

      אזרח ותיק, 23/10/09 07:45

      צה''ל נועד להגן על אזרחי המדינה. נקודה. לא לשמש אנשי אגרוף ובריונים לבצוע דיעותיו הפוליטיות של מפקד זה או אחר.

  • 63.

    שדגכעייחללךף (ל''ת)

    M, 23/10/09 02:49

  • 62.

    קודם בית סוהר אחר כך סילוק בבושת פנים מצה''ל. לא צריכים זבל אנושי (ל''ת)

    יריב א. , 23/10/09 02:46

    • זבל אנושי הם סרבני הגיוס הנמצאים בדרום אריקה ומבאישים את ישראל (ל''ת)

      אבי, 23/10/09 06:43

  • 61.

    ל ''כעת מתחילה הספירה לאחור''

    משה יקר, 23/10/09 02:40

    ''צבא העם לצבא חלק מהעם''
    זה לא מהיום לידיעתך כבר מזמן העם לא עושה צבא רק חלק קטן ממנו ומה לעשות שהחלק הקטן הזה הוא ברובו מאמין דתי כתום או איך שתקרא לזה והמדינה הייתה מתפוררת מזמן אם לא הם
    אני כחייל מילואים לא חושב ובטוח שזה לא תפקיד של חיילים הפינויים הללו
    יש מספיק שוטרים שיעשו את זה ואם לא אז שייגסו עוד. חיילים לא צריכים לעשות את העבודה הזו

    • ת]סיקו עם נתונים שקריים - ההתישבות העובדת החילונית תורמת הרבה יותר

      רואה נכוחה, 23/10/09 03:06

      רק שהיא לא כמו הדתיים לא עסוקה כל היום בלבלבל במח ולהשתחצן.כולה הדתיים אחרי שנים שתרמו מעט מאודהחלו לתרום כדי חלקם באוכלוסיה והם אחוזי התפעלות מעצמם איך הם לא טפילים כמו בעבר

      • תרמה בלשון עבר היום רק המתנחלים תורמים (ל''ת)

        נתן, 23/10/09 08:47

  • 60.

    כל הכבוד להם! (ל''ת)

    סהר, 23/10/09 02:39

  • 59.

    בושה וחרפה (ל''ת)

    ש, 23/10/09 02:39

  • 58.

    אם בארזים נפלה שלהבת – מה יגידו אזובי הקיר

    בז נודד דיגיטלי, 23/10/09 02:39

    אתה צודק שלהביע דעה פוליטית בצבא זה דבר מאוס וסור שיקרה...אך מה לעשות שהשלהבת יצאה מהארזים...הווה אומר אלוף שמני עם ההצהרות האנטי ימניות שלו בעודו אלוף...ואם כך מה יגידו אזובי הקיר הטירוניים

  • 57.

    תמשיכו כך

    אמינוב, 23/10/09 02:38

    אני גאה בכם

  • 56.

    אתם גדולים!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    שמעון כהן , 23/10/09 02:37

  • 55.

    לא למדו כלום בטירונות, לא מרות ולא נעליים

    בועז, 23/10/09 02:36

    אולי כמה ימים בכלא יעזרו

    • צודק. צריך להיות נאמנים לדרך הנכונה. לך פתח ספר. (ל''ת)

      לא למדת כלום בשיעורי היסטוריה. לא תמיד השלטון, 23/10/09 03:28

  • 54.

    גירוש זה עבודה של שוטרים

    לדעתי, 23/10/09 02:36

    להשתמש בצבא לגירוש זה להכניס פוליטיקה לצבא

    • גם כיבוש ומלחמות זה פוליטיקה...

      נועה, ת''א, 23/10/09 04:29

      כיבוש זה לא פוליטיקה? מלחמות זה לא פוליטיקה? עופרת יצוקה זה לא פוליטיקה? צה''ל מאז ומתמיד משמש למטרות פוליטיות, אם זה לצאת למלחמה, אם זה לבצע פעולות שיטור בשטחים וגם אם זה לפנות התנחלויות. הכל זה פוליטיקה. רק כשהפוליטיקה היא בצד שלך (שמירה על קומץ מתנחלים בחברון) זה בסדר, וכשהיא נגדך (ההתנתקות) אז פתאום זה ''להכניס פוליטיקה לצבא''. אתה צבוע.

  • 53.

    פינוי התנחלויות הוא נחוץ. בושה שיש חיילים שלא מבינים זאת (ל''ת)

    יונתן, 23/10/09 02:35

  • 52.

    לא ציוני ולא נעליים , יהודי (תגובה ל 5)

    שייטת 13 (לא דתי לא חובש כיפה אבל גאה בעם היהודי ), 23/10/09 02:33

    אתה כנראה מאלו ששכחו מזה להיות יהודי ומה המשמעות של להיות יהודי מלבד לעשות אורגיות סמים לגור בתל אביב וללכת לחתול והכלב ולשנוא יהודים ואת מה שהם מייצגים ולאהוב מוסלמים אנטישמים .
    אבל בדבר אחד אתה צודק ישנה מהפכה אמיתית כי עם ישראל חוזר לתודעה הנצחית שלו שנצח ישראל לא ישקר.
    ובדבר אחד אתה טועה , זהו למעשה העם! זהו למעשה צבא העם! זה תפקידו של צבא העם! להגן על היהודים לצערי גם עליך כי אין הערכה,דעתך היא אולי חצי אחוז מכלל היהודים במדינת היהודים הנצחית הבעיה שאותו חצי אחוז שולט בתקשורת ובאמצעי התקשורת ועושה באז ענק כאילו הוא מייצג רוב מסויים , העם לא מטומטם ידידי , תחזור לשורשים תחזור למציאות תצא מההזיות האנטישמיות שלך כי ברור לכולם שאנשים כמוך הם שונאי יהודים , אתה שונא כל מה שהדת שלך מייצגת אתה שומע דברי תורה אתה מקבל חלחלה אתה שומע לאומיות יהודית אתה שומע מצוות בא לך להקיא , אתה אנטישמי אתה מייצג כל מה שהאנטישמיות מייצגת אנשים כמוך ובהשקפת עולמך שמדברים ככה באירופה אנחנו קוראים להם אנטישמים , אתה בושה וחרפה לסבא והסבתא שלך ולכל שורשיך (לא מדבר על האבא ואמא שלך כי הם במצבך).כבד העם והרוב

    • שייטת 13? אתה משיט ברווזים באמבטיה, צא מההזיות הכתומות

      הרנטגן, 23/10/09 03:01

      חילוני עלק, מתי תבינו שנערוני ישיבות חיוורים מתחזים לחילונים זה גובל בגיחוך, טוב שלא כתבת בס''ד בתחילת המכתב

      • איך הפכנו למדינה שיהודי הפך לפח , מעבול

        עוד אנטישמי, 23/10/09 03:40

        ולגופו של עניין :)
        אתה לא חושב שיש דבר כזה יהודי שמאמין במורשת שלו וגאה בעם שלא אדם דתי?
        נהפוך הוא אחוז נכבד מהאוכלוסיה הדתית במדינה צריכה להיות מאחורי סורג ובריח על הישתמטות מהצבא ואי תרומה מוחלטת למדינה דעתי היא שהם גזלנים של כסף ממוסדות המדינה בדיוק כמו המוסלמים ''פלשתינאים'' שאין דבר כזה בכלל אגב , זהו מושג שפיתחו התורכים לפני פחות ממאה שנה ,(הם לא פלישתים)הם לא עם ולא כלום והאדמות הללו מעולם לא הוכרו בשום מקום כשלהם הם גזלו אותם מאיתנו.
        שב בשקט תלמד היסטוריה ותכבד את המורשת זה המינימום לפחות תן לאנשים רציניים וערכיים לנהל את המדינה אחרת אנחנו אפיזודה חולפת מול שליש אוכלוסיית עולם שהינו מוסלמי אנטישמי שמדבר בשפה דתית רדיקלית,שיש דת אין הגיון אידיוט

    • ממליץ!! (ל''ת)

      ----דורון, 23/10/09 03:10

    • אתה חילוני כמו שאני חסיד גור

      ש, 23/10/09 03:44

      אם כל העם היה תומך בהזיות שאתם אוכלים, האיחוד הלאומי הייתה המפלגה הגדולה בכנסת, בן ארי היה ראש ממשלה ובן גביר היה אשת ראש הממשלה. אבל קדימה היא המפלגה הכי גדולה בכנסת, אז כנראה שאתה טועה.

      אנחנו פשוט יותר שקטים ועייפים ממכם, יש לנו עבודות, אנחנו צריכים לשלם מיסים ולעשות מילואים כדי לתחזק את הבתים שלכם. אבל השקט הזה לא יחזיק הרבה זמן, משהו גדול עומד להתפרסם בקרוב, אחרי זה אנשים לא יהיו אדישים.

      • לא להאמין כמה שאתם עדיין לא קוראים את המפה

        שייטת 13 (לא דתי לא חובש כיפה אבל גאה בעם היהודי ), 23/10/09 04:11

        מה שהיה היה נגמר!
        דברים ישתנו מאז קדימה היא אומנם מפלגה גדולה יותר אבל במדינת ישראל ישנו שלטון פרלמנטרי שרובו המוחלט(רצון העם) ימני הגיוני לא מספיק לדעתי אבל עדיין , ונכון אתה צודק יבוא יום ואותם אנשים שדיברת עליהם יגיעו לשלטון על אפך וחמתך , תן טיעונים רציניים יותר שאני אוכל להתייחס אליך ברצינות תעשה לי טובה כי כולם יודעים שישראל ביתנו גזלה קולות מהליכוד בגלל הנאמנות אזרחות של ליברמן וגם הוא יצא פארש .
        הבעיה היא לא פולטיקה פרלמנטרית עכשיו כי ברור לכולם שאתם מיעוט מוחלט גם בכנסת וגם בציבור ובבחירות הבאות תיעלמו לחלוטין לאט לאט זה קורה מכנסת לכנסת השמאל נעלם כי השמאל במדינת ישראל הוא שמאל שלא מאפיין שום מפלגת שמאל בעולם,השמאל הישראלי הוא שמאל אנטישמי שונא ערכי יהדות שונא יהודים ,לא סוציאליסט לא תומך בחלשים לא ביקר ולא תמך ולא יצא בריש גלי על עיר שמופגזת 8 שנים השמאל הישראלי הוא שערוריה שלא קיימת בשום מדינה בעולם השמאל הישראלי חותר נגד אזרחי המדינה ולא תומך בהם אלא דואג לאינטרס ערבי בלבד אפילו לא ערבי ישראלי ומסתתר מאחורי אמרה פתטית שזה לטובת היהודים כאילו מזיזה לו המילה יהודי.

    • אני ממליץ לך לקחת את האידואולגיה שלך ולחזור

      ש.ב, 23/10/09 04:03

      70 שנה אחורה לפאשיזם של מוסיליני (האמת גם לגרמניה) שם אתה תשתלב מצויין. לעולם לא תבין שלהיות יהודי הוא לקחת את כל מה שהעם היהודי עבר בגלות ולעשות ההיפך. להיות סבלני, לא גזעני ומוסרי, אבל לך ולמוסריות אין דבר וחצי דבר.

      • ואתה לא תבין....

        שייטת 13 (לא דתי לא חובש כיפה אבל גאה בעם היהודי ), 23/10/09 04:21

        שלהיות יהודי זה לדאוג להמשכיות העם היהודי ולביטחנו ולערבונו המוחלט אחרי כל מה שהוא עבר ,זה תפקידו היחידי! לא להיות יפה נפש לא חמודי לא לא סבלני לא מוסרי לא כלום! עברנו שואה על מה אתה מדבר? אתה שפוי ? אתה בדיחה מהלכת !
        התפקיד שלנו והמחויבות שלנו כיהודים זה להיות ערבים לנצח אחד לשני אחרת אנחנו גמורים מול שליש אוכלוסיית עולם אנטישמית מחוץ לארון על איזו סובלנות אתה מדבר בדיוק?
        תיהיה סובלני אליי, וליהודים, ולא גזען ומוסרי וכל המילים היפות שאתה משתמש אליהם כלפי אחיך אחר כך תתפלא איך יכבדו אותך בחוץ.
        כבד את אביך ואת אמך .

        • למה אתה מתחזה ללוחם בשייטת?

          לא תענה ברעך עד שקר, 23/10/09 06:39

          כל מי שמכיר את השייטת יודע שאין בה דתי לאומני (מה שאתה) או מישהו עם דעות כמו שלך?

          • במקרה אתה טועה

            שייטת 13, 23/10/09 12:25

            90 אחוז מהיחידה אלו אנשים עם דעות הגיוניות וריאליסטיות כמו שלי אחרת הם לא היו ביחידה כה התנדבותית . 90 אחוז מכלל הסיירות והיחידות המובחרות בצבא הינם אנשים ערכיים כמוני שהשקפת עולמם מקבילה לשלי , ואף יותר הם אכן שייכים לבית היהודי הלאומי אותם אנשים שפונו בהתנתקות , נכון להיות אחוז גדול יותר של יהודים גאים ואמיתיים יושבים בקצונה מה שיחזיר את צהל לדרך הישר בטווח ה 10 שנים הבאות ברמת הקצונה והפיקוד הבכיר

        • מסכים איתך - שמח לקרוא את דבריך (ל''ת)

          עומר, 23/10/09 06:45

  • 51.

    המתנחלים הם האויב האמיתי, והחיילים האלה בוגדים (ל''ת)

    אם זה היה באמריקה - 20 שנה בגוונטנמו, 23/10/09 02:30

    • אפרופו בוגד... מי שמדבר ככה מראה לכולם כמה הוא בוגד! צהל יישר כח!

      ירד, 23/10/09 03:36

      י

  • 50.

    שנת מאסר בפועל ואחת על תנאי.

    עלקוצושל י., 23/10/09 02:29

    לכל הגיבורים
    שההורים שלהם יסעו שנה לבקר אותם בכלא 6
    יחד עם השלטים
    דפוק של שנה ונראה כמה הם שמחים על ה רעיון הגאוני

    ודרך אגב איפה אפשר להתנדב לסלק את המתנחלים בעתיד? משהו יודע?

  • 49.

    תגובה

    צנחן, 23/10/09 02:29

    מי שלקח את ההוויה הישראלית לקיצוניות

    מיותרת אלו הפוליטיקאים אשר מתחו את המיתר

    עד שהתפקע.

    מחר יהיה יום שונה.

    ממחר מותר גם ללא משמטים וללא אנרכיסטים

    לומר

    את דעתם.

    ממחר כל פוליטיקאי יחשוב טוב טוב ובזהירות

    אם יש לו אלקטורט לבצע מהלכים קיצוניים

    ושנויים במחלוקת.

    ממחר כל אחד ישרטט את קוי הסחף שאליהם הוא

    מוכן להגיע ולהסתכן בטביעה.החייל,

    הפוליטיקאי,

    האנרכיסט, המתנחל, הימני והשמאלני.

    ממחר משהו חדש קורה.

  • 48.

    להכניס את החארות לבית הסוהר ל- 30 יום שיפנו שם זבל.כצעד

    שש, 23/10/09 02:28

    ראשון לפינוי חומש. להתרסה פוליטית כזו נגד הצבא והמדינה חייבת להיות תגובה חריפה ומהירה.

    • ארץ ישראל שלנו (ל''ת)

      לפנות זבל? כצעד ראשון תן להם את כתובתך, 23/10/09 03:16

      • לפנות את הזבל פירושו

        אסף, 23/10/09 03:59

        לצאת מהשטחים ולתת לך ולחבריך המשיחיים לחיות תחת שילטון פלסטיני, מי יודע אולי חייכם בתור מיעוט יהפכו אותכם לליבראליים ומוסריים יותר

  • 47.

    כל הכבוד! העם איתכם! (ל''ת)

    שירי, 23/10/09 02:28

  • 46.

    למספר 5- מסכים איתך לחלוטין

    נדב, 23/10/09 02:24

    משהו בעייתי קורה פה לדעתי, כאשר גדוד שלם מכריז על סירוב פקודה מתוך הנראטיב הפוליטי העצמאי שלו, יש לנו בעיה רצינית

  • 45.

    זהו די! תמו ימי צבא העם הגיע הזמן לצבא מקצועי

    ronentat , 23/10/09 02:23

    צבא אמור להיות א-פוליטי, צבא אמור למלא אחר פקודות מהדרג המדיני, צבא אמור להיות יעיל וממושמע אחרת זה כבר לא צבא אלא פלנגות.
    מקרה חמור זה מראה על כשלון חמור בדרג הצבאי והמדיני, כשלון חרוץ בביסוס צה''ל כצבא מקצועי בעל שרשרת פיקודית יעילה.

    אלו לא חיילים! הם מאומנים היטב, לובשי מדים ובגיל צבא- אבל חיילים הם לא! חייל הוא בורג במערכת ותפקידו הוא למלא אחר פקודות של הדרג המדיני, לא מתפקידו להחליט אלו פקודות מתאימות לו ואלו לא.
    כל עוד מפקדיו לא פוקדים עליו להרוג אזרחים חפים מפשע, לבזוז רכוש או לסכן את עצמו לחינם, אין מקומו של חייל להפעיל כל שיקול פוליטי באם למלא אחר פקודה או לא.

    ולכן מכיוון שהפוליטיזציה של צבא העם הגיע למימדים כאלו, הגיע הזמן להקים תחתיו צבע מקצועי, עם חיילים מקצועיים, ושרשרת פיקוד מתפקדת.

  • 44.

    ללא פינוי חלק גדול מההתנחלויות מדינת ישראל תפסיק להיות יהודית

    יגאל בת ים, 23/10/09 02:22

    מעורבות הדת בפוליטיקה תביא לקץ המדינה כבית הלאומי לעם היהודי.
    ארץ ישראל תהיה שלמה אך עם רוב ערבי.

    • ארץ ישראל לעם ישראל. (ל''ת)

      עם אזרוח עובדים זרים, בוודאי לא יהיה רוב יהודי, 23/10/09 03:26

    • היי ציפי

      אחד העם, 23/10/09 12:47

      מה קורה?
      לא נמאס לך להגיד את אותם שטויות כל 5 דקות

  • 43.

    חמור חמור ומסוכן!!

    רועי, 23/10/09 02:14

    חיילים טיפשים. ישר לכלא.
    בצבא אסור שתהיה דיעה פוליטית.אסור.

    • שב בשקט מי ביקש את דעתך (ל''ת)

      רם, 23/10/09 03:35

  • 42.

    כל הכבוד! מי שצריך להתעסק בפנוי זה אך ורק (ל''ת)

    המשטרה הכחולה ולא הצבא, 23/10/09 02:14

  • 41.

    נו שמאלנים, מה תעשו עכשיו? תקראו להעיף את כל הגדוד ממהצבא?

    שמאל = מחלת נפש, 23/10/09 02:12

    אם תעשו את זה תגלו מהר מאוד שאתם נשארים בלי לוחמים שידאגו לזה שתוכלו לשבת בנחת בבית הקפה התל אביבי שלכם ולדבר על כמה אתם שונאים להיות ישראלים...

    • אני מילואימניק לוחם ושמאלני

      בועז, 23/10/09 02:46

      איפה אתה במילואים?

      • התפקיד שלו זה לכתוב טוקבקים בסיטונאות

        ש, 23/10/09 03:55

        לגרום להזויים לחשוב שיש להם תמיכה רחבה בעם. אבל אז תבוא התנתקות נוספת והם ימצאו את עצמם לבד במערכה.

  • 40.

    אני רואה כאן תשובה על חורבן גוש קטיף השומרון

    אחד שמבין בכל דבר, 23/10/09 02:08

    אני רואה כאן תשובה על חורבן גוש קטיף השומרון

  • 39.

    אני רואה כאן תשובה על חורבן גוש קטיף השומרון (ל''ת)

    אחד שיודע הכל, 23/10/09 02:07

  • 38.

    גדוד שמשון - עבריני ימין.להדיח מהצבא ומייד את הגייס החמישי הזה. (ל''ת)

    אודי, 23/10/09 02:05

    • תוציא את התסכול שלך במקום אחר! גיס חמישי שכמוך (ל''ת)

      עבריין מחשבים! מיד להדיח אותך מלהגיב בטוקבקים, 23/10/09 03:14

      • אותך צריך לשלוח לאיראן

        א.א, 23/10/09 03:56

        שם אתה מתמזג היטב, רק תיזהר ממתנגדי המשטר הם עלולים להיות ליבראלים, שלא נדבר על בעלי מוסר.

  • 37.

    יהודי לא מגרש יהודי!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    כל הכבוד!!!!!!, 23/10/09 02:03

  • 36.

    תכל'ס מסכים איתם

    מחנה יודה, 23/10/09 02:01

    אני לא בעד סירוב פקודה אבל אם היו אומרים לי בזמן הסדיר שאני הופך לשוטר תנועה וצריך לדפוק לאחי קנס, הייתי גם אני מסרב פקודה. בשביל זה יש משטרה (ולא מג''ב).
    זאת פקודה בלתי-חוקית נקודה.

  • 35.

    עם ישראל חי! על אפם וחמתם של השמאלנים, הערבים והנשיא חוסיין. (ל''ת)

    אני כל כך גאה בכם אחים שלי!!!, 23/10/09 02:01

  • 34.

    צעירים ומטומטמים בצבא אין פוליטיקה

    מוטי, 23/10/09 02:00

    שלחו אותם הבייתה, מסוכן להחזיקם בצבא, שיילחו לרבי שיזיין אותם אולי בשעורי תורה

    • there is no other army then tsva hashem!

      or lagoim, 23/10/09 04:57

      you are so stupid am ikesh ve ptaltal!
      god gave us pkoodot ! and hahsem is the only one to give us pkoodot not human beings who dont see the whole picture! we are just flash and blood! the pkooda from hashem is not to give our holey land to the sitra achra ! its our place to work and worship him! and by that to bring peace to the whole world!!!!
      I'm sire you reacting like this because you dont believe the tora is from hashem ,so you better start and research the truth
      but realyyyyy searching
      good shabas

  • 33.

    למרות שאני ימני קיצוני ושונא ערבים...

    יהודי גאה., 23/10/09 01:59

    הייתי זורק את כולם לארבעה חודשים בכלא. ברע שגדודים בצבא יוצאים באמירות פוליטיות כל העסק מתפרק. מחר יכריז גדוד אחר שלא יפנה לעולם ערבים מבתיהם. המתנחלים יורים לעצמם ברגל. הפוליטיזציה תחזור אליהם כבומרנג. כאיש ימין (אפילו קיצוני) אני קורא לרסק את התופעה הזאת בכל האמצעים. הצבא כפוף לממשלה. נקודה!!!!!!!!!!!!!!!

  • 32.

    כל הכבוד, מצדיע לכם

    אלון בן קדוש, 23/10/09 01:59

    עדיין לא מבין איך חיילים ביצעו את ההתנתקות ולא סרבו פקודה בהמונייהם שלא לדבר על הקצינים.

  • 31.

    אשכי שומרון ג מערב, חומש וסיקיריקים למיניהם יעניקו אזרחות לתושבי גנין

    האביר מצידון, 23/10/09 01:59

    בסוף מטורפי הימין הקיצוני יגרמו לנתינת אזרחות ישראלית לתושבי שכם ןגנין ובכך כמו לפני 2000 שנה יביאו לסופה של מדינת היהודים. טוב אני בטוח שהם ימצאו שאנשי החמאס והגיהאד לא מאד שונים מהם.

  • 30.

    גאים בילדים שלנו'' (ל''ת)

    גאים בילדים שלנו'', 23/10/09 01:59

  • 29.

    רק אלה יחזירו את הכבוד לגדוד שמשון!

    אוהב גבורה יהודית, 23/10/09 01:58

    גדוד שמשון היה ידוע מאז ומתמיד כגדוד מצטיין בלחימה ביו''ש, מה קרה בזמן האחרון??

  • 28.

    SUPER, ITS ABOUT TIME, WE LOVE OUR SOLDIERS

    EYAL, 23/10/09 01:57

    KOL HAKAVOD LE' TZAHAL.........A

  • 27.

    כל הכבוד להם!!!!!!!!! לא לפנות אף אחד יותר די לחוצפה

    עדי, 23/10/09 01:51

    זאת בושה וחרפה לא צריך לפנות אף אחד יותר!!!!!!!!!
    אני מלאת גאווה כל הכבוד לחיילים

  • 26.

    טוב מאוד! לא ייתכן שהחיילים ימנים וכל פיקוד הצבא נשלט בידי סניף של מרץ

    אלון, 23/10/09 01:50

    והמדינה נשלטת בידי אליטה של שופטים שמאלנים
    הגיע הזמן למהפכה דמוקרטית אמיתית, שרצון העם ישלוט

  • 25.

    קודם לכלא ואח''כ מחוץ לצבא (ל''ת)

    אזרח, 23/10/09 01:50

    • לך לעזאזאל (ל''ת)

      יהודי נאמן, 23/10/09 02:44

      • אתה לא יהודי ולא נאמן

        מילואימניק, 23/10/09 03:54

        חוץ מלפאשסטיות, לה אתה מאוד נאמן

    • מפיך לפרקליט הצבאי

      עלקוצושל י., 23/10/09 04:01

      והייתי מוסיף סילוק מהצבא עם קלון

  • 24.

    כל הכבוד לחיילים

    מור, 23/10/09 01:50

    גם אני עם היו מציאים לי לפנות ישוב הייתי מתחרט אחרי מה שעשינו בשבילם בהתנחלויות בגוש קטיף שלא יצא לנו מזה כלום הגיעו עד באר שבע,עשו שם מחנות של חמאס אז מה יצא לנו מזה שנביא להם את יהודה ושומרון יזרקו על תל אביב,נתניה,הרצליה והישובים אחרים,כל הכבוד לחיילים

  • 23.

    מרגש מאוד שסוף סוף יש בצהל קצת ציונות וגאווה לאומית (ל''ת)

    יובל ארהב, 23/10/09 01:48

  • 22.

    איזה כיף

    אחד העם, 23/10/09 01:47

    אני יכול סוף סוף ךהיות גאה בצבא שלי, כמן בזמן שאני הייתי לוחם

  • 21.

    כולם לכלא +השמאלנים!!!!!!!!!!!!והמשתמטים! (ל''ת)

    ימני קיצוני, 23/10/09 01:46

  • 20.

    ועל מעשה כזה לא מגיע פרס נובל לשלום? (ל''ת)

    הנרי קיסנג'ר, 23/10/09 01:45

  • 19.

    Im right but,last thing I wish to c politization of the IDF (ל''ת)

    thinker, 23/10/09 01:45

  • 18.

    מיד לכלא אני ימני צבא זה צבא (ל''ת)

    משה כהן, 23/10/09 01:45

    • הנכונה. כל הכבוד לשמשון! על החתום :ימנית (ל''ת)

      אז מה אם אתה ימני , זה לא נותן לך מונופל על הדרך, 23/10/09 03:13

      • כל הכבוד משה!!!

        שמאלני, 23/10/09 03:52

        קצת יושר ומוסר חוקתי עוד לא הרגו שום ימני.

        • כל הכבוד לחיילים! אמיצים ומייצגים את העם (ל''ת)

          חיים, 23/10/09 10:34

  • 17.

    שיקחו שמאלנים שלא עשו צבא למשימה... (ל''ת)

    מה הבעיה, 23/10/09 01:45

    • ואם עשיתי צבא אני גם יכול?

      שמאלני, 23/10/09 04:01

      תצחק תצחק, אבל אני מכיר לא מעט חברה שתמורת לא הרבה כסף ישמחו לעשות את העבודה הזו כמו שצריך. אם חצי מהמשכורת שלך הייתה הולכת לממן את המאחזים האלו, גם היית שמח להיפטר מהם.

  • 16.

    למה כתבו רק מה הם לא עושים?

    טבעוני, 23/10/09 01:44

    אולי שיגידו מה הם כן מוכנים לעשות ואיזה פרחים לשלוח להם בתמורה לעשייתם.

    בתקווה שבקרוב נניח פרחים על קבריהם.

    • השתגעת?! הלוואי שנניח פרחים על קבריהם?!?!

      לאון, 23/10/09 02:56

      אלו לוחמי צה''ל!!! יהודים וישראלים!
      אתה מאחל למותם בגלל שאתה לא מסכים עם האקט שלהם?!

      אני מתבייש להיות עם אנשים כמוך באותה המדינה!

      • מה אתה מתפלא, אף פעם לא שמעת שמאלנים? (ל''ת)

        מישהו, 23/10/09 03:12

      • אל תתפלא: הוא שמאלני. זאת האמת העלובה שלו. (ל''ת)

        דני, 23/10/09 14:10

    • אני איש שמאל ומתבייש במטורפים כמו טבעוני

      שונא פרובוקטורים מימין ומשמאל, 23/10/09 05:54

      טבעוני אתה יכול להיות פרובוקטור ימני קיצוני או פרובוקטור שמאלני קיצוני, בכל מקרה דבר אחד ברור, אתה אדם דפוק ואומלל

  • 15.

    בושה וחרפה

    חייל פשוט, 23/10/09 01:44

    דבר ראשון בטח מדובר במחלקת ביינישים ולא בכול חיילי הגדוד. דבר שני לדעתי יש לנהוג בצורה קיצונית ופשוט לשחרר אותם משירות. לא כלא ולא ריתוק פשוט להעיף אותם מהצבא.

    הצבא חייב למלא פקודות ולא יתכן כי חיילים יעשו ככל העולה על ראשם.

    מה היה קורה אם גדוד כולשהו היה מרים שלטים נגד הכיבוש או מבצעים בעזה.

    פשוט בושה לנו שיש כאלו קיצוניים מכול הצדדים

    • למרות שאתה חפ''ש תגובתך היא ההגיונית ביותר ברצף הטוקבקים (ל''ת)

      גיל, 23/10/09 10:19

  • 14.

    צה''ל לא צריך להיות מופקד בידי האלופים ושר הבטחון אלא בידי הרבנים שליטא (ל''ת)

    וכך יבוא המשיח, 23/10/09 01:44

  • 13.

    ה' עמכם גיבורי החיל (ל''ת)

    נחמיה, 23/10/09 01:44

  • 12.

    זה כבר כנראה באמת הסוף שלנו.

    רועי, 23/10/09 01:43

    ההפיכה הצבאית רק בדרך...

    • הם התקוה שלנו! (ל''ת)

      נראה ששכחת להוריד את המכסה מעדשות המשקפת שלך!,, 23/10/09 02:53

  • 11.

    כעת מתחילה הספירה לאחור

    תחילת הסוף, 23/10/09 01:41

    לקראת התפוררותה של מדינת ישראל המוכרת לנו. כאשר מאות מחיילי צה''ל מפגינים דעה פוליטית בריש גלי קבל עם ועולם, זה מסמל שינוי גדול. השינוי הוא בהפיכתו המופגנת של צבא העם לצבא חלק מהעם, ובהתרסה מופגנת של הרשות המבצעת כלפי הרשות השולטת, יש בכך כדי להורות על כיוון חדש לחלוטין בהווייה הישראליתץ לטוב או לרע ימים יגידו(לדעתי לרע, רע מאד), אבל מדינתנו הישנה והמוכרת תיעלם ללא שוב.

    • The end of the Left elite rule

      Ilan Berkovic, 23/10/09 02:19

      You demonized them, loughed at them while they died for you, blamed them for that is wrong with the world, in ways that would have made the nazis proud. Now you awakend a giant and the bubble that you created is about to get popped. Good luck, and good redence to the old, empthy self hating elite, hello good old zionism

    • כאשר הצבא משמש ככלי פוליטי של השמאל הקיצוני - אל תתפלא שזו התגובה (ל''ת)

      אגוזניק, 23/10/09 02:22

    • יפה אמרת! מחמאות על הניסוח המרוהט! (ל''ת)

      גיל בן דוד, 23/10/09 02:28

    • וזה שהקיבוצים דאגו למלא שורות בגדוד השטחים זה לא היה

      דמוקרטיה, 23/10/09 02:35

      הצהרה פוליטית של מאות חילים? אל תמהר להספיד את המדינה.

    • לצערי אני מסכים עם כל מילה

      שפוי, 23/10/09 02:41

      יש להעניש את כל מי שלקח חלק במרד הזה (שלא יהיה ספק, זה מרד לכל דבר) ואם צריך גם להעיף אותו מהיחידה.

      • מסכים, אך את המפגינים צריך להפריש מהצבא ולא רק מהיחידה

        גיל, 23/10/09 09:27

        הם אינם ראויים ואינם מסוגלים להיות חיילים

  • 10.

    כל הכבוד

    סיירת גולני, 23/10/09 01:40

    ניתן לגדודיונר אשכנזי ולדגנרל ברק להזיע ולהתפתל

    • הבחירה בידם: שירות כעובדי רסר 3 שנים-או כלא... (ל''ת)

      Ehad Haam-Zionist, 23/10/09 02:05

      • You are like the band on the Titanic

        Ilan Berkovic, 23/10/09 04:26

        Keep playing your tune even thou you know your time is up. Perhaps its time for you to use your Polish passport before being tried as a traitour

    • מה אתה חותם סיירת גולני? אתה עלבון למין האנושי. (ל''ת)

      איציק, 23/10/09 02:06

    • מה הקשר???

      גולנצ'יק, 23/10/09 02:18

      כל הכבוד לציונות.... אני דוגל באותה דעה... אך צבא אינו אמור ליהיות פוליטי... חוסר משמעת , טימטום של ילדים בני 18, אשר אינם יודעים את השלכות המעשה...

  • 9.

    כל הכבוד לחיילים (ל''ת)

    מאיר, 23/10/09 01:38

  • 8.

    לא יהיה עוד גירוש!

    אסף, 23/10/09 01:38

    לא יהיו חיילים לגירוש הבא! רוב מוחץ של הקרביים כתום!!!

    • אז זה כבר לא צבא הגנה לישראל אלא פלוגות המורדים של הכתומים (ל''ת)

      ronentat , 23/10/09 02:24

    • כן, כן, גם יקרו ניסים כמו בגוש קטיף שימנעו את הגירוש

      אסי, 23/10/09 02:29

      אולי גם רחל אימנו תגיע כמו בעזה
      חבורת הזויים שחייה בשקר של עצמה

    • יכול להיות אבל בסוף נאטו יכנסו בנו כמו בבלגראד ובזכותכם תקום ישראטין

      רוני, 23/10/09 02:30

      קנאים וסיקיריקים עליך ישראל.

  • 7.

    חיילים עבריינים

    עידו, 23/10/09 01:38

    בטח מחר גם יגנבו נשק מהצבא וימכרו לפלסטינים

  • 6.

    כל הכבוד

    שמאלני אבל עם ראש פתוח, 23/10/09 01:36

    כל הכבוד!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 5.

    לזרוק את כולם לכלא

    גיא, 23/10/09 01:36

    ולהחזיר אותם לשרת בתור טבחים ונהגים (וגם זה רק במידה והם מראים שיפור). אני לא הייתי רוצה להיות תלוי באנשים כאלו בקרב:

    מה אם חייל מצ'וקמק כזה יצטרך לפתוח ציר בשבת וידרוש לדחות את זה לצאת השבת?
    מה אם חובש כזה יצטרך לטפל בפצוע בשבת ויסרב לעבור על ''איסור קריעה'' של התחבושת והפצוע ימות?

    אין לבוגדים האלו מקום בשורות הצבא, סרבנות ומילוי פקודות סלקטיבית היא סרטן בגופו של צה''ל. סרטן צריך להסיר כירורגית.

    • אני לא יודע מה התגובה שלך יותר אדיוטית או שקרית.. נו מה חושבים השאר?

      ----דורון, 23/10/09 03:16

      אני חושב אדיוטית.

      • ברור הרי אתה סטיקר מהלך

        א.א, 23/10/09 03:44

        חוץ מסיסמאות אני בטוח שאין לך כלום להציע. חיילים צריכים לבצע את מה שהוטל עליהם ובמקרה הצורך, נקודתית, להתנגד אם הם חושבים שהפקודה בלתי חוקית בעליל (זוהי חובתם). לבטח לא להצהיר מראש מה הם מועילים לעשות ומה לא, הם לא חיילים על תנאי.

      • מה שקרית?

        ש, 23/10/09 03:51

        לוחם שנגרר לפרובוקציות וממהר להכריז בראש חוצות על סרבנות תוך כדי ביזוי של המעמד ושל המשתתפים בו, על לוחם כזה אי אפשר לסמוך. בטח שלא בשעת מבחן.

        עכשיו הם לא ממלאים פקודות אבל בזמן מלחמה יהיה בסדר? ''סמוך''?

  • 4.

    גדול! (ל''ת)

    אני, 23/10/09 01:35

  • 3.

    יישר כח.כל הכבוד! חזקו ואמצו! (ל''ת)

    אדם, 23/10/09 01:32

  • 2.

    לא לזרוק לכלא. פשוט לזרוק מהצבא.

    מילואימניק נטחן, 23/10/09 01:31

    הצבא יסתדר מצוין בלי חיילים גרועים שכאלה.

  • 1.

    צה''ל צבא העם ולא צבא השמאל!!!!

    ליאור, 23/10/09 01:31

    ויתרנו על עשרות אלפי ק''מ
    מה קיבלנו?

    • כנראה שאנך מבין מה באמת קרה היום. התחלת סוף המדינה.

      יריב א. , 23/10/09 02:58

      כנראה שחברתם לנטורי קרתא. השאלה האמיתית היא האם שאר בהעם ישאר כעכברים בחוריהם או יצא וישאג כאריות.

      • את התחלת סוף המדינה הבאתם אתם משלום עכשו, אוסלו והתנתקות

        דוד, 23/10/09 05:11

        החברה האלה - את צה''ל שאהבנו פעם - שמגן על יהודים ולא נלחם בהם.

        מה שנכון שזה התחלת סוף שלטון האליטות - אתה יריב מיעוט קטנטן - ובקרוב תפסיקו לרדות בעם ישראל