• 119.

    די ליפיי הנפש!!!

    אורטל, 19/04/10 16:35

    די מספיק עם זה. יצחק אוביץ אתה שקרן ופחדן. מה אתה מנסה לעשות בדיוק עם המכתב שלך? לגרום לאביבה ונועם שליט להרגיש רע על זה שהם רוצים את בנם בבית בריא ושלם אחרי שנים ארוכות של שבי אכזרי???????? תתבייש!! אתה וכל מי שחושב כמוך!! כאילו שאתה לא יודע שהוריך יעשו בדיוק אותו דבר אם אתה תיפול בשבי.אתה יפה נפש עלוב. שחרורו של גלעד שווה גם 10 אלפים מחבלים לא רק אלף. בושה!!!!

  • 118.

    גבר !!!

    אביעד, 26/11/09 14:16

    כל הכבוד על האומץ.
    הלואי שלאש ממשלתנו היה את אותו האומץ, והוא היה נוהג לפי מה שהוא חושב באמת.

  • 117.

    צודק! אסור לתת לארגוני טרור לשלוט בנו!

    נהג טנק מחטיבה 7, 26/10/09 09:50

    מדינה חפצת חיים לא יכולה לשחרר מאות מחבלים שירצחו עשרות אזרחים תמורת חייל אחד. צריך להיות דרך אחרת לשחרר את גלעד- לא בכניעה לטרור!

  • 116.

    אותך 'התכוונת' נפדה אם וכאשר... במכירת חיסול??????

    maia, 25/10/09 19:46

    כמה אתה מקבל על הטמטום וממי???????

  • 115.

    זו הגבורה האמיתית לומר את שהרוב אינו רוצה לשמוע אך נכון

    כל הכבוד לחייל, 25/10/09 19:19

    חזק ואמץ חייל יקר הלוואי והנהיגים יפעלו בדרך שקולה ללא שיחרור אסירים אך למרר לאוייב את חייו עד להחזרת שליט במהרה

  • 114.

    יוחזר שליט בכל מחיר!אפילו 50000 מחבלים יהיה כדאי (ל''ת)

    שולה, 25/10/09 16:42

    • קצת מחשבה...

      כפיר חי כהנא, 26/10/09 15:27

      ואם אחד מאותם 50,000 שציינת יבצע פעולת טרור (שוב) בה יהרגו אימך, ילדייך ובעלך? תגובתך תישאר זהה? הרי לכל חלל פעולת איבה יש אמא, אבא ובני משפחה אוהבים...

  • 113.

    ה''חייל'' הזה בוגד בעם ישראל ובגלעד שליט-יש למסור אותו

    דן, 25/10/09 16:37

    לערבים ולדרוש את גלעד היקר במקומ
    יש גם להדיחו מצה''ל

  • 112.

    מסכים לגמרי. כנסו

    חייל מילואים, 25/10/09 14:17

    הוא צודק. אם כל הצער. גם אני אבא וגם משרת במילואים. עדיין אני מוכן לחתום עבורי ועבור הבן שלי שלא לקבל שום נוסחא חוץ מ1 תמורת 1. אחרת יפגעו הרבה ילדים/אנשים אחרים. ואם נחשוב קצת: מה יקרה ברגע שיבקשו את שדרות או באר-שבע תמורת חתוף? מה אז? כמו כן מישהו זוכר את שמות ההרוגים בעזה, מישהו מדבר אליהם? הם שילמו מחיר יותר כבד משליט,וזה בסדר?

  • 111.

    עם ישראל כולו מודה לך. חזק ואמץ. אתה מייצג את השפיות שהלכה לנו לאיבוד (ל''ת)

    ישראלית, 25/10/09 13:49

    • ממש ככה. (ל''ת)

      שריונר, 12/11/09 09:23

  • 110.

    אוביץ צודק ואמיץ מאד

    אלי, 25/10/09 12:15

    אוביץ לא יושב בכורסא ונותן עצות. הוא, באומץ בלתי רגיל, אומר שהוא אישית ׁ(חייל מילואים) מוכן לשאת במחיר אישי בשם עיקרון!
    הלוואי והממשלה הרופסת תיקח ממנו דוגמה, והתקשורת תפסיק כבר את הפסטיבל האובססיבי סביב שליט.הגיע הזמן בתקשורת שתשמיעו דעות של אחרים! ליבי על המשפחה שעושה לבנה, אבל לממשלה צריכים להיות שיקולים של שמירה על אלה שלא נחטפו עדיין.

  • 109.

    לעשות עיסקה חדשה אם החמאס ולהחליפו בגלעד שליט (ל''ת)

    פקק תנועה , 25/10/09 11:46

    • בנוסף לפקק אתה גם חצוף וטיפש (ל''ת)

      אחד, 25/10/09 14:49

  • 108.

    סתם אחד שמחפש כותרות על חשבונו של שליט! (ל''ת)

    לדבר זה פשוט, 25/10/09 11:25

  • 107.

    יצחק, יישר כח (ל''ת)

    רחלי, 25/10/09 11:05

  • 106.

    טוב למות בעד ארצנו ! את זה צריך להפנים !

    שלמה, 25/10/09 10:47

    מולדת,גאווה,לא נקנת בלהיות חלש או התחשבות
    בהורה כזה או אחר,ברור שמתחת לפני השטח צה''ל
    ומערכת הבטחון עושים הכל בכדי להימנע ממצבים
    כגון חייל שנחטף {ג,שליט} אבל כשזה קורה לצערינו
    בתור תושב מדינה {פרט,כלל}שלא להביע דעה ולא
    להציג בכינות ורפיסות,מי שצריך לדאוג לחייל חטוף דואג{צה''ל,ממשלה}וידאג גם מבלי שנחווה את דעתינו.......... 

    • אל תנדב אחרים, תמות אתה בעד ארצנו. (ל''ת)

      ליאור, 25/10/09 13:15

      • למגיב הנ''ל ---- אם אינך מאמין לאימרה ''טוב למות בעד ארצינו''

        שלמה, 26/10/09 01:00

        אז תהגר לארץ שלא נלחמת על קיומה וריבונותה,
        ואז בטוח שלא יהיה לך על מה להתבכיין !

    • חייל צריך לפעמים למות בשביל מדינה-זה לא מחיר מופרז (ל''ת)

      שלהבת מוריה, 25/10/09 16:43

  • 105.

    האמת איתך

    ערן, 25/10/09 10:12

    מילאומניק יקר , אני מסכים איתך בכל מילה!!!!
    וגם אני כחייל מילואיים היה ויאופשר לי לחתום על טופס ויתור שיחרורי כשבוי על מנת שישוחררו אלפי רוצחים צמאי דם , אשר גם ככה ימשיכו לעסוק בפעילויות טירור למיניהם , אז כן ההיתי חותם עליו בלב שלם ושקט!!!
    ועם כל הכבוד למשפחת שליט , שאני כאזרח פשוט במדינה הזו בהחלט יכול להבין ולהסכים עם דרכם, ההיתי אומר כך:
    תבינו זה לא צודק שבכדיי לשחרר את בינכם ,עשרות ואולי מאות ימתו וירצחו, זה לא צודק ולא מוסרי . אני רק שואל את עצמי שאלה אך מר שליט האב יישן בשקט שאלפיי צמאי דם ישוחררו וחושבים על מהלך הפיגוע הבא!!
    לסיכום אוסיף ואומר אל נישכח שהוא חייל קרבי בחיל השיריון הישראלי וכן זה חלק מתפקידו גם ליפול בשבי ושלא נדבר על כלל המחדלים שקראו במהלך אותה חטיפה ושגרמו לאותה חטיפה מיותר.
    וכן גם אם אותי יחטפו במהלך שירות מילאויםוזה כולל גם אותי
    אשמח לתגובות
    ערן

  • 104.

    דברים של טעם עם הרבה הגיון

    יאיר, 25/10/09 09:56

    צעיר, אבל מאד בוגר, התבטאות מאד אחראית.

    טוב לשמוע קולות כאלו של הגיון צרוף ולא רק קולות מתוך 'העדר' המתבכיין.

    אשרי העם שאלו הם בניו !

  • 103.

    כשהשכל נלחם בלב - כל הכבוד על האומץ (ל''ת)

    יקירמרכז, 25/10/09 09:03

  • 102.

    אם הבן שלי היה נחטף....

    נתן, 25/10/09 08:54

    אם הבן שלי היה נחטף הייתי לא מעניין אותי אם היו משחררים 10000 מחבלים, לא היה מעניין אותי כמה אלפי יהודים היו נהרגים, לא היה מעניין אותי שבכך אעודד את הערבים לנצח אותנו, הייתי שם פס על כולכם ומצפצף על כל מדינת ישראל!!!

    (...וזה בדיוק מה שעושה אבא של גלעד שליט)

  • 101.

    אולי תשאל את החמאס אם הם מוכנים לעשות ''החלפות''??

    אמאל'ה 2, 25/10/09 08:40

    שישחררו את גלעד ויקחו אותך,
    נראה לי רעיון בכלל לא רע.
    אם החלפת אותו בטנק, אולי תחליף אותו גם בצינוק?

    • 101 אתה ממש אבל ממש חכם..... (ל''ת)

      ירושלמי, 25/10/09 10:31

  • 100.

    ישר כוח (ל''ת)

    ג.נ, 25/10/09 07:29

  • 99.

    אני איתך! מסכים לכל מילה

    לוחם במילואים, 25/10/09 07:17

    תאמין לי נהיינו עם של סמרטוטים שמסכימים לכל עסקה.
    אחד תמורת אחד זו דעתי.

  • 98.

    ברוך השם מאז הפכתי לש''סניק הפסקתי לעבוד ולשרת בצה''ל ולכן גם אותי אל

    צנחן במיל. וש''סניק בהווה, 25/10/09 05:56

    תפדו אם אני אתפס בשבי.

  • 97.

    מי יציל את אוביץ?

    ישראלי, 25/10/09 04:49

    דוד אוביץ הוא בסך הכל נער מבולבל ומסכן שנתלה בדבריו של משה פייגלין, ממשיכו של מאיר כהנא - והכהניזם, ממנו צמחו תנועות ימניות קיצוניות כמו גוש אמונים המטיפות לאידיאולוגיה גזענית ואלימה! שהיא עדיין מחוץ לקונצנזוס הישראלי. אבל, אני מקווה שאוביץ יתפכח, יצטלל, יקיץ מהר מהשיכרון העצמי שמספק לו הפרסום, לפני שחס וחלילה הבחור התועה יוסת למעשה אלים.

    • תרגום: ''איך הוא מעז לחשוב אחרת ממני, מה''קונצנזוס'' הדורסני? (ל''ת)

      דובב, 25/10/09 07:56

    • קביעת סטיגמות מובילים בהכרח את הדיון למקומות לא רלבנטים - ולמעשה רק

      זלמנוביץ ישראל, 25/10/09 11:26

      מראות את הבעיתיות בהשקפה שלך...

      אני מניח כי אתה פסיכולוג מוסמך שבדק את ה''נער'' כשקבעת כי מדובר בנער ''מבולבל ומסכן''... אגב, גם למילואימניק צעיר מותר שתהיה דעה משלו ! - גם אם היא סותרת את דעתך...

      לגבי פיגלין, מאיר כהנה וגוש אמונים - אין ספק כי רוב הציבור היהודי תומך בליבם בדרכם !!! ברור כי זהו הפיתרון האידיאלי למדינת ישראל.

      כשצד אחד לא מכיר בך ולא רוצה אותך כאן וכל ''הסכמי הבייניים'', המחוות, הנסיגות וההתנתקויות משמשות אך ורק לשם צבירת מעמד וכח ליצור אי לגיטימציה למפעל הציוני,

      נותר רק: או להושיט את הלחי השניה (כנראה השקפתך) או להתנגד בכל הכוח !

      כשבזמנו ביטלת את כל הדעות נגד הסכם אוסלו - והפכת אותם לדעות ''ימניות קיצוניות'' אפילו שהם היו קולות ההגיון האמיתי - אז מה באמת תוצאות אותו הסכם ?

      כ 2000 קורבנות שלום, 2 אינטיפדות, מבצע חומת מגן, שלום הגליל 1 ו 2, עופרת יצוקה, ואחרי הכל מצבינו הרבה יותר קשה מלפני ''הסכם'' אוסלו...

      כאמור, קביעת הסיגמות חוסמות כל אפשרות לנהל דיון אמיתי - ויש לנו רק ארץ אחת...

  • 96.

    אתם חיות אדם

    kadpw7 , 25/10/09 04:36

    קודם כל נתחיל מזה שגלעד הוא לוחם והנהג הזה לא. דבר שני, הוא חתיכת סמרטוט ואם היו חוטפים אותו באמת לא היה שווה לשחרר. אם גלעד חלילה ימות אתם אפילו לא תצטערו על כך, רואים לפי התגובות. תסתכלו טוב טוב בראי, ותגידו לעצמכם - מספיק להיות חיות, מספיק לטרוף, מספיק לסדיזם סביב המעונה הראשי גלעד שליט. כל אחד נהיה פתאום גיבור ומפרסם עם גלידה ביד מתוך הכורסה: ''אם אותי יחטפו...'' איזה חוסר אנושיות, אני מתבייש לחיות כאן. בכל מקום אחר נושא זה היה טאבו מוחלט ואף אחד לא היה מעיז לדבר בגנותו של חטוף

    • תגיד ''יפה נפש'', אתה חושב שהרוצחים שישתחררו לא יהרגו מישהו בהמשך?

      Avi Ecuador, 25/10/09 06:18

      אולי זו תהיה הבת שלך, מה תספר לנו אם יקבלו 72 בתולות על אימא שלך?
      שמע, יש לי הצעה בשבילך, תקיא את עצמך מאיתנו!

    • אתם רושם בכל מקום אחר.....

      יוסי, 25/10/09 13:20

      בוא תראה לי ''מקום אחר'' שהיה מסכים לשחרר 1000 מחבלים ביניהם 450 מגדולי רוצחיו בשביל חייל אחד

  • 95.

    לכל יפי הנפש - תפסיקו לסתום פיות! בולשביקים!!!!!!

    איכס, 25/10/09 04:08

    הבן אדם אומר דעה שונה מדעתם - איזה רצח אופי אתם עושים לו!

    איחלתם לו שיפול בשבי, קראתם לו טיפש, רודף פרסום, אוהב מלחמה, מתנשא, חצוף, שפל, מגעיל, בעל עיני עגל, אידיוט, ילד קטן, צר אופקים, לא משכיל ופסיכופת.

    מה האדם אמר? ''אני לא מסכים שצריך להיכנע לכל דרישות האוייב בכל מחיר תמיד''. הוא אומר שהוא לא מייעץ מה לעשות במקרה של גלעד שליט, אבל במקרה שלו הוא לא רוצה שישחררו אותו - זכותו!

    כשהתשובה לטענותיו מסתכמת בסתימת פיות ורצח אופי, זה מוכיח שאין לצד השני מה להשיב.

    התשובות שלכם שיכנעו אותי בצדקת טענותיו. בנושא זה הייתי עיוור שפועל לפי רגשות, מקשיב יותר מדי למה שכולם אומרים ולא חושב מספיק עצמאית.

    יש צדק בדבריו, והרפש שאתם זורקים לא יצליח להסתיר זאת.

  • 94.

    מישהו יכול להסביר את הפיסקה על יוני נתניהו? אני גם שירתתי בשריון ולא

    שריונר במיל', 25/10/09 03:25

    מכיר שום אגדה או סיפור על יוני נתניהו וטנק..מה גם שאני לא מבין מה הקשר שלו(סיירת מטכ''ל) לטנקים בכלל...

    • יש איזו אגדה...

      גם שריונר במיל', 25/10/09 07:57

      יוני נתניהו עשה מסלול טנקים שלב מסוים של השירות שלו (כמו שכל מ''פ / מג''ד היה עובר פעם)
      יש סיפור על טנק שהוא היה של יוני נתניהו...

      • ביבי אולי היה מפקד הטנק אשר על המגדל בלטרון, בתפקיד תצפיתן לאחור. (ל''ת)

        טורונטו טורונטו, 25/10/09 14:59

    • יוני נתניהו קיבל סא''ל בזכות קשרים של הון ושלטון (ל''ת)

      יהודי מא''י, 25/10/09 16:41

  • 93.

    הוא פשוט מבטא דיעה לא פופולרית. (ל''ת)

    זכותו., 25/10/09 00:31

  • 92.

    המלך הוא עירום

    אבי, 25/10/09 00:26

    סוף סוף!!! צריך להגיד את זה בכל רם עשרות חיילים נהרגו ומסרו את נפשם כדי לכלוא את המרצחים האלה, הרבה מעמנו מתו מפיגועים אכזריים ונוראיים. אך אנחנו למען חייל אחד יקר ככל שיהיה מוכנים לזרוק הכל למצולות גם במחיר חייהם של הרבה ישראלים אחרים שבוודאי יבואו לאחר מכן. צריך להבין אין שום עניין להציל אחד על חשבון השני ובוודאי לא על חשבון הרבה ישראלים. צריך ןחובה לפעול לשחרורו אבל יש להגדיל ראש ולחשוב על דרכים אחרות ויש הרבה. ממבצע צבאי נועז ועד סנקציות חריפות נגד החמאס או נגד אסירי החמאס ועוד היד נטויה, שכחנו שאנחנו הצד החזק כאן ואנחנו צריכים להכתיב לאן זה יילך ולא החמאס. חברים זה טוב שיש לנו עם של רחמנים ככה אנחנו היהודים, אך מקבלי ההחלטות חייבים לפעול עם משקפיים רציונליות ולא להיות נגררים אחרי העם כעדר. מנהיג הוא מוביל ולא מובל גם אם זה לא נוח.

  • 91.

    אוביץ תותח!!!

    אפי, 24/10/09 23:38

    סוף סוף אדם עם אומץ והגיון בים הטירוף שסביב.

  • 90.

    Finally some common sense, Excellent letter

    Gabe, 24/10/09 23:26

    With fighters like you we will prevail. Enough with Shalit family's circus. The whole idea ''at any price'' is ridiculous, This country was won and exists by the 28,000 who died in liberating and protecting it, not to mention the many more wounded and mamed. Tens of thousands of families whom almost all were graceful and proud of their fallen members, understanding that this is the price we must (unfortunately) pay for living here. All rational arguments against the proposed Shalit deal are irrefutable.

  • 89.

    בטחונם וטובתם של חיילי צה''ל קודמים לצרכיה של משפחת שליט.עם כל הכבוד. (ל''ת)

    בטחונם וטובתם של חיילי צה''ל קודמים....., 24/10/09 23:23

  • 88.

    נושא כאוב ביותר

    רונית, 24/10/09 22:52

    דבריך אומנם נכונים ומוצדקים.אני במבט אמא לשני בנים שיהיו בריאים רוצה אותם ליידי בכל מחיר

    • כן, אולי את מוכנה לקבל שהרוצחים שישתחררו

      Avi Ecuador, 25/10/09 06:21

      ירצחו מישהו אחר במקום הבנים שלך, אולי את הבן של אחותך.
      מממ, נכון, עדיף לא הבנים, אני מבין אותך...

  • 87.

    לקרוא תגובת 29- צודק! (ל''ת)

    עומר בר, 24/10/09 22:39

  • 86.

    עשרות חיילים כמו גלעד נהרגו במהלך המעצרים

    יוס, 24/10/09 22:27

    המדינה שולחת את בניה למשימות אסטרטגיות כמו מעצרים בידיעה שהם מסכנים את חייהם.
    אם שניה נהיה קרים ונשווה את גלעד לכל חייל מן השורה, הרי שאנחנו מקדשים את חייו של חייל חטוף יותר מחייהם של חיילים היוצאים למשימה.

    לך תגיד לאמא שהמוות של הבן שלה היה לשווא, כי עכשיו משחררים את יעד המשימה בה נהרג בנה.

    גלעד שליט הוא כוח אסטרטגי או מכשול אסטרטגי. המדינה צריכה להחליט האם היא פועלת באסטרטגיה פופולרית חברתית,או באסטרטגיה בטחונית.

    לפי החוק הצה''לי מותר לירות באדם המסכן נפש או אפילו רכוש צה''לי. תחשבו על זה שבגלל חייל אחד צה''ל הורס עבודת מודיעין ופעילות מבצעית של שנים.

    חטיבות שלמות עבדו קשה ואיבדו חיילים בשביל תוצאה מבצעית רצויה. כעת בשביל חייל אחד ככולם, נזרוק את זה לפח.

    אני יודע שאני נשמע רע ביותר. אבל תנסו לחשוב שניה בצורה קרה ומחושבת כראש ממשלה. כאחד שתמיד צריך לבחור בטובת הכלל על חשבון הפרט לעיתים.

    אני רוצה לראות את גלעד ואפילו מאמין בחילופי שבויים. אבל לא צריך לאבד כל רסן. גלעד הוא חייל ככל החיילים ששולחים למשימות קשות. יש כאלו המאבדים את רגלם, יש המאבדים את חייהם ויש שיאבדו את חירותם

    • נכון!!! (ל''ת)

      Avi Ecuador, 25/10/09 01:02

  • 85.

    לכותב הנכבד אני מאחל לך בילוי נעים במעונות החמאס. אולי כבר...

    amitliraz , 24/10/09 22:26

    תלך ותסגיר את עצמך ותוכיח את יכולת ההקרבה שלך..
    לא מקנא במשפחתך.

    • תגובתך היא לא לעיניין (ל''ת)

      ארה''ב , 25/10/09 03:54

  • 84.

    צודק (ל''ת)

    לוחם במיל', 24/10/09 22:23

  • 83.

    סוף סוף בן אדם עם ראש על הכתפיים!!

    ח, 24/10/09 22:03

    מדינה לא מנהיגים עם רגש גם אם זה קשה וכואב מאד. מי שעוד לא מבין זה מלחמת עצבים..
    ומישהו יוכל להסתכל בעניים של המשפחות שיפגעו מהמחבלים שישוחררו???

  • 82.

    הבחור פשוט רצה ליצור כותרת כדי לתפוס נשים. (ל''ת)

    אמת לאמיתה. אני מכיר אותו., 24/10/09 22:03

    • כנראה אתה ממש לא מכיר אותו!!!! (ל''ת)

      אחד, 25/10/09 23:37

  • 81.

    כל הקמפיינים רק מעודדים את החמאס!

    טען-קשר במיל, 24/10/09 22:01

    כשהעסקה כבר הייתה על סף חתימה -
    פתאום הגיעו כמה שרים לאוהל המחאה
    ופופס! החמאס הקפיץ את הדרישות.

    מי שבאמת רוצה לעזור לגלעד צריך להבין
    שרק אם נפגין איתנות וחוסן לאומי כלפי חוץ
    יש סיכוי לסגור עיסקה. לחץ צריך להפעיל בחדרי חדרים.

    ודרך אגב: הם צוחקים עלינו בפנים
    קלטת אחת ומדינה שלמה על הברכיים!
    אצלם כולם מוכנים לסבול בשביל המטרה-
    ואנחנו רק רוצים לוותר וללכת לישון בשקט.

    אוביץ כל הכבוד!!
    אני איתך בקרב, בפריסת זחל ובכל מה שיבוא

    ברעות שריונאים

  • 80.

    כשקוראים חלק מהתגובות מבינים שאנשים פשוט לא הבינו מה שהחייל אמר...

    כולם רוצים את גלעד בבית, 24/10/09 22:00

    אנשים שמגיבים פה לא ירדו לשורש דבריו. מדוע אדם שטוען שטובת המדינה חשובה לו וטובת חיילים ואזרחים חשובה לו הופך להיות אדם רע? האם הם באמת חושבים שהוא לא רוצה לראות את גלעד שליט איתנו? תגובות כמו 'ואם אחיך היה שם', 'ואם אתה היית שם', פשוט לא רלוונטיות לדיון. אי אפשר לפעול לפי רגש כשיודעים שיש גם מחר. ויש לנו מדינה לנהל.
    איך אימו של נחשון וקסן ז''ל אמרה- אני כאמא חושבת שצריך לעשות הכל בכדי להחזיר את נחשון, אבל כמדינה אסור להקשיב לי..

  • 79.

    עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה

    להחזיר את הכבוד הלאומי ואת גלעד, 24/10/09 21:58

    הכבוד הלאומי של עם הנצח והחזרת גלעד צריכים ללכת יחד ולא זה כנגד זה. לפעמים עם הנצח סופג מכות קשות ואולי חו''ח גם מות גיבורים אבל לאורך זמן זה מה שבונה את העם. אשריך על הדברים ועל עמידתך האיתנה כנגד הביקורת

  • 78.

    דיעה קשה נכונה ואמיתית

    סוף סוף, 24/10/09 21:56

    הלוואי והיינו מוצאים את הדרך לחזק את המדינה ולתת לה את הכח להאמין בעצמה. דבריך הם שלב חשוב בדרך. הלוואי שנשכיל להמשיך מהם דרך מאבק ולהחזיר את גלעד ואת הכבוד הלאומי של עם הנצח!

  • 77.

    גטרמי בטחון רבים ובינהם ראש השב''כ מזהירים אותנו מהעיסקה המסוכנת הזאת..

    ישראלית, 24/10/09 21:50

    כולם רוצים לראות את גלעד שליט בבית. כולם מתפללים, מקווים, עצובים וכואבים. זה שאנשים מתנגדים לעיסקה, לא הופך אותם לרעים ולאכזריים כמו שהתקשורת וחלק מהטוקבקיסטים מנסים להציג. ראש השב''כ מתריע שהעיסקה הזאת מסוכנת. הוא טוען שהיא תחזיר את הטרור לרחובות. הוא טוען שיחזור חלילה העידן של האוטובוסים המתפוצצים. תשתית הטרור נמצאת כיום בבית הכלא. המחבלים הכבדים, ראשי המחבלים בעלי הידע והיכולת נמצאים כיום בכלא. מי שנמצא כיום בשטח, הם הזוטרים. המחבלים הקטנים. המזיקים פחות. שיחרור של מחבלים רוצחים, חזקים בשטח, טובים בטרור, יחזיר את המצב ביו''ש למצב שהיה פעם. ואת זה אומרים גורמי ביטחון. את זה אומר ראש השב''כ. כולם טוענים שחייו של גלעד חשובים. וזה נכון. אבל האם חייו חשובים יותר מחייהם של אזרחים אחרים? האם חייו חשובים יותר מחייהם של חיילים אחרים שיחטפו חלילה אחרי עיסקה כזו?האם אפשר להפקיר את גורל ובטחון המדינה בשביל לשחרר חייל אחד? עם כל הכאב והקושי, בלב עצוב מאוד, אני חושבת שלמדינה אסור בתכלית האיסור לפעול לפי רגש. לשכוח את ההגיון, לשכוח שיום לאחר עיסקה כזו, המדינה אמורה להמשיך להתקיים.

    • צודקת. עסקת ג'יבריל גרמה לאינתיפאדה הראשונה (ל''ת)

      יוסי, 25/10/09 13:16

  • 76.

    אם כולם היו מדברים כמותו שליט היה בבית מזמן - ואולי בכלל לא נחטף

    נקודה למחשבה, 24/10/09 21:47

    ולא חשוב מה חושבים בלב...

  • 75.

    צודק!עם ישראל תתעורר!!!!!!! (ל''ת)

    עם ישראל חי!, 24/10/09 21:05

  • 74.

    סוף סוף דעה עם שכל! (ל''ת)

    העם איתך!!!!!!, 24/10/09 21:04

  • 73.

    הבחור פשוט אוהב מלחמה וחושב שהוא שווה יותר מגלעד שליט

    למה מתייחסים לכל פלטן ?, 24/10/09 21:03

    ''מרר את חיי האויב, הרעש שמיו ואדמתו. שלח בו חצי מוות ומהומה, הפוך יומו ללילה, אל תיתן דמי למנהיגיו, אל תחרש ואל תשקוט, ואל תיתן שינה לעיניך עד בואי בשלום.''
    וכמה אנשים ישלמו בחייהם , בבריאותם ובגופם עם בקשה שכזו ? המחיר יקר פי מליונים מהמחיר שצריך לשלם עבור גלעד שליט .

    • את המחיר של שיחרור אלפי מחבלים לחופשי אתה עדיין לא יודע.

      אילנית, 24/10/09 21:46

      לפי ההסטוריה של שיחרור מחבלים בעבר אנחנו יודעים שהמחיר יקר מאד מאד. אולי המחיר הזה הוא אתה. או אמא שלך. אתה מוכן?

    • אתה רוצה לראות פלטן? - הסתכל בראי

      תפסיק להתנפח, 24/10/09 22:33

      ''הבחור פשוט אוהב מלחמה...''
      נפוח שכמוך, אתה גם קורא מחשבות? אתה חושב שיש לך מונופול על הרצון לראות את גלעד שליט חזרה?
      ה''בחור'' מדבר בהגיון ואין שום סיבה שתפתח עליו את הפה המלוכלך שלך.

  • 72.

    כמה קל לשחרר הצהרות כשהסיכוי לממשם הוא קטן ושואף לאפס (ל''ת)

    אם.............לסבתא........., 24/10/09 20:52

  • 71.

    ''גיבור גדול'' אם אמא שלך היתה בשבי גם היית מוותר על שחרור אסירים?? (ל''ת)

    טיפש ומתנשא!!, 24/10/09 20:26

  • 70.

    דעתו שווה התייחסות כדעת "אחרים" שחושבים אחרת. למרות שעמוק בפנים לא

    שיסיימו את ההסכם הזה כבר, עד לחטיפה הבאה., 24/10/09 20:16

    כוללללם מרגישים שנכון לשחרר מאות מחבלים.

    העניין הוא שמאז הפשלה עם נחשון וקסמן ז"ל, לא מעיזים לבצע פעולת חילוץ.הזמנים השתנו, אז מה זה כבר משנה 400 או אלף מחבלים.

  • 69.

    מקווה שתיפול בשבי - ואז נראה אותך מדבר בארוגנטיות כזו מתוך הבור

    יהלי, 24/10/09 19:48

    חצוף

  • 68.

    למי אכפת מה הוא חושב? באותה מידה היו יכולים לראיין את הגננת של שליט (ל''ת)

    www.yanivd.co.il, 24/10/09 19:48

  • 67.

    דעה נבונה ושקולה. (ל''ת)

    אזרח ישראלי, 24/10/09 19:32

  • 66.

    כל הכבוד (במילחמה גם אפשר למות...)

    גלעד, 24/10/09 19:07

    סוף כל סוף התיקשורת השמאלנית מציגה אנשים שפויים שכלל ישראל חשוב להם ולא חושבים רק על עצמם אניח בטוח שהתופעה רחבה מאוד ואולי הרוב גם מתנגדים לשחרור החייל

  • 65.

    2 שאלות לכתב רועי שרון בקשר לראיון זה.

    מוטי, 24/10/09 19:06

    1.שאלת את יצחק אוביץ למה דעתו חשובה יותר. האם אתם בתקשורת שואלים גם סלבריטאי שחושב שצריך לשחרר מאות מחבלים - מדוע דעתך חשובה יותר ? או שדעתו של כל שמאלן מצוי נוחה לכם ?
    2.שאלת את יצחק האם הוא חושב שהוא מפקיר חבר
    האם שאלת פעם שמאלני שרוצה לשחרר מחבלים האם הם לא חושבים שהם מפקירים את אזרחי ישראל ?

    • תותח! יפה שאלת (ל''ת)

      טוקבקילר, 25/10/09 11:33

  • 64.

    תהיה גבר, תתחלף עם שליט

    חייל קרבי, 24/10/09 18:57

    החמאס ישמח שתחליף את שליט, תהיה גבר ותבקש. תצעד לעזה ותבקש חילופים. כמו כל אנשי הימין אתה רק מברבר שטויות ומעציב עוד יותר את משפחת שליט. בושה שאתה ישראלי.

    • בגלל כמוך לא עשיתי צבא. (ל''ת)

      לא פראייר, 24/10/09 19:13

    • הוא לא ישראלי - הוא רוסי (ל''ת)

      רונן, 24/10/09 19:46

      • גם רפול היה בן לאב רוסי קוזאק ואם יהודייה ממוצא פולני ..... (ל''ת)

        משה הדס (חסדאי), 25/10/09 07:05

    • צודק . אבל הבחור בטח עושה במכנסיים רק מהמחשבה (ל''ת)

      הכל דיבורים, 24/10/09 20:54

    • תהיה גבר, תתחלף עם ההרוגים בפיגוע הבא. (ל''ת)

      אילנית, 24/10/09 21:47

    • אין לו צורך לעשות זאת. משום שפחדנים עלובים כמוך גורמים לערבים לחטוף

      עוד חייל קרבי כמוך ואבדנו, 24/10/09 21:49

      באופן קבוע חיילים. כל עוד ישראל תתכופף ותתן לאירגוני הטרור את מה שהם מבקשים. הם ימשיכו לחטוף חיילים. תמיד יהיה חטוף זה או אחר.

    • -ראו תמונתו-. על כובעו כתוב ברק בעניים...!! חהחהחהחהחהח !!

      נילי סיימון ( שאמעון ), 24/10/09 22:04

      בעיניו אין ברק כלל ועיקר, יש מין קריאה לעזרה...אני רואה עניי עגל מטופש....
      הוא שוווה לצהל פרופיל 21 ותו לאו..

      • כ ן נילי ??... ואיילו עיניים יש לך ?

        צוער בכיר [נבטים], 24/10/09 23:53

        בואי לביקור בעיר הבה''דים ותביני.

        • מיסתבר שאביו של יצחק אוביץ {דוד אוביץ} ישב בשבי המיצרי בשנות ה-90

          חנניה תבור-כפר הרוא''ה., 25/10/09 07:15

          המישפחה הזו מורגלת במעשיות שבי למינהן...!

    • אתה עוזר לחמאס!!! (ל''ת)

      מאיר, 24/10/09 22:25

  • 63.

    יזמה ראויה

    ירון, 24/10/09 18:46

    מן הראוי שיחתמו עליה כל מי שמשרת בסדיר ובקבע.

  • 62.

    Wana see your parents signiture on your letter...

    ziv, 24/10/09 18:35

    I would like to see you writing a letter saying"IF my SON will taken prisoner,DONT DO EVERYTHING to release him....
    I want to see....YOUR PARENTS signing on the letter you are writing...

  • 61.

    חכמולוג. הוא יודע שהסיכוי שזה יקרה - אפסי (ל''ת)

    הסכנה ליהרג גדולה פי אלף, 24/10/09 18:33

  • 60.

    כל הכבוד מסכים איתך ב 100% אחוז

    לוחם מילואים, 24/10/09 17:57

    יש לשחרר את גלעד במבצע צבאי, יש לנו את היכולות לכך רק זה ינתק את שרשרת החטיפות. ובמקביל יש לחוקק חוק כי לא מנהלים משא ומתן על חטופים.

  • 59.

    פשוט אדם נדיר ואציל, שלא חושב על עצמו בלבד. (ל''ת)

    אלא על טובת הכלל., 24/10/09 17:57

    • היום להיות רציונלי בחלם זה נדיר ואפשר לקרוא לזה אצילות גם (ל''ת)

      Avi Ecuador, 24/10/09 18:41

  • 58.

    מבחינת קבלת החלטות רציונאלית הוא צודק בהחלט. זה לא הגיוני לשחרר מאות!

    זה בהחלט לא הגיוני., 24/10/09 17:51

    מחבלים עם דם על הידיים. שלאחר השחרור "לא יחזרו בתשובה" ויתכננו את החטיפות והרציחות הבאות.

    • וכתוספת שחרור שמביא לרצח אזרחים בעתיד על ידי אותם רוצחים

      Avi Ecuador, 24/10/09 17:59

      ומהווה תמריץ וסיבות לחטיפות נוספות.

  • 57.

    דתי ימני בוגר ישיבת הסדר..שאסור היה לגיסו לצה'ל לחצי תקופת שרות (ל''ת)

    חבל על הכסף שמבוזבז במשכורתו ובכלכלתו., 24/10/09 17:42

  • 56.

    ממש גיבור גדול מעניין אך הייתה תגובתו ומחשבתו עם הוא היא בשבי

    זיו, 24/10/09 17:00

    ממש גיבור גדול מעניין אך הייתה תגובתו ומחשבתו עם הוא היא בשבי.
    אך אומרים אל תשפוט אדם עד שתעמוד במקומו.
    אז שיבוא ויבקש החלפת שבוים יחזירו את גלעד והוא יעובר לידהם מעניין מה דעתו על ההצעה.

    • כשאדם עושה צוואה לרכושו ורצונו כשהוא ימות

      Avi Ecuador, 24/10/09 17:54

      הוא עושה את רצונו חוקי בעזרת מכתב שnמקל גושפנקה חוקית על ידי הצהרה מודפסת, נוטריון ועדים.
      אם אחר כך שהוא בגן עדן הוא מצטער כבר אין דרך לתקן את הצוואה ויש לכבדה.
      הבנת?

  • 55.

    יצחק אוביץ אני מצדיע לך

    רוני, 24/10/09 16:58

    במציאות הרגשית והפופוליסטית שאנו נמצאים בה, נדיר למצוא מישהו שמעז לומר את האמת.
    כל הכבוד

    • גם אני מצדיעה . מישפחה של שבויים אמיצים . אביו,דוד אוביץ, נילקח בזמנו

      ענת ויינשטיין, 25/10/09 07:17

      נילקח בזמנו בשבי המיצרי.... והבן גם רוצה קצת חווית שבי...

  • 54.

    המשך

    רועי, 24/10/09 16:57

    זה ממש קר להגיד את זה אבל זה התפקיד שלנו, החיילים הקרבים.להגן כל האזרחים גם עם זה במחיר חיינו!
    איכשהו אנשים שכחו מה זה הקרבה למען הכלל...כל אחד רואה רק את עצמו ואת הפרט.
    על ערכים אלו המדינה שלנו קמה!כל מעשי הגבורה של המדינה הזאת היא על הקרבה למען המקום הזה שכולנו חיים בו המקום הייחידי שבאמת נהיה מוגנים בו...ועל זה כל המכתב שהחייל הזה שלח!
    איך זה שהיחידים פה שמסכימים עם מה שהחייל הזה עשה הם קרביים עוב בסדיר או במילואים...זה חבל לראות את שהם היחידים שמוכנים לתת את הכל תמורה לחיים נורמלים של כולכם...
    שלא תבינו לא נכון..אני חושב שזה ביזיון מה שקורה עם גלעד המדינה בזיון!יש מלא דברים שהיינו צריכים לעשות כדי להציל אותו כמו'' מבצעים לחילוץ (גם בחשבון מחיר חיים של חייל אחר),לא להפסיק את המבצע עד שהחזרנו אותו(גם אם זה לא בחיים) ועוד הרבה דברים.
    הבעיה שזה היה צריך לעשות מיד עם החטיפה ולא שלוש שנים אחרי.על זה אנחנו צריכים להלחם במדינה שלנו!
    לעשות ה-כ-ל תמורת חיילנו לא על גב אזרחינו...
    אני יודע שאני יחטוף הרבה קללות וגידופים עכשיו...אבל ככה אני מאמין שאנחנו צריכים לפעול על מנת לחיות בבטחון

    • אתה ודעתך ראויים לא פחות מדעת ההמון שלא חושב. (ל''ת)

      העניין הוא שאחרי שלוש שנים יש לנו עדיין אופציה?, 24/10/09 20:28

  • 53.

    צריך לשחרר את גלעד שליט . אך לא בכל מחיר , (ל''ת)

    אלברט, 24/10/09 16:57

  • 52.

    כל הכבוד סוף סוף

    אזרח, 24/10/09 16:51

    משמיעים גם את הקול השפוי,יש שני שבילים שאינם מקבילים בנוגע לחטיפת החייל. הראשון הוא הורין ומשפחתו הקרובה והם עושים כל מה שהם יכולים כדי לעזור בשחרור בנם נדמה לי שכל משפחה הייתה עושה זאת. מאידך המדינה ובכלל המנהיגים שלנו אינם יכולים להתנהג באותה דרך שחרור מחבלים רוצחים מביא עלינו עוד חטיפות ועוד הרוגים ולכן עם כל הצער גלעד שליט הינו חייל תפקידו היה להגן על אזרחי המדינה - נדמה לי ששכחנו שזה תפקיד החיילים. המדינה צריכה לפעול בהגיון ולצערנו להעדיף את טובת הכלל על טובת היחיד.זה אינו אומר שלא צריך לנסות לשחרר אותו אהל ממש לא בכל מחיר (אולי נחזיר את תל אביב תמורת שליט!) חבל שבפרסומת החדשה שיצאה כל האומנים מתגייסים לשחרור שליט ולא למטרות אחרות נדמה לי שחלקם אפילו לא שירת בצבא - שוב טירוף מערכות. כל הכבוד לחייל מהפלוגה ישר כוח.

  • 51.

    מדינה משונה, כל אידיוט מחברי הכנסת ועד אחרון השתינקר מקבל במה לטימטומו (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 24/10/09 16:50

  • 50.

    למה הבחור היקר וההגיוני הזה דומה באמירת דבריו

    Avi Ecuador, 24/10/09 16:49

    הוא דומה לילד בסיפור על בגדי המלך החדשים שצועק שהמלך ערום.
    הוא צודק למרות שיש טיפשים שמתביישים או מסתירים את אור השמש עם האצבע ואומרים שעכשיו לילה.

  • 49.

    כדאי שתשאל את הוריך האם הם מסכימים לדעתך?? (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 24/10/09 16:46

    • אם היה צריך לשאול את הוריו לא היה צריך להתגיס לצבא הכנה לפלסטין... (ל''ת)

      Avi Ecuador, 24/10/09 17:57

  • 48.

    totally right

    d, 24/10/09 16:44

    ....the exchange should b limited

  • 47.

    אני, כחייל במילואים, לא רוצה שיחליפו אותי תמורת מאות מחבלים (ל''ת)

    דוד, 24/10/09 16:42

  • 46.

    מסכים עם כל מילה

    קורן יוסי, 24/10/09 16:37

    כל הכבוד לחייל

  • 45.

    אם שליט היה ''מתנחל'' איפה היה השמאל בכל הסיפור? היו אומרים שינמק בשבי. (ל''ת)

    אבי, 24/10/09 16:37

    • כן, יש בהם הרבה אנטישמים כחול לבן!

      Avi Ecuador, 24/10/09 18:40

      קניבלים אוכלי "כשר"; רק יהודים!

  • 44.

    מסכים במאה אחוז! כל הכבוד על היושר והאומץ (ל''ת)

    צנחן מילואימניק, 24/10/09 16:24

  • 43.

    Finally some common sense, Excellent letter

    Gabe, 24/10/09 16:19

    With fighters like you we will prevail. Enough with Shalit family's circus. The whole idea ''at any price'' is ridiculous, This country was won and exists by the 28,000 who died in liberating and protecting it, not to mention the many more wounded and mamed. Tens of thousands of families whom almost all were graceful and proud of their fallen members, understanding that this is the price we must (unfortunately) pay for living here. All rational arguments against the proposed Shalit deal are irrefutable.

  • 42.

    בפעם הבאה, כאשר הפלוגה תצא למילואים, צריך להראות למנוול מאין משתין הדג (ל''ת)

    דגידפ , 24/10/09 16:18

    • כן, אולי שמאלני כמוך ממליץ לירות לו בגב באיזו פעולה?

      לא אתפלא, 24/10/09 16:55

      גם כך אתם עוזרים לאויבכם ומקימים אותם.

  • 41.

    נראה אותך אומר את זה לגלעד שליט!! איך אפשר להגיד בכלל דבר כזה . שפל (ל''ת)

    טלי, 24/10/09 16:15

    • קללות, זה לא הגיוני. (ל''ת)

      החיל לעומתך בהחלט הגיוני., 24/10/09 17:52

      • איך בכלל אפשר לדבר על זה כשגלעד עדיין לא חזר הביתה???? תתביישו לכם (ל''ת)

        טלי, 25/10/09 06:26

  • 40.

    לכל יפי הנפש.. מעניין מאוד. לא תרצו להחזיר את אח שלכם? יוחזר שליט ב!!! (ל''ת)

    טל, 24/10/09 16:13

  • 39.

    כל הכבוד ליצחק אוביץ על האומץ להתייצב ולהגיד את האמת. (ל''ת)

    משה חיים, 24/10/09 16:06

  • 38.

    כל אדם שפוי ורציונלי מבין שאסור לעשות שום עיסקה עם טרוריטסטים (ל''ת)

    צריך ללכת עם השכל ולא עם הלב, 24/10/09 16:05

  • 37.

    דעה לא פופולרית אבל...

    גיא, 24/10/09 15:50

    צודק בהחלט. אני איתך. שריונר, קרבי, מילואימניק.

  • 36.

    כתבה פופוליסטית ומקוממת

    דני, 24/10/09 15:45

    נראה אותו כותב את זה מתוך תא השבי. טיפש

    • הפוסל במומו פוסל..

      מאיר, 24/10/09 22:27

      תגובתך לא מעידה על אינטלגנציה מי יודע מה.

  • 35.

    טיפוס מגעיל

    לימור, 24/10/09 15:26

    אם אתה כל כך רוצה אני מקוה שיחטפו אותך והמשפחה שלך תעבור את הסבל של משפחת שליט,טיפוס מגעיל תתבייש לך חבל שאתה לא נחטפת.... אין לך טיפה בושה ומצ]פון ילד טיפש ומגעיל

  • 34.

    חתוף שכמוך תתבייש!! (ל''ת)

    חיים, 24/10/09 15:21

  • 33.

    כל הכבוד ! מסכים לחלוטין ! (ל''ת)

    אד, 24/10/09 15:14

  • 32.

    בסדר גמור. סגרנו. אותך לא נשחרר. אבל אחרים כן.

    צחי, 24/10/09 15:13

    כי אנחנו צבא שלא מפקיר.
    ובטח עוד כמה מאות מחבלים שיצטרפו לים המחבלים שממילא יש בעזה - לא יישנו כלום!

    • צודק. יש לשחרר מחבלים, רוצחים, טרוריסטים. במיוחד כאלו עם הרבה דם על

      מפקיר מה? רשיון לרצח?, 24/10/09 16:03

      הידיים. כדי שיחזרו לרצוח.
      וכדי לעודד את הערבים לחזור ולחטוף חיילים. ללמד אותם שטוב שתמיד יהיה אצלם חטוף. הישראלים חושבים עם הרגש ולא עם הראש (בעידודם של ערביי ישראל שכותבים תגובות אף הם), ולכן כל מחבל/טרוריסט/רוצח ערבי יקבל תנאי מאסר משופרים וישוחרר תמיד ובכל מצב.

      • אוקיי. אז גם אותך לא נחזיר. סגור. (ל''ת)

        צחי, 24/10/09 17:47

        • כמה שנון (ל''ת)

          mor 9 , 25/10/09 13:38

    • ואם המחבל שיצא בעקבות העסקה יהרוג דווקא אותך? או את חברה שלך?

      אילנית, 24/10/09 21:49

      עדיין תסכים לשחרור מחבלים?

  • 31.

    העיקר להתצלם ולדבר הוא יודע .. ניראה מה יקרה במיל' (ל''ת)

    אמיר, 24/10/09 15:11

    • הוא יודע על מה הוא מדבר,כנראה שלא קראת את הכתבה

      מיכל, 24/10/09 16:40

      תכבד את דעתו,חצי מהעם חושב כמוהו שלא צריך להחזיר את גלעד בכל מחיר.אני חושבת שכן צריךלהחזיר את גלעד הבייתה בהקדם האפשרי,אבל אסור לפסול את דעתו,להפך אני חושבת שהוא חייל אמיץ שחשף את תמונתו שמו ומשפחתו.

  • 30.

    מקווה שתיפול בשבי ואז נדבר. חכם בדיבור ומחפש פרסום (ל''ת)

    מרים11 , 24/10/09 15:10

    • איכס, אחת התגובות המגעילות שקראתי כאן

      אלמונימית, 24/10/09 16:26

      למה את חושבת שהוא מחפש פרסום? הרי לא צויין בשום מקום בכתבה מי הדליף את דבר קיומו של המכתב לתקשורת. הוא צודק - ההתרפסות הזו בפני חמאס רק מעודדת אותם לחטוף חיילים נוספים, או כמו שאמר משעל - עד שבתי הכלא שלנו יתרוקנו מאסירים.
      אני מציעה שתתחילו להפעיל גם את השכל ולא רק את הלב.

    • רשע בן ... למה אתה מאחל לו ליפול בשבי?! (ל''ת)

      Avi Ecuador, 24/10/09 18:06

  • 29.

    קודם תשרת שירות מלא

    אלעד, 24/10/09 15:08

    אדוני הבייניש חובתך קודם לשרת 3 שנים ולא שנה וחודשיים ואז תציע הצעות
    חוץ מזה קודם תהיה אבא ואז תדבר חכמולוג

    • רק מתנחל מטורלל יכול לדבר ככה. שילך להחליף את גלעד שליט (ל''ת)

      דגידפ , 24/10/09 16:15

      • מהתגובה שלך נראה שאתה המטורלל....

        מאיר, 24/10/09 22:29

        בכל מחיר זה סימטום של מחרלת נפש או טיפשות.

  • 28.

    כדי להגן על חיילי צה''ל אסור לשחרר אפילו מחבל צולע או גוסס אחד (ל''ת)

    אוביץ אני איתך ב 100%, 24/10/09 14:57

  • 27.

    צריך להחליט לבד ללכת עם הלב או ללכת עם השכל... (ל''ת)

    הלב, 24/10/09 14:56

  • 26.

    אינכם מבינים שזאת האסטרטגיה שלו ללחוץ על שחרור שליט???

    ב.ק., 24/10/09 14:55

    בקשתו של החייל לנהוג במשפחתו באכזריות המתחייבת, נועדה לומר לממשלת ישראל שדי כבר עם האכזריות (שבכלל לא מתחייבת) שהם נוהגים במשפחת שליט.

  • 25.

    בשלב הבא העם ישלח SMSים האם הוא בעד שחרור שליט בכל מחיר (ל''ת)

    אבי, 24/10/09 14:55

  • 24.

    משהו לא אמין...

    ניר, 24/10/09 14:52

    אמנם, נשמע אדם מאוד נחמד ואפילו מאוד ערכי, אחד כזה שיודע על מה הוא מדבר.

    אבל,
    משהו במבט העגלי הזה שלו אומר לי שהוא לא באמת מבין מה הולך כאן ועל מה המהומה. משוחרר צבא בן 22, שלא קולט איך זה עובד בחיים האמיתיים.

    מקוה שאני טועה...

  • 23.

    אחרי שקראתי... אתה לא רק נראה אידיוט..אתה באמת

    מזועזעת מטיפשות, 24/10/09 14:50

    איכס יה חתיכת חנון מגעיל אני מאחלת לך חיים מסריחים לפחות כמו של גלעד בכלא...

    • פה ג'ורה כמו שלך מעיד על רמת התומכים בשחרור גלעד: חמומת מוח שכל בתחת (ל''ת)

      מזועזע מתת רמה, 24/10/09 15:59

    • את צודקת אבל המתנחל המטורלל הזה מחפש פרסומת (ל''ת)

      דגידפ , 24/10/09 16:14

    • אם את מייצגת את "צבא התומכים של גילעד" (ל''ת)

      אז אני לא בעד., 24/10/09 17:53

  • 22.

    נראה מה תהיה דעתך כאשר יחטפו לך את הילד ויחזיקו אותו בתת תנאים 3 שנים

    לוסי, 24/10/09 14:45

    חתיכת יפה נפש!
    זה שאיזה רוצח חרא ישאר בכלא זה יחזיר את אלו שהוא רצח לחיים?!
    מה זה נותן ?! רק אנשים צרי אופקים לא משכילים וממש טיפשים וכולים לומר דבר כזה!
    אתה ילד קטן וטיפש! בעוד כמה שנים תקרא באיזשהו מקום מה שאמרת כאן ותתבייש בזה... אתה כניראה לא מבין מה השווי של חיי אדם... כי אולי אתה לא שווה כלום!

    • ניראה באמת מה תהיה דעתך. כשהמחבלים שישוחררו יפגעו במשפחתך חלילה. (ל''ת)

      ?, 24/10/09 17:54

  • 21.

    לא בכל מחיר....

    מילואימניק...., 24/10/09 14:41

    יש המון במה שהוא כותב ומסכים אני עם דבריו
    אסור להכנע לטרור ולתת להם קלף למיקוח..כי מניסיון המדינה זוהי שיטת האוייב ובכניעה זה ימשך תמיד...ביטחון המדינה קודם לכל..

  • 20.

    אדיוט מוחלט

    לקסמי, 24/10/09 14:41

    נראה אותך מדבר מהמקום שנמצא גלעד שליט לאחר 3 שנים

    • חביבי, הוא מבין משהו שאתה לא.

      דוד, 24/10/09 16:40

      הוא מבין שכשאתה במשבר אתה לא חושב צלול. לכן, הוא כותב את המכתב עכשיו, לפני שמשהו יקרה.

      ברור שאם זה היה קורה לו הוא היה מדבר אחרת. אבל זה לא אומר שהיה צריך להקשיב לו.

      משפחת שליט דואגת לבנם, לא למדינה.

  • 19.

    הוא צודק

    גל, 24/10/09 14:38

    אי אפשר שנפילת חייל אחד בשבי תגרום לישראל נזק אסטרטגי.

  • 18.

    שאלו את אולמרט מה אם הבן שלו היה נלקח בשבי

    אבנר, 24/10/09 14:38

    והתשובה היא שאם זה היה הבן שלו הוא היה צריך לפסול את עצמו מלטפל בעניין. ברור שנועם ואביבה שליט מוכנים שישראל תשלם כל מחיר בשביל השחרור של הבן שלהם. גם אני הייתי נוהג כמותם אם היה מדובר בבן שלי. שיחזירו לי את הילד גם אם יישרף העולם.
    הממשלה צריכה לעשות מה שטוב לעם ולמדינה.וזה אומר החלטות קשות וכואבות שכרוכות בקורבנות לפעמים.
    לכולם ברור ששחרור מאות מחבלי חמאס עלה בחייהם של הרבה מאד אזרחים. זה קרה בעבר וזה יקרה שוב.
    ואחרי שליט ייחטף מישהו נוסף וכך נמשיך להקריב חיי חיילים במצוד אחרי המחבלים רק כדי שישוחררו שנה לאחר מכן וימשיכו לרצוח אזרחים.
    צריך לפעול בכל דרך כדי לשחרר את שליט בלחץ מדיני או מבצע צבאי אבל אסור להכנע לסחטנות של הטרור שרק תוליד עוד טרור.

  • 17.

    מסכים איתך . דעתי כדעתך .

    ימני צפוני ., 24/10/09 14:34

    כל הסכנות וחלק מהמילחמות קרו כי ניכשלנו בעבר בהעברת מסרים תוקפניים וברורים וכי חלק מהעם שביר ולא שכלתן אלא ריגשי . מילחמת לבנון השניה תוצאותיה והיתנהלותה נבעה מיזה שברחנו !! מלבנון כי חבורה של 4 אימהות משכה את הדיון הציבורי לכיוונה .ומה קרה ? כ 170 חיילים ואזרחים נהרגו. פי 10 ממה שנהרגו חיילים בממוצא בשנים שליפני הבריחה .המדינה ניכנסה לסיחרור כלכלי ליסור עצמי ולמה ? כי 4 אימהות לא חכמות גרמו למדיניות של מדינה שלמה !!קשה להגיד אל תשחררו חייל מיסכן שסובל מיזה 3 שנים . אבל מיצד שני תחשבו כמה כמוהו יהיו אם נשחרר מחבלים בכל מחיר ?!

  • 16.

    צודק, סוף סוף מישהו עם שכל ישר (ל''ת)

    קרבי, 24/10/09 14:32

  • 15.

    Much (ל''ת)

    Nate, 24/10/09 14:31

  • 14.

    חולה פרסום בעל מבט מוזר....

    איתן, 24/10/09 14:31

    למה נותנים לאחד כזה פרסום חינם?

    • כי לאנשים כמוך יש פרסום חינם על בסיס יומי.

      מאיר, 24/10/09 22:30

      גם לצד שחושב אחרת מגיע להשמיע קול (למרות שזה מעצבן את יפי הנפש כמוך)

  • 13.

    אדם אמיץ, עם החלטה אמיצה. מסכים בכל לב, ושולח גם בתור חייל משוחרר

    איתמר, 24/10/09 14:29

    עם כל הצער שבדבר.

    • אלק אמיץ! חנון מגעיל! (ל''ת)

      מחך, 24/10/09 14:51

  • 12.

    אוביץ היקר.. חבל.. מכיר? צחוק הגורל.. אל תזלזל בחיים שלך

    טל, 24/10/09 14:24

    גלעד שליט צריך לחזור נקודה. מאחלת לך שלא תזכה להגיע לשבי האויב.. אל תזלזל בחיים שלך וכן תבקר לחזיר אותך בכל מחיר..

    את גלעד שליט צריך להחזיר גם עם נחזיר את אחרון המחבלים בארצנו.. אח שלנו הקטן צריך לחיות באושר בכל מחיר

    די די די עם כל היפי הנפש די.. רוצים את גלעד איתנו נקודה

    • שים לב!

      מאיר, 24/10/09 22:33

      כולם מסכימים שיש להחזיר את שליט בכל מחיר, השאלה מה המשמעות של כל מחיר - יש שיאמרו שחרור רותחים ומחבלים וכפועל יוצא סיכון של רצח יהודים ופתיחת פתח להמשך החטיפות. ויש שיאמרו לקרוע להם את הצורה עד שיחזירו את החייל שלנו הביתה.
      אני חושב שצריך להתחיל לחסל טרוריסטים עד שיחזירו את גלעד.

    • הגורל כבר פקד את אביו [ דודו אוביץ ],כאשר נפל בשבי המיצרי בשנות. ה 90. (ל''ת)

      גורלות מיצי...., 25/10/09 07:19

  • 11.

    sometimes it is better to stay silent (ל''ת)

    meir, 24/10/09 14:21

  • 10.

    אני איתך (ל''ת)

    חיים, 24/10/09 14:14

  • 9.

    נראה אותך ואת משפחתך בזמן אמת!!! קל לדבר... (ל''ת)

    מיכל, 24/10/09 14:13

  • 8.

    אותו לא נשחרר את גלעד כן

    יואב, 24/10/09 14:11

    מעשה די מגעיל מצד חייל בשריון אשר כביכול נמצא בטנק של שליט ועושה מזה הון פוליטי

    • אנשים לא יבינו מה זה לשחרר מחבלים עד שלא יראו מחבל רוצח בעיניים שלהם. (ל''ת)

      קלוצמך, 24/10/09 21:51

  • 7.

    לחייל יצחק אוביץ - תקשיב טוב ! ! !

    ליאת, 24/10/09 14:10

    אני קוראת את עמדתך ולא מאמינה ,
    אין לי מושג איך תוכל להסתכל לגלעד בעיניים
    ביום שיחזור אלינו,אחרי שכתבת מכתב כזה
    לשר הביטחון. איך אתה בכלל מצליח לישון בלילה ? אם היית כותב מכתב כזה אחרי שגלעד
    היה משתחרר אז בסדר זכותך,אבל עכשיו שיש לנו
    חייל שנמק בשבי לאחר שהמדינה שלחה אותו
    והוא נישבה בעת מילוי תפקידו, איך אפשר
    לכתוב מילים כאלה,הבטן פשוט מתהפכת...
    המדינה שומרת על אזרחיה וגם אם ישתחררו
    אותם מחבלים כבדים לא יהיה להם כ''כ קל
    לבצע פיגועים כי יש לנו הרבה אמצעי-הגנה
    דוגמת גדר ההפרדה,הבדיקות במחסומים ובמקומות
    הומי-אדם כמו גם שירותי שב''כ ומודיעין
    מהמתקדמים ביותר,ועובדה שכמות הפיגועים
    ירדה בצורה משמעותית בזכות אמצעים אלו.
    צריך לשחרר את גלעד ומהר,ומכתבים כמו שלך
    רק גורמים לקרע בעם במקום שניהיה מאוחדים
    ונחושים להחזיר את גלעד הביתה.
    זה שאתה כותב שעוד לא נעשו כל הצעדים
    הצבאיים לשיחרור גלעד,מה זאת האמירה
    המטופשת הזאת ? עברו למעלה משלוש שנים ואם
    לא נעשו דברים אחרים סימן שאי-אפשר היה
    להחזירו בדרכים אחרות כי אז חלילה הוא יכול
    היה לאבד את חייו.

    • ושאני אפגע במילואים כשארדוף מחבל שהשתחרר (ל''ת)

      איך תסתכלי לאמא שלי בעיניים?, 24/10/09 16:26

      • לא הבנת מה שכתבתי

        ליאת, 24/10/09 17:11

        אינני רוצה שאתה וחבריך חלילה תיפגעו
        בכך שתירדפו מחבלים , כל חייל יקר לליבי,מה שהתכוונתי לאמר זה שבזכות כל אמצעיי-ההגנה
        שציינתי, כמות הפיגועים ירדה, וברור שחלק
        מאמצעיי-ההגנה הם הבדיקות במחסומים ושירותי
        מודיעין ושב''כ שמאתרים מחבלים פוטנציאלים.
        אף אחד לא אמר שהוא רוצה שחייל יפגע כתוצאה
        מנקיטת הצעדים הללו, גם גלעד שמר על אזרחי-
        המדינה שלא יחדרו מחבלים לתוכה, ונחטף בעת
        מילוי תפקידו.

        • את לא הבנת את מה שהוא כתב!

          יענקלו מכפר נטר, 25/10/09 02:20

          שחרור מחבלים רק יעודד חטיפות נוספות!
          ולכן כניעה אחת לחוטפים תגביר את הסכנה בשני מישורים:
          1. פעילות הטרור תתחזק מהעובדה שקל לשחרר את הטרוריסטים לאחר שנתפסו.
          2. כמובן שחילי צה''ל ימצאו בסכנה גבוהה בהרבה מכיון שאנו מוכיחים שמשתלם לחטוף אותם בכדי לשחרר רוצחים למיניהם.

          עם כל הצער, התגובה היחידה מצד ישראל היא כניסה צבאית מסיבית לעזה וסריקת כל חדר וכוך עד למציאת שליט. נכון סיכוייו לחזור חי גבוהים אם נשחרר מרצחים, אך על חשבון עשרות קרבנות טרור וחיילים חטופים. וכמובן שגם ממשלת ישראל הוכיחה שלא משתלם לשמור על בריאות החטופים כי מקבלים מה שרוצים גם עבור גופות חרוכות (מה היה לנו עם רגב וגולדווסר?!).

          עם כל הכאב, אלו אנשים כמוך שמזמינים את קרבנות הטרור והחטיפות הבאים.

    • האם את תוכלי להביט בעיניהם של מי שחלילה

      אני, 24/10/09 16:29

      עלולים לאבד יקירים להם בפעולות טרור שיבוצעו על ידי הרוצחים שנשחרר? נו, תפסיקו עם הפופוליזם בשקל תשעים ותתחילו לחשוב: האם אנחנו יכולים להרשות לעצמנו את ההשלכות? האם אנחנו יכולים להרשות לעצמנו חטיפות נוספות?
      גם לי כואב הלב, אבל אני מציאותית. אסור לנו לשלם כל מחיר תמורת גלעד, עם כל הצער שבדבר. אם היה ניתן מבחינה מבצעית, אני סבורה שפעולת חילוץ היא האלטרנטיבה לשחרור מחבלים.

    • מה לא ברור פה !!!

      שלמה, 25/10/09 10:33

      חייל שהתגייס לצבא להגנת המולדת,וכל אשר יקרה לחייל במסגרת הצבא אמור להלקח בחשבון,
      מה פה לא ברור,

  • 6.

    עם כל הכאב,אני ממש מסכים! (ל''ת)

    איתי, 24/10/09 14:06

  • 5.

    ברור ששחרור שליט תמורת מחבלים תעודד את אירגוני הטרור לחטוף עוד חיילים

    העלאת מפלס הטרור וחטיפת חיילים, 24/10/09 14:01

    ותעלה את מפלס הטרור.

    • zodek (ל''ת)

      ben hour, 24/10/09 17:38

  • 4.

    תדבר מהשבי,לא מה--- של האמא שלך. (ל''ת)

    טנקיסט מיל, 24/10/09 13:56

  • 3.

    תדבר מהשבי,לא מה--- של האמא שלך. (ל''ת)

    טנקיסט מיל, 24/10/09 13:55

  • 2.

    גם אני כקצין וכלוחם לא רוצה שיחליפו אותי תמורת מאות מחבלים מסוכנים (ל''ת)

    כל הכבוד, 24/10/09 13:52

  • 1.

    { ראה תמונת החיל }...! יש לו מבט של פסיכופט....לשחרר מצהל,ומייד...

    נורי דיגמי, 24/10/09 13:38

    פרופיל 21 מוחץ.מחפש פירסום על לא כלום,,,,,, כל הפסיכופטים גיבורים בדיבורים.

    • ברור ולהשאיר רק אנשים שחושבים כמוך שישמרו עליך. (ל''ת)

      ., 24/10/09 17:55

    • מי שלא אכל פודרה בחיים (ל''ת)

      שיסתום., 24/10/09 21:48

      • מ ה..... ז ה ....פ ו ד ר ה.......לכל הרוחות והשדים ? (ל''ת)

        ימימה פרויליך, 25/10/09 07:20

    • כרגיל, חושבינכון לא סובלים שמישהו מעז להביע דעה שונה, ומנסים לחסל אותו

      גל, 25/10/09 07:58

      בשיטות אולינסקיות טיפוסיות - לבודד את ה''אויב'', ואז להשמיד אותו בשיטות של רצח אופי.