• 4.

    עוד פיתוח ישראלי שבטח נתן בחינם ואנשים אחרים ירוויחו הון מזה. (ל''ת)

    א, 03/11/10 01:20

  • 3.

    בלה-בלה (ל''ת)

    בלה-בלה בלה-בלה בלה-בלה בלה-בלה בלה-בלה בלה-בלה, 25/10/09 12:05

  • 2.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 21/10/09 18:48

    חקלאות ימית אינה קונספט חדש היא מיושמת בפועל בישראל בגידול אצות לצורכי מאכל.
    לעומתו גידול אצות לצורכי דלק לא קיים. דרישה מחברות המטוסים לביו-דלק למטוסים מאצות ומצמחים מדבריים תעלה ענפים אלו על המפה.
    אם הפקת הביו-דיזל למטוסים כרוך רק בשינוי קל בהסבה מגידול אצות למאכל לאצות לדלק אז ניתן לעודד ולתת אישורים בים לענף זה בהתחשב בתנועת אוניות ובסירות דייג שיש לעדכנם בשינויים בנתיבי השייט על מנת לפנות מקום לפיתוח ענף זה.
    יש גם לשתף את המכון הימי בשינויים אלו
    ולהעזר בעצותיו.
    שאו ברכה.
    -אין עוד מלבדו.

    • כדור הארץ

      מוטי קליפורניה, 21/10/09 22:07

      לחשוב על העברת ידע בפרויקט משותף עם מצריים בימת בארדאוויל בשיתוף השבט הבדואי החי באזור זה
      זה יכול לשמש כפיילוט להצפה יזומה של שטחי מדבר בסיני במי ים ולגידול אצות.
      צמחים מדבריים בנגב יכולים גם לשמש להפקת ביו-דיזל עץ הג'אטרופה המדברי ושיח הקקיון.
      פרי עץ הג'אטרופה הוכח כבר בתעשיית הביודיזל
      למטוסים.ושיח הקקיון יתאים לביודיזל לטרקטורים ולכלים כבדים ?
      כל פרי מתחיל בנטיעה ובהחלטה לעלות על העגלה...הבדואים בישראל ובסיני ישמחו לשמוע על האפשרויות הנפתחות לניצול אדמת מדבר-חיוך
      בהנחה שזה עובד עם האצות לפי דעתי זה עובד אז יש גם מספוא לכבשים ולעיזים לאחר מיצוי הביודיזל והכל טוב.
      בהצלחה בפרויקטים המשותפים.
      -אין עוד מלבדו.

  • 1.

    פתרון גרוע - הסבר למטה

    itannada , 21/10/09 14:33

    הגדלת כמות המזון הזמינה אמנם תביא לפתרון בעיית רעב בטווח הקצר אך בטווח הארוך תגרום לגידול יתר באוכלוסיה (מעבר לגידול ללא התוספת במזון) - מה שיגרום לעוד רעבים .

    הפתרון - בקרה על הילודה במדינות מתפתחות.