• 97.

    די כבר ללעוס יומר לעוס, לא נימאס לך? (ל''ת)

    יניב ש, 08/11/09 11:14

  • 96.

    חצפה של רבנים כיצד הם רבני אמריקה מאפשרים

    אזרח, 22/10/09 09:43

    לפושע הזה לנאום בכנס שאמור להיות כנס דתי ולא אנטישמי . חובה על עם ישראל לנדות את הנבל הזה מעמנו !!! לאסור עליו ועל משפחתו את
    הכניסה לישראל

  • 95.

    צה''ל ממש לא ''יודע לתחקר את עצמו יותר טוב מכולם'' - זהו בלוף גדול (ל''ת)

    א7, 21/10/09 16:25

  • 94.

    בקיצור גולדסטון חשף את זה שהוא פוליטי ויצא נגד ישראל ספציפית

    אסור להקים ועדת חקירה, 21/10/09 15:56

    החמאס קורא לרצח כל היהודים (בעולם) ולחיסול מדינת ישראל וגולדסטון מאשים את ישראל שהיא לא רוצה שלום.

    אם ישראל תכנע לדרישה שלו להקים ועדת חקירה, זה כאלו נתנו לו בסיס לגיטימי לשקרים שלו ולמסע שלו נגד ישראל.

    ככה זה יוצג בעולם.

  • 93.

    תבין את זה גולדסטון המתחסד - שלום עושים עם האויב ''שרוצה'' לעשות שלום

    אי אפשר לעשות שלום עם אויב שרוצה להשמיד אותך, 21/10/09 14:15

    ועל איזה שלום אדון גולדסטון המתחסד מדבר?!?

    הפתאח הנחשב לפלג ''המתון'' כביכול מבין כל הפלגים הפלשתינים

    ועידת הפאתח היא המוסד העליון, ולאחר 20 שנה שלא התכנסה, לפני כחודשיים התכנסה אותה ועידה ברמאללה להכריע הכרעות.

    נו... ואחרי 16 שנה של משא ומתן בין הפלשתינים וישראל, מה מחליטים אותם ''מתונים'' ?

    האם החליטו על הכרה משותפת וחתירה לשלום בין העם היהודי לעם הפלשתיני? לא ולא.

    ועידת הפאתח החליטה שיש להשמיד את היישות הציונית. פשוט.

    שלום עושים עם האויב, אבל ''רק'' עם אותו אויב באמת רוצה לעשות שלום.

    אי אפשר לעשות שלום בשום אופן עם אויב שרוצה להשמיד אותך

  • 92.

    האם בדו''ח הוזכר שבזמן הפסקת האש בזמן עופרת יצוקה

    דבורה ש. , 21/10/09 12:56

    כשישראל העבירה סיוע, החמאס הפגיז ישובים? וכתוצאה מכך נהרגו ונפציעו תושבים חפים מפשע?
    אז שהשופט גולדסטון-יכין שיעורי בית היטב,ואחר כך יוציא דו''ח! ושהדו''ח יישקף את מעשה שני הצדדים, ולא רק צד אחד, דהיינו ישראל! ואחרי שיעשה זאת, תהיו בטוחים שהתמונה תשתנה לגמרי! כי לכל מדינה יש זכות להגן על אזרחיה!

    • כשכולנו עשינו שיעורי בית עם עט ונייר גולדסטון עשה אותם עם טיפקס... (ל''ת)

      פנדה , 21/10/09 13:49

  • 91.

    גולדסטון צודק - עם חמאס שזורק אנשי פאתח מהגגות - אין שלום ... (ל''ת)

    avre10 , 21/10/09 12:27

  • 90.

    אלו טענות שטחיות וכוזבות ??? תראו מי מדבר !!!

    k.a.r, 21/10/09 12:27

    לדעתי מספיק לתת לו במה..כבר ברור עם מי יש לנו עסק .
    דרך-הגב הייתי ממליץ ברצינות לשקול מהלכים פלילים נגדו !
    וגם סטירה מצלצלת לא תזיק ...

  • 89.

    לפי הדו''ח הזה-אף פלסטיני לא ירה מתוך בתים מאוכלסים,אף פלסטיני

    לא נגע בגרם חומר נפץ (ומילכד),אף אחד לא ירה על צהל, 21/10/09 12:13

    לא הרבה שמו לב-
    אין שום כלום בדו''ח גולדסטון על פעילות צבאית פלסטינית בשטח בזמן המבצע!

    אף מילה על שימוש שלהם באמבולנסים,בתי ספר,מסגדים.(אפילו אבו מאזן אמר שהנהגת החמאס ברחו באמבולנסים למצרים).

  • 88.

    לפני הדו''ח שלו עלינו מי בכלל שמע עליו? זה דו''ח פרובוקטיבי בכוונה. (ל''ת)

    פשוט להתעלם ממנו, 21/10/09 11:54

  • 87.

    צורר חדש

    שמעון אוחנה, 21/10/09 11:54

    הנה לנגד ענינו קם צורר חדש לעם היהודי.
    הרי כבר נאמר, מהרסייך ומחרבייך ממך יצאו.

  • 86.

    לדרוש שתקום ועדה בינלאומית

    ג, עוטף עזה, 21/10/09 11:45

    לפני שמסכימים למשהו, לדרוש כתנאי להקמת הועדה כטאן או קבלת תוצאוצ הדו''ח ועה נוספת ואמיתית שתחקור:
    השפעות ירי טילים על אוכלוסיה אזרחית אצלנו במשך 8 שנים.
    הצגת, על-ידי המתלוננים את זהותם של יורי הטילים,שולחיהם ומקומות הירי, כדי שגם אותם אפשר יהיה לבדוק ולתבוע בזירה בינלאומית
    דו''ח השוואתיבין ישראל לעזה,ארצות ערב הרשות פלסטינית לגבי שמירת זכויותיהם של שבויים על פי אמנת ג'נבה
    שימוש בלוחמה ביולוגית של עזתים נגד תושבי הנגב.(הם לא מרססים זבובים, ומשתמשים בחומרי ריסוס כמרכיב בייצור הקסאמים).
    על כמה חוקים עברו רק ברשום בסוגריים?

  • 85.

    לירות מתוך אוכלוסיה אזרחית-על אוכלוסיה אזרחית=פשע מלחמה בהגדרה (ל''ת)

    כשהאו''ם עמד מנגד-ישראל נאלצה להגיב צבאית, 21/10/09 11:43

  • 84.

    אתם לא שמים לב שגולדסטון חוגג על חשבוננו..לא לדבר עליו בכלל. (ל''ת)

    גולסטון רוצה תשומת לב, 21/10/09 11:37

  • 83.

    איפה ועדת האו''ם היתה 3 שנות סקאדים??? איפה הם היו?? (ל''ת)

    הרי גולדסטון עצמו אומר שהירי על שדרות הוא פשעמלחמה, 21/10/09 11:37

  • 82.

    כרמיאל

    איציק, 21/10/09 11:23

    הבעיה היחידה של הדו''ח היא שהכותב חיי בעולם אחר

  • 81.

    בושה וחרפה לך-.בוא תגור יומיים בשדרות (בלי מקלט)ונראה מה תכתוב אז (ל''ת)

    קאסאם-זוכר מה זה?, 21/10/09 10:43

  • 80.

    נראה את גולדסטון מעיז לכתוב דו''חות על כוחות נאט''ו וארה''ב באפגניסטן (ל''ת)

    אז נראה למי למי יש יותר כבוד, 21/10/09 10:42

  • 79.

    יעשה מה שלא עשו 9 תיקים - להכניס את אולמרט לכלא (ל''ת)

    כמה אירוני: דו''ח גולדסטון, 21/10/09 10:39

  • 78.

    הגולדסטון הזה, שונא ישראל מובהק, סבו היה קתולי.

    שמשון נקמני, 21/10/09 10:36

    איך אמרו חז''ל? ''כל המתחזה לאוהב ישראל ונמצא שונא ישראל, בידוע שאבותיו לא מבני ישראל הם'' (ירושלמי מנחות דף נ'). כזה הוא הגולדסטון הזה. שמעתי גם שבויכוח עם אחד מחברי השגרירות הישראלית, הוא ירק ארצה ואמר מה שהוא דומה ל''טפו על המדינה''. אח''כ התנצל ואמר שהתכוין למדינה אחרת. לך תאמין.

  • 77.

    שתהיה בדיקה ברק לא מנהל את המדינה מקסימום את צהל

    משה, 21/10/09 10:13

    נראה קצת מודאג ברק

  • 76.

    יש כמה דברים שהוא צודק .( יהודי או לא יהודי) (ל''ת)

    תצאו מהתסביך!שלום עושים עם אויבים,וזה לא קל., 21/10/09 10:08

    • חבל שאין טקבוקים אמיצים כאלה (ל''ת)

      גם בצד השני.., 21/10/09 10:24

    • שלום עושים עם האויב, אבל ''רק'' עם אותו אויב באמת רוצה לעשות שלום

      אי אפשר לעשות שלום עם אויב שרוצה להשמיד אותך, 21/10/09 13:14

      הפאתאח נחשב לפלג ''המתון'' כביכול של הפלגים הפלשתינים

      ועידת הפאתח היא המוסד העליון, ולאחר 20 שנה שלא התכנסה, לפני חודשיים התכנסה אותה ועידה ברמאללה להכריע הכרעות.

      נו... ואחרי 16 שנה של משא ומתן בין הפלשתינים וישראל, מה מחליטים אותם ''מתונים'' ? האם החליטו על הכרה משותפת וחתירה לשלום בין העם היהודי לעם הפלשתיני? לא ולא.

      ועידת הפאתח החליטה שיש להשמיד את היישות הציונית. פשוט.

      שלום עושים עם האויב, אבל ''רק'' עם אותו אויב באמת רוצה לעשות שלום.

      אי אפשר לעשות שלום בשום אופן עם אויב שרוצה להשמיד אותך

    • בוא נעשה שלום. בלעדיך כמובן.

      פריץ אוברמייסטר, מינכן, 21/10/09 14:57

      טמבל

  • 75.

    ברק, איך אפס כמוך מצליח כל כך? (ל''ת)

    חוקר נסים, 21/10/09 10:07

  • 74.

    ישראל יתעלם לא יתיחס אליו,גם תקשורת ענק לא יועל משחק מכור

    דוד, 21/10/09 09:48

    אסור שישראל יתיחס בו גם לא לתת לו לחטת כאן ישראל צריכה חייבת במידת הצורך לשחרר תמונות שישראל נלחמה בברברים ואנדינים אכזרים,פעלה מבתי ספר,בתי חולים מסגדים והרבה מחבלים כמויהם עזרו כולל הרופאים וכל מינה עיתונאים ערבים בארגונים מחפשים תמונה או יוצרים אותה כדי להימנע מבעיות אפשר לסמן ולהדגיש דיווח עוין ולסלקו מכאן

  • 73.

    תראו מי שמדבר על טענות שטחיות וכוזבות! (ל''ת)

    מגחך, 21/10/09 09:18

  • 72.

    תראו מי שמדבר על טענות שטחיות וכוזבות! (ל''ת)

    מגחך, 21/10/09 09:12

  • 71.

    שלום עושים שני צדדים שמעונינים לעשות זה עם זה.

    דג, 21/10/09 08:56

    כאשר שני הצדדים רוצים בו- מעגלים פינות בינהם. סולחים זה לזה ומוותרים זה לזה לטובת עתידם המשותף.
    אבל כאשר צד מחפש רק בעיות אצל השני אז השני יחפש גם ולא יחוש כל מחויבות כלפי האחר.
    יצא דוח נגד ישראל, הפלסטינים ורודפי השלום שבהם ישר אימצו אותו כדי לנגח בו את ישראל.
    ז ה נראה כעוד קרב שבו מחפשים הערבים לנצח בו. אבל הם מנצחים את הקרב בגדול.
    מפסידים את המלחמה כולה. ופלסטין כמדינה
    א י ן.

  • 70.

    שלום עושים : שני צדדים שמעונינים בו!!!!

    דג, 21/10/09 08:46

    כאשר רק צד אחד מעונין, זה לא יכול להקרא שלום, אבל זה שטחים תמורת ''שלום''.

  • 69.

    מה שהוא אומר מוכיחאת הדעה שלו על ישראל (ל''ת)

    אייל, 21/10/09 08:44

  • 68.

    ואייזה שלום כולל יש בכדור הארץ (ל''ת)

    פקק תנועה , 21/10/09 08:37

  • 67.

    בשיטחיות וכזבים הוא דווקא מבין (ל''ת)

    בטח, 21/10/09 08:21

  • 66.

    גולדסטון חסר אחריות ונטול כל הבנה (ל''ת)

    בשדרות ובקרית שמונה כבר היית??, 21/10/09 08:15

  • 65.

    בוגד בעמו ,יהודי חצר טיפוסי, חנפן שמוכא את עמו (ל''ת)

    תל אביבי, 21/10/09 08:15

    • אם ישראל לא הייתה קיימת, הוא היה שווה להם כציפור אפילו לא עז.... (ל''ת)

      דג, 21/10/09 09:02

  • 64.

    הדו''ח מביא למסקנה שבפעם הבאה אסור לרחם על אף אחד בעזה

    לא חשוב מה יקרה - ישראל תואשם בזוועות - אז לפחות, 21/10/09 07:55

    ישראל ביזבזה חיים ומיליונים רבים מאד לשמור על חיי העזתים בעופרת יצוקה. השקעה בערבים היא קללה !
    במקום תודה קיבלנו לפי הדמיון המזרחי סיפורי זוועה גרועים מכל מה שסיפרו על גרמניה ...
    בזמן שלא היה מזה כלום במציאות.
    ---------------------------------
    גולדסטון ניזון מהתעמולה האיסלמית שמטרתה להשמיד ישראל ולהפוך העולם למוסלמי...
    ולא חשוב מהי האמת אנו תמיד הצד המואשם.
    --------------------------------
    המסקנה, שגתה ממשלת ישראל בכך שלא נכנסה בעזה בעוצמה, גם במחיר של 30000 עזתים הרוגים, וחיסלה לחלוטין את שלטון החמאס, סגרה מחדש ציר פילדלפי ברצועה רחבה והחרימה כל הנשק
    ------------------------------------
    נצחון אסטראטגי זה היה קוטע ציר איראן מסביבנו ומרחיק את מלחמת ההשמדה שרוקמים נגדינו.
    והקללות שהיינו מקבלים - בדיוק אותו הדבר - אבל לפחות היינו מצילים את עצמנו מידי הערבים שפועלים ללא הרף להשמדתנו.
    ------------------------------------
    בעזה טילים שמגיעים לת''א והם יוןפעלו כשלאיראן זה יתאים!!!!

  • 63.

    Peace without terror Mister!! (ל''ת)

    אזרחי1 , 21/10/09 07:11

  • 62.

    על השלום לקיומה,אידיוט! (ל''ת)

    קורןנאוה טבריה, 21/10/09 06:51

  • 61.

    שלום: מצב שבו אזרחי ישראל חיים בבטחון, ולמה גולדסטון התכוון?

    השני מהאמצע, 21/10/09 06:35

    אם הדו''ח שלו מבוסס על התפיסה שאסור ליהודים להגן על עצמם ?

  • 60.

    והערבים חולמים ונושמים שלום ?? (ל''ת)

    שלומי, 21/10/09 05:14

  • 59.

    מי אלו הרבנים שהזמינו אותו?

    עצוב, 21/10/09 05:11

    בטוח לא רבנים דתיים, חרדים או קונסרבטיבים. קראתי בעתון היהודי של לוס-אנגלס, שיש קבוצה קטנה של רבנים רפורמים שעושים הרבה רעש, וצמים יום בשבוע, למען הילדים הרעבים בעזה.
    ''מהרסיך ומחרביך ממך יצאו''.

  • 58.

    דברי גולדסטון

    ג'דע, 21/10/09 04:24

    צודק מר גולדסטון ולא יודע עד כמה!אין שלום ואין שום הליך שלום באיזורינו .תהליכים שהיו באיזורינו עד היום , וגם הלאה מדברים על כיוון אחד בגכיון מערב בלבד.הצד שכנגד מתחפר ומקבל כל פעם עוד ועוד מדרישותיו ואילו מדינת היהודים מוכנה להמשיך ולהמר כנגד כל הסיכויים על עצם המשך קיומה,בכך שמוכנה היא לתת למשנאיה הכל!מר גולדסטון היקר בוא ונבחן לאשורם של דברים מה התרחש עד כה באיזורינו:א. ישראל נתנה לפלסטינים הצעה שדיברה על חזרה לקווי 1967,החזרת פליטים למה שישאר מהמדינה הזאת במספרים לא קטנים.ב. ישראל הציעה להם אף חלקים משטחי א''י המערבית שהיו בידי ישראל עוד טרם 6.1967 ואולם אף זאת.ג. לאחרונה,הגברת ליבני וה''ה אולמרט הסכימו אף ליותר,חזרה לקווי כ''ט בנובמבר 1947 אולם גם את זאת דחו!
    אולם,מנגד מה קיבלנו מ''חבריך''הפלסטינים ?רק חורבן ,קסאמים ,מחבלים מתפוצצים,פיגועים שונים בתוך הקו הירוק,הדגשת הרצון לחיסולה של המדינה היהודית בכל מקום,אובדן הזכות להגנה עצמית מפני טירור ובניגוד לאמנת גנוה הרביעית,איומים מבית ומבחוץ על עצם קיומנו!אז על מה אתה מדבר אדוני?האם באמת ובתמים יכול אתה להגיד כי הדו''ח שלך איננו שקרי?

  • 57.

    ,תגובות מרתקות

    NY, 21/10/09 03:18

    די מדהים לקרוא את התגובות לכתבה.
    התנגדותי היא חד משמעית לדו''ח גולדסטון, אבל מכאן ועד: חטיפתו, תלייתו על עמוד אייכמן, קאפו, ניאו נאצי, ארכי טרוריסט.....המרחק די גדול.
    לא חייבים להסכים, אולם אי הסכמה עם חלק מהמגיבים שולח מיד גולדסטון מיד לכיסא החשמלי.
    דרך אגב, במקרה הנוכחי הוא צודק ומסכים עם כל המתלהמים (למרות שמרוב שנאה גם את זה הם פיספסו), אין ולא היה מעולם תהליך שלום, ולכן דו''ח גולדסטון אינו יכול לפגוע במשהו שלא קיים.

  • 56.

    למה כל נפיחה של האיש תופסת כותרות? הוא מספיק חשוב?

    ASCH , 21/10/09 02:01

    בא, עשה את הנזק שלו.

    נתקן, ונמשיך הלאה.
    הוא לא האוייב הראשון שהתמודדנו איתו.

    ואין לי ספק, שלא האחרון.

    יאללה, עוברים הלאה.

    • אבל מעניין לשמוע את ההתבטאות שלו

      פנדה , 21/10/09 13:53

      הרי הוא יודע שזה מזיק למטרה, אבל עדיין הוא מתבטא - מה שמראה את השנאה הגדולה שממנה הוא פועל. נדהמתי למקרא דעותיו השטחיות והרדודות - איך אנשים עם רדידות מחשבתית כל כך גדולה מצליחים להתמנות לשופטים? או שבדרא''פ העיקר שאתה בעד השחורים ונגד הלבנים, ולא משנה מה יש בקנקנך (או אין)?

  • 55.

    כל הכבוד לברק. האיש מפגין חוט שידרה

    ברק אח אמיתי, 21/10/09 01:54

    ברצוני להביע הערכה לברק.
    הוא הבין שהקמת ועדת חקירה עכשיו היא הודעה והכרה בועדת גולדסטון מטעם אויבי ישראל.
    ברק הפגין זקיפות קומה.
    מאז הבחירות נקט ברק בקו של העדפת הברית עם בני עמו על פני הברית עם הפלשתינים. וכך מתנהג אח אמיתי.
    בניגוד ל''אידיאולוגים'' פרץ, כבל, תמיר, פינס, יחימוביץ'. אצלם האידיאולוגיה אומרת שמותר וצריך להעדיף ברית עם הפלשתינים על פני הברית עם אחיהם עם ישראל.

  • 54.

    ממש לא רבני אמריקה

    יוסי, 21/10/09 01:54

    אנא דייקו
    רבני אמריקה חלילה לא הזמינו את הגאון הזה לנאום. מדובר בארגון קיקיוני של כמה רבנים ו''רבניות'' רפרומים (כמובן) שאנשיו מתפללים ומתענים למען תושבי עזה המסכנים (לא כולל גלעד שליט כמובן)
    ועל זה נאמר-הלך הזרזיר אצל העורב..., מעניין אם הם מקבלים מימון מהאיראנים או שזה סתם פתולוגיה יהודית מופרעת

  • 53.

    גולדסטון לקח צד - עכשיו זה ברור - הוא איש בצלם

    אשמים ***תמיד***, 21/10/09 01:46

    כשכתב הדו''ח ופירסמו, התיימר להיות נאוטראלי.
    אולם עכשיו קבע כי אין תהליך שלום - ובאשמת ישראל. הלו זה בדיוק מה שאנשי בצלם טוענים.
    רק ישראל אשמה - ***תמיד***

  • 52.

    יש תהליך

    אדם, 21/10/09 01:16

    כל יום שעובר מתקדמים קצת, גם אם לא מתקדמים, יש התקדמות.
    אבל משום מה השתרבב בלבול, כאילו אנחנו אנשים שאוהבים שלום. השלום לא מעניין אף אחד, ולכל אחד מאיתנו יש מספיק חברים ברוך ה'. לא צריך שלום, צריך שקט. וכל פעולה שמעודדת שקט, היא טובה. כל פעולה שמייצרת רעש היא רעה.

    אנחנו לא עושים דברים טובים בכדי להיות אנשים טובים, אלא בכדי להרגיש טוב. הם מוכנים לעשות מעשים רעים, שגורמים להם להרגיש רע, ובלבד שהם ייחשבו בעיני עצמם ואלוהיהם, ''אנשים טובים'' - זה ההבדל...

    כל הפעולות שלנו נועדו להשקיט את הרעש. כל הפעולות שלהם נועדו להרעיש, להפריע.

  • 51.

    אצלנו בשכם לא ממנים מלשינים לשופטים, יש שפע של פושעים אחרים לתפקיד (ל''ת)

    בילעם מבילעין , 21/10/09 00:54

  • 50.

    כנראה שגולדסטון רומז לישראל שאם היא תחקור את עצמה....

    תןהה, 21/10/09 00:18

    ישראל יכולה לעשות חקירה פנימית ולהגיע ל...מסקנה... שלא היו כאן חריגות ובזה נגמר הסיפור.

    • אני מקווה שאתה לא קונה את זה... (ל''ת)

      פנדה , 21/10/09 13:54

  • 49.

    אצלנו בכפר היו מורטים מזמן את כל הנוצות של התרנגול גולדסטון המקרקר (ל''ת)

    בילעם מבילעין , 21/10/09 00:11

  • 48.

    ולא היה זקוק כלל לשקרים המפוצצים של חמאס על מנת להרשיע את ישראל. (ל''ת)

    אין ברירה: גולדסטון הוא אנטישמי חולני, 21/10/09 00:09

  • 47.

    גולדווסר הפיכתה של ישראל למדינה מוסלמית זה לא תהליך שלום

    יובל ארהב, 21/10/09 00:06

    גבולות 67
    פינויי ישובים יהודיים
    עזה
    רצף טרטוריאלי
    מאות אלפי פליטים לשטח ישראל
    ערביי ישראל
    זה לא שלום זה סוף הציונות

  • 46.

    גולדסטון- אתה זבל מזובל.אנטישמי מטונף ותת אדם. (ל''ת)

    אבוחצירא אילן, 21/10/09 00:02

  • 45.

    ברק באמת החליט לא לנסוע יותר לחו''ל גם אחרי הבחירות הבאות (ל''ת)

    כשלא תהיה לו חסינות, 20/10/09 23:59

  • 44.

    האם להשמדת העם היהודי אתה קורא תהליך שלום (ל''ת)

    יובל ארהב, 20/10/09 23:58

  • 43.

    האמת - הוא צודק ...

    אפי מירושלים, 20/10/09 23:30

    גולדסטון שואל: על איזה תהליך היא מדברת ? ועונה: אין תהליך כזה.

    והוא צודק, באמת אין, ולא היה שום תהליך באזור שמקדם את השלום.

    מה כן יש ? יש נסיגות, יש ויתורים כואבים, יש גירוש, יש חורבן יישובים יהודיים, יש אוסלו, יש 2 מדינות בשביל אויב וקורבן ויש שמעון פרס - הכל יש חוץ משלום ו/או תהליך של שלום.

    תקנו אותי אם אני טועה !

    • אתה צודק ב-100% (ל''ת)

      פנדה , 21/10/09 13:54

  • 42.

    חבל''ז, אין לבזבז זמן על שטויות

    NY, 20/10/09 23:14

    באמת אין תהליך של שלום, עם או בלי הדו''ח. מעולם לא היה תהליך של שלום. התליך היחיד שהיה זה טרור פלסטינאי שגרר וויתורים ישראלים שיצרו אוירה של שקט עד הסיבוב הבא.

  • 41.

    ben zona (ל''ת)

    yaacov, 20/10/09 23:07

  • 40.

    תשובה

    kadpw7 , 20/10/09 22:43

    אני מסכים עם הדו''ח, אך הוא לא רלוונטי אלא אם כן היה נשלח לאולמרט ישירות הביתה, מה הטעם להאשים את השלטון העכשווי (ששונה ב-180 מעלות מקודמו)? הרי השלטון העכשווי לא עשה זאת! מה הטעם להעמיק את המשבר שאולמרט יצר?

  • 39.

    לחטוף את גולדסטון כמו את וענונו

    אבי, 20/10/09 21:59

    ואחר כך לתלותו על הגרדום של אייכמן,שזה המקום היאה לחלאה דוגמתו לסיים את חייו.

  • 38.

    capo

    dd, 20/10/09 21:59

    yes his father was a capo in the 2nd WW

  • 37.

    גולדסטון: כשישראל מדברת נפלטות שטויות, כשהיא עושה נהרגים נשים וילדים

    EXTRA-שמאל, 20/10/09 21:53

    עדיף דיבורים, לא ?! ושלום יהיה פה רק כשהעולם באמת ירצה וידע כיצד לטפל בישראל.

    • וכשאתה אומר ''שלום''

      פוסט-שמאלני, 20/10/09 23:16

      אתה מתכוון לטבח של היהודים וביטול מדינת ישראל. אבל טוב לדבר בקודים כדי שתוכל לקבל הסכמה רחבה.

    • פאשול נאחוי (ל''ת)

      ברוס, 20/10/09 23:18

    • רשע ^^^

      יהודי, 21/10/09 12:38

      שלום יהיה כשנבלים כמוך לא יהיו באיזור. (או בכלל)

  • 36.

    צריך להביא אותו לישראל וןלהעמידו לדין על הוצאת דיבה ואנטישמיות. (ל''ת)

    המטיף, 20/10/09 21:39

  • 35.

    האם חולה הנפש הזה קרא את מצע הפת"ח הקורא לחיסול ישראל? כדאי לתרגם לו.

    רעמסס, 20/10/09 21:38

    לו.

  • 34.

    בשביל מה להתייחס לגולדסטון הזה בכלל? (ל''ת)

    ', 20/10/09 21:37

  • 33.

    שקוף אבל השמאל שם למטרנ את ברק על מנת שישראל תפסיד במלחמה הקרובה. (ל''ת)

    IQ ze Ani , 20/10/09 21:31

  • 32.

    האם המטומם הזה הזה שכח מ ''שלום עכשיו'' על זה בדיוק ישראל רק מדברת.!!!! (ל''ת)

    IQ ze Ani , 20/10/09 21:30

  • 31.

    סליחה מראש על החוצפה והבוטות שלי .סוכנו

    שמואל ב', 20/10/09 21:21

    ''סוכנויות ידיעות''סליחה אבל מה זה ? אני כאדם בוגר נכנס ל''מגה'' מסתקל ובוחר לי נייר לניגוב הישבן {ביקשתי את סליחתכם מראש} מתוך המגוון הגדול וממשיך לממלכת הבירות . אני הבנתי לתומי שהדראפ''י מנצל השחורים הוא ''חוקר'' עכשיו אני מבין שהוא מרצה ואף שליח לעינייני שלום של ישראל . אני עוקב בשימת לב על ההתבטאויות האנטי-ישראליות שלו ועל הבוטות שלו בכל הקשור לפוליטיקה המזרח תיכונית ולא מילה רעה על ''האיסלם הנאור'' והערבים ''המיסכנים''.משהו אצלו לא תקין מנטלית ,אני מבחין בהרבה סימפטומים של הלקאה עצמית אצל אזרחי תל-אביב שמריהו ואי אלה ''פרופסורים'' הזויי שלום אבל,הדראפ''י מנצל השחורים עולה על כולם .מלה בקשר ל''רבנים'' אל תעזרו ואל תפריעו .לימודי דת לא עושים ולא יעשו אותכם ליותר חכמים מן היהודי הפשוט העמל למחייתו ללא ''מגן הדת'' . שוב,התרחקו מן המפעל שבנינו לעם היהודי בארץ-ישראל וחפשו לכם עולם משלכם בין ה''גויים'' ואו בין הערבים אבל צאו מחיינו כי מאסנו בכם !!!

  • 30.

    גולדסטון ניאו נאצי כמו אברום בורג ושלום עכשיו (ל''ת)

    שמאל=בוגדים!, 20/10/09 21:01

  • 29.

    ממתי גולדסטון נהיה הממונה על קידום השלום באיזור?מישהו מינה אותו?

    דני, 20/10/09 20:57

    יאללה עשית את הנזק שלך עם הדו''ח הזה,עכשיו תחפף.המנדט שלך היה רק להוציא את הדו''ח ולא להטיף על לנו על השלום.עוד אחד מההזויים שחושבים שהכל תלוי רק בישראל ולא בשכניה הנחמדים.

  • 28.

    ברק נכנס לעזה בידיעה ברורה שצה''ל יבצע שם פשעי מלחמה !!! ועל כך ישפט !! (ל''ת)

    גם אין תהליך שלום,,, וגם אין קשר,,,, 20/10/09 20:57

    • יוחזרו השמאלנים ומקבלי משכורות הנפט הערבי לפולניה ועכשיו (ל''ת)

      יהודי ציוני, 20/10/09 21:32

  • 27.

    למזילי הריר-גולדשטין הישראלי היה ארכי טרוריסט-גולדסטון הדרום אפריקאי..

    Ehad Haam-Zionist, 20/10/09 20:57

    היה לוחם לזכויות האדם והצבעה דמוקרטית......

    • לא בטוח שגולדשטיין רוצח

      אביב, 20/10/09 22:10

      אחד העם, עדיף שתחליף בין שמות האנשים.
      הטרוריסט שונא עמי הוא גולדסטון, והיו הרבה כמוהו במהלך ההיסטוריה. אתה משכיל ויודע שגם בין האינקויזיטורים היו יהודים (מומרים), וגם בעלילות הדם - יהודים שוחטים ילד נוצרי- היו משת''פים יהודים.
      באשר לגולדשטיין - כל העדויות נגדו היו של שקרנים ערבים. האיש ניקלע למצב בלתי אפשרי כשהוא התפלל לבד יחד עם המון ערבי שהכין אבנים ומקלות והתכוון לרצוח אותו, אז מה הברירה שעמדה בפניו?
      למען הסר ספק, אני חילוני לגמרי, אין לי עינין בתפילות ובדברים דומים, אבל אני גם חייל מילואים, ומרגיש שאם הייתי ניקלע לאותה סיטואציה, גם אני הייתי יורה בנסיון להציל את חיי, ובשום אופן לא כדי לרצוח באופן מתוכנן מראש.

      • צר לי עליך אביב-על הכפור שאוכל את נשמתך... (ל''ת)

        Ehad Haam-Zionist, 21/10/09 06:13

  • 26.

    לגולדשטיין אג'נדה פוליטית הוא חשף את פרצופו האמיתי דעתו מוטה

    אריק, 20/10/09 20:40

    הוא כנראה שכח את אוסלו קמפ דיויד ואת נסיונותיו של אולמרט לשלום ואת וויתוריו המופלגים בנוגע לירושלים את הפיגועים מאז אוסלו הוא לא הרגיש הוא קצת מרוחק שלא יספר לנו סיפורים הוא אנטי ישראל ולאומיות יהודית וכלן הוא בא מראש נגדנו.

  • 25.

    יפה יפה גולדסטון מראה מסיר את מסכת החוקר מעל פניו...

    עוד יהודי מזוייף, 20/10/09 20:40

    גולדסטון מודה שמטרת הדו''ח הנ''ל הייתה ניגוח ישראל בשל הקפאת תהליך השלום ותו לו.

    העובדה שבעזה יושב ארגון איסלמי שטני נאצי שמצהיר בגלוי על שאיפותיו להשמדת ישראל.

    ארגון טרור שיורה טילים על ילדי ישראל ומייד לאחר מכן מסתתר מאחורי ילדיו שלו,
    לא מטרידה את הגולדסטון.

  • 24.

    זה שאתה יהודי רודף אותך עמוק לתוך מחשכי נשמתך (ל''ת)

    לגולדסטון שינאה עצמית פתלוגית, 20/10/09 20:39

  • 23.

    הכוונה של אובמה לסרס את ישראל עם ועדה שיזם באו''ם

    @ בנצי - א @, 20/10/09 20:39

    חוסיין ועמנואל איימו לפני מס' חודשים שיפעלו באום נגד ישראל
    אם לא נפסיק בנייה בירושלים

  • 22.

    ברק יעשה הכל כדי להציל את התחת שלו - ולעזאזל המדינה (ל''ת)

    אפילו ליברמן ונאמן תומכים בועדת חקירה, 20/10/09 20:33

  • 21.

    He's right - it's time to grow up Israel and play by the rules (ל''ת)

    jka10824 , 20/10/09 20:27

  • 20.

    גולדטון עוף מכאן. לך תגור באיראן. (ל''ת)

    אתה מגעיל. מסכנים הילדים שלך, 20/10/09 20:22

  • 19.

    גולדסטון סתם מחפש קריררה. נראה לאן החברים החדשים שלו יעלו אותו כעת. (ל''ת)

    You are a neo-Hamman, 20/10/09 20:22

  • 18.

    גולדסטון מוזמן ללכת לקומיוניון,לאכול קצת מהבשר ולשתות קצת מהדם של היהו

    אנחנו לא sacrificial lamb כפי שחונחת לחשוב., 20/10/09 20:21

    וייקרא שמו המן הרשע

  • 17.

    what kind of peace the palasinians r talking about (ל''ת)

    d, 20/10/09 20:19

  • 16.

    מפגר או מעמיד פני מפגר

    שוקו, 20/10/09 20:10

    כל פעם שהחמאס מקבל פרסים על התנהגות הברברית שלו (ירי על שטחים אזרחיים ישראלים מתוך שטחים אזרחיים פלסטינים( זה מקטין כל סיכוי לשלום אי פעם. ודוח גולדסטון היה חתיכת פרס.

  • 15.

    יום יבוא וכל השמאלנים האלה יתאבדו מרוב שינאה עצמית (ל''ת)

    יוני, 20/10/09 20:08

  • 14.

    כל ועדת חקירה שהקימו בישראל סופה היה אסון הלקאה עצמית מיותר

    ישראלי 1, 20/10/09 19:59

    השופטים המוצבים בראשות ועדות כאלה תמיד מוצאים משהו להתעסק אתו, ראוי או לא ראוי. כך האשמנו את עצמנו על טבח סברה ושאתילה שלא אנחנו ביצענו וידינו לא שפכו את הדם, נוצים רצחו מוסלמים ואנחנו התנדבנו לקחת האשמה ולשלם את המחיר עד היום, כי הוועדה המכובדת חשבה שהיה צריך לנחש מראש שככה ינהגו הנוצרים...
    אסור לתת לשופטים להתעסק בנושאי מלחמה, הם לא רלוונטיים שם.

  • 13.

    המרצע הפוליטי השמאלי יוצא מן השק. ועדה של השמאל האנרכיסטי הבינלאומי (ל''ת)

    כל חברי הועדה יהודים, לא רק גולדשטיין, 20/10/09 19:57

  • 12.

    לך מפה איש רע (ל''ת)

    גידי, 20/10/09 19:56

  • 11.

    החוצפן עוד ממשיך להתערב ממש צ'ילבה (ל''ת)

    ב, 20/10/09 19:53

  • 10.

    Autocriticism,is the beginning of wisdom

    Simona/ Dimona, 20/10/09 19:46

    אגב , שמתם לב כמה גדולי עולם סולדים משר החוץ שלנו ?

  • 9.

    גולד- סטון, אם אתה מאמין לחמאס ,אתה נאיוי ויותר מזה.

    שאול קאופמן , 20/10/09 19:43

    בלק סטון, אתה יהודי מזוייף,עדיף עליך חמאסניק.

    אם אתה בנית את הדו''ח שלך ע''פ השקרים של החמאס אזי את ה שופט מכשיל.

    אתה מדבר על שלום ,עם מי לעשות שלום עם חבריך הרוצחים ?
    איפה הייתה לפני 8 שנים כאשר ישראל הייתה מאויימת ע''י החמאס? למה לא דברת אז? למה לא בקרת בשדרות? מוג לב.

    אם אתה מאמין לשקרנים הערבים אתה כנראה גם כמוהם.
    ישראל מדינה שחיה עם טרור 62 שנים ואתה עוד בא להגן על הטרור ונדגנו? תתבייש לך.

    • ערבים רוצחי ילדים

      חנה, 20/10/09 22:15

      לשאול קאוםמן, חיה עם טרור מעל ל- 100 שנים:
      הפוגרומים של ערבים ביהודים בארץ ישראל: 1921, 1929, 1936 - 1938, ועוד.

  • 8.

    ועכשיו ברק מאשר בניה פראית בגדה שתוביל לאינטפאדה, שתכסה על פשעי עזה,,, (ל''ת)

    האיש פירומן מסוכן !!!, 20/10/09 19:36

  • 7.

    ברק ידע שהחמאס מסתתר בין אזרחים - אז מה תיכנן לעשות שם חוץ מפשע מלחמה? (ל''ת)

    והכין פרקליטים,,, פשע מתוכן מראש וביודעין !!!, 20/10/09 19:34

  • 6.

    ברק מתכנן עכשיו אינטפאדה ג' שתכסה על פשעי עזה שלו,,, כך הוא מקווה,,, (ל''ת)

    האיש הה פירומן !!! להרחיק אותו מההגה !!!, 20/10/09 19:27

  • 5.

    טוב הגולדסון הזה מתחיל לעצבן אותי יותר מידיייייי

    ברק, אשקלון, 20/10/09 19:27

    אין מה לעשות אידיוט! יש דברים ומצבים שרק מלחמה פותרת!!!

  • 4.

    צריך להסביר לגולדסטון שהוא עומד לחצות קו אדום (ל''ת)

    דבריו בכנס מעידים על השקפתו, 20/10/09 19:27

  • 3.

    כנס רבני אמריקה הזמין את גולדסטון לנאום? (ל''ת)

    טוף, היהודים גם הצביעו לאובמה, 20/10/09 19:25

  • 2.

    ידענו שהחמאס מסתתר בין אזרחים - מה ברק תיכנן לעשות שם חוץ מהרג המוני ? (ל''ת)

    ביודעין,,, בכוונה תחילה,,, ובסיבוך הפצ''ר,,,, 20/10/09 19:25

    • they knew also right?

      Leor, 20/10/09 21:48

      so...if we knew the Hamas hiding between kids and civilian, the Hamas also''knew''
      righ?
      so that make them resposible.

    • אם החמאס מסתתר בינות לאזרחים אזי יש לו חסינות

      אבו-דני, 20/10/09 22:45

      כמה איוולת יכולה המקלדת לשאת?

    • ל 2 אתה מוכן לחתום שכל האזרחים שנהרגו בעופרת יצוקה נהרגו

      אחד שיודע, 21/10/09 00:44

      על ידי חילים ישראלים.....אני לא...ואני רוצה לראות את השפוי הזה שמוכן לחתום על זה...כולנו יודעים שהערבים כבר הרגו אזרחים שלהם כדי להאשים את ישראל...הם מסתמכים על זה שלמערב הנאיבי יהיה קשה להאמין שאנשים מסוגלים להרוג את בני עמם רק כדי להאשים את האויב....וזה עובד..ואתה הוכחה לכך

    • ברק תכנן להגן על תושבי שדרות ודרום הארץ מזה שיורים עליהם 9 שנים

      קרן, 21/10/09 15:59

      ואם היה רוצה בהרג המוני- הרי ש אלף איש זה בדיחה ביחס ליכולות של צה''ל.

      מלך ירדן המנוח ב 1970 רצח 30 אלף פלשתינאים כי הם עשו לו צרות.

      עצם זה שמדובר רק ב 1000 ביחס לאיך שהם השתמשו באוכלוסיה להסתתר בפחדנות- מעיד עד כמה צה''ל היה מדהים בנסיון להמנע מפגיעות בחפים מפשע.

      שלא לדבר על סגירת החשבונות הרצחנית של החמאס שרצחו אנשי פת''ח.

  • 1.

    הבנתם? עכשיו גם הבלון של ''תהליך השלום'' מתפוצץ לשמאלנים בפרצוף. (ל''ת)

    ישראל, 20/10/09 19:22