• 87.

    אני בשוק

    שלומי, 08/05/10 06:16

    9 שנים אני לא מאמין מה זה בדיחה,לא פלא שנהגים ממשיכים לזלזל,הייתי בטוח שזה מאסר עולם

  • 86.

    במקום לתת למתפתפרע 20 שנה השופט ''הרחמן'' התחשב בו ועכשיו הערבים יתפרעו (ל''ת)

    הרס הצדק והמשפט, 21/10/09 11:00

  • 85.

    במקום להגיד תודה שלא קיבל 20 שנה,הם עוד מאיימים

    יעקב ק, 21/10/09 08:36

    רק מערכת משפט שכבר מזמן לא רלוונטית שוב הוכיחה את עליבותה

  • 84.

    תתפרעו שיבלים תתפרעו, אני מקווה שהמשטרה מציבה צלפים על הגגות (ל''ת)

    נכבה 2, 21/10/09 05:25

  • 83.

    תתפרעו שיבלים תתפרעו, אני מקווה שהמשטרה מציבה צלפים על הגגות (ל''ת)

    נכבה 2, 21/10/09 05:10

  • 82.

    עין תחת עין, שן תחת שן

    גילי, 21/10/09 04:38

    יש לארגן סולחה בין המשפחות, בה יוסכם שהבחור יתאבד ובכך תסתיים הפרשה.

    עין תחת עין, שן תחת שן.

    הלאה למערכת המשפט המושחתת, הבינונית , המפשרת את עצמה למוות. לא צריך אתכם שופטים חלאות.

  • 81.

    אין דרך אחרת...

    גל, 21/10/09 02:03

    זה לא בן אדם שמגיע לו לחיות עין תחת עין שן תחת שן שמישהו ירים לו גלגל על הפנים עם משאית פול טריילר ואחכ יעשה רוורס בשביל לוודא (אין קשר להיותו ערבי למרות שאין ספק שהם חיות אדם ברמה בלתי נתפסת)

  • 80.

    אפשר לקנוס שופטים על שלומאליות? (ל''ת)

    אז את השופט הזה לאסור, 21/10/09 01:03

  • 79.

    שופט ביזיון !! תשע שנים לרצח??? (ל''ת)

    אין שופטים בישראל, 21/10/09 00:52

  • 78.

    לפטר את השופט

    אשיבה שופטיך, 21/10/09 00:33

    לדעתי על נשיאת בית המשפט העליון לפטר את השופט שפסק מספר שנים קטן כזה לרוצח ר ו צ ח של ילדה קטנה. דרך אגב מי הוא השופט הזה האם שמו אסור לפרסום יש לי תחושה שהוא בעצמו ערבי

  • 77.

    זה היה פיגוע במטרה להרוג

    המום, 21/10/09 00:24

    השופט טעה בגדול הרוצח צריך עונש מוות ולא בית הבראה בארץ.צריך לחשוב על נקמה ברוצחים הללו.

  • 76.

    מערכת משפט סדומית ומרושעת,שילכו כפרה על הילדה,ועל עם ישראל כולו. (ל''ת)

    בעע, 20/10/09 22:55

  • 75.

    9 שנים לרוצח!

    AMIR, 20/10/09 22:28

    בשורה לבני המיעוטים שמשתכרים בחוף הים ליד הבית שלי ומתחילים בקטטות: תרגישו חופשי! מדינת ישראל לא תעשה לכם שום דבר, אולי תיתן לכם איזה עונש מטופש ומגוחך, תצאו מהכלא אחרי זמן קצר ואחרי זה תוכלו כמובן לחזור, לשתות ולדקור.

    מת החוק במדינת ישראל.

  • 74.

    לכו לגליל אמר נתניהו,,,

    רון, טורונטו, 20/10/09 20:54

    ראש ממשלה אפס, ואת זה אומר אחד שתמיד הצביע בשבילו כשהיה בארץ,,,השמלאנים תפסו אותו בביצים, אין ראש ממשלה לישראל,,,האמת בכל מקרה המדינה הזו אבודה

    • מה נתניהו שייך לכאן, לעזאזל? הוא מינה את השופט? (ל''ת)

      שתוק, יורד מעצבן, 21/10/09 07:51

  • 73.

    השופטים פחדו להרשיע בעונש אמיתי כי חששו מתגובת תושבי הכפר

    יובל ארהב, 20/10/09 19:34

    קצת מצער שילדה בת 9 נירצחה בצורה כזו יום כיפור אין איש על הכביש מלבד טרקטורון נהוג ביידי ערבי שבא במכוון על מנת ליצור פרובוקצייה או רצח ובית מישפט יהודי חס על הרוצח
    מעניין ששום חכ ערבי לא השמיע את דעתו על הרצח האכזרי על חילל החג היהודי חופש פולחן
    ושאר הסיסמאות שיש להם כאשר מדובר בחג ערבי
    מעניין שאיש מהשמאל הישראלי לא ציץ
    מעניין ששם אירגון זכויות אדם לא הביע צער
    הכל צביעות בארץ וחייבים לחשוב על פיתרון סופי חייבים לאמץ את הפיתרון של הסיכסוך בקפריסין ולהפריד אוכלוסיה ערבית מהיהודית
    כי אין מוצא אחר
    השם יקום דמה

  • 72.

    ילד עד גיל 9 שנים לא חוצה את הכביש לבד אז הוא נוסע על אופניים לבד?????

    בתי, 20/10/09 17:11

    בושה, פסק דין זה רק מוכיח את אי האחריות והרשלנות של הוריה של הילדה ז''ל, הרי לפי חוק ילד\\ה מתחת לגיל 9 לא חוצה את הכביש לבד בלי ליווי בן אדם מבוגר. זאת לא אשמתו של הנאשם בלשלם עבור חוסר האחריות ורשלנותם של הוריה של הילדה ז''ל. האם זה הגיוני שאם אסור לחצות כביש לבד אז ניתן לנסוע בכביש לבד??
    אני מאשים את ההורים ומטיל עליהם את האחריות במותה של הילדה! צריך לתבוע את ההורים כי הם נטלו חלק בהריגתה של הילדה לא רק את הנאשם!! ככה יהיה פסק דין צדק!

    • את צריכה הסתכלות גברת...... (ל''ת)

      רן, 20/10/09 19:59

    • את/ה באמת מטומטם/ת או שאת/ה עושה את עצמך?

      ..., 20/10/09 22:22

      פאקינג רוצח מסתובב ביום כיפור במושב יהודי, ואת/ה מעז בכלל להתעסק ברשלנות של ההורים?

      הרחוב היה אמור להיות ריק! זה יום כיפור!! היא רק יצאה באופניים והייתה צריכה שנבלה תדרוס אותה עם טרקטורון?

      • אין חוק שאומר שאסור לנסוע ביום כיפור! (ל''ת)

        בתי, 21/10/09 00:08

      • נו באמת!!!

        בתי, 21/10/09 01:11

        לא משנה אם זה היה יום כיפור או יום אחר, הילדה כבר מתה, מצטערת שאתה לא רואה את התמונה בכללותה, לא משנה איזה יום זה היה האחריות על ההורים, כי לפי החוק אסור שילד-ה תחצה את הכביש לבד בלי ליווי מבוגר, וזה רק מחמיר את מצבם של ההורים אם הילדה שיחקה מול עיניהם,כי לידידי, זה רק מוכיח מה שאמרתי, זאת ועוד, ההורים לא שמעו את הרעש שטרקטרון עושה???!!!! נו באמת, לא דאגו, לא חשדו, לא פחדו????!!! כי היה יום כיפור, ביום ששומעים את השקט אזי הם בטח הבחינו ברעש.תהיה פירי להורים יש אחריות על זה..אימא שלה בטח כשששוכבת במטה, כששמה תראש שלה על הכרית בלילה אומרת לעצמה ומבקרת עצמה בצורה חדה מאד '' למה לא שמתי לב טוב כשהבחנתי שהרעש של הטרקטורון מתקרב?'' או בכלל אומרת '' למה נתתי לה לשחק בחוץ ולחצות את הכביש באופניים לבד??!!''

    • כצפוי. יהודי מקשקש לפני שמכיר את העובדות!!

      מיקי, 20/10/09 22:56

      גב' בתי. הילדה שיחקה ברחבת בית הכנסת בערב יום כיפור יחד עם חברותיה אל מול עיני הוריה. ערב יום כיפור!!!אפס תנועה ברחוב למעט האופנים של הילדה.
      אני מציע לתבוע את מי שכותב תגובות ללא אחריות. כמוך!!

      • תתעלמו מאחריות ההורים ותפילו את התיק על הנהג ואולי תגידו רצח בכוונה (ל''ת)

        בתי, 21/10/09 00:09

      • תגיד אתה לא חילוני???? (ל''ת)

        בתי, 21/10/09 01:13

    • לפי חוק ילד לא חוצה לבד? את על כדורים? (ל''ת)

      רטלין ודחוף, 21/10/09 00:50

    • איך את ה מעיז בכלל

      n., 21/10/09 08:26

      להאשים את ההורים? ביום כיפור שהילד שלהם נוסע באופניים? כנראה שאתה לא הורה אם אתה לא מבין הורה שנותן לילד שלו לנסוע באופניים ביום כיפור בידיעה שאין תחבורה ביום הזה. ובנוסף לכך איך אתה מעז להאשים הורים שקברו את ביתם? אתה לא מתבייש?אני מתביישת בשבילך

      • אני מבינה רק בחוקים

        בתי, 21/10/09 17:08

        אתה מבין איך זה 1+1=2, זה כך החיים, לפי חוק אסור שילד/ה מתחת לגיל 9 תחצה את הכביש בלי ליווי איש מבוגר..נקודה.

  • 71.

    9 שנים?

    משה, 20/10/09 16:53

    אולי יואיל כבוד השופט להסביר לציבור איזה סיבות מקילות גרעו מהעונש המירבי הקבוע בחוק (20 שנה)? האם זהו תג המחיר של חיי ילדה תמימה אשר נקטפה ע''י עבריין אלים? מה עוד צריך היה לקרות כדי שייגזר עליו העונש המירבי?

  • 70.

    Why 9 years only? this is = 20 years (ל''ת)

    In Geneva, 20/10/09 16:48

  • 69.

    דורסי הילדה מיום כפור

    הציוני, 20/10/09 16:32

    כל הכבוד לשופטים המתחשבים,אחרי תשע שנים יצאו המטונפים להמשיך לחגוג???

    בינתיים אני משלם מיסים כדי לתחזק אותם!

    השופטים שלנו....

  • 68.

    אין צדק בארץ ! מערכת המשפט היא ביזיון !

    אורטל מתל אביב, 20/10/09 16:31

    החלאות הרוצחים מקבלים עונשים מגוחכים והעיקר שלי עושים את המוות על קנאביס לשימוש עצמי. בזיון ! אין צדק !

  • 67.

    יצא בחייני חינים בושה של בית משפט. שופטים בעלי לב רחב הורסים את המדינה (ל''ת)

    IQ ze Ani , 20/10/09 16:18

  • 66.

    החמרה על רקע דתי?

    יעל ש., 20/10/09 16:10

    שבת או יום חול - מדובר בתאונה נוראית ולא רצח
    על רצח במדינה הזו מקבלים פחות

    חלם חלם חלם

    • לא מדובר בתאונה, אהבלה, אפילו בית המשפט אומר זאת!

      פנדה , 20/10/09 17:38

      הוא נכנס בכוונה לאיזור שבו מסתובבים ילדים על הכביש כדי ליצור פרובוקציה, לא האט, לא בלם, כמעט דרס עוד שני אנשים... זו תאונה? למה הוא נהג בלי לוחיות? הוא ידע מראש שיעשה תאונה?

      הנער הזה יצא עוד 6 שנים מהכלא, הילדה הזאת לא תחזור לעולם להוריה. אין צדק.

    • יעל מנגה ו''הנהגים'' ממאדים (ל''ת)

      הלו... כדור הארץ קרא לך, 21/10/09 01:01

  • 65.

    זלזול בחיי אדם

    אוביקטיבי, 20/10/09 16:10

    ליבי ליבי עם המשפחה של הילדה. אני בהחלט מסכים ש 9 שנות מהסר זה עונש קל מדי למעשה הרג שכזה. יחד עם זאת אבקש להזכיר מקרה דומה שהפוגע היה ''בן תובים'' (לא ברור לי איך אפשר להגדיר בן תובים אדם המבצע מעשה שכזה). הוא הרג ילד בנסיבות דומות וקיבל עונש ''כבד'' 10 חודשי עבודות שרות + 10 שנים שלילת רישיון. לדעתי גם מי שפגע בטל וגם הבן טובים הנ''ל צריכים ''לשבת'' תקופות ארוכות

  • 64.

    ארורים

    מאוכזב, 20/10/09 16:04

    ארורים תושבי הכפר והגידול הממאיר שהם גידלו.
    עונש מגוחך ולא ראוי.

  • 63.

    מגיע לו מאסר עולם ולכפר שלו פלוגת מג''ב !!!! (ל''ת)

    עמי, 20/10/09 15:59

  • 62.

    לא יכל לקבל כיתת יורים?! (ל''ת)

    ע''ד ידין, 20/10/09 15:50

  • 61.

    ''המשטרה נערכת להיתפרעויות בכפר שיבלי....''

    אורית, 20/10/09 15:40

    נו,בטח,זו התרבות שלהם....גועל נפש!
    אנשי הכפר צריכים לשבת בשקט בבית או מקסימום להביע צער על משפחת הנאשם,בכל זאת,הוא הולך לכלא,אבל היתפרעויות? למה מה קרה?! אני מקווה שהמשטרה תדע להרגיע את הרוחות באופן הבהיר ביותר.התפרעת-לכלא!!

    • תרגע תרגע תרגע

      איש מהכפר, 21/10/09 17:04

      תרגע אחי, אין משטרה שנערכה להתפרעויות בכפר ואין כלום, שורר שקט, בכלל רוב הכפר לא מכיר את מה שקרה, בנוסף, אין אף אחד מכיר הנאשם, אנו רק שומעים בערוצי תקשורת על מה שקרה, מה שקרה זה אידווידואלי וכל אחד צריך לקבל את עונשו, יהודי או ערבי, משיבלי או מתורקיה, לא משנה, מה שתקף על ערבי תקף גם ליהודי...תהיה קצת הגיוני.

  • 60.

    עונש לא מספיק. לפי התיאור מדובר בפיגוע טרור. (ל''ת)

    אייל, תל אביב, 20/10/09 15:38

  • 59.

    ישראל- גן עשן לערבים.. רוצחים אונסים.. ללא עונש... שופטים שמאלנים (ל''ת)

    חבל שאסורה ניקמת דם, 20/10/09 15:37

  • 58.

    זילות חיי האדם-באדיבות מערכת המשפט!!!!!

    אזרח מודאג, 20/10/09 15:18

    זה הכל-רק 9 שנים-למי שהורשע בהריגה,בזלזול בחיי אדם,בנהיגה פרועה ביום הכיפורים!!!! זהו פרס לפושע האלים הזה? מה עמד לנגד עיניו של בית המשפט כאשר הרשיע בהריגה [שעונשה בחוק הינו 20 שנים!!!] וגזר פחות מחצי?האם בית המשפט לא מזלזל במו ידו בחיי האדם במדינה?אילו נסיבות מקילות גרמו לשופט לרדת מ 20 השנים שהיה מגיע לפושע הזה?הפרקליטות חייבת לערער ומהר!!!!! לא שאני תולה הרבה תקווה בבית המשפט העליון,אבל זהו המינימום שצריך לעשות!!!!!

    • צודקת במדינה לא צודקת!!

      נאסים, 21/10/09 01:20

      אני מסכים איתך, אך לפני כמה שנים קרה שמחבל יהודי עלה לאוטובוס בשפרעם ורצח כל האנשים שהיו באוטובוס, כלומר ערבים, ומה העונש שקיבל???, לא קיבל,לזה את מתכוונת לזילות????

  • 57.

    Twenty Years

    Amir, 20/10/09 15:16

    He should have gottern twenty to life, not nine years.

    Israeli justice = injustice as usual; judges should go home.

  • 56.

    עונשו של רוצח

    אמיר, 20/10/09 15:11

    הדורס הגדר רוצח.
    הוא נכנס בכוונה תחילה לכפר במטרה להרוג.
    חבריו לכפר מאיימים ''להבעיר'' את הסביבה.
    אלו דברי הסתה ואיום על השלטון במדינה. יש לנקוט אמצעי שליטה נגד המסיתים - להכניסם לכלא, מיידית.
    אפס סובלנות נגד מי שמאיים על המשטר במדינה

  • 55.

    למה שופטינו מרחמים כל כך על העברינים?

    פיני - שוטר מתנדב, 20/10/09 15:05

    למה שופטי ישראל היושבים במשפטם של רוצחים באמצעות כלי רכב מקילים בעונשים ? האם הבוכה את ביתה ביום הכיפורים שאחרי, כל אותם עשרות המשפחות שנספות חדשות לבקרים בכבישי הארץ. האם אין הרתעה מספקת בדרג השיפוט? כנראה שלא.

    כשאני במדים ועושה מאמצים ללכוד את מפירי החוק: ככל שהעבירה חמורה יותר ככה רחמי השופטים גדולים יותר. גם הסיפורים המשמיעים הנאשמים הם תמיד אותם הדברים: כבוד השופט, תסלח לי, לא התכוונתי, בדיוק אמא שלי מתה, הבת בבית חולים, האשה ילדה, לא ראיתי, הייתי עסוק, היה גשם, היה שרב והמזגן לא עבד, לא דיברתי בנייד, אני חייב את הרשיון לעבודה, ממה אתפרנס, יש לי 11 ילדים. כל מיני תירוצים רק כדי לצאת עם עונש מופחת ולחזור כמה שיותר מהר לכביש. והשופט/ת מוחקת את הניקוד, משנה את הסעיף ופוטרת העבריין מן האשמה הכבדה ביותר: לקיחת חיים.

    יש לפעול בנחישות יתר בסוררי החוק, להחרים ולמכור את מכוניותם ולהעביר הכסף למשפחות הנספים, לגזור שלילה לצמיתות ללא עירעור על נהג עבריין שלקח חיים. להושיבו בבית כלא הרבה מאד זמן שידעו כולם על מה ולמה הוא ישב. לאחר מכן אותם שנים יבלה בבתי חולים סיעודיים על חשבונו.

    • ואתם תפסיקו להטפל לנהגים תמימים ותתחילו ליפול על הערסים!

      פנדה , 20/10/09 17:41

      שהמשטרה ומתנדביה יפסיקו לעצור אנשים על פלאפון או על חגורה כשיש פצצות מתקתקות שנוסעת לידינו בכביש ולא נתפסות.

      • צריך להפתר מהווירוס, הבעייה הקשה של החברה הישראלית.

        ASCH , 20/10/09 18:17

        השמאל הליברלי כיום, הינו האיום הקשה ביותר לכל שלטון דמוקרטי ולתרבות המערב החופשית.

        ירידת קרנו של זה, תאפשר חיים נורמליים חופשיים ממכת פשע וטרור במדינות העולם הנאור.

        ואם לא חופשיים לחלוטין, אז חופשיים במידה רבה, יחסית להיום. היום, הטרור והפשע משתוללים בחסות החונטות הליברליות שבחתרנות ורמיה תפסו את השיח הציבורי במדינות הדמוקרטיות והופכות אותן אט אט למדינות אנרכיה מופקרות.

  • 54.

    אין צדק

    אבו עלי, 20/10/09 15:00

    אין ספק שמגיע לנהג הטרקטרון עונש אפילו יותר גרןע מזה, וכואב הלב על משפחת הילדה שנהרגה ,אבל השאלה אם היה הפוך ילדה בת מעוטים הנדרסת האם היחס היה אותו דבר והנהג היה מקבל אתו עונש, כמה מקרים שמדובר ביהודי כמו שי דרומי ודומיו יצאו אפילו גבורים צריך להיות שווין וצדק לכולם ומשי עושה עבירה שישלם ''כמו כולם''

    • לא מסכים. ממש לא!

      ASCH , 20/10/09 16:45

      על הריגה מותר לתת עדצריך לתת 20 שנה.

      בכדי לקיים מדינה מתוקנת, כל הריגה לא משנה מי את מי צריכה להיות מלווה בתקופות מאסר כבדות.

      הריגה בנסיבות מחמירות כמו בכפר תבור מחייבת לתת 20 שנה מלאות.

      לגבי שי דרומי: הוא לא הזמין את הגנבים הבדווים לאדמתו. והם לא באו לשתות קפה. לא רק שזה, בהרבה מקרים, גנבים ממוצא ערבי מתנהגים בצורה אלימה במיוחד ולא אחראית כשהם נתפסים על חם בנסיונם לברוח. לכן, לא ברור מה הייתה התגובה של הגנבים אם הוא רק היה מאיים עליהם עם נשק. ייתכן שגם רצח.

      ולכן הרג של גנב בשטח הקורבן, ללא קשר ללאומיות הגנב או הקורבן, הוא מוצדק. ואם היה צריך מקרה של שי דרומי בכדי לחוקק את החוק- אז חבל. זה חוק שהיה צריך להחקק עוד ב48. חוק כזה הופך את המדינה ליותר בטוחה עבור אנשים נורמטיביים, שומרי החוק. ערבים או יהודים.

  • 53.

    אינשאללה-שימותו כל שיבלי-

    שימותו כל שיבלי, 20/10/09 14:55

    במקום 190 שנה , הרוצח קיבל 6 שנים בפנים.מערכת המשפט הישראלית רקובה.

  • 52.

    שליש על התנהגות טובה שש שנים. עם ישראל איבד עצמו לדעת. (ל''ת)

    מוטי, 20/10/09 14:53

  • 51.

    למה רק 9? למה לא מאסר עולם? (ל''ת)

    עולם הפוך, 20/10/09 14:27

    • life in prison is the wrong punishment

      aa, 20/10/09 15:39

      he should get the death sentence

  • 50.

    מעריב למה השמטתם את העובדה שהוא ניסה לדרוס עוד 2 עוברי אורח?

    אמיר, 20/10/09 14:13

    הפסקה המקורית של השופט היא:
    ''לא נמצאו סימני בלימה, לא בוצעה האטה ולמרות שדה ראיה פתוח של 100-150 מטר לפחות, תאורה טובה , כביש ישר, יבש והתראת שני אנשים להאט ולעצור (ועד כי כמעט פגע בהם)''
    את המאמר המוסגר מעריב השמיטו.

    שופט מעוור על ידי שמאלנות. איך אחרי כל מה שהוא כתב ואחרי שלוש נסיונות דריסה, שאחד מהם ''הצליח'', אפשר לחשוב שלא מדובר בפיגוע לאומני?

  • 49.

    ערבים הם אזרחים סוג א' ויהודים סוג ב' !!!!!!!!!

    גולן, 20/10/09 14:11

    נימאס כבר מחוסר השיוויון הזה! רוצים דמוקרטיה? תהיו דמוקרטיה!

  • 48.

    השמאל הוא האויב של עם ישראל = שופטים ותקשורת (ל''ת)

    שמאל = אויבים, 20/10/09 14:01

  • 47.

    מערכת המשפט

    יואל, 20/10/09 13:59

    אני גר ביפו.
    כבר שנים יוצאים ערבים במכוניות עם מוזיקה פול ווליום לשכונות בהם (עדיין) הרוב יהודי - דווקא, להפריע ביום הכיפורים.

    זלוזול בעם היהודי במדינתו, זלוזול בחגים, זלוזול בכבוד הזולת.

    רצח הילדה בת 9 - זה היה פיגוע לאומני, רצח בדם קר ובכוונת תחילה.

    ומה פוסקים שופטי ישראל על רצח ילדה?
    בושה וחרפה. וקנס מצחיק עבור חיי אדם.

    אם היה המקרה הפוך, לא היה בכלל משפט, כי היו עושים לינץ' מייד ברוצח.

    אבל במדינתנו משתוללת הדמוקרטיה ...

    • נסחפת קצת לא?

      זיו, 20/10/09 15:48

      אתה גר בעיר ערבית, שתמיד הייתה ערבית. תעבור לעיר יהודית, אח''כ תתחיל לדבר.
      קצת פרופורציות

      • יפו זו לא עיר ערבית, זו עיר מעורבת

        פנדה , 20/10/09 17:46

        צריך להתחשב אחד בשני. אני לא יודע אם יהודים מפריעים לערבים ברמאדן וכו', ואם כן זה חמור מאוד, אבל מה שבטוח שיום כיפור הערבים לא מכבדים, למרות שפעם כיבדו. נראה שמישהו מתסיס את זה מאחורי הקלעים.

  • 46.

    אם זו היתה נכדתו של השופט? (ל''ת)

    David, 20/10/09 13:58

  • 45.

    9 שנים? זה הכל? מחיר יקר להורים - מחיר זול לרוצח - שיצא בהריגה (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 20/10/09 13:55

  • 44.

    9 שנים על רצח לאומני!! והלינצ'אים משפרעם לא מועמדים לדין!! (ל''ת)

    דרור הנאור מרמת גן, 20/10/09 13:42

  • 43.

    קיבלנו עצמאות ב-48 לא?, בושה וחרפה 9 שנים על רצח (ל''ת)

    יובל, 20/10/09 13:29

  • 42.

    9 שנים על רצח לאומני!! והלינצ'אים משפרעם לא מועמדים לדין!! (ל''ת)

    דרור הנאןור מרמת גן, 20/10/09 13:24

  • 41.

    מדינת ישאל מאבדת את הצפון

    ציוני צפוני, 20/10/09 13:21

    כמה עוד אפשר לכתוב ולדבר על נושא ''המיעוט הערבי'' בגליל נכון להיום יש בגליל ריכוזי אוכלוסיה של ישובים ערבים שכול נושא כיבוד חוקי מדינה מהם והלאה עבירות אחזקת אמל''ח עבירות רכוש ואלימות בריונות בכביש אלו דברים שכיחים בקירבם מישטרה קטנה וחלשה בתי מישפט מנותקים מכול מציאות תשאלו כול תושב כרמיאל והישובים מסביב אחוז העבירות והתעוזה גוברים מיום ליום צריך לשים את הדברים על השולחן מדינת ישראל מאבדת את הגליל אפילו על השתלטות אדמות מדינה אין מענה מפחד של מהומות והתערבות גורמים פוליטים ליבי עים משפחת הנרצחת מכפר תבור אבל זו דוגמא קלאסית למה שקורה בצפון הפרוע את זה לא רואים לא בתל אביב ולא בירושלים אבל רק עניין של זמן עד שזה יצא משליטה לחלוטין והמחיר יהייה כבד ללא הרתעה של בית מישפט ע''י ענישה הולמת לא יהייה לזה סוף והאזרח הקטן ישלם בגדול אני מכיר את זה אני גר בגליל

    • ואתה צודק 100%!

      אבי דגן , 20/10/09 14:38

      שירתתי כמתנדב (פעיל מאד) במשמר הגבול בגליל התחתון למעלה מחמש שנים ואני מסכים עם כל מילה שכתב הציוני הצפוני

  • 40.

    חיי אדם הפקר (ל''ת)

    חקיקה שמתירה דם, 20/10/09 13:18

  • 39.

    רק על נהיגה בפסילה צריך לתת 9 שנים. לכולם.

    קוזשווילי, 20/10/09 13:07

    זה מתחיל משם. לא ההתפרעות ולא ההתרסה ולא הכפירה. רק על עצם זה שבן אדם בפסילה מחליט בכל זאת לנהוג, צריך 5-10 שנים בכלא, לפחות.

  • 38.

    זה הכל ? מדינה של דפוקים אנחנו - צריך היה לקבל מאסר עולם !!! (ל''ת)

    ישראלה, 20/10/09 13:07

  • 37.

    רוצח שפל, הלוואי שביום שתשתחרר תקבל את העונש האמיתי (ל''ת)

    מרסל, 20/10/09 13:00

  • 36.

    עוד 6 שנים הוא כבר מתחיל עם קטינות יהודיות (ל''ת)

    עונש בדיחה, 20/10/09 12:48

  • 35.

    מה עם אולמרט (ל''ת)

    מה, 20/10/09 12:48

  • 34.

    שופטים נגרים =פרקליטות של סחר= עורכיי דין פושעים ומכורים לסמים (ל''ת)

    אבשלום, 20/10/09 12:45

  • 33.

    לפחות לא קיבל עבודות שרות. (ל''ת)

    מזל, 20/10/09 12:35

  • 32.

    יצא בזול !!!!!

    אלכס, 20/10/09 12:29

    המנוול התפרע עם הטרקטורון, בכוונה תחילה, בתוך הישוב, במהלך יום כיפור, בידיעה ברורה שהוא מסכן חיי אדם (ובסבירות גבוהה מאד, עשה כן בכוונה תחילה לפגוע במי מתושבי המקום).

    ניתן היה, בנקל, להגדיר את מעלליו כרצח בכוונה תחילה ולהשליכו לכלא, למאסר עולם. האמת היא, שזה גם מה שהגיע לו.

  • 31.

    בושה וחרפה רק 9 שנים

    אבי, 20/10/09 12:28

    המנובל היה צריך לקבל 20 שנה לפחות!!!

  • 30.

    9 שנים על רצח? זהו?

    לא משנה, 20/10/09 12:24

    ''השניים נסעו לאורך הרחוב תוך הרמת גלגל'' ועוד ביום כיפור.
    עצוב מאוד.

  • 29.

    גזר דין מעוות

    יואל, 20/10/09 12:24

    השופט הזה היה יכול לקבל ציון 9 בחשבון, על החלטתו לגזור על רוצח מועד, רק 9 שנות מאסר , דהיינו שנה אחת על כל שנה משנות חייה .
    אחרי קיתונות של גינויים מפי השופט על הרוצח הנתעב הזה ,על שקטע את חייה עוד בתחילת פריחתה, מטיל השופט החכם הזה פחות ממחצית העונש שהיה רשאי,צריך, וחייב היה להטיל עליו ,
    איך תוכל לישון טוב בלילות אדוני השופט אחרי פרסה כזו .

    • הפרקליטות השמאלנית האשימה אותו בהריגה ולא ברצח!! (ל''ת)

      דרור הנאור מרמת גן, 20/10/09 13:26

      • מה אתה מתחיל עם ה''שמאלנית''? מה זה קשור?

        ASCH , 20/10/09 16:36

        הפרקליטות מאשימה אותו במה שניתן פיזית להוכיח- הריגה.

        להרשיע אותו ברצח זה להוכיח שהייתה לו כוונה מראש לפגוע בילדה הספציפית, היה תכנון מוקדם וביצוע.

        את זה לא ניתן בקלות לעשות נכון? עם זה אתה מסכים?

        אבל בקלות ניתן להרשיע אותו בהריגה ושאר ירקות, הרי זה מה שהוא בא לעשות שם, ביום הכיפורים: להציק לתושבי הכפר על רקע גזעני-לאומני ערבי. ויצא לטמבל, שהרג ילדה.

        אז למה לא לתת לו 20 שנה? הכל הוא עשה בנסיבות מחמירות. הכל. אז למה 9? השופט מפחד מבלאגן של ערבים אם יתן 20? מה זה עניינו? המשטרה יודעת לטפל בפורעים, צריך רק להורות לה. זה לא דין צדק. זו כניעה של מערכת המשפט לסחיטה באיומים של הלאומנים הערבים בישראל ופגיעה במעמד המדינה וחוקיה תוך וויתור על ריבונות בהתנדבות.

        לא תטפל בזה עכשיו? יהיה שלב הבא. יותר גרוע. ולא תטפל בו? יהיה עוד שלב. יותר גרוע מגרוע. מבחינת הלאומנים הערבים- עד כדי מלחמת אזרחים מלאה. את הנשק, לפי השמועות הם כבר הכינו.

        תבינו, הבעיה כאן היא השופט. לא הפרקליטות.

        חוץ מזה, אכן השמאל הישראלי הוא חלק מהבעיה במזרח התיכון, וירידתו מהבמה הפוליטית- חלק מהפתרון.

        • שמאלנית,כי מדובר ברוצח פלשתינאי, או ליתר דיוק בדואי.

          דרור הנאור מרמת גן, 20/10/09 21:46

          השופט צריך להחליט אם זה היה רצח או לא.

  • 28.

    רוצח אכזר

    צדק צדק תרדוף, 20/10/09 12:21

    קיבל 9 שנים .יצא אחרי 5-6 שנים.לא בסדר!!
    בן בליעל כזה צריך להיות מוצא להורג.

  • 27.

    גועל נפש פשוט לעג לרש

    חגית, 20/10/09 12:16

    בושה וחרפה למדינת ישראל, רק מלמדים אותנו שאנחנו צריכים לשמור על עצמנו יותר כי אין, אין על מי לסמוך אלא על אבינו שבשמים.

  • 26.

    פסק דין מהסוג הזה הם אחד מהגורמים לאלימות ...

    GREEN, 20/10/09 12:13

    פסק דין מהסוג הזה הם אחד מהגורמים לאלימות
    השלטת בארץ.
    מדוע החליט השופט -''בסופו של דבר לא למצות את מלא חומרת הדין בפרשה.'' רק האל יודע,
    מה שבטוח ההקלה שנתן לרוצח לא תיצור הרתעה לחוליגנים הבאים עלינו לרעה.

  • 25.

    חבל שלא נגזרו עליו 20 שנות מאסר !!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    AMMOH, 20/10/09 12:13

  • 24.

    מה תשע?

    רועי2472 , 20/10/09 12:13

    הרי עם ''התנהגות טובה'', לימודים ע''ח משלם המיסים, חופשות ושאר חגיגות, הרוצח יצא בעוד שש שנים עם תואר ביד, רישיון נהיגה ומקום עבודה מסודר.

    היכן הצדק? היכן ההגיון? מה הפלא שהאמון של הציבור בבתי המשפט שואף לאמון שלנו באחמיניג'אד?

  • 23.

    רק 9 ??

    חן, 20/10/09 12:11

    גועל נפש ! רק 9 שנים אל רצח ??? ופגע וברח ?? אולי אני יהרוג מישהו שעיצבן אותי גם ככה העונש לא משהו ...

  • 22.

    להבעיר את האזור?גם ככה הם עושים מה שהם רוצים !!!

    תושב מתוסכל בגליל התחתון, 20/10/09 12:08

    תשאלו את תושבי כפר תבור על החרא שהם אוכלים כמעט מדי יום ,ירי מטורף ומאסיבי של תחמושת שנגנבת מצה''ל חופשי חופשי.
    צרורות של נשק אוטומטי ומקלעים בכל אירוע של הכפר עארב אל שיבלי הסמוך.
    מה שמדהים הוא אזלת ידה של המשטרה והצבא נוכח גניבת התחמושת וההתעלמות מסכנת החיים לתושבים השכנים והפחד להכנס אליהם לכפר ע''מ לעשות סדר !! כאמור,תשאלו כל ילד בכפר תבור או בישובים הסמוכים.

    • נכון. בכל הגליל זה כך. השוטרים הם בעצמם ערבים מהאיזור

      ליאן, 20/10/09 12:42

      איך אתה מצפה שיהיה טוב?
      יחי האפלייה המתקנת.

    • הגליל מפוצץ באמצעי לחימה, השב''כ והמשטרה יודעים ומכירים את היקף הבעיה

      אבי, 20/10/09 15:45

      הגליל מפוצץ באמצעי לחימה, השב''כ והמשטרה יודעים ומכירים את היקף הבעיה.
      הצרה מצויה בממשלה. אין שם ולו שר אחד שמוכן להתעמת עם הערבים, בכדי לנקות את המגזר הערבי מכלי הנשק והתחמושת שצברו עם השנים.

  • 21.

    הפרקליטות חייבות לערער!! (ל''ת)

    רק 3 שנים זה בעצם שנתים אחרי ניקוי?!, 20/10/09 12:06

  • 20.

    רצח על רקע לאומני חתרני ו....9 שנים בלבד?

    ASCH , 20/10/09 12:02

    אם זה מה שהם מקבלים על רצח, מה יקבלו על זריקות אבנים או חסימות כבישים? יומיים במעצר עם קפה ועוגה?

    האם השופטים מבינים את האחריות העצומה שרובצת על כתפיהם הפעם, במשפט החשוב הזה?

    הפעם, האחריות שלהם איננה רק למשפט צדק. האחריות שלהם היא ביצירת הרתעה מול גורמים לאומניים בקרב ערביי ישראל מנסיון הצתה שני של מלחמת אזרחים.

    האם השופטים רוצים אינטיפאדה פנימית? הם אוהבים מלחמות אזרחים? אולי כדאי לארגן לשופטי ביה''מ טיול קבוצתי לעירק ואפגניסטאן. טיול העשרה כזה, הכל כלול?

  • 19.

    שופט מפגר מה הנוסע השני השם למה תשע שנים אנשים שהורגים מקבלים עבודות ש

    גד, 20/10/09 12:01

    עבודות שרות הוי שופט מיסכן לא חכם צריך להוציא אותך מכהונתך

    • אני מאוד מקווה שאתה מדבר בציניות-

      יוליה, 20/10/09 12:25

      ואם לא
      אז אתה לא בחור חכם במיוחד - כדאי שתעבור הסתכלות פסיכיאטרית....

    • מוחמד..שוב אתה מתחזה ל''גד''...תתבגר כבר !!! (ל''ת)

      עיסא, 20/10/09 15:18

  • 18.

    זה היה רצח כאשר הקורבן המסכנה היא ילדה ''שנבחרה'' באופן אקראי

    ביזיון!, 20/10/09 12:00

    20 שנה זה המינימום! אם הייתי המשפחה הייתי מערער לעליון

    • המישפחה לא יכולה לערער - (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 20/10/09 13:57

  • 17.

    צריך להוסיף 5 ש' מאסר אוטומטית על כל ניסיון בריחה

    א.א, 20/10/09 11:59

    ניסיון לברוח הוא ניסיון לברוח מאחריות אולי אם אנשים יבינו שלבריחה מאחריות יש מחיר הם גם יתחלו להיות אחראים יותר.

  • 16.

    גם עכשיו יגידו גזענות?????? כנסו!!!!

    aazz1 , 20/10/09 11:59

    עונש קל לאדם שרצח, ואין מילה אחרת למה שעשה.
    נכנס ביום כיפור בשביל לעשות פרובקציות ורצח ילדה
    מגיע לאדם כזה מאסר עולם לא 9 שנים...

  • 15.

    למה לא מאסר עולם??!!!!! (ל''ת)

    אריק הויקינג, 20/10/09 11:59

  • 14.

    מי השופט

    אני, 20/10/09 11:59

    האם השופט ערבי???????
    על רצח זה העונש ?????????????

  • 13.

    9 שנות מאסר, זה הצדק אצל ''הגזענים'', אצל השכנים ''הנאורים'' היו נרקבים

    מיכאל מיכאל , 20/10/09 11:57

    בכלא כל ימי חייהם במקרה טוב,
    ובמקרה הרע ...

  • 12.

    נאסים שיבלי, כמה שאתה צודק

    אבי מתל אביב, 20/10/09 11:56

    לנאסים שיבלי האב, כמה שאתה צודק - לא היה כאן משפט צדק.
    אם היינו מחפשים צדק בסגנון מזרחי, עוד ועוד היו נפגעים בגלל מה שבתרבות המזרחית קוראים ''נקמת דם''.
    ראוי היה שאתה כאב לעבריין פורע, תכה על חטא על שלא הצלחת לחנך את הבן שלך לאהוב ולכבד את האחר ומנהגיו.
    התפרעות על טרקטורון ביום הכיפור כמו באה להתריס ולחמם את האוירה. לצערינו זה נגמר במוות של ילדה קטנה ועל הבן שלך לשלם את מחיר מעשיו בצורה שמקובלת במדינת חוק דמוקרטית.
    תפסיקו לאיים בהתפרעויות, זה לא עושה רושם על אף אחד. תלמדו שיש חוק ולחוק צריך לציית.

  • 11.

    ביזיון-עונש כל כך קל

    אורי, 20/10/09 11:56

    צריכים לתלות אותו.
    השתוללות בטרקטורטון ביום כיפור=כוונה
    סעיף האישום צריך היה להיות רצח. רצח ילדה תמימה

  • 10.

    איזה עונש קל לרוצח- שישב במאסר עולם הנבלה (ל''ת)

    עצבנית, 20/10/09 11:56

  • 9.

    מי שמרחם על רשעים סופו שיתאכזר לצדיקים

    דוקטור , 20/10/09 11:52

    אין משפט יותר הולם למערכת המשפט הבזויה בארץ.
    אם היה מדובר באזרח שומר חוק שהרג בשוגג אני בטוח שהיו ממצים עמו את הדין.
    כנראה שכבוד השופט מפחד מהאיומים של המשפחה או מהציוצים המוסלמים המקובלים על גזענות.
    זה כבר מעייף לשמוע אותם מדברים על גזענות כי בינתיים הם תמיד מצדיקים את המוניטין השטני.

    אם הם יתפרעו שיכנסו לשם עם טנקים ויגמרו את זה אחת ולתמיד.

  • 8.

    זה רצח

    עמרם, 20/10/09 11:52

    להגיש ערעור
    לא יכול שהעונש הוא 6 שנים אחרי ניכוי שליש על רצח

    • וזה אומר שהרוצח ישתחרר בעוד 4 שנים

      שרון, 20/10/09 12:02

      איפה הצדק?
      ילדה קטנה נרצחה
      למה משחררים את החיה בעוד ארבע שנים לרצוח עוד ילדים? מה זה יעזור לנו אם הוא יחזור אחר כך לכלא, אחרי שירצח עוד ילדים?

  • 7.

    זהו רצח בכונה תחילה

    העיט, 20/10/09 11:51

    והעונש קל מידי
    ושלא יפחידו אותנו משפחות הפושעים
    יבעירו את המדינה
    יבעירו גם את הכפר העלוב שלהם

  • 6.

    בושה דרס בכוונה לא עניין אותו מי הנדרס

    שי, 20/10/09 11:50

    פעם אחת אם הם מתכננים התפרעויות שיכנסו בהם לא להעמיד שוטרים שרק יקבלו את האבנים נמאס מהבדואים העבריינים האלה חוץ מפשע וטלב אסנע אחד לא תרמו כלום, קפה לא נחשב

  • 5.

    מה היה לנו- רצח ילדה, השתוללות בכביש, זלזול ביום קדוש ליהודים!!!

    שווה רק 9 שנים?!, 20/10/09 11:50

    שופטים נמאסתם!!!!
    אפילו העונש המקסימלי הוא מעט מדי.
    היה צריך להרשיע על כל סעיף בנפרד ולהעניש בהתאם.

  • 4.

    מה שווים חייה של ילדה שנידרסה עבור חייו של עברין כבישים

    פקק תנועה , 20/10/09 11:50

    בכלא מדוע לא לפחות 15 שנים לפחות מדוע ממשיכים לעשות צחוק מהעבודה מדוע שותפו להישתוללות קיבל רק שנתיים בכלא היכן ההיגיון הצדק החברתי והאישי והמוסרי כאן

    • לא עבריין כבישים אלא לאומן ערבי שביצע את המעשה..

      ASCH , 20/10/09 12:13

      במתכוון. ודווקא ביום כיפור.

      • לא לאומן - פושע (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 20/10/09 13:58

        • בכול מיקרה היה על השופטים להטיל עליו לפחות 15 שמנה בכלא (ל''ת)

          פקק תנועה , 20/10/09 14:30

        • גם פושע וגם לאומן....מספיק להתחכם.... (ל''ת)

          יש גבול לשמאלנות, 20/10/09 15:57

          • העונש המגוחך הזה הואפשיטת רגל מושלמת של זכוית אזרח כבודו וחרותו

            פקק תנועה , 21/10/09 08:44

            מערכת המישפט הישראלית עושה בדיוק את ההפך למה שהיא מיתכונת לעשות היא תוקעתלנו גול עצמי בן הקורות בכול הקשור לאלימות של החברה הישראלית

  • 3.

    9 שנים עבור ילדה בת תשע? זה כל מה ששווים חייו של אדם בישראל? (ל''ת)

    מוטי, 20/10/09 11:50

  • 2.

    נאסים שיבלי, אביו של אסעד צודק ''לא היה כאן משפט צדק'' רק עונש מוות יהיה

    רק עונש מוות, 20/10/09 11:50

    נאסים שיבלי, אביו של אסעד צודק ''לא היה כאן משפט צדק'' רק עונש מוות יהיה צודק

    • ''נאסים שיבלי צודק''

      אמיר, 20/10/09 15:13

      מסכים עם הכותב, לא היה עונש צדק, זו ענישה של פחד. בית המשפט מוג לב!
      בית המשפט הוא אחת מזרועות המגן של המדינה - בענישה הקלה הוא מסייע בערעור השלטון במדינה.
      כל ענישה שבסיומה הפושע יוצא לחופשי היא ענישה מקלה ולא צודקת.

  • 1.

    ביתי המשפט פחדנים בני פחדנים. הילדה כבר לא תחיה יותר, אך האיש ישוב (ל''ת)

    לחיות חיים נורמלים ואפילו יחשב שהיד., 20/10/09 11:47