• 26.

    זהירות - ועדת בדיקה = מלכודת של השמאל

    ש. עליון, 20/10/09 19:53

    אף אחד מעורכי הדין שמגיש תביעות נגד קציני צהל לא יחדל מפעולתו בגלל שאנו נקים וועדה.הם עושים זאת למטרות תעמולה. הדיון בוועדה רק יחזיר לכותרות את השקרים שגולדסטון שרבט, ויאפשר לתעמולה האנטי ישראלית לחזור עליהם.
    וועדה שלנו תעסוק בנושא חודשים רבים, בהם ההדלפות ממנה ישמשו להסתה נגדנו. ובסופם תהיה אולי כותרת אחת שתחזיק יום אחד שאנחנו לא אשמים. מה זה ייתן?
    זוכר את ועדת קהאן? ועדת קהאן קבעה שלא אנחנו עשינו את הטבח בסברה ושתילה. אז מה? אז יותר לא מאשימים אותנו בטבח? להפך, בגלל שבדוח עסקו באובססיביות בנושאים שוליים של דיווח לממשלה וכו', הדוח משמש באופן פרדוקסאלי להרשעת ישראל.
    כך גם וועדת חקירה כזו. בוודאי היו כמה טעויות שוליות גם במלחמה הזו. אין מלחמה שאין בה טעויות. המשפטנים שלנו יעשו מהם מטעמים, והדוח בסוף יהווה עוד כתב אישום נגדנו.
    במקום להתגונן יש לתקוף את וועדת גולדסטון, להאשים אותה בדיבה, להושיב דווקא את חבריה על ספסל הנאשמים. כמו כן יש לכנס ועידה של מדינות הלוחמות בטרור כדי לכתוב אמנה בינלאומית חדשה למלחמה בטרור. הגיע הזמן שהיוזמה בנושא תעבור לצד הלוחמים בטרור, ולא תישאר בידי תומכי הטרור.

  • 25.

    אין תחושה של מנהיגות ברורה ושקולה (ל''ת)

    הכל נזיל בעקבות קול ההמון, 20/10/09 18:50

  • 24.

    גולדסטון לא זכאי לקבל לגיטימציה ממדינת ישראל. האיש חיב להיות מוקצה. (ל''ת)

    ישראל, 20/10/09 17:22

  • 23.

    כנסו

    יוכי, 20/10/09 17:19

    לא יתכן שממשלות ישראל יבדקו את עצמן אחרי כל מבצע צבאי.איזה זכות מוסרית יש אחר כך לבא לחיילנו הצעירים ולהגיד אופס...טעינו .

    מדוע לא הקמנו ועדת בדיקה על 8 שנות התקפה על ישובי הדרום?תראו לי מדינה אחת שהיתה מסכימה להבליג .יש לנו נטייה כעם להכות את עצמנו שוב ושוב להכות על חטא שחטאנו,הגיע הרגע לחזור להסברה מתונה על כל המצב שלנו
    ולהרגע.כמו שאומרים שכנינו החיפזון מהשטן.

  • 22.

    לחקור קודם את השמאל הרקוב-על תמיכתו בטרור הערבי (ל''ת)

    לחקור קודם את השמאל הרקוב, 20/10/09 17:16

  • 21.

    אסור להקים שום וועדה-חרא על נשמאלנים (ל''ת)

    אסור להקים שום וועדה, 20/10/09 17:14

  • 20.

    מה שמעצבן זה שהעולם בודק אותנו ולא אנחנו את עצמנו ! (ל''ת)

    גולן, 20/10/09 13:57

  • 19.

    תקימו ועדה בינלאומית של משפטנים אמיתיים-נורמלים שיחקרו את דוח גולדסטון (ל''ת)

    בטוח שזה יקים רעש בעולם-אז תתעוררו ותזיזו את התחת,, 20/10/09 12:58

  • 18.

    האמנם צה''ל עומד לבד במערכה ? (ל''ת)

    משה דורון, 20/10/09 12:22

  • 17.

    להביא את השקרן גולדסטון ואת שאר השקרנים כולל הישראלים להעיד לפני הועדה (ל''ת)

    להסריט את חקירתם ולהפיץ בעולם., 20/10/09 12:21

  • 16.

    הניהול הכל כך כושל של דוח גולדסטון מחייב את נתניהו להתפטר. (ל''ת)

    הוא פשוט לא מבין את העבודה., 20/10/09 12:03

  • 15.

    אילו לביבי היה שכל, היה מורה מיד עם קבלת דוח גולסטון על

    ג'. צדק, 20/10/09 11:59

    הקמת וועדה שתבחן את ממצאי הסו''ח אחד לאחד ותגיש לאום את תגובתה המפורטת תוך שהיא שומרת לעצמה את הזכות להוסיף ממצאים שדוח גולדסטו לא העלה על הכתב. אילו כך נהג, היה חוסך את כל המהומה וכולם היו מחכים בסבלנות עוד מספר שבועות.
    ביבי הוכיח חוסר תבונה וילדותיות לשמה בהתיחסותו לדוח . והנזק קשה.

    • מסכים לגמרי (ל''ת)

      עופר, 20/10/09 12:58

  • 14.

    משחקים עימנו. הרי ברור שזה או וועדת חקירה או זימון להאג.

    יריב א. , 20/10/09 11:58

    בשיטת הסאלמי המפורסמת מטפטפים לציבור כאילו יש חילוקי דעות ויש וויכוח ויש אי הסכמה בלה בלה בלה.
    לישראל אין ברירה וזו האמת. מנהיגינו הוכיחו ששכל רב אין להם. עכשו הם---ברק למשל ינסה להינצל מגורלו של עמיר פרץ--מנסים להטיל את כל האשמה על צה''ל. וזה יגרור למרי במטכ''ל. אין יותר וועדת אגרנט המפורסמת לשימצה. אשכנזי לא יקריב עצמו בשקט כמו דדו.
    אבל הספין החדש הוא שכאילו יש לנו שליטה על וועדה שכזו. היא תהיה חייבת להיות ''עצמאית ובלתי תלויה'' וכנראה גם ניאלץ למנות משפטן אחד או שניים מחו''ל.
    היום שמענו שעצרת האו''ם תדון בדו''ח עד לפני סוף 2009. כלומר יש לנו בערך חלון של 3 חודשים.

  • 13.

    למה לא מגישים תלונה לאו''ם על כל קסאם שנופל עכשיו.נבקש ממנו לטפל בהם. (ל''ת)

    אוקטובריו, 20/10/09 11:10

  • 12.

    למה לא מגישים תלונה לאו''ם על כל קסאם שנופל עכשיו.נבקש ממנו לטפל בהם. (ל''ת)

    אוקטובריו, 20/10/09 11:09

  • 11.

    אני דווקא תומך בהקמת וועדת בדיקה

    ימני, 20/10/09 11:09

    אין מה לחשוש מוועדת בדיקה. לדעתי המסקנה תהיה שצה''ל נזהר יתר על המידה.

    • נזהר יותר מדי על חייליו שלו. ולא על אזרחי האויב. (ל''ת)

      סטודנט, טכניון, 20/10/09 11:53

  • 10.

    גולדסטון היה חבר בארגון אנטי ישראלי עוד לפני הדוח

    ריצ'רד קוויזלינג, 20/10/09 10:15

    גולדסטון פעל בארגון אנטי ישראלי הממומן על ידי סעודיה עוד לפני שהתמנה לעמוד בראש הוועדה. שאר החברים בוועדה כתבו עצומות ומאמרים הקובעים שישראל בצעה פשעי מלחמה בעזה עוד לפני שמונו לוועדה. אילו ישראל היתה משתפת פעולה עם הוועדה, האנשים בעלי הדעות הקדומות האלה לא היו משנים את מסקנותיהם כמלוא הנימה. אלא שאז לנו לא היתה יכולת להימנע מלקבל את המסקנות שלהם. חברי הוועדה לא בדקו אף אחת מההשמצות שהם שמעו על ישראל. הם קיבלו את כולן כעובדות. גם אם מצאו סתירות עם פרסומים אחרים (מתוך הרצועה) הם לא פקפקו בהם. הוועדה לא התייחסה בכלל לשום חומר שהובא לפניה בזכות ישראל, ולא התייחסה לשום פשע מלחמה שביצע החמאס, כמו למשל שימוש באזרחים כמגינים חיים, שימוש באמבולנסים של האו''ם להובלת לוחמים ונשק, שימוש במסגדים כמחסני נשק, הפעלת קטינים כלוחמים, ועוד. הם ציינו בקצרה רק את העובדה שהחמאס הפציץ אזרחים בשדרות, כי אי אפשר היה להכחיש את זה, ופסקה קצרה זו משמשת עלה תאנה לאובייקטיביות כביכול של הוועדה. כעת גולדסטון מצטדק, וטוען שהוא אובייקטיבי. מה ציפתם? שהוא יגיד ''אני אנטי ישראלי''? ''אני שרלטן''? ''הדוח שלי מלא שקרים''?

  • 9.

    החברההישראלית תוקעת לעצמה בכול פעם גול עצמי וחדש הקמת

    פקק תנועה , 20/10/09 10:00

    וועדת חקירה בישראל היא למעשה הדעה במנעשי ישראל בעזה ובפעם הבאה ליפני הערכות למלחמה נוספת ישראל תיצטרך מראש לבצי וועדת חקירה מוקדמת ובצורה זו לתרפד את יכולת ההגנה ה עצמית שלנו על עצמנו מיפני אויובנו ולא נוכל להיגד שאנטו מיתנהגים כמו ציפור בת יען שנוהגת ליתמון את ראשה ב חול

  • 8.

    אסור להקים ועדת חקירה!

    אורי, 20/10/09 09:45

    משפטה של ישראל לא נחרץ בבתי דין וגם לא בערכאות פוליטיות. משפטה נחרץ בדעתו של האדם הבור ברחוב שמושפע מתקשורת מוטה ומסיתה.
    אם ישראל תקים ועדה תתפרסם ידיעה בעמוד הראשון של כל עיתון חשוב: ''ישראל מודה שייתכן שבוצעו פשעי מלחמה''. סביר להניח שהמילה ''ייתכן'' תישמט לרצפת חדר העריכה.
    אין שום תוצאה של ועדת החקירה שתהיה חיובית מבחינתנו. אם הועדה תזכה אותנו, במקרה הטוב זה יפורסם בהודעת שוליים בירכתי העיתון ובמקרה הרע יאשימו אותנו בטיוח. אם הועדה תמצא אותנו אשמים אז קצינים, מפקדים ומדינאים יועמדו לדין והצבא יסורס במלחמה הבאה (שבוא תבוא, על אפו ועל חמתו של ''גוש השלום''), מפחד המשפטנים.
    בדיקת הדו''ח, ממש כמו עניין חלקי גופות הפלסטינים הוא מקרה קלאסי של ''להוכיח שאין לנו אחות'' ואפילו נסיון ההוכחה יעלה לנו ביוקר. אמרו לא לוועדת חקירה!

  • 7.

    אסור להקים ועדת חקירה ישראלית - בכל מקרה נצא אשמים

    גרגר, 20/10/09 09:38

    אם ישראל תקים ועדת בדיקה כזאת והועדה לא
    תגלה שום פשעים של צה''ל, אף אחד לא יאמין לזה ובעולם רק יגנו את ישראל על זה שהיא
    מינתה ועדה מכורה מראש. אם הועדה כן תגלה פשעי מלחמה מיד כל העולם והאנטישמים יקפצו
    על ישראל והנזק המדיני יהיה חמור פי מליון
    מהמצב הנוכחי.
    ישראל צריכה לדרוש שקודם שיקימו ועדות כאלה לחקר המלחמות בעירק, אפגניסטן, צ'צניה, גרוזיה. רק אחרי ועדות כאלה ישראל תוכל להסכים לועדת חקירה פנימית.

    • לצערי אתה צודק

      לצערי אתה צודק, 20/10/09 11:03

      לצערי אתה צודק

  • 6.

    oferet yetsouka

    boby, 20/10/09 09:31

    binyamin netanyahou hithapeh ata zevel ata mefahed me haoum ma yehiye mahar

  • 5.

    1000 ועדות לא ירגיעו את הקאפואיזם ואנטישמים

    @ בנצי - א @, 20/10/09 09:24

    עצם קיום מדינה יהודית לא לגיטימי בעיניהם
    תורת השלבים של ערבים עובר הילוך

  • 4.

    החברה בישראל תוקעת לעצמה גול עצמי בפעם הבאה ליפני יציאה

    פקק תנועה , 20/10/09 09:07

    למלחמה יש לערוך חשבון נפש בדק בית וועדת חקירה תרום מלחמה ואחר כך לטמון את הראש בחול כפי שעושה בת היען אם היא בכלל עושה דבר כזה

  • 3.

    תתעלם מהעובדה שהופקרנו לחלוטין בזירת האו''ם(ההצבעה ואי הדחייה) (ל''ת)

    ותגיע למסקנות פלצניות, 20/10/09 09:03

  • 2.

    כן ! וכך זה נימשך מ-48..ערבים תוקפים, מפסידים ובוכים לכל העולם.

    k.a.r, 20/10/09 08:53

    רק שפעם עמדנו בגאווה...
    עדיף שתקימו וועדת חקירה נגד גולדסטון ומדינות שהזמינו אותה בכלל !!
    בטוח שתימצאו הרבה סעיפי אישום נגדם.
    בכנות !

  • 1.

    צריך לחקור את חברי הועדה, האם לא כתבו את הדוח לפני שבדקו, אם בכלל בדקו (ל''ת)

    אייל, 20/10/09 07:54