• 11.

    זה נשמע כמו התשדיר של המים לא ככה? (ל''ת)

    רם, 04/11/09 23:24

  • 10.

    ולאיזה בנק הם ממליצים ללקוחות שלהם לעבור?

    שרון, 24/10/09 13:46

    ....וגם מממנים את הקמפיין משיחות סלולר - לא להתקשר להחרים את הבנק המכוער הזה - חשוב שיגמרו את הקמפיין עם 100 אלף לקוחות פחות ממה שיש להם היום

  • 9.

    להדביר את דביר .נמאס (ל''ת)

    המדביר, 22/10/09 14:38

  • 8.

    ל-5 :כל המתחרים קופצים רוקדים, כל המתחרים קופצים רוקדים.... (ל''ת)

    לא דביר, 21/10/09 14:54

  • 7.

    ל-5 :כל המתחרים קופצים רוקדים, כל המתחרים קופצים רוקדים.... (ל''ת)

    לא דביר, 21/10/09 14:54

  • 6.

    ל-5 :כל המתחרים קופצים רוקדים, כל המתחרים קופצים רוקדים.... (ל''ת)

    לא דביר, 21/10/09 14:53

  • 5.

    לא להתקרב

    בני, 21/10/09 11:24

    אני לקוח של בנק מזרחי כבר מספר שנים
    אני מבקש בכל לשון של בקשה בתור לקוח עסקי מכובד
    לא להתקרב לבנק הזה
    יחסי אנוש מהם והלאה
    אם תיכנסו לבנק הזה אתם תתחרטו על היום הזה

  • 4.

    ממש עיתונות חוקרת...

    רוני (עיתונאי), 20/10/09 10:09

    האינטרס של הבנק להעביר את הידיעה הזאת ברורה, הרי כל העיתונאים קיבלו את הקומוניקט... אבל מה האינטרס של העיתון לפרסם זאת כאילו מדובר בידיעה עיתונאית? ועוד לכתוב שלא התקלבה תגובה מהבנק??? איזה תגובה בדיוק צריך כאן? זו הרי ידיעת יח''צ טהורה!!
    לפעמים לא ממש נעים לי להיות עיתונאי כשאני יודע איזה עיתונות אשפה יש במקומות אחרים...

    • NRG ''במיטבו'' .... (ל''ת)

      והרמה ממשיכה להדרדר, 21/10/09 16:47

  • 3.

    לאן אתם רוצים להעביר אותי ?

    דביר, 19/10/09 23:29

    אני לא רוצה לעבור אני רוצה לעשות.

  • 2.

    לא נתקבלה תגובה עלק

    יחצן, 19/10/09 19:09

    זה קומוניקט של מזרחי. גם אני קיבלתי אותו. מבנק מזרחי-טפחות לא נתקבלה תגובה לידיעה. לכו תעבדו על מישהו אחר

    • לא נתקבלה תגובה, נתקבל צ'ק. (ל''ת)

      אמסטל, 20/10/09 13:21

  • 1.

    בנק מעצבן

    רואי, 19/10/09 18:19

    בתוקר לקוח שלהם אני מפציר בכם, אל תעברו למזרחי טפחות.

    • גליה, רועי זה עם ע ולא א. (ל''ת)

      פולי, 13/11/09 22:43