• 60.

    מה יהיה?

    מושיק, 19/10/09 11:45

    קשה לשמוע ולראות את המראות האלה כל השבוע. לצערי, המראות האלה יחזרו. לא שאני פסימיסט, פשוט המדינה שלנו הגיעה לשפל מוסרי. זה מתחיל מהצבא, עובר לניצולי השואה, ממשיך לזקנים, עובר דרך האלימות. משהו חייב להתעורר ולשפץ את המוסר שלנו. בלי קשר לתקופה, במכון מגיד, השלוחה התל אביבית, יש סדנה בנושא מוסר ואתיקה בה מרצים גם מאיר שמגר ואסא כשר. בתור אזרח מודאג, הלוואי והמדינה יכלה לממן סדנה כזו לכל אזרח ואזרח

  • 59.

    לפענח

    אמסילי, 19/10/09 08:18

    עם ישראל לא ינום ולא ישן עד שמשטרת ישראל הנכבדה תפענח את הרצח המזוויע הזה

    • ינוח גם ינוח

      ש, 19/10/09 11:40

      חכה שבועיים-שלושה, ופרשת רצח חדשה תסעיר את המדינה. המפכ''ל יבטיח שזו העדיפות מספר אחת ושהרוצח ימצא, ובינתיים מקרה הרצח של המשפחה ישכח.

      את הרוצח של הילדים בבר נוער בתל אביב כבר מצאו? המפכ''ל לא הבטיח שהם לא ינוחו עד שימצאו אותו? אז הבטיח...

  • 58.

    בושה וחרפה לכל הרשעים שהאשימו את הסבתא

    אדם עצוב, 19/10/09 06:39

    אתם אנשים חסרי לב ומוסר

    • די להיתלות על איזו השערה שירדה מהפרק אחרי שעה...לך תאכל רטלין!!! (ל''ת)

      אדם שמח, 19/10/09 09:45

  • 57.

    ........

    הכי כואב, 19/10/09 02:25

    ילדה בת שלוש ותינוק שלא ראו כלום בחיים לא הספיקו ללמוד לא הספיקו להרגיש לא הספיקו לשנוא הדבר רע היחיד שיכול להיות הם ראו זה רוצח שהורג את המשפחה שלהם עם סכין בן אדם זר מאיים אליהם ורגע לאחר מכן הם כבר לא היו בחיים רק בן אדם בלי לב ונשמה יכול לעשות את זה ....
    ובמקום לבדוק מה אפשר לעשות כדי להשיג יותר ביטחון לציבור מקצצים בתקציבי הביטחון ושרים מתחילים להיכנס לפאניקה ועלק ''מזועזעים'' כן כן שמענו ראש ממשלה מזועזע כלנו מזועזעים... כל הזמן מזועזעים מחדש במקום לבדוק איך לעצור את זה..

  • 56.

    אני מוזמן לאירוע במועדון בראשלצ ואני פוחד ללכת... (ל''ת)

    גיל, 19/10/09 01:26

  • 55.

    39 אוי כמה שאתה צודק (ל''ת)

    אורי, 19/10/09 01:18

  • 54.

    העליה הרוסית הביאה איתה רמות פשיעה שטרם ידענו (ל''ת)

    מנוי וגמור שרוצח שכיר רוסי עשה את זה תמורת בצע כסף, 19/10/09 00:29

  • 53.

    רק רוצח שכיר מסוגל לחסל משפחה שלמה ללא ניד עפעף (ל''ת)

    חפשו את יריביו ותמצאו מי שכר אותו, 19/10/09 00:24

  • 52.

    מאפיה רוסית !!! זה גדול מידי על הישראלים (ל''ת)

    אזרח מודאג, 18/10/09 23:54

  • 51.

    הטבח בראשל''צ

    אהרון מבת ים, 18/10/09 23:52

    לצערי במדינת ישראל ישנה חכמת חלם הדג מסריח מהראש אנחנו יוצרים לעצמנו בעיות על מנת שיהיה לנו עים מה להיתעסק אח''כ מדינה שממהרת להביא עולים חדשים מבלי לדאוג לוותיקים מדינה שממהרת לשלם קיצבאות עתק לנרקומנים ועצלנים וכל זה על מנת שישבו אוכלי חינם בכנסת ובמישטרה ויקבלו משכורות בטענה שהאזרחים זקוקים להם,הרוצחים כבר ברוסיה הרצח לעולם לא יפתר ואנחנו נמשיך לשלם מיסים וליחיות בפחד,פיתרון אחד לכולנו נלך לעבוד ואז לא יהיה לנו זמן לעסוק בפשע בימקום להביא עובדים זרים תכריחו אנשים לצאת לעבוד ואז המדינה תראה אחרת

    • המדינה זקוקה לתחלופה בצבא ואתה צודק בכל מילה (ל''ת)

      מיכל ל-49, 19/10/09 08:19

  • 50.

    צריך את המשאבים של השב''כ והמוסד להילחם בפשע

    דיין, 18/10/09 23:32

    הפשע בארץ איום קיומי לא פחות מאירן, חיזבאלה ושו''ת

  • 49.

    נראה עבודה של המאפיה הקווקזית. אין רחמים ויש מסר של למען יראו וייראו.. (ל''ת)

    גורגיה, ארמניה, קווקז..........., 18/10/09 23:21

  • 48.

    אני רק חושבת שאתה צריך לחשוב איך זה קורה שבקדנציה

    ביבי אני מאמינה בכנות רגשותיך, 18/10/09 22:59

    שלך כל כך הרבה מקרי רצח מזוויעים ששרשרת האירועים פשוט מציבה תמרור אדום לתפישה החברתית שלך.

  • 47.

    איזה עצצוב באמת בא לי לבכות

    ..., 18/10/09 19:37

    איך אפש היה לרצוח ילדים?!

  • 46.

    אלוהים אדירים איזה רשעות באדם שרצח משפחה שלמה.

    pini, 18/10/09 18:52

    איך יכל השטן ימח שמו וזיכרו, לרצוח ילדים קטנים חסרי ישע, איך יכל לרצוח משפחה שלמה? יהי זכרם ברוך. והאל ינקום דמם.

  • 45.

    איך הם היו מקושרים לשרים, חכי''ם ואורלי לוי (ל''ת)

    הון ושילטון, 18/10/09 18:20

  • 44.

    הרוצייח מסתובב ביניניו

    רמלאי, 18/10/09 17:56

    מעניין מי הרוצייח צמא דם מילדתו שמבציע רצח חסר רחמים כזה...ומה שבאמת מדאיג שזה יכול להיות השכן הטוב שלנו או החבר הטוב של המשפחה...עוד כמה זמן יסתובב חופשי בינינו רוציח צמא דם..?????שעלול על ווכוח על חניה לרצוח אתי בדם קר.

    • הרוצח/ים המקצוענים בטח כבר יצאו לחו''ל כשהמשטרה הגיעה

      קוראת בלשים, 18/10/09 23:27

      לדירה ועדיין לא ידעה מימינה ומשמאלה.

  • 43.

    ארץ זבת חלב דבש ודם (ל''ת)

    נחום, 18/10/09 17:27

  • 42.

    הכי הגיוני שמדובר בסכסוך עסקי שהסתיים בהזמנת רצח אצל שכירי חרב. (ל''ת)

    אחד ועוד אחד, 18/10/09 17:21

  • 41.

    נראים משפחה מקסימה, מאושרת ,נינוחה. איזה זוועה. (ל''ת)

    יהי זכרם ברוך, 18/10/09 16:55

  • 40.

    הייתם רוצים רצח לאומני, אך כנראה '' שיהודים טובים '' ביצעו את הזוועה.

    EXTRA-שמאל, 18/10/09 16:53

    כנראה שהמצאת עלילות דם היא לא רק פטנט של '' הגויים '' ,היהודים טובים בכך לא פחות, הנסיונות לייחס את הפשע לערבים פשוט מעוררים חמלה.

    • תגובה לגועל שאתה רושם

      א.א, 18/10/09 17:37

      אתה ממש איש מגעיל

    • יהודי טוב זה יהודי ששומר מצוות. (ל''ת)

      קול האמת, 18/10/09 19:10

    • חתיכת אדיוט שמחפש פרובוקציות זה מה שאתה

      דוקטור , 18/10/09 21:34

      תתבייש לך בגלל אנשים כמוך זה כבר בושה להגיד שאתה שמאלני.

    • דם האיסלם

      אלדומי, 19/10/09 00:09

      לאקסטרא - אתה באמת רוצה שנאמין שערבים אינם רוצחים?
      כשרואים כמה הרבה דם בידיהם המגואלות של הערבים ושל השהידים המוסלמים - זו עלילת דם?

    • לך לחיות בעזה יא שמאלני (ל''ת)

      123, 19/10/09 00:32

  • 39.

    מערכת משפט השמאלנית/ליברלית-גן עדן לפושעים וגהינום לאזרח הישר (ל''ת)

    מערכת משפט שמאלנית, 18/10/09 16:41

    • צודק

      גילי, 19/10/09 06:58

      כמה שזה נכון מאשימים את המשטרה אבל המשטרה לא אשמה היא עושה את העבודה שלה ומביאה אותם למשפט ושם הכל קורס עם עיסקאות טיעון למינהם ועורכי דין שמעניין אותם בכמה הכיס שלהם יתפח אחרי המשפט. השופטים לא רואים מול עניהם את טובת החברה אלא את טובת הפושע.

  • 38.

    העיקר שנתניהו ''מזועזע''

    אלכס, 18/10/09 16:40

    רק לפני שבועיים הוא קיצץ עוד מתקציב ביטחון הפנים (כדי להוסיף לתקציב הבטחון), וזה אחרי קיצוץ אחרי שהוא קיצץ עוד קודם כדי להוסיף לתקציב הישיבות. אבל עכשיו הוא ''מזועזע'' כשהמאפיה משתוללת ברחובות ומחסלת משפחות. בסיציליה אין דברים כאלה.

    האזרח המודאג יכול להיות ''מזועזע''. המנהיג צריך להגיד מה הוא מתכוון *לעשות*. לא בדיבורים אלא במעשים. נתניהו אף פעם לא הבין את ההבדל בין אזרח מודאג למנהיג.

    • לאלכס - מ,38

      avievan , 18/10/09 18:04

      אני לא מבין איך אתה בא עם אשמות כאלו נגד בן-אדם שלא היה לו יד בשלטון החוק במשך 12 שנה, אם אתה באמת רוצה לבוא בטענות מחדל? אז היתי באמת מציע לך לראות ולוודות מי היה ממונה על שלטון החוק בשנים שעברו, זאת אומרת
      מי שלט ב-12 השנים האחרונות, מי נתן לפושעים לעשות מה שהם רוצים, מי אלו שהשחיטו
      את ממלכת החוקה הישראלית בדיעבד. לבוא בתלונות מחדלים זה קל מאד, אבל בבקשה תאשים
      את האנשים הנכונים ולא את ראש הממשלה שעושה את עבודתו במאת האחוזים עבור בני עמו ואחד מהם זה אתה...

      • ל-AVIEVAN

        לאוניד, 18/10/09 18:49

        השכחת מה עשה נתניהו כשר העוצר לחברה הישראלית ???
        השכחת מי ירש את רבין הנרצח ולא עשה כלום כדי לדכא את האלימות כאשר עוד היתה בחיתוליה???

    • לנתניהו, במקום להיות מודאג, קצץ את הכסף למגזר החרדי, ללשכות המפוארות

      חני, 19/10/09 07:44

      ולמספרה של שרה - כך יהיה הרבה יותר כסף לביטחון הפנים.

  • 37.

    הייתם רוצים רצח לאומני, אך כנראה '' שיהודים טובים '' ביצעו את הזוועה.

    EXTRA-שמאל, 18/10/09 16:35

    כנראה שהמצאת עלילות דם היא לא רק פטנט של '' הגויים '' ,היהודים טובים בכך לא פחות, הנסיונות לייחס את הפשע לערבים פשוט מעוררים חמלה.

    • האם הפיגוע היום באירן גם נעשה ע''י יהודים ??????? (ל''ת)

      טורבו ימין...., 18/10/09 18:08

    • השמאלות שלך מערערת לך את המוח (ל''ת)

      יהודי לעולם לא יעשה מעשה כזה, 19/10/09 02:34

    • הזכרון שלך קצר

      גילי, 19/10/09 07:00

      אל תהיה הסניגור של המחבלים הוי גם הוי רציחות מזויעות שכללו ילדים ותינוקות אז אל תהיה אחד עם זכרון סלקטיבי קצר

  • 36.

    300 חוקרים בדירה אחת? (ל''ת)

    האמנם?, 18/10/09 16:34

  • 35.

    רצח עקב פגיעה בכבוד

    אני, 18/10/09 16:22

    סוג זה של השמדת המשפחה נהוג בקוקז
    כאשר מי שהוא פוגע בכבוד של גורם בכיר ואו מתעסק עם הפילגש שלו או מלשין אזי יוצאת הוראת השמדה ברמה כזו

    • OMG (ל''ת)

      גולן, 18/10/09 17:01

    • אולי האישה היפה היתה ,של'' מפיונר קווקזי ונמלטה לכאן

      חפש את האשה, 18/10/09 23:25

      לאחר שהתחתנה עם היהודי?
      והוא נדר לנקום?

    • הסבר הגיוני (ל''ת)

      אזרח מודאג, 18/10/09 23:55

  • 34.

    ובהזדמנות זו: לא הגיע הזמן להקים, כמו בכל העולם, משטרה, תביעה ציבורית

    Yossi V , 18/10/09 16:10

    ובתי משפט? כי מה שיש לנו היום לא שווה הרבה.

  • 33.

    בסוף זה עובד שלא קיבל 2000 ש''ח

    1, 18/10/09 16:09

    שהיו חייבים לו.

    בקיצר קפיטליזים מהשטן.

    כמובן שלא מצדיק את הרצח.


    אבל תבקרו בשליכת האבטלה ,תראו משפחות שעבדו עליהם אנשי עסקים ובגלל זה הם זרוקים ברחוב.

    הזעם עבר כל גבול.

    אני מאמין שהרוצח הוא אחד שנהרסו לו החיים,כולל משפחתו הילדים שלו.
    והוא התנקם.
    כל מי שרוצה להיות ברברי עם הכסף שלו.
    להרוס אנשים משפחות נשמות.
    בגלל שהחוק המסריח והשטני נותן לו .
    בשם שיטה של שמשרתת אחוז אחד באוכלוסיה והשאר מגרדים מהריצפה.
    שלא יתפלא אם האנשים יסמנו אותו.



    לא אומר שזה מה שקרה במקרה הזה.


    אבל אני הייתי מציע לעשות מהר ,
    שינויים כדי להפוך את הארץ לנעימה
    לתושביה.

    יהיה זכרם ברוך.

    • מסכים עם ההנחה,אבל משהו יותר ממוזר בסיפור הזה.בכל

      שי, 18/10/09 16:50

      מקרה שינויים לא יהיו,נראה לך שזה מעניין מישהו בכנסת? רק האזרחים כשיתאחדו יביאו שינוי.

    • הקאפטליזם של החזירון העליון , יביא כאן לפורענות , ולחורבן

      מסכים איתך, 18/10/09 16:54

      העוולות , הניצול, ההשפלה, היהירות, העוני הנורא , יביאו בנוסף לשינאה של הערבים להרס טוטאלי, מעשי רצח כאלה יילכו ויתגברו,
      גם אם זה לא המקרה, או שכן או שלא, הטירוף המפלצתי והרשע של החזירון העליון, עלולים לייצר טירוף נגדי שלא ידענו כמותו,

      • להזכירך סטאלין היה קומוניסט , וגם מאו וגם פולפוט

        לרה, 18/10/09 17:41

        במהלך המאה 20 שמאל רצחני אשם במותם של מיליונים ברוסיה, סין, קמבודיה, דרום אמריקה וכו'

    • צודק.הקפיטליזם מקור הרוע ומבוסס על ניצול החלשים. (ל''ת)

      בשם ה''שוק החופשי'', 18/10/09 18:05

      • זה ממש לא משנה בשם איזה אידאולוגיה מתבצעים ע''י מעטים פשעים נגד החברה (ל''ת)

        לאוניד, 18/10/09 18:56

    • sharoni

      sharon, 18/10/09 18:56

      מסכימה עם כל מילה

    • שכיר לא רוצח משפחה בשביל 2000 ₪

      1, 18/10/09 21:46

      עם כל הכבוד לאנטי קפיטליזם

  • 32.

    ביבי תפסיק לדבר-הילחם בפשע כמו שהבטחת (ל''ת)

    eli, 18/10/09 16:05

  • 31.

    זה הגיוני ביותר שגורם חיצוני הוא שעשה את הטבח.

    @@@@@, 18/10/09 16:05

    לא ברור לי רצחו שם שישה אנשים.... השכנים, לא שמעו כלום,,,,,, לא היו צרחות וזעקות???? איך זה יכול להיות?????

  • 30.

    העיקר שהשמיצו את הסבתא המסכנה... (ל''ת)

    גועל נפש, 18/10/09 16:02

    • נכון.בצורה זולה וחסרת אריות (ל''ת)

      אזרחית, 18/10/09 16:46

  • 29.

    נו זה היה ברור שזה מישהו מבחוץ (ל''ת)

    עדי, 18/10/09 16:00

  • 28.

    ואתם החשדתם את הסבתא אתמול. תתביישו (ל''ת)

    אורן, 18/10/09 15:59

    • מה שנקרא ''סיפורי סבתא'' (ל''ת)

      ללא, 18/10/09 17:08

  • 27.

    המדינה המשטרה אשמים בהכל

    מזועזעת, 18/10/09 15:53

    אם היו מחמירים בעונשים זא עין תחת עין שמה שהוא עשה יעשו לו. שיתנו לו מאסר עולם ואחכ יעשו לא בדיוק מה שעשה ובאותו אופן בין אם זה רצח ואונס וכו ואז נראה אם יהיה מקרים כאלה בארץ

  • 26.

    עד שלא....

    אש צהובה , 18/10/09 15:50

    יתעוררו במשרד המשפטים וישנו קצת את התקנןת ויאפשרו לשופטים לפסוק עשרות שנים על עבירות אלימות ויגייסו שוטרים יוצאי יחידות מובחרות ויקימו אגף חדש במשטרה למלחמה באלימות ויאמנו שוטרים כמו שמאמנים חיילים ושכל החולירעות האלו יתחילו לפחד....עד אז...רק אנחנו נמשיך לפחד...

  • 25.

    שהמשטרה תתנצל על האשמת הסבתא (ל''ת)

    בושה, 18/10/09 15:48

  • 24.

    לבקש מהסבתא סליחה (ל''ת)

    אבי, 18/10/09 15:48

    • תתביישו לכם שהאשמתם את הסבתא

      העיקר להשמיץ, 18/10/09 17:26

      תתביישו לכם המשטרה שאתם טורחים לפזר לתשקורת סיסמאות ריקות בשביל לטבל פרשיות. זה נוראי גם ככה. לא יורים ישר מסקנות אלא בודקים קודם.
      יהי זכרם ברוך, ובמקום לספק כותרות מיותרות תתעמקו בעבודה העיקרית של למצוא את מפלצות האנושות שעשו זאת, כי להם אין מחילה לא בעולם הזה ולא בעולם הבא.

  • 23.

    מי יבקש סליחה ומחילה מהסבתא? (ל''ת)

    א, 18/10/09 15:46

    • כל אותם עשרות ואולי מאות מגיבים שממש חככו ידיים בהנאה למראה הכותרת (ל''ת)

      האמת המרה, 18/10/09 16:51

  • 22.

    הקלה מסויימת (ל''ת)

    עדי הנגבי, 18/10/09 15:44

  • 21.

    ההפכנו לסדום ועמורה?

    מימי, 18/10/09 15:41

    פשוט מפחיד כאן. לא בטוח בבית, ולא מחוצה לו.

    • קבל תיקון, חזרנו לסדום ועמורה (ל''ת)

      לאוניד, 18/10/09 18:59

  • 20.

    יש לי , יש לי

    גולן, 18/10/09 15:40

    אם יש להם כלכך הרבה עסקים מצליחים וכל המשפחה מתה....

    מי יורש?

    • במקרה כזה - האפוטרופוס הכללי (ל''ת)

      ארז, 18/10/09 16:46

    • אתה ללא ספק גם פרס נובל לחוכמה ואנושיות הייתי מעניק לך (ל''ת)

      שלום, 18/10/09 16:52

  • 19.

    תתביישו לכם כולכם שהאשמתם סבתא יהודייה בטבח משפחתה !! (ל''ת)

    מירב, 18/10/09 15:40

    • תתביישי לך את בגזענות שלך

      אלכס, 18/10/09 16:41

      מה קשור שהיא יהודיה? ואם הסבתא היתה נוצריה אז היה מותר להאשים אותה ברצח?

      • ולמה אסור לציין את מוצאה היהודי של הסבתא ? (ל''ת)

        זו בושה להיות יהודיה ?, 18/10/09 19:23

  • 18.

    צריך להפעיל את השב''כ נגד הפשיעה , כולל סיכולים ממוקדים

    אאא, 18/10/09 15:40

    הפשע המאורגן הוא איום קיומי על מדינת ישראל וכך צריך לנהוג

  • 17.

    שלא נדע - יהי זכרם ברוך (ל''ת)

    ננה, 18/10/09 15:34

  • 16.

    עונש המוות חייב להכנס לתוקפו בישראל.

    avievan , 18/10/09 15:32

    אין רתיעה בחוק הישראלי נגד פושעי ישראל שאינם נרתעים מביתי המשפט או מהשופטים עצמם וזה מביא אותי למחשבה שהשופטים עצמם מפחדים לעורם. העונשים בישראל הינם שליחת העברין לנופש ולא למאסר. עברין שפוט מקבל חופשות, טובות הנאה משירות ביתי הסוהר. ישראל צריכה ללמוד את חוק העונש מארה''ב, ואז תאמינו לי, העברינים בישראל יחשבו פעמים אם לעבור איזה שהוא עבירה פלילית שתיקח את חירותם. כל עוד
    רחמנותם של שופטי ישראל תימצא בליבם, כוח הרתיעה נגד כל פושע תהיה לשווא. ''לכן המחוקק הישראלי חייב להעביר את חוק עונש המוות שהוא לפי דין תורה''

    • לחילופין- להאריך והקשות את תנאי הכליאה

      ולא להקל על התחזות למשתקם, 18/10/09 16:39

      השתקמות אמיתית זקוקה לזמן רב מאד של תיקון

  • 15.

    לא יפה

    רות, 18/10/09 15:32

    לעשות ספוקלציות ולפרסם יום קודם רמיזות על הסבתא.

  • 14.

    אני רק שאלה ...

    אני רק שאלה ..., 18/10/09 15:28

    אתמול באחד הערוצים הביאו תמליל של אחת השכנות שמדווחת למכבי אש על השרפה ואומרת שיש שישה אנשים בדירה שלא יצאו .....
    איך היא ידעה שישנם רק שישה בעוד שמתברר שהאחות גם היתה גרה בדירה ?

  • 13.

    קריאה למלחמה בפשע ובעבריינים

    ., 18/10/09 15:27

    שדורשים דמי חסות, גונבים, רוצחים ומשבשים לאנשים השפוים את מהלך החיים
    אנשים, תתעוררו ותתחילו לעשות משהו בנידון.
    ביחד ננצח אותם.
    היום זאת המשפחה המקסימה הזאת שנמחקה
    אם לא תעשו משהו אתם עלולים חלילה להיות הבאים בתור

  • 12.

    מדהים, לא יאמן !

    קול האמת, 18/10/09 15:26

    ע''י אדם שנימלט מהמקום ? ואני חשבתי שהסבתא רצחה את כולם ואח''כ גם את עצמה. אני באמת לא מבין - עד לאן מגיע הטימטום במדינה המחוריינת הזו. העיקר שהיה צריך בשביל זה נתיחה. אני אגב הייתי יכול להציע את אותו פיתרון מיד. ללא נתיחה וללא היטפלות לסבתא האומללה הזו שנישמתה המרחפת למעלה רואה בזעזוע כמה מהר הפכו אותה עצמה לרוצחת. מי נותן את הדין במדינה הזו על הוצאת דיבה ? ולמה אנחנו צריכים לסבול מישטרה דפוקה כזו ?

  • 11.

    ל-1 - כמה שאתה צודק! הארלם נהיה פה! עלק זבת חלב ודבש (ל''ת)

    אורי, 18/10/09 15:24

    • זבת סחי ודומן (ל''ת)

      אם כבר אז בא נדייק, 19/10/09 00:18

  • 10.

    טרגדיה אנושית מזעזעת שמעידה על המצב בחברה הישראלית (ל''ת)

    פקק תנועה , 18/10/09 15:24

  • 9.

    העיקר שסתם האשימו את הסבתא. משטרה מזוויעה שכזאת....

    שירה, 18/10/09 15:23

    גועל נפש, לעשות עוול כל כך נוראי לאדם שכבר
    מסר נשמתו לבורא...
    מזועזעת.

    • על המשטרה והעיתונות להתנצל על האשמה העלובה הזו (ל''ת)

      נחמן, 18/10/09 16:27

    • זה תרגיל ידוע שמשטרות/חוקרים עושים להוריד את הערנות של הפושע

      מבין, 18/10/09 17:22

      הרי זה מובן שאישה מבוגרת ומהמשפחה לא יכולה לרצוח/להתגבר על שני מבוגרים או לרצוח ילדים. כמובן שזה נעשה ע''י לפחות שני גברים.

  • 8.

    הם נרצחו בשבת

    הרב עובדיה יוסוף, 18/10/09 15:21

    ודווקא בשבת,כי הפעילו מעדניות וחנויות לממכר חזיר וטרפות. ירחם השם.

    • ??!

      אזרח, 18/10/09 17:56

      מתחת לאיזה אבן יצאת?
      אין שכל, אין דאגות, אה?
      חבל רק שהטמטום (שלך) מכאיב (לאחרים).

  • 7.

    מסכנה הסבתא....לא מספיק שנרצחה באכזריות...גם חשדו בה... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 18/10/09 15:19

    • היי גבר, לאן היא נעלמה? (ל''ת)

      שמוליק תל אביב, 18/10/09 17:24

  • 6.

    300 שוטרים? מצויין להוסיף עוד אם צריך , זאת חייבת להיות התפנית במלחמה

    בפשע המאורגן !, 18/10/09 15:19

    חייב לבא הסוף לפשע המאורגן שלא היה קיים לפני עשור !!
    נמאס לכולם טוטל מקיומו המטנף את החברה ואת כל האווירה .. הופך את הדמוקרטיה לבדיחה עלובה ואת הבטחון האישי למצרך יקר ערך שרק עשירים יכולים לקנות !!
    הציבור נקרא להביע תמיכה סוחפת בכוחות הבטחון שלא ירגישו כמו מטומטמים העובדים ללא לאות ונותרים לבד במלחמה בפשע ..זאת המלחמה של כולם לא רק של המשטרה !

  • 5.

    איזה פחד. חייבים למצוא את הרוצחים הנתעבים. זו בטח המאפיה הרוסית! (ל''ת)

    גיל, 18/10/09 15:15

  • 4.

    אני קורא לממשלה לאמן האזרחים ולחלק להם נשק כדי ללחום בפשיעה הלאומנית . (ל''ת)

    רעמסס, 18/10/09 15:14

    • תתגייס למישמר האזרחי ותגייס חברים ממקום מגורך ליד ביתך (ל''ת)

      פקק תנועה , 18/10/09 15:25

      • פקק תנועה תשחרר

        פופיק, 18/10/09 20:27

        זה כמו שכשאנשי מילואים מציינים בעיות בסוף שירות מילואים אומרים להם בואו תתגיסו לקבע ותעזרו לשפר. אני רוצה לממש את זכותי להגנה עצמית איך שבא לי. אם ארצה להתגייס למשמר האזרחי אעשה זאת. ואם אני מעדיף להתגונן ע''י החזקת נשק פרטי זו צריכה אפשרות שזמינה לי. ואם ארצה אעשה את שניהם. מי אתה אדון פקק תנועה ושכמותך שתאמרו לכל אחד ואחד איך להבטיח את בטחונו האישי? עשה מה שמתאים לך ואני אחליט בשביל עצמי.

        • להתגונן

          חיים, 19/10/09 00:20

          פופיק צודק. לחלק נשק לאזרחים ולאפשר להתגונן, כמו באמריקה. לחוקק ''חוק דרומי'' לטובת השוטרים כך שלא יחששו לפעול נגד הפושעים.

        • אני מציע לך רעיון מיקצועי מעולה מדרגה ראשונה במיסגרת ארגון מיקצועי

          פקק תנועה , 19/10/09 08:27

          אל תעשה טובות רוח וצילצולים ופוזות ואל תבוא בטענות לאחרים ובטח לא אלי אם אתה לא מבין את הרעיון זו בעיה שלך ושל כולנו לבוא בטענות למשטרה זה קל מאוד

    • הא?

      אזרח לא חמוש, 18/10/09 15:43

      אדון רעמסס :
      א. מנין לך שהפשיעה לאומנית דווקא? זה כמובן ייתכן אבל ייתכנו גם מאה סיבות אחרות
      ב. במדינה שלנו יש שירות צבאי, כל מי שמתגייס ולא משתמט עובר לפחות אימון בסיסי בנשק אז את מי צריך 'לאמן'.
      ג. כל המחקרים והסטטיסטיקות מוכיחות שהרבה כלי נשק בידי האזרחים פרושו של דבר הרבה הרוגים, מפליטות כדורים, מטעויות בזיהוי מירי לא מבוקר לעבר עבריינים/מחבלים שפוגע בחפים מפשע. רק לאחרונה היו כמה מקרים של מוות בצבא כתוצאה מתאונות נשק ושם מדובר באנשים מאומנים וצעירים ולא בסבתות כבדות ראייה

      • מאיפה הסטטיסטיקות שלך?

        פופיק, 18/10/09 20:19

        בלי קשר לאירוע כל הסטטיסטיקות מראות על ירידה בפשע ככל שיותר אזרחים מחזיקים בנשק להגנה עצמית. לא כי האזרחים משתמשים בנשק (לפעמים כן) אלא בגלל גורם ההרתעה. ככל שפושע חושש יותר שהקרבן עשוי להיות חמוש הוא מהסס לבצע את פשעו. ברוב המקרים רק שליפת נשק ע''י הקרבן ללא כל ביצוע ירי עוצרת את הפשע לפני שבוצע. דוקא במדינת ישראל בה כל האוכלוסיה מאומנת בנשק החשש מתאונות נשק ושימוש לא אחראי בו קטן יחסית.

    • אני תומך בהצעתך גם אנחנו חוששים לבטחוננו (ל''ת)

      איסאם אבו פול, 18/10/09 15:45

    • נשק

      נפרטיטי, 18/10/09 16:10

      ומי החליט שזו פשיעה לאומנית? לא חובה להגיב אם אין על מה.....

    • ומה פרוש התגובה שלך אם זה לא להצטרף לגופים ממשלתיים שאמורים להילחם

      פקק תנועה , 19/10/09 08:31

      בפשיטת הרגל של החברה הישראלית

  • 3.

    המאפיה הרוסית?

    נ., 18/10/09 15:11

    המשפחה היתה חייבת כסף או משהו?
    האנשים האלה לא רואים בעיניים, אפילו לא ילדים קטנים.
    לחקור, ולהעניש בחומרה!!!!

    • מציע לחקור יורשים פוטנציאלים של רכושם. (ל''ת)

      מאה-פייה ?!, 18/10/09 16:27

    • אתה יודע על המאפיה הרוסית מהסרטים של ברוס וויליס? (ל''ת)

      תחזור למציאות, 18/10/09 16:33

  • 2.

    זו טרגדייה אנושית שמאשרת את מצבה הקשה של החברה הישראלית (ל''ת)

    פקק תנועה , 18/10/09 15:10

    • אני מקווה שיש לך יותר הגיון מזה

      אריק, 18/10/09 16:20

      מישהו כאן לא יודע מאיפה זה בא?

      • ואתה *יודע* מאיפה זה בא ?

        לאחר שהחקירה תסתיים נדע-אולי, 18/10/09 19:26

        בנתיים הכל השערות וכל האופציות פתוחות.

        • מה פרושה של שאלה זו במיקרה הבא יחסלו משפחה בעזרת הפצצות מהאויר (ל''ת)

          פקק תנועה , 19/10/09 08:44

  • 1.

    זה רצח בתוך המשפחה. זה ההימור שלי (ל''ת)

    אמירה, 18/10/09 15:10