• 175.

    שיהרגו את הכולירה הזה!!!

    רונלד, 10/11/10 21:36

    בא לי שיוציאו להורג את קרליק בכיסא חשמלי! מגיע לו!

  • 174.

    תגובה

    א, 28/04/10 11:23

    עשו אבל לסבתא אישה נהדרת ומקסימה מהיכרותי האישית איתה בחיים לא יכלה לעשות דבר כזה אישה לבבית תמיד מחייכת משפחה נורמטיבית לחלוטין.הייתי בטוח מהתחלה שזה רצח מחוץ למשפחה הם היו אנשים זהב אחד אחד

  • 173.

    לא כולם אותו דבר

    אילום שם, 03/02/10 17:05

    אני עליתי לפה ממוסקווה אבל אני יהודיה
    ההורים של הם קווקזים
    אני לא מתעניינת בעדות
    לא כל הרוסים אותו דבר לא כל המזרחים אותו דבר לא כל האשכנזים אותו דבר !
    בכל עדה יש טובים ויש רעים יש יפים ויש מכוערים
    גם לא כולם הם גזעניים
    אני חושבת שקודם כל צריך להיות בן אדם טוב
    לא משנה מאיפה שהוא בא
    יש רוסים פושעים לא חסר
    אבל לא כולם אותו דבר גם בשאר העדות יש אבל לא כולם

  • 172.

    איך הוא יכול

    מעיין, 30/11/09 14:55

    איך אני לא מאמינה איך החרא הזה יכול להרוג ילדים אין לו לב

  • 171.

    איזה מפגרים אתם!

    ליגל, 06/11/09 21:09

    אני ממש מרחמת על כל אלו שהיו קרובים אליהם מה הם עשו?!?!?!?!?!:'(
    מי שזה לא יהייה אז הוא\\היא\\הם רצחו מבוגרים וילדים!!!!!
    איזה סיפורים עצובים למה לירצוח?!?!?!
    אפשר לדבר!!!
    למה תמיד צריך לסדר דברים בנקמות ואלימות?!?!?!
    זה כל כך עצוב:(

  • 170.

    זוועה

    דיאנה, 05/11/09 23:49

    אני מסתכלת על הילדה המתוקה והחמודה שהיא בגיל של הבת שלי איך אפשר להיות חיה כזאת ולהרוג ילדים?או להרוג בני אדם בכלל? אין לב? אפילו אם ישימו אותו בכלא ויתנו לו עונש מוות מה זה יעזור למשפחה המסכנה? זה לא יחזיר אותם לחיים!!!זבל,חיה של בן אדם רוצח מי שעשה את זה! איך אפשר אני עד עכשיו בוכה...איך???

    • ממש צודקת!

      ליגל, 06/11/09 21:11

      את צצודקת ש-100%
      את כל כך צודקת שזה עצוב!!!!!!:(

  • 169.

    איזה סבתא ואיזה נעליים? אתם נורמליים ?

    אני, 19/10/09 19:52

    זה פשוט זלזול בכבוד המת לחשוב אפילו דברים כאלה. הישתגעתם ?! זאת לא היא !

  • 168.

    חשוב מאווד ! תכנסוו בבקשה

    דייאנה, 19/10/09 15:33

    אייך אייך אפשר להרווג אנשיים כאלה ?
    היילדים הם מלאכיייםם !!
    הםם הכלל ביישביילל העווולם הזהה !
    ועוווד היייילדה התיינוקתת הקטנה חגגה יומהוולדת וזהה מה שקרההה ..
    פשווטט בוושה מה שקקקרההה .
    איייך אפפשר להרווג אנשייים כאלה טוובי לבב .
    משפחת אשרנקו יהיה זיכרונכם ברווך !
    שתהיווו מאווחדייים שם למעלה .
    שתהיווו ביחחחדד ושהייה לכם רקק טוב למעלה .

  • 167.

    לא יאומן.מהבוקר אתם משאירים את הכתבה הטיפשית ביותר שאי

    ארכימדס, 18/10/09 16:03

    פעם ראיתי ב-50 השנים האחרונות.עוד לא הבנתם שצריך לרדת מעץ הטיפשות?הסבתא יכולה לרצוח 2 גברים,כלה צעירה וזאת אחרי שרצחה כביכול את נכדיה?מה עוד שבכתבה מקבילה אתם טוענים שהסבתא נרצחה הראשונה!!!

  • 166.

    לא נראה לי שסבתא תעשה כביסה בבוקר ורוצחת את ''בגדי'' המשפחה

    Avi Ecuador, 18/10/09 15:21

    תלך פתאום בלילה, להרעיב את בנה, סליחה, לרצוח את בני משפחתה.
    כנראה המשטרה הזאת משהו לא בסדר בדרך המחשבה שלה, יותר מידי סרטים אולי.

  • 165.

    טבח בראשלצ

    שש, 18/10/09 14:50

    עד מתי אתם מחכים ולא נותנים עונש מוות תלייה באמצע השוק שכולם ייראו ויראו

    אני מציעה למר ביבי במקום לדבר כל הזמן אותם מילים משעממות שילחמו בפשע אך בעצם לא קורה כלום תפסיק לדבר ותביא איש מהמרין בארה''ב שיהיה אחראי על המשטרה שגם היא מושחתת ואינה דוברת אמת משום שהם או פוחדים מהפושעים או משתפים פעולה איתם

    עד מתי תדבר לריק משפחה שלמה חיסלו ורוצים להאשים את הסבתא העומללה שגן אותה רצחו בדם קר

    מי החוקר ששולף מהמותן שטויות כאלה
    קודם תחקרו ואל תספרו ברדיו מה אתם מגלים כי הפושעים שומעים כל מילה שיוצאת מהפה שלכם ועוקבים ויודעים מה לא לעשות

    השוטרים צריכים להיות בריונים ולא אנשים עם קרס שבקושי זזים הפושעים לא מודאגים ממכם בכלל

    אדון ביבי היקר תיקח אנשי קומנדו אמריקאים כי השוטרים הישראליים הם מדי לפלפים לפשע שופע וגואה כמו שיש בישראל
    לא תישתלט על כך עכשיו שזה כבר מאוחר בסופו של דבר אזרחי המדינה לא יוכלו לדבר אחד עם השני ולא , לצאת מהבית מפחד שמישהו לא ימצא חן בעיניו מה שאמרת לו ישלוף סכין ויהרוג אותך,
    ואתם רוצים להביא עולים חדשים מארצות הרווחה, ????עצוב מאוד שהמדינה ניראת כך??
    בושה !

  • 164.

    המשטרה היתה עסוקה בהתעללות בקטינים בהתנחלויות (ל''ת)

    נראה אתכם על המאפיה הרוסית, 18/10/09 14:39

  • 163.

    אולי או מפיה רוסית, אולי משהו בעברו של משהו מהמשפחה, לא הגיוני

    Avi Ecuador, 18/10/09 14:38

    באחד ממדינות ערב כשהרגו אחד משליחי הרוסים הם שלחו בקרטון ארגז עם ראשים של בני המשפחות של המחבלים שפגעו בהם, מאז למדו המחבלים לא להתעסק עם רוסים,
    איך סבתא יכולה לשסף אחד אחד ואף אחד לא מצליח להתנגד והיא ''במקצועיות'' כזאת גדולה מצליחה להרוג את כולם?
    אפילו '' מטורף גאון'' לא מסוגל לכך.

  • 162.

    ישראל היום מדינה שגורמת לאזרחיה להיות לא מאוזנים

    Avi Ecuador, 18/10/09 14:19

    הקצוות שיש בהם פחות חוסן אישי פשוט מתפוצצים, ההבדל בננו לבין המוסלמים או הגויים בכלל כנראה שאצלנו זה מתבטא באיבוד עצמי לדעת של הקרוב אלינו ואצל הגויים הם מאבדים את עצמם לדעת בכדי להרוג אחרים.
    משהו לוקה בחינוך ובשיטה.
    יש מדינות שמפנות את השנאה או הכעס המצטבר לגורם זר כגון אנטישמיות או מלחמות ויש חברות שמפנות את השנאה או הכעס לכיוון פנימי כשבמקרה זה מדובר במשפחה או במקרים אחרים מתנחלים או סתם שנאה עצמית.
    אני לא מבין גם את הרצח של הסבתא, מה עלה בראשה? נקמה? מה נשאר לה לחיות ממנו ''בעתיד שנשאר לה”?
    אם היה לה כל כך רע ''מספיק'' שהייתה מאבדת את עצמה לדעת, למה המשפחה?
    מה יישאר לה ''ליהנות'' מהנקמה או השיגעון?
    משהו פה לא מתקבל על הדעת, אולי רוצח שבא מבחוץ ואני מקווה בשביל הסבתא שזה לא שיגעון.

    • הסבתא לא רצחה זה היה רק חשד

      לי, 18/10/09 14:48

      איך אתה מעז להאשים אותה.

  • 161.

    סטטיסטיקה פשוטה

    נקודת מחשבה, 18/10/09 14:03

    יש לכם זכרון קצר,אבל מזה קצר,,,,לאחרונה קראו המון מקרי רצח אכזריים(כמו רציחת ילדים,שרפת גופות בפח זבל וכו'')מהם אף אחד לא היה רוסי....אז לכל אלה שמעשימים בכל האלימות את הרוסים שיחשבו פעמיים
    בלהתחשב שכל חמישי הוא ''רוסי'' אחוז הרוצחים לא יותר גבוה מאשר בעדות המזרח
    משכן אצל חרידים בולטות עבירות מסוג-פדופיליה והזנחת ילדים!

  • 160.

    זה לא נורמאלי

    רחלי רוביין, 18/10/09 13:49

    זה הרצח הכי הכזרי ששמעתי אי פעם בחיים ניראה לי הסבתא הייתה חולת נפש אמא איזה אכזרית הסבתא ריבונו של עולם.
    שתמיד נישמע רק בשורות טובות אמן ואמן חודש טוב.

    • זו לא הסבתא כבר רשמו את זה את חולת נפש (ל''ת)

      **, 18/10/09 14:06

    • את חולת נפש זו לא הסבתא זה רק היה חשד (ל''ת)

      123, 18/10/09 14:35

  • 159.

    בושה וחרפה לכל מי שרום שטויות ביום עצוב זה

    כככ, 18/10/09 13:48

    תתבישו לכם, איך אתם יכולים לשבת ולכתוב שטויות כאשר משפחה שלמה נמחקה אתמול,
    במה תם שונים מהנאצים שהחריבו משפחות שלמות בשואה???
    בכותב בתגובה 144, מי אתה שתקבע מהם השמות במשפחות יהודיות ומה לא???
    בושה וחרפה , תתבייש לך!!!! אתה קורא לעצמך יהודי?? אתה בושה לעם היהודי

  • 158.

    איזה תגובות דוחות- תתביישו! רצחו ילדים! (ל''ת)

    דנה, 18/10/09 13:39

  • 157.

    ~~~ דיווח ישיר מחדר החקירות כנסו ~~~~

    מיקו זאמברי, 18/10/09 11:55

    הסבתא שומרת על זכות השתיקה , החוקרים לא מצליחים להוציא שום מידע ממנה, טוענים אגוז קשה לפיצוח.

  • 156.

    מקרה מזעזע אבל זה כלום לעומת המרוקאים

    יבגני, 18/10/09 11:25

    אצל המרוקאים אחוזי הפשיעה הכי גבוהים בקרב עדות המזרח.המרוקואים הרסו את המדינה בגלל זה היא נראית ככה אחרי 61 שנה.

    • למה אף אחד לא מפרסם את הנתון הפשיעה בקרב הרוסים?? (ל''ת)

      קובי, 18/10/09 12:14

      • גם אם יפרסמו זה עדיין לא מגיע לאחוזים אצלכם

        יבגני, 18/10/09 14:29

        תאמין לי שרוב האנשים בארץ מעדיפים רוסם מאשר מרוקאים

    • טוס חזרה לרוסיה עם % הפשיעה הגבוה ביותר בעולם המערבי (ל''ת)

      מנצלים כל הזדמנות להשמיץ את העם היהודי, נמאסתם, 18/10/09 13:51

    • כלום? לרצוח תינוק זה כלום בעיניך? נבלה (ל''ת)

      ל - 157 האידיוט, 18/10/09 13:52

      • התכוונתי להגיד שהמקרה מזעזע מאוד

        יבגני, 18/10/09 14:39

        אבל אצלכם זה דבר שבשגרה.הכלום בא להמחיש שזה דבר שקורה רק במקרים נדירים לעומת אצלכם שזה בנורמה.תאמין לי שרוב הישראלים יעדיפו להעסיק רוסים כי לנו יש מוסר עבודה גבוה לעומתכם.

    • צודק

      דוד, 18/10/09 14:07

      מה שהמרוקאים פשעו ב61 שנה אתם הרוסים השגתם אותם בפחןת משליש זמן בפשיעתכם הבנתה את זה גוי שכמוך

  • 155.

    טטיאנה ממש כוסית (ל''ת)

    ארנון, 18/10/09 11:24

  • 154.

    סיפר לי חוזר בתשובה אחד שבישיבה מקיימים יחסי מין בין גברים!

    המשפטן, 18/10/09 10:58

    המוני הגברים הדוסים החרדים הם הומוסקסואלים. אני לא בעד ולא נגד אבל מפתיע שהם נלחמים נגד הומוסקסואליות כלפי חוץ ובעצמם ''חוגגים''.

    • זה ידוע מה שקורה בישיבות (ל''ת)

      לי, 18/10/09 11:13

    • ומה זה קשור לרצח המזעזע (ל''ת)

      לי, 18/10/09 11:18

    • עוד מעט תאשים את המתנחלים ברצח (ל''ת)

      אולי כי הם לא שמו סרט כתום, 18/10/09 11:28

      • זובהחלט אפשרות סבירה (ל''ת)

        דגידפ , 18/10/09 16:02

    • מעניין למה התעניינת ? כנראה שבא לך גם לקבל מאחור , לא ?

      צוקי העוקץ, 18/10/09 11:56

      אז תתכופף ותרוץ במאה שערים

  • 153.

    זאת לא הסבתא זה הזאב (ל''ת)

    כיפה אדומה, 18/10/09 10:27

  • 152.

    תמשיכו להעלות גויים ולהשאיר עובדים זרים.עם טיפש (ל''ת)

    אחת שגרה בחול, 18/10/09 10:00

    • צודקת במאה אחוזים

      אחד שגר בארץ, 18/10/09 11:06

      עליית הגויים במסווה של עליית יהודים על מנת לאזן את הדמוגרפיה מפני הערבים והחרדים מתנפת לקברניטי המדינה בפנים!!!

      זוהי מדינה יהודים ולא כל אזרחיה....

      • לפחות לא פדופילים

        עולה גאה, 18/10/09 14:07

        לפחות אנחנו לא פדופילים ולא אוכלי חינם שמתקיימים ממס של כל האזרחים ומתרומות של מנוולים כמוכם!
        על שינאת חינם שמעת???
        העונש בדרך
        כולכם תשרפו בגהנום!!!

  • 151.

    למה רצחו גם את הפעוטות ???? כואב הלב !!!! (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 18/10/09 09:48

  • 150.

    כמה רשע ושנאה

    על- מונית, 18/10/09 09:24

    לא אויבים מבחוץ ימוטטו את ישראל אלא שפע השנאה הרשעות וההכללה שרבים כל כך נגועים בה. יש אנשים איומים בכל עדה ובכל עליה ולעומתם אנשים נפלאים.נדמה לי שאם לא נשכיל לחנך ל''ואהבת לרעך כמוך'' גם אם הוא בן עדה שונה או אזרח לא יהודי רחמנא ליצלן נטבע בים השנאה שיצרנו במו ידינו

  • 149.

    יהי זיכרם ברוך

    בושה למשמיצים, 18/10/09 09:00

    משפחה שלמה נמחקה מן העולם ואנשים רעים כותבים שטויות מה זה משנה רוסים או קווקזים ריבונו של עולם הם יהודים או אולי לא יהודיס שלמים מה זה משנה תגידו לי האם הילד נתנאל זל לא היה מתגייס לצבא תפסיקו עם שנאת החינם אני בן למפחה ממוצא מרוקנית ושמח על כל יהודי שעולה ארצה הרי בעוד 100 שנה לא יהיה הבדל בין אשכנזים לספרדים אלא רק הבדל בין יהודים לערבים אז תחשבו פעמיים לפני שאתם כותבים דברי שנאה תהיו בריאים תשמרו על תרבות והיעקר תשמרו על עצמכם ותזכרו אין לנו מדינה אחרת

    • שנאת חינם מאיימת על כולנו (ל''ת)

      על -מונית, 18/10/09 09:35

  • 148.

    בשבוע שעבר הערסים קיללו את ילדי העובדים, היום הם מקללים את הרוסים

    דגידפ , 18/10/09 08:29

    איזה מדינה גזענית

    • לך תעבור מדינה דואג לזרים (ל''ת)

      *, 18/10/09 10:03

  • 147.

    אפשר ליקרוא למעשי הזוועה הללו אסון טבע (ל''ת)

    פקק תנועה , 18/10/09 08:12

  • 146.

    אולי הסבתא כעסה על כך שהתינוק נקרא ''נתנאל'' ולא יורי\\ולדי\\דימה\\סרגיי... (ל''ת)

    י, 18/10/09 08:07

    • קבל את פרס נובל לחוכמה ואנושיות (ל''ת)

      שלום, 18/10/09 15:57

  • 145.

    אכן עליה תרבותית. הרבה השכלה, יופי וקולטורה יש ברצח הזה (ל''ת)

    aaaok2004 , 18/10/09 08:04

  • 144.

    איך כולם אוהבים לקבוע עובדות!

    יוהאן, 18/10/09 07:54

    רוצח ההומואים בת''א עדיין מסתובב חופשי.אולם כבר בשלב הראשון כולם קבעו שהרוצח שונא הומואים,והוא בוודאי דתי.אז זהו קבענו !היום בכלל מדברים על זה שהרוצח הוא הומו שהכיר את המקום.אבל כולם שכחו את מסע ההסתות נגד כל מיני אוכלוסיות שונאות הומואים,כביכול.
    אז,רדו מהניחושים המזיקים,ותנו למשטרה לעבוד בשקט.בסדר,עיתונאים קטנים שלי?

  • 143.

    לודמילה, טאטיאנה, דימטרי, לא זוכר שמות כאלה במשפחות יהודיות (ל''ת)

    מוהל מוסמך, 18/10/09 07:11

    • ז'וז'ו-סימון-שארלי - לא זוכר שמות כאלו במשפחות יהודיות (ל''ת)

      מורט מוסמך, 18/10/09 08:24

    • עם שעבר שואה-מדבר בצורה גזענית תקשיבו לעצמכם!!!

      חסוי, 20/10/09 15:48

      תגידו לי אתם מקשיבים לעצמכם?עם שעבר שואה מדבר דברי גזענות..מה זה משנה אם המשפחה רוסית מונגולית ספרדית אמריקאית או ישראלית?כולם בני אדם..מדובר פה ברצח שכלל בתוכו תינוקות..אכזרי ביותר ואתם מדברים פה על מה המוצא של הרוצח או מאשימים את המשפחה שנרצחה בזה שהם ממוצא רוסי?!תתביישו-אם היה לכם סבא או סבתא שנספו בשואה בטח לא הייתם פותחים את הפה!!!!

  • 142.

    איזה שד ניכנס בסבתה המתורבתת מחבר העמים? (ל''ת)

    Zig_Zag, 18/10/09 03:18

    • השד היחיד הוא שד הגזענות והשמחה לאיד היושב בלבך הערל (ל''ת)

      שלום, 18/10/09 15:59

  • 141.

    מוזר שאנשים שמגיבים נגד שינאה ואלימות ותוך כדי מתנהגים באלימות וגזע (ל''ת)

    ניס, 18/10/09 00:57

  • 140.

    132 אתה ממש טיפש

    לא מאמין, 18/10/09 00:32

    קודם כל בתור אחד ימני ודתי אני מתנצל על דבריו של 132 זאת הכתבה הכי מזעזעת ראיתי בחיים

  • 139.

    תתביישו!!

    ...., 17/10/09 23:46

    אין לכם טיפת בושה להגיד דבר כזה..
    המשפחה נרצחה ואתם אומרים דברים כאלה בגלל העלייה הרוסית טיפת כבוד אין לכם...

    שתהיה נשמתם צרורה בצרור החיים

    ת.נ.צ.ב.ה

  • 138.

    הם לא קווקזים יא טמבל! (ל''ת)

    ל130, 17/10/09 22:39

  • 137.

    המדינה הזו קן צרעות,שונאי איש רעהו,גזענים מגעילים...

    ר.מ.ש, 17/10/09 22:26

    ככה תביאו עוד גלות על עצמכם בקרוב מאוד.

    • צודק זה בעיקר הרוסים מלאי השנאה למזרחים

      ~~, 17/10/09 23:06

      לא כל המזרחים אותו הדבר כנ''ל לגבי הרוסים

      • דווקה המזרחים שונאים כל אחד שלא דומה לערבי או שימפנזה (ל''ת)

        זיוזיו מעזה,, 17/10/09 23:26

        • גזען מלא שנאה לא כל המזרחים אותו הדבר

          &&, 18/10/09 02:01

          קורא למזרחים שימפנזות רק בגלל העדה שלהם

        • גזען משווה מזרחים לקופים (ל''ת)

          **, 18/10/09 02:31

        • המרן החרתן האיתוללה עבדולה יוסוף..''אוי לו לציבור שזה פרנסו'' פחחחחחחח (ל''ת)

          ערן שמיע - גבעתיים, 18/10/09 05:50

        • די קרוב למציאות לא קשור לגיזענות (ל''ת)

          מושיקו הצרצר, 18/10/09 07:02

        • זיוזיו מעזה כל מילה בסלע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

          כל מילה בסלע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, 18/10/09 11:35

    • ישראל זו מדינה עם מלא שסעים וגזענות

      עמיתוש, 17/10/09 23:15

      יש פה מלחמת אחים בין דתיים לחילונים,בין מזרחים לאשכנזים הפתרון 2 מדינות למזרחים ואשכנזים אין שום סיבה שמזרחים ואשכנזים יחיו יחד כנ''ל לגבי דתיים וחילונים הכי טוב 2 מדינות בנפרד

      • יתכן שאת צודקת אולי המדינה כפי שהיא על שסעיה היא סוף הדרך (ל''ת)

        במובן הרע של המילה., 18/10/09 00:19

    • די לקרוא את השיח המתנהל פה כדי להבין את עומק הבעיה. (ל''ת)

      ד.ט., 18/10/09 06:53

    • ''על עצמכם'' למה אתה לא חי פה במדינת ישראל? (ל''ת)

      מודאגת, 18/10/09 11:28

  • 136.

    ל132 המפגר

    יהודי רוסי, 17/10/09 22:09

    רואים עליך יא דגנראט ,ש אין לך השכלה,ואין לך גם הבנה של המציאות.יש לך רק שינאה-אז מה הבדל בינך לבין אנטישמי?.יהודי רוסיה הם שונים מיהודי עדות המזרח וגאים בזה..אנחנו משרתים את המדינה ואתה מתפנק בישיבה.אנחנו לא סופרים אותכם.מדינת ישראל היא מדינה שלנו ואנחנו נפתח אותה,נשרת אותה ושום כלב שחושב שהוא שמעה שני משפטים מתנ''ך ונהיה חכם(אבל לא קרא בחיים שלו שום ספר) לא יגיד לנו איך להיות.תת רמה.

    • לא יודע מי מפחיד יותר- אתה או הוא. (ל''ת)

      אוי ויי, 17/10/09 23:21

    • התנ''ך הוא הספר בה הידיעה. כדאי להתחיל בו לפני שמנפנפים בספרים אחרים. (ל''ת)

      ., 18/10/09 00:18

  • 135.

    אוי ואבוי !!

    דניאל, 17/10/09 21:24

    ילדים מסכנים . הורים מסכנים .
    נקווה שילכו לגן עדן !

  • 134.

    אפילו שהם ימנים צריך להעיף את הרוסים הגויים מישראל!

    להעיף אותם!!!1, 17/10/09 21:23

    למי שאמר שלפחות הגויים האלה ימנים זה לא משנה. הם עדיין מזהמים את העם שלנו.
    לא צריך את הגויים האלה בשביל לסתום לשמאלנים את הפה.
    לא צריך את העזרה של הרוסים!!
    גם הרוסים נגד היהדות כמו השמאלנים המגעילים שרק חושבים על לאכול חיות טמאות ולפגוע בשבת כמו שהם עשו כל השבת הזאת

    • מסכימה

      אירית, 17/10/09 22:21

      רק שצריך להעיף אותך- עדיף המתת חסד גדי שהגנים שלך לא יעברו לדור הבא

    • Shame on you!!

      Shame on you!!!, 17/10/09 22:59

      Our grandfathers are probably rolling in their grave....so much hatred and racism...from JEW.....what a terible terrible comment you wrote.

    • ל -132

      אריק, 17/10/09 23:05

      אני מתבייש שבינינו יש חיות אדם כאלה, כצת רחמים והשתתפות בצער, ואתה עדיין לא ירדת מהעץ ... קוף חסר השכלה

      • אריק הגזען רק כי הוא מזרחי אתה קורא לו קוף (ל''ת)

        ~~, 17/10/09 23:33

      • גזען אתה קורא לו קוף רק כי הוא מזרחי (ל''ת)

        **, 17/10/09 23:45

      • גזען קורא לו קוף רק כי הוא מזרחי (ל''ת)

        123, 18/10/09 00:12

      • הוא קוף בגלל שהוא שופט אנשים לפי הדת שלהם

        עדן, 18/10/09 09:23

        מי לעזאזל דיבר על מזרחים? אתם היחידים שמעלים את הנושא

    • אני לא סובל ארסים!!!! רק בגללם אני חושב לעזוב את המדינה!כלומר- שלכמותך (ל''ת)

      דוד, 18/10/09 00:29

      • אז תעזוב וכותבים ערסים ולא ארסים (ל''ת)

        **, 18/10/09 02:13

  • 133.

    אילו היו לסבתא (ל''ת)

    סכינים..., 17/10/09 20:36

  • 132.

    זו הסבתא מכיפה אדומה??? איזה פחדדדדדדד!!!!!! סיוט עלי אדמות (ל''ת)

    מיכל, ירושלים, 17/10/09 20:32

  • 131.

    בטוח לא יהודים- צאצאי ''ערב רב'' שעלו ממצרים. (ל''ת)

    אורן, 17/10/09 20:32

    • ואתה בטח צאצא של המן שחגג עם אסתר

      ואתה בטח צאצא של המן שחגג עם אסתר, 18/10/09 08:27

      ואתה בטח צאצא של המן שחגג עם אסתר

  • 130.

    למה

    דייב, 17/10/09 20:26

    יכול להיות כמה סיבות לרצח הזה כמו סיבוכים בעסקים,סכסוך בן בני המשפחה או מצב כלכלי,אינני יודע למה ויש להשאיר את זה למשטרה.
    נכון שפורסם שמצבם הכלכלי היה טוב והיה להם אולם ועוד.אבל ויש אבל גדול כשזוג מתחתן ויש לו ילדים ויש להם כסף אז למה הם גרו אצל הסבא והסבתא הרי לפי מצבם הם יכלו לרכוש דירה או לחילופין להשכיר,כשחיים בדירה קטנה כשישה נפשות אז יכול להיות שהיה שם סכסוך וקרה מה שקרה אני מקווה מאוד מאוד שאתבדה והרצח התבצע בגלל סיבה אחרת.אם הרצח הזה התבצע בגלל מצב כלכלי הרי שהמדינה הזאת היא מדינת עשירים ,יוקר המחייה כאן ועל אחת כמה וכמה מחירי הדיור המטורפים שמשתוללים כאן ולא הגיוניים בכלל גורם להרבה משפחות זוגות צעירים לגור אצל הורייהם ואם כך המצב אז במדינה הזאת יכולים לגור רק עשירים.אנחנו השכבות החלשות כנראה שאין לנו זכות קיום אלא רק חובות כלפי המדינה שמזניחה אותנו כמו מילואים ולהגן על מה,אני חושב שהמדינה הזאת חייבת בראש ובראשונה לדאוג לחיי כבוד שאנשים יחיו בכבוד ויוכלו לרכוש דיור במחירים סבירים ואחרי זה לחשוב על ביטחון ועל קשרים עם מדינות אחרות שמתפוררים עימם הקשרים שלנו.

  • 129.

    רק חולה נפש או קווקזי מסוגל למעשה כזה

    מנסיון, 17/10/09 20:22

    מי הטמבל שאישר להעלות את יהודי הקווקז ?
    הקווקזים ידועים בחוסר האנושיות שלהם.

    • וואלה

      קווקזית, 17/10/09 23:21

      במה קווזקזי שונה מדוס המסוגל לאנוס קטינים?
      או ממרוקאי או מכל יהודי אחר האנושות היא כולה ידועה כלא אנושית זה לא עניין של עדה או דת כל העולם מסריח כמוך וכמוני

      • אולי את מסריחה ולא אנושית, כי אני דווקא לא!!! (ל''ת)

        מוטרדת, 18/10/09 11:30

    • נכון מאוד! חוץ מרוני רון ששם את הנכדה שלו במזוודה והעיף לירקון (ל''ת)

      אין כמו העליה ממרוקו, 17/10/09 23:29

  • 128.

    משטרה רצינית לא היתה משחררת כל כך מוקדם מידע כזה לתקשורת (ל''ת)

    ניצב דמיקולו, 17/10/09 20:22

  • 127.

    סבתא זפטה (ל''ת)

    אריאח, 17/10/09 20:20

  • 126.

    בסרט התורכי אשר מראה איך יהודים הורגים ילד ערבי (החליט ערבי לנקום דמו) (ל''ת)

    M M M, 17/10/09 20:18

  • 125.

    ביבי רצה איזון מספרי בין לבנים ושחורים אז הוא העלה בלי הכרה וסלקציה (ל''ת)

    כל רוסי שרצה לעלות., 17/10/09 20:16

  • 124.

    הסבתא בשנות החמישים לחייה, אישה בריאת גוף. (ל''ת)

    שכנה, 17/10/09 20:15

  • 123.

    יותר מדי וודקה

    שיכורה, 17/10/09 20:14

    הסבתא הייתה שיכורה

  • 122.

    רצח

    משה, 17/10/09 20:13

    לפי דעתי הסבתא רצחה את בני המשפחה כי כתוב:החוקרים חושדים: הסבתא רצחה את בני משפחתה

  • 121.

    מעניין למה אצל החרדים זה אף עם לא קורה, אולי יש מה ללמוד מהם אחרי הכל

    שמאלני אבל עם ראש פתוח, 17/10/09 20:08

    בתור אנשים חכמים אנחנו צריכים לשמור על ראש פתוח ולהפיק תועלת מכל דבר שיש בו ערך.

    נראה לי לא לחינם שבמשך 62 שנות קיומה של מדינת ישראל לא נמצא רוצח חרדי אחד.

    צריך להציץ פנימה לתוך מודל החיים החרדי, אולי יש לא מעט תועלת שאנחנו יכולים להפיק לחברה החילונית המתפוררת שלנו.

    • אבל כן קורה

      כנראה שאתה לא מעודכן, 17/10/09 20:16

      רצח בכולל לפני חודש בנתניה
      רצח את אשתו בחול המועד סוכות בפטיש 5 ק''ג.
      וישנם דוגמאות נוספות של התעללות בילדים.
      אל תשכח שמשקלם באוכלוסיה הינו קטן.
      כך שיש לבדוק בצורה מעמיקה מה המשקל שלהם ברצח מול שאר המקרים.

      • הרצח בכולל הוא של עבריינים שניסו לחזור בתשובה והם לא חרדים, נא לדייק! (ל''ת)

        סייג לחוכמה שתיקה ולא שינאה עיוורת, 17/10/09 20:30

      • אתה מסכן - תעשה רבות כדי לברוח מהעובדות

        יצחק, 17/10/09 20:31

        א. הרצח בכולל היה רצח במוסד מיוחד של חוזרי בתשובה מחפשי דרכם, אנשים במצוקוצ גדולות ללא קשר לדת ועוד לםני שהגיעו בכלל לאורח חיים דתי.
        ב. מתעללים - נכון יש לצערנו.
        ג. '' רצח את אשתו בחול המועד'' -איני מכיר המקרה

        בכל מקרה גם יחסית לגודל האוכלוסיה - שעור מקרי הרצח באוכלוסיה הדתיית הינו נמוך לאין שעור מזו שבאוכלוסיה כללית - שאל במשטרה

        • אם חרדי פשע/גנב/אנס /התעלל בילדים

          התשובה הרגילה, 17/10/09 20:51

          תמיד נאמר שהוא חוזר בתשובה.
          דבר נוסף לידיעתך, הרבה תלונות לא מגיעות למשטרה ואתצה יודע למה?
          כי הם לא מתלוננים ,אסור לשתף פעולה עם המשטרה ושירותי רווחה.

        • בטח שהוא מסכן - זה לא נעים לו למממן את ההתנדנדות שלך בכולל (ל''ת)

          התסכול יכול לדחוף אדם לרצח, מעשי אלימות וכו', 18/10/09 00:54

    • לא בדקתי כמה הנתונים שלך נכונים וזה גם לא חשוב,

      רונית, 17/10/09 21:51

      אני מוכנה לשלם את המחיר ולא לחיות בחברה חרדית

      • נכון רונית,אבל ללמוד מהם כדאי בכל מקרה!!

        פופ' פררמטביץ, 17/10/09 23:00

        אני מבין לליבך כמו שאני מבין לעצמי שאני רוצה בגלוי להיסתובב חופשי עם בחורות על הבר וכד' וכן הלבוש לא מתאים והתחייבות הכוללת למצוות שהאמת שגם שם יש הרבה מודרנים
        כך שלא בדיוק זה מה שמפחיד שם ,אבל בכל מקרה הייתי בודק לעומק מה הסיבה האמיתית שעדיין מרתיע מאוד חרדים ודתים בקטע של רצח!
        מכות רצח כבר שמענו!לא הרבה אבל האמת שמענו אבל רצח ממש נקי וטהור אבל על סיבה סבירה אפילו על כבוד ה10 משפחות לא שמענו מיום קום המדינה,זה באמת מעורר השראה וחייבים לבדוק באוניברס' ובטכ' מה הסיבה המוזרה הזו??

    • מעניין אם אתה לא במקרה חרדי בעצמך - על מי אתה עובד

      שמאלני עלק, 18/10/09 00:27

      החברה החרדית חולה ברמות קשות ואני מציעה שהם ילמדו קודם כל דרך ארץ וכבוד בין אדם לחברו. אז לפני שאתה מטיף לאחרים תתחיל לאהוב את בני האדם כמו שהם בלי שום קשר לדת, מין או גזע.
      צביעות וגזענות צריכות להיות מחוץ לחוק!

  • 120.

    מעכשיו אם ילד לא ירצה לאכול לאיים עליו, שתקראו לסבתא !! (ל''ת)

    סבא של דרקון, 17/10/09 20:07

  • 119.

    זה 100% פיגוע - פיגוע (אחד העובדים מ-אולם האירועים ''העתיק'' מפתיח

    M M M, 17/10/09 20:03

    אין כל סיבה אחרת ב-עיני,
    בוודאי ובוודאי שאחד העובדים !!!! ש-הצליח
    להעתיק את מפתיח הדירה! וכנראה מין שהיד
    או מחבל ש-כאילו עובד אצלו אבל למעשה בשביל
    נקמה או (קבלתו לזרוע מסיים!!! עשה את מה
    שיוביל אותו לצמרת, שהוא מצפה לה,

  • 118.

    אולי כדאי לחכות קצת

    קוראת מזועזעת, 17/10/09 20:00

    אנשי מעריב, מיהרתם והטלתם רפש בסבתא. הכותרת שלכם מרמזת שהיא הרוצחת.
    אני עוקבת אחר המקרה כל היום. כרגע עדיין לא ברור כלום- לפי כל ערוצי התקשורת האחרים.
    אני לא מבינה מדוע לא ניתן היה לחכות עם המסקנה ה''חותכת''. מדוע צריך לשלוף מן המותן?
    האם אין כל ערך לשמו הטוב של אדם (במקרה זה של אשה)שנרצחה ואינה יכולה להגן על עצמה בפני ההאשמות?

    • ויש כבר לא מעט מגיבים שחוגגים על הכותרת (ל''ת)

      לתפארת העם הנבחר, 17/10/09 23:27

  • 117.

    נשמע מוזר ונשמע קל מידי:

    מי שהו, 17/10/09 20:00

    א. איך הסבתא (שבהכרך מבוגרת) רצחה לבדה שלושה אנשים מבוגרים?

    ב. איך היא התאבדה ? (לא קל להרוג את עצמך)

    ג. למה היא עשתה את זה? זה מעשה מטורף. איפה ההסבר?

    לא הייתי מציע לסמוך על מה שאומרת המשטרה בשלב הזה.

    זה מאוד קל למצוא אשמים כאשר כולם (כולל האשמים...) מתים.

  • 116.

    משטרת דמיקולו מחפשת את הפתרון מתחת לפנס,עלק הסבתא חשודה כי זה הכי קל. (ל''ת)

    יאללה לעבוד, 17/10/09 19:54

  • 115.

    אם המשטרה מאשימה את הסבתא אז חייבים לשחרר מיד את זדורוב.

    מה הקשר בירה נשר., 17/10/09 19:53

    אותה רמת איבחון וחיפוף בהגיון.

  • 114.

    תיזהרו מהבבושקות, מצחיקים...

    אריק, 17/10/09 19:50

    לא מצאו איך לבלבל לנו את המוח רק עם סיפור מצחיק, שהסבתה רצחה את בני המשפחה ,היה עדיף שלא יספרו לנו כלום משיספרו שטויות כאלו ,ולדעתי המשטרה משתפת פעולה עם הרוצחים עם מסקנות כאלו, כי הופך את חיי הרוצחים לקלים ומורידה מעצמה את העבודה לעצור את הרוצחים ...

  • 113.

    אף אחת ממשפחות הפשע בישראל לעולם לא רצחה ילדים במיטתם !

    גריגורי לרנר , זוכרים ?, 17/10/09 19:49

    יש להם גבולות , לשסף גרונות של ילדים רק הרוסים מסוגלים ! זה החרא שבא לארץ.
    תמשיכו לעלות לפה גויים שהדבר היחיד שבראש שלהם זה לזיין את המדינה ולעשות פה ממון.
    מישהו זוכר את חבורת הניאו נאצים הרוסיים שנתפסו פה. ויש עוד לא מאט שמסתובבים פה ! כן תגידו שאני גזען אבל את האמת הרוסים של שנות ה 70 באו לפה ממניעים אידיולוגים גרידה ולהם לא נתנו לצאת עם כל הרכוש שלהם בתקופת מסך הברזל. הזבל שהגיע לפה בשנות ה 90 בא לזיין את המדינה , וזה בדוק !

    • ~~~~~~~ צ וֹ ד ק ~~~~~~~~~~~~~~~~ (ל''ת)

      במאה אחוז צודק !, 17/10/09 20:53

    • 113

      טאט, 17/10/09 22:02

      יא טמבל! אתה בכלל מבין מה אתה קורא?
      המשפחת הרוסים נרצחה- הם לא רוצחים!
      מי רוצח לא ידוע!

  • 112.

    המשפחה

    עמי, 17/10/09 19:45

    לא נראה שהסבתה היתה בעניין אם כן היכן הסכין ומדוע לשרוף ולהעלים עדויות?

  • 111.

    אים הדלת הייתה נעולה עם מפתח שנותר בדלת הרצח הוא בוצע ע''י מישהו מבני .

    שושי אחיצורי , 17/10/09 19:44

    כפי שציינתי בכותרת:אים הדלת הייתה נעולה והמפתח נותר בנקב המנעול מבפנים, הרוצח הוא אחד מבני הבית. אם הדלת הייתה נעולה ללא מפתח בנקב המנעול הרוצח מבחוץ ''עשה את שלו'' והלך לו..
    זירת הרצח יכולה לחזק את כבר שאמרתי... אים הסבתא דקורה באופן שונה משאר בני הבית ומיקום הגופה יכול לחזק את הראיות הנסיבתיות.
    חבל ועצוב שכך מסתיימים חיי משפחה שלמה.

  • 110.

    גוף מחוץ לארץ

    קובי, 17/10/09 19:39

    אולי הם נשלחו מחוץ לארץ .

  • 109.

    זוועת הזוועות

    דנה הלוחמת בצביעות, 17/10/09 19:36

    שפיכות הדמים כאן עוברת כל גבול אפשרי. אולי כדאי גם לחשוב לשנות את חוק השבות (סתם כהערת אגב) ולדאוג שרק מי שיהודי על פי ההלכה יעלה לכאן, על מי מנסים פה בדיוק לעבוד? וזה לא שחסר רצח אצל היהודים, הלוואי שהיה חסר.

    • ואני מציע לגרש את כל היהודים הטהורים שהורשעו ברצח (ל''ת)

      העם הנבחר, 17/10/09 23:30

  • 108.

    אכזריות שאין כדוגמתה

    כהן יפה, 17/10/09 19:35

    מי שביצע את הטבח האכזרי הוא פשוט חולה נפש ופסיכופט שירקב בגיהנום אמן.

  • 107.

    הזוי=המשטרה כהרגלה=ממהרת להסיג מסקנות=במקום לחקור תחילה=לא מתקבל על הד (ל''ת)

    נ.כהן היו שם 3 מבוגרים=חיכו בסבלנות לתורם להירצח??, 17/10/09 19:32

    • זה לא המשטרה. זה העיתונאים שממהרים לפרסם כל פליטת פה ובדל מחשבה. (ל''ת)

      לליכודניק שונא המשטרה, 17/10/09 19:54

      • המשטרה יכלה לאסור לעיתונאים להתקר ב/או לדווח=כאשר היא מעונינת=כמובן (ל''ת)

        נ.כהן הם אוהבים חדשות לוהטות שיתפרסמו מהר=אקשן!!, 17/10/09 21:03

    • נכון-שרלטנים ,למה לפגע עוד יותר במשפחה בהאשמות חפוזות? (ל''ת)

      toshav, 17/10/09 20:19

  • 106.

    לפי שם המשפחה - הם יהודים. (ל''ת)

    רוסי מסריח, 17/10/09 19:32

    • השם נשמע אוקראיני (ל''ת)

      למה יהודי, 18/10/09 03:55

  • 105.

    ומה עם בני תערובת?

    מסכים עם הצעתך., 17/10/09 19:32

    מזרחי עם פולניה?
    פולני עם מזרחית?
    ומה עם האתיופים? שהם לא מזרחים.
    הייתי מעוניין שתפרט יותר.
    הייתי מעוניין שתגיש את מצעך בצורה מסודרת. וקדימה בבחירות הבאות לכנסת. אני איתך

  • 104.

    62 שנים למדינה ועדיין לא הורשע חרדי אחד ברצח!

    דווקא חילוני, 17/10/09 19:30

    אז מי יותר מתורבת החילונים או החרדים?

    • בשביל לרצוח צריך קודם כל להיות בן אדם (ל''ת)

      והסיבה היא..., 17/10/09 19:55

    • גם בכלא השרון

      פינטו, 17/10/09 20:08

      לא התבצע רצח, וגם במנזרי הבודהיסטים בתילאנד,וגם באיסלנד

  • 103.

    הרצח

    יצחק, 17/10/09 19:29

    6 נרצחים הבית עולה באש
    הרוצחים ברחו........
    לא סבתא ולא בטיח.

  • 102.

    הדבר היחיד הטוב שיש ברוסים

    רבקה, 17/10/09 19:28

    זה שיש הרבה מהם ימנים.
    הגויים האלה רק הורסים את העם שלנו ופוגעים ביהדות.
    יש להם מזל שהם ימנים

    • רוסים גם משרתים בצה''ל בניגוד ל''ימנים'' המזרחיים.

      יש עוד, 17/10/09 20:04

      רובם אנשים טובים בני תרבות בניגוד למזרחיים שרובם נבערים, אלימים, פושעים, גסים, עצלנים ומיללים בלי הפסקה.
      זו גם הסיבה ש-90% מהפשע בישראל מבוצע ע''י מזרחיים וכפיליהם הערבים.
      עוד יתרון לרוסים: יש ביניהם פחות דתיים משתמטים.
      למה מזרחיים הולכים עם כיפה ? - כדי שכאשר יתפסו אותם הם יעשו רושם חסוד ואח''כ בבית סוהר ישימו אותם באגף ה''תורני''.

      • לא כל המזרחים אותו הדבר לא ברור מאיפה השנאה

        **, 17/10/09 20:17

        גזען שונא מזרחים ומכליל בגלל אנשים כמוך המדינה נראית ככה

      • כמה זונות יהודיות מזרחיות ודתיות אתה מכיר?

        אבי, 17/10/09 21:02

        את התרבות הפושעת הזאת הביאו הרוסים שרובם גויים

        • שכחת מי היו הזונות בשנות השישים והשבעים (ל''ת)

          זכרון של פיל, 17/10/09 23:33

    • הדבר הטוב ביותר בעם הנבחר הוא הגזענות העמוקה הטבועה בו

      עם סגולה, 17/10/09 23:32

      וחוסר היכולת לחוש אמפטיה לבני אדם אחרים

  • 101.

    סבתא זבטא?? מה אתם אומרים. עתונות ומשטרה צהובים אולי? (ל''ת)

    הזמן הצהוב, 17/10/09 19:25

  • 100.

    אם הסבתא רצחה והתאבדה - ואיפה הסכין ??? (ל''ת)

    בלבלה5, 17/10/09 19:24

  • 99.

    עד מתי האפליה תמשיך כאן.

    נחום לוי, 17/10/09 19:23

    יוצא שואה גם בזה אשמים.רצו לעלות בכול מחיר לשם איזון בין המיזרחים.וקבלנו חרה גדול בפנים.למה סל קליטה גבה פי 10 משל המיזרחים שקבלו.לדעתי טוב שיש לנו מלחמות אחרת הסוף היה רע.

    • נחום לוי אתה סתום

      מרוסיה באהבה, 17/10/09 22:31

      תתחיל ללמוד,לחשוב,תפסיק לשנוא חינם.אז ההפליה תעלם.

  • 98.

    מדינה גזענית ודוחחה !

    ננננננ, 17/10/09 19:21

    מה ניסגר עם המדינה הגזענית הזאתת

  • 97.

    הסבתא הרוצחת

    נפגע תקשרת, 17/10/09 19:20

    מעניין איך ישנים בלילה אנשי התקשורת שמפצים חדשות לא בדוקות וגורמים נזק , העיקר הריטינג , איך אתם מעיזים לפרסם שמועות לא מבוססות , ותחשבו איך אתם הייתם מגיבים אם עליכם היו כותבים דברים לא מבוססים .

  • 96.

    ריחות ממעמקי הביצה

    שלום אביכזר, 17/10/09 19:20

    העיקר שלא רצו לעלות אתיופים נוספים בטענה לא יהודים הכול גזענות מיזרח אירופה.לדעתי העליה היתה כצורך איזון למיזרחים.נתנו להם פי 8 יותר ממה שהמיזרחים קבלו.אשמים הפולנים.

    • הפולנים אשמים שהעלו אותך (ל''ת)

      יאצק, 17/10/09 23:34

  • 95.

    שימו לב לדמיון של טטיאנה לאיילה חסון. (ל''ת)

    רק לא בלונדינית, 17/10/09 19:19

  • 94.

    אולי הפרסום נועד להטעות כדי להתחקות אחר הרוצח אמיתי

    נוני הנוהון, 17/10/09 19:19

    בנה ובעלה - לא יכלו עליה?!?!?! שטויות במיץ גזר!

    • סוף סוף אינטליגנט אחד שמבין ענין, ולא גזען שחוגג על אסונם של אחרים (ל''ת)

      שרלוק הולמס, 17/10/09 23:36

  • 93.

    הסבתא נרצחה על ידי אדם שהכירה שאינו רוצח מקצועי. לאחר שרצח

    קשקוש, 17/10/09 19:19

    אותה נכנסו רוצחים מקצועים ששיספו את גרונות ההורים והסבא כשחזרו לדירה. הנסיון לעשות מהסבתא סופרמן מגוחך. נראה שהאמת זה התאור שלי

    • צודק

      לי, 17/10/09 20:25

      זה נראה הכי הגיוני.עכשיו צריך לראות מה יהיה עם עסקים..

  • 92.

    שכרות אלימות ורצח בתוך המשפחה, זה תרבות רוסית קלוקלת (ל''ת)

    חוקר תרבות, 17/10/09 19:18

    • מדעים, תרבות ומוזיקה קלאסית זו התרבות המרוקאית המהוקצעת (ל''ת)

      התנועה הפשיסטית , 17/10/09 19:51

      • מוזיקה קלאסית מדעים וספרות היו גם חלק מגרמניה הנאצית!

        יעל, 17/10/09 20:22

        וזה עדיין לא הופך אותם לאנשים תרבותיים. מעשי זוועה כמו של הגרמנים ''התרבותיים'' לא התחוללו בשום ארץ פרימטיבית.


        מספיק לנפנף עם המוזיקה הקלאסית והתרבות כי זה באמת לא עוזר לכם. זה אפילו לא עזר לרוסים לספק לעצמם אוכל..

        • מוזיקה קלאסית = קבצנים שמנגנים ברחוב (ל''ת)

          ., 18/10/09 00:20

      • הם גם מרפאים חולים וכותבים קמעות. (ל''ת)

        בבה ברוך אבו רנטגן, 17/10/09 20:24

      • ואיך בדיוק אתה מציע ''לטפל'' במרוקאים??

        גיל, ת''א, 17/10/09 20:57

        אני חושב שאני יכול לנחש ...

        • אני מציע בתור התחלה לשלול מהם את האפשרות להגיב באינטרנט (ל''ת)

          התרים מיוחדים ינתנו לקובי אוז ומשפחתו הקרובה, 18/10/09 00:28

          • לך לחיות באירופה חתיכת גזען בגלל אנשים כמוך המדינה

            !!, 18/10/09 02:15

            נראית ככה

            • נכון, לכולנו חלק באיך שהארץ נראית (ל''ת)

              אנשים כמוך מושכים למטה, אני למעלה, 18/10/09 07:11

              • גזען מתנשא אני למעלה עוד הוכחה

                !!, 18/10/09 10:08

                שבגלל חלאות כמוך המדינה נראית ככה במקום לקבל את האחר אתה מלא שנאה

    • שתית עראק ,משחקי קלפים ושש בש, בורות וגסות רוח (ל''ת)

      אנתרופולוג, 17/10/09 23:38

  • 91.

    אז מה נסגר עם הכביסה? (ל''ת)

    כובס, 17/10/09 19:18

  • 90.

    רסים

    משיח, 17/10/09 19:12

    העליה הרוסית היא הברכה והגאולה למדינת ישראל. זה מתבטא לא רק בהצלחתם המסחררת בכל תחומי המדע והטכנולוגיה ,התעשיה ,הרפואה ושירותי הבטחון, אלה גם בתרבות .גזענות וקנאות אופיניים לאפסים חסרי כשרון ותועלת .
    במקרה זה נרצחו ''רוסים'' ולא ידוע מי הרוצח.
    אך למי איכפת?

    • מעניין שגזענות, קנאה וצרות עין מאוד מאפיינת רוסים (ל''ת)

      וזה בדוק, 18/10/09 00:20

  • 89.

    מתי תתקנו את השגיאה? לילדה קראו רויטל, לא רושל!!! (ל''ת)

    בת-שבע טובה, 17/10/09 19:12

  • 88.

    הרצח

    ברנרדו פרובנזאנו-סיציליה, 17/10/09 19:10

    לא מתאים למאפיה כלשהיא רצח כזה.

  • 87.

    כפי שחקירת טבח תאיר ראדה ז''ל עלתה על שרטון

    עוד עו''ד, 17/10/09 19:09

    בגלל מעורבות כנופיית רצח רוסית שהמשטרה פה לא יכולה לה,כך לצערי לא תצלח חקירת האמת לטבח הנורא הזה למשטרת ישראל האומללה,שאיננה יכולה לאכוף את הענישה כלפי הכנופיות הרוסיות האימתניות בארץ.

  • 86.

    המבצע של הרצח זה המאפיה הקווקזית באזור ראשון (ל''ת)

    לפי שמועות חזקות, 17/10/09 19:09

  • 85.

    נשמע הזוי משהו שדווקא הסבתא חשודה

    רק השערה, 17/10/09 19:08

    אישה מבוגרת.
    אולי לבה לא עמד בזוועה והיא פשוט מתה לפני שהספיקו לדקור אותה?

    צריך להיות פסיכופט בשביל לבצע כזה רצח.
    צריך לחשוב מראש איך לתכנן את טשטוש העקבות.
    צריך להיות ממש נטול רגש כדי לרצוח ילדים קטנים, וגם כדי להצית אש בבניין משותף. מילא - ה''אוייבים'' שלך מתים. מה עשו לך השכנים?
    זה רצח אכזרי מדי, ומקצועי מדי.

  • 84.

    גם סיפורי סבתא של הסבתא לא יעזרו לי.

    חבר של סבתא. ממועדון הקרב., 17/10/09 19:07

    המשטרה תסתום את הגולל על הסבתא.

  • 83.

    השחיטה הגדולה

    כרם נבות, 17/10/09 19:03

    עקדת יצחק משמשת דוגמה לדורות הבאים.

  • 82.

    בהמשך לויכוח שהתנהל אני הייתי זורק מהארץ גם את המזרחים וגם את הרוסים

    אשכנזי ותיק, 17/10/09 19:03

    בתחילה הבאנו את המזרחיים- הם תרמו לנו קללות דקירות ומעשי פשע בסיסיים. אח"כ הבאנו את הרוסים- הם הביאו זונות שכרות ומעשי פשע מחרידים.
    נקח מטוס ונעמיס את שני הסוגים חזרה ויהיה כאן שקט

    • מאוחר (ל''ת)

      רון שרון, 17/10/09 19:28

    • גזען מלא שנאה לא כל המזרחים אותו הדבר

      &&, 17/10/09 19:42

      בגלל אנשים כמוך חלאות אדם המדינה נראית ככה לא טוב לך תחזור לאירופה

    • צודק 100% (ל''ת)

      אשכנזי, 17/10/09 19:47

    • צודק ב-100%

      ג'ולי, 17/10/09 20:15

      זה מה שטענתי כל הזמן קודם המזרחיים ואח''כ הגויים האוקראינים לעלות את הזבל הזה על מטוס לערבות סיביר - עם האשכנזים הותיקים לא היו דברים כאלה - שתי הקבוצות מזריחיים ואוקראינים הם מאד אלימים!

    • בסדר

      מזרחי, 17/10/09 20:20

      רק תחזיר חזרה לי ולמשפחתי את כל המיסים ששילמנו (אתה יכול להפחית את קיצבת הילדים), תשיב בבקשה את שלושת בני הדודים שלי שנפלו במלחמות ישראל לחיים, תשיב לאבי את הרגליים שאיבד ביום כיפור. אני דורש גם פיצוי על כל מאות ימי המילואים שלי. אתה יודע מה בעצם לא........יותר פשוט שאתה תעזוב.

      • למזרחי!!!!!!!!!!!!!!

        שגיב-אשכנזי, 17/10/09 20:42

        צודק ב-1000% כל הכבוד.תגובה מעולה!!!!!!!!!!!

        • סבבה, כבר הלכנו :) (ל''ת)

          רון, טורונטו, 18/10/09 15:20

    • ואז ישארו פה רק שמאלנים כמוך והערבים ייטבחו בהם כמו שקרה באירופה. (ל''ת)

      שחור גאה, 17/10/09 20:36

    • ראה תגובה 105 (ל''ת)

      מסכים עם הצעתך, 17/10/09 20:38

    • תגובה (ל''ת)

      מסעודה, 17/10/09 21:48

    • גזעני מסריח הייתי מעמיסה אותך על מטוס (ל''ת)

      מסעודה, 17/10/09 21:49

    • הייתי זורק אותך ושכמוך יופטביומט

      איש סיירת מיזרחי, 17/10/09 23:48

      הייתי זורק אותך ואת משפחת ''ג'יפה'' מהארץ כי רק בגלל אנשים כמוך הערבים מצליחים ואנחנו שומרים ומשרתים בכל החילות הכי מובחרים בצהל לא כמוך י- ג'יפה גזען

  • 81.

    אדם שמתכנן לרצוח לא תולה כביסה ! (ל''ת)

    שליקו, 17/10/09 18:59

    • אחי יצאת גדול, אשכרה דקות אבחנה נכונה !! (ל''ת)

      צודק מאד, 17/10/09 19:40

    • חכם! משט' ישראל זקוקה בדחיפות לאנשים כמוך.. (ל''ת)

      כל הכבוד!, 18/10/09 00:57

  • 80.

    מי עומד מאחורי התגובות נגד רוסים ?

    אלכס, 17/10/09 18:56

    תמיד אבל תמיד - מזרחים אכולי קינאה תיסכול ורגשי נחיתות.
    בחיים לא פגשתי יהודי יוצא אירופה שמדבר כך על עולים מרוסיה.
    תמיד זה מרוקאים, תימנים תוניסאים וכו'. בקיצור ערבים עם כיפה.
    אז תמשיכו לכתוב אם זה עוזר לכם להרגיש יותר טוב.

    • הרוסים הביאו אסון ועוני למדינת ישראל!! (ל''ת)

      מרוקאית גאה, 17/10/09 19:11

      • בניגוד למרוקאים שהביאו מופלטות ואת משפחת אבולבול (ל''ת)

        העדה שמספקת פרנסה למאות משפחות עובדי השב''ס, 17/10/09 19:57

      • במה את גועה? בזה ש-90% מהפשע בא מצפון אפריקאים ותואמיהם הערבים?

        צריך הסבר, 17/10/09 20:39

        אן אולי בתרומה האדירה של המרוקאים המפורסמים: אבוטבול, איפרגן, בבא ברוך, עמיר פרץ, אברג'ל, בניזרי, וענונו, רוני רון, רנטגן...

    • למה את מכליל יא טמבל

      לא מופתע, 17/10/09 19:22

      למרות שלפני העליה הזו באמת לא ראינו דברים כאלה עדיין לא כולם ממהרים לשפוט את הרוסים. שתה מים קרים או וודקה לפני שאתה פותח את הפה. נחכה ונראה מה החקירה תגיד.

    • לאלכס

      מיזרחית גדולה, 17/10/09 19:31

      אתה צודק- אבל גם אתה ההית מדבר ככה אם לא ההית שיכור מוודקה!!....לפחות הם יהודים....

      • אפילו אחרי כמה בקבוקים טובים לא ''ההיתי'' מאיית כמוך (ל''ת)

        כנראה שלמופלטות יש השפעה חזקה יותר, 18/10/09 00:33

    • גזען שונא מזרחים בגלל אנשים כמוך המדינה נראית ככה (ל''ת)

      &&, 17/10/09 19:43

    • אלכס איזה רוסי עלוב אתה .

      הרמן, 17/10/09 19:47

      צריך לשלוח גזענים כמוך בחזרה לרוסיה
      לא צריך מסיתים אני בכלל אשכנזי-רומני-בולגרי ..

    • נו באמת..

      מרוקאי, 17/10/09 20:26

      אלכס היקר
      לא כל המזרחים שונאי רוסים (אני למשל לא) ולא כל האשכנזיים אוהבי רוסים.
      אני מזועזע מהטרגדיה הנוראה הזו בדיוק כמו רוב רובם של אזרחי המדינה ללא קשר למוצאם.
      אגב כמי שנולד בישראל להורים ממוצא מרוקאי ומשפחה ענפה, כיום אצל ילדי ומשפחתי זה כבר גובל בתורת הגזע לנסות להבין מה מוצאם של הילדים, הכי פשוט..הם ישראלים.

    • הנה תגובה של יהודי שנולד בארץ להורים יוצאי ברה''מ לשעבר שבאו ממניעים

      צאצא אירופאי - גברו פרוסקי !, 17/10/09 20:44

      אידיולוגים וויתרו על כל רכושם על מנת לעלות לארץ ( חייבו אותם אם הם רצו לעזוב את מסך הברזל ) הם לא הביאו זבל כמוכם שבאתם לפה הבאתם זנות סמים ואלכוהול ורובכם גויים שבאו לפה לזיין את המדינה לעשות כסף ולברוח או להמשיך לחלוב אותה.
      תעופו מפה בחזרה !

      • תרגע יא בבון.הזבל צפון אפריקאי כבר

        תרגע יא בבון, 17/10/09 21:45

        תרגע יא בבון.הזבל צפון אפריקאי כבר זיין את ישראל.זונות ראשונות הן דווקה היו מצפון אפריקה ,שלא נדבר על סוהרי סמים, גנבים,נרקומנים ועבריינים למיניהם!!

        • למה בבון כי הוא מזרחי גזען מלא שנאה כלפי מזרחים

          !!, 17/10/09 23:10

          בגלל אנשים חלאות אדם כמוך המדינה נראית ככה.לא כל המזרחים אותו הדבר.

        • בבון רוסי מצוי (ל''ת)

          תחזור לעץ שלך, 18/10/09 00:29

      • ממש לא נראה לי

        לי, 17/10/09 22:38

        אתה נשמע ערס בריבוע.ולא משנה אם אתה אשקנזי.אם..

    • אלכס, צר לי לאכזב אותך לא פגשת את האשכנזים הנכונים!

      דודו, 17/10/09 21:37

      תאמין לי כל הבנין שלי מאוכלס על ידי אשכנזים שלא סובלים רוסים ולא מוכנים להשכיר דירה לרוסים.

      איך אמר לי השכן האשכנזי, אני יודע מאין הגיעו ואיך הם חיו בכפרים של אוקריאנה ורוסיה.

    • אלכס חולה אהבה כנסו

      גיחי, 17/10/09 23:57

      אלכס יש חדשות במכון עדכן אותי באיזה גיל?אגב שמעתי שעכשיו הנות עושות סאדו מאזו זה גם יותר כסף פחות רבותה קשה תן הצעת מחיר ? תודה אלצ'קו............

    • יש לרוסים ריגשי נחיתות כנסו

      לך אלכס יש ריגשי כשאתה מוריד מכנסיים אין לך ברית, 18/10/09 00:10

      אלכס לא עשה ברית תבקש מהעולים החדשים הם מומחים ''בלחתוך ענינים''...........

    • אולי כי למזרחים יש כושר אבחנה דק יותר

      לתגובה 80, 18/10/09 00:26

      ולא אוכלים לוקשים כמו האשכנזים (בהכללה). ואגב, אידיוט, אתה גזען שמיילל על גזענות.

      חדשות: הרבה אשכנזים מודעים לנזק שהבאתם.

  • 79.

    זה ברור מה שקרה...כנסו כולם ותבינו!

    רמי, 17/10/09 18:56

    למשפחה יש מסעדה בבעלותה.ניסו לקחת מהם פרוטקשיין ולסחוט אותם ומשסירבו רצחו את כולם למען יראו וייראו! משפחות הפשע עלו מדרגה וחייבים לעצורם לפני שתיווצר אפוקליפסה.

    • בינגו

      יהודי, 17/10/09 20:10

      על פניו זה ההסבר הכי מסתבר. זועה.

      • זה ברור. המאפיה הרוסית לא משחקת בבולשיט. לא תשלם? (ל''ת)

        מישפחתך תשלם., 18/10/09 01:06

  • 78.

    rezah

    nadezhda, 17/10/09 18:54

    kol ele, she ganvu kesef be Russia o be Ukraina lo hayavim lishon be sheket be London, Tel-Aviv o be Toronto.

  • 77.

    הסבתא רצחה אולי סבא אולי תחקרו (ל''ת)

    אם מחר המקרה יחזור על עצמו זאת אותה סבתא, 17/10/09 18:52

  • 76.

    מה הקשר לזה שהם רוסים (ל''ת)

    אילן, 17/10/09 18:51

  • 75.

    ממשטרה אפשר לשמוע רק סיפורי סבתא

    סינדרלה, 17/10/09 18:48

    עם סיפור ''הבנלי'' הזה , הם יסגרו את התיק מיד. מאולה

  • 74.

    מה טוב ברוסים האלה??? (ל''ת)

    לא מבינה את כנסת ישראל, 17/10/09 18:47

    • מה רע?

      אני, 17/10/09 18:57

      המשפחה שנרצחה הם רוסים, למרות שלפי שם המשפחה סבירות גבוהה שהם אוקראינים אבל לא משנה... את רוצה להגיד שזה בסדר שדקרו אותם?

    • יש ביניהם רוב מתורבת. המרוקאים לא סיימו כיתה ד' ורוצים להיות מנהלים (ל''ת)

      התנועה הפשיסטית , 17/10/09 19:28

    • שאלה גזענית אבל צריך לבדוק את מי מכניסים לארץ פרטני. (ל''ת)

      שמוליק, 17/10/09 19:34

    • העליה הרוסית תרמה ללא ספק לחברה ולכלכלה ולתרבות - ולספורט

      יופיטר יופיטר , 17/10/09 19:53

      מכיון שהעליה היתה גדולה מאד - יש ביניהם גם פושעים שתיינים וכדומה -

    • נכון (ל''ת)

      נור בוקובזה, 17/10/09 23:43

  • 73.

    לא הגיוני שזאת הסבתא (ל''ת)

    הילה, 17/10/09 18:46

  • 72.

    רוסים זה לא יהודים...חבל שהחרדים לא מנהלים את מרכז הקליטה (ל''ת)

    צילה ליבוביץ, 17/10/09 18:42

    • חבל שהחראדים לא מוכנים לעבוד נקודה (ל''ת)

      את רוצה שהם ינהלו משהו, 17/10/09 19:24

    • צילה לייבוביץ' חחח נראה לי לי יותר לכיוון של מסעודה טאנוג'י (ל''ת)

      התנועה הפשיסטית , 17/10/09 19:29

  • 71.

    לו הסבתא רצחה והתאבדה למה ניסתה לטשטש את הרצח (ל''ת)

    ערן שמיע - גבעתיים, 17/10/09 18:42

  • 70.

    מישהו שם לב להתגברות הפשע עם העליה הרוסית?

    או שאני סתם אנטי?, 17/10/09 18:42

    נדמה לי שיום בהיר התעוררתי ומצאתי את עצמי בארץ עם פשיעה אלימה, בעיות שכרות, מכות, וכיו''ב שאינני זוכר. קלאסה אחרת של פשע עלתה לארצנו שהיתה פעם אחרת. מישהו פה רואה את הקשר וחושב כמוני??? או שאני סתם מדמיין???

    • אתה סתם אנטי.

      ראשלצ''ית לשעברץ, 17/10/09 19:04

      וגם גזען לא קטן.

      • למה לטמון את הראש בחול? הוא/היא כתב/ה דברים נכונים

        רותי, 18/10/09 01:36

        יש עליה דרסטית באכזריות של הפשע, ועליה דרסטית ברקע שמוליך לפשע, כמו שיכרות של בני נוער ואלימות במשפחה. אולי זה רק מקריות שזה קורה בעקבות העליה מחבר העמים, ואולי זה קשור. להעלות את הנושא זה לא גזענות. גזענות זה להסיק שמי ששואל חייב להיות גזען.

    • עליה מרוסיה

      גבריאל, 17/10/09 19:24

      תפסיקו לדבר שטויות.
      עליה מרוסיה וחבר עמים, היתה ותיהיה עליה שמביאה לארץ תרבות שתורמת למדינת ישראל.
      כל יום קוראים דברים נוראים במדינה קטנה זו, על כך לא אחראים עולים אלה וחבל להגיע לרמות ונורמות לא מקובלות.
      מגיב: אזרח שאיכפת לו

      • איזה תרבות בדיוק הם הביאו? (ל''ת)

        ?, 18/10/09 00:33

    • שים לב לשווי חברות ההיי טק

      שוקי, 17/10/09 19:55

      ולתמ''ג

    • אותו דבר אמרו בשנות ה-50 על המרוקאים

      הגירה = משבר, 17/10/09 20:08

      אז נולד הביטוי האומלל ''מרוקו סכין''.

      הגירה גדולה תמיד מביאה אתה בעיות חברתיות כולל פשע. וזה לא קשור לעדה ולמוצא. זה קשור להתפרקות מסגרות קודמות, תלישות, וקושי להתמקם מחדש.

    • רק השבוע נאמר שישראל במקום השני! בעולם בצריכת

      אלכוהול של ילדים בני 11 !, 18/10/09 00:32

      מאיפה זה הגיע? התשובה ברורה.

  • 69.

    איזו סבתא ואיזה נעליים...צורה למשטרה

    רן סער, 17/10/09 18:42

    הסבתא כנראה סוכנת ביונית של הק.ג.ב לשעבר,
    בעלת יכולות על אנושיות ואוליי גם מעופפת בלילה ברחבי גוש דן.

    צורה למשטרה שהגיעה כול כך מהר להחלטה המטופשת הזו.

    כיצד אישה מובגרת מחסלת אנשים צעירים ללא כול רעש.....

    אני בטוח שמדובר בפעולה של מחסלים מקצוענים.
    אשר השאירו מייצגים מטעים על מנת לבלבל את חוקרי המשטרה המהוללים.

  • 68.

    מסריח עד לשמים

    נחום לוי, 17/10/09 18:37

    שיטות מיהודי מיזרח אירופה ,אחיהם הפולנים מצתינים בנקוי קופות.יוצא שואה ניקו 6 מילארד השנה .ולא נשאר לשאר הזקנים פרוטה אחת.כך בונים מדינה לשני עמים ודוח עוני אחד.

  • 67.

    להביא חוקרים מחו''ל

    ערן, 17/10/09 18:37

    ממש כמו שקונים מכוניות שעונים נשקים
    להביא גם חוקרים
    זה לא בושה!!!

  • 66.

    הסבתא בכלל לא סבתא

    יוסי, 17/10/09 18:36

    היא ייצגה את המאפיה הרוסית בנוכחותה והשגחתה על הכספים והנכסים שהושקעו על ידם.
    ברגע שהופיע הפטרון שלה היא פתחה לו את הדלת ולאחר מכן הוא חיסל את הנוכחים מבלי לפגוע בסבתא עדיין(זקוק לה למניעת חשדות של ההורים שאמורים לחזור)כאשר ההורים חזרו והופתעו לגלות את האיש/יותר מאחד התפתח מעבק אבל בסופו של דבר הם נרצחו.
    לאחר החיסול לא היתה ברירה לרוצחים אלה לחסל את הסבתא ולהסתלק משם תוך שיבוש ע''י שריפה והעלמת כלי הנשק.
    נשמע דימיוני אבל במציאות הרוסית של היום הכל אפשרי.לדעתי המשטרה תיזדקק לעזרת השב''כ/המוסד במקרה הזה.

  • 65.

    אתיופים ורוסים ציונים נאמנים

    הרב אבו חצירא, 17/10/09 18:34

    מעדיף לתגבר את הארץ עם ציונים אינטלגנטים גם אם חצי משפחתם לא יהודיות.
    מאשר עם ארסים שחלקם בתגובות להלן,עם ובלי כיפה.

  • 64.

    אני חושב שיש לי פענוח לרצח ולמניע

    אייל, 17/10/09 18:33

    השותפים למסעדה שבבעלותם מסעדת פרמייר ברחוב משה בקר 11 ראשון לציון
    על רקע סכסוך כספי עסקי ,כך הרוסים פוטרים בעיות.

    • הביאו את רוסיה לראשון לציון ולבת ים (ל''ת)

      ובעצם כמעט לכל חלקה טובה, 18/10/09 00:36

  • 63.

    החוק מי הוא יהודי : מתפוצץ לנו בפרצוף .

    דין, 17/10/09 18:31

    ככה זה שרוצים דמוקרטיה ולהיות יפי נפש
    על טובת העם זה מה שאנחנו מקבלים התבוללות
    וכמו שנאמר ההיסטוריה חוזרת ,

    מזעזע : יהי זכרם ברוך

    • נכון (ל''ת)

      מאיר ויצחק אברגל, 17/10/09 23:46

  • 62.

    ואללה. משטרת ישראל במיטבה עם עוד סיפורי סבתא.

    מעדניה ומסעדה רוסית, שיסוף גרון והצתה. סבתא, מה?, 17/10/09 18:28

    אלפרון, אבוטבול, מילנר וכל יתר החבר'ה הטובים הם פעוטון של ויצו בהשואה למה שזרם לכאן מביבי חבר העמים.

    ו''הם'' מושרשים היטב מסביב - משרדי הממשלה, מערכת המשפט, בנקים, עסקים - הכל. גם במשטרה ובשרות בתי הסוהר, כמובן.

    מי שחושב שזה תסריט לא מוצלח לסרט מתח, שיתעורר ויתבונן היטב סביבו.

    • פעילי הסוכנות עבדו שעות נוספות להביא לנו את ביבי השופכין

      של חבר העמים, 17/10/09 19:15

      מתי כבר יבינו שלא הכמות קובעת אלה האיכות?

    • אתה צודק במאה אחוז אני אחד שיודע המון יש פה מאפיה.....

      יהודי ישראלי, 17/10/09 23:22

      רוסית אוזבקית וקווזית וחלקם קשורים למוסדות חוק

  • 61.

    If it wasn't so tragic...it would sound

    Monty, 17/10/09 18:26

    like a sick satiric version of little red hood...

  • 60.

    להגביל את עיסקות הטיעון ! לחוקק עונשי מינימום !

    קורבנות האלימות, 17/10/09 18:25

    די נימאס לכולנו מהקלות של הרציחות והאלימות בתקופה האחרונה !

  • 59.

    300,000 לא יהודים, מאפיה ועוד ואלי ישי מחפש 2,000 ילדים שנולדו כאן (ל''ת)

    דגידפ , 17/10/09 18:16

    • נכון מאד חבל על ילדי העודים הזרים. יש לגרש רוסים לא יהודים במקום (ל''ת)

      שמוליק, 17/10/09 19:36

      • לגרש את הרוסים אברגל,אלפרון ,מולנר, רוזנשטיין ,הררי ועוד ועוד (ל''ת)

        והרשימה ארוכה, 17/10/09 23:47

  • 58.

    אולי הסבתא היא מהמאפיה?

    הצופה, 17/10/09 18:16

    כבר אי אפשר לדעת מי יותר גרוע - האתיופים שרוצחים את הנשים שלהם, ילידי הארץ שרוצחים את הילדים שלהם כמו אסף גולדרינג ורוני רון או הרוסים שטובחים משפחות שלמות. פחד לצאת מהבית.

    • אכן כרגע התברר שהסבתא בת ה-85 היא ראש משפחת הפשע (ל''ת)

      סבא אליעזר, 17/10/09 19:04

  • 57.

    רוב התגובות פה גורמות לרצות לרדת מהארץ, שתשארו פה לבד

    רוסי קרבי, 17/10/09 18:11

    ערסים גזענים שמשרתים בתור עובדי רס''ר וטבחים עם החברים הערבים שלכם...

    • נמק ופרט ? הרי אותם ערסים מצביעים לליברמן (ל''ת)

      איציק, 17/10/09 18:27

    • אז תחזור לרוסיה (ל''ת)

      דגידפ , 17/10/09 18:28

      • דגידפ ,

        פינטו, 17/10/09 20:21

        אני מציע שאתה תרד לרוסיה,
        נראה לי כי יהיה יותר נעים פה עם ה'רוסי קרבי', מאשר עם אדם הנותן עצות כאילו.

    • אל תתרגש, יש פה גזענות כלפי כולם - כלפי מזרחים, כלפי אשכנזים, כלפי

      רונה, 17/10/09 18:29

      עולים חדשים. אין חדש תחת השמש...

    • אני צברית דור שלישי ומתביישת שאתה חש כך. כל המגיבים

      צודק, 17/10/09 18:34

      הגזעניים ראויים למילותיך החריפות!

    • בגלל תגובות של הזבלים הללו לא צריך לרדת מהארץ

      דן, 17/10/09 18:37

      בישראל יש אנשים טובים ומעשים מפוארים ויש אספסוף

    • מה אתה מתרגש מהשחורים האנלפאבתים האלה, תגיד לי? (ל''ת)

      מגיבים מתאם בכלא, או ממעצר בית, או מלשכת האבטלה, 17/10/09 19:28

      • אם תבדוק טוב...

        שחור אנאלפבית, 17/10/09 20:19

        תראה שיש לא מעט רוסים בלשכת האבטלה בתאיהכלא במעצר בית סתם שיכורים וזונות ועוד כהנה וכהנה.

      • מה אתם מתגאים מ''חייל'' שמשמיץ חצי מהאוכלוסייה בארץ?

        תקראו בין השורות, 18/10/09 00:44

        איפה הערכים של צה''ל והמדינה? תתביישו.

    • הערסים כבשו את החרמון ביום כיפור (גולני)

      עם ישראל חי, 17/10/09 19:54

      הערסים משרתים בגולני וגבעתי והנדסה קרבית ואיפה לא רק פשוט מצניעים את התרומה שלהם והמבין יבין.
      זה שאת רוסי וקרבי לא עושה אותך משהו מיוחד עדיין לא עברתם את מה שהוותיקים עברו במדינה הזאת.
      קיבלו אותכם יפה בהשוואה להורי הערסים ובכל זאת אתם מרימים אף ומתנשאים כאילו הגעתם מכוכב עליון כשלמעשה הגעתם ממדינה גדולה אבל נחשלת להחריד והמחסור היה שם באופן קבוע.
      קצת צניעות וכבוד לוותיקים לא יזיקו לך.

    • אל תדאג הם עדיין צריכים טמבלים כי אנחנו עדיין פה --- תכנסו

      ערבי, 17/10/09 20:01

      הם=היהודים ---אנחנו=הערבים------------טמבלים=הרוסים והאתיופים!!

      • גזענים או לא גזענים,העובדות מדברות בעד עצמן. (ל''ת)

        כוכי, 17/10/09 20:36

    • אתה עוד יבוא גזעני. (ל''ת)

      ., 17/10/09 20:15

    • יש זגענות כלפי כולם-אבל העליה הרוסית מצויינת,וזאת עובדה. (ל''ת)

      למה להתיחס לזבלים ? שיתבשלו בזבל של עצמם., 17/10/09 20:22

    • שמע לי חבל שתסכן את עצמך עבור אספסוף מלא שנאה גזענית

      האמת המרה, 17/10/09 23:49

      ואם תהרג חלילה יקברו אותך לא ממש ליד חייל יהודי

  • 56.

    כנסו........

    ציון מודיעין, 17/10/09 18:10

    הסבתא רצחה וגם הציתה את הדירה ועוד הספיקה להתאבד עד שכוחות ההצלה הגיעו.משטרה של נדמה לי.אולי זה הילד בעריסה....אולי

  • 55.

    לא יכול להיות הסבתא,ומשטרת ישראל תפסיקו לעשות צחוק מעצמכם. (ל''ת)

    אמיר446, 17/10/09 18:08

  • 54.

    תמיד אמרתי שהעליה מסודן יותר איכותית (ל''ת)

    דרומי, 17/10/09 18:04

    • ל54 אתה צודק.

      מיכה נחום, 17/10/09 18:40

      ראו יוצאי שואה קודם שילומים ובורחים לשיכונים חדשים כעט הם בוכים ו6 מילארד ניקו קופה.לא נשאר לזקנים החים מבל'' בלבד מאומה.אכן שיטות מיזרח אירופה לשני חצאי עמים.

  • 53.

    שתי אפשרויות יותר הגיוניות מן האחרות: מאפייה, או - ארגון טרור

    שוש הלוי, 17/10/09 18:02

    המאפייה - על רקע של גביית דמי-חסות ''פרוטקשן'' שכן - היו להם עסקים.
    ארגון-טרור - לזה לא צריך לחפש סיבות.
    סגנון הביצוע מתאים לשתי האפשרויות.
    הסבתא - לא נראה לי הגיוני שמי שטיפלה במסירות בנכדיה ושמרה עליהם גם תרצח אותם. מה המניע?! ובכלל - איך אפשר לרצוח תינוק וילדה קטנה בת שלוש?!

    • נו באמת - והרציחות של רוז פיזאם, נועה גולדרינג, הודיה קדם ועוד

      מיכל, 17/10/09 18:31

      הגיוניות? איך אפשר לרצוח תינוק וילדה קטנה בת שלוש? עובדה שאפשר ושזה קורה! (שכחתי גם את הרצח של השוטר ההוא מהוד השרון - משפחת פישר).

      • בושה

        לי, 17/10/09 20:08

        כתבתי משהו אחר שלמשטרה נוח לסגור את התיק.

  • 52.

    כותרת חסרת רגישות

    מני, 17/10/09 17:54

    מדובר בטרגדיה נוראית , מבצעי הרצח הינם בגדר תעלומה , איך אפשר בשלב כה מוקדם להאשים אחד מבני המשפחה ?

  • 51.

    הסבתא היא הרוצחת...

    בארץ כבר סגרו את התיק, 17/10/09 17:52

    אין מלים לטמטום של המשטרה

    • זה לא טימטום..

      לי, 17/10/09 18:57

      זו דרך לסגור תיק בלי חקירה..ובלי בושה..

  • 50.

    הכל כבר נשמע הגיוני במדינה הדפוקה שלנו.

    אנוכי, 17/10/09 17:49

    כבר שמענו על סבא שרוצח נכדה, ואבא ואמא שרוצחים ילדים.

  • 49.

    נשמע עבודה קלסית של המאפייה. לרצוח ולטשטש עקבות באמצעות שריפה. (ל''ת)

    מתי בדיוק הסבתא הספיקה לשרוף את הבית? אחרי שהתאבדה, 17/10/09 17:48

    • על פניו כך זה נראה. (ל''ת)

      @@@@@@, 17/10/09 18:09

  • 48.

    אולי זו לא הסבתא, אלא היתושים , הנמלים, והשממיות שיתפו פעולה....

    קונספרציות בע''מ, 17/10/09 17:46

    קשה להאמין שסבתא זקנה רצחה חמישה בני משפחה, התאבדה וגם טרחה קודם לכן לשרוף את הבית (לשם מה לשרוף את הבית?).

    לכן סביר יותר להניח שזו היתה פעולה משותפת של היתושים שרצחו, השממיות שעזרו לסבתא להתאבד (לכן שיטת המוות שונה) והנמלים הציתו את הבית לסיום.
    לא נשמע הגיוני?
    ובכן גם הסיפור על סבתא שהיא רוצחת סידרתית שמספיקה תוך זמן קצר לרצוח, לשרוף את הבית ולהתאבד - נשמע סיפור מופרך לחלוטין.

    המשטרה מפחדת מהמאפייה הרוסית שהיא כבר מסיקה מסקנות תוך כמה שניות מרגע הרצח?

  • 47.

    מעניין כמה זמן ייקח למשטרה עד שתעלה על הכיוון הנכון?

    רק לא הסבתא !!, 17/10/09 17:42

    לי זה מזכיר סרטי אימה בהם בתחילת הסרט הכל הרמוני ושליו ..מציגים לפנינו את כל הדמויות כדי שננסה לנחש מי יבוצע את הפשע ועל מי יבוצע הפשע !

  • 46.

    ואחרי שהתאבדה, הסבתא גם הספיקה להצית הבית על-מנת לטשטש העקבות.... (ל''ת)

    כבשה סרקסטית, 17/10/09 17:34

    • תבדקו טוב בתנור אולי הספיקה לאפות עוגת שמרים...... (ל''ת)

      @@@@@@, 17/10/09 18:10

      • איזה ריח מסריח עד לאלת

        גבי ענן, 17/10/09 18:43

        חצי רוסים הם לא יהודים כך אמרו בשס וכנראה צדקו.רק מה רצו איזון בין המיזרחים וזאת התוצאה למה לא מעלים אתיתר האתיופים יש מלה גם כדוגמת הרוסים לא יהודים רק גזענות לשמה זה הבומרג מלפני 70 שנים באירופה וטרם נלמד הלקח.

  • 45.

    זאת רק הקדמה למה שמחכה לנו כתוצאה מהעליה מחבר העמים

    מודאג, 17/10/09 17:30

    תצפו ליותר וזה יגיע לכל אחד מאתנו הם בסופו של דבר ישתלטו על כל המדינה ויתחילו לטבוח גם בנו

    • לא זכור לי שרוני רון שרצח את רוז בא משם..... (ל''ת)

      @@@@@@, 17/10/09 18:11

    • מענין שהאדם שחשוד ברצח של אם ובתה ברמת גן לא לא רוסי

      זכרון של פיל, 17/10/09 18:14

      וניר בוקובזה נולד במוסקבה

    • הפתרון של אלי ישי: לגרש 2,000 ילדי עובדים זרים שנולדו בארץ (ל''ת)

      דגידפ , 17/10/09 18:19

    • נכון. בשביל מה הביאו מאוקראינה את אברגיל ואלפרון?

      אין גבול לטמטום, 17/10/09 19:21

      הם לא יהודים. הם השתלטו לנו על המדינה.
      תחזירו אותם לסיביר.

      • לכל הציניים המטומטמים: רוסים בעצמם מודים שהם

        מעדיפים שיהיה פה רוסיה., 18/10/09 00:51

        זאת המנטליות הפרימיטיבית שלהם - הגויים מביניהם - שזה כמעט כל מי שעלה משנת 90 ומעלה. הם מדברים רק בשפה שלהם, פותחים בתי עסק משלהם עם כתובות ברוסית (חוצפה) , מצביעים למועמד רוסי, מקבלים לעבודות מועמדים רוסים ועוד.

  • 44.

    הרוסים ייבאן איתם אלימות מטורפת לישראל (ל''ת)

    א, 17/10/09 17:30

    • שטיות (ל''ת)

      כעיכע, 19/10/09 02:59

  • 43.

    במיסגרת עיסקת טיעון יקבל הרוצח שנת מאסר על תנאי.....?!

    בית המשפט לחרטא, 17/10/09 17:23

    לא ניראה לי שזאת הסבתא!
    ניראה לי שזאת המאפיה או שוק אפור וכו'

  • 42.

    מאפיה רוסית...שוק אפור...פרוטקשן ...עולם תחתון.....

    סדום ועמורה, 17/10/09 17:21

    לא ניראה לי שזאת הסבתא או משהו אחר מבני המשפחה ז''ל !
    בטח איזה סיכסוך עם עבריינים שדרשו עוד כסף !

  • 41.

    נישמע

    יויו, 17/10/09 17:20

    רצחו את כול המישפחה כדי להישטלת להם על הנכסים שיש להם

  • 40.

    שימו לב לבעלי התפקידים בארץ :ואדים קירפיצ'וב - גוי !

    אחד שיודע, 17/10/09 17:18

    וזה בדוק , תבדקו את הניירת של הבן אדם הזה ותראו

    • מה הקשר?

      den, 17/10/09 17:43

      גוי....? נגיד ומה?תפנה למדינה בתלונות שמאפשרת עליה זוגות מערובות (אבא יהודי ואמא רוסיה...)
      יש הרבה ''גוים'' שהם אנשים טובים....

    • אז? גזען (ל''ת)

      שולה מית , 17/10/09 17:44

    • צצצ..צ...

      פינטו, 17/10/09 17:45

      גוי ?
      העיקר שהוא בן אדם,
      ובשביל זה לא צריך ניירות,
      כמו שלא צריך הנירות שלך בכדי לדעת כי אתה מונע מאמונות פרימיטיביות .

      • ומי אמר שהוא בן אדם?? (ל''ת)

        ?, 18/10/09 00:52

    • וגם אם זה נכון מה הבעיה עם זה? גזען שכמותך! (ל''ת)

      אורן האתאיסט, 17/10/09 17:59

      • לאורן אתה מוזמן לעבור לאירופה (ל''ת)

        66, 17/10/09 19:23

        • לזה השולח את אורן לאירופה

          בז, 17/10/09 20:28

          אתה משחק את אלוהים?
          מסדר את העולם?
          אני מעדיף כי אנשים כמוך לא יהיו כאן.

          • זכותי להגיב איך שבא לי

            66, 17/10/09 20:49

            מקומו באירופה

            • מקומך במרוקו (ל''ת)

              זכותי להגיב איך וגו', 18/10/09 00:57

              • גזען שונא מזרחים בגלל אנשים כמוך המדינה נראית ככה (ל''ת)

                *, 18/10/09 02:34

    • אז..?

      טל, 17/10/09 17:59

      זה עושה אותו פחות בן אדם?

    • וענתבי? עוזר לי שהוא יהודי?

      ., 17/10/09 19:22

      כאילו מה, רק ליהודי מותר לדפוק יהודי?

      • שמעת על מדינת היהודים חתיכת גוי ? מדינה שבאים אליה ממניעים אידיולוגים

        מישהו זוכר את ''אלי הנאצי ''? מאיפה הוא הגיע ?, 17/10/09 20:47

        ולא על מנת לזיין את התושבים כמו שהרוסים עושים פה ! רק זנות סמים ואלכוהול הביאו , שום דבר טוב.
        לוקחים סל קליטה בורחים לקנדה או בחזרה לרוסיה ומזיינים את האזרח הפשוט בצורה זו או אחרת !
        וזה פשוט בולט לעין בכל דבר קטן

        • זה מגיע לשמשפה שלך דבר כזה (ל''ת)

          ..., 19/10/09 02:58

  • 39.

    המעדניות של הרוסים בראשון שייכות למאפיה. (ל''ת)

    שלומי, 17/10/09 17:17

  • 38.

    עדיין מוקדם להשיג מסקנות ! (ל''ת)

    Jaqueline, 17/10/09 17:15

  • 37.

    הרוסים ...

    אזרח טוב, 17/10/09 17:14

    כןןןןןן הם שותים והם ממש אלימים ראיתם כבר אך הסבא רצח הנכדה שלו אך דבר כזה קוראה בארץ..
    בושה להם ..

    • הרוצח של הילדה רוז פיזם הוא רוסי? (ל''ת)

      זכרון של פיל, 17/10/09 18:15

      • רוסי כמו הזקן ממרמורק שרצח את אישתו.

        ., 17/10/09 19:24

        אין אישור לאף גזע או עדה לרצוח.
        וגם אין עדה שיש לה נטייה כזאת יותר מלאחרים.

        אנחנו פשוט מדינה בלי חוק,בלי צדק ובלי מוסר.

    • זה מגיע לשמשפה שלך דבר כזה (ל''ת)

      ...., 19/10/09 02:56

  • 36.

    מתאים למשטרה לחשוד במה שהכי קל ולא צריך לעבוד קשה (ל''ת)

    אסי, 17/10/09 17:12

  • 35.

    לא הגיוני שהסבתא רצחה והתאבדה

    לילך, 17/10/09 17:09

    כי אם כך, אז איפה הסכין? הוא היה צריך להיות ליד הסבתא. ואם היא מראש תכננה להתאבד, למה לה לשרוף את הדירה? כדי להעלים ראיות? לחלוטין לא הגיוני. בנוסף, גם לא הגיוני שאישה מבוגרת (הסבתא) תצליח להתגבר בכוחות עצמה על גבר צעיר ועל אישתו. הרבה יותר הגיוני שהיו שני רוצחים. אפשרות נוספת היא שאולי הרוצח, תוך כדי איומי אקדח, אילץ את הסבתא לרצוח את נכדיה, לאחר מכן את ההורים, ולבסוף הוא רצח אותה בעצמו. זה מסביר מדוע לא נשמעו קולות מהדירה בזמן הרצח וכן מסביר את היעלמות כלי הרצח. משטרת ישראל - קצת היגיון.

    • צודקת גם לי זה נישמע חשוד זה נראה כמו טבח מקצועי ! (ל''ת)

      אריק, 17/10/09 17:21

    • לו הסבתא רצחה והתאבדה למה ניסתה לטשטש את הרצח (ל''ת)

      אכן כן, 17/10/09 17:41

    • הגיוני ! (ל''ת)

      שוש הלוי, 17/10/09 18:04

  • 34.

    אולי זה כת השטן זה הולך חזק בחבר העמים

    וולאדי, 17/10/09 17:09

    אני זוכר כמה מיקרים כאלה באוקדיינה בעיקבות וודקה מזוייפת ושומן חזיר זה עושה לחץ דם

  • 33.

    נשמע מופרך לחלוטין. הסבתא גם הספיקה לרצוח חמישה בני משפחה, גם להצית את (ל''ת)

    הבית וגם להתאבד??? או שזו עבודה של המאפייה ?, 17/10/09 17:04

  • 32.

    שרי אריסון צדקה אבל ב ג ד ו ל (ל''ת)

    רציו, 17/10/09 17:04

  • 31.

    אולי יש פה סכסוך עם המאפיה הרוסית (ל''ת)

    ?, 17/10/09 17:02

  • 30.

    כבר פסקו נחרצות שהסבתא חשודה? אוי ואבוי איזו דעה קדומה לא מבוססת!!!!!!

    עבודה של המאפייה?, 17/10/09 17:01

    מאחר וכולם מתים, אי אפשר לגבות עדות מאף אחד מהם, ולכן קל להאשים את אחד הקורבנות - כרוצח.

    הסבתא יכולה להיות קורבן בדיוק כמו כל אחד מבני המשפחה. זה שעל גופה ישנם סימני מוות שונים יכול להיות הפללה מכוונת של הרוצח.

    מי אמר שזו לא עבודה של המאפייה הרוסית?

    איך אפשר כבר לקבוע עובדות בשטח ולמסמר את העובדה שהסבתא היא הרוצחת. זה לא נראה הגיוני שסבתא זקנה תתגבר על כל כך הרבה קורגנות שחזקים ממנה פיזית בכוחות עצמה.

  • 29.

    סבתה קרוגר (ל''ת)

    אמיר, 17/10/09 17:00

  • 28.

    רק אני חושדת במעורבות על-טבעית ?

    אורטל מתל אביב, 17/10/09 16:58

    הסבתא כנראה חלשה מדי בשביל לעשות כזה דבר בעצמה. יכול להיות שעסקה במיסטיקה ובטעות או שלא-בטעות זימנה יישות חזקה מן עולם הרוחות, והתאבדה לאחר שחזתה בתוצאות העגומות.

    קיצור, יש לבדוק האם הסבתא עסקה במיסטיקה.

    • Are you on drugs? (ל''ת)

      Nick, 17/10/09 17:15

    • קיבלת בזאת את פרס התגובה ההזויה ביותר...

      אורן, 17/10/09 17:21

      ...לשנת 2009.

      לקבלת הפרס אנא התייצבי במשרדנו:
      ביה''ח אברבנאל, מחלקה סגורה, קומה 3.

      • אורטל - פרס התגובה ההזויה ממתין לך במחלקה הסגורה. (ל''ת)

        בלבלה5, 17/10/09 19:27

    • למיסטיקה העל טבעית שלך קוראים מאפייה... (ל''ת)

      ממשפחת הפשע המיסטית באהבה, 17/10/09 17:41

    • יותר מדי סרטי אימה????

      הילה, 17/10/09 18:47

      תגובה הזויה לחלוטין

    • יא נרקומנית (ל''ת)

      **, 18/10/09 02:18

  • 27.

    זה ממש לא הסיפור, אתם חיים בסרט זאת הוצאת דיבה על הסבתא שלי (ל''ת)

    אתם טועים ומטעים, 17/10/09 16:58

  • 26.

    אין מצב!!!!!!!!!!!

    חננית, 17/10/09 16:54

    אין מצב שזו הסבתא ,אם היא רצחה את כל בני משפחתה ותיכננה כמובן לשלוח יד בעצמה אז למה להתאמץ לשרוף את הבית ולטשטש עדויות
    ממילא היא תיכננה למות מה איכפת לאדם שטורח לעשות מעשה נורא שכזה מה יקרה אחרי מותו ?הרי הוא כבר בעולם הבא....................
    זה נראה לי משהו יותר מקצועי שהיה לו כוונה ועינייןגם לטשטש עדויות.ולא צריך להיות שוטר חוקר כדי להבין זאת.

  • 25.

    די לגזענות! באותה מידה יכלו להיות ספרדים אשכנזים אתיופים או אוסטרים (ל''ת)

    זרתוסתרא, 17/10/09 16:51

    • עזוב, החברה הישראלית נגועה בדעות קדומות וגזענות (ל''ת)

      ניטשה, 17/10/09 18:17

  • 24.

    בזמן האחרון הכל הזוי

    moshe, 17/10/09 16:49

    אשה במסיבת יום הולדת יורדת על סדינים ומתה כאן הסבתא רתחה 2 אנשים ערניים
    לא פותרים ומספרים לנו מעשיות

  • 23.

    חבל על הזמן עכשיו אני פוחד מסבתא

    סבא, 17/10/09 16:47

    וואו איזא סבתא!
    נא לבדוק את הסבתות! ראו!! הוזהרתם!!

  • 22.

    היא גילתה שהנכדים לא שלה.... (ל''ת)

    בסאם, 17/10/09 16:46

    • תמיד ידעתי שערבים הם רגישים ונזקקים

      דניאל, 17/10/09 18:28

      ושהם חפים מפשע

  • 21.

    מפלגת ישראל ביתנו מלאה מטורפים פרבוסלבים (ל''ת)

    לא ידעתם ?????????, 17/10/09 16:46

  • 20.

    מעט חמלה על הסבתא - אחוות נשים.

    אסתר חבה, 17/10/09 16:46

    הרי היא סבלה מהמון התעללות ואלימות נגד נשים שהביאה להתפרצות המיותרת שבאמת לא היתה במקומה. נתאגד כדי לעזור לה ולתמוך בה.

    • השתגעת? (ל''ת)

      אישה, 17/10/09 16:53

  • 19.

    מזכיר לי סיפורי אגתה כריסטי כמה עצוב לאן הדרדרנו?עד לאן? (ל''ת)

    מחריד ומזוויע מה קורה לנו?, 17/10/09 16:43

  • 18.

    איך הסבתא דקרה למוות שניי גברים ואשה שהיא חצי מהגיל שלה?סופרסבתא? (ל''ת)

    הגיון פשוט, 17/10/09 16:40

  • 17.

    שטויות איך סבתא יכולה לרצוח כזה גבר ענק (ל''ת)

    קישקוש, 17/10/09 16:38

    • הרצח התבצע ביום שבת מוקדם בבוקר כולם ישנו (ל''ת)

      יר, 17/10/09 19:03

  • 16.

    סבתא זפטה או אולי סבתא רמבו?

    צפונית, 17/10/09 16:38

    הסבתא הזאת צריכה להיות בעלת כוחות של רמבו.
    אם החשד נכון? איך יתכן שאף אחד לא צעק לא היתנגד הרי אין מצב לידקור את כולם יחד מבלי שאחד מהם התעורר יגיב יצעק.אין מצב שהיא תדקור את הבן מבלי שהכלה תצעק לעזרה או ההפך הרי אין מצב שאשה מבוגרת תדקור את שניהם יחד מבלי שיגיבו בכל זאת היו שני גברים שיכלו ליגבור עליה אלא אם הם יישנו.
    משהו לא נראה לי???????????????זה יותר נראה שמישהו חיצוני חיסל איתם חשבון .

  • 15.

    הכל בגלל הכביסה. כנראה היא התעצבנה שהבגדים לא התייבשו בזמן

    שולה מית , 17/10/09 16:38

    וכילתה את זעמה על בני המשפחה. ככה זה שאין מייבש כביסה.

    • תראי אם את מנסה להצחיק מישהו....אז זה לא הולך לך... (ל''ת)

      בכלל לא מצחיק..., 17/10/09 16:42

    • אל יחת ליבך מתגובת הטיפשים תמשיכי לשמוח על אף הקשיים (ל''ת)

      אבו-דני, 17/10/09 18:20

  • 14.

    חבל

    אודי מפרדס חנה, 17/10/09 16:32

    אני לא מכירה את האנשים אבל כל כך חבל לי ומצער אותי שזה קרה חבל חבל חבל

  • 13.

    ''הסבתא חשודה'' : טוב שלא מאשימים את החתולה ברצח (ל''ת)

    משטרת חלם, 17/10/09 16:29

    • אידיוט

      ערן, 17/10/09 16:44

      האם חומר החקירה מונח לפניך?
      האם יש לך דרך כלשהי לסתור את חשדה של המשטרה בסבתא?

      - אין לך !

      אז איך אתה לא מתבייש להשמיץ את שוטרי ישראל, שעושים לילות כימים בשמירה על ביטחונך האישי, וזאת בתמורה לתנאי העסקה מבישים?!

      אז להבא, שקול מילים! אידיוט

      • האידיוט היחיד זה אתה

        מישהי, 19/10/09 02:53

        שוטרי ישראל לא שומרים בגרוש על הביטחון של תשובים הם לא מזזים תתח שלהם רק שותים קפה ואם הם באמת חשבו שזו סבתא אז מאוד עצב שיש לנו משטרה כזאת

  • 12.

    איך כבר החוקרים הדליפו חומר חקירה לעיתונות... מקבלים שוחד על זה ?... (ל''ת)

    משטרה מדליפה? למה?, 17/10/09 16:27

  • 11.

    '' לא היו סימנים מקדימים ''...היו !!! הסבתא התקשרה למד''א והמשטרה .לא בא (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 17/10/09 16:22

  • 10.

    אלוהים אדירים מה שהכל קורה בעולמנו - יהי זיכרם ברוך (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 17/10/09 16:22

  • 9.

    דילול עצמי של נגע זר בעמנו! (ל''ת)

    שעושה רק צרות, 17/10/09 16:19

    • חבל שאמא שלך שכחה לקחת גלולות

      ד''ר אברבנל, 17/10/09 16:28

      אני בטוח שגם היא מצטערת על הלידה של אומלל כמוך.

      • לדוקטור: תבדוק אם יש כדורים נגד טמטום (ל''ת)

        ןתתחיל לקחת, 18/10/09 00:54

    • one of the most racist remark i ever heard, shame on you! (ל''ת)

      yaya, 17/10/09 16:32

    • נגע זר?

      אחד מכפ''ס, 17/10/09 16:37

      אבל הם יהודים וכנראה יותר ממך.

      • אתה מוכן להסביר מה זה ''יותר יהודים''? או שאתה יהודי

        או שלא, מספיק עם הדיבור האגרסיבי הזה, 18/10/09 00:57

        ואם הם נוצרים, גם אז הם ''יותר יהודים''?

    • נגע יותר זר ממך, קשה לדמיין. אתה נגע זר לאנושות בכלל. (ל''ת)

      בני, 17/10/09 16:37

    • אנשים כמוך הם הסיבה לכל ''החושך'' שיש בעולמנו ..ואתה עוד בטח חושב.....

      נולדתי בישראל יהודי, 17/10/09 16:43

      שאתה ''עם סגולה'' לא ?
      אם רק היית קצת מבין היית רואה כמה אתה מרחיק את האור מעולמנו
      אפס!!!

    • הנגע הלא זר בארצנו הוא

      בר כוכבא, 17/10/09 16:49

      הגזענות, הרדידות והבורות.

    • אני לא יודע על איזה דילול אתה מדבר אבל כשאמא שלך ואבא שלך בני דודים אז

      ד''ר אברבנל, 17/10/09 17:01

      כשנולד להם ילד, האונה הימנית במוח מדוללת ביותר.
      ואני מניח שמהמקום שממנו באו הוריך היה נהוג להתחתן בתוך המשפחה. זה מנהג שנלקח מהאסלאם והיהודים בארצות ערב (צפון אפריקה למשל) אימצו, ונהגו להתחתן בתוך המשפחה.
      ככה שאני לא כועס על מה שאתה אומר.

      • דוקטור נראה ששכחת את הכדורים היום (ל''ת)

        אברבנל? אולי זה מרמז משהו, 18/10/09 01:00

    • IQ of fly

      moti, 17/10/09 17:17

      sadly you are a a part of Israeli subculture

    • הדבר הכי טוב שקרה למדינה מאז שהוקמה...

      גדעון, 17/10/09 17:18

      ...הוא העליה מרוסיה, שהשביחה את ההרכב הדמוגרפי של ישראל, שנפגע קשות מאז העליה ההמונית של יהודים ערבים, בעיקר מצפון אפריקה, שפחות או יותר שמה את חלומו של הרצל למדינה מתקדמת ונאורה עבור היהודים - לאל. חבל שלא באו עוד מרוסיה. כמה שיותר חילוניים, יותר טוב. ולא מעניין אותי אם הסבתא שלהם היתה יהודיה, נוצריה או בודהיסטית.

      תראה איך הם השתלבו ומפרנסים את עצמם בכבוד. ואתם לא מפסיקים להתלונן - עוד משנות החמישים לא הצלחתם להחליף דיסקט.

      ולגביך, נסה לא להתרבות יותר מדי, כמו שמקובל אצלכם. לנו, הישראלים הותיקים, וגם אלה שמקרוב באו מרוסיה, נמאס לסבסד את גורי הפרזיטים, בוחרי ש''ס לעתיד, שאתם משריצים.

      ולפני שמאשימים אותי בגזענות, אין פה שום עניין של גזע. רק של תרבות עליונה ותרבות נחותה. יהודי דתי מזרחי שמתנער מ''תרבות'' המוצא שלו ומחליט להצטרף לעולם המודרני, יבורך. אני נשוי לאחת כזו. אני גם יכול להיות אחיו של ערבי פלסטיני, בתנאי שהוא חילוני ונאור. אני בטוח שאתה לא, כי אתה ושכמותך הם הגזענים בינינו.

      • שאמא שלך גם תשתכנז

        מזרחית גאה, 17/10/09 18:32

        אם אתה חושב שהמזרחיים נחותים אז אתה חי במציאות אחרת למזרחיים יש את התרבות הכי עשירה וגם אוכל הכי טעים היית מת להיות מהעדה שלנו כנראה שאתה אחד שחייו אומללים ואשתך ממרמרת אותך ואולי גם הולכת עם השכן המזרחי שגר מעלייך אחת מזרחית גאההההההה!

      • אתה ושכמותך, הגזענים החמורים ביותר

        נופר, 17/10/09 18:33

        זה שהקדשת פיסקה שלמה כדי לומר שאינך גזען, לא מוחק את שלושת הפסקאות הקודמות שניראות כאילו צוטטו מתורת הגזע.

        השימוש הבוטה שלך במילים כמו ''אתם'' ''אצלכם'', עושה הפרדה מוחלטת בן גזע אחד, שאתה שייך אליו לבין גזע אחר. ההכללה ברורה, גסה ולוקה בבורות ופרימיטיביות (שאתם כל כך מתיימר לשייך ''לנו'').

        הביטויים העילגים שלך כמו ''לא הצלחתם להחליף דיסקט'', ''פרזיטים'' ''מצביעי ש''ס לעתיד''.
        וכמובן החמור מכולם ''תרבות עליונה'' (שהיא כמדומני, נחלתך) מול ה''תרבות הנחותה'',''שלנו''.

        גזען מאין כמותך, המוח שלך חשוך, הדעות שלך מקובעות. אתה הגזען הנוראי ביותר.
        הצורך שלך לצאת חוצץ מול הגזענות לעלייה הרוסית, ע''י גזענות לעלייה מצפון אמריקה- פתטי ומעליב, בעיקר את עצמך.

        תתבייש.

        *הכותבת הינה אתאיסטית גמורה, ויהודיה-ערבייה, להגדרתך.

        • נופר היקרה

          גדעון, 18/10/09 01:17

          תגובתך היא היחידה שראויה איכשהו לתגובה.

          אם את אתיאיסטית גמורה, אז חילצת עצמך מהתרבות שאת, או הוריך, צמחתם בה, ושהאתיאיזם כמעט שאינו מוכר בה. אני מעריך אותך מאד על-כך, וזאת ההוכחה לכך שאינני גזען.

          כאמור, גם אשתי יהודיה-ערביה. אם מישהו רואה בכינוי זה פגיעה, זה רק משום שהוא מתבייש ברקע שלו. מדוע אני יכול להיות יהודי-רוסי, נניח, ולא להיפגע?

          נופר, לקבוצות אתניות שונות יש מאפיינים שונים. אם אומר שהשבדים דומים לאיטלקים, ושהיפנים דומים לצרפתים, אז אני שקרן. ומאידך, אם אצביע על מאפיינים של אחת הקבוצות, זה לא עושה אותי גזען. אני עושה אבחנת אמת. אבל אם אני מפלה לרעה פרט, או קבוצה, בגלל שיוכה האתני, אז אני גזען. וכזה אני לא.

          העולם צבוע, נופר, וגם את. אם אומרים עלינו, היהודים, שאנחנו אוהבים כסף, דואגים רק לעצמנו, ויש לנו אף גדול, אז אנו צועקים ''גזענות''. למרות שהכל נכון - בהכללה כמובן, לא כולם. אבל אם אומרים עלינו שאנחנו אינטליגנטים ובעלי חוש-הומור, אז זה בסדר. יקירתי: אם איפיון שלילי הוא גזענות, גם אפיון חיובי הוא גזענות. ואני - לא גזען, אבל גם לא צבוע: פשוט אומר את האמת כפי שהיא.

          • להגיד ''יהודי ערבי'' זה אוקסימורון כמו להגיד ''יהודי נוצרי''

            מסכנה אשתך, 18/10/09 03:04

            ''יהודי רוסי'' זה איזכור של ארץ המוצא ולא של הדת, הבנת סתום בלחץ?

          • אתה גזען ששונא מזרחים ודתיים רק כי הם שונים ממך (ל''ת)

            ~~, 18/10/09 04:45

      • גדעון אתה לא יותר טוב ממנו כולך נוטף שינאה וכעס ..... (ל''ת)

        חרטטן, 17/10/09 18:55

      • גדעון גזען שונא מזרחים ומכליל

        &&, 17/10/09 19:29

        בגלל אנשים כמוך המדינה נראית ככה.כמה שנאה נגד כל המזרחים האם כל המזרחים אותו הדבר.

        • מזל טוב, מזל טוב: אחרי אינסוף טינופת על הרוסים, הצלחתם לעצבן מישהו

          אז כשעונים לך באותו מטבע פתאום אתה קופץ, 18/10/09 00:42

          בוא נשמע אותך מתנער מהגזענות המזרחית שמככבת פה

      • לכל המזרחיים הנעלבים

        גדעון, 18/10/09 00:53

        אענה לכולכם יחד כי אין אף תגובה בודדת שראויה להתייחסות רצינית. כולן נכתבו מתוך התרסה שקל מאד להבחין ברגשי הנחיתות שמניעים אותה.

        לי נשבר להיות ''פוליטיקלי קורקט'' בנושא הרב-תרבותיות. יש תרבויות עליונות ויש נחותות, נקודה. לא כל התרבויות שוות ברמתן, בעומקן ובעושרן. התרבות היהודית המזרחית היא נחותה. גם התרבות היהודית האשכנזית, שאבות אבותי השתייכו אליה, והיום היא קיימת רק בחוגים חרדיים, היא עלובה, ובניגוד אליכם, אין לי בעייה לומר זאת. התרבות המערבית, החילונית וההומניסטית היא עשירה ועמוקה לאין ערוך, ובהחלט גם עליונה. מה שיש לכם המזרחיים הייתי מכנה לכל היותר מסורת, אולי פולקלור. המילה ''תרבות'' קצת גדולה עליה.

        האם הייתם מוכנים לומר שתרבותו של שבט נידח בג'ונגל היא שוות-ערך לתרבותכם? ודאי שלא. אז תתגברו על יצר הכבוד האובססיבי שלכם והביטו למציאות בעיניים: אתם רחוקים מראש הפירמידה.

        אני לא גזען, כי מעולם לא שפטתי אף אדם על-פי מוצאו, אלא רק על פי התרבות אותה הוא אימץ. ואם הוא נולד לתרבות נחותה ולא השכיל לחלץ עצמו ממנה (כמו סבא שלי בתקופת ההשכלה), אז אכנה את תרבותו בדיוק כפי שהיא: נחותה.

        • טוס לאירופה גזען ומתנשא (ל''ת)

          123, 18/10/09 02:36

      • גדעון = מסוג השמאלנים ההזויים ששמו להם למטרה

        להרוס את כל מה שטוב במדינת ישראל, 18/10/09 01:02

        מלא שנאה מיותרת ואהבה לגויים.....

        • גדעון לך לחיות עם הערבים חבריך הטובים

          123, 18/10/09 02:39

          אנשים כמוך מתנשאים וגזענים הרסו את המדינה .תתנצר וזהו כי מי שחלילה מזרחי,דתי או ימני הוא נחות כי להיות שמאלני זה להיות נאור לשנוא מזרחים ולהעדיף ערבים ותמיד להאשים את היהודים במצבם.

      • לסיכום, רבותי

        גדעון, 18/10/09 09:40

        שוב זכיתי לבציר נוסף של תגובות אוטומטיות-רפלקסיביות שאינן אומרות דבר של ממש, ורק מחזקות את השקפותי.

        רק שתדעו: בין חברי, ובאוכלוסיה בכלל, יש המון, כן, ממש המון יהודים ממוצא מזרחי שאמצו את תרבות המערב החילונית ההומניסטית: הערכים האוניברסליים, הפילוסופיה, הספרות, המוסיקה, האמנות, המדע והחקירה. והם חושבים בדיוק כמוני. זה לא אומר שהם לא אוהבים את הוריהם, זה אומר שהם פשוט התקדמו הלאה, ובחיים לא יחזרו.

        המושג ''להשתכנז'' הוא שגוי. הם לא אמצו את תרבות השעעטל היהודית-אשכנזית. הם ''התמערבו'', כמו שעשה סבי, שהיה עילוי בישיבה עד שבגיל 18 עמד על דעתו וזנח את הדת.

        איך זה עושה אותי גזען? יש בין המזרחיים טובים ורעים, חכמים וטפשים כמו בכל עדה אחרת. אבל בפעם האלף, התרבות שלהם, נוסח ש''ס, היא נחותה לעומת תרבות המערב, וזה עוד בעדינות. ומי שמתעקש לדבוק בה, כמו הטינופת שקרא בהודעה הראשונה ברוב חוצפתו וטמטומו לרצח המשפחה ''דילול עצמי של נגע זר'' הוא מייצג נאמן של אותה תרבות נחותה, חשוכה וגזענית שלתוכה נולד ולא השכיל להתנער ממנה. את תגובתי הבוטה הוא הרויח ביושר.

        יותר לא אכתוב.

        • אתה מלא שנאה כלפי דת ודתיים

          ~~, 18/10/09 10:15

          וחושב שהם נחותים רק כי הם חלילה מאמינים.מה אכפת לך כל אחד ואמונתו זה לא הופך אותם לנחותים רק כי הם לא כמוך תלמד לקבל את השונה במקום לחלק אנשים לגזעים עליונים ונחותים מזכיר את תקופת השואה שהיהודים נחשבו לנחותים.לא ברור מהיכן שנאת המוות כלפי דת ודתיים תן להם לחיות את חייהם במקום לשנוא אותם אתה אדם מלא שנאת חינם.

        • גדעון אתה צודק ב% 1000 (ל''ת)

          אתה צודק ב% 1000, 18/10/09 11:00

  • 8.

    אני הייתי בודק לגבי אפשרות של משפחות פשע

    מושון מחולון, 17/10/09 16:17

    לא צריך להיות בעל חובות או מסוכסך עם מישהו כדי שמשפחת פשע תתנכל אליך.
    מספיק שיהיה לך עסק מצליח שהם רוצים להיות בו ''שותפים'' מעבר לסתם רמה סבירה של ''פרוטקשן''.
    זרקו רימון לבית של חבר שלי ברמת פולג בדיוק מהסיבה הזו.

  • 7.

    ל-2

    ..., 17/10/09 16:15

    מדובר פה ברצח שישה נפשות, בינהם 2 ילדים קטנים, ומה שאת מעוניינת לדעת זה למה לרוסים יש אותם שמות?הבורות ממש חוגגת.

  • 6.

    עכשיו שיחקרו את הסבתא ויתנו לה לפחות 20 שנה (ל''ת)

    שולה מית , 17/10/09 16:13

    • היא כבר קיבלה עונש מוות - את לא קוראת? (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 17/10/09 16:23

      • שולה מת

        מורדי, 17/10/09 16:54

        רק מנסה לשעשע אותנו כאן,
        לטעמי ,נסיון פאטתי.

        • דווקא אותי היא מצחיקה

          עופר, 17/10/09 17:29

          בהחלט בחורה עם חוש הומור .
          הייתי אפילו שמח להכיר אותה . . .

          • כן היא מאלו שמצטלמים בזירה של פגועים ועושים פרצופים למצלמה (ל''ת)

            גין גודל, 17/10/09 18:20

          • אני ראשון ש...רוצה להכיר אותה (( :

            אבו-דני, 17/10/09 18:31

            הלוואי שהרבה מבנות ישראל היו ברוכות בחוש הומור, לדאבוני רובן הינן misery guts

      • מיסכנים

        יויו, 17/10/09 17:14

        תיסתכלו על האבא אין מצב שזאת הסבתא

    • קבלי פרס כפול!

      ורה, 17/10/09 16:25

      הסבתא לא בחיים...

      • איך קרו לה? (ל''ת)

        שולה מית, 17/10/09 16:35

    • אי-אפשר לחקור אותה,היא מתה (ל''ת)

      oritosh , 17/10/09 16:25

  • 5.

    זכרונם לברכה

    קובי, 17/10/09 16:11

    מה קורה פה במדינה מיום ליום קשה יותר
    מצב האלימןת בעם.

  • 4.

    ממש הסבתא, עוד מעט יגידו שזאת התינוקת (ל''ת)

    רוית, 17/10/09 16:08

  • 3.

    רושל??? איזה מין שם משונה לקרוא לילדה ישראלית???? (ל''ת)

    מוזרים......., 17/10/09 16:07

    • חצי מהעליה לא יהודים,מה ההפתעה? (ל''ת)

      ב, 17/10/09 16:19

      • אפשר לשמוע את השמחה לאיד בתגובות של מ. ומוזרים,

        עמי, 17/10/09 16:32

        בעיני אתם מייצגם את כל מה שמבחיל בישראלי המכוער: גס רוח, גזען, שמח מאסון של אחרים, מתאר לעצמי שאם לסבתך קראו פרחיה אן מסעודה, ולאבי סבך קראו סעיד או שמערלה או מנדלה אז מה? מגיע לה למות בגלל השם?

        • יש בתוכך גזען כמו כולם. (ל''ת)

          בשירותים היית היום?, 17/10/09 20:24

    • זה מה שמדאיג אותך בטרגדיה הנוראה הזאת? (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 17/10/09 16:23

    • זה מה שמפריע לך בחיים ? (ל''ת)

      פינטו, 17/10/09 16:27

    • please, the child is dead, now isn't the time for idiotic remarks (ל''ת)

      yaya, 17/10/09 16:29

    • במקומות אחרים השם הוא רויטל !!

      חבל, נראים משפחה נחמדה, 17/10/09 17:37

      אה ובמקומות אחרים הסבתא עדיין לא אשמה אלא סתם רצוחה כמו כולם !

    • במקום אחר כתוב ששמה רויטל (ל''ת)

      מישהו כתב בכתב לא ברור, 17/10/09 17:48

    • רושל-זה שם צרפתי במקור אך המשפחה עברתה אותו לרויטל

      חסוי, 20/10/09 15:52

      אם תקראו כתבות באינטרנט ותשימו לב לדברים הקטנים אז לילדה קוראים רויטל (רושל)

  • 2.

    למה לכל הרוסים יש את אותם שמות?

    שולה מית , 17/10/09 16:04

    דמיטרי, אלכס, ודים, טטניה, לודמילה ובוריס.

    • למה אמא שלך זו......

      ולדימיר, 17/10/09 16:18

      למה אמא שלך זו......

      • כי אין לנו כסף לשלם לאלכוהול של אבא שלך? (ל''ת)

        שולה מית , 17/10/09 16:37

        • הם רוצחים?

          למה יהודים, 17/10/09 16:46

          עם אף ארוך ושותים דם של ילדים קטנים בפסח ?
          ולמה הם גונבים את הכסף של כולם ?

      • תגובה מגעילה של רוסי שחייב לנבל את הפה ללא קשר

        בזה אתם טובים., 18/10/09 03:21

        לא מפתיע לשמוע על מקרים אגרסייבים כאלה, ברברים.

    • גם חכם וגם יפה

      מותק, 17/10/09 16:21

      אתה צודק, מחמוד

    • מזל טוב! זכית בתגובה הטיפשית של החודש!

      ורה, 17/10/09 16:24

      כי יעל, מיכל, משה, אורי, ענת וכד' הם שמות מאוד ייחודיים...
      שלא לדבר על מוחמד ואחמד אצל הערבים.

      רוסיה שקוראים לה ורה.

    • לרוסים לפחות שמות רוסיים מקוריים, לכם- דון, שון, סאני ועוד חיקויים. (ל''ת)

      קוזאק שנגזל, 17/10/09 16:29

    • הם לא רוסים,

      מוצי, 17/10/09 16:30

      הם אולי יוצאי רוסיה,

    • תתבייש לך.

      שטילוב., 17/10/09 16:32

      אז מה אם אני רוסי אני אשם?

    • למה כל כך הרבה אפסים מגיבים כמו חלאות למקרה כל כך נורא? (ל''ת)

      אסף, 17/10/09 16:33

    • התבהמולה...

      שולה שילשולה, 17/10/09 16:54

      למה שלא תקראי ספרים קצת,שולשולה!!!!!!!!!!!!

    • יש לך בעיה כלשהי גם עם השם שלי ? (ל''ת)

      אנה, 19/10/09 19:55

    • עדיף רבקה???עד שאומרים את השם אפשר להחנק (ל''ת)

      חסוי, 20/10/09 15:50

  • 1.

    יש צורך דחוף להושיב את המדינה כולה מול פסיכיאטר קליני . (ל''ת)

    אבו יסמין, 17/10/09 16:01

    • אין סיכוי

      פסיכולוג, 17/10/09 16:57

      לשפר מישהו שלא מבין כי יש לו בעיה.

    • כולם לפסיכיאטר כולל ניחוח יסמין

      דנה. גרין, 17/10/09 22:08

      נא הקפד להצטרף עם כל השאר אל מול כיסא הפסיכי...