• 102.

    תיקון קטן - המחתרת הכורדית היא PKK ולא PKP (ל''ת)

    נכדה של טורקים, 18/10/09 18:59

  • 101.

    כנסו

    יוסי, 18/10/09 16:21

    להקים מישרד הסברה שבין דרור ימיני יעמוד בראשה ויפה שעה אחת קודם ממתין לתגובות

  • 100.

    ימיני, אולי תחליט כבר:

    אלעד דקר, 18/10/09 11:44

    זה בסדר לקיים יחסים עם טורקיה למרות הפשעים שלה או לא?
    ההגיון שלך שזה בסדר כל עוד הטורקים מתעלמים מהפשעים שלנו פשוט לא מוסרי!!!

  • 99.

    כרגיל, נהנה לקרוא אותך. עשית תחקיר מצוין על הכורדים!!! (ל''ת)

    ציוני, 18/10/09 11:21

  • 98.

    נהנה כל פעם מחדש לקרוא אותך-מדוע אינך הולך לפוליטיקיה

    יונתן, 18/10/09 10:15

    שם תוכל באמת להשפיע

  • 97.

    בן דרור- אשרייך- כל מילה זהב! (ל''ת)

    ד''ר ישראלי, 18/10/09 09:37

  • 96.

    למה כבר אפשר לצפות מקיצוניות דתית המוזנת ע''י רגשי נחיתות ? (ל''ת)

    רפניל , 18/10/09 09:21

  • 95.

    מאמר עיניני!!!!!!!!!!

    ירון, 18/10/09 09:07

    כל הכבוד מאמר עיניני מדויק איכותי ולא מתלהם בדרך הזו צריך לדבר עם הטורקים

  • 94.

    לעצור את זרם מהגרי העבודה לישראל. שמישהו יתעורר למעלה !!!!!!!!! (ל''ת)

    מירה, 18/10/09 08:45

  • 93.

    אין מדינה בעולם ביחס שבין מדינת הלאום למספר העובדים הזרים כמו בישראל !

    אזרח, 18/10/09 08:24

    אתמול שמענו כי מליון מהגרי עבודה חדשים ממתינים בסיני למעבר לישראל.
    זה מה שמטריד אותי ולא טורקיה .

    אנו נאבד את המדינה תוך מספר מועט של שנים !

  • 92.

    כל הכבוד ימיני

    אבי, 18/10/09 05:52

    לפרסם את זה בכל העיתונות העןלמית.

  • 91.

    די מגיע לנו מה שקורה עם טורקיה - שנים שתקנו על מה שקורה בכורדיסטן

    והתעלמנו משואת הארמנים וממה שקורה בקפריסין, 18/10/09 03:23

    חשבנו שעדיף לשתוק ולא להזכיר לטורקים מה הם עושים - העיקר ''שיתוף הפעולה'' המפוקפק אתם.
    והנה זה בא לנו כמו בומרנג לפרצוף.
    וגם עכשיו משרד החוץ ממלא פיו מים. איפה ליברמן כשצריך אותו? כנראה גם הוא כבר פוחד מתגובת השמאל הקיצוני המשוגע...

  • 90.

    ללא כותרת

    אני, 18/10/09 02:49

    נכון שזה מצחיק המוסר הכפול של הטורקים אבל לא יותר מזה שעמוס עוז כמעט זכה בפרס נובל...

    • לגבי פרס נובל לשלום

      צ''ל, 22/10/09 20:17

      בוא לא נשכח שגם ערפאת, הטרוריסט הרוצח המתועב זכה בפרס נובל אז ממש לא צריך להתיחס לכך ברצינות.

  • 89.

    לתרגם לטורקית ולשלוח

    יש לי חבר שיודע שתי השפות, 18/10/09 02:14

    אם משרד החוץ לא יעשה זאת, אעשה זאת אני.

  • 88.

    ויש להוסיף גם כי ירדן חיסלה 30 אלף פלשתינאים בספטמבר השחור ב 1970

    כרגיל מאמר משובח, תודה לך, 18/10/09 01:54

    ולא נתנה אזרחות וזכויות מינימליות לעבוד וחופש תנועה לא לילדי הפלשתינאים, לא לנכדים שלהם ולא לדור שלישי ורביעי שנולדו במדינת ירדן.

    ישראל היא זאת שפתחה את שעריה ונתנה לחלקם לברוח לגדה כשמלך ירדן המנוח טבח בהם.

    העיקר שהמלכה הירדנית המהוללת משמיצה את ישראל בכל במה אפשרית באירופה ובארה''ב, כשהיא לא מספרת מה ירדן עשתה לפלשתינאים.

  • 87.

    בן דרור ימיני שלום

    אדם, 18/10/09 01:22

    לגבי ילדי העובדים הזרים. אסור בשום אופן לגרש אף אחד מהם. זה לא מוסרי בעליל. רוצים תקנה, מכאן ולהבא. מדינת ישראל יודעת וידעה טוב מאוד מה נשים וגברים עושים יחד כשהם לבד עם עצמם, והיה עליה, לקחת בחשבון, את הילדים שיוולדו. לא לקחנו בחשבון, בעיה שלנו. מעכשיו זהו. מי שפה פה. אין מה לעשות נגד זה.

    ואם אתה מדבר בראש אינטרסנטי. כשאתה מגרש ילד ממולדתו, הוא הופך אוייב מושבע של מולדתו. אתה תלך מהעולם ואנחנו ניאלץ להתמודד עם התקוממות חסרת תקדים נגד ישראל שלא נדע איך לאכול אותה. הילדים הללו יהפכו לסופרים, אנשי תקשורת, דוגמנים וכו' - לא תצא מהם ראש. לא, כי מבחינתם, ובצדק, המגרש הוא האיש הרע. המגרש הוא, בנינו, באמת האיש הרע.

    ובעניין טורקיה, כלל לא הייתי מציף את איומי הטורקי לתודעה. פשוט וקל. סדרת מופת, פי אלף יותר טובה ומושקעת, שמספרת רק ואך ורק את האמת על מעלליה של טורקיה, תעשה את העבודה יופי יופי, שלא ישחק לי אותה צדיק-גועל נפש!

  • 86.

    בן ימיני - הוא יד ימין של ההסברה הישראלית

    ספינר, 18/10/09 00:24

    כי הוא דובר אמת
    יישר כוח
    מחיל אל
    חיל

  • 85.

    הסרטן האיסלמי מרים ראש !

    פיטנה, 17/10/09 23:54

    ישראל סופגת ראשונה...אירופה אדישה!
    בארה''ב נשיא מוסלמי !
    האו''ם נישלט על ידי הערבים !
    וכולנו ליפני מלחמת דת חדשה!

  • 84.

    בן דרור: לא תרגמת לאנגלית? לא כתבת! (ל''ת)

    משכנע את המשוכנעים, 17/10/09 23:50

  • 83.

    טורקיההצתרפה לגוש האיסלמי ראדיקלי בחסות איראן וסוריה !

    הסרטן האיסלמי, 17/10/09 23:31

    http://www.youtube.com/watch?v=m6BQUvK_6C4

  • 82.

    כל כך צודק בפסקה האחרונה

    פנדה, 17/10/09 23:02

    לגבי ילדים הזרים למשל, מצד אחד מגרשים ומצד שני מכניסים כאלה כמויות ארצה, שכבר לא יהיה ניתן לגרש. אלי ישי בעצמו טען שכמה האלפים שבהם מדובר הם לא העניין. העניין הוא הרי במדיניות הלא שפויה שמכניסה כמויות של עובדים לארץ, שלפעמים תוך ימים מגלים שבכלל לא זקוקים להם או ששיקרו להם והביאו אותם בויזת תייר בלי עבודה. ואז מתפלאים למה יש שוק שחור עצום של עובדים, שגם פוגע בסוף בעובדים החלשים הישראלים.

  • 81.

    המסר של ימיני לכל מבקרי ישראל: ''הכל עובר אליכם וקקה בידכם'' (ל''ת)

    הגננת, 17/10/09 22:40

    • זו הגרסה האינפנטילית למשפט ''טובלים ושרץ בידם''

      חגי, 18/10/09 02:01

      וכן , ימיני צודק לגמרי . מה לעשות לילדים צריך לדבר כמו לילדים .

  • 80.

    צריך להבין שבטורקיה מסתיים עידן הדמוקרטיה הנאורה יחסית מיסודו של

    איש מרכז, 17/10/09 22:37

    כמאל אתא טורק.
    העם הטורקי בוחר להצטרף לשאר העולם החשוך של האיסלם - ולפיכך הזהירות המוגזמת בה הלכנו כמו שאר מדינות המערב בביקורת על טורקים איננה רלוונטית יותר.
    שנים רבות קיוו במערב שהמודל הטורקי יתפשט למדינות מוסלמיות נוספות - אבל משנסחף העם הטורקי לאיסלם החשוך הגיע הזמן להוריד את הכפפות ולהשיב מלחמה _ תעמולתית - שערה.
    האם יש מנהיגות בישראל שלא מוחלת בצורה גלותית על דברי הבלע של הטורקים ומעשיהם?

  • 79.

    לא מבין למה אין אף ארגון ישראלי שיתבע את הפושעים האלה בהאג???? (ל''ת)

    מאוד פשוט..., 17/10/09 22:33

  • 78.

    כל מילה בסלע

    אני, 17/10/09 22:22

    מדוייק להפליא.

  • 77.

    hnhbh (ל''ת)

    k.a.r, 17/10/09 21:55

  • 76.

    בואו להפגנה בקריאה לממשלה לא לסגת מהחלטתה להחזרת הזרים לארצותיהם.

    ועד פעולה שכונות התקוה ושפירא, 17/10/09 21:09

    ועד פעולה שכונת התקוה ושכונת שפירא קורא לכם לבוא להפגנה נגד השמאל והתקשורת, וקריאה לממשלה לא לסגת מהחלטתה להחזיר לארצותיהם את כל הזרים וילדיהם.
    ההפגנה תתקיים ביום שני הקרוב בשעה 19.30 בצומת הרחובות אצ"ל/ ההגנה (הכניסה לשוק התקוה). הביאו דגלי ישראל וכרזות (לפי טעמכם).
    זה לא מוסרי לבוא לארץ זרה כדי לעבוד בה באופן זמני, להוליד ילד ולדרוש אזרחות. אין זה "גירוש". אפשר לגרש רק מי שזו ארצו. הם מוחזרים בכבוד לארצותיהם.

    • יישר כוחכם (ל''ת)

      א''מ, 17/10/09 22:42

    • לא מספיק להפגין בשכונת התקווה, כיכר רבין זה המקום. ביבי חייב להחליט.

      אעלק מדינה יהודית, 18/10/09 05:31

      ש להפגין מול משרד ראש הממשלה ולשאול אותו האם עלינו לחפש מפלט במדינה אחרת או שהוא מתכוון להשקיע כמה דקות כדי לארגן אניות שיחזירו את האפריקנים לארצם.

      ביבי תבחר אם להיות בגין או ציפי.

      יש לך אפשרות להרשם בדפי ההסטוריה כמציל המדינה או כהורס המדינה, קבל החלטה ובצע בתמיכת העם. לבגץ לא נאפשר להתערב כי מדובר בחיינו.

      והמליון שמחכים בסיני יבינו שכשיגיעו לארץ יחכה להם אוטובוס עם מזגן וסנדביצים שישים אותם על אניה שתחזיר אותם למדינתם האסלאמית.
      השלטון עושה הכל להשכיח את הבעיה האמיתית מתוך דאגה לשלטונו.

      גולדסטון וארדואן זה מפלט השלטון מהבעיה העיקרית.

  • 75.

    בן ימיני למשרד החוץ ומיד! הייתי מחליפה אותך בשמחה את ליברמן ושמה אותך! (ל''ת)

    קוראת קבועה, 17/10/09 20:48

  • 74.

    בגלל בג''ץ וגל''ץ

    בגין, 17/10/09 20:38

    לא יתכן שמעצמת היי-טק ומוזיאון התרבות האנושי, תיאלם דום כשהיא ניצבת על פודיום עצמאותה, ותהפוך אותו לכסא נאשמים בעצם שתיקתה, בהתיימרותה לשוויון זכויות הרסני-עצמי, מעדיף אויב. האם תופקר ההסברה לתקשורת?
    אני מציע לייצא את התקשורת לפריפריה, אולפן מדיה לכל ילד, אזרחות ולימוד תורת הביטוי באינטרנט.

  • 73.

    אין מנוס - המערב נגד האיסלם המטורף

    רוני, 17/10/09 19:52

    וצחוק הגורל - מי שילחץ על הכפתור יהיה אובאמה, הליברל הדמוקרטי השחור הצבוע והצבעוני.

  • 72.

    אולי הגיע הזמן שנפסיק לחפש אצלם צדק

    דנה הלוחמת בצביעות, 17/10/09 19:52

    ולא רק אצל המוסלמים גם באו''ם ובאירופה ונבין אחת ולתמיד שבמקום שחיסלו כמעט את כל יהדות אירופה ורדפו יהודים במשך דורות רק בגלל שהם יהודים אין שום סיבה שישפטו משפטי צדק , זה מאוד דומה ל- ''סוחר מוונציה'' וגם וויליאם שייקספיר היה אנטישמי גדול וזה תאם מאוד את תקופתו , לא לחינם היתה שואה דווקא באירופה ולא בשום מקום אחר בעולם. אסור לצפות למשפט צדק ממי שרוצה במפלתך.

  • 71.

    תורכיה והמאפיה הרוסית

    שוב?, 17/10/09 19:51

    אפשר 'לרדת' על תורכיה, ובצדק; אבל מהאכזריות שלה טועמים גם מהרסיה ופושעיה, בעוד אצלנו פונקציונרים ממליכים פוליטיקאים אימפוטנטיים או משולמים.
    חברה חילונית דמוקרטית לא יכולה להוות כיסוי לניהול אנמי, נגרר, אנטי לאומי-חברתי. התקווה בממשלה החדשה- ברובה- היא סימון דרך לממשלת מומחים חותכת מפלגות. זה חייב לחלחל גם למערכות חקיקה ושירות ציבורי.

  • 70.

    תורכיה והמאפיה הרוסית

    מה??, 17/10/09 19:36

    אתם שואלים מה הקשר, אבל כשימיני מצביע על הזנחות וכשלים שונים התברר הקשר:
    (ראש) ממשלה שמנהל טיפול רק בזירה הבוערת ביותר יפול גם יפיל. להגיב מול תורכיה ודוח גולדסטון זה בוער, אבל אנחנו כבר מתבשלים בסחטנות ואלימות שחוברת זו לזו:
    ערבים לאומנים חוברים למשפחות פשע, מערכת משפט ותקשורת מסואבים (שדואגים רק לגולדסטונים) השאירו את נושאי הפשע ובניית החברה בפריפריה למשיח. אז אולי המשיח הוא שחור... בואו נשכנע את המאפיה הרוסית.

  • 69.

    אתה אוריינטאל גזעני אבל לא תורכי. יחי ההבדל הקטן.

    יריב א. , 17/10/09 19:34

    מתי תתחיל להבין שמשהו לא בסדר בצד שלנו? מתחיל תתחיל להבין שאנחנו מבודדים את עצמנו מכל מדינות העולם? מתי תבין שאנחנו צועדים באון להיות מדינת אפרטהייד גרועה מדרום אפריקה?
    עשה טובה לעצמך וראה את הראיון עם ראש ממשלת ישראל ששודר היום בתוכניתה של דנה וויס. ואז הסתכל בראי וראה איזו דמות נשקפת ממנו לעומת ספאסטרו.

    • טען לך בשעורים ואתה עניתו בשיבולים

      רוני לוי, 17/10/09 19:55

      לאן תברח, יריב בן שכל? מה עוד נכניס לך לראש כדי להבין שהאיסלם העולמי הוא סכנה גלובאלית לאנושות? הרף לך מהשנאה העצמית. וענה תמיד לעניין, אל תתחמק.

      יריב, כזה חמוד כאילו: אין שלום, לא יהיה שלום, לא היה שלום, תתרגל, נאיבי מוטרף.

    • מוזר. לפני חודש או משהו אבו מאזן אמר :(ציטוט)''יש לנו מציאות טובה בגדה''

      והעיתונים היו מלאים על השגשוג שם, 17/10/09 20:09

      נכון שהוא אמר זה כדי להראות שלא בוער לו המו''מ והלחץ האמריקאי החד צדדי על ישראל מספק אותו..אבל אמר.

      בעזה יש להם אוטונומיה מוחלטת,והשלכות מהכרזת המלחמה שלהם על ישראל כולל ביטול כל ההסדרים שהיו במעברים שם.

      אין שום קשר או דמיון לדרום אפריקה.
      גם אם תחזור על זה מיליון פעם.

      תכניס לראש---
      לפי כל ההחלטות הבינלאומיות:
      ישראל צריכה לצאת מהשטחים תמורת התחייבות לשלום והסדרי בטחון.
      מישוואה עם 2 חלקים !(במידה ואתה מתקשה בהבנה)

    • אופנהיימר, הטיעונים שלך שטחיים ברמה

      שמאלן לשעבר, 17/10/09 20:21

      של נער בגנון.

      אבל זה בסדר, אנחנו יודעים שאדונייך במדינות הזרות הממנים את כספך רוצים שתמשיך להיות כאן כמו צלופח מורעל.

    • מתי תתחיל כבר להבין שהעולם שופט אותנו באמות מידה חסרות הגיון

      ומאפשר לכל שליט עלוב לבצע פשעים גדולים הרבה יותר?, 17/10/09 20:49

      עוד לא נמאס לך משטויותיך שלך? אולי קשה לך להפנים שלפעמים העולם לא ממש צודק? שיש כאן אלמנטים של שנאת יהודים לשמה?
      קשה להיות יהודי, זה נכון. אבל אתה תמיד יכול להתנצר כמו וענונו הקדוש...

    • יריב משלום עכשיו(?) אתה ממש קשקשן - בן דרור ימיני מטיף שנים להפרדת

      א''מ, 17/10/09 22:40

      אוכלוסיות,התווית גבולות וכל מה שירחיק אותנו ממדינה דו לאומית.
      אבל ככה אתם שם מוחות הכרוב מהשמאל - לא מקשיטבים ולא מביטים כי אתם יודעים הכל ולא זקוקים להסתמכות על עובדות.

    • אני חושב שכולנו מבינים היטב מה לא בסדר בצד שלנו

      פנדה, 17/10/09 23:05

      מה שלא בסדר זה שהצלחנו לגדל גידולי פרא אומללים כמוך, שמנצלים את האנרגיה שלהם - לא בשביל לבנות את המדינה או אפילו לעשות לביתם, אלא בשביל לחרב את הבית של כולנו ולכרות את הגזע עליו הם יושבים - עד שיברחו מכאן לחו''ל (ובודאי ימשיכו לפעול כדי למרר את חיי הנשארים). הבחירות הוכיחו שאתם מיעוט שבמיעוט, כל האינטילגנציה בשמאל עברה לימין או לכל הפחות לשמאל השפוי של בן-גוריון ומפא''י, רק שונאי ישראל אוטואנטישמים ממשיכים לעזור לאויבינו להפיץ שקרים ולפגוע בתדמית של ישראל, תמורת כספים מלוכלכים מאירופה.

      • עדיף שתשתוק

        א.א, 18/10/09 01:16

        ואם נעשו טעויות בעזה(שלא נאמר פשעים) , לא צריך לבדוק את עצמנו? נכון השמאל הוא מיעוט וגם שרית חדד נבחרה לזמרת העשור, אולי גם רם אורן צריך להבחר לסופר העשור ולמועמד לפרס נובל. ישראל היום גזענית,רדודה וראויה לכל גינוי.

        • השתלבת יפה במרחב.. (ל''ת)

          נאומי שיטנה, 18/10/09 08:00

        • שב בשקט, נאוריסט. בריתך עם האויב הערבי לא תשכח. (ל''ת)

          ר.בקצה, 18/10/09 09:39

    • אני מאוד נהנה לקרוא את תגובות האידיוטים שחושבים שאני אופנהיימר. (ל''ת)

      יריב א. , 17/10/09 23:41

      • ברור שאתה נהנה...ההוא הרבה יותר חכם ממך (ל''ת)

        ziontrain, 18/10/09 02:15

      • ברור שאתה נהנה. אחרת לא היית זקוק לפרובוקציות שרק מעידות כמה אתה זקוק (ל''ת)

        לתשומת לב..., 18/10/09 02:31

    • אז זהו, .....שלא.

      ASCH , 18/10/09 00:48

      קודם, קראו את הכתבה הזאת של דר' גיא בכור:

      http://gplanet.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=1068

      ואני מחזק מנסיוני: הייתי בחו''ל מספר פעמים בשנים האחרונות וראו הפתעה:

      .... אנחנו או ה''פלסטינים'' לא מעניינים אף אחד.

      העולם אינו נגדנו, ובעצמי כשסיפרתי שאני ישראלי קיבלתי רק דברי תמיכה ונחומים על המלחמה שכופים עלינו ועל הברבריות שלהם. כ-ו-ל-ל מ-ע-ר-ב-י-ם או ממוסלמים טורקים.

      יריב א, הוא איש קיצוני אנטי-ישראלי, שידבר בקול רם ויעצים כל שביב מידע שלילי על מדינתנו (ליתר דיוק- על עצמו).
      הגבתי ביום שישי על כתבה שדו''ח דולדסטון התקבל בוועדה לזכויות אדם באו''ם, והראיתי, שאין לנו מה להתרגש מזה. סיפרתי גם על השקרים שהזינו את העם האמלל שלנו לאורך שנות ה90, והוא וEHZ קפצו כנשוכי נחש על תגובתי זו. שמחתי לקרוא את דברי הבהלה של שני האנטי-ציונים האלו שלוו בגידופים וזעקות שבר, וציינתי בסיפוק: פגעתי בול בנקודה הכואבת לשניהם. השקרים, התעמולה, הכיעור והשנאה, הכל נחשף בתגובותיהם.

      הדיבורים על ''בידוד בינ''ל'' אינם יותר נכונים מנבואת EHZ שמר''צ תקבל 15 מנדטים והינם בגדר משאלת לב.

  • 68.

    כל ניסעה שלכם לשם מממנת את ההסתה

    ישראל, 17/10/09 19:25

    כל מי שנוסע לשם מכניס כסף לקופת המדינה הרשמית שמסיתה נגד בנינו שמחרפים נפשם למעננו, זה פשוט סדיסטיות מי שנוסע.
    פעם הבאה שאתם חושבים לעלו תעל המטוס תחשבו על הבן שלכם או של משפחתכם שיש סיכוי שמחרף מפשו עכשיו למענכם שאתם בחופשה והם טוענים שהוא רוצח תנוקות.
    די להשפלה העצמית!

  • 67.

    בישראל מובילים את המדיניות2ליצנים ביבי וליברמן שפשוט לא מתאימים (ל''ת)

    היכולות המדיניות והאישיות שלהם גורמים רק נזק=עובדה, 17/10/09 19:12

  • 66.

    אמת!!!!!!! (ל''ת)

    אמת, 17/10/09 18:56

  • 65.

    הבעיה היא אחרת - אני מברך על ההתרחקות מטורקיה

    נתן, 17/10/09 18:32

    השאלה האמיתית צריכה להיות, מדוע מדינת ישראל בכלל משתפת פעולה עם משטרים כאלה? מה, רק בגלל שהיא באיחוד האירופי? או שתגידו לי, ברית אסטרטגית. שיתוף פעולה צבאי. אנחנו לא יכולים להתנהל לבד בעולם הזה.

    מדינה יהודית צריכה לפעול ע''פ אמות המוסר ולא ע''פ אינטרסים פוליטיים עכשווים. נכון, שיתוף פעולה עם טורקיה מחזק אותנו כמדינה באופן פרקטי, אבל באופן מוסרי לטווח ארוך זה רק מחליש אותנו. לקב''ה דרכים משונות להראות לנו כיצד לפעול כמדינה יהודית.

    טוב שהקשרים עם טורקיה מדרדרים. אנחנו לא צריכים להיות חברים של משטר איסלאמיסטי שתומך בקיצוניים כמו החמאס, סוריה והאירנים. שלא נדבר על הפגנות הטורקים עם שריפות דגלי ישראל. זה חברים? מנהיג אמיתי היה אומר את דברי ימיני לפני אומות העולם (למרות שבן דרור היה מתנגד לכך) ואומר לארדואן - לך לכל הרוחות. כשהעם הטורקי יבחר מישהו אחר, אפשר לחדש את היחסים עימם.

    אני מצטער על הפעם שטסתי לטורקיה. לפחות זה היה מזמן.

    • טורקיה באיחוד האירופי? זה חדש!

      צ'יפופו לה מורל, 17/10/09 19:04

      כגודל השגיאה הכ''כ בסיסית הזו, כך שווים שאר דבריך הצדקנים והמתחסדים.
      אבל לא צריך להתפלא כי זה מה שצפוי מדתי. לא בקי, לא מתמצא, מוציא מסקנות מהנחות שווא.

      • שמע, זה מה שטוב בטוקבקים

        נתן, 18/10/09 01:14

        לא צריך לעשות עבודת מחקר לפני שאתה מגיב. האנונימיות שלך מאפשרת לך לטעות, ודי בקלות.

        צודק, הם לא באיחוד. אתה צודק ואני טועה. אני פשוט זכרתי את כל הדיבורים על הצטרפותם וכו'.

        למרות זאת, עדיין יש בתגובתי טענה מוצדקת לפי דעתי. אה, ודרך אגב - אני לא דתי.

    • אנחנו בקשר עם טורקיה כפי שהיינו(ונהיה) בקשר עם איראן

      פנדה, 17/10/09 23:15

      הקשר עם איראן לא הספיק להבשיל לפני שקרטר המטורף הוריד את השאה והמליך את חומייני, אבל הקשר עם טורקיה הוא על אותו בסיס - מדינה ערבית דמוקרטית שרוצה להתקרב למערב. העובדה שטורקיה מתרחקת כרגע מהמערב היא שיש שם כנראה שלטון מספיק חכם כדי להריח את הגל האיסאלמי השוטף את העולם ולהבין איפה נמצא הכח. ברגע שארה''ב, בעיניהם של האיסלאמיסטים, כבר נפלה, והראיס שלה השתחווה לראיס של סעודיה, ואחרי שאירופה כבר מזמן בפנים, איך יכולה טורקיה לשבת מהצד?

      ישראל מבודדת כרגע מהעולם, כי העולם החופשי איבד את ערכיו, יותר נכון האליטות באקדמיה ובתקשורת. התקווה שלנו היא הציבור האירופאי דווקא, שבוחר ממשלות ימניות יותר ויותר, בגלל הלחץ הדמוגרפי של המוסלמים. הדחייה שלהם את טורקיה היא שמסמלת בעיני ארדוגן את הטיית הכף לטובת הצד המוסלמי. השאלה היא מה יקרה בצבא, שהוא שומר החוקה והשליט האמיתי העליון - הב''צ של טורקיה אם תרצו. אם התעמולה והסחף יגיעו ללבותיהם של מנהיגי הצבא אז הקשר עם טורקיה יפסק, לרעת שני הצדדים.

  • 64.

    לא הייתה בעיה

    אייל, 17/10/09 18:28

    לא הייתה כל כך לאותם עיתונאים לגרש אלפי יהודים מביתם מעניין למה דמגוגים זולים

  • 63.

    BEN DROR,SENT ALL THIS KIDS TO THEIR COUNTRY,WE WANT A JEWISH STATE (ל''ת)

    TZIPI, 17/10/09 18:26

  • 62.

    טיאפ ארדואן - הנו ראש הממשלה, ולא הנשיא.

    תיקון עובדתי, 17/10/09 17:58

    הנשיא הנו : עבדאללה גול ( GULL ).

  • 61.

    בריחה מהדיון האמיתי

    ג'ורג', 17/10/09 17:51

    הטיעונים מהסוג שמופיע כאן מדי שבוע משולים לקובלנותיו של רוצח העומד לדין, כי היו רוצחים גדולים ממנו שכלל לא נחקרו במשטרה.
    אבל השאלה היא בעצם, האם הוא רצח הוא לא. והתשובה ידועה.
    דו''ח גולדסטון מונה 36 מקרים של פשעי מלחמה מזעזעים. תקיפה בפצצות זרחן של שכונות מגורים אזרחיות ושל שני בתי חולים. ירי והרג של אזרחים בשעת מנוסה.
    צה''ל ערך טבח בדם קר בכאלף וארבע מאות תושבים פלסטיניים, מתוכם למעלה מאלף אזרחים ועובדי הרשות, מאה נשים בגירות וכ-300 קטינים - ילדים וילדות.
    ומה שמזעזע עוד יותר - בחברה היהודית עדיין אין מחאה ציבורית של ממש.

    • איך הפלסטינים קוראים לפיצוץ אוטובוס עם 20 הרוגים?

      ''פעולה איכותית''?, 17/10/09 18:33

      מזל שאין חמושים וטילים ופגזים וחומרי נפץ בעזה.

      מעניין מה קורה לכל הגברים הצעירים עם כל הרובים וחומרי הנפץ והטילים וכו' שממלאים את מסכי הטלויזיה בימים רגילים-כשצה''ל פותח בתגובה צבאית.
      במטה קסם כל עזה הופכת לנשים ילדים ואזרחים עובדי רשות במנוסה.
      מאף בית לא יורים.
      אף רחוב לא ממלכדים.

      מי גנב מעזה את כל הצעירים הלוחמים?
      מה הם עושים שם עם כל חומרי הנפץ ?שמים בפיתה?

      אגב,מה בעניין 480 הפלסטינים שהחמאס חיסל ב 3 ימים בהפיכה שלו?
      פתאום היו גברים עם נשק?

    • מפוצצי האוטובוסים,בתי קפה,פיצריות,פרייבטים,סתם תור ברחוב (ל''ת)

      מצייצים.., 17/10/09 18:49

    • הדיון האמיתי הוא איך דנים בשקרים כ''כ מחוצפים?

      השופט, 17/10/09 19:08

      מר ג'ורג', לדעתי אתה חייזר צהוב ירקרק. אני לא צריך להוכיח דבר. ''ממילא זה לא יעמוד בדיני ראיות של בימ''ש'' (ציטוט ישיר מפיו של גולדסטון בראיון שנתן לפני כמה ימים). מספיק שגביתי ''עדויות'' מפיהם של אנשים (שידועים כשקרנים).

      זה הדו''ח. גם אם נתמודד איתו ונפריך אותו, אחרי הוצאת המון כסף, יבואו מחר עוד שקרנים מהצד הערבי ויפברקו דו''ח חדש. זה מאמץ סיזיפי ואינסופי. הוא ההתשה שאליה הערבים מתכוונים.

    • דווקא יש מחאה ציבורית

      תתפלא, 17/10/09 19:30

      קרא באתר הגדה השמאלית

    • חתיכת קשקשן, גולדסטון בעצמו אמר לפני 4 ימים שהוא לא יכול להוכיח דבר

      יהודי, 17/10/09 19:35

      ממה שהוא כתב בדו''ח בצורה רצינית (''הדו''ח לא היה עומד שניה בפני בית משפט'')
      ושזה סתם הייתה ''מפת דרכים'' בשביל ישראל ש''תבדוק עצמה''.
      בראיון לעיתון פורוורד.

      כותב הדו''ח עצמו אומר לך שמה שכתוב שם זה בולשיט.. אבל אתה בשלך, כי הדו''ח בשבילך הוא תירוץ בלבד..

      36 המקרים בדו''ח או שהם שיקרים או שמדובר היה בטעויות..
      למשל באחד מהם נאמר ש''לא היו חמאסניקים באזור וצה''ל היה בשליטה מלאה''

      בעוד שכתבה של TIMES מהזמן יש בן משפחה (קוראים למשפחה אבו רבד או משהו כזה אם אני לא טועה) שאומר שחמאסניקים ירו רקטות מהשכונה.

      ''צה''ל ערך טבח בדם קר בכאלף וארבע מאות תושבים פלסטיניים, מתוכם למעלה מאלף אזרחים ועובדי הרשות, מאה נשים בגירות וכ-300 קטינים - ילדים וילדות.''

      היחידים שצה''ל טבח בהם הם חמאסניקים שאותם הוא הרג במאותיהם, וצה''ל מוזמן לטבוח בהם כל יום

      רוב ההרוגים מתוך 1300 היו מחבלים, פחות מ250 קטינים, רובם נערים, חלקם הקטן ילדים.. שנהרגו מסיבה פשוטה -האסטרטגיה הראשית של החמאס הייתה להתחבא בתוך האוכלוסיה האזרחית.

      מהסיבה הפשוטה שאם הוא לא היה עושה את זה והיה מתמודד עם צה''ל בשטח פתוח הוא היה מחוסל ב5 ד'

    • אין שום דיון ב''פשעי מלחמה'' כי אין פשעי מלחמה.

      כבשה משיבה, 17/10/09 20:09

      אינספור אירועי עבר בהם למדנו כיצד הצד הפלסטיני-הצד שלך, מפברק ראיות ובודה יש מאיין מציאות חלופית (החל מ''טבח טנטורה'' ועד ''טבח ג'נין'') לימדו הציבור הישראלי היהודי להתעלם מקריאות ה''זאב-זאב'' הבאות מצדכם. גם אתה, כמעליל עלילות סדרתי הינך פן של בעיית האמינות הפלסטינית בקרב הציבור היהודי. גולדסטון, שהועדה שהסכים לעמוד בראשה קיבלה מראש מנדט מוטה פוליטית, נפל למלכודת השקרים הפלסטינית. לפני 27 שנה, טבח של פלסטינים ע''י נוצרים זעזע את ישראל והביא לפתיחת ועדת חקירה ממלכתית. אם כיום הציבור הישראלי לא שם קצוץ על צווחותיכם הרי זה משום שפשוט לא מאמינים לכם. לא לטענותיכם בדבר הטבח כביכול ולא לאפשרות לעשות אתכם שלום.

      • צודק. שלושת הבנות של הרופא מתל השומר נהרגו מתוך אקט של הגנה עצמית

        ג'ורג', 18/10/09 07:10

        וחמשת הילדים והילדות של משפחת בעלושה מתו מזיקנה. לאחר מותם הגיעו לזירה תועמלנים פלסטינים, והם דאגו שזה ייראה כאילו הילדים הופגזו בפצצות זרחן עד שהבשר שלהם ניתך עד לעצם.
        כל מי שירשום Gaza Massacre ביוטיוב או בחיפוש תמונות של גוגל, ימצא תמונות מחרידות. בנייני מגורים בעזה שהפכו לעיי חורבות, ואנשי חילוץ מוציאים מבין ההריסות גופות קטנות של ילדים.
        סימטא בעזה שמוצפת בדם ובצד ערימה של גופות וחצאי-גופות.
        פוטושופ ?
        ואולי, רק אולי, הדברים קרו באמת ?
        האמת היא שועדת החקירה של גולדסטון היא עניין פורמאלי לחלוטין. כל העולם יודע בדיוק מה קרה בעזה, חוץ מציבור קטן ונלעג של סופרמסיסטים יהודים מסוגו של המגיב לעיל. אנשים שהגזענות והזלזול בערכו האנושי של הגוי, העבירו אותם על דעתם ועל מצפונם.

        • אתה בתעמולה, לא ''בערכי אנוש''.פלסטינים פרצו לדירות

          ארבו לפרייבטים משפחתיים-וירו מטווח אפס בילדים, 18/10/09 08:05

          וקיבלו מחיאות כפיים וסוכריות

    • מהיכן הנתונים ?

      סטודנט, 17/10/09 20:48

      לגבי ההרוגים

      • הנתונים

        ג'ורג', 18/10/09 04:22

        אלו הם נתונים רשמיים של המרכז הפלסטיני לזכויות אדם المركز الفلسطيني لحقوق الإنسان‎ שאושרו גם בתחקיר של בצלם - נא קרא את הטור ''עופרת יצוקה: הקרב על התחקיר'' של שרית מיכאלי.

    • איך תסביר שמתוך 1400 הרוגים ''חפים מפשע'' רק 100 הן נשים?

      עמית, 17/10/09 20:55

      גם כן טבח....

      • לא הבנת

        ג'ורג', 18/10/09 04:42

        וגם אני שגיתי בניסוח - מצבת המוות היא למעלה ממאה נשים בגירות (למיטב זכרוני 112 בתום המבצע) ולמעלה משלוש מאות קטינים - 320 על פי בצלם (קרא ב-'Half of Gaza war dead civilians' באתר אלג'זירה). במניין הקטינים נכללים גם קטינות.
        שנית, צה''ל הרג במתכוון ובדם קר עובדי רשות שכלל אינם נושאים נשק - כבאים, שוטרי תנועה, צוערים - 180 עובדי הרשות נהרגו במהלך טקס סיום קורס צוערים של כל כוחות החירום הפלסטינים, במהלך היום הראשון להפצצות - מקווה שזה מסביר לך מדוע המספר הנמוך, לשיטתך, של נשים שנרצחו אינו עומד בסתירה לכך שהתרחש טבח איום.
        כדאי גם שתדע שטבח נחשב ככזה גם אם הקורבן מעז לשאת נשק, במיוחד כאשר נשק התקיפה הוא אלפי טונות של טילים ופצצות.

        • חבל שפלסטינים לא מדווחים מה הם (!) עשו בזמן המבצע (ל''ת)

          אין חצי דיווח מה הם עשו! נאדה.תביא נתונים עליהם!!, 18/10/09 08:10

    • יש רק טעות אחת:

      ASCH , 18/10/09 00:59

      ישראל איננה רוצח העומד לדין. לא דין של צדק בכל מקרה, אלא ''דין'' של משטרים אפלים רצחניים (קדאפי: ישראל אשמה ב...טבח בדרפור) ונחשלים.

      מי שעוד יעמוד למשפט העמים, הם אתם, בני דודנו האכזריים וחובבי הריבים. התקופה הזאת תזכר בדברי הימים בעתיד כאחת מתקופות השפל של חברה כלשהי באנושות כולה, כמו הכיבוש המונגולי הברברי, ההונים, הגרמים והקומוניסטים.

      בעוד כמה עשרות שנים, העולם הערבי כולו, כולל אותך ג'ורג', יעמוד למשפט העמים על האלימות שלכם, על השקרים שאתם מפיצים, על כל טבוחי האוטובוסים כאן, ובלונדון ובמדריד, ובניו-יורק ובהודו ובאפגניסטן ובעירק ובלבנון ובבאלי ובתורכיה. על נסיונות החתרנות נגד מדינות דמוקרטיות תוך שימוש בדמוקרטיה, על הנבערות, והנחשלות שלכם.

      החושך לא נשאר לנצח. וצריך ולו מאט מהאור בכדי לגרש הרבה מהחושך.

      הנכדים שלך עוד יזכרו את השנאה המטורפת שלך לעם שנתן לך מכל טוב ואתה באת וירקת לצלחת.

      יזכרו ויתביישו.

    • ג'ורג', תגובות כמו שלך משכנעות אותנו יותר ויותר שאין שום סכוי .

      ברח לך אל אחיך בארצות ערב, 18/10/09 02:23

      אין סכוי לדו קיום בשלום. ובזה אני כולל גם את הערבים המחזיקים באזרחות מדינת ישראל. אם תמשיכו לנקוט בעמדות קיצוניות המזדהות עם אויבינו, ותסרבו להכיר בכך שלישראל ישנה זכות להגן על עצמה, וזה כולל גם את הזכות להגיב ולהרתיע (והנשק שלנו טהור משלכם - אין אנו פוגעים באזרחים בכוונה תחילה כמותכם) בסופו של דבר לא תהיה ברירה, אלא, לומר לכם מא-סאלאם, ולשלוח אתכם למצוא את אושרכם בשאר מדינות ערב. שם תוכלו להמשיך להתבכיין על הנכבות.

    • אלף עובדי הרשות.... הרגת אותי, גורג. הם מילאו טופס 102?

      ר.בקצה, 18/10/09 10:11

      רק ברשותו של עם הטרור יש עובדים טרוריסטיים.
      ומה עם הכבאים המסכנים ושוטרי התנועה?
      אולי נברר אצל יהונתן דחוח הלוי?
      ובכלל, מה לערבי ולזכויות אדם? הרי המרחק בין שני המושגים כמוהו כמרחק בין תלמיד ישיבה וסטייק לבן.

  • 60.

    זו נבלה(טורקיה) ,אך זה לא הופך את ישראל לקדושה

    טובה, 17/10/09 17:02

    אתה ממשיך לתחזק את תחושת הקורבן הישראלי,כאילו מה רוצים מאתנו המנוולים האלה שפוגעים בסיטונות בזכויות אדם.טורקיה מטיפה ושרץ בידה,אך זה לא הסיפור כולו. ראשית,מעניין שאנו נזכרים בעוולות הטורקיות רק כשנוח לנו. כל עוד טורקיה לצדנו,אנו עוברים בשתיקה על הזוועות שעשתה לארמנים ולכורדים.
    שנית,הבקורת הטורקית היא נדבך אחד בסיפור העיקרי ששמו הכיבוש הישראלית ואת זה נוח לך ולנו להדחיק. ישראל היא דמוקרטיה מערבית ששולטת על מיליוני אנשים כבר 42 שנים והסתירההזו נראית לנו סבירה לחלוטין. אך מסתבר שכבר 42 שנים העולם אומר לנו בעדינות ובנימוס שהשליטה בשטחים,ובטח ההתנחלויות,אינן חוקיות,אך כל עוד זה מסתכם בדיבור,אנו ממשיכים בשלנו. כעת,שהמבצעים הצבאיים שלנו נעשים בקצב מהיר יותר,תשומת הלב העולמית מרוכזת בסכסוך כאן וישנה אי נחת גוברת והולכת מהצביעות הקלה שלנו:גם דמוקרטית וגם כובשת.
    זה מתחיל עם ארגוני זכויות אדם שאתה לועג להם,נמשך עם חרמות של ארגונים במערב,וזה ימשך ביתר עוצמה דווקא כשארה''ב תחליט לא ללחוץ עלינו ולעזוב אותנו לנפשנו עם הכיבוש,ההתנחלויות והמאחזים שעוד מעט נסיר.

    • את לא קולטת משהו

      תקשיבי טוב-, 17/10/09 17:55

      יש שטחים וכיבוש והתנחלויות,נכון?

      מעבר לזה,יש גם דרישות מדיניות פלסטיניות לתוך הקו הירוק.
      לתוך הקו הירוק!!

      בלי שימולאו דרישותיהם המדיניות(שטחים +קו ירוק!),הפלסטינים נוקטים אלימות.

      כלומר ליציאה מהשטחים יש 2 אלמנטים בו זמנית:
      1.החזרתם לפלסטינים.
      2.שיפור יכולת הפגיעה האלימה של הפלסטינים בישראל.

      הפלסטינים מכריזים שעד שלא ימולאו דרישותיהם המדיניות-לא יתחייבו לשלום והסדרי בטחון.
      דרישותיהם,כאמור,כוללות גם דרישות לתוך הקו הירוק-אלא שכל המכלול הזה נקרא ''הכיבוש''..

      בלתי אפשרי לצאת מהשטחים אך ורק כדי לשפר יכולת פגיעה בנו.

      **בעיית הפלונטר היא לא ההתנחלויות-אלא דרישות הפלסטינים לתוך הקו הירוק ,והמשך אלימות במידה ולא יהיה כרצונם.**
      ___________________________
      חוצמיזה את מדברת כאילו מעולם לא נוהל מו''מ רציני מטעם ישראל.
      היה בטאבה עם ערפאת.
      היה גם לא מזמן-אולמרט הציע לאבו מאזן אפילו יותר מטאבה.

      • עובד ברשת התגובות של המחבלים תוך התחזות ל'שמאל', כדי להכפיש את השמאל.

        מר ''טובה'' אינו יהודי. הוא, 17/10/09 20:12

        אחת ממטרות המחבלים היא לגרור למלחמת אחים. היזהרו!

      • קולטת ופולטת

        טובה, 18/10/09 09:48

        יש שטחים,כיבוש והתנחלויות ויש שאיפות של הערבים. הכל ידוע,השאלה היא איך אתה מתמרן במציאות הזו. הכיבוש ויותר מזה-ההתנחלויות-מלבים באופן קבוע את הסכסוך ואת הקיצונים בקרב הפלסתינאים. לישראל נוח המצב שבו צהל שולט בשטח,התושבים שם תחת שליטה\\כיבוש ויושבים בשקט ואנו ממשיכים לדבר(בלבד!) על שלום והסדר. אך העולם לא יקבל זאת לאורך זמן וודאי שלא הפלסתינאים(גל טרור יתחיל גם אם היום נדמה לנו שאנו יושבים על מכסה הסיר הרותח) ישראל צריכה להכריע מה היא רוצה: מדינה יהודית בחלק מא''י או מדינה גדולה בכל א''י עם מיליוני ערבים. או שניתן זכויות לפלסתינאים(מה שאנו לא מוכנים מטעמים הגיוניים)או שנתחיל לפעול ברצינות להפחתת גורמי השנאה וקודם כל להפסיק את ההנחלויות,להוריד מאחזים ולנהל מו''מ רציני עם הנהגת יו''ש.יתכן שהמו''מ יגיע למבוי סתום,אך אז חלק גדול מהבקורת עלינו ירד,כי האחריות תיפול גם על הצד השני. בכל מקרה, התנחלויות ומאחזים לא תורמים להרגעת המצב,אלא לליבויו ואת זה העולם מבין ומגיב.

    • מי כבש?

      כיבשה מנומרת, 18/10/09 00:35

      הוי טובה, טובה, לא מספיק להיות טובה (זה השם שכתבת), צריך גם להיות חכמה. אולי יותר חשוב להיות חכמה מאשר טובה, וזה כניראה חסר לך.
      מה הסיפור שלך הניקרא ''כיבוש''. הרי הכובשים הגדולים בהיסטוריה וגם בארץ ישראל הם הערבים.
      ב- 15 במאי 1948 פלשו 5 מדינות ערביות לארץ ישראל כדי לכבוש אותה בכוח צבאי. אז מה את מבלבלת במוח?

  • 59.

    ימיני משתלח במתנחלים והפר כל זכות של היהודים בקטיף. עכשיו הוא מגלג (ל''ת)

    עיניים ומשחק אותה מוסרי. ימיני אתה הבעיה בעצם., 17/10/09 17:00

  • 58.

    עיתונאי מסוים שכתב שישראל חייבת להכיר בזכות השיבה (של הפלסטינים)...

    Ehad Haam-Zionist, 17/10/09 16:56

    ככה כותב איש הסתה(מקארתאיסט צמרת)-לא איש הסברה: לא שם האדם, לא שם העיתון, אין קשר בין זכות שיבה לפליטים וגירוש ילדי זרים.....

    ולגבי תורכיה הבננו את המסר המרכזי:
    אתם רעים-ומאד-אך יש לישראל ולכם אינטרסים משותפים, אז אנחנו מתנדבים לשתוק....

    ...אבל....אם רק תעזו לצאת נגדנו נוציא לאויר העולם את כל הכביסה המלוכלכת שלכם.....

    ככה לא מדבר איש הסברה נקי כפים....

    • איך בדיוק צריך לדבר איש נקי כפיים כשהוא עונה לאנשים שאינם נקיי כפיים? (ל''ת)

      הגיע הזמן להשיב באותה מטבע ודי כבר להיות קדושים, 17/10/09 17:26

    • יותר חשוב

      שחר, 17/10/09 17:39

      שתנצל את כישרון הכתיבה שלךוהלהט כדי לקדם את האלטרנטיבה היחידה של שטחים (נסיגה משטחים מהגדה) תמורת שלום אמיתי עם ירדן.
      ולא תבזבז אנרגיות על האנטישמי מגמד השואה אטבו מאזן שדחק בנו להיכנס חזק יותר באחיו העזתים ומצד שני דוחק באו''ם שיאשימו אותנו בפשעי מלחמה .
      האופציה הפלסטינית צריכה להיקבר סופית ואנשי הפשרה והוויתורים הכואבים צריכים להחליף דיסקט ותמוף בהפרדה חד צדדית שץהיה מוכוונת כלפי הירדנים .
      2 גדות לממלכת ירדן

      • תודה על המחמאה-האופציה הירדנית הוכתה אנושות ב1974-ומתה ב1988 בידי שמיר

        Ehad Haam-Zionist, 17/10/09 20:11

        ההחלטה של הפיסכה הערבית ב1974 שאש''ף הוא המייצג היחיד של העם הפלשתינאי, שינתה את כללי המשחק-ומכת המוות של שמיר להסכם לונדון(פדרציה רדנית פלשתינאית תחת חוסיין על בסיס 67) אילצה את חוסיין לותר פומבית על הייצוג של העם הפלשתינאי-וכיום עבדאללה לא חולם אפילו להחזיר את הגלגל אחורה.

        אבו מאזן אולי חלש ומזגזג, אך מבנה ההסכם אליו חותר אובמה יאפשר יציבות(לפלשתין) ואי חתרנות או מלחמה(כלפי ישראל וירדן)

        • אולי

          שחר, 18/10/09 01:20

          תבין סוף סוף שצ'יקמוק שאנו מוכנים לתת לפלסטינים זה לא באמת מדינה ואולי עצם ההצעה והציפייה שהם יקבלו את הפשרה היא היא גזענית או אדנותית .
          מה זה מדינה מפורזת מה זה מדינה בלי רצף טריטוריאלי (עזה וגדה:המעבר הבטוח זה דבר מלאכותי)אם הם יוותרו על זכות השיבה (והם לא יוותרו אבל נניח).ותתחיל מסה של פליטים להיכנס למדינת פלסטין ולא יהיה להם לאן להתפתח האם לא יהיה לחץ מערבה.
          אם הירדנים לא יסכימו אפשר עוד מהלך של הפרדה חד צדדית + החלת החוק הישראלי על הגושים+ איום / הבהרה שאם הם לא יכנסו למשא ומתן נוכל לספח בהדרגה את בקעת הירדן ולקבוע את הגבול המזרחי באופן חד צדדי.
          אפשר לחזק את חמאס וחמאס חזק יעורר את הירדנים להשתלט על הגדה ולהשליט דיקטטורה כדי למנוע איסלמיזציה בעבר המזרחי אובמה ביקר את בוש על הדמוקרטיזציה שהוביל והירדנים עצמם יודעים לטפל בפלסטינים (ספטמבר השחור)

    • למרות שאתה מציג עצמך משכיל EHZ, ניכר בך שאתה אידיוט ותו לא

      אני, 17/10/09 18:13

      תקרא שוב מה שכתבת, אוויל.
      גם הבנת הנקרא שלך לא משהו, מסתבר.

      אה, כן.... לאחד בגילך המופלג (כבר סיפרת קצת על עצמך בעבר) צריך שוב להסביר, שפוליטיקה ויחסים בינלאומיים זה אינטרסים ולא ''אהבת אמת'' (אולי מקסימום יחסי אישות).

      • כשהתגייסתי ברק היה רב סרן או סגן אלוף-ופרס כבר פרש עם בן גוריון לרפ''י (ל''ת)

        Ehad Haam-Zionist, 17/10/09 20:13

        • אחד העם, כבר שנים שאתה כותב פה, ופעם עוד נשמעת שפוי

          חבל עליך, 18/10/09 01:23

          אבל נראה שמתישהו ירדת מהפסים.

        • רק שהוא גמר רא''ל ואתה נשארת רב''ט מושתן (ל''ת)

          אני מחכה להכחשה ממך שאשתך היא בעלת לאומיות ערבית, 18/10/09 02:26

          • אשתי? מצביעה מסורתית של מפלגת העבודה-ואני תומך מחנה השלום בראשות מר''צ (ל''ת)

            Ehad Haam-Zionist, 18/10/09 04:56

        • כשהתגייסת לפת''ח, נכון?? אני עוקב אחריך, וכולם חייבים לדעת שאתה ערבי. (ל''ת)

          כן, בטח., 18/10/09 03:43

    • איש הסברה נקי כפיים כמו ליבני והשמאל הקיצוני רק מתרפס ומתחנן! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 17/10/09 18:17

    • אחד העם,הסתה פרועה והוצאת דיבה זה התחום שלך

      ziontrtain, 17/10/09 23:32

      אתה זה שהשתלחת בדמגוגיה שיקרית לפני מספר ימים וקבעת ששליש מהיהודים בארץ (ובראשם ליברמן) הם פאשיסטים שטוענים בגלוי שצריך להלחם ולהשמיד את כל הערבים והמוסלמים בעולם,דבר שהוא שקר גמור והוצאת דיבה.

      גם בתגובותיך המתונות אתה טוען ששליש זה של היהודים ובעיקר מנהיגותם הפוליטת, אומרים בגלוי שהם תומכים בטיהור אתני אלים לערבים...גם טענתך זו היא שיקרית וחסרת ביסוס.

      אפשר לסלוח לך על הכתיבה הדמגוגית והמבולבלת שהיא סימן ההיכר שלך ,אבל לא על הרשעות השקר ולזות הלשון שנלווים לה...אני נדהם שאתה מעז להזכיר נקיון כפיים מבלי להסמיק כעגבניה.

      • הציוני

        ציונה מבוסטון, 18/10/09 00:43

        נא לא להעליב את ''אחד העם-הציוני''. הוא שרת בצה''ל (לא כקרבי). הוא פרופסור באוניברסיטת בוסטון (אם כי לא הכי מכובד). הוא נשוי לאשה שהיא פרופסורית מכובדת באוניברסיטת בוסטון, והיא גם ערבייה לבנונית. הוא חבר של חומסקי.
        אז נא להתייחס אליו בכבוד הראוי ולא להשמיץ אותו.

        • חבר של חומסקי הוא אוייב ישראל. השונאים הגדולים ביותר שלנו יצאו מתוכנו. (ל''ת)

          בוסתנאי, 18/10/09 03:45

        • אתה באמת סבור שהתגובות הירודות שלו שיכות לפרופסור פעיל באוניברסיטה???

          ziontrain, 18/10/09 10:38

          לכל היותר ניתן לטעון שהוא היה אדם משכיל שהגיל נישל אותו מרוב יכולותיו האינטלקטואליות...בכל מקרה,מה שנותר אינו מרשים במיוחד.

          בהקשר לשחצנות המוחצנת, העיוותים,השקרים וההסתה שבכתיבתו -סביר להניח שהם דברים המושרשים באופיו,ותמיד היו חלק ממנו...רק שבימים אלה,הוא נוטה לשכוח איזה שקרים הוא כתב יום לפני,מה שלעיתים הופך את הדיון למביך עבורו ומשעשע עבור השאר.

          ורק להבהרה,ככלל איני מאלה שסוברים שראוי ללעוג ל''שוטה הכפר'',אבל כאשר קריאות השוטה הכפר הוירטואלי שלנו הן שקריות ומסיתות,צריך לחושפו במערומיו.

      • EHZ הוא תעמולן של השמאל הקיצוני.

        ASCH , 18/10/09 01:15

        פשוט, הוא כה קיצוני, שאינו מסוגל לחשוב בצורה בהירה או לנהל דו שיח ביקורתי.

        כל ארוע, כל אימרה, של כל אחד, מועברים אצלו בראש דרך פריזמה אידיאולוגית נוקשה. המציאות מכופפת אם צריך, עובדות מקבלות תיקון הראוי לאידיאולוגיה ונפלטות כ''עובדות אמת'' בשיח פוליטי או נזרקות לאינטרנט.

        לי אישית אין ספק שאין אפשרות לנהל איתו כל שיחה חוץ ממשיחה על המנטרות הפוליטיות שלו שאותן הוא מסוגל לדקלם שעות ע''ג שעות כאחוז תזזית. כל שיחה בכל נושא אחר, בהכרח תגלוש חזרה לפוליטיקה ודקלומי מכונה.

        מאוד מזכיר לי את המשטרים האפלים באירופה של המאה הקודמת. דעו לכם, מאנשים כאלו, כשהם מקבלים לידיים כח, פוליטי או צבאי, צומחות הדיקטטורות המטורפות ביותר שמימוש האידיאולוגיה שלהם עולה במיליוני קורבנות.

        הכוונות מתוקות כדבש. אבל הדרך... והביצוע.
        פשוט מפחיד.

    • כולם יודעים מי הוא העיתונאי שכותב במקומון

      אליוי, 18/10/09 00:35

      שתומך בזכות השיבה ועכשיו קורא לתמוך בחמס
      הנה רמז
      השם הפרטי חיים
      ושם המשפחה ברעם

      • כבר הרבה שנים שאינני עוקב אחרי חיים ברעם-אך אני לא מאמין שהוא תומך...

        Ehad Haam-Zionist, 18/10/09 02:32

        בזכות השיבה של הפליטים לישראל (4 מליון פליטים)....ובוודאי שאינו תומך בחמאס.....

        יתכן שכדרכך הדמגוגית אתה ''לא מדייק'':

        -יתכן שחיים ברעם קורא למשא ומתן עם החמאס ולא עם אש''ף/הרשות-מתוך הערכה שזה יקדם את סוף מצב המלחמה לדור או שנים. זאת לא עמדתי, אך הגישה לגיטימית...

        -יתכן שכמו שימיני כתב מבלי להרחיב(כדי לייצור כנראה רושם מוטעה), שחיים ברעם ''אומר שישראל חייבת להכיר בזכות השיבה אך לחתום הסכם עם הפלשתינאים שזכות זאת לא תמומש אלא לכמות קטנה, בעוד הייתר יקבלו פיצויים''-זאת גישה של הליכה על חוט דק, ואני מעדיף את עמדתו הבהירה של מסמך הבנות זנווה, להגיע להסכמה מעשית ללא התיחסזות ל''זכות השיבה'', שבה הפלשתינאים מודיעים שהסיכום המעשי סוגר את כל התביעות.

    • אל תישא את שמי לשוא, תועמלן ערבי מנוול שכמוך. (ל''ת)

      אשר גינצבורג, 18/10/09 03:42

  • 57.

    בן דרור ימיני ,שר החוץ והפנים הלא מכהן הטוב ביותר שקם למדינת ישראל. (ל''ת)

    גודמן, 17/10/09 16:50

  • 56.

    כל הכבוד בן ימיני בראבו! (ל''ת)

    נחת רוח, 17/10/09 16:31

  • 55.

    יש דרכים יצירתיות להילחם בשמאל הרדיקלי

    ערן, 17/10/09 16:06

    לחפש את מנהיגיו ודובריו בכל דרך אפשרית: עברות סמים קלות (תהיו בטוחים שלא חסר להם...), עבירות תנועה, עבירות מס ומה לא. על כל עבירה כזו למצות עימם את הדין ככל שהחוק היבש מתיר.
    פשוט למרר להם את החיים עד שיתעופפו לאירופה, שם מקומם האמיתי.

    • אתה לא מבין גם עם השמאל יעלה על בנין הכנסת ויזרוק משם פצצה על (ל''ת)

      החקירה תיפסק מחוסר עניין לציבור או חוסר ראיות, 17/10/09 16:30

    • העיוורון הרדיקלי שלך היא הבעיה

      טובה, 17/10/09 17:04

      תפטר מהשמאל(הם כולה כמה מאות) ותאשר עם הבעיה: כיבוש מתמשך עם התנחלויות ומאחזים שנבנים בקריצה שהעולם לא מוכן להשלים עם המציאות הזו.

  • 54.

    ימיני, מה אתה מקשקש?

    א.א, 17/10/09 15:48

    נו, ואם ארדואן הוא איסלמיסט אידואולוגי שמעדיף להתקרב למדינות קיצוניות אז ישראל לא צריכה לבדוק את עצמה על טענות שהועלו בנוגע ל37 מיקרים במבצע עופרת יצוקה? מבצע שליציאה אליו יש קונצנזוס מימין ומשמאל. האם ישראל תצדיק כל טעות, שנעשתה או שלא נעשתה, בכך שגם אחרים עושים זאת?
    ובנוגע לילדי הזרים, מדובר ב1100 ילדים, שום איום דמוגרפי ושום בטיח, מה עוד שהם ילכו לצבא ובכלל לבטח יהיו אזרחים מועילים יותר מהציבור הטפילי שמייצג אלי ישי, אולי מזה הוא פוחד? ואגב ילדי העובדים הזרים עומדים בכל הקרטריונים לקבלת אזרחות בכוח ע''פ חוק.

    • א .א. א. בעאהה , טפו , א . א -- המשך --

      אמנון, 17/10/09 16:27

      ובנוגע לילדי הזרים :
      פשוט - כל אחד , רק לא מוסלמים . אף מוסלמי .
      לגבי תאיים , פיליפיניים , סינים , אפריקנים נוצריים ועובדי אלילים :
      אני בטוח שכל אחד מאלה שיהגר לישראל יהיה אזרח נאמן וציוני .
      אבל אין פה מקום רב , ואסור שהיהודים יהיו למיעוט ( אני לא מחשיב את המוסלמים המחבלים - הם יעופו מזרחה ברגע שיתאפשר )
      לסיכום : לא להכניס . מי שניכנס - לא לגרש אם לא מוכרחים . ואם מוכרחים אז בעדינות . אלו בני אדם , לא מוסלמים רצחניים ואנטישמים .

    • לא,ישראל לא צריכה לבדוק את עצמה ולא בגלל ארדואן,אלא בגלל

      דקל ב , 17/10/09 16:35

      שגם במלחמות הבאות החמאס והחיזבאללה ילחמו בנו מתוך אוכלוסיה אזרחית שתיפגע בוודאות
      ואז כיצד נוכל להגיב,בידיים כבולות ?

      • אפשר להלחם נגד טרור

        א.א, 17/10/09 18:22

        אפשר באמצעות חיסולים ממוקדים ואפשר למזער פגיעה באוכלוסייה. דו''ח גולדסטון מתייחס למספר מיקרים בחלקם ע''פ הדוח בהחלט היה אפשר למזער פגיעה באוכלוסייה (ראה מקרה הפצצת מסגד ג'בלייה) ובחלקם אולי לא. להזכירך לצה''ל אמצעים רבים ומתוחכמים להגיב הוא לא ארגון טרור קיקיוני. חובה על ישראל לבדוק את עצמה

        • ישראל פגעה פחות מכל מדינה אחרת במצב דומה

          עמית, 17/10/09 21:02

          אבל משום מה רק את ישראל חוקרים.

          • נו ...אז?

            א.א, 18/10/09 01:08

            אז מה אם לועדה לזכויות האדם באו''ם אין קשר לא לזכויות ולא לאדם? אז זה אומר שישראל צריכה להתנהג בברבריות או שצריכים לחקור טענות שהועלו כנגדינו (ראה גולדסטון ומסגד ג'בליה).
            תחליט עכשיו או שאתה אור לגויים או שאתה חושך על פני תהום.

            • תסביר למה בדיוק אנחנו צריכים להיות ''אור לגויים''? (ל''ת)

              ולאיזה גויים? אלה שבאים לרצוח אותנו? לא תודה..., 18/10/09 02:35

              • עזוב, להסביר לך יהיה בזבוז זמן (ל''ת)

                א.א, 18/10/09 04:47

        • לא זכור לי שגולדסטון טרח לחקור 8 שנות ריקוט יעדים אזרחיים כאן.

          ASCH , 18/10/09 01:29

          מה שמעניין אותו זה כמה אזרחים נהרגו כששימשו חגורת הגנה לאנשי החמאס.

          את בית הדין בהאג היה צריך להפעיל עוד ב2006 כשבעקבות התנתקות קיבלנו ברד רקטות. איפה אז היה אדון גולדסטון?

          חוץ מזה שקבלת הדו''ח ע''י הוועדה לזכויות אזרח באו''ם היא הרבה פחות חמורה מההחלטה המבזה שהאו''ם קיבל אי שם ב1974, אז קבעו ש''ציונות=גזענות''.

          נו? ומה קרה? כלום! כמו שהזקן אמר: או''ם שמום. ולמה זה?
          יש את האתנן הפוליטי שצריך לתת למוסלמים (וברה''מ לשעבר...) ויש את המציאות.

          והמציאות היא שאי אפשר להחרים את ישראל. קודם כל בעולם המערבי ההחלטה לחרם היא ברמה האישית, של כל מנכ''ל, או בעל שליטה. אנשים אלו לא תלויים בצווחני הרחוב המוסלמים או השמאל הקיצוני. הם מבינים שהאיסלאם מסכן את המדינות שלהם ואת החברות שלהם. הם מבינים את סכנת השמאל הקיצוני ו''אבירי-הזכיויות'' בארצותיהם. והם יותר משמחים לעזור לנו במקרה הטוב, וסתם לסחור איתנו במקרה הרע.

          השמאל הקיצוני בישראל משקר ומנסה להציג כאילו כל העולם נגדנו. תראו שאיך שהשמאל ינצח בבחירות, יתחילו לשיר הפוך! והכלכלה לא תשתנה יחסית להיום. אבל יפלו הרבה יותר רקטות.

          רבותיי- משקרים לנו!

          • קשקשן

            א.א, 18/10/09 04:40

            1.גולדסטון טוען בדו''ח שהחמאס פשע נגד האנושות בירי הרקטות שלו לעבר אוכלוסייה.
            2.אי-אפשר להחרים את ישראל? כבר עכשיו תוצרת חקלאית מהשטחים לא נמכרת כמעט בחו''ל ובקרוב גם תוצרת מתוך ישראל, שלא נדבר על עיסקאות נשק עם טורקיה ועוד כהנא וכהנא. לכל מנכ''ל, כדבריך, יש גם ציבור לקוחות שעלול להחרימו אם התמונות היחידות שימשיכו לצאת מישראל הן של רצח,כיבוש ודיכוי.
            3.תתעורר,אתה משקר רק לעצמך.

            • ממש לא א.א סחורה פגומה

              סבא, 18/10/09 08:12

              1)ראית את ההתייחסות במועצת הבטחון

              על פשעי החמאס (לא שמו זין סליחה על

              הביטוי).
              2) גולדסטון הנאיבי ,טיפש ,מחק המיותר

              חשב שבדוח כזה הוא יטהר את

              ישראל ''הנגועה'' היום הוא אוכל את

              הכובע.
              3)מציע לו להישאר באפריקה מולדתו ולגשש

              קצת בדראפור או סודאן וגם לנסות לראין

              שם נפגעי פשעים נגד האנושות.

              נראה אייך האומץ ההומני שלו פועל.

              • גם אתה קשקשן

                א.א, 18/10/09 08:49

                1.הדיון היה במועצה לזכויות האזרח לא במועצת הביטחון. וכמו שכבר כתבתי אין במועצה הזו קשר לא לזכויות ולא לאזרח. ישראל הביאה זאת על עצמה כשדחתה הקמת ועידת חקירה עצמאית והביאה את הדיון לאו''ם שם יחסי הכוחות כנגד ישראל ברורים ולכן לא מגנים את החמאס שגולדסטון ועוד איך הזכיר אותו בדו''ח.
                2. גולדסטון חושב שיש 37 מקרים שישראל צריכה לחקור אם ישראל כ''כ בטוחה בצידקתה שתחקור ולא תתנהג כעבריין משבש חקירה. ואם יש נהלים שצריך לשנות שישונו.
                3. אני מציע לך לא לנסות לתרץ פשעי מלחמה (אם היו) בתירוץ של מלחמה מוצדקת. אלו 2 דברים שונים.

            • קשקשן בעצמך.איפה גולדסטון היה 3 שנים ???? (ל''ת)

              3 שנים !!, 18/10/09 08:13

              • בכל מיני שליחויות של האו''ם,אבל למה זה קשור??

                א.א, 18/10/09 08:56

                אם אתה מתכוון לירי הקאסם של החמאס, אז הוא כבר אמר שזה פשע נגד האנושות. גולדסטון אגב מונה ע''י האו''ם הוא לא יזם את הועדה.

                • איפה היתה הועדה שמינתה את גולדסטון 3 שנים?? (ל''ת)

                  איפה היה האו''ם 3 שנות סקאדים??, 18/10/09 09:35

                  • שתי סיבות פשוטות

                    א.א, 18/10/09 11:50

                    1.ב3 שנות קאסמים לא נהרגו 1400 אזרחים.
                    2.יחסי הכוחות באו''ם הם כנגד ישראל.

                    לזה אתה יכול להוסיף שהחמאס אז נחשב אירגון טרור לא מוכר ומחוץ לחוק ברשות הפלסטינית. אז מה אתה רוצה שהאו''ם יגנה עבריין מוכר? ואם כן איך זה בדיוק יועיל לך?

    • נניח וצה''ל יבדוק זה מספיק טוב בשבילך?

      אסף, 18/10/09 10:19

      חלק גדול מ- 37 המקרים זה פרי הדמיון המפותח של הפלסטינים

      • סוף סוף תגובה לעיניין

        א.א, 18/10/09 11:41

        גם אני בטוח שחלק גדול מ37 המיקרים היו כורח מציאות מלחמתית אבל מה שצריך לתקן עדיף שנתקן אנחנו מאשר בית משפט בהאג. מעבר לזה די להתלות בפשעים שעשו אחרים כהצדקה לדיכוי שמבצעת ישראל

  • 53.

    מי שקורא עיתונות זרה ,מבין שהדה- לגיטימציה שעושים לנו

    מישהי, 17/10/09 15:40

    צוברת תאוצה. מי שניכנס לאתרי הבית של העיתונות הזרה , מבחין במאות תגובות עויינות לכתבה או מאמר העוסק בישראל, בניגוד לנושאים אחרים, כאילו איi עוולות בעולם לעסוק בהם , כאילו ישראל הקטנה היא מרכז היקום. בראש ובראשונה , אנו צריכים להוקיע את השמאל הקיצוני בתוכינו , הממומן על ידי גורמים עויינים ושותף לדה-לגיטימציה ששונאינו עושים לנו. צריך להרים את הכפפה ולהשמיע את קולנו , אם באמצעות עצומות או מחאות , אחרת נתעורר יום אחד ונגלה שאחרנו את הרכבת. אין לנו ארץ אחרת.



    מקווה שתגובתי לא תצונזר.

    • העיסוק בישראל וטרנד האשמתה (ל''ת)

      כבר מזמן פסיכוזה בינלאומית, 17/10/09 16:53

    • יקירתי-יתבן שמיהודים מצפים לסטנדרטים גבוהים יותר-אך לעולם נמאס מצדקנות

      Ehad Haam-Zionist, 17/10/09 16:54

      ישראלית של "מגיע לנו" וניפנוף מתמיד בשואה כהצדקה.

      למערב-וכיום זה לא רק אירופה אלא גם ובעיקר אובמה-חשוב לייצב את היחסים עם העולם הערבי והאיסלמי על בסיס הערכה שהמערב רוצה בקידום המתינות והיציבות האיסלמית ובבידוד הקיצוניות, ולא פגיעה חד צדדית כפי שהצטייר בימי בוש.

      וישראל מפריעה לתהליך הנורמליזציה הזאת ותוקעת מקלות בגלגלי ההתקדמות לשלום עם הפלשתינאים(סיכסוך ממאיר המשמש דגל נהדר לגיוס הקיצוניים)

      • יקירי, EHZ, עדיף שתשב בשקט - אתה כנראה אחד מהמלכלכים. (ל''ת)

        אני, 17/10/09 18:06

      • אז עברו לפגיעה חד צדדית בישראל..

        כנראה שראשה של ישראל מחיר הנורמליזציה הזאת, 17/10/09 18:09

        הערבים תמיד אמרו שבלי ישראל יהיה שלום..
        פעם זה נשמע בדיחה(רעה ואבסורדית,אבל בדיחה).אולי זה כבר מאומץ כמדיניות בינלאומית.

      • חיסולה של ישראל לא יציל את אירופה מהשתלטות האיסלם! (ל''ת)

        אלכס טוקבק, 17/10/09 18:18

      • סליחה , המערב רוצה לפייס את המוסלמים על חשבון ביטחונה של ישראל

        משהי, 17/10/09 18:48

        מדוע אבו מאזן לא נענה להצעות אולמרט? הרי אתה לא חושד בממשלת קדימה שניסתה לנהל משא ומתן רק לשם משא ומתן. הרי אתה לא חושד שלציפי ליבנה לא היו כוונות רציניות לגבי תהליך השלום. אז אולי פעם אחת תנסה לחשוב בצורה רציונאלית, אולי הפלשתינאים תמיד מחמיצים הזדמנויות שניתנות להם, ואולי הם לא רוצים מדינה ממזרח לירדן אלא את כל ארץ ישראל.

        • אם אבו מאזן היה חותם על הצעת אולמרט(לאחר שהתפטר)-האם נתניהו היה מקיים?

          Ehad Haam-Zionist, 17/10/09 20:21

          המשא ומתן היה וירטואלי (הסכם מדף)-והפערים היו עדיין משמעותיים. אולמרט רצה 7% מהגדה באופן שובתר את דרומה ממרכזה וצפונה(הבטן של מישור אדומים עד מורדות יריחו-היתד העמוק לאריאל/עימנואל/קדומים-והבטן מזרחה מגוש עציון) ואבו מאזן היה מוכן לחילופים של 3%. אולמרט היה מוכן לקליטת 30 אלף פליטים(סביר בעיני) ואבו מאזן רצה 100000 (גדול מאד בעיני)...ולא בטוח שנושא בירה פלשתינית בחלק הערבי של מזרח ירושלים הוסכם

          • אני מציע לך שיחה דחופה עם שלמה בן עמי

            על הצעות אולמרט ושגיאת ארה''ב בדרישת ההקפאה, 17/10/09 20:55

            לא נתניהו ולא טוקבקיסטים מהימין..

            ואיזה מין הערה זאת מו''מ וירטואלי???
            ראית פעם מו''מ לא וירטואלי?

            אולי בכל זאת ישראל יותר רצינית בנכונות לפשרה ?

            • אשמח אם תפני אותי למאמר שלו-מאז קמפ דויד בן עמי דוגל בכפיה מבחוץ......

              Ehad Haam-Zionist, 17/10/09 21:32

              של פתרון שבו ארהב ואירופה הם מרכיבים מרכזיים בהשגתו ובייצוב הבטחון-מאחר והוא אומר שלא ישראל ולא הפלשתינאים מסוגלים להחליט לבד לשנות חלק מהנרטיב שלהם למען השלום.

            • ולמה לא ענית על שאלתי??? (ל''ת)

              Ehad Haam-Zionist, 17/10/09 21:33

    • הו איזו בכיינות נפלאה

      טובה, 18/10/09 09:53

      הכי קל להאשים את השמאל הקיצוני ובזה לנקות את מעשינו.ואם נוסיף לכך את התבלין האנטישמי, הרי שאנו פטורים מכל אחריות לסמטוחה. אבל אתה כמו רבים פה מתעלם מהכיבוש ומההתנחלויות שלא הולכות יד ביד עם דמוקרטיה ועם רצון להסדר,אלא רק מלבות את השנאה. העולם לא מוכן לבלוע יותר בקלות כזו את השילוב המוזר של דמוקרטיה וכיבוש וכדאי להתייחס למציאות ולא רק לשמאל הקיצוני שאת מעשיו אפשר היה לגמד בקלות(הצגת הערבים כחסידי אומות עולם) אם ישראל הייתה נוקטתמדיניות הוגנת יותר ופחות צבועה.

      • מה את מקשקשת, נאוריסטית?

        ר.בקצה, 18/10/09 11:14

        העולם ככה והעולם ככה...
        99% מאזרחי העולם לא ידעו להסביר מהו קו ירוק גם אם חייהם יהיו תלויים מנגד.
        ולכל השאר, את וחברייך הנאוריסטים הסברתם ברוב ''טובכם''.
        המערכה נסובה על קיומה של ישראל, לא על ההתנחלויות. מי בכלל מבין מה זה התנחלות? לדידם ישראל היא בכלל מדינה מוסלמית.

  • 52.

    once again, yemini proves he hasn't read any books

    itchiman, 17/10/09 15:00

    אפשר לקרוא לזה אוריינטליזם גזעני. רבים בעולם הכביכול נאור מתייחסים למוסלמים כמו אל ילדים מפגרים. אסור לומר לכם את האמת בפנים. אתם רגישים. אתם ''אחרים''.
    if yemini had read said's monumental book, he would've have known that any kind of orientalism is marked by a racist or prejudiced mode of thinking. in this sense, saying 'racist orientalism' is a tautology. moreover, yemini has been propagating, for many years, western cultural supremacy, why does he contradict himself suddenly by using saidian terminology and, by doing this, admitting the racial aspects of the colonial west? a very lousy intellectual

    • אידיוט, לא כתבת מה ימיני כתב. נסה שוב. אולי זה יצליח לך (ל''ת)

      סעיד שמתהפך, 17/10/09 16:53

      • please explain to me my error (ל''ת)

        itchiman, 17/10/09 17:03

      • please explain to me my error (ל''ת)

        itchiman, 17/10/09 17:03

        • במילה אחת? איצ'יקדנה. (ל''ת)

          מסביר, 18/10/09 03:39

    • ועוד משהו , אימבציל :

      אמנון, 17/10/09 17:04

      תרבות המערב אינה עליונה . אך האיסלאם , מול שאר התרבויות המביטות אחת בשניה עין בעין , האיסלאם -הוא הנחות שבנחותים .

      כתם של אפילה מתפשט כרגע באירופה .

    • צודק חלקית, אוריינטליזם הוא תמיד גזעני

      טל, 17/10/09 18:21

      ולכן הכותרת הפעם היתה לא נכונה, כמו גם משפט וחצי בתוכן המאמר.
      עם זאת רוב המאמר נכון, כל מילה על יחס התורכים לכורדים כמו גם הטענה על הפטרונות שמגלה תורכיה כלפי הפלסטינים נכונה, אם כי אפשר להתווכח על המניע לפטרונות הזו.

      גם לי לא ברור למה ימיני בחר לתת לגיטימציה למושג ''אוריינטיליזם'' של סעיד, גישה שהיא מלכתחילה בעייתית ומעוותת (ואם כבר מתעקשים לתת לגיטימציה לסעיד, היה צריך לקרוא למאמר ''אוריינטליזם תורכי'')

  • 51.

    בן דרור חייב להתמנות לשר הסברה

    אורי, 17/10/09 14:18

    כל הכבוד.
    בן דרור,אתה צריך להיות שר ההסברה של ישראל. כבר זמן רב שאני קורא את מאמריך ואני בטוח שאם היית בראש מערך הסברה ישראלי אולי מצבנו בעולם לא היה יותר טוב בהכרח אבל לפחות כבודנו לא היה נרמס והיו לנו תשובות נהדרות לכל הצבועים המלעיזים עלינו.

    ליברמן, ביבי - שימו לב לפנינה שיש לכם כאן - אמצו אותו למערך ההסברה הישראלי.

  • 50.

    רחת לוקום,והגיגים תורכים

    אישתמא באבג'י, 17/10/09 13:28

    מה זה החור הפעור בתמונות שיש לארדואן מתחת לשפם? לגמל התורכי, עד כמה שהוא רואה, אין דבשת כמו ליתר הגמלים. לדבר היגיון עם מוסלמי מאמין, יש לזה אותן תוצאות כמו לדבר היגיון במאה שערים.ההבדל שיש מאות מיליוני מוסלמים מאמינים. כורדים אמרתה? מלטה יוק.

  • 49.

    צודק ב-100% אבל לא ברור למה לא הזכרת גם את נושא קפריסין הכבושה (ל''ת)

    ומה טורקיה בדיוק עושה שם., 17/10/09 13:19

  • 48.

    מילחמת עולם שלישית נגד המוסלמים או ....

    יצחק, 17/10/09 13:14

    הסוף של כולנו

    • המילה ''או'' אינה במקומה (ל''ת)

      Ehad Haam-Zionist, 17/10/09 15:28

  • 47.

    חייבים להודות שנהגנו ביד קשה באוכלוסיה בעזה

    ינטל, 17/10/09 13:11

    במהלך ''עופרת יצוקה''.
    והכל בחיים זה עניין של עלות ותועלת: האם קיבלנו מה שרציו ממבצע זה? ההברחות רק מתעצמות שליט עדיין בידיהם ואוכלוסיית הדרום בת ערובה של חמאס והגרוע מכל: העולם כולו מגנה אותנו על הנהגותינו הברוטלית במלחמה.

    • חייבים להודות שנהגנו ביד רכה כלפי האוייב הפלשתינאי. עובדה,לא הבסנו

      דרור הנאור מרמת גן, 17/10/09 14:46

      אותו,רק הרווחנו כמה חדשי שקט מעטים.

    • אין אוכלוסיה אזרחית בעזה

      אחמד, 17/10/09 19:14

      כל הגברים בגיל 15 - 50 הם לוחמים בחמא''ס

      כל הילדים תחת גיל זה הם מלש''ב בחמא''ס

      כל הגברים מעל גיל זה הם פועלי יצור במפעלי הקסאם

      כל הנשים הן מכונות השרצה לדור הבא של השהידים.

      כשהאו''ם והועדה לזכויות אזרח יגדירו קודם מה צריך להיות סוג המדים העזתים שמבדיל בין ''לוחם'' לבין ''חף מפשע'', נדע להזהר ולהבדיל ביניהם.

      • נכון - וגם בארץ

        לארי בירד, 18/10/09 10:35

        כל ילד מתחת לגיל 18 הוא מלשב בצהל (אויב הפלסטינים)

        כל גבר בן 18-50 הוא לוחם בצהל (או מילואימניק, או משתמט, אבל לא נהיה קטנוניים)

        כל הנשים הם מכונות של הדור הבא של המדכאים

        וכל האחרים הם פועלים במכונה הכלכלית של הכיבוש

        אותו הגיון - אז גם אצלנו מותר את כולם להרוג, לא?

    • נכון, בבחינת בעל הבית השתגע, הם יבינו שאנו נגבה מחיר גבוה בעתיד ! (ל''ת)

      כך קרה גם בלבנון, 17/10/09 19:51

  • 46.

    כעת נשאר רק להעביר עותק לנציגנו באו''ם שיקריאו בקול רם מול כל הנציגויות

    יפה כתבת, 17/10/09 13:07

    ואנחנו לא מהרנו להכיר ברצח העם הארמני על מנת לא לקלקל יחסים עם האימפריה העות'מנית(לשעבר) ככה זה בפוליטיקה מי שלא יודע לשחק את המשחק יוצא מופסד ........

    פניה אישית לכל הישראלים הגחמנים שלא מסוגלים לוותר על חופשה זולה ומפנקת בטורקיה, תוותרו, תשארו בארץ או חסכו וסעו למזרח, שהסורים והאירנים ימלאו את בתי המלון שלהם, הם לא רוצים אותנו שם זה ברור אחרת לא היו מביעים את דעתם באופן כ''כ גלוי.

  • 45.

    מה שלא ברור כלל הוא מדוע משרד החוץ שלנו לא עושה דבר עם העובדות האלה? (ל''ת)

    מקשקשים, ונעלבים, אבל לא מדברים לענין - וזה הענין!, 17/10/09 13:02

    • ממתי משרד החוץ הישראלי לדורותיו מסוגל לפעול מעבר להתבכיינות ולליקוק

      דרור הנאור מרמת גן, 17/10/09 14:45

      לעוכרי ישראל?!

  • 44.

    Why cant we have it in English & Arabic

    daga, 17/10/09 13:01

    So we can fill out blogs all over the world.

  • 43.

    מי לא שמע על כלא טורכי שואה ארמנית ורצח עם כורדי

    @ בנצי - א @, 17/10/09 12:57

    באיסלם יש אישור לפשעים נגד אנושות מפסוקי השטן בשם אללה הרחמן ורחום
    השקר הכי גדול שקרה לאנושות

    • אני

      לורנס איש ערב, 17/10/09 19:16

      דווקא נהניתי ''מהטיפול'' שטיפלו בי כשישבתי אצלם בשבי

  • 42.

    Why cant we have it in English & Arabic

    daga, 17/10/09 12:54

    So we can fill out blogs all over the world.

  • 41.

    לכל חבורת המתרגמים. למראות מעזה לא צריך תרגום או הסבר

    דליה, 17/10/09 12:53

    א.
    למצלמה יש רק שפה אחת. שפת העיניים. התורכים והעולם כולו (חוץ מהישראלים כמובן שרואים רק את עצמם) ראו את האדמה החרוכה שצה''ל השאיר בעזה (וגם בביירות לפני 3 שנים). ראו את אלפי ההרוגים ובהם מאות הילדים.
    ב.
    חשבתי לתומי שלהרוג ילדים זה פשע מלחמה. בישראל למדתי שקודם צריך לברר מי הילדים ורק אם הם לא פלשתינים (כורדים או יהודים למשל) רק אז צריך לברר אם מדובר בפשע מלחמה.
    ג.
    גם לירות רקטות פרימיטיביות על ישובי הדרום זה פשע. אבל מה לעשות שעל עזה הטלנו מצור (שכשלעצמו זה פשע) ואילו על ישראל אין מצור ולכן הפשע שלנו חמור הרבה יותר מהפשע שלהם.
    ד.
    הפלשתינים קיצונים, אבל אחרי 42 שנות סבל תחת כיבוש אכזרי האם השארנו להם אופציה אחרת?
    ה.
    גם אם ''מחבלים'' (הם לוחמי חירות גם אם זה לא מוצא חן בעיננו) נמצאים בבתי ספר או בבתי חולים אסור להפציץ בתי ספר או בתי חולים.
    ו.
    על ההיגיון העקום של הכותב. כך מצדיקים את מעשינו? ע''י תקיפת התורכים? מה שהוא אומר למעשה זה שאנחנו פשענו אבל הם פשעו יותר מאיתנו. אם התורכים הרגו כורדים אז לנו מותר להרוג פלשתינים.

    • מועמדת רצינית למוסדות חינוך מחדש , אחרי שינוי המשטר.

      אמנון, 17/10/09 14:18

      אבוי. לוחמי חופש פלשתיניים , שהם ''קיצונים'' מעט - אין להם ברירה. כמובן שהיתבצרות בתוך ביתספר צריכה להגן עליהם מפגיעה.
      שהרי , כל רצונם הוא לחתוך גרונות של יהודים ( טוב , לגבי נשים עד גיל 40 ייתכן וייתפשרו על אונס קבוצתי ).
      דליה : כתוצאה מהידרדרות סמכותו של השלטון שמאפשר במחדליו כל צורה של פגיעה באינטרס הלאומי , ומערכות עיתונים /ערוצי טלוויזיה שבהם מתרבים האנטיציוניים כרימות של זבובים - את מרגישה שלמעשה הכח במדינה זו נמצא בידך. הדבר הזה צריך להשתנות מהשרש , זאת ע''י החלפת השלטון הרופס והחלבי , בשלטון מרכזי סמכותי שלא יהיה תלוי בגחמות הבוחר. את בתי המשפט יש להכפיף לשלטון.
      בתור התחלה , יאסרו התאגדויות של אנשים שכוונתם לפגוע בביטחון המדינה . תיאסר התבטאות אנטיציונית מכל סיבה .
      עמדות אנטיציוניות יפסיקו להיות לגיטימיות ויהיו משולות לפדופיליה מבחינת הלגיטימיות .
      אנשים כמוך , שהתחזקו כאשר מערכת החיסון של המדינה נחלשה - יועברו למקום שבו במשך מס שבועות - בתנאי פנסיון מלא - ילמדו על זכויותיו וחובותיו של האזרח . לאחר מכן יוכלו לשוב לעיסוקם הקודם - בהנחה שהוא לגיטימי .

      • סע לאיראן ועזוב אותנו במנוחה

        א.א, 17/10/09 20:14

        תשתלב שם בקלות רק תיזהר ממתנגדי המשטר שם חלקם ליבראלים.

    • במשך....

      סטודנט, 17/10/09 15:27

      ד.מעניין שהפלסטינים קיצונים ישראל אחרי2000 שנות סבל לא התחילה לירצוח ולהרוג בשביל הרג כמו הפלסטינים
      ה.לפי אמנת ג'ניבה ה-4 כל מקום בו מיסתתר אויב הוא מקום לגיטמי להפצצה כל טענה בקשר להפצצת בית חוליםאו בית ספר תפני לחמאס לא לישראל
      ו. למעשה מה שבן דרור ימיני אמר זה שטורקיה היא אחרונה שיכולה לבקר את ישראל ביחס לדאגה שלה לזכויות הקורדים או לטרור הם פעלו נגד הטרור הקורדי באמצאים שלידם ישראל היא האמא טרזה(כימעט מלחמה עם סוריה)

      עזרתי לך דליה?

    • יעל (פעילת שלום ומנהיגה חברתית) שינית ניק?

      דלידה, 17/10/09 16:57

      ''על עזה הטלנו מצור'', אה?

      סדר הדברים הנכון הוא:

      א. יצאנו מעזה חד-צדדית
      ב. נורו עלינו קסאמים
      ג. הטלנו מצור.

    • ראו אלפי הרוגים?? אולי מיליוני?ה''מצור'' הגיע בעקבות(!) התקיפות!

      כ''כ איך 480 הרוגים פלסטינים מידי החמאס לא הזיזו??, 17/10/09 17:07

      כשישראל יצאה מרצועת עזה לא היה שום מצור!
      החמאס ביצע הפיכה בעזה (טבחו 480 פלסטינים ב 3 ימים),התנפלו בפיגועים על המעברים תוך חיסול כל ההסכמים שהיו שם,הכריזו מלחמה והסלימו מאוד את ירי הסקאדים.

      קודם ישראל יצאה מכל הרצועה,בלי אף כדור בקנה מבחינתה,--------------אח''כ כל התנהלות החמאס.
      הבנת?

    • איך בדיוק נלחמים בטרור?עם פינצטה?

      שי, 17/10/09 17:11

      ומה חשבת לעזאזל שבמלחמה רק הרעים נפגעים...זה בכלל אפשרי?האם את מוכנה שחיילי צהל יפגעו רק כדי שאוכלוסיה שתומכת בודאות בחמאס לא יפגעו כתוצאה ממתן מחסה למחבלי החמאס?זה נראה לך ריאלי?מה שאת אומרת זה פשוט להכנע ולחיות תחת שלטון זר.(או למות ).
      מצור?על מה את מדברת?באצוני לשאול אותך למה המצרים לא פותחים מעברים?מעניין חמאס יכול לקבל כל שירצה ממצרים אך המצרים לא פותחים את המעברים,אבל כמובן את וחבריך רואים רק מה שאתם רוצים לראות...
      עם (החמאס נבחר ע''י העם)שכמה להשמדת עם אחר ועושה כל שבייכולתו כדי להרוגולהשמיד...מחובתנו להגן על עמנו
      הייתי רוצה לראות את הפתרון שאת היית מציעה לישראל כדי להגן עלינו?(בטוח משהו שתלוש מהמציאות)
      גם לא ידוע לי על אף מלחמה שהתנהלה בתוך אוכלוסיה שלא נפגעו אזרחים בשוגג(ראי ארהב ובנות הברית באפגניסטן ובעירק)

    • למראות בעזה בהחלט צריך תרגום והסבר

      ואת בוודאי לא בקיאה בהיסטוריה..., 17/10/09 17:28

      א. למצלמה יש הרבה יותר משפה אחת. תלוי מי מצלם ומה בדיוק מראים אחרי עריכה... והעניין הוא שהטורקים שלך אף פעם לא ראו מה החיילים שלהם עושים בכורדיסטן, כי פשוט לא נותנים לצלם שם...

      ב. צילומי פיגועים בארץ בטח לא הזיזו לכבודה. מה זה משנה -מדובר בישראלים...

      ג. אין שום מצור על עזה - ישראל יצאה משם ומצרים יכולה לפתוח את הצד שלה בגבול.

      ד. הפלשתינים החלו במעשי הטרור שלהם הרבה לפני 42 שנות כיבוש - ואם את כה בורה בנושא, אז תפתחי ספר הסטוריה ותסתכלי מה קרה, למשל, בשנים 1929, 1936 ובהמשך...

      ה. לא להפציץ בתי ספר? אז מה עושים? נותנים למחבלים להמשיך לעשות ככל העולה על רוחם? ועל איזה לוחמי חירות את מדברת? על אלה שהורגים את בני עמם וזורקים אותם מהגגות רק כי הם לא מסכימים לאג'מנדה האיסלמיטית הקיצונית שלהם? ואיזה חירות בדיוק הביא החמאס לעזה?

      ו. ימיני לא מצדיק את המעשים, רק טוען שאם הטורקים מגנים אותנו, הם צריכים להסתכל קודם כל על מעשיהם, וכך גם העולם העקום שבו אנו חיים, שבודק רק את מעשי ישראל ומאפשר לכל שאר המדינות לעשות ככל העולה על רוחן. מה לא ברור כאן?

    • כל מלה בסלע

      ג'ורג', 17/10/09 18:23

      ברצוני לחזק את דבריך - על הפשע שלנו והפשע שלהם.
      מלבד המצור צה''ל ערך גם פעולות רבות של כביכול 'לכידת מבוקשים', 'מניעת הברחות', 'חישוף' וכל יתר שמות הקוד לפעולות שמסתיימות בדרך כלל בהרוגים רבים ובנזק רב לרכוש. לפי נתוני בצלם, במחצית הראשונה של 2008 בעזה לבדה נהרגו כארבע מאות פלסטינים לעומת 15 חיילי צה''ל ועוד אזרח ישראלי יחיד שנפגע מטיל קסאם.
      מאז ההשתלטות של חמאס ביוני 07' ועד ''עופרת יצוקה'' נהרג אזרח ישראלי יחיד מטיל קסאם (רון יחיא ז''ל) לעומת כתשע מאות פלסטינים בגדה וברצועה. ובנוסף רבים נספו ברעב ומחלות כתוצאה מהמצור הנורא.

      • למה הם ירו לאחר שיצאנו מעזה?

        חיים מהדרום, 17/10/09 19:39

        האם יש לך הסבר הגיוני? כנראה שאין. ואל תיתן לי נימוק של מצור. שאל את המצרים מדוע הם לא פותחים את הגבול.אין צידוק לירי של החמאס על ישראל לאחר שיצאנו מעזה!!!

        • לא היה מצור כשיצאנו מעזה ! (ל''ת)

          זה בא אח''כ בעקבות הפיכת החמאס והשתוללתו מאז, 17/10/09 20:21

        • גורג תענה !!! למה הם ירו לאחר הנסיגה מעזה?

          ci sus, 18/10/09 08:23

          או שזה פשוט יכי של פנטזיה בחתונות

          ובשמחות

      • החמאס חיסל 480 פלסטינים ב3 ימים במו ידיו-זה עדיין שיא (ל''ת)

        (אגב,נספו ברעב ובמחלות זה מאיזה רומן שקראת..), 17/10/09 20:19

      • אף אחד לא מת מרעב בעזה (ל''ת)

        א, 18/10/09 20:07

    • אם הטמטום היה הורג, היית מתה מזמן (ל''ת)

      לדליה הכזבנית המאותגרת מוחית, 17/10/09 20:46

  • 40.

    לא נשמע קולו כאשר המלך חוסיין חיסל באוקטובר 78 10,000 פלסטינים (ל''ת)

    זו היתה השמדה חוקית עפ''י הקוראן, 17/10/09 12:52

  • 39.

    תודה

    יוסי, 17/10/09 12:44

    תודה לך על אומץ לב נישאר רק לתרגם ולהפיץ

  • 38.

    ארדואן הוא אחמדיניג'ד מתוחכם יותר שמדבר טוקרית

    ימיני אתה חי בעבר, 17/10/09 12:38

    הבעיה היא לא ארדואן, הוא סך הכל מייצג את פני רוב העם הטורקי שבחרו באופן דמוקרטי בדרך האיסלאם והפיגור על פני דרכו של כמאל אתאטורק.
    בדיוק כפי שרוב העם הפלסטיני בחר בחמאס.
    מאמרי תוכחה כמו שלך לא יזיזו שם דבר, שכן מוסלמי מאמין לא מתייחס לדברי הכופרים.
    הדרך להתמודד עם טורקיה שהופכת לחלק מציר הרשע, הוא לא לקיים תרגילים עם צבאה, אלא להפוך את עריה למטרות פוטנציאליות לטילי היריחו החמושים במה שעפ''י מקורות זרים מיצרים בדימונה.
    מהים אל תאמר רק טהרן איספהן, קום וטבריז אלא גם איסטנבול, אנקרה איזמיר ואנטליה.
    ידע כל טורקי שמהיום אם ישראל תלך לאבדון, הם ילכו איתנו - מבחירה חופשית שלהם.

  • 37.

    הגיע הזמן לעשות שמוש רשמי בנתונים

    אוליבר טוויסט, 17/10/09 12:37

    בכל פעם שנושא עזה עולה באום, צריכה ישראל במקום לדבר על הגנה עצמית, לספור ילדים הרוגים בכל העולם. בכורדיסטאן, בקוסובו ובאפגניסטאן.
    אם מישהו יגיד שזה עניין פנימי, ניתן להגיב בלחש רועם, זה עדיין רצח ילדים.

  • 36.

    אבוי לנו מכאלה מטיפים....ארדואן חתיכת רוצח עם שכמותך (ל''ת)

    פטריוט לאומי, 17/10/09 12:35

  • 35.

    לא ארדואן, אחמיניגאד, שליט, חמאס מסכנים את המדינה. מליון מוסלמים בדרכם

    אעלק מדינה יהודית, 17/10/09 12:35

    יש להפגין מול משרד ראש הממשלה ולשאול אותו האם עלינו לחפש מפלט במדינה אחרת או שהוא מתכוון להשקיע כמה דקות כדי לארגן אניות שיחזירו את האפריקנים שפה לארצם.

    ביבי תבחר אם להיות בגין או ציפי.

    יש לך אפשרות להרשם בדפי ההסטוריה כמציל המדינה או כהורס המדינה, קבל החלטה ובצע בתמיכת העם. לבגץ לא נאפשר להתערב כי מדובר בחיינו.

    והמליון שמחכים בסיני יבינו שכשיגיעו לארץ יחכה להם אוטובוס עם מזגן וסנדביצים שישים אותם על אניה שתחזיר אותם למדינתם האסלאמית.

  • 34.

    ארדואן וגולדסטון זה חארטה בארטה לעומת מליון אפריקנים מוסלמים לישראל.

    אעלק מדינה יהודית, 17/10/09 12:25

    השלטון עושה הכל להשכיח את הבעיה האמיתית מתוך דאגה לשלטונו.

    גולדסטון וארדואן זה מפלט השלטון מהבעיה העיקרית.

    • באמת הגיע הזמן שנספור את מספר העובדים הזרים האמיתי שקיים פה

      נוגה, 17/10/09 20:53

      את אחוז המוסלמים מתוכם
      ואת האחוז שמתכוון להישאר פה בכל מחיר- תנו לי לנחש- 100%
      אני בטוחה שהמספר הוא גבוה 300 אלף!!!

  • 33.

    המבט של ארדואן ואחמדניגד זהה......זה מצביע על משהו?????? (ל''ת)

    פטריוט לאומי, 17/10/09 12:15

  • 32.

    ארדואן זה בולשיט. מיליון אפריקנים מוסלמים בדרכם לישראל וביבי שותק. (ל''ת)

    אעלק מדינה יהודית, 17/10/09 12:09

  • 31.

    you can translate it in google translate (ל''ת)

    miki, 17/10/09 12:09

  • 30.

    אז אולי גם אנחנו נפסיק עם הצביעות שלנו

    שמאלני, 17/10/09 12:04

    ונכניס את שואת הארמנים לחומר הלימוד בבתי הספר!

  • 29.

    ומצד שני, הממשלה ממשיכה להזרים היתרים לעוד אלפי עובדים

    reuvenholzer , 17/10/09 12:03

    יש מי שמרוויח מזה. חלק מהאינטרסנטים האלה מקורבים מאוד למפלגתו של הגזען המטיף לגירוש ילדי העובדים הזרים.
    ולבן דרור ימיני : אף אחד לא מדבר על כיבשנים. מדברים על זה שהילדים האלה נולדו כאן והישראליות הפכה לחלק מן הזהות שלהם. מבחינתם, ארצות המוצא של הוריהם הם מחוז גלות זר ומוזר, השפה שם לא מובנת להם והבית שלהם הוא ישראל.

    • שאלה לי אליך

      רמי, ר''ג, 17/10/09 12:55

      מה הצעתך - לגרש את ההורים לארצות מוצאם ולהשאיר את הילדים בארץ? לא הגיוני יותר להחזיר את הילדים עם הוריהם לארצות מוצאם.

      בסה''כ ההורים אינם פליטים או גולים פוליטיים, כי אם עובדים שהיו אמורים לעבוד תקופה מסוימת בארץ ואז לחזור לארצות מוצאם.

  • 28.

    ימיני אתה גדול כנסו כנסו.

    רוני שוק הכרמל, 17/10/09 12:03

    כרגיל אתה כותב את מה שהרבה אנשים חושבים.איך אתה מצליח כל פעם מחדש לכתוב דברים שיושבים לנו בבטן כאילו אתה קורה את מה שיש לנו בראש. תמשיך ככה אני ממש נהנה לקרוא את הכתבות שלך .

  • 27.

    כל הכבוד! מלך! כל מילה בסלע! צריך לתרגם

    כל הכבוד, 17/10/09 12:02

    לאנגלית\\טורקית דחוף! ולפרסם את זה באתרי אינטרנט!

  • 26.

    ביבי, מה בדעתיך לעשות עם מליון אפריקנים מוסלמים שבדרכם לישראל?

    אעלק מדינה יהודית, 17/10/09 11:59

    ד''א,

    אני לא מתנחל, נהפוך הוא, אני בעד חילופי שטחים, תיקוני גבול ללא מליון ורבע ערבים שונאי יהודים שבקרוב יטרפו אליהם מליון מוסלמים אפריקנים שיצביעו באלד.

    אני אכתוב לביבי בכל יום, אני אכנס לכל כתבה בעיתון ואשאל את השאלה הזאת. ביבי לא תתחמק, ציפי ואולמארט לא נתנו תשובה, אני מצפה ממך לתשובה, כי ללא תשובה אבדנו.

    לעזאזל זכויות האזרח, מורשת השואה של אבי מדברת על מדינה יהודית ולא על מדינה מוסלמית אפריקנית.

    ואם צריך אוותר על החלטה דמוקרטית, גרש אותם, שים אותם באניות ושלח אותם עכשיו.

  • 25.

    כל כך נכון שזה פשוט עצוב

    לאון, 17/10/09 11:56

    אבל יש אשם אחד בכל הבלאגן הזה, וזה אנחנו שנותנים לזה לקרות. זה השמאל שמנסה להרוס את המדינה וזה הימין שהולך יד ביד עם השמאל.

    למה אף אחד לא משנה כלום? לא עושה משהו קיצוני והולך נגד הזרם הזה?

    לפני הבחירות קיוויתי שזה יהיה ליברמן שיעשה מהפכות, אבל גם הוא, אפילו הוא, נכנס למערכת כעוד בורג חסר יוזמה, אך מלא בדמגוגיה.

  • 24.

    כל הכבוד על הכתבה הנפלא הזו ולדרור בן ימיני (ל''ת)

    עם ישראל איבד את כבודו בגלל השמאל, 17/10/09 11:51

    • עם ישראל איבד את כבודו בגלל ש''הימין'' הרופס והמתרפס לממסד השמאלני,לא

      דרור הנאור מרמת גן, 17/10/09 15:15

      נקף אצבע לריסוק שלטון החונטה השמאלנית בכל מוקדי הכח וההשפעה במדינה.

  • 23.

    נכון מאוד למה לא מפרסמים ואומרים זאת בפה מלא ?

    נאש דידן, 17/10/09 11:49

    משרד החוץ שווה לתחת ממשלת ישראל מתרפסת ושותקת בזמן ששונאינו מדברים ופועלים נגדנו כל הזמן .
    היגיע הזמן לשים את הדברים על השולחן ולומר לכל העולם את האמת בפנים זה כולל את טורקיה רוסיה אנגליה צרפת אמריקה סוריה וכל מדינה הנוהגת בנו בצביעות די לסתום את הפה בנוגע לארמנים ולכורדים יש לשים הכל על השולחן ומי שיפחד לעשות זאת אינו ראוי לשרת אותנו בכנסת ישראל כי הוא עובר בשתיקה על הפגיעה בכבודנו

    • כל עם מקבל את המנהיגות שהוא ראוי לה. (ל''ת)

      דרור הנאור מרמת גן, 17/10/09 15:16

  • 22.

    הדרך הנכונה לפתרון בעיית העובדים הזרים, וטורקיה

    רחל, 17/10/09 11:46

    היא:
    1. עונשים כבדים למעסיקי עובדים בלתי חוקיים
    2. מניעת כניסתם לארץ דרך מצרים ע''י תיגבור משמר הגבול

    לגבי תורכיה:

    השינוי בייחס של טורקיה לישראל הנו תוצאה ישירה של עליית המפלגה האיסלמית-ואינו תלוי במעשי ישראל

    טורקיה היתה בת ברית חשובה לישראל, אבל כדאי להתרגל לכך שאולי זה נגמר

    • יש משמר הגבול. הם נותנים להם מזון ומשחררים אותם. (ל''ת)

      אעלק מדינה יהודית, 17/10/09 12:05

  • 21.

    נו, אז מה בדיוק הבעיה בלהחזיר לו באותו המטבע ?

    אייל , חולון, 17/10/09 11:39

    לא צריך מאמץ ייתר או חשיבה מרובה בכדי להקים קול צעקה על השואה הארמנית ועל הטבח שנעשה בכורדים ע''י התורכים.

    כל שצריך הוא מדיניות חוץ שתפער את פיה כשצריך למחות כנגד משטרים אחרים , במקום שכל היום תגונן על עצמה.

    דרך הצגת התנהלותם של משטרים אלו והבעת המחאה כלפיהם , נצליח לשכנע שאנחנו הומאניים יותר מכל אלו שמגנים אותנו.

  • 20.

    שר החוץ ושר הפנים הלא מכהן הטוב ביותר שקם עד היום לישראל ,

    גודמן, 17/10/09 11:39

    בן דרור ימיני.

  • 19.

    לבן דרור ימני, תודה וכל הכבוד! אנחנו צריכים לשלוח מאמר

    אליהו שמש, 17/10/09 11:37

    לבן דרור ימני, תודה וכל הכבוד! אנחנו צריכים לשלוח מאמר זה לשגרירות תורכיה בארץ ובכל רחבי העולם! ומן הראוי להוסיף שאלה או יותר נכון מסקנה שהמדניות התורכית בראש הנשיא ארדואן היא היא שמרחיקה את תורכיה מחברות באירופה המאוחדת.... ובכלל, רוב תורכיה נמצאת באסיה ורק טרקיה, חלק קטן מאוד נמצא באירופה.

    מר ארדואן, מי רוצה 80 מליון תורכים מוסלמים באירופה הנוצרית?!... כבר היום יש לאירופה המון בעיות עם ''רק'' 15 מליון!

  • 18.

    איך לא עושים שימוש באחד כמוך במשרד החוץ? (ל''ת)

    אני, 17/10/09 11:36

    • מי אמר לך שלא עושים? ועוד איך עושים! (ל''ת)

      דיפלומטית בחו''ל, 17/10/09 13:07

  • 17.

    לבן דרור...אתה גורם לי כמעט לבכות בכל פעם שאני קורא את מאמריך!הכל אמת!

    שלום, 17/10/09 11:30

    תמשיך בדרכך הצודקת ואני מתפלל שמאמריך יגיעו ליותר ויותר אנשים!!

  • 16.

    תמשיכו לנסוע לתורכיה , ישראלים מפגרים. (ל''ת)

    Athlon 64, 17/10/09 11:29

    • עד שלא יהיה טבח בנופשים ישראלים בטורקיה, הם ימשיכו לנסוע. כנ''ל לסיני. (ל''ת)

      צדיק שיודע נפש בהמתו, 18/10/09 03:35

  • 15.

    שכחת ששואת יהדות תימן נעשתה בחסות השלטון העותמנים במאה ה17

    קדמת עדן, 17/10/09 11:28

    לאחר פרשת שבתאי צבי שהתאסלם ותוצאות השבתאות.

  • 14.

    לבן דרור....אתה כמעט גורם לי לבכות בכל פעם שאני קורא נ (ל''ת)

    שלום, 17/10/09 11:27

  • 13.

    please Translate and send it to CNN

    ROMI ITZHAK, 17/10/09 11:27

    OR DIRECKT TO TURKEY NEUWSPAPER
    U CANN GET A LIST OF THEM
    מדיניות כיבוש של עם פרימיטיבי
    ברעידת האדמה הבאה שיחפסו להם מוסלמים שיצילו אותם
    יש להישתמש בפסוקי הקוראן נגדם ונגד ההסתה כי יש להם גירסאות שונות לקוראן
    ללא היהודים טורקיה היתה בימי הביניים כמו מיצריים
    בן לאב טורקי מאיסטנבול

  • 12.

    כלב נשאר כלב אפילו אם הוא מתחפש לחתול.......זיכרו את ני''לי (ל''ת)

    ללללללל, 17/10/09 11:24

  • 11.

    סנדרה אנא תרגמי והפיצי ביוטיוב (ל''ת)

    בן דוד, 17/10/09 11:23

  • 10.

    ימיני אתה גדול (ל''ת)

    אבנר, 17/10/09 11:23

  • 9.

    איה הכבוד הלאומי ?

    אליעזר, 17/10/09 11:18

    אני אעסוק פחות בטורקים ויותר בנו הישראלים.
    אילו היינו אומה שבה מונחים כמו ''כבוד לאומי'' ו ''פטריוטיות'' לא היו מזוהים מיידית ע''י האליטה השמאלנית השלטת בתקשורת ובאקדמיה עם ''פאשיזם'',ולא היינו מתנהגים כסמרטוטי רצפה , איש מאתנו לא היה נוסע יותר לנופש בתורכיה. מגיע לנו שידרכו עלינו כמו על סמרטוטי רצפה.

  • 8.

    מצדיע !! לתרגם לתורכית ולהפיץ ב-UTUBE (ל''ת)

    סבא מעיר, 17/10/09 11:16

  • 7.

    שאפו ענק לך, מר בן דרור ימיני!!!

    raquel_fernandez, 17/10/09 11:05

    לתרגם ולהפיץ!!!!!!!!!!!!

  • 6.

    ben dror

    hamlet3 , 17/10/09 11:05

    ben dror rules
    great writing

  • 5.

    אני מקווה שהמאמר תורגם לתורכית (ל''ת)

    הילרי, 17/10/09 10:54

  • 4.

    רדואןאנאספר לנו על הטבח בארמנים וילדיהם (ל''ת)

    dav, 17/10/09 10:51

  • 3.

    שןב ימניני מתלהם בלי להציג עובדות (ל''ת)

    טורבקאן, 17/10/09 10:50

    • אילו עובדות חסרות לך ומה אתה רוצה? (ל''ת)

      גדי, 17/10/09 11:02

    • הטורקים בעצמם מודים בהפצצת כפרים כורדים בעיראק. מדו''ח גולדסטון בטוח (ל''ת)

      אינך דורש עובדות, 17/10/09 11:13

  • 2.

    הטורקים פלשו לאיזור לפני מאות שנים ועסקו בהתמדה בהשמדת עמים. יש להחזיר (ל''ת)

    אותם לקזחסטאן ולחלק אנטוליה לעמים נאורים, 17/10/09 10:40

  • 1.

    great as usual (ל''ת)

    david, 17/10/09 10:28