• 218.

    כל הכבוד למח''ט! ההתנחלויות הן איום על קיומנו! (ל''ת)

    מרדכי היהודי, 25/09/10 11:54

  • 217.

    רוב הקצינים הקרביים הם מתנחלים -

    חילופי משמרת, 03/05/10 17:57

    נותרו כמה שמאלנים בעמדות מפתח המוחזקים שם בכח ע''י הפוליטבירו השמאלני
    עוד מעט וגם הם יעלמו להם אין יורשים
    מדינת ת''א לא מיצרת יותר קרביים
    מעט סבלנות ...

  • 216.

    אח''כ השמאל ייבב על פילוג ושנאה - כמה רעש עושים 3% מטורפים (ל''ת)

    גם קיבוצים בצפון אסורים לביקור ?, 03/05/10 17:54

  • 215.

    מזכיר את היהודים שעלו בצהלה לרכבות

    תמימות הורגת, 03/05/10 17:52

    לו נחזור לגבולות 67
    מדינת ישראל תושמד !

    חלק לא קטן מההתנחליות הם כאלו שיקבעו את גולינו

    השמאל הישראלי נטרפע עליו דעתו מאמין בשלום אוטופי לו רק נכנס לרכבות (ניסוג לגבולות אושביץ)

    את רובם של היהודים שהאמינו בטוב האדם כילתה האש
    לעמנו מסתבר יש סיבה להיות תוקפן חשדן ואסרטיבי - כלומר ההיפך מהשמאל התבותן נסוג ומתבכיין

  • 214.

    בושה למח''ט! (ל''ת)

    !!!, 03/05/10 16:00

  • 213.

    כקצין ערכי בצה''ל אני מתבייש במח''ט שומרון יש להדיחו!!!

    עופר, 03/05/10 15:21

    המח''ט שכח באיזה צבא הוא משרת אך גרוע מזה היכן מפקדיו שמפחדים משר הבטחון

  • 212.

    מתבייש במח''ט פוליטי לערבים היה מתארח בשמחה בשם הפלורליזם

    יוסף, 03/05/10 01:26

    קצין פוליטי כזה משמש דוגמא לרפיסות ושנאה
    מתבייש בהנהגה שאלו מנהיגיה .נראה אותו ליד קיבוצים וערבים. בושה וחרפה לעם שאלה מנהיגיו

  • 211.

    מתנחלים אתם לא מגינים על העם אתם נטל על העם ועל הצבא!

    קולר, 02/05/10 23:54

    מתי תפנימו את זה ותפסיקו לשקר את עצמכם.

    • הם הצבא, מטומטם !!! (ל''ת)

      טיפשים בלי הפסקה, 07/05/10 15:18

    • על אפר וחמתך כן מגינים כן שומרים!!!! (ל''ת)

      אהרון, 24/09/10 13:30

  • 210.

    כן ירבו אנשים אמיצים כמוהו! די להתנחלויות! (ל''ת)

    מיקי, 02/05/10 23:20

  • 209.

    אם תורידו לו את העלים מהכתפיים מה יתגלה?.....ש_ _ק (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 02/05/10 23:18

  • 208.

    The guy is right - these settlers don't respect any law

    Koby, 18/12/09 21:52

    They are a danger to our democracy and shold be put in prison

  • 207.

    על מה הוא נלחם ושביל מי הוא נלחם? - מגן על אליטות והכיבוש הערבי ? (ל''ת)

    האיש צריך עיון, 20/10/09 06:45

  • 206.

    כל הכבוד למח''ט (ל''ת)

    רון, 18/10/09 17:18

  • 205.

    מה הקשר בן הזמנה חגיגית מכובדת לענייני היום בן דברים שהם לרעת המדינה

    פקק תנועה , 18/10/09 12:22

    והחברה הישראלית כולה

  • 204.

    אם נשווה את רמת הארוחה

    נץ, 18/10/09 10:45

    הבחירה די פשוטה.

    רק חייל טמבל יסרב להזמנה של משפחה.

  • 203.

    יישר כוחך אל''מ איציק בר (ל''ת)

    ציוני דתי ריאלי, 18/10/09 10:35

  • 202.

    המח"ט איש צבא מעולה,אבל שמאלן קטן חסר עמוד שידרה (ל''ת)

    ואסור לו להתארח בביתו-כל מדינת ישראל היא התנחלות, 18/10/09 08:14

  • 201.

    ראו כמה רעל יש בקצין צ''הל ובעיני חובשי הכיפות הם החברה הטובה בישראל ו

    רחלי, 18/10/09 07:44

    ובצהל בפרט הם היום מחזיקים במשרות

    והחילות המובחרות

  • 200.

    לפי ההלכה, אסור להכניס לסוכה יצור כזה

    הרב זלמן מירושלים, 17/10/09 22:57

    ראה שלחם ערוך (סי' תרס''ט): ''אין להכניס כלבים לסוכה'', שנאמר ''לך'' ולא לכלבך. ויש בני אדם הדומים לכלבים, השונאים חרדים''. עד כאן לשון השלחן ערוך.

    • זלמן לך תחפש את המכנסים (ל''ת)

      ששששששששששש, 19/11/09 14:05

    • גם חזירים אסור, אז למה אתה נכנס? (ל''ת)

      שנאמר ''חזיר נשאר חזיר'', 18/12/09 17:19

  • 199.

    דוגמה אישית לשנאת אחים? אלה הערכים של צה''ל? (ל''ת)

    השני מהאמצע, 17/10/09 22:40

  • 198.

    אם המח"ט צודק, אז צודק גם עראפת, צודק גם אחמדניג'אן

    פינדרוס יעקב בר, 17/10/09 21:10

    במקום לעודד, בא המח"ט ותוקע מחט בלב. באכזריות גסה ואוילית,. אם הוא לא טיפש, אז מי טיפש? עכשיו ניתן להבין מגוע הפסיד צה"ל במערכות האחרונות.

  • 197.

    בושה לצבא שאלה מפקדיו קצין שמאלן ואנטי דתי

    אזרח, 17/10/09 19:57

    זה לא דוגמא לחיילים להיות טובים זאת דוגמא של עברין קטן מהשמאל המכבד ערבים יותר מבני עמו !! אין מקום בצבא לאפס כזה גם אם הוא אלוף חייליו הם יהודים המזמינים הם יהודים אז אם הוא רואה את המתנחלים כאוייב עליו לעזוב מיד לפני שיתן פקודה לחסל מתנחלים

  • 196.

    מפקד כזה צריך להדיח

    אורטל, 17/10/09 19:40

    פלגנות פוליטיקה ושנאה מקומם לא בצהל.

    מפקד כזה לא ראוי שיפקד על חיילים.

    להעיף במיידי.

    בושה למדינה.

  • 195.

    צריך לאסור על עובדי מדינה וחיילים בקבע לגור בשח הכיבוש (ל''ת)

    אסור........, 17/10/09 13:21

    • כיבוש?

      השני מהאמצע, 17/10/09 22:42

      ישראל היא המדינה הכמעט יחידה במזרח התיכון הנשלטת על ידי העם המקורי.
      שלטון ערבי הוא כיבוש, פרט לערב הסעודית.

  • 194.

    למה בכל פעם שאני רואה רב ,חב''דניק/ש''סניק/חרדי עולה בי הקבס ואני מרגיש

    שקית הקאה, 17/10/09 12:17

    צורך להקיא......יש למישהו תשובה?

    • ואני מרגיש צורך לשטוף ידיים כל אימת שאני רואה חובש כיפה..... (ל''ת)

      ואני........, 17/10/09 12:32

      • ואני מרגיש שתהייה לי הרבה עבודה כשיחזירו את י''ש במיוחד מנוער הגבעות (ל''ת)

        פסיכיאטר, 17/10/09 12:39

      • תגיד לי,מאיזה מוסד ברחת ??? (ל''ת)

        קן הקוקיה, 17/10/09 20:54

        • אני אגיד לך בדיוק למה..

          אריאל, 19/10/09 12:09

          הסיבה הפשוטה היא כי אתה מושפע מהתקשורת ומה שאתה רואה מבחוץ.. לך תכיר את האנשים האיכותיים האלה קצת ואז תבין כמה שאתה טועה. תפסיק להיות מושפע ולך תבדוק בעצמך.

    • אתה נגעל מעצמך!!

      אהרון, 24/09/10 13:35

      לאיזה תהומות הדרדרת והניצוצ היהודי מנסה להציל אותך

  • 193.

    הכיבוש מדרדר את החברה הישראלית והפך את צה''ל לצבא ההגנה למתנחלים (ל''ת)

    כיבוש לא מוסרי, 17/10/09 11:20

    • אתה מתכוון גם לכיבוש תל-אביב יא שמאלן רופס...... (ל''ת)

      רמת אביב יושבת על חורבות הכפר הערבי,שייח מונס, 17/10/09 20:47

    • You're absolutely right

      Koby, 18/12/09 21:54

      We are losing the battle from within, losing are moral advantage and our respect for the rule of law - this is the biggest danger

  • 192.

    למח,ט יש עמוד שדרה ערכי מוסרי מצויין ובוחן מציאות תקין והחלטתו מעידה

    בוחן מציאות תקין, 17/10/09 10:25

    על כך.

  • 191.

    לא אהבתי ולא אוהב את גבהות הלב,היהירות,האטימות של המזוקנים שרוממות

    שחצנים ואטומים, 17/10/09 09:13

    האל בגרונם המתגוררים במדמנת ביצת י''ש הממאירה.

  • 190.

    יכלו השנה קללות ההתנחלויות והכיבוש ויחל תהליך שלום בלי י''ש (ל''ת)

    איחולי שנה חדשה, 17/10/09 08:48

    • יכלו שנה וקללותיה כולל אתה תראה מה אתם עשיתם

      אזרח, 17/10/09 20:00

      רק רע למדינה העולם שונא אותנו כי אנו מתרפסים כמו נזלת לפני העולם שלום לא יהיה כי אתה מחפש שלום על ישראל

  • 189.

    כל מתנחל יהיה חייב לחתום על טופס נאמנות למדינה,בגלל פוטנציאל הבוגדנות,

    החתמה בהתנחלויות על טופס נאמנות למדינה, 17/10/09 08:46

    יהיה מפורט וברור שהמדינה,חוקיה,ערכי מגילת העצמאות והדמוקרטיה,פקודות צה''ל ומפקדיו הם מעל הדת והפאתוות של האייתולות הרבניות שלהם.כל מתנחל כולל משרתי קבע שלא יסכימו לחתום על מסמך הנאמנות למלכות תשלל אזרחותם ויפוטרו כל אנשי הקבע ועובדי המדינה ממשרותיהם.אם אין נאמנות אז אין אזרחות.נקודה.

    • זכותו של האדם לחירות,אושר,שיויון חייבת להיות מעל ההלכה אלא שהטאליבנים

      זכויות אדם........, 17/10/09 09:11

      הדתיים לא מוכנים לקבל שחירותו של האדם,אושרו והנאמנות לעצמו ולערכיו הם מעל הדת והאלהים (שלא קיים אלא רק במוחם ההזוי והקודח של חובשי הכיפות).

  • 188.

    הכיבוש לא מוסרי,הוא סוג של פשע כמו המשיחיות השקרית של קנאי הדת

    פשעי העכו''מים המתנחלים, 17/10/09 08:40

    המזוקנים והצדקנים האלימים ההזויים.

    • גמרנו עם הכיבוש הלא מוסרי עלק בגוש קטיף..ומה קיבלנו??? (ל''ת)

      קיבלנו טילים על אשקלון......, 17/10/09 11:48

    • כל מדינת ישראל ,היא התנחלות אחת גדולה...שמאלן הזוי... (ל''ת)

      גם אתה מתנחל באבו אבוה בריבוע, 17/10/09 20:50

  • 187.

    לדעתי זו הזמנה חברית,ולכן פסול לדחותה.

    חבר לעבודה, 17/10/09 08:32

    החילים היו מבינים וזה לא נוגד לדעתי את ההחלטה הנכונה לא להתארח.מצד שני החיים חזקים וקשה יהיה לנתק את החילים מהמתנחלים.

  • 186.

    בזמנו הצבא היה מחוץ לפוליטיקה, היום כול עבדקן שגר

    פו הדב, 17/10/09 08:10

    בשטחים, יכול להוציא איזו פתווה(תקנה) כן
    לסרב פקודה. מספיק עם השטויות האלה. לא בן
    ארי ולא בן חתול יגידו מה לעשות

  • 185.

    למתנחלים יש יותר מפרצוף אחד והתקיפות שלהם את כוחות הבטחון מעידות על כך (ל''ת)

    תומכים בך המפקד, 17/10/09 08:01

  • 184.

    ישר כוח .

    אלחנן, 17/10/09 07:37

    הלווי והמתנחלים צגלגלי העניים היו פחות פוליטים ,אזי המחט הטוב הזה לא היה צריך לתת כאלה הוראות.מי שמביא את זה על עליכם הם אתם עצמכם .בעיקר הרב הצבאי החכם בתורה אבל לא בדברים אחרים.
    הלוואי והמפעל הציוני הגדול שלכם היה מתבצע בנגב והגליל ל,לפחות הם היו עם רוב יהודי.
    שחתתם את המפעל הציוני לריק, כמו שמחתים זרע לריק.

  • 183.

    מג''ב

    אלכס, 17/10/09 06:28

    בשנות ה90 שירתתי במג''ב ואכלנו גם אצל ערבים גם אצל מתנחלים והכל היה בסדר,הינו יכולים עם פלוגה להחזיק את כל הגיזרה והיום חייר עם גדודים וקצינים כמו איציק בר לא יכולים לעשות את זה.

    • אלכס אז ככה עדיין יש לו חלב בשפתיים . . (ל''ת)

      מיכאל, 17/10/09 07:30

  • 182.

    אני לא מבין מה שונה מפעם

    נמרוד, 17/10/09 06:14

    גם כשאני שרתתי בשטחים (אני גם גר שם) מעולם אסור היה לנו לקבל מתנות במחסומים זה היה מוביל לבלאגנים אחר כך כי לך תגיד למשהוא שהביא לך חב' קרמבו כשאתה לבד במחסום עם 8 חילים לאחר מכן לא לעבור בשטח צבאי סגור או שאי אפשר להכניס את הפועל שלו ללא אישור ואילו דברים שקראו יום יום. הפקודה אומרת עד היום שאסור לקבל כלום לא ממתנחלים ולא מערבים בקיצור משום מקום שהוא לא צה''ל! תחשבו ערבי נותן סיגריות או אוכל לאחר מכן מגיש תלונה שלכחו לו (לא משנה שאפשר גם להרעיל את הדברים) ולגבי מתנחלים אי אפשר לשבת איתם בליל שישי כשביום ראשון יש התפרעות ומשחקים לך על זה שביום שישי ישבתם ביחד... אני גר בשטחים ומי שלא יודע גם מתנחלים וגם מתיישבים עובדים עם ערבים (אין ברירות אחרות) וכשאין לפועל אישור ויום לפני או בשיא החוצפה כמו שקרה לי בהיותי חיל שנייה לפני נותנים ארגז קרמבו ומשפט לאחר מכן מבקשים להעביר את הפועל כשאין לו אישור זה כבר מצב לא נעים.

    ועוד דוגמה לגבי יום כיפור אני מכיר חיילים ששמרו בסוכות בגבעת סלעית (בביקעת הירדן) חברה מקורס טייס שאפילו לא הוזמנו לסעודה מפסקת בגלל שהחילים לא היו בבית הכנסת...

  • 181.

    הוא כבר מתכנן את הקריירה הפוליטית שלו בשמאל

    רון הכחול, 17/10/09 02:34

    הוא רק שכח שזה לא ממש יעזור לו. השמאל מקצין, ובעוע עשור כל מי ששירת כקצין בכיר באיו''ש, או אפילו כקצין קרבי בצה''ל בכלל, יהיה פסול לכהן בשורותיו.

    • נשאלת השאלה : האם טימטום ימני הנה תכונה מולדת או נרכשת ? (ל''ת)

      מומחה לטראומות, 17/10/09 08:14

  • 180.

    הייתי כחולם.היש עוד אנשים כאלה בינינו?

    עזרא, 17/10/09 02:19

    ועוד יותר התעודדתי כשקראתי את תגובות התמיכה במח'ט.
    כבר התיאשתי מהערב רב של עכו''ם שמסתופף לו במדינתנו ומפיל חיתתו על הכל.
    עתה אני כוסס ציפורני מדאגה לחייו,ממש,של המח'ט.
    הקריירה שלו נגמרה.זה ברור.

  • 179.

    ככה זה כשהחונטה השמאלנית שלטת גם בצה''ל,ואיש ממשלת ''הימין'' הרופסת לא

    דרור הנאור מרמת גן, 17/10/09 00:38

    פוצה פה ומצפצף.

    • תאכל את הלב יא דרור. עוד יש קצינים הגונים בצה''ל.

      דני ב., 17/10/09 03:27

      לא כל הקצינים בצה''ל מגינים על עוקרי הכרמים ושורפי השדות.

  • 178.

    המח''ט איבד הצפון. שכח להעדיף עמו

    להעבירו ל''אום'', 16/10/09 23:13

    ישראל הגיעה לטירוף מערכות. שכחו את מהות קיומנו ואת מטרתנו.
    כשם שכשאמא מתחילה להיות מ''האום'' ולא להעדיף את ילדיה על ילדים של אמא אחרת, כך צריכה המדינה היהודית להעדיף את היהודי על הפלשתיני. ויגידו הגויים כמה שרוצים המה ''גזענות''. כי זו מלחמת הקיום שלנו.
    המח''ט ירד מהפסים, לא מבין את מהות המאבק האיזורי.רוצה להיות ''יפה נפש''.
    יש לפטרו. שילך לעבוד ב''אום''

    • אין כאן שום העדפה, צה''ל לא בכיס של אף מתנחל.

      דני ב., 17/10/09 03:29

      צה''ל הוא הריבון בשטח שתפקידו לשמור על המתנחלים ועל הפלסתינים מאלימות המתנחלים.
      כשם שהוא לא מתנשק עם הפלסתינים הוא לא צריך להתנשק עם המתנחלים.

  • 177.

    Great leader and an example to his soilders.

    dan, 16/10/09 21:49

    I wish more officers were like him.

  • 176.

    אל''מ איציק בר

    Ruben, 16/10/09 21:15

    כל הכבוד לך, אני לא איש תומך צבא, אבל כשקצין נשאר עם חייליו אין דוגמא גבוהה מזו. כל הכבוד!

  • 175.

    כל הכבוד. חזק ואמץ. המתנחלים לא צריכים לקבל יחס מועדף (ל''ת)

    והגיע הזמן שיפסיקו עם הפרובוקציות שלהם, 16/10/09 20:52

    • מה ''יחס מועדף'' ? (ל''ת)

      שהערב רב הפרזיטי יגיד תודה שהוא עדיין שם ., 17/10/09 08:16

  • 174.

    ''קצין שאיבד את זהותו היהודית''

    KLET, 16/10/09 20:17

    אפשר לצפות התנהגות כזאת מקצין שכיר חרב. אני אשמח אם ישללו מהמחט הזה כל תפקיד והכי טוב, שיפטרו אותו מצה''ל. אני לא דתי, אבל בהחלט פטריוט יהודי.

    • אתה פטריוט יהודי ? פחחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

      יוסי, 17/10/09 01:21

    • הקצין לא שכיר חרב ולא פחות פטריוט ממך אולי אפילו יותר.

      דני ב., 17/10/09 03:32

      קצין צריך להיות עם חייליו.
      חייליו מצויידים באוכל שתייה ומקום לינה.
      כשם שבליל הסדר המפקדים עושים את החג יחד עם חייליהם כך בסוכות.

  • 173.

    כל הכבוד למח'ט. הם הפכו את עצמם לאויבים ומובילי תדמית האכזריות שלנו (ל''ת)

    המתנחלים הם בושה ליהדות וליהודים, 16/10/09 19:51

  • 172.

    דוגמא ומופת לחייל עברי במילניום השלישי

    עופר שיפמן, 16/10/09 19:48

    שמות רבים חולפים מול עינינו ונעלמים. אבל שמו של אלוף-משנה איציק בר מפקד החטיבה הפועלת בגזרת המתנחלים לא יישכח. בפעם הראשונה מזה שנים רבות יודע קצין בכיר כי אחת ממטלותיו החשובות ביותר היא למנוע הפיכת פקודיו לכלי משחק בלוח המסוכן שמשחקים בו המתנחלים, ואחד מראשיהם הקיצוניים ביותר הוא הרב הצבאי הראשי, חרפת היהדות. תגובתו של מפקד החטיבה מעוררת תקווה שאולי מישהו בצמרת צה,ל האטומה יתחיל להבין מהי צבאיות עברית במדינה עברית ודמוקרטית. הצבא נמצא בגזרה לבצע מגוון תפקידים ולא ליצור מערכת יחסים שעלולה לעמוד בעוכריו בדרך לביצוע משימותיו כפי שראוי.

  • 171.

    מצויין, יש להחרים את המתנחלים, שישמרו גם על עצמם. (ל''ת)

    צביקה, 16/10/09 19:46

  • 170.

    impressive (ל''ת)

    r, 16/10/09 19:30

  • 169.

    שאלה למח''ט . .כנס . .

    חייל, 16/10/09 19:29

    אני בסיור ולתומי אני צריך דחוף לשירותים , יש לי שלשול . .אין שירותים בסביבה , ורק בתי מתנחלים בסביבה , מה אני עושה ? א. במכנסים . . ב. מבקש ממתנחל להיכנס אליו (בשירותים אין מצב לשוחח ) ג. . אתה מספק לנו שירותים בשטח ד. תנחש . .

    • לחייל החוכולוג

      אבנר, 17/10/09 01:49

      1.אסור לעשות צרכיך בשטח.זהו שטח ארץ קדושה.
      2.אסור באיסור חמור להיכנס לבתי מתנחלים.
      3.בצאתך לסיור אל תשכח לקחת את סיר הלילה.
      4.חל איסור חמור לעשות צרכים במכנסיים.
      5.עדיף שלא יגייסו סוס טרויאני כמוך.
      6.מנ.....ק

      • אבנר לא היה ולא יהיה . . כנס יש הפתעה

        חייל, 17/10/09 07:36

        אבנר לא היה ולא יהיה מנאייק וטמבל כמוך , ב. אם אני יצטרך להתפנות אפשר גם עליך . .המח''ט הוא בעיה בפני עצמה עוד מעט תהיה חקירה כנירא .

  • 168.

    כשהקמנו מדינה לא היו בסביבה חרדים או דתיים היו יהודים ציונים. מרגע

    שהופיען מיני המינים של הפרזיטים הדתיים וחרדים....., 16/10/09 19:03

    המדינה בסכנת קיום.את זה מבינים הטובים.

    • צודק צודק צודק (ל''ת)

      אבנר, 17/10/09 01:51

  • 167.

    אני מחפש כובע להוריד לפניך, המח''ט- יישר כח (ל''ת)

    שוקי, 16/10/09 18:59

  • 166.

    בושה שאדם כמו איציק בר נהיה קצין בצה''ל (ל''ת)

    להדיח את המח''ט, 16/10/09 18:29

  • 165.

    המח''ט כנראה מתחיל לתכנן את הקריירה הפוליטית שלו במר''צ (ל''ת)

    פוליטיקאי קטן במדים, 16/10/09 18:28

  • 164.

    איציק בר ידוע כקצין בינוני שהתקדם בזכות קומבינות (ל''ת)

    עוד מח''ט בינוני, 16/10/09 18:27

  • 163.

    איש צבא לעניין

    זאב, 16/10/09 18:09

    חברים לא צריך להסחף עם התגובותף המח''ט הזה הוא מקצוען ולא רודף אחר סוכריות סלב,
    הנימוק שלו מוצדק שאין לערבב פוליטיקה עם ענייני הצבא.

    כמו כן מהווה דוגמא ומופת,עם מפקדים כאלה ננצח את המלחמות הבאות

  • 162.

    כל הכבוד

    יעל, 16/10/09 18:00

    זאת מניעה של ניגוד עניינים והפרדה בין הצבאי לפוליטי. יישר כוח!

  • 161.

    בושה וחרפה - איו מילים - איזה מח''ט עלוב נפש (ל''ת)

    תום, 16/10/09 17:59

  • 160.

    לובי המתבכיינים של המתנחלים מנסה להשפיע על הצבא

    המפקד, 16/10/09 17:57

    החלטה סופר מקצועית ונכונה. וזה תקף גם לגבי ארוח של ערבים, דרוזים, צ'רקסים פולנים, מרוקאים וכו'....
    הצבא צריך להיות נקי משיקולים של דת. כל דת!

    • לא ידעתי שערבים צרקסים מרוקאים פולנים וכו , זה דת.

      רונית, 16/10/09 21:35

      טוב ללמוד משהוא חדש.דרך אגב, קיבוצים זה לא נחשב לדת?

  • 159.

    מה הקשר לדוגמא אישית - זה אלוף משנה שמאלני זה הכל (ל''ת)

    יותם, 16/10/09 17:56

  • 158.

    מהות הדת היהודית היא אפליה,גזענות,דיכוי,כפיה ושנאה מובנת לערכי חירות,

    גם אני הייתי מסרב..........., 16/10/09 17:32

    שיויון,סובלנות,השכלה,קידמה,פלורליזם תרבותי רעיוני ודמוקרטיה.בשבילי לבוא לרב זו ירידה למדמנה של שפל מוסרי.....

    • אירוח אצל מוסלמים לרגל החגים לא היתה מתנגד, (ל''ת)

      עמי, 17/10/09 06:34

  • 157.

    רמטכ''ל הוא כבר לא יהיה. צריך לבדוק בציציותיו מיהו ולאן הוא חותר (ל''ת)

    אבי, 16/10/09 17:20

  • 156.

    כל האייתוללות הרבניות מהימין לא שווים אפילו את סוליית נעלו של המח''ט,כל

    כל רבני הימין לא שווים........., 16/10/09 17:02

    מח''ט.......

    • אם כל הצער עלי לצייןשהמח''ט הזה אינו שווה אפילו את

      אזרח, 17/10/09 20:16

      המסמר של הנעל של אחמד טיבי אל דאגה אין איש בעולם היכול לחייב אותך להיות יהודי אני מציע לך להתאסלם או להתנצר שם יכבדו אותך מאוד האיסלם יתן לך שבעים פטמות שעל גופן מטעני חבלה

  • 155.

    מח''ט בערימת השחת של המתנחלים

    טובה, 16/10/09 16:55

    העירוב המגונה בין הצבא למתנחלים הוא עוד ביטוי לרעה החולה לשילוב בין דת לפוליטיקה וטוב עשה המח''ט שסרב להזמנת הרב המתנחל.אין שום דבר תמים במפגשים היזומים הללו של המתנחלים וכל כוונתם היא לחזק את הלגיטימיות של ההתנחלויות שרובן ככולן לא חוקיות.

    • !!!Well said (ל''ת)

      Koby, 18/12/09 22:00

  • 154.

    השפעת האפידמית המתנחלית מאיימת להדביר אותנו ומהווה סיכון קיומי למדינה

    שפעת המתנחלים, 16/10/09 16:42

    היהודית ועתידה.

  • 153.

    DICTATORSHIP

    RON, 16/10/09 16:35

    Dictatorship never succeded. People will find the way to talk. No low rank officer can force such a thing.. stupid officers in Z''H''L

    • אז אתה רוצה צבא דמוקרטי? שבו כל חייל מחליט לעצמו מה הוא עושה (ל''ת)

      ומה לא?, 16/10/09 19:11

  • 152.

    סוף סוף קצין שמתנהג כמו שצריך! (ל''ת)

    פשקולניק, 16/10/09 16:29

  • 151.

    מה לגבי טרמפים?

    תופסת טרמפ על הנושא, 16/10/09 16:12

    מותר לחייל לנסוע בטרמפים במכונית של מתנחל?
    עלולה להתפתח שם שיחה לא רצויה בעניינים פוליטיים!
    ועוד שאלה - מותר לחייל לנסוע בטרמפים במכונית של שמאלן?
    עלולה להתפתח שם שיחה לא רצויה בעניינים פוליטיים!

    • אסור לחייל לתפוס טרמפים בשום מקרה. יש פקודה מפורשת בעניין. (ל''ת)

      עד מתי שאלות טפשיות?, 16/10/09 19:10

  • 150.

    צהל-לגיון זרים אנטישמי

    לוי, 16/10/09 15:52

    חולרות.

    • לוי ערבי?? וואללה יופי (ל''ת)

      הללויה, 16/10/09 18:25

  • 149.

    כבוד הרב, הוא יכול היה לומר שפשוט לא מתחשק לו לבוא.

    אדם, 16/10/09 15:51

    אולי הוא לא אוהב את איך שאתה נראה?
    מי אתה שכשאתה מזמין חייבים לבוא.
    החייל והמפקד, ילכו לאכול איפה שבא להם.

    אתה לא עושה טובה לאף אחד בזה שאתה הולך לצבא, זו המדינה שלך. וכולם אמורים לעשות בשביל כולם.

    אפחד לא רוצה שתמות, ותפסיק להתבכיין. אתה רב, לא תינוק!

  • 148.

    ה' ירחם עלינו - לאיפה הגענו,אני מקווה שאין לו משפחה בשומרון או שלא (ל''ת)

    כואב הלב, 16/10/09 15:43

  • 147.

    איציק בר: מינן אל תעשה זאת (ל''ת)

    פרם וועד תשבי יצהר האוהבים, 16/10/09 15:35

  • 146.

    (בלי שום תמיכה, רק בכספנו הפרטי)- כל המח''טים סירבו כמובן לפגוש אותנו

    ל 138 : כמתנדבות בעד חיילי המחסומים, 16/10/09 15:34

    ובאותה עת הפ ביחסים קרובים וחמימים ביותר עם ''מחסום ווטש''. הפיקוד כיום מתעניין קודם כל ובעיקר בתדמיתו בתקשורת - לא כצה''ל אלא באופן אישי! ומחסום ווטש תמיד מגובות בתקשורת אוהדת ונלהבת. אגב, עניינן האמיתי אינו טובת האוכלוסיה, אלא להקשות על הצבא ולהוציא אותו נאשם בפרובוקציות שהן מייצרות בשיתוף עם גורמים עויינים המחסום, אבל זה לא בדיוק מעניין את המח''ט וכו', העיקר לצאת טוב בתקשורת.

  • 145.

    אולי הוא מקפדי על חזון איש ובגלל זה לא.. (ל''ת)

    השואל, 16/10/09 15:31

  • 144.

    המח''ט יודע את האמת, שההזמנות לחיילים מנוצלות לצורך שיחות

    omadawn , 16/10/09 15:09

    דת וניסיונות החזרה בתשובה, תוך חתירה תחת סמכות הקצונה הבכירה.
    גם הרב הצבאי עושה זאת כל הזמן, כשהוא מזמין מחזירים בתשובה למחנות צה''ל וחורג מתפקידו: טיפול בצרכים האישיים של חיילים מאמינים.

    כל הכבוד למח''ט - ובוז לרב הצבאי ולמתיישבים הציניים.

  • 143.

    הגיע הזמן! סוף כל סוף מח''ט שפוי שרואה את המציאות (ל''ת)

    יואב, 16/10/09 15:05

  • 142.

    כל הכבוד! ''מעדיף לאכול עם החיילים שלו'' (ל''ת)

    יישר כוח אל''מ איציק בר, 16/10/09 14:54

  • 141.

    סתם דרעק המח''ט הזה

    איצ'קו, 16/10/09 14:31

    ככה זה בצבא.
    מגיע מפקד חדש ומתפלצן על החיילים שלו עד שהוא מסתבך ואז כל פקודיו מחייכים.
    חכו כמה חודשים. הוא יעשה איזו טעות וייזרק מכל המדרגות, ואז לא יהיה לו יותר למי לדחוף את כל הבולשיט שלו.

    • אתה והחברים שלך דרעקים וגוזלי אדמות של הזולת! (ל''ת)

      נבוזרדן, 16/10/09 17:09

  • 140.

    ואם הרבצ''ר היה גר ברמת-גן? אז הוא כן היה מגיע? (ל''ת)

    אור, 16/10/09 14:29

    • אהלן וסאהלן .....ברוכים הבאים.... (ל''ת)

      מוטי התנחלות רמת גן, 16/10/09 14:36

  • 139.

    הזדמנות לחשבון נפש

    1, 16/10/09 14:25

    גם אמונה נחושה, במיוחד היהודית, לא יכולה להשתמש בעצמה כנשק מיסיונרי, או כצידוק להתנכרות אם נדחתה.

    צדקתכם אינה תלויה בהוכחות מנומסות, ומאידך אינה מחייבת שנאה למתנגדיכם.
    אינני מכיר אישית את המפקד ואולי גם בחירתו נגועה בפוליטי(מפקד הגזרה עושה עימכם טובה כשהוא חוסך לכם את ההיגררות לסתירה בין אהבת הזולת, ושימוש במצווה ככלי להמרת דעתו, ושיפוטו אם לא יעבור לצדכם) אך הנזק הגדול ביותר של המתנחלים יכול להיות לא במפעל התיישבותם והתנדבותם, המוכיחה את עצמה, אלא בהזרת אחיהם, החלוקים עליהם- או שממלאים תפקיד.
    אירוח שבת לא יכול להתהדר בקירוב לבבות כאשר הוא משמש להאדרה עצמית. באופן זה מקטינים עצמם המתיישבים לרמת חסידי חצר זו כנגד חצר זו, ואורם נחלש.

    • וואווו....

      מיכאל גרף, 16/10/09 16:56

      בינגו!!!....
      ישר כח.
      שבת שלום

    • ראוי שהמתישבים יפנימו את התגובה הזו (ל''ת)

      meir@ , 16/10/09 21:14

  • 138.

    בושה למח''ט (ל''ת)

    אתי, 16/10/09 14:19

  • 137.

    כל הכבוד. השלב הבא, להפסיק לשבת עם ''נשות מחסום וואטש''.

    מוטי, 16/10/09 14:18

    '' השיחות המתנהלות בין חיילים לתושבים סביב השולחן עלולות לגלוש לנושאים שנויים במחלוקת.''?
    ממש-ממש באותו האופן, אין שום סיבה שהמח''ט יקיים פגישה כלשהי עם נציגי ארגוני השמאל למיניהם (האמת, לא משנה מי מהם. כולם מקבלים תקציבים מאותו מקור באיחוד האירופי). הם לא תושבי המקום והשיחות המתנהלות איתם תמיד מתייחסות ''לנושאים שנויים במחלוקת''.

  • 136.

    איזה פוץ (ל''ת)

    ת., 16/10/09 14:16

  • 135.

    בירור לאלתר למח''ט ה''סרבן''...מה זאת השנאה הזאת??? (ל''ת)

    חייל משוחרר, 16/10/09 14:07

  • 134.

    בואו נרחיב את ההגיון של המח''ט הנכבד

    אחד, ירושלים , 16/10/09 14:05

    1. צה''ל לא אמור להתערבב עם האוכלוסיה ולקבל ממנה מתנות. ומעכשיו יאסור המח''ט על חייליו על שימוש במתקני האגודה למען החייל הממומנת מכספי אזרחים. חייל שייתפס אוכל סנדוויץ' שנתנה לו ''דודה'' יישפט ל-24 ימי מחבוש
    2. יש לעדכן את האיסור של נסיעה בטרמפים. הסיבה איננה בטחונית אלא סכנת הדרדור לשיחות פוליטיות. האיסור חמור שבעתיים כשמדובר ברכבים הנושאים סטיקרים.
    3. על החיילים המשרתים בגזרתו של המח''ט ייאסר לנהל שיחה עם כל גורם אזרחי שהוא (כולל ביציאתם הביתה), שכן שיחה כזו עלולה להידרדר לנושאים פוליטיים.
    4. במקרים מיוחדים יתיר המח''ט על חייליו לנהל שיחות קצרות וענייניות עם הוריו ואחיו, וזאת בתנאי שלא הצביעו בבחירות האחרונות, או שהצביעו למפלגות א-פוליטיות (כדוגמת הגימלאים ובוגרי עלה ירוק).
    5. יבוטלו היציאות הביתה של כל החיילים המתגוררים בהתנחלויות. בעצם, טוב יותר - יבוטלו החיילים המתגוררים בהתנחלויות.
    6. יבוטלו היציאות הביתה של כל החיילים המתגוררים בקיבוצי התק''ם או הקיבוץ הארצי. בעצם, טוב יותר - יבוטלו החיילים המתגוררים בקיבוצים אלה.

  • 133.

    בערב שבת מזמינים את החיילים לבתים ובמוצ''ש מכנים אותם ''נאצים''

    חייל דע! לכל ערב שבת יש מוצ''ש!, 16/10/09 13:48

    מיידים בהם אבנים נוקרים את צמיגי
    מכוניותיהם ותובעים אותם על שטויות.

    • יום אחד רועי קליין נהרד למען המדינה ולמחרת הורסים לו את הבית (ל''ת)

      מוטי, 16/10/09 14:19

      • דיי עם השהיד שלכם

        ש, 16/10/09 14:55

        אתם רואים ציבור אחר בארץ שגורר את גופות חלליו לויכוחים פוליטים? הטקטיקה שלכם דומה לאיסלאם הקיצוני ולא למוסר יהודי.

        • בטח, על מי ומה בנו השמאלנים את כל הדמגוגיה שלהם? (ל''ת)

          רונית, 16/10/09 21:52

      • עם כל הצער גם קבוצניקים שנואי נפשכם נהרגו.

        דני ב., 16/10/09 16:02

        במלחמה אחת-מלחמת יום הכיפורים, קיבוץ בית השיטה, ישוב של כ-500 חברים איבד 13 ממיטב בניו.
        אף אחד לא נפנף בזה.
        משפחת שטורמן איבדה במלחמות ישראל 3 מילדיהם, על שמם נוסד כפר אחים -ביתו של השר ישראל כץ.
        מישהו מזכיר זאת לעתים?
        איפה גוליבר, אריק רגב, גד מנלה, סופאפו, עובד לדיז'נסקי, רועי רוטנברג, כולם בני הקיבוצים וההתישבות העובדת.
        הפכתם אותם לשק החבטות שלכם, לתנועה המושמצץ ביותר, רק דם המתנחלים קדוש.

        • קיבוצניק דתי=מתנחל?

          אברהם, 20/10/09 20:04

          האם ברשימה שלך לא הופיע במתכוון אף קיבוצניק דתי?או שאצלך זה רק במשבצת מתנחל

  • 132.

    פקודה נוטפת שנאה ופחד (ל''ת)

    בר ברבר, 16/10/09 13:45

  • 131.

    מיכאל בן ארי קשקשן ''טובים למות בעד ארצנו'' . (ל''ת)

    מי מכם מת בעד ארצו ,בינתיים אילו החיילים שנהרגים., 16/10/09 13:09

    • כנראה שאתה עצמך לא היית בצבא, כי אז היה יוצא לך להילחם עם ''מיתנחלים'' (ל''ת)

      עופר1976 , 16/10/09 13:58

  • 130.

    אין לגייס חיילים לא יהודים (מר''צ) לצהל שמא יבגוד בעת מבחן (ל''ת)

    שמאלני התקשורת החמסית, 16/10/09 13:01

  • 129.

    למה סיננתם אותי???????

    תל אביבי, 16/10/09 13:01

    הוספתי תגובת תמיחה במח''ט, הסברתי איך סביב הבן החייל שלי מתהווה בית מדרש, לא השתמשתי במילים קשות ... אז למה?!?!?!?!?!

    • כי ככה בא לנו , ננס תל אביבי ..המדינה עדיין לא שייכת לך !!!! (ל''ת)

      גולדסטון יבוא להרביץ לך, 16/10/09 14:40

  • 128.

    שאלה: אני במילואים ביישוב רבבה. האם מותר לי לאכול אצל גיסי שגר שם? (ל''ת)

    שלמה, 16/10/09 13:00

    • בהחלט ובתנאי (ל''ת)

      שלא תרוץ לספר לחבר'ה כפי שעשית כאן ., 16/10/09 14:16

    • לפי דעת השמאל עדיף שתנגב חומוס אצל הערבי שממול....... (ל''ת)

      שמאל דפוק...., 16/10/09 14:24

      • דפוק אבל מבין באוכל יותר ממך . (ל''ת)

        יש יותר טוב מחומוס טרי עם שמן זית ופיתה טריה ?, 16/10/09 15:02

        • מה קשור הבנה באוכל ??????? (ל''ת)

          את אותו חומוס טרי.......הוא יכול לקבל אצל יהודים.., 16/10/09 18:22

    • תאכל, לבריאות, רק תיזהר עם הקלוריות. (ל''ת)

      משגיח כשרות, 16/10/09 18:06

  • 127.

    מצויין. צריך להפריד תא הצבא מהפוליטיקה. וגם את הרב רובנצקי צריך להפריד

    עמנואל, 16/10/09 13:00

    מהצבא.

    כשהרב הראשי גר במקום כמו יצהר, לא פלא שהרבנות הפכה לסוס טרויאני פוליטי בצה''ל (ובכלל היה מזמן צריך לסגור גם אותה וגם את חיל החינוך המיותר)

  • 126.

    יום אחד המתנחלים קוראים לחיילים נאצים ויום אחר

    גידי, 16/10/09 12:50

    משחקים אותה סאחבקים.
    הם אינם נאצים והם אינם סאחבקים של המתנחלים.
    הם חיילים בתפקיד וכך זה צריך להשאר..

    • נכון (ל''ת)

      ולכן נקרא לך גדעון!, 16/10/09 15:36

  • 125.

    האם המג''ד טורקי....וברוח הזמן...צריך להכות ביהודים....ומתחילים מאיפשהו (ל''ת)

    טטט, 16/10/09 12:45

  • 124.

    בטח במלחמה הבאה יצווה המגד לחייליו לא להציל חייל מתנחל או להתערכ בפוגר (ל''ת)

    חח, 16/10/09 12:43

  • 123.

    אל''מ בר תלמידו של ארדואן התורכי בסיכוי סביר לחורבן ישראל (ל''ת)

    יבוטלו מינויי קציני צהל ע''י החמאס!!!, 16/10/09 12:40

  • 122.

    כל הכבוד לאל''מ בר

    גידי, 16/10/09 12:39

    הנחיותיו ראויות וחשיבותן רבה.

  • 121.

    כחייל מילואים, אני דואג להזמין חיילים לביתי בכל שבת ומתבייש במח''ט הזה (ל''ת)

    יהודי טוב , 16/10/09 12:36

  • 120.

    אני לא מבין לאן צהל דירדר עצמו

    hamber1 , 16/10/09 12:31

    אני לו מבין לאן צ-ה-ל דירדר עצמו,
    כי העניין של הסוכה הוא עניין של חיבור.
    חיבור בין הגוף הפיזי לבין הרוח והנשמה,
    חיבור בין החומר לרוח.
    ידוע שהסוכה הוא מקום שיש בו קליטה GPS /
    והבית אין בו קליטת GPS .
    ולכן פעם בשנה כולם יוצאים לסוכה להתחבר.
    בברכת חורף טוב.

  • 119.

    יהודי חדש!היהדות משחררת! לא להיות בקשר עם יהודי מחנות! (ל''ת)

    אש ידידותית, 16/10/09 12:30

  • 118.

    המתנחלים הם לא אוייבים אבל הזדהות יתר משתקת את הצבא מלפעול כראוי (ל''ת)

    א7, 16/10/09 12:24

    • טעות!! מי האוייב המסוכן ביותר של מדינת ישרל ב30 השנה האחרונות?

      מתנחל עאלק, 24/09/10 21:33

      נכון, הם האיום הבטחוני הגדול ביותר על המדינה, והמיכשול הגדול ביותר בדרך לשלום.
      הם יעשו כל מה שיש לאל ידם, כולל תגי מחיר ופיצוץ הר הבית, רק שלא יבוא שלום.
      מישהו אמר בוגדים??

  • 117.

    תוציאו את החילים מהישובים אין שום סיבה ללקק להם (ל''ת)

    למתנחלים היקרים אים עוד נשאר לכם כבוד עצמי, 16/10/09 12:22

  • 116.

    לאכול בנצרת אצל ערבים או במסעדות הפזורות ביפו זה טוב (ל''ת)

    אצל אחים בקרוב לבבות אסור . להחרים את המחרים, 16/10/09 12:15

    • לא רק שזה טוב (ל''ת)

      זה גם יותר טעים ,ובסופו של חשבון - הרבה יותר זול., 16/10/09 13:10

      • יפה! (ל''ת)

        :-), 16/10/09 15:06

  • 115.

    יישר כוח למח''ט. כך צריך לנהוג ולשמש דוגמא! (ל''ת)

    הראל, 16/10/09 12:12

  • 114.

    צ\\עצוב מאוד! יש לפטר מיד את המח''ט החצוף ואטום הלב (ל''ת)

    מאיר, 16/10/09 12:01

    • צודקת. וגם להאכיל את החיילים בכוח געפילטע פיש ולהכריח אותם לחבוש כיפות (ל''ת)

      מרוקאי, 16/10/09 15:07

  • 113.

    בתור לוחם שמזוהה עם השמאל, ומה לעשות,

    אמיר, 16/10/09 11:56

    משרת בשטחים, יצא לי לא פעם ולא פעמיים להתארח אצל מתנחלים בשבתות, ויש לי 2 דברים לומר: 1.)זה נחמד לשנות את האווירה של החדר אוכל מפעם לפעם.וזח ודאי לא פוגע באחדות הלוחמים
    2.) הם בחיים לא ערבו פוליטיקה באירוח, שאגב היה נפלא, ובטח לא נפתחו וויכוחים מיותרים.

    נ.ב- בחיים לא ראיתי את המחט יושב איתנו בחד''א.

    • בעברית יש לזה שם: שוחד

      עמנואל, 16/10/09 13:01

      הם מעיניקים לחיילים אירוח, והצבא נותן להם אחרי זה להשתולל בשטח ולעשות מה שהם רוצים.

    • דבריך חשובים,אבל לא נשמעו עוד חיילים שחושבים כמוך. (ל''ת)

      עמי, 17/10/09 06:38

  • 112.

    ל-45 באהבה

    דרויאנוב, 16/10/09 11:54

    אחרי מלחה''ע ה-1 שאל מורה גרמני את תלמידיו מדוע הפסדנו במלחמה
    אדולף: בגלל היהודים
    המורה: יופי, תשובה נכונה, ומה חושב היינריך?
    היינריך: בגלל היהודים
    המורה: יופי, תשובה נכונה, נו, ומה חושב מוישלה?
    מוישלה: בגלל היהודים
    המורה: מה, גם אתה חושב כך?
    מוישלה: כן, הם היו גנרלים של הרוסים...

    • בדיחה די ישנה. ולידיעתך, לא היו גנרלים יהודים ברוסיה במלה''ע הראשונה (ל''ת)

      פורים פסח חנוכה, 16/10/09 15:09

      • וממילא הרוסים פרשו באמצע המלחמה. אולי בגלל הגנרלים היהודים שלהם (ל''ת)

        אוקטובר האדום, 16/10/09 19:13

  • 111.

    מחט שומרון אנחנו איתך (ל''ת)

    שיריונר, 16/10/09 11:53

    • שריונר ,אנחנו החיילים מהסוכה בבית שאתה לא מתארך אצלהם (ל''ת)

      אנחנו החיילים של עם ישראל, 16/10/09 12:17

      • גם אנחנו החיילים של עם ישראל (ל''ת)

        איש צוות של השיריונר, 16/10/09 13:05

  • 110.

    הקצין הוא יהודי? (אם כן בושה). (אני לא מתנחל). (ל''ת)

    מישהו, מרכז, 16/10/09 11:49

    • מי קבע שצריך לעלות לרגל לסוכת רב. שיצא לסוכות חיילים. (ל''ת)

      נמאס מהפרימדונה הזו., 16/10/09 11:54

    • למה ? רק מי שמתנחל הוא יהודי?

      דני ב., 16/10/09 11:55

      ובכלל תפקיד הצבא זה לא להיות משרת של מגזר זה או אחר ואין לו מה להתנשק עם המתנחלים.
      נגזר על הצבא לשמור עליהם ואת זה הצבא עושה.

  • 109.

    אני רק שאלה?

    מתנחל, 16/10/09 11:43

    אני מתנחל ובני משרת בצבא (כמו רוב מוחלט של המתנחלים, אף הוא ביחידה קרבית). האם מותר לי לארח את בני בביתי לארוחה, או שמא הוא ''רכוש צה''ל'' ועד לשחרורו יאסר עליו להתארח בבית הוריו?

    • עד השיחרור בנך יאכל את אבו לפיה ביפו (ל''ת)

      השמאל זה מכה...., 16/10/09 11:57

    • גיחי גיחי

      דוד, 16/10/09 12:59

      אתה ממש מבריק

    • למען טובת בנך, עדיף שלא יהיה בבית (ל''ת)

      שאלת? נענית!, 16/10/09 13:08

    • כשהוא בחופש מותר לך. אם הוא במדים ובתפקיד האיסור חל גם עליו (ל''ת)

      תשובה ישירה לשאלה מתחכמת, 16/10/09 15:10

    • אתה אפילו לא אויל משריש. (ל''ת)

      יענקלה, 17/10/09 02:08

  • 108.

    כל הכבוד למח''ט! תהיה חזק בדרכך ואל תיכנע! (ל''ת)

    פלרו, 16/10/09 11:43

  • 107.

    גם אצל רועי קליין הי''ד הוא לא היה מתארח ?..... (ל''ת)

    תהילה, 16/10/09 11:43

    • וגם לא אצל סבתא שלך (ל''ת)

      מה הקשר?, 16/10/09 15:10

    • קרוב לודאי שלא, למה?

      טבעוני, 16/10/09 17:53

      זה שהוא יצא גיבור מדהים, לא הופך אותו לפחות מתנחל.
      הוא גם לא היה מתארח אצל הערבים שהצילו יהודים מלינץ'.

  • 106.

    תפסיקו לסנן תגובות - המחט צריך ללכת הבייתה !!! (ל''ת)

    שמירה, 16/10/09 11:42

    • למה? כי הוא לא נותן לכם לאהוב אותו?

      ננס מנומס, 16/10/09 15:11

      אני אוהב את אחותך והיא לא רוצה. אז שאני אכפה את האהבה שלי עליה? קוראים לזה אונס בעברית.

  • 105.

    תגובות השמאל- לכן המדינה מתפרקת, בגלל שונאי עמם. (ל''ת)

    המטיף, 16/10/09 11:42

  • 104.

    דוגמא לחייליו- ביזיון למדינה ולצבא מח''ט זורע שנאת חינם זה. (ל''ת)

    רעמסס, 16/10/09 11:41

  • 103.

    כל הכבוד למח''ט! - סוף סוף צבא עם חוט שדרה

    שדרת פיקוד, 16/10/09 11:37

    הצבא הוא לא מקום לפעילות פוליטית. איש איש תחת סוכתו.

    • כל השנאה מאכילת הטרף בחפלות בלבנון ומסעדות של (ל''ת)

      ערביי הקו הירוק, 16/10/09 12:18

    • חוט שדרה עם טיפת עקמת.

      לאן הגענו?!, 16/10/09 16:09

      בזמנו התלוננו החיילים בשטחים על שלא מתיחסים אליהם יפה, לא מזמינים אותם וכדו'. כעת אסור למתנחלים להזמין אותם.
      עולם משוגע.

  • 102.

    ואנחנו מקצינים עמדות (ל''ת)

    דודי, 16/10/09 11:36

  • 101.

    גם אני הייתי מסרב לארוחה אצל הרבצ''ר... ולא רק מאותן סיבות. (ל''ת)

    רב''ט, 16/10/09 11:36

  • 100.

    כל הכבוד למח''ט שומרון!

    טבעוני, 16/10/09 11:36

    המתנחלים הם סרטן. אין סרטן טוב.

  • 99.

    כל הכבוד, סוף סוף גישה מקצועית !!!

    יוסי, 16/10/09 11:35

    הבעיה, זה לא יעבוד, החראות יורידו אותו די מהר בעזרת הפוליטיקאים.

  • 98.

    המח''ט לא ראוי לשמש כקצין. (ל''ת)

    קצין במי''ל, 16/10/09 11:31

  • 97.

    המח''ט צודק- אסור לחיילים להתארח אצל אף גורם המזוהה פוליטית

    אורלי, 16/10/09 11:22

    לא מתנחלים ולא שלום עכשיו ולא מרץ ולא ישראל ביתנו. צה''ל צריך להישאר ניטראלי לחלוטין.

    • לפי מה שאת אומרת כל אדם הוא גורם פוליטי ולכן לחייל אסור להתארח אףבביתו (ל''ת)

      מתנחלים הם בני אדם לא גוף פוליטי!!, 16/10/09 11:38

      • זהו, שרובם לא בדיוק בני אדם... (ל''ת)

        כן, 16/10/09 15:12

        • נכון , מתנחלים הם לא גוף , וגם לא נשמה. סתם ח... (ל''ת)

          מתנחל עאלק, 24/09/10 21:36

  • 96.

    כל הכבוד למח''ט !

    ישראלי גאה, 16/10/09 11:18

    בלי להביע עמדה פוליטית, חייבים להבין שהצבא הוא גוף שצריך להיות נקי מפוליטיקה ולכן טוב יהיה אם ימנע מסחבקיות עם מתנחלים ולא יצטייר כצבא כובש ושולט על אוכלוסיה אחת ומחבק אוכלוסיה אחרת.

    אם הצבא נמצא באיוש כשוטר, עליו להיות נייטרלי כשוטר.

    צריך להוציא את הצבא בחזרה לנקודה שבא אין לערב אותו בויכוח הפוליטי.

    שהממשלה תחליט מה ברצונה לעשות באיו''ש והצבא יבצע באופן מבצעי.
    הצבא לא נמצא באיו''ש על מנת לבצע את רצונם של המתיישבים, אלא של תושבי כל ישראל באמצעות הממשלה.

  • 95.

    כל הכבוד , אתה חייל לא פוליטיקאי

    עמי, 16/10/09 11:14

    בניגוד לרב הצבאי שהלך ועשה מסרובך סקופ.
    לנו הלוחמים שהולכים אחריכם חשוב לראות אותכם איתנו !!!!

  • 94.

    בואו ונחדד את כללי הנימוס:

    חנה בבלי, 16/10/09 11:12

    1) חייל שמסרב ללחוץ את ידו של הרמטכ''ל הוא גיבור תרבות ובוודאי שלא עבר על החוק כיוון שהחוק מחייב רק הצדעה. (ולכן חייל שיסרב ללחוץ את ידו של אשכנזי כי אשכנזי אחראי להרג הרב במהלך עופרת יצוקה יזכה כאן לשבחים כמו חננאל...)
    2) קצין שמוזמן לסוכה ומסרב לבוא הוא בוגד, כי יש חובה להתארח בסוכה של בכירים ממך בצבא, והזמנה לסוכה כמוה כפקודה. (ולכן קצין שיוזמן לסוכתו של גדי שמני ויסרב לבוא בטענה ששמני אחראי לערעור הביטחון של המתישבים ביהודה ושומרון ואחראי לגרוש יהודים מבתיהם יזכה כאן לנאצות וגידופים.)

    מסקנה: לחיצת יד אינה מחייבת, הזמנה לסעודה בסוכה מחייבת. כל זה כמובן בתנאי שהמזמין לסוכה או המבקש לחיצת יד הוא אישיות שדעתו הפוליטית מנוגדת לדעת הטוקבקיסט שאז ישתנו הכללים כך שיהלמו את הדעה הפוליטית של המגיב הנ''ל.

    נראה לי בסדר בתור כלל שעיקרו הוא הוצאת הפוליטיקה המשיח הציבורי בעניין הבצא.

    מה דעתכם?

    • הבעיה יש לנו רק צבא אחד (ל''ת)

      hamber1 , 16/10/09 12:35

    • ועדת נובל 2110 (ל''ת)

      פשוט תגובה טובה, 16/10/09 22:06

  • 93.

    == בושה !!! המח''ט מפלג את העם !!!! == (ל''ת)

    מתבייש !!!, 16/10/09 11:11

    • איזה עם בדיוק? עם המתנחלים? ובכן הרוב בצד ''הנכון'' של הקו הירוק.

      דני ב., 16/10/09 11:23

      מצדי שיתפלגו עם עצמם שם בשטחים.

      • לא הבנת שהמגיב המקורי מתחכם פה? (ל''ת)

        עוד חכם, 16/10/09 15:14

  • 92.

    איזו הפתעה, הייתי בטוחה שכל הקצונה הבכירה בצה''ל היא בידי המתנחלים (ל''ת)

    גילה מהדרום, 16/10/09 11:08

  • 91.

    יש להפנים שיש אנטישמים יהודים - אבל מי צריך אותם בצה'ל?. (ל''ת)

    מילואימניק., 16/10/09 11:05

  • 90.

    כל הכבוד למח''ט בר, חייבים להפריד בין צה''ל לפוליטיקה של המתנחלים (ל''ת)

    גדעון, הצפון הירוק, 16/10/09 11:04

  • 89.

    הצבא לא שלכם

    אמיתי, 16/10/09 11:04

    מצטער אבל זהו צבא הגנה לישראל, לא צבא הגנה להתנחלויות.
    הרי אתם לא מארחים כי אתם רוצים, אלא כדי לגרום לשטיפת מוח לחיילים, כדי שלא ימנעו מכם את כל מעשי הזוועה שאתם עושים.
    אם היה איכפת לכם הייתם מביאים אוכל לחיילים.
    ההתנחלויות הן אסון

    • שחכת לציין שהאוכל שהם מגישים עשוי מדם של ילדים פלסטינים... (ל''ת)

      מי צריך את החמאס כשיש שמאלנים, 16/10/09 11:49

    • שנאה כזו אפילו דובר החמאס לא יכול ליצר...

      אייל, 16/10/09 13:25

      א. כמה פעמים ראיתם מח''ט אוכל עם החיילים? מי קונה את הבולשיט הזה? רק מי שלא שירת בצבא כנראה.

      ב. ההזמנה היא לא לצורך שטיפת מוח אלא לצורך הכרת תודה , הכנסת אורחים ואהבת החיילים, במיוחד אלה הקרובים אליך פיזית.

      ג. סליחה שהשתמשתי בביטוי בזוי ואסור ברוב חלקי הארץ , אהבת החיילים.

      ד. גם שולחים אוכל , אבל כנראה לא שירתת בצבא , אז אף פעם לא קיבלת על הדרך , שתיה , מגש פיצה , פיצוחים , אוכל. מאנשים טובים שעברו לידך.

      • נניח שחייל היה אוהב את בתך ורוצה אתה יודע מה. היית מסכים?

        ממשיל משלים, 16/10/09 15:16

        אבל זו אהבה! איך אפשר לא להסכים? זה בדיוק סוג האהבה שאתם מציעים: המטרה לנסות ולהעביר את הילדים האלה אל צידכם.

    • אתה אסון לעצמך ולצערי גם לשאר יהודי העולם, זוהי ארצנו ואין סיבה להתנצל (ל''ת)

      עופר1976 , 16/10/09 14:02

  • 88.

    המח''ט אדם הגון ואמיץ. טוב שיש מפקדים כאלה בצה''ל (ל''ת)

    אלפבית, 16/10/09 10:59

  • 87.

    האם שלחו את בר להיבדק אצל הקבן - למה מתעכבים ??????????????? (ל''ת)

    קבן צבאי, 16/10/09 10:56

    • בטח לא אצל קב''ן מתנחל.

      דני ב, 16/10/09 11:25

      אגב בדיקות קב''ן - עליו לבצע בדיקה דקה אחרי מרזל ובן גביר ושאר תומכיהם.

      • בן גביר ובן ארי ילכו לקב''ן דקה אחריך (ל''ת)

        יוסי, 16/10/09 11:47

        • יאללה שיכנעת אותי-בואו נלך לקב''ן כולנו ונראה מי יותר נורמאלי.

          דני ב., 16/10/09 11:57

          שוברי הסמלים של המכוניות, פראי האדם המכים ילדים בדרכם לבית הספר, עוקרי הכרמים ושורפי השדות או אלו תומכי ארץ ישראל השלימה בגבולות הקו הירוק.

          • הבעייה שרוב הקב''נים לא נורמלים. ומי שכן ישתגע משניכם מהר מאוד (ל''ת)

            דיון מיותר, 16/10/09 15:17

  • 86.

    אילו הרב הצבאי הראשי לא היה פרימדונה, הוא היה בא לסוכת החטיבה..

    דוד מלכי, 16/10/09 10:55

    מי הוא בכלל שהוא חושב שצריך להתיצ בסוכה שלו'' ?? עליו היה להתארח בבסיסי ומחנות צה''ל ולא לשחק אותה אפיפיור צה''ל!!

    • בניגוד לצעירים כמוך לרב

      א, 16/10/09 14:13

      לרב יש בית ומשפחה. והוא גם איש מנומס ומותר לו להזמין את מי שבא לו.וכן גם הרב הסתובב בבסיסים.ונראה לך שכל הקצינים הבכירים לא יצאו בכלל לחג

  • 85.

    אחד שמבין עניין

    כל הכבוד, 16/10/09 10:54

    החיילים נאלצים לסכן את חייהם למען המתנחלים- פורעי חוק שחושבים שכולם נמצאים בכיסם ומשרתים אותם.
    החלטת מפקד הגזרה לא לאכול מכפם של המתנחלים משדרת מקצועיות וענייניות. ראוי להערכה בימים אלה!

  • 84.

    עצוב אבל המתנחלים הם אוהב על תנאי..שלפעמים מתנהג כאויב

    מוש, 16/10/09 10:54

    ואם כך הדבר..הרי שראוי לשמור על עניינים...בהם החייל היחיד לא יצטרך להיפגש בחריגים ( רובם אנשים זהב) מהאוכלוסית המתנחלים.ןאם החוק מוכל על החיילים הרי הוא צריך להיות מוכל על המפקד.
    כל הכבוד

  • 83.

    כשאלחנן מה שמו סירב ללחוץ את ידו של הרמטכ''ל אמרתם שזה בסדר גמור (ל''ת)

    ושרק לפקודות חייבים לציית, 16/10/09 10:53

    • אלחנן מה שמו לא מייצג את צה'ל ואילו אותו אל'מ מה שמו כן מייצג. (ל''ת)

      אזרח מה שמו., 16/10/09 11:11

  • 82.

    כך נוהג מנהיג.כל הכבוד למח''ט. (ל''ת)

    אחד העם, 16/10/09 10:49

  • 81.

    כך נוהג מנהיג.כל הכבוד למח''ט. (ל''ת)

    אחד העם, 16/10/09 10:49

  • 80.

    המח''ט לא הפסיד

    ברונו, 16/10/09 10:49

    פקודה טובה וחשובה. ע''מ שלא ליצור קונפליקט עתידי במפגש בין המתנחלים לחיילים.

  • 79.

    לאכול אצל סמאלנים בת''א מותר?? מרצ מחכה לאיציק בר (ל''ת)

    מור, 16/10/09 10:48

    • מה קרה? פתאום גילתם שיש גם לא ימנים בצבא? מכאן הכעס? (ל''ת)

      בוקר טוב, 16/10/09 11:25

    • מתי שמאלנים בת''א הזמינו חיילים? הם לא פרזיטים בטחוניים שצריכים שמירה (ל''ת)

      לא לענין, 16/10/09 15:18

  • 78.

    כל הכבוד לו, זה מפקד מקצועי! (ל''ת)

    קובי, 16/10/09 10:47

  • 77.

    כל הכבוד למח''ט

    איש שמאל שפוי, 16/10/09 10:45

    לא רק שלחיילים אסור לאכול אצל המתנחלים,
    כל פעם שהם מקללים את החיילים - ''נאצים'' וזורקים עליהם טיטולים עם צואה- החיילים צריכים להודיע שהם לא מגינים עליהם.
    40 שנה הם מוצצים את המדינה, דירדרו אותנו אל עברי פי פחת ועוד באים בטענות ומקטרים כל הזמן.
    היחס של המדינה לא נוח לכם אז פשוט תתפנו משם או שתרדו מהארץ.
    פשוט נמאס מכם- חבורת עלוקות.

  • 76.

    מילא לא להענות להזמנה, אבל למה דקה אחרי לצלצל לתקשורת? (ל''ת)

    ישי, 16/10/09 10:43

    • נראה לך שהוא התקשר, או שהמתנחלים הבכיינים? (ל''ת)

      טול קורה, 16/10/09 11:06

  • 75.

    מתנחלים החוצה הומואים ומשתמטים פנימה. (ל''ת)

    שמאלני משינקין, 16/10/09 10:41

    • ====== סוף למדינה! (ל''ת)

      שמאלנים = אויב., 16/10/09 11:21

  • 74.

    המחט צודק!

    חיים, 16/10/09 10:40

    אין שום סיבה להתארח אצל המתנחלים או אצל הערבים או אצל כל תושב בשטחים הכבושים.
    אין סיבה לחשוף חיילים לתעמולה פוליטית

  • 73.

    לא מבין את האמירה שהמח''ט רואה במתנחלים מי שרק טובים למות (ל''ת)

    הרי המח''ט שומר עליהם, לא?, 16/10/09 10:40

    • עזוב, מה אתה מחפש הגיון? אם היה הגיון, כבר מזמן היה פתרון (ל''ת)

      (-), 16/10/09 11:08

    • המתנחלים מומחים בלהתקרבן (ל''ת)

      גידי, 16/10/09 12:41

      • וגם להתחרבן ולהתחרפן (ל''ת)

        דורבן, 16/10/09 15:19

  • 72.

    אם ראש המחבלים בחמאס יזמין אותו לחומוס אז הוא ילך (ל''ת)

    אלעד, 16/10/09 10:39

  • 71.

    טוב מאד - דוגמא להתנהגות נאותה של מפקד בצה''ל.

    דני ב., 16/10/09 10:38

    אין לחיילים צורך להיות חברים של אף אחד מהמתנחלים שם.
    הם נשלחו לשמור על חייהם של התושבים היהודיים ותו לא.
    אין צורך להתנשק עימם.
    צודק גם שסרב לשבת בסוכתו של הרבצ''ר באיתמר שהיא קן צרעות אחד גדול ומקום שנוי במחלוקת.
    הסוכה המתאימה לו לשבת בה היא יחד עם חייליו, זה גם מלכד ומאחד את החיילים.
    לו היה עושה את החג בסוכה של איזה שמאלני מתל אביב מה היו אומרים אז כל המקטרגים עליו?
    יצאת גדול אדוני המפקד.

    • התנהגות בזויה ועלובה של המח''ט

      מיצפטל, 16/10/09 12:15

      החיילים ועד איך אמורים להיות חברים של המתנחלים וכל אזרח ישראלי. זו המשמעות של צה''ל. נלחמים ומסכנים חיים עבור האזרחים שלנו. צה''ל הוא לא יוניפיל או כוח שיטור של האו''ם. הוא צבא של המדינה שלנו.

  • 70.

    עד 2005 תרמתי בקביעות לועד למען החייל. עכשיו שיתרמו הפלשתינאים - צה''ל (ל''ת)

    משרת את מטרותיהם., 16/10/09 10:34

    • מעניין, 25 שנה בסדיר ובמילואים ולא ראיתי כלום מהאגודה למען החיייל

      מיכל, 24/09/10 21:39

      בעצם היה קיטבג עם דאודורנט ב72..
      האגודה הזו זה סידור עבודה למאפיונרים.. מי בכלל תורם לה.

  • 69.

    כל הכבוד (ל''ת)

    רותי כהן, 16/10/09 10:33

  • 68.

    המחט בר הוא בר מינן יהודי?

    מאיר א., 16/10/09 10:32

    איך אפשר להעלות על הדעת שיסרב לדרגה יותר גבוהה ואיזה דוגמא הוא מביא לחייליו עוד לא הבנתי? אם הוא אוכל אצל ערבים בג'נין ברמאדן אז אצל יהודים כשרים הוא יסרב?איפה החיילים הדתיים בפיקודו למה הם שותקים?

    • הוא לא סירב פקודה יא אהבל. הוא לא נענה להזמנה. חסר היה לרבי לפקוד עליו (ל''ת)

      לבוא ולשבת בסוכה, 16/10/09 15:21

    • אני בספק אם המחט אכל אצל ערבים בג'נין ברמדאן, אבל אם כן זה בטח היה (ל''ת)

      אצל סבתא של פרס, 16/10/09 19:15

  • 67.

    שני צבאות לשני עמים: צה''ל - לפלשתינאים, וליהודים-בינתיים כלום. (ל''ת)

    קטיף,עמונה,חומש, חוות פדרמן, בית השלום, ...., 16/10/09 10:32

    • אז להזמין חיילי צה''ל לארוחה זה כמו להזמין פלסטינים? מתנחלים בוגדים! (ל''ת)

      אהה!, 16/10/09 15:21

  • 66.

    שהשמאל יעלם מהמדינה. (ל''ת)

    I HAVE A DREAM, 16/10/09 10:23

  • 65.

    הבעיה עם המח''ט היא שהחלטתו מעידה על הניתוק שלו מהשטח וזה חמור מאוד

    סרן במיל., 16/10/09 10:23

    מי שמכיר את המצב בשטח יודע שרובם המוחלט של המתנחלים משתפים פעולה באופן יומיומי עם חיילי צה''ל שלא לדבר על כך שהרובם המכריע משרתים ביחידות קרביות בסדיר ומילואים. ומה אז לא יתכנו שיחות פוליטיות? זה קישקוש גמור.
    מעבר לזה, זה חמור מאוד מבחינה צבאית מבצאית שיוצרים ניכור בין החיילים לאזרחים עליהם הם שומרים. להיפך, על מנת לחזק את רוח החיילים ודבקותם במשימה יש לחזק את הקשר בינם לבין האזרחים עליהם הם שומרים ללא קשר למחלוקת פוליטית על עצם התיישבותם.
    אני חרד מחוסר קריאת המציאות של המח''ט יותר מאשר הענין החברתי- פוליטי של הנושא. זה מעלה שאלות לגבי יכולתו לפקד על גזרה כל כך מורכבת.
    למחשבה ולדאגה כנה.

    • בדיוק להפך

      וזאת הסיבה שהמתנחלים קופצים, 16/10/09 11:12

      בדיוק כפי שהמשטרה אמורה לשמור על ניתוק מהאזרחים ולא לקבל מתנות - כי אין ארוחות חינם - כדי שהיא תוכל לשמור על כשירות מבצעית מירבית, כך גם הצבא בשטחים. יחידות מבצעיות לא צריכות להסתחבק בבתים של אזרחים. לצה''ל יש בסיסים ומחנות אימונים, ובכל מקום יש סוכות צבאיות, ואין שום סיבה להגיע לסוכה של מישהו פרטי.

  • 64.

    מחזקת את ידיך אל''מ בר (ל''ת)

    כל הכבוד לך, 16/10/09 10:22

  • 63.

    כל הכבוד !!! די להתפשטות הדת בצבא !!! (ל''ת)

    avre10 , 16/10/09 10:20

  • 62.

    אין ספק שביום פקודה המתחלים יסובבו את הרובים וירו בחבריהם ליחידה (ל''ת)

    דכ, 16/10/09 10:18

    • אין ספק שאתה חולה נפש (ל''ת)

      אלעד, 16/10/09 10:40

    • אין חברים, כל היחידה מתנחלים (חוץ מהאלק מח''ט) (ל''ת)

      ישי, 16/10/09 10:50

    • הפעם היחידה בהיסטוריה בעת החדשה בה ירו חיילים

      הפסיכיאטר המחוזי, 16/10/09 10:50

      יהודים בחיילים יהודים הייתה בפקודה של מפקד ה''תותח הקדוש '' יצחק רבין שפקד לירות
      בספינה אלטלנה. ואילו מפקד אלטלנה מנחם בגין
      הימניפקד על חייליו לא להגיב.
      ההסטוריה מוכיחה שאלו שירו על חבריהם היו בהשמאל השפוי ולא מהימין

      • אנשי האצ''ל לא היו חיילים, הם היו מליציה עצמאית. והראיה: הם לא נשמעו (ל''ת)

        לפקודת הרמטכ''ל דאז, דורי., 16/10/09 13:10

        • גם אנשי הפלמ'ח לא בדיוק היו בצהל ונשמעו לרמטכ'ל רק כשבא להם (ל''ת)

          ואף תותח לא כוון אליהם, כי היו במפלגה הנכונה., 16/10/09 20:06

      • גועל עמיר (ימח שמו) היה חייל

        ש, 16/10/09 15:02

        והוא לא היסס לירות בחייל אחר במיל. (יצחק רבין).
        כנ''ל לגבי הרוצח אברושמי ואמיל גרינצוויג.
        ותיהיה בטוח שגם המרצח גולדשטיין היה יורה בחיילים אם הייתה נשארת לו תחמושת או אם הערבים לא היו מנטרלים אותו קודם.

  • 61.

    איציק, אתה תותח, אני הייתי טירון שלך כשהיית מ''פ.

    צנחן, 16/10/09 10:17

    כל הכבוד, אתה מהווה דוגמא אישית ומוסרית

    • אפס (ל''ת)

      דניאל, 16/10/09 11:05

  • 60.

    כל הכבוד למפקד הגזרה

    יורה ומלקוש, 16/10/09 10:16

    ובוז ל'רב' -אלֵק רַב- פורע החוק!

  • 59.

    מרחב בר להוציא בו שנאת מתנחלים מהארון (ל''ת)

    קתרזיס, 16/10/09 10:16

  • 58.

    משפחתו של איציק בר הם נשות ווטש!! (ל''ת)

    דוד, 16/10/09 10:16

    • זה אומר הכל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      איכס, 16/10/09 11:19

    • לא צריך את הטורקים ואירנים , הם יעשו את העבודה,!! (ל''ת)

      שמאל ארסי, 16/10/09 11:26

    • ואימא שלך חברה של דניאלה וויס המופרעת (ל''ת)

      דני ב, 16/10/09 11:27

  • 57.

    לפרק את ההתנחלויות

    נעם, 16/10/09 10:15

    לא צריך לטפח תקוות שווא אצל אחינו המתנחלים, אלא להבהיר להם שיום הפינוי הולך וקרב והוא בלתי נמנע.

    • למה לפרק? (ל''ת)

      ישי, 16/10/09 10:40

    • נו,פרקנו את גוש קטיף.....ומה קיבלנו ???? (ל''ת)

      קיבלנו טילים על אשקלון......, 16/10/09 17:11

    • ובראש ובראשונה יש לפרק את התנחלות תל-אביב...שמאל הזוי (ל''ת)

      רמת אביב יושבת על חורבות הכפר הערבי,שייח מונס, 16/10/09 19:12

  • 56.

    אציק בר כמו שרון הפושע מרסק את לכידות צהל צבא העם !!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    לבעוט מצהל לכל הרוחות היום - אל תבליגו יותר, 16/10/09 10:15

  • 55.

    הפקודה בלתי חוקית בעליל. כבר ביום ראשון אני מתכוון לעתור לבג''ץ (ל''ת)

    ישראלי 1, 16/10/09 10:15

  • 54.

    יש להשתלט מחדש על צבא היהודים ולבעוט את הוירוסים לכל הרוחות (ל''ת)

    האם הוירוסים מנהלים את התחקירים הבטחוניים לקצונה?, 16/10/09 10:13

  • 53.

    התנהגות המח''ט לצערי בזויה/פוליטית/אנטי יהודית.

    אחדות, 16/10/09 10:13

    ואם טעיתי ... סליחה מכבוד המח''ט...

    • למה? היהדות זה לאכול? תתבייש! (ל''ת)

      געפילטע פיש, 16/10/09 15:25

  • 52.

    הרב מהיותו רב ימני-נחש פאשיסטי רצה להפיל את המחט (ל''ת)

    רר, 16/10/09 10:12

  • 51.

    יחסים תקינים וטובים. אנה אנו באים? (ל''ת)

    אב לשני לוחמים, 16/10/09 10:12

  • 50.

    אם צהל איננו צבא יהודי אסור לשרת בו (ל''ת)

    אל תבליגו יותר עת לפעול, 16/10/09 10:11

  • 49.

    אם אלו המחטי''ם שלנו, אבוי לנו, פרצוף אכזרי ומדכא.

    אבי שוסטק, 16/10/09 10:07

    כל ההפסדים במלחמות, הנם בגלל יצורים כאלו כמו המח''ט הזה. מה הוא עושה באלגאן מאיזה עניין שולי? את בני לא אשלח לצה''ל בגלל פרצוף כמו המח''ט.

  • 48.

    כל הכבוד למח''ט , צריך ללמד אותו בקורס קצינים

    ron008 , 16/10/09 10:06

    קצין טוב ועומד על שלו

  • 47.

    מפקד כזה ראוי לכדור בגב

    קובי, 16/10/09 10:04

    חי משנאה

    • מתאים לכם לירות למח''ט בצה''ל בגב. כמו שעשיתם לרבין (ל''ת)

      נכון מאוד, 16/10/09 10:53

      • רבין הוא זה שירה בגב

        אורי, 16/10/09 11:56

        רבין המשולהב פיקד בהתלהבות והנאה גלויה על טבח אלטלנה.

        שניים מיחידתו של זלצמן, קצינים לשעבר בצבא הבריטי, אדולף פיינגולד מחיל הצנחנים ופסח מיצקובסקי, חרקו שן למראה עיניהם. בתום הארועים יפרסמו הודעה: ''אנו, כמפקדי הקבוצה האנגלו-אמריקנית שבאה לארץ להצטרף לצבא היהודי ללא נטיות פוליטיות, וכקצינים לשעבר במלחמת העולם האחרונה, דורשים שתערך מיד חקירה צבאית לאיתור הקצין האחראי שהורה על אש לעבר אנשים ששחו במים בניסיון להציל את חייהם''

        אוגוסט ג'. ליסט -נוצרי לוטרני, מתנדב מארה''ב, החשמלאי הראשי של אלטלנה, צפה במחזה נרעש ונדהם: ''בכל ימי חיי לא שמעתי על כך שיורים על אדם במים, על ניצולי אוניה שהניפו דגל לבן''. הוא עצמו נפגע שלוש פעמים בהיותו במים, אך לא במצב קשה.

      • ככה זה אצל פחדנים, יורים בגב, מאחור (ל''ת)

        ש, 16/10/09 15:03

    • לידיעתך אתה מסית לשנאה ודבריך עלולים לפגוע באל''מ

      קובי אחר, 16/10/09 18:00

      ממש לא לעניין , אדווח עליך

  • 46.

    חזק ואמץ למח''ט (ל''ת)

    אזרח תמים, 16/10/09 10:03

  • 45.

    בגלל המתנחלים הפסדנו במלחמת לבנון השניה מאחר וצה''ל לא יכל להתאמן כראוי

    צבא ההגנה למתנחלים, 16/10/09 10:03

    ליעוד האמיתי שלו מה עוד שתקציבי עתק מבוזבזים על ההתנחלויות והמתנחלים.

    • בטח שלא הפסדנו בגלל הנסיגה המטופשת מלבנון

      מתנחל, 16/10/09 11:15

      ולא בגלל שנים של הזנחה מצד ממשלות השמאל.
      ולא בגלל פקודות מבולבלות מצד קצינים שאמונים על ''לחימה בעצימות נמוכה'' ועל ''בימוי נצחון'' ועוד שטויות אוויליות.
      ולא בגלל שלפי הפקודות חיי אזרחי האויב חשובים יותר מחיי החיילים.
      ולא בגלל שחיי החיילים חשובים יותר מהצלחה במשימה.
      ולא בגלל שהצבא בזבז שנת אימונים שלמה על הכנות לגירוש גוש קטיף.

    • בדיחה עצובה

      דרויאנוב, 16/10/09 11:53

      אחרי מלחה''ע ה-1 שאל מורה גרמני את תלמידיו מדוע הפסדנו במלחמה
      אדולף: בגלל היהודים
      המורה: יופי, תשובה נכונה, ומה חושב היינריך?
      היינריך: בגלל היהודים
      המורה: יופי, תשובה נכונה, נו, ומה חושב מוישלה?
      מוישלה: בגלל היהודים
      המורה: מה, גם אתה חושב כך?
      מוישלה: כן, הם היו גנרלים של הרוסים...

  • 44.

    מי שחי בטריפ משיחי וצורך סמי הזיות קוק-יאניות סופו שיתעורר למציאות

    יומכם יגיע.........., 16/10/09 10:01

    השונה מהזיותיו........

  • 43.

    הרב הצבאי הראשי הוא לא עובדיה יוסוף..ולא צריך ללקק לו ! (ל''ת)

    שילמדו מנהיגי המדינה מהמח'ט האמיץ, 16/10/09 10:00

  • 42.

    לתפקידי סא''ל צריך שכל. האם הוא קפץ מרס''ן ישר לאל''מ ? (ל''ת)

    מש''ק מודיעין קרבי, 16/10/09 09:59

  • 41.

    זה גבר! נראה כמה זמן הוא יישאר בתפקיד (ל''ת)

    שם, 16/10/09 09:58

  • 40.

    צבא הכנה לפלסטין אסור לו לאכול אצל יהודים (ל''ת)

    להקים צבא של יהודים, 16/10/09 09:57

    • נכון זה לא כשר שם.זה פסול כי זה בא מגזל.

      דני ב., 16/10/09 10:49

      מפקד אמיתי צריך להיות עם חייליו.

  • 39.

    מפקד פוליטי

    יהודי גאה, 16/10/09 09:56

    צריך לפטר את המפקד העוין הזה ששיך לשלום עכשיו שונא ישראל ואוהב ז רע ישמעל לירוק עליו ועל וף גד שמני האלוף המושחת ואיתם את המושחת נועם תיבון סוף לשמול הבוגד

    • מי שפוליטי זה המתנחלים שרוצים להתחנף לחיילים ולהשפיע עליהם (ל''ת)

      פוליטי עלק, 16/10/09 10:54

  • 38.

    כי ברצוני נעשה הכל כולל התנתקות והיציאה העתידית מי''ש.תתכוננו לחרון אפי (ל''ת)

    השי''ת, 16/10/09 09:55

  • 37.

    אין תקווה לשמאל. הם יעלמו בעוד 3 שנים (ל''ת)

    צבי, 16/10/09 09:55

    • והאייטולות ישארו

      מבוהל, 16/10/09 12:10

      יש צדק בדבריך, אבל זה מה זה מפחיד. ישארו כל הפרימיטיבים הנבערים שאין כל הבדל בינם ובין האייטולות המקיפים אותנו.
      אין ספק שיש לך במה לההתגאות...

      • אני מקווה בדיוק כמוך שהם יעלמו והרבה לפני 3 שנים (ל''ת)

        איש ימיני, 16/10/09 14:27

  • 36.

    גם בורשה הנשיא הפולני קרא לחרם על יהודים, לא נורא נעבור גם את זה. (ל''ת)

    אבי, 16/10/09 09:53

    • אני יהודי לא פחות מאשר אלה היושבים בצד המזרחי של הקו הירוק.

      דני ב., 16/10/09 10:48

      ואולי ציוני טוב יותר.

      • יש תחושה שאתה עושה הכל כדי להיות יהודי פחות טוב

        מידע חינם, 16/10/09 15:33

        ומעבר לכך, ציונות לא באה לידי ביטוי בטוקבקים.היא כן באה לידי ביטוי בהפרחת השממה והגדלת הדמוגרפיה היהודית בשטחי ארץ ישראל שזכו להכרת הממשלות בה. ספר לנו , ציוני יהודי נלהב שכמותך, במה אתה תרמת תרומה אמיתית למדינה בשנים האחרונות...או לדת ולתרבות היהודית.

        ובבקשה, נסה להמנע מלכלוך על הצדדים האחרים המעורבים בכתבה. דבר רק על עצמך ועל מעשייך.

      • Jesus was also a Jew (ל''ת)

        ישראל, 16/10/09 16:42

  • 35.

    הצעד הבא צריך להיות התנתקות חד צדדית של מדינת ישראל מי''ש והצעת

    הצעד הבא........., 16/10/09 09:47

    אפשרות למתנחלים או להשאר בסלע קיומם כאזרחים פלסטינים או לעלות לארץ מגלות י''ש.

    • והצעד אחרי זה צריך להיות זכות השיבה

      אחמד טיבי, 16/10/09 11:20

      בשביל שהפליטים המגורשים מתש''ח יוכלו לחזור סוף סוף לסלע קיומם.

  • 34.

    כל הכבוד למח''ט. הגיע הזמן להוריד לחובשי הגיפה סרוגה את האף.

    111אבי צנעני, 16/10/09 09:44

    לא בגלל סיבות פוליטיות אלא סתם כי הם אלימים ומגעילים. גם את כל הדיבורים שלהם על ''אהבה'' אני לא אוהב. זה נשמע הומואי . פעם ישבתי בטיסה והשענתי את הכיסא אחורה. מיד קיבלתי מכה על הראש וכשהסתובבתי מצאתי מאחורי חובש כיפה סרוגה. הנוסעים האחרים מיהרו להסביר לו שהוא לא בשטחים ואסור להרביץ סתם ככה לכל מי שנראה ערבי - אבל אני לא סלחתי

    • חילוני אחד

      דתי, 16/10/09 10:26

      פעם ראיתי חילוני אחד שגונב
      כל הדתיים היו צריכים להסביר לו שהוא לא בבית
      כל החילונים האלה לא יודעים איך להתנהג
      משתכרים, רוצחים , מרביצים סתם כי בא להם
      נמאס כבר ממכם

  • 33.

    את אבי רוניצקי היה צריך להעיף מהצבא בקלון כבר מזמן

    חייל דתי, 16/10/09 09:44

    פשיטת רגל מוסרית וערכית של הרמטכ''ל שמפחד לגעת בפרה הקדושה הזאת.

    • נכון מאוד, צודק. (ל''ת)

      וותיקי שקד, 16/10/09 12:17

  • 32.

    כל רבני הימין במדמנת ביצת י''ש הממאירה לא שווים אפילו את סוליית נעלו

    לא שווים את סוליית נעלו........, 16/10/09 09:43

    של מח''ט שומרון.

  • 31.

    אם היה משהו טוב בשירות שלי זה ארוחות השבת אצל המשפחות

    אסף, 16/10/09 09:42

    היינו בנצרים, והגענו שבת אחרי שבת לבתי המשפחות שאירחו אותנו מכל הלב, היה מדהים וזכיתי להכיר צד במתנחלים ובדתיים שלא מראים בתקשורת.

    חבל מאוד שיש מי שמעוניין להעמיק את השנאה והפילוג בין חלקי העם.

    • ואני עשיתי מילואים בגבעון החדשה-שנאיתי כל רגע.

      דני ב., 16/10/09 10:47

      ואת חוצפתם של התושבים שם שהתנהגו בצורה גועלית לחיילים.
      בי נשבעתי שיותר אני לא עושה מילואים בשטחים.

      • התחצפו אליך?

        החוצפן השכונתי, 16/10/09 11:23

        למה מי אתה?

        • לחווצפן השכונתי - בוא ואומר לך מי אני.

          דני ב., 16/10/09 12:01

          אני בעל עסק שעזבתי הכל מאחורי ל-30 יום והלכתי לשמור על המופרעים שם.
          כוס מים ביום חם לא הביאו, פרט לצעקות יאללה פתח את המחסום, אם ביקשת לבדוק מי היושב במכונית היו ''שוטפים'' אותך.
          בכלל ישבו בגבעון החדשה חבורה של עולם תחתון וזונות.
          פעם אחת אפשר להיות פראייר.

          • עכשיו אפשר להבין איך ''התחצפו'' תתי האדם מהשטחים לרום הוד מעלתו מהשרון (ל''ת)

            ישראל, 16/10/09 16:47

  • 30.

    כל אדם שפוי,רציונלי וריאלי יודע שהמפעל הכושל של ההתנחלויות יתמוטט ואני

    כל אדם שפוי יודע....., 16/10/09 09:41

    רק מקווה שזה יקרה כמה שיותר מוקדם כי אין עתיד למפעל הזה בלי לגיטימיות של העולם והאו''ם.

    • סע לחיות במדינה שפוייה. אני נשאר בארץ, בעלי. (ל''ת)

      ברי, 16/10/09 09:59

    • רק משוגעים גמורים מתפארים בשפיותם (ל''ת)

      פסיכיאטר מחוזי, 16/10/09 10:08

    • לדעתי התנחלות ת,א תעלם לפני התנחלות יו''ש (ל''ת)

      ברור לכולם, 16/10/09 10:25

    • כל הכבוד אתה מחפש לגיטימיות מהאום (ל''ת)

      SHAI, 16/10/09 10:26

      • אז לך לאוגנדה לא צריכים אנשים כמוך בארצנו הקדושה (ל''ת)

        יהודי גאה בארצו, 16/10/09 14:30

  • 29.

    כל חייל מתנחל יועבר לבית החייל (ל''ת)

    ויוקר כחייל בודד, 16/10/09 09:41

  • 28.

    כל הכבוד. צריך להפריד בין הצבא לדת ולמתנחלים. (ל''ת)

    .., 16/10/09 09:37

  • 27.

    רב זה משורש ריבים,מדון,פלגנות,סכסכנות,פירוד,גזענות,אפליה ואפרטהייד (ל''ת)

    רב משורש........., 16/10/09 09:37

  • 26.

    צבא של שמאלנים לא מסוגל לנצח מלחמות!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מלחמת לבנון/עזה שקוף, 16/10/09 09:36

  • 25.

    לזרוק אותו מכל המדגרגות גם כאשר אין מדרגות לפי הגדרתו של יקירנו

    משה בודק, 16/10/09 09:34

    אפרים קישון ע'ה.

    • ואותך תנחש לאן הייתי זורק.......... (ל''ת)

      ואותך?, 16/10/09 09:48

  • 24.

    אם יש לחיילים ביצים - לסרב לשרת איתו. (ל''ת)

    הייתי מסרב לשרת עם אפס כזה!, 16/10/09 09:34

    • ואיך ניצלת מסירוב פקודה כי אתה ממילא לא תגוייס (ל''ת)

      לא מגייסים מפגרים, 16/10/09 10:24

  • 23.

    מספיקה איזו פאתווה של אייתולה שלהם כדי שהם ימרדו במלכות,ירצחו ואף

    נאמנות המתנחלים למדינה היא על תנאי, 16/10/09 09:32

    יסרבו פקודות ויצאו למרד צבאי מזויין כנגד ממשלה דמוקרטית נבחרת.

    • אין לי ספק שהדרוזים נאמנים למדינה הרבה יותר מאשר המתנחלים (ל''ת)

      הדרוזים נאמנים יותר......., 16/10/09 09:45

    • ולכן כמו באלטלנה השמאל ה''הגיוני'' צריך להגן על ה''ממלכה''

      ////, 16/10/09 09:53

      ולצאת לרצוח בהם מיד .

    • אתה רוצה לחסל את ישראל, אז פתאום ''נאמנות למדינה''? איך שאתם שקרנים.

      23 מצחיק, 16/10/09 09:53

      אגב לשייכים שמסיתים אתה מנשק את כפות הרגליים, אוי ואבוי אם ייקחו להם את המגה-פון במסגד, הציונים האפרטהיידיסטים.

  • 22.

    המתיחות בין המתיישבים לצה''ל גוברת

    שקר, היחסים אינם טובים, 16/10/09 09:31

    ההחלטה המשונה של המח''ט היא צעד נוסף בדרך לקרע יזום ומתוכנן מצד הרשויות, כחלק מתהליך הדה-לגיטימציה שעוברת ההתיישבות היהודית באיו''ש.

  • 21.

    אל''מ איציק בר הוכיח שיש לו עמוד שדרה מוסרי בכך שסרב להגיע לסוכה ובכך

    משכמו ומעלה, 16/10/09 09:30

    שציווה שלא לאכול אצל מתנחלים.לקדם אותו.

  • 20.

    כל הכבוד

    אודי, 16/10/09 09:28

    המח''ט לא בהכרח שמאלני אבל הוא אמיץ וישר.

  • 19.

    בושה לעם שאלו הם קציניו אבל שמו לב כמה קצינים דתיים יש כדאי לכל שונא

    רחלי, 16/10/09 09:27

    השמרו לכם קציני צהל מללבות את אש

    השנאה

    • כל הכבוד לצה''ל שאלו הם קציניו.

      דני ב., 16/10/09 10:45

      ללא דיעות פוליטיות וללא התערבבות באוכלוסיה המקומית.
      כך נוהג קצין מקצועי.

      • כן, כמו דעתך ה''לא פוליטית'' בעליל. (ל''ת)

        ישראל, 16/10/09 16:51

  • 18.

    אל''מ איציק בר

    מאיר מ, 16/10/09 09:20

    אדוני המפקד אני מצדיע לך. אני מקווה שלא תיתן לקומץ מבוטל של צעקנים לשנות את החלטותיך ומי ייתן שתצלך דרכך בעזרת השם.

  • 17.

    לבקר בהתנחלות זה מעשה לא מוסרי ויפה עשה אל''מ איציק בר שסרב לתועבה הזו (ל''ת)

    ביקור לא מוסרי, 16/10/09 09:18

    • להיות מפקד בשטחים זה כן מוסרי?? תשאל את דוח גולדסטון. (ל''ת)

      באמת???, 16/10/09 09:54

  • 16.

    אינו ראוי להיות מפקד

    אלי יזרעאלי, 16/10/09 09:15

    מפקד שלא יודע לכבד ולהאריך אישיות שמחנכת את חילי ישראל לגבורה אין מקומו בצהל ויש לפטר אותו לאלתר .

    • מה הקשר בין גבורה לסוכת הרב ביצהר?

      רגע של עברית., 16/10/09 10:44

      אגב להאריך זה מהמילה אורך
      ולהעריך זה בא מההערכה.

    • על מי אתה מדבר?!?!

      תל אביבי, 16/10/09 12:00

      ''אישיות שמחנכת את חילי ישראל לגבורה '' - תרשה לי לתקן - אישיות שמחנכת את חילי ישראל לקנאות ונבערות. על כל הצהרותיו הפרימיטיביות האחרונות היה צריך למצוא את עצמו מחוץ לצבא.

  • 15.

    נראה לי שמישהו מפחד להתמודד עם האמת... (ל''ת)

    חיים, 16/10/09 09:14

  • 14.

    אל''מ דפוק

    רפי דרור, 16/10/09 09:11

    עצם סירובו לרב הצבאי יכול להצביע בודאות על כוונתו האמיתית של תת טוראי איציק מר

    • רב צבאי לא צריך להיות מיצהר.

      דני ב., 16/10/09 10:43

      מקום מאוכלס בקיצונים שונאי אדם.
      כשם שחטיבת כפיר לא צריכה להיות מורכבת מבני ההתנחלויות.
      עובדה שאנו שומעים חדשות לבקרים על מעלליה.

      • הייתי בכפיר, ורוב החיילים לא מתנחלים

        דנידין, 16/10/09 11:26

        המתנחלים מעדיפים ללכת למגלן או מטכ''ל

        • המתנחלים מעדיפים ישיבות הסדר...משרתים רק 16 חודש וגם זה בקומבינה! (ל''ת)

          דינדון, 16/10/09 12:15

          • רואים שלא היית קרבי

            יוני, 16/10/09 15:36

            כאחים לנשק אין כמו המתנחלים

      • וודאי. הוא הרי צריך להיות חבר בשלום עכשיו ונשוי לאחת מנשי מחסום ווטש (ל''ת)

        ישראל, 16/10/09 16:55

  • 13.

    מבכיריי צה''ל כיום: יסמניות, אינטרסנטיות, אופורטוניזם, כסת''ח,

    בר פשוט מקצין את המגמה האופיינית לרבים, 16/10/09 09:03

    התקשורת מנהלת את הקצינים. וחיי כולנו בסכנה. אנשים אלה הולכים ומתרבים בצבא. הם אינם 'שמאל' בשום אופן, אין להם שום אידיאולוגיה, מלבד משימת קידומם העצמי/הישרדותם. כבר לא מעט שנים שעל מנת להתקדם/לשרוד בצבא, במוסד וכו' עליך ליידע את התקשורת שאתה 'שמאלן'- זו חובה קדושה, הרבה לפני ענין צבאי או אחר.

    • עדיף אחד בלי דעה מאשר מלקק ישבנים של מתנחלים .

      דני ב., 16/10/09 10:42

      הוא איש צבא מקצועי-יבורך.

      • איך שמאלני נאור כמוך תומך בקצין שרומס את חיי הפלסטינים המסכנים? (ל''ת)

        ישראל, 16/10/09 16:58

  • 12.

    בעקרון , אני מצדיע לכל אחד שהולך נגד הזרם . (ל''ת)

    עובד בחברת החשמל, 16/10/09 09:01

  • 11.

    איך אפשר לסרב אם וב החיילים שלו הם מתנחלים

    טל, 16/10/09 09:00

    אז ממה החשש מה השטויות האלה רובנו מתנחלים ומשרתים בגאווה את צה''ל הדבר היחיד שהחיילים צריכים להתנתק ממנו הוא ביקור באיזורי צהלה רמת אביב ותל אביב האליטות הדוחות שיושבות שם רוב בכירי צה''ל שמנותקים מהעולם

  • 10.

    ואם החיל הוא בעצמו מתנחל?

    אחת, 16/10/09 08:57

    יש אחד או שניים כאלה, אתה יודע מח''ט נכבד.
    אז מותר לדבר איתו בכלל? או שרק ביום חול מותר? אנחנו מבולבלים קצת...

  • 9.

    ישר כוח

    נדב, 16/10/09 08:56

    אולי הוא לא יהיה בובה של המתנחלים.

    • כנראה שהמתנחלים טובים רק כדי למות

      שי (סרן במיל'), 16/10/09 09:17

      מה הוא חושב שהם לכל הרוחות? בשר התותחים של צה''ל? אני לא הייתי משרת תחת מח''ט נבזה כזה.

      • גם אני סרן במילואים

        רב''ט במסייעת, 16/10/09 09:49

        הנה - כתבתי

      • זה לא שהם טובים למות הם פשוט נוטים לרוץ לרובי האויב

        rr, 16/10/09 10:16

        כמו ספרטנים, רצים קדימה גם שצריך לרוץ אחורה.

        (זו הסיבה שספרטה נמחקה מהאדמה ואתונה נשארה עד היום).

      • בני המושבים והקיבוצים שילמו יותר קורבנות מאשר המתחנלים.

        דני ב., 16/10/09 10:41

        ןעובדה שאף אחד מהם לא מיילל ומקטר מדוע לא היגיע לשבת בסוכה בקיבוץ.

  • 8.

    להדיח מיד את האנטישמי הזה

    לא דתית לא מתנחלת, 16/10/09 08:54

    שמתנחלים אחינו. לא הטורקים!

    • אחותי....את צודקת....... (ל''ת)

      מוטי התנחלות רמת גן, 16/10/09 12:41

    • המחט צודק!

      לארי בירד, 16/10/09 14:33

      החיילים לא צריכים לאכול אצל המתנחלים.רוצים לעשות לנו טובה? תחזרו לארץ ונאכל בבית כי לא נצטרך לטחון שבתות לשמור עליכם במה שעדיין, אפילו לפי החלטות ממשלה, הוא לא חלק ממדינת ישראל

  • 7.

    השמאלנים מוציאים עצמם מעם ישראל

    קורא מזדמן (מג''ד בדימוס), 16/10/09 08:50

    בזיון ל מח''ט.
    הייתי מסרב לשרת איתו.

    • גם אני מג''ד בדימוס

      רב''ט במסייעת, 16/10/09 09:50

      הנה - כתבתי. והכיפה שלי לא הסמיקה מבושה

      • יש לי כאפייה ועאקל אבל מה איכפת לכם? זכותי להתחזות פה. (ל''ת)

        רב''ט במסייעת, 16/10/09 10:30

  • 6.

    צה''ל הפך כלביה של כלבי שמירה -- של מגזר צר מאד (האליטה המושחתת) (ל''ת)

    לא צריך - לא לתת להם רובים, 16/10/09 08:50

  • 5.

    הוא בטח שייך למפלגת מרץ הרקובה (ל''ת)

    הוא בטח ממרץ הרקובה, 16/10/09 08:49

  • 4.

    המח''ט הוא סתם ילד (ל''ת)

    אני יוסי, 16/10/09 08:47

  • 3.

    צודק 100 אחוז

    אלון, 16/10/09 08:47

    חייל שעכשיו אוכל אצל מתנחל - יהיה לו קשה לפנות אותו בעוד שנה.

  • 2.

    אל''מ אבי בר- צודק ,צודק, צודק- לא מדבשם ולא מעוקצם

    גיל, 16/10/09 08:47

    כולם אזרחים במדינת ישראל, מאסתי בהסתה של המתנחילם נגד הצבא. מחזק ידי מפקד הגזרה.
    לא שכחנו את האבנים על החיילים, טלאי צהוב וכל פרובוקציה ריגשית נגד הצבא.
    צבא- כולם צריכים לשרת.

    • לא מדויק

      אביתר, 16/10/09 09:05

      כולם צריכים לשרת? הרי אחוזי הגיוס בקרב המתנחלים הם מהגבוהים ביותר, לגבי הפרובוקציות אתה צודק לגמרי אבל לזכותם יאמר שהם משרתים יותר מכולנו ושבשורה התחתונה הם רק רוצים לארח חיילים אצלם בבתים, אתה הרי לא יכול להאשים אותם ברצון כזה. התגובות של כל הפוליטיקאים למיניהם באמת לא לעניין.

      • כמה תשובות להערותיך

        אבישר, 16/10/09 09:54

        כולם צריכים לשרת? - כן. חוק שירות חובה.

        אחוזי הגיוס בקרב המתנחלים הם מהגבוהים ביותר - לא באלקנה, למשל. מה דעתך על אחוזי הגיוס בכוכב יאיר החילונית?

        הם משרתים יותר מכולנו - כן? 16 חודש. ''כולנו'' משרתים 36 שחודשים.

        כדאי שתפסיקו עם התעמולה השקרית שלכם. אתם נתפסים פעם אחר פעם משקרים במצח נחושה ומתבזים. אתם הולכים ונדמים לחמא''ס ולחיזבאללה בעניין הזה.

        • מי משרת 16 חודש?? אחוז עצום של קצינים (ל''ת)

          ערן, 16/10/09 10:37

        • כמה תשובות להערותיך

          אביתר, 16/10/09 10:59

          ברור שכולם צריכים לשרת בגלל זה לא הבנתי את ההערה של גיל שאמר את זה כאילו שהם לא משרתים, והם בהחלט כן. לא אני ולא אתה יודעים מה אחוזי הגיוס באלקנה למשל, יכול בהחלט להיות שבישוב הספציפי הזה האחוזים מעט יותר נמוכים אבל זה בהחלט לא משקף. אותו דבר לגבי כוכב יאיר החילונית,לא משקף אבל הדיון הוא בכלל לא על דתיים וחילונים כי ישנם גם לא מעט מתנחלים חילונים.
          בקשר לשירות עצמו-מסכים איתך ששירות של 16 חודשים הוא לא מספק אבל להבנתי זהו אחוז קטן יחסית מתוכם שהולכים לישיבות ההסדר,רוב הצעירים מההתישבות הולכים למכינות קדם צבאיות ומשרתים שירות מלא לרוב ביחידות מובחרות.
          ושוב,לדעתי אי אפשר שלא להעריך אותם על הרצון לארח את החיילים ששומרים עליהם בבתים שלהם,אם שירתת פעם בשטחים אתה יודע כמה טובה ההרגשה שמישהו מוקיר תודה על מה שאתה עושה.

  • 1.

    כל הכבוד! סוף סוף מישהו שאינו פוליטי (ל''ת)

    א, 16/10/09 08:45

    • בדיוק ההפך - הוא סופר פוליטי! (ל''ת)

      דני, 16/10/09 09:35