• 113.

    תשובה לשאלה למה לשנות את חוק נכסי נפקדים

    איש החוק, 20/03/10 21:32

    תשובה:
    צריך לדעתי לשנות את חוק נכסי נפקדים כי זה פוגע בתושבי מזרח ירושלים הערבים. אודה שלא כל כך אכפת לי מהי האמת ההיסטורית. לי אכפת שיהיה שלום.

  • 112.

    תשובה לשאלה למה לשנות את חוק נכסי נפקדים

    איש החוק, 20/03/10 21:27

    תשובה:
    צריך לדעתי לשנות את חוק נכסי נפקדים כי זה פוגע בתושבי מזרח ירושלים הערבים. אודה שלא כל כך אכפת לי מהי האמת ההיסטורית. לי אכפת שיהיה שלום.

    • ולי ולרב הצבור שבחר בביבי - חשובה האמת ההסטורית!!!!

      תמי, 20/03/10 23:30

      איש החוק היקר, שלום לא תשיג בויתור על שטחים השיכים לעם ישראל, רק תגביר את התאבון שלהם לקבל עוד ולהלחם יותר בשביל זה.

  • 111.

    תגובה ל''איש החוק'': למה לשנות את חוק נכסי נפקדים?

    אברהם - אוהד עיר דוד, 29/01/10 12:21

    האם צריך לשנות את חוק נכסי נפקדים בגלל שזה לא מתאים לסדר היום של השמאל?
    אם החוק צודק, יש להשאיר אותו על כנו, אם החוק לא צודק, יש לבטל אותו. אך בשום מקרה אין להתאים את החוק לאג'נדה של השמאל.
    אברהם

  • 110.

    תגובה ל''איש החוק'': למה לשנות את חוק נכסי נפקדים?

    אברהם - אוהד עיר דוד, 29/01/10 12:21

    האם צריך לשנות את חוק נכסי נפקדים בגלל שזה לא מתאים לסדר היום של השמאל?
    אם החוק צודק, יש להשאיר אותו על כנו, אם החוק לא צודק, יש לבטל אותו. אך בשום מקרה אין להתאים את החוק לאג'נדה של השמאל.
    אברהם

  • 109.

    חוק נכסי הנפקדים

    איש החוק, 14/12/09 09:53

    על פי מה ששמעתי, עמותת אלעד משתלטת על העיר באמצעות חוק נכסי הנפקדים. אם זה נכון, אז הגיע הזמן לפעול לשינוי החוק הזה!

  • 108.

    חוק נכסי הנפקדים

    איש החוק, 14/12/09 09:50

    על פי מה ששמעתי, עמותת אלעד משתלטת על העיר באמצעות חוק נכסי הנפקדים. אם זה נכון, אז הגיע הזמן לפעול לשינוי החוק הזה!

  • 107.

    עמותת אלע''ד מבעירה את עיר דוד...

    הפירומן, 09/12/09 15:37

    ... באש יוקדת של אהבה לארץ ישראל ולירושלים. בהצלחה חבר'ה ותמשיכו ככה!

  • 106.

    אני חייבת לציין שאני די מופתעת מהתגובה של רבקה

    דיקלה, 08/12/09 17:45

    האם באמת זהו המצב באגן הקדוש. האם יש עוד מישהו שגר שם שיכול להעיד על יחסי שכנות טובים?
    דיקלה

  • 105.

    אז לידיעתך שרון: יש לי קשרי ידידות עם השכנות הערביות שלי

    רבקה, 08/12/09 05:06

    אני מודה שיש לי חברות יהודיות יותר טובות אך יש לי יחסים קורקטיים + עם השכנות שלי. כמה פעמים הייתי זקוקה לטובה כלשהי והשכנים הערבים סייעו לי וגם אנחנו סייענו להם. לדוגמא, לאחרונה בעלי סייע לאחד השכנים שלנו במציאת מקום עבודה והם אסירי תודה על כך. כשהיתה לנו שמחה משפחתי הזמנתי גם שכנים (ערבים, כן, כן!) למסיבה והם אפילו הגיעו ונהנו.
    החיים, שרון, הם לא שחור לבן ומעבר לפוליטיקה חיים בעיר דוד בני אדם יהודים וערבים שיבנו דו קיום מעולה - אם רק תתנו להם.

  • 104.

    אני מתפלאת באמת. אני רוצה לדעת מתי בפעם האחרונה

    שרון מירושלים, 07/12/09 00:30

    ביקרת אצל השכנה הערביה שלך?
    רבקה, זה הכל בראש שלך.
    שרון

  • 103.

    אני גרה בעיר דוד והשכנות עם הערביםבאמת יוצאת דופן , תתפלאי (ל''ת)

    רבקה, 06/12/09 11:03

  • 102.

    אני גרה בעיר דוד והשכנות עם הערביםבאמת יוצאת דופן , תתפלאי (ל''ת)

    רבקה, 06/12/09 10:13

  • 101.

    לא מסכימה עם הכותב

    שרון מירושלים, 06/12/09 03:26

    אני מתפלאת מאד על ההיתממות כאילו ישנם יחסי שכנות מעולים בין יהודים לערבים. אתה כאילו חי בעולם אחר. לך ושאל את השכנים הערבים שלך האם הם רוצים אותך שם ותתפלא לגלות שאתה לא רצוי.

  • 100.

    עמותת אלע''ד

    ניסים, 26/10/09 10:59

    כל הכבוד ל עמותת אלע''ד

    • מה כל הכבוד? על מה?

      חכם מימון, 06/12/09 04:00

      ניסים הנכבד,
      אם יש לך מה להגיב, תגיב. אם אין לך דעה מנומקת - תחסוך לנו את השטויות שלך. תודה

  • 99.

    נמאס מ''שלום עכשיו'' הם רק מחרחרי מלחמה כל הכבוד לעמותת אלע''ד (ל''ת)

    יורם, 25/10/09 13:46

  • 98.

    כמה מאיתנו באמת קמו ועשו מעשה? כל הכבוד!!

    גילת ע., 19/10/09 10:34

    לכל המשמיצים, השונאים והשליליים- כמה מאיתנו קמו בוקר אחד ועשו מעשה, פעלו למען אמונתם? כשהחלטת בג''ץ מתאימה לכם אתם בעדו וכשלא אז לא? כשהמדע מעלה עובדות שממסתדרות עם דעותיכם אז הוא העיקר ושלא אז לא?! אלע''ד יישר כח!! תמשיכו בדרכיכם והלוואי ויהיה בנו כח להצטרף ולעשות מעשה יחד אתכם!! כן ירבו כמותכם.. אודי- מלח הארץ!

  • 97.

    חזק וברוך!

    ניר, 18/10/09 22:56

    חזקו - ואמצו בדרכיכם להאיר את ירושלים במקום הנפלא 'עיר-דוד'. אין ספק שמאות-אלפי המבקרים בשנה מדברים בעד עצמם, כמה המקום הקסום הזה חשוב ומיוחד לכלל ישראל ולשמירת המורשת וההיסטוריה היהודית הנפלאה שלנו.

    תבורכו - מפי עליון. ה' הטוב ישלח ברכתו אליכם ויסע בפעילותכם המקודשת!

  • 96.

    כל הכבוד המשיכו בפעילותכם

    רוני, 18/10/09 08:28

    אין מילים בפי להביע את התרשמותי מפעילויותכם ב''מקום בו הכל התחיל''

  • 95.

    כשערבים גרים בשכונות יהודיות זה לא מפריע לשלום עכשיו (ל''ת)

    יוני, 16/10/09 16:39

  • 94.

    צודק במאה אחוז! שלום עכשיו סתם עושים גלים (ל''ת)

    חולוני, 16/10/09 15:23

  • 93.

    כל הכבוד לאנשי עמותת אלע''ד תמשיכו במפעלכם החשוב (ל''ת)

    תמר, 16/10/09 14:15

  • 92.

    הזנחת הריבונות והאפוטרופסות

    יוצרת ואקום, 16/10/09 13:59

    ועלינו כאזרחים פסיביים להודות לעמותות כמו אלעד, שממלאות את הפער בין השאננות של המדינה, ותרגילי ההשתלטו הערביים, שברגע שיזהו אתר-מקום זר-יהודי ינסו להשתלט עליו, אם בכוח, אם בבניה ובקבורה, ואם בתעמולה ארסית כנגד שכניהם היהודים.

  • 91.

    אחריות ממלכתית

    ישראל, 16/10/09 13:55

    מדוע במקום בו הכל התחיל חפירות מתבצעות במימון פרטי ולא ע''י רשויות המדינה

  • 90.

    מדהים כל פעם מחדש כמה שלום עכשיו יכולים להיות אנטישמים (ל''ת)

    תושבת חר חומה, ירושלים, 16/10/09 12:26

  • 89.

    כל מילה בסלע! (ל''ת)

    חנניה, 16/10/09 12:04

  • 88.

    אף אחד לא אמור לגור שם- חלק ב'

    אמיר, 16/10/09 11:36

    עמותת אלעד בעצם סללה את הדרך עבור רשות הטבע והגנים- נציגת המדינה- שהזניחה את הטיפול במקום עד אז. אז אולי דרכי הפעולה של העמותה לא מקובלות על כולם, וחלקן גם לא מקובלות עלי, אבל הם עשו שם כמה דברים חשובים- בראש ובראשונה הביאו למצב בו אנחנו יכולים לבקר שם ללא חשש, ומעבר לזה נתנו גם דחיפה אדירה לארכיאולוגיה בעיר דוד וסביבה. אם מדינת ישראל היתה ממלאת את חובתה מלכתחילה או לפחות בדיעבד- לא היה צורך באלעד. לשלטונות כנראה המצב נוח כמו שהוא- ומכאן גם שיתוף הפעולה של רט''ג עם אלעד.

    • תגיד אמיר אתה אחד מאלה שיוצרים את כל הרעש שם ?

      בר, 16/10/09 12:20

      לכו כבר הביתה תעזבו את ירושלים ואל תבעירו אותה

      • לא

        אמיר, 16/10/09 19:04

        אני רק מכיר את המצב קצת יותר טוב. אני לא ''בעד'' עמותת אלעד או שלום עכשיו או ''משילוח לסילואן''. אם היית קורא בתשומת לב היית רואה שיש לי ביקורת על כל הצדדים, וכתבתי מספיק. לא כ''כ הבנתי על איזה רעש אתה מדבר ומי צריך ללכת הביתה ולעזוב את ירושלים? במינוחים מיושנים ולא מדוייקים: השמאל הקיצוני או הימין הקיצוני?

  • 87.

    אף אחד לא אמור בכלל לגור שם- זה תל ארכיאולוגי!

    אמיר, 16/10/09 11:27

    אמנם- הכתבה מיתממת ומתייפיפת (קפץ פתאום לכותב:''וכמה ערבים''...), ולא כולה אמת, אבל צריך לשים דברים בפרופורציה:
    ההתיישבות (הערבית) על עיר דוד לאחר 1967- כלומר לאחר שנכבשה (או שוחררה או איך שלא תקראו לזה) על ידי מדינת ישראל היא התנחלות לא חוקית לכל דבר, התיישבות על אתר בעל ערך ארכיאולוגי, היסטורי, תיירותי ותרבותי ממדרגה ראשונה. ההתיישבות הזו התאפשרה בשל חולשה ואולי חוסר איכפתיות של מדינת ישראל במקום הזה (כמו מה שקרה בנושא הר הבית- רק ששם נכנס גם פחד מתגובת העולם הערבי). המקום הוגדר כאתר בעל מורשת תרבותית עוד על ידי הבריטים, דבר שנשמר, אם בכוונה ואם לא, על ידי הירדנים- ולכל מי שקופץ פתאום: ההתיישבות על גבעת עיר דוד לפני 1967 היתה דלילה ביותר. לכו לראות תצלומי אוויר, למשל בדו''ח החפירה הארכיאולוגית של קתלין קניון משנות ה-60.
    ברור שהאחריות אינה על מי שנכנס לפרצה הזו מחוסר ברירה (כלומר המתיישבים הערבים) אלא על מדינת ישראל- שאפשרה את הפירצה במקום כ''כ רגיש וחשוב. מי ששם לב לבעיה ובא לפתור אותה היא עמותת אלע''ד- שבעצם עושה, בדרכה שלה, את מה שהמדינה היתה צריכה לעשות. המשך יבוא.

  • 86.

    אחי, מאמר חזק ביותר.

    אביה, 16/10/09 11:17

    מעריצה את עמותת אלע''ד ואותך.
    מילים כדורבנות!
    מדהים עוד כמה סבלנות נשארה בלבכם!!
    המשיכו בעבודת הקודש.

  • 85.

    אודי חמודי, ירושליים עם כל ההיסטוריה, כבירת המדינה הדו-לאומית, בהצלחה? (ל''ת)

    מיה פיל מיה, 16/10/09 10:32

  • 84.

    כתבה יפה ולעניין. חזקו ואמצו! (ל''ת)

    אייל ד., 16/10/09 09:53

  • 83.

    השמאל מתפרנס מ''תעשיית השלום''

    אסיר ציון בציון, 16/10/09 09:50

    בדיוק כמו שהחמאס מתפרנס מתעשיית הטרור.
    חס וחלילה יהיה שלום בין יהודים וערבים- איזו פרנסה תהיה לבצל, שוברים שתיקה, ''לוחמים לשלום'' (הו האירוניה), מי יתמוך בהם ויספק לכל הבטלנים פרנסה.

  • 82.

    בתור תושבת אחת השכונות בעיר העתיקה..

    הדסה, ירושלים, 16/10/09 09:30

    אין לי דרך להסביר את השכנות הטובה עם ערביי ישראל בעיר העתיקה היא מעל למציאות היומיומית של ארץ ישראל, מי שלא גר כאן וחוו את זה לא יבין מעולם. אשריך אודי על הנבונות והרגישות.

  • 81.

    ימין חי באשליות. מעשיו בעקבות אשליותיו מסכנות את קיום המדינה. (ל''ת)

    שלמה., 16/10/09 09:26

  • 80.

    מאמר מכובד המכבד את כותבו

    ליבי פנינה, 16/10/09 09:24

    לו אני הייתי כותבת מאמר תגובה לחגית עופרן הייתי כותבת אותו הרבה פחות סבלני ואדיב, אם היא מזכירה ''באזור העיר העתיקה צריך להיות חכמים. ירושלים התברכה בנכסי תרבות אדירים'' אזי שחפירות וגילויים נוספים על עברה של ירושלים ''ירושלים הקדומה'' הם הנכס האמיתי ושווים הון הן לעם היהודי והן לעם הערבי.

  • 79.

    אודי, אשריך, אתה עושה עבודת קודש!!

    הילה שחל, 16/10/09 09:18

    עיר דוד זאת ההיסטוריה שלנו, זה אנחנו, זאת כל מלכות בית דוד הנגלת לעיננו בזכות עבודת הקודש שלך ושל כל עמותת אלע''ד.

  • 78.

    השנאה מעבירה את השמאל על דעתו

    יוסי חסון, 16/10/09 09:05

    פשוט מדהים לקרוא פה את התגובות של אנשי המאל, השנאה שלהם לעם ישראל כבר עברה לתחום בריאות הנפש

  • 77.

    אני מבין ששלום עכשיו הם המתנגדים הראשיים לשלום (ל''ת)

    חנן, 16/10/09 09:02

  • 76.

    מדבר שקר תרחק ונקי ושמאל אל תהרוג כי לא אצדיק רשע. (ל''ת)

    Vox Ami, 16/10/09 08:34

  • 75.

    אם לא השמאל אשם הרי זאת התקשורת או השופטים,אומר אודי רגונס (ל''ת)

    Vox Ami, 16/10/09 08:31

  • 74.

    אלע''ד הם מתנחלים גנבי קרקעות שמאיימים להרוס את ירושלים (ל''ת)

    יואב, 16/10/09 08:30

    • מי סיפר לך את המעשייה הזו ? (ל''ת)

      או שמא זו השינאה שבך לכל מה ש''מריח'' יהדות ?, 16/10/09 09:15

    • איך יכול להיות

      תגיד לי מה נסגר איתך ?, 16/10/09 14:40

      שיש לאנשים כמוך שנאה כזאת גדולה ??? מאיפה זה בא לכם ? תשימו לב, אתם הגזענים האמיתיים, שמונעים משנאה נ-ט-ו, השנאה הזאת מוציאה אתכם מדעתכם.

    • אם זה נכון מזמן בית המשפט היה מתערב. כנראה שלא נכון. (ל''ת)

      תוהה, 16/10/09 15:26

  • 73.

    אודי רגונס לא בהיותו איש ימין הכלימה אלא בערותו וכסילותו (ל''ת)

    Vox Ami, 16/10/09 08:29

  • 72.

    הבעיה זה לא השמאל הם מנהיגי הימין שמאפשרים

    שמעון הצדיק, 16/10/09 07:57

    לתקשורת ולשמאל להתנהל כפי שהם מתנהלים היום
    אין שום סיבה להתלונן על החתול כשאתה מניח בפניו קערת חלב.
    לכן יש לבדוק את התנהלות הליכוד ושאר מפלגות הימין שמאפשרות עסקתם של אנשי תקשורת המסייעים למרצחים הערבים מגינים אלהם וכמובן מעודדים את השמאל לקבל מימון הנוגד את רצון העם.
    אותם חברי כנסת בעיקר אנשי הליכוד לא מעניין אותם מה קורה בארץ אלה מעניין מה קורה בכיסם.
    יש לחוקק חוקים הרואים באירגונים המקבלים ממון ובסיוע הממון הזה הם פוגעים בהליך דמוקרטי שהעם בחר בו.
    יש לפרק מיד את שני הארגונים בצלם ושלום עכשיו ולראות בהם גופים הפוגעים בדמוקרטיה במדינת ישראל . העם החליט ימינה שכמובן כולל בניה גם בשטחים בירושלים בכול מקום אחר.
    כל הלשנה שלהם הינה בגידה בעם שאמר את דברו

  • 71.

    כל מילה בסלע (ל''ת)

    יוסי, 16/10/09 07:19

    • בור. אין ביטוי כזה ''כל מילה בסלע''. (ל''ת)

      אלי, 16/10/09 09:56

      • גם אם אין- אז עכשיו יש. לא בור- מחדש השפה!

        יהושע, 16/10/09 11:40

        ודווקא יש

      • מי הבור? זה עברות של הביטוי ''כל מילה חקוקה בסלע'' שהושאל

        מורה ללשון, 16/10/09 13:58

        מהשפה האנגלית,נכון שבמקור יש לו פירוש קצת שונה,אבל גם השימוש הנדון הוא רלוונטי ומקובל.

  • 70.

    השמאל שולט בתקשורת ובבג''ץ! היגיע הזמן לשנות את כללי המשחק! (ל''ת)

    אבי, 16/10/09 07:02

  • 69.

    השמאל הקיצוני פועל להרס המדינה הציונית. (ל''ת)

    רעמסס, 16/10/09 06:36

  • 68.

    מה לא עושים ''חוגים ימניים קיצוניים'' כדי להצדיק פשע מלחמה? (ל''ת)

    העולם אומר את דברו, 16/10/09 06:30

  • 67.

    כל מילה בסלע. (ל''ת)

    אביה, 16/10/09 05:07

  • 66.

    הכותב תקוע הרבה שנים אחורה

    אלמוני, 16/10/09 01:43

    אין דבר כזה ''עיר דוד''.יש עיר ושמה ירושלים.כולם יודעים שבסוף תהיה פשרה.את מה שאמר השמאל לפני 30 שנה אומרים היום כמעט כולם חוץ מכמה קנאים דתיים.אנחנו נתפשר בסוף על רוב השטחים ועל חלק מהשליטה בירושלים ומי שמפריע לזה הם הקיצונים משני הצדדים.

    • ומי בדיוק יתפשר איתנו ??? (ל''ת)

      זלמנוביץ ישראל, 16/10/09 12:13

  • 65.

    העם איתכם

    josh, 16/10/09 01:38

    עזבו אתכם מהשמאל והנובחים האחרים
    המשיכו בפעילותכם המרשימה והמצויינת
    הביקור אצלכם היה לי חוויה מדהימה בסוכות האחרון - מומלץ לכל מי שרוצה לחוש ולהתרגש מציונות, מהתנך ומשרשים שלו

  • 64.

    בואו להפגין ביום שני נגד השמאלנים ותמיכה בממשלה להחזרת הזרים לארצם.

    ועד פעולה שכונת התקוה שכונת שפירא, 16/10/09 01:18

    ועד פעולה שכונת התוקה שכונת שפירא קורא לכם לבוא ולהפגין נגד ארגוני השמאל ופעיליהם ולתמיכה בהחלטת הממשלה להחזיר לארצותיהם את כל הזרים וילדיהם.
    ההפגנה תתקיים ביום שני הקרוב בשעה 19.30 בפינת הרחובות אצ''ל/ההגנה (הכניסה לשוק התקוה).
    הביאו דגלי ישראל וכרזות (לפי טעמכם).

    • בואו להפגין! טוהר הגזע היהודי עכשיו! (ל''ת)

      אלי, 16/10/09 09:57

      • אל תבואו להפגין,צריך כאן עוד מליון עובדים זרים (ל''ת)

        אין מספיק יהודים מובטלים ורעבים,צריך עוד!!!.אלי, 16/10/09 10:54

  • 63.

    אין מה להוסיף. הוא פשוט צודק.

    נועם, רחובות, 16/10/09 00:33

    אנשי השמאל הקיצוני עוישם מאמץ להתסיסץ ככה זה נראה למתבונן מבחוץ.

  • 62.

    שלום עכשיו זה לא שמאל ''קיצוני'' (ל''ת)

    צא מהסרט, 16/10/09 00:23

    • שלום עכשיו זו בהגדרתה תנועה קיצונית. קיצוניות מתבטאת בניתוק

      מהמציאות על אף העובדות המשתנות, 16/10/09 01:47

      הדבקות הפולחנית של שלום עכשיו בתהליך השלום השקרי היא מדיניות קיצונית והזויה.

  • 61.

    כל הכבוד לעמותה החשובה הזו! זו אכן הציונות האמיתית. (ל''ת)

    יוסי. שמאלני., 16/10/09 00:05

  • 60.

    כל העם איתך, צריך פחות להתייחס לעוכרי ישראל שבתוכנו. (ל''ת)

    ירון, 16/10/09 00:04

  • 59.

    השטויות שאתה כותב הן תחומו הבלעדי של בנדרור ימיני. הוא עוד יתבע אותך

    תהיה קצת מקורי, לוזר מסכן שלי, 15/10/09 23:51

    ''שמאל'' עלק. עוד עלוב נפש שמאשים ''אגודות שמאל שונות'' שקיימות בעיקר במוחו הקודח (וחבוש כיפה?) בכל התחלואים שהוא וחבריו הביאו על המדינה.

    • אני לא יודע אייזה תחלואים הוא וחבריו הביאו על המדינה

      לייזר, 16/10/09 00:18

      אבל אני כן יודע אייזה תחלואים ומוות הביאו אוסלו וערפאת וההזיות שלכם על מזרח תיכון חדש

    • על העובדה שהאשמות שלום עכשיו הן שטויות,יש חותמת של בג'ץ!!! (ל''ת)

      והקללות שלך רק מעידות על קטנותך ולא על כותב המאמר, 16/10/09 00:37

      • זה לא מה שבג''ץ אמר. הבנת הנקרא.

        אלי, 16/10/09 09:59

        בג''ץ לא פסק שאלע''ד זכאים. הוא גם לא האשים את שלום עכשיו בהאשמת שווא. הוא סה''כ אמר שאין הוכחה משפטית מספקת לטענותיהם.

        • בג'ץ קבע שהאשמות שלום עכשיו חסרות כל הוכחה.אלו בהחלט האשמות שווא

          ziontrain, 16/10/09 13:47

          לצורך הבהרת האבסורד..באותה מידה ועל פי אותו קנה מידה,בוא נגיד שמסיבות פוליטיות אני רוצה להגביל את אנשי שלום עכשיו-אני יכול לטעון בכחש וללא שום הוכחה שאין לך רשיון ושהמכונית שבה אתה נוהג מורכבת מחלקים גנובים ובלי טסט,טענות (שסביר להניח)שהן שיקריות,וגם כמובן לא יהיו לי שום הוכחות לעיניין...זאת המקבילה לרוב טיעוני שלום עכשיו במשפט בו הפסידה.

          בית המשפט כמובן דחה התביעה מכיוון שלא היו שום הוכחות לטענות !!!הוא אמר זאת בפרוש,וכמדומני אף נזף בעותרים(עיין בהחלטה).

          אלי,בוא נוריד את המסכות השיקריות,שלום עכשיו,מטעמים פוליטים, מתנגדת לחפירות הארכיאולוגיות ,כמו גם לכל צעד ריבוני אחר של ישראל בעיר העתיקה,אבל טענות פוליטיות אלה חסרות כל משקל בבג'ץ,ולכן שלום עכשיו באו עם האשמות שווא על חוסר מיקצועיות החופרים,שימוש באמצעי בניה ועזר לא מותרים,נזקים לבתים וכו' וכו'...אך בית המשפט העליון,למרות שאינו חשוד בימניות יתר,לא יכל להתיחס ברצינות לרוב הטענות,ולמעשה,גם בית המשפט אומר ששלום עכשיו משקרת,אך משתמש במונחים מנומסים ומשפטיים לומר זאת.

        • כשנוח לכם אז בג''ץ כבר לא סמכות??? צבועים! (ל''ת)

          הילה, 16/10/09 15:29

  • 58.

    מאמר חזק מאוד , למה שלא תכתוב באופן קבוע? (ל''ת)

    יובל, 15/10/09 23:49

  • 57.

    השמאל אוסף חלקיקים,וכרגיל מתסיס את הערבים והופ בלאגן שלום אלאקקק (ל''ת)

    עידו, 15/10/09 23:46

  • 56.

    שווה לנסות הכל בשביל השלום

    אלעזר, 15/10/09 23:41

    כמו שהשמאל מוכן לנסות כל יוזמה ולו רק בשל הרצון להפוך כל אבן בדרך לשלום, אכן שווה לנסות את ההצעה של אודי להרחיק אותם מהעיר לכמה שנים ולבחון את השפעת המהלך על השלום והיציבות..
    כל הכבוד. תמשיכו לפתח את העיר ,להביא תיירים, ולחזק את קרנה של ירושלים כעיר עם הסטוריה יהודית.

  • 55.

    צודק לגמרי

    צחי, 15/10/09 23:19

    עיר דוד הינה אבן שואבת למאות אלפי תיירים מהארץ ומהעולם.למה להרוס דבר יפה בחרחורי מריבה.
    אודי תמשיך כך!! העם איתך :-)

  • 54.

    איתך! מאמינים בכם ובטיפוח הגן הלאומי! (ל''ת)

    משפחת שרביט, 15/10/09 23:13

  • 53.

    מאיפה נובעת השינאה העצמית שלנו? ממש גולדסטון מקומי (ל''ת)

    רחל, 15/10/09 23:13

  • 52.

    ירושלים מאוחדת היא בלב הקונצנזוס, גורמי השמאל הקיצוני

    יהודי, 15/10/09 23:12

    בפעולותיהם כנגד ירושלים רק מוכיחים כמה מיעוט קטנטן ונאלח הם..

    ושלא יבוא איזה בן דרור ימיני..
    1.2 מיליון ערבים בישראל זה הרבה יותר מ200 אלף ערבים בירושלים.


    למעשה במהומות האחרונות הוכח ש200 האלף האלה הרבה יותר מתונים מ1.2 המיליון..
    מי שהתפרעו בירושלים היו חברי הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית..

    אנשים שבאו מהגליל לירושלים במטרה להתסיס ולהבעיר אותה..
    אך תושביה הערבים של ירושלים הראו את המתינות שלהם ולא הצטרפו ובכך גרמו למהומות לדעוך ולמות.

  • 51.

    עכשיו כדי לסתום להם לגמרי את הפה

    אחד שמכיר, 15/10/09 23:12

    צריך עוד איזה טור, אפילו חריף יותר, של ימני אחר וככה ניתן להם בראש!

  • 50.

    שלום עכשיו הוא ארגון

    אתגר, 15/10/09 22:57

    אנטי יהודי , לא הוגן, חד צדדי, חבורה של בוגדים. להוציא אותם לא רק מירושלים הקדומה אלא מהמדינה בכלל.
    לא ראויים לחיות בתוכנו.

    • צודק! לגרש את השמאלנים!

      אלי, 16/10/09 10:01

      ואת הערבים! ואת ההומוסקסואלים! ואת מתנגדי המשטר בכלל! לשלוח אותם ליישוב מחדש איפשהו!

      • חס וחלילה,לגרש מאות אלפי מתנחלים בשלב הראשון,ורק בשלב השני השאר לים

        אלי(עלי), 16/10/09 11:57

        ...כולל יהודי המחמד .

  • 49.

    "עבודתו המבורכת" של אלע"ד היא לזרוע מחלוקת ולהאשים ארגוני שמאל במהומות (ל''ת)

    עבודה חשובה מאין כמוה, 15/10/09 22:32

  • 48.

    "שלום עכשיו" התרגלו שביהמ"ש והפרקליטות מקבלים את טענותיהם אוטומטית. (ל''ת)

    ניר, 15/10/09 22:30

  • 47.

    הם חוששים ממציאת ממצאים ארכאולוגיים שישמטו את הקרקע מטיעוניהם (ל''ת)

    שלום אכזב, 15/10/09 22:25

  • 46.

    למה משטרת ישראל לא פועלת נגד אירגוני השמאל . זה ממש סכנה לציבור

    רותי, 15/10/09 21:45

    בכול מקום מתוקן מזמן המשטרה לא היתה נתנת להם להתסיס כך.

  • 45.

    השמאל רק מביא להתססה ואלימות, עוד מימי אוסלו.

    מיכה, 15/10/09 21:34

    ומה הפלא, כאשר פעולותיהם האנטי ישראליות של השמאל מגבות ומצדיקות את הערבים, אלו התוצאות.
    ואין מה להאשים את הערבים, אם היהודים (השמאלנים) טוענים שהם צודקים, למה שנלין עליהם הערבים?

  • 44.

    עמותה של גברים, יפה לו שהוא ענה לשלום עשיו בזה רוגע. (ל''ת)

    יהודי, 15/10/09 21:24

    • אין שם נשים? (ל''ת)

      אלי, 16/10/09 10:03

  • 43.

    אודי תמשיכו בעבודת הקודש שאתם עושים. אנחנו לא מאמינים (ל''ת)

    לשקרים של שלום עכשיו, 15/10/09 21:19

  • 42.

    הקיצונים הסיתו נגדנו ידדים ואיבים ובסופה יחריבו את המדינה (ל''ת)

    מנוולחם, 15/10/09 21:10

  • 41.

    השמאל הקיצוני עזב ממיזמן את דרך היהדות התנך.  (ל''ת)

    קובי, 15/10/09 20:59

  • 40.

    הציבור בארץ תומך באלע''ד. המשיכו בעבודתכם הציונית, והתעלמו מהשמאלנים. (ל''ת)

    שלמה, 15/10/09 20:34

  • 39.

    עזבו אתכם מכל הבלה בלה ,איך משיגים את הכותב החתיך(אודי)? (ל''ת)

    יפה-אחת שמבינה ענין..., 15/10/09 20:29

    • נשוי לאשה מדהימה +שנים וחצי ילדים.חבל על הזמן... (ל''ת)

      אודי, 15/10/09 22:55

  • 38.

    מאמר דמגוגי ומביך (ל''ת)

    אורית, 15/10/09 20:25

  • 37.

    עיר דוד היא האתר ההיסטורי והלאומי המרתק ביותר (ל''ת)

    היסטוריה מוחשית, 15/10/09 20:17

  • 36.

    הארכיאולוגים שמתנגדים לעיר דוד, ממומנים על-ידי גופים נוצריים אנטישמיים (ל''ת)

    zachiz , 15/10/09 20:15

  • 35.

    אני מכיר את הפרטים מקרוב, והדברים הם אכן נכונים. (ל''ת)

    zachiz , 15/10/09 20:13

  • 34.

    עיר דוד - אטרקציה תיירותית יפיפיה , בכיף הייתי עובר לגור בשכונה שם (ל''ת)

    ירושלמי, 15/10/09 20:11

    • גם אני. אבל כנראה שקשה מאד להשיג שם בית... (ל''ת)

      מצטרפת, 16/10/09 15:30

  • 33.

    הוא פשוט משקר!!!

    גדעון, 15/10/09 19:40

    הדברים של הכותב הם פשוט שקר כאילו יש איזו אחווה יהודית-ערבית בסילוואן. התושבים שם אפילו הקימו אוהל מחאה קבוע כנגד המקום ועורכים ישיבות תדירות בשאלה איך להפסיק את פעילותו.
    החפירות עצמן של עיר דוד הרבה פעמים הם ללא האישורים או התכניות המתאימות ולא פעם כבר נפלו מבנים בשכונה, פעם אף כיתת לימוד.
    אגב שבכלל המסקנות כאילו בתקופת דוד היו במקום באמת יהודים היא מסקנה שבה אוחזת רק ארכיאולוגית אחת כנגד כל שאר הקהילה המדעית. לפי דעתי יש טיעונים שניתן להעלות אותם לטובת העמותה אבל אולי עדיף להצמד לאמת?

    • אוהל המחאה התחיל בדיוק כהשמאל הגיע לעיר דוד

      אחד שיודע, 15/10/09 19:56

      עד לפני שנתיים ערבים ויהודים בעיר דוד עבדו ביחד ואז הגיעו השמאל וכל הטענות והמענות התחילו למה ?כי הם רוצים להתסיס כמו שאמר הכותב

      • לכן הנציגים של האוהל נבחרים ע''י אנשי השכונה?

        גדעון, 15/10/09 21:02

        כאמור, נציגי אוהל המחאה נבחרים ע''י תושבי השכונה הערבים, חוץ מזה שהיו התגשויות אלימות בין יהודים לערבים בשכונה מאז שעמותת אלעד ומתנחליה הגיעו לאיזור...  
        עכשיו, לדעתי אין בעיה אם הארגון ככל ארגון ימין אחר יגיד בכנות שלא אכפת לו מהאוכלוסיה הערבית במקום, אני לא מסכים אם זה אבל זו האמת. כדי לנהל דיון רציני שני הצדדים צריכים להיות כנים בטיעוניהם, ורגונס שמכיר את המקום יודע שמה שהוא כתב פשוט לא נכון.  

        • תפסיק עם הכנות וצדק, מה שחשוב זה לשמור על השקט והדו קיום.

          מיכה, 15/10/09 21:40

          חוץ מזה שאמת, כנות וצדק זה דבר סובייקטיבי.
          ואם כבר דיברנו על הסטוריה - את הערבים מעולם לא ענינה ירושלים, המסגדים שהוקמו שם ובכל העולם הם רק חלק מכיבוש והתפשטות האיסלם ומחיקת כל שריד של דתות אחרות.

          • טענה מעניינת אבל...

            גדעון, 15/10/09 23:26

            אתה אומר שאמת וצדק לא מעניינים ומצד שני אתה קובע קביעה לכשעצמה שתלויה באמת וצדק.

            חוץ מזה ירושלים מאז הקמת האיסלאם הייתה המקום השלישי בחשיבותו לאיסלאם, המקום בו מוחמד עלה השמימה, המקום בו קשר את חמורו הוא מקום אותו כל איש מוסלמי בירושלים מכיר. לכן לגבי הטענה הזאת אני מאמין שאתה טועה.
            לגבי שאר הטענות יש צדק בדבריך (אם כי לא לחלוטין - ראה בית הכנסת העתיק ביריחו) אבל אם אתה אדם שחושב שצדק הוא לגמרי סובייקטיבי אז מה שווה הטענות שלך צודקות ככל שיהיו?

            • המקום בו קשר מוחמד את חמורו ממש לא ידוע

              ziontrain, 16/10/09 00:26

              .
              כמובן שאוביקטיבית הוא מעולם לא היה בירושלים...אבל גם בספורי האגדות והמסורת הטוענים שכן, יש שינויים עם השנים.במשך דורות המסורת דיברה על צד אחר של הר הבית,ומטעמים לאומניים פוליטיים כנגד היהודים,שונתה המסורת.

          • וביהדות...?

            אלי, 16/10/09 10:05

            האם ההשתלטות על ירושלים לא הייתה חלק מכיבוש והתפשטות והחרבת כל שריד של דתות אחרות שהיו פה (עובדי אלילים מ-7 העמים)?

    • תתבייש לך!!! אתה זה שמשקר. די לזרות חול בעיני הציבור (ל''ת)

      zachiz , 15/10/09 20:12

    • גדעון לוי ? (ל''ת)

      ירושלמי, 15/10/09 20:17

    • אתה השקרן,כל הטענות על חפירות לא מאושרות ונזק לבתים הוכחו כשקרים בבג'ץ (ל''ת)

      ziontrain, 16/10/09 00:28

      • לא, הן לא הוכחו כשקרים

        אלי, 16/10/09 10:06

        פשוט, מבחינה משפטית, לא היו מספיק הוכחות.

        • כן שקרים והאשמות שווא,ומבחינה משפטית,לא היו שום הוכחות!!!

          ziontrain, 16/10/09 12:33

          לצורך הבהרת האבסורד..באותה מידה ועל פי אותו קנה מידה,בוא נגיד שמסיבות פוליטיות אני רוצה להגביל את אנשי שלום עכשיו-אני יכול לטעון בכחש וללא שום הוכחה שאין לך רשיון ושהמכונית שבה אתה נוהג מורכבת מחלקים גנובים ובלי טסט,טענות (שסביר להניח)שהן שיקריות,וגם כמובן לא יהיו לי שום הוכחות לעיניין...זאת המקבילה לרוב טיעוני שלום עכשיו במשפט בה הפסידה.

          בית המשפט כמובן דחה התביעה מכיוון שלא היו שום הוכחות לטענות !!!הוא אמר זאת בפרוש,וכמדומני אף נזף בעותרים(עיין בהחלטה).

          אלי,בוא נוריד את המסכות השיקריות,שלום עכשיו,מטעמים פוליטים, מתנגדת לחפירות הארכיאולוגיות ,כמו גם לכל צעד ריבוני אחר של ישראל בעיר העתיקה,אבל טענות פוליטיות אלה חסרות כל משקל בבג'ץ,ולכן שלום עכשיו באו עם האשמות שווא על חוסר מיקצועיות החופרים,שימוש באמצעי בניה ועזר לא מותרים,נזקים לבתים וכו' וכו'...אך בית המשפט העליון,למרות שאינו חשוד בימניות יתר,לא יכל להתיחס ברצינות לרוב הטענות,ולמעשה,גם בית המשפט אומר ששלום עכשיו משקרת,אך משתמש במונחים מנומסים ומשפטיים לומר זאת.

    • גדעון- אתה מתבלבל

      אמיר, 16/10/09 12:07

      הארכיאולוגית שעליה אתה מדבר היא אילת מזר- והטענה היא לגבי ארמון המלך דוד. אין ויכוח לגבי נוכחות יהודית (או של שבט יהודה בימי בית ראשון) בעיר דוד- הויכוח בין החוקרים הוא אם בכלל היה דוד המלך ואם כן- אם שלטונו היה חזק ונרחב כפי שמתואר בתנ''ך. ככה שחיו שם ישראלים ויהודים לאורך האלף הראשון לפני הספירה הנוצרית (להוציא תקופות יחסית קצרות). לצורך העניין זה לא ממש משנה אם הם ישבו שם בתקופת דוד או מעט אחריו (ולדעתי האישית זה לא ממש משנה אם הם ישבו שם בכלל- הרי גם הפלשתינים הם צאצאים של בני ישראל. ההיסטוריה משמשת כאן רק בתור עוד תירוץ לריב)

      • יש לזה חשיבות לגביהם

        גדעון, 16/10/09 13:22

        אני מסכים איתך לגמרי על העובדה שגם מבחינתי הדבר לא מוסיף או מוריד אם כלל לא הייתה התיישבות יהודית בארץ, מבחינתי אפילו עד המאה ה-19. אבל המקום נקרא ''עיר דוד'', כל סיבת קיומו היא קיומם של יהודים במקום. והקהילה המדעית אכן חצויה בשאלה אם בכלל היו יהודים בירושלים בתקופת דוד אבל הם די מאוחדים בהנחה שבאיזור ''עיר דוד'' הם לא היו.
        אגב, ייתכן ולא הסברתי את עצמי כראוי ההערה שלי לגבי השקרים שלו לא הופנתה כלפי פרשנותו של הממצאים הארכאולוגיים אלא כלפי הטענה שלו לגבי יחסי שכנות טובים עם תושבי המקום.

        • סלח לי,אבל בסופו של דבר השתלחת באדם כשקרן ללא הצדקה.

          ziontrain, 16/10/09 21:07

          לגבי האמת ההיסטורית,לדעתי אתה טועה בהנחותיך,ולבטח בקביעות הנחרצות שלך,אבל לפחות גם אתה בסוף התנערת בהתפתלות מתפלפלת מחלק זה של השתלחותך בכותב בראש השרשור.


          לגבי יחסי היהודים-ערבים באזור,הכותב בחר להאיר את דו הקיום המוצלח (בוודאי יחסית למצב באזורנו)שהתקיים במקום,אך לא התעלם מהקונפליקטים הידועים הקימיים והמתגברים...והטענה שלו שיש גורמים לאומניים ערבים וארגוני שמאל הבוחשים בקדרה ותורמים להקצנה אינה חסרת בסיס.

      • אם לדייק החלק של הפלסטינים שמקורו בבני ישראל הוא מישני.

        ziontrain, 16/10/09 20:15

        ותסלח לי אבל הטענה ש'ההיסטוריה משמשת כאן רק בתור עוד תירוץ לריב' מתימרת ופשטנית ביותר,ונובעת מחוסר הבנה של הרגישויות ההיסטוריות והדתיות של ה''ילידים הפרימיטיבים'' כאן...אבל לפחות אתה יכול להתנחם במחשבה שאתה כל כך נאור ומתקדם מהם.

  • 32.

    מלחמת אזרחים

    אזרח מודאג, 15/10/09 19:36

    גם אם לא התכוון לכך הכותב, דבריו מהווים בפועל הסתה למלחמת אזרחים, כפי שמעידות התגובות של מקהלת מצדדיו שהתפרסמו למטה.
    במחשבה נוספת, הואיל וההיתממות, שקשה להאמין כי היא תמימה, מאפיינת את כל מאמרו, אולי היא חלה גם על עניין זה.

  • 31.

    תגובה ל24.''אזרח עולם''-האופנה בעולם היא אנטישמיות.

    אזרחית ישארל, 15/10/09 19:15

    האופן בו אתה מגדיר את עצמך מעידה על שורש הבעיה בגישתך-אם אתה אזרח העולם-לך לחיות בעולם-למה דוקא בישראל.הגישה שלך משקפת את דעת השמלאנים-יהודים בעלי שנאה עצמית שמצטרפים לאופנה העולמית - אנטישמיות!

  • 30.

    עמותת אלע''ד, אני משוכנע שרוב הטוקבקיסטים תומכים בכם

    פנדה , 15/10/09 18:58

    ואני ביניהם. אז אולי תפסיקו לשלוח טוקבקים ממומנים? אני מבין את הצורך להילחם תודעתית בוירוסים מהשמאל הרדיקלי, אבל זה גלוי ומביך.

    • פשוט כולם חשבים שאלע''ד היא העמותה הנכונה במקום הנכון (ל''ת)

      אוהב את עיר דוד, 15/10/09 19:36

  • 29.

    הלחם של השמאל הקיצוני

    רונן גולדשטיין, 15/10/09 18:55

    הוא תבערה התססה אלימות וגזענות צבועה.
    ללא כל אלה אין להם חיים.אין להם תקומה.
    אם יהיה שקט שלום ודו-קיום,ממה יתפרנסו אנשי השמאל הקיצוני הפאשיסטי? איך ''יוכיחו''
    שהם ''בעד שלום''. ללא השנאה והאלימות,לשלום עכשיו ולכל ארגוני השמאל הקיצוני שממומנים ע''י ארגונים אנטישמים חורשי רעתה של מדינת היהודים,לא יהיה דלק להבעיר את אש השנאה והאלימות,ואז המימון והכספים יפסיקו לזרום,והם ישבקו חיים,ולא תהיה יותר הצדקה לקיומם. הם מבינים זאת היטב,ולכן ממשיכים בליבוי השנאה והאלימות.

  • 28.

    השמאל גרוע יותר מהחמס (ל''ת)

    אבי, 15/10/09 18:55

  • 27.

    השמאל גרוע יותר מהחמס (ל''ת)

    אבי, 15/10/09 18:55

  • 26.

    כל הכבוד לכותב -הגיע הזמן לספר את האמת לציבור

    האמת תמיד תתגלה, 15/10/09 18:51

    די לשמאל המתיפיף שלא סופר את עם ישראל רק את הערבים.

  • 25.

    אני מברך אותך על סבלנותך. לענות ל''שלום עכשיו'' זו מלאכה סיזיפית...

    סולי, 15/10/09 18:45

    הם לא מבינים .לא משנה כמה פעמים יסבירו להם שהם החוליה החלשה בשרשרת.
    מקרה אבוד של צדקנים פאבלובים.

  • 24.

    עמותת אלע''ד קבוצה קיצונית גזענית ואנטי ציונית ואנטי יהודית

    אזרח עולם, 15/10/09 18:44

    כל פעולתה של עמותאלעד גזענית ואנטי ציונית
    פעילותה גורמת למניעת הסדר הוגן בין ישראל לפלסטינים
    פעילותה מבטלת את זכות הקיום של ישראל כמדינה יהודית ומנציחה מדינה דו לאומית עם רוב ערבי בהנהגת החמס
    הם נציגי החמס היהודי ויש לנטרלם ובמיוחד לבטל את קשריהם ההרסניים עם רשות העתיקות שהפכה בעזרתם גוף אני יהודי ואנטי ציוני וחשוב יותר אנטי מדעי

    • צודק במאה אחוזים (ל''ת)

      אורן האתאיסט, 15/10/09 19:32

    • עוד אנטישמי ^^^

      יהודי, 15/10/09 22:02

      עד מתי העיתונים בארץ, יתנו לחלאות האלו לזהם את האוירה הציבורית בישראל ?

    • כן,הם ממנים חפירות ארכיאולוגיות,ממש ''חמאס יהודי''. (ל''ת)

      למקרא דבריך ברור שאתה הפאשיסט הגזעני כאן, 16/10/09 00:32

    • תגובה למשיב 24

      dsg, 16/10/09 00:50

      צר לי חבר יקר אבל כפי הנראה התבלבלו לך היוצרות מי אשר מנסה לשמר,למצוא את העבר המפואר של ירושלים לדורותיה הינו כפי הנראה עוכר ישראל ושונא את עצם קיומה של המדינה ?!ואילו אלא הקוראים בקול רם להשמדת עצם קיומה של ישראל ברבים,קוראים להפסקת החפירות לחיפוש ולמציאת שרידי ההתיישבות בירושלים לדורותיה,כדי לאשש ולהוכיח קיומה של התיישבות יהודית לאורך הדורות ,אישוש או סתירת סיפורי המקרא זה בסדר ,זה נכון ,זה ראוי ורצוי?!
      אנא עשה עימי חסד חבר יקר,בדוק בשנית מחשבותיך ומעשיך כי במעשה או במחדל חוששני כי הינך שוגה !

    • מתערב שאתה לא יודע בודאות כלום ומסתמך על תקשורת בלבד. (ל''ת)

      סתם קשקשן, 16/10/09 15:32

  • 23.

    הבערת האגן הקדוש

    DWSG, 15/10/09 18:36

    בהמשך לדברי אודי ראוי\\רצוי ונדרש לשים לב לעובדה הבסיסית כי אנשי השמאל בוחשים בקלחת ומנסים להבעיר את השטח!אולם מי שעוזר ונותן סיוע כספי לקח איננו אלא "ידידנו האירופאים" שבוחשים בקלחת לאורך ציר הזמן מאז ימי אנו באנו ועד היום בכלל .אף לא מדינה בעולם הכירה באיחוד ירושלים.אף מדינה לא הכירה ולא מכירה בגבולות ישראל חוץ מאשר גבולות כ"ט בנובמבר 1947.יתרה על כל זאת ממשלת ישראל הקודמת בראשות אולמרט והגברת לבני הכירו בזכות ערביי א"י לקבל שליטה על כל ירושלים כולל המערבית וכן,חזרה לקווי כ"ט בובמבר 1947 .אולם באם חשבנו כי ממשלה זאת תעצור את הסחף מתברר כי לא ובמעשה או במחדל מעצם אי קיומה גורמת היא להבערת השטח גם במשולש הקטן,גם בואדי ערה וגם בגליל ובנגב!לכן,בואו ונבחן לעומק מהי אמת ונמצא כי בהעדר ממשלה בישראל,בהעדר שלטון מרכזי,כל דיכפין יישת ויאכל !!!

  • 22.

    אודי אתה איש נחמד ותמים אבל עיוור

    אלי א., 15/10/09 18:29

    ממש ''חיים'' זה לצד זה. אתם קונים מהם את הבתים בכל מיני איומים, וזה במקרה הטוב שאתם לא מגיעים עם צוי פיוני מהמשטרה, חופרים להם מתחת לבית, לוקחים את גני המשחקים ופינות הנוי שלהם ונועלים אותם מאחורי חומות וגדרות.
    אחר כך אתם נותנים להם לנקות להם את האתר, ובסוף כשהם מתקוממים כי נמאס להם ממכם, אתם לא מאמינים שנמאס להם בעצמם ומאשימים כל מיני ישראלים טובים שבאים לעזור להם.
    הלו, אודי, קוראים לזה גזענות, אז לפחות תהיה ישר, תודה שהחלום שלך הוא לראות את המקם נקי מערבים ואל תבלבל את המוח על דו קיום.

    • היחידים שמאיימים זה הערבים והשמאלנים

      סטודנט בטכניון, 15/10/09 18:46

      היהודים בעיר דוד לא מאיימים על אף אחד, ומעולם לא הוציאו איש בכוח מביתו.
      מה שכן, המחבלים, בעידוד אנשי השמאל, מאיימים ופוגעים בכל ערבי שמעז לנסות לחיות בשלום ובשכנות טובה עם היהודים. שלא לדבר על זה, שהם רוצחים כל מי שרק נחשד בזה שהוא מוכר אדמה או בית ליהודים.
      אתה טוען אחרת? בבקשה, תביא עובדות.

    • מאיפה אתה ממציא את השטויות האלה , לא נראה לי שהיית שם -

      ירושלמי, 15/10/09 20:14

      אתה סתם שקרן מניפולטור ואכול שנאה

    • בתור אחד שטובל במימי השילוח

      יהודי, 15/10/09 22:09

      לפחות פעמים בחודש, יש שם בהחלט דו קיום, למרות שמבחינתי ברור שאין ענין שיהיו שם ערבים (בארץ אפשר אם הם מקבלים את מרות ישראל עליהם, ומקיימים 7 מצוות בני נח) זה המקום המיועד לארמונו של המשיח, חבל להשלות את הערבים (או את מתנחלי עיר דוד) שהם יחיו שם לאורך זמן. (ההבדל הוא שמתנחלי עיר דוד יפנו את מקומם בשמחה כשיזדקקו לכך, הערבים כנראה ינסו להילחם עד טיפת הדם האחרונה.
      לא חראם ?

    • יש משהו בדבריך, אבל

      אמיר, 16/10/09 10:22

      על אילו גני משחקים ופינות נוי אתה מדבר?
      היית שם לפני שהגיעה עמותת אלע''ד?
      היית במקומות בהם העמותה לא פועלת?
      פינות נוי?- הגזמת. או שההגדרה שלך לנוי שונה משלי. יש שם בעיקר הזנחה. ועם כל עוולות העמותה לפחות את שיפור פני המקום צריך לזקוף לזכותם.

  • 21.

    מזדהה עם כל מילה ,אני נחשב שמאלני

    מצביע עבודה, 15/10/09 18:28

    לא מסוגל להבין למה הם מפרים את השקט באזור .גם אם הם רוצים לחלק את ירושלים המטרה לא מקדשת את האמצעים..

  • 20.

    אנשים טובים באמצע הדרך אנשים טובים מאוד

    חנה, 15/10/09 18:20

    חממת לי את הלב , לרוב אני קוראת את המטומטמים האלה משלום עכשיו, פשוט ריגשת אותי . איך תורמים לכם???

  • 19.

    התנהגות השמאל משדרת מצוקה!!!

    ירושלמית, 15/10/09 18:19

    העובדה שארגוני השמאל מנסים שוב ושוב לפגוע בשמה הטוב של עמותת אלע''ד המפעילה את עיר דוד מראה עד כמה אדיר המפעל.
    היום הם מגיבים במתקפה הלואי שבקרוב ירימו ידים ויבינו שאין דרך להתווכח עם ההסטוריה והאמת!!!

  • 18.

    כמאמר השיר (אך אולי לא כוונת המשורר)

    יאיר, 15/10/09 18:03

    אלע''ד יקים הגשר, כמעשה אבות
    אלע''ד יקשור הקשר בין הלבבות...

    אנשי חיל אמיתיים.

  • 17.

    אודי וכל חבריו באלע"ד - גברים

    ישראלי, 15/10/09 17:35

    טוב לראות שנשארו בארץ הזאת גברים ציוניים אמיתיים שלא דופקים חשבון לשטויות שמאכילים אותנו ועושים מה שבאמת חשוב לעם הזה

  • 16.

    והיא שעמדה לאבותינו

    והיא שעמדה, 15/10/09 17:33

    שלא אחד בלבד עמד עלינו לכלותינו והקב"ה מצילינו מידם

  • 15.

    כל מילה בסלע ,אהבתי מאוד את דברך. (ל''ת)

    ביבי, 15/10/09 17:22

  • 14.

    הזדהות עם הכותב

    דורון אוחיון, 15/10/09 17:12

    כל מילה בכתבה הזו חצובה בסלע, הלוואי ויהיו עוד פעילים וכותבים כמוך!

  • 13.

    בעד!בעד! בעד!

    מיכל, 15/10/09 17:06

    עמותת אלעד- אנחנו איתכם!!!!!!
    "עם שאינו יודע את עברו עתידו לוט בערפל"
    בלי ההיסטוריה שלנו- מי אנחנו בכלל???
    כל מילה בסלע!!!!!!

  • 12.

    השמאל מתחיל לעלות על העצבים לאמה להפריע מה אתם רוצים מלחמה? (ל''ת)

    דוד, 15/10/09 17:06

  • 11.

    המשיכו בדרכם והתעלמו מכול המלעיזים (ל''ת)

    נעה, 15/10/09 17:02

  • 10.

    בעד!!!בעד!!!

    מיכל, 15/10/09 17:02

    עיר דוד-
    מקום שבו כל יהודי חוזר לשורשים ההסטוריים של העם שלו...
    "עם שאינו יודע את עברו עתידו לוט בערפל"!!!!!
    אנחנו אוהבים אותכם עיר דוד- ונתמוך בכם לאורך כל הדרך...
    כל מילה בסלע!!!!!!

  • 9.

    השתגעת להרחיק את עמותות השמאל משול למניעת הרואין ממתמכר (ל''ת)

    יצחק, 15/10/09 16:59

  • 8.

    כל הכבוד לעמותת אלעד!!!

    סבתא יוכבד, 15/10/09 16:51

    עיר דוד- אתם הדר האמיתי.

  • 7.

    מטורף לחשוב שאנשים מתוכנו הם שמתסיסים את הערבים נגדינו.. הזוי (ל''ת)

    ירושלמי, 15/10/09 16:39

  • 6.

    סוף סוף תגובה נאותה לשלום עכשיו (ל''ת)

    צבי, 15/10/09 16:37

  • 5.

    צודק צודק

    תייר, 15/10/09 16:34

    נכון גם אני הייתי בעיר דוד וראיתי את הפיתוח והיופי ממנו נהנים כל התושבים, זה הכל התססה של ארגוני שמאל

  • 4.

    באמת שווה לנסות

    ירושלמי, 15/10/09 16:34

    השמאל הקיצוני עושה עלינו נסיונות כבר הרבה שנים - ויתורים, גירושים ואינתיפאדות בתמורה, אולי ננסה קצת בלעדיהם - קצת שקט, פשוט שקט מהם והאנשים הפשוטים (ואני בתוכם) פשוט נמשיך לחיות

  • 3.

    צודק מאד

    צדי, 15/10/09 16:32

    גם במקומות אחרים אנשי שמאל קיצוני מסיתים ומלבים שנאה ומהומות, ואח"כ רצים להאשים את המתנחלים.

  • 2.

    כל הכבוד!

    טלי, 15/10/09 16:27

    מלים כדורבנות. מסכימה עם כל מילה!

  • 1.

    שווה לנסות עם 20 שנה זה עבד למה שזה ימשיך לעבוד (ל''ת)

    נעמי, 15/10/09 16:26