• 69.

    כת

    רינת, 23/10/09 08:55

    אתם נישמעים ממש כמו כת מטורפת

  • 68.

    הערת כלבים משנתם (ל''ת)

    אריאל, 22/10/09 20:48

  • 67.

    דיי לשינאה ולשקרים- הריי זה ידוע שיוסי איש אים נשמה

    ששון, 22/10/09 08:35

    אני גרתי אים יוסי 10 שנים ויוסי בן אדם מאוד טוב וזה עצוב מאוד משהחזי הזה או איך שאתם קוראים לו עשה כשהו העליל עליו עלילות כאלה אני ממש לא מאמין יוסי היציל מהחיים בפשע ומהרחוב אים לא יוסי לא היתי מיתחתן היום ומקים מישפחה ולא ההיתי יודע אהבה מהיא! יוסי אים האהבה שנתת לי אני הולך כול החיים וזה מה שהיחזיק אותי במצבים הכי קשים שהיו לי בעיקבות משעברתי בחיים אמא שלי זרקה אותי בגיל 5 מהבית ותאהבה שהיא לא נתנה לי יוסי נתן לי בחיבוקים ובהרבה אהבה!רק שתידע יוסי אני אוהב אותך ואתה בישבילי כמו אבא כשבא לילהיזכר באבא תיהיה חזק אוהב אותך אני יעשה הכול בישבילך אתה נשמה גדולה ואין עליך

  • 66.

    חחחח... איזה צחוק התגובות פה...(מישהו בתאילנד) (ל''ת)

    זה שהיה שטן פעם, 19/10/09 14:02

  • 65.

    אין עשן בלי אש

    ורד, 18/10/09 12:48

    קשה לי להאמין ששום דבר מה שכתוב לא נכון. יכל להיות שדברים הוצאו מהקשרם או שחלק מהדברים שכתובים מופרזים אבל - בן אדם נקי שלא עשה כלום לא היה מסתבך כל כך עם האשמות חמורות כל כך.

    • תנסי את לגדל פראי אדם כאלה בגיל ההתגברות. לא חוכמה לשפוט מהצד (ל''ת)

      מדריך במוסד לנוער, 18/10/09 21:03

      • אז מותר לרצוח בע''ח, לגנוב נשק כדי ''לגדל'' פראי אדם? (ל''ת)

        התשובה לא, ויש עוד מוסדות שמצליחים, 23/10/09 10:48

  • 64.

    אני ממש לא מאמינה במה שמאשימים את יוסי שדה דווקא לי הוא נירא בן אדם טו

    אנה, 17/10/09 21:26

    קימעת כל יום שישי אני באה לחווה ולא שמה לב לדברים חריגים ילדים כמו ילדים כולם ניראים כמו משפחה גדולה עוזרים אחד ל שני סתם כל זה לא נכון מה שאומרים אני לא מאמינה לשטויות כאלה זה הזוי ובמיוחד פוליטיקה ודברים כאלה זה רק תקשורת אולי מקנאים בו או משהו כזה אי אפשר לדעת מה אפשר להגיד תיהיה חזק יוסי !!! דודו פרץ חיים שלי אוהבת אותך חולה מתה עליך נסיך יפה שלי הרבה נשיקות!!!!!!!!

  • 63.

    כאב לב מה שעושים לבן אדם שכל חיו רק עזר לאנשים

    אני גם למדתי שם הכל שקר, 17/10/09 21:01

    אני הייתי בחווה קרוב לשנה וחצי ואין לי מושג על מה הם מדברים אני בטוח שכל האנשים שדיברו פה הם אנשים מתוסכלים שיוסי העיף. אני לא רוצה לחשוב מה עובר על יוסי שדאג לילדימ האלו כאילו הם ילדיו.נשאר לגור בקראוון כמו שאר הילדים כדי לתת תחושה שהוא כמונו!!אני בקשר עם כמה נערים שהיו איתי שם וכולנו נדאג שהשם של יוסי לא יפגע!יש ה' בשמיים שרואה הכל! אני כבר לא בחווה קרוב לשנתיים אך עד היום לא משנה מה שקורה לי אני יודע ולא רק אני שיוסי תמיד שם בשבילנו!חבל שאותם נערים שהתלוננו לא נשלחו למצפה או לגלעם ואז היו רואים מהי התעללות!

  • 62.

    יוסי שדה אוהבים אותך. נעבור את זה. (ל''ת)

    בוגר מחו''ל, 17/10/09 14:15

  • 61.

    מזכיר לי את הסרט הנחשול (מבוסס על סיפור אמיתי) (ל''ת)

    מפחיד, 17/10/09 11:58

  • 60.

    משלם לכל אדם כגמולו

    אלוהים, 16/10/09 16:38

    משמים ירדתי לראות הכצעקתה.
    יוסף בר יוסף: חטא חמור הוא להשתמש במידע אישי סודי שהופקד בידך כנגד מי שנראה לך כאויב. חטאת, ואתה מחטיא את כל תלמידיך.חטא חמור זה מעיד כאלף עדים עליך ועל חייך. חזור בך, עוד לא מאוחר. קח את הנערים ואמור להם: חטא הוא לספר לאחר את סודותיו הכמוסים של הזולת. חטא חמור שבעתיים הוא לפרסם זאת בעיתון. חינוך נערים לדרך כל כך נלוזה הוא מעשה עלוב המבהיר כי טעות נוראה נעשתה על ידי מי שנתן לך חופש גדול לעשות ככל העולה על רוחך. זה הזמן לבקש סליחה ממי שפגעת בו. לפי מה שכתוב ישנם רבים כאלו

    • משלם לכל אחד כגמולו

      אנונימי, 17/10/09 20:32

      הקב''ה ישלם לך שאתה חושד ביוסי ומאמין לנערים שקרנים ולעתון זבל צהוב כתב שקרן שמוכן למכור את אמא שלו בכדי להשיג כתבות שקריות זה ההתמחות שלו. החושד בכשרים לוקה בגופו

  • 59.

    משהו פה לא מסתדר לי

    שלומית, 16/10/09 05:02

    אחרי קריאת מרבית התגובות, שליש מהאנשים כאן מהללים ומשבחים אותו ואת פועלו ואומרים 'לא היה ולא נברא' שליש אומרים שיוסי עשה את כל המעשים האלה.

    וכולם נשבעים שהם היו שם ויודעים!!!
    מי משקר כאן?

    אה, השליש האחר לא מכירים את החווה

  • 58.

    מזעזע!!! ממש מאפיינים של כת חולנית ומאמינים שהולכים בעיניים עצומות...

    מיי, 16/10/09 03:17

    אחרי ה''מנהיג'' הנרקיסיסט והחולה שלהם! לא ייאמן שיש כאן אנשים שמגנים עליו ומשבחים אותו. בנוסף, ברור לחלוטין שהם מזייפים הודעות בכדי לפקפק באמינות אלו שחשפו את האמת. מזעזע לראות למה קשר השתיקה יכול להוביל! יוסי שדה ניצל את האמון ואת הנזקקות של אותם נערים בכדי לבנות לעצמו כת של מאמינים שתגרום לו לחוש שליטה יוצאת דופן ותענה על הצרכים הנרקיסיסטים שלו.

    • לפי מה את שופטת אותו?

      מי את?, 17/10/09 21:20

      אני חיתי בחווה שנתים היום לצערי אין לי קשר עמ יוסי ואני אומר לך הכל שקר!

  • 57.

    יוסי שדה - אחלה גבר (ל''ת)

    השתבשה דעתכם, 16/10/09 00:02

  • 56.

    יוסי תהיה חזק, אוהבים אותך ויודעים את האמת (ל''ת)

    חזי ג'יפא, 15/10/09 23:52

  • 55.

    מנשה הבא בתור

    אתיופית, 15/10/09 21:29

    מוכר, מוכר.... משתמש בסמכות, מצטייר כאדם ענק... מנהל פנימיית האתיופיות הבא בתור! קדימה ליבסקינד!

  • 54.

    יוסי שדה, האיש שזיעזע מדינה שלמה, צריך להרחיק את סוטה המין הזה מילדנו, (ל''ת)

    גמליאל הכהן, 15/10/09 19:07

  • 53.

    מי הוא יוסי שדה באמת. - כנסו!!!

    ירמיהו, 15/10/09 18:46

    יוסי שדה הוא איש נפלא. נקודה!
    אני מכיר אותו אישית כבר שנים רבות. והוא עזר לנו ולילדנו עזרה אמיתית. מכל הלב. איש מיוחד עם נשמה גדולה ולב של זהב.
    אנחנו אוהבים אותו ומעריכים את המפעל הנהדר שהקים בשדה בר.
    מי ששיקם ילדים שהיו יורדים לתחתיות הארץ והרים אותם. הפך אותם לאנשים בוגרים ותורמים לעם ולמדינה.
    כל הלשונות הרעות יתנפצו אל קיר המציאות האמיתית, ה''לא צהובה'' והאמת תצא לאור.
    מספיק עם רצח האופי הזה. זה לא מוביל אותנו לשום מקום.
    באהבה
    ירמיהו

  • 52.

    האמת

    אחד מבפנים, 15/10/09 18:43

    האמת שאני לא מסכים עם זה שחזי, פנה לתקשורת ואני חושב שהינו צריכים לסגור את הדברים בפנים.
    אבל זה שקר להגיד שחזי פוטר ואני יודע את האמת שזה ההפך. חזי הוא זה שיתפטר בגלל שהוא התעורר והתבגר והחליט שלא מתאים לו להיות האיש הרע בחווה.

    • כי הוא היה רע. הו אפגע באחים שגדלו איתו בחווה, זלזל והעיף אנשים מהחווה (ל''ת)

      חזי שרוט צבוע ושמאלני, 16/10/09 18:41

  • 51.

    לא היה ולא נברא

    א.ג, 15/10/09 17:05

    אני בן אמיתי ונאמן למשפחת שדה בר לא היה ולא נברא עלילת דם והכפשות כאלה לא היו מעולם.
    חזי ליפא הנבזה אפס מאופס שכמותך לא קם על עם ישראל מתקופת המן הרשע אני מקווה שאלוהים יגמול לך כפל וכפליים. אני מקווה ש אתה יודע שבמעשייך אלו אתה הורס את החיים שלי ולשאר בני החווה.

  • 50.

    הוא גם מכר אברים של פלסטינים בתור חלקי חילוף? (ל''ת)

    מזרחן, 15/10/09 15:59

  • 49.

    די עם ההכפשות - כנסו ותיקראו...

    ידיד החווה 2, 15/10/09 15:36

    אני מכיר את החווה ואת פועלה כבר למעלה מ-5 שנים. מדובר באיש נפלא. צדיק בדורו, שעושה מלאכת קודש עם נשמה ענקית. במקום לקבל את הפרס על פועלו לקחו ממנו את הדלקת המשואה ועת ממשיכים להכפיש את שמו. מדובר בחבורה, שגדלה בחווה - יוסי הציל את חייהם, וכמי שמכיר קצת מקרוב,יוסי אפילו הציל אותם מהרבה תסבוכות גם כשבגרו, אך מכיוון ש''הגולם רצה לקום על יוצרו'' ולנהל את החווה ולהעיף תרתי משמע את יוסי הם החלו לבנות הרים של שקרים נגדו.
    יוסי וחוות שדה בר - כל מי שמכיר אתכם ומכיר את עבודת הקודש שאתה עושה יודע עד כמה אתה איש מיוחד - כולנו אותי!!!!!

  • 48.

    אוהבים אותך יוסי!!!

    א., 15/10/09 15:08

    תהיה חזק! מי שמכיר יודע שאין אמת בשטויות המגוחכות האלו!!!!!!
    ולאלה שמזדעזעים קשות....אני לא רואה אתכם עושים משהו בנדון,אני לא רואה אתכם מקריבים את החיים שלכם כדי להציל ילדים מהרחוב....אתם סתם יפי נפש.כל העניין נראה לי פתטי!

  • 47.

    כל המלעיזים תתביישו לכם!!! (ל''ת)

    מישהוא שמכיר את יוסי שדה, 15/10/09 15:06

  • 46.

    תתביישו לכם!! (ל''ת)

    ידיד חווה נוסף, 15/10/09 15:05

  • 45.

    מעניין מה עומד מאחורי ''התחקיר'' הזה?! (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 15/10/09 14:20

  • 44.

    כת נוספת עם קשר שתיקה, הגננת מרחובות וסיפור העטלף

    אנסטסיה, 15/10/09 12:27

    חפשו את הכתבה באינטרנט חיפוש ''ילדים מי רוצה עטלף?''

  • 43.

    פרס ישראל ליוסי שדה

    חוזר בשאלה, 15/10/09 12:24

    כחרדי לשעבר וכחילוני בהווה, רציתי להביע את מחאתי לעיתון מעריב על עצם קיום התחקיר.
    יוסי שדה הוא אדם מיוחד במינו, הייתי מגדיר אותו כאיש חסד חילוני מספר 1 בארץ.
    האיש סיפק לי את כל צרכי כבחור בודד ממשפחה חרדית למהדרין, הוא תמך כמו אבא, פינק יחד עם זוגתו שתחי.
    איש מקסים, אני זוכר את העלילות מפעם קודמת ואני לא מבין מה יש לכם נגד האיש.
    אני פונה לעורך שילך לחווה ויראה לבד במה המדובר.
    מדובר באדם מיוחד שנותן ונותן ולא מבקש כלום.
    אם הטענות כ''כ קשות, למה אותו מתראיין לא הולך להגיש תלונה במשטרה על שידול לעבירות מין.
    אני בוש משיחזור פרשה שהתבררה כלא נכונה. יש פה בברור אינטרסים של מספר אנשים שמעוניינים לשים מקלות להצלחתו של יוסי.
    ולך יוסי אני כותב, האמת תצא לאור ותצליח בכל מה שאתה עושה.

    הצלחתי כיום היא בזכותך והיא הצלחתך!!!

    • שמעתי שהוא חוזר בתשובה :) (ל''ת)

      נש, 17/10/09 16:23

  • 42.

    הכל שקר וכזב, מדובר באדם צדיק וכן ירבו כמותו (ל''ת)

    ירון מגוש עציון, 15/10/09 12:09

  • 41.

    תתביישו

    ידיד החווה, 15/10/09 12:04

    תתבישו לכם מפרסמים דברים שקריים אני מכיר את החווה שנים לא היה ולא ניברא כול משארי התגובות תכירו את החווה את האמת ואז תיכתבו מעללים על האיש דברי שקר

  • 40.

    צפו לתגובות אחרי עיתון סופ''ש (ל''ת)

    מגיב, 15/10/09 12:02

  • 39.

    מעניין, אתם רושמים ''עשרות'' ובטח זה שניים שלושה שמחפשים נקמה (ל''ת)

    ארז, 15/10/09 11:45

  • 38.

    כל כך קל לגנוב אמל''ח מצה''ל ! הפקרות ! לפטר אנשי קבע !

    מילואימניק, 15/10/09 11:40

    אולי תגידו לי צה''ל השמן והמסואב מחזיק אלפי אנשי קבע שתפקידם להתעסק בשמירת האמל''ח .
    מה אנו רואים שהרימוני רסס הם כמו קלמנטינות בעץ - לקטוף להניח בתיק וללכת
    האם לא מספיק חיילים בסדיר ? הם היו שומרים טוב יותר מאנשי הקבע שעוצמים כיניים !

  • 37.

    כבר נמאס!

    מיכל, 15/10/09 11:24

    כל כמה זמן זה עולה שוב
    ומוכח כשטויות
    אז למה שוב ושוב ושוב?

    • כי כנראה זה לא שטויות (ל''ת)

      ak, 15/10/09 12:37

    • ממש בדיחה

      כמו אבא שלך, 15/10/09 18:51

      אני מכירה אותך ואת פשוט לא יודעת על מה את מדברת את בדיוק כמו אבא שלך משוגעת.

  • 36.

    יכול להיות שמה שכתוב כאן זה נכון זה מין סוג של תרבת בהסכמה

    פקק תנועה , 15/10/09 11:22

    סקס סמים ורוקנרול עד שזה יוצא החוצה כניאה שלחברה הישראלית מתחילה להימאס עליה התרבות הזו אפילו בכנסת כבר מתחילים לדבר על כך וגם במישטרה ואולי גם בהמשך גם ברשות השופטת

  • 35.

    נשמע כמו אחד שהקים לעצמו כנופיית רחוב

    בושה של אדם, 15/10/09 11:12

    נשמע כמו אחד שהקים לעצמו כנופיית רחוב
    ולעצם הטענות אף טענה לא הוכחשה

  • 34.

    אז מה כל הנערים הם שקרנים ? ורק שדה הוא הצדיק בסדום,,,ממממ,,מעניין מאד (ל''ת)

    בצלאל, 15/10/09 10:43

    • ''כל הנערים'' מאמין שזה לא יותר משניים שלושה המחפשים נקמה (ל''ת)

      ארז, 15/10/09 12:43

      • nope

        g, 15/10/09 14:22

        more then 40 who were from the hava had signed a petition against him

        • bull

          שמואל יעקובוביץ, 16/10/09 14:16

          That is because 40 people did not sign the petetion,it was Chezi that put there signatures there as if they have signed...

    • אני ידעתי

      תודה תודה, 15/10/09 18:53

      כפרה עליך אני תמיד ידעתי שאתה יודע את האמת

  • 33.

    תגובות הגורמים הרשמיים אינן מתיחסות ישירות לטענות (ל''ת)

    מה יש להם להסתיר?, 15/10/09 10:42

  • 32.

    די עם הכתבות הצהובות. (ל''ת)

    מספיק, 15/10/09 10:38

  • 31.

    אם כל זה נכון אז למה אין נגדו כתב אישום?

    חכם בלילה, 15/10/09 10:36

    למה לא נפתחה חקירה?
    אולי אין מספיק ראיות כדי לפתוח תיק
    אבל יש מספיק ראיות כדי לפרסם בעיתון.
    מקסימום, אם טעו, יפרסמו מודעת התנצלות...

    • כמו שאין כתבי ישום נגד הרבה שסרחו אבל מקושרים טוב (ל''ת)

      ak, 15/10/09 12:39

    • because

      g, 15/10/09 14:24

      ki kodem mefarsemim we rak az olhim le beit mishpat


      thatהs what the newspapers are for

      lahsof mahdalim

    • מת עליך יוסי תעשה כסף:) (ל''ת)

      למה הוא לא תובע את העתון על הוצאת דיבה?, 16/10/09 01:09

  • 30.

    באותה הזדמנות כדאי לבדוק מסגרות נוספות! (ל''ת)

    liz, 15/10/09 10:23

  • 29.

    די כבר עם העלילות שלכם. יוסי אוהבים אותך! (ל''ת)

    אורן גלמן, 15/10/09 10:19

  • 28.

    לפי ההאשמות זה תחקיר מצוץ מהאצבע.סתם לרייטינג (ל''ת)

    צופה, 15/10/09 10:18

  • 27.

    ציד המכשפות התחיל (ל''ת)

    alex, 15/10/09 10:08

  • 26.

    אז הלכו לזונה , מה הביג דיל ? (ל''ת)

    א, 15/10/09 10:06

    • המתנחלים מתיימרים לייצג את המצפון המוסרי בחברה ואת ערכי היהדות

      נעמן,שפוי, 15/10/09 10:49

      ניצול מיני, אונס, סחר בנשים ומימון סמים אינם כאלה.

      • א. לא מדובר במתנחלים

        סתם1, 15/10/09 12:44

        ב. איך אתה חושב הגעת לעולם?

        • גדול. באמת נראה לי שככה הוא הגיע לעולם הנעמן לא שפוי הזה. (ל''ת)

          ובלי קשר, יוסי זכאי. עלילה מכוערת., 15/10/09 23:51

    • הם הלכו לאמך- מה הביג דיל?

      יהושוע, 15/10/09 11:10

      הם הלכו לאמך- מה הביג דיל

    • ורצחו בעלי חיים ולמדו לשנוא... (ל''ת)

      פיספסת חלק, 15/10/09 11:30

  • 25.

    אהבתי את הסיטואציה של החניך שהדליק משואה ואמר בגאון ''חניך שדה בר'' (ל''ת)

    ישושום ציה , 15/10/09 09:43

  • 24.

    אני למדתי שלנשים אין ערכים רק כסף מניע אותן

    ניר, 15/10/09 09:42

    לשכב עם ילד בן 14 תמורת כסף.
    ככה זה במוסד הנמישואין, בזוגיות, בגירושין.
    המניע של הנשים הוא כסף.
    וברגע שיגמר לגבר הכסף או שהיא תמצא גבר אחר עם קצת יותר כסף היא תחליף אותו.
    נשם=כסף , ולעזאזל הערכים

    • לא הייתה אף פעם בתאילנד...גברים ישראלים מחפשים ילדות במות 14 (ל''ת)

      לירון, 15/10/09 11:32

    • החינוך שלך כל כך מעוות.

      כנס-בלי כסף-תגובה מאישה, 15/10/09 11:53

      מאיפה נתחיל-ראשית אם כל הנשים היו מעוניינות רק בכסף ויש להוסיף רק בכסף של גברים,כי ע''פ מה שאתה אומר אין נשים שיכולות לשתכר בעצמן,הן חייבות גבר ובעולם שלך אין נשים שמרוויחות יותר מהגברים שאיתם הן חיות,אז כולן היו זונות.אך מכיוון שידוע, ואני מקווה שידוע גם לך, שיש נשים שעוסקות במיקצועות אחרים אז הטענה שלך לא נכונה.מלבד זאת-כמו שיש נשים שמונעות רק ע''י כסף כך יש גם גברים שעוסקים במיקצוע המכובד של זנות.ונוסיף שיש כמה שגם רוצחים,סוחרים בבני אדם,מסרסרים,סוחרים בנשק,בסמים ועוד כל טוב רק בשביל הכסף.
      אז הבעיה היא לא הערכים שיש לנשים בעולם(שילדו ולימדו את הערכים שיש לגברים בעולם..)אלא הערכים שלך ספציפית-ששונא נשים באשר הן וחושב משום מה שהערכים שלך טובים.

    • איזו הכללה טפשית

      יהודי, 15/10/09 12:32

      יש נשים ויש נשים.
      בדיוק כמו שיש גברים ויש גברים.

  • 23.

    לסגור המקום לאלתר. להעביר הבדיקה למבקר המדינה !!! ו..

    מריה, 15/10/09 09:37

    נמאס כבר מהתגובה הנדושה של משרד הרווחה כי ''הפיקוח על XXXX מתבצע בהתאם לסטנדרטים הנדרשים מפיקוח על כל מסגרת, תוך רגישות רבה לאפיונים המיוחדים של המסגרת''. כמה המשרד הזה מפשל, חובבני כשהמנטרה הנ''ל שגורה בתגובתו מאז ומתמיד.

  • 22.

    צריך ךבדוק את האשמות ולא לצאת בהחלטות קודם (ל''ת)

    בטיטו, 15/10/09 09:30

  • 21.

    אם קלמן ליבסיקנד רוצה להציל את העולם, שיקים חווה כזאת יאסוף נערים מהרח

    עמית ברק, 15/10/09 09:30

    מברחוב, נערים שנזרקו ממוסדות, נערי עם בעיות נפשיות מפה ועד להודעה חדשה.
    שיקים קלמן ליבסקינד גוף כזה, מוסד כזה ויתפעל אותו. זאת תמיד חוכמה גדולה לבקר מהצד. במיוחד אם לא היית במקום ואתה לא מכיר את נימי נפשם הפגועים של הנערים.

    בעזרת כתבה כזאת רק הורסים לא מתקנים

    • תגיד, אתה מפגר או שאתה עושה את עצמך?

      טל, 15/10/09 10:58

      מה הקשר לעזאזל? ואם הוא היה מקים מוסד לילדים עם בעיות נפשיות ומתעלל בהם פיזית זה גם בסדר? העיקר שהוא הקים מוסד?
      אתה יודע, זה לא מספיק להקים את המקום ולהגיד שאתה דואג לילדים האלה, צריך גם אשכרה להתנהג ככה, ואני בטוחה שאתה לא באמת מאמין שלקחת ילדים בני 14 לזונות נחשב ל''שיקום וטיפוח שלהם''.

      • דברים הצאו מהקשרם

        בר דעת, 16/10/09 17:10

        לא לקחו שום ילדה ושידלו אותה לזנות וכל מה שחזי ליפא אומר מכוונים למטרה אחת להפיל את יוסי ולתפוס את מקומו המאוד מכובד דברים אלו הם חסרי שחר...

        והאם אפשר להסתמך על אחד משוגע שעבר בית משוגעים....
        כנראה שמקומם של המעלילים חזרה לאברבנאל

        וחוץ מזה מה הבעייה ללכת לזונה
        או לעשות המתת חסד לחיה
        או לצודד בימין לא כולם חייבים לאהוב ערבים.

        יוסי היקר תודה שהצלת אותי ולימדת אותי דברים רבים
        אחד הדברים היותר חשובים הם: ''שמור אותי מאוהבי ומשונאי אני אשמר''

      • שקר!

        אתה מכיר בכלל תחווה?, 17/10/09 21:50

        לפי מה אתה בא וקובע שמה שרשום זה נכון?! אני כבר לא בחווה קרוב לשנה ואמ דבר כזה היה נכון היתי אומר הכל שקר!

  • 20.

    אחד שהיה שם...

    מבקר, 15/10/09 09:28

    ביליתי במקום במשך 3 ימים. הכרתי את הילדים את שדה עצמו ואת המקום. מאוד התרשמתי מהילדים ומהסיפורים האישיים שלהם ומפעילות המקום. במקום להיות בפשע הילדים האלה היו מכינים שמן זית, מגדלים סוסים, מבשלים אחד לשני ומנקים בתורנות אחרי. לא ראיתי שום דבר פסול במהלך שהותי. אם הכותרת היא נערות ליווי אז מעריב הגזימו. חבל.

    • חחח

      נש, 17/10/09 16:16

      אז גם לך הם עשו את הקטע הזה ?
      ברוך הבא לעולם של מר יוסי שדה.
      כל אחד ידע מה שאנו רוצים שידע.
      לא מאשים אותך כולנו היינו פתי.

  • 19.

    איזה סיפור לעוס ומצוץ של עיתונאי קטן ועלום (ל''ת)

    קרן, 15/10/09 09:26

  • 18.

    דז'ה וו

    שמואל י., 15/10/09 09:25

    חברים,דנו על הנושא הזה לפני שנתיים,וכבר אז הוכח שאין דברים בגו...זה כנראה מראה שהרייטינג של מעריב צונח כבר מספר שנים,ועקב כך עושים כתבה שאמורה לתפוס את עיני כולם,אבל שכחו מהעובדה שאת אף אחד השקרים האלו כבר לא מעניינים...אז תתעסקו בדברים אמיתיים וחשובים באמת...

  • 17.

    חיסלו תיש במכוש על הראש ? מזעזע !!! (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 15/10/09 09:22

  • 16.

    חולי נפש. הוא והממשלה שלנו. לחקור לפטר ולהעניש את מפקחיו

    גל-יה , 15/10/09 09:15

    כנראה שהוא שימן אותם. אם הכתבה נכונה.
    סדום ועמורה. ממש כך.

  • 15.

    אני לא מבינה - הוא היה המבוגר היחיד בחוות השיקום? - איפה המורים?

    יופיטר יופיטר , 15/10/09 09:14

    וכנראה שבלי פרס ישראל - לא היינו יודעים על ''החינוך'' היחודי של שדה עד היום

  • 14.

    יום הזכרון לרבין מתקרב

    gilberet , 15/10/09 09:10

    וכמו החצבים בסתיו והחסידות חוזרים חודש לפני יום הזכרון מאמרי השינאה והשיטנה נגד המתנחלים.

    אני לא בא להגן או לתקוף את נשוא הכתבה, אינני מכיר את העובדות אבל העיתוי והתכיפות של כתבות מסוג זה אינה מקרית.

    • אבה עכשיו הבנתי למה מזכירים את זה שוב

      אחת שזוכרת, 15/10/09 10:30

      הרי לפני כמה שנים הייתה עליו בדיוק אותה כתבה...

      • אחד שבודק את זכרונו (ל''ת)

        העניין הוא שיש התפתחות דרמטית בפרשה, 16/10/09 01:15

    • יום הזכרון פעם בשנה - הטמטום שלך תמידי

      sullivan, 15/10/09 11:00

      מה הקשר ? מעריב מנהל קמפיין נגד שדה בר כבר הרבה זמן, בלי קשר ללוח השנה. את האגרסיות שלך עדיף שתוציא במקום אחר - אולי עם קירות מרופדים.

      • הטמטום אולי תמידי אך גם מסיבת רבין בנובמבר ועימה ההסתה נגד המתנחלים

        יגאל מירושלים, 15/10/09 23:28

        כך שגם הטמטום שלך צף ועולה...
        מסיבת ההסתה השנתית החלה...די מוקדם אבל די צפוי..
        כל יום כתבה אחרת על העוול אותו עושים המתנחלים או בכלל אנשים מהשטחים...גם אם זה בכלל חווה לנערים שייצרו אותם בערים...

      • היום מדובר על אמל''ח גנוב ואונס קבוצתי של ילדה בת 14 ע''י חיילים (ל''ת)

        אחד שבודק את זכרונו, 17/10/09 21:53

  • 13.

    מ''הטרדות מיניות'' נהפך ל''אורח חיים פרובוקטיבי'' מעניין:

    אח של בוגר, 15/10/09 09:03

    קלמן ליבסקינד אתה לא מאמין אפילו לעצמך וחבל
    פגשת חלק מהאנשים האלה אתה יודע שהם לא יציבים נפשית ואתה יודע שזה מסע נקם מצד אנשים שקיבלו הכול ואפילו את חייהם מיוסי אך לטעמם זה לא היה מספיק הם רצו עוד, וכשלא קיבלו את מבוקשם החלו להעליל עלילות.
    לולא יוסי האנשים האלה היו או קבורים או מאושפזים.
    חבל שאתה מנסה להרוס מפעל חיים של בן אדם שכל חייו רק נתן מעצמו ועד היום גר עם משפחתו בקראוון עלוב בחווה
    אני ממליץ לך לקרוא את המאמרים שאתה בעצמך כתבת על פרשת קצב..גם שם טפיחה בישבן נופחה לאונס מתמשך..

    • הבט בעצמך

      נש, 17/10/09 16:14

      אולי אתה חולה נפש. עומדים מול קלמן קצינים לוחמים שמעידים שהם אכן טעו שמעידים שהם עשו דברים קשים.
      אולי אתה חולה נפש שלא ראית את זה ?
      שלא זהית את זה אולי כדאי שתשאל את אחיך הבוגר ?
      מה הוא עשה ?אולי יש דברים שאתה לא יודע ואם כן, אזי יש מצב שאתה חולה נפש, מבלי לפגוע כמובן.

  • 12.

    מאחורי כל מפעל ההתנחלויות עומדת מצוקה נפשית ומינית קשה. (ל''ת)

    דוקטור פרויד., 15/10/09 09:02

    • מה קרה? אנסו אותך ב''קרית הלכתי על ארבע''? (ל''ת)

      ישושום ציה , 15/10/09 09:41

  • 11.

    מכיר את האיש - מלך הארץ! זו כתבה נקמה של מנכל שפוטר

    עידו, 15/10/09 08:51

    כל הסיפור הזה זה סערה בכוס תה.נכון אפשר להתווכח על אם נכון לקחת את הנערים צלזונות -לפי דעתי זה עדיף על שיקרה חס וחלילה אונס -הנערים מגעים דיי פרועים וזה גיל מיני ..אז מה הבעיה אני מכיר אישית כמה בני נוער מהמקום יש אפילו כאילו שהגיעו למעמד חברתי מבוסס והכל בזכות יוסי
    הסיפור הזה יוצא כיוון שאחד הנערים (שאיו גם לומדים בחווה עוד היום. פוטר מתפקיד מנכלות ולכן כבר שנה מחזר על פתחו של העיתון רק בכדי לנקום אישית ביוסי.

    • האיש הוא סתם עוד מיזרח ארופאי מושחת (ל''ת)

      סאבאח בוזגלו, 15/10/09 09:23

    • דאחילק ,קצת עיברית נכונה לא תזיק.קח קורס חינם במכון ויזנטל באשדוד.

      דינה פלוצובסקי, 15/10/09 09:41

      אני משוכנעת שמר שדה שיפר את העיברית שלך......יא עארס...!

      • דינה פלוצובסקי, לפני שתתקני אחרים, קחי נא קורס בעברית.

        רוני, 15/10/09 11:08

        אינני סובל אנשים שלועגים לאחרים על כך שהם טועים, אך במיוחד את אלה הטועים ומתקנים אחרים.

        תפסיקי להיות פלצנית מתנשאת ויהירה. מותר לך לטעות וגם מותר לאחרים לטעות, זה לא אסון כזה גדול. אפילו באקדמיה מתחשבים בדיסלקטים, והגיע הזמן שגם פלצנית כמוך תבין אחרים שטועים.

        ואם עדיין לא הבנת את הטעות שלך, אז תקראי לאט, ותשנני זאת שוב ושוב עד שתקלטי:
        עברית ולא עיברית. זה בדיוק כמו שכותבים אם ולא אים.

        ונכון זו לא טעות נוראית, ויש המון שעושים אותה בטענה של כתיב מלא. אך בכל זאת, לאחת שמתקנת אחרים,שולחת אותם לקורסים בעברית ומקללת אותם, אסור לעשות אותה.

        • פלוצובסקי זאת לא במקרה נועה נאד נפוח ? (ל''ת)

          שורשים, 15/10/09 16:01

    • בחן את עצמך

      נש, 17/10/09 16:06

      ותשאל, האם אותם אנשים שאתה מכיר שהגיעו למעמד חברתי מבוסס (שזה שטות בפני עצמו) האם הם באמת שייכים או נעזרו כנערים אצל שדה ?
      לתשובה זו תהיה חייב להיות כן עם עצמך.

  • 10.

    זה כבר פורסם בעבר

    ציפורה, 15/10/09 08:47

    מעריב? לא מתאים לכם.... זה כבר פורסם לפני כשנתיים.

    • אז הוא עשה מגונים בחניכים, היום הוא לוקח אותם לנערות ליווי - שידרוג (ל''ת)

      ישושום ציה , 15/10/09 09:43

    • זה מה שאני אומר על יום השואה, כבר שמעתי את הסיפור הזה. (ל''ת)

      ויוי, 15/10/09 09:57

      • פשוט כרגע מתברר שהחלאה פוקד על שפוטיו לגנוב נשק מצה''ל (ל''ת)

        האם מדובר בארגון טרור??, 16/10/09 01:20

  • 9.

    יוסי, יש לך מקום פנוי בשבילי? נשמע אחלה אקשן! גם אני! (ל''ת)

    יש לי יש לי יש לי!, 15/10/09 08:45

  • 8.

    מתוק כך את התרופות מה זה קשור למתנחלים מדוברבחוות ''השיקום של נערים'' (ל''ת)

    לנעמן, 15/10/09 08:39

    • מתוקה החווה נמצאת ליד הרודיון זאת התנחלות וכפי שמשתמע

      מה לא ברור פה?, 15/10/09 10:29

      מהכתבה המפעילים ימנים קיצוניים שאוגרים נשק כדי להרוג ערבים

  • 7.

    ידוע שימניות קיצונית ושנאת ערבים נובעת מבעיות נפשיות קשות. (ל''ת)

    פ. סיכולוג., 15/10/09 08:38

    • שנאת ערבים זה בריא בהחלט...כשאתה יודע שהם רוצים להרוג אותך

      RAMI, 15/10/09 10:49

      כשאתה יודע שהם שונאים אותך...כשאתה שומע מהם השכם וערב את האיומים שלהם...אז ההיגיון שלך לא יכול לתת לך לאהוב אותם....וכשמחריכים אותך לאהוב אותם אתה נהיה מתוסכל כי זה לא מתיישב עם ההיגיון הבריא...לכן זה בריא והגיוני מאוד לשנוא אנשים ששונאים אותך ורוצים להרוג אותך....ופסיכולוג אתה בטח שלא..

  • 6.

    לפרוק את החווה מכלי הנשק ולתת לגדודי עיזאדין קאסם לבצע דין צדק בתושביה

    נעמן,שפוי, 15/10/09 08:36

    יש לפרק את החווה ולהכניס את מנהליה מאחורי סורג ובריח.

    למען יראו וייראו יש לשפוט אותם על פי החוק הפלסטיני ולתת לגדודח קסאם, שהם משטרת המוסר בפלסטין יד חופשית באכיפת הסדר.

    • נעמן - אין ספק שאתה שפוי (ל''ת)

      ג'יהאדיסט, 15/10/09 09:22

    • ענק...ענק...ענק...ענק...ענק... ענק... ענק... ענק... ענק... ! (ל''ת)

      נועה נאד-ארי, 15/10/09 09:31

      • נעמן, אנחנו אוהבים אותך. (ל''ת)

        נוער חיזבאללה, 15/10/09 10:29

  • 5.

    גזען ארור במימון המדינה

    ניר, 15/10/09 08:33

    אכן מדינת רווחה נאורה בעלת צביון יהודי. הרי מותר ללכת לפרוצות גם אם סוחרי נשים סרסרו בהם, ולעודד שנאת ערבים וגזענות זה בדמנו. אכן עם סגולה.

  • 4.

    אני היתי חניך במקום מאיפו כול הסיפורים האלו

    יוסי, 15/10/09 08:33

    אנשים התחרפנו לגמרי מה קורה לכם
    תתבישו

  • 3.

    מה אתם מצפים ממתנחלים? לגלות ריסון מיני? להתאפק? פרצופכם האמיתי מתגלה

    נעמן,שפוי, 15/10/09 08:30

    איפה המוסר של המתנחלים?

    מי שגוזל רכוז, יבות ואדמות פלסטיניות הופך למופקר.

    זהו הימין האמיתי, תאב זימה, מעוניין להשביע את תאוותיו החומריות (בין אם מדובר בנדל''ן פלסטיני אותו הוא מכנה בטעות ''אדמת המולדת'', ובים אם מדובר בזונות).

    ההתנחלויות הן פשע מוסרי ואנושי. \\

    המתנחלים מסייעים לסחר בנשים ומממנים פעילויות זנות וסמים, באמצעות ההליכה לזונות ותשלום האתנן לפושעים הגרועים ביותר.


    אין מתנחלים=יש מוסר!!

    • מה אתה מצפה? מחבלים צפונבונים זה אתם!

      מתי בדקתם חינוך ילדים בעזה?, 15/10/09 08:58

      המצפון השמאלי הצפוני מסתער בשקיקה על כל רמז של פרי רקוב בחלק הציוני-חלוצי של העם.

      תכפיל רבבות מונים גילויי סטייה בקרב מתנחלים ותגלה את הנורמה בחינוך הפלשתיני.

      התרומה של השמאל הישראלי לחמאס רבה:
      הם ימשיכו להלל את קדושי אל אקצא ולהתייחס אל כולנו כילדים חסרי מסגרת הראויים להיכלא בפנימיה אסלאמית.

      • השמאל בנה את המדינה. המתנחלים הורסים אותה (ל''ת)

        נעמן,שפוי, 15/10/09 09:21

        • את המדינה הקימו תלמידי הגר''א ומקימי המושבות,כולם דתיים. השמאל הגיע אחר (ל''ת)

          לכן השמאל זכותו להרוס, 15/10/09 10:13

        • נעמן, שמענו אותך מספיק. עכשיו לך קח הכדורים נגד שינאה עיוורת (ל''ת)

          סיסמאות, נעמן, אינן עוּבדות, 15/10/09 10:16

    • אבל בתי הבושת היו אצלכם בתל אביב

      gilberet , 15/10/09 09:07

      וכידוע עסקים פותחים היכן שיש לקוחות

      מכאן שצריך לכתוב הפוך ממה שכתבת :''זהו השמאל האמיתי, תאב זימה, מעוניין להשביע את תאוותיו החומריות''

      אתה תגיד שלא כל תושבי תל אביב הם שמאלנים ולא כולם הולכים לבתי בושת.
      אותו הדבר אפשר לענות לגבי המתנחלים.

    • אתה כמובן לא היית מנסה לעזור לילד שנפלט ממסגרת

      אלא אם הוא פלשתיני שרוצה להתאבד, 15/10/09 09:10

      רמקולי השמאל מעדיפים ניצחון בכיכר מאשר לתרום לחיים משותפים, תעשו חשבון:
      מופקרות מינית- גאווה תל אביבית,
      תאוות דם אידיאולוגית- מאפיין אסלאם קיצוני,
      הגיון פשוט: השמאל הקיצוני והחמאס משת''פים.

    • כמה שנאה, כמה עויינות.

      ירושלמית באמצע, 15/10/09 09:17

      כדאי שתעשי קצת חשבון נפש.
      השנאה מובילה למקומות רעים. הארס שלך לא לעניין.
      תחשבי על זה

    • ושכחת שגם אופים מצות בדם ילדים פלשתינאים (ל''ת)

      תרנגול כפרות, 15/10/09 10:17

  • 2.

    יש פשע,יש אגרסיוויות,יש יוהרה,יש שחצנות.בודדים ומבודדים.

    אין חינך לערכים יהודים!, 15/10/09 08:28

    אנשים שאהבו אותנו בעולם,התחילו להתעלם מאתנו.מהעם הנבחר אם מוראל וחינוך יהודי,הפכנו יהירים,שחצנים,ומבודדים.
    ישראל 2009 שולטת בעם זר,סוחרת נשק ומוות מס 4 בעולם.והשחיתות מתפשטת בה כמו סרטן.
    חברה שאנשים צועקים על המורה במקום ללמד את הילד ערכים.
    תוצאה של שחצנות ויהירות=חברה חולה

    • רק חברה חולה מאפשרת לבוגדים לפעול נגד קיומה ללא חשש (ל''ת)

      דרור הנאור מרמת גן, 15/10/09 14:38

  • 1.

    קלמן ליבסקינד לא נח, מה קרה? המליצו על יוסי שדה לפרס ישראל בחינוך? (ל''ת)

    ישושום ציה , 15/10/09 08:26

    • מר שדה הוא פולני חסר צוואר....הראש מחובר ישר לכתפיים ...חהחהחהח

      נחי לאור, 15/10/09 09:29

      יש להחזירו לכפרים בפאתיי וורשה.

      • מה קרה שכל פעם הסיפור חוזר?!יש או אים כתב אשום?! (ל''ת)

        דייי לסיפוריידה ., 15/10/09 16:26

        • לכולם שיבינו

          וותיק חווה וניפלט ומודח ממנה, 19/10/09 23:47

          אני יגיד רק דבר אחד נכון היו שם דברים שלא קוראה בכל בית אך נתנו שם חום ואהבה אך גם סטירה שהיה צריך יוסי לא צריך לקבל פרס נובל אך הבן אדם הזה כן חינך אותנו ונתן לנו כוחות ליבנות את עצמנו לכולי החלשי נפש שלא החזיקו את עצמם בכוחות עצמם וניגררו לדברי מעשיות ודמיון משופר ביותר ומי שכן הצליח ועמד אל שלו יצא מהחווה בן אדם עצמי וחזק יותר ככה הם החיים האמיתים אז תפתחו עניים ותהיו חזקים ולא רעורי נפש וחלשים אני אישית גם העיפו אותי מהחווה ובבושת פנים אבל אני לא מנסה לצאת לנקום בהגזמות ובברבריות שכזאת בן אדם ומקום שנתן לי תפנית חיים אני כיום יוצא צה'ל לומד באונ' ת''א ועובד בעבודה נורמתיות ומכובדת אז אלו שלא מסוגלים להתחזק ומוצאים מטרה להפיל את הצרות שלו אל יוסי שימצא תחביב חדש להתחיל להיות יותר טוב ולקבל תפנית חיים חדשה ומחוזקת יותר ומחושלת יותר כמו ברזל שמקל מכות מפטיש לסדן ונהיה חזק יותר ככה גם אתם תהיו חזקים יותר ותפסיקו להפיל את הצרות שבחייחם אל בן אדם אחד כמו עדר כבשים אחרי רוע צון שהחריז מלחמה אישית אל בן אדם 1 שנתן רק טוב וגם טעם מריר לחיים אף אחד לא מושלם אם נחפש אצל כל אחד פה מה הבעיות שלו