דיי לשינאה ולשקרים- הריי זה ידוע שיוסי איש אים נשמה
ששון, 22/10/09 08:35
ורד, 18/10/09 12:48
תנסי את לגדל פראי אדם כאלה בגיל ההתגברות. לא חוכמה לשפוט מהצד (ל''ת)
מדריך במוסד לנוער, 18/10/09 21:03
אז מותר לרצוח בע''ח, לגנוב נשק כדי ''לגדל'' פראי אדם? (ל''ת)
התשובה לא, ויש עוד מוסדות שמצליחים, 23/10/09 10:48
אני ממש לא מאמינה במה שמאשימים את יוסי שדה דווקא לי הוא נירא בן אדם טו
אנה, 17/10/09 21:26
כאב לב מה שעושים לבן אדם שכל חיו רק עזר לאנשים
אני גם למדתי שם הכל שקר, 17/10/09 21:01
אלוהים, 16/10/09 16:38
אנונימי, 17/10/09 20:32
שלומית, 16/10/09 05:02
מזעזע!!! ממש מאפיינים של כת חולנית ומאמינים שהולכים בעיניים עצומות...
מיי, 16/10/09 03:17
מי את?, 17/10/09 21:20
אתיופית, 15/10/09 21:29
יוסי שדה, האיש שזיעזע מדינה שלמה, צריך להרחיק את סוטה המין הזה מילדנו, (ל''ת)
גמליאל הכהן, 15/10/09 19:07
מי הוא יוסי שדה באמת. - כנסו!!!
ירמיהו, 15/10/09 18:46
אחד מבפנים, 15/10/09 18:43
כי הוא היה רע. הו אפגע באחים שגדלו איתו בחווה, זלזל והעיף אנשים מהחווה (ל''ת)
חזי שרוט צבוע ושמאלני, 16/10/09 18:41
א.ג, 15/10/09 17:05
די עם ההכפשות - כנסו ותיקראו...
ידיד החווה 2, 15/10/09 15:36
א., 15/10/09 15:08
כת נוספת עם קשר שתיקה, הגננת מרחובות וסיפור העטלף
אנסטסיה, 15/10/09 12:27
חוזר בשאלה, 15/10/09 12:24
ידיד החווה, 15/10/09 12:04
כל כך קל לגנוב אמל''ח מצה''ל ! הפקרות ! לפטר אנשי קבע !
מילואימניק, 15/10/09 11:40
כמו אבא שלך, 15/10/09 18:51
יכול להיות שמה שכתוב כאן זה נכון זה מין סוג של תרבת בהסכמה
פקק תנועה , 15/10/09 11:22
נשמע כמו אחד שהקים לעצמו כנופיית רחוב
בושה של אדם, 15/10/09 11:12
שמואל יעקובוביץ, 16/10/09 14:16
אם כל זה נכון אז למה אין נגדו כתב אישום?
חכם בלילה, 15/10/09 10:36
g, 15/10/09 14:24
המתנחלים מתיימרים לייצג את המצפון המוסרי בחברה ואת ערכי היהדות
נעמן,שפוי, 15/10/09 10:49
גדול. באמת נראה לי שככה הוא הגיע לעולם הנעמן לא שפוי הזה. (ל''ת)
ובלי קשר, יוסי זכאי. עלילה מכוערת., 15/10/09 23:51
אהבתי את הסיטואציה של החניך שהדליק משואה ואמר בגאון ''חניך שדה בר'' (ל''ת)
ישושום ציה , 15/10/09 09:43
אני למדתי שלנשים אין ערכים רק כסף מניע אותן
ניר, 15/10/09 09:42
כנס-בלי כסף-תגובה מאישה, 15/10/09 11:53
לסגור המקום לאלתר. להעביר הבדיקה למבקר המדינה !!! ו..
מריה, 15/10/09 09:37
אם קלמן ליבסיקנד רוצה להציל את העולם, שיקים חווה כזאת יאסוף נערים מהרח
עמית ברק, 15/10/09 09:30
תגיד, אתה מפגר או שאתה עושה את עצמך?
טל, 15/10/09 10:58
בר דעת, 16/10/09 17:10
אתה מכיר בכלל תחווה?, 17/10/09 21:50
מבקר, 15/10/09 09:28
נש, 17/10/09 16:16
שמואל י., 15/10/09 09:25
חולי נפש. הוא והממשלה שלנו. לחקור לפטר ולהעניש את מפקחיו
גל-יה , 15/10/09 09:15
אני לא מבינה - הוא היה המבוגר היחיד בחוות השיקום? - איפה המורים?
יופיטר יופיטר , 15/10/09 09:14
gilberet , 15/10/09 09:10
אבה עכשיו הבנתי למה מזכירים את זה שוב
אחת שזוכרת, 15/10/09 10:30
יום הזכרון פעם בשנה - הטמטום שלך תמידי
sullivan, 15/10/09 11:00
הטמטום אולי תמידי אך גם מסיבת רבין בנובמבר ועימה ההסתה נגד המתנחלים
יגאל מירושלים, 15/10/09 23:28
היום מדובר על אמל''ח גנוב ואונס קבוצתי של ילדה בת 14 ע''י חיילים (ל''ת)
אחד שבודק את זכרונו, 17/10/09 21:53
מ''הטרדות מיניות'' נהפך ל''אורח חיים פרובוקטיבי'' מעניין:
אח של בוגר, 15/10/09 09:03
נש, 17/10/09 16:14
מכיר את האיש - מלך הארץ! זו כתבה נקמה של מנכל שפוטר
עידו, 15/10/09 08:51
דאחילק ,קצת עיברית נכונה לא תזיק.קח קורס חינם במכון ויזנטל באשדוד.
דינה פלוצובסקי, 15/10/09 09:41
דינה פלוצובסקי, לפני שתתקני אחרים, קחי נא קורס בעברית.
רוני, 15/10/09 11:08
נש, 17/10/09 16:06
אז הוא עשה מגונים בחניכים, היום הוא לוקח אותם לנערות ליווי - שידרוג (ל''ת)
ישושום ציה , 15/10/09 09:43
פשוט כרגע מתברר שהחלאה פוקד על שפוטיו לגנוב נשק מצה''ל (ל''ת)
האם מדובר בארגון טרור??, 16/10/09 01:20
מתוקה החווה נמצאת ליד הרודיון זאת התנחלות וכפי שמשתמע
מה לא ברור פה?, 15/10/09 10:29
שנאת ערבים זה בריא בהחלט...כשאתה יודע שהם רוצים להרוג אותך
RAMI, 15/10/09 10:49
לפרוק את החווה מכלי הנשק ולתת לגדודי עיזאדין קאסם לבצע דין צדק בתושביה
נעמן,שפוי, 15/10/09 08:36
ניר, 15/10/09 08:33
אני היתי חניך במקום מאיפו כול הסיפורים האלו
יוסי, 15/10/09 08:33
מה אתם מצפים ממתנחלים? לגלות ריסון מיני? להתאפק? פרצופכם האמיתי מתגלה
נעמן,שפוי, 15/10/09 08:30
מה אתה מצפה? מחבלים צפונבונים זה אתם!
מתי בדקתם חינוך ילדים בעזה?, 15/10/09 08:58
את המדינה הקימו תלמידי הגר''א ומקימי המושבות,כולם דתיים. השמאל הגיע אחר (ל''ת)
לכן השמאל זכותו להרוס, 15/10/09 10:13
נעמן, שמענו אותך מספיק. עכשיו לך קח הכדורים נגד שינאה עיוורת (ל''ת)
סיסמאות, נעמן, אינן עוּבדות, 15/10/09 10:16
אבל בתי הבושת היו אצלכם בתל אביב
gilberet , 15/10/09 09:07
אתה כמובן לא היית מנסה לעזור לילד שנפלט ממסגרת
אלא אם הוא פלשתיני שרוצה להתאבד, 15/10/09 09:10
ירושלמית באמצע, 15/10/09 09:17
יש פשע,יש אגרסיוויות,יש יוהרה,יש שחצנות.בודדים ומבודדים.
אין חינך לערכים יהודים!, 15/10/09 08:28
קלמן ליבסקינד לא נח, מה קרה? המליצו על יוסי שדה לפרס ישראל בחינוך? (ל''ת)
ישושום ציה , 15/10/09 08:26
מר שדה הוא פולני חסר צוואר....הראש מחובר ישר לכתפיים ...חהחהחהח
נחי לאור, 15/10/09 09:29
וותיק חווה וניפלט ומודח ממנה, 19/10/09 23:47