• 145.

    להציג בטלביזיה הישראלית

    יחיאל, 23/10/09 16:25

    תשדיר תעודה על הטבח של הטורקים הארמנים.
    והטבח שהם עושים היום בקורדים.

  • 144.

    ברק שהגיע לרמטכלות הודות לכשרים כישלון אסטרטגי (ל''ת)

    אל''מ מיל, 15/10/09 19:37

  • 143.

    נראה את הליצן ליברמן מתמודד עם הבעיות האמיתיות.תורכיה היתה עד היום (ל''ת)

    בעלת ברית ברמה האסטרטגית., 15/10/09 19:03

    • ליברמן הטמבל רץ להצטלם במדינות שוליות כמו מיקרונזיה (ל''ת)

      כי הוא לא מסוגל להתמודד עם הבעיות האמיתיות=עובדה, 15/10/09 19:43

    • ליברמן שמיברמן (ל''ת)

      השינוי במדיניות טורקיה לא קשור לליברמן, 15/10/09 20:43

      • ובגלל זה הוא יפסיק לרוץ למיקרונזיה ? (ל''ת)

        וזה יעשה אותו פחות ליצן ?, 16/10/09 06:55

  • 142.

    טורקיה

    ירון, 15/10/09 18:54

    אני קורא לכל היהודים להפסיק לנסוע לטורקיה

  • 141.

    haturkim hahutzpanim

    dofek meahor, 15/10/09 18:21

    rotzim rak lenatzel et hayeda shelanu veaharkah lhishtamesh bo negdenu yahad im kol haverehem hamuslemim vehaahmnidiganim haantizyonim.lo latet lahem yoter af paam mazlatim vekol yeda metuhkam aher

  • 140.

    תמיד ירקו עלינו ואמרנו גשם.והכל בגלל השמאל הישראלי. (ל''ת)

    קיקו, 15/10/09 18:18

  • 139.

    מעניין אם כל המגיבים, שבעד למחוק את עזה

    ע, 15/10/09 18:14

    הם עכשיו נגד זה שיראו אותנו כרוצחים (טוריקה , דו''ח האום וכו) הרי זה מה שרציתם, שיפחדו מאתנו

    • מעניין אם כל המגיבים, שבעד למחוק את יוש

      ז., 15/10/09 19:49

      הם עכשיו בעד זה שיראו אותנו כרוצחים (טורקיה, דו"ח האום וכו), הרי זה מה שרציתם, שיפחידו אותנו

  • 138.

    לפגוע איפה שכואב - אפס מי שממשיך לנסוע לטורקיה, א-פ-ס!! (ל''ת)

    מוכרים נפשם וכבודם בשביל 300$ הכל כלול, 15/10/09 18:08

  • 137.

    תודה לכל המגיבים - המגבים את חיילי צה''ל, שיהיו בריאים (ל''ת)

    עו''ד אמסלם, 15/10/09 17:57

  • 136.

    נזיפה , היא תגובה מתבקשת. בשלב הבא - לגרש מכאן את השגריר...

    טורגוט אוזאל, 15/10/09 16:58

    ...ולהעיף מכאן את כל הפועלים הטורקים ולנתק את היחסים.

  • 135.

    הם כבר מתחילים להתקפל האנטישמים האלה הם כבר מודעים שהחילים לא היו ישרא (ל''ת)

    רחלי, 15/10/09 16:05

  • 134.

    לעתונאים היה רצוי שתורידו את מה שכתב הטיפש 131 בושה לאנטלגנציה (ל''ת)

    אזרח, 15/10/09 16:00

  • 133.

    ברק צודק. הם לא יורקים עלינו. זה רק גשם.....

    חיים, 15/10/09 15:57

    ואולי אנו צריכים ללמוד מארדואן מה זה חוט שידרה? הוא עושה מה שהוא חושב, אנחנו -לא.

  • 132.

    שוב הימין קופץ (כהרגלו).המפיקים כבר הכחישו שמדובר בחיילי צ.ה.ל

    אריק ג., 15/10/09 15:56

    וגם אם משקרים ,והיתה להם כוונה להראות (לפחות)שמדובר בצה"ל ,עצם ההכחשה המיידית מבשרת רק טובות ומוכיחה שהם ממש לא רוצים בעימות עם ישראל .

    • וואו, וכשמשתינים עליך אתה בטח חושב שזה גשם חומצי (ל''ת)

      אבי, 15/10/09 16:32

    • יש שם סמלים ישראלים ברורים. ההכחשה חסרת משמעות. (ל''ת)

      די לתמימות, 15/10/09 16:37

      • כוונתי, כי הסמלים הישראלים מראים כי החיילים לא הרגו

        די לתמימות, 15/10/09 17:56

        אלא המחבלים הרגו כדי להעליל על ישראל.

    • אתה טועה טעות חמורה

      אמיר, 15/10/09 16:49

      עצם העובדה שהם מרשים לעצמם לשדר תמונות כאלה בטלויזה זה מראה שהעם הטורקי מרגיש כך וזה הקוצנזוס!!!

      • אתם קופצים .

        אריק ג., 15/10/09 18:08

        צדקתי - קל להקפיץ אתכם .
        להת' בנופש באנטאליה .

  • 131.

    ליברמן תשתדל לא לתת לו לגמור לך בפה .ליברמן מי שם עליך נוכל אנטישמי. (ל''ת)

    המעונן, 15/10/09 15:01

    • אתה מדבר מנסיון של הקרובים שלך ה''קפואים'' שנתנו שיגמרו להם בפה. (ל''ת)

      קיקו, 15/10/09 18:15

  • 130.

    גדעון סהר,אל תהיה צבוע כקודמיך ותכניס את השואה הארמנית לתכנית הלימודים (ל''ת)

    מורה להיסטוריה., 15/10/09 14:15

  • 129.

    מומלץ להקרין בטלביזיה את סרט הטלביזיה The Armenian Genocide (ל''ת)

    של הסופר והבמאי אנדריו גולדברג., 15/10/09 14:05

  • 128.

    שורש הבעייה ? השמאל ''שלנו'' (ל''ת)

    קיקו, 15/10/09 13:59

    • אתה חושב שהגאולה תבוא עם סיפוח יו''ש ומתן אזרחות ל2.5 מליון פלסטינאים? (ל''ת)

      ככה נאבד את הרוב היהודי ונהיה מדינה דו לאומית, 15/10/09 18:06

      • שמאל ארור מה שייך? (ל''ת)

        קיקו, 15/10/09 18:16

      • אם יתנו למחבלים אזרחות אנחנו פשוט לא נהיה .הם ישחטו את כולנו (ל''ת)

        מלאך המוות, 15/10/09 19:58

  • 127.

    באיראן ובעיראק מתים מאות כל יום....והעולם כמנהגו נוהג

    פטריוט לאומי, 15/10/09 13:48

    אבל כאן????גם אם תהרוג כלב פלסטינאי כל העולם עליך

  • 126.

    אתא טורק - יוק. (ל''ת)

    חרדואן., 15/10/09 13:12

  • 125.

    אחרי חקירה קטנה, אני מצטער על כל הדברים שכתבתי (ל''ת)

    נעמן שפוי, 15/10/09 13:09

    • כל הכבוד לך על היושר - ביקורת עצמית דורשת אומץ ובטחון עצמי. (ל''ת)

      משהו שישראל לוקה בו, בעיקר מימין.., 15/10/09 18:07

  • 124.

    סוף שבוע בתורקיה 379 $

    רונן גולדשטיין, 15/10/09 12:59

    הפיגוע כלול.הרעל באוכל כלול. הכל כלול.

  • 123.

    קודם זה קרה לאיראן, וכעת זה מתפתח בתורכיה

    מרוב עצים..., 15/10/09 12:41

    האיסלם הקיצוני, שהפך את איראן למדינה איסלמית קיצונית, משתלט כעת על תורכיה.

    ישראל,
    כמובן מסתכלים רק על עצמנו, כיצד זה משפיע ''עלינו''...

    בעצם,
    אנחנו מפספסים את הבנת התהליך המשמעותי שעובר על תורכיה, ובקרוב נמצא את תורכיה כמדינה איסלמית קיצונית, שגם היא, תשאף להשמיד את ישראל.

    ולכן,
    יש צורך לחשוף את התהליך לעיני כל, למנוע עד כמה שאפשר הזרמת נשק מתוחכם לתורכיה, שסופו ליפול לידיים של האיסלם הקיצוני.

  • 122.

    חשוב מאוד שנעלה תכנית על שואת הארמנים

    פנדה , 15/10/09 12:07

    זה נושא שהיה טאבו בישראל בגלל היחסים האסטרטגיים עם טורקיה, אבל עכשיו בעקבות ההסכם של הטורקים עם הארמנים אפשר לפתוח אותו מחדש.

    • אחלה

      ע, 15/10/09 18:11

      אבל הרבה יהודים התנגדו כי אז זה יאיים על המעמד של העם החיד שהיתה לו שואה

  • 121.

    האמת שרק אתה ליברמן יכול נגד הארורים האלה (ל''ת)

    שי, 15/10/09 11:19

  • 120.

    טורקיה

    דוד, 15/10/09 10:44

    מר ליברמן, גרש את השגריר הטורקי מיד!

  • 119.

    שנים רבות שישראל מתיחסת אל עצמה כאל פושעת מלחמה . (ל''ת)

    אין סיבה להתלונן על טורקיה., 15/10/09 10:41

  • 118.

    צריך לאסור על ישראלים נסיעות לטורקיה מטעמי ביטחון. (ל''ת)

    למה המדינה לא מתפקדת ?, 15/10/09 10:34

  • 117.

    ראשי השמאל בישראל מכנים את שר הבטחון והרמטכ''ל בתואר ''פושע מלחמה'' (ל''ת)

    אז מה בדיוק אנו רוצים מהטורקים??, 15/10/09 10:28

    • נו אז מה אם ראשי השמאל

      רונן גולדשטיין, 15/10/09 13:01

      מכנים כך את הרמטכ''ל ושר הבטחון? מי הם בכלל ''ראשי השמאל הללו''? ואם ראשי השמאל קיבלו החלטה לנהוג כאנטישמים קטנים,זה אומר שגם התורקים צריכים לנהוג כך?

  • 116.

    תסעו חסרי כבוד ותסכנו את הילדים ובני המשפחה היום מסוכן בתורכיה (ל''ת)

    קזינו, 15/10/09 10:15

  • 115.

    את מי זמנו כאשר הוקרן כאן הסרט ג'נין-ג'נין? (ל''ת)

    אף אחד. אז מה רוצים מהטורקים?, 15/10/09 10:11

  • 114.

    שומר נפשו לא יסתכן ויגיע לתורכיה.

    אזרח, 15/10/09 10:01

    אחרי כזאת השמצה אנטישמית אני לא יופתע אם במקרה הטוב אזרח יהודי ישראלי יעבור אקספרס של חצות ובמקרה הגרוע יהיו יעד לתקריות אנטישמיות או פיגוע טרור.

  • 113.

    כמה מהם נהרגו ע''י הפלסטינים עצמם? זוכר את אחמאד דורה?

    reality, 15/10/09 09:57

    כמה מהם נהרגו ע''י הפלסטינים עצמם? זוכר את אחמאד דורה? שאחרי תחכיר התברר שנפגע מאש פלשתינאית.
    כמה מהם היו מתאבדים (יש דוח של האום) וכמה מהם שימשו מגני אדם להתקפות טרור!
    בזבל השמאלני-אוטואנטישמי הגיע הזמן לטפל ביד חזקה וברוטאלית

  • 112.

    טורקיה עושה בדיוק מה שהשמאל בישראל עושה. (ל''ת)

    ועל טורקיה אנו כועסים..., 15/10/09 09:48

  • 111.

    ארה''ב התעקשה לצרף את טורקיה לנאטו. עכשיו כל הסודות יעברו לאירן (ל''ת)

    הממשל האמריקני היה ונותר מטומטם., 15/10/09 09:41

  • 110.

    כל מי שיודע על מישהוא/מישהי שנופשים בתורכיה,שיפרסם את שמותיהם באתר. (ל''ת)

    זכות הציבור לדעת., 15/10/09 09:40

  • 109.

    ללא ספק הידע הצבאי שלהם עלינו ועל נאטו זולג לסוריה ואירן. (ל''ת)

    דוד מלכי, 15/10/09 09:36

  • 108.

    זימן את השגריר כבר מאתמול מה עוד לא הגיע?כבר הייתם

    lili_lili , 15/10/09 09:21

    צריכים לכתןב באיזו טיסה העיפו אותו...סססעמממאאקקק נמושות

  • 107.

    אני בטוח שאם מפיק הוליוודי,למשל ספילברג,יסריט את 40 הימים של מוסה דאג'' (ל''ת)

    הוא יהפוך ללהיט בין לאומי. אז תתחילו לפעול בעניין., 15/10/09 09:15

    • וואלה, נכון..!!!!!! (ל''ת)

      חיה, 15/10/09 10:06

    • מי זה מוסה דאג ? (ל''ת)

      דבורה ש. , 15/10/09 10:30

      • תקראי בגוף התגובה. ממליץ שתקראי גם את הספר (הוצאת ''עם עובד'').

        מורה להסטוריה, 15/10/09 13:07

        ארבעים הימים של מוסא דאג (בגרמנית: Die vierzig Tage des Musa Dagh) הוא רומן מאת הסופר היהודי-אוסטרי פרנץ ורפל, המבוסס על אירועים שקרו בהר משה (מוסה דאג) בזמן רצח העם הארמני שהתחולל בטורקיה בשנת 1915. הספר פורסם לראשונה בגרמניה בנובמבר 1933, זכה להצלחה בינלאומית ועורר את דעת הקהל העולמית להכרה ברדיפות הארמנים. ורפל ניבא בספרו את היחס אל היהודים בגרמניה כתוצאה מהאנטישמיות והנאציזם. על אף שהספר לא הוחרם רשמית בגרמניה הנאצית, הוא סווג על ידי השלטונות כ''בלתי רצוי'' ונמכר בחשאי. בשנת 1933 גורש ורפל מהאקדמיה הפרוסית לאמנויות.
        דברי פרנץ ורפל על הספר :
        ''הרעיון לכתיבת הספר נולד במרס 1929 בעת ביקור בדמשק. המראה מעורר החמלה של ילדי פליטים בעלי מום ומזי רעב, העובדים בבית חרושת לשטיחים, נתן לי את הדחיפה האחרונה לגאול מתהום הנשייה את גורלו המוזר של העם הארמני... הרומן מבוסס בחלקו על תעודות שנשתמרו, ביניהן רישום השיחה בין אנואר פאשה והכומר יוהנס לפסיוס.''
        מתוך ''ויקיפדיה''.

  • 106.

    מה אתם מוחים על סדרות טלוויזיה בניכר, הפגעות בצה''ל ? כאשר פה בארץ

    דבורה ש. , 15/10/09 09:14

    משודרות סדרות טלוויזיה בארץ, לא פחות פוגעות במדינה, בצה''ל וביהודים; ועוד במימון הממשלה (הקרן לקולנוע למשל), ג'ינין ג'ינין, וולס עם בשיר ועוד!
    אז קודם כל טפלו באלה המשודרות בארץ, ואחר כך תטפלו באלה המשודרות בעולם!
    ובנוסף, כדי להעניש מדינה, פתחו לה את קופות השרצים התלויה על כתיפיה, (למשל: רצח העם הארמני ודיכוי הכורדים ללא רחמים), והצביעו ברגליים, דהיינו ישראלים לא יטיילו יותר בטורקיה וישאירו שם מליוני דולרים!

  • 105.

    אם הסרט לא נכון אז איך נהרגו כל כך הרבה ילדים פלשתינאים?

    חיים, 15/10/09 09:12

    מי הרג אותם?
    בעשרים השנים האחרונות נהרגו כאלף ילדים פלשתינאים בשטחים הכבושים. (לא כולל המבצע בעזה)
    איך זה קרה?

    • אתה לא חיים אתה מוות.

      אזרח, 15/10/09 10:02

      כמה משלמים על ההשמצות האנטישמיות שלך?
      וכמה ילדים ישראלים נהרגו מחברינו הערבים?

    • חיים, איך זה קרה? אומר לך!

      דבורה ש. , 15/10/09 10:27

      ילדים המסתבבים במחנות צבאיים, ומשמשים כשקי חול המקיפים את המחבלים, ומחזיקים נשק, צעצוע, לא צעצוע ומכוונים אותו נגד חיילים, במקום להיות בגן ו/או בבית הספר, למרבה הצער אינם נחשבים ילדים, אלא ללוחמים עם כל המשתמע מכך.

      • שטויות ושקרים

        חיים, 15/10/09 22:16

        שום ילדים קטנים לא מסתובבים במחנות צבאיים ולא מקיפים את המחבלים.
        הערבים אוהבים את ילדיהם בדיוק כמונו.

  • 104.

    ומדוע ישראל לא יכולה לייצר סרטים חתרניים נגד ציר הרשע ? כי ישראל טפשה

    אני, 15/10/09 09:09

    כי ישראל טפשה ומפולגת.
    אפשר לייצר סרטים חתרניים ושקרניים או אמיתיים ולהתמקד בשערוריות סקס בשערוריות הפרת הדת המוסלמית ובשערוריות התעשרות שאין כמותן על חשבון האוכלוסיה העניה ולהמעיט במילה פלסתיני ולהרבות במילה מהפכה דמוקרטיה שוויון וכולי. אלא שבמדינת ישראל מייד יקום יפה נפש ויצרח'' בגץ בגץ בגצ

    • כי יוצרי הסרטים הישאלים אוהבים

      אזרח, 15/10/09 09:57

      סרטים שמלאנים מלאים השמצה.(כך גם זוכים בהוכרה בן לאומית.)
      או סרטים על סקס , אהבה וציניות.
      או הומור זול.
      האליטה התקשרתית טובה רק בתעמולה פנימית וקידום אגנדות שהם אוהבים. למשל הצגת ערבים כמסכנים או פסטיבל שליט וגם הטרנד החדש אזרוח זרים על חשבון המצוקה של ישראלים רבים.

    • ישראל מסוגלת להפיק רק סרטים אנטי ישראליים במימון ממשלת ישראל... (ל''ת)

      מגעילים, נמאסתם., 15/10/09 10:04

  • 103.

    רק מפלגת העבודה + איציק + דרושים... (ל''ת)

    ירחמיאל ירושלמי, 15/10/09 08:53

  • 102.

    מה אנחנו מלינים על הטורקים?

    אבי, 15/10/09 08:48

    הרי הם רק לקחו סצנות מ''לבנון'' ''ואלס עם באשיר'' ועוד שאר ירקות שזכו בפרסים בינלאומיים רק כי הוציאו דיבת הארץ, וחיברו יחד כדי להפיק סרט אחד מרוכז. בכלל אני מציע למארגני פסטיבל עכו להציג את הסרט ולזכות אותו בפרס ראשון.

  • 101.

    חרם כלכלי של אזרחי ישראל קשה ותמידי ילמד לקח את התורכים

    פקק תנועה , 15/10/09 08:48

    פעם אחת ולתמיד

    • יש בעיה...

      אחת שמבינה, 15/10/09 09:36

      כי היהודים אוהבים שמשפילים אותם.....
      כבר היה חרם כלכלי שנה שעברה ובגלל 500 ש''ח כולם פתאום שכחו ורצו לפרנס את האויבים שלנו..

      • יש לחנך את התורכים חינוך מחדש אולי הפעם זה יעזור בגל חומרת מעשייהם

        פקק תנועה , 15/10/09 14:52

        וכונותייהם כלפי ישראל

  • 100.

    זבל טורקי

    גגי, 15/10/09 08:18

    תעיף מפה את השגריר וישראלי שנוסע לטורקיה הוא מבחינת בוגד

    • זה לא יפה אתה מידברת כזה כזה (ל''ת)

      יפה יזדי, 15/10/09 08:54

  • 99.

    תסתכלו על המתנחלים ותבינו שלא מדובר האנטישמיות אלא שיקוף מצב קיים

    נעמן,שפוי, 15/10/09 08:18

    מישהו שמע על הנערה עאישה אל באחש ז''ל?
    נערה בת 11 הולכת בשנת 1983 למאפייה בשכם לקנות לחם עם אחותה הקטנה.

    מתנחל מאלון מורה מחליט באותו יום לקצור אותה ללא סיבה.
    מי שלא מאמין - יבדוק בפסק הדין של בית המשפט העליון תיק עפ 842/85


    אז מי מפנטז פה? התורכים או הישראלים??

    • אין הנחתום מעיד על עיסתו - כל המשוגעים טוענים שהם שפויים (ל''ת)

      אבי, 15/10/09 08:45

      • המוסד שלנו מלא בכאלה. (ל''ת)

        אברבנאל., 15/10/09 09:28

    • בדקתי את התיק: השופטים קבעו במפורש שהחייל לא ירה

      עו''ד אבי אמסלם, 15/10/09 09:12

      היא נהרגה ע''י אנשי החאמאס, ואיש חאמאס מחמוד חאלאס הוא הוא שהרג אותה. השופט הוסיף כל: ''אנו כבר מכירים את הטקטיקה האכזרית של חיילי החאמאס''.

      • עוד שקרן שהוא מגיב בשכר מטעם מועצת י''ש והמתנחלים

        נעמן,שפוי, 15/10/09 09:56

        החמאס הוקם בשנת 1987

        המתנחלים רצחו את היחלדה בשנת 1983

        ולמועצת יש''ע הערה אישית: להבא, אני ממליץ לכם לשכור שכירי חרב בטוקבקים מעט יותר אינטיליגנטיים. איי קיו 70 אינו נחשב חכם במיוחד, אם אתם יודעים מה זה איי קיו.

        • אתה די מטומטם

          אבי, 15/10/09 11:13

          אפילו שאתה זורק מונחים כמו IQ לא בטוח שרמת האינטליגנציה שלך מסתובבת הרבה מעל 70. כדי שתזרוק דברי בלע כמו ''המתמחלים רצחו את הילדה'' אתה צריך להבין מה המשמעות של רצח, ואפסון כמוך לא מבין. וחמור מזאת ניתוק העובדה מכך שבאותו היום היו זריקות אבנים ומהומות בשכם והרנוי היה קרבן לזריקת האבנים אינה מנותקת מהחלטת בית המשפט להאשים אותו בהריגה בלבד. ובעיקר בגלל שהשתמש בנשקו בצורה לא מבוקרת. הטענות של ''אבירי המוסר'' שלו זה היה הפוך היו מאשימים את הערבי ברצח הם קשקשת כמו כל הקשקשת המתלהמת שלך. אבל כבר היו דברים מעולם, גם עם הנאצים היו משתי פעולה יהודים.

        • אין טעם להגיב ל''שפ-פוי'' הזה. זה כמו להגיב על נביחות של כלב שוטה. (ל''ת)

          וטרינר, מומחה לכלבת., 15/10/09 12:26

        • תשובה לנעמן שפוי

          רונן גולדשטיין, 15/10/09 13:26

          מעניין איך זה שכל הזמן אלו השמאלנים שמדברים על iq בזמן שהוכיחו ולא מפסיקים לספק הוכחות,שה iq שלהם דפוק וירוד ברמות שלא נראו מעולם אצל אף קבוצה בשום מקום בעולם. מעניין.

          • שטויות

            אתה אפילו לא מבין מה הם ראשי התיבות I & Q, 15/10/09 16:23

            הופ הופ הופ ,לא לגלוש לוויקי ולבדוק .
            תפסתי אותך על חם .
            במחשבה שניה ,אם אתה יודע לחפש באינטרנט כנראה שאתה לא לגמרי סתום .
            למרות שאתה די (סתום).

          • גולדשטיין רד מהעניין - אתה מוריד את הרמה . (ל''ת)

            PELE 11, 15/10/09 16:24

        • נכון טעיתי בכתיבה, אולם מדובר על טרוריסטים ערבים

          עו''ד אמסלם, 15/10/09 17:51

          ומתוך שגרת הלשון, השתמשתי במונח ''חאמאס''. רציתי גם להוסיף. כי החאמאס זרק מעל הגגות נשים וילדים, ואין הדבר סוד. אבל דע לך ''נעמן'', כי במו ידך אתה מלבה שנאה נגד הערבים, ואולי זאת כל מטרתך.

    • זוכר את אחמאד דורה? שאחרי תחכיר התברר שנפגע מאש פלשתינאית

      reality, 15/10/09 09:58

      זוכר את אחמאד דורה? שאחרי תחכיר התברר שנפגע מאש פלשתינאית.
      כמה מהם היו מתאבדים (יש דוח של האום) וכמה מהם שימשו מגני אדם להתקפות טרור!
      בזבל השמאלני-אוטואנטישמי הגיע הזמן לטפל ביד חזקה וברוטאלית

    • כמה משלמים לך על השמצת העם היהודי? (ל''ת)

      אזרח, 15/10/09 09:58

      • לא משלמים לי אגורה, אבל אחותי נשואה לערבי וטוב לה (ל''ת)

        נעמן שפוי, 15/10/09 17:53

    • אני לא צריך ללכת כל כך אחורה. לפני כמה שבועות מתנחלים ערבים רצחו בחוף (ל''ת)

      הים מבוגר בן 60 שהלך עם ביתו לטייל. נעמן , בזוי, 15/10/09 14:27

  • 98.

    חדל קישקושים!!! להתחבר לכורדים ולרסק את הטורקים!!!!!

    ישראל, 15/10/09 08:18

    רק בטורקיה חיים 20 מיליון כורדים והמצב אותו דבר כמו בשטחים. הכורדים זורקים אבנים ועושים טרור!!! ואם נוסיף לזה את הכורדים בעיראק+ איראן+סוריה נקבל עם של 30-35 מיליון כורדים בשטחי ארץ ענק ועשיר בנפט!!!! מדינת כורדיסתן לא רק תהיה מדינת ברית לישראל גם צריך לבנות אותה מאפס!!!! לכן צריך לתמוך בכל הכוח בכל המישורים בזכות העם הכורדי למדינה!!!!!!!

  • 97.

    זה הזמן לעשות קזינו באילת ולהוזיל מחירים שלא נהיה זקוקים לטורקים. (ל''ת)

    מירו, 15/10/09 08:13

    • זה לא קזינו פשוט שונאים אותנו (ל''ת)

      עמוס, 15/10/09 10:16

  • 96.

    צריך לצלם סידרה על הטבח של העם הארמני בידי הטורקים (ל''ת)

    sunny, 15/10/09 08:11

  • 95.

    מי שהולך לישון עם כלב

    arieli1 , 15/10/09 08:07

    אל יתפלא אם הוא קם עם קרציות.

    פתאום התקשורת הישראלית בהלם מהשידור האנטישמי בטורקיה. אולם המזועזעים כעת שוכחים שהם נתנו במה להסתה פרועה נגד ישראל גם מבית בידי יהודים, כגון מכתב השמיניסטים האחרון שכל כולו הוא דיבה ושקר. מה אתם מתפלאים בכלל שהטורקים אנטישמים? יש כאן יהודים טובים שילמדו אותם את המלאכה, ותקשורת שחפצה, בשם הרייטינג, לפרסם כל דבר נבלה גם הוא שקר מוחלט.

    אתם מבשלים את הדייסה וכעת כולנו צריכים לאכול אותה

  • 94.

    לא שכחנו ולא נשכח לעולם את אחריותכם לשואת ארמניה !

    אריה - מודיעין, 15/10/09 08:04

    לא שכחנו ולא נשכח לעולם את מסע רצח העם הארמני !
    זה הזמן המתאים להקרנת הסרט ''המסע לאררט'' שבוטלה בזמנו בהתערבות משרד החוץ !
    יש לקרא לערוץ 1 להקרין את הסרט מוקדם ככל האפשר !!!

  • 93.

    להחזיר דחוף את שגריר ישראל !!!

    ליאור, 15/10/09 08:02

    ולגרש את הטורקי במקביל...

    • כן, ולעשות זאת לפני שהכותרת תהיה: גורש שגריר ישראל...

      חיה, 15/10/09 10:09

      מתורכיה

  • 92.

    ליברמן תהיה חברמן קח את אילת והפוך אותה לתורכיה קטנה \\אילת עם מחירים

    אמנון בן-יהודה, 15/10/09 07:53

    נוחים זולים אשר יענו על כל שיש בתורכיה . יש לך שר תירות חכם תן לו תקציב והוא יהפוך את אילת לעיר הנופש מס' -1-

    • אין סכוי......................................!

      יריב פלוצובסקי, 15/10/09 08:21

      התיירן הישראלי הוא גזלן מטיבעו [ ראה מחירים בארץ ]

  • 91.

    נציגת ישראל באום הגברת שלו מתקה לדבר אנגלית. יש לעשות משהו בנדון. (ל''ת)

    פגיעה בישראל, 15/10/09 07:51

  • 90.

    אם תורכיה תחבור למוסלמים הערבים, תפרוץ מלחמת עולם שלישית.

    pini, 15/10/09 07:39

    כי המוסלמים אוגרים כח רב והסכנה למלחמת עולם שלישית מעלה עור וגידים. אם כך,יש לכרות את ידם בטרם עת.

  • 89.

    ישראלים - לא לנסוע לחופשה בטורקיה!!! (ל''ת)

    אורן האתאיסט, 15/10/09 07:35

  • 88.

    אנו חיים בקומוניזם תקשורתי המונע פרסום תגובות העם - עובדה (ל''ת)

    אורי.ק, 15/10/09 07:33

  • 87.

    הערבים, המוסלמים, הטורקים והפלסטינים מראים את עצמם ומהותם נאמנה (ל''ת)

    יאיר, 15/10/09 07:16

  • 86.

    לעשות חרם על טורקיה

    אני, 15/10/09 07:16

    אין להם בושה ,צריך לסלק את השגריר שלהם מכאן,ועל הדרך לעשות עליו חיפוש ביציאה

  • 85.

    טורקיה=הכל כלול.....צביעות....אלימות...איסלם קיצוני..תמשיכו לפרנס אותם (ל''ת)

    מוטרד צפוני, 15/10/09 06:56

  • 84.

    למה הטורקים ששלטו כאן לא נתנו מדינה לפלסתינים ????

    אלון, 15/10/09 06:50

    אל תגידו לא להתלהם, כן להתלהם ולנתק הקשרים עם טורקיה. עוד מספר שנים טורקיה תתקיף את ישראל- פיסית.

  • 83.

    אזהרת מסע מסוכן בטורקיה סעו ליוון קצת כבוד לאומי מסוכן

    מוזי, 15/10/09 06:42

    טורקיה הפכה מסוכנת למטיל הישראלי לא רצוי עבור 100 ואו 200 דולאר לסכן משפחות עם ילדים קצת כבוד לאומי תפסיקו לנסוע סעו ליוון טורקיה הפכה להיות כמו סיני סכנת פיגועים נגד ישראלים ראו אוזהרתם

  • 82.

    טורקי צבוע ,דם מיליוני ארמנים זועק מהאדמה ....וועדת חקירה מידית

    simond999 , 15/10/09 06:39

    רק טורקי מוסלמי צבוע יכול להטיף מוסר לישראל כאשר במו ידיו עמו רצח בדם קר מיליוני ארמנים כורדים בדם קר
    ושכחנו את אכזריותם בשילטון הטורקי בישראל ....סבי עוד זכר זאת ואמר שהם עם אכזר

  • 81.

    כל הנוסע לטורקיה תומך בטרור האיסלמי נגד עמו. (ל''ת)

    רעמסס, 15/10/09 06:33

  • 80.

    העם שרצה ? זה אותו עם שהתחננן לישראלים לחדש את הטיסות? (ל''ת)

    תומר, 15/10/09 06:30

  • 79.

    להחזיר את ציפורה החלולה למשרד החוץ,אלופה בלהתחנחן ולהתרפס בפני השגריר (ל''ת)

    ככה פוטרים משברים, 15/10/09 06:25

  • 78.

    מגיע לכם על שת''פ עם מכחישי השואה של עמי....

    יעקוביאן, [מוסא דאג], 15/10/09 06:11

    שבעקבותיו הגיע שואת היהודים.

  • 77.

    מתי משחררים את קפריסין מהכיבוש התורכי ?

    מיכאל, 15/10/09 06:10

    לשים להם מראה מול הפרצוף. לאסור על טיסות לתורכיה.

  • 76.

    מלחמה

    אלירן, 15/10/09 06:02

    צריך לצאת למלחמה נגד טורכיה ולהחרים אותם בגלל שאנחנו מיצאי התירות מספר 1 לטורכיה.

    • אלירן, כשחילקו שכל אתה גנבת זיתים מפלסטינים?

      נעמן,שפוי, 15/10/09 08:23

      התיירים מישראל הם 0.4% נסך התיירים בתורכיה

      72 אלף מתוך 18000000

      • סטיסטיקה של הטורקים: ''ישראל מזרימה הכי הרבה כספים''!!!

        עו''ד אמסלם, 15/10/09 09:17

        כל תייר ישראלי מוציא מקסימום 3000 אירו בכל ביקור אפילו הקצר ביותר. אם ישראלים יחדלו לבקר בתורכיה, וישראל תפסיק לסייע לתורכיה בחקלאות ועוד. הרי תורכיה תהיה ככל המדינות המוסלמיות. מספיק סבלנו מהטורקים במאה הקודמת. ביסודם הטורקים הם עם פרימיטיבי.

      • איותר גרוע , הם 7.2 איש מתוך 819 מיליארד בשנה. גם אני יודע להמציא מספר (ל''ת)

        מענן ,פחוי, 15/10/09 14:23

  • 75.

    לתבוע את ארדואן בהאג על אנטישמיות ממלכתית מכוונת

    אייל, תל אביב, 15/10/09 05:45

    אין הוכחות ברורות יותר מאשר סדרת טלוויזיה שיקרית שמוציאה דיבה אנטישמית נגד ישראל בערוץ ממלכתי. על פי חוקי יפי הנפש מדובר בעבירה חמורה על החוק הבינלאומי.

  • 74.

    Arduan kodem hirben aleinu

    ohel hara, 15/10/09 05:39

    bekah shebitel et hatargil hatzvai hameshutafh,veahshav hu mashtin aleinu ,besidrat tv antiIsraelit,az ma pitom Liberman mitlonen ahshav

  • 73.

    מסכנים, כולה שיחקו עם החיילים בנשק חם, ממש מניאקים החיילים שלנו

    גולן, 15/10/09 05:38

    והסרט הזה הוא לא יותר מעלילת דם נוסח המאה ה21.

    השאלה היא רק במה חטאנו, איך זה תמיד קורה לנו ולמה לעזאזל ישראל עדיין מתחנפת לטורקיה ובכח מנסה לטאטא את זה מתחת לשטיח ולשדר עסקים כרגיל?
    האם אנחנו באמת רוצים לשתף פעולה עם השטן?

    כרגיל, במקום לסמוך על עצמינו אנחנו תולים את עצמינו בטורקים ובאמריקאים אם זה מבחינה אסטרטגית או אם זה מבחינה כלכלית.

    אל תשכחו שהמלחמות המוצלחות של ישראל(ששת הימים והקוממיות) היו לפני התלות באמריקאים ובטורקים ורק תראו מה נהיה אחרי זה, יום כיפור, חרפה, שלום הגליל, בושה ואני בכלל לא רוצה להזכיר את שאר ההרפתקאות שלנו בלבנון.

    כנראה שהקב''ה לא צריך צבא מתקדם על מנת לנצח מלחמות, מספיקים נחישות ודבקות במטרה ואת זה לצערינו איבדנו ממזמן, הנחישות הפכה לנחש והאמצעים(כסף) הפכו למטרות.

  • 72.

    הטורקים עברו מזמן את הגבול, גירוש שגרירם הוא רצון העם בישראל (ל''ת)

    ש, 15/10/09 04:59

  • 71.

    פעם ראשונה שמי שבחרתי בו מצדיק את תמיכתי (ל''ת)

    כל הכבוד, 15/10/09 04:58

  • 70.

    לקרוא את הכתבה ולחוש שהכתבת היא בכלל תורכית או צרפתית מה קרה לנו?? (ל''ת)

    אחד, 15/10/09 04:57

  • 69.

    ככה התחילה השואה בגרמניה, (ל''ת)

    יוסי, 15/10/09 04:50

  • 68.

    גם אכלנו את הדגים הסרוחים וגם גורשנו מהעיר

    אלכס מהכרמל, 15/10/09 04:31

    גם העתינו עלינו חרפת עולם בכך שהשתקנו את שואת העם הארמני, וגם הטורקים להם עזרנו כל הזמן משתינים עלינו בקשת.
    ובסך הכל, מגיע לנו. מי שמפקיר עם אחר שעבר שואה למען בצע כסף, מגיע לו גם שלא יקבל את האתנן. כמו שצ'רצ'יל אמר: קיבלנו גם השפלה וגם מלחמה.

    • שלא לעניין ביכלל........................... ..

      נועה נאד-ארי [פלוצולאון], 15/10/09 06:34

      דליה איציק חייבת להפנים ,שהיא לא בת של מלך ,אלא בתו של ירקן....!
      הדבר היחידי שירשה מאביה הוא חוטם של ירקן.....
      יש לצוות עליה להחזיר את כל הכספים שגנבה.

    • מזדהה עם מה שאלכס מהכרמל כתב. גם אנחנו נבלות. (ל''ת)

      ASCH , 15/10/09 10:45

  • 67.

    לכל הקוראים לחרם, נקודה למחשבה:

    יואב, 15/10/09 02:10

    מתחילת השנה נפשו בטורקיה 18,000,000 תיירים מכל רחבי העולם, מתוכם 72,000 ישראלים.

    כלומר מדובר בכ0.4% מסך התיירים הנכנסים למדינה. במקרה של חרם שכנראה גם לא יכלול את ערבי ישראל הנופשים בטורקיה שמהווים חלק בלתי מבוטל מה72k, ההשפעה של מהלך כזה תיהיה בלתי מורגשת.

    ולגבי שאר הקשרים הכלכליים, אנחנו בעיקר מוכרים לטורקים, אם הם לא יקנו מאיתנו טכנולוגיה ואמצעים צבאים, התעשיות הביטחונית והפועלים במפעלים יהיו אלו שיפסידו. הטורקים פשוט יקנו ממישהו אחר, זה לא שאנחנו מוכרים להם טכנולגיות יחודיות שהם לא יכולים לרכוש ממדינה אחרת.

    לפני שאתם רצים לשרוף את המועדון כדאי שתבינו איפה אנחנו עומדים. מה שגם הסיפור הזה נראה כמו שידור חוזר של פרשת הצהובון השבדי, הערוץ הזה הוא לא כל כך פופולארי כמו שעושים ממנו (לפי דיווחים של טורקים ברשת), יצירת משבר בין המדינות במקום לנסות ולגשר על הפערים לא יהיה מעשה נבון, במיוחד כשאין לנו הרבה בעלות ברית פוטנציאליות בשכונה שלנו.

    • מה הקשר? בגלל שאתה מיעוט אז אם יורקים עליך תגיד שזה גשם??

      לא מהכרמל, 15/10/09 05:00

      האם הכול אצל אנשים כמוך זה כסף??????? רק בגלל הדילים אתה מוכן לנסוע לשם ושיסתכלו עליך כעל רוצח ילדים ויאשימו אותך בפשעי מלחמה העיקר קיבלת מלון בטורקיה ב 2000$ פחות. איזה מן עם אנחנו חסר כל כבוד?

    • תסביר לי בדיוק מה ''בעלת הברית'' טורקיה תורמת לנו ? (ל''ת)

      סטודנט נבון בש, 15/10/09 06:02

      • ל-סטודנט נבון מה עם תקיפת הכור בסוריה,מי עזר לישראל (ל''ת)

        כבר שכחנו, 15/10/09 14:57

      • המרכאות לא במקום

        יואב, 15/10/09 15:34

        -טורקיה מהווה לקוח גדול של התוצרת הצבאית שלנו, תעשיה וחדשנות זה יפה, אבל צריך מישהו שיקנה את המוצרים בסופו של דבר.
        -יש שיתופי פעולה באימונים (כמו זה שבוטל) שמאפשרים לצה''ל להתאמן מול כוח זר בעל כלים שונים, במקום מול יחידות ביום אויב.
        -שטח אווירי שמטוסינו יכולים לטוס בו בלי שיירטו אותם זה מצרך נדיר בימינו.
        -הם יכולים לתווך ביננו לבין מדינות וגופים במזרח התיכון שאין לנו איתם יחסים דיפלומטים.

        אני בטוח שיש עוד דברים שלא חשופים לציבור. ושים לב שכל הנ''ל מתייחס רק לפן הביטחוני מבלי להזכיר את הפן הכלכלי של שיתוף הפעולה בין המדינות, שבנושא הזה אני מודה שאני לא מבין מספיק בשביל להגיב.

    • אכן אולי יש פתרון עדיף על חרם תיירים, כי תגובה לחרות האלה חייבת להיות

      cyrano, 15/10/09 06:42

      למה לא לשדר באחת מתחנות הטלויזיה שלנו
      ( הלא פופולריות כדבריך, למשל ערוץ 10 ) מחזה דראמה המסתמך במקרה זה על סיפורו האמיתי של רצח העם הארמני והכורדי ע''י הטורקים ?....
      זה כל כך מתבקש, עד כי אם לא יעשו את זה גובל הדבר ברשלנות לאומית פושעת לנוכח
      '' סרט הדראמה המזוויע '' , המתועב , המהווה בחינת רצח אופי של חיילי צה''ל והמזכיר את ''הפרוטוקולים של זקני ציון '' שהופקו בזמנו ע''י הנאצים והיוו את העילה לשואה .
      אולי אהוד ברח , שר הבטחון שלנו, יעזוב קצת את עיסוקיו בלתת פורקן ליצר הנהתנות הבלתי נשלט שלו, ויקדיש קצת זמן גם לעניינים פעוטים כגון איך משפרים את הדימוי הלאומי שלנו אחרי העופרת יצוקה הזה שהוא היה האדריכל שלה והמוציא לפועל ?...

    • תזכור לא הכל בחיים נמדד ברווח ותועלת קרי כסף יש גם כבוד לאומי

      נקודה למחשבה תגובה, 15/10/09 06:52

      אנחנו לא שורפים את המועדון -המועדון נשרף עלינו כאשר השלטון מסית המטורפים יוצאים מהחורים ולא ירחק הזמן ויפגעו בישראלים עם משפחות וילדים ומה אז תגיד =יפה שעה קודם אזהרת מסע לטורקיה מסוכן=סעו ליוון לכרתים רודוס קפריסין=רק לא טורקיה

    • לא מדובר בפופולריות של הערוץ, ואם כן אז בו נעלה סדרה על הטורקים

      גילי, 15/10/09 07:18

      אצלנו בערוץ 23, או 33 שגם הוא לא פופולארי במיוחד, בסדרה נציג את החיילים הטורקים כרוצחי ילדים ארמנים, אונסי נשים ורוצחי תינוקות, גם ככה זה יהיה ערוץ לא פופולארי,

      לגבי החרם, אם ישראל תעשה על טורקיה חרם זה יורגש מאוד, הערבים לא יסעו כי לא יהיה ניתן לנסוע מישראל לטורקיה ולא ניתן יהיה להיכנס עם דרכון ישראלי לטורקיה, מי שיתעקש יצטרך לנסוע דרך קונקשיין במדינה נוספת, מה שיעלה את העלות של הדיל והמחיר לא יהיה כדאי

      לגבי הטכנולוגיות שישראל מוכרת חלקן כן יחודיות וישראל גם קונה דברים מהם,

      הגיע הזמן שיעמדו אצלנו על הרגליים ויתחילו להילחם ויפסיקו לנהוג כיהודי גלותי שרק מכופף את הראש ונותן שירביצו לו, הגיע הזמן להגיב ובצורה כזו שמדינות אחרת יפחדו לומר מילה רעה

    • הכל כלול

      אלמוני, 15/10/09 07:26

      סעו לתורכיה סעו בהמונכם בתורכיה יש מכירת חיסול המחירים מיוחדים ,מוכרים את מדינת ישראל את הקשרים המיוחדים מזה שנים,סעו ולא תוכלו להפסיד את הסדרות בטלוויזה על המדינה שלנו,סעו מייד כי המחירים בירידה כי התורכים ממתינים לישראלים סעוסעו בהמונכם,

    • נכון

      פאול, 15/10/09 07:34

      סוף סוף משהו נבון

    • ח'ברה, עצוב אבל נכון

      נקודה חשובה ונכונה, 15/10/09 10:22

      באמת אתם חושבים שטורקיה מתפרנסת מהברזים שאנחנו גונבים לה במלון? שכל הקשרים הדיפלומטיים זה כי חממשלת ישראל חשוב לספק לאזרחיה קלאב זול הכל כלול במרחק שעתיים טיסה?
      אנחנו מרוויחים מזה לא פחות ממה שהם מרוויחים מאיתנו אפילו יותר
      נא לחשוב עם השכל ולא עם האגו

  • 66.

    מדינת איסלם

    אליפז, 15/10/09 01:59

    לגרש אותו מהארץ,ולאסור נסיעת אזרחים ישראלים לטורקיה.לייבש אותם,עד שירדו על-4 ויבקשו סליחה.

  • 65.

    מה צריך עוד ליקרות כדי שתיראו לאן טורקיה הולכת ?

    בת יענה, 15/10/09 01:51

    טורקיה יורקת בפרצופה של ישראל ...וישראל אומרת שזה רק גשם...ושהתרגיל הצבאי שלטורקיה עם סוריה זה בגלל.....ושסידרה אנטישמית בטורקיה זה....!
    זאת התודה של הערבים / מוסלמים הטורקים שעזרנו להם ברעידת האדמה,חימשנו אותם,קנינו וטיילנו אצלם,פירנסנו אותם,מכרנו להם נשק מתקדם ?
    עכשיו הם הולכים עם איראן וסוריה?

  • 64.

    שני עמים עשו רצח עם מתוכנן ושיטתי עד היום - הגרמנים והטורקים.

    Eחד, 15/10/09 01:29

    אולי כדאי לשדר על זה איזו סדרה או שתיים בטלויזיה אצלנו.

    • ועם ישראל עשה רק. . .

      מני, 15/10/09 03:25

      (בתקופה החדשה!!) גירוש-עם מאדמתו
      והתיישבות בבתיו וביזת פרדסיו וכרמיו
      ויצוא תפוזיו עם התג האוריגנלי JAFFA
      לרחבי העולם. התירוץ: הם התחילו, אז
      מגיע להם!

      • וגם הכנסנו אותם לתאי גזים, פוצצנו להם ילדים בקניונים,שלחנו להם מתאבדים (ל''ת)

        jaffa, 15/10/09 05:17

        • ''גנב! גנב!''. . .

          מני, 15/10/09 08:36

          השיטה הבדוקה של העם בישראל להתחמק מאחריות, מראש
          הממשלה באו''ם ועד לטוקבקיסט המצוי. פרס ונתניהו הרגישו
          בימים אלו שהטריק לא עובד יותר. גם שגרירת ישראל באו''ם.

      • גם אם תחזור על זה אין סוף פעמים - זה לא הופך את זה לעובדה (ל''ת)

        אבי, 15/10/09 08:56

        • שקר האמת. . .

          מני, 15/10/09 09:28

          הטריק הזה לא הולך יותר!! תשאל את פרס ונתניהו.
          וברק מנצל את הבלגן שנוצר ע''י העובדה הזאת כדי
          להנעים את הסוף בכספך. אכול ושתו כי מחר נמות!

      • מעבר לעיוות המוחלט של ההיסטוריה בדבריך...

        Eחד, 15/10/09 11:09

        התשובה היא כן. הם אלו שלא הסכימו לחלוקת הארץ (ועדיין מתנגדים לה) ואלמלא ניצחנו היה נשאר כאן קומץ יהודים נרדף כמו באירן, סוריה ושאר המדינות ''הנאורות'' שאתה כל כך מזדהה עמן.
        מי שמשווה בינינו ובין הנאצים הוא בראש ובראשונה בור ועם הארץ, אח''כ אפשר גם להגיד דברים על רמתו השכלית.

        • אין חוכמות. . .

          מני, 15/10/09 14:19

          אתה, מגזע התנאים, כמו רוב הטוקבקיסטים, מרשה לעצמך לתקן את
          בבא מציעא: זה אומר כולה שלי וזה עושה כאילו כולה שלו. זה האומר
          כולה שלי יקבל קדחת בתחת. זה העושה כאילו כולה שלו יקח גם את
          כולה - ועוד יספר לחבר'ה איזה חכם הוא ואיך כל האחרים בורים ועמי
          ארצות. תשמע, תנא חכם, העולם עומד להקיא את חוכמתחם!

  • 63.

    הסדרה -אור ירוק ל''מחאה עממית'' נגד ישראלים (ל''ת)

    תזהרו, 15/10/09 01:25

  • 62.

    הפשיזם הגזעני של ליברמן מוליד איבה לישראל . (ל''ת)

    עובדה, 15/10/09 01:24

    • טימטום

      עמוס, 15/10/09 07:35

      מה זה שייך לליברמן יהודי גאה לא כמוך

  • 61.

    לישראלים המבקרים בתורכיה. . .

    מני, 15/10/09 01:20

    האם לא שמתם לב מרוב התרכזות בקורקבן שלכם
    שתורכים הם אוהבי ילדים מהמפורסמים בתבל ועל
    כן גם המזועזעים ביותר מזוועות עזה?!

  • 60.

    זה העונש שהתעלמנו מזעקת הארמנים להנצחה .. בגלל אינטרסים (ל''ת)

    נהיה כנים, 15/10/09 01:20

  • 59.

    סופשבוע ב $300 - הפיגוע כלול במחיר (ל''ת)

    הכתובת על הקיר, 15/10/09 01:14

  • 58.

    לנקום

    ארמנית בוכיה, 15/10/09 01:10

    רדואן הטירן התורכי לא לקח בחשבון שאפשר לגמול לו, דהיינו להכין סרט על הרצח האכזרי שביצעו התורכים בארמנים.
    אחרי סרט כזה הוא יחשוב שבע פעמים לפני עלילת דם תוצרת תורכיה.

  • 57.

    זו הסתה לרצח ישראלים. ממשלת ישראל חייבת להזהיר מפני נסיעה לטורקיה (ל''ת)

    הכתובת - על הקיר, 15/10/09 01:07

  • 56.

    וואלה, כל העולם ואחותו נגדנו?

    Hollander, 15/10/09 00:42

    קודם השוודים עם העיתון ועלילות הדם, אחרי זה דו''ח גולדסטון, ועכשיו הטורקים? מרגיש כאילו לעולם יש הרבה יותר אומץ לדבר עלינו מאחורי הגב, רק שעכשיו זה כבר לא בדיוק מאחורי הגב.
    אז בסדר, העיתון השוודי באמת היה עלילת דם. אבל האם לא הגזמנו קצת בתגובה? האין זה נכון שבמלחמה, כמו במלחמה, אפילו שצה''ל ניסה לשמור על קור רוח ועל הגינות ומיומנות, נהרגו אנשים? והאם בין האנשים האלה, לא נהרגו גם ילדים? בדם קר, אני מניח שלא. חייל בצה''ל (מן הסתם) לא ירה על ילד חף מפשע. אבל היו שם ילדים שנפגעו מהירי. ודי בטוח שהיו שם ילדים שחייל טעה וחשב שהוא נושא רובה, וירה עליו. אנחנו גם בני אדם, וישראל אינה טלית שכולה תכלת. אני מניח שצה''ל ניהל את המלחמה עם כמה שפחות נפגעים, אבל נפגעו, בין אם מידינו, ובין אם מידי החמאס, גם ילדים, ויש צורך שישראל תיקח אחריות על חלקה. אולי החמאס באמת דאג לרוב ההרג שם בצורה זו או אחרת (לדוגמא, מגנים אנושיים), אך גם צה''ל הרג, בין אם בכוונה ובין אם בשגגה. יש צורך שמדינת ישראל תודה בזאת.

    • בסרט שלהם כיתת יורים צהלית מעמידה לקיר שורת ילדים ויורה. (ל''ת)

      בסדר לך עם זה?, 15/10/09 05:19

    • בכל מלחמה נהרגים חפים מפשע ? מה בדיוק חידשת בחפירות שרשמת ? (ל''ת)

      סטודנט נבון בש, 15/10/09 06:00

  • 55.

    הסרט הוא שיחזור מדוייק של רצח הארמנים

    דניאל מירושלים, 15/10/09 00:32

    אין עם יותר אכזר מהטורקים.
    כל השנים הם מנסים להעלים את רצח הארמנים.
    אולי זוהי השעה לחשוף את פרצופם האמתי.הם ביצעו רצח עם אכזרי בארמנים, לאחר שרצחו 1.5 מיליון מהם.
    המנוולים האלה שמדכאים את הכורדים באכזריות מטיפים לנו מוסר.
    ארדואן הצורר החדש,יכחד במהרה כמו כל הצוררים לפניו.

  • 54.

    למה היסטריה?! רוה''מ הטורקי בסה''כ רוצה לנצח בבחירות (ל''ת)

    ישראלי לא היסטרי, 15/10/09 00:32

  • 53.

    הטורקים קצת צודקים. בואו נעשה חשבון נפש (ל''ת)

    לא שייך לעדר, 15/10/09 00:28

    • בטח צודקים. אנחנו ממש מעמידים ילדים מול קיר, וכיתת יורים מחסלת אותם.

      מה-מה-מה, 15/10/09 05:21

      צפה בסרט, כבשה תועה.

    • עיין בפנים כיצד הטורקים ''קצת צודקים''

      עו''ד אמסלם, 15/10/09 09:23

      ה''קצת'' הזה מזכיר לי 2 בדיחות. אחת: אילן מציע לרמי את אחותו לשם נישואין, אבל הוא אומר לו, יש לה ''קצת'' חסרון, היא רק ''קצת'' בהריון. שניה: אילן מספר לרמי, כי דב כהן הרויח בארה''ב 30 מיליון דולר. עונה לו רמי, שמעתי את הסיפור ''קצת'' אחרת. ראשית, זה לא היה בארה''ב אלא בטורקיה. שנית, זה לא היה דוב כהן, אלא מוחמד טאריש. וכן, הוא לא הרויח אלא הפסיד, אבל שאר הדברים שספרתי לי אילן, הם ''קצת'' נכונים.

    • עצם זה שאתה פה משייך אותך לעדר זה או אחר (ל''ת)

      רומאו, 17/01/10 17:31

  • 52.

    לפחות אם הטורקי היה מחכה עד שנסיים עם אחמדינג'ד.... (ל''ת)

    נביא זעם , 15/10/09 00:27

  • 51.

    אם נגיב בחריפות ובמעשים יש סיכוי שהצבא הטורקי יתעורר (ל''ת)

    נביא זעם , 15/10/09 00:19

  • 50.

    כשהטורקים עשו את הסידרה הם חשבו כמו....

    אלון, 15/10/09 00:06

    טורקים ולא כמו ישראלים,
    כלומר,ככה טורקי היה נוהג.

  • 49.

    מוסלמים הם עם כפויי טובה,ברעידת אדמה היינו הראשונים שעזרו.............

    simond999 , 15/10/09 00:01

    אין ולא יהיה לי אמון במוסלמי
    ככה עם השלום עם מצרים
    ככה עם טורקיה
    האיסלם הינו עיקר הרוע בעולם

    • מכרנו נשק וטכנולוגיה לטורקים...ועכשיו הכול ילך לסוריה ואיראן !?

      אכלנו אותה, 15/10/09 01:48

      ישראל אימנה טייסי קרב טורקים,מכרה נשק מתקדם לטורקיה ועכשיו ?
      יש כמה שמאלנים נאיבים ומיסכנים שסומכים על הערבים...הם עושים לנו נזק רציני .

      • הסר דאגה.

        נאור חציר, 15/10/09 08:48

        הכל מסומן בתאריך ... פג תוקפו...זקוק לקוד כל 28 יום על מנת שיפעל.

  • 48.

    מגיע לנו שמשפילים אותנו.חנפנים! (ל''ת)

    קיקו, 14/10/09 23:56

    • מגיע לך אולי......אני בבחירות בחרתי האיחוד הלאומי

      רפאל, 15/10/09 00:16

      מגיע לך אולי......אני בבחירות בחרתי האיחוד הלאומי

  • 47.

    הנה הטעות שלנו לדעתי

    חיפאי, 14/10/09 23:55

    כל התגובות שרשומות כאן הינן צודקות וטובות, אבל אנחנו ממשיכים לבכות אחד על צוורו של השני וזה לא עוזר לכלום. את כל התגובות האילו צריך להעלות בשפה בין לאומית ובכל האתרים שחשופים לכל העולם. צריך להגיב לסרט בסרטוני נגד של טורקים טובחים בארמנים. הפגנת הרפיסות הזו מול שאר העולם היא זו שגורמת לכל העולם להמשיך ולדרוס אותנו.

    • צודק ב100% (ל''ת)

      צדוק, 15/10/09 07:05

  • 46.

    זה במקרה לא אותם חיילים שעזרו להם ברעידת אדמה ??

    בוריס, 14/10/09 23:53

    אזירבאיזנים וטורקים זבלים שכחו כנראה איך קומוניסטים טיפלו בהם בכל פעם שהם רק הביטו לכיוון ארמנים

  • 45.

    ואותם לקחנו כמתווכים עם סוריה?? אוי אוי אוי (ל''ת)

    דפקנו את עצמנו מאחור, 14/10/09 23:53

  • 44.

    איזה זבל אנושי נוסע לטורקיה? (ל''ת)

    להחרים את טורקיה, 14/10/09 23:51

  • 43.

    אקספרס של חצות זה לא רק שם של סרט - זה עלול להפוך למציאות (ל''ת)

    תורכיה המוסלמית מסוכנת לתייר הישראלי!!!, 14/10/09 23:49

    • ישראלי שמוותר על כבודו כישראלי וכיהודי ונוסע לתורכיה בשביל ''הכל כלול'' (ל''ת)

      מגיע לו לשבת בכלא התורכי והלוואי שזה יקרה, 15/10/09 07:46

  • 42.

    איזה מזל יש לעם ישראל

    רונן גולדשטיין, 14/10/09 23:49

    שממשלת אולמרט-ציפי היא שיצאה למבצע עופרת יצוקה,שאם לא כן היתה ציפי לבני מצטרפת היום לעליהום על ישראל,בהוראת מפעיליה מאחורי המסך,כנופיית ארד & אדלר. ציפי לבני בנסיון לתפוס את השלטון,לא היתה מהססת לרגע להצטרף לטענות הטורכים וגולדסטון,לו היתה ממשלת נתניהו היא שאחראית לעופרת יצוקה.
    היא כבר התחילה את המהלך השבוע בכנסת,שטענה שישראל ''מבודדת בעולם'' ושממשלת נתניהו משפילה את הפלסטינים,וגם על טורקיה דיברה כשנפוצו הידיעות שטורכיה מבטלת את השתתפות ישראל בתרגיל הצבאי.היא התחילה עם קצה החוט הזה,רוצה לראות איך שהדברים שלה יתגלגלו,ואז,ע''פ ההוראות שתקבל מכנופיית השרלטנים המושחתים שמניעים אותה כמו שמניעים בובה על חוט,היא תכלכל את צעדיה הבאים. פשוט בושה לעם היושב בציון שזוהי ראש האופוזיציה שלו.גם לראש אופוזיציה צריכה להיות אחריות וכבוד,ולציפי האימבצילית אין כלום לא מזה ולא מזה.בושה.

    • לך דחוף לרופא בתקווה שיעזור לך (ל''ת)

      סבא, 15/10/09 00:23

      • צדק תירדוף

        גם אני סבא, 15/10/09 01:14

        למה שיילך לרופא אם הוא צודק.
        צודק בכל מה שאמר.

      • לסבא יש טעות בשפוט ורונן גולדשטיין כתב בחוכמה רבה

        סולד מצביעות, 15/10/09 03:08

        דברי גולדשטיין הם האמת לאמיתה

      • רוץ לקבוע תור, סבא. אתה אפילו לא מרגיש כמה אתה חולה. (ל''ת)

        סבתא, 15/10/09 05:23

      • הרבה מחברי קדימה אומרים אותו דבר על צפורה לבני

        עו''ד אסמלם, 15/10/09 09:27

        למה קוראים לה - לעזאזל: ''ציפי''? הרי היא מקעקעת את יסודות הדמוקרטיה יום יום בגלל חשבונות אישיים. הנזקים החמורים שהיא הביאה על ישראל יותר חמורים משונאי ישראל מבחוץ. מקומה בבית חולים לחולי נפש, כדברי חבריה.

        • לא מסכים לחלוטין! מקומה של ליבני איננו בבית חולים..

          ASCH , 15/10/09 11:09

          ...בגלל מה שהיא עשתה. ה''מערך'' של פרס עשה זאת לפניה תוך שהתווה לה דרך. זוכרים את הפגנת 100000 הכבשים בכיכר מלכי ישראל ב1982 בה פרס לקח את הבמה בכדי לתקוף את ממשלת בגין?

          פעיית הכבשים בכיכר נשמעה עד לבירות והפיחה תקווה בערפאת וכנופיתו. מי לא זוכר את הטרמפים שפרס היה תופס על כל ביקורת של גורם חוץ בכדי לנגח את ממשלת ליכוד?

          כשפתחו את מנהרת הכותל, אי שם ב1997, וערפאת פתח במיני מלחמה (לנו כ35 הרוגים, אם איני טועה), כל השמאל והתקשורת ניצלו את המלחמה בכדי לנגח את ממשלת נתניהו ובכך שיתפו פעולה עם אוייב בפרהסיה.

          השמאל האשים את שרון שפתח במלחמת אוסלו ב2000 בעליתו להר הבית, אך ידוע שערפאת וברגוטי הכינו את המלחמה מראש כי ''רצו להשיג מדינה בדם ואש'' לטובת האתוס ה''פלסטיני''. כך אמרו לנו בתדריכים 4 חודשים ל-פ-נ-י שפרצה המלחמה. לפני קמפ-דיוויד.

          מי זאת ליבני? גרופית חיוורת של השמאל שפעם שלט כאן ביד רמה בכל המערכות והזרועות.

          אסור לתת להם שלטון. אין לזה קשר לבי''ח פסיכיאטרי.

      • לך תקנה ויאגרה כי סבתא סובלת ממך (ל''ת)

        אבי, 15/10/09 09:35

    • מדוייק מאוד!

      ASCH , 15/10/09 10:49

      השמאל תמיד ניצל כל התקפה חיצונית של גורם עויין לישראל כמנוף להפלת ממשלה מכהנת ועלייה לשלטון.

  • 41.

    Ehud basrak is a big piecce of nothing, a low life piece of shit (ל''ת)

    I know him, 14/10/09 23:42

  • 40.

    התורכים ביקשו לשמש מתווכים במו''מ עם סוריה . איזה מזל ....

    יחיאל כ''ץ, 14/10/09 23:41

    שלא המשכנו במו''מ באמצעותם.
    ראש ממשלת תורכיה ארדואן גורם לתורכים יותר נזק מכפי שהוא משער. האיחוד האירופי לא ישמח , וזאת בלשון של המעטה ,לצרף את תורכיה לאיחוד האירופי. יש להם מספיק מוסלמים בארצותיהם ולא זקוקים לתוספת של 60 מליון מוסלמים באירופה.

  • 39.

    אם ל ''בצלם'' מותר, מדוע לא לטורקים? (ל''ת)

    ABRAHAM, 14/10/09 23:41

  • 38.

    מיכאל עכו

    מיכאל עכו , 14/10/09 23:39

    דת האסלאם הינה דת תוקפנית ואלימה וזאת אקסיומה, דת האסלם היא דת ששואפת לשלוט על העולם , ולאסלם את כל תושבי כדור הארץ, ככתוב בקוראן דין מוחמד בחרב, כל עובדי האלילים לדעתו של הקוראן חייבים או להתאסלם או למות, בכבושי האסלם הועמדה הברירה בפני בני דתות אחרות או להתאסלם או למות, וכך הוכחדו כמעט לחלוטין דתות ותרבויות רבות במזרח הקרוב כמו הדת הזורואסטריות, ועוד דתות ותרבויות אחרות שהוכחדו באלימות רבה ובפראות כמסורת האסלם,האסלם מחלק את העולם ל2 דיר אל האסלם ודיר אל חרב , זאת אומרת מקומות שבהם שולט האסלם ומקומות שבהם אינו שולט, במקומות שאינו שולט יש להפעיל את החרב כדי להשתלט על איזורים ומדינות אלוׁׁ(בית החרב) הקוראן הגזעני עושה הנחה במרכאות לעמי הספר קרי היהדות והנצרות שלהם הוא מעניק מעמד של דימי(בני חסות מושפלים בשלטון האסלם) בקוראן הגזעני מוחמד קורא ליהודים בני קופים וחזירים, המוסלמים הורגים הומואים ברחבי העולם לפי מצוות הקוראן(החמאס בעזה גם) המוסלמים רוצחים נשים על רקע כבוד המשפחה, משפילים אותם כבהמות והכל בהסתמך על הקוראן, רוצחים את מי שמעז למתוח בקורת על הקוראן או על מוחמד, הקוראן מעודד אלימות וטרור וגזענות בכל רחבי הגלובוס ומאמיניו השוטים הפאנטים מעיזים לקרוא לדת זו דת השלום, הטורקים הנתעבים ביצעו רצח עם בארמנים המספרים נעים בין מליון לשנים ארמנים טבוחים, אותם טורקים מחו מאות כפרים כורדים בהפצצות שטיח, בהפצצות חסרות אבחנה,( אלפי אזרחים כורדים הרוגים) אותם טורקים קיבלו חוק ב1983 שמשמעותו היא מחיקת הזהות והשפה הכורדית, אותם טורקים אנסו מאות נשים כורדיות ויש הטוענים אלפי נשים

  • 37.

    1.000.000 ישראלים יבקרו בטורקיה השנה, למרות הכול! עם מוזר!

    ABRAHAM, 14/10/09 23:34

    יורקים לנו בפרצוף !
    מה עם רצח עם בארמניה?
    דורשים סרט!

    • פשוט ,עם חכם . (ל''ת)

      לא מתפתה אחר ההשלחויות וההסתה של ליברמן ., 15/10/09 16:29

  • 36.

    dengeruse combination

    Talzukera , 14/10/09 23:32

    Lake of aducation and anti semetic in the lower level. All in all sponsored by the Torkish gavernment.

    Nothing to wait for anymore = disconnecting any relationships with Torky or at least not going there any more , hashpala mamash lakachat deal le' torkia !

    • I agri eat mast bi de.. Lake of aducation (ל''ת)

      Monty, 15/10/09 00:05

      • דאחילק ,קצת אנגלית נכונה לא תזיק.קח קורס חינם במכון ויזנטל באשדוד. (ל''ת)

        לילי-פות כליפה, 15/10/09 06:56

  • 35.

    וממשלת ישראל לפני שנה ביקשה מיהודי ארה''ב לא-

    קונדסון, 14/10/09 23:32

    להעלות את רצח העם בארמניה! ופעלה גם בקונגרס האמריקאי בנדון..איזה יופי הכרת התודה התורכית...

  • 34.

    לא ראיתי הסתה ? (ל''ת)

    ליברמן, תבדוק את עצמך, 14/10/09 23:31

  • 33.

    צריך גם לשאול את השגריר החביב מה עושה טורקיה בכורדיסטן (ל''ת)

    ומה קורה עם הפליטים היוונים בקפריסין..., 14/10/09 23:30

  • 32.

    מנהיגות רופסת

    בושה, 14/10/09 23:27

    איזה נכס אסטרטגי ואיזה בטיח.
    באמת נראה לכם שבזמן מלחמה תורכיה תשתף פעולה עם ישראל?
    עדיף כבר להתכונן מראש למצב בו תורכיה מדינת אוייב, במקום לגלות את זה בהפתעה בזמן חירום.

  • 31.

    תמשיכו לנסוע לשם להכל כלול אפסים.

    ניר, 14/10/09 23:27

    תמשיכו לתת פרנסה למי שיורק לכם בפנים.

  • 30.

    נדרש חרם מלא על טורקיה ועל מוצרים טורקים

    נוסע ליוון במקום, 14/10/09 23:25

    להפסיק לסוע לטייל או לנפוש בטורקיה ולא לקנות מוצרים טורקיים. שילכו הטורקים לעזאזל עם האיסלם שלהם. זו מדינה עם ראש ממשלה טינופת. לנקום בהם אני נוסע ליוון במקום!

  • 29.

    מה לנו כי נלין על טורקיה שמציגה את חיילינו כקלגסים

    מישהי, 14/10/09 23:23

    הרי השמאלנים מתארים אף הם את חיילינו כקלגסים. השמאל הקיצוני יותר מסוכן לנו מטורקיה.

  • 28.

    ארדואן איבר אלס

    לואיס רויטנברג, 14/10/09 23:23

    נמושות,תמשיכו לנסוע לטורקיה-הכל כלול, גם השמצה לעמנו גם דמוניזציה של צה''ל.ממש מציאה !

  • 27.

    רבותי!! ישראל מובכת ואילמת!! נתניהו וברק ילדים....

    שרון, 14/10/09 23:23

    אלו מנהלים אותנו ,ילדים בלי ביצים ומחשבה ארוכת טווח.חלשי אופי שנחשלו בעבר .

    • אם הם נחשלו - אני סומך עליהם (ל''ת)

      עברית שפה קשה, 15/10/09 00:22

  • 26.

    לשלוח את השגריר קבאנימאת מיד

    בוריס, 14/10/09 23:22

    אפילו אם היה מקום למיקרים האלו למה הממשל שלהם מסית,עדיף שיצלמו סרטים על השמדת אוכלוסיה כורדית--ועל השמדת מאות אלפי ארמנים---

  • 25.

    להגיב בכל החומרה

    הנרי, 14/10/09 23:21

    טורקיה מורידה את ההסתה לידיים של העם.

    המשבר פוליטי יכול לחלוף אך להשתרש לתוך העם
    הטורקי את השקרים האלו יגרןם שהסתה ורוחות אנטישמיות רק יגברו.

    טורקיה מתחילה לנקוט אסטרטגיה של מדינות ערב.

    חבל על העם הנאור . חבל על כל המאמצים האדירים של המושיע הטורקי אטטורק.

    להגיב ולהגיב ולא לשתוק .
    הגיע זמן לפרסם את האמת על השואה הארמנים

  • 24.

    התורכים התבלבלןו והראו לעולם מה עשו לארמנים. (ל''ת)

    יהודי וישראלי., 14/10/09 23:18

  • 23.

    איחוד טורקיה באירופה-יעשה כל אירופה איסלמית-תתעוררו!!!!

    רואה את הנולד, 14/10/09 23:14

    לא מספיק מה שהמולמים עושים באירופה עכשו יצטרפו אליהם 80 מיליון מוסלמים תורקים
    אירופה -תתעוררי לפני שיהיה מאוחר
    ליהודים בישראל -אסול לטייל בתורכיה עם שנאה כזאת אלינו -
    חשוב להדגיש 2 מקרה שואה במאה ה-20 שואת היהודים ע''י הנאצים (6 מיליון)
    שואת הארמנים ע''י התורכים (1-מיליון)
    ידע העולם מי הם התורכים.......

  • 22.

    אהוד ברק אתה סמרטוט ריצפה אפס מאופס

    mano , 14/10/09 23:13

    בגלל ''מנהיגים'' כמוך העולם יורק עלנו ומתייחס אלנו כאל סמרטוטים

    יש לנתק את היחסים עם תורכיה מייד

  • 21.

    הכל טבעי: תורכי-מוסלמי נידבק מאחור לסורי-מוסלמי...

    גר זאב עם כלב, 14/10/09 23:07

    בסוף, כל הכלבים הולכים ביחד...

  • 20.

    מגיע לנו

    איציק, 14/10/09 23:05

    שמשתינים עלינו , אנחנו אומרים שיורד גשם
    די לבושה,
    הגיע הזמן שמנהיגינו ישמרו על כבודנו.
    ככה זה במזרח התיכון

  • 19.

    ראיתי: אחלא, בשביל מה צריך 'בשיר', בופור', 'לבנון', עג'מי'

    סוף סוף סרט טוב ולא מסתבך, מוגרבי, תורכי טוב, 14/10/09 23:03

    מובטלים, פועלים, מי שלא התקבל לעבודה בברנז'ה/אקדמיה מוזמן לעלות ולענות ברשת.

  • 18.

    למה אנחנו לא מחזירים קונטרה, להראות לעולם מה הטורקים עשו לארמנים

    שירה, 14/10/09 23:02

    בושה וכלימה שאנחנו סותמים את הפה ואוכלים את הלב. מייד לשדר תעמולה נגד, מה עשו הטורקים לארמנים. יש לנו סרטים שביישו את כל העולם לא רק את הטורקים. היידה להתחיל לתת להם.

  • 17.

    מה....? גם במשבר הפוליטי הזה שלהם ''הכל כלול'' ? (ל''ת)

    דקל, 14/10/09 23:02

  • 16.

    תורכיה

    רימונה, 14/10/09 23:00

    ארדואן הוא חמסניק שקוף.

    בסוף תורכיה תהיה כמו אירן

  • 15.

    מי שטס לטורקיה הוא בוגד אפס!!!!!!! (ל''ת)

    די לטוס לטורקיה!!!!!!!!!!!!, 14/10/09 22:54

  • 14.

    finally a response (ל''ת)

    dali, 14/10/09 22:52

  • 13.

    לגלות לכולםשרדוואן נגד האסלם, לברמן אל תמחל על כבודנו (ל''ת)

    איזה סודות מדינת ישראל גלתה להם שכל כך חוששים?, 14/10/09 22:48

  • 12.

    לכל הישראלים שמטיילים בטורקיה - איפה הכבוד? פשוט יורקים עליכם. (ל''ת)

    ישראל ישראלי, 14/10/09 22:48

  • 11.

    רק לפני 100 שנה הם עשו טבח בארמנים! ויש להם עוד ביקורת. (ל''ת)

    אי.טי, 14/10/09 22:38

    • הם רצחו ילדים זה בסדר..כי אז לא היה זרחן..היה מותר להם ..תן להם עכשיו

      ירח כחול , 14/10/09 22:44

      מלחמה נגד הכורדים ..הם יזרקו פצצות שלא
      הורגות ילדים ..צבועים

    • כן ובמדינת ניצולי השואה אפילו לא הכירו ברצח העם הארמני

      רון, טורונטו, 14/10/09 22:58

      רצו לשמור על יחסים טובים איתם, מי אנו שנלן על אחרים,,,,

    • לא מזמן בכורדים בעיראק, לספק נשק לכורדם ולדרוש מדינה של הכורדים

      Avi Ecuaodor, 14/10/09 23:16

      בקטורקיה.
      שלא תעיזו לטיל שם, שילכו הפלסטינים להשאיר להם כסף.

  • 10.

    עצימת העיניים לא תעזור! הם בכוון האסלאם אין מה לרדוף אחרי הרוח (ל''ת)

    די לתת את הלחי השניה, 14/10/09 22:36

  • 9.

    באירופה שונאים את הטורקים יותר מאתנו רק אנחנו פראיירים! (ל''ת)

    להחזיר את השגריר ומיד, 14/10/09 22:35

  • 8.

    מה רוצים מטורקיה? יוצרים ישראלים עושים סרטים אנטישמיים גרועים יותר. (ל''ת)

    סרט טורקי ישראלי, 14/10/09 22:35

  • 7.

    עצימת העיניים לא תעזור! להחזיר את השגריר מטורקיה ומיד! (ל''ת)

    כל הקיץ הם שתקו בגלל התירות, 14/10/09 22:32

  • 6.

    ראיתי את הקטע וזה מה שקרה אכן ירינו בילדים...

    תצפיתן, 14/10/09 22:29

    אבל הם אלו שהתחילו

    • ערבי שקרן , לא היה אף חייל שירה בילדים , זה המוסלמים (ל''ת)

      שהורגים ילדים וגם את ילדיהם, 14/10/09 22:49

    • בתור מילואימניק, אתה בושה לא רק למדינה אלא גם לעמך יהיה אשר יהיה

      grishah , 14/10/09 22:58

      ערבי אתה או יהודי אין זה משנה!
      אתה לא בן אדם ואתה צריך להתבייש על כך!
      לספר כאלה שקרים זה פשוט עלוב מאין כמוהו,
      אתה חתיכת ילד עלוב ואני מרחם עלייך
      באמת מרחם עלייך

    • איזה שקרים !!! תמיד נתנו יחס הולם לילדים , נשים וזקנים!!!! (ל''ת)

      גולנצ'יק, 14/10/09 23:00

    • שקרן! שקרן! שקרן!

      כמה רוע אפשר לבלוע?, 14/10/09 23:08

      מעולם לא ירה חייל ישראלי בדם קר בילדה פלשתינית בזדון וללא סכנה.

    • מה השטויות לא רצחנו את הבנות של הרופא ההוא (ל''ת)

      תצפיתן, 14/10/09 23:12

      • אם אתה תצפיתן -אני עיוור. אתה זקוק לא רק לבדיקת ראיה.

        יחיאל כ''ץ, 14/10/09 23:36

        הרופא התעלם מהנחיות שנמסרו לו בסלולרי להרחיק את משפחתו מן הבניין ממנו פעלו אנשי חמאס. למרות האזהרות המשיכו בני המשפחה שלו להסתובב במבנה .יש לומר את האמת ולא לספר סיפורים.
        מחבלי החמאס הם שהפכו אזרחים חפים מפשע למגן אנושי.

      • לא נראה לי

        מלחמה זו מלחמה, 14/10/09 23:52

        שאם ביתו של הרופא לא היה מהווה סכנה לכוחות-
        שהם היו יורים בבנותיו בשגגה.
        צר לי על מה שקרה לו-
        אבל, זו היתה תאונה!
        אין מה לעשות- זו מלחמה,
        וכן משתדלים בה להיות הוגנים:
        הרי רצח כזה המוני הוא קל מאין כמוהו-
        הפצצת עזה ורמאללה ללא אבחנה היו עושים את העבודה.

      • אנשי חאמאס הורגים ילדים כדי להעליל על ישראל (ל''ת)

        מוחמד אליעוני, 15/10/09 09:38

    • אם הילדים ירו/סייעו כמו שאתה אומר (ל''ת)

      כמובן שיש להלחם גם בהם, 14/10/09 23:27

      • לאן הגענו? אתה מציע בפירוש לירות בילדים, מה קרה לנו? (ל''ת)

        תצפיתן, 14/10/09 23:54

        • אתה מוזמן להמשיך לתצפת כשיורים עליך (ל''ת)

          אני כבר צופה לאן אתה תגיע, 15/10/09 00:26

        • מי הילד?

          מילואימניק, 15/10/09 01:26

          לתצפיתן, אני כבר לא יודע אם אתה חייזר או חי על הירח.
          הייתי במלחמת לבנון הראשונה, שם ירו ילדים בני 12 בטנקים שלנו ופגעו בטנקיסטים בבזוקות (נוכחתי במו עיני).
          מי שיורה איננו ילד. גם ילדים שיורים בזוקות או משתמשים בנשק אחר אינם ילדים, הם לוחמים ומותר לירות בהם.

        • תפתח ת'ראש, ילדים יורים מאפגניסטן עד דרום אמריקה (ל''ת)

          עם הקרבניות שלך בעזה עוד יחנכו אותנו ביפו, 15/10/09 02:55

        • לאן הגענו שאנשים עם בעיות שינאה עצמית משליכים את בעיותיהם על המדינה

          אוטופוביה, 15/10/09 07:03

          לאן הגענו שאנשים עם בעיות שינאה עצמית משליכים את בעיותיהם על המדינה במקום על חייהם הפרטיים.

          לך לפסיכיאטר ועזוב את מדינתנו בשקט.
          ייתכן מאוד שהמדינה תממן לך טיפול בשינאתך העצמית.

    • השתתפתי ב''עופרת יצוקה'', אף חייל לא נגע בזבוב סתם כך (ל''ת)

      עו''ד אסמלם, 15/10/09 09:29

    • השתתפתי במצבע הזה, אף חייל לא ירה כדור בילד

      עו''ד אמסלם, 15/10/09 09:37

      החאמסניקים הם שהורגים ילדים כדי להאשים את ישראל.

  • 5.

    נזיפה זה שטויות,תחזיר את שגריר ישראל הביתה (ל''ת)

    זועם, 14/10/09 22:25

  • 4.

    מי שנוסע לטורקיה מניאק

    גל, 14/10/09 22:25

    באמת שאפילו באל ג'זירה לא משדרים דברים כאלה, אילו שקרים, ואיזו רמה של הסתה
    חצופים כאלה
    אין מצב שתסעו לטורקיה, שייחנקו, ולא יראו מאיתנו שקל.

    • להיפך, שניסע לשם יותר, ונגנוב להם את כל המגבות, לא רק חלק (ל''ת)

      Hollander, 15/10/09 00:29

  • 3.

    מצויין, את הזבל הטורכי רוציים לצרף לאחוד אירופה . בושה לאנושות המוסלמי (ל''ת)

    IQ ze Ani , 14/10/09 22:25

  • 2.

    לא לנזוף!

    גולן, 14/10/09 22:23

    לגרש את השגריר ולנתק את הקשר עם טורקיה (באופן זמני)

    • ומהר !!!! (ל''ת)

      זכריה , 14/10/09 22:33

    • I agree! (ל''ת)

      Sussy, 14/10/09 22:45

    • למה באופן זמני , באופן קבוע זו מדינת אוייב , לבדוק (ל''ת)

      איזה חומר סודי העבירו להם, 14/10/09 22:50

  • 1.

    כותרות גרוש, אין כרגע שגריר טורקי בארץ.... (ל''ת)

    חביתוש, 14/10/09 22:23

    • i'm proud beeing jewish

      jeff, 15/10/09 06:24

      It has been boiling for a long time. The way Araduan has acted out when meeting Peres for a debate on TV, comments he had made in the past. It is clear that Araduans government is an Anti-Israeli one, it has always been but now the effects of the last 7 years are shown on public TV.To make a long story short the situation with Turky is a highly complicated one and involves the EU as well.I am happy Isreal did not have Araduan as a negotiator between Israel and Syria this would have made the situation even worse. What is left to do is to work on public opinion maybe help the oposition in Turky in some way and try and remove Araduan in the next election

      • דאחילק ,קצת אנגלית נכונה לא תזיק.קח קורס חינם במכון ויזנטל באשדוד. (ל''ת)

        נרי חאלקו, 15/10/09 08:31

        • שמא תאיר לעינינו מה רע באנגלית שלו? אתה יודע אנגלית בכלל? (ל''ת)

          מכון דאיחלק לטמטום, 15/10/09 14:25