• 39.

    אני פונה לשר האי בטחון ברק שיאסור לחלוטין

    אזרח, 27/10/09 08:01

    את כניסת הרופאים לעזה ולרשות שהרופאים יהיו שייכים גם לאירגון זכויות הצפרדעים לא לאפשר להם כניסה במקום זה שיטפלו בחולים שלנו בפחות כסף ויותר שעות .

  • 38.

    ''רופאים'' לזכויות חמס

    קורא עיתון, 27/10/09 07:52

    לכל אלה שבאים מעזה בכיסוי ''רופאים'' הם באצם מדברים על זכויות חמס.
    יש מי שממן אתם לזה ,הם לא באים בחינם לישראל .
    כאשר מתרה של כל התושבים של עזה וגם כולל מנהיגות וכוחות ביטחון המייצגים אותם יהיה שלום אם ישראל ולא מלחמה וטרור - רק אז יעמין שהם מדינה ועם שמגיע להם זכויות .

  • 37.

    ''רופאים'' לזכויות הג'יהאד...

    דר' פיפטקה, 16/10/09 11:02

    מדובר בארגון לזכויות הגיהאד הערבי במזרח התיכון. הם מקבלים כסף מגדולי שונאי ישראל בעולם. מטרתם היחידה היא להשמיץ את מדינת ישראל, אין שום צורך ב''רופאים'' אלו. מאושפזים בישראל דרך קבע, חולים מעזה, ללא כל צורך ב''רופאים'' לזכויות הג'האד. אני מציע לרופאים לזכויות הג'האד להתנדב במקומות שם באמת זקוקים להם, כמו באפריקה או או בדרום אמריקה, או במזרח הרחוק. הבעייה שאם הם יתנדבו שם, חובבי הג'האד בעולם לא יממנו אותם.

  • 36.

    אלה אינם רופאים לזכויות האדם כאשר מדובר ביהודים, הם

    אפרים כהן, 15/10/09 15:13

    רופאים לזכויות הטרוריסטים.

  • 35.

    מעניין אותי

    סקרן, 15/10/09 12:40

    האם הרופאים שהתעללו בי לאחרונה בבית חולים גם הם חברים בארגון הנאלח הזה. פלא שהרפואה בארץ מתדרדרת.

  • 34.

    רופאים בוגדים עוזרים למחבלים שפוגעים באזרחי ישראל

    שרונה חן, 15/10/09 11:09

    תזהרו עלולים עוד לחטוף אתכם כמו את גלעד שליט, ואז נצטרך להשאיר אתכם שם, עם שומרי זכויות אדם החאמס, שמחזקים את גלעד שליט, ומונעים מהצלב האדום לראותו, לאנשים כאלה אתם עוזרים בושה, תעזרו קודם לבני עמכם,אנו במחלמה עם עזה מה יש לכם לחפש שם, גיס חמישי

  • 33.

    הרופאים משמשים כ''מרגלים'', זוהי הסיבה לדחייתם ע''י צה''ל (ל''ת)

    עו''ד אמסלם, 15/10/09 09:55

  • 32.

    הייתה שמועה בעיר שהסופרפארם עושה מכירת מבצע על טישוס.... (ל''ת)

    maia, 15/10/09 08:47

  • 31.

    זה לא מקרה ש''זכויות האדם'' שלהם לא כוללות ישראלים ויהודים. (ל''ת)

    ד'ר מנגלה., 15/10/09 08:40

  • 30.

    זה לא מקרה ש''זכויות האדם'' שלהם לא כוללות ישראלים ויהודים. (ל''ת)

    ד'ר מנגלה., 15/10/09 08:37

  • 29.

    יש רופאים לזכויות אדם ויש חיילים לזכויות אדם

    יש ויש, 15/10/09 05:26

    וחיילי צה''ל שומרים שלאזרחי ישראל תהיה הזכות לחיות ללא טרור ערבי !!!
    זה לא פחות חשוב מרופאים לזכויות אדם !!!

  • 28.

    שיתנדבו בדרפור, אתיופיה או בכל מקום שבאמת צריך (ל''ת)

    eldadgold , 14/10/09 23:47

    • השתגעת? מסוכן שם, אין שם צה'ל שישמור על חייהם העלובים. (ל''ת)

      מילואימניק., 15/10/09 10:00

  • 27.

    בגלל הדעות הללו אני לא מתנדב שם ...

    רופא, 14/10/09 22:42

    שנייה לפני שאתם נותנים לי את הכרטיס שלכם במיון או במחלקה תזכרו שנכון, אני רופא אבל אני גם אזרח ,אני גם חייל במילואים ואולי גם כמוכם אני לא אוהב את המצב הפוליטי הקיים באזור.

    אבל לרוץ לטפל באנשים שיורים פצמ''רים על שדרות ומכריזים שהם רוצים להרוס לי את המדינה .. נו באמת כמה צבועים אתם יכולים להיות .

  • 26.

    יש להצר את רגליו של הארגון הפוליטי הזה. אין בינו לבין רפואה ולא כלום. (ל''ת)

    זולפיקאר, 14/10/09 19:42

  • 25.

    תדאגו קודם שרופאים ערביים גזענים שאינם מוכנים לטפל ביהודים...

    תיאודור, 14/10/09 19:41

    ...בעלי שמות שאינם מוצאים חן בעינהם , יועפו מהשירות הציבורי וישלל רשיונם לעסוק ברפואה...
    אז תוכלו לבוא בטענות.

    • מה קשור, אין בין הרופא הזה קשר לארגון (ל''ת)

      ., 15/10/09 06:26

  • 24.

    אין לאזרחים ישראלים זכות לעזור לאוייב,גם לא לפצועי האוייב.

    לא נישמע כדבר הזה - ממשלה מעוותת יש לנו שמאפשרת, 14/10/09 18:58

    לדברים כאלה בכלל להתקיים.
    אנחנו במלחמה ובמלחמה האוייב דואג לעצמו.
    מי שעוזר לאוייב הוא בוגד.
    בטח שהמדינה לא צריכה לאפשר לו לבגוד.
    יש מספיק רופאים בעולם שיכולים לנסוע לעזה דרך מיצרים ולעזור לאזרחי החמס שמפציץ את אזרחינו.
    תפקידה של ישראל למנוע בגידה ולהעניש כל אחד שחותר לבגידה.
    בזמן מלחמה לא מתקשרים עם האוייב - רק לממשלה מותר.

  • 23.

    אויבים מבית הרופאים האלה משתפים (ל''ת)

    גול, 14/10/09 18:19

  • 22.

    ראו את "אבירי המוסר" סמוקי הצוואר המגיבים, השמאלנים הרסו לכם את הגטו ?

    EXTRA-שמאל , 14/10/09 17:59

    חבורת סדיסטים נמוכי מצח , הרופאים החצופים העזו לטפל "במחבלים " בני 10 ואמותיהם ? איזה חצופים השמאלנים האלה, פרצו לכם לתוך הגטו שכה יקר לכם.

    • למה הם לא הלכו לטפל בפצועי ההפגנות באירן?

      ולמה לא בפצועים בסומליה?, 14/10/09 18:48

      כך שלא הפצועים לנגד עיניהם - הם נתנו לאירנים להרצח ע''י משטר הטרור מבלי להגיד מילה,לא בתיקשורת,לא באו''ם.
      הם נתנו לחמס לרצוח את פעילי הפת''ח בעזה מבלי לצייץ מילה.פה אצלנו,בארצנו - אותו מקום.
      הם לא פועלים להגיע לשליט,לא מבררים לשלומו,לא חותרים לתת לו טיפול ולברר את מצבו.
      חביבי,אלה פוליטיקאים שממוקדים ספציפית לנושא אחד.אין קשר לבריאות ולפצועים,לא לילדים בעזה ולא לסטודנטים באירן.
      המטרה היא ניגוח מדינת ישראל.
      שילכו קצת לסומליה,אף אחד לא יפריע להם להכנס,הם יוכלו לעזור להמון אנשים - אבל לא העזרה לנגד עיניהם.
      לא הכמות ולא האיכות של העזרה לנגד עיניהם.
      כולו פוליטיקאים קטנים,כמו טיבי ובשארה שפועלים בחסות אירגוני הטרור הערבים בישראל.

    • שמואל יקר- לוחם חירות מפוברק שלי

      שלמה, 14/10/09 19:31

      איזה צורך באישיות שלך אתה מספק בשעה שאתה יוצא כנגד בני עמך?
      הערבים בעזה מעניינים אותך כקליפת השום. אתה פשוט נהנה להיות לןחם חירות בעיני עצמך.רחמיי עליך. אני מציע לך ללכת ולעבוד, שונאי יהודים שאתה מתחבר לשכמותם, אמרו כבר שהעבודה משחררת...או שתלך לשדרות לסייע לילדות קטנות שלא נרדמות בלילה מפחד הטילים שמשגרים הגברים הערבים שבטח אתה חושק בהם.הנה עוד צורך פסיכולוגי שלך לתמוך בגברים(אח...גברים) העזתים המסכנים...

    • סובלימציה

      ל-EXTRA שמאל מאלון, 14/10/09 19:45

      לא צריך להיות גאון הדור כדי להבין מה גורם לך לתמוך בעזתים.
      אין לי דבר וחצי דבר כנגד הומואים שממשים את מיניותם, ואולם אתה מתרגם את תיסכוליך לבגידה בבני עמך ושיתוףפעולה עם האויב. ואני שואל: לא עדיף ללכת לגן העצמאות? למה להרחיק עד עזה?
      למעריב: פרסמו, בדיוק כפי שפרסמתם את דברי ההבל של ידיד הלא יקר.

    • אתה מחבל. היהודים משקיעים הון בטיפול רפואי בכם. הארגון הזה רק מדבר. (ל''ת)

      22 תפסיק לשקר. אתה לא 'שמאל'. אני שמאל., 15/10/09 14:03

  • 21.

    עיתונאי - היכן התגובה?

    דרומי, 14/10/09 17:31

    מה אומרים בצהל?
    איזה מן עיתון זה? מפרסם רק צד אחד של המטבע?

  • 20.

    אירגון שמאלני קיצוני (ל''ת)

    תלכו לנתיבות וירוחם, 14/10/09 14:55

  • 19.

    אצל גילעד שליט היתם בעזה?בדרתם מה שלומו?טיפלתם בו?

    קודם תעשו את זה,אח''כ תבואו בדרישות, 14/10/09 14:19

    ניראה שאתם מתאלמים מבריאותם של ישראלים בעזה.
    פושעים תומכי טרור !!

  • 18.

    ולכן הם מתמקדים בשינוי פוליטי. עם ישראל הוא שמטפל בחולים הערבים

    חוצפנים. הם עצמם כתבו שאין להם תקציב לעזרה רפואית, 14/10/09 14:01

    בבתי החולים שלנו במימון כספי האזרחים. אצלם רק הצגות ופוליטיקה. בוז לארגון הפוליטי המביש הזה.

  • 17.

    מדינה נורמלית

    אבישי, 14/10/09 13:53

    סוף-סוף ירד האסימון למישהו שם למעלה. האירגונים המתקראים ''אירגוני זכויות האדם'' הם אירגונים לזכויות הפלסטינים, אירגונים אנטי-ציוניים או פוסט-ציוניים. אין להם ולדמוקרטיה ולא כלום. זכותה של הדמוקרטיה להגן על עצמה כנגד עוכריה וטוב שיגבילו את חופש ההסתה, השקר והשנאה.

  • 16.

    באלפי מיקרים של מומים מולדים כאלו ואחרים באמת קשה לטפל (ל''ת)

    פקק תנועה , 14/10/09 13:51

  • 15.

    ארגוני שמאל קיצוניים בשמות כאלה ואחרים פוגעים בפעולותינו ומרבים שנאה.

    צה''ל, 14/10/09 13:13

    על כל אדם שהם אולי עוזרים לו הם גורמים למותם של עשרה.
    כל ארגוני השמאל רק מעצימים ומאריכים את הסכסוך.

    • מה שנכון - נכון (ל''ת)

      חלי רגב, 15/10/09 09:20

  • 14.

    לישראל אסור לאפשר שום כניסה לעזה מתחומה,בטח לא של ישראלים.

    ובטח לא של זרים, 14/10/09 13:08

    נתק טוטלי מעזה שחטפה לנו חייל ונימצאת במצב מלחמה איתנו.
    הממשלה שלנו לא מסוגלת לחשוב.אנשים ללא יכולת חשיבה והבנה מנהלים את המדינה.
    וכתוצאה מכך הם מזועזעים מכל דרישה הכי לא הגיונית שלוחצת עליהם והם מייצרים בלגן של טרור באזור,כן כן,הממשלה שלנו היא היחידה שאחראית על זה.

  • 13.

    ''רופאים'' מסכנים, ילדות קשה, צעצועים מברזל ותסביך נחיתות עמוק עמוק... (ל''ת)

    עודד, 14/10/09 12:32

  • 12.

    אין לפלשתינאים מספיק כסף? הם מקבלים מליארדים מהמדינות המטומטמות

    אזרח, 14/10/09 12:25

    אז למה עמותת רופאים לזכויות אדם מפעילה מדי שבת לאורך שנים מרפאה ניידת בשטחי יהודה ושומרון? למה ערב הסעודית/בחריין ושו''ת לא ממנות קראוון כזה? יום קניות בהרודס ומחיר קראוון באותו מחיר, אז שאחד הנסיכים עלאק לא יקנה רק יום אחד בהרודס ויתרום ''לאחים שלו''

  • 11.

    מישהו מכם רופאים נכבדים ניסה להיכנס לאיראן או סוריה..מה הקשקוש???? (ל''ת)

    פטריוט לאומי, 14/10/09 12:17

  • 10.

    ככה זה כשצה''ל הוא הצבא המוסרי בעולם!!! (ל''ת)

    לילך, 14/10/09 12:15

    • מסית נגד היהודים שבאמת מטפלים באחיו, לא כמו הארגון הזה שהוא רק פוליטי

      ככה זה כשמחבל בכינוי ''לילך'' עם ת.ז. כחולה, 14/10/09 14:04

      ואין לו אפילו אמצעים ואף לא כוונה לטפל בחולים.

    • הוא מחבל שעובד ברשת התגובות של המחבלים, ואבקש לא לצנזר

      אני מודיע במפורש ש''לילך'', 14/10/09 14:12

      כי הם מסיתים נגד השמאל ומבאישים את ריחו. זו אחת ממטרות המחבלים (הוא מחבל עם ת.ז. כחולה).

  • 9.

    אנחנו מדינה פאשיסטית. נא להתרגל (ל''ת)

    להתעורר מהתרדמת, 14/10/09 12:05

  • 8.

    לא הכל כשר=אולי כוונתם טובה=הם משדרים שהמדינה כיביכול לא בסדר הם מלאכי (ל''ת)

    נ.כהן כל מה שקשור לארגוני ש=מריח רע=שמענו עליהם{:-, 14/10/09 11:59

  • 7.

    הפכו את ההגדרה של תמיכה בטרור ''לזכויות אדם'' בכל נושא. (ל''ת)

    משחקי מילים שמלבינות את התמיכה בטרור, 14/10/09 11:58

  • 6.

    ''... מתוך 14 הבקשות...להיכנס לעזה נדחו ללא כל נימוק...''

    ASCH , 14/10/09 11:43

    תארו לעצמכם:
    אפריל 1945. הרוסים מכתרים את ברלין, ו''רופאים לזכויות אדם'' ידרשו מעבר בטוח בכדי לטפל באזרחים, חיילים הגרמנים ובצמרת הגרמנית.

    יש מעבר דרך מצריים. מצריים היא מדינה ערבית וידידותית לעזה. שילכו משם.
    מבחינתנו- עזה היא מדינת אוייב.
    שיא החוצפה והצביעות, לדרוש דווקא מאיתנו לעבור לשם משטחנו. גורם לי להתחיל לחשוב מה באמת עומד מאחורי ה''פעילות'' של אותו ''ארגון רופאים''.... תמיכה בחתרנות איסלאמית נגד ישראל?

    • הצילו ! מבריחים מזרקים לעזה !

      ג'וקר, 14/10/09 12:05

      הרי העזתים יקחו את המזרקים וישליכו אותם על שדרות כדרכם הנלוזה וילדי ישראל שוב יחיו במקלטים כדי שלא ידקרו ממזרק שרופא יהודי משת''ף אש''פיסט עם נטיות הומוסקסואליות בולטות ומשקפיים עגולים הבריח לשם במסווה של טיפול באיזה פג מעצבן שצורח בערבית באינקובטור.

      • אתה צודק ג'וקר יקר, הרי העזתים התמימים שרק רוצים שלום בחרו בחמאס

        אס, 14/10/09 12:40

        זאת טעות לגיטימית הם הרי לא ידעו שהחמאס הוא אירגון פשיסטי איסלמי שבמשך שמונה שנים טיווח אזרחים תחת ממטרי טיליו
        אתה צודק העזתים יזרקו מזרקים, אבל ההנהגה שלהם זרקה וזורקת טילים.
        האם אתה חי תחת טרור תמידי של מוות?
        האם אתה נמצא באי מבודד שכשמישהו אומר שכל רצונו הוא להעלימך אתה מטפס על עץ הקוקוס ומתחבא?
        ברגע שממשלה לגיטימית(משמע נבחרה ברוב דמוקרטי) תקפה אותנו וחטפה חייל היא נידונה לשאת באחריות וכמו כן כל היושבים בתחום ריבונותה
        שכל חסידי זכויות האדם ילכו ללמדו קצת היסטוריה ומדעי מדינה
        אולי אז הם יפסיקו עם הבורות המגוחכת שלהם

        • אני מוכן לשאת באחריות

          הפג המעצבן מהאינקובטור, 14/10/09 18:08

          רק שמישהו בבקשה יתן לי את התרופה שתציל את חיי לפני זה כדי שאוכל לגדול מספיק כדי לשאת באחריות .

  • 5.

    ככה זה כשמנסים להבריח שבחים באומבולנסים

    מתן, 14/10/09 11:38

    וממשיכים להסית נגד המדינה בכל הזדמנות.

  • 4.

    מה עם זכויות האדם של תושבי שדרות והדרום??? (ל''ת)

    איש, 14/10/09 11:34

  • 3.

    שפעת ה-''גולדסטונמניה'' בעיצומה חייבים למצוא חיסון ומיד...!!!!! (ל''ת)

    גורג, 14/10/09 11:31

  • 2.

    אין סיבה לתת לאירגונים פוליטים לחלוטין

    יהודי, 14/10/09 11:29

    לפעול באופן חופשי על תירוץ ''הומנטיארי''.

    מדובר בפעילים פוליטים, לא בעובדים הומניטארים.

    • אולי האנשים פוליטים

      ., 15/10/09 06:28

      כי הפלא ופלא, אדם לא פוליטי במיוחד לא רוצה להתנדב לדבר כזה, אבל רופאים ללא גבולות כארגון פועל בכל העולם, גם בסכסוכים פחות תקשורתיים כמו זה שלנו.

  • 1.

    רופאים זכויות אדם פוגעים בפעילות צה''ל (ל''ת)

    ytre, 14/10/09 11:28

    • שמשתמש ברפואה כסיפור כיסוי, הם כמעט לא פועלים בתחום.

      זה ארגון פוליטי פרו מחבלי, 14/10/09 14:06

      אלה לא 'רופאים ללא גבולות' שכן מטפלים. אל תטעו.

      • אופס... באמת חשבתי שזה רופאים ללא גבולות (ל''ת)

        ., 15/10/09 06:29