• 100.

    חזק וברוך, חגית

    עודד גלעד, 16/10/09 01:33

    הפלסטינאים, במיוחד במציאות העזתית, רגילים/הורגלו לחיות ולחשוב בדרך ''מנהרתית''.
    ליהודים גם יש מסורת ארוכה של ביאה במחילות ובנקרות ובצורים.
    בניגוד לעובדי האבנים משני הצדדים, אבנים אינם דבר קדוש עבורי, אבל אילו היו - הרי שהפיתוי לחפור בחשיכה נראה באמת אדיר.

    אין זאת אלא שכל החפירות - מכל הצדדים - חייבות להיעשות בשקיפות מלאה - לכל הצדדים.
    וכל מי שמתנגד לשקיפות הזו - דם כ*ו*ל*נ*ו בראשו.

  • 99.

    כמה טפשה את איכן ההית שהם חפרו באורות שלמה ואת ''הפסולת'' שפכו במזבלות

    rue, 15/10/09 23:45

    כדי שארכיאולוגים יחפרו להם או שיגלו דבר מה שלא לרוחם

  • 98.

    מה אתם מצפים מהנכדה של שיעיהו ליבוביץ?? (ל''ת)

    זיגמונד פרויד, 15/10/09 20:09

  • 97.

    האם הזדעקת כל כך גם כשחפרו את אורוות שלמה??!יפת נפש

    שי, 15/10/09 18:53

    האם הרגישות הגדולה כל כך לאינטרס שלא יהיה פיצוץ היה קיים גם כשהערבים הרסו והשחיתו ממצאים משמעותיים ביותר מבית המקדש שלנו??

  • 96.

    תבקרי במנהרות: התגליות מדהימות (ל''ת)

    קובי, 14/10/09 14:55

  • 95.

    המתנחלים במזרח ירושלים-סכנה למדינה

    רון וייס, 14/10/09 13:50

    החפירות מתחת לבתי הפלסטינים,הממומנות ע''י
    אנשי ימין כיפתיים,מסכנות את ירושלים ואת מדינת ישראל.

  • 94.

    גם הבית של אח סבי שנרצח בחברון היה כהגדרתך ''בידי פלשתינאים''

    נ. ח, 14/10/09 13:31

    שבמקרה גם רצחו אותו וגם חמסו את רכושו,אז
    תפסיקי לזבל את השכל את וידידיך הפלשתינאים.

  • 93.

    הכשלים הלוגיים והמוסריים של הכותבת

    חצאית, 14/10/09 13:26

    ברורים.

    הכותבת חיה בשלום עם העובדה שאסור ליהודים להתפלל בהר הבית, רק למוסלמים. זה מבחינתה בסדר גמור, בשם השלום והאחווה. לכי לחבריך המוסלמים שמתלוננים על המנהרות ותדרשי מהם שיוויון בחופש הפולחן בהר הבית. אם תצאי מהשיחה הזו בשלום, אשמח שתדווחי מה היתה תגובתם.

    הסיבה שחופרים במנהרות ולא על פני הקרקע היא לא חוסר הרצון לראות ערבים, אלא חוסר האפשרות לעשות זאת בלי שיהיו בארץ מהומות אלוהים. הערבים מערערים על זכותנו להיות כאן, לנשום כאן, לחפור כאן, להתפלל כאן. ואת עוזרת להם.

    לא יזיק לך פעם אחת להיות ישרה, אפילו שאת בשלום עכשיו, ולהודות שהתנהגות הערבים בכל הקשור לירושלים ולהר הבית היא שערוריה (הם מפיצים תעמולה שקרית כדי להתסיס את האנשים כולל תמונות ממקומות אחרים, הם אלו שמתנגדים לכל פולחן יהודי בהר הבית, הם אלו שנוהגים באלימות ללא כל התגרות, הם אלו שדורשים בלעדיות בלי לאפשר לבני דתות אחרות לעלות להר הבית להתפלל), ולפנות אליהם בדרישה לשנות את דרכיהם.

  • 92.

    לכי הביתה, נאוריסטית! (ל''ת)

    ר.בקצה, 14/10/09 12:30

  • 91.

    הלאה העכשיויזם! (ל''ת)

    אמסטל, 14/10/09 12:14

  • 90.

    נכון, אנחנו בימין לא רוצים את הפתרון של שני המדינות.

    gilberet , 14/10/09 11:57

    כי ארץ ישראל כולה שייכת לעם ישראל.
    וזו הדרך היחידה לשלום.
    את השלום שלכם ראינו באוסלו ובעזה. הוא נגמר עם נהרות של דם.

  • 89.

    גברת את ציונית? לא ! אם כן קחי את גדעון לוי ולכו לעזה את לא מעניינת ! (ל''ת)

    תגובה הולמת צריכה להיות:, 14/10/09 11:31

  • 88.

    זו לא ''ייצירת מציאות של דומיננטיות ישאלית מתחת לפני הקרקע'' אלא גילוי

    עמית, 14/10/09 11:14

    חשיפה של דומיננטיות ישראלית אותנטית, ולא יצירה יש מאין.

    טענותייך חשובות וראוי שישמעו, אבל תני כבוד למדע, במקום לספקולציות שהפלסטינים ניזונים מהן.

  • 87.

    כל הכבוד חגית, כל מילה בסלע!!

    אורלי, 14/10/09 09:44

    התמיכה של המדינה בקיצוניים שבהזוייהמתנחלים במקום הרגיש ביותר בלב הסכסוך היא משחק באש על חשבון העתיד של כולנו.

    • מי זה כולנו?! את?! שמאלנים?! חוצפנית (ל''ת)

      הרוב הימני, 14/10/09 11:28

    • את ושלושת המנדטים שלכם זה ''כולנו''????

      משה, 14/10/09 13:28

      ןשחכתי עוד כמה מנדטים של מפלגות המחבלים

    • לפחות תצייני שאת עובדת בעיר עמים עמותה קיצונית שמאלית

      יורם, 14/10/09 16:46

      ע

  • 86.

    עוד מעט אנשים יחשבו שאל קודס עיר יהודית. (ל''ת)

    אחמד יא חביבי, 14/10/09 03:36

  • 85.

    לנין בזמנו קרא לאנשים מסוגה של הותבת :''שוטים מועילים''(כיום הם משרתים-

    משועשע, 14/10/09 01:55

    את האיסלם הקיצוני להרס המערב)

  • 84.

    תקחי כדור נגד פראנויה יחד עם חבריך הערבים ! אם הייתה כוונה להשתלט על (ל''ת)

    הר הבית,לא היה שום צורך בחפירות.חוץ מזה הוא בידינו, 14/10/09 01:54

  • 83.

    כל מה שהפלסטינים צריכים לעשות זה לחפור עמוק ולהכניס לבורות צינורות מים (ל''ת)

    יריב א. , 14/10/09 00:14

  • 82.

    ירושלים רק של הערבים, כך כתוב בקוראן. אתם רק תיירים

    איברהים אוואל, 14/10/09 00:06

    היא צודקת, צריך את כל אנשים של הימין להוציא מירושלים שלנו, שילכו לנגב, שם צריך אותם. אנחנו רוצים אנשים כמו חגית עופרן, אתה שווה לאכול חומוס. היא גבר לעניין. אם היה עוד כמה אלפים אנשים כמו חגית עופרן וירושלים היה שלנו גם ראש העיר מן הערבים. היה בא שלום גדול אינשאללה.

    • Kulululululululululu (ל''ת)

      Ya Alla, 14/10/09 03:38

    • ירושלים בכלל לא מוזכרת בקוראן (ל''ת)

      ליהודי המתחזה למוסלמי, 14/10/09 11:41

  • 81.

    להרחיק את האנטי יהודים מסורת ערכים מעיר הקודש היהודית . (ל''ת)

    קובי, 14/10/09 00:05

  • 80.

    לא הבנתי, את נגד ארכיאולוגיה, או מציעה לבצע חפירה בלא לחפור?

    הדר, 13/10/09 23:56

    מה את רוצה, בדיוק? הימניים אשמים בכל?

    • היא רוצה לחפור מעל לאדמה. לגרש את ערביי סילואן. להוריד את המסגדים (ל''ת)

      קובי, 14/10/09 14:57

  • 79.

    בערבית השקר שלך נראה יותר קריא וחלקלק

    מרק טווין, 13/10/09 23:50

    ברור שכאשר ערבים זורקים אבנים שמן רותח וכדומה זה הגיוני, ואם יהודי רוצה לעלות להר הבית ולהתפלל עם סידור שם זו התגרות...
    מכיוון שכולנו הגענו מהמאדים השבוע, לא שמנו לב לשיכתוב העתיקות וההרס מתחת לקרקע בשנים האחרונות בהר על ידי הערבים.
    לבניה הלא חוקית בהר, או לקבורה בכוונה תחילה על ההר..
    עצה: כדאי לכתוב קצת אמת , גם כשתכתבי בערבית, כי זה ישמע יותר אמיתי

  • 78.

    מעולם לא היו פירומאנים בסדר גודל של המוסלמים הם מבעירים את כל העולם (ל''ת)

    תרתי משמע,אבל קל לך לעוות את המציאות........, 13/10/09 23:37

  • 77.

    אני ממש מרחם עלייך אני לא צוחק,את באמת מאוד חולה אם את אומרת דברים כאל (ל''ת)

    ברור שהמוסלמים הם הסכנה היחידה כאן!!!!!, 13/10/09 23:32

  • 76.

    האיסלם חומר נפץ

    שרונה הנביאה, 13/10/09 23:24

    לכותבת חגית עופרן, על איזה כוכב לכת את חיה? - חומר הנפץ של העיר העתיקה הוא בידי האיסלם, במיוחד בידי המוסלמים שחיים בסיסמת הג'הד.
    רק חייזרים לא מסוגלים לראות שזו התמונה.

  • 75.

    יש לי הצעה עבור הכותבת:

    אורן, 13/10/09 23:05

    עמותות ימניות יפסיקו לעסוק בקידום חפירות ארכיאולוגיות בעיר העתיקה, ו''שלום עכשיו'' יפסיקו את ''פרויקט מעקב התנחלויות''.

  • 74.

    shalom achshav klavim bnay klavim (ל''ת)

    jack, 13/10/09 22:51

  • 73.

    עכשיו כולם מבינים

    הכל ברור, 13/10/09 22:49

    למה בוגי אמר עליהם וירוסים. ושלא יהיו תלונות יותר.הכותבת מאשרת בדבריה ששלום עכשיו היא תנועה וירוסית.

  • 72.

    להרחיק את המדינה משלום עכשיו (ל''ת)

    אבי, 13/10/09 22:36

  • 71.

    כמובן, כמובן, כל העוולות באשמת היהודים. אה, סליחה, המתנחלים... (ל''ת)

    אנטישמי, סליחה - שונא כיבוש, 13/10/09 22:31

  • 70.

    עובדה:כמות האדמה שהוציא הוואקף לצורך בניית המסגד באורות שלמה

    רועי, 13/10/09 22:17

    גדולה מכמות האדמה בכל החפירות היהודיות באיזור ירושליים!

    הוואקף הרגיש לזולת השתמש בדחפורים לא בדליים ומברשות שיניים!

  • 69.

    צאי מהסרט

    ירושלמי מצוי, 13/10/09 22:17

    לפני שתביני שהאש והפירומנים הם חברייך הערבים ה''מוכנים'' לחיות לצד מדינת ישראל.

  • 68.

    שלום עכשיו הפסידה לעמותת אלע''ד בבגץ אז היא מנסה בתקשורת

    יוסי, 13/10/09 22:17

    מה בעסה להפסיד לעמותת אלע''ד , תפסיקי לבזבז לאירופאים את הכסף ותילכי הביתה .
    אגב עדיף שתילמדי לכתוב לפני שאת עושה את זה

  • 67.

    מאמר חשוב - חבל שלחלק מהקוראים קשה להתמודד עם העובדות. כל הכבוד חגית! (ל''ת)

    קוראת שפויה., 13/10/09 22:12

    • פתחנו מחלקה לגבוהי מצח שמאלנים. את מוזמנת! (ל''ת)

      כפר שאול, 14/10/09 22:37

  • 66.

    הפירומנים פיתחו את האתר הכי יפה בארץ , אולי את הקיצונית? (ל''ת)

    חגית, 13/10/09 22:10

  • 65.

    אוי כמה שאת צודקת...

    אחת שיודעת, 13/10/09 22:04

    ... אנחנו ממש מבינים לליבך המבולבל.
    שמעת על ''מהרסייך ומחריבייך ממך ייצאו''??
    חגית עופרן, הבוז לך ולבאר ששתית ממנה ושלתוכה את יורקת.
    תסבוכי הדתל''שים ניכרים בך היטב!
    לא נראה לי שאפילו סבך פרופ' ישעיהו ליבוביץ' ז''ל מרוצה שם למעלה ממעללייך ה''נאורים'' כאן למטה.
    לכי תתעסקי בחיים האמיתיים ולא בסרטים מתוסבכים.

  • 64.

    רק אצל העם היהודי המטורף יש טיפוסים כמוך

    שמעון הצדיק, 13/10/09 21:53

    כל דם יהודי שנשפך הינו בגלל אנשים כמוך
    רק ימין מושחת שיושב בכנסת לא עושה כלום בנדון.
    כי השחיתות כל כך פושה בו שהוא מאמין שהתקשורת היא הציבור

  • 63.

    להרחיק את הפירומנים השמאלנים מהעיתונות....

    מומחה לכבאות, 13/10/09 21:53

    פירומנים שמאלנים כמו כותבת נאלחת זאת, יש להרחיק מהעיתונות ומהשיח התקשורתי. אין מקום למחרחרי שטנה בריונים טוטליטאריים כמו כובתתב זאת. יש להפסיק את כיבוש התקשורת וסתימת הפיות של השמאלנים, המשתפי''ם של עראפאת. עד מתי יגידו לנו פירומנים אלה מה לעשות. עד מתי יממשיך עם ישראל לקבור את בניו ובנותיו, על מזבח הנארקסיסזם של השמאלנים הבהמיים.

  • 62.

    הבעיה של שלום עכשיו ...(המשך לתגובתי הקודמת)

    ziontrain, 13/10/09 21:52

    הבעיה של שלום עכשיו היא כמובן זהה לבעיה של הערבים,הם שניהם מתנגדים לריבונות ישראל בעיר העתיקה,וכל צעד שמשתמעת ממנו ריבונות ישראלית בירושליים הוא בחזקת טרף עבורם...וכנראה שכל האמצעים כשרים להילחם בו,ב''טרף הישראלי'',מתביעות בתואנות שיקריות לבגץ,ועד לפרעות בתואנות שיקריות ברחובות ירושלים.

    אפשר להבין את הלאומנות הערבית,אפשר אולי גם לקבל (בצער)את העובדה שיש יהודים המשרתים אותה בלב חפץ...אבל שלא יקשקשו על פירומנים ימניים קיצוניים,בזמן שהם עצמם עוזרים להדליק גפרורים ולהבעיר את ירושלים.

  • 61.

    מאמר דמגוגי משמיץ וחסר לוגיקה,שמעוות את האמת והופך היוצרות

    ziontrain, 13/10/09 21:47

    אז מה היה לנו כאן?גם הכותבת מודה שהאשמות של הפלסטינאים הם שקר ודמגוגיה שנועדה להלהיט את הציבור הערבי-אז כמובן שהיינו יכולים לצפות שהכותרת ''להרחיק את הפירומנים'' תתיחס לקיצוניים הערבים...אבל זהו,שלא,היא משתלחת ביהודים.

    ומה אומרת הגברת?הרבה ולמעשה כלום,מלל דמגוגי על עמותות משיחיות,חפירות סודיות ,ואמצעי חפירה ''שנויים במחלוקת'' וכו' וכו'...מסך עשן ריק מתוכן.
    האמת פשוטה,וגם כשמנערים את ערמות הרפש במאמר מוצאים אותה מוזכרת בהדחק-החפירות מתבצעות על ידי רשות העתיקות,בגלוי,על ידי אנשים מקצועיים,ובאמצעים הראויים...למעשה שלום עכשיו הפסידה לפני זמן קצר תביעה נגד חפירות של רשות העתיקות,תביעה שהכילה האשמות ריקות ,ובברור נבעה מטעמים פוליטיים.התביעה חסרת התוכן והאמת נדחתה בבושת פנים בבג'ץ.

    כנייר לקמוס לחוסר היושר והצביעות ראוי כמובן לציין שהחפירות רחבות ההיקף והלא מאושרות שביצע ומבצע הווקף בהר הבית לא מטרידות משום מה את הכותבת וארגונה....

  • 60.

    שכחת לדרוש ועדת בדיקה

    תוספת חשובה, 13/10/09 21:26

    לא צריך להיות מופתעים מכך שהמוסלמים אינם מאמינים לביבי.
    ציטוט של יו''ר בל''ד:
    ''אם הוא צודק, שיאפשר בדיקה של ועדת מומחים נייטרלית שתבדוק אם יש חפירות ואם החפירות הללו מסכנות את המסגד במקרה של רעידת אדמה''.

    דרך אגב, פורסם בהארץ כמה מסוכנות החפירות מתחת לבתי הפלסטינים.

    • ...והוכח בבית משפט שהאשמות הן חסרות שחר (ל''ת)

      ziontrain, 13/10/09 21:57

    • בוודאי שישנן חפירות,ובוודאי שהן מסכנות את המסגד. (ל''ת)

      רק שמדובר בחפירות הערביות מתחת למסגד, 14/10/09 00:26

  • 59.

    מה זה משרתת יפה את הדו''ח שלי, החגית עופרן הזאת, ירבו כמותה (ל''ת)

    גולדסטון, 13/10/09 21:19

  • 58.

    מה זה משרתת יפה את הדו''ח שלי, החגית עופרן הזאת, ירבו כמותה (ל''ת)

    גולדסטון, 13/10/09 21:18

  • 57.

    מה זה משרתת יפה את הדו''ח שלי, החגית עופרן הזאת, ירבו כמותה (ל''ת)

    גולדסטון, 13/10/09 21:17

  • 56.

    מה לגבי הפירומנים השולטים בהר הבית???? (ל''ת)

    mikdash , 13/10/09 21:17

  • 55.

    יפה עושים המתנחלים המביאים לחשיפת עברנו - לזעמם של אויבינו. (ל''ת)

    שלמה, 13/10/09 21:17

  • 54.

    מנהרות (שנחשפות, לא כמו ברפיח) לא עושות טוב לארכיאולוגיה? (ל''ת)

    חח, 13/10/09 20:55

  • 53.

    כי את מפחדת שימצאו עובדות על עברינו במקום, אל תתני לעובדות לבלבל אותך (ל''ת)

    ytre, 13/10/09 20:54

  • 52.

    דיין מסר את הר הבית לוואקף, רבין מסר את יש''ע לערפאת ושרון את עזה לחמאס (ל''ת)

    אפרים - יש לנו כיום שלום בזכות גיבורי ישראל, 13/10/09 20:48

  • 51.

    לא ידעתי שההתפרעיות בהר הבית הן בגלל המתנחלים! מזל שיש שמאל נאור! (ל''ת)

    רחל, 13/10/09 20:38

  • 50.

    איך זה שכתוב שיש..............................

    ?, 13/10/09 20:18

    תגובות
    עד כה: 75 תגובות

  • 49.

    היהודים צריכים מתנחלים.אותך אנחנו לא צריכים .מלשינונת (ל''ת)

    פני הדור כפני ..., 13/10/09 20:12

    • על מה אתה מדבר? מה יש להלשין?

      אחד שיודע, 13/10/09 22:54

      חגית הזאת נשמעת לי קצת כעוסה, קצת מיואשת וקצת מוטרדת, ואני מבין אותה. היא רואה את המפעל האדיר הזה, שנקרא ציונות, ממשיך להתקיים מתחת לאפה ורעמת תלתליה, למרות מאמציה שלה ושל האיחוד האירופאי לעצור את הפעילות המבורכת הזו.

      אבל למה לקרוא לה מלשינונת? על מה יש פה להלשין?
      זו מדינת היהודים! וכן אנחנו גאים בהיותנו י-ה-ו-ד-י-ם!

      ואם לבעלת התלתלים זה לא נוח, היא יכולה לקום וללכת לכל אותן ארצות ששולחות לה צ'קים שמנים בכל חודש על מנת ש''תעקוב'' אחרי הציונים האמיתיים של מדינתנו.

      בושי והיכלמי חגית.
      אני בז לך!

  • 48.

    את מותק חגית - תודה (ל''ת)

    עלית, 13/10/09 19:18

    • את סוכר למה רק מותק? כולך דבש. תמשיכי במעשייך הברוכים. אוי אני מתרגש (ל''ת)

      אוסם, 14/10/09 11:31

  • 47.

    למה אתם מצפים מאנשי שלום עכשו?

    אלי הרחובותי, 13/10/09 19:07

    הארגון הקיקיוני הזה שזוכה לבמה תקשורתית כאילו הוא מייצג המון אנשים ושמקבל את מימונו מאויבי ישראל מושבעים כמו האיחוד האירופי חייב להחזיר לאנטישמים מאירופה את השקעתם! אילו אנשים שבכל מדינה דמוקרטית מתוקנת, היו מועמדים לדין על בגידה בשעת מלחמה שדינה... מוות!

  • 46.

    מה לרכזת ''מעקב התנחלויות'' ב''שלום עכשיו'' ולעיר ירושליים ?

    תוהה ונסער, 13/10/09 19:03

    הזו ''התנחלות'' ?
    האם מפקדיה באירגון נתנו לה מנדט לטפל בתחום סמכותו של ''מחזיק תיק ירושליים '' ?

    אני מבקש להדגיש שתנועה חוץ פרלמנטרית שלא תישמר בה דיסציפלינה חמורה וגבולות גיזרה ברורים ומוגדרים עתידה להתרסק ...

    יש לחזור ולשנן את המתודיקה ואת תורת הלחימה לכל התועמלנים ופעילי השטח.

    ביחד נכבוש את ההר , חברים.

  • 45.

    אני מבינה שאם זה היה תלוי בכותבת...

    דנה הלוחמת בצביעות, 13/10/09 18:54

    ליהודים כמעט ולא היתה שום גישה להר הבית וזאת בכדי לא לעורר את ''החשדות של הפלסטינים'' , מעניין למה זה נראה טירוף בעיני גברת חגית עופרן שיהודים מתעניינים בהר הבית? למה אסור לנו לחקור את תרבותנו העתיקה? והפלסטינים? למה להם מותרת עלייה ותפילה חופשית למקום? איפה האיזון? לפעמים נדמה שהאפלייה הזאת לרעת היהודים ביחס להר הבית מורגשת גם אצל הערבים ולכן הם כל כך בטוחים בתת הכרה שהיהודים חייבים איכשהו לפעול כדי לתקן את חוסר הצדק הזה אז הם רגישים לכל שינוי קל המתרחש במקום.

  • 44.

    צריך לעצור אותם לפני שהם יטביעו את כולנו בדם! (ל''ת)

    עמנואל, 13/10/09 18:49

    • לפני שאתה מתגייס לקרבות מיותרים , כדאי שתקרא :

      רם, 13/10/09 19:31

      רופא ערבי , המועסק בבית חולים ה''עמק'' בעפולה (בי''ח ממשלתי) , סירב לטפל בחולה ששם משפחתה ''כהנא''.
      לטענתו , הקרבה האפשרית בין החולה לבין הרב כהנא מונעת ממנו לטפל בה מטעמי מצפון.
      למותר לציין כי החולה כלל לא קשורה בקשר משפחתי לרב כהנא. הוגשה תלונה להנהלת בית החולים.
      שם הרופא לא פורסם. הוא לא הושעה מעבודתו. לא פורסמו שום מסקנות לגביו ומשרד הבריאות לא שלל את רשיונו לטפל . על פיטורין ודאי שלא מדובר.
      עד כאן העובדות.
      להלן מספר שאלות מוסריות העולות מן הסיפור ומהעובדה שנשאר מוצנע :
      א. למה לא מצא אף עיתונאי ש''זכות הציבור לדעת'' חלה במקרה הזה ?
      ב. האם רופא יהודי שיסרב לטפל במחבל פצוע לא ייתבע להשיב תשובות ל''ארגוני זכויות אדם'' , כותבת המאמר הזה , ארגוני רופאים וועדת חקירה של משרד הבריאות ?
      ג. האם יהיה מי שיחשוב שפרסום שמו של הרופא איננו חשוב ?
      ד. ומה יקרה לרופא יהודי שיחליט שאין הוא רוצה לטפל בחולה בשם , נניח , אחמד עראפאת ?

      חשבו על זה , לפני שאתם קונים כל זיבורית שמאלנית שמעלים על סדר היום במאמרי התקשורת ובפובליציסטיקה...

      פרסום של אירועים מחד ,ואי פרסום של אירועים אחרים מאידך.מה השיקול?

  • 43.

    אתם לא שיח סאלח ראאד מסכן את ירושלים אלא היהודים. דוח גולדסטון (ל''ת)

    בא לי להקיא, 13/10/09 18:42

  • 42.

    את חיה בזכות הימין. (ל''ת)

    zse456 , 13/10/09 18:41

    • אנחנו חיים כאן בזכות אנשים כמו חגית עופרן (ל''ת)

      אורית, 13/10/09 19:19

  • 41.

    החפירה נועדה על מנת למצוא את לוחות הברית

    פטריוט שמאלני, 13/10/09 18:40

    אני שמאלני ואני תומך בחפירה בהר הבית
    אני לא זוכר מאמר דומה כאשר הוואף הוציא מהר הבית עשרות אלפי טונות של אפר תוך כדי פגיעה בשרידים יהודיים!!!

    התחשבות? שיתוף פעולה? אדרבה אני מוכן!!!

    • לוחות הברית? מהיכן זה? (ל''ת)

      נילי, 13/10/09 19:19

      • מהיכן? מאלוהים וניתנו בהר סיני. (ל''ת)

        פטריוט שמאלני, 13/10/09 20:13

    • אתה שמאלני כמו שאני צנצנצת.... (ל''ת)

      מושיק, 13/10/09 20:32

      • ומי אמר שאתה לא צנצנת? (ל''ת)

        מכיר את מושיק הצנצנת, 13/10/09 21:56

      • לא אמרתי שאני שמאלני,אמרתי שאני פטריוט שמאלני,קרי

        פטריוט שמאלני, 13/10/09 22:14

        אני שמאלני בהקשר הציוני,אין לי שום דבר משותף עם פועל מסין או נורווגיה

        אני שמאלני מבחינה חברתית כלכלית ו''ימני'' מבחינה בטחונית,במרכאות כי אני לא מבין למה שמאלני לא יכול לתמוך בהתיישבות יהודית ביו''ש! אני תומך בהן! אני רואה במתנחלים מלח הארץ


        ל NRG אני מקווה
        הגזמתי באהדה שלי למתנחלים

        • זאת בדיוק הבעיה,שאתה לא מבין.....כי אם היית מבין אז היית

          g.l, 13/10/09 23:15

          רואה שמשהו לא מסתדר במשוואה שלך!!!!!הראש החברתי כלכלי פועל רק מול יהודים?ואיפה בני האדם האחרים??שווה לך לבדוק את התזה שלך שוב.

          • אני לא מתנצל שאני דואג ליהודים בראש ובראשונה

            פטריוט שמאלני, 13/10/09 23:37

            יש מספיק אנשים ש''דואגים'' להרע ליהודים.

  • 40.

    הבעיה של ''שלום עכשיו'' אינה ''פירומנים'' אלא האתוס היהודי

    מוטי, 13/10/09 18:38

    אם שמים לב לדקויות הבעיה של חגית עופרן ושל השמאל ''האירופי'' (אני מכנה בשם זה את כל הארגונים, והם רבים, המקבלים את מימונם מתקציב האיחוד האירופי ומייצגים אצלנו את האינטרסים של האירופים) אינה ארגוני הימין.
    עובדה, במאמרה חגית כוללת גם את החפירות המתנהלות בידי רשות העתיקות בתוך וסביב העיר העתיקה בירושלים. האם מדובר בחופרים מטעם ארגוני הימין? לאו דווקא. אז מה שייך לכלול עבודות שמתבצעות בידי רשות ממשלתית במאמר שקורא ''להרחיק את הפירומנים'' מירושלים העתיקה?
    אז זהו. מה שחגית וחבריה רוצים אינו רק להרחיק יהודים מצביעי ימין, מירושלים העתיקה. זו חוצפה בפני עצמה. ''שלום עכשיו'' וארגונים הדומים לו רוצים שהמדינה תחדל מלגעת באדמת ירושלים העתיקה פן יימצא בה, אבוי, עוד בית מתקופת בית שני, עוד מקווה טהרה, עוד מדרגות המובילות להר הבית, עוד חוט הקושר את העיר העתיקה ל...יהודים.
    לעולם, ממש לעולם, לא תמצאו את דוברי השמאל טוענים כי חייבים למנוע (גם) מהואקף לבצע עבודות עפר בהר הבית שהורסות ממצאים יהודיים עתיקים. הם, הערבים, לא נחשבים בידי האיחוד האירופי ונציגיהם דוברי העברית כ''פירומנים''.

    • וממי המתנחלים בעיר העתיק מקבלים כסף?

      נירית, 13/10/09 19:21

      משרתים את האינטרסים של הימין האוונגליסטי, ששואף לחזרתו ישו. אה שכחתי, ולהתנצרות של כולנו

      • למה לא ענית לעיניין?

        רונית, 13/10/09 20:28

        אין לך מה להגיד אז מתחילים להדביק ליכלוכים.וחוץ מזה אני לא חושבת שהיתה לך בעיה להתנצר רק שכרגע זה יפגע באינטרס השמאלני שלך

      • והשמאל מקבל כסף מ''אוהבי ישראל'' מאירופה ומשאר קרנות אנטישמיות. יאללה (ל''ת)

        קרן ישראל החדשה, 14/10/09 11:33

  • 39.

    אני מקווה שיבוא כאן מאמר תגובה ציוני

    ציוני, 13/10/09 18:31

    הרי מאז שעיר דוויד בידי ה...אנשים ה''רעים'' האלה מאלע''ד המקום נראה מדהים, החפירות והממצאים זורמים למערכת והמקום בטוח מתמיד. תושבי סילואן הערבים מבינים ומפנימים שיש משחק חדש. זה הכול. זה לא אזור ערבי, אלא האזור היהודי פרופר.

    אם יש הוכחה מוחשית לכך שעל היהודים לחפור בכל מקום בעיר העתיקה אז באים השקרים של המוסלמים על היעדר עבר יהודי על הר הבית. התכחשות לקיום שני בתי המקדש על ההר. אם גישתם היא הכחשה היסטורית אז צריך לעשות הכול כדי להוכיח להם אחרת. עשינו זאת מסביב להר, אולי הגיעה השעה לבצע חפירות על ההר.

    • חגית עופרן סופר ציונית (ל''ת)

      מכירה אותה, 13/10/09 19:22

      • גם גדעון לוי, אורי אבנרי, גדעון ספירו, עמותת זוכרות - כולם ציוניים. מא (ל''ת)

        ציוני, 13/10/09 20:08

      • גם לשקר יש גבולות (ל''ת)

        העיט, 13/10/09 20:20

      • צודקת. בהנחה ש''ציונות'' זה להקים מדינה ערבית על חורבות...

        מדינת ישראל., 14/10/09 10:56

        מה זה ציונות בשבילך בדיוק?

  • 38.

    יש לכם את צה''ל ומשטרת ישראל כקבלני ביצוע. לא מספיק?

    חיים, 13/10/09 18:09

    מאז ימי כהונתו של שרון צה''ל הוסב ממשימתו העיקרית ואינו מצליח לעשות דבר מלבד לגרש יהודים מבתיהם. ורבין המנוח הקים יחידה משטרתית מיוחדת רק ''לטפל'' במתנחלים (הלא הוא יס''מ). שלא נדבר על כך שבתי המשפט והתקשורת מתגייסים נאמנה לשם ביצוע מדיניותכם.

    לא מספיק לך? את מתעקשת על מונופול שמאל קיצוני מוחלט?

    • שמאל אויב העם . (ל''ת)

      zse456 , 13/10/09 18:56

  • 37.

    מה הבעיה עם זה? ירושלים שלנו! האתרים המקודשים-שלנו!

    יהודי, 13/10/09 18:08

    מספיק לחיות בבועה המטורפת שאתם חיים בה חבורת כלומניקים!

    • השמאלנים מחשיבים את עצמם נוחים לבריות

      zse456 , 13/10/09 19:05

      אתה לא שמאלן התגובה שלך מעידה עליך אתה בוודאי ערבי מחבל אחרת גם ערבי נורמלי אומר שאתה דפוק בראש ופראייר.

  • 36.

    ברור....גם השמועות על הרעלת ילדי עזה הן באשמת המתנחלים

    יהודי, 13/10/09 17:59

    בדיוק כמו כל בעיה אחרת, כולל מכת השמנת היתר במדינת טקסס. אני כל פעם מתפלא מחדש איך השמאל הקיצוני מצליח באותות ובמופתים להפיל כל דבר, כולל כל דבר, על הכיבוש והמתנחלים.

  • 35.

    מי משלם לך משכורת חגית??????????????????? (ל''ת)

    הגיע הזמן שתפתחו את הספרים שלכם!, 13/10/09 17:57

  • 34.

    12 אתה אנאלפבית.

    אחד שיודע, 13/10/09 17:56

    קרא את ספר הספרים לפני שאתה מצטט ממנו, להוציא פסוקים מהקשרם כל טמבל עם מספריים ודבק נגרים יכול.

    וגב' עופרן - ברוכה תהיי!

  • 33.

    אם יש לשמאלנים בעיה עם היהדות.......אתם יודעים איפו בן-גוריון! (ל''ת)

    אירופה מחכה לכם. שלום ובי!, 13/10/09 17:56

  • 32.

    מה את שחה?כל אפילו הפלסטינים המתונים ''מאמינים '' בזדון הישראלי בהר הבית

    מתי איזה פלסטיני לא יישר קו עם מסרים כאלה?? לעזאזל, 13/10/09 17:53

    אין אפילו אלמנט תעמולתי אנטי ישראלי אחד שלא תשמעי כלפיו השגה מפי פלסטיני אחד.אחד !
    מתונים או לא מתונים.

    וזה לא קשור למה הם ''מאמינים''..
    המילים מאמינים/אמת/שקר בכלל לא במקום כאן.

    בניגוד אליך,חגית עופרן,הפלסטינים מדקלמים את תעמולת הצד שלהם במונוליטיות אחידה.כולם.
    המשכילים,''מוכר החצמוצים'',המתונים והקיצונים.

  • 31.

    פעם ידענו לטפל בבוגדים. עכשיו נותנים לבוגדים במה וחבל. (ל''ת)

    אריה, 13/10/09 17:51

  • 30.

    נכון, ימנים עשו את כל הצרות בהר הבית

    איציק, 13/10/09 17:47

    זרקו אבנים על מג''ב,
    זרקו אבנים על מתפללים מהדת האחרת
    הפיצו בעיתונות העולמית עלילות כאילו מישהו מנסה לפגוע במקומות הקדושים להם
    וכו'

    את סתם גברת סרת טעם שהחליטה להיות שמאלנית.

    • לא יתכן ששמך זה איציק ,אלא אחמד . (ל''ת)

      zse456 , 13/10/09 19:08

  • 29.

    אותם ארגונים שאת מדברת עליהם מחזיקים ושומרים על ירושלים.

    יהודי, 13/10/09 17:44

    את בניגוד אליהם רוצה להחריב את לב האומה.

  • 28.

    תמיד תזכרו ותשננו:

    ASCH , 13/10/09 17:43

    השמאל בישראל הוא חלק מהבעיה במזרח התיכון, לא חלק מהפתרון.

  • 27.

    והערבים לא פירומנים? צביעות!

    רועי, 13/10/09 17:43

    חבל שאין איזון אצל השמאלנים הקיצוניים כמו שאין איזון אצל הימניים הקיצוניים.

  • 26.

    השמאל הקיצוני הוא החבר הטוב ביותר של ראאד סלאח

    ציוני, 13/10/09 17:42

    היום שלום עכשיו היא תנועה פוסט ציונית פוסט יהודית. מבחינתה החפירות של הפלסטינים בהר-הבית היו לגיטימיות ולא כאלו הראויות להעמדה לדין. אך ליהודים אסור לחפור בעיר דוויד.

  • 25.

    מעניין מה דעתה על השמדת הראיות של הווקף בהר- הבית

    ציוני, 13/10/09 17:40

    האם זו הייתה פירומניה. בכלל, לערבים מותר להשתולל זה בסדר. זה בטבע שלהם. ליהודים אסור להשתמש באלימות. אם הערבים משתמשים באלימות, כנראה שיש להם הצדקה.

  • 24.

    שלום עכשיו אלה המסיתים הפירומנים שבוכים על האש (ל''ת)

    ציוני, 13/10/09 17:39

  • 23.

    החבר שלה , ראאד סאלאח משחק בגפרורים ובבנזין בסלון והיא מסתכלת בחשש...

    בנישתי, 13/10/09 17:37

    ...על הגחליליות בחצר שמא תיכנס אחת ותבעיר את ביתה...

  • 22.

    הפגנת הפירומניה הכי רצינית (ל''ת)

    היתה דוקא באום אל פאחם, 13/10/09 17:30

  • 21.

    כל מלה בסלע

    יצחק, 13/10/09 17:29

    עמותות הימין הינן מטורפות, החפירות האינטנסיביות של המוסלמים, הואקף מתחת למתחם הרהבית כולל שימוש במסור חשמלי כדי להשמיד לאבד ולהרוס עתיקות ושרידים ארכאולוגיים המעידים על הקשר העמוק של היהודים להר הבית הם לגיטימיים.
    תופעה זו זכתה לגינוי על ידי גורמים ארכאולוגיים מיקצועיים מימין ןמשמאל.

    הכחשת הקשר היהודי להר הבית על ידי גורמים מוסלמיים מתונים כקיצוניים עוברת על ידך ועל ידי חבר מרעייך בשתיקה.
    לא מצאתי גורם מוסלמי שיצהיר בפומבי על הכרתו בזיקה ולו הקלושה של היהודים להר הבית

    בהתאם מיטב הכרתך הרי שהמצאות יהודים בהר הבית הנה התגרות.

  • 20.

    ומה עם החורבן שאתם עושים מתחת להר הבית? (ל''ת)

    אפרים, 13/10/09 17:28

  • 19.

    כאלה שמוכנים לדבר איתי ולקבל את ישראל ...'', כמו ערפאת ואבו מאזן

    אפרים, 13/10/09 17:25

    מבחינתם, את לא יותר טובה מהשמאלנים של קיבוץ מצר.

  • 18.

    סרוגי הכיפה הם חוד החנית במאבק באויב הערבי ובני בריתו הנאוריסטים

    ר.בקצה, 13/10/09 17:22

    ואני אומר זאת בכאב לב, כבן להתיישבות העובדת.
    ולכן, עלינו לחזק את ידיהם של הדתל''ים ולבעוט בישבנם של הנאוריסטים

  • 17.

    תודה על המאמר (ל''ת)

    חשוב מאוד, 13/10/09 17:12

    • תודה על תודתך. (ל''ת)

      נארעשקאייט, 13/10/09 17:38

  • 16.

    חגית, מדינת ישראל צריכה להיות ''מדינת כל אזרחיה''?

    ----דורון, 13/10/09 17:08

    כי אם כן, אין שום בסיס לדיון איתך.. תחזרי לסהרוריות שבקומוניזם השמאלני הקיצוני .

    • אוי, איזה טמבל

      לבנת, 13/10/09 19:17

      מה הקשר לקומוניזם?

      • לבנת מותק, כנסי..

        ----דורון, 13/10/09 21:24

        השורשים של השמאל הקיצוני המיוצג בכבוד ע''י שלום עכשיו ודומיהם, נעוצים בפלורליזם קיצוני שמתבטא בצורה הטובה בקומוניזם, ומגיעים עד לשלילת הזהות לאומית כשבמקרה שלנו -היהדות, והשוואתה לכל זהות אחרת במרחב, במקרה שלנו הפלסטינים, ובכך הם עוקרים את אחיזתינו השורשית ואת הצדק שבדרכינו.
        הם האויבים הגרועים ביותר. כן הרבה יותר מאיראן\\חיזבלה\\חמאס..

      • טמבל?! לכי תסתכלי במראה יחמרית (ל''ת)

        טמבל ימני, 14/10/09 11:39

  • 15.

    יש להלחם ביהדות החרדית מאחר והיא נוגדת לחירות האדם (ל''ת)

    Vox Ami, 13/10/09 17:05

  • 14.

    ממש משפחיד, עמותת אלע''ד המשיחית השתלטה על הארכיאולוגיה (ל''ת)

    גילה, דימונה, 13/10/09 17:05

    • אבל ממש משפחיד מאוד משפחיד כמה שזה משפחיד (ל''ת)

      שפחדן, 14/10/09 11:56

  • 13.

    נוצר בינה, בן מבין; ורועה חרדים ימנים, יכלים . (ל''ת)

    Vox Ami, 13/10/09 17:04

  • 12.

    איש בער ימני , מהרסיך ומחריביך מקרבך יבואו. (ל''ת)

    Vox Ami, 13/10/09 17:01

  • 11.

    זאת ועוד: הם גם שמעו תקיעות שופר בראש השנה, הם הציצו סידור התפילה

    ציוני,, 13/10/09 17:01

    וגילו שיהודים כוספים לבנין המקדש,הם גם שמעו את הדיסק של אתי אנקרי וגילו את שירי ר יהודה הלוי המשתוקקים לציון. סיפרו להם גם ששורשי העם היהודי בתנ''ך קשורים למקום הזה. פלא שהם פןחדים?
    להפסיק את החפירות הארכיאולוגיות לא מספיק. צריך לשרוף סידורי התפילה], לההשתיק את קולות השופר לשכתב מחדש את התנ''ך ולהחזיר את היהודים לאירופה ותימן שלא יהיו קרובים מדי למקום הקדוש. את הכיסופים יש לצנן, את הלב היהודי יש לחנוק.

  • 10.

    תודתי להמוני הטוקבקיסטים התומכים בתשלום,

    שולטהייס, 13/10/09 16:53

    אבל חוץ מזה, האם זכינו לשמוע את קולה של חגית עופרן עולה כנגד הרס העתיקות בהר הבית, הפקרת ההיסטוריה של כולנו לידי עמותת ימין קיצוני מוסלמית (הוואקף), וכן הלאה,
    או שהארכיאולוגיה וההיסטוריה מעניינים אותה כקליפת השום, העיקר שלא יתנו לשנואי נפשה לתפקד?

  • 9.

    והנה ה''הגיון'' השמאלני בכל תפארתו:

    דובי הכתום, 13/10/09 16:50

    עובדה מספר 1: החברים שלי, הערבים, אומרים דברים מופרכים וקיצוניים, שמקורם בהסתה.

    עובדה מספר 2: אבל אלה החברים שלי. לא יכול להיות שהם יגידו דברים ממש לא הגיוניים.

    מסקנה הכרחית: בטח יש איזה מתנחלים שאשמים בזה.

    • אם תחפור שם מספיק עמוק, בטח תמצא את הסרטים הכתומים (ל''ת)

      של אבותיך הסיקריים משיחיי השקר שהביאו לחורבן הבית, 13/10/09 17:05

      • ואם תחפור יותר עמוק תמצא את פח השמן של אבותיך המכבים (ל''ת)

        gilberet , 13/10/09 21:26

  • 8.

    מאמר מצוין ומעניין! (ל''ת)

    ירושלמי שפוי, 13/10/09 16:36

    • שפוי?! הכדורים אח שלו הכדורים. שכחת לקחת אה? (ל''ת)

      ירושלמי לא שפוי, 14/10/09 11:54

  • 7.

    הפירומנים היחידים זה אתם... (ל''ת)

    צדק, 13/10/09 16:35

  • 6.

    עולם הפוך, תאמינו לי, עולם הפוך. לך תסביר לה מאיפה היא מתיחלה לשגות... (ל''ת)

    אורן, 13/10/09 16:12

  • 5.

    חגית כל הכבוד! (ל''ת)

    לשים את האמת על השולחן, 13/10/09 15:47

  • 4.

    צריך מחקר מדעי אוביקטיבי בירושלים

    ארכיאולוג מודאג, 13/10/09 15:47

    זה ממש לא הגיוני שהרחיקו את החוקרים האוביקטיבים ושמו חוקרים שמוכנים לתכתיבים של עמותות הימין הקיצוני - לשמר רק היסטוריה יהודית ולהשמיד ממצאים מתקופות אחרות

    • שמות, חביבי, שמות.

      שולטהייס, 13/10/09 16:53

      מיהם הארכיאולוגים ש''הורחקו'', ומי הרחיק אותם?

      • גם מעניין מי השמיד מימצאים... (ל''ת)

        ומי לא הכניס חוקרים אובייקטיבים לחפירות בתוך המסגד, 13/10/09 17:27

    • סיפור שהיה ולא זכה כמעט לשום אזכור. ודאי לא לכותרות או מאמר.

      רופאים בלי גבולות, 13/10/09 17:53

      רופא ערבי , המועסק בבית חולים ה''עמק'' בעפולה (בי''ח ממשלתי) , סירב לטפל בחולה ששם משפחתה ''כהנא''.
      לטענתו , הקרבה האפשרית בין החולה לבין הרב כהנא מונעת ממנו לטפל בה מטעמי מצפון.
      למותר לציין כי החולה כלל לא קשורה בקשר משפחתי לרב כהנא. הוגשה תלונה להנהלת בית החולים.
      שם הרופא לא פורסם. הוא לא הושעה מעבודתו. לא פורסמו שום מסקנות לגביו ומשרד הבריאות לא שלל את רשיונו לטפל . על פיטורין ודאי שלא מדובר.
      עד כאן העובדות.
      להלן מספר שאלות מוסריות העולות מן הסיפור ומהעובדה שנשאר מוצנע :
      א. למה לא מצא אף עיתונאי ש''זכות הציבור לדעת'' חלה במקרה הזה ?
      ב. האם רופא יהודי שיסרב לטפל במחבל פצוע לא ייתבע להשיב תשובות ל''ארגוני זכויות אדם'' , כותבת המאמר הזה , ארגוני רופאים וועדת חקירה של משרד הבריאות ?
      ג. האם יהיה מי שיחשוב שפרסום שמו של הרופא איננו חשוב ?
      ד. ומה יקרה לרופא יהודי שיחליט שאין הוא רוצה לטפל בחולה בשם , נניח , אחמד עראפאת ?

      חשבו על זה , לפני שאתם קונים כל זיבורית שמאלנית שמעלים על סדר היום במאמרי התקשורת ובפובליציסטיקה...

      פרסום של אירועים מחד ,ואי פרסום של אירועים אחרים מאידך.מה השיקול?

      • so much paranoia

        itchiman, 13/10/09 18:43

        how do we know that you're not making this story up? do you have any evidence to back it up? this is one thing
        second,
        חשבו על זה , לפני שאתם קונים כל זיבורית שמאלנית שמעלים על סדר היום במאמרי התקשורת ובפובליציסטיקה...
        you're making it sound as if there's no coverage of arabic violence or hatred crimes in israel. perhaps you need to look into this week's headlines concerning a certain muslim religious. leader. moreover, please note who writes for this paper and ask yourself if the picture is so one-sided as you paint it

        • הסיפור נכון. ועובדה נכונה היא שהוצנע ולא זכה לשום כותרת.

          איתמר, 13/10/09 19:22

          עובדה , שאתה מפקפק באמת שבו...
          זו בדיוק הסיבה לאי פרסומו...

          • once again paranoia

            itchiman, 13/10/09 22:22

            i asked for evidence and none was given
            beyond this,
            עובדה , שאתה מפקפק באמת שבו...
            זו בדיוק הסיבה לאי פרסומו.
            how do you know what i think? actually, i wouldn't be surprised if the said incident did occur. in the same way that i don't believe every news item concerning settler violence in judea and samaria, i don't believe random slandering that is not backed up by evidence. moreover, the israeli newspapers are full with news items concerning arabic terror and violence, so all the paranoia about a pro-arab media is non-sense

          • once again paranoia

            itchiman, 13/10/09 22:28

            i asked for evidence and none was given
            beyond this,
            עובדה , שאתה מפקפק באמת שבו...
            זו בדיוק הסיבה לאי פרסומו.
            how do you know what i think? actually, i wouldn't be surprised if the said incident did occur. in the same way that i don't believe every news item concerning settler violence in judea and samaria, i don't believe random slandering that is not backed up by evidence. moreover, the israeli newspapers are full with news items concerning arabic terror and violence, so all the paranoia about a pro-arab media is non-sense

      • יש לתבוע אותו לדין .עליו לשלם את המחיר בבית המשפט. (ל''ת)

        אזרח מודאג, 13/10/09 18:46

    • אחרי שהשמאל השתלט על כל מקורות המידע בארץ הוא מודאג שיש איזו עצם לימי (ל''ת)

      אזרח מודאג, 13/10/09 18:44

  • 3.

    צודקת לגמרי!

    האתרים ההיסטורים של כולנו, 13/10/09 15:45

    למה עמותות ימין קיצוניות הן אלו שצריכות לדאוג לארכיאולוגיה של כולנו?

    • הסיבה

      למספר 3, 13/10/09 16:51

      1) כי אף אחד אחר לא דואג לארכיאולוגיה של כולנו. טוב שלפחות עמתותות האלה דואגות.
      2) אל תפול ברשת של תועמלנות השמאל המתוקשרת: העמותות האלה אינן קיצוניות- איחוד ויישוב ירושלים כולה נמצאים בלב הקונסנזוס הציבורי. לא במקרה יש חוק יסוד בספר החוקים של מדינת ישראל שקובע זאת.

      • לא מסכים

        אייל, 13/10/09 17:07

        יישוב מזרח ירושלים על ידי יהודים הוא לא רק מחוץ לקונצנזוס, אלא הוא אפילו סותר אותו לחלוטין.

        ונמאס לי לשמוע ימניים (בעיקר קיצוניים) שחושבים שהדעה שלהם היא הקונצנזוס.
        הרוב לא חושב שצריך להתיישב במזרח ירושלים בדיוק כמו שהרוב לא חושב שצריך להתיישב בשטחים באמצע יישוב ערבי.
        ומבחינתי דרך אגב כל אחד יכול ללכת לאן שבא לו, אבל אם זה לא בשטח המדינה אז אין שום סיבה שחיילים יגנו עליך (כן כן, דיברתי אליכם החברה בחברון)

        • איל לוש , או אחמדוש מדינת כול אזרחיה היא לא מדינת ישראל

          תגובה לאיל, 13/10/09 18:07

          נכון חמוד של אמא, אתה לא מאמין במדינה יהודית, אז אולי תסיק את המסקנות ועוף לנו מהעיניים

        • תגובה לאייל

          NT, 13/10/09 23:04

          קראתי את תגובתך לדבריי.
          1) כאמור, אם תפתח את ספר החוקים של מדינת ישראל תמצא שם חוק יסוד ירושלים בירת ישראל. אם תקרא את לשון החוק תראה שיש שם הכרזה על ירושלים המאוחדת.
          אפילו מפלגות השמאל הציוניות לא העלו על דעתם לפתוח חוק זה לשינוי בכנסת.
          2) זה לא עניין של החוק הפורמלי בלבד. אם תעשה סקר פשוט תראה שרוב הציבור תומך באחדות ירושלים (ונראה לי שכדאי שאנשי השמאל הקיצוני יצאו מהבועה שלהם ויקשיבו קצת למה שהציבור באמת חושב בלי אשלייה עצמית).
          3) בכלל, עצם הרעיון להגביל את היישוב היהודי בירושלים הוא רעיון שגובל (ולא רק גובל) בגזענות אתנית נגד יהודים. (גם אם המניעים אינם גזעניים התוצאה עדיין גזענית).
          4) פנית אליי כתושב חברון. למעשה אני דווקא תושב השפלה, אבל כלוחם בצה''ל (במיל.) אני דווקא ארגיש שליחות באבטחת מתיישבי חברון, אם אקרא לגזרה זו. לדעתי זה עניין של הגינות בסיסית: כמו שתושבי חברון משרתים בצבא ומגינים עליי, כך גם אני בתורי אגן עליהם.

    • מה שלא רוצים , לא מספרים לך. אל תתלהם סתם.

      אין דבר כזה כולנו., 13/10/09 17:56

      רופא ערבי , המועסק בבית חולים ה''עמק'' בעפולה (בי''ח ממשלתי) , סירב לטפל בחולה ששם משפחתה ''כהנא''.
      לטענתו , הקרבה האפשרית בין החולה לבין הרב כהנא מונעת ממנו לטפל בה מטעמי מצפון.
      למותר לציין כי החולה כלל לא קשורה בקשר משפחתי לרב כהנא. הוגשה תלונה להנהלת בית החולים.
      שם הרופא לא פורסם. הוא לא הושעה מעבודתו. לא פורסמו שום מסקנות לגביו ומשרד הבריאות לא שלל את רשיונו לטפל . על פיטורין ודאי שלא מדובר.
      עד כאן העובדות.
      להלן מספר שאלות מוסריות העולות מן הסיפור ומהעובדה שנשאר מוצנע :
      א. למה לא מצא אף עיתונאי ש''זכות הציבור לדעת'' חלה במקרה הזה ?
      ב. האם רופא יהודי שיסרב לטפל במחבל פצוע לא ייתבע להשיב תשובות ל''ארגוני זכויות אדם'' , כותבת המאמר הזה , ארגוני רופאים וועדת חקירה של משרד הבריאות ?
      ג. האם יהיה מי שיחשוב שפרסום שמו של הרופא איננו חשוב ?
      ד. ומה יקרה לרופא יהודי שיחליט שאין הוא רוצה לטפל בחולה בשם , נניח , אחמד עראפאת ?

      חשבו על זה , לפני שאתם קונים כל זיבורית שמאלנית שמעלים על סדר היום במאמרי התקשורת ובפובליציסטיקה...

      פרסום של אירועים מחד ,ואי פרסום של אירועים אחרים מאידך.מה השיקול?

    • כי עמותו שמאל קיצוניות רוצות למסור הכל לערבים. קאפיש? (ל''ת)

      לא צודקת בכלל, 14/10/09 11:40

  • 2.

    חוסר אחריות מדינית

    אזרחית דואגת, 13/10/09 15:45

    שוב, ההנהגה שלנו מוכיחה לנו כי דרך פעולתה היא קצרת טווח וחסרת חזון ארוך ימים. אנו חולקים את פיסת הארץ הקטנה הזו עם עוד עם, לא כל שכן את ירושלים והגיע הזמן שנתייחס ברצינות והכובד ראש לתופעות מעין אלו שצויינו במאמר.
    אני מחזקת את חגית ואת אלו העוסקים בדבר ומראים לנו את המציאות כפי שהיא. הגיע הזמן שאזרחי המדינה, אלו שאוהבים אותה ודואגים לעתידה, ייצאו לרחובות ויביעו את מחאתם!

    • האם בשם השלום והאחווה את מסכימה לכך שמפרקים את זהותך??

      פנדה , 13/10/09 16:51

      לך זה ברור ונהיר שמקורך בירושלים, אבל כשנינייך יבקשו להוכיח זאת לא יהיה להם דבר ביד, כי הוואקף דואג להעלים באופן שיטתי את הממצאים הקשורים לנוכחות היהודית בירושלים, התנהגות שאמורה להעציב ולהכעיס כל אדם שארכיאולוגיה והכרת ההיסטוריה חשובה לו. כמובן שאנשי הפוסט-מודרנה שבעיניהם אין עבר ואין עתיד לא מתרגשים מכך. גם ניתוץ הבודהה באפגניסטן או בזיזת המגילות בעיראק לא ממש הזיזו להם.

      הרי את ואני לא ממש רצים אצים לגונן בגופנו על חורבות ירושלים - אנחנו מעדיפים לחיות בתל-אביב המודרנית ולא להתעסק בארכיאולוגיה. אבל לפחות שיהיה לך קצת יושרה להודות בכך שאת העבודה המלוכלכת את משאירה לאלה שבאמת אכפת להם. פרט לאותם ''משוגעים'' (כי אין שום רווח או הנאה בישיבה בלב שכונה ערבית) אין מי שיעשה את זה, אז תשמחי שהם שם.

      • could you be more specific please

        itchiman, 13/10/09 17:41

        כמובן שאנשי הפוסט-מודרנה שבעיניהם אין עבר ואין עתיד לא מתרגשים מכך
        who are these people? can you please quote them? thank you

      • could you be more specific please

        itchiman, 13/10/09 17:45

        כמובן שאנשי הפוסט-מודרנה שבעיניהם אין עבר ואין עתיד לא מתרגשים מכך
        who are these people? can you please quote them? thank you

  • 1.

    די לחברוניזציה של ירושלים

    המתנחלים מצאו יעד חדש, 13/10/09 15:44

    המאמר והקריאה מוצדקים במאה אחוז!

    • די לשטותיזציה של התקשורת (ל''ת)

      השמאלנים מצאו שריטה חדשה, 14/10/09 22:31