• 39.

    למה הערבים נלחמים כ''F קשה על מה שלא שלהם?

    אחד, 03/07/10 03:14

    שיתפנו בעדינות ובזכויות אדם ויחיו כמו מלכים , הלא אדמה לא משנה? הלא כולם בני אדם?

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    גרוסמן - כדאי שתטה אוזן למגיבים הפטריוטים

    ותבין שאתה טועה מרה., 19/10/09 22:52

    אם תמשיך יש סיכוי טוב שלא יאהבו אותך, ישמיצו את שמך ואת משפחתך, ישרפו את ספריך, יטילו עליך קללות וכשפים, יציגו את תמונתך בכיכר במדי קצין אס אס, יסלקו אותך מהמשחק.
    נו באמת, גרוסמן? זה שווה את זה?
    בסך הכל ילדה פלסטינית, יש עוד הרבה כאלה. יאללה, תתעשת, חזור הביתה.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ילדה בת 11 נהרגה בזמן הפסקת בית ספר

    תומר, 19/10/09 11:51

    וכולם מתלהמים כאילו הרג הילדה הוא חלק בלתי נפרד מההגנה על מדינת ישראל.

    ''הצבא המוסרי בעולם'' (אבחנה שאני מפקפק בה) צריך קודם כל להכות על חטא, לבחון, לבדוק, והכי חשוב - להכיר בכך שהרג של ילדה הוא דבר לא מוסרי. אם כולם כאן מראש מצדיקים את ההרג לא משנה מה אז איפה מתבטאת המוסריות של צבא/עם ישראל?

    אני משתתף בצער המשפחה ומקווה שהצדק יצא לאור.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    במלחמות יש ניפגעים ויש הרוגים,המלחמה ניפתחה נגדנו ומנוהלת נגדנו

    מתוך אזרחים - אז יש ניפגעים אזרחים, 13/10/09 19:08

    אף אחד לא עושה את זה בכוונה - זאת מלחמה באש חיה.
    החיילים לא נימצאים שם מרצונם,אז על מה תאשים אותם,שכפית עליהם נגד רצונם לצאת למלחמה שמנוהלת נגדם מתוך אזרחים?
    הם נילחמים שם בשבילך ובשביל שאר האזרחים.
    טעויות יש בכל מיקצוע גם בספרות עושים טעויות.
    (טעויות במלחמה עולות בחיי אדם.בכדורגל בשבירת רגליים.בנגרות בחיתוך אצבעות.)
    זה לא מובן?!
    החייל לא אשם שהוא חייל - זה שרות חובה.
    בני אדם עושים תמיד טעויות בכל דבר - גם בכתיבת ספרים יש טעויות.
    בלחימה באש חיה בתוך אוכלוסיה אזרחית יכולים לההרג אזרחים גם ללא טעות,אש חיה פוגעת והורגת.
    מה האלטרנטיבה,לא להלחם?לתת להם להלחם בנו ללא תגובה בגלל שהם נילחמים בנו מתוך אזרחים?
    זה הרי לא רציני - זאת מילחמה ואנחנו יוצאים להגן על ארצנו ועל אזרחינו.
    ככל שנכה אותם יותר חזק,המלחמה תוכרע יותר מהר ויהיו פחות ניפעים.
    אבל יש כאלה שלא הניפגעים לנגד עיניהם אלא הם מופעלים ממניעים זרים.

    הגב לתגובה זו

    • אני קורא ובוכה (ל''ת)

      תומר, 19/10/09 11:36

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    סופרים חלולים. זאת לא תרבות. זהו פרסום אגרסיבי עם קופירייטינג מתלהם... (ל''ת)

    קורא בררן, 13/10/09 18:13

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    היהודים כלאום הנם ישות אובדנית. כוחם של היהודים בבודדים שבהם.

    אכן, 13/10/09 16:18

    לעם היהודי יש המון כישרון, ערכים, אומץ.
    אבל כל זה מתרכז בבודדים מתוכו שיצרו והצטיינו. איך אמר ישראל זנגוויל? כשעם ישראל מפוזר בגויים, הוא כמו דשן מפרה.
    כשהוא מרוכז במקום אחד, הוא סתם ערימת זבל.
    ולא מעט בגלל השונאים מבית. תקראו את התנ''ך, הכל סיפור על פילוג ומלחמת אחים.
    התחיל מקין דרך יצחק וישמעאל, יעקוב ועשיו,יוסף ואחיו ופילוג השבטים וכ' וכ'.
    מר גרוסמן, תסתכל על מפת האיזור. אולי תבין שה''הומניות'' שלך תורמת לתעמולת הדה לגיטימציה של המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לגרוסמן הזכות להגיד מה שירצה - הוא שילם על כך בחיי בנו

    רועי, 13/10/09 15:59

    כל הטוקבקיסטים החצופים והגזענים- תעשו טובה ותסתמו פעם אחת את הפב כשגרוסמן מדבר, האדם איבד את בנו במלחמה שהוא לא האמין בה.

    הגב לתגובה זו

    • ''מלחמה שהוא לא האמין בה''?

      ובג'יהאד מאמין?, 13/10/09 17:53

      באמת למה להלין על מישהו מתוכנו, בואו נתחיל ויכוח אישי עם כל מאמיני הג'האד האלים בעולם כולו.

      הגב לתגובה זו

    • ואני איבדתי את בעלי הי''ד כדי שגרוסמן יוכל להוליד את בנו... דמגוג. (ל''ת)

      אסתר, 13/10/09 18:11

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    עוד אחד שמוכר ספרים באירופה ומשמן את הקליינטים האנטישמים האירופים

    באמירות ובמעשים אנטי ישראלים., 13/10/09 15:59

    מושחתים לעולם לא ניגמרים הם רק מתחלפים.

    הגב לתגובה זו

    • כסף כסף כסף - הם מוכרים את האמא שלהם בשביל כסף.

      תמיד היו יהודים כאלה, 13/10/09 18:06

      על הדוגמאות האלה יצרו הנוצרים את הפילוסופיה האנטישמית שלהם והדביקו אותה לכולנו.
      אז נגיד את האמת,רוב היהודים הם לא כאלה,מיעוט קטן מתרפס בפני הנוצרים בשביל כככסססססףףףף,תמיד היו,תמיד יהיו - זה רק מיעוט של אנשים ללא ערכים.
      ההכללה היא האנטישמיות.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    אכן קשר שתיקה. כשהחוקר והנחקר רוצים לטייח

    לצדק אין שום סיכוי, 13/10/09 15:40

    מפחיד

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אני מאוד מקווה! (ל''ת)

    אורית, 13/10/09 15:24

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מה דוחף אותם לזה?

    רחל, 13/10/09 15:21

    אף פעם לא הצלחתי להבין את הדאגה וחרוף הנפש של אנשי שמאל שכאשר מדובר באוייב הם נרתמים בכל כוחם למאבק, מסייעים ומופיעים בבתי משפט ונלחמים כאילו מדובר בבתם הקטנה. אלה לא אנשי שמאל, אלה המגויסים למען האוייב ופועלים תמיד לטובתו. הייתי מעריכה את דעותיהם המנוגדות לדעותי אילו היו פועלים באופן שווה כלפי מתנחלים למשל, או סתם אנשי ימין. אבל בכל פעם כשהאוייב סובל את הסבל שהביא הוא על עצמו - מיד תראה אותם בבתי משפט, בכתלי בתי סוהר, במטעי הזיתים של הפלסטינאים. הייתי מציעה להם פשוט לעבור את הגבול ולגור את הפלסטינאים אחיהם ואהוביהם. מה שעוד יותר לא מובן לי כיצד הסופר גרוסמן ששכל את בנו מאש אוייב, אותו אוייב שהוא מסייע לו ומזדהה איתו. קשה להבין זאת.

    הגב לתגובה זו

    • בסאם עראמין הוא לא אויב

      אמיר, 19/10/09 22:54

      אלא שותף במאמצים להפוך את המקום הזה לקצת יותר נסבל עבור שני העמים.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    מי אתה ומי שמך עם כל הכבוד לך (ל''ת)

    יוסי, 13/10/09 15:03

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    יפה גרוסמן,עוד כמה פעילויות כאלה ופרסים בינלאומיים יזרמו

    רון, 13/10/09 14:59

    תראה את מורך ורבך עמוס עוז,הוא משתדל לא מעט,מלכלך על המדינה בכל כלי תקשורת בחו''ל וזכה למועמדות לנובל.כמובן שהוא צריך להשתדל יותר וכך גם אתה,למשל תכתבו על מנהגם של היהודים לאכול ראשי ילדים פלשתינאים בראש השנה.זה ללא ספק יציב אותכם חזק בראש רשימת המועמדים.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    איזה סיכוי יש לעתירה הזו?

    motimorg, 13/10/09 14:55

    מה יעשה בג''צ כאשר המשפחה דורשת מצד אחד להעמיד שוטרים לדין על הריגת ילדתם (במתכוון או בטעות) בכדור גומי, ומן הצד השני, לא נמצאו הוכחות שהמוות נגרם מירי?
    בג''צ הרי אינו אינסטנציה חקירתית אלא תפקידו מתרכז בקביעה כי החוק יצר אפליה וחוסר צדק כלפי הפרט. האם יכול בג''צ לקבוע כי מישהו הפלה לרעה את משפחת הילדה, לא חקר או הסתיר ראיות?

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    יפה , הר גרוסמן. שמעון צבר מחכה לך. בוא מהר. (ל''ת)

    נועם חומסקי, 13/10/09 13:57

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    טעות בידך ודבריך הם על גבול הסתה אם רצונך לתקן את הראוי

    נעמי, 13/10/09 13:44

    תיקון זו לא הדרך. אתה סוגר את עצמך לקהל מאד שולי וקיצוני ומצומצם ובדבריך תביא לשנאת רבים כלפיך.
    אנו יודעים לעשות טעויות אבל בהסתתך לא תציל אותנו מעצמנו אלא תרחיב את הפערים כמה חבל שזו דרכך.
    כי גם אם אתה צודק- אין חשק באופן הזה לשמוע אותך. תהיה בריא. ואתה מפסיד ואחנו מפסידים.

    הגב לתגובה זו

    • נכון (ל''ת)

      שאול, 13/10/09 14:28

      הגב לתגובה זו

    • על אדם לצעוק את האמת, גם אם היא פוגעת בו (ל''ת)

      רועי, 13/10/09 15:58

      הגב לתגובה זו

    • הוא מכוון למבקרים ולקהל בחו''ל,פה אין קהל ואין שוק. (ל''ת)

      מדינה קטנה, 13/10/09 18:54

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    פחות חזק מהקשר בין שמאלנים למחבלים ומיידי אבנים נגד חיילים (ל''ת)

    חקלאי דרומי , 13/10/09 13:40

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ההישגים בספרות לא עושים אותך לסמכות מוסרית, וממוחה לשלום ובטחון (ל''ת)

    פרופ' אברהם הרשקו, 13/10/09 13:38

    הגב לתגובה זו

    • תקרא את הזמן הצהוב, פרופ' בור (ל''ת)

      רועי, 13/10/09 16:00

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    גרוסמן , אנחנו מחבקים אותך אל חלצינו הבוערים מהתרגשות.

    פרנקנטהל ושטרנהאל, 13/10/09 13:30

    היינו מאמצים אותך אל ליבנו , אבל איבדנו אותו , את הלב ,לפני 42 שנה...

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    עברת צד.משהו רע עובר עליך-וחבל.לא אסלח לך. (ל''ת)

    חבל מאד גרוסמן..., 13/10/09 13:29

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    גם אני מעדיף ברונו שולץ

    בור ההשכלה, 13/10/09 13:27

    כל דבר במקומו, בדיוק ובשירה, ולא בגלות כפויה. ההתרפקות על 'עם הספר' אצל החילוניים המקצוענים מחליאה את כל עמי האזור, כולל המיעוט היהודי.
    רוצה הומאניות? דרוש אותה בראש ובראשונה מיוזמי ומעוללי הרוע במזיד ובחפץ לב, שחיילינו מנסים לא להיגרר אחריהם.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מסתמן : גרוסמן , אם ימשיך כך , יהיה מועמד לפרס נובל , אם לא ימות ...

    עמוסי, 13/10/09 13:27

    מה שיקרה קודם...

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    תתעסק בכתיבת ספרים ולא בפוליטיקה

    אברהם, 13/10/09 13:17

    ההתעסקות בה רק תביא לך נזק

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אכן צודק.....התבהמנו....וזה יחזור אלינו כבומרנג (ל''ת)

    סתם מגיב, 13/10/09 13:09

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מי שלא ישתלט על הצבא, שלא יתפלא מאד דו''ח גולדסטון - ואחריו מהסנקציות (ל''ת)

    מדינה מתאבדת, 13/10/09 13:06

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ''קשר''

    אני, 13/10/09 13:04

    לך יש קשר ''עבודה'' עם טרוריסטים!!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    למען קדושת בנך הי''ד - גרוסמן חדל עם הפעילות האנטי ישראלית/יהודית (ל''ת)

    מוקירך, 13/10/09 12:40

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    דויד גרוסמן ישר כח..ידעתי..ידעתי..כל הזמן.. (ל''ת)

    שבדית אהבלה, 13/10/09 12:35

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הייתי מעריך את גרוסמן הפוליטי

    אם הייתה האמת דרכו, 13/10/09 12:22

    ולא מדובר על אמת של רשומון שלא ניתן להוכיח, אלא אמת הדיבור, המלאכה שנטל עליו, והוא מוציא אותה מסיפוריו והולך איתה למשפט.
    יחשוב נא רגע הסופר העברי המכובד את מי הוא מזין בביקורתו החד צדדית תמיד, ולמי הוא לא מזיז.
    מדוע ללבות אש תורכית-גולדסטונית-חמאסית כאשר אפשר לומר דברים מאוזנים: לדרוש איפוק ודיוק יתר מכוחותינו, אבל לא תמיד לשכוח ולהשכיח שלא אנו גורם האכזריות באיזור, אלא האויב בדבריו ןפועלו.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    גרוסמן... לשדרות הגעת להזדהות? כמה עולה אחד ילד יהודי?

    שש''י, 13/10/09 12:16

    או שאתה לא מתעסק עם מטבע זר...

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    כשלא תהיה לנו מדינה , לא יהיה את מי להאשים ואז הכל יהיה טוב ! (ל''ת)

    יהודי פשוט, 13/10/09 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    גרוסמן - מתי כבר תשתוק אתה פשוט לא מעניין. (ל''ת)

    פיני, 13/10/09 12:05

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מעניין, הביאו לפה את הגרסה של המשפחה, את הגרסה של פעילי השמאל הסורר

    יהודי, 13/10/09 11:55

    היחידים שלא הביאו את גירסתם אלה חיילי צה''ל והמדינה.

    לא מפתיע........

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מר גרוסמן - אינך ראוי (בל.המעטה) להיות אביו של אורי הי''ד (ל''ת)

    לך ושב עם שונא ישראל עמוס עוז, 13/10/09 11:47

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    למה לא מרססים?

    המדביר, 13/10/09 11:45

    אצלי בבית עושים ריסוס כל חודשיים נגד גרוסמנים. אחרת השפעת הריסוס פגה. והם מטרידים את יושבי הבית.

    הגב לתגובה זו

    • באיזה ראש מקלחת אתם משתמשים? (ל''ת)

      היינריך מ., 13/10/09 13:04

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    אויבי ישראל משני הצדדים (ל''ת)

    יוני, 13/10/09 11:35

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לגרוסמן כנראה לא באמת אכפת מהבן שלו, העיקר המלחמה בישות הציונית (ל''ת)

    אלון, 13/10/09 11:30

    הגב לתגובה זו

    • שירות צבאי

      אלמוני, 13/10/09 12:37

      בטוח שאתה לא שירתת בצהל

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    נו, כמה צפוי

    ארז, 13/10/09 11:27

    שוב ''אנשי רוח'' מזדהים עם האוייב ומסייעים לו, במאבקו נגד מדינת ישראל.
    לגרוסמן אין כל נגיעה למקרה הזה, והוא משתמש בו ככלי נוסף להתקפה על מדינת ישראל ולהכפשת שמה.

    הגב לתגובה זו

    • ''מזדהה עם האויב''? אם האויב שלך הוא ילדה בת 11

      צחי, 13/10/09 12:47

      מצבך עגום.

      הגב לתגובה זו

      • והאוייב שלך זה ילדים של גוש קטיף?

        אחד, 03/07/10 03:15

        מה בין זה לבין העובדה שההורים של אלה רוצים להשמיד את המדינה
        ואלה האחרים רוצים לחיות במקום שלפי אנשים כמוך הוא ''לא חוקי'' למרות שאין תקדימים מתאמים

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    תאונה מבצעית

    אריק, 13/10/09 11:16

    אבל על המדינה לפצות בסכום נכבד ביותר את המשפחה + התנצלות

    הגב לתגובה זו