• 24.

    זה חוקי לגמרי ואף אחד במדינה לא יוכל אפילו לצייץ נגד זה

    זה חוקי לגמרי ואף אחד במדינה לא יוכל אפילו לצייץ, 14/10/09 11:26

    לא צריך הפגנות -רק להוריד את כל האופנועים מהמדרכות והחצרות ולחנות על כל כבישי הארץ!!!!ברגע שלא יהיה איפא לחנות בלילות ישלמו לנו את הביטוח !!!! רק בגללנו בכלל יש חניה בערים !!! זה חוקי לגמרי ואף אחד במדינה לא יוכל אפילו לצייץ נגד זה!!! אף אחד

  • 23.

    להוריד גם את מחירי ה ביטוח של כלי רכב על 4 גלגלים שהם

    פקק תנועה , 13/10/09 11:12

    הרבה יותר אפקטבים מכלי רכב על שני גלגלים

  • 22.

    מהבודדות שמטפלת בבעיות האזרחים

    אורלי, 13/10/09 10:49

    מהבודדות שמטפלת בבעיות האזרחים
    אין לי אופנוע אבל שלי אני מפרגנת לך.

  • 21.

    שלי צודקת!

    נועם פ, 13/10/09 08:58

    אין שום הגיון בהעלאת תעריפי הביטוח לאופנוענים!

    • נכון !! (ל''ת)

      ירקרק, 14/10/09 20:39

  • 20.

    מה הקשר?

    zeh1 , 13/10/09 08:54

    לשיטתך אם יעלו את מחירי הביטוח הנהגים יסעו בזהירות יתר או יפחיתו מהירות? זו עוד דרך לסחוט כספים ממעמד הביניים בישראל.

  • 19.

    ח''כ יחימוביץ מאמינה שעל הנהג לשלם בטוח עבור האופנוען. (ל''ת)

    בעברית קוראים לזה גניבה., 13/10/09 08:29

    • בינתיים האופנועים משלמים את הביטוח של המכוניות

      אלון, 13/10/09 09:58

      ע''פ נתוני המשטרה (חפש בגוגל) 75%! מתאונות הדרכים שבהן מעורב כלי רכב דו גלגלי הן באשמת נהגי מכוניות. אממה? ע''פ חוק הפלת''ד מי שעבר תאונת דרכים ונפגע תובע את הביטוח שלו ולא משנה מי אשם בתאונה, אז ברור שאופנועים תובעים יותר, הנהגים נכנסים בנו, הורגים ופוצעים אותנו, כשבזכותנו ועל חשבון הבריאות והכיס שלנו יש להם יותר חנייה ופחות פקקים ובסוף מי שגם צריך לשלם מחיר פסיכופטי (כבר היום אני משלם 4000 ש''ח על חובה+צד ג' - בלי מקיף! על קטנוע 125 שקניתי אותו חדש ועלה לי 14000 ש''ח - 28% משוויו כחדש אחרי שנה הערך יורד בכאלפיים ש''ח ואז זה כבר קופץ ל33% מהשווי) זה אנחנו.

      מי שצריך לייקר לו את הביטוח זה לנהגי מכוניות וצריך להכניס לשקלול את נושא האשמה בתאונה.

      • צודק !!!!.... חובה להכניס את התגובה הזו בכל מקום אפשרי

        ירקרק, 14/10/09 20:29

        הפלת"ד מעוות את המציאות
        רוב הפגיעות הן באשמת הנהגים ולא הרוכבים

        תחשבו זה אפילו הגיוני סטטיסטית
        גם אם אופנוע פי 5 יותר מסוכן, מספר המכוניות גדול פי 200 !!!! ממספר כלי הרכב הדו גלגליים (2 מליון לעומת 100 אלף).

        ענתבי.... הגזמת

  • 18.

    נמאס מהמרדים האלה. בגללם הילדים שלי צריכים לרדת לכביש (ל''ת)

    שלי מה עם הצעת חוק שאוסרת על קטנועים לחסום מדרכות, 13/10/09 08:05

  • 17.

    כמעט דורסים אותי כל יום (ל''ת)

    שלי - מה עם הצעת חוק נגד נסיעת קטנועים על מדרכות?!, 13/10/09 08:03

  • 16.

    הקטנוענים נוסעים על מדרכות, חונים על מדרכות וחוסמים לי את הדרך

    נכה צהל, 13/10/09 08:02

    להפעיל אכיפה נגד העבריינים האלה שפוגעים בנכים, בקשישים ובהורים עם עגלות ילדים ומסכנים את חיינו

    • בתור רוכב... נכון, אתה צודק, אבל זה לא רלוונטי.

      ירקרק, 14/10/09 20:31

      רוכבים תפסיקו עם זה !!

  • 15.

    הקטנועים מזהמים, מסוכנים ומפלגת הליכוד תתנגד להקלות, ובצדק, (ל''ת)

    שלי חברת כנסת פופוליטסית, 13/10/09 08:00

    • אתה מקשקש....... אופנוע 4 פעימות נוסע 24 קמ לליטר ולא עומד בפקקים

      ירקרק, 14/10/09 20:32

      אל תבלבל במוח

  • 14.

    להכפיל ולשלש דמי ביטוח עד שילמדו לנהוג לפי חוקי התנועה!!!

    ישראלי, 13/10/09 02:43

    מישהו כאן לא עיוור ולא רואה את ההשתוללות של האופנוענים על הכביש - אין חוק, אין התחשבות, ואחר כך באים בטענות אל בעלי המכוניות.
    סתם בכיינים יללנים וחסרי כל אחריות.

    • למכפיל ומשלש

      ארז, 13/10/09 07:44

      איפה המשטרה? אתה רוצה שהמשטרה תחליט כמה הפרמיה של נהגים?
      נהגי מכוניות לא משתוללים? כי ברב התאונות, מדובר בכמה צעירים ברכב, עם קצת עשב ואלכוהול והרבה מוזיקה!

    • מה הקשר? (ל''ת)

      zeh1 , 13/10/09 08:52

      • יש קשר

        ארז, 13/10/09 09:19

        החק הוא שחובה לבטח. החק היה בהתחלה סוציאלי, בשנות ה70. כיום הפקיד החליט לתת לחברות הבטוח כ700 מליון שח בשנה רווח מביטוחי גוף כולל פגיעות הרוכבים. אם רצון הפקיד יתממש, אנשים יפסיקו לרכב, הפגיעה באיכות החיים והסביבה תהיה קשה, חניה לא תמצא בכלל. אבל חברות הבטוח ירויחו מיליארד. כ10000 עובדי הענף יצטרפו למגורשי גוש קטיף בחפוש עצמם.
        החק נותן פיצוי גדול על כל שטות. צריך כיסוי חובה בסיסי קטן יותר, ובטוח משלים כשכבה שניה. למה שדם נפגע תאונת דרכים יהיה סמוק יותר מדם נפגע עבודה?

    • קשקשן..... מעל 75% מפגיעות ברוכבים נגרמות באשמת מכוניות !!! סטטיסטית (ל''ת)

      ירקרק, 14/10/09 20:34

  • 13.

    Nice male chest

    Henry, 13/10/09 00:47

    You made my day with that half nude guy next time airm your lenses lower and get him nude he looks hot

  • 12.

    ביבי תתבייש לך ! אני מצטער שהצבעתי לך ! בתור רוכב אופנוע

    אבי, 13/10/09 00:04

    אני לא אצביע לך יותר בבחירות הבאות! רק גזירות כלכליות בושה!

  • 11.

    הריחה הגברת שיש פה סיכוי לקבל כותרת (וצדקה כמובן) (ל''ת)

    גועל נפש, 12/10/09 23:11

  • 10.

    יש להוריד את כלי הרכב הרצחניים האלו מהכביש

    הילה, 12/10/09 22:14

    אוסף של אגואיסטים.
    יש אוטובוסים. לא צריך לסכן את כל עוברי הדרך כדי שהם ידחפו לפני כולם.
    ואם אין באפשרותם לרכוש רכב יקר יותר, אז מהיכן צצה הבעיה הכוזבת ביהיו יותר מכוניות על הכביש שיזהמו את האויר ויכבידו על התנועה.
    לפחות תהיו לוגים בטענות שלכם.

    • צודק! כי אגד ודן כל כך יעילים

      אלון, 13/10/09 10:05

      הקווים שלהם גם מחוברים לרכבת התחתית ותוך 10 דקות אתה בקצה השני של העיר וגם הזמינות מדהימה - מסביב לשעון, בשבתות, בחגים ובלילות, למה קניתי קטנוע באמת?!

      אולי כי נסיעה של 10 דקות באוטו (לא קטנוע) לוקחת שעה באוטובוס וזה בקו שמגיע בתדירות גבוהה (אחת ל10 דקות) רוב הקווים מגיעים קרוב יותר לפעם ביום ולשום מקום שאתה צריך. ביום שתהיה תחבורה ציבורית יעילה - אם בבואנוס איירס יכולים אז גם פה יכולים - אני מוכר את הקטנוע, עד אז שיתנו לנשום קצת.

    • מאיפה השטויות האלה ????? מאיפה הנתונים ???

      ירקרק, 14/10/09 20:36

      תהי הגיונית, פי 200 יותר רכבים בכבישים מאשר דו גלגליים.....

      שטויות לא מבוססות

  • 9.

    תבורכי. גם לי אין כסף לשלם את הביטוח, ועכשיו גם לא אוכל למכור את הקטנו

    scooterGirl, 12/10/09 21:46

    כי תכלס, מי יקנה?

  • 8.

    שלי צודקת, רוב מחזיקי קטנועים צעירים

    נתן, 12/10/09 21:21

    שלי צודקת, רוב מחזיקי קטנועים צעירים, לא צריך לפגוע בהם.

  • 7.

    הפגנות האופנוענים לא מזיזות בשילטון כלום בריבוע

    הפגנות כושלות, 12/10/09 20:58

    רוצים להשיג דברים? תפגעו לממשלה בכיס...
    במקום ''הכי כואב'' ...ההכנסות שלהם מהפרייריות שלנו...
    להקפי ''אבל כולם'' את הביטוח לחודש...
    נסבול חודש אבל נהנה אח''כ מהתוצאות...
    רק אם נפגע להם בכיס יזוזו דברים...
    תתחילו לחשוב על זה.... ונפסיק לתת תמיד את הלחי השניה..

    • אני איתך. וזה מה שיקרה.

      להיות עני זה לא פשע, 12/10/09 21:49

      המחיר בלתי אפשרי.

  • 6.

    אני מוריד את הכובע בפניי הרוכבים !!!!!!!!! (ל''ת)

    כך מנהלים מאבק ציבורי !, 12/10/09 20:53

  • 5.

    חברת הכנסת היחידה שהתקשורת הם העוזרים הפרלמנטרים שלה.............. (ל''ת)

    דקל ב , 12/10/09 20:29

  • 4.

    לא להפסיק את המאבק עד שמחירי הביטוח יירדו!

    אייל, 12/10/09 19:49

    כבר עכשיו המחירים שערוריתיים.

  • 3.

    אופנוענים נחלקים לשניים: אלה שנהרגו ואלה שעדיין לא נהרגו

    כלי מסוכן ביותר, 12/10/09 19:44

    המון תאונות, ותוצאה של כל תאונה עם אופנוע היא גם נזק כספי אדיר.
    כל זמן שאין בארץ תנאים מתאימים לאופנועים, וכל זמן שרוב האופנוענים הם מטורפים - צריך לקחת בחשבון שמבחינת חברות הביטוח הם סיכון גדול ביותר, ואין לזה קשר למחיר האופנוע. אני עם המכונית הקטנה שלי שערכה פחות מאלף שקל משלם ביטוח חובה הרבה יותר מערך המכונית ולא מתלונן. ואני לא מהווה סיכון.

    • אתה כן מהווה סיכון

      scooterGirl, 12/10/09 21:54

      א. כי אתה מזהם.
      ב. כי רכב ישן וזול לעולם לא יכול להיות בטיחותי.
      ג. זה לא כלכלי, מי יכול לעמוד בכל ההוצאות במוסך,ובטסט פעמיים בשנה? לי אין כסף לשלם על הוצאות דלק של מכונית.
      יכולה להסתדר עם 100 ש''ח בחודש של הוצאות דלק לקטנוע, וגם זה בקושי.
      הקטנוע שלי צורך ליטר ל 30 קמ''ש. כמה צורך רכב? וכמה צורך רכב ישן כמו שלך?

      • אופנוע מזהם יותר מכל מכונית בגלל מנוע 2 הפעימות ששורף שמן

        נמאס מכם, 12/10/09 23:09

        שלא לדבר על הרעש שגם הוא מפגע בריאותי וסביבתי.

        ושלא לדבר על התנהגות האופנוענים שלמרבה הצער מסכנת לא רק את עצמם אלא גם את הולכי הרגל.

        • כמעט ואין כבר 2 פעימות על ה..

          אל תתבלבל, 12/10/09 23:53

          כביש,
          2 פעימות זה בד''כ 50 סמ''ק ושטח שדיי נדירים
          הרוב כבר עברו ל 125 ומעלה שהם 4 פעימות ולא שורפים כמעט שמן

          • למות מזיהום או מטפשות של אופנוען?

            ישראלי, 13/10/09 02:47

            אני הולך רגל, נוסע באוטובוס, ומפחד לרדת מהאוטובוס בתחנה, כי האופנוענים נוסעים בין האוטובוס למדרכה גם כשהוא עומד בתחנה. עוקפים מכוניות מצד ימין, מתפתלים בכל כיוון, לא מתחשבים ואחר כך מתבכיינים.
            די! אתם גורמים לתאונות יותר מהמכוניות.
            כשתלמדו לנהוג - אז אולי אפשר יהיה לדבר איתכם על הורדת הביטוח. בינתיים אני מציע להכפיל ולשלש אותו, שאפשר יהיה לשלם לנפגעים מהשטויות שלכם.

            • לנוסע האוטובוס

              ארז, 13/10/09 07:40

              צודק. אני רוכב קטנוע, וגם אני מפחד מהרוכבים המשתוללים. זה אחוז קטן מהרוכבים, איפה האכיפה? אבל ביננו, כשאתה מזמין פיצה, אתה לא כועס בדקה ה29? ותשלם על כל פיצה עוד 4 שח?

    • גם נהגי רכבים מתחלקים בדיוק באותו אופן... דא !! (ל''ת)

      ירקרק, 14/10/09 20:37

  • 2.

    עכשיו צריך לדרוש הורדת מחירי הביטוח , ושינוי חישוב הפגיעה! (ל''ת)

    רז, 12/10/09 19:39

  • 1.

    המאבק של הרוכבים ראוי להערכה גדולה. (ל''ת)

    יש הרבה מה ללמוד מהם !, 12/10/09 18:19

    • צודק

      בלשצר, 12/10/09 19:54

      ביותר