• 122.

    גם אני מצטרף

    שלמה, 18/10/09 01:12

    בתור שמיניסט שעומד לפני צו ראשון וכל הנלווה לכך...

  • 121.

    משה פייגלין - מנהיג אמיץ שלא מפחד לומר את כל האמת. ישר כח!! (ל''ת)

    בעז, 15/10/09 19:36

  • 120.

    גם אני מצטרף

    נועם, 15/10/09 13:20

    בתור חייל שיצא להלחם בעופרת יצוקה ידעתי שהדבר דורש מסירות נפש ויש סיכוי שלא אחזור בחיים. וע''כ אין ולא היה הבדל מבחינתי אם אמות או אלקח בשבי: רצוני להגן על אזרחי מדינת ישראל גם במחיר חיי.
    ע''כ לא אסכים לשחרור מחבלים תמורתי,דבר שבוודאות יוביל לרציחתם וחטיפתם של אזרחים נוספים.
    וכל מי שאומר אחרת הוא או חושב על עצמו ולא על טובת הכלל, או פועל משיקולים רגשיים ולא שכליים.
    נועם
    בדעה צלולה.בדעה צלולה!

  • 119.

    שחרור אסירים מסוכן לנו

    דניאלה, 14/10/09 19:43

    כולנו אוהבים את גלעד שליט אבל זו האמת גם אם היא כואבת. אני בטוחה שישנן דרכים אחרות לאלץ את הערבים לשחרר אותו.

  • 118.

    אני חותם (ל''ת)

    סטודנט, חיפה, 14/10/09 09:24

  • 117.

    פייגלין מנהיג ברמ''ח איבריו ושס''ה גידיו, אומר את האמת שלו ללא מורא

    ----דורון, 14/10/09 06:11

    וללא סקרי דעת קהל.

    ב-ה-צ-ל-ח-ה!!

  • 116.

    יזמה ראויה

    ירון, 13/10/09 10:57

    בא נראה את הפוליטיקאים חותמים על זה. הישועה תבוא רק מהעם.

  • 115.

    מי ירצה לשחרר אותך במידה ותיפול בשבי? (ל''ת)

    בעד הגירתו של פייגלין מהארץ, 12/10/09 15:11

  • 114.

    שכל ולאאאאאאא רגש

    שכל ולאאאאאאא רגש, 12/10/09 15:02

    החלטות מעין אלו צריכות להתקבל ע''י הגיון וקור רוח תוך חשיבה על העתיד ולא הכנעות חלושה לרגשות ההווה (כמו שהשמאל אוהב לעשות בהסכמיו) ולכן פייגלין אומר ''הוראה זו ניתנת בדעה צלולה''. במשפט העברי אסור לאדם לשפוט את בנו וק''ו את עצמו בגלל נגיעתו הרגשית(בין השאר) ולכן באמת ייתכן שבזמן מבחן פייגלין יגיד לשחרר אותו או את בנו אך אז הוא יהיה בעמדה רגשית, ולכן נצטרך לחזור למתי שהוא היה בעמדה שכלית וניתן לאדם עם שיקול דעת(דעת-לא רגש) לשקול אם שווה לשחרר או לא.

  • 113.

    מי ירצה לשחרר אותך במידה ותיפול בשבי? (ל''ת)

    בעד הגירתו של פייגלין מהארץ, 12/10/09 15:02

  • 112.

    מי ירצה לשחרר אותך במידה ותיפול בשבי? (ל''ת)

    בעד הגירתו של פייגלין מהארץ, 12/10/09 14:51

  • 111.

    מי ירצה לשחרר אותך במידה ותיפול בשבי? (ל''ת)

    בעד הגירתו של פייגלין מהארץ, 12/10/09 14:49

  • 110.

    קשקשן. נראה אותך חותם על כזה מכתב בגיל 18 (ל''ת)

    אורי, 12/10/09 14:41

  • 109.

    השטן עלה לראש של פייגלין-הכנסו ותבינו מדוע האיש ממש מסוכן גם לעצמו

    יותם, 12/10/09 14:39

    אדם צריך להיות מודע למקומו בחחברה. הוא גם צריך להיות מודע לנוגדנים שוהא יוצר בצדק או שלא. אפשר לומר שחלק מהנוגדנים האישיים הוא קנה שלא בצדק.אבל עובדה. לרבים גם ממחנהו הוא מעורר נוגדניים. עכשיו שיסביר לנו הוא וחסידיו בשביל הפוץ צריך תמיד לקפוץ?ועוד בראש?הרי התיזה שלא לשחרר כבר פורסמה על ידי רבים והתקבלה בציבור בהבנה ובהערכה. יען היא פורסמה שלא על ידי אדם פוליטי. לראשונה יצא מבית מאיר הר ציון -כאשר סלע, הבן, בוגר יחידת העילית ,עמד עם עוד לוחמים מובחרים והחתים את הרבים. אחר כך גאולה כהן סיפרה על כך בכנסת . לימים זה הפך לאמרה שלה. שוב הפסד לנרטיב והתזה. א. אז היא הייתה פוליטיקאית. ב. תקפו אותה -הרי לך ובנך כבר אין סיכוי ליפול בשבי (אך שהחמס כמובן יכול לחטוף אזרחים ). לפני חצי שנה קבוצת מלאומניקים אמרה זאת והדבר שודר בערוץ הכי עויין למתנגדי עסקה עם החמס -ערוץ 2 .
    עכשיו יסביר לי מיסטר פייגילין -למה הוא צריך להוציא סחורה שנמכרת יפה ולצבוע אותה בצבע שלו? ועוד לנכס אותה אישית אליו. אני ואני ואני. חסר לו נושאים? לא יכול היה לכתוב על החותמים למשל המופיעים באתר עצומות ? האם פרסום אישישווה הכל?

  • 108.

    אם תיפול בשבי נתעקש איתם שיחזיקו אותך אצלהם (ל''ת)

    תומך בעמדתך., 12/10/09 14:33

  • 107.

    קצין בדימוס לא יכול ליפול בשבי.

    רון וייס, 12/10/09 13:38

    לכן כל דברי פייגלין ומוכנותו להקרבה הם
    ברבורים.

  • 106.

    אוי...כמה שזה נכון.. (ל''ת)

    רועי , 12/10/09 13:30

  • 105.

    אני גם מצטרף - פייגלין איש ערכים אמיתי!

    יונתן, לוחם במילואים, 12/10/09 13:18

    אין לנו את ההנהגה שאנו צריכים. פייגלין הוא תקווה יחידה!

  • 104.

    משה יקירי, לצערי אם חלילה תיפול בשבי אף ממשלה לא תרצה לחלץ אותך

    יקירמרכז, 12/10/09 13:17

    הם יעדיפו שתירקב שם ותפסיק לעמת אותם עם האמת

  • 103.

    כתבה חכמה וצודקת. יישר כוח למשה פייגלין. (ל''ת)

    דרור, 12/10/09 13:12

  • 102.

    נכון עד כאב. על מילה - יהלום.

    ציוני, 12/10/09 12:58

    ישראל איבדה את הצפון והמצפון. נקווה שהשנה החדשה וההנהגה הנוכחית, ישיבו הכל על כנו.

  • 101.

    ''כל מנהיגי החמאס צריכים היו להפוך מטרה לחטיפות ולחיסולים''

    מיכאל, 12/10/09 12:33

    רגע, הם לא? וזה עוזר?
    אתה פשוט מזלזל בהם ובנחישותם.

    • לא, הם לא. אם הם היו כן, הנייה כבר לא היה חי. וכן, זה היה עוזר. (ל''ת)

      משכך כאבים, 13/10/09 03:28

  • 100.

    פייגלין - אתה יהודי טוב אבל מטורף על כל הראש!

    עמית, 12/10/09 12:32

    כוונותיך טובות אבל רעיונותיך הזויים ותמהוניים.
    ככותב באתר אני נהנה לקרוא על רעיונותיך ההזויים אבל אם תהפוך לבעל השפעה אמיתית תסכן כל יהודי בעולם.
    תישאר קטן והכל יהיה בסדר.

  • 99.

    שבי חמאס מול מאסר בכלא אמריקאי מרגל מול חייל...אתה גדול אתה. (ל''ת)

    מאיפה יחטפו אותך בדיוק?מהכנסת?, 12/10/09 12:03

  • 98.

    יאללה, חילופי שבויים

    ע, 12/10/09 10:39

    פייגלין תמורת גלעד

  • 97.

    תאמין לי, אנחנו לא תכננו לנהל משא ומתן עבורך (ל''ת)

    ברוך שפטרנו, 12/10/09 10:15

  • 96.

    ממשיכים לבגוד בפולארד (ל''ת)

    עם כל יום שעובר. הזוי!, 12/10/09 09:52

  • 95.

    משא ומתן

    תינוקות שנישבו, 12/10/09 06:54

    פייגלין חושב באמת שמישהו ירצה אותו כאן איתנו שיחטף. לא נשכח לו לעולם את הסתתו לרצח ראש ממשלה בישראל. אם החמאס יחטוף אותך מוישלה- אתם תסתדרו כל כך טוב שבעצמך לא תרצה לחזור. חוץ מזה אף אדם שפוי לא רוצה אותך גם היום - בקרבנו

    • כמה נכון

      ככר המדינה, 12/10/09 18:03

      אכן כמה נכון. לא נשכח ולא נסלח לשרץ הזה.אלא שמריעים לפובליציסט הרע הזה הם קומץ מטורפים שלכל אחד יש תיק במחלקה היהודית.

  • 94.

    יופי. עכשיו תכתוב מכתב לא לשחרר את הבן שלך אם יפול בשבי. (ל''ת)

    mamamenny , 12/10/09 05:57

    • אנשים כמוך גם אז לא יהיו מרוצים מספיק.

      יעל, 12/10/09 07:18

      מה תדרוש אז?

      • תחזרי אלי אחרי פרסום המכתב על הבן של פייגלין. ''אנשים כמוך'' עלק. (ל''ת)

        mamamenny , 12/10/09 17:45

  • 93.

    לא שואלת את פייגלין

    עטרה קלימי שגב, 12/10/09 05:12

    בניגוד לדעתו של פייגלין כאזרחית הדאג שכן ינהלו משא ומתן לשחררו של פייגלין.

    זכרו שפייגלין הוא אב למשפחה ופעיל בחברה האזרחית תורם מזמנו למען החברה ואזרח חיובי.
    דעותיו של פייגלין לעיתים קרובות מתנגשות עם דעותי, ואין קשר בין הדברים.

    לא מפקירים יהודים בשבי!!!!!

    • כן שואלים אותו...

      שמוליק, 12/10/09 11:26

      אני חושב שדמם של מאות ישראלים אינו פחות אדום מדמו של פייגלין,
      ושיחרור מאות מחבלים פירושו רצח של מאות ישראלים נוספים.

  • 92.

    פייגלע ..... בקריה לא נופלים בשבי (ל''ת)

    שמואלי, 12/10/09 05:09

  • 91.

    כל הכבוד לפייגלין! (ל''ת)

    יוסי, 12/10/09 04:14

  • 90.

    אני מצטרף (ל''ת)

    חייל מיל., 12/10/09 03:39

  • 89.

    אולי לנהל מו''מ: 1 תמורת 1 +למרר את חיי אסירי החמאס? (ל''ת)

    יובל, 12/10/09 03:37

  • 88.

    לא מסכים בדבר אחד

    תומך של פייגלין, 12/10/09 03:17

    אפשר לנהל משא ומתן - אבל לא יותר מכפי דמיו.

    אנחנו צריכים להיות מוכנים לשחרר אסיר אחד תמורת חייל אחד. מעבר לזה כמובן שאנו מדינה ואנו יכולים לנתק להם את החשמל, להלחם בהם, להפסיק לספק להם דברים וכו...

    אבל לא לנהל כלל משא ומתן נוגד את מצוות פידיון שבויים - וחשוב שנמשיך לקדש את החיים. אבל לא במחיר של פגיעה בחיים של אחרים (מה שיקרה אם נשחרר אלף רוצחים).

    אתה צודק בעיקרון, אבל רק בגלל שהתקשורת מגזימה אתה לא צריך להקצין יתר על המידה לכיוון ההפוך.

  • 87.

    המכתב שלך מיותר

    תגובה, 12/10/09 03:03

    במילא אף אחד לא ישחרר אותך, פייגלין. מדובר פה על גלעד שליט, אדם יקר לנו!!

  • 86.

    מסכים עם כל מילה (ל''ת)

    נחום שחף, 12/10/09 01:50

  • 85.

    בקשתך התקבלה. ביי ביי. (ל''ת)

    יואב, 12/10/09 01:20

  • 84.

    תהיה בטוח שלא ננהל מו''מ כשתיפול בשבי

    ישראלי, 12/10/09 01:11

    קודם כל תיפול בשבי,ואז נדבר.

    ואז שיקחו את מרזל, בן-גביר ואלה ובס''ד המשיח יבוא והגאולה תשכון. אמן.

  • 83.

    פייגלין מלך ישראל

    חנינא, 12/10/09 01:09

    לפייגלין,
    היום שכנעת אותי לתמוך בך.
    במדה ותציג עצמך בבחירות להנהגה אבחר בך.
    הכותב - חייל בדימוס המצטרף לקריאתך שלא לנהל משא ומתן עם מחבלים.
    אמי תוכל להסתכל בעיניכם, כפי שהסתכלה כאשר ניפצעתי קשה בקרב.

  • 82.

    אני גם חותם על העצומה

    צחי ב, 12/10/09 01:08

    בתור חייל קרבי במיל' שהחשש מחטיפה רלוונטי מבחינתו, אני מצטרף בדעה צלולה לעצומה מכיוון ש''לא פודים שבוי יותר ממחיר דמיו...''

  • 81.

    דיבורים כמו חול...

    אני רוצה לראות את פייגלין נותן לבן שלו להינמק בשבי, 12/10/09 01:07

    הרי ברור שבמקרה כזה פייגלין ינסה לכוון את הממשלה לפעול בדרך שהוא רואה לנכון לשחרור בנו, אפילו אם היא לא מיטיבה אם המדינה.
    יכול להיות שפייגלין באמת לא ידרוש שיחרור אסירים, אבל הוא ידרוש משהו אחר: פעולת חילוץ חסרת סיכוי שתעלה לנו בחיילים רבים, או פשע נגד האנושות בפלסטינים שיעלה לנו במעט הכבוד והתמיכה הבינלאומית שנותרו לנו.

    אבל מצד שני מדובר באדם שרוצה לפרוש מהאו''ם, להחרים את האולימפיאדה, לפזר את בג''צ ולהחליפו בבית דין רבני, ועוד הזיות משונות ולא ברורות.

    מעניין באיזה סמי הזיה הוא מתודלק כדי להגיע ל''הארות'' הללו. אדם הזוי לחלוטין.

  • 80.

    חותם על כל מילה.אבדן דרך מוחלט של ההנהגה.

    רונן נגיד , 12/10/09 01:05

    מר פיגלין היקר תנסה להעביר עצומה לחתימה ברוח מה שכתבת.
    אני בטוח שאלפים יצטרפו.אני חותם מיד.

  • 79.

    אתה באמת חושב שביבי ירצה לשחרר אותך?

    עמי כדורי, 12/10/09 00:50

    אם ילכדו אותך, אתה חושב שביבי בכלל אפילו יחלום לנהל משא ומתן? ביבי פשוט ישלח לחוטפים זר פרחים ויכצוב להם: ''בבקשה תשמרו אותו אצלכם, תודה רבה ממני''.

  • 78.

    צודק צודק צודק

    האמת לאמיתה, 12/10/09 00:28

    חבל שראשי הממשלות שלנו רכרוכיים
    אם היו מיישמים חלק מההמלצות הרשומות כאן
    הטרור לא היה חוגג במדינה שלנו

  • 77.

    מתי אפשר לארגן שתיפול בשבי?

    רון, 11/10/09 23:57

    מבטיחים שלא נתעקש להחזיר.

    • אויל ורשע (ל''ת)

      את מי אתה שונא יותר ?, 12/10/09 03:53

  • 76.

    אין סיכוי שתיפול בשבי לכן אתה גיבור כזה (ל''ת)

    מתלהם חסר ערכים, 11/10/09 23:56

  • 75.

    אין בעיה. גם אצלי זה ככה.

    שוקי, 11/10/09 23:50

    אם חוטפים אותי - לא לשחרר אף אחד.

    כמו כן - כדאי להגיע להחלטה כזו שתתפוס לגבי כלל אזרחי ישראל ושכל ישראלי יהיה מודע למצב הזה.

    אבל קודם צריך לשחרר את מי שצריך וכמה שצריך - מצדי גם את כל המחבלים הכלואים כאן - ולהחזיר את גלעד שליט הביתה.

  • 74.

    סוף סוף מישהו אומר את האמת (ל''ת)

    ישראלי מודאג, 11/10/09 23:39

  • 73.

    נורא ואיום

    דנה.ג. הלוחמת בצביעות, 11/10/09 23:22

    במקרה הזה אינני מסכימה עם דעתו של הכותב. משום שלפי דעתי ישנן החלטות שהציבור לא יכול להיות שותף להן וזאת הסיבה לכך שנבחר מנהיג שיחליט את ההחלטות הקשות והקריטיות הללו. אדם לא יכול לבקש שלא ינהלו משא ומתן לשחרורו זה לא אנושי ואבא לא יכול לא לבקש שיעשו הכל כולל הכל כדי לשחרר את בנו.

    המנהיג חייב להיות אדם מפוקח ,חזק שרואה את טובת הכלל אך יחד עם זאת לא מתעלם גם מהיחיד , צריך להיות איזשהו איזון, בכל מקרה אסור להפיל החלטות כאלה על אנשים פרטיים.

    • אנחנו במדינה דמוקרטית

      היי בטוחה שנתניהו קורא את הכל, כולל הטוקבקס., 12/10/09 03:55

      זכותו של כל אדם לנסות להשפיע על החלטת המנהיגות.

      • זה לא עניין של זכות

        דנה.ג. הלוחמת בצביעות, 12/10/09 09:48

        זה עניין של דעה. אני לא חושבת שאנשים צריכים באופן פקטי להחליט מה תעשה למענם המדינה אם חלילה יפלו בשבי (לא הם ולא בני משפחתם) פשוט משום שאדם לא מסוגל להיות אובייקטיבי כשמדובר בעצמו (לפחות רוב האנשים) וזאת הסיבה שבוחרים מנהיג כדי שהוא יחליט את ההחלטות הקשות האלה ולא כל אחד לנפשו.

  • 72.

    אל תדאג לא ננהל מו''מ לשיחרורך (ל''ת)

    שר הביטחון, 11/10/09 23:20

  • 71.

    מהפה שלך לאוזן של אלוהים

    בטטה, 11/10/09 23:09

    אינשללה תיפול בשבי כמו שאתה מייחל ותשאר שם

  • 70.

    תרד מהמדינה בלי להיות שבוי זה יספיק לנו (ל''ת)

    אריק, 11/10/09 22:59

  • 69.

    כל הכבוד!

    יבגני, 11/10/09 22:57

    סוף-סוף אדם שלא פוחד להיות לא פופולרי ואומר את מה שנכון - וגם נותן דוגמה אישית.

    למר פייגלין:
    אומנם אני כבר לא חייל (אלא רק אם יקראו לי למילואים), אבל אשמח להצטרף. אם רלוונטי, איך יוצרים איתך קשר?

  • 68.

    אין מה להתעצבן על הטוקבקיסטים שצוחקים על פייגלין שייחטף

    נתן, 11/10/09 22:52

    זו עקיצה מתבקשת בתרבות הדיון הטוקבקיסטית. גם הימנים קוראים ליעל פז מלמד לגור בעזה, וכו'. לא יפה מצד שני הצדדים. מצחיק הוא שלי נדמה שהמגיבים הכי ארסיים זה המגיבים מה''מרכז'' הפוליטי. אלה שכל שני וחמישי משנים את דיעותיהם ולמעשה, דיעות מוצקות אין להם. לא שהימנים והשמאלנים לא יכולים לעקוץ, אבל הם יעשו זאת יותר לגופו של עניין מאשר ההומור שחור שהוצג כאן.

    אגב, בושה לYNET שהציגו את המכתב של פייגלין, ובאופן סיסטמי קוראים ליונתן פולארד - ''ג'ונתן פולארד''. כמובן שהטרמינולוגיה הזאת מטרתה לעשות ליונתן דה לגיטימציה. כאילו הוא אמריקאי, כלל לא ישראלי או יהודי. לתת לקוראים להרגיש יותר ניכור ממנו כי קוראים לו ג'ונתן ולא יונתן. ממש פרופגנדה בולשביקית במיטבה YNET!

  • 67.

    משיחיות פנאטית אובדנית גרמה לחורבן הבית. נסה קצת אהבת אדם פשוטה,,, (ל''ת)

    תולעת בחזרת, 11/10/09 22:23

    • אין מדינה בעולם שמשפילה את עצמה כמו ישראל לטובת השלום

      רועי ושמאלני, 11/10/09 23:29

      על איזו משיחיות את מדברת אולי על משיחיות השמאל הרדיקלי?

  • 66.

    בוא נראה איך הוא ידבר כשהבן שלו יפול בשבי (ל''ת)

    דמגוג, 11/10/09 22:20

    • לא הבנת מספיק את פייגלין,תקרא את מה שכתבתי למס'60,לניר (ל''ת)

      חיים, 12/10/09 01:45

  • 65.

    אם הוא לא היה ימני,הוא היה מנהיג השמאל!

    פטריוט שמאלני, 11/10/09 22:18

    חבל שבן אדם עם ערכים מוצקים נתפס כהזוי בחברה הישראלית

    פייגלין אני מצדיע לך!!! ואני בכלל שמאלני!

  • 64.

    דברים כדורבנות!!! (ל''ת)

    רועי , 11/10/09 22:15

  • 63.

    חותם על המכתב!

    המצנזר, 11/10/09 21:45

    התביעה התקשורתית לשחרור מחבלים היא ממש סייענות חמאס. האם ייתכן שהתקשורת בתביעתה לשחרור מאות ואלפי מחבלים, ובאי תביעתה להפסיק את קייטנת החמאס בבתי הכלא, באי תביעתה להתנתק כלכלית מעזה, להפסיק את משאיות הכסף, הדלק, החשמל, וכן הלאה, האם היא בעצם סייענית חמאס?

    • לצערנו ,אתה צודק, תקשורת השמאל מסייעת לחמאס(לאוייב!!) (ל''ת)

      חיים, 12/10/09 01:48

  • 62.

    משא ומתן: לנהל גם לנהל - גם אם ביקשת אחרת

    לא חותם על כרטיס ''אדי'' שהצעת בשבוע שעבר, 11/10/09 21:35

    הגבתי גם בשבוע שעבר באותו הנושא. (משה, ראה בטור הקודם)
    חובה לנהל משא ומתן על שבוי. אפילו אם הוא ביקש אחרת. אפילו אם הוא מת. אפילו אם אין לו משפחה. אפילו אם משפחתו ביקשה לא לנהל משא ומתן.

    אחרי שאדם נפל בשבי, תם תפקידו הצבאי. למעשה הוא לא מסוגל למלא שום תפקיד צבאי כי הוא שבוי ולא חופשי. ברגע זה נגמר תפקידו הציבורי ומתחיל תפקידו של הציבור.

    ומה תפקידו של הציבור?

    כמובן, לפדות את השבוי. גם אם הציבור יצטרך לשאת בעול כבד כמו שיחרור רוצחים. על הציבור ועל החברה למלא את מחוייבותה לחייל השבוי ולפדות אותו.

    כחייל מילואים אני מוכן ליפול בשבי או למות (חס וחלילה). אבל לא מוכן שלא ינהלו עלי משא ומתן אם אפול בשבי.

    אני לא חותם על המסמך שאתה מציע.

    • כשמדובר במלחמה שיש לה התחלה וסוף- אתה צודק, אך כאשר מדובר

      זלמנוביץ ישראל, 11/10/09 22:16

      בטרור זה כבר עניין אחר.

      אין ספק כי גם אתה מסכים כי אין מחזירים שבויים בזמן שמתנהלים קרבות... ונכון שבגמר המלחמה יש לפדות כל שבוי אפילו ביחס של 1 ל1000 !

      שחרור טרוריסטים העלולים להצטרך מיד לאחיהם זה כמו לשחרר שבויים באמצע הקרב !

      ולכן חטופי טרור(שלא נגמר) אפשר לשחרר רק באמצעות טרור נגדי!!! - ובמדינה נורמלית כבר היו צריכים לעוף כבר 10 ראשים על הזמן הרב שגלעד יושב שם ולא נמצא כבר בבית!!!

    • אתה איגואיסט ותו לא, שרק טובתך האישית מענינת אותך. (ל''ת)

      אבי, 11/10/09 22:24

      • אתה מתחמק מדיון !

        לא חותם על כרטיס ''אדי'' שהצעת בשבוע שעבר, 11/10/09 23:03

        לקבוע ''אין משא ומתן וגם לא יהיה'' זו פשוט פחדנות.
        במקום להשיב לטיעונים שלי ברצינות אתה בוחר להטיח בוץ.
        אני חוזר ואומר שאני מוכן למות או ליפול בשבי (מקווה שלא), אז על איזה אגואיזם אתה מדבר?
        מה שאני לא מוכן זה שלא ינהלו עלי משא ומתן אם אפול בשבי.

        מי שנפל בשבי סיים את תפקידו הצבאי ועל החברה לפדות אותו ולשאת בתוצאות.
        לחברה ששולחת חיילים לקרב יש חובה מוסרית והיא לפדות אותם אם הם נפלו בשבי.

        אני ממליץ לך לקרוא את התגובות שלי משבוע שעבר (המאמר של משה - מגיב 52)

      • הוא לא אגואיסט

        פנינה הסטודנטית, 12/10/09 01:16

        לאבי,
        מי זה ''אתה'' - מי זה ''אתה איגואיסט ותו לא''?
        לא הבנתי אל מי אתה מיתכוון, ולפיכך אני יכול להניח שחסרה לך יכולת התבטאות או יכולת חשיבה, אבל לפייגלין יש.
        מה לעשות, שהוא חכם ואנליטי?
        ומתגובתך הקצרה נקל להבין שאתה הוא האיגואיסט, לבטח לא פייגלין המצהיר ברבים לא לנהל עבורו משא ומתן אם ייחטף.

  • 61.

    גם אני חותם על המכתב - לטובת מדינת ישראל

    hamber1 , 11/10/09 21:27

    גם אני חותם על המכתב - לטובת מדינת ישראל
    אין לנו מדינה אחרת ולכן כל אחד חיים לשמור
    עליה ככבת עינו.

  • 60.

    ומה אם בנך יפול בשבי? גם לא תפעל? (ל''ת)

    ניר, 11/10/09 21:12

    • לשמור על המדינה

      שושנה אם לחייל, 12/10/09 01:20

      ניר, כמו תמיד אתה חכם בלילה.
      מה זה ''אם בנך יפול בשבי? גם לא תיפעל?''
      כאן לא מדובר איך אתה, הוא, ואני ניפעל.
      מדובר איך צריכה מדינה לפעול, איך צריכה מנהיגות לפעול, וזה לא תמיד תואם את צרכי הפרט.

    • לניר היקר, לא הבנת נכון! כנס וקרא..

      חיים, 12/10/09 01:41

      רואים בבירור כמה התקשורת(השמאלנית) השפיעה עליך, בכך שהיא מראה שהדרך היחידה כביכול היא לנהל משא ומתן עם האויב. שבכך שמשחררים מחבלים לא רק שהמחבלים חוזרים לסורם וממשיכים עם הפיגועים אלא זה נותן עוד לגיטמציה לחטוף עוד חיילים.
      מה שפייגלין מציע (אולי לא כאן,בטורים אחרים שלו) הוא לנתק לעזה את החשמל או המים, עד שגלעד יוחזר,כך תושבי עזה יפעילו לחץ על המנהיגים שלהם לשחרורו המידי של גלעד.
      ישנם כ''כ הרבה דברים שישראל מספקת לעזה, מים, חשמל, גז ,בטון, כסף,מזון, כמעט הכל.

  • 59.

    צודק

    אב, 11/10/09 21:02

    לא ביקורים, לא מידע, לא אור שמש. כל מנהיגי החמאס צריכים היו להפוך מטרה לחטיפות ולחיסולים. כל אספקת הכספים, הנשק, הבטון, הדלק והחשמל מישראל צריכים היו להיפסק. הפעולות הבסיסיות הללו, ורבות אחרות, שיכלו להוביל לשחרורו המהיר של שליט אינן מתבצעות משום שההנהגה הישראלית חוששת לגורלה האישי.

  • 58.

    נמאס ממך.כמה אתה רוכב על הסיפור של שליט האומלל (ל''ת)

    אזרח, 11/10/09 21:01

  • 57.

    כולנו נחלץ לעזרתך ונסתכן להצלתך ! ואני שמאלני שמתעב את דעותיך,,, (ל''ת)

    כי אחים כולנו, 11/10/09 20:50

    • אם אתה מקבל את דעתו של אחר סימן שאני לא באמת שמאלני (ל''ת)

      משכך כאבים, 11/10/09 22:13

  • 56.

    לא רק שלא היתי מחזיר אותך היתי מוסיף להם כסף שתשאר שם לעולמי עד יכסיל (ל''ת)

    ג.מרכז, 11/10/09 20:47

  • 55.

    כאדם פרטי זכותך להתאבד - כאזרח חובתי להסתכן להצלתך,,,

    כך בנינו את המדינה, רק כך נשרוד יחד מול הסכנות., 11/10/09 20:44

    שמאלני, שמתעב את דעותך.

  • 54.

    גם אני מצטרף לקריאה

    מני, 11/10/09 20:34

    אני חותם על המכתב בדעה צלולה ובגאווה.

  • 53.

    אתה חנטריש! לו היית אומר:עלחרבי אפול! - היית מונע את כל הבוג'רס הזה! (ל''ת)

    יואש, 11/10/09 20:33

  • 52.

    פייגלין. גם אני למרות גילי הלא צעיר מצטרף לדרישתך כאזרח וקצין בדימוס

    benzi. a, 11/10/09 20:32

    וגם אנוכי לא אהיה מוכן שילכו על מו''מ לשחרורי במידה וח''ו אחטף או אפול בידי החולירות הערבים .

    • בייציה, הפעם לא איכזבת את אבא ואמא (ל''ת)

      תרנגולת, 12/10/09 04:00

  • 51.

    איפה אפשר לחתום גם על המכתב?

    חיים, 11/10/09 20:25

    יפה מאוד!!

  • 50.

    לכל המתלהמים שרוצים שפייגלן ייפול בשבי

    משכך כאבים, 11/10/09 20:09

    קודם כל, אני בטוח שפייגלין לא ישנה את דעתו גם כשיהיה תחת סכנה, והוא וכל משפחתו יחתמו על העצומה, אם לא חתמו כבר.

    עכשיו, בקשר לשליט: כאשר יש מישהו שמעז ללכת נגד הזרם ולחשוב לעצמו:''אולי לא צריך לשחרר את שליט בתמורה לאלפי מחבלים עם דם על הידיים שיהיו אחראים בצורה ישירה לעשרות אם לא מאות הרוגים בצד שלנו?'' ישר קופצים עליו עם השאלה הנדושה:''ואם זה היה הבן שלך?'' בנוסף לקללות ולנאצות שאותו אינדיבידואל חוטף.

    אז כן, אם מישהו שאני מכיר אישית היה נחטף, בתור אדם פרטי הייתי כמובן רוצה לשחרר אותו בכל מחיר, אבל הייתי מבין את הסכנה הכרוכה בכך, והייתי מוכן לקבל סירוב. בנוסף, אני בטוח שאותו בן אדם היה מבין זאת והיה מעדיף למות לטובת הכלל.

    נחזור לנושא. קודם כל לייחל לחטיפה ו/או מוות של מישהו זה דבר נורא ואיום לעשות, ואני מקווה שתיענשו על כך בהתאם. הנקודה היא שאפשר לשחרר את שליט בתוצאות פחות הרסניות. כרגע הכדור בידיים שלנו, וככל שעובר הזמן, הלחץ גובר. ונחשו מי מרוויח? נכון, חברינו מהגדר. אם במקום לבצע עסקאות שכאלה נעביר את הכדור לחברינו? נגמר לי המקום אז תחשבו לבד איך עושים את זה.

  • 49.

    מצטרף (ל''ת)

    דולפין מרושע, 11/10/09 19:56

  • 48.

    יוזמה מבורכת של פייגלין! אין שום סיבה שבגלל חייל אחד, מדינה שלמה תשלם

    מירום גולן, 11/10/09 19:50

    בדמה. החיילים, עם כל הצער שבדבר- נשלחו על מנת להגן בדמם עלינו, ולא להיפך!!!

  • 47.

    פייגלין, המנהיג הבא של ישראל!

    דודפם, 11/10/09 19:19

    אנחנו זקוקים כיום למנהיגים מסוגו של פייגלין

    • זה לא מנהיג זה בדיחה

      ש, 11/10/09 19:49

      קצת עצוב שזה הדבר הכי טוב שיש לדתיים לאומיים להציע.

      אם תקראו פעם את המאמרים שהוא כותב מנקודת מבט ביקורתית ולא מנקודת מבט של שטוף מוח מתלהב שסוף כל סוף שומע את מה שהוא רוצה לשמוע, אז תגלו שאין הרבה יותר במילים שלו מלהטוטי מילים ויומרה של עומק.
      בפוסט הספציפי הזה זה פחות בולט, אבל בכל הפוסטים שקראתי של פייגלין יש חוסר קוהרנטיות בין הפסקאות, עובדות לא מדוייקות וחצאי שמועות שעליהן הוא בונה את המסקנות שלו, והכל מצופה בשכבה עבה של דמגוגיה ומילים גבוהות (גם כשאין בהם צורך). נראה לי שפייגלין פשוט מזלזל בקוראים שלו ומניח שהם לא יתעמקו מספיק בטקסט כדי לראות את הפגמים שלו, אין לי הסבר אחר ללמה הוא מפרסם טורים כאלו באופן עקבי.

      אם זה מה שעושה לכם את זה אז תהנו, אבל אל תשלו את עצמכם שמדובר בעילוי נדיר או במנהיג הבא של מדינת ישראל. פובלציסט יצירתי במקצת, לא יותר מזה.

      • למה שמאל חייב לשנוא את הדת? למה השמאל שונא את הזהות היהודית שלנו? (ל''ת)

        השמאל שונא את השונה. זו שינאה מעוורת וממיתה., 11/10/09 20:05

      • מר סטודנט במכינה לפילוסופיה באוניברסיטת לטביה...

        דולפין מרושע, 11/10/09 20:14

        מכל הלוליינות המילולית שלך אפשר להבין דבר אחד:
        הנך פסיאודו אינטלקטואל שהטיעונים האיפיריים שלך מבוססים על חיפוש רנדומלי באנציקלופדיה של פילוסופיה ולא מבין את מה שהוא עצמו כתב.

        • תקרא יותר לאט

          ש, 12/10/09 00:29

          אני מתנצל בראש שאני לא מוריד את רמת הכתיבה שלי לסטנדרט המקובל בטוקבקים, באופן אישי אני חושב שאם אני אסתפק בשלוש משפטים, אכניס כמה שגיאות כתיב והרבה סימני קריאה ושאלה, זה אולי יגרום לתגובה להיראות יותר ידידותית לטוקבקיסט המצוי, אבל אני לא מאמין שזה יעביר את המסר בצורה טובה יותר.

          וכדאי שתקרא את התגובה שלך פעם נוספת לפני שאתה מאשים אחרים בגיבוב שטויות רנדומליות.

          • שלוש משפטים?! (ל''ת)

            ר.בקצה, 12/10/09 10:50

      • ואתה חושב שאנו מטומטמים ?

        שמאלניותך בעוכריך, 12/10/09 03:50

        קראתי את ספרו של פייגלין מלחמת החלומות שהוא אסופת מאמריו של פייגלין בעתונות ואני מודיע לך אדוני השחצן, שהמאמרים כתובים בצורה נבונה, ללא שום כחל ושרק ועשויים לשכנע כל בר דעת אובייקטיבי, שאיננו נעול על שמאלניות.

  • 46.

    אין בעייה פייגלין! לא ננהל משא ומתן..מתי אתה הולך?? (ל''ת)

    דוד, 11/10/09 18:22

    • דוד אתה עם הארץ! (ל''ת)

      גמליאל ח.ליכוד, 11/10/09 19:58

    • בור ועם הארץ ובעיקר ילדותי להחריד (ל''ת)

      לא ליכוד ממש לא, 11/10/09 23:13

  • 45.

    פיגלין גורר את עצמו לעיסוק בשטויות.הבעיה האמיתית של ישראל = (ל''ת)

    2000000החרדים והשסניקים+1500000ערבים=הסכנה האמיתית, 11/10/09 17:54

    • ל45 מה אתה מערבב מחת בשחת תמשיך לישון! (ל''ת)

      גמליאל ח.ליכוד, 11/10/09 19:59

    • ומה אתה ואלה שבקושי השיגו 3 מנדטים מתכננים לעשות נגדם? (ל''ת)

      שגיב א., 11/10/09 23:15

  • 44.

    פייגלין חזק כרגיל! (ל''ת)

    דודוד, 11/10/09 17:53

  • 43.

    גם אני מצטרף למכתב (ל''ת)

    רב''ט אלי ברק, 11/10/09 17:52

  • 42.

    כל הכבוד למשה פייגלין!!!!! (ל''ת)

    שירן, 11/10/09 17:40

  • 41.

    איך אפשר להשוות בין פולארד לבין שליט?

    יואב, 11/10/09 17:39

    עם כל הכבוד לפולארד, מדובר באדם שבגד במדינה שלו תמורת בצע כסף (אם הוא פעל רק ממניעים ציוניים, מה גרם לו להציע את מרכולתו לסינים?). פולארד לא עשה שירות לעם היהודי, אלא רק חיזק עלילות דוגמת דרייפוס - שהיהודי לא יכול להיות אזרח נאמן. אני מבין לחלוטין את ההתעקשות האמריקאית להחזיק אותו מאחורי סורג ובריח, פולארד הוא בוגד במדינה שלהם, זה חוצפה מצידנו לחשוב שהם ישחררו אותו כדי לרצות אותנו, הוא אזרח אמריקאי לפני שהוא יהודי.

    לעומת זאת שליט הוא חייל צעיר שגוייס על פי חוק בימים שרבים לא מתגייסים, לא עבור משכורת ולא עבור תהילה, ובתוקף תפקידו נפל בשבי רק בגלל שהוא היה חייל בצבא ההגנה לישראל.

    שני המקרים האלו שונים לחלוטין, המקום היחיד שבו ניתן לערוך בינהם השוואה זה במוחו הקודח של פייגלין, שם הכל מתעקם ומאבד פרופורציות ואחיזה במציאות.

    • בודאי שפולארד נשלח ע''י ישראל ולא למען בצע כסף. כנס.

      אלי, 11/10/09 18:01

      השמועה שהוא רצה למכור את מרכולתו לסינים פשוט אינה נכונה.
      הוא הציע מיזמתו לישראל לקבל חומר מודיעני שארה''ב התחייבה להעביר לישראל ולא העבירה.
      החומר המודיעני היה קשור ליכולות הצבאיות של עיראק לפני מלחמת המפרץ - חומר מודיעני חשוב ממדרגה ראשונה עבור ישראל.
      פולארד מעולם לא קיבל כסף, הוא נבגד, ורק אחרי יותר מעשר שנים של ישיבה בכלא הוכר כסוכן ישראלי - בלחץ בג''ץ.

      כל השמועות לגבי פולארד, שעבד למען בצע כסף וכדומה, או שבמעשיו הוא פועל נגד שחרורו, מופצים ע''י גורמי ממשל ישראלים שפשוט לא רוצים להסתבך עם ארה''ב ומעדיפים למצוא שעיר לעזאזל.
      ועוד איזה שעיר... אדם שמסר את נפשו וחייו במודע למען עם ישראל, שכתב במכתב לרב בארה''ב לפני כמה שנים ''הייתי חוזר שנית על מעשיי... כיצד יכולתי לראות מאות אלפי ישראלים שימותו בגלל פחדנותי?...''.

      גיבור אמיתי.
      הלוואי שנלמד ממנו כולנו.
      ערב טוב.

    • המוח שלך מעוות

      אלון, 11/10/09 18:10

      על פי הקריטריונים שלך פולארד ראוי לשחרור יותר מגלעד שליט.
      אם שליט התגייס ע''פ חוק כשמעטים מתגייסים אז פולארד התגייס ללא שום חוק שדרש זאת ממנו.

      תהילה זה הדבר האחרון שמרגל מחפש כי המצב היחידי שמישהו ידע שהוא עשה את מה שעשה זה אם הוא יתפס מה שלא נראה לי שפולארד ממש רצה.

      והסיכון (הסתברותית) שפולארד לקח על עצמו היה גדול פי כמה מזה שגלעד שליט לקח על עצמו - נראה לי שדי ברור שהסיכוי שתחזור בשלום הביתה כמרגל קטן מהסיכוי בתור שריונר.

      אז תפסיק לבלבל את הביצים שזה לא אותו דבר!

      מה שכן אני לא יודע מה ישראל יכולה לעשות על מנת לשחרר את פולארד, אני משער שארה''ב כפרנציפ לא מוכנים להתגמש אפילו קצת מאחר ובכל זאת אנחנו ידידים וריגלנו אצלהם (למרות שמן הסתם זה המצב בין כל מדינה ומדינה) וכן זה חלק מהסיכונים שמרגל לוקח על עצמו.

      ובאותה מידה גם את שליט אסור לשחרר תמורת מאות מחבלים, אפילו עם הקלטת החדשה.

      האופציה הריאלית היחידה כנראה, היא לבצע את העיסקה אך רק לאחר העברת חוק ששליט יוחרג ממנו שיקבע כי פדיון חטופים יבוצע אך ורק ראש בראש אחד תמורת אחד ושינוי החוק ידרוש רוב מיוחס. כך יוכלו למנוע את המשך הפארסה.

      • צריך את שניהם לשחרר. עם הנהגה בריאת שכל יותר קל במקרה של שליט.........

        אלי.ץ, 11/10/09 19:30

        וגם בעינינו של יהונתן פולארד מתנהגות ממשלות ישראל כמו מנהיגי קהילות בגולה, ביראה והבכנעה לשליט האמיתי, ולא כמו ממשלת העם היהודי החופשי בארצו (האם המילים ''עוד לא אבדה תקוותינו'' שבהמנון עדיין תקיפות). ממשלות ישראל מזמן הפסיקו להתנהג כממשלות ריבוניות של העם היהודי. ממשלה בריאה שעשרות אלפי חייליה ואזרחיה מסרו את נפשם אל מול אוייב אכזר וחסר לב, צריכה ויכולה להכריע את חבורות המרצחים, שיהיו החמאס, חיזבאללה, הפתח, איראן או כל גורם מאיים אחר, ללא חשש מבית משפט זה או אחר. הגויים התרגלו מזמן שמתחשבים בדעתם לכן מצבינו הוא בכירע. ולסיום אין שום הבדל בין שני השבויים, שליט, ופולארד.

    • בוא אני אסביר לך משהו

      משכך כאבים, 11/10/09 18:11

      עצם העובדה שאתה חי פה היום, אתה צריך להודות לפולארד על כך.
      שנית, פולארד לא עשה את מה שהוא עשה עבור כסף ותהילה. הוא העביר מידע לישראל שהיה צריך להיות מועבר בכל מקרה בעקבות הסכם שיתוף מידע שהיה עם ישראל וארה''ב.
      וגם אם נניח שפולארד בגד במדינה שלו, העונש המירבי בארה''ב על ריגול לטובת מדינה ידידותית (בתקווה שאנחנו אכן כאלה) הוא 2 עד 4 שנים.
      האמריקאים לא מתעקשים להחזיק אותו מאחורי סורג ובריח. עובדה שכמה פעמים הוא כמעט וקיבל חנינה, אבל אז ברגע האחרון שחררו מישהו אחר במקומו באופן מפתיע. יש אומרים שלאפ-בי-איי הייתה יד בעניין.

      הנקודה היא שפולארד יושב בכלא דווקא בגלל הישראלים. ישראל מעולם לא ביקשה בצורה רשמית את שחרורו. וניתן לומר אפילו שישראל מתעקשת להשאירו בכלא.

      אבל אני מסכים איתך שיש כמה הבדלים בין פולארד לשליט.
      ראשית, פולארד לא מוחזק בשבי אצל ארגון טרור ושיחרורו בדרך המוצעת כיום אינו מסכן את בטחון המדינה.
      שנית, אם היינו משקיעים עשירית מהמאמץ שהשקענו לשחרור שליט בפולארד, הוא מזמן כבר היה בן אדם חופשי.

      נכון שגלעד חייל בצבא, אבל המנהיגים צריכים לחשוב על טובת המדינה ולא על טובתו של יחיד.

    • רק פולארד עבד תמורת כסף?

      משה, עורך-דין, 11/10/09 19:39

      האם רק פולארד עבד תמורת ''בצע כסף'', כלומר תמורת שכר?. זוהי ראיית העניין מזווית מוזרה ביותר. כל העוסקים דרך קבע בענייני הביטחון הלאומי שלנו, אינם עושים זאת בהתנדבות וללא קבלת תמורה. הרמטכ''ל, אלופי צה''ל ורבבות משרתי הקבע, עובדי ה''מוסד'' ושב''כ, השוטרים במשטרת ישראל וכלל עובדי המדינה - כול-כולם מקבלים שכר עבור עבודתם. אנשי צה''ל, המוסד ושב''כ מקבלים משכורות נאות ביותר, הרבה יותר משאר עובדי המדינה וגם מהשוטרים, הם זכאים לפרישה מוקדמת בגיל צעיר מאוד המאפשר להם לעסוק בקריירה נוספת - בעודם מקבלים את הפנסיה ממקום שירותם - ותנאי הפנסיה שלהם מעוררי קנאה.

      כמובן, הם ''שופכים דמם למען הביטחון'' (בפועל רק מעטים מאוד ביניהם עושים זאת), אך כך בדיוק אפשר לתאר גם את פולארד.

      אל לנו לעשות עבור אמריקה את חשבון ''בגידתו'' של פולארד, שכן הוא ריגל שם למען ישראל, והעביר אלינו מידע חיוני ביותר ש''ידידתנו'' ארה''ב סירבה להעביר.

      מובן מאליו שפולארד ביקש וקיבל כסף עבורא שירותו. האם המגיב יואב מוכן לסכן את חייו ואת חירותו רק עבור מילים יפות?.

      משה פייגלין צודק בכל אות שכתב.

  • 40.

    כאילו שהחמאס יקח אותך. יש להם מספיק צרות (ל''ת)

    ישראלי שפוי, 11/10/09 17:34

  • 39.

    כמה הצעות לשיפור למר פייגלין

    מוטי, 11/10/09 17:15

    1. להצהיר שלא ינוהל עליך משא ומתן בזמן שאינך בסיכון, זה קצת מגוחך. זה כמו שמתושלח יצהיר בדמי ימיו שהוא מוותר על תרופות מאריכות חיים.
    אני מציע שתצהיר אתה ושותפיך על בניכם שמשרתים בצה''ל את ההצהרה הזו ואנא צרפו חתימת האמהות.

    2. הקשר בין פולארד לכך שלא שוחררו חיילים חיים הוא מופרך מהסיבה הפשוטה שלא היו מאז כליאתו חיילים חיים בשבי ובכל מקרה, במקרה שליט מדובר על חייל חי.

    3. מאחר וכל ההשוואה בין פולארד לשליט היא מופרכת, אתה צריך להציע מה עלינו לעשות לשחרור פולארד.
    אני מציע לשלוח את היחידה לכלאו בארה''ב ולשחררו ואם אי אפשר, לעשות מצור על ארה''ב ולמנוע מהם חשמל, מיים וכל יתר הבלה בלה.
    אולי אפשר לחטוף את אובאמה ואת ראשי סוכנות המודיעין האמריקאים שמונעים את שחרורו.

    • נו באמת... כאילו אין מה לעשות בעניין פולארד.. אולי נבקש מארה''ב לשחררו?

      אלי, 11/10/09 18:10

      הרי ב2003 חתמו 103 חכי''ם על עצומה לשחרור פולארד, ונתנו את העצומה לרה''מ שרון על מנת שיתן אותו לנשיא בוש.
      מה שקרה הוא שמרוב לחץ ועבודה, שרון פשוט שכח לתת את העצומה...
      היחיד שדרש לקבל את פולארד הוא נתניהו, ב1996, שהתנה את חתימת הסכם וואי בשחרור פולארד, וברגע האחרון השחרור נמנע.
      אם ישראל היתה מבקשת קצת יותר, ואולי אפילו מציבה טיפ טיפה תנאים לפגישות והסכמים - פולארד היה מזמן בבית.

      הידעתם שמדינת ישראל שכרה עבור פולארד עו''ד לבנוני (!), ש''שכח'' לתבוע ערעור במשפטו, למרות גזר הדין הלא הגיוני בעליל - מאסר עולם לאחר שהנאשם הודה בעיסקת טיעון בעבירה של סיוע למדינה ידידותית. אפילו מרגלים שריגלו לטובת ברית המועצות ולא עשו עסקת טיעון כבר שוחררו מזמן.
      יש כאן ניסיון של ארה''ב להעמיד את ישראל במקום ולומר: ''לנו אתם לא תשימו מרגלים'', ועל זה פולארד חוטף.

      כל מי שאומר ''אין מה לעשות בעניין פולארד'', שישאל את עצמו האם אנחנו מסכימים לשחרר 100 מחבלים עם דם על הידיים עבורו.
      אם אתם מוכנים - אז בפעם הבאה שהאמריקאים דורשים לשחרר מחבלים לכבוד יום ההולדת ה66 וחצי של אבו מאזן, נתנה את השחרור בשחרור פולארד.
      די!!!

      • נו באמת... כאילו זה לא נעשה

        מוטי, 11/10/09 19:57

        כל ראשי ממשלות ישראל מאז רבין ב-1995 ביקשו את שחרורו שח פולארד באופן פומבי ולאחר שראו שהפומביות רק הזיקה, עשו זאת באופן חשאי.
        המכתב שאתה מדבר נחתם על ידי 112 ח''כים אם אינני טועה ושרון לא העביר אותו לבוש כי חשב שזה רק יזיק.
        בכל מקרה, את המכתב הזה היה אפשר להעביר בעוד אלף דרכים וההטפלות לשרון במקרה זה, היא סילוף עלוב של המציאות.
        כנ''ל הטענות שלך לקונספירציה לכאורה, עם העו''ד הלבנוני.

        כל ההשוואה בין חייל שבוי בידי ארגון טרור לבין מרגל שכלוא במדינה ידידותית שהיא במקרה המעצמה מס. 1 בעולם הוא מופרך ודמגוגי.

        • חביבי אתה לא מכיר את העובדות

          נתן, 11/10/09 22:45

          בכל הקשור למאמץ ממשלות ישראל - לך תעשה חיפוש פשוט בגוגל. אני מבטיח לך שלא תמצא שום בקשה. נתניהו היה היחיד שביקש, ואם אני לא טועה, גם זה לא היה באופן רשמי. למרות שבזה אני לא בטוח.

          הממשלה אוהבת לטעון שהם פועלים באופן חשאי. הרי זה בולשיט. למה לפעול באופן חשאי? למה אי אפשר לבקש את שחרורו? ראש הCIA לשעבר אמר שיש כבר לשחררו. האם ראש ממשלת ישראל לא יכול לעשות זאת? אתה חייב להתעמק יותר בעובדות ידידי. אני מצטער לבשר לך, אבל בעניין זה איננו תמימים ופולארד הוא הגיבור של עם ישראל בסיפור הזה.

    • כמה הצעות לשיפור למר מוטי

      משכך כאבים, 11/10/09 18:25

      קודם כל, אתה בור במקרה הטוב, ודמגוג ומסית במקרה הרע.

      1. אני בטוח שפייגלין יעשה בדיוק את כל מה שאתה אומר, אם הוא עדיין לא עשה. אני בטוח שדעתו לא תשתנה גם כשהוא יהיה בסכנה כזו או אחרת

      2. לא היו חיילים בשבי? בוא נראה: רון ארד, גיא חבר, מג'די חלבי. שלושתם נעלמו אחרי שפולארד נכלא ואנן לא יודעים מה קרה להם.
      בנוסף לכך קיבלנו חזרה חלקי גופות ב-1998, 2004 וב-2008 בתמורה לשחרור של ארכי-מחבלים. ייתכן כי חלק מהחיילים שהחזרנו את גופותיהם היו בחיים בזמן שנתפסו, אבל הערבים יודעים שהם יקבלו את מבוקשם גם עבור גופה, אז למה לטרוח להחזיק אותם בחיים?

      3. הגבתי למגיב מעליך מה דעתי על פולארד ושליט (מקווה שלא צנזרו אותי).
      תתפלא, אבל לא צריך להכריז מלחמה על ארה''ב. אתה יודע כמה פעמים ישראל הגישה בקשה רשמית לשחרור פולארד? 0 פעמים. ואם זה היה תלוי באמריקאים, הם היו משחררים אותו אם ישראל הייתה לפחות רומזת שהיא רוצה את שחרורו. אבל כנראה שלחלקינו לא משתלם להחזיר את פולארד, אנחנו פשוט שותקים ומשאירים אותו שם.

      • שני אקמול למשכך הכאבים

        מוטי, 11/10/09 22:59

        לגבי הבור והדמגוג, תיכף נבדוק ולגבי המסית, כנגד מי אני מסית?
        נראה לי שפשוט אתה מוסת.

        1. אם יעשה מה שאמרתי אז טוב, העובדה שלא רמר זאת היא עובדה וה''התנדבות'' שלו כאשר הוא לא בסיכון היא עלובה ופאטתית.

        2. גיא חבר ומג'די חלבי הם לא בדיוק חיילים בשבי אלא חיילים נעדרים ומעולם לא היה עליהם משא ומתן מן הטעם הפשוט שאיש (למעט ארגונים קקיוניים שאף אחד לא לוקח ברצינות) לא טען שהם בידיהם. כנראה שהם מתו ולא בידי אויב.
        רון ארד הוא הדוגמא ההפוכה לכל התזה של פייגלין כי כאשר ידענו איפה הוא והיינו יכולים לשחררו ב''מחיר'' קטן פי כמה ממה שהיינו מוכנים היום, לא עשינו זאת ואז הוא הועבר לחיזבאללה ואיראן ולא נודעו עקבותיו.
        ה''מחיר'' ששילמנו על ''חלקי גופות'' היה קטן משמעותית אילו היו אלה חייים חיים וזה ברור לכל בן אדם עם טיפה שכל בין הכתפיים.
        כנראה שלך אין את זה.

        3. קשקוש בלבוש. מרבין ועד אולמרט ונתניהו כיום, כל ראשי ממשלות ישראל ביקשו לשחררו אך האמריקאים לא מוכנים בגלל וטו של כל ראשי מערכות המודיעין שלהם.פייגלין ודומיו מאכילים אתכם בשקר כאילו לא נעשה כלום עד היום וכל שנדרש לשחרר את פולארד זו בקשה רשמית.

  • 38.

    כדאי שתגיבו עניינית, כי לדעתי הוא צודק

    עמרי, 11/10/09 17:09

    כולנו רוצים את גלעד בבית אבל איך אפשר להחזירו אם אין שום לחץ על החמאס? אסירי החמאס לומדים לתארים מתקדמים באוניברסיטיה וממתינים לשחרורם הקרב.

  • 37.

    חחחחח הוא כזה עלוב שפשוט למות מצחוק :) (ל''ת)

    קופיראייטר, 11/10/09 17:08

    • ל 37 שמאלן עלוב ולא רלוואנטי! (ל''ת)

      גמליאל ח.ליכוד, 11/10/09 20:02

      • או העדרה

        מחשבה, 12/10/09 14:32

        התגובה שלך היא מייצג לעומק החשבה שלך? האם כך אתה מתכוון לנמק את דעתך? או שזו אינה דעתך, כיוון שאדם בוגר יכול לנמק את טענתו ולא להגיב כמו ילד שעוד לא למד להכיר את עצמו...

  • 36.

    מנהגי המדינה פחדנים שקרנים (ל''ת)

    אבי, 11/10/09 17:08

  • 35.

    לא בהיותו איש ימין הכלימה אלא בערותו וכסילותו. (ל''ת)

    Vox Ami, 11/10/09 17:05

    • איזו תגובה מנומקת ומרשימה, פרס נובל בדרך אליך.

      אלי, 11/10/09 18:12

      יחד עם אובאמה.

  • 34.

    אל תתהלל, אף אדם שפוי לא ינהל משא ומתן עבורך.

    Vox Ami, 11/10/09 17:04

    ,

  • 33.

    כבר כתבת משהו דומה בשבוע שעבר, תחדש (ל''ת)

    דמגוג זול, 11/10/09 17:01

  • 32.

    נזק

    צרויה נוה, 11/10/09 16:48

    הנזק שאתה גורם לנו, היהדות הדתית כל כך גדול שאם תיפול בשבי ותעלם מכאן יתכן ויהיה אחד פחות שנצטרך להשתקם מנוולותו ולהתאושש קצת כבני אדם וכשומרי מצוות. לך מכאן.

    • חצופה

      יהודי, 11/10/09 17:04

      מי שמך ?
      את חולקת על דעתו, זכותך.
      גם אני לא מסכים עם דבריו בנושאים רבים , ומן הסתם גם לא עם דעתך.
      מכאן ועד דיבור חצוף כזה המרחק גדול.
      אלא אם את/ה צד''רניק/ית שאז הכל ברור.
      לכם מותר...
      אין גבול לחוצפה.

      • אני לא צד''רניקית

        צרויה נוה, 11/10/09 18:04

        והדבר היחיד שברור לי הוא שדבריו של פייגלין כמו גם אישיותו הפוליטית מביאים נזק עצום.

        • גם אם כן

          יהודי, 12/10/09 10:11

          סגנון דיבור מכוער כזה (אני מקוה שאת לא באמת מתכוונת לכך) גורם לנזק כפליים.
          כי מן הסתם יש לא מעטים שחושבים עליך ועל דומיך שאתם גורמים נזק , ואם הם יחליטו שטוב שאת תיפלי בשבי, ובכלל הנורמה תהיה שכל מי שחושב שהשני מביא נזק , טוב שיפול לשבי, המצב יהיה גרוע במיוחד.

          אגב בטח לא שמת לב, שהטיעון שלך שקול לגמרי לזה של שמואל בן ישי, אחרי פינוי חוות פדרמן.
          את בסה''כ הצד השני של אותו מטבע, גם אם בחסות החשיכה של התקשורת והשמאל הישראלית את רואה את עצמך כנאורה והגונה ממנו.
          לידיעתך. (וכן התנצלות תהיה לענ''ד במקום)

          • איזון צידי המטבע

            מחשבה, 12/10/09 14:30

            בדרך כלל נשמעים הרבה קולות בימין לגבי גירושם של כל מיני שמאלנים מהארץ בשל הנזק שהם עושים לעם היהודי הטהור. קריאות אלו עצמן פוגעות בשלמותו של העם.
            את צרויה אני מבין ככזו שמבקשת למתן את המחשבה. הקיצוניות היא אמנם זו שמופיעה בחדשות אך היא גם זו שיכולה להוביל לבעיות החמורות באמת.

    • וואי, איזו תגובה אינטלגנטית (ל''ת)

      צורי נוי, 11/10/09 17:34

    • ל 32 צרויה אתה או את צרה צרורה ליהודים! (ל''ת)

      גמליאל ח.ליכוד, 11/10/09 20:05

      • גמליאל,מסכים איך ב200%! (ל''ת)

        חיים, 12/10/09 01:54

  • 31.

    הסיכוי שהתמהוני המוזר הזה יפול בשבי משול לסיכוי שלי לזכות בפרס נובל

    אני, 11/10/09 16:42

    ובמילים אחרות, אין כל סיכוי שפייגלין יפול בשבי ועל כן הוא כל כך גיבור.

    • צודק רק שהתמהוני הזה הוא גם מסוכן (ל''ת)

      גלי, 11/10/09 17:02

      • ועוד איך מסוכן! אבל לא לנו!

        הוא מסוכן לכל אויבי ישראל, 11/10/09 17:36

        גם חיצוניים וגם פנימיים.הוא היחיד שמסכן את התוכנית שלכם-חיסול מדינה יהודית!

    • נו באמת....

      שלמה, 11/10/09 17:22

      קצת רצינות... פייגלין לא ייפול בשבי כי הם יודעים שלא יצא להם מזה כלום. מקסימום יכולים להתנקש בו... וגם זה לא יעזור לכם, כי להשפיע הוא כבר השפיע... עליי לפחות.

      אם הוא ימות, השפעתו תגדל, כמו שקרה עם כהנא... יש לו הרבה יותר מאמינים מבעבר... את מטרתו הוא השיג.

      יומטוב לאדוני...

    • גם אובאמה חשב שאין לו סיכוי... סתם... (ל''ת)

      אלי, 11/10/09 18:13

    • יש לך סיכוי גדול לזכות בפרס נובל

      משה, עורך-דין, 11/10/09 19:42

      רק אתמול, כששמענו כי אובמה זכה בפרס נובל לשלום בגין דיבורים ריקים וללא מעשים, הוכח כי גם אידיוט גמור עשוי לזכות בפרס.

      הסיכויים שלך הם איפוא גדולים במיוחד.

    • ל31 שמאלנים רדודים כמוך הביאו הרבה אסונות עלינו! (ל''ת)

      גמליאל ח.ליכוד, 11/10/09 20:07

    • אם אובמה זכה (על כלום)

      רותם, 11/10/09 23:23

      כל אחד יכול..
      על-כן, יש סיכוי שפייגלין ייפול בשבי

  • 30.

    בתוך רעש תקשורתי צורמני ומחריש אוזניים.

    קול דממה דקה, 11/10/09 16:28

    אפשר לשמוע קול שפוי, שקט, תקיף, ובוטח.

  • 29.

    אצלך המו''מ יהיה הפוך

    טבעוני, 11/10/09 16:25

    החמאס יאמר שם לא נשחרר מחבלים הם ישחררו אותך.
    ואלוהים עדי, טוב 1000 מחבלים משוחררים מאשר אחד כמוך משוחרר.

    • נראה לי שכדאי שתתחיל לאכול בשר... (ל''ת)

      אבי, 11/10/09 17:22

  • 28.

    לכידות ישראל להצלת שבוי - שווה עשרות דוויזיות מאומנות,,, (ל''ת)

    כפרטים - נינדף ברוח,,,, 11/10/09 16:23

  • 27.

    לא נפקיר אותך .

    לעולם., 11/10/09 16:22

    גלעד שליט.
    ולא יצליחו מניפולציות והצהרות סרק של זה או אחר .
    צהל לעולם לא יפקיר את חייליו בידי מרצחים בשום מחיר.

    • ישראל כבר הפקירה אותו מזמן

      אסף בן דור, 11/10/09 17:13

      ברגע שכבל את עצמו למשפט הב''ל של הצבועים.

    • ואת פולארד? אותו אפשר להפקיר? (ל''ת)

      חיים, 12/10/09 01:56

  • 26.

    זכותך כאדם פרטי להתאבד - חובתי כאזרח להסתכן למען הצלתך,,, (ל''ת)

    כך בנינו את המדינה, רק כך נישרוד מול כל הסכנות, 11/10/09 16:21

    • שטות כזאת עוד לא שמעתי! אסור להסתכן .כנסו..

      חיים, 12/10/09 02:08

      זה כלל ידוע ומפורסם ביהדות(נפסק בגמרא), אם יש מצב של או אני או חבר שלי אז אני קודם.כל זה כמובן במצב של חיים ומוות.קל וחומר אם חברי רוצה בכוונת תחילה להתאבד(מה יעזור שאציל אותו, הרי הוא ינסה להתאבד שוב).
      אך כלל זה כלל לא קשור למה שנאמר לעיל, במכתב של פייגלין, כי לשחרר מחבלים זה אסון. ואפשר להחזיר חטופים דרך ניתוק של המים\\חשמל\\דלק\\מזון\\כסף ואין סוף דברים שאנו נותנים לעזה,באמת(בטון\\גז ועוד ועוד). וכך תושבי עזה יפעילו לחץ על מנהיגי החמאס לשיחררו המיידי של גלעד!

  • 25.

    כל מילה, אמת חצובה בסלע (ל''ת)

    מה שנכון, נכון, 11/10/09 16:08

  • 24.

    מצדי אתה יכול ליפול בשבי

    אדם שפוי, 11/10/09 16:05

    פיגלין ההזוי- מצדי אתה והנהגת המתנחלים ההזויה שגורמת לנו נזק כבר 40 שנה יכולים ליפול בשבי.
    ממשלה שפויה לא תשחרר אף אחד תמורתם , אלא בסתר ליבה תגיד- ''ברוך שפטרנו''

    • מוזר, זה בדיוק מה שאני חושב על שמאלנים (ל''ת)

      משכך כאבים, 11/10/09 16:33

    • אתה אדם שפוי......

      שלומי נתניה, 11/10/09 16:59

      מי שעשה אותך לא שפוי בעליל.

    • אין ספק כי פיזור ההתנחלויות הוא לא לעניין, אבל היא לא גרמה כל נזק...

      זלמנוביץ ישראל, 11/10/09 17:01

      אחרי הפגישות, השיחות, וה''הסכמים'' עומדת עדיו הבעיה המרכזית שבינה לבין ההתנחלויות אין קשר !

      אף מדינה ערבית כולל הרשות הפלסטינית אינם רוצים לקלוט את ה''פליטים'' לתוך שטחן !!!

      מדובר היום על כ 3-4 מליון נפש(שברובה ילדים)שמזה 2 דורות הם לא עושים כלום כל ביום -למעט ילדים... ובקצב הזה תוך 20-30 שנה מספרם עלול להגיע ל 10 מליון...

      במילים אחרות, כל מדינה שתקלוט אותם נידונה לכליה !!! (אולי זו הסיבה שהפלסטינים מתעקשים שדוקא אנחנו נקלוט אותם...)

      מאחר והרשות עומדת בתוקף שהפליטים לא יקלטו בשטח מדינתם החדשה, וריכוזי ההתנחלויות יושבות על כ 2% מהגדה ולא מפריעים לאף אחד, ובקלות אפשר לעשות חילופי שטחים עם המשולש... טוב לנו וטוב להם !

      ולכן, כפי שנאמר בכותרת, יש להעתיק את ההתנחלויות הפזורות לתוך הריכוז הקיים , גם בשביל ההפרדה וגם בשביל בטחונן התושבים בם, וזהו.

    • בדיוק ככה. זה מה שהממשלות עושות - דופקות את המתנחלים.

      אלי, 11/10/09 18:16

      הלאה הדמוקרטיה והיושר והאחווה.
      דפוק את המתנחלים והצל את המדינה.
      הוצא מן החוק ומהשיח הציבורי דעות של אנשים שאינם חושבים כמול ושתורמים יותר ממך, ותוכל לחיות פה עם אנשים כמוך, נחמדים, אשכנזים, חילונים, ותושבי תל אביב.

      ולעזאזל השונים ממני!!!
      אני הדמוקרטיה!!

      רק הציבור הנאור לשלטון!!!

      • האם יכול להיות שאתה קצת ציני?

        מחשבה, 12/10/09 14:23

        עדיף להילחם בכל מי שאפשר מאשר לנסות ולחיות ביחד. כל מיששונא נישהו יאללה קדימה להתאחד ולהילחם בכל מי שנמצא מסביב וגם אחד בשני. ככה כולנו נוכל לחיות בעולם טוב יותר.


        ואולי גם אני (קצת) ציני?...

  • 23.

    קול שפוי ומפוכח בלב המדבר הצחיח של טמטום ורפיסות ישראליים

    איתי, 11/10/09 16:02

    עוד לא שמעתי מנהיג פוליטי אחד שיש לו כיוון כלשהוא עבור העם הזה.

    כאן קראתי לפחות כיוון מנומק (לא לכל הנימוקים אני מסכים) ודרך.

    מתי יהיה לנו גם מנהיג כזה?

  • 22.

    המדינה חייבת לנהל מו''מ למרות דרישתך....

    אילן, 11/10/09 16:00

    כדי להבטיח שלא יחזירו אותך לעולם.

    • ויותר מזה:

      אלעד, 11/10/09 17:51

      לא יאפשרו לו שום קשר עם העולם החיצון!!!!!!!

  • 21.

    בוא נראה אותך אומר את זה על אחד מילדיך (ל''ת)

    נטע, 11/10/09 15:56

    • הוא הרגע אמר את זה על עצמו!

      מה עוד אתה רוצה?, 11/10/09 16:56

      אתה רוצה שיומר את זה על ילדיו?! ואחר כך גם על נכדיו? על ניניו? על אשתו? אולי תבדוק אם יש לו פילגש שיומר זאת גם עליה?

      • האיות זה יאמר (ל''ת)

        נטע, 11/10/09 17:14

    • נטע הבוערה כנסי......

      שלומי נתניה, 11/10/09 17:02

      אילו היו עושים את מה שפייגלין מציע שליט מיזמן היה בבית, הבעיה שבתיי המישפט לא מאפשרים זאת כי זה יעלה בחיי ערבים, הבנת או שנסביר יותר לאט.

  • 20.

    בסדר. אנו מבטיחים לא לפעול לשחרורך אם תיפול בשבי. (ל''ת)

    איך אפשר לסבול ימנים?, 11/10/09 15:56

    • הוא בוודאי מודה לך על איחוליך (ל''ת)

      בלתי נסבל, 11/10/09 16:25

  • 19.

    לא מנהלים מו''מ עם מחבלים

    ארז, 11/10/09 15:48

    זו צריכה להיות המדיניות של מדינת ישראל - לא מנהלים מו''מ עם מחבלים, בשום מצב ועל שום דבר.
    ממחבלים (ומתומכיהם) גובים מחיר, כבד, אכזרי, נוראי, וחסר כל פרופורציות לפשע שביצעו. גולדשטיין חבריו יכולים לצווח ולצרוח כמה שבא להם - תנו להם לנבוח, השיירה של מדינת ישראל תעבור.

  • 18.

    לשמאלנים זה לא ממש משנה. אבל לאנשי הימין, מי מיצג אותכם טוב יותר? (ל''ת)

    פייגלין או קומביניהו, 11/10/09 15:48

    • פייגלין, אבל הוא לא מייצג...

      פנדה , 11/10/09 16:01

      נתניהו שם, והוא מייצג אותנו. עדיף ציפור אחת ביד מה שנקרא (או פרגמטיזם בעברית)

  • 17.

    משימת קודש: מלחמת חורמה בחרדים / ערבים / ערבים / שמאלנים

    התנועה הפוריטאנית | The Puritan Movement, 11/10/09 15:44

    הקבוצות האלו מנוונות ומכלות את כל מה שטוב וכל מה שיכול להיות יותר טוב בעם שלנו.

    • בהצלחה במלחמת החורמה הקדושה במיליוני אנשים... (ל''ת)

      חחח, 12/10/09 13:10

    • בעניין הכיליון

      טוהר המחשבה, 12/10/09 14:18

      מה מכלה יותר, הניסיון לחיות יחד עם כאלה שלא בהכרח חושבים כמוך או היציאה למלחמת חורמה בכל מה ששונה?

  • 16.

    פייגלין - פשוט, ישר וחכם. (ל''ת)

    ביבי מ-פ-ח-ד מפייגלין, 11/10/09 15:40

  • 15.

    נשמח

    יחזקאל מסוארי, 11/10/09 15:39

    מר פייגלין היקר
    נשמח את תסתלק מכאן בכל דרך. אם אתה בוחר ליפול בשבי זו בעיה שלך אבל לא נהסס למלא אחר בקשתך ובקיצור: להשאירך שם.

    • אחמד - איפה למדת עברית כל כך טוב? (ל''ת)

      דולפין מרושע, 11/10/09 19:58

      • החלטת הועדה בעניין תגובה א' לתגובה 15

        נציג ועידת הדולפינים לענייני בני אדם, 12/10/09 14:16

        עקב התחזותך לנציג קהילת הדולפינים, שנופלת בשל חוסר התבונה שפורץ מכתיבתך, אנו דוחים כל קשר אליך ואל הצהרותיך.
        אנא הימנע בעתיד מלנסות ולהשתייך לקהילות בעלות תבונה בכלל, ככל הנראה אין באפשרותך לעמוד בתנאי הקבלה הבסיסיים.

  • 14.

    זו חוכמה גדולה מאוד להיות

    רונן גולדשטיין, 11/10/09 15:36

    ''גיבור על הנייר''. כל מה שכתב פה משה פייגלין,אלו מילים בסלע,אבל (אבל גדול מאוד)
    נראה אותו מיישם רק אחוז אחד ממה שהוא מציע אם וכאשר יהיה בעמדת הנהגה כלשהי.
    עורבא-פרח משה פייגלין.כמו שכתבתי בכותרת-
    אתה נמר אמיתי כשאתה לא ממלא שום אחריות ציבורית, כשתגיע לעמדת השפעה והנהגה ציבורית,חיש קל תהפוך לנמר מנייר.

  • 13.

    אם אתה מבטיח ליפול בשבי

    פודה ומציל, 11/10/09 15:29

    אני מבטיח שאיש לא ידאג לנהל משא ומתן לשחרורך.

  • 12.

    כשהם אומרים ''נעשה הכל כדי לשחרר את שליט'' הם מתכוונים

    אסף בן דור, 11/10/09 15:27

    נעשה את כל מה שגולדסטון יתיר לנו...

  • 11.

    מקווה שמשה פייגלין יחליף מהר את הביבי הזה. (ל''ת)

    ויפה שעה אחת קודם., 11/10/09 15:24

  • 10.

    26 שנה ישראל לא שחררה אפילו חייל שבוי אחד? (ל''ת)

    איזה מין מדינה נהיינו??, 11/10/09 15:23

  • 9.

    גדול פשוט גדול ואמיתי (ל''ת)

    האמת, 11/10/09 15:20

    • למה המכתב לא לביבי, השפן הקטן רץ בבוקר למרכז (ל''ת)

      קטן פשוט קטן, 11/10/09 16:32

  • 8.

    גדול פשוט גדול ואמיתי (ל''ת)

    האמת, 11/10/09 15:19

  • 7.

    פייגלין ממשיך להוביל מול הגל השמאלני העכור

    כרגיל, 11/10/09 15:17

    ''מנהיגי ישראל לא יסכנו עצמם בצווי מעצר בין לאומיים'' וזו אכן שורש הצרה.
    כאשר מנהיג ישראלי מעדיף להקריב חיי אזרחים וחיילים כדי שיוכל לטייל בביטחה בעולם, זה אכן סוף המנהיגות.

    • לא רק פייגלין (ל''ת)

      אקטואליה, 12/10/09 14:04

    • לעצור רגע

      מחשבה, 12/10/09 14:10

      לאחרונה נסע השר ברק ללונדון, אף שהיתה סכנה שייעצר בשל צו מעצר שהוצא נגדו בעקבות מבצע עופרת יצוקה.
      רק תקראו קצת, גם על מי שאתם לא ממש אוהבים ותראו שיש גוונים שונים של אנשים ויש גם בשמאל וגם בימין כאלה שמוכנים לדבוק בעקרונותיהם, אף שיכול להיות שלא בכל מחיר.

      מכל אחד כאן הייתי מבקש לעצור שנייה את ההתלהמות ולנסות לדמיין עצמו במצב בו הוא נרקב בכלא לא ידידותי במיוחד או נמצא במצב בו הוא מייצג מדינה ועלול להעמיד אותה בסכנה בשל פעולה מפעולותיו ולחשוב, שלא מתוך צדקנות, על המחיר שהיה מוכן לשלם.

  • 6.

    פשיסט דמגוג ... פייגלין .. זה מה שאתה .. (ל''ת)

    יוסף, 11/10/09 15:16

    • אני באמת לא מבין למה כל איש שמאל חייב להיות גס רוח אלים ולקלל (ל''ת)

      למה השמאל שלנו כל כך מגעיל ואלים? למה?, 11/10/09 15:22

      • זה לא כולם, כל משפחתי אנשי שמאל ובחיים לא ידברו ככה

        פנדה , 11/10/09 16:23

        גם אנשי השמאל ממשפחתי (וזה כולם חוץ ממני) מבינים את מה שאנחנו טענו כל הזמן - שנפרץ הגבול ואל המחנה שלהם חדרו אלה שבן-גוריון תמיד פחד מהם - האנטיציונים והקומוניסטים. שמחנה ''השלום'' הפך למחנה הטרור, והשמאל הפך למשיחיסט ולא שפוי.

        מפלגת העבודה בהנהגת ברק מובילה קו של ריחוק מהמחנות האלה, ואפילו במרצ יש דיבורים על התנערות מהאנשי בילעין ו''כביסה שחורה'' (רק שאז לא ממש ברור מי יצביע להם). ככל שהציבור נעשה מחוסן יותר לתקשורת וצרכן חכם יותר של מידע, הוא מתרחק מהמחנות המשיחיסטים ופונה אל המחנות הרציונליים המרכזיים. בסוף, בע''ה, יהיו כאן רק שתי מפלגות - ליכוד ועבודה - כמו בכל מדינה דמוקרטית יציבה.

      • זה פשוט - על פי ההגדרה (ל''ת)

        משכך כאבים, 11/10/09 16:30

  • 5.

    מחיר החטיפה: החלפת גלעד שליט ב'גלעד כהן'. מתאים? זו תהיה התוצאה!!!

    החלפת 1 ב2, 11/10/09 15:13

    צריך להבין שהעסקאות הללו יוצרות תמריץ בלתי נלאה, לחטוף חיילים נוספים. תענו בכנות: אם היו מציעים לכם לשחרר את גלעד שליט בתמורה לגלעד כהן, הייתם מסכימים?????

    זה בדיוק מה שקורה! כל אחד יפחד לטייל בהודו ובדא''מ כי הוא יהווה מטרה לחטיפה! פשוט וקל!

  • 4.

    לביבי ממילא אין טעם לשלוח מכתב כזה. הוא ישר יקרוס מרוב פחד. (ל''ת)

    איך נפלנו עם הביבי הזה? איזה מכה?!, 11/10/09 15:09

    • מה אתה קשור? איך הכנסת לפה את ביבי?

      kadpw7, 12/10/09 03:01

      שלי, תפסיקי לכתוב תגובות, אנחנו יודעים שזו את.

  • 3.

    לשחרר בכל מחיר? אז תפסיקו את החשמל לעזה ותשאו במחיר. לא לשחרר רוצחים! (ל''ת)

    ש, 11/10/09 15:09

  • 2.

    שחרור סיטונאי של מחבלים פירושו הפקרת דם יהודי

    אסף בן דור, 11/10/09 15:08

    כל הכבוד על האומץ הציבורי.

  • 1.

    לשלוח מכתב כזה לברק זה כמו לבקש מהאפיפיור להתאסלם. ברק אחראי לחורבננו. (ל''ת)

    כאילו, לברק? הקיבוצניק השמאלני החלול הזה?? איך???, 11/10/09 15:02

    • שפשף העיניים

      דורון, 11/10/09 15:34

      השר היחד בקבינט שמעיז להגיד ''לא בכל מחיר'' הוא ברק.

      אבל למה לתת לעובדות לבלבל אותך?
      קיבוצניק כבר אומר הכל.

      • הבלים. ברק יוותר על הכל, ימסור את הכל (רוצחים, מחבלים הגולן, ירושלים ) (ל''ת)

        ברק יתן הכל 100% מהכל. כי הוא שמאלן., 11/10/09 19:18