• 87.

    מצויין - כך אין סיכוי שיכולתם תשתפר. (ל''ת)

    ציוני, 13/10/09 21:32

  • 86.

    מצויין - כך אין סיכוי שיכולתם תשתפר. (ל''ת)

    ציוני, 13/10/09 21:30

  • 85.

    ''דין מוחמד בסיף''.תורכיה בעידן ארדואן=אירן ! (ל''ת)

    שמאלן לשעבר, 12/10/09 08:00

  • 84.

    לוגיקה ,וכך ירינו לעצנו ברגל .

    אריק ג., 12/10/09 07:36

    - אם רק לא היינו מעלים את יהודי צפון אפריקה בצורה המונית לישראל (רובם טוענים שהיה טוב יותר ב''מגרב'') .
    - אם רק היינו מעלים אותם ,אך מיישבים אותם בחיפה ות''א ולא בעיירות בצפון הנגב .
    - אם החמאס היה יורה צינורות על חולות לא מיושבים .
    תארו לעצמכם ...למי היה אכפת ?
    לא היתה יציקת עופרת .
    לא היינו מסתבכים עם כל העולם ,ובמיוחד עם הטורקים .
    אם רק...

  • 83.

    התקשורת מנהלת את המדינות בעולם !!!...

    התקשורת הטורקית, 12/10/09 07:34

    שוב התקשורת...

    מתברר שלא רק בישראל, התקשורת מנהלת את בתי המשפט,
    התקשורת מנהלת את מדיניות החוץ והפנים,

    ולכן,

    הגיע הזמן, שבמדינה דמוקרטית, התקשורת תהיה כפופה לייצוג הדמוקרטי של אזרחי המדינה.

    לא הגיוני,
    שהתקשורת בישראל, למשל, מיוצגת רק ע''י מפלגת מרצ, שהיא פחות מ- 3% מאזרחי ישראל ???!!!...

    • יתכן ,ועובדה .

      תמשיך לצרוח לשמיים ,לא יעזור לך., 12/10/09 10:23

      אגב ,בפעם הבאה נהיה 2.5% .
      ועדיין נשלוט בתקשורת .

  • 82.

    בעתיד, לזכור שגם אם הקשרים עם טורקיה ישתפרו (ל''ת)

    הכל - בערבון מוגבל, 12/10/09 07:19

  • 81.

    טורקיה לא מתקבלת לאיחוד האירופי, מפלגת השלטון מוסלמית (ל''ת)

    טורקיה משתלבת במרחב, 12/10/09 07:06

  • 80.

    כבר מזמן אמרתי שצריך לקרר את היחסים עם טורקיה

    שמוליק, 12/10/09 07:03

    לא למכור להם נשק, טילים וידע טכנולוגי, לא לנסוע לנפוש שם (יש מקומות הרבה יותר טובים באיזור שרוצים אותנו). לא לעזור להם להכנס לאיחוד האירופי. הם זקוקים לנו הרבה יותר מאשר אנו זקוקים להם ולא מובן מדוע ראשי המדינה מלקקים להם.

  • 79.

    אני ביטלתי את החופשה בטורקיה ואתם ? (ל''ת)

    אריק, 12/10/09 06:23

    • אני קניתי את הביטול שלך בחצי מחיר והזמנתי עוד 12 חבילות לעובדים. (ל''ת)

      חנטריש ., 12/10/09 10:25

  • 78.

    טורקיה לא הודתה בטבח הארמנים ולא החזירה שטח כבוש לסוריה (ל''ת)

    שניהם עשו אתה שלום, 12/10/09 05:31

    • 78: מדינה חזקה לא מצטדקת ולא ''רודפת שלום'' (ל''ת)

      השלום רודף אחריה, 12/10/09 05:54

  • 77.

    ישראל לא ממש צריכה את התרגילים עם הטורקים, ההיפך הוא הנכון. (ל''ת)

    ערן, 12/10/09 02:59

  • 76.

    נחקה לרעידת אדמה הבאה

    בוריס, 12/10/09 02:57

    יש להמנע מלבקר שם-טורקיה בסיס מעולה לטרור במיוחד נגד ישראלים -פיגוע בטורקיה זה רק שאלה של זמן....

  • 75.

    מוגי לב, לא לטוס עם הצבועים האנוכיים הללו!!! (ל''ת)

    יוסי, 12/10/09 00:23

  • 74.

    גנבתי להם ברזים ומגבות לפני 15שנים! (ל''ת)

    תגובה ציונית הולמת, 11/10/09 23:56

  • 73.

    ובתגובה עוד אלפי ישראלים מתיירים באנטוליה (ל''ת)

    תגובה ציונית הולמת, 11/10/09 23:47

  • 72.

    ולא נבקר במדינות שעויינות אותנו?

    מתי כבר נהייה עם עם כבוד, 11/10/09 23:42

    מצרים, תורכיה ודומותיהן שולחות יד שמרוויחה כל כך הרבה מהנהירה הישראלית, בעוד ידן השנייה מכה כל הרמת ראש לנורמליזציה, מלטפת את ראשי החמאס ומצביעה נגדנו בכל החלטה אנטי ישראלית במועצות העולמיות.

    ישראלים יקרים! בואו לא נהייה סמרטוטים! בואו לא נתמוך במי שיורק עלינו, על כבודנו הלאומי ועל עריכנו הבסיסיים.

  • 71.

    תורכים רוצחי שרה גיבורת נילי

    שבץ חלובה, 11/10/09 23:34

    לחסום בכל הכוחות את כניסת תורכיה לאיחוד האירופי. בשביל מה אנחנו צריכים את זה?

  • 70.

    מוסלמים=ג'יהאד. לא חשוב כמה הם מתונים. כבדהו וחשדהו (ל''ת)

    מי שמתעקש להשתלב במרחב - שיתאסלם, 11/10/09 23:12

  • 69.

    אסור לנו לטוס עם מטוסים תורכיים שמשמידים יום יום כפרים כורדיים (ל''ת)

    ביחד עם מאות נשים וילדים., 11/10/09 21:13

  • 68.

    וסמרטוטי ישראל העלובים ממשיכים לזרום ולשכשך בביוב התורכי. (ל''ת)

    בקרוב יתחילו לחטוף אותם וזה לא יזיז לנו., 11/10/09 20:49

  • 67.

    כך צריכה טורקיה להתייחס למדינת כיבוש, כל הכבוד. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל, 11/10/09 20:39

    • נמאס לנו ממך. מה בעצם אתה עושה בארץ? קום ולך (ל''ת)

      don't hit the door on your way out, 11/10/09 22:40

    • רמת-אביב-שייח מונס הרצליה פיתוח-סידני עלי (ל''ת)

      יאלה טוס לאירן כבר.......עזוב אותנו בשקט........, 11/10/09 23:07

    • מה יש לך לומר על שואת הארמנים????????????? (ל''ת)

      אקסטרה -ימין, 11/10/09 23:13

    • סע לטורקיה, שם אין כיבוש אין ארמנים ואין שמאלנים (ל''ת)

      לך לעזאזל ופנה לנו את הצומת, 12/10/09 00:23

    • כפשיסט ערבי אתה בטח מבסוט מהתעללות התורכים בכורדים. (ל''ת)

      מתוסכל שלא יצא לך לזרוק מישהו מהקומה ה12 היום?, 30/10/09 15:49

  • 66.

    העתיד של ישראל - ברית עם הכורדים (ל''ת)

    דן, 11/10/09 20:27

  • 65.

    כל עוד המטוסים לטורקיה מלאים ישראלים - הם ימשיכו לירוק עלינו (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 11/10/09 20:10

  • 64.

    ואת פיקוד העורף שלנו הם יסכימו לקבל , כשתהייה רעידת אדמה ?

    איתי, 11/10/09 19:51

    אני מציע שלא...

  • 63.

    למהירי החלטה : קלאב בטורקיה , זול ומפנק שישכיח מכם את אובדן כבודכם ...

    יודע נפש בהמתו, 11/10/09 19:48

    במחיר כזה - אסור לוותר.

  • 62.

    Turkey, UK, US, EU -- - next?? (ל''ת)

    delusional israelis, 11/10/09 19:43

  • 61.

    לכל מי שבילה הקיץ בטורקיה - תתביישו. (ל''ת)

    ישראל, 11/10/09 17:05

  • 60.

    לצנן יחסים ?,

    חזק הנביא, 11/10/09 16:58

    למספר 54 זה לא קוקה קולה חמה ששמים חתיכת קרח לצינון או קירור .היחסים מצטננים מניה וביה לצערנו הכבדואנו צריכים ''ללמוד עשות נכוחה''

  • 59.

    טורקיה בעקבות אירן

    חזק הנביא, 11/10/09 16:52

    בהמשך לשלי ,שנמצא במכבסת ''שיקולי המערכת'' לקיתי באמנזיה רגעית כך אני מקוה ושכחתי לציין עובדה חשובה שלהלן:ראש ממשלת טורקיה לשעבר הליידי טנסו צילר פנתה ,באחד הביקורים שלה בישראל ,לרבין מנוחתו עדן ובקשה ממנו להפעיל השפעתו על ארה''ב שתעשה למען למנוע מאנקרה להפוך לטהרן על כל המשתמע מכך.

  • 58.

    טורקיה בעקבות אירן

    חזק הנביא, 11/10/09 16:45

    אליבא ד- ואי-נט לפחות המתיחות בין טורקיה לישראל התחילה לפני כמה חושים ,אליבא ד-דובר צה''ל הדחיה לא קשורה לישראל,לידיעת כל הנאיבים וכל אלו שמשחקים את ''בת היענה''המתיחות בין טורקיה לישראל החלה מאז עליתו של החליף המוסלמי אירדוגן לשלטון ,דרך ''עופרת יצוקה'' וועידת דאבוס ,התמרון המשותף של צבאות טורקיה וסוריה ,הנסיון הבלתי פוסק של החליף לתווך בין ישראל וטרקיה שלא לדבר על ההתבטאותו ''ישראל מנהלת מדיניות של טרור ולא רק .תקצר היריעה למנות ולפרט את כל ''אהבתו''של החליף לישראל בניגוד בולט לכל קודמיו 1)טורגות אוזל 2)טנסו צילר 3)נהאד ארם 4)אגוויט ,מנוחתו עדן 5)ומסעוד יילמז.הנ''ל ידיעות שפורסמו במדיה העולמית .צריך להיות נאיבי לחשוב שמאחורי הקלעים לא התנהלו מגעים או אפילו פעולות אנטי ישראליות תחת מדיניותו האיסלמיסטית של החליף שאגב המדינאי היחידי שמיאן לחבוש לראשו כיפה בכניסתו לבית ''יד-לבנים'' הוי נאיבים שכמותכם מה זה אומר זולת ''אהבתו ''ליהודים אותה ינק עוד מחלב אימו,אם ישראל לא תראה הדברים נכוחה ותנסה לצבעם בצבע פחות אדום שלא תופתע אם טורקיה אנקרה תידמה לטהרן.

  • 57.

    כמה נמוך אפשר לרדת: פרבילגיה לטורקים להתאמן עם ישראל ואנו כורעים להם?! (ל''ת)

    התנועה הפוריטאנית | The Puritan Movement, 11/10/09 16:15

  • 56.

    צרפת הכי נמרצת נגד כניסת טורקיה לאיחוד אירופי

    סרקוזי פאריז, 11/10/09 16:07

    צרפת שאתם הישראלים כל כך משמיצים כן צרפת שסייעה מאוד לישראל להיות מעצמה גרעינית , צרפת שהכירה בשואה הארמנית בפרלמנט בפאריז ושמה זין על המחאות של תורכיה כולל ביטול כמה מייזמים בתחום מפעלי רכב עם צרפת בסוף התורכים כמו זונות התקרבולצרפתים וחיפשו דרך לשיתוף פעולה צרפת ישלה כבר את המוסלמים שלה היא לא רוצה בתוך אירופה עוד 90 מיליון תורכים
    תלמדו שלמרות הכל יש לצרפת כבוד

    • ויו לה פרנס ויו לה רפובליק! (ל''ת)

      דה אופסייד, 11/10/09 23:49

  • 55.

    למה אן כבוד לפוליטיקאים באישראל למה? (ל''ת)

    אבשלום, 11/10/09 16:04

  • 54.

    טורקיה - יוק!!!

    זוהר פרייברג, 11/10/09 15:54

    לצנן את היחסים הדפלומטיים עם טורקיה - עכשיו!!!

  • 53.

    תרגיל ללא חיל האויר הישראלי זה לא תרגיל

    ארז, 11/10/09 15:16

    חיל האויר הישראלי הוא הטוב בעולם וכול צבא שלא לחם או התאמן מולו, לא יודע מזה חיל אויר.

    עדיף לנו לא להתאמן עם הטורקים, גם ככה נראה שהם הולכים להיות אוייב שלנו אז עדיף להתחיל להתייחס אליהם בהתאם.

    • Shetuiot bemitz (ל''ת)

      USAF, 11/10/09 19:15

  • 52.

    און דבר בזה איסלאם מודרני

    יצחק, 11/10/09 15:05

    והלוואי שיבינו זאת בארופה ולא יכניסו את התורכים לאיחוד הארופאי

  • 51.

    תמשכיו לנסוע לתורכיה יא קמצנים חסרי כבוד פראיירים. (ל''ת)

    ================================================, 11/10/09 14:43

    • ישראלים

      יהודה, 17/10/09 17:46

      ימכרו עת הכבוד שלהם בעבור נזיד עדשים בושה למדינה שיש לה אזרחים כאלה

  • 50.

    איזה מדינה דפוקה אנחנו !! תחזירו את השגריר לעזאזל !!!!!! (ל''ת)

    תומר, 11/10/09 14:17

  • 49.

    קצת על שמאל וימין

    מישהו מודאג, 11/10/09 14:03

    יש דבר אחד מגוחך במדינה הזאת, במקום לנסות
    למצוא פיתרון לאיומים על אופיה היהודי של המדינה ועל תקופת השהות שלנו כאן אנחנו מתווכחים מי שמאלני מי ימני ומי מרכז. הגיע הזמן שכולם ייפכחו את העיניים שלהם: הרצון של השמאל להקים מדינה פלסטינאית בגבולות הגיוניים לא נובע, לפחות לא אצל רובו, מרצון להיות טוב לב ואוהב הבריות, אלא מרצון לשרוד. תחשבו על זה כך: ככל שנבנות עוד התנחלויות ומאחזים ככה אנחנו מתארבבים עם הפלסטינאים. החוק שחל רק על האנשים ולא על השטח לא יחזיק מעמד הרבה זמן, ובמקדם ובמאוחר תהיה כאן מדינה דו לאומית, שבה לכולם תהיה זכות הצבעה. וזה אומר כמובן: סופה של המדינה היהודית בארץ ישראל. עכשיו, ברור שזה לא יקרה מחר, וגם לא בעוד עשרים שנה, אבל אם נמשיך כמו עכשיו, בלי כל רצון להתקדמות במשא ומתן, היום הזה יגיע. בהתחלה הם ידרשו מדינה דו לאומית, אבל אנחנו לא נסכים, אחר כך יתחילו מהומות מצידם, אנחנו נדכה אותם. בשלב הזה העולם ייתגייס לטובתם, וכעבור זמן לא רב כבר לא תהיה לנו ברירה.

    לכן, ההסכם לא חייב להיות עכשיו, והוא לא חייב להיות דווקא בגבולות שישים ושבע.אבל חייבים להשיג הסכם שתי מדינות.

    • דאג קודם לעברית המאד לקויה שלך, אח''כ תדאג לדברים פחות חשובים (ל''ת)

      מישהו אנאלפבית, 11/10/09 17:36

  • 48.

    יחסי ישראל תורכיה זה לא מה שהיה פעם

    תורכיה, 11/10/09 12:56

    תורכיה רואה בישראל נטע זר בלב האומה הערבית.

    טורכיה היא מדינה מוסלמית.

    ישראל היא מדינה ללא דת וללא שורשים,
    רק עם מעטפות, קומבינות וענים בזבל.

  • 47.

    לא מבין בתרגילים אבל האווירה בטורקיה נגד ישראל וישראלים לא נעימה

    יעקב, 11/10/09 12:53

    אני לא מבין מה משמעות ביטול התרגיל ואני מניח שגם העיתונאים לא ממש יודעים למה זה קשור.

    אבל שהייה קצרה בטורקיה חושפת עוינות גלוייה נגד ישראלים. אני לא מתייחס לשירות בבתי המלון אלא ליחס ברחוב.

    פשוט עויין ולא נעים.

    בינתיים אני לא חוזר לטורקיה.

    • ולמה בכלל נסעת לשם ? זה בא לך בהפתעה ? (ל''ת)

      יצחק ושרה, 11/10/09 19:50

      • קיבל דיל במתנה נו..... (ל''ת)

        כרובית, 12/10/09 01:09

  • 46.

    צריך לנסות להעמיק את היחסים עם יוון.

    מושון, 11/10/09 12:35

    לאחרונה נבחר ראש ממשלה חדש ביוון,שלמד לימודים אקדמאיים בארצות הברית.
    אפשר לנסות לשפר את היחסים עם יוון על חשבון טורקיה-מה אתם אומרים?

    • הצעה טובה. אתה מתואם עם פפנדראו ?

      גריווס, 11/10/09 19:50

      האם אתה מכיר את האינטרסים היוונים במדינות ערב ?

  • 45.

    להכריז מיד על חרם תיירותי על תורכיה (ל''ת)

    החזירו באותו מטבע, 11/10/09 12:10

    • אתה חיי בסרט , לא תראה כמה אנשים עומדים בטור בשדה התעופה בדרך לטורקיה

      אחד שעובד בנתב''ג, 11/10/09 12:42

      ולא הם לא ערבים ישראלים ,אלה ישראלים שהדילים והכסף סינוור אותם.
      אני רואה יום יום אנשים ששירתו איתי במלחמה האחרונה עומדים שם בתור ואומרים שבגלל ש''הכל כלול בהכל'' הם התפתו ויצאו לחגים/חופשה וכדומה.
      אז על איזו גאווה אתם מדברים , אתם חיים בסרט

  • 44.

    רק לחשוב שהטורקים רצו לתווך בינינו לסורים...איזה אסון (ל''ת)

    פטריוט לאומי, 11/10/09 11:59

  • 43.

    אין לכם מושג כמה צריך לברך על כך, לאחר התמרונים האחרונים שנעשו

    lili_lili , 11/10/09 11:57

    בשיתוף טורקיה כל הידע שנרכש מחיה''א הישראלי הועבר ישירות לסוריה בתימרון משותף שקיימו ביחד על בסיס התמרון עם חיל האויר הישראלי, בממשלה זעמו ושר הביטחון רטן, ועתה שוב מנסים לשתף פעולה?מי צריך את זה לעזאזל, כל מדינה אחרת לאחר ההשפלה שטורקיה השפילה ומשפילה את ישראל.

    • אין לך מושג מה קרה אחרי שטורקיה העבירה את כל המידע לסוריה

      צרצר, 11/10/09 17:38

      הסורים התחילו לפחד באמת

  • 42.

    מסוכן לנסוע לטורקיה-היא מעוז הגדול של אל-קאיעדה וחיזבאללה

    prague , 11/10/09 11:54

    כל מי שמתכנן לנסוע לשם בקרוב לוקח סיכון גדול כי בעקבות ביטול השתתפות ישראל בתרגיל הצבאי ניתן בעצם האות והלגיטימציה לארגוני המחבלים לפגוע בישראלים וביהודים. ראו הוזהרתם.

  • 41.

    היפסקנו להיות פטריוטים

    prague , 11/10/09 11:47

    ולכן קל מאד לפגוע בנו. המצב דומה לחולה שנוטל אנטיביוטיקה, וכאשר הוא מפסיק את הטיפול באמצע, הוא נהפך להיות חולה קשה יותר ואז נידבקים אליו כל החיידקים הטורפים ומחסלים אותו. כך גם אנחנו. השינאה העצמית, חוסר הפטריוטיות והרצון רק לקבל מהמדינה בלי לתרום תהפוך אותנו לפגיעים חסרי חוט שידרה ולכן העולם מתבונן בנו ומכה אותנו כל פעם במכה יותר חזקה כדי לבחון את חוסננו, ובחוסר תגובה הם ממשיכים להכות בנו עד שנתמוטט.אם לא נתעשת במהירה ונהפוך להיות עם חזק, סבלני וסובלני, ראשית בין אדם לחברו, למשפחתו ולשכנו, עם כבוד עצמי ובעיקר חכם, הרי שסוף טוב אני לא צופה למדינתנו הקטנה והאהובה. ואם מישהו חושב שהפתרון הוא להגר למדינה אחרת, הוא טועה, כי שוב תשוב ותהייה שואה נוספת, חמורה מהקודמת, ואל יהיה לנו להלין על העולם אלא עלינו בלבד.

    • המדינה בגדה בהורים שלי על כן אני חיה בחוסר אמונה

      הכל מתחיל מלמעלה, 11/10/09 12:14

      במדינה ובערכיה. הורי שהגיעו ציונים ופטריוטים והקימו קיבוצים ונלחמו באנגלים. לעת זיקנה עברו סדרה של השפלות וביזויים שהדף לא יסבול. מדינה שבוגדת באזרחיה לא מדינה שניתן להיות בה אזרח נאמן עם ערכים של אהבת לרעך כמוך למשפחתו ולשכנו. צר לי אם לא ישתנה המאזן בין החמלה לאכזריות אנו לא נהיה ראויים לאהבת האומות.

      • יש הרבה מה לתקן בישראל - זה נכון

        ביזיון, 11/10/09 22:51

        כר פתוח ורחב לשיפורים. בואי נתחיל בשיפור הגאווה העצמית והעלאת הערך העצמי ונפסיק להעניק לטורקים את כספנו עבור ''הכל כלול''. בואי ונגדיר כנמושות ונבלות את מי שנוסע לשם לחופשה. זה צעד קטן בכוון הנכון שיחזיר לך ולרבים אחרים את האמונה.

  • 40.

    רק ברכה !

    אלכס, 11/10/09 11:46

    ממילא הם לא פרטנר שניתן לתת בו אמון או לסמוך עליו.

  • 39.

    שטייניץ הבטיח לפתח את ההי טק הטורקי...בדיחה

    אחד העם, 11/10/09 11:26

    עד כמה אפשר להתחנף...איפה אנשי המקצוע שמתמחים בטורקיה

  • 38.

    התורכים רוצים לימנוע מלחמה בינם לבין סוריה על חשבונה וגבה

    פקק תנועה , 11/10/09 11:24

    של ישראל והעם היהודי ועל חשבון רמת הגולן והכינרת

  • 37.

    Trusting Turky Is A Mistake

    daga, 11/10/09 11:21

    Israel should not trust Turky
    We already seen how a Moslim country can change in a split of a sec. They will be against Israel no mater what

    We should stop searching why and should be careful on what technology we teach them
    otherwise in a year or two that technology will find its way to Iran

    • דאחילק ,קצת אנגלית נכונה לא תזיק.קח קורס חינם במכון ויזנטל באשדוד. (ל''ת)

      נאור חציר, 11/10/09 11:50

      • האנגלית שלו רעה בדיוק כמו העברית שלך, מר דאחילק. (ל''ת)

        חאור נציר, 11/10/09 16:21

  • 36.

    ביטול

    YOSEF N, 11/10/09 11:17

    אני חושב שצריך להפסיק לטורקיה את המפגן האווירי של ''ארקיע'' בחודשי יוני יולי ואוגוסט.

  • 35.

    רק ישראלים חוזרים ומגישים את הלחי השניה.....

    שומרונית, 11/10/09 11:11

    תפסיקו כבר לסוע כמו עדר לקלאבים בתורכיה,
    נכון זה זול אבל יעלה בסופו של דבר ביוקר.
    תחשבו על המצב בו ישנה התקהלות כל כך גדולה של ישראלים לאורך הריביירה התורכית, כל מה שהם צריכים זה מחבלון מוסלמי קטנטן שיעיף אותכם לקיבינימט...........תחשבו על זה.

  • 34.

    אתם חושבים שחרם על טורקיה יעזור? שטות גדולה-

    אריק דורון, 11/10/09 10:58

    לכל המתלהמים כמה עובדות-

    1. טורקיה אמנם בנוייה על תיירות, אבל בניגוד למה שכולם חושבים, התיירות מישראל היא רק כמה אחוזים בודדים מסך התיירים. תהיה פגיעה מסויימת אם ישראלים לא ייסעו (דבר שלא יקרה, כי כי כמו שאנטישמים טוענים לגבי יהודים, המחיר קודם אצלנו לכבוד..)אבל לא גדולה מידי.

    2. רבע מאוכלוסיית העולם היא מוסלמית ובהגדרה עויינת לישראל.

    3. האוכלוסיה המוסלמית היא צעירה ברובה (משפחות מרובות ילדים) כך שהאחוז שלה באוכלוסיה רק הולך ועולה.

    4. אחוז המוסלמים במדינות המערב גדול ונמצא בעליה מתמדת.

    5. הדבר גורם לדעת קהל עויינת את ישראל, ברוב מדינות העולם.

    6. מדינות דרום אמריקה, שונאות את המדינות העשירות במערב, ומתחברות למדינות האיסלאם הקיצוני כמו איראן.

    7. אם נחרים כל מי שעויין את ישראל, מהר מאד נדבר רק עם עצמנו...

    8. ותודה לכל הדתיים/חרדים, שטוענים שאנחנו ''עם סגולה'' ''עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב''. להזכיר לכולם שיהדות היתה הדת המונותאיסטית הראשונה בעולם! אבל כיוון שאנחנו ''אור לגויים'' סירבנו לצרף מאמינים אחרים לדת ''הנעלה'' שלנו. לכן האיסלאם והנצרות שבאו אחרינו, מונות כיום מיליארדים ואנחנו רק מיליונים בודדים...

    9. מי שחושב שאין לנו בעיה, כי ''הקדוש ברוך הוא'' יגן עלינו מכל צרה, שיבושם לו.

    10 מי שלא נוסע להשתטח על קברי צדיקים באומן, יודע שאנחנו בצרה גדולה מאד שרק תגדל!

    • כל כך צודק! כמה מפחיד ועצוב הניתוח שלך... (ל''ת)

      ענת, 11/10/09 11:22

    • מי שמדבר שטויות

      אל תדברי איתי על אריק, 11/10/09 17:54

      כבר שמענו את ההרצאות הטיפשיות האלה איך אנחנו מהווים ''רק'' 7% מהתיירות בטורקיה ולמה חרם ישראלי לא יועיל. שמענו וכמעט השתכנענו עד שראינו את מצעד ההתרפסות של התיירנים ובעלי המלונות הטורקיים בארץ לפני חודשיים שלושה. הורידו מחירים, ''הכל כלול'' ומה לא! רק שנבוא!

      קח את ההרצאה ''המלומדת'' שלך, שלא מבוססת על חצי עובדה ונסה למכור אותה לחמאסניקים. גם הם יצחקו עליך.

    • מה לקחת היום, יא אחמד?. (ל''ת)

      סעיד., 11/10/09 20:52

  • 33.

    גם אני מבטל את טופקאפי אין יותר טורקיה נמאס!!!!! (ל''ת)

    השטיח המעופף, 11/10/09 10:37

  • 32.

    אולי הגיע הזמן - באיחור רב - להכריז כי ממשלת ישראל מזדהה עם העם הארמני

    משה קשה, 11/10/09 10:34

    על רצח העם שהתורכים ערכו בו.
    וכן להכניס לתכנית הלימודים את ספרו של פרנץ וורפל - 40 הימים של מוסה דאג.

  • 31.

    משענת תורכי רצוץ

    מושון, 11/10/09 10:32

    כל הסיפורים על השותף האסטרטגי שךנו בתורכיה ,יגמרו ביום אחד .העולם מתאסלם ,ויחד עם חזרת הרעלה ישראל תמצא עצמה מוחרמת . לפחות לו היינו אומרים בזמן '' היה רצח של העם הארמני ואנחנו מכירים בשואה שלהם ''היינו נראים נקיים בעיני עצמנו ודוגמה לאחרים .לא תמיד עוזר לשים אינטרסים לפני הגינות .

  • 30.

    חשש מאיראן? הבל הבלים. תורכיה שהופכת יותר מוסלמית מנסה לחקות את הדגם

    חד וחלק, 11/10/09 10:29

    המצרי של יחסים עם ישראל.
    מצד אחד לקיים יחסים עם ישראל ולהנות מיתרונות שזה מעניק - ומצד שני לנצל את בדידותה של ישראל באזור ולבעוט בה שוב ושוב בלי שמנהיגי ישראל יגיבו להשפלה השיטתית המתמשכת.
    אם למצרים זה מצליח כל כך טוב - מדוע שלתורכים זה לא יצליח?
    מה גם שהישראלי הטיפש ממשיך למלא את חופי אנטליה ולמלא את כיסי האויב התורכי במטבע קשה.

    • מלה בסלע (ל''ת)

      שקל, 11/10/09 12:43

  • 29.

    די אל תטוסו לטורקיה!!

    ד, 11/10/09 10:06

    עם מפגר אנחנו !!
    טורקיה היא מדינה איסלמית שאין בה חיבה יתרה למדינת ישראל ,היא מונעת אך ורק משיקוליים פיננסיים ואין להם שום מצפון לגבי אף אומה כל שהיא בכדור הארץ!
    הרצון לעשות שלום ביננו לסורים הוא בכדי שלא תהיה מלחמה עם הסורים לגבי מקורות מים.
    כלומר שהסורים ישאבו את הכינרת!
    השיתוף פעולה בכלל איתנו והחיוך הזדוני של הטורקים ,הוא בכדי שטורקיה שלא מגיע לה אפילו להיות שניה אחת באיחוד האירופאי תוכל להשתחל לשם! (נ.ב תודות רבות לישראלים הדפוקים שמבקרים שם בתדירות שנתית)
    השלום עם ארמניה הוא שלום כפוי ונכפה על מדינה קטנה ענייה ששליטיה הבינו שבמלחמה הבאה נגד פנאטים ברוטליים כמו המוסלמיים הטורקים אין לה שמץ של סיכוי ההבנה בכך כל כך עמוקה שהשליטים הארמנים אפילו מוכנים לשכוח מהשואה הארמנית שהיתה בוודאות ללא עוררין!!!
    אה כן איך אפשר שלום עם עם איסלאמי בלי שהם יתאנו לכיבוש! אז כן טורקיה דורשת גם שטחים מארמנייה וזאת למרות שהיא זו שכבשה שטחים עצומים מארמניה !
    אם הארמנים היו עושים לטורקיה מה שעזה עושה לנו לא היו יכולים הארמנים יותר לטעון לשואה שהתרחשה אצליהם כי הם כולם יהוו חלק ממנה.

  • 28.

    למה שלא ינהגו כך

    ההסטוריה, 11/10/09 10:00

    לאחר שנוכחו, כי ''החרם התיירותי'' של הישראלי לא החזיק מים וכי הישראלים הם כלשון הגשש החיוור (במערכון - חתונת הדמים) ''חיידק חסר חוט שידרה'' ונעדרים כל גאוה לאומית ולמי ששכח הממשלה האיסלמית הקודמת בטורקיה בראשות ארבאכאן, נפלה לאחר שפגעה בהכנסות מהתיירות עם סגירת בתי הקאזינו.

  • 27.

    די לתרוצים המקלים. תורכיה תחת ארדואן וגול היא עוינת לנו.

    סוליקו, 11/10/09 09:57

    אנחנו מחפשים להם כל הזמן נקודות זכות...
    נוסעים לבזבז אצלם כסף...

  • 26.

    ביטול השתתפות ח''א בתמרונים משותפים עם תורכיה

    סולי אברם, 11/10/09 09:45

    לא להיות תמימים
    ההחלטה מגיעה מוושינגטון

  • 25.

    להתייחס לטורקיה בהתאם

    אלי, 11/10/09 09:20

    טורקיה הופכת לאט לאט למדינה איסלמית קיצונית ויש להתיחס אליה בהתאם.

  • 24.

    כל הכבוד לטורקים! (ל''ת)

    עומר, 11/10/09 09:12

    • מסכימה! (ל''ת)

      גליה, 11/10/09 09:25

      • את הבנת בכלל למה המגיב התכוון כשענית לו? נראה לי שמתאים לך לחיות בעזה. (ל''ת)

        שמאלניות היא מחלה, 11/10/09 09:35

      • עופו לי מהעיניים (ל''ת)

        אנדלו', 11/10/09 10:13

      • שמתם לב שכל תגובות השמאל בתקופה האחרונה הן ללא תוכן, קצרות וחלולות?

        לא שמאלני לא ימני, 11/10/09 10:24

        פשוט...כי אין להם מה לומר, אז הם רושמים ססמאות חלולות ומנותקות.

    • זה קר אצלנו או שבכל המדינות יש אנשים הזויים שונאים את עצמם ואת מדינתם (ל''ת)

      מה אתם מחפשים כאן בכלל?, 11/10/09 10:00

    • מסכימה! איך? כיף? לא נראה לכם? (ל''ת)

      גליה, 11/10/09 15:40

      • דווקא כן נראה לנו

        א''ק, 11/10/09 21:10

        נראה לנו שאת טיפשה.


        איך? כיף?

        • מויי כיף! (ל''ת)

          גליה, 12/10/09 00:08

  • 23.

    הנפגע העיקרי הוא הצבא הטורקי...

    ארז, 11/10/09 09:11

    והוא, בסופו של דבר, בעל הברית העיקרי - והאמיתי - של ישראלח בטורקיה. יש להפעיל לחץ מתחת לפני השטח על הצבא הטורקי כדי שיפעל כפי שהחוקה הטורקית מאפשרת לו ודורשת ממנו - להגן על הדמוקרטיה הטורקית מפני גורמים איסלאמיים. הם עשו את זה בעבר, הגיע הזמן שיעשו את זה שוב.

  • 22.

    לא רוצים - לא צריך.

    רפניל , 11/10/09 09:10

    בינתיים הם יכולים ללמוד מח''א הישראלי יותר משאנו יכולים ללמוד מהם.
    לתרגילים מסוג זה חשיבות בעיקר אם הם מבוססים על שיתוף פעולה מתמיד ואמין בין המדינות השותפות לתרגיל. כל עוד ארדואן הוא ראש ממשלת טורקיה, ברור כבר מזה זמן, שאסור לישראל לסמוך על מדינה זו. לכן, גם לתרגיל ערך מוגבל.
    כשיתעשתו, הם יודעים היכן למצוא ואתנו.
    בינתיים, כדאי שגם הציבור הישראלי יסביר לטורקיה שיחסים הם דו-צדדיים, או ''היסטוריה''...

  • 21.

    בתגובה ארצות הברית ביטלה את ההשתתפות בתרגיל

    אייל, 11/10/09 09:08

    התורכים נשארו לבד.

  • 20.

    עדיף פראג, בודפסט, קרואטיה....... מטורקיה. (ל''ת)

    :-), 11/10/09 09:06

  • 19.

    בהכל אשמים הישראלים ששברו את החרם עבור נזיד מרק (ל''ת)

    ברק, 11/10/09 09:03

    • עובדים עליהם ב''הכל כלול'' והם מוכנים להתכופף עד עפר. (ל''ת)

      כבודם של הנוסעים לשם נמדד בנזיד מרק ולא יותר., 11/10/09 09:37

      • נכון קוראים לאנשים כאלה ...מלחכי עפר... (ל''ת)

        מלחכי עפר, 11/10/09 11:57

  • 18.

    תפנימו - טורקיה מדינה עויינת לישראל

    אני רק הערה, 11/10/09 08:54

    הגיע הזמן שבישראל יבינו כולם (הממשלה והאזרחים) שטורקיה היא מדינה מוסלמית עויינת. אל תתנו להם לתווך בינינו לבין הערבים והכי חשוב אל תסעו לטורקיה גם כדי לשמור על הכבוד העצמי של ישראל ובעיקר בגלל שב נעשה מסוכן מאד.

  • 17.

    תנו לתורכים האיסלמיסטים לשלם בכיס-רק כך ילמדו

    מיכאל, 11/10/09 08:53

    תורכיה הולכת בצעדי אירן, כל השיגיו של אתאטורק הולכים ונמחקים. בסוף התהליך תשכון לצד אירן השיעית הפונדמנטליסטית, תורכיה הסונית הפונדמנטליסטית וענף היצוא העיקרי שלה יהיה כמו של שכנתה, טרור, אלימות ושנאה. מי שאינו רואה את זה פשוט עיוור.
    אל תפרנסו אותם!

  • 16.

    ארדואן יעשה הכל להשפיל אותנו, בגלל שמדינת ישראל לא

    ישושום ציה , 11/10/09 08:51

    נותנת לו צ'אנס למועמדות לפרס נובל לשלום.
    דפקנו לו את המועמדות, בגלל שאין תוצאות עם סוריה. מה קשה פה להבין?? הכי קטע שבגלל הסכם השלום שנחתם עם הארמנים, מישהו בטורקיה בכ''ז יקבל פרס נובל לשלום, כזה שחתום בדם של מליוני ארמנים. לפני שאתם קונים ''הכל כלול'' באנטליה, זיכרו את מי אתם מפרנסים.

  • 15.

    העיקר שיש לנו שר חוץ חזק

    נמרוד, 11/10/09 08:50

    נו, העיקר שיש לנו שר חוץ חזק. מקווה שעוד יישארו לנו בנות ברית בסוף הקדנציה שלו.

    • מי היתה שרת החוץ הדגולה בזמן עופרת יצוקה לפניה ואחריה? קשקשן שמאלני (ל''ת)

      ושלא יעבדו עליכם, 11/10/09 09:08

    • ברור, ברור...

      ארז, 11/10/09 09:09

      התרגיל הרי בוטל בגלל ליברמן, ולא בגלל ההתבטאויות האנטישמיות של ראש ממשלת טורקיה, עוד בימי מבצע ''עופרת יצוקה'', כשאולמרט היה ראש הממשלה...
      בטח, ברור...

  • 14.

    הטורקים כבר לא צריכים אותנו

    yosiblo , 11/10/09 08:46

    בעבר הם השמשו בנו במסגרת מאמציהם לכיוון אירופה וארצות הברית מול סוריה עיראק והכורדים, היום ישראל כנראה כבר לא נחשבת במשחק הזה ועל כן הפכה לנטל לטורקים שבאופן טיבעי קרובים יותר לערבים. נראה לי שהרומן עם הטורקים נגמר לעת עתה ונשאר רק אינטרס הקלאבים.

  • 13.

    מה ההפתעה? הממשלה האיסלמית כתבה זאת על הקיר עוד לפני שנתיים! (ל''ת)

    אבי, 11/10/09 08:43

  • 12.

    מה נראה לטורקים האילה?!?!?!צריך להוריד להם את האף ומהר

    ==================================================, 11/10/09 08:37

    מי הם חושבים את עצמם?! ולמה אנחנו כל הזמן צריכים לסבול את ההשפלות שלהם למה מי הם??? הם בדיוק כמו סוריה לבנון ואיראן. טורקיה היא מדינה מוסלמית עויינת שתכלס אין לנו מה לחפש איתה , צריך פשוט לנתק את היחסים לצמיתות וככה ללמד אותם לקח שהפעם הם הלכו ''קצת'' רחוק מידי!!!! להחזיר את השגריר לא להתייעצות!! אלא לצמיתות!!! ויפה שעה אחד קודם.

    יש גבול להשפלות שאנחנו צריכים לסבול, ישראל היא לא שק החבטות של אף אחד ואני מקווה שליברמן ישכיל לעשות כך.

    ותפסיקו כבר לנסוע לטורקיה אנשים מה נסגר איתכם איפה הכבוד איפה????? הם שורפים לנו את הדגל עושים לנו תרגילים ואנחנו נזרוק שם אתהכסף שלנו??? באמת אנשים קצת מחשבה.

    ותנו לי לנחש הגורם הבטחוני הוא אהוד ברח חח רק הוא יכול להשמע כל כך מובס.

    ודי לעוות את הדברים תשקורת שמאלנית! דובר צהל אישר שהם רצו לבטל את ההשתתפות ש-ל-נ-ו.

  • 11.

    ורק הישראלי האידיוט ימשיך להשאיר כספו לשונאי עמו. (ל''ת)

    רעמסס, 11/10/09 08:35

    • בדיוק כך (ל''ת)

      רגע, 11/10/09 10:31

    • ...וגם לחלצם מהריסות בתיהם באסונות טבע... (ל''ת)

      ברק, 11/10/09 19:53

  • 10.

    ברוך השם שלא!!!!! טורקיה=איראן=חמאס

    מתי, 11/10/09 08:31

    הטורקים הם בני ברית וידידים קרובים של איראן-חמאס-חיזבוללה -סודן וכל כולרה שתירצו!!!!! אנחנו מלמדים אותם ומוכרים להם ידע ותכנולוגיות והם מעבירים ישר לאיראן!!!!! אז מי צריך אויבים עם יש ידידים כאלה??? צריך להפסיק איתם כל שיתוף פעולה צבאית וכלכלית ועדיף כמה שיותר מהר כי בסופו של דבר הכל יחזור ויהיה נגדנו!!! הבעיה שאנחנו חסרי כבוד ונמשיך לקבל יריקות בפרצוף ונחשוב שזה גשם!!!!!!!!

  • 9.

    חרם (ל''ת)

    lh, 11/10/09 08:30

  • 8.

    בקרוב מאוד

    אסף, 11/10/09 08:27

    צונאמי גדול בטורקיה,,,,

  • 7.

    המטוס בדף הראשי הוא

    ברבי, 11/10/09 08:26

    F16 ולא F15.
    המטוס כאן בכתבה הוא אכן F15.

    • ...

      ...., 11/10/09 09:07

      חכם\\ה את\\ה לא

      • לקחת לי את המילים מהפה...הברבי הזה ממש בובת ברבי...חהחהחהחה! (ל''ת)

        נועה נאד-ארי, 11/10/09 09:34

  • 6.

    טורקיה כבר מזמן לא ידידה שלנו

    החברות לא תחזור לעולם, 11/10/09 08:24

    המורשת של אתאטורק הולכת ונחלשת,בעוד כ10 שנים טורקיה תהפוך למדינה מוסלמית רגילה ומין הסתם היחסים שלנו איתה יהיו בהתאם

  • 5.

    ציטוט

    גלעד, 11/10/09 08:22

    ''מדובר צה''ל נמסר בתגובה: ''התרגיל שתוכנן להתקיים בטורקיה בין ה-12 ל-23 באוקטובר נדחה עד להודעה חדשה. התרגיל, בהשתתפות ארה''ב, איטליה, נאט''ו וישראל מתקיים זה מספר שנים, ומתרגל שיתוף פעולה אווירי בינלאומי. התרגיל נדחה עקב החלטת טורקיה לשנות את הרכב המשתתפים, ולא לאפשר את השתתפות חיל האוויר הישראלי''.''

    איך זה בידיוק ההחלטה לא קשורה לישראל?

    ''עקב החלטת טורקיה לשנות את הרכב המשתתפים, ולא לאפשר את השתתפות חיל האוויר הישראלי''.''''

    תחליט מר דובר צה''ל...

    • הוא איש קבע,למה אתה מצפה.....לא יודע לשקר ולימרוח .... (ל''ת)

      זמיר פלוצובסקי., 11/10/09 09:36

  • 4.

    לבטל מיידית השתתפות של ישראלים בנופשונים בטורקיה! (ל''ת)

    רק ככה הם יבינו, 11/10/09 08:21

  • 3.

    כרגיל, ישראל מדינה תמימה

    מיכל, 11/10/09 08:15

    הרי ברור ש ''ההחלטה לדחות את התרגיל לא קשורה לישראל''...
    כל החיילות האחרים צריכים להתנות את השתתפותם בהשתתפותינו!!!

  • 2.

    so make the dreals with the greeks (ל''ת)

    ilan, 11/10/09 08:14

    • Even better. do it with the Kurds ;-) (ל''ת)

      Helem, 11/10/09 12:36

  • 1.

    בבקשה! תשתפו אותנו!!

    מוש הצפוני, 11/10/09 08:12

    חיל האויר שלנו כל כך נחות ומיושן שאנחנו חייבים להשתתף בתמרון הזה, שנלמד קצת ממעצמה כמו טורקיה!!! בבקשה!!!

    • הם פוחדים מריגול אקטיבי.... צא ולמד. (ל''ת)

      רן פלוצייבסקיץ', 11/10/09 09:38