• 199.

    ברור שיוולדו תינוקות עם מום. הרי רוב הנישואים הם

    שמוליק, 07/02/10 06:49

    בתוך המשפחה

  • 198.

    כן ירבו. (ל''ת)

    עמיר, 29/01/10 11:28

  • 197.

    יופי. אני שמח! (ל''ת)

    שונא חמאסניקים יחייה, 28/01/10 23:24

  • 196.

    הצילום הוא של הליכון מקובל מוכר ידוע וחביב ואינו מכשיר הליכה (ל''ת)

    שראל ישראלי, 28/01/10 21:28

  • 195.

    זה בגלל שבולם שם משתמשים באותם 70 בתולות (ל''ת)

    אחמר, 30/12/09 18:00

  • 194.

    The baby in the picture is sitting in a walker (ל''ת)

    just like all babies do when they learn to walk, 30/12/09 17:43

  • 193.

    זה דווקא מעודד, פחות טרוריסטים בעתיד. הלוואי 100 אחוז (ל''ת)

    עו''ד דויד לדור, 20/10/09 15:59

  • 192.

    זה התוצאה של חתונות בתוך המשפחה- כשבני דודים מתחתנים דור אחרי דור

    reality check, 20/10/09 08:51

    זה התוצאה של חתונות בתוך המשפחה- כשבני דודים מתחתנים דור אחרי דור

  • 191.

    זה בדיוק מה שרציתי להגיד; הרי הם מתחתנים עם האח/האחות של האבא ושל

    דבורה ש. , 15/10/09 15:28

    האמא, וזה נמשך דורות שלמים, כך שהדם לא מתחדש, וכתוצאה מכך נולדים ילדים עם מום!
    ושלא יגידו כי מאז מבצע עופרת יצוקה, יש
    כ-50% ילדים שנולדו עם מום, כי האמת היא שבמצב כזה שמתחתנים עם קרובי משפחה מדרגה ראשונה, תמיד יוולדו ילדים עם מום, לא כולם אך רובם! וזה בדוק!

  • 190.

    תנסו להפסיק להתחתן בתוך המשפחה (ל''ת)

    גלית, 15/10/09 12:33

  • 189.

    הם כאלו מטומטמים

    אברי, 13/10/09 17:25

    איך זרחן יכול לגרום למום גנטי?
    מילא אם היה מדובר באורניום מדולל. אולי הם רשמו תרופות בעייתיות לנשים בהריון?

  • 188.

    תרוץ חדש לבעיות של נישואי קרובים ... גם בזה אנחנו אשמים ... (ל''ת)

    avre10 , 12/10/09 09:50

  • 187.

    המאזדה של הילדה כחולה יותר

    אוהב בקרים שונא (ערבים), 12/10/09 04:48

    הילדה גרה במזבלה למה הם מצפים?

  • 186.

    אילמלא פשעי החמאס צה''ל לא היה נדרש להגיב ולהילחם בחמאס הטרוריסטי! (ל''ת)

    קורןנאוה טבריה=האחראי הבלעדי לפשע=החמאס!!!!, 12/10/09 04:14

  • 185.

    המומים הם מומים גנטים של אספסוף מטורף-אבות ואמאות מפלצות! (ל''ת)

    גימי-יהודי מיהודה, 12/10/09 02:45

  • 184.

    מגיבי הימין ....בולטים כאן ....ברוע וכסילות (ל''ת)

    קל לראות ..., 11/10/09 15:25

  • 183.

    זה בגלל שההורים בני דודים (ל''ת)

    רוני, 11/10/09 14:41

    • כל אבותינו אימותינו .. אברהם יצחק יעקב .. בני.. דודים נשואים .. (ל''ת)

      רבקה .. לאה רחל שרה.., 11/10/09 15:22

  • 182.

    החמאס הוא המום העיקרי ממנו סובלים הפלסטינים. (ל''ת)

    א. נונימי, 11/10/09 14:39

  • 181.

    הילדה בתמונה..נולדה הרבה לפני עופרת יצוקה(10 חודשים) (ל''ת)

    רונן, 11/10/09 13:53

  • 180.

    זה הליכון לצעדים ראשונים..רגיל ודרך אגב מאוד יקר (ל''ת)

    נעה, 11/10/09 13:51

    • יקר? זה בסדר, לא שילמנו על זה (ל''ת)

      אום שהרה, 11/10/09 16:33

  • 179.

    שיסיקו מסקנות

    אבי, 11/10/09 13:35

    ויפסיקו עם השנאה והטרור.

  • 178.

    אן שום הגיון רפואי וגנטי ואנטרופולוגי בתביעה הזו נגד ישראל

    פקק תנועה , 11/10/09 13:22

    זה פשוט לא יתכן שישראל אשמה בשינוי השנים מבחינה רפואית וגנטית של דורות על גבי דורות ומה שקיים בטבע כתוצעה מבעיות רפואיות וגנטיות שמיתמשכות שנים על גבי שנים מבחינה גנטית מתמשכת ההוכחה על קיומם של הרובוזומים מוכיחה טענה זו כנכונה

  • 177.

    מיועד לאוהבי עובדות אבסטרקטיות

    מסה קצרה ., 11/10/09 12:52

    משתלם להשתמש באסטרטגיה של אחיזת עיניים והונאה במיוחד כלפי אנשים עם סממני תרבות אירופית שאפשר למכור להם מוצר בפי שלוש ממחירו לתבל אותו בחום האנושי המזויף והם עוד יגידו תודה וישאירו טיפ,ומי שיסב את תשומת ליבם לעובדות יקבל מתקפה על צרות ראיתו,ואפילו יכונה מרושע.זו דרכו של עולם ויש ערבות הדדית כפויה.ולהרבה מן השמאליים המזועזעים שאלה:כאנשים מתקדמים ובד''כ ובעלי קריירה עם מצפון מפותח ,כמה אנשים רמסתם בכדי להגיע למעמדכם ?מכמה מצבים אנושיים התעלמתם מבלי להגיע למודעות כלשהי אפילו?בצבא בפלוגה לא פעם מצביעי מרץ היו מהמתעללים בערבים ובמי שיכלו .אני אישית ימני ללא מעמד מרשים בחברה חביב בד''כ לכל כולל פלסטינים בשטחים ואף פעם לא קניתי את המחוות הצבועות של אנשי שמאל עם''מצפון מפותח''. עם המעטים שבאמת אותנטיים הסליחה.

  • 176.

    אני דווקא מאמינה להם. (ל''ת)

    שבדית מפגרת., 11/10/09 12:02

  • 175.

    מום שמום. (ל''ת)

    ב.ב.ב., 11/10/09 11:59

  • 174.

    אל דאגה.הם יתפוצצו עם פרוטזה. (ל''ת)

    שירן, 11/10/09 11:55

  • 173.

    מקוה שלא יקום איזה פוץ בישראל ויתנצל על השקרים של הערבים (ל''ת)

    א., 11/10/09 11:13

  • 172.

    המומים בגלל נישואי קרובים...

    ל, 11/10/09 10:29

    תעמולה זולה...מי שמאמין להם מטומטם

    • צודק! (ל''ת)

      סיגל, 11/10/09 13:41

  • 171.

    תושבי עזה וילדיהם=משמשים כלי תעמולה=נ=ישראל=הילדים וההורים משלמים בגדו (ל''ת)

    נ.כהן לא מזיז להם מי מת ומי חי=העיקר=שיהיה בו שימו, 11/10/09 10:13

  • 170.

    אך זה יכול להיות שמאז עופרת יצוקה ותוך כדי הריון בתקופה זו

    פקק תנועה , 11/10/09 09:38

    נולדו ילדים עים מומ ים במיספר רב של ילודים פגועים מבחינה רפואית הנטרופולוגית וגנטית וזמן.. זה פשוט לא הגיוני ולא יתכן מבחינה אנושית רפואית

    • ואייך זה יכול להיות שזברות שמתו בגן החיות בעזה החודש

      תמר, 11/10/09 10:58

      מתו בגלל ''מבצע עופרת יצוקה''

      • תמר עדיף שהמוות יהיה בצד שלהם ישראל גברתי הגיבה רק אחרי 8 שנים (ל''ת)

        יובל ארהב, 11/10/09 11:16

      • אז היה להם פתרון יצירתי כרגיל ..הם צבעו חמורים לזברות..ואספרי נותן לה

        ירח כחול , 11/10/09 11:40

        2 זברות במתנה..דרך אגב בזמן מלחמה נהרגים גם חיות לא רק בני אדם..לא ניראה לי שהחיות
        כול כך רוצות להשאר שם..אתם יודעים איך זה להניות בשבי החמאס

      • הזברות המקוריות של גן החיות בעזה מתו תוך כדי מילכוד גן החיות על ידי

        פקק תנועה , 11/10/09 11:44

        העזתים ועל כך מגיע להם תביה באום שמום על היתאכזרות בבעלי חיים וצביעת חמורים בצבע וסימני זיהוי של בעלי אחרים וזו עשית צחוק וזילזול באיטיליגנציה של תושבי עזה וסביר להניח שהחומרים לא כל כך הבינו שהפכו אותם לזברות למעשה הפכו העזתים את גן החיות שלהם לקרקסוזה באמת לא רציני רק חבל שהחמור לא יודע לדבר

        • בעזה עדיף כבר להיות חמור. (ל''ת)

          אי אה., 11/10/09 12:05

      • הם שחטו אותם ומאשימים את ישראל...מתי תבינו שזו השיטה של

        טקטיקה ערבית, 11/10/09 13:58

        הערבים להאשים כל הזמן את ישראל בכל מה שהם יכולים ....אז לא צריך להתרגש כל פעם מחדש

  • 169.

    מכשיר הליכה?

    מירי, 11/10/09 08:50

    אין ילדים בסביבתכם, או מה? הילדה דוקא נראית נהנית בהליכון זה לתרגול ילדים להליכה דרך משחק.(ד''א לא מומלץ)

  • 168.

    חח וואלה צודק 149

    יציק, 11/10/09 07:50

    תיקראו זה נכון מה שהוא אומר 149

  • 167.

    יותר מדי אבל פחות משנה קודם ... (ל''ת)

    ערבי זה ערבי זה ערבי ..., 11/10/09 07:32

  • 166.

    הם מתחתנים בינהם בני דודים זאת הסיבה העיקרית

    אחות, 11/10/09 06:21

    למומים .אבל תמיד אפשר להאשים את ישראל אין קל מזה

  • 165.

    כן, הם מסתתרים מאחרי נשים וילדים, נוח להם התעמולה שפוגעים באוכלוסייה

    Avi Ecuador, 11/10/09 05:02

    למה הם לא מתרחקים מהאוכלוסייה שלהם ונלחמים בצורה שלא נצטרך לפגוע באוכלוסיה שלהם?
    כשהם יורים הם יורים בכוונת תחילה להרוג אזרחים אצלנו.
    יאללה, לא לעשות חשבון!
    אולטימטום ולא להשאיר זכר מארכאולוגיה כולל האוכלוסייה שתחליט לא לצאת ויוכלו לדרוש בתולות מהחמאס בהמשך.
    יאללה קאסח, נמאס מבני השטן...

  • 164.

    הם מביאים ילדים שיהיו שהידים וירצחו יהודים ושמאלנים

    Avi Ecuador, 11/10/09 04:56

    יונקים מאימותיהם שנאה ליהודים.
    מצלמים ילדים קטנים עם חגורות נפץ ורובים.
    למה להם להביא ילדים בתקופה הזאת? בכדי שיסבלו? בכדי שיקבלו גן עדן אולי לאחר שילמדו לרצוח יהודים?

  • 163.

    חוסיין בספטמבר השחור חסך לשני הצדדים קרבנות וסבל מיותר

    Avi Ecuador, 11/10/09 04:49

    עלה כל הכפרים שלהם והבריח אותם, אמר שהפלסטינים מנסים לפגוע בזרע של מוחמד הקדוש שבית המלוכה שלו שייך, מה יש ישראל לא יכולה להגיד שמנסים לפגוע בעם הקדוש...
    השמאל ''ההומני'' מביא ליותר קרבנות וסבל לשני הצדדים!

  • 162.

    בהודו ובעזה הבוגרים אחראים על מומם של הצעירים. (ל''ת)

    משה, 11/10/09 02:07

  • 161.

    די לכיבוש!

    איתי, 11/10/09 01:44

    הערבים הגיעו לעזה לפני כ-120 שנה, 3500 שנה אחרי שהשטח נמסר לאברהם יצחק ויעקב בהבטחה מהקב''ה.

    יש לסיים את הכיבוש המנוול!

  • 160.

    דווקא חשבתי

    סטודנט, 11/10/09 01:43

    דווקא חשבתי שפצצות גרעין יוצרות מומים??
    בדיוק הפצצות שסוהה ערפת טענה שהשתמשנו נגד ילדים בעזה פצצות של אורניום מדולל
    מילבד העובדה שזה נשק נגד שיריון אולי היא צודקת והילדים הפלסטינים שנפגעו הביאו ילדים------מוזר ומעניין
    (מי שלא הבין זה בציניות)

  • 159.

    הימין רקוב ומגיביו עלובי חיים (ל''ת)

    חחחחחחח, 11/10/09 01:13

    • השמאל הפטאתי לא יודע איך לאכול את העובדה שהם מייצגים 1% העם... (ל''ת)

      פחחחחחח, 11/10/09 02:27

    • כל מי שלא חושב כמוני הוא גולוגולו ושיתבייש (ל''ת)

      רמת הטיעון של השמאל שומרת על יציבות מאז גן שושי, 11/10/09 04:01

    • [159] אז אתה ימין? (ל''ת)

      עמיש, 11/10/09 07:01

  • 158.

    כל אל עטפל מה נולדים היום בעזה , יש להם גאזים.

    ד''ר אל קאסאם חכוותי, 11/10/09 00:46

    זה לא טוב , יעני זה מושקילה כביר .
    יש אפילו כמה מה נולדו בלי שיניים ביל בה שלהם.
    אתם צריכים לתבייש.

  • 157.

    אני יודע שמאז עופרת יצוקה יש המון רעידו אדמה . לעזאזל עם ישראיל.

    סטיבן רוז ועמרא מוסא., 11/10/09 00:41

    להטיל עליהם מיד חרם לאלתר וללא דיחוי.

  • 156.

    אני מציע להפסיק לאלתר כל הכנות לחיסון נגד שפעת החזירים בעזה...

    ג'ימי פשאגרב קארטר, 11/10/09 00:39

    ...עד שהעניין לא ייבדק.
    ישראיל נדרשת שלא להעביר לשם אף חיסון .
    זהו.
    העניין ייבדק ואז נראה מה עושים.

  • 155.

    אתם עושים יעני צחוק , אפל כל הילדות נולדו , יעני , בלי שכים וקולו בנים

    ד''ר מונעים רפא - שיפא, 11/10/09 00:33

    נולדו בלי שכלות.
    זה מסוקן.

  • 154.

    כשאני קורא את כל התגובות הגזעניות

    ג'ורג', 11/10/09 00:15

    אני מתחיל להבין איך חיילים ישראלים מסוגלים להרוג כל כך הרבה נשים וילדים ללא נקיפות מצפון.
    שהרי הם למעשה יורים על קופים, חמורים וכלבים.
    מעניין אם החיילים שטבחו בילדות של הרופא מתל השומר, גם כן חשבו כמו מגיב 147, כך שהם למעשה ירו בחמורים. או אולי כמו 144 הם בעצם הרגו קופים.

    • החיילים הישראלים לא מסוגלים לפגוע בזבוב - שלא לדבר על חמור או כלב (ל''ת)

      לצערי, 11/10/09 07:41

    • ג'ורג',כפאשיסט ערבי שתמך בעברברוצחי נשים וילדים יהודים,אין לדבריך שום (ל''ת)

      ziontrain, 11/10/09 12:15

    • ג'ורג'-אל תבייש את החיות,להם לפחות אין את זכות הבחירה.

      שקרנים ומצדיקי טרור כמוך,גרועים הרבה יותר.., 11/10/09 12:33

      על כך אומר דוד המלך (תהילים ק''כ):
      (ב) יְהֹוָה הַצִּילָה נַפְשִׁי מִשְׂפַת שֶׁקֶר מִלָּשׁוֹן רְמִיָּה:
      (ה) אוֹיָה לִי כִּי גַרְתִּי מֶשֶׁךְ שָׁכַנְתִּי עִם אָהֳלֵי קֵדָר:
      (ז) אַנִי שָׁלוֹם וְכִי אֲדַבֵּר הֵמָּה לַמִּלְחָמָה:

      והמבין יבין..

    • ואיך חילים לא ישראלים ,ללא נקיפות כבר הבנת מזמן?! (ל''ת)

      אבו גורג, 11/10/09 12:56

  • 153.

    ממש לא הבנתם אותו

    אביתמר, 10/10/09 23:59

    עד מבצע עופרת יצוקה 100 אחוז מהתינוקות בעזה נולדו עם מום. מאז המבצע חל שיפור ניכר, וכיום, כבר 50 אחוז נולדים נורמלים ללא מום.

  • 152.

    אולי אם תפסיקו ל*****ן בתוך המשפחה תוולדו עם פחות מומים (ל''ת)

    נמאס מהשקרים הנחשיים שלכם, 10/10/09 23:56

  • 151.

    תגובה שמשקפת את המציאות (ל''ת)

    אביתמר, 10/10/09 23:47

  • 150.

    לידידינו העזתים: וידוי והזהרה

    פרופ' גולדמן, קצין רפואה ראשי (כמעט), 10/10/09 23:37

    אחים יקרים, תושבי עזה.
    עליתם עלינו. אכן, הטלנו עליכם פצצות מסוכנות מאד מאד, שפוגעות בDNA שלכם.

    אנחנו מצטערים ומזהירים:
    ההשפעה שלהם היא לטווח של שלושים שנה לפחות.
    בשלב זה, אנא, הימנעו מהבאת ילדים לעולם.

    תודה.
    ושוב סליחה.

    • אין לנו ידידים בעזה. אל תשלה את עצמך (ל''ת)

      שוקי, 15/10/09 12:35

  • 149.

    עלק יש לחמאס שר בריאות הצחקתם אותי

    אריאל, 10/10/09 23:36

    שקרנים הם בטח עשו בעצמם מום לאותם ילדים שלכעורה הם הממצאים כדי להכפיש את ישראל

  • 148.

    הם יגידו הכל ידוע שהם שקרנים..

    יהודי, 10/10/09 23:23

    מציירים תמונה של מסכנים לאומות העולם אבל רוצחים אחד את השני שם.. פתאח וחמאס מחסלים חופשי אחד את השני ואת האזרחים.. וכל אחד שמחליט שכבוד המשפחה נפגע רוצח את אמא שלו ואחותו..
    ערבים זה ערבים

  • 147.

    חמור התלונן אצל אלוהים למה עשית אותי חמור?

    חמוריקו, 10/10/09 23:14

    אמר לו טוב אני יעשה אותך חמסניק
    אמר לו החמור תשאיר אותי חמור!!!!!!!!!!1

  • 146.

    למרות הכל אפשר לעשות שלום אמיתי עם הערבים השקרנים מלאי הרוע ושנאה (ל''ת)

    הגנבים הרוצחים והזורקים מהגגות, 10/10/09 23:12

  • 145.

    וכמה הרוגים מתאונות רכבת יש להם ? אני אוהב צ'יזבאטים. (ל''ת)

    סובארו מרופא, 10/10/09 23:12

  • 144.

    למחבלים דפוקים נולדים קופיפים דפוקים. (ל''ת)

    ד'ר סוס., 10/10/09 23:03

  • 143.

    למי שרוצה להשכיל,ולהבין את הטענות של הערבים משורשם-כנסו:

    אין על חוכמת התורה., 10/10/09 22:35

    הרמב''ם כתב כבר לפני למעלה משמונה מאות שנים על בני ישמעאל:
    ''כי לא תעמוד אומה יותר אוייבת מישמעאל (עדיין לא ראינו את הכל..) ו כ ז ב י ה ם
    ו ש ק ר ו ת ם למעלה מיכולתינו.. וכל שאנו רודפים שלומם,הם רודפים אחרינו מלחמה''.

    יש לציין כי חוכמת התורה איננה מושתת על חוכמה אנושית,אלא על לימוד התורה שניתנה ע''י הבורא,ובכך ייחודה.
    כל דברי הנביאים מתגשמים לנגד עניינו באופן מדוייק,וכמה עצוב לראות את החינוך ה''נאור'' מתכחש אליהם לגמרי,למרות שלא ניתן היה לחזות אותם דרך חוכמה אנושית בלבד..

    • רמב''ם זה בית חולים שמתמחה בחסרי שכל כרוניים (ל''ת)

      יהודי, 10/10/09 22:42

      • אכן, חסרי שכל כרוניים כמוך יש לנו במדינה יותר מידי, לפני שאתה שופך את

        ציון, התנחלות חיפה , 10/10/09 23:54

        חכמתך, לך ולמד מחכמים ממך, יא אהבל!

    • בור ועם הארץ , תפתח מורה נבוכים אולי תשכיל...

      ballbala , 11/10/09 10:24

      הרמבם העריך מאוד את הפילוסופים הערבים (והיונים) כמו איבן רושד, ואלפרבי, ואת מורה נבוכים כתב בערבית.
      כמו שהוא כותב בעצמו-
      מתוך אגרות הרמב''ם, בעריכת יצחק שילת, עמ' תקנב-תקנד:.
      ''ובכלל אומר לך: אל תתעסק בספרי מלאכת ההגיון אלא במה שחקר אבו נצר אלפאראבי לבדו, כי כל מה שחיבר בכלל, ובפרט 'ספר ההתחלות והנמצאות' שלו - הכל סולת נקיה, ויתכן שיבין וישכיל האדם מדבריו לפי שהוא מופלג בחכמה. וכמו כן אבובכר בן אלצאיג חכם פילוסוף גדול, ודבריו וחיבוריו כולם נכוחים למבין וישרים למוצאי דעת. וספרי אריסטו הם הם השורשים והעיקרים לכל אלו החיבורים של חכמות, ולא יובנו, כמו שזכרנו, אלא בפירושיהם: פרוש אלסכנדר, או תמטיוס או באור אבן רשד....רצוני לאמר: דעת אריסטו תלמידו [של אפלטון] היא תכלית דעת האדם''

  • 142.

    הפלסטינים מתפרעים גם כשאין להם מום. תארו לעצמכם מה יקרה...

    איברהים, 10/10/09 22:24

    ...כשהם יתפרעו עם 3 ידיים או עיניים מאחור...

  • 141.

    טוב שלא נגעו להם בזיתים. אני כל כך מתבייש שכל הדם עולה לי ללחי הכואבת.

    יואל מרשק, 10/10/09 22:19

    היא כואבת עוד מהסטירה של גולדסטון.

  • 140.

    שיפסיקו לעשות את זה עם האחיות שלהם... (ל''ת)

    אירית, 10/10/09 22:18

  • 139.

    יצחק נישא לבת דודתו רבקה ..וישראל נולד מנישואי קרובים (ל''ת)

    לכל האפסים מימין ........, 10/10/09 22:02

    • ואתה ההוכחה. זה קורה באופן רצציבי. (ל''ת)

      גנטיקאי, 10/10/09 22:20

      • גנטיקאי ....לך .. לאופטיקאי .. אוויל ימני ... (ל''ת)

        שמע...., 11/10/09 01:14

  • 138.

    אברהם אבינו נישא לאחותו למחצה.. יעקב לבת דוד שלו ... (ל''ת)

    ישראל מנישואי קרובים נולד..., 10/10/09 21:59

    • זה מצער. לכן יש לך כרומוזום עודף. בכל דור יש כמות מסוימת של נפגעים. (ל''ת)

      גנטיקאי, 10/10/09 22:21

  • 137.

    מעניין מה צה''ל לא עשה שם?

    דנה.ג. הלוחמת בצביעות, 10/10/09 21:19

    במשך כל אותן שנים בהם נורו טילים על ערים וישובים ישראלים ישב צה''ל ושתק וזה לא פשע? מי יכתוב דוח חקירה על כך שהופקרו תושבים של מדינה ריבונית לחסדיהם של טרוריסטים לנפשם ?

    • לא בא לנו. יש לך צבא אחר? (ל''ת)

      צבעי בחאקי, 10/10/09 22:44

      • אז מי צריך אתכם?

        דנה.ג. הלוחמת בצביעות, 10/10/09 23:08

        העניין הוא שאתם לא מחליטים לבד, אתם גוף מבצע, בגלל זה צריך לחקור את כל מוסדות השלטון ובייחוד את הרשות המבצעת שהיא הממשלה .

        • את צריכה אותנו , אבל את מטומטמת מכדי להבין זאת... (ל''ת)

          סמ''ר איזמרגד נופך, 10/10/09 23:40

  • 136.

    שמטרתם בין השאר להשניא את השמאל. אני שמאל נדהם משקרנות הערבים

    78 אינו שמאל. מתי תבינו שכותבים פה מחבלים, 10/10/09 21:18

    ולא יועיל ל78 המחבל ודומיו לכתוב שאני ימין, כי אני שמאל (סוציליסט).

  • 135.

    עם כול הזרחן שיש בחלב גם בישראל היה צריך להיות מומים רבים. (ל''ת)

    לאור כמויות השתייה של חלב..., 10/10/09 21:12

    • מגיבי הימין מוגבלי המוח = בעלי מומים . (ל''ת)

      נו מה........, 10/10/09 22:00

      • מגיבי השמאל הם...... (ל''ת)

        הפוך גוטה הפוך, 10/10/09 22:21

  • 134.

    כל זה בשביל לקבל עוד תקציבים מהא''ום

    אתם תמימים, 10/10/09 21:09

    הם גם ביקשו מהעמותה העולמית להגנת האישה
    לפצות אותם על כל נשותיהן כרותות הדגדגן
    (מנהג הח'יטאן הם קוראים לזה)

    • לגבי כסף אני לא יודע. צריך לשאול את הסעודים והאיראנים.

      אוברשטרומבהנפירהר ריכרד גולדסטון, 10/10/09 21:56

      אני ממונה על תמיכה מוראלית לטרור.

  • 133.

    100%נולדו עם מום בהשתייכותם לחמאס! (ל''ת)

    NY, 10/10/09 20:56

    • ואתה חי בניו יורק טיפש? (ל''ת)

      אוי אוי, 10/10/09 22:00

  • 132.

    לאנשי החמאס למה אתם בוכים הרי אתם גאים בקסאם שלכם..בלוחמה

    ירח כחול , 10/10/09 20:55

    שלכם..אתם רוצים להתרחב ולעבור את גבולות עזה אולי נעזוב את שדרות..כי זה רצונכם עמוק בלב..אבל אין סיכוי ..אנחנו נוריד לכם
    את הראש ..נחשים

  • 131.

    זה התחלת תעמולה החדשה נגד ישראל וכמובן הכל שקר. (ל''ת)

    רק אירופה אנטישמית ושמאל הזוי מאמינים לערבים, 10/10/09 20:34

  • 130.

    אם זה נכון .זה טוב . זה מהקסמים !!!! (ל''ת)

    אבי ק, 10/10/09 20:19

  • 129.

    אם לשפוט על פי התנהגותכם אז כולכם דפ''רים. (ל''ת)

    המטיף, 10/10/09 20:19

  • 128.

    אתם עדיין תחנכו אותם להיות שאהידים וזה מה שחשוב! (ל''ת)

    עדנאן כהן, 10/10/09 20:12

  • 127.

    זה נורא.

    רופאים ללא גבולות, 10/10/09 20:09

    רופא ערבי בבית חולים העמק סירב לטפל בחולה יהודיה ששם משפחתה כהנא.
    מישהו חשב להשעות את הנבל ?
    עשו עליו כתבה ב CNN ?
    מישהו קרא את הגזען לסדר ?
    פלא שהפלסטינים ממציאים סיפורים שיקנו אותם באפטון בלאדט ?
    אנחנו עצמנו לא מטפלים נכון בגזענות הערבית.
    מה לנו שנלין על הנייה וסייענו גולדסטון ?

    • שקר

      רגב, 10/10/09 23:32

      אתה פשוט שקרן גדול

  • 126.

    כל כך הרבה רוע, כל כך הרבה עצב, סבל, אומללות (ל''ת)

    אנחנו חארות, גם הם, 10/10/09 20:02

  • 125.

    אולי פשוט לומר את האמת - בני דודים .. לא הולך טוב ביחד

    כרמי, 10/10/09 20:01

    אולי שייתחילו ליישם את העיקרון הפשוט בביולוגיה שצאצאים לקרובי משפחה חולים במחלות נדירות. למשל ניתן לראות שבאוכלוסיות ערבים (בד''כ) בארץ, המתרבות בתוכן ירבו ארועי המחלות הגנטיות ... מה לעשות.... ככה זה.... אז שלא יאשימו אותנו בזה.

  • 124.

    באמת חייבים לחקור את הפשע שחמאס יורה חופשי טילים על שדרות בכוונה להרוג (ל''ת)

    יובל ארהב, 10/10/09 19:56

  • 123.

    ברור שיש להם מום , הם נולדו ערבים

    נועם, 10/10/09 19:56

    הם נולדו לגזע שמקדש את המוות ומוכן להקריב את ילדיו הקטנים כדי להשיג תמונה שתפגע בישראל

  • 122.

    לישראלים שמגיבים כאן יש מום גנטי ממש חמור. (ל''ת)

    אנלפבתים פשיסטים מסריחים., 10/10/09 19:55

    • שחלק מהמגיבים לוקים בעוורון.

      אני נוטה להסכים, 10/10/09 20:29

      רופא ערבי בבית חולים העמק סירב לטפל בחולה יהודיה ששם משפחתה כהנא.
      השם העלה בו זכרונות נוגים (אגב , לחולה אין שום קשר משפחתח לרב כהנא , אך זה ממש לא חשוב).
      האם היה עולה על הדעת שרופא ישראלי , יהודי , יסרב לטפל במחבל רוצח , פצוע ? להבדיל אלפי הבדלות , כמובן.
      מישהו חשב להשעות את הנבל ?
      עשו עליו כתבה ב CNN ?
      עשו עליו כתבה אפילו בNRG ?
      מישהו קרא את הגזען לסדר ?

      פלא שהפלסטינים ממציאים סיפורים שיקנו אותם באפטון בלאדט ?

      אנחנו עצמנו לא מטפלים נכון בגזענות הערבית.
      אבל כל פיסת תעמולה ערבית גזענית גורמת לצבועים ביננו להכות על חטא.

      מה לנו שנלין על הנייה הנאצי וסייענו גולדסטון ?
      למה נתפלא על ההסתות של ראאד סאלאח וטאלב א סנעה ?

      עם האופנהיימרים שלנו ועם הטיבים שלנו אנחנו נוהגים נכון ?

    • מעניין שאתה מחרבן אין ריח ..אתה מסריח ומניאק ופשיסט וגזען (ל''ת)

      ירח כחול , 10/10/09 20:50

      • עדיף להיות פאשיסט ו''לטפל'' באויהינו

        אבי, 11/10/09 15:16

        מלהיות ליברל ולתת להם לטפל בנו.
        אץ תוצאות ה''טיפול''שלהם ראינו היטב.

    • הליבראלים שמגיבים כאן יביאו כלייה על כולם בשם הנאורות! (ל''ת)

      NY, 10/10/09 20:57

  • 121.

    הילדים שלהם נולדים מפגרים

    32, 10/10/09 19:53

    וגם בזה הם מאשימים אותנו.
    עזתים מטומטמים, שאללה ירחם עליכם באמת, עם היה לכם טיפה יותר שכל אולי גם הייתם מצליחים לחיות איתנו זה לצד זה.

  • 120.

    אתם עושים צחוק? זה הליכון צעצוע בתמונה! לילדים שמתחילים ללכת. (ל''ת)

    חמצוץ, 10/10/09 19:49

    • הילדה הזו נולדה אחרי ''עופרת יצוקה''? ענקית ממש מוטציה (ל''ת)

      הילה, 10/10/09 21:53

  • 119.

    וכמה ילדים בעוטף עזה סובלים מבעיות נפשיות?

    אריה, 10/10/09 19:40

    מצד ישראל שכולם יוולדו עם מום,מי שזורק על חפיש מפשע שלל טילים ופצמרים במשך 9 שנים והספירה נמשכת שלא יצפה שלא תהיה תגובה.

  • 118.

    מי שרוצה לכבוש את ירושלים העתיקה מהיאהוד,צריך לשלם מחיר כבד. (ל''ת)

    דרור הנאור מרמת גן, 10/10/09 19:35

  • 117.

    הלואי שזה נכון שפעם הבאה לא יזרקו קסמים (ל''ת)

    אני, 10/10/09 19:28

  • 116.

    אם בעזה היה נפט או זהב אז המצרים היו רוצים את עזה (ל''ת)

    ערבי, 10/10/09 19:26

    • חבל,המצרים יודעים טוב מאוד,איך לטפל בהם..... (ל''ת)

      יהודי, 10/10/09 21:45

  • 115.

    זה מה שקורה כשמקיימים יחסי מין במשפחה מה הפלא (ל''ת)

    מה הפלא?, 10/10/09 19:24

  • 114.

    הסטטיסטיקה הפלשתינית מהמדוייקות והישרות בעולם במיוחד בעזה. (ל''ת)

    יובל, 10/10/09 19:22

  • 113.

    הבכיינות של הפלסטינים

    דן, 10/10/09 19:18

    תפסיקו להתחתן ביניכם ואז לא יצאו לכם תינוקות עם פגמים
    בכל בעיה ישראל היא הגורם פשוט מדהים
    והבכיינות הזו לאו''ם

  • 112.

    הקוראן מצווה לשקר וכמובן להרוג בשם האיסלם (ל''ת)

    מני, 10/10/09 19:17

    • הם פשוט לא יודעים לחיות בלי לשקר. ואכן זה מסורתי והתנהגותי אצלם. (ל''ת)

      הערבים כ''כ שקרנים, 10/10/09 21:09

  • 111.

    אדוני הפצ''ר - אתה אישרת את זה ? (ל''ת)

    ישראלים דורשים תשובות !, 10/10/09 19:14

  • 110.

    40 שנה אמרנו - הכיבוש יוליך אותנו למקומות האפלים ביותר באנושות,,, (ל''ת)

    והגעו לשם,,,, 10/10/09 19:11

    • זה באמת מזעזע

      מזועזע, 10/10/09 20:18

      רופא ערבי בבית חולים העמק סירב לטפל בחולה יהודיה ששם משפחתה כהנא.
      מישהו חשב להשעות את הנבל ?
      עשו עליו כתבה ב NRG ?
      מישהו קרא את הגזען לסדר ?
      פלא שהפלסטינים ממציאים סיפורים שיקנו אותם באפטון בלאדט ?
      אנחנו עצמנו לא מטפלים נכון בגזענות הערבית.
      מה לנו שנלין על הנייה וסייענו גולדסטון ?

    • אתם בחמאס מצחיקים - יורים ובוכים (ל''ת)

      אריה, 10/10/09 20:26

  • 109.

    זה לא מומים ,זה מצב טבעי חבורת שקרנים (ל''ת)

    אנטוני הופקינס, 10/10/09 19:09

  • 108.

    אם כבר הם ממילא מאשימים אותנו אז למה לא לעשות את זה באמת?

    אלי, 10/10/09 19:09

    יאללה לרסס אותםZ בנשורת רדיואקטיבית

  • 107.

    מסופקתני

    כימאית חובבת, 10/10/09 19:08

    זרחן הינו חומר בעירה ואינו גורם לפגיעה ב-DNA כך שלא סביר שזו הסיבה (אם בכלל הנתונים אמיתיים)

    • my butt (ל''ת)

      butt, 10/10/09 20:19

  • 106.

    הייתי מבואס היום אבל עכשיו אני שמח

    משה, 10/10/09 19:07

    חדשות טובות!!

  • 105.

    אז שהפלסטינים ילכו לבכות לאו''ם ולארה''ב, מה הם רוצים מאיתנו? (ל''ת)

    צחי, 10/10/09 19:05

  • 104.

    מה שחשוב שאין קסאמים בשדרות! (ל''ת)

    שווה את המחיר, 10/10/09 19:03

  • 103.

    גם אם זה נכון זה לא מזיז לי! (ל''ת)

    נו אז מה?, 10/10/09 19:02

  • 102.

    תמד היו להם מומים במוח. גם לפני דצמבר 08 (ל''ת)

    שיפסיקו לחפש תירוצים, זה בסדר, 10/10/09 19:00

  • 101.

    איך לא , ראיתם את המנהיג שלהם האניה , הוא ללא מום במוח ? (ל''ת)

    דודו קים, 10/10/09 18:58

  • 100.

    אם זה שר מטעם החמאס אז המידע כנראה שיקרי.. (ל''ת)

    מנסים להסיט, 10/10/09 18:58

  • 99.

    הפגועים היו תמיד ....

    רחם חמסניקית = תע''ש, 10/10/09 18:55

    הרי אתם מיצרים אותם לפיגועי התאבדות !!

  • 98.

    יורים ובוכים ויורים ותובעים ויורים וזועמים ויורים ומצטדקים ויורים ...

    אייל , חולון, 10/10/09 18:54

    הקסאמים שנוחתים לנו על הראש מטרום ימי ''עופרת יצוקה'' ועד עצם היום הזה הם בגדר תופעת טבע שמימית , ממש כמו הגשם שבימי החורף.
    לפחות כך יש מי שרוצה שבכל העולם יאמינו.
    החמאס מסגל את כל העולם לכך שירי טילים לעבר ישראל זאת שגרה , אפילו נורמאליזציה.

    בדיעבד , ישראל השתמשה במעט מדי תחמושת ב''עופרת יצוקה'' , והיתה צריכה להמשיך לשהות שם עד שהחמאס יקרוס ועד שגלעד שליט יושב הביתה.
    מפני שמעבר לכך שהפסקת האש הופרה בבוטות על ידי החמאס , הוא גם ממשיך לנסות להכיש אותנו באופן דיפלומטי שיציג אותנו כלא הומאניים בעוד שהחמאס עצמו הוא ארגון הטרור שחוסר ההומאניות היא אחד מסמליו המובהקים.

    • גזענות נוראה ללא תגובה הולמת.

      חושב שחשוב לדעת, 10/10/09 20:17

      רופא ערבי בבי''ח הממשלתי ה''עמק'' בעפולה , הודיע לחולה בשם כהנא , שאין הוא רוצה לטפל בה.
      שמה , לא מצא חן בעיני הדוקטור.
      האם ידוע למישהו על רופא יהודי שסירב לטפל במחבלים פצועים , להבדיל אלפי הבדלות ?
      האם מישהו מכם חושב שיש לעבור על המקרה לסדר היום ?
      האם בNRG לא חושבים שהידיעה הזאת חשובה אלף מונים מכל אמירה תעמולתית של החמאס ?
      ידיעה העוסקת בגזענות ערבית , אין זכותו של הציבור לדעת ?
      יש לי רושם שאם רופא יהודי היה נוהג כך , היה הנושא בדיון מס יממות ואמירות מתחסדות ומיוסרות של ''איזה גזענים אנחנו'' כבר היו מלכלכות כל זירת טוקבקיסטים ...
      כאלה אנחנו.
      מוחלים לאויב על מה שלא היינו אפילו מעלים על הדעת לעשות לו....

  • 97.

    גם באבו גוש יש את התופעה הזו בגלל נישואים של קרובים בחמולה הגדולה (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 10/10/09 18:52

  • 96.

    עכשיו אני מבין למה כל מחבל שני שנהרג

    lili_lili , 10/10/09 18:45

    מוכרז ע''י הרשות כסובל מפיגור שכלי או מוגדר כרועה צאן.

  • 95.

    ''שר הבריאות'' - חוזר על סיפורי ערפאת על פגזי אורניום

    דן, 10/10/09 18:43

    הפלסטינים יודעים שכל סיפור שהם ימציאו יתקבל בעולם, הזוי ושקרי ככל שיהיה.
    בעולם- כולל שונאי ישראל בעלי דרכון ישראלי

  • 94.

    לפי כל התגובות הגזעניות פה

    יריב אופנהיימר, 10/10/09 18:39

    אפשר לחשוב שצה''ל לא באמת ירה פצצות זרחן בעופרת יצוקה. במקום להתלהם ולקלל,צריך לחקור במעבדה כימית של פרופ' יונת כלת פרס נובל לכימיה,אם במוחם של הילדים יש זרחן,ואת הדוגמא למוח נגוע בזרחן אפשר לקבל ממני,ולעשות השוואה.

    • ידפוק כול הפצצות האלה מארצות הברית..אבל חלילה מלעביר בקורת על

      ירח כחול , 10/10/09 20:01

      החתול השחור..בגדול הפצצות האלו שראו בטלוויזיה ..אלו פצצות תבערה במידה ויש בבנין מסויים מחבלים הפצצה אמורה לעשות הרבה עשן ואש..להפחיד את האויב ..דרך אגב בזמן מלחמה צה''ל אמור להשליך סוכריות ..
      מעניין מה מכינים לנו הסורים או האיראנים
      אבל להעביר בקורת על צה''ל זה קל ולמה? דמוקרטיה ..יריב לך תעשה שעורי בית..פיפי ולשון אנחנו ממש שבעים מאנשים כמוך לוזרים

    • אני מבקש להוקיע גילויי גזענות.

      שונא גזענים, 10/10/09 20:25

      רופא ערבי בבית חולים העמק סירב לטפל בחולה יהודיה ששם משפחתה כהנא.
      השם העלה בו זכרונות נוגים (אגב , לחולה אין שום קשר משפחתח לרב כהנא , אך זה ממש לא חשוב).
      האם היה עולה על הדעת שרופא ישראלי , יהודי , יסרב לטפל במחבל רוצח , פצוע ? להבדיל אלפי הבדלות , כמובן.
      מישהו חשב להשעות את הנבל ?
      עשו עליו כתבה ב CNN ?
      עשו עליו כתבה אפילו בNRG ?
      מישהו קרא את הגזען לסדר ?

      פלא שהפלסטינים ממציאים סיפורים שיקנו אותם באפטון בלאדט ?

      אנחנו עצמנו לא מטפלים נכון בגזענות הערבית.
      אבל כל פיסת תעמולה ערבית גזענית גורמת לצבועים ביננו להכות על חטא.

      מה לנו שנלין על הנייה הנאצי וסייענו גולדסטון ?
      למה נתפלא על ההסתות של ראאד סאלאח וטאלב א סנעה ?

      עם האופנהיימרים שלנו ועם הטיבים שלנו אנחנו נוהגים נכון ?

    • אין מה לחקור

      שם, 10/10/09 20:26

      צה''ל ירה פצצות מיסוך שמכילות זרחן, פצצות שמותרות לשימוש בכל מקום לפי אמנת ג'נבה. אותן פצצות היו בשימוש נרחב הרבה יותר בעירק והפלא ופלא, אין שום דיווח על עליה במומים מולדים.

      למרות הנ''ל, כל בר דעת והשכלה מינימלית יודע שזרחן אינו טרטוגני.

  • 93.

    גם בחיפה. (ל''ת)

    יוני, 10/10/09 18:36

  • 92.

    ביסמיללה ,הפסיקו לעשות ילדים . (ל''ת)

    סטטיסטיקאי, 10/10/09 18:35

  • 91.

    נישואים בתוך המשפחה : דופק את הגנטיקה. (ל''ת)

    מישהו צריך להסביר להם .., 10/10/09 18:26

  • 90.

    תפסיקו להתחתן עם קרובי משפחה

    משה, 10/10/09 18:24

    תפסיקו להתחתן עם קרובי משפחה אז ירד אחוזי המום בצורה משמעותית!!!!!

    • כמה נכון- כנסו

      אמיתה, 10/10/09 20:08

      הם מתחתנים עם האחים/ אחיןת שלהם ואחר כך מאשימים אותנו שיש להן ילדים פגומים מה יהיה? אגב מומלץ להפחית גם את מספר המגעים עם הכבשות

  • 89.

    פצצות זרחן הם פצצות מורשות לפי הקוד הבינלאומי לנשק

    מישו, 10/10/09 18:23

    השימוש בפצצות זרחן מותר. הם משומשות למען העלאת מסכי עשן שיאפשרו לכוחות קרקעיים לפעול ביותר יעילות.

    אין שום הוכחה ממשית לאורך ההיסטוריה שפצצות זרחן גורמות למומים מולדים. די ברור שההאשמה הזאת נועדה למטרות תעמולה בלבד.

    • מחקרים מראים שזרחן אפילו תורם לבריאות! (ל''ת)

      ביחוד כשהוא ארוז בפצצה! אנחנו כל כך הומניים!, 10/10/09 20:01

  • 88.

    איכפת... (ל''ת)

    דוד, 10/10/09 18:22

  • 87.

    עזבו גולדסטון,,, עזבו החמאס,,, לישראלים מגיעה תשובה ברורה !!! (ל''ת)

    ישראלים דורשים לדעת, מה לעזאזל עשה צה''ל שם., 10/10/09 18:17

    • הם גם עשו ילדים שם !!!

      חנוך, 10/10/09 19:30

      למה לא שייהנו , ושהעזתים יילכו כפרא עליהם...

    • למה חתרני השמאל הקיצוני נהנים מחסינות משפטית ולא מושלכים לכלא?! (ל''ת)

      דרור הנאור מרמת גן, 10/10/09 19:36

    • צה''ל הפסיק שם 3 שנות ירי סקאדים מחורפן מכוון על אזרחי ישראל (ל''ת)

      באמצעים לגיטימיים כפוף לזירה הנתונה, 10/10/09 19:43

    • הרבה ישראלים באמת לא מעניין מה צה''ל עשה שם ..צה''ל נלחם באוייבים שלנו

      ירח כחול , 10/10/09 20:04

      ותודה לצבא הגנה לישראל

    • הגן על פרזיטים כמוך, זה מה שעשה שם צה''ל (ל''ת)

      מיקי, 10/10/09 20:04

    • נהרגו 90,אבל אף אחד לא מבני אדם (ל''ת)

      חמאס, 10/10/09 20:09

    • צה''ל היה שם כדי שדפוק כמוך יוכל לכתוב את דברי הבלע שלו בעיתון. (ל''ת)

      רעמסס, 10/10/09 20:21

    • צה''ל עוסק,עסק,ויעסוק בהגנה על ישראל,מה לא מובן פה??? (ל''ת)

      תכף תישאל,מה צה''ל עושה בקריה בת''א,שמאלני מצוי..., 10/10/09 20:34

    • תחליט כבר: אתה ישראלי או פלסטינאי?''ישראלים'' רוצים לדעת? (ל''ת)

      panacea , 10/10/09 22:25

  • 86.

    אני מזועזע מחוסר ההומניות של ישראיל. (ל''ת)

    אוברשטרובהנפירהר ריכרד גולדסטון, 10/10/09 18:09

  • 85.

    שוב הוכחה להסתה הפאשיסטית ולאידיאולוגיה מבית הנאצים . (ל''ת)

    יהודי, 10/10/09 18:09

  • 84.

    המום של אבי רצון יותר גדול

    אדום, 10/10/09 18:06

    גם אם תיקחו את כל התינוקות הפלסטינים מהמאה האחרונה ותחברו ביחד את כל המומים שלהם לא תגיעו לגודל המום של אבי רצון, אותו כל קוראי NRG צריכים לסבול.
    אז אל תשחקו לנו אותה מסכנים, אנחנו המסכנים!

  • 83.

    שיפסיקו להתחתן במשפחה. זה מוליד מומים (ל''ת)

    מרציאנו, 10/10/09 18:04

  • 82.

    המום הכי גדול של הערבים הוא

    רופא מוח, 10/10/09 18:01

    מום השקר !
    זה מום שיש אותו לכל בני האדם אבל אצל הערבים זה מום מפותח מאוד שעובר בגנים בצורה חזקה מאוד.י

    ומילד לילד זה מתפתח במהירות שיא ומשתבח אין לנו תרופה לזה נכון לעכשיו...

    • המום הכי גדול

      איציק, 10/10/09 19:36

      המום של הרופא מוח דפוק ראש של גזען

  • 81.

    מסניפים שם יותר מדי דשן כימי במנהרות (ל''ת)

    דרוה ועדת בילאומית למנהרות שם, 10/10/09 18:00

  • 80.

    חשבתי שבג'יהאד נלחמים כמו גברים, לא כמו כוסיות (ל''ת)

    מאוכזב לאללה, 10/10/09 17:57

  • 79.

    נו, אז ג'יהאד עולה ביוקר, הא? שיודיעו אם הם ממשיכים בג'יהאד (ל''ת)

    מכין את התותחים, 10/10/09 17:56

  • 78.

    מגיבי הימין בולטים בטפשותם (ל''ת)

    שמנו לב ש-, 10/10/09 17:54

    • מה כול כך רע בלהסתלבט על החמאס..לא ניראה לי שהמגיבים..הם

      ירח כחול , 10/10/09 18:12

      מדענים או רופאים כדי לתת תשובות החלטיות לא ניראה לך ..

      • הכאב כל כך חד, איזה כאב , צוחקים על החמאס ועל ההמצאות

        lili_lili , 10/10/09 18:48

        המיוחסות לנו, ומי נותן יד להסתה ולוקח את הדברים קשה וברצינות יתרה?כמובן השמאלנים, אין הזדמנות שתפספסו על מנת להכות בישראל, הנה עוד הזדמנות, יאללה לחסום את שיינקין עד לועדת חקירה, בכלל המקרה כל כך קשה שיש לבצע הפגנות בחו''ל נגד המדינה ופשעי המלחמה.
        לכו חפשו מי ינענע אתכם אנא ואנא

    • אם השמאל היה חכם, אפילו קצת חכם לא היינו היום בסיטואציה כה קשה. (ל''ת)

      pini, 10/10/09 19:23

    • ומגיבי השמאל בולטים בשקריהם ובאהדתם לאוייב

      אבי, 11/10/09 15:19

      בדיוק כמו ברפובליקת ויימאר.

  • 77.

    גם שקרים גסים צריכים להיות באיזה פרופורציה (ל''ת)

    חבורת פאתטים, 10/10/09 17:52

  • 76.

    זרחן עושה כוויות לא מומים גנטיים (ל''ת)

    גם לשקר הם לא יודעים, 10/10/09 17:48

  • 75.

    המום במוחו של אדם המוכן לשאת חומר נפץ כדי להרוג חפים מפשע

    רשיד ברשרשיד, 10/10/09 17:46

    בהחלט מום והוא חלק בלתי נפרד מהעם המוסלמי

  • 74.

    זה מה שקורה כשמתחתנים עם אחים (ל''ת)

    ד''ר דרה, 10/10/09 17:44

  • 73.

    מתחתנים עם קרובי משפחה

    קובי, 10/10/09 17:42

    לשר הבריאות שהחמס יש לו ראש כמו לציפור
    שעפה אחורנית . ידוע שאצל הערבים מתחתנים
    עם קרובי משפחה לכן יש מומים בתינןקות
    שנולדים ואין שום קשר למלחמת יצוקה
    אלה זה חלק ממערך ערבי להשמיץ את ישראל
    אני מציע לשר הבריאות של החמס שיטפל
    באוכלסיה בעזה מבחינה רפואית .

  • 72.

    הם יודעים לחשב אחוזים? מישהו בדק מה היה קודם?

    ציוני, 10/10/09 17:38

    הם אשפים בלנצל כל פירצה כדי להשמיץ אותנו ולפגוע בנו. מקווה שמישהו ירים את הכפפה ובאמת יבדוק מה קורה שם. הדמיון שלהם פורה מאד בכיוון השלילי.

  • 71.

    מה לעזאזל עשינו שם בעזה ? (ל''ת)

    עכשיו הכל ידבק אלינו,,,, 10/10/09 17:38

    • סדר ונקיון (ל''ת)

      המדביר, 10/10/09 18:52

    • ביאור חמץ....... (ל''ת)

      פסח, 10/10/09 20:39

    • אלייך נדבקים זבובים, (ל''ת)

      panacea , 10/10/09 22:26

  • 70.

    הערבים משתמשים בכל אמצעי על מנת להשמיד את ישראל

    oanomalos, 10/10/09 17:34

    אין טעם לפרט.מה שכן כואב,זה שיש להם באמת שותפים בעולם לרעיון ההזוי הזה.מי שמאמין שאי פעם יהיה שלום איתם-אז הוא טועה טעות מרה.סאדאת,כרת שלום עם ישראל כשהבין שהוא לא יוכל עליה לעולם.שלום קר,אבל שלום.האויבים שניקראים חמאס וחיזבאללה,עדיין מאמינים בכל ליבם שכן אפשרי להשמיד אותנו.אז אם לא בטילים,אז אולי בצורה של הוועדות
    שיטרידו אותנו עד שנעזוב את המקום.כמובן שהם ממתינים עד שאיראן תייצר גרעין,ואז תשמיד אותנו.

  • 69.

    מי שלא יורה קסאמים אין לו עופרת יצוקה.

    בן ציון, 10/10/09 17:34

    זו לא השערה, זו וודאות.

  • 68.

    כ 80% מילדי שדרות בגילאי 3-18 סובלים מהפרעות נפשיות בעקבות הקסאמים (ל''ת)

    שנורים מעזה, 10/10/09 17:32

  • 67.

    עליה של 50% לא סתם ..... (ל''ת)

    צריך אישפוז כפוי לכולם שם, 10/10/09 17:27

  • 66.

    שיפסיקו להתחתן עם אחיות שלהם (ל''ת)

    מיכל, 10/10/09 17:27

  • 65.

    חכו קצת כבר מגיל קטן אתם רוצים שיתחילו לבנות פצצות ..תנו לגדול בשקט

    ירח כחול , 10/10/09 17:24

    ולזה קוראים מומים יש כאלה שלא מבינים מהר..

  • 64.

    הם ישנים על חומר נפץ וזבל כימי בכל בית , לבריאות (ל''ת)

    @ גם זה יעבור @, 10/10/09 17:23

  • 63.

    מי שטרח לקרוא את דוח גולדסטון

    לואיס קרול, 10/10/09 17:22

    מי שטרח לקרוא את דוח גולדסטון יודע שכתוב שם, שחור על גבי לבן, ששימוש בזרחן לבן אינו מהווה הפרה של אמנות בינלאומיות כלשהן, ולמעשה אין כל מניעה חוקית להשתמש בו - לא מדובר בפשע מלחמה.

  • 62.

    אם תפסיקו לשכב עם אחותכם המצב ישתפר (ל''ת)

    עריות, 10/10/09 17:20

  • 61.

    למה ירו זרחן? למה ירו זרחן? למה ירו זרחן? אני מחכה לתשובה!

    פטריוט שמאלני, 10/10/09 17:19

    המלחמה הייתה מוצדקת,החמאס הוא ארגון טירור
    ואני לא שמאלני אופייני שמשמיץ את המדינה בכל הזדמנות

    אבל למרות הכל,אני עדיין מצפה לתשובה מצה''ל מי נתן את האישור לירות זרחן!!! למרות שככל הידוע לי אנחנו חתומים על אמנות מסוימות שמגבילות את השימוש בזרחן

    צה''ל לא צריך לתת דין וחשבון לגולדסטון הוא צריך לתת תשובות לנו האזרחים!!! לי לא איכפת שנפגעו חפים מפשע בעזה,כתוצאה מהתוקפנות של החמאס,לי איכפת מהתחמנות של צה''ל!

    אני מניח שאני אזכה לכינויי גנאי והשמצות בגין ההודעה הזאת,וזה מה חבל,כי אני לא נגד צה''ל אני נגד תרבות השקר שפוגעת גם באזרחים וגם בחיילים שלנו! מי שמשקר בנושא ירי זרחן היום ישקר מחר בנושאים שנוגעים לבטחונם של חיילים

    שקר של מפקד זה עוד אמא בוכיה!

    • ומי אמר שלא ירו במסגרת המגבלות המותרות? (ל''ת)

      ??, 10/10/09 17:30

      • השאלה שלך במקום! ולכן אנחנו צריכים לדרוש תשובות

        פטריוט שמאלני, 10/10/09 17:45

        ייתכן מאוד שזה היה בכפוף למגבלות,אני בהחלט מקווה ומאמין שכן! אבל כאשר צה''ל ממלא פיו מים בנושא הזה,אי אפשר להתחמק מההרגשה שאולי יש דברים בגו?!?

        דרך אגב אני בטוח ב 100% שצה''ל לא ירה בכוונה תחילה לפגוע באזרחים,כלוחם בצה''ל אין לי ספק בכך.

        • לא חייב להתנצל על הגנה עצמית. (ל''ת)

          לא רוצה תשובות לשאלות תעמולתיות..., 10/10/09 18:05

          • מי דיבר על התנצלות?!? אני מדבר על דין וחשבון לאזרח הישראלי

            פטריוט שמאלני, 10/10/09 21:31

            המדינה בשמנו התחייבה לכבד הסכמים ולהמנע משימוש בזרחן,עכשיו מגיע לנו האזרחים תשובה האם צה''ל עשה שימוש שלא כדין.

            לא מתכוון להתנצל!

            • אני לא צריך דו''ח. לך מספיק דו''ח ב''צלם''. (ל''ת)

              זולפיקאר, 10/10/09 21:48

              • אני חושב שצריך להוציא את ''בצלם'' מחוץ לחוק. (ל''ת)

                פטריוט שמאלני, 10/10/09 22:48

        • צה''ל לא עובד אצל HRW ולא צריך לתת לו דין וחשבון

          מיקי, 10/10/09 19:48

          וגם לא לתת דין וחשבון לך או לי לצורך העניין.

          • ל HRW או לכל ארגון אנטישמי אחר לא,אבל לי כאזרח כן! (ל''ת)

            פטריוט שמאלני, 10/10/09 22:49

            • שטויות. אתה לא אזרח. אתה פרחח. (ל''ת)

              אזרח חכם, 10/10/09 23:42

    • לא ירו זרחן

      תותחן, 10/10/09 18:10

      קודם תוכיח שירו, אח''כ נענה לך. הוכחה שתעמוד בדיני ראיות, לא ציטוט מדו''ח גולדסטון או מלוחם חמאס מחופש לעזתית בת 70.

      • אם לא ירו זרחן אני רוצה לשמוע את דובר צה''ל אומר את זה

        פטריוט שמאלני, 10/10/09 22:49

        ירו זרחן בוודאות,אני לוחם אני יודע מה זה זרחן.

        • אם אתה לוחם אז אתה צריך לדעת שמותר להשתמש בזרחן ...רק

          בלה בלה, 11/10/09 14:05

          לא על אזרחים....ישראל השתמשה בזרחן כדי ליצור עשןולא השתמשו בזה נגד אזרחים ...זה ההבדל..

    • בוא ואסביר לך מדוע ירו זרחן:

      מיקי, 10/10/09 18:34

      כדי להגן על החיילים שלנו.
      דרך אגב פצצות הזרחן שבהם השתמשו הם חוקיות לפי האמנה הבינלאומית, הם משמשים על מנת ליצור ''מסכי עשן''.
      פצצות כאלה מוגדרות כנשק טקטי. מעבר לכך האזורים בהם נעשה שימוש בזרחן הוגדרו כאזורי לחימה, ואזרחים קיבלו הוראות לעזוב את המקום מספר ימים עוד לפני שנערכה במקום לחימה.

      דרך אגב צה''ל לא הכחיש שימוש בזרחן, אבל התעקש על כך שנעשה שימוש רק בפצצות עשן זרחניות.

      • אתה מנסה לרמוז שבטחונם של החיילים לא חשוב לי?

        פטריוט שמאלני, 10/10/09 22:51

        אני לא מתערב בשיקולים המבצעיים של הצבא

        אני רוצה להיות בטוח שהירי נעשה על פי החוק ועל פי מה שהתחייבנו אליו

        שים לב שאני לא דורש מצה''ל להתחייב אבל ברגע שהמדינה התחייבה צה''ל צריך למלא את ההתחייבות!

    • גם אני שואל למה. היו צריכים לזרוק פצצות של טון. (ל''ת)

      :-), 10/10/09 18:46

    • ולך מותר לשקר? להאמין לחמאס ללא הוכחה שלהם זה לשקר! (ל''ת)

      שמאלני לא יכל להיות פטריוט, 10/10/09 18:51

      • מי ששירת בצבא וראה בטלוויזיה יודע לזהות מה זה זרחן לא צריך

        פטריוט שמאלני, 10/10/09 22:52

        חמאס.

        • מי ששירת בצבא ובאותו זמן ממש ראה טלויזיה , לא ממש מוסמך ... (ל''ת)

          ארנון, 10/10/09 23:45

    • מי שמנסה לרצוח אזרח יהודי מות יומת. זרחו היה רק ההתחלה. ברור? (ל''ת)

      שמאלן אקסטרה פטריוט, 10/10/09 19:12

      • תקשיב,לא הזרחן הוא הבעיה,אלא הפרת ההתחייבות לא להשתמש בו

        פטריוט שמאלני, 10/10/09 22:56

        מה שחשוב לי לוודא שצה''ל לא הפר התחייבות שהמדינה התחייבה,זה הכל.

        אני לא נכנס לשיקולים המבצעיים של צה''ל.

        • מי התחייב למי ? סהדי במרומים, איפה אתה חי , למען השם ?

          המורה לתרבות הגוף, 10/10/09 23:47

          המדינה התחייבה למי ?
          מה אתה מבלבל לכולם את הביצים על התחייבויות שלא היו ?
          כל אחד נעשה לי אגראנט.

          • ישראל חתומה על אמנות שאוסרות על שימוש בנשק מסוג זה

            פטריוט שמאלני, 11/10/09 00:38

            בתנאים מסוימים

            אני רק רוצה לוודא שעמדנו בתהחיבות,אם זה עושה אותי עוכר ישראל בעינייך אז כנראה שהבעיה היא בך ולא בי

            דרך אגב אם ישראל רוצה למשוך את החתימה,גם זה מקובל מבחינתי אבל אי אפשר לקפוץ על שתי חתונות גם לחתום וגם לא למלא אחר החתימה.

            • אמנה היא חוזה שעל כולם לקיימו. דקדקנות כלפי צד אחד בלבד...

              עו''ד מזיא, 11/10/09 09:47

              ...איננה מעידה על נאורות או יושרה.

    • ירו פגזים עם טיפה זרחן - למטרות יצירת מיסוך עשן

      ש, 10/10/09 19:26

      בדיוק כפי שמאפשר החוק הבינ''ל ...

      • זרחן נועד לפגוע באנשים ולא לעשות מיסוך,כלוחם אני יודע

        פטריוט שמאלני, 10/10/09 22:54

        את זה טוב מאוד.

        וכאמור אין לי בעיה עם שימוש בנשק כזה או אחר יש לי בעיה כאשר אנחנו מפירים התחייבות שחתמנו עליה

        אני רוצה להיות בטוח שצה''ל לא הפר התחייבות של המדינה,זה הכל,וזה עושה אותי תומך חמאס?!?

        • איפה רעית התחייבות , ידידי ? ברצינות רבה. על מה אתה מדבר ?

          המורה לחינוך גופני, 10/10/09 23:51

          אתה היית לוחם ?
          ומה למדת במהלך השירות שלך ?
          שיש לך עסק עם מקיימי התחייבויות , הסכמים וערכים מוסריים ?
          ואיפה ראית התחייבות של המדינה ?
          אינך מרגיש שאתה עבד לסיסמאות מיובאות מאיזה לקסיקון פוסט ציוני , פסאודו-ליבראלי ?
          באימ'שך חשוב עוד פעם...

          • ישראל חתומה על אמנות שאוסרות על שימוש בזרחן באיזורים מיושבים

            פטריוט שמאלני, 11/10/09 00:36

            אם דרישה מצה''ל ומהמדינה לכבד התחיבויות זה פוסט ציונות,אז אני פוסט ציוני!!

            אני לא הכרחתי את המדינה לחתום על התחיבות אבל מעשתה זאת אסור לה להפר אותה.

            אני דורש מצה''ל להסביר כיצד השימוש בנשק הזה עומד בקנה אחד עם החתימה על האמנות.

            זה הכל! אם זה עושה אותי עוכר ישראל אז הבעיה היא שלך לא שלי!

        • ישבת מול הטלויזיה כמו שכתבת. אתה חמאס עם ת.ז. כחולה.

          די די על מי אתה עובד? אתה לא שום לוחם, 11/10/09 00:22

          משלמים להם פר תגובה אז הוא כותב וכותב, חוץ מזה מקבל תקציב חודשי ע''ח היהודים.

    • למה חיכו 8 שנים? למה חיכו 8 שנים? למה חיכו 8 שנים? אני מחכה לתשובה!

      בעעע, 10/10/09 19:40

      דרך אגב שימוש בזרחן לבן הוא חוקי ע''פ החוק הבינלאומי. סתם ככה, שתדע!

      • גם אני לא מבין למה חיכו 8 שנים (ל''ת)

        פטריוט שמאלני, 10/10/09 22:54

        • זה התחביב שלהם. עכשיו הוא כותב ''לא מבין למה חיכו''. שטויות של מחבל. (ל''ת)

          תבינו שכשערבי מצליח לשקר אתכם הוא נורא נהנה., 11/10/09 00:23

    • זרחן למיסוך מותר לשימוש וכך היה.

      שם, 10/10/09 20:29

      אילו היו יורים ולו פצצת זרחן אחת מספר הנפגעים היה מאות,מהם עשרות הרוגים, ואילו העזתים מדווחים על 2 נפגעים בלבד.

    • צה''ל לא חייב לתת תשובה לכל אזרח

      ארז, 11/10/09 10:54

      אם יש לך שאלות פנה לשר הבטחון, לרוה''מ או ליו''ר ועדת החו''ב.

  • 60.

    חל שיפור בעזה

    גנטיקאי, 10/10/09 17:19

    לפני מבצע עופרת יצוקה היו 100% מפגרים בעזה.
    אחרי המבצע יש רק 50% פגומים.
    זה שיפור גדול.
    צריך עוד מבצע אחד או שניים כדי שהעזתים יהיו נורמאליים

  • 59.

    הם בטח עמדו עם רובה והכריחו מישהו ברחוב להגיד את זה (ל''ת)

    נמאס מהשטויות שלהם, 10/10/09 17:18

  • 58.

    זה היה אמין אם הערבים היו יודעים אחוזים... (ל''ת)

    just me, 10/10/09 17:17

  • 57.

    לגיטימי

    האסטרטג, 10/10/09 17:16

    הפלסטינים לא רוצים להפסיק את הטרור אז אנחנו נפסיק את הפלסטינים.

  • 56.

    שיפסיקו לבלבל את המוח

    razefi , 10/10/09 17:15

    נשואי קרובים כמו בני דודים זאת הבעיה שלהם.

  • 55.

    עזתים פסיכים איך נתקענו איתם (ל''ת)

    רחמנות עלינו, 10/10/09 17:14

  • 54.

    לא כל ילד מכוער זה מום (ל''ת)

    salim, 10/10/09 17:11

  • 53.

    פחות כמה טרוריסטים לא יזיק לאף אחד (ל''ת)

    @ גם זה יעבור @, 10/10/09 17:09

  • 52.

    הם הביאו את זה על עצמם (ל''ת)

    איצק, 10/10/09 17:08

  • 51.

    חחח למה מפרסמים בכותרת ראשית תעמולה מגוחכת - מה הקשר בין זרחן שזה חומר

    יהודי, 10/10/09 17:08

    בעירה.
    לבין מום אצל תינוקות?

    כמה פתטים אפשר להיות?

    • פתטי פתטי, אבל זה עובד..... (ובכלל, כיום אין חשיבות לאמת) (ל''ת)

      אנוכי, 10/10/09 17:32

  • 50.

    יותר סביר שזו השכיחות של נישואי קרובים... (ל''ת)

    עמית (תואר שני בגנטיקה), 10/10/09 16:48

  • 49.

    עלילת הדם עם המצות - הוריאציה של החמאס. (ל''ת)

    החמאס = אנטישמים, 10/10/09 16:47

    • מזכיר לי שטענו שישראל מפזרת אבקה רעילה, והיה מדובר באבקנים של פרחים

      מיקי, 10/10/09 18:21

      בתקופת האביב

      • היה סיפור גם על מסטיקים

        חחחחחח, 10/10/09 20:59

        שגורמים לנשים להיות חרמניות,
        סיפורי אלף לילה ולילה

        • בקשר למסטיקים-זה דווקא נכון: נותנים לבתולות בגן עדן

          panacea , 10/10/09 22:28

          שימלאו את תפקידן עם הג'הידים.

  • 48.

    יותר סביר שזו השכיחות של נישואי קרובים... (ל''ת)

    עמית (תואר שני בגנטיקה), 10/10/09 16:43

  • 47.

    יצחק התחתן עם בת דודו .. וגם יעקב אבינו.. ואברהם נישא לאחותו. למחצה.. (ל''ת)

    קצת מידע ..., 10/10/09 16:42

    • רק אתמול כתבת שהתנ''ך הוא ספר בדיות. עכשיו פתאום אתה מצטט ממנו? (ל''ת)

      אפס מידע, 10/10/09 18:08

  • 46.

    תבדקו תבדקו, לדעתי זה כתוצאה מהויאגרות המזוייפות שאתם מבריחים במנהרות

    אורי, 10/10/09 16:42

    שלא לדבר על נישואי הפדופילים שאתם עורכים עם ילדות בנות 10, ומיד אח''כ מעברים אותם.
    רבותיי אוייב בור ונבער הוא מתנה מחד אך גם קללה גדולה מאידך.

  • 45.

    הסרט הישראלי הבא '' ואלס עם קביים '' (ל''ת)

    פוזל לאופיר, 10/10/09 16:34

  • 44.

    ולמה תקף צה''ל...???!!!! יש חמאסניק שיכול לענות על השאלה????!! טיפשים!! (ל''ת)

    דודי, 10/10/09 16:32

  • 43.

    המומים עלולים להיות גם תוצאה של נישואי קרובים

    אני, 10/10/09 16:31

    ושיבדקו האם המומים שונים מהמומים שהיו נפוצים באוכלוסיה הזו קודם לכן או שמדובר במומים מוכרים. הפעוטה המצולמת לא קשורה לכתבה משום שלא נולדה לאחרונה ולכן לא יכולה הייתה להיות בעלת מום שהוא תוצאה של המלחמה. ואם לפעוטה אין קשר לאמור בכתבה שיציגו הוכחות. תינוקות עם מומים כאלה יכולים להיות רק מי שהיו עוברים במהלך המלחמה ולא כאלה שנולדו לפני שפרצה.

  • 42.

    זרחן עושה כוויות

    רעות, 10/10/09 16:30

    סקס בתוך המשפחה גורם לתינוקות עם מומים.

    תבטלו את הועדת חקירה, חבל על הבורקסים.

  • 41.

    נישואים בתוך המשפחה -שכחתם (ל''ת)

    סןס, 10/10/09 16:27

    • אברהם התחתן עם שרה אחותו למחצה.. יצחק התחתן עם בת דודתו (ל''ת)

      יהודים .. לא להרים את האף ...., 10/10/09 16:37

      • טוב אנחנו התקדמנו מאז. מה איתכם? (ל''ת)

        מיקי, 10/10/09 18:19

      • אברהם זה איברהים ,הוא האבא גם של ישמעאל-הערבים (ל''ת)

        איזה קטע.....המום עבר רק אל הערבים......, 10/10/09 18:36

  • 40.

    only one word

    sunday times, 10/10/09 16:25

    INBREEDING

  • 39.

    סתם בייבי בום בגלל המלחמה

    ., 10/10/09 16:25

    בטח גם מספר הלידות עלה.

  • 38.

    הבעיה נמצאת בגנים המעוותים של העזתים עצמם. (ל''ת)

    יוחאי, 10/10/09 16:23

  • 37.

    גם האו"מ סובל ממום מאז מלחמת השחרור (ל''ת)

    פרשנדטא, 10/10/09 16:22

  • 36.

    אני יכול כדוברו של הנייה וכחברו הטוב של עזמי בשארה לאשר את הידיעה

    lili_lili , 10/10/09 16:21

    הרבה תינוקות נולדים עם חגורות נפץ כחלק אינטגרלי מהגוף ובימים האחרונים אנחנו עדים לתופעה של תינוקות הנולדים עם RPG ואפילו עם מזל''טים. אני קורא מעל בימה זאת לוועדת חקירה
    שתבדוק האם יש קשר שבני הראשון מאשתי השניה שהתחתן עם ביתי השלישית מאשתי הרביעית לכך והאם יש קשר בין המקרים לבין זה שנולדתי לאותה אמא של אשתי יש השפעה .

    • בלי בדיקה הבנו כבר ...שיש לך מום במוח ... כהניסט בזוי (ל''ת)

      שמע......, 10/10/09 16:31

      • מה אתה רוצה ממנו (ל''ת)

        צריך לחקור את העדות שלו, 10/10/09 17:16

      • כמו שאתה שומע את השטויות של החמס ,כשמאלני מצוי (ל''ת)

        כך גם יש לשמוע ולחקור את דבריו..........., 10/10/09 17:47

      • אחי, יש מבצע באיקאה. חוש הומור בהנחה (ל''ת)

        אריק האדום, 10/10/09 18:05

    • וואווו כל השמאלנים ה''נהורים'' קמו לתחייה, פגעו לכם בחוליה החלשה?

      lili_lili , 10/10/09 18:34

      פגעו לכם באחים ובאחיות? מעניין שלא שמענו קול כשרוצצו אתמול את ראשה של נוסעת מיו''ש, טוב אולי כמה תגובות של ''מגיע לכובשים'' .
      בעיקרון כל שמאלני שמגיב כאן מוכן לתת את אשתו לחמאס כדי להעשיר ולפתח קו דם ללא מומים, בסך הכל המטרה אותה מטרה , ייצור מוגבר של ילדים ככלי מלחמה ''בכיבוש''.

      בבקשה לא לצנזר ויש לי מקורות מהימנים קצת יותר מהידיעה הנוראה שהבאתם לנו.

  • 35.

    המום האמיתי אצלהם הוא בראש

    אלף, 10/10/09 16:18

    וזה לא קשור אלינו בכלל.

    • זה קורה גם אצל שמאלנים

      בן תערובת, 10/10/09 21:02

      המתחתנים בתוך עצמם,
      המום בא לידי ביטוי בשנאה עצמית
      ואהבת יתר של עיתונאים,
      כל עם והמומים שלו

  • 34.

    only one word

    sunday times, 10/10/09 16:13

    INBREEDING

  • 33.

    אני לא שולל קשר לשימוש במגן אנושי ע''י חמאס

    מדעי לעילא, 10/10/09 16:12

    למה אתם נותנים להם במה?
    צריך להוכיח קשר לא מספיק לא לשלול את האפשרות זה חסר משמעות הכל יכול להיות קשור להכל. לחץ משפיע מאוד על היריון ופגמים וגם תזונה לקויה כך שגם אם הנתונים נכונים (ןאני מניח שלא ושגם אין שום דרך לאמת אותם) זה פשוט בדיחה לתת לשטות הזו להתפרסם בעיתון מכובד

  • 32.

    תפסיקו להתחתן בתוך המשפחה אולי יצאו לכם ילדים נורמלים (ל''ת)

    מדעי הזרע, 10/10/09 16:12

    • אולי הוריך היו אחים .. ימני כסיל שכמוך ... (ל''ת)

      נו נו..., 10/10/09 16:32

      • אני דווקא מצביע מר''צ (ד''ר לביוטכנולוגיה) (ל''ת)

        ד''ר, 10/10/09 16:50

  • 31.

    cosins marriege

    daud, 10/10/09 16:10

    more than 50% o gazan marriege are with cossins

  • 30.

    מילה אחת באנגלית

    איתמר, 10/10/09 16:08

    קצת קשה לערבים אבל בואו ננסה לקרוא ביחד
    inbreeding

  • 29.

    כי לוחמי החמאס שכבו עם האחיות שלהם במקום להלחם (ל''ת)

    רואה צאן, 10/10/09 16:08

    • במחילות הם התבלבלו בן האימהות שלהם ובין האחיות. (ל''ת)

      מנחם, 10/10/09 18:15

  • 28.

    ואני לתומי חשבתי שאין לי משפחה בעזה (ל''ת)

    ציון מודיעין, 10/10/09 16:04

  • 27.

    כדאי שתפסיקו לצטט תנועה נאצית הקוראת להשמדת יהודים, והשקר הוא דיגלה (ל''ת)

    אמנת החמאס, 10/10/09 16:01

  • 26.

    התינוקות הפלשטנאצים נולדו בשיפא משום שישראל לא

    רן לוי, 10/10/09 15:59

    ביצעה את חובתה, ולא הרסה עד היסוד את בית החולים במבצע עופרת יצוקה. ישראל הפחדנית - בראשות האדונים שמאלמרט ואהוד ברח נמנעה מלפגוע בבית החולים למרות שבמרתפיו הסתתרו אלפי אנשי חמאס - ביניהם רוב ההנהגה של הארגון הנאצי

    אתם חושבים, מה פתאום הפלשטנים (מלשון שטן) הם נאצים ולמה להרוס בית חולים?, קיראו בבקשה את סעיף שבע באמנת החמאס שנוסחה באוגוסט 1988 בה נאמר במפורש כי יש להרוג כל יהודי. לא כל ישראלי, לא כל ציוני, כל יהודי.

    ומי שקורא להשמיד אותי - לא אכפת לי להשמיד אותו.

    תודה.

    • אכן, דברים נכוחים. אוייב הוא אוייב. נקודה. (ל''ת)

      למספר 26, 10/10/09 16:54

  • 25.

    גם החור באוזון גדל בעקבות ''עופרת יצוקה'' בדקתי במיקרוסקוף (ל''ת)

    ארכיאולוג, 10/10/09 15:57

  • 24.

    sex with relatives

    daud, 10/10/09 15:57

    sex with relatives is the reson

  • 23.

    צריך לחקור

    דרושה חקירה, 10/10/09 15:53

    איך יכול להיות שבזמן מלחמה הפצצות והרס רב,
    מצאו להם הגברים בעזה זמן פנוי בכדי לז...ן
    את הנשים שלהם ולהכניסם להריון.

    • נתנו לכל המשפחה לישון באותו חדר וזו התוצאה (ל''ת)

      lili_lili , 10/10/09 18:40

  • 22.

    יש לי הצעה לעזתים.... אולי....

    איש נאור., 10/10/09 15:52

    תעשו פחות ילדים. אוי, שכחתי שלעשות ילדים זה הדבר היחיד שאתם טובים בו.

  • 21.

    ואני חשבתי שזה קשור לחתונות בתוך המשפחה שהם עושים

    ג'ק ראיין , 10/10/09 15:49

    הם הרי מתחתנים עם הבני דודים אחד של השני

  • 20.

    מי שמתחתן עם אמא שלו,אחותו,בת דודה וסבתא שלו מן

    שי, 10/10/09 15:48

    הסתם יוולד עם מום...אפילו החיות יודעות להבדיל

  • 19.

    עשיתם לי את השבוע (ל''ת)

    דוקטור, 10/10/09 15:48

  • 18.

    91 אחוז מהישמעאלים נולדים עם מום שגורם להם להתפוצץ!!! (ל''ת)

    אני, 10/10/09 15:47

  • 17.

    מקווה שזה נכון (ל''ת)

    גודמן, 10/10/09 15:46

  • 16.

    כתבה מוטה- מעריב, מה קרה לכם? איפה תגובת ישראל? איפה הרצינות שלכם?

    ענת, 10/10/09 15:46

    פצצות זרחן אינן גורמות למומים, די להסתה הזו! איזה מין עיתון אתם?? אוטו-אנטישמי?? שקרנים! לפחות תבדקו עובדות לפני שאתם מפרסמים כתבה מסיתה ושיקרית כזו!!
    למה כן פצצות זרחן גורמות?- פשוט מאד, אם פצצה כזו פוגעת ישירות באדם אז הוא יסבול מכוויות, אבל שוב- רק אם היא פוגעת ישירות!! לא ליד, לא בבית של השכנים ולא שום דבר מטומטם כזה. ברור??

  • 15.

    רוב המקרים בגלל יחסי מין במשפחה ונישואין של בני דודים (ל''ת)

    בןבן, 10/10/09 15:44

  • 14.

    שהערבים יפסיקו לשכב עם האחיות והדודות ואז יצאו ילדים נורמליים (ל''ת)

    בנימין, 10/10/09 15:44

    • לבנימין כנס

      ערבי ישראלי, 10/10/09 17:32

      מאיפה יש לך את המידע הזה שערבים שוכבים עם אחיותיהם ודודותיהם .
      טמבל עלוב נפש חוצפן וגזען שכמותך

      • לערבי ישראלי, מה אתה משחק אותה מופתע?זה ידוע בכל העולם

        lili_lili , 10/10/09 18:38

        שהערבים מתחתנים עם בני דודים ועוד לפני שנולדו כבר משדכים להם את הבן/בת של האחות והדודה, ערבים שוכבים עם אחיותיהם והילדות עם האבות , זה בדוק , אני עשיתי מחקר חד צדדי בתיאום עם מכון ג'ונסטון (אח של גולדסטון) והמסקנות ברורות,אגב במגזר הבדואי בדרך כלל מחכים שהילד יגיע לגיל כמה חודשים ואם מתגלה המום דורסים אותו ברוורס.,

        • כנסו

          ערבי ישראלי, 10/10/09 19:57

          אצל הערבים המוסלמים יתכן שהגבר יתחתן עם בת דודו זה לא אסור לפי ההלכה אבל עם אחות ודודה זה פעם ראשונה שאני שומע .
          אברהם אבינו התחתן עם שרה שהיא בת דודו .ודומני שזה לא אסור לפי ההלכה היהודית .
          לטימטום יש גבול .

          • כי לא מספרים לו את כל האמת. דוגמא להסתרה :

            יושב בחשכה, 10/10/09 20:46

            רופא ערבי בבית חולים ה''עמק'' בעפולה (בי''ח ממשלתי) סירב לטפל בחולה יהודיה ששם משפחתה כהנא.
            השם העלה בו זכרונות נוגים (אגב , לחולה אין שום קשר משפחתח לרב כהנא , אך זה ממש לא חשוב).

            האם היה עולה על הדעת שרופא ישראלי , יהודי , יסרב לטפל במחבל רוצח , פצוע ? להבדיל אלפי הבדלות , כמובן.

            מישהו חשב להשעות את הנבל ?

            עשו עליו כתבה בNRG ?

            מישהו קרא את הגזען לסדר ?

            פלא שהפלסטינים ממציאים סיפורים שיקנו אותם באפטון בלאדט ?

            אנחנו עצמנו לא מטפלים נכון בגזענות הערבית.
            אבל כל פיסת תעמולה ערבית גזענית גורמת לצבועים ביננו להכות על חטא.

            מה לנו שנלין על הנייה הנאצי וסייענו גולדסטון ?
            למה נתפלא על ההסתות של ראאד סאלאח וטאלב א סנעה ?

            עם האופנהיימרים שלנו ועם הטיבים שלנו אנחנו נוהגים נכון ?

        • מצחיק וצודק..! (ל''ת)

          קורא בסתר, 11/10/09 12:00

  • 13.

    מאז המבצע יותר אחים ודודים מתחתנים..פלא שיש מומים?! (ל''ת)

    גם כן פלסטיניים.., 10/10/09 15:42

  • 12.

    תפסיקו להתחתן עם הדוד והדודה ותראו שתתחילו לקבל פרס נובל לפעמים. (ל''ת)

    הממליץ הלאומי, 10/10/09 15:42

  • 11.

    רבוי בעלי המום בתינוקות הערבים (לאו דוקא פלסטינים) נובע מנשואי קרובים (ל''ת)

    עוד שקר פלסטיני, 10/10/09 15:41

  • 10.

    האמת היא שמאז השלטות החמאס בעזה יותר ויותר חתונות בין המשפחה.

    וזאת התוצאה..מוטציות, 10/10/09 15:41

    אצל המוסלמים הדתיים במיוחד נהוג להתחתן בין המשפחות ככה שהערבוב הגנטי הוא מצומצם ביותר וזאת הסיבה שלא רואים הרבה ערבים שמקבלים פרס נובל..

    • הרבה ערבים?? (ל''ת)

      תראה אחד..., 10/10/09 19:54

      • ערבי שזכה בפרס נובל- יאסר ערפאת ימ''ש.

        raquel_fernandez, 11/10/09 06:30

        ולא סתם, אלא פרס נובל לשלום. כבר אז הועדה הבוחרת הוכיחה שהיא בדיחה ענקית ולא יותר מזה.

  • 9.

    מום שמום (ל''ת)

    דוקטור נו, 10/10/09 15:40

  • 8.

    שיפסיקו להתחתן בתוך המשפחה אז לא

    יוולדו עכברושנים, 10/10/09 15:39

    שאח מתחתן עם אחות אז ברור שיוולדו מפלצתונים...

  • 7.

    אותי זה לא יפתיע אחרי הניסויים שעשו בעדות המזרח

    ז, 10/10/09 15:37

    שה בני עמם אז זה לא מפתיע אם עושים זו לאוייב

    • אני מתנצל. חשבתי שאתה גמל (ל''ת)

      ד''ר זלמן יוליוס, 10/10/09 15:58

    • ????? עוד אומלל שמאשים את הסביבה ולא את עצמו ?????

      נשואה ל''מזרחי'', 10/10/09 16:00

      במשפחתו של בעלי, כל הדודים והדודות נשואים לבני-הדודים שלהם, כולל ההורים של בעלי (שהם בני דודים). גם הסבתות והסבים התחתנו עם בני-דודים. זה מוביל למומים מולדים (נפשיים/גופניים/שכליים) ויש כמה כאלה במשפחתו וגם מוביל לגאונות (שלמזלם, רובם כאלה).

    • התכוונת בניסויים שעשו בגרמניה לא זה נושא אחר זה גרמ לריבוי הומואים (ל''ת)

      אח של אייכמן, 10/10/09 16:53

      • אתה לא סתם קראת לעצמך ''ז'' ,אה? (ל''ת)

        שני, 11/10/09 00:53

  • 6.

    אין קשר לצה''ל,זה בגלל גילוי עריות. (ל''ת)

    אבי, 10/10/09 15:36

  • 5.

    הכוונה יותר תינוקות נולדים עם מוח (ל''ת)

    דר באשיר, 10/10/09 15:35

    • הכי נכון (ל''ת)

      ממליץ, 10/10/09 16:18

  • 4.

    ומה עם הישראלים שסובלים ממומים כתוצאה מפשעי החמאס ?

    ש, 10/10/09 15:34

    לדוגמא, בן אדם שאיבד את רגליו מפגיעת קסאם ?

  • 3.

    אחותך זונה

    אוליבר טוויסט, 10/10/09 15:33

    מה אין לך אחות ? זה שלא כתוב בשום מקום שיש לך אחות, אינה הוכחה לכך שבאמת אין לך אחות. גם לא כתוב בשום מקום שבפרוש אין לך אחות.
    חוץ מזה אין לך הוכחה שהאחות שאין לך מתנהגת במוסריות, ולכן המסקנה היא, האחות שאין לך היא זונה.
    זאת השיטה בה הולכים כותבי דוח גולדסטון ושאר משמיצי ישראל במבצע בעזה, ובכל פעולה אחרת.

    • ממליץ כי זה הכי אמת (ל''ת)

      אא, 10/10/09 16:17

  • 2.

    אנחנו המומים כולם יודעים שהמומים בגלל רבוי הנשואין בתוך המשפחה (ל''ת)

    שמאלן קיצוני, 10/10/09 15:33

  • 1.

    גם כמות המטומטמים כנראה עלתה (ל''ת)

    יאיר, 10/10/09 15:33

    • הנחת היסוד, לפיה החמאס מנהל רישומים ואיכפת לו בכלל מהאוכלוסיה?

      גל, 10/10/09 18:17

      זה מה שידפוק להם את עלילת הדם הזו.
      אבל אנטישמים, מתוך ומחוץ לישראל, יקפצו על זה בשמחה, כי הם רוצים להאמין לכל סיפור נגד ישראל.

    • למה אני לא מאמינה להם?? (ל''ת)

      לינור, 10/10/09 19:24