• 74.

    התקשורת המטיפה לשחרור מחבלים סייענית חמאס

    המצונזר, 11/10/09 22:03

    התביעה התקשורתית לשחרור מחבלים היא ממש סייענות חמאס. האם ייתכן שהתקשורת בתביעתה לשחרור מאות ואלפי מחבלים, ובאי תביעתה להפסיק את קייטנת החמאס בבתי הכלא, באי תביעתה להתנתק כלכלית מעזה, להפסיק את משאיות הכסף, הדלק, החשמל, וכן הלאה, האם היא בעצם סייענית חמאס?

  • 73.

    את הדייסה שמנהיגי המוסלמים מכינים נאלצים לבלע המוני העם

    panacea , 11/10/09 10:10

    בעוד שהמנהיגים עצמם מפנקים עצמם במטעמים.
    אבל המוסלמים עושים זאת ברצון, הרי אצלם יצר השנאה ,הנקמה ו''הכבוד'' גוברים על הכל.

  • 72.

    גם אצל הישראלים יש הרבה ראאד סאלח

    יוסף, 11/10/09 09:40

    עם כל הכבוד למר בניימני הוא לא מתאר את התמונה בכללותה חשוב מאד לציין שרב הציבור הערבי לא מעוניין שהנושא היקרי שלו זה אלאקסה ,נכון שהוא חשוב לאיסלאם אבל לא הבעיה העיקרית שלנו ,מה שיותר חשוב זה החינוך והבתי הספר שלנו ,האקדמיים שלנו אשר רובם מובטלים וזה יותר מסוכן מההסטה של ראאד סלאח למדינת ישראל .חשוב מאד לציין וזו האמת שמדינת ישראל והתקשורת הישראלית אוהבת להתעסק עם ראאד סלאח יותר מאשר הציבור הערבי אצלכם הוא ממש ''כוכב '' תקשורות יותר מאשר בציבור הערבי .
    אף אחד מהתקשורת וגם מהממשלה לא הזכירו את השביתה הכללית שהייתה ביום חמישי שעבר ,אוליי בגלל שהייתה מאד תרבותית ושקטה ,הציבור הערבי רצה להעביר מסר תרבותי לממשלה על האפליה הגוברת .ואם היה פרחח אחד ''ולשמחתינו לא היה ''היה זורק אבן אז כולם היו מתעניינים כולל מר ימיני .צר לי שהעניינים הולכים בכוון הזה

  • 71.

    אם מניעת הסטה וליבוי שנאה היא מטרתך, אנא הפסק ללבות פחדים ושנאה בכתבות

    עידו זילברשטיין , 11/10/09 09:20

    בן דרור ימיני, הזעם והאלימות של ערביי ישראל וכל הפלסטינים, גם אם היא מלובה ע''י הסתה אינה תוצר בלעדי שלה. אנחנו אכן ביססנו ומבססים את קיומנו הלאומי כאן, מתוך ראיה ששוללת ומתכחשת, לתרבות ולזהות הלאומית הפלסטינית והערבית. אלו הם מילים גבוהות ומערופלות, במילים פשוטות כל עוד אנחנו ננסה ''לייהד'' את ירושליים, את ארץ ה''גליל'' את ארץ ישראל, העוינות הפלסטינית תצמח, כל עוד לא נכיר באיך סוג כזה של השתרשות בארץ ישראל, הוא פסול והיה פסול, ובמחיר שהיה לו הנאה לא תעלם

    • איך הצליחה בת-יענה לברח מהספארי?

      panacea , 11/10/09 10:12

      בן-דרור מתבסס לרוב על עובדות, עם סימוכין וניתוח לוגי ואמפירי.
      הוא מציג מציאות, ואילו אתה המשך לטמון את הראש בחול.

  • 70.

    במדינת שמנוהלת בידי טיפשים-ימצחו הרבה צלאחלאכים. (ל''ת)

    ה.בנימין., 11/10/09 08:49

  • 69.

    אין לי ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת (ל''ת)

    Jerusalem , 11/10/09 08:35

  • 68.

    מי שחוקר ריבוזומים - לאו דווקא יודע לחקור מעשי הערבים (ל''ת)

    זה לא בתוך התא ..., 11/10/09 07:45

  • 67.

    ראאד סאלח, לא השגת דבר, כמה ילדים זרקו אבנים יומיים והתאיידו. (ל''ת)

    שייך ראאד, כשלון, 11/10/09 07:18

  • 66.

    התל''ג עלה והתלג''לנפש ירד, אצל הפלסטינים - בעייה שלהם (ל''ת)

    הפתרון - לא להשריץ כל כך הרבה, 11/10/09 06:10

  • 65.

    הפרו''פ המכובדת היא שמאלנית אנטיציונית! קראה לשחרור כל המחבלים ומיד! בו

    מתעוררים! , 11/10/09 05:17

    בושה וחרפה!!!

    • כל השכל שלה הלך למעבדה. לא נשאר כלום בשביל החיים. (ל''ת)

      ככה זה, 11/10/09 06:30

    • הלקאה עצמית

      עמי, 11/10/09 07:41

      לדעתי צריך להוריד את הפתיחה של הכתבה.
      כשזוכה פרס נובל משתמש ב''פרס'' (נשיא ארה''ב קיבל אחד כזה על תרומתו האדירה לשלום) כמנוף להשמעת דיעותיו הפוליטיות זה לא עושה לי שמח ואפילו מסב לי מורת רוח רבה מאוד.
      אז אני לא שמח בשבילה! ולא בשבילנו!

  • 64.

    מדינת ישראל = גן עדן לקיצונים מוסלמיים

    עמית, 11/10/09 00:45

    האבסורד הוא שמ''י הינה המקום היחידי בו תנועות מוסלמיות קיצוניות פועלות באין מפגיע. במצרים האחים המוסלמים נרדפים ומחוסלים. סוריה ב 82 הורידה ישוב שלם ורק בישראל בחסות חופש הביטוי וההתארגנות ניתן להם פיתחון פה. את אותה טעות עשינו עם החמאס שנתפס בהתחלה כארגון צדקה. בואו לא נחזור על כך שנית.
    ראד סלח וחביריו מקומם מאחורי סורג ובריח או מחוץ לגבולותיה של מ''י. יש להוציא את הפלג הצפוני מחוץ לחוק ולדכא בתקיפות כל קיצוניות דתית הקוראת לאלמות והסתה. כן, גם בצד שלנו.

  • 63.

    מי אתה, כמובן לא יהודי שעובד ברשת התג' של המחבלים.

    למגיב ל 56 (29) ''אם תסביר..'': 29 מגלה במדויק, 11/10/09 00:40

    ''מחנה השלום''... ממש מחנה שלום אתם. כדאי שתפסיק לשקר שיש ''עם פלסטיני'' כי אני שמאל אבל לא אהבל. אני יודע היטב שרובכם נכנסתם לכאן בזמן המנדט ממדינות ערב רבות מאוד. וגם שמעתי שאתם טוענים שאתם במצב של 'קיבוץ גלויות'. כאילו אתם עם נרדף שנאלץ בייסורים לשוב למולדתו. מאוד שפל.

    • אתה מגוחך מגיב רב-שמות, וכשאין לך יכולת להעלות טיעונים לוגיים וציוניים

      Ehad Haam-Zionist, 11/10/09 04:25

      אתה פשוט מקיא שטויות, אוכל אותם בחזרה, לועס היטב ומעלה גירה

      • לטענותיך האופייניות למחבלים והנטולות שחר עובדתי אין מקום 'להגיב'.

        מגיב אחר כתב שאתה ערבי אמריקאי מתחזה ל'ציוניסט', 11/10/09 09:30

        אתה תמיד מאמין שתתחפש ולא יזהו אותך. ''לוגיות ו'ציוניות''' (חחחח צחוק). במקום זה נסה: שקריכם המולדים, קירבתכם החמה לפשיזם, לאנטישמיות, לנאציזם, נצלנותכם את קורבנכם, ורוצחנותכם מרושעת.

  • 62.

    ראאד סאלח

    אבא, 10/10/09 22:52

    שום מדינה לא רוצה זבל כימי מקומו מיתחת לאדמה עם התולעים

  • 61.

    בן דרור ימיני עתונאי עם חשיבה עצמאית ומקורית (ל''ת)

    מר נון, 10/10/09 22:40

    • וכן ירבו!!! (ל''ת)

      אלון, 11/10/09 17:40

  • 60.

    כמו תמיד - מבריק

    בילבי, 10/10/09 22:05

    תמיד חשבתי לעצמי שרק אני רואה את הדברים בדרך זו, שמחה לגלות שיש עתונאי אחד שאפשר לסמוך עליו שיכתוב תמיד את האמת ויעמיד במקומם את בני עמנו עוכרי ישראל הכביכול נאורים ומוסריים במקומם הראוי, הניסוח תמיד מבריק והמאמר מצויין. תודה לך ושתהיה לך שנה טובה, וירבו עיתונאים רציניים וטובים כמוך.

  • 59.

    תפסיקו לתת להם במה . תקשורת עוינת

    ע, 10/10/09 21:48

    התקשורת נותנת לערביי ישראל במה חינם אין כסך והם מנצלים את זה טוב טוב .

    הבעיה אנחנו ולא הם!!!!

  • 58.

    הנובלית הזו היא לא אמא של רינו צרור (ל''ת)

    אוקיי, 10/10/09 21:40

  • 57.

    אם המוסלמים לא היו מדברים על הר הבית

    דנה.ג. הלוחמת הצביעות, 10/10/09 21:25

    רוב היהודים בכלל היו שוכחים שהוא קיים.

    מי יודע אם זה לא התפקיד שלהם להזכיר לנו.

    • ולמה זה אינטרס שלהם שיזכירו את הר הבית? (ל''ת)

      ., 11/10/09 04:55

    • זה כמו לומר שאילו הנאצים לא היו מבצעים זוועותיהם

      panacea , 11/10/09 10:17

      המודעות ליצירת סבון מבני אדם היתה נעלמת.
      אז צריך בעצם להודות לנאצים ולפלסטינאים על מעשיהם?

    • שמעת פעם על המושג ''יהדות''? תבדקי במילון. ירושלים זה שם... (ל''ת)

      אלון, 11/10/09 17:41

  • 56.

    אחד העם, תקרא טוב את הדברים הללו, כי אני איש שמאל,

    ואני מתבייש בך ודורש תשובה. שליח של מי אתה? כנסו, 10/10/09 21:25

    לאחד העם, שמתחזה לציוני:
    ימיני הציג שורה של טענות מגובות בעובדות, עם קישורים, עם מידע עשיר. כמו שצריך לעשות עיתונאי רציני וכמו שאף עיתונאי בישראל לא עושה כי כולם קשקשנים.
    ומה עשה פלדמן? הוא לא ענה לו על אף טענה וקפץ עם ''הנרטיב האשכנזי''. אז בתור שמאלן ציוני אני אומר לך, ימיני התנהג בעדינות עם פלדמן. לדעתי הוא היה צריך להשפיל אותו עוד יותר.
    גם אתה וגם פלדמן לא מייצגים בשבילי את המחנה של השמאל האמיתי והישן שהוא השמאל הציוני. בשבילי רק אנשים כמו פרופסור שלמה אבינרי ואמנון רובינשטיין וימיני ופרופסור רותי גביזון מייצגים את הזרם השפוי של השמאל הציוני של פעם. אתה עם התגובות שלך מוכיח שהשמאל התדרדר לתהום של שנאה עצמית. אני מתבייש באנשים כמוך שרק גורמים לאנשים כמוני להתבייש שהם שמאל.

    • תבין ש''אחד העם'' אינו שמאל אלא עובד ברשת התגובות של המחבלים. (ל''ת)

      ל- 56 גם אני שמאל (סוציליסט), 10/10/09 22:14

    • אם תסביר לי מדוע לא התיחסת להסבר המנומק ב29 על סיבה חמורה מראאד סלאח..

      Ehad Haam-Zionist, 10/10/09 23:19

      אולי אבין אותך: ההשתלטות של הישראלים הקיצוניים(לא רק מהימין-השמאל הישן בראשות גולדה החל בזה) על מזרח ירושלים ועל הגדה היא סיבה כה חמורה(ומעשי ידינו לבושה) כמו קיצוני הסרבנים האלימים האיסלמיסטים.

      אם אינך מבין זאת אינך שייך למחנה השלום הציוני.

      לגבי פלדמן: אני רחוק מתמיכה בעמדותיו, אך מאמרו היה גם הומוריסטי, גם לא אמר מילה על הנרטיב האשכנזי, ובעיקר דיבר נגד עמדות האתיקה של פרופסור אסא כשר. ובקושי הזכיר את ימיני-וקבע דבר עקרוני: נקודת המוצא במהלכים היסטוריים מורכבים היא המגדירה במידה רבה את המסקנות-ונקודת המוצא שלי היא זכותו של העם היהודי למדינת לאום-ולהגנה עצמית-וזכות העם הפלשתינאי להגדרה עצמית משלו במדינתו לצד מדינת ישראל.

      עבורי השטח הלגיטימי של מדינת ישראל הוא זה שבו יצאה מחשרת מלחמת קוממיותה העקובה מדם, ובו התקבלה למשפחת העמים....ולכן החמדנות שנתקפנו בה אחרי מלחמת המגן של ששת הימים היא רעה ומעמיקה את סיחרורי הדמים, שחלקם היו מיותרים ונמנעים אם היינו נוהגים בתבונה.....

      מהי נקודת המוצא שלך??????

      • אחד העם,אתה פושע ,ורק היותך בעילום שם מונעת העמדתך לדין.

        ziontrain, 11/10/09 00:02

        רק לפני מספר ימים טענת שליברמן והמתנחלים טוענים שצריך להשמיד את כל הערבים והמוסלמים!
        זוהי הוצאת דיבה והסתה פראית,שמראה מי אתה ומה טיבך.
        אתה אפילו לא ראוי לתואר דמגוג זול...אתה פשוט פושע,שראוי לעמוד לדין.

        • מילא זה שאתה מגמגם פעמים אותה השמצה-אך ב48 עניתי לך לגבי חסידי הטיהור!

          Ehad Haam-Zionist, 11/10/09 04:18

          ואכן ליברמן ורוב המתנחלים ותומכיהם הלאומנים דוגלים בביצוע טיהור אתני אלים ב5 מליון ערבים-ולא מסתירים זאת....

          • וב48 הגבתי על תגובתך המתחמקת והשיקרית החדשה (ל''ת)

            ziontrain, 11/10/09 12:36

        • זה שקורא לעצמו (בחוצפה תהומית) אחד העם ציוני, הוא ערבי בשירות האוייב.

          יודע, 11/10/09 04:57

          פושע זה מחמאה עבורו.

          • אם כך- הרי שהאויב באמת מטומטם: מגיבים רבים נמנעים להכנס לעימות

            panacea , 11/10/09 10:20

            תגובתי מייגע עימו, כיוון שבסופו של דבר אחד העם ישמש באותן ססמאות שחוקות ולא לעיניין,
            הוא מעורר אנטגוניזם וחשד למחלת נפש,

            • אכן כן,אני מתחיל לחשוד שאחד העם הוא למעשה דמגוג ימני מבריק (ל''ת)

              ziontrain, 11/10/09 12:27

  • 55.

    רק עכשיו גילית שהתקשורת מסייעת לאוייב? נס שאנחנו חיים

    ג'וני, 10/10/09 21:00

    וקיימים.

    • זה גרם לי לגחך קצת, אבל בבקשה, לינק לויקיפדיה

      ., 11/10/09 04:56

      http://en.wikipedia.org/wiki/Hostile_media_effect

  • 54.

    על איזה פלדמן מדובר, אם מדובר על עו''ד מושחת, אביגדור'', או אדם אחר?

    borisdo , 10/10/09 20:48

    על מי מדובר?
    על איזה פלדמן מדובר, אם מדובר על עו''ד מושחת, אביגדור'', או אדם אחר?

    תראה לפי זכרוני אתה לא נקי לגמרי בעדיפויות שלך, אלא מזמן השתנית לטוב.יהודי גאה.
    זאת אשמות שווא.
    על איזה פלדמן מדובר, לאזזל.

  • 53.

    ידיעה שלא נמצא לה מקום בNRG , או שלא נחשבת למעניינת מספיק.

    אלישע, 10/10/09 20:32

    רופא ערבי בבית חולים העמק סירב לטפל בחולה יהודיה ששם משפחתה כהנא.
    השם העלה בו זכרונות נוגים (אגב , לחולה אין שום קשר משפחתח לרב כהנא , אך זה ממש לא חשוב).
    האם היה עולה על הדעת שרופא ישראלי , יהודי , יסרב לטפל במחבל רוצח , פצוע ? להבדיל אלפי הבדלות , כמובן.
    מישהו חשב להשעות את הנבל ?
    עשו עליו כתבה ב CNN ?
    עשו עליו כתבה אפילו בNRG ?
    מישהו קרא את הגזען לסדר ?

    פלא שהפלסטינים ממציאים סיפורים שיקנו אותם באפטון בלאדט ?

    אנחנו עצמנו לא מטפלים נכון בגזענות הערבית.
    אבל כל פיסת תעמולה ערבית גזענית גורמת לצבועים ביננו להכות על חטא.

    מה לנו שנלין על הנייה הנאצי וסייענו גולדסטון ?
    למה נתפלא על ההסתות של ראאד סאלאח וטאלב א סנעה ?

    עם האופנהיימרים שלנו ועם הטיבים שלנו אנחנו נוהגים נכון ?

  • 52.

    ימיני כתב מאמר מצויין ומפוכח (ל''ת)

    חילו, 10/10/09 20:00

  • 51.

    ימיני, אתה תותח! (ל''ת)

    מעריץ, 10/10/09 19:59

  • 50.

    כמה עובדות על ירושלים והר הבית

    ד''ר לענייני כלום, 10/10/09 19:44

    1. עפ''י רישום האוכלוסין העותומאני המוסלמי, התגוררו בירושלים בסביבות שנת 1860 כ-70,000 יהודים - במזרח, מערב, דרום וצפון העיר.
    בהתאם לאותו רישום ובאותה תקופה התגוררו..... אך ורק 4,000 ערבים.
    זאת למרות שבאותה תקופה הוטלו מגבלות קשות על יהודים בארץ ישראל, ולעומת זאת בוצע עידוד הגירה של ערבים לארץ ישראל.
    מוזר? מתיישב עם קדושתה של ירושלים למוסלמים?...נמשיך.

    2. העיר ירושלים אינה מוזכרת בקוראן. אינה מוזכרת אפילו לא פעם אחת. אפס פעמים, זירו, זילץ', גורנישט.
    מוזר? מתיישב עם קדושתה של העיר ירושלים למוסלמים?....נמשיך.

    3. אל אקצה (על שמו המסגד שנבנה באופן ''מפתיע'' בהר הבית), אינו מוזכר בקוראן בשום הקשר של מקום פיזי מוכר כלשהו על-פני כדור הארץ, ובוודאי שלא בהקשר של ירושלים, שאינה מוזכרת כלל.
    מוזר? מתיישב עם קדושתה של ירושלים למוסלמים?

    השאיפה הערבית על ירושלים אינה דתית. זו שאיפה קולוניאליסטית טהורה.

    אם הערבים המוסלמים אכן היו כה דתיים הם היו צריכים לשמור על היהודים בארץ ישראל.
    אתם שואלים מדוע?

    משום שבקוראן רשום לפחות בשלושה מקומות שונים כי ארץ ישראל שייכת לעם ישראל.

    • ל-50 הדר'' לכלום

      חסקל מפאיניק לשעבר, 10/10/09 21:08

      ידידי הדר. לידיעתך מסגד אל אקצה הוא המסגד שבנה מוחמד בעת הגירתו למכה בעיר אל מדינה או יתרב כפי שהערבים קראו לה, וכשנבנה המסגד על הר הבית חיפשו לו שם זדוני וקראו לו אל אקצה. קדושת מסגד אל אקצה עבור האיסלם היא למסגד של יתרב ולא המסגד שנבנה לאחר מכן על הר הבית, וכל זה נועד לפברק את ההיסטוריה מחדש.

      • אחרי שישראל תחזיר את אל אקצה,הסעודים לא יסכימו שהוא

        פטריוט שמאלני, 10/10/09 23:55

        יהיה המקום הקדוש למוסלמים.

  • 49.

    רק חבל שהשטויות של פלדמן לא פורסמו כאן בכדי שניתן יהיה להגיב עליהן כמו

    איציק מהמרכז, 10/10/09 19:43

    שחבל שצינזרו חלק דמגוגיה שלו שדקווא מציגה אותו באור מגוחך.

    האם האביגדור דרש שלא ניתן יהיה להגיב על הבליו?

  • 48.

    רק חבל שהשטויות של פלדמן לא פורסמו כאן בכדי שניתן יהיה להגיב עליהן כמו

    איציק מהמרכז, 10/10/09 19:31

    שחבל שצינזרו חלק דמגוגיה שלו שדקווא מציגה אותו באור מגוחך.

    האם האביגדור דרש שלא ניתן יהיה להגיב על הבליו?

    • איציקלה נפשע אוהד גולדשטיין-פורסו כמאמר-וימיני לא היה מסוגל לענות להם!

      Ehad Haam-Zionist, 10/10/09 20:28

      לכן הוא נטפל דווקא למשהו שלא פורסם (ואגב, אסא כשר אשכנזי, והמאמר של פלדמן היה מכוון נגד החד צדדיות של כשר ושל ימיני-וגם אמר שדו''ח גולדסטון לא מאוזן)

      • שאלה לאחד העם

        יוץ, 10/10/09 21:01

        אתה ערבי? בלי סיפורים. תודיע מי אתה? אם אתה לא מגיב או מתחמק ברור שאתה ערבי.

        • שאל את איציקלה והוא יתאר לך את מאה שנות משפחתי החלוצית בארץ.... (ל''ת)

          Ehad Haam-Zionist, 10/10/09 23:21

          • כמובן שהתחמקת

            קוץ, 11/10/09 00:24

            אתה ערבי, זהו. זה מסביר את העברית המוזרה והמגושמת שלך. אולי ניפגש בצ'סטנאט פינת וולנאט, או על קומונוולט'. צ'או.

        • לא, הוא מה שכונה בעבר ''נפולת של נמושות'' (ל''ת)

          פנדה, 10/10/09 23:44

          • לך תגיד זאת למליון ישראלים-גם נתניהו ושגרירנו אורן הם כאלו...

            Ehad Haam-Zionist, 11/10/09 00:16

            וכמו שנתניהו חזר גם אני וחזרתי....ונסעתי שוב...וחזרתי....

          • זה ערבי שקרן שהמציא לעצמו עבר ישראלי, כמו מרבית הפלשתינאים.

            יודע, 11/10/09 05:00

            הוא עובד שנים בתעמולת האוייב ומחלחל את דברי ההסתה שלו באלפי טוקבקים בכל העיתונות.

      • אחד העם,אתה פושע ,ורק היותך בעילום שם מונעת העמדתך לדין.

        ziontrain, 10/10/09 23:57

        רק לפני מספר ימים טענת שליברמן והמתנחלים טוענים שצריך להשמיד את כל הערבים והמוסלמים!
        זוהי הוצאת דיבה והסתה פראית,שמראה מי אתה ומה טיבך.
        אתה אפילו לא ראוי לתואר דמגוג זול...אתה פשוט פושע,שראוי לעמוד לדין.

        • לא זכור לי שאמרתי ''להשמיד'', אלא ''רוצים לבצע טיהור אתני אלים ל5 מליון''!

          Ehad Haam-Zionist, 11/10/09 00:15

          ...והם לא מסתירים זאת.....

          • אני כתבתי אמת,ואתה פושע מסית שכעת מגמגם ומנסה להתחמק מדבריו הפושעים.

            ziontrain, 11/10/09 11:51

            והרי ציטוט מדבריך-''הפלשתינאים והערבים והמוסלמים כולם הם לפי הימין הקיצוני דימונים שצריך להלחם בהם ולהשמידם-וליברמן או המתנחלים עולים על כולם בדמוניזציה הזאת''.

            מגוחך שאתה בא שוב עם תירוץ הסניליות ''אני לא זוכר שאמרתי'',שהרי למרות שאנחנו מודעים למגבלותיך וסולחים לך לרוב על התגובות המבולבלות והממוחזרות ועל הדמגוגיה הזולה הנשפכת מהן,לא ניתן להתיחס תמיד בסלחנות לרוע והשקר הנובעים ממיקלדתך,יש גבול לכל תעלול.

            ואגב,בהקשר לטיהור אתני,רוב רובם של הפלסטינאים בחרו בעבר הקרוב בהנהגה שתומכת בטיהור אתני ליהודים,וההנהגה ''המתונה'' של פת'ח השמיעה גם אחרי אוסלו הסתה התומכת בטיהור אתני ואף רצח היהודים...אבל אתה כמובן מכסה על דיבריהם המסיתים,וטוען שהם רובם ככולם אנשי שלום ואחווה תמימים ,ובאותו הזמן מצמיד בכחש ושקר את סגנון תאוות הדם והרצח של הגרועים בפלסטינאים לשליש מהעם היהודי...אין בך אף לא קורטוב של יושר והגינות.
            כמובן אינך יכול להחשב לאיש הגון,או לצורך העיניין 'איש שמאל ציוני הגון'- אתה למעשה משמש פה כאוייב השמאל השפוי,בכך שאתה מנסה לנכס לו את כיעורך.

            • אם אמרתי בלהט הויכוח ''להשמידם'' אני מתנצל-היתר לגבי הימין הקיצוני נכון!

              Ehad Haam-Zionist, 11/10/09 18:24

              ואילו הרוב המכריע של דבריך(גם אילו המעוותים את גישתי הציונית) הן שטויות....

              • אל תיתמם,ההסתה שלך היא מודעת ומכוונת, והתנצלותך היא בברור מהפה לחוץ.

                ziontrain, 11/10/09 22:31

                אבל מילא,טוב לדעת שגם לדמגוג זול כמוך נותרה עוד קצת בושה.

                לגבי שאר דברי המדויקים,העובדה שבחרת לכנותם שטויות במקום לנסות לסותרם רק מוכיחה את נכונותם וחושפת את עליבותך.

      • למסית הפו''צ האנטישמי, אתה מכירני מספיק בכדי לדעת שקראתי את דברי האביגד

        איציק מהמרכז, 11/10/09 09:56

        האביגדור במלואם רק שכרגיל אינך כותב לעניין.

        שאלתי מדוע האביגדור לא הסכים לפרסם הבליו כאן בכדי שיתאפשר להגיב על הבליו,

        ושוב, הראה נא לי טיעון אחד אצל האביגדור?

        ויום טוב לך.

  • 47.

    לאחר שואת תימן במאה ה17 רב ענק שינה אות בתורה והשאר היסטוריה

    קדמת עדן, 10/10/09 19:05

    התפילות שלו חזקות עליך,אל תתערב.

  • 46.

    ברצון רב. שלחי תמונה (ל''ת)

    ימיני, 10/10/09 19:05

  • 45.

    החינוך התורני הממאיר וחחממות הבערות=ישיבות מהווים סכנה קיומית לעתידה

    החינוך ה התורני הממאיר, 10/10/09 18:59

    של המדינה,מערכת החינוך המדעית טכנולוגית שלה וכלכלתה.אין עתיד למדינה בלי השכלה כללית(לא דתית חו''ח),אוניברסיטאות,מכוני מחקר,עבודה,ייצור וייצוא.

  • 44.

    בחייאת בן דרור..

    שוקי, 10/10/09 18:44

    באמת נראה לך שפלסטינאים שבאים להגן על אל אקצה בגופם שומעים קול ישראל?

  • 43.

    חחח הימיני הזה קורע

    שמאל-ימין-שמאל, 10/10/09 18:09

    כתבה אחת מתחנפת לימין, כתבה שניה מתחנפת לשמאל וחוזר חלילה :)

    • בטח תרגיש טוב יותר אם ימיני יהפוך לאוטומט שתמיד ימין או תמיד שמאל (ל''ת)

      ימיני הוא העיתונאי הנורמלי ביותר במדינה, וזה ברור, 10/10/09 18:50

    • להפך. ימיני לא מתחלף. יורד גם על השמאל וגם על הימין (ל''ת)

      ליכודניק שפוי, 10/10/09 18:53

    • העיקר שבסוף לא יישארו פלסטינים (ערבים) בישראל! השאר לא מעניין!!! (ל''ת)

      מתעוררים! , 10/10/09 19:13

  • 42.

    ימיני, תעשה לי ילד (ל''ת)

    רויטל, 10/10/09 17:56

  • 41.

    הבעיה היא לא השייח' סלאח - יש לו עשרות אלפי תומכים (ל''ת)

    כמו באלג'יריה ובפקיסטן, 10/10/09 17:55

  • 40.

    ימיני כבר מכין את הנכבה הבאה ומאשים מראש את סלאח (ל''ת)

    פלדמניסט, 10/10/09 16:53

    • פלדמן יהיה עורך דין של סלאח אבל זה יהיה מאוחר כי סלאח יגרום להרג המוני (ל''ת)

      כמו בכל מקום שהסלאחים מרימים ראש וטובחים במוסלמים, 10/10/09 18:01

    • וטוב הוא עושה. (ל''ת)

      עצמון, 10/10/09 18:10

    • לפי דבריו של עבדאלה נימר דרויש מנהיג הפלג הדרומי

      מיכאל עכו , 10/10/09 18:28

      של התנועה האסלאמית מי שמסכן את ערבי ישראל, ועלול בדרבו המסיתה לגרום לנכבה, הוא לא בן דרור ימיני ואף לא היהודים, אלא המסיתים הערבים ובראשם ראאד סאלח, תתפלא פלדמניסט

      • איזה יופי, סוף כל סוף דברי ביקורת בתוך החברה הערבית

        דן פלג, 10/10/09 19:49

        אז אולי בכל זאת יש סיכוי לדו קיום.(זה כמובן אם ראאד סלאח לא יגרום להעלמותו של עבד נימר)

      • עוד ידיעה מעניינת שלא היה לה ביטוי הולם בתקשורת:

        מתעניין, 10/10/09 20:47

        רופא ערבי בבית חולים העמק סירב לטפל בחולה יהודיה ששם משפחתה כהנא.
        השם העלה בו זכרונות נוגים (אגב , לחולה אין שום קשר משפחתח לרב כהנא , אך זה ממש לא חשוב).
        האם היה עולה על הדעת שרופא ישראלי , יהודי , יסרב לטפל במחבל רוצח , פצוע ? להבדיל אלפי הבדלות , כמובן.
        מישהו חשב להשעות את הנבל ?
        עשו עליו כתבה ב CNN ?
        עשו עליו כתבה אפילו בNRG ?
        מישהו קרא את הגזען לסדר ?

        פלא שהפלסטינים ממציאים סיפורים שיקנו אותם באפטון בלאדט ?

        אנחנו עצמנו לא מטפלים נכון בגזענות הערבית.
        אבל כל פיסת תעמולה ערבית גזענית גורמת לצבועים ביננו להכות על חטא.

        מה לנו שנלין על הנייה הנאצי וסייענו גולדסטון ?
        למה נתפלא על ההסתות של ראאד סאלאח וטאלב א סנעה ?

        עם האופנהיימרים שלנו ועם הטיבים שלנו אנחנו נוהגים נכון ?

        • נכון מאד. מי זוכר את המרצה הערבי שגירש חייל מילואים ממכללת ספיר?

          מצטער, 11/10/09 05:03

          אנחנו מושיטים את צוארנו לשחיטה.

  • 39.

    פלדמן כותב נפלא ותגובתו היתה מענגת לקריאה. אבל,

    שאול, 10/10/09 16:49

    כל מילה שלך בסלע. הוא שם בפיך מילים שלא אמרת וכוונות שלא התכוונת וטיעוניו היו משונים בלשון המעטה.

    • ..בכל זאת ימיני לא היה מסוגל לענות לאף אחת מטענותיו ובחר לכן בדרך הלעג

      Ehad Haam-Zionist, 10/10/09 17:55

      זה אינו אומר שפלדמן צדק בטענותיו-אך זה אומר שימיני לא הצליח למצוא פירכה בטענה המרכזית שנקודת המוצא לדיון היא המרכזית לביסוס כל טענה

      • גם לך לועגים - ובצדק רב. (ל''ת)

        יושקו, 10/10/09 18:22

        • תגובות עילגות ו''מנומקות'' של מגיבים כמו הן לכבוד לי... (ל''ת)

          Ehad Haam-Zionist, 10/10/09 20:30

      • למסית הפו''צ האנטישמי, האביגדור לא טוען דבר רק מלכלך בחוסר כשרון וללא ה

        איציק מהמרכז, 10/10/09 19:43

        הכנת ש.ב..

        אם כך הוא מכין תיקים מצב לקוחותיו בכי רע.

        מי שמכיר יודע שעיקר הצלחותיו של האביגדור בבית המשפט היה כאשר עתר לבג''צ השמאלני קיצוני לטובת מטרות השמאל הקיצוני.

        רק אאתגר אותך, מה בדיוק טוען האביגדור בבלוג שלו?

        אגב, מדוע גולדסטון שכ''כ לחם נגד הלבנים בדרום אפריקה לא נשאר שם לאחר נצחונו?

        האם יכול להיות שהוא ברח משם לאחר שהבין לאיזה בוץ הוא הכניס את דרום אפריקה?

        ושבוע טוב לך.

      • אחד העם, תקרא טוב את הדברים הללו, כי אני איש שמאל,

        ואני ציוני, ואתה לא מייצג אותי. כנס ותקרא, 10/10/09 19:44

        ימיני הציג שורה של טענות מגובות בעובדות, עם קישורים, עם מידע עשיר. כמו שצריך לעשות עיתונאי רציני וכמו שאף עיתונאי בישראל לא עושה כי כולם קשקשנים.
        ומה עשה פלדמן? הוא לא ענה לו על אף טענה וקפץ עם ''הנראטיב האשכנזי''. אז בתור שמאלן ציוני אני אומר לך, ימיני התנהג בעדינות עם פלדמן. לדעתי הוא היה צריך להשפיל אותו עוד יותר.
        גם אתה וגם פלדמן לא מייצגים בשבילי את המחנה של השמאל האמיתי והישן שהוא השמאל הציוני. בשבילי רק אנשים כמו פרופסור שלמה אבינרי ואמנון רובינשטיין וימיני ופרופסור רותי גביזון מייצגים את הזרם השפוי של השמאל הציוני של פעם. אתה עם התגובות שלך מוכיח שהשמאל התדרדר לתהום של שנאה עצמית. אני מתבייש באנשים כמוך שרק גורמים לאנשים כמוני להתבייש שהם שמאל.

        • לגבי Ehad haam...

          יודל'ה, 10/10/09 21:02

          בחייו האמיתיים הוא ערבי לבנוני (עאסף קפורי) המתגורר בבוסטון. בורג שחוק של מכונת התעמולה הערבית המונעת בדלק אנטישמי. מה אתה רוצה עאסף? אין לך חיים שם בבוסטון?

        • עניתי לך ב56 ומצפה לתשובה ממך-והאם גם אתה חושב שבג''צ קיצוני שמאלני????

          Ehad Haam-Zionist, 10/10/09 23:24

          ההשתלטות של הישראלים הקיצוניים(לא רק מהימין-השמאל הישן בראשות גולדה החל בזה) על מזרח ירושלים ועל הגדה היא סיבה כה חמורה(ומעשי ידינו לבושה) כמו קיצוני הסרבנים האלימים האיסלמיסטים.

          אם אינך מבין זאת אינך שייך למחנה השלום הציוני.

          לגבי פלדמן: אני רחוק מתמיכה בעמדותיו, אך מאמרו היה גם הומוריסטי, גם לא אמר מילה על הנרטיב האשכנזי, ובעיקר דיבר נגד עמדות האתיקה של פרופסור אסא כשר. ובקושי הזכיר את ימיני-וקבע דבר עקרוני: נקודת המוצא במהלכים היסטוריים מורכבים היא המגדירה במידה רבה את המסקנות-ונקודת המוצא שלי היא זכותו של העם היהודי למדינת לאום-ולהגנה עצמית-וזכות העם הפלשתינאי להגדרה עצמית משלו במדינתו לצד מדינת ישראל.

          עבורי השטח הלגיטימי של מדינת ישראל הוא זה שבו יצאה מחשרת מלחמת קוממיותה העקובה מדם, ובו התקבלה למשפחת העמים....ולכן החמדנות שנתקפנו בה אחרי מלחמת המגן של ששת הימים היא רעה ומעמיקה את סיחרורי הדמים, שחלקם היו מיותרים ונמנעים אם היינו נוהגים בתבונה.....

          מהי נקודת המוצא שלך??????

          • יש לך סגנון כתיבה ערבי. מעניין איך? מרוב שאתה ''פטריוט יהודי''?

            מר ''עניתי לך..'', 11/10/09 00:46

            אני מבטיח לכם שהוא מקבל תשלום על תגובותיו מהמחבלים, המתחזה.

      • אתה כבר ממש פתטי

        היכן הביקורת העצמית?, 10/10/09 19:57

        השנאה שלך לימיני מעבירה אותך על דעתך.
        כל מי שכותב כנגד ימיני ראוי להערכה מצדך ולא משנה איך ומה נכתב?
        מן הראוי שגם אתה תפעיל מידי פעם ראיה ביקורתית.
        בבקשה תשתדל לא לענות אלא לחשוב על הדברים עמוק בפנים.

      • זה כמו

        מגיב בתשלום, 10/10/09 20:00

        ששחור היה מגיב לטענות של חבר בקו קלוקס קלאן, אין טעם לענות לגזענים.

  • 38.

    אבנר

    אבנר , 10/10/09 16:47

    לדעתי צאלח ריאד הוא השמפניה של הממסד
    ( השב''כ ) מתי שצריכים אותו הוא מתסיס ואחר היריקה שלו הפני קצין המשטרה ולא הועמד לדין דייו להבין .
    לא יכול להיות אדם שמפגן ומסית המונים לא יומד לחקירה ומשפט הוא נשלח הביתה הוא מקבל את שכרו ומפרנס משפחתו ממשכורת מהמדינה .
    תחשבו על זה .
    אנו זקוקים לאנשים כמוהו .
    המסקנה שצאלח ריאד הוא מושלת כמו כמה שמפוניות לפניו ואחריו לא חסרים כאלה
    שמשרתים אותנו .
    לא להתרגש בבקשה מאנשי כאלה .

    • זה שאתה פרנואיד, לא סותר את העובדה שרודפים אחריך. (ל''ת)

      עידן, שינקיניסטן , 10/10/09 18:28

  • 37.

    פלדמן גמר את הסוס

    נעם, 10/10/09 16:38

    קראתי גם אני את דברי התוכחה המביכים של פלדמן ונחמץ ליבי. איך מוח חד ומקורי הופך לספוגית.

    היה לו שם טיעון אחד שבלט בעליבותו, שלא אתפלא אם יאומץ על-ידי השיח השמאל-ראדיקלי: הצד הישראלי בהסכמי אוסלו היו עורכי דין.

    זה טיעון מעניין כי מלבד ציון העובדה הזו םלדמן אינו מספק טיעונים נוספים כדי לבטל את אחריותם של הפלסטינים להסכמי אוסלו. ואת זה כותב עורך דין.

  • 36.

    עדיין לא הבנתי אם ימיני שמאלני או ימני. פעם ככה, פעם ככה (ל''ת)

    מורה נבוכים, 10/10/09 16:34

    • כמו בצבא : שבת כן, שבת לא. (ל''ת)

      למספר 36, 10/10/09 17:00

  • 35.

    מוזר השימוש בפועל "ישלמו" כאיום כשאנו קוראים ל"שלום".

    יונה אש, 10/10/09 16:22

    סוג של התחכמות ל"צורת" כתיבתו של מר ימיני: לא יכול להיות אחרת.

  • 34.

    לא בכדי סיפורי אלף לילה ולילה חוברו ע''י המוסלמים

    מיכאל עכו , 10/10/09 16:01

    יתרה מכך הם טוענים שבית המקדש לא היה קיים והוא המצאה יהודית, ואם הוא היה קיים בטח לא על הר הבית, למרות שישנם מאות מקורות ערביים קדומים שמזהים את מקום המקדש בהר הבית,זה מתחבר לשרשרת ארוכה של בדיות הנופצות בעולם הערבי לדוגמא המוסד הרס את מגדלי התאומים, המוסד רצח את הנשיא קנדי, ישראל מפיצה את האיידס במצרים, ישראל גורמת לבנות ולגברים ערבים לאבד את המעצורים המינים באמצעות מסטיק מיוחד מעורר תשוקה, וזאת הסיבה להפקרות המינית בעולם הערבי, היהודים אופים מצות עם דם ילדים, הפורטוקולים של זקני ציון ומיין קאמפ הם בין הספרים הנפוצים במצרים,ועוד עלילות ובדיות שונות ומשונות כיד הדמיון הטובה של הדמיון המזרחי,

  • 33.

    פלדמן לא היה ואיננו אדם הראוי להתיחסות כבר שיח. (ל''ת)

    עבדאללה זכרוני, 10/10/09 15:40

  • 32.

    ימיני היקר, כרגיל, הגיגך החכמים מרחיבים דעתו של אדם. המשך כך

    ענת, 10/10/09 15:37

    תענוג לקרוא אותך בכל שבוע (למרות שאני ממש לא מסכימה איתך בנושא ההתנחלויות שאיננו נידון במאמר הנוכחי, אך אין זאת משנה, כמובן-שהרי לא חייבים על הכל להסכים :-))

  • 31.

    די לגזענות והתוקפנות האסלאמית

    מיכאל עכו, 10/10/09 15:29

    דת האסלאם הינה דת תוקפנית ואלימה וזאת אקסיומה, דת האסלם היא דת ששואפת לשלוט על העולם , ולאסלם את כל תושבי כדור הארץ, ככתוב בקוראן דין מוחמד בחרב, כל עובדי האלילים לדעתו של הקוראן חייבים או להתאסלם או למות, בכבושי האסלם הועמדה הברירה בפני בני דתות אחרות או להתאסלם או למות, וכך הוכחדו כמעט לחלוטין דתות ותרבויות רבות במזרח הקרוב כמו הדת הזורואסטריות, ועוד דתות ותרבויות אחרות שהוכחדו באלימות רבה ובפראות כמסורת האסלם,האסלם מחלק את העולם ל2 דיר אל האסלם ודיר אל חרב , זאת אומרת מקומות שבהם שולט האסלם ומקומות שבהם אינו שולט, במקומות שאינו שולט יש להפעיל את החרב כדי להשתלט על איזורים ומדינות אלוׁׁ(בית החרב) הקוראן הגזעני עושה הנחה במרכאות לעמי הספר קרי היהדות והנצרות שלהם הוא מעניק מעמד של דימי(בני חסות מושפלים בשלטון האסלם) בקוראן הגזעני מוחמד קורא ליהודים בני קופים וחזירים, המוסלמים הורגים הומואים ברחבי העולם לפי מצוות הקוראן(החמאס בעזה גם) המוסלמים רוצחים נשים על רקע כבוד המשפחה, משפילים אותם כבהמות והכל בהסתמך על הקוראן, רוצחים את מי שמעז למתוח בקורת על הקוראן או על מוחמד, הקוראן מעודד אלימות וטרור וגזענות בכל רחבי הגלובוס ומאמיניו השוטים הפאנטים מעיזים לקרוא לדת זו דת השלום,

    • מיכאל היקר, העובדות שהבאת ידועות. אבל כאן הרי מדובר באיסלאם

      אני ואנוכי, 10/10/09 17:00

      והאיסלאם הוא ''בון טון'', או אולי הילד המופרע והפרוע שנמצא בכיתה טיפולית וכך יש להתייחס אליו..... אם כל זה היה מיוחס ליהודים, ליהדות ולתורה, אז אללה יוסתור! כל יום היו כותרות בעיתונות העולם על היהודים צמאי הדם והכיבוש מתוקף תורתם (היום אשמים היהודים רק בגלל הציונות..) ....

      אני קורא וקורא וקורא עיתונים , ומצפה - לפחות בעתונות שלנו- למצוא איזו כתבה אינטליגנטית שתסביר לקוראים
      (כי היום רוב הציבור לא פותח ספר, אבל עיתונים כנראה שקוראים עדיין), שגם כיום יש ממצאים ארכיאולוגיים ברורים לקיומם של 2 בתי המקדש בהר הבית; שהמוסלמים מתנגדים לחפירות בהר הבית מחשש שיעלו עוד ועוד ממצאים בעניין, ולעומת זאת, האגדות שהם הפריחו יסתברו כפריכות; שזו היתה תמיד ועודנה דרכו של האיסלאם להשמיד תרבויות ודתות אחרות: להקים מסגדים בדיוק על הריסות וחורבות קודשי העם שנכבש, ובכך, לא רק לטמא את הקודשים אלא לבטלם ולאמצם לעצמם!! הם עשו את זה בכל העולם ולאורך כל ההיסטוריה. באיסטנבול (קונסטנטינופול בעבר) הייתם?. ובנצרת?? והיום, זה קורה גם באירופה הלבנה, אבל הנורבגים, השבדים והגרמנים יראו תוצאות שאננותם בעוד 20-30 שנה.

  • 30.

    ראאד סאלח רואה בחזון התעתועים שלו

    מיכאל עכו, 10/10/09 15:26

    חליפות אסלאמית בכל רחבי המזרח, הוא גם פרסם את חזונו זה במאמר, כמובן במשנתו הסדורה השלב הראשון הוא חיסולה של ישראל , השלב השני הינו מיגורם של המשטרים הערבים הפרו מערביים, לא בכדי חלק מחסידיו השוטים באוכלוסיה הערבית משוה אותו לצאלח א- דין האיובי, להזכיר צאלח א -דין זה הביס את הצלבנים בקרב חיטין דבר שהביא בהמשך למיטוטה של מלכות הצלבנים, המוסלמים רואים בנו צלבנים מודרנים, כל הטענות של התנועה האסלאמית כי היהודים חופרים תחת אל אקצא וכו הם עורבא פרח, הם פועלים לסילוקנו מהאיזור כפי שצלאח א דין האיובי גרם לסילוקם של הצלבנים

  • 29.

    ימיני-אף אחד לא רוצה עידוד מהומות-אך התעלמות מהשחצנות הישראלית והגזל..

    Ehad Haam-Zionist, 10/10/09 15:18

    מתעלם מסיבה מרכזית שלהן!!

    ישראל מנסה להשתלט על העיר הערבית המרכזית בגדה שנכבשה במלחמת המגן של 67-מזרח ירושלים הערבית-שבמרכזה הרבה מקומות היסטוריים ודתיים כולל הר הבית שהוחרב לפני 2000 שנה ומסגד אל אקצה השלישי בקדושתו לאסלם.

    בתחילה ישראל השתלטה על האדמות הפנויות סביב העיר הערבית אל קודס ובנתה חגורת חנק של שכונות יהודיות, שנועדו לנתקה מהגדה-עד רבין ופרס אימצו את יוזמת ביילין להסכם אוסלו וההשתלטות הישראלית נעצרה.

    אבל מאז בנה נתניהו שכונת ענק נוספת-וכיום פועל להקים שתי שכונות ענק שיסגרו סופית את המצור והחנק-ומעודד זחילה של אלפי לאומנים לתוך השכונות הערביות כדי להשתלט עליהם הדרגתית(כמו שעשו קודם בעיר העתיקה)

    ונתניהו בשחצנותו מסרב לקדם את המשא ומתן-וכנראה ששחצנות סזאת תעלה לישראל בהפנית דו''ח גולדסטון לדיון באו''ם והעמדת קצינים ישראליים לדין בהאג.

    אבו מאזן עשה מהלך אמיץ מדינית ומסוכן פוליטית (תחת לחץ אמריקאי)-ועיכב את הדיון.......ונתניהו לא הגיב מיידית בצעד מתבקש של הודעה על אישורי בניה במזרח ירושלים אך ורק בשכונות היהודיות הקיימות ...וכעת אבו מאזן נאלץ לבקש מחדש דיון בדוח גולדשטיין.....)

    • ההתגייסות של השמאל הקיצוני לעזרת האיסלמופשיסטים כבר לא מפתיעה ! (ל''ת)

      קונדסון, 10/10/09 15:45

      • ערביי מזרח ירושלים הם תושבים שלווים-התעללות לאומננו הימננים-ומסיתיהם

        Ehad Haam-Zionist, 10/10/09 17:50

        האיסלמיסטים הקיצוניים מחליאה....ואנשים כמוני, בעלי החשיבה השקולה וההוגנת שהיא מרכזית ומקיפה מאד בגישת המערב לפתרון הסיכסוך השבטי באזורנו, מנסים להציג כל הזמן להציג פתרון יציב ושקול שמשלב שלום ובטחון לכל-ובלי משיחיות מחליאה משני הצדדים

        • תמיד תהיתי מה אנשים:''בעלי חשיבה שקולה והוגנת...'' מחפשים אצלינו...

          זלמנוביץ ישראל, 10/10/09 20:23

          ''ואנשים כמוני, בעלי החשיבה השקולה וההוגנת שהיא מרכזית ומקיפה מאד בגישת המערב לפתרון הסיכסוך השבטי באזורנו''...

          ניקח למשל את בעיית הפליטים - שאף מדינת ערב כולל הרשות הפלסינית לא רוצה אותם בתחומה !

          בעיה שהמדינות הנאורות כולל האו''מ(אונר''א) ניפחה אותה למימדים בלתי פתירים: מדובר כיום על כ 3-4 מליון נפש (הרוב הגדול ילדים)שמזה 2 דורות אונר''א מספק את כל צורכיהם בחינם, והמבוגרים ביניהם עסוקים כל היום רק...בלעשות ילדים.
          בעוד 20 30 שנה הם יהיו כבר יותר מ-10 מליון אנשים- שהורגלו מקטנות ''להתפרנס'' רק מארגוני סיוע.

          מי כמוך שבקיא כל-כך בפתרונות, בכל התגובות שלך לא שמעתי מילה על הסוגיה הנ''ל שכידוע עומדת במרכז ה''סכסוך''... ???

          • הם ייקלטו בעיקר במדינה הפלשתינאית-וחלקם במקומות מושבם... (ל''ת)

            Ehad Haam-Zionist, 10/10/09 23:27

          • ולגבי השאלה בכותרת: בדרך שאתם מובילים באמת לא ישארו הרבה.... (ל''ת)

            Ehad Haam-Zionist, 11/10/09 00:11

        • הליקוק העצמי שלך שובר שיאים (ל''ת)

          ziontrain, 10/10/09 23:57

    • גם הגבלת הבניה רק לשכונות יהודיות-וגם תמיכה רק בגידול טבעי בהתנחלויות!

      Ehad Haam-Zionist, 10/10/09 16:15

      זאת אומרת שאסור לתת אישור בניה או השכרה של בתים בהתנחלויות למי שאינו בן למשפחה קיימת שם המתחתן וצריך בית (או גן ילדים לאור הגידול באוכלוסיה)-תיאסר שהות הקבע בהתנחלויות על כל ישראלי החי מעבר לקו הירוק.

    • תועמלן ערבי=Ehad haam

      מחנה יודה, 10/10/09 20:54

      מדובר בתועמלן ערבי-לבנוני בשירות האויב הערבי, המתגורר בבוסטון. אני בספק אם אי פעם נכנס לתחומי מדינת ישראל. תחפשו בגוגל ''assaf kfouri''. סתם מתהדר בשמות ישראליים, סוג של תסביך נחיתות והטעיה מכוונת.
      יאללה קפורי תעבור ל
      YNET. חחח

    • מבקש תשובה כנה.

      שאלה לאחד, 10/10/09 21:12

      האם בתחילת שנות התשעים אם אינני טועה השנה היא 1992 ישבת בכלא 6 בעוון סירוב פקודה לשרת בשטחים?

      • זה חדש...אבל אז הייתי מעבר לגיל שרות מילואים.... (ל''ת)

        Ehad Haam-Zionist, 10/10/09 23:29

        • לא ענה לך!

          יוץ, 11/10/09 00:31

          הוא ערבי והוא מתחמק!

    • אחד העם כל מה שכתבת כאן נכון - כנס,,,

      פופיק, 10/10/09 22:01

      ''חגורת החנק'' של שכונות יהודיות היא אינטרס ישראלי מובהק. ''...הסכם אוסלו וההשתלטות הישראלית נעצרה'' אכן, עובדתית, הסכם אוסלו גרם נזק איסטרטגי אדיר למדינת ישראל ומאז הרבה ממה שקורה הוא נסיון להתמודד עם הנזק. אפילו פרס כבר הודה אם כי בלשון רפה שהסכם אוסלו היה טעות. מי אתה שתתוכח עם פרס?

      • יש ביננו הבדלי השקפה מהותיים, והדרך שהובלתם רצופה בסיחרורי דם מיותרים!

        Ehad Haam-Zionist, 11/10/09 00:04

        אך לפחות אתה מתאר את העבדות ולא מתנפח מצדקנות

  • 28.

    התשובה לפלדמן - במקום. לא הבנתי מה הוא רוצה ממך (ל''ת)

    עורכת דין, 10/10/09 15:07

  • 27.

    ימיני הוא קול השפיות וההיגיון, של כל מי שלא ימין קיצוני ושמאל קיצוני (ל''ת)

    בשם הרוב השפוי, 10/10/09 15:01

    • חבריו למקצוע מגדירים אותו הזוי, לא שפוי (ל''ת)

      נדה, 10/10/09 19:31

  • 26.

    הפרדה עכשיוו! יהודים לישראל! פלסטינים לפלסטין-כולל ערביי(פלסטיני)ישראל (ל''ת)

    מתעוררים! , 10/10/09 14:29

  • 25.

    ימיני כאיש שיווק

    אילן גור, 10/10/09 14:19

    אם אל ג'זירה תומכת באיסלאם הקיצוני ופוקס תומכת בשונאי אובאמה ומספר צופיה גדל - אז גם ימיני יכול.

    כבר אין עובדות, כבר אין אפילו מראית עדין של איזון. יש הסתה נטו מול ההסתכה המוסלמית.
    רוב המוסלמים חושבים שישראל רוצה להשתלט על מיתחם הר הבית ואת זה היא עושה כבר 42 שנה.
    על בסיס העובדות ההסטוריות - יש להם סיבה טובה לחשוב כך.
    ימיני, אגב, לא היחיד, אכל אין ספק, הוא מממציאי הז'אנר.

    • רוב המוסלמים חושבים שצריך להרוג את ''הכופרים''(דין מוחמד בסיף).... (ל''ת)

      קונדסון, 10/10/09 15:16

      • לא חושבים. קוראים בקוראן. ובקוראן רשום כי ישראל שייכת לעם ישראל.

        זוהיר, 10/10/09 20:00

        לפחות ב-3 מקומות שונים

  • 24.

    אין שום הבדל בין ראאד סלאח לכומר של אובמה רייט בנוגע לישראל והיהודים ! (ל''ת)

    הצביעות חוגגת!!!, 10/10/09 13:53

  • 23.

    רזי ברקאי מהתחנה הצבאית מראיין על בסיס קבוע מחבל מהחמאס....

    דקל ב , 10/10/09 13:52

    ואף לא אחד ממשרד הבטחון מעז לגעת במראיין.
    אז גם ראאד סאלח יכול לקבל במה בתקשורת...

    • רק הפרדה תביא שלום! גם בהודו-צ''כיה-קפריסין זה עבד! אין פתרון אחר! (ל''ת)

      מתעוררים! , 10/10/09 14:27

  • 22.

    אף אחד לא הצטרף למהומות בזכות שידור הקריאה של סלאח ב''קול ישראל'' בעברית

    עמנואל, 10/10/09 13:21

    הם היו באים גם ככה וגם ככה.
    אבל בזכות השידור בן דרור ימיני, והציבור בכללותו, יודע על הקריאה, וידע עליה בזמן אמת ולא הופתע ממה שקרה אח''כ.

    מרוב התלהמות ימיני רוצה שנבקיע גול עצמי.

    • גילוי נאות: אני עובד ברשת התגובות של המחבלים. (ל''ת)

      עמנואל, 10/10/09 18:06

  • 21.

    חחח גם אני קראתי את פלדמן ולא הבנתי מה הוא רוצה להגיד.

    בשביל מה עשיתי תואר שני במדעי המחשב?, 10/10/09 12:56

    קראתי 3 פעמים ועדיין לא הבנתי.

    • שלוש פעמים??סטודנטים לא קורים בעיון כזה את חומר הלימודים שלהם....

      Ehad Haam-Zionist, 10/10/09 14:59

      כל הכבוד...או בעיה של קושי הבנה מובנה....

      • מי זה Ehad haam?

        מחנה יודה, 10/10/09 15:37

        שמו עאסף קפורי (ולא אסף כפורי). הוא אינו יהודי, הוא ערבי אמריקאי שגדל בלבנון ומצרים. תועמלן ערבי ותו לא.

        • תודה על האישיות הכפולה-האם אפשר גם לקבל משכורת כפולה??? (ל''ת)

          Ehad Haam-Zionist, 10/10/09 16:08

        • איך אתה יודע ? (ל''ת)

          אמנון, 10/10/09 17:02

          • אני יודע מפני ש...

            מחנה יודה, 10/10/09 20:47

            זה כבר פורסם בעבר בכתבות שונות. הטעות הייתה ששמו תורגם ל''אסף כפורי'' וחשבו שהוא ישראלי. תחפשו בגוגל ''assaf kfouri'' ותמצאו אפילו תמונה. הוא פרופ' למדעי מחשב באוניב' בוסטון ויש לו מספר פרסומים אנטי-ישראליים. שימו לב שהוא לא הכחיש בתגובתו. התחמק מהשאלה בטכניקה ערבית אופיינית. איש עצוב.

            • אין לי זקן...לא קוראים לי אסף/כפורי..לא עונה לשאלה ''מתי הפסקת להרביץ''

              Ehad Haam-Zionist, 11/10/09 00:08

              ולא לימדתי במחלקה למדעי המחשב שבה מלמד כפורי.....

            • נראה לך שהתגובות הירודות שלו שיכות לפרופסור פעיל באוניברסיטה???

              ziontrain, 11/10/09 00:20

              אין סיכוי!לכל היותר אפשר לקבל טיעון שהוא היה איש משכיל שהגיל נתן בו את אותותיו,וללא רחם.

              בהקשר לשחצנות המוחצנת, והעיוותים,השקרים וההסתה שבכתיבתו -סביר להניח שהם דברים המושרשים באופיו,ותמיד היו חלק ממנו.

      • ואתה שאינך מבין דבר , לועג לאחרים המטיבים הבן ממך ?

        זולפיקאר, 10/10/09 15:42

        מהיכן הארוגנטיות הזאת ?
        איש מאותגר, טרחן וצדקן שכמותך...

      • לא קורים אולי , קוראים לפעמים (ל''ת)

        יונת שלום, 10/10/09 15:53

        • תודה על אחת התגובות הבודדות שהיא נכונה (ל''ת)

          Ehad Haam-Zionist, 10/10/09 17:03

      • חחח Ehad Haam-Zionist עלק, Wachad Hashabab Aravist

        בעיני המתבונן, 10/10/09 17:33

        מנקודת המבט שאתה מציג תמיד- אין שום ספק בכך.

  • 20.

    אין כל פולמוס עם אנשי שמאל. לעולם לא יתמודדו עם עובדות (ל''ת)

    ביזי, אל מסעדי, 10/10/09 12:51

    • ל-20 ביזי אל מסעודי

      חסקל מפאיניק לשעבר, 10/10/09 21:15

      ידידי ביזי, אם אתה ואחרים רוצים לדעת מהו שיח עם שמאלנים, אנא קיראו את ספרו של גלן בק ''להיתווכח עם אידיוטים''

  • 19.

    הרשו לי להציג בפניכם את ''חוכמת הכזב '' היא אומנות השקר..עובד מצויין

    משה דגן , 10/10/09 12:31

    אם כן רבותיי..ראאד סלאח וחבריו יודעים בדיוק מה הם עושים.. הם כן אנחנו עוד לא..
    אם כן מה הוא היופי שבשקר ?? היופי הוא שאין דין וחשבון.. רק את מבחן התוצאה..באיסלאם יש מה שניקרא ''תאקייה'' זו זכות וחובה לשקר ..לא רק לאוייב .לכל מי שמתאים לך..אחד משמות האל באיסלאם ''אל מאקר'' או the greit desiver..או מלך ההונאה..לפי הדת שלהם.. מוסלמי טוב הוא אומן ההונאה .מוניפולטור זייפן ושקרן..
    כשהיתי ילד היו אומרים..אל תאמין לערבי 40 גם שהוא 40 שנה בקבר..פוייה..לא יפה חשבתי לי..מה ככה לדבר כמו פרימיטיבי. ?? ראיתם את הקלטת של שליט ?? אנחנו לא יודעים שום דבר..זה מצגת כזב..כשיחזור בשלום..אולי יספר..אם לא נתחיל ללמוד איסלאם ולחשוב כמו באיסלם...לא נבין איפה אנחנו חיים..ונפתע שוב ושוב......חג שמח משה דגו אוסלו

    • אמת ויציב ידידי, הבעיה היא שרבים מאיתנו עדיין מסרבים להביט לאמת

      ענת, 10/10/09 15:39

      בעיניים. נקווה שיתפכחו!

  • 18.

    הנזק לפלסטינאים מ''ההתקוממויות'' שלהם הוא אדיר.על מי הם מאיימים?על עצמם?

    אוקטובריו, 10/10/09 12:28

    רבות מאיימים עלינו באינטיפדה חדשה.אבל למי הזיקו יותר מכל האינטיפדות האלו אם לא לפלסטינאים?
    הם מאיימים ואנחנו נבהלים.למה בעצם?.
    נכון,קשה לנו. אבל להם? זה אסון של ממש לוקח להם שנים להתאושש.
    אם תהיה אינטיפדה חדשה הם לא יתאוששו ממנה לעולם.יהפכו לעבדים מרודים.

  • 17.

    לשחרר את כול הרוצחים שחמאס מבקש וכךנחזק את החמאס לקראת הבחירות,בתקווה

    דקל ב , 10/10/09 12:07

    שהחמאס ישלוט גם בגדה.
    אז,אז איש לא יבוא לישראל
    בדרישות למו'מ עם הפלסטינים
    ולישראל תהיה כל הלגטימציה
    לפעול בכוח על כול פעולת טרור.

  • 16.

    סלאח עליכום, ימיני!

    מני, 10/10/09 11:43

    ההסתה היומית של בן דרור ימיני לתוך
    קהל קוראיו ומגיביו מקבלת לאט, לאט
    אבל בטוח צביון של ''תפילות יום שישי,
    במסגד אל אקצא'' (עם ''המסית'' ראאד
    סלאח). האשמותיו הקצובות של השייח
    ימיני, מאד ימיני מגיעות לשיאן בבקשה
    הצנועה לסתום למתחרהו את הפה כדי
    שישאיר לימיני את השטח. . .

    אם אשכח ירושלים תשכח ימיני? אמת!

    אז תמשיך בהסתה הברוכה! ובחורבנה
    הקרובה של הארץ תנוחם. . .

    • הססמאות המועתקות שלך , אינן שוות קריאה בפעם הראשונה ששלחתם.

      קדודו התוכי, 10/10/09 12:13

      במקרה שלך , מני חסר המזל , גם כמות איננה איכות...

      • סיסמאות מועתקות?

        מני, 10/10/09 13:05

        הלוואי! איפה? הרי חייב אני להמציא גלגל אחד לכל תגובה.
        מסביבי חושך מצרים חוץ ממך כוכב השחר, כמובן. בתגובה
        הראשונה הייתה לי טעות באות אחת (מצא אותה!) ותיקנתי
        לנוחיותך. תגיד תודה, קדודו התוכי!

        • תודה , מני, אבל מאמציך לשווא. אף אדם חכם...

          קדודו התוכי, 10/10/09 13:42

          ..לא יקרא את תגובותיך מבלי לחשוב... נו טוב , אני לא רוצה להעליב אותך...

          ברור לי שגם אם תרצה מאד - זה מה שאתה יכול לייצר.
          שתהייה בריא , לפחות.

          ואולי , באימש'ך , חכה שניפנה אליך , כדי לקבל תגובה ?
          עשינו עסק ?

          • עסק? איתי?!

            מני, 10/10/09 14:10

            מה פתאום? את העסק שלך תמשיך לעשות עם
            בן דרור ימיני. אבל, זהירות, אפילו אצלו תפסיד.

            • צודק. אל תעשה עסקים , מני. סליחה ששאלתי.

              קדודו התוכי, 10/10/09 14:35

              אני מניח שמנסיונך אתה מבין שעסקים זה לא ממש הצד החזק אצלך...
              הבנת , מני ?
              אתה ו''הצד החזק''...
              משחק מילים כזה...פרדוקס מובנה.

              לא חשוב אם לא הבנת...

              • שיהיה, קדודו התוכי!

                מני, 10/10/09 15:22

                ומסור דרישת! שלום לבוס,
                בן דרור (גם ציפור?) ימיני!

    • מדוע לשמאל קשה לקבל כאשר עיתונאי אמיץ ,וישר ,כמו בן דרור ימיני

      מישהי, 10/10/09 12:22

      אומר לכם את האמת. האם לומר אמת זו הסתה? עם כל הכבוד, הציבור מספיק חכם ואנטליגנטי כדי לדעת מתי הכתיבה היא הסתה.
      כן! עדיף לסתום את הפה לטרוריסט, ומסית כדוגמת ראאד סלח, כדי למנוע עימותים ושפיכות דמים של יהודים וערבים. האם היית מוכן למות בשם חופש הביטוי?

      • האמת?

        מני, 10/10/09 13:34

        האמת היהודית היא ההסתה per excellence נגד כל מה שהולך
        בעיקר הגויים. את קובעת מה אמת עקב השתייכותך לעם המיסכן
        והמסוכן לסביבתו ולעצמו.

        • טעית , אתה מסכן ומסוכן לעצמך. אני מסוכן לסביבתי.

          מבקש לדייק, 10/10/09 15:03

          בשכונה הרעה הזאת , זה יתרון.

          • מודה ועוזב ירוחם

            מני, 10/10/09 15:45

            אתה לפחות מודה בחלק מהאשמה. ועם
            התנהגות טובה בוודאי יפחיתו לך שליש.

            • אשמה ? להפך. אתה הנאשם , במוסר כפול, בגזענות ובתמיכה באויב.

              מבקש לדייק, 10/10/09 18:15

              דינך ייגזר....
              לא עכשיו.
              נקמה נהדרת מוגשת קרה.

              • נקמה קרה, אתה אומר?

                מני, 10/10/09 19:14

                מקובל עלי! אינני חש
                comfortable בזרחן
                יהודי כשר.

        • האם אפשר לדעת לאיזה עם אתה משייך את עצמך?

          מישהי, 10/10/09 15:23

          אני בטוחה שלא לעם היהודי. תעשה לי טובה לך תיצפה באל-גזירה ואולי תבין מהי הסתה ואני לא מדברת על ההסתה של החמאס, ושל הרשות הפלסטינאית. עשה טובה עמוד מול המראה ושאל, מראה, מראה, מדוע אני שונא כל כך את עצמי?
          תשובה!! בגלל שאתה שמאלן שפל וגלותי.

          • אהבה שנאה קנאה ידידות. . .

            מני, 10/10/09 16:06

            תראי, אם הייתי שונא אותך (מבלי להכירך!) ואני לא,
            אז הייתי (ח''ו) שונא אותך ולא אותי. דקדוק! ואם את
            שונאת אותי (בלי להכירני!) ואפילו מקללת אותי הרי
            אינך שונאת ומקללת את עצמך. אלמנטרי אז תרגיעי.

            אגב, מישהי, קוראים לך במקרה שירה?

            • חמוד. גם לך נמצא מקום באחת המשאיות ... (ל''ת)

              אמנון, 10/10/09 17:00

        • אף יהודי לא יכול להתחרות עם ההסתה והטימטום של המוסלמים

          רונית, 10/10/09 16:51

          זה פשוט בילתי אפשרי.

          • נו, את רואה!

            מני, 10/10/09 18:35

            ותסתכלי רק על הקאפו מעליך בשם אמנון
            אני במקומך הייתי בורח. זוכרת את תמר?
            עתה הוא כבר מעלה את כולם על משאיות.

            • עדיף שאנחנו נעלה אותך ואת חברך סאלח על משאית מאשר אתם אותנו (ל''ת)

              למני הג'יהאדיסט השפל, 10/10/09 21:10

              • אתם בכלל לא יודעים לנהוג במשאית

                מני, 10/10/09 22:04

                מזה, תמות נפשי עם פלישתים?
                בחזרה לשאהיד הראשון? אתה
                משהו בסגנון שמשון דער גיבער
                מיט דעם תוחס אריבער. . .

                • הוא לא צריך לדעת לנהוג כשאתה נמצא בארגז , למעלה.

                  דער בונד פערבאנד, 11/10/09 00:07

                  למי איכפת שיעשה תאונה ?
                  אדרבא ואדרבא.
                  א גליק האט מיר געטראפען.

    • סתם תגובה שמאלנית טיפוסית, במקום לדון לעיניין ולעובדות

      רונית, 10/10/09 16:46

      מסיתים את הדיון למקומות אחרים לגמרי,להשמצות העלבות הגחכה והקצנה של הדברים.נוטוב, באמת אין מה לעשות עם המחלה הזאת.

      • לא מסיטים (אם לכך התכוונת). . .

        מני, 10/10/09 18:58

        את הדיון למקומות אחרים לגמרי, להפך, ממקדים במקומות
        שמסיתים יהודים מדופלמים בורחים מהם כמחולירע: הבית
        היהודי! שהוא כמובן הבית המוסרי ביותר בעולם. . .

        • איי מני מני, עוד ערבי ''משכיל'' שמנסה לסכסך כמו ראאד סלאח

          lili_lili , 10/10/09 22:36

          מה לעשות ישנו ניסוח שאי אפשר לפספס אצלכם גם אם כתיבתכם רהוטה, בכל מקרה כערבי אתה בטח יודע שהשעה הולכת וקרבה, אין מקום לשני עמים ואין מצב שתצליחו לפלג אותנו אם ע''י שתולים ערבים בשם ''שירה'' ''רמי'' או ''מני'' .
          בקיצור עזוב אותך ממחשבים, לך הבייתה שב קצת עם הבת דודה, תן לה יחס חם ואולי תזכה בשנה הבאה לילד בריא, אצלכם לא היו פצצות זרחן אני חושב..

          • כהנא מת לגמרי מזמן. . .

            מני, 11/10/09 01:25

            לכן אל תנסה להתחזות לו. את תעודת
            הפטירה שלו ראיתי במו עיני ואת שירה
            אני משאיר לך, לא הרווחת יותר. תזמין
            אותי לברית. . .בברכת שנית יהודה לא
            תיפול. . . על התחת!

        • מני לא ערבי. הוא יותר גרוע. הוא יהודי עם דעות של ערבי. בונדיסט.

          מענדעל אייכלער, 11/10/09 00:10

          או אפשע יותר גרוע : א נעבעילע פין סאטמער חסידישע פערבאנד ימ''ש.

          • אהבתי (ל''ת)

            יומטב לייבעדיק, 11/10/09 07:00

    • הצליח לך מני, או מי שלא אתה. תראה איך מתייחסים לדבריך (ל''ת)

      אברהם, 11/10/09 08:50

  • 15.

    כתמיד נהנה לקרוא מאמריו של בן דרור ימיני,משקף את המציאות. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות. , 10/10/09 11:40

    • אכן עיתונאי אמיץ אחד בים של עיתונאים עוכרי ישראל ומעוותי עובדות (ל''ת)

      ענת, 10/10/09 15:41

    • בלתי נסבל (ל''ת)

      בן דרור ימיני נחש לא יציב להיזהר ממנו ומהגיגיו, 11/10/09 17:42

  • 14.

    באשר לפלדמן...

    סמי סמוכה, 10/10/09 11:33

    ימיני אני מסכים באשר להערתך באשר לפלדמן,

    הוא באמת לא אתגר פולמוסי.

    הוא בדיוק הבעיה שמאפיינת את השמאל. רדידות ושיטחיות המתאפיינת בכתיבה מושחזת ומסוגננת.
    אין מהות !

    יישר כח. אתה חזית האור מול אנשי החושך.

    כולנו מאחוריך...

  • 13.

    סאלח,בן ארי,בן גביר ושות'

    טובה, 10/10/09 11:17

    סאלח הוא מסית נוסח המופתי ויביא אסון על הפלסתינאים אם הם ילכו אחרי הרטוריקה הפודמנטליסטית שלו,אך סאלח לא פועל בחלל ריק. יש לנו קיצונים דתיים תוצרת בית שמתבטאים פנטית ופועלים ללא הפסקה לייהוד ירושלים,תוך השתלטות חוקית(החוק יכול להיות מסריח מאוד) על שכונות ערביות.באזור הר הבית ישנן חפירות של אלעד ופעולות שונות של נאמני הר הבית לחידוש המקדש וכל זה שופך שמן על מדורת השנאה הדתית .סאלח הוא סימפטום של תהליכים רבים שקורים כאן בשם הציונות שהתרחקה ממקורותיה ולבשה אופי של תנועה דתית-אתנית-בדלנית שמסכנת את כל המפעל הציוני.

  • 12.

    כמה דברים..................

    יהודי, 10/10/09 10:54

    א. חבל שלא הזכרת את הדירוג של הTIMES..
    ששם את ישראל למקום -שני- בעולם בחקר החלל.

    ב. בניגוד למה שאמרת, הנתונים על ירידת רמת החינוך -אינם- נכונים.

    כי הנתונים האלה כוללים את הממוצע הכלל ישראלי, ששונה מאוד מהממוצע במגזר היהודי.

    נכון שאין להתעלם מהמצב במגזר הערבי, אבל דווקא כשמעוותעם את הנתונים בצורה הזו אתה פוגע במגזר הערבי כי דווקא ככה גורמים לכך שלא יבינו שהבעיה היא רק בחינוך במגזר הערבי.

    המגזר היהודי ממשיך להגיע להישגים יפים..
    כך למשל במבחן בינלאומי לפני שנה במקצועות לשון מתמטיקה ואנגלית.
    המגזר היהודי דורג מקום 11 בעולם בלשון.
    ובמקומות טובים בתוך הTOP20 גם במתמטיקה ואנגלית.

    המגזר הערבי לבד לעומת זאת היה למקום לפני אחרון כשמקום אחרון זו קטאר (נסיכות הנפט הערבית)

    • תודה על הבאת העובדות (ל''ת)

      טינאנאי נאי, 10/10/09 11:32

    • Please , Please ... supply links. (ל''ת)

      Avnera, 10/10/09 18:12

  • 11.

    אכן, פישל פלדמן

    גרעי, 10/10/09 10:48

    כל הכתבה שלו היתה מאוד מפוזרת. משהו עובר על הבחור.

  • 10.

    אני משוכנע שאתה טועה שהכוונה, בוודאות, לא הייתה לסייע לו. בהחלט כן.

    borisdo , 10/10/09 10:45

    עקרון זכות לאזרחים לדעת גם ינה גבולות וכללים.
    כפי שאסור לעשות פי פי במקום ציבורי.
    אסור לגלות לאויב אין נופלים פגזים.
    גם אסור לפרסם דבר שעלול לפגוע בשלום ציבור.
    יש הבדלים והגבלות. להתייחס שלא לשרת צורחי אויב ופגיעה לשלום ציבור.
    אני משוכנע שאתה טועה שהכוונה, בוודאות, לא הייתה לסייע לו. בהחלט כן, כי היו כבר דברים דומים לא פעם והייתה ביקורת.
    אין זכות בשם זכות. חייבים לנהוג גם באחריות.

  • 9.

    למה לא להציל את החמאס

    שחר, 10/10/09 10:44

    מה אבו מאזן (הדוקטור להכחשת השואה) יותר טוב. גם אבו מאזן כמו החמאס רוצה לחסל את ישראל (בהפיכתה למדינה דו לאומית). רק , שהחמאס בניגוד לאבו מאזן אומר אמת ולא מסתיר זאת.
    האם ישראל לא צריכה להחליש את הפת''ח ולקוות שהחמאס ישתלט על הגדה. דבר זה יאיים על ממלכת ירדן ויביא לידי כך שהירדנים כדי למנוע איסלמיזציה בממלכתם ירצו לחזור לשלוט בחלקים מהגדה שישראל תפנה.
    האופציה הירדנית צריכה לחזור זה הסיכוי לקצת שקט באזור.
    אם משחררים רוצחים מהחמאס במקום לדשלוח אותם לעזה למה לא לשלוח אותם במונית ספיישל למוקטעה ברמאללה

    • החמאס

      מנשה, 10/10/09 11:41

      בניגוד לרשות בפלשתינית לא צבועים ואומרים את האמת.ובקשר לירדן זו ממלכה פיקטיבית שהוקמה על ידי הבריטים אוכלוסיתה היא שבעים וחמש אחוז פלשתינים היתר בדואים שמחזיקים את משפחת המלוכה הירדנית ממוצא סעודי ,וזה אומר שאם תעלם מדינת ישראל תהיה מדינה פלסטינית על שני גדות הירדן וגורלה של השושלת ההאשמית שתלויה בישראל תחרץ.

      • ירדן

        שחר, 10/10/09 13:40

        ירדן צריכה לחזור ולשלוט בחלק מהגדה . ההאשמים יוכלו להנהיג דיקטטורה (חתן השלום הטרי כבר ביקר את בוש על הדמוקרטיזציה שהנהיג) והם יודעים לטפל בפלסטינים (ספטמבר בשחור).
        בכל מקרה ישראל צריכה לצאת מחלק מהגדה המערבית (גם באופן חד צדדי) כדי לא להפוך למדינה דו לאומית.
        האופציה הירדנית צריכה לחזור
        2 גדות לממלכת ירדן

        • ישראל כבר יצאה מחלק מהגדה. יש שם רשות פלסטינית (ל''ת)

          רונית, 10/10/09 16:56

          • ומה יהיה

            שחר, 10/10/09 21:13

            אם הרשות הפלסטינית תדרוש אזרחות ולא מדינה משלהם. מה יהיה אם היא תפרק את עצמה.
            נהפוך לאיסרטין השלמה (חזונו של קדאפי)

  • 8.

    סלאח עליכום, ימיני!

    מני, 10/10/09 10:27

    ההסתה היומית של בן דרור ימיני לתוך
    קהל קוראיו ומגיביו מקבלת לאט, לאט
    אבל בטוח צביון של ''תפילות יום שישי,
    במסגד אל אקצא'' (עם ''המסית'' ראאד
    סלאח). האשמותיו הקצובות של השייך
    ימיני, מאד ימיני מגיעות לשיאן בבקשה
    הצנועה לסתום למתחרהו את הפה כדי
    שישאיר לימיני את השטח. . .

    אם אשכח ירושלים תשכח ימיני? אמת!

    אז תמשיך בהסתה הברוכה! ובחורבנה
    הקרובה של הארץ תנוחם. . .

  • 7.

    הבעת הדעות שלך בנושאים הנ''ל מעולה, מר ימיני, ואני מסכים עם כל מילה. (ל''ת)

    לא ימני ולא שמולני, עצמאי., 10/10/09 10:20

  • 6.

    כל הכבוד לך ימיני

    רוני שוק הכרמל, 10/10/09 10:18

    תמשיך לכתוב ככה אתה כותב את מה שהרבה אנשים חושבים. ואין להם במה לומר את הדברים.

  • 5.

    לפלסטינים זכות וחובה להתנגד למשטר הרשע והגזע היהודי-ישראלי (ל''ת)

    סופיאן, 10/10/09 09:58

    • לך לירדן

      מנשה, 10/10/09 11:45

      הרבה מבני עמך רק יחלמו לגור בישראל עם חופש הביטוי והרמה הכלכלית בהם אתה חי .ואנחנו היהודים נמשיך לסבול שלא עברתם למדינות ערב ב-1948 .

      • היית יכול לשלוח אותו קצת יותר רחוק מירדן. על בטוח. (ל''ת)

        borisdo , 10/10/09 12:42

      • ירדן היא פלסטין! שם זה התחיל ושם זה ייגמר! כי אין פתרון אחר!!! (ל''ת)

        מתעוררים! , 10/10/09 19:16

    • על הפלסטינים תושבי ישראל-לקבל את תוכנית החלוקה-ולעבור לבני עמם! (ל''ת)

      מתעוררים! , 10/10/09 19:15

  • 4.

    לפלסטינים זכות וחובה להתנגד למשטר הרשע והגזע היהודי-ישראלי (ל''ת)

    סופיאן, 10/10/09 09:54

    • זכותכם. ולמה גזע ? אני אויב שלך , אני לא חושב שאתה נחות.

      אמנון, 10/10/09 16:56

      ולגבי ''רשע'' - מה שאתם מתכננים ליהודים מרושע לאין שיעור.

  • 3.

    עוד הוכחה לכך שהמישטר הדמוקרטי לא מתאים למדינת ישראל .

    אמנון, 10/10/09 09:47

    צריך משטר ריכוזי , סמכותי ולא נתון לגחמות הבוחר .
    בתי משפט כפופים לשלטון.
    תקשורת מרוסנת ללא תכנים אנטיציוניים או כאלה שפוגעים באינטרסים של המדינה .
    העברת סמכויות מהמשטרה לשב''כ והרחבת השימוש במעצרים מנהליים גם לאנטיציונים .
    העברת הטיפול בפשיעה המאורגנת לשב''כ תוך הסרת חסמים שעשויים לסרבל ולהקשות . לדאוג לזכויות האזרחים לביטחון . סכויות הפושעים בעדיפות נמוכה. ( שוב - מעצרים מנהליים - ראשי ארגוני פשע לשנים בצינוק ללא משפט וללא מגע עם העולם החיצון ).

    רובם של האזרחים יוותרו בשימחה על מידה מסויימת של חופש תמורת הביטחון האישי שיבוא .
    מי שלא ישמח הם בדיוק אלה שמאיימים על ביטחון האזרחים היהודיים.

    • גם בגרמנית ובקוריאנית זה נשמע רע לתפארת

      טובה, 10/10/09 11:24

      כתבת תיאור מדויק להחליא של מדינה טוטליטרית נוסח גרמניה הנאצית(טרום שואה),ברה''מ הקומוניסטית ושאר מדינות ערב ואפריקה. נראה שרק אתה תשמח לחיות במדינה כזו.

      • התעוררת, טובה?

        אני ואנוכי, 10/10/09 15:52

        יש לי חדשות בשבילך. סקרים מראים שהציבור מוכן לוותר על מידה מסויימת של ''דמוקרטיה'' לטובת הבטחון הפרטי. יותר מכך - מאמרים רבים פורסמו באירופה הנאורה בנושאים כמו עודף זכויות האזרח, מה שמחליש את השלטון והבטחון, הן של המדינה והן של הפרט, כשהחיצים מכוונים (מה לעשות) תמיד אל קבוצות שמאל קיצוניות וקבוצות מוסלמיות המתסיסות ציבורים שלווים.
        אפילו בארצות הברית (מלכת הדמוקרטיה וחרויות הפרט) , שמשום מה את שמה לא הזכרת בתור מדינה טוטאליטרית ומחליאה, כבר נגמרו הזמנים הטובים, והמדינה מרשה לעצמה להשגיח קצת יותר ולשחרר את הרסן קצת פחות....
        אצלכם, בשמאל הקיצוני, דמוקרטיה = אנרכיה.
        אתם, בדיוק כמו משפחות הפשע וסתם עבריינים שהרימו ראש בגלל השיטה, מנצלים את ה''דמוקרטיה'' ופוגעים בציבור הרחב, כולל המגזר שלקחתם אפוטרופסות עליו.

        • בורות תמיד הולכת טוב עם תומך ''דמוקרטיה'' כמוך

          טובה, 10/10/09 16:46

          שכנעת אותי שהדיקטטורה הולמת אותך כמו מידת הבוורת שלך בעובדות. מי שחושב שחופש זו אנרכיה אכן זקוק למקל כדי שירסנו אותו.

          • התפרעויות (בשכר) בבילעין ונעלין?? אז מי חושב שחופש זו אנרכיה?

            רחמני, 11/10/09 06:56

            בלה-בלה-בלה-בלה-בלה....
            אנשים שקמים כל שישי בבוקר ונוסעים להתפרע בשם ''זכויות'', ''חרויות'', ''חופש'' ונעליים.

      • לך יש סיבות טובות לחשוש משינוי משטר :

        אמנון, 10/10/09 16:54

        אני, כציוני שומר חוק , ארגיש בטוח יותר תחת שיטת ממשל כזו. פחות סיכוי שידקרו אותי בלילה בנצל ת''א , פחות מוטיבציה לגנבים לגנוב ממני.וגם טיהור האוירה התקשורתית - כעת האויר מזוהם.

        את , לעומת זאת , תתקשי לבטא בפומבי דיעות אנטיציוניות , לא תוכלי להתפרע בבילעין ( פשוט לא יהיו יותר התפרעויות : כמה יריות ואחכ שקט לצמיתות ) ולא לקנות את ''הארץ''

  • 2.

    סלאח הוא דמוקרט ענק וימיני הוא אויב הדמוקרטיה (ל''ת)

    משעל, 10/10/09 09:43

    • פחחחח (ל''ת)

      (תגובה ראויה), 10/10/09 11:31

    • טיפש שכמותך, למרות שאתה חי במדינה דמוקרטית , כמו כל הערבים, אתה עדיין

      מישהי, 10/10/09 12:34

      לא מבין את המושג דימוקרטיה.תביט על אחיך הערבים בכל מדינות ערב, ''איך הם נהנים מדמוקרטיה ,חופש הביטוי,המחשבה'' וכ''ו, ואולי, אולי, תתחיל להעריך את המדינה הדימוקרטית שבה אתה חי. לצערי, אתם לעולם לא תעריכו.

  • 1.

    ההקצנה היא צורך של ערביי ישראל. ראאד מבין את נפש מאמיניו. (ל''ת)

    זה לא ראאד זה כולם, 10/10/09 09:17