אברי גלעד- סוף סוף האיש האמיתי
העין הפקוחה, 20/10/09 08:45
קראתי את התגובות ...איזה קהל נהיא לך אלוהים ישמור ???
ראבעה, 12/10/09 11:54
כל הכבוד, 09/10/09 08:16
הוא מסית בדרך כלל במגרש שנבנה מכספי הטוטו לשימוש בספורט בלבד.
קיקו, 09/10/09 08:06
תודה על האומץ אברי. ההתרפסות שגדלנו ל'אורה', לא הובילה אותנו לשום מקום (ל''ת)
אזרחית, 09/10/09 07:49
סוף סוף יש לנו קרן אור בתקשורת השמאלנית המגעילה
cyrano, 09/10/09 07:34
שמואל-ד, 09/10/09 07:11
נכון כי שמה בערבית הוא ''אל קודס'' והיא מוזכרת עשרות פעמים בקוראן
עראפי, 10/10/09 18:42
משקף האמת והמציאות בצורה אמתית של עוטי המסכות במזרח התיכוןו
האיש ההוא, 09/10/09 06:26
אברי המלך! גם אני שמאלן שהתפכח-גם אני אתך במאבקך במחבלי האסלאם הפאשיסט (ל''ת)
הגיע הזמן , 09/10/09 04:31
כמה טוב שיש אנשים כמו אברי בתקשורת, וזו לא התבטאות ראשונה (ל''ת)
סוף סוף קול שפוי שאומר את האמת, 09/10/09 04:26
אברי גלעד, חביב עקרות הבית, חושף את פרצופה של המדינה-שוביניזם קרתני
אלון, 09/10/09 04:03
נועה, 09/10/09 03:25
אברי, שיחקת אותה..! אין הרבה עיתונאים שמעזים לדבר
מירבי, 09/10/09 01:52
אברי המלך. נקודה. אז הוא שאל. זה התפקיד שלו. תגידי תודה שהוא בכלל שואל
מה זה השטויות האלה?, 09/10/09 01:39
אל מה אתה מתנצל? ראית פעם ערבי מתנצל על רצח יהודי?
עידו, 09/10/09 01:24
662 פעמים מופיע שם ירושלים בתנך 0פעמים בקוראן (ל''ת)
חייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי, 09/10/09 01:07
אם יש מישהו המחליא בפוליטקלי קורקט שלו,
אברי עומד זקוף...נעבעך, 09/10/09 01:01
וער איז דאס, 09/10/09 04:00
רחל, 24/10/09 17:54
אברי גלעד- מהפכן צבוע בשקל. איש הקונצנזוס, יאיר לפיד החדש
חמד, 09/10/09 00:41
Jhon, 09/10/09 00:39
היסטוריון, 09/10/09 00:35
ליאור, 09/10/09 00:01
אין שני לך כמראיין אישיות. מלך!!!!!
אורית, 08/10/09 23:33
תומר, 08/10/09 23:26
אברי עובר מהפך=עם הגיל מגיעה התובנה=צודק במאה%מתרגזים כי אין להם תשובה (ל''ת)
נ.כהן לשנן להם=לכל הטיעונים שלהם אין אחיזה במציאות, 08/10/09 23:17
טלי, 08/10/09 23:11
גליה, 08/10/09 23:06
זה לא נכון שהמוסלמים רוצים להפוך את ה''כופרים'' למוסלמים?
KLET, 08/10/09 23:05
ר . דה - מארי, 08/10/09 22:54
שוקי, 08/10/09 22:24
אם זו היתה שאלתו של אברי,על מה מלינים?
שלום על ישראל, 08/10/09 22:22
למוסלמים יש עוד מצב נפשי חוץ מזעם. אז הם זועמים, (ל''ת)
למוסלמים יש עוד מצב נפשי חוץ מזעם. אז הם זועמים,, 08/10/09 22:21
אביקרבי, 08/10/09 21:32
סוף כל סוף לא פוליטיקלי קורט - כל הכבוד
בילבי, 08/10/09 21:32
אבישי, 08/10/09 21:17
אברי גלעד אנחנו מחזקים אותך. לגיטימי לשאול את השאלות
גליל עליון, 08/10/09 21:11
אי אפשר להיתעלם מהעובדה הידועה לכולם - המוסלמים מעורבים ב-80% מכל (ל''ת)
הסכסוכים בעולם,אדרבה,שיוכיחו שאין המציאות כך !!!!!, 08/10/09 20:56
Queen of the World, 08/10/09 23:00
''מדוע הוא לא שאל את היהודים מדוע הם רוצים להתפלל על הר הבית?''
דן, 08/10/09 20:40
לא שאני מגן על הפאנאטים שלהם, אבל אתה בור ועם הארץ
ההבדל, 08/10/09 22:53
מביש שנוצרים אנטישמים כמו ראש עיריית נצרת משתפים פעולה עם מוסלמים .
ו. נצרת, 08/10/09 19:48
אברי גלעד אינני מבין מדוע עליך להתנצל על דבריך? הרי באמת ירושלים לא
אילן, 08/10/09 19:48
מה פתאום ערבים מתלוננים על תכנים בישראל -לנו מותר לאמר את שבדעתנו - הר
מ ארז, 08/10/09 19:43
לא רק שירושלים לא מוזכרת בקוראן חברים
שגיב א., 08/10/09 19:34
כלומר אתה מסכים שאתר מוסלמי קדוש ניצב על הר הביית ''רק'' 1461 שנה (ל''ת)
מנהל חשבונות, 08/10/09 23:20
הפכתם אותו למרכזי בעשרות השנים האחרונות, כהמצאה אנטיהודית. (ל''ת)
ממש לא. מעבר לכך אתר זה לא נחשב בעיניכם בעבר., 09/10/09 01:59
מסגד אל-אקצה לא נמצא על הר הבית הוא נימצא לידו
מנשה, 09/10/09 02:16
צביקב, 08/10/09 19:29
המדינה צריכה להשקיע יותר במדענים היהודים.רק כך אולי
עובד נקיון מכון ויצמן, 08/10/09 19:25
אברי גלעד.. סוף סוף אדם אמיץ, סןף סוף הcyranoשכל כך אהבתי...
cyrano, 08/10/09 19:18
אברי לא לבד=גם הערבים יודעים היטב=את האמת נוח להם להכחיש=די להתנצלות!! (ל''ת)
נ.כהן השמאל לימד אותם שחובה עליהם להיצמד לשקר=שלהם, 08/10/09 19:06
אם ירושלים קדושה לאיסלם , מדוע לא הפכה לבירת הממלכה הירדנית?
יפה, 08/10/09 18:54
הם מתרגזים יען כי אין להם תשובה=הם מתכחשים=לאמת=אברי לא לבד=כלנו יודעי (ל''ת)
נ.כהן השמאל חיזק בהם את הצורך להילחם=עלק=על הצדק!!, 08/10/09 18:51
מנהג מוסלמי נפוץ- לנפץ מקדשים של דתות אחרות ולהקים מסגד- גם בהודו
קרן, 08/10/09 18:49
אברי גלעד אתה ענק סוף סוף משהו מכניס להם
שלומי -בית שאן, 08/10/09 18:33
אברי גלעד לראשות הממשלה! הוא חייב להיות נשיא לפחות...
דון קורטיזון , 08/10/09 18:32
למה להתנצל? עסקני האיסלם משקרים ומסיתים ולא עולה
שש, 08/10/09 18:17
t, 08/10/09 18:08
אברי גלעד התבטא בעבר בגזענות והתנשאות נגד זחאלקה -- הוא חושב שכך יהיה
חסן, 08/10/09 17:53
אברי גלעד אוהבים אותך! תמשיך להוות קול שפוי מול התלהמות ערבית (ל''ת)
נמאס מצדקנות ערבית, 08/10/09 17:48
גועל נפש=לעומתכם=אברי=מלאך=רק ציין עובדה=אתם מחפשים תבערה=מציתים אש בכ (ל''ת)
נ.כהן מותר לו לשאול שאלות=אלה אם כן=אין לכם תשובות, 08/10/09 17:44
מאחר וכל ויכוח ויכוח הקשור לתרבות האיסלמית יגלוש ישירות ''ענינים אישיי
זלנוביץ ישראל, 08/10/09 17:41
נטיות טבעיות של חופש מחשבה ודיבור מבצבצות לו בשידור, הפעם זה מהצד שלנו
הכי טוב, 08/10/09 17:39
מעניין שגברת מסלחה בכלל לא מתרגשת מקריאות של מנהיגים ערבים לרצוח את
היאהוד, אבל משתווצת למישמע כמה שאלות פשוטות..., 08/10/09 17:25
לאברי נדמה שהוא שפיץ פטריוטי .. אבל אברי סתם מתלהם ..נבוב .. ילדותי.. (ל''ת)
מנחה ''בידורי'', 08/10/09 16:43
ירושלים לא מוזכרת בקוראן כלל, מה שמוזכר הוא אל אקצא- המסגד הקיצון
מזרחן, 08/10/09 16:39
סטודנט להסטוריה, 08/10/09 22:41
השמאל שתומך ברצח יהודים-יעשה הכל כדי לעזור למחבלי האסלאם הפאשיסטי!!! (ל''ת)
הגיע הזמן , 08/10/09 20:37
רק הפרדה תביא שלום! גם בהודו-צ''כיה-קפריסין זה עבד! אין פתרון אחר! (ל''ת)
הגיע הזמן , 08/10/09 16:32
אימרו לי, למוסלמים יש עוד מצב נפשי חוץ מזעם. אז הם זועמים, כמה מפתיע. (ל''ת)
זעמן מצוי, 08/10/09 16:15
הם גם אוהבים להיות מדוכאים, זו תכליתה של השיעה
טל, 08/10/09 16:41
טוב, אז שוב, יש להם מצב נפשי נוסף לזעם ודיכאון?
זעמן מצוי, 08/10/09 21:10
דפנה, 08/10/09 16:10
מדוע להתעקש לקיים את מדינת ישראל דוקא במזה''ת? כנסו !!!
רון. רחוק, נכון, אבל מבין..., 08/10/09 16:02
באמת שאני לא יודע מאיפה להתחיל להגיב...
יהודי, 08/10/09 16:21
אני אסביר לך מדוע אני חושב כך... כנס וקרא...
רון, 08/10/09 16:47
ועוד נקודה חשובה לפני שהשוללים את עמדתי קופצים עם נושאי האנטישמיות
רון, 08/10/09 17:17
אינני יודע בן כמה אתה, אבל לפני כ 70 שנה רצחו לנו 6 מליון יהודים
זלמנוביץ ישראל, 08/10/09 17:17
אתה חור מהלך בהשכלה רון. או נאיבי עד כאב. כנס וקרא...
מידע חינם, 08/10/09 17:44
לא לשכוח מה היה המצב לפני מדינת ישראל
שירה, 08/10/09 17:50
T, 08/10/09 18:11
הסטורית מקומו של עם ישראל בארץ ישראל ואני לא זז מכאן
חיים, 08/10/09 18:14
יהודי, 08/10/09 20:52
פופיק, 08/10/09 21:45
או בדומה לזה. אני מתפלא על המגיבים. נושאי הכתיבה שלו מזהים אותו.
אתם באמת לא מזהים ש''רון'' הוא מחבל? שמו האמיתי אחמד, 09/10/09 00:58
קישור למאמר חשוב בנושא של פרופ' אורי רובין
אלי, 08/10/09 15:55
קראתי את המאמר הוא לא מראה. הוא טוען שכך ניתן לפרש
מוטי, 08/10/09 17:12
אם צריכים מחקרים כדי לקבוע שירושלים מוזכרת בקוראן אז....
ד''ר חרטטני, 08/10/09 19:02
זה לא משנה את העובדה שירושלים לא מוזכרת בקוראן .לפרופסור אורי
ג'ורג', 08/10/09 19:30
הפרדה עכשיוו! יהודים לישראל! פלסטינים לפלסטין-כולל ערביי(פלסטיני)ישראל (ל''ת)
הגיע הזמן , 09/10/09 01:20
שרית מורה להיסטוריה ערבית, 08/10/09 22:53
Major Glory , 08/10/09 15:49
שאלה לגיטימית האם ירושלים מוזכרת בקוראן ? לא !
המוסלמים מנסים לשכתב את ההיסטוריה, 08/10/09 15:44
הם רגילים שעיתונאיים ישראלים מלקקים להם ולא שואלים שאלות רציניות (ל''ת)
הסתה ?? פשוט בדיחה ! המסית צועק, 08/10/09 15:41
כמה עובדות על ירושלים והר הבית
ערבי נוצרי, 08/10/09 15:30
חבל שלא הזכרת את סיפור הכנסיה בנצרת ומה שקורה בבית לחם
פנדה , 08/10/09 16:07
אריה, 08/10/09 15:23
האספסוף הגזעני מרוצה ממך אברי גלעד..
רמי, 08/10/09 15:23
האספסוף האיסלמו-פאשיסטי שאתה משתייך אליו אוהב להצית אש, לצעוק להתלהם
למיסטר אספסוף בכבודו ובעצמו, 08/10/09 16:14
האספסוף הגזעני דווקא טוען שאברי גלעד מסית
ש, 08/10/09 18:25
צאלח א-דין, 08/10/09 15:15
בתנך גם לא כתוב שיהודים צריכים לא לעבוד להשתמט ולחיות על חשבון אחרים (ל''ת)
אז מה? מה זה משנה מה כתוב בכלל?, 08/10/09 15:13
אז מה אם הוא השמיץ חברי כנסת ערבים...והם לא משמיצים את כולנו
כל הכבוד לאברי גילעד, 08/10/09 15:11
יישר כוח אברי.אמנם נראה שאה מנופח מחשיבות,ומשנה טרנדים מהר,מקוה שתתמיד (ל''ת)
בפטריטיות,שהקולגות שלך מהתקשורת שכחו.., 08/10/09 15:07
י-ם אכן לא מופיעה בקוראן. כל הכבוד לידענ ות של אברי. איפה הבעיה? למה
Y, 08/10/09 15:01
מיכאל עכו, 08/10/09 14:52
סטודנט בהסטוריה, 08/10/09 23:01
מה זה משנה אם היא לא מופיעה? היא חשובה להם.
י''ל, 08/10/09 14:40
נכון, גם לי חשוב שתפקיד לי 1000 שקל בחשבון לגמור את החודש
פנדה , 08/10/09 15:54
למי שלא בדיוק מתמצה בתרבות האיסלם, כל פגיעה היא ישר בקודש הקודשים...
זלמנוביץ ישראל, 08/10/09 16:06
אלי ברמן, 08/10/09 19:27
אנו מודים שמכה מדינה וחיריה קדושים לאסלאם. אולי תכירו בזכותנו על ירושל (ל''ת)
פשרה הוגנת, 08/10/09 14:34
התקשורת עויינת!!! תראו איזו כותרת יש לכתבה! לגרש מנהיגי
דוד, 08/10/09 14:33
התקשורת עויינת! תראו כותרת של הכתבה. לגרש את מנהיגי וחברי
דוד, 08/10/09 14:30
ראאד סאלח רואה בחזון התעתועים שלו
מיכאל עכו, 08/10/09 14:09
אברי גלעד אני גאה בך אבל גם מתבייש בך שהתנצלת,למה אתה צריך להשפיל את (ל''ת)
עצמך בפני אויבנו?!?!, 08/10/09 13:58
אברי הגדול מכולם- קראת לו שקרן וזו האמת
לינה, 08/10/09 13:55
אברי ידוע ב'מולטי טסקינג' שלו בראיונות בזכות הפרעת הקשב, פשוט תענוג
----דורון, 08/10/09 13:32
עכשיו דוברת מרכז ''אל-אעלאם'' כועסת בשל ציון עובדה נכונה
אני רק הערה, 08/10/09 13:29
תיזהר יא כופר ! השמש היא שמסתובבת
האינקוויזיציה, 08/10/09 18:55
מה זה משנה בכלל - צריך להיות חכם ולא צודק
ג'ו, 08/10/09 13:27
צודק. עכשיו מתי אתה מעביר לי את המפתחות של האוטו של האשה?
פנדה , 08/10/09 15:02
אתה בעקרון צודק אבל מדובר כאו על המזרח התיכון... איפה שהשכל הישר רק
זלמנוביץ ישראל, 08/10/09 15:13
אתה טועה בזה כשאתה כותב שכל עם חושב שהארץ שייכת לו....
יודע, 08/10/09 15:20
אז לגמרי לא הבנת את הנקודה שלי
ג'ו, 09/10/09 11:14
צבי, 08/10/09 13:56
שלא כתו באיסלם, ספרי התנ''ך מחולקים ע''פ הסדר הכרונולוגי:
זלמנוביץ ישראל, 08/10/09 14:29
הקוראן מבוסס על התורה ולא על שאר ספרי התנ''ך
אם אינך מבין רצוי שתסתום, 09/10/09 00:45
הקוראן מצווה מספר פעמים את ישראל ליהודים/בניי ישראל, מזרחה ומערבה. (ל''ת)
לא נכון. אתה לא מתבייש לסלף את הקוראן הקדוש לך?, 09/10/09 02:42
יפו מוזכרת בתנ''ך טמבל , ובור. אם היתה בבית כנסת בכיפור היתה שומע את זה
yoyo, 08/10/09 13:31
הויכוח שפרץ באולפן היה על האם ירושלים הוזכרה בקוראן או במילים אחרות:
זלמנוביץ ישראל, 08/10/09 13:58
מוזכר שם שיבאו פועלים ''ערבים'' דרך נמל יפו... אז עוד לא היו מוסלמים. (ל''ת)
זלמנוביץ ישראל, 08/10/09 16:31
תקשיב כסיל ותקשיב טוב,עם ישראל היה בארץ ישראל אלפי שנים לפני כל ערבי (ל''ת)
אז סתום פיך, 08/10/09 13:59
יפו כן מוזכרת בתנך יונה פרק א פסוק ג
מיכאל עכו, 08/10/09 16:25
יפו כן מוזכרת בתנך יהושע פרק יט פסוק כט
מיכאל עכו, 08/10/09 16:30
אורית, 08/10/09 13:07
אברי גלעד הוא סמל חיובי של התפכחות ומעבר מהשמאל לימין (ל''ת)
כן ירבו - בקרב האליטות התקשורתיות!, 08/10/09 12:51
כל הכבוד עיתונאי שהוא לא פודל של השמאל שונא ישראל
התנחלות ירושלים, 08/10/09 12:47
הרב אליישיב שליט''א הבהיר הבוקר חד משמעית..........
משקיף לענייני איסלאם, 08/10/09 12:45
נושא העליה להר הבית שרוי במחלוקת הלכתית עצומה
אלעד, 08/10/09 13:13
מושון, 08/10/09 17:55
מונה, 08/10/09 12:44
ירושלים אף פעם לא היתה קדושה למוסלמים וגם לא עכשיו.....זה
היסטוריון, 08/10/09 15:32
כל הכבוד אברי רטלין עושה פלאים
חסה, 08/10/09 12:38
Jerusalem was completely UNKOWN to Mohammed
Simona/ Mi/ Dimona, 08/10/09 12:33
אין לי כלום נגד מוסלמים רק שמוחמד היה נביא שקר, רוצח וסוטה סה''כ
yoya, 08/10/09 13:36
למזלנו לא כל הערבים מחבלים, אחרת באמת היה כאן קקה
פנדה , 08/10/09 15:56
יש לי ספק אם אתה מדבר מהלב או מהשכל, אבל אל דאגה - אה יכול לבדוק:
זלמנוביץ ישראל, 08/10/09 14:08
היסטוריון, 08/10/09 23:15
כל פעם אותו הסיפור מחדש, אלקודס שם חדש יחסית תחפשו ביית אל מקדס תמצאו
מוסלמים קראו לה אלקודס משנת 638 ואילך, 08/10/09 12:30
מותר לך לשנא את מי שאתה רוצה, אבל לא תמיד יש קשר בין השנאה לאמת... (ל''ת)
זלמנוביץ ישראל, 08/10/09 12:47
ואתה מאוד חכם, מעמיק ומשעשע :)
פנדה , 08/10/09 15:06
כל הכבוד למר אברי גלעד שיש לו השכלה כללית נרחבת
רבקה, 08/10/09 11:55
הערבים מוחים שאנחנו לא מפחדים לומר את האמת. באמת לא מבינים איך אנחנו מ
מעזים לא לפחד מאיומים, 08/10/09 11:49
תודה אברי אתה עושה שירות חשוב!
חילוני, 08/10/09 11:47
ג.יפית, 08/10/09 11:42
הקוראן נכתב שבע פעמים ובסופו של דבר נשתמרה רק גרסא אחת שלו
מידע חינם, 08/10/09 11:39
חדרתי, 08/10/09 23:20
הקוראן נכתב שבע פעמים ובסופו של דבר נשתמרה רק גרסא אחת שלו
מידע חינם, 08/10/09 11:32
לתנועה האסלאמית, אברי הוא הציוני היחיד בערוץ 2. השאר דיי דומים לכם. (ל''ת)
האסלאם בערוץ 2, 08/10/09 11:32
דנה, 08/10/09 11:30
מעניין מאיפוא קיבלת את היידע הזה ...מהערבים ..אז שטפו לך את
אמיתי, 08/10/09 15:44
אחמד אום אל פחם, 08/10/09 11:12
פנדה , 08/10/09 11:49
אום אל פחם היה כפר קטן מאוד של נוצרים עם כמה משפחות בודדות
נוצרי, 08/10/09 15:50
ממתי מתנצלים בפני דת המקדשת רוצח חפים מפשע..ומקבל אתנן מ-72 ''בתולות
א.ב.ס.ט, 08/10/09 11:03
האיסלאם הפאשיסטי הוא דוקטרינה פוליטית ולא דת
פנדה , 08/10/09 11:50
הערבים נכסו להם את קדושת הר הבית רק לאחר שראו את חשובות בית המקדש
הסטוריה רבותי הסטוריה, 08/10/09 11:01
בקוראן כתוב שישראל שיכת ליהודים כולל הצד המזרחי
גדי, 08/10/09 10:59
זאת חובה לתרגם את הקוראן לעיברית וחובה לקרוא אותו וללמוד
מורה, 08/10/09 15:56
עומר, 08/10/09 10:57
יששכר, 08/10/09 10:53
מחקר חדש של פרופ' רובין מראה שירושלים מוזכרת בקוראן
יוסף, 08/10/09 10:53
הסוס של מוחמד עלה בסערה השמיימה מ''העיר הקדושה'' (אין שם)
בפרשנות מאוחרת המוסלמים החליטו שזה ירושלים-אל קודס, 08/10/09 11:12
פרופ' רובין הוא פרו מוסלמי קיצוני שיעשה הכל לקידוש האיסלם (ל''ת)
סטודנט של רובין בעבר, 08/10/09 11:41
יוסוף,ירושלים לא מוזכרת בקוראן.ומתייחסים אליה כאל עיר של יהודים (ל''ת)
חוץ מזה,תביא מקורות ואל תזרוק סתם שטויות באוויר, 08/10/09 11:56
אברי נוקב לכולם וזה חינו. המוסלמים שבד''כ אינם סובלניים אין יכולת לשמוע
דור, 08/10/09 10:52
ואתה יודע את זה מזה שאתה מלומד גדול ? תסיים בית ספר יסודי קודם. (ל''ת)
לא פעם כי אם עשרות פעמים, 08/10/09 11:43
צודק !!! לא פעם אחת רק 662 פעמים
חכם מה הוא אומר, 08/10/09 11:46
צריך להיזהר בכל מילה. האיסלמים מאוד מאוד רגישים!!! (רק להם מותר. הכל!! (ל''ת)
שמאל מפוכח, 08/10/09 10:44
עליזה, 08/10/09 10:42
ראיתי ושמעתי את השיחה המדוברת.
סבא של רוני , 08/10/09 10:42
אני, 08/10/09 10:41
חן, 08/10/09 10:40
נעימי יעקב, 08/10/09 10:39
יותם, 08/10/09 10:39
יותם יותם יותם... מה יהיה הסוף איתך?
מידע חינם, 08/10/09 11:38
ירשלים אכן לא מופיעה בקוראן, התירוץ המוסלמי לכך..
יהודי, 08/10/09 10:37
משה רוזנקרנץ, 08/10/09 10:36
ירושלים לא מצויה בקוראן מסיבה פשוטה . ירושלים הגיעה לעולם
הסטוריון חובב, 08/10/09 10:36
ללמד מיד את בבתי ספר ובצבא איך טיפל בן גוריון בערביי ישראל
ותבינו כמה אין קשר בין מפלגת העבודה לבין המורשת, 08/10/09 10:35
מני, 08/10/09 10:35
הוא התנצל רק על כך שקרא למרואיין שקרן
פנדה , 08/10/09 12:57
ארז, 08/10/09 10:34
נכון...אבל הפרשנים המוסלמים החליטו ש'מסע הלילה' של מוחמד היה לירושלים (ל''ת)
ברווז ושמו געגוע , 08/10/09 10:34
עליזה מירושלים, 08/10/09 10:31
גיל, 08/10/09 10:29
מסית לאומי, 08/10/09 10:29
אלון, 08/10/09 10:26
לא מוזכרת בשם, אלא רק לפי פירושים מודרניים
פנדה , 08/10/09 12:59
נתן, 08/10/09 10:21
גרשון ש., 08/10/09 10:20
מעניין...ואני הייתי בטוחה שאברי גלעד הוא שמאלן שעבורו
נטלי, 08/10/09 10:20
הם מפחדים לענות על התשובה. עכשיו כולם ישאלו את השאלה (ל''ת)
הם מפחדים......................, 08/10/09 10:19
אברי גלעד היקר, קשה להם לקבל את האמת!! אתה גדולללל
עפרה, 08/10/09 10:18
הסרוג, 08/10/09 10:18
איש יהיר ודוחה, שמנסה לשווא להלחם בתכונותיו הרעות. צא לויפאסנה כבר (ל''ת)
צופה לשעבר, 08/10/09 10:17
קובי, 08/10/09 10:17
יוחאי החכם, 08/10/09 12:58
יואל, 08/10/09 10:14
צפנת פענח, 08/10/09 10:14
אברי צודק. לא שמעתי תשובה ענינית מהמוסלמים
סאקרה, 08/10/09 10:14
כפיר, 08/10/09 10:13
האם ירושלים (אל-קודס) אמנם מוזכר בקוראן? כמובן שלא !!
קיד וקסידי, 08/10/09 10:08
אל תתנצל, אברי. שאלתך נשמעת לי לגיטימית לחלוטין.
שדגכ, 08/10/09 10:06
ציוני מתון, 08/10/09 10:04
אדי, 08/10/09 10:03
זו האמת,ירושלים לא מוזכרת פעם אחת בקוראן
שמואל, 08/10/09 10:03
אברי,אני צופה קבוע בתוכנית שלך
המשך ככה, 08/10/09 10:02
שי, 08/10/09 10:00
אברי, 08/10/09 09:57
שובל, 08/10/09 09:54
R, 08/10/09 09:54
אברי גלעד 2 דברים חשובים יש לי לומר לך !!!
גד, 08/10/09 09:53
חחחחח ''גד'' אלק.... היית מוצא שם ישראלי קצת יותר עדכני....
פנדה , 08/10/09 15:21
''לא אחת התלוננו...'' לך תתלונן אצל בנלדן או טרוריסט אחר שיעזור לכם (ל''ת)
פראי אדם חיות ורוצחים, 08/10/09 09:52
ערבים מכוערים אל תגעו לי באברי שלי שמעתם?תסירו את ידכן ולשונכם המטונפ (ל''ת)
מסיטים קנאים תתביישו לכם, 08/10/09 09:51
אחד נגד מיליארד: אברי גלעד אחלה גבר מסתבך עם התנועה האיסלמית גבר
זוהר, 08/10/09 09:47
בסופו של הדבר, זאהי נג'ידאת לא ענה על השאלה ...
קובי, 08/10/09 09:47
חכם הלכה אסלאמי ציוני, 08/10/09 09:46
חכם הלכה אסלאמי ציוני, 08/10/09 11:14
דודי, 08/10/09 09:45
השמאל הישראלי הרופס מחזק את התנועה האיסלמית ומחליש את המדינה !! (ל''ת)
אסור להתנצל בפני טרוריסטים..., 08/10/09 09:44
משה, 08/10/09 09:44
אתה טועה בהבנת המונח מסג'ד בקוראן
אלי, 08/10/09 10:55
אלונה, 08/10/09 09:44
אברי חשוב לדעת ,האמת באיסלם אסורה,
1 במאי, 08/10/09 09:44
כמה עצוב שדת מעוורת כלכך. יחי השנאה והרצון העז
מצית זיפו, 08/10/09 09:43
כל הכבוד אברי !!!! הגיע הזמן לחדול מהתקינות הפוליטית.
י.א, 08/10/09 09:40
מעניינוש, 08/10/09 09:39
להתנצל? כל מוסלמי יודע שירושלים לא הוזכרה אפילו פעם אחת בקוראן.
מיכה, 08/10/09 09:39
צריך לפתוח מלחמת אמיתות ותרבות, אין לאיסלם שום קשר לירושלים
יאיר, 08/10/09 09:33
לעיונכם ולבדיקתכם כמה פסוקים רלוונטיים מהקוראן
השייח, 08/10/09 09:33
חשוב מאוד- במקום להתלהם לדעת את העובדות
אורי, 08/10/09 10:43
האסלם בתחילת דרכו ''קרץ'' ליהודים
סאקרה, 08/10/09 11:45
זה לא ''האסלם בתחילת דרכו'' אלא הקוראן, הספר המרכזי המהותי היחיד באסלם
השייח, 08/10/09 13:08
סאקרה אין לך מושג קלוש על מה שאתה מקשקש כאן
חן אדון , 08/10/09 16:05
האיסלם זה העתק של היהדות עם שנויים...ככה עשה מוחמד אחרי
היסטוריון, 08/10/09 16:08
תעני לעניין בלי דרמות של ערבים-האם ירושלים מוזכרת בקוראן?
לגב' חולוד, 08/10/09 09:32
היא לא נעלבה ..היא שחקה אותה נעלבת ..כי היא לא רצתה לענות
הייתי שם, 08/10/09 16:16
התכוונת, איש תקשורת אחד ויחיד עם ביצים, שלא כמו שאר הפחדנים
גל, 08/10/09 09:30
אהרון, 08/10/09 09:30
שי, 08/10/09 09:28
מדוע עו''ד זאהי נוגידאת לא ענה לאברי על השאלה???
אולי כי ירושלים באמת לא מוזכרת בקוראן אפילו פעם 1, 08/10/09 09:27
כל הכבוד לאברי גלעד! שאלה אובייקטיבית במקום! אין בשאלה הזו כל בעיה
גולי, 08/10/09 09:27
יעל ש., 08/10/09 09:25
כרגיל-כששואלים ערבי שאלה מהותית,,,התשובה המיידית שלו היא:הסתה,זלזול (ל''ת)
ערבים נטפלים-תתחילו לענות על השאלות, 08/10/09 09:24
אא, 08/10/09 09:24
אברי צודק. מה הבעיה בכלל?? הוא רק שאל שאלה נכונה. (ל''ת)
די להתבכיינות הערבית המנצלים כל במה ליילל., 08/10/09 09:23
צריך להטיח בפניהם את האמת, 08/10/09 09:23
ערבים זה ערבים זה ערבים...לנו רק נשאר לומר תודה שאנחנו לא ערבים. (ל''ת)
חולדות הרחוב, 08/10/09 09:21
פעם שנאתי אותך, 08/10/09 09:20
אישיהודי, 08/10/09 09:20
זהבה, 08/10/09 09:18
אברי גלעד,האדם הכי מוכשר הכי מצחיק ועכשיו מתברר גם הכי אינטילגנטי ב-TV (ל''ת)
מדוע הערבים לא ענו לו?, 08/10/09 09:17
הוא צודק - תתעוררו שמאל ! ירושלים לא מופיעה שם !
ron, 08/10/09 09:15
ינון, 08/10/09 09:14
צחצח, 08/10/09 09:12
תומך באברי, 08/10/09 09:12
מספיק מכם, 08/10/09 09:11
אני יודעת למה אני רוצה להתפלל בהר הבית
יהודיה מפלורנטין, 08/10/09 09:11
קובי, 08/10/09 09:11
עדי, 08/10/09 09:11
אברי גלעד מיישר קו עם עירית לינור...וזו לא מחמאה
יואב, 08/10/09 09:10
ארז, 08/10/09 10:40
אברי גלעד לא לפחד מהערלים הגויים האלו ..תמיד ידנו הייתה על העליונה
ירח כחול , 08/10/09 09:10
סטודנט, 08/10/09 09:07
כרמי, 08/10/09 09:07
kobothe1, 08/10/09 09:06
מי שלא שמאל עיוור הוא אוטומטית ימין-קיצוני, גם אם הוא דובר אמת (ל''ת)
אברי אדם חכם שהתפכח.גם לינור, 08/10/09 10:31
ארז, 08/10/09 10:38
מרצ הלכה והקצינה עד שעברה את הקווים ללאומנות פלסטינית.
קרן, 08/10/09 18:38
ירושלים לא מופיעה בקוראן זה נכון ולכן הם מתפוצצים כי אין להם מה להגיד
יובל ארהב, 08/10/09 09:04
תזהר אברי, עוד יפטרו אותך בגלל שאמרת את האמת...
פנדה , 08/10/09 09:02
תרבות השקר של הערבים במלוא מערומיה
דן, 08/10/09 08:48
אבי, 08/10/09 08:35