• 76.

    תעלו להם את הביטוח, שיתפשטו לגמרי. לראות רוכבת על אופנוע בלי בגדים

    Y, 08/10/09 14:52

    איזה מגניב.

  • 75.

    צריך גם להפעיל מס על רעש שהם עושים (ל''ת)

    BEEZWAX, 08/10/09 14:01

  • 74.

    תשלום ביטוח

    דני, 08/10/09 11:58

    אני חושב שמי שיש יד לעליית המחירים של הביטוח הם העו''ד של ניפגעי האופנועים הם מגיעים איתם לשיקום ו''םוחטים'' את החברת הביטוח בכסף ואומרים לנפגע לא להשתקם טוב וזו תוצאה ןהנפגע לא מישתקם טוב ''עצלן'' וחבל...זו דעתי ושניהיה בריאים

  • 73.

    שוד לאור יום !

    AZULAY, 08/10/09 11:27

    באוסטרליה אני משלם על קרוזר 1000 cc חובה + מקיף 600$ 1200 שקל חדש לשנה

    • תמיד אמרתי שעדיף אוסטרליה :) (ל''ת)

      יעל ש., 08/10/09 14:20

  • 72.

    מהיום חונים כרכבים!!! רק ככה זה יעזור!!! אני כבר חונה!!

    אבי, 08/10/09 10:32

    כך נגרום לכל מדינת ישראל להבין!!!
    א. אם בעליי האופנועים יעברו למכוניות לא יהיה להם איפה להחנות כשהם באים הביתה,או לעבודה!!!
    וכך הצעקה שלנו תישמע הרבה יותר חזק.(מאשר לעמוד ברוטשילד בחול המועד שמימילא אין תנועה רצינית)כל מי שחושב שאני צודק אשמח אם יעזור לי להעביר מסר זה בקהילת האופנועים הענקית שלנו.תחשבו שנתפוס רק 10000 מקומות חניה בתל אביב מה יקרה !!!!!! אשמח לעזרה...saavi1@walla.com

  • 71.

    להפשיט רק את העוברים על החוק!

    עונש קולקטיבי זה מה שזה!, 08/10/09 09:55

    לדעתי אי אפשר בלי קטנוע/אופנוע.
    שליחים, נסיעה ללא פקקים וכדומה.
    אני ממליץ לקנוס את עוברי החוק בכמה סדרי גודל מקנסות ברכב.
    לא פעם ראינו קטנוע שנוסע על המדרכה - קנס 2500 ש''ח ושלילה לחצי שנה.
    2 תאונת ומעלה בשנה (באשמת נהג קטנוע/אופנוע) 7000 ש''ח ביטוח חובה ב-3 שנים הבאים. (זה אולי רלוונטי גם לנהגי רכבים)

    זו השיטה ולא עונש קולקטיבי!!!

    אני נוהג כבר 12 שנה עם תאונה אחד!!! אז אני בטוח שכולם יכולים לנהוג ללא תאונות!!!!

    • צודק לחלוטין (ל''ת)

      יעל ש., 08/10/09 14:21

  • 70.

    לכל צרי העין

    סמי, יהוד, 08/10/09 07:41

    לראשונה (ותקנו אותי אם אני טועה, אני צעיר בן 33) יש בישראל מחאת צרכנים אקטיבית.
    לראשונה ציבור גדול עושה מעשה ומוחה בהקשר צרכני.
    לא מיילים אנונימיים, לא עשרה אנשים באיזו צומת, לא עצרת פוליטית ובטח שלא הפגנת כח פוליטית.
    את המחאה הזו צריך לעודד, לשמר ולטפח. ואת המחאה הזו, אם היא תצליח (ב''ה) צריך להעתיק לתחומים צרכניים נוספים - סלולר, טלוויזיה רב ערוצית ועוד.

    יישר כוח וככה צריך.

  • 69.

    אני אחתום לכם על עצומה - יש גבול לעושק - (ל''ת)

    יופיטר, 08/10/09 07:28

  • 68.

    הביטוח מפשיט אתכם אז אתם מתפשטים?. חבר'ה...

    דון קורטיזון , 08/10/09 05:02

    אז אל תשכחו בהפגנה הבאה...
    ...שהמדינה דופקת אתכם. :)

  • 67.

    מה עם הרוכבות גם הם יתפשתו (ל''ת)

    יונית לוי, 08/10/09 04:22

  • 66.

    סרטון שעשו על המחאה היום

    רוכב פצוע, 08/10/09 02:09

    http://www.isramotor.tv/blog/?p=251

    יישר כח עם המאבק.

  • 65.

    אתם עושים יותר תאונות אז תשלמו יותר. פשוט. אין מעבר לזה. (ל''ת)

    Y, 08/10/09 00:22

    • אופנוענים לא עושים יותר תאונות יא כסיל

      קובי, 08/10/09 09:51

      ככל שיהיו יותר אופנוענים בכביש הכבישים יהיו פתוחים יותר והסיכוי שלך לתאונה יפחת.

  • 64.

    נותנים לילדים את תפקיד המפקח על הביטוח וזו התוצאה

    איל, 07/10/09 23:43

    לא יתכן שתפקידים בכירים באוצר יאוישו על ידי ילדים שלפני יומיים עדיין היו רפרנטים!! אפשר להביא מקצוענים גם מבחוץ...ההתעקשות לבחור חובבנים מבפנים הורסת את המדינה הזו!!!

  • 63.

    תפסיקו=הגיע הזמן=לעשות סדר על הכבישים=אתם מסכנים חיי אדם=מזגזגים=נמאס (ל''ת)

    נ.כהן שולטים על הנתיבים=מבלבלים הנהגים=גורמיתאונות, 07/10/09 23:37

  • 62.

    חזק ואמץ ! (ל''ת)

    אתם ראוים להערכה !, 07/10/09 23:19

  • 61.

    מאבק חברתי חשוב וצודק ! (ל''ת)

    אזרח., 07/10/09 23:00

  • 60.

    אופנוע = פחות פקקים ,פחות דלק , פחות זיהום , פחות כסף - (ל''ת)

    למדינה !!!, 07/10/09 22:00

  • 59.

    כדור הארץ

    מוטי קליפורניה, 07/10/09 20:47

    אז אופנוען לבוש הןא מפר שביתה-חחחח
    מצדיק לחלוטין את מחאתם כלפי הביטוח המופקע אך לא מצדיק את צורת הביטוי הזולה.
    -אין עוד מלבדו.

  • 58.

    הבועה במיטבה

    כשמורידים בגדים כל התל אביבים יוצאים, 07/10/09 20:35

    בואו לגור בעוטף עזה, קומו להפגין שכל הפוליטיקאים משפריצים שחיתות ושנאה,צאו לרחובות להעלאת רמת ומשכורות למורים.....

  • 57.

    לרוכבי הדו-גלגליים בבקשה ממכם!

    mayook , 07/10/09 20:32

    00

  • 56.

    רכיבה על אופנוע היא ספורט אתגרי ללא מיגון

    USA1, 07/10/09 20:29

    מי שרוכב על דו-גלגלי שם את נפשו בכפו, במקרה של החלקה או תאונה אין לכם שום הגנה.
    לרכוב עוד לא למדתם, אתם משתוללים ומתפתלים בין רכבים בלי חשבון.
    על אופנוע יש לרכוב כאילו הייתם ברכב, נשארים בנתיב, לא חותכים ולא מתקדמים לראש התור.
    קפיש? כך רוכבים בארה''ב.

    • ארה''ב...דוגמה ומופת

      יאיררר, 08/10/09 10:11

      בארה''ב אופנועים משמשים בעיקר לפאן ולא ככלי רכב, הדוגמה המתאימה היא באירופה שם עוקפים פקקים על השוליים וגם נהגי הקופסאות מבינים שזה תקין ומתייחסים בהתאם.

  • 55.

    כך נפטור את כל הבעיות במדינה

    MARCHELO, 07/10/09 19:43

    אני תומך בהעלאת תעריפי הביטוח ובכלל אני חושב שזאת דרך מצוינת להלחם באוכלוסיות שנתונות לסיכון.
    לאלה שמעשנים ולא שומרים על כושר אני מציע לעלות את ביטוח הבריאות. אני לא מבין למה הם מסכנים את עצמם ואני משלם על זה.
    למשפחות ישי להם היסטוריה של מחלות סרטן ולב אני גם חושב שצריך לעלות את ביטוח הבריות מס הכנסה. הרי ברור שהם חשופים לסיכון גבוה יותר, למה שאני אשלם על הסיכון הזה.
    גם לשפחות אם ילד עם מחלות מולדות חובה לעלות את הביטוח הלאומי ומס הכנסה, אתם יודעים כמה עולה הטיפול בילדים האלה ?? למה שאני אשלם ?
    משפחה משכבות מצוקה תלשם יותר מס הכנסה, הרי הסטטיסטיקה מראה שיש יותר סיכוי להתפתוחת הפשע בשכבות אלה,בגללם יש צורך ביותר שוטרים וגם ברור ברור שיש להם יכסף שחור שמקורו מהפשע.
    גם לערבים צריך לעלות מסים כי הרי הם בכלל מתנגדים לעצם כיומינו כאן במדינה.
    בכלל אני חושב שאם מסים מספיק גבוהים הם יעזבו את הארץ. בכלל צריך לעלות את המיסים לכל המדינה באופן גורף כך שכולם יעזבו את הארץ. כך לא יהיה מי שישלם מסכורות לעובדי ציבור מושחתים (לא באמת כולם כאלה) והנה פטרנו את הבעיה הגדולה ביותר במדינה הזאת

    • צריך להשקיע בחינוך ובמיוחד בלימוד כתיבה וקריאה.... (ל''ת)

      מורה שהעברית שלך צורמת לו, 07/10/09 22:09

    • הבעיות של המדינה יפטרו כשאנשים כמוך יעופו לנו מהעניים (ל''ת)

      מר '' ק''ולו, 08/10/09 11:34

  • 54.

    כל הכבוד לכם

    אני, 07/10/09 19:32

    מחזקת את ידיכם, באמת הגזימו,
    כבר שנה שאני רוצה לעלות על אופנוע
    ולא מסוגלת לשלם את הביטוח, מה יהיה עכשיו אם יעלו אותו עוד יותר???

    לניצחונכם במאבק!!!

  • 53.

    גיסנו, חלאס ! תוריד להם ת'ביטוח

    אורן ענטבי, 07/10/09 19:31

    באמא שלי אתם כולכם כוכבים אחד אחד !
    כל הכבוד, שיחקתם אותה !

    להוריד את הביטוחים, ממשלה עיוורת.

  • 52.

    17 הביטוח מממן אתה מתפרנס - קשקשן (ל''ת)

    עוז, 07/10/09 19:22

  • 51.

    37, ו 36 אל תמהרו לשמוח לאיד, עוד מעט האוצר יגיע גם אליכם (ל''ת)

    תתעוררו ותראו איפה אתם חיים, 07/10/09 19:13

  • 50.

    העם עם הרוכבים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אוהבים אותכם !!!!!!!!!!, 07/10/09 19:03

  • 49.

    מאבק חברתי חשוב וצודק ! (ל''ת)

    אזרח., 07/10/09 19:02

  • 48.

    מעניין איך פואד בן אליעזר היה נראה בין הרוכבים ... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 07/10/09 18:47

    • בערך....כמו ביטר..... (ל''ת)

      יניב, 07/10/09 20:42

  • 47.

    מחאה מקורית. כל הכבוד!

    יבגני, 07/10/09 18:45

    די למונופול הפול! המפקח על הביטוח - הביתה!

  • 46.

    מדהים היה פשוט מדהים !!!!!! לא לשכוח ה17 לאוקטובר בכיכר (ל''ת)

    רבין מוצ''ש !!!!, 07/10/09 18:36

  • 45.

    אופנוע = פחות פקקים ,פחות דלק , פחות זיהום , פחות כסף- (ל''ת)

    למדינה !!!!, 07/10/09 18:35

  • 44.

    מי שהיה היום ברחוב הרצל ושדרות רוטשילד לא ישכח את - (ל''ת)

    היום הזה שנים !!!, 07/10/09 18:34

  • 43.

    מדינת הבועות באבבטיה (ל''ת)

    מחר התארגנות בעלי הפיצריות !, 07/10/09 18:34

  • 42.

    מדהים היה פשוט מדהים !!!!!! לא לשכוח ה17 לאוקטובר בכיכר (ל''ת)

    רבין !!!!!!!!, 07/10/09 18:26

  • 41.

    העם עם הרוכבים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אוהבים אותכם מאוד !!!!!!!!!!!!!!!!, 07/10/09 18:26

  • 40.

    אתם ענקיים!!

    אסף, 07/10/09 18:26

    כל הכבוד! כולם אתכם!

  • 39.

    כל הכבוד חברים לא להפסיק היה מעולה יום (ל''ת)

    ד. הראלי, 07/10/09 18:20

  • 38.

    רכב על דו גלגלי = מסוכן! להעלות את הביטוח יותר וכך להפחית את הסיכון! (ל''ת)

    מתנדבת בארגון 'בטרם', 07/10/09 18:11

    • ממתי ביטוח זה כלי אכיפת חוק? כדאי שתיתפטרי מהארגון. (ל''ת)

      Nihil, 07/10/09 19:03

    • העלאת הביטוח לא תוריד את הסיכון, אלא רק תעלה אותו

      תמר, 07/10/09 19:18

      עוד אחת שלא מבינה בכלכלה:
      אחרי שהאוצר יגמור עם האופנוענים, יבואו אלייך. כשלא ישאר לך כסף לביטוח, ותחכי כמו כלב לאוטובוס בחורף לבד בתחנה, אז נראה אותך.
      חכמה גדולה

  • 37.

    נמאס לממן את ניתוחים של הפסיכים האלה (ל''ת)

    מנתח בהדסה, 07/10/09 18:10

    • הרצחת וגם ירשת ..!!!

      אופנוען פשוט, 07/10/09 19:01

      אתם נהגי יהרכבים בארץ אפילו המשטרה פירסמה נתונים שמראים ש-70% מהתאונות בין רכב לדו''ג הרכב הגדול אשם .
      אז במקום שאתם תשלמו על הפגיעות שלכם על הניתוחים שלנו בגל לחוסר הזהירות שלכם אתם מצפים שאנו נממן את הפגיעות שלכם ..!!!
      ובקשר לפסיכים הררי יבארצנו יש לא מעט פסיכים שנוהגים גם ברכב וגם בדו''ג אבל בשביל זה יש משטרה שאמורה לעצור אותם ..לא הביטוח שהוא סוג של מס בריאות חובה ..!!!

    • כן, הזקנים האלה כל יומיים מחליקים באמבטיה! נמאס לממן אותם!!! (ל''ת)

      Nihil, 07/10/09 19:03

    • פופוליזם זול

      עמית, 07/10/09 19:33

      את הדוסים אני לא מממן?
      את הערבים אני לא מממן?
      אתה המובטלים אני לא מממן?
      את בית החולים הדסה בו אתה עובד - אני לא מממן?

      לפי אותו הגיון - מדוע לא מעלים את מס הבריאות של אזרחים בני 60 ומעלה לדוגמא? הם חולים המון!

      מדוע לא מעלים את הביטוח הלאומי לתושבי מזרח ירושלים, שם שיעור דורשי האבטלה הוא מהגבוהים במשק?

      אני אזרח שומר חוק, משלם מיסים והולך למילואים שמממן את כל אותם אזרחים ושירותים.

      אז עם כל הכבוד (ויש כבוד)...

  • 36.

    מדינה אוכלת רוכביה!

    ארקדי, 07/10/09 18:09

    כל הכבוד!

  • 35.

    לא להפסיק!!!

    דימה, 07/10/09 18:08

    להמשיך במחאה עד ההצלחה!

  • 34.

    לכל האופנועים\\קטנוענים

    יאיר אמסלם, 07/10/09 18:03

    כל הכבוד לנו חבר'ה,אני פשוט גאה בכם,היו הרבה מאבקים נגד הביטוח אבל הפעם אנחנו ננצח.

  • 33.

    כל הכבוד.מספיק לעשוק את הרוכבים (ל''ת)

    בלוריהו, 07/10/09 17:52

  • 32.

    מדינה אוכלת רוכביה! (ל''ת)

    דור שרירים, 07/10/09 17:51

  • 31.

    כל הכבוד (ל''ת)

    נדב, 07/10/09 17:49

  • 30.

    כל הכבוד לכם !!

    אלי, 07/10/09 17:47

    תהפכו את המדינה יום יום עד שהשחיתות הזו תיפסק !!!

  • 29.

    מתי ההפגנה הבאה ???????????????????????????????. (ל''ת)

    נסחט עי המדינה, 07/10/09 17:47

  • 28.

    ביטוח

    אבי, 07/10/09 17:46

    סעו כמו בני אדם ובהתאם לחוק ולא הביטוח יפשיט אותכם או החברה קדישא.

    • כן הא? בגלל זה אחרי שמונה שנים עם אפס תאונות אני משלם 5 אלף? (ל''ת)

      Nihil, 07/10/09 19:04

    • סע כמו בן אדם אתה

      אופנוען שפוי, 08/10/09 10:15

      רוב התאונות קורות בגלל עיוורים כמוך שנוסעים ''בהתאם לחוק''...מתי אותת פעם אחרונה? הסתכלת במראות? נסעת בימין הדרך? קשקשן בגרוש...

  • 27.

    אני בעד העלאת המחירים

    משה, 07/10/09 17:46

    אופנועים מזהמים
    אופנועים מרעישים
    אופנועים נוסעים על המדרכה ומסכנים הולכי רגל
    אופנועים חונים על המדרכה ותופסים מקום
    אופנועים מסכנים את עצמם וגרוע מכך את סביבתם
    אופנועים מצפצפים על חוקי התנועה (ראיתם פעם אופנוע שלא חיכה ברמזור על המעבר חציה)
    אופנועים יוצרים עצבנות רבה על הכביש
    המדינה צריכה ''לעודד'' אנשים להפסיק להשתמש בכלי הזה, ע''י מיסים, ע''י ריבוי קנסות לעבירות אותם הם מצעים כל הזמן.
    הכי טוב ברגל אופניים, או תחבורה ציבורית, ואם אין ברירה אז מכונית.
    מצחיק שכולם חושבים כמוני אבל לא נעים להם להגיד את זה . 

    • איך התנאים בחברת ביטוח (ל''ת)

      איליה, 07/10/09 18:21

    • למשה האהבל............

      dingo15 , 07/10/09 18:32

      1.אופנוע מזהם 20% ממכונית.
      2.מרעיש?(אולי אופנוע-רובנו על קטנוע)
      3.נוסעים על המדרכה-עבריין שיש להענישו!!!
      4.חונים על המדרכה???משאירים לך מקום לחניה במכונית יאהבל!!
      5.נהג אופנוע אידיוט מסכן אך ורק את עצמו.
      נהג מכונית אידיוט מסכן את עצמו ואת האופנוען ואת כל הסביבה שלו.
      6.מצפצפים על חוקי התנועה???בוא איתי לסיבוב קטן ואראה לך מה זה נהג חדש על רכב שמצפצף על חוקי תנועה.
      רואים שאין לך אופנוע ולא ניסית אף פעם לעמוד על קו העצירה אף רכב לא ייתן לך...
      7.אופנוע יוצר עצבנות???
      איזה אהבל אתה!!!
      בוא אראה לך נהגים ונהגות (ומי כמונו האופנוענים רואים הכי טוב)שעסוקים בדיבור בטלפון\\תסרוקת\\איפור\\גילוח תוך כדי נסיעה במהירות של 100 קמ''ש
      8.בכל העולם מעודדים לעבור לרכב דו גלגלי (אין טעם אפילו לפרט-אם עוד לא הבנת אז כלום לא יעזור)רק במדינה עם אידיוטים כמוך חושבים אחרת!!!
      הבנת את זה יאהבל????????

    • מושיקו כמה זמן אתה חושב שהמדינה תממן רוכבי אופניים פצועים? (ל''ת)

      תלתלית, 07/10/09 19:20

    • כדאי שתקרא, ונראה אם תענה לזה

      אסף, 07/10/09 19:51

      כל חברות השליחויות מעבירות בערך מיליון מעטפות ביום בממוצע, חמישית מהן בהולות וחשובות מאוד. עכשיו, תדמיין לעצמך מה יקרה אם לא יהיו שליחים כלל. בוא אני אגיד לך - עוד 200 אלף מכוניות של משרדים יוצאות לכביש סתם. מה זה אומר? נניח שלוקח לך שעה להגיע הביתה היום מהעבודה, אז אם זה יקרה יקח לך 4 שעות להגיע לעבודה, ו- 4 שעות להגיע הביתה, בקיצור - לא יהיו לך חיים, ותשכח מזמן איכות עם אשתך. אני וחבריי מצילים לך את הנישואים

  • 26.

    אנחנו משלמים

    משה, 07/10/09 17:40

    אנחנו משלמים את תוצאות תאונות הדרכים הקשות של רוכבי האופנועים. גועל נפש. צריך להעלות את תעריפי הביטוח שלהם עד שיפסיקו לרכב ולסכן את עצמם.

    • קישקוש. ביטוח חובה הוא מס בלבד.

      יואב, 07/10/09 18:12

      מבחינתי, כרוכב אופנוע, שיסירו את החובה לעשות ביטוח, ואז לא תוכל לטעון שאנחנו גורמים להוצאות שאתה (????) צריך לשלם.

      ביטוח שהמדינה (!!!) מחייבת לעשות ועוד בחברת ביטוח אחת שהיא מונופול - אינו ביטוח כי אם מס או אגרה. כמו אגרת טלויזיה - גם כאן משלמים הרבה ומקבלים כלום.

      להזכירך, רוב תאונות האופנוע נגרמות על ידי מכוניות שלא עוצרות באדום, בעצור, בתמרור תן זכות קדימה, בכיכרות......

      אני מציע שנהג מכונית שהיה מעורב בתאונה עם אופנוע ונמצא אשם יהיה חייב לשלם את כל ההוצאות הרפואיות של הנפגע וכן שביטוח החובה שלו יטפס למימדים בלתי נתפסים כמו שלנו.
      סתם בשביל הרקורד, אני רוכב כבר שנים, ללא תאונות (טפו טפו) על אופנוע גדול, ומשלם 4,600 ש''ח בשנה ביטוח חובה בלבד.

    • למשה האהבל......... (ל''ת)

      dingo15 , 07/10/09 18:33

    • לאהבל שלום.........

      dingo15 , 07/10/09 18:34

      מנתוני משטרת ישראל :
      ציטוט:75% מתאונות הדרכים בהם מעורב אופנוע\\קטנוע - באשמת נהג הרכב.
      הבנת יאהבל???????

    • אתה לא משלם עלי, תלמד קצת כלכלה. (ל''ת)

      ורד, 07/10/09 19:21

  • 25.

    מדהים היה פשוט מדהים !!!!!! לא לשכוח ה17 לאוקטובר בכיכר (ל''ת)

    רבין הפגנת ענק !!!!!!!!!!!!!, 07/10/09 17:39

  • 24.

    Gadol!!!

    Sharon, 07/10/09 17:23

    Israel is finaly understand that sitting home and complaining will get you nowhere... Good job guys

  • 23.

    איזה אנשים טובים (ל''ת)

    כל הכבוד, 07/10/09 17:20

  • 22.

    בפעם הבאה אל תישארו בבית, לא רק להגיד כל הכבוד - פשוט להגיע !! (ל''ת)

    ירקרק, 07/10/09 17:19

  • 21.

    כל הכבוד לרוכבים (ל''ת)

    אופנוען זהיר, 07/10/09 17:17

  • 20.

    איזה חמודים.......נמי (ל''ת)

    לולי, 07/10/09 17:12

  • 19.

    פעילי כלום

    רון, 07/10/09 17:07

    לא נמאס לאנשים מלהתארגן למען המטרות הכי קיקיוניות שניתן למצוא? ביוטח האופנועים הוא משחק סכום אפס, חברות הביטוח לא מרויחות עלינו הדבר היחיד שיוריד את המחירים הוא סבסוד ממשלתי וזה לא יקרה וגם אם יקרה צריך להיות רחוק אחרי שיפור התחבורה הציבורית ברמה הלאומית. מי שידו אינה מסגת בעמידה בתנאים הנוכחיים של מכיר הרכיבה שיעבור לו לתחבורה ציבורית למען עצמו ולמען הקהילה במקום להשטות במאבקים חסרי טעם ושחר.

    • הון ושלטון - ביטוח החובה הוא רק ההתחלה

      חמור דו''ג, 09/10/09 10:11

      במדינתנו מי שמתארגן הוא פראייר וטמבל, זה מה שמשתמע מדברייך וככה אנחנו גם נראים.

  • 18.

    ההגיון אומר שאם הביטוח משקיעה אקסטה כסף באוכלוסיה מסויימת אז שישלמו

    כמו שנהגות משלמות פחות מנהגים-, 07/10/09 17:05

    סטט'
    למה שחברות הביטוח ירצו לבטח אופנוען אחרי הסטט' בחוץ
    אפשר להבין את הראש של חברות הביטוח זאת הנקודה שלי.
    ובלי קשר לזה..
    שהשם ישמור על כולנו!

    • אף אחד לא מכריח את חברות הביטוח לבטח......... (ל''ת)

      dingo15 , 07/10/09 18:36

    • אף אחד לא מכריח את חברות הביטוח לבטח.........''

      dingo15 , 07/10/09 18:41

      רואים שאף פעם לא ביטחת אופנוע.......
      לבטח אופנוע כיום אפשר רק במסגרת ה''פול''.

      מה זה ''פול''??יופי ששאלת.......

      כל חברות הביטוח שאת מכירה התאגדו לחברת ביטוח אחת לאופנוענים..כן כן באמת-שמעת טוב.

      כל ניסיון(והיו הרבה כאלה)של חברת ביטוח חיצונית לבטח אופנוענים (50%-75%מהמחיר)נתקלו בסירוב הלובי של חברות הביטוח בישראל

      כידוע לך-כל המדינה קומבינה אבל זאת אחת ה''קומבינות ''הגדולות של העשור.

  • 17.

    בהצלחה!!! (ל''ת)

    שיבו, 07/10/09 16:52

  • 16.

    כל הכבוד לרוכבים!

    מורן, 07/10/09 16:47

    גם אני הייתי שם ורק זו הדרך להזיז משהו במדינה הזו!

    ברעעעעעעששששששששש

  • 15.

    אתה גדולים! סחטיין עליכם! (ל''ת)

    אתם גדולים, 07/10/09 16:46

  • 14.

    כל הכבוד! מחאה צודקת! (ל''ת)

    #@$#, 07/10/09 16:45

  • 13.

    פיכססס - צריך ביטוח רק כדי לקבל פיצויים על עוגמת הנפש מהצפייה בתמונות (ל''ת)

    עולם ללא קטנוע/אופנוע = עולם יותר טוב!, 07/10/09 16:41

    • נכון אבל...

      דור שרירים, 07/10/09 17:49

      הוא גם יהיה עדיף בלי ליצנים כמוך

  • 12.

    תותחים (ל''ת)

    רק האופנוענים יכולים להרים דבר כזה, 07/10/09 16:38

  • 11.

    אני תומך בהם כול הכבוד!!! די לעושק (ל''ת)

    אזרח מן השורה, 07/10/09 16:37

  • 10.

    תותחים!! כל הכבוד! (ל''ת)

    יובל, 07/10/09 16:37

  • 9.

    שיעלו את המחירים! הרבה יותר כיף לראות את הרוכבים ככה :))) (ל''ת)

    גיל, 07/10/09 16:36

  • 8.

    חבל על הבזבוז זמן גם ככה יעלו את המחירים (ל''ת)

    כן כן, 07/10/09 16:34

  • 7.

    לא יעזור להם!

    תפוז, 07/10/09 16:32

    האוצר הם מפשיטי עור,וצריך כסף לצבא,ולמשכורות של הבכירים במדינה,הפתרון קזינו רק לתיירים!

  • 6.

    מעניין אם אבי ביטר היה מעיז להופיע כך אם היה לו אופנוע... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 07/10/09 16:23

    • כשייצרו מכוניות ללא רברס כמו שהצעת שלשום...אז גם ייצרו אופנוע לביטר... (ל''ת)

      יניב שאוהב את הברווז, 07/10/09 17:16

    • אתה היית מעיז להופיע ככה?! (ל''ת)

      ארז, 07/10/09 17:57

      • הברווז גבר גבר בדוק...,תגובותיו ומעריצותיו מוכיחות את העובדה. (ל''ת)

        אישה, 07/10/09 18:31

        • האאא??? (ל''ת)

          דון קורטיזון , 08/10/09 04:51

    • מה הקשר אתה לעולם (ל''ת)

      דניאל, 07/10/09 18:56

  • 5.

    בהצלחה לכם!

    מיצי, 07/10/09 16:14

    מחאה טובה ויצירתית :P

  • 4.

    כל הכבוד ובהצלחה במאבק (ל''ת)

    נהג, 07/10/09 16:14

  • 3.

    כל הכבוד!

    סחטיין, 07/10/09 16:13

    אומרים לא לחברות הביטוח, אומרים כן לחופש לרכב!

  • 2.

    הביטוח עולה כי אתם נוסעים כמו פסיכים ועושים תאונות לרוב

    קשקשנים נמאסתם, 07/10/09 16:10

    במקום להפגין, תתחילו ליסוע כמו בני אדם, בלי לחתוך מכוניות על הכביש וברזמורים. תעשו פחות תאונות, ואז יורידו לכם את הביטוח.
    כל עוד אתם עושים תאונות, הוצאות חברות הביטוח עולות ואתם תשלמו על זה.

    • לא בגלל שאדיוטים כמוך חותכים נתיבים בלי לאותת (ל''ת)

      ajr, 07/10/09 17:12

    • ואתם הרכבים נוסעים כחוק ???

      אופנוען פשוט, 07/10/09 17:18

      אומנם אנו עושים יותר תאונות כי אנו מדווחים על יותר תאונות ולך תראה באתר של המשטרה הם פירסמו נתונים משנה שעברה ש 80% מהתאונות בין דו''ג לרכב באשמת הרכב הגדול ....ומה שעלתה פה זה נושא שלא קשור לנושא אלה לנושא החוסר תרבות של הנהג הישראלי וזה תפקדי המשטרה לאכוף ולעצור נהגים פרועים ולא תפקיד הביטוח שהוא בעצם מס סוציאלי ..:)

      • אתה צודק-אבל אם נהג הרכב אשם, הביטוח שלו ישלם, ותעריף הביטוח שלו יעלה (ל''ת)

        צודק, אבל..., 08/10/09 00:13

    • ביום שלא תדבר בפלאפון בזמן הנסיעה...

      חוצפן, 07/10/09 17:21

      תפסיק לריב עם אישתך באוטו ותאותת כשאתהעובר נתיב - תרשה לעצמך לדבר.

      • מי שמדבר בפלאפון, רב עם אשתו ולא מאותת יעשה תאונה,ודמי הביטוח שלו יעלו (ל''ת)

        גם אתה צודק, 08/10/09 00:14

    • תן לי לנחש, עובד בחברת ביטוח כנראה ב''פול''?

      קובי, 07/10/09 17:28

      אתה בן אדם רע, רע, רע, רע, רע מאוד מאוד מאוד!

      • אם לציין עובודת ולא לקבור את הראש בחול זה רוע....אז לרוע יש הגדרה חדשה (ל''ת)

        ממש לא עובד בביטוח, 08/10/09 00:16

    • מה אתה אומר ??

      אתה קשקשן ,אתה זה שדורס ופוגע, 07/10/09 17:46

      כשאתה מתפרע במאזדה שלך כי נדמה לך שככה הפקק מתקדם מהר יותר אתה מכסח הולכי רגל ואופנוענים ואנחנו נדרשים לשלם על כך .
      בחודש הבא כשהפקקים יתארכו ולא תמצא שום חניה כי כולנו עברנו למכוניות תתבכיין ולא תבין מה קרה .
      חברות הביטוח לא מפסידות ,הן מרויחות יפה ורוצות עוד ועוד,תוציא לך מהראש את זה .
      זה שאנחנו חשופים ופגיעים יותר על זה אין ויכוח - אבל אנחנו לא צריכים לשלם יותר בגלל הביריונות של כל משתמשי הכביש ,כמו שתושבי שדרות לא צריכים לשלם יותר מס בריאות כי הם חשופים יותר להתקפות של שכנינו .
      כמו שזקנים לא צריכים לשלם יותר מס בריאות .
      זה מס להזכירך,לא ביטוח שהוא רשות .
      הבנת את זה ברוך ?

    • נתחיל לנסוע כמו בני אדם

      דור שרירים, 07/10/09 17:51

      כשגם אתם, נהגי המכוניות, תתחילו.
      באותה מידה אפשר להעלות את הביטוח גם לכם, ההבדל הוא שכשאנחנו עושים תאונה אנחנו לרוב פוגעים רק בעצמנו ואילו אתם הורגים כמה משפחות בדרך.

      • מי שלא נוהג כמו בן אדם מהווה סיכון גם לביטוח,ודמי הביטוח שלו יעלו ובצק (ל''ת)

        צודק, אבל..., 08/10/09 00:17

    • לכותב בלי שם.........

      dingo15 , 07/10/09 18:47

      כשאתה אומר :תתחילו.תעשו.אתם.-אתה מכליל את כל האופנוענים כולל אותי-וסבבה.

      עכשיו תחשוב על ילד בן 17 שקיבל רישיון לרכב ומתחיל לעשות דאוינים על החברה שלו ותענה לי בכנות...........

      היית רוצה שאדבר ברבים ואשווה אותך לאותו ילד???????אני בטוח שלא!!!
      מכל מקום-עבריין תנועה הוא עבריין תנועה וצריך לטפל בו בהתאם-ולא משנה אם הוא על אופנוע או רכב 4 גלגלים.
      מה גם שרוכב אופנוע מטומטם מסכן את עצמו ורוכב רכב מטומטם מסכן גם את עצמו וגם אותך וגם אותי וכל מי שבסביבה שלו.........
      חומר למחשבה.

      • ילד בן 17 משלם ביטוח גבוה יותר מאדם בן 50 ללא תביעות-ובצדק

        צודק אבל...., 08/10/09 00:21

        אופנוען גם אם הוא נזהר, עדין יכול להחליק על כתם שמן, בוץ או סתם לאבד בגלל חוסר ריכוז רגעית (ויש לי חברים אופנוענים רבים שאין אחד שזה מעולם לא קרה לו). כל הנ''ל מתורגמים לסיכון גבוה יותר מבחינה סטטיסטית, וכמו כל מי שמהווה סיכון גבוה יותר (והדוגמא שנתת של ילד בן 17 - אכן מצוינת), ישלם יותר לביטוח ממי שהסיכון שלו נמוך יותר.
        זה נכון לא רק לביטוח רכב אלא גם לביטוחי חיים, רכוש וכו'

    • בחלומות...

      דניאל, 07/10/09 18:59

      אף אחד לא ינהג כמו בן אדם עד שלא יתחילו לתת עונשי מאסר של שבוע-חודש על השטויות שעושים

      • עברייני תנועה צריכים להענש, ושגם יעלו להם את דמי הביטוח (ל''ת)

        צודק מאד, 08/10/09 00:22

    • אין קשר לתאונות, המדינה רוצה כסף ממכוניות מה כ''כ קשה להבין? (ל''ת)

      נמאס מאופנוענים מתוסכלים, 07/10/09 19:22

    • קשקשנים נמאסתם 2

      הסטטיסטיקה לא משקרת-והאשמות לא יעזרו לכם, 08/10/09 00:12

      אף אחד מהמגיבים לא התיחס לעובדה אחת פשטוה - אופנועים מעורבים בתאונות בהן יש נזקי גוף, בשיעור כספי העולה על הכנסות חברות הביטח מביטוח החובה שהאופנוענים משלמים. עובדה מצערת אבל עובדה. כמו שחברות הביטוח נותנות הנחות לנהגים עם שיעור סטטיסטי נמוך לתאונות (לדוגמא נשים, נהגים בגיל בוגר או דתיים שלא נוסעים בשבתות וחגים), כך התעריף יקר יותר למי שסטטיסטית מעורב יותר בתאונות (לדוגמא נהגים צעירים, או נהגים בעלי תביעות רבות), ואותו כלל חל בדיוק גם על האופנועים.
      דרישתכם שדמי הביטח לא יעלו משמעותה שמישהוא צריך לסבסד לכם את הביטוח-וזה לא יקרה כמו שאף אחד לא מסבסד נהגים אחרים המועדים לתאונות (כאלו שתבעו את חברות הביטוח או נהגים צעירים). הטיעון שחלק מהתאונות הוא בגלל נהגי מכוניות אינו רלוונטי לתעריף אותו משלמים בעלי האופנועים, מכיון שאת דמי ביטוח משלם הנהג שאשם בתאונה בין אם זה האופנוען או נהג המכונית שפגע בו. בנוסף כל חמור יודע שתאונה בעיר בין שתי מכוניות במהירות נמוכה ברוב המקרים תסתים ללא נזקי גוף, מה שלא נכון לאופנוען שיתנגש אפילו קלות ברכב נוסע, יחליק על כתם שמן או בוץ.
      אז...החיים קשים, עובדה.

      • קנאים נמאסתם

        הסטטיסטיקה לא משקרת, ואתה לא יודע על מה אתה מדבר, 08/10/09 07:27

        ציטוט:
        ''הטיעון שחלק מהתאונות הוא בגלל נהגי מכוניות אינו רלוונטי לתעריף אותו משלמים בעלי האופנועים, מכיון שאת דמי ביטוח משלם הנהג שאשם בתאונה בין אם זה האופנוען או נהג המכונית שפגע בו''
        אז זהו, שביטוח החובה לא מכיר בנושא של אשמה. אם נהג משאית ידרוס 10 מכוניות, ביטוח החובה שלו לא ישלם שקל. מקיף/צד ג' זה כבר סיפור אחר.
        ועכשיו, קח בחשבון שכמעט 80% מהתאונות בין אופנוע למכונית הן באשמת נהג המכונית, וקיבלת שהאופנועים מסבסדים את נהגי המכוניות המסוכנים.
        יש קפיש?

        • לגבי משאיות טעית.....

          מתקן טעות, 08/10/09 13:07

          כל תאונה בה נפגע אדם, שבה מעורבת משאית, מבלי קשר לאשמה - ביטוח החובה של המשאית משלם. זו הסיבה שמאיות משלמות ביטוח חובה יקר מאד למרות שכמעט ולא נפגעים נהגי המשאיות.
          כך צריך לעשות גם לגבי ביטוח האופנועים. כל תאונה בה מעורב רכב גדול יותר מדו''ג, יש לחייב את הביטוח שלו לשלם 0לפחות את החלק היחסי לפי הסטטיסטיקה הקובעת ש 70-80 % מתאונות אלו הינן באשמת נהג המכונית. כאשר יבוצע החישוב בשיטה זו - ניתן יהיה להוזיל את הביטוח של האופנועים ב 40%.

  • 1.

    איזה כלים!! סוף הדרך כל הכבוד!!! (ל''ת)

    יעל ש, 07/10/09 16:01