• 86.

    היה צריך להעמיד במקום=הוא לא צדיק הדור=התחרות הכניסה את האליטות לסחרור (ל''ת)

    נ.כהן רוצים ממון והמון=לא מסתפקים במה שיש=לא חינם!, 11/10/09 20:41

  • 85.

    בית המשפט

    יוסף, 11/10/09 20:11

    בית המשפט קבע שהוא אשם אז הוא אשם נקודה.סימן קריאה!

  • 84.

    אני גם הייתי בין מטופליו של ג'קי סרוב

    לא רוצה ששמאלנים ידברו בשמי. אני מתבייש בשמאלן, 11/10/09 08:25

    ואל תדבר בשמי. עלק ''בשם מטופליו''.
    מי שם אותך לדבר בשמי?

  • 83.

    אם כבר דברי סנגוריה אז...

    פומרנץ, 11/10/09 07:06

    דם סמיך ממים ויש את אסי דיין על הפרק, אז יועיל המשורר לגייס את הטור למי שעומד בתור
    הארוך ומתחנן לקצר את הסיוט.

  • 82.

    יש לי את הפיתרון

    חוזוליטו, 11/10/09 02:46

    מר גפן היקר תכיר בעובדה החדשה שדר סרוב לא יטפל במשפחה שלך יותר..כי זה לא שווה לו..הוא יטפל עכשיו במשפחות הפשע!!!

  • 81.

    פשוט נכון (ל''ת)

    סיון, 11/10/09 01:31

  • 80.

    גפן אתה איוולת מהלכת גם בתחום הפוליטי ויותר עכשיו

    אחינועם, 11/10/09 01:01

    עד כמה יכול אדם להיות מרוכז בעצמו. מדהים. בטור הזה חשפת את פרצופך האמיתי לא עוד אדיאליסט נאור כי אם סתם לקקן תחת מצוי שדואג לחבר'ה. ד''ר סרוב שאת תיקו אני מכיר מקרוב מאד לקח כסף מעבריין. נכון מאסי אבוטבול אבל לקח כסף. עמדו בפניו כמה אופציות לצאת מהפרשה מבלי לחטוא אבל הוא טעה ועל זה משלמים במדינת חוק שאתה כל היום מטיף לה. סרוב יכול היה א, להציע טיפול חינם בלי לקחת כסף. ב. להפקיד את המעטפה עם הכסף אצל עורך דינו. ג. לגדל ביצים של שור לגלות אזרחות למופת ולהתלונן במשטרה. אלא מה אנשים כמוהו וכמוך מחפשים תמיד את הדרך הנוחה והקלה דרך של החבר'ה. לכן לעולם לא תוכל להנהיג או להראות לנו את הדרך כי אומן גדול אתה אבל כלום מעבר לזה

    • גיבור גדול

      דנה, 11/10/09 10:04

      מעניין היה לראות איך אתה היית מתנהג לו היית במקומו. גיבור על אחרים.

  • 79.

    איוולותך (ל''ת)

    ארז ברזילאי, 11/10/09 00:56

  • 78.

    עצוב מאוד שאדם כמו גפן מקבל במה - איש מושחת מיסודו (ל''ת)

    גיימס הטפילד, 11/10/09 00:44

  • 77.

    בושה וחרפה!!פשוט ביזיון!!איך עורך מעביר כתבה כזו??!! (ל''ת)

    גועל נפש, 11/10/09 00:18

  • 76.

    כנראה שהנורמות עליהם התחנך יונתן גפן הם של שוחד ועברינות אחרת . (ל''ת)

    אנחנו מבקשים מדינה עם ערכים אחרת לא נשרוד., 10/10/09 23:50

  • 75.

    איפה היית בזמן המפשט? אתה צודק. בישראל האלימות מוערכת והקורבן מואשם.

    Y, 10/10/09 23:40

    זו פסיכולוגיה מעוותת אבל שרירה וקיימת ומוכחת בהמון מקרים.

  • 74.

    גפן, אתה בטח יודע שאתה אדם מסריח מבחינה מוסרית, נכון? (ל''ת)

    כי אם לא, אז כדאי שתדע, 10/10/09 23:40

    • אז מה? לעומת הבן הפסיכופט שלו הוא עדיין במצב לא רע (ל''ת)

      פ ר, 11/10/09 00:36

  • 73.

    כמו תמיד....

    אודי חמודי , 10/10/09 23:30

    זה אך טיבעי ולא מפתיע שהאיש ההזוי הזה מנסה להעביר מסרים מעולם דמיוני...אפוף עשן(של מה?).לנו הפשוטים, באמת נמאס מחבוטי הנפש האלה שלא מפסיקים לבלבל לנו את המח.יש לי הצעה בשבילך ,גפן,טוב הלב,כנס איתו- נרויח כולנו!

  • 72.

    במדינתו של העם היהודי מצפים שרופא לא יקבל שוחד.כמו גם שכותבי הטור הזה (ל''ת)

    במעריב יהיו עתונאים ולא לוביסטים של רופאים עברינים, 10/10/09 23:22

  • 71.

    הרופאים של היום נגועים ביוהרה=הכסף מסנוור את עיניהם=נהנתנים=רוצים עוד (ל''ת)

    נ.כהן קשה להגיע לרופא בכיר בלי לרפד אותו בהרבה כסף, 10/10/09 22:56

  • 70.

    פעם אחרי פעם אני מתגבר על הבחילה

    אזרח מבועת, 10/10/09 22:49

    ובשם חופש הביטוי והרעיון
    מצליח לעיין בכתביו של גפן,

    ותודה לטוקבקיסט שהפנה אותנו לפסק הדין
    בו מוכח שהדוקטור שלח שליח לגבות את החוב
    ממר אבוטבול, ולבטח לא קיבל את האתנן
    מחמת האילוץ.

    בכל פעם מחדש אני מופתע מיכולת הגמישות
    של ''העקרונות'' של השמאל ''הנאור''.

  • 69.

    הרופא הזה הציל את חיי

    אמילי, 10/10/09 21:37

    לפני שבע שנים, בהופעה של אביב גפן דחקו אותי ואיבדתי את ההכרה, הרופא, שישב בשורות הראשונות, שמע את הצעקות ורץ לעברי וליווה אותי לבית החולים.

    • אם הוא

      רונן גולדשטיין, 11/10/09 08:50

      שילם כרטיס להופעה של המשתמט אביב גפן,שעוד יש לו את החוצפה להוביל קמפיין נגד ישראל בגרמניה,אז אני שמח שסרוב ייכנס לכלא,וישב שם עם יהונתן הקטן ביחד באותו תא,ואפילו בצינוק.

  • 68.

    מי יתן והשופטים יקשיבו לך ויזכו אותו מכל אשמה!

    מישהי, 10/10/09 21:19

    מסכן עשו ממנו פושע...ליבי עליך דר סרוב. אני ממש מקווה כי מישהו יתעשת ויזכה אותך. להושיב אדם כמוך בכלא זו תעודת עניות למדינה שלנו. ואני ממש לא מכירה אותך באופן אישי, אך הסיפור שלך נגע לליבי!

  • 67.

    כתבה עלובה של אדם שבז לרמת האזרח הפשוט

    צבי, 10/10/09 21:09

    העבריינים אינם מקבלים לא, כי קיים חשש מפניהם ולא קיים חשש מקביל מפני החוק.

    אדם ורופא ישר והגון צריך לטפל בחולים לפי חומרת הפגיעה,,,,,,,ולא אינו ראוי לרשיונו.

    טיעוניך בכתבה דמגוגים ורדודים ונמוכים מאוד, כיאה לאדם שבז לאזרחים מן השורה וראויים דבריך שלא תינתן להם במה, ומדוע, לדוגמא - עו''ד מייצגים עברינים כבדים האם הם עושים זאת בהתנדבות -לא --אבל אסור להגיד לא?

    עבריין משלם במכולת -לא --

    עבריינים מוכנסים לכלא ע''י שופטים מדוע הרי צריך לפחד מהם.

    רק מי שכפוף לעבריין אינו אומר לו לא. כמו בעבודה כמו בצבא, רק העונשים אחרים.
    ואם דר' גרי עובד אצל העבריינים יבושם לו רק שלא יעבוד בבית חולים-של מדינת חוק..............

    • אתה כל כך נאיבי ....לך לנגב את החלב מהשפתיים (ל''ת)

      סתפ מגיב, 10/10/09 21:49

    • איזה שם יפה

      צבי נאיב, 10/10/09 22:52

      בנתיים פושעים רופאים שעשו עבירות חמורות מסתובבים חופשי ובן אדם טוב והגון הולך לכלא

  • 66.

    רק שמאלני יהיר יכול להרשות

    גרשון, 10/10/09 21:09

    לעצמו להציע הצעות הזויות עם נמוקים הזוים יותר. פושע הוא פושע, ולא חשוב מה מקצועו.

    • קצר ונכון (ל''ת)

      דקלה, 10/10/09 23:49

  • 65.

    ...ואז גם כמעט נתתי את הילדה שלי... בוא הנה אתה טיפש כל כך טיפש

    טוקבקיסט בכיר, 10/10/09 21:03

    אי אי אי חסר תקנה.

    • אתה אדם נמוך ללא יכולת להבין כתיבה אנושית (ל''ת)

      נועם, 11/10/09 01:32

  • 64.

    חותמת לטובת הרופא (ל''ת)

    עפרה, 10/10/09 20:50

  • 63.

    מר גפן, הוא נהג לדרוש כסף- זאת הבעיה (ל''ת)

    בכיר במערכת הבריאות, 10/10/09 20:47

    • פניה לערכאות

      אחת שאיכפת לה, 11/10/09 10:10

      לחקור את מי שכתב את התגובה הזו ולהאשימו בהוצאת דיבה. גם מתחזה לבכיר במערכת הבריאות וגם מוציא דיבה.

  • 62.

    מר גפן, הוא נהג לדרוש כסף- זאת הבעיה (ל''ת)

    בכיר במערכת הבריאות, 10/10/09 20:46

  • 61.

    סרוב שחצן נהנתן וכמובן שהוא במצוקה כעת. סלב לסלב עוזר.

    תל אביבי, 10/10/09 20:37

    היה יכול לתרום את הכסף . ברור שהעבריין לא בפעם הראשונה שילם.
    זה קצה קרחון.

  • 60.

    זאת תופעה שהיא קצה הקרחון אם אתה רוצה יחס טוב מהרופאים (ל''ת)

    לא כולם כך, 10/10/09 19:38

  • 59.

    זאת תופעה שהיא קצה הקרחון אם אתה רוצה יחס טוב מהרופאים (ל''ת)

    לא כולם כך, 10/10/09 19:37

  • 58.

    זאת תופעה שהיא קצה הקרחון אם אתה רוצה יחס טוב מהרופאים (ל''ת)

    לא כולם כך, 10/10/09 19:37

  • 57.

    למה לתת לאמת להרוס לגפן את היחסים עם רופאו האישי?

    אלון, 10/10/09 19:30

    יכול להיות שד''ר סרוב רופא מצוין, אבל מסתבר, מר גפן, שהוא מושחת. לפני שאתה מסנגר עליו כל כך, לך תתעמק בפסק הדין. בית המשפט קבע באופן נחרץ וגורף כי הוא לקח שוחד. הראיות לא עמדו בכפיפה אחת עם הטענה לפעולה מתוך פחד.
    דבר נוסף, במו עיניי ראיתי כיצד ד''ר סירוב קיבל בחדר המיון אמנית סלבריטאית מאוד מפורסמת בלי תור. היא הגיעה למיון ותוך שניה הוא קיבל אותה וטיפל בה אישית.באותו הזמן חיכיתי עם אבא שלי הקשיש במשך שעה שתתפנה מיטה בשבילו. אם זו לא שחיתות, אז מה זו שחיתות?
    והטענה המוזרה שלך, מר גפן, שישנם רופאים נוספים מושחתים, זו טענה מגוחכת עד אבסורדית. בטח שיש עוד רופאים מושחתים, זה בסדר? הלוואי שיתפסו את כולם וישלחו אותם לכלא. זה שיש עוד רופאים מושחתים במערכת נותן אישור לד''ר סירוב לקחת שוחד?

    • קשה להאמין לדבריך

      אירית, 11/10/09 10:12

      דר' סרוב פעל לפי הוראות בית החולים בנוגע לסלבריטאים.

  • 56.

    ממש בלי פרוטקציה...

    רופא מאיכילוב, 10/10/09 19:14

    ד''ר סרוב היה נותן יחד מועדף לכל סלס סוג ז' שהיה נוחת במיון והיה ידוע באהבתו לסלבס.
    במידה והיית אדם פשוט מהישוב, סרוב היה מאבד עניין במהירות שיא.

    לא סתם אלו הם האנשים שנדרשים לעזרתו.

    • אין כמו יחס מועדף

      :), 10/10/09 22:54

      הוא מסנוור עיני סלבריטאים כמו גפן

  • 55.

    אני טוען שנים-אדם מפורסם אין לו סיכוי מול המערכת המשפטית (ל''ת)

    אבי, 10/10/09 19:14

  • 54.

    לבטל את העונש !הוא רק קורבן של חלאות אדם! (ל''ת)

    יעל, 10/10/09 19:04

  • 53.

    אפו היושר!$

    ישראל, 10/10/09 18:54

    מה קרהפסהכל לכח דמי כיס

  • 52.

    עזרא פאונד סתם לידע כללי

    הנובר, 10/10/09 18:01

    לא נעים ואלי לא שייך אבל אם כבר הוזכר ואולי מהתת מודע הוזכר..הספר שיונתן גפן מסר לעבריין ,היה ספר נדיר של עזרא פאונד
    על פי דבריו)ובכן עזרא פאונד היה נחשב למשורר גדול אבל גם לאחד האנטישמיים הגדולים שכתב שירה אנטישמית בוטה ביותר הגיע להערצת הנאצים ונכלא עקב כך ולבסוף אושפז במוסד לחולי רוח ושוחרר עקב לחצים.

    • אז מה? (ל''ת)

      די כבר עם הבכיינות, 10/10/09 18:43

      • אז מה אז מה? (ל''ת)

        לאוהב האנטישמים, 10/10/09 23:37

  • 51.

    מאמר של פחדנות וסמרטוטיות .. מר גפן ... (ל''ת)

    כתבת ...., 10/10/09 17:55

    • בושה

      יוסי, 10/10/09 18:24

      אני חושב שזאת בושה למעריב שהכותבים של העיתון הפכו להיות עיתונאי החצר. האם בכל מקרה תתנו למקורב לנאשם להגן עליו? לעניות דעץי, דווקא ההגנה על ד''ר סרוב מעידה על אופיו. שאיפתו להיות מקורב לאדוניה של הארץ הזאת הביאו אותו למעשיו. אני מוכרח להודות כי עד עתה לא סברתי כי יש פגם חמור במעשה ואולם עתה אני משוכנע. ולמעריב, אני מחזיק מכם עיתון הרבה יותר רציני מהמתחרים אני חושב שהפעם המאמר היה מיותר. אני גם חושב שהעורך צריך לקחת לתשומת לבו את העובדה כי העיתון הפך להיות כלי לקידום מטרות אישיות

  • 50.

    מה אתה תמים ? אין כל קשר בין חוק לצדק

    צופה מהצד, 10/10/09 17:53

    נו ברור שאתה צודק אבל אתה לא יודע שהחוק בא לעולם כדי להגן על העברינים?! אמא שלי אמרה לי פעם אף פעם על תעמוד מול שופט משום שתמיד אתה תמצא אשם.

  • 49.

    די בעובדה שסרוב כמנהל המיון טיפל רק בסלבס ושרק הם מגוננים עליו מעידה (ל''ת)

    על שחיתותו,בלי קשר לאברג'ל, 10/10/09 17:46

  • 48.

    גם רוחקינד הוא עבריין

    מאוכזב מאיכילוב, 10/10/09 17:17

    גם ד''ר רוחקינד לקח כסף לכיסו בעד כל מיני טיפולים נסיוניים שעשה באיכילוב ,כמו טופלי לייזר בגב.
    משרד הבריאות כמעט העיף אותו!

  • 47.

    למה מר סרוב שם את הכסף בכיס ?? (ל''ת)

    ג'קי לא ידע שייתפס..., 10/10/09 17:06

  • 46.

    הסרוב של סרוב ?

    אחד בלי קשרים, 10/10/09 16:48

    בוא נעשה קצת סדר בבלאגן : הגיע עבריין כבד, ביקש לראות את מנהל המיון באיכילוב, הציע לו כמה גרושים בשביל להיכנס בלי תור והרופא לקח.מישהו אחר, נאמר איזה זקנה בת 80 שנפלה בבית, ילד בן שנתיים עם 40 מעלות, נהג שעבר תאונת דרכים..... כולם חיכו בחוץ, בזמן שהעבריין ששילם את הכסף נבדק לפניהם.
    הם, ללא הקשרים, ההון, הסלבריטאות או הפרצוף המאיים, נותרו בחוץ, והמשיכו לסבול בשקט, הרי תור הוא תור, לא כן ?
    ונניח, נניח שמיד אחרי העבריין, נכנס איזה סלבריטאי. אהלן ג'קי, מה נשמע, קח כרטיס, אני מופיע עוד חודשיים בקיסריה, זה לשנימקומות ב VIP, בסבבה. אז ג'קי, תראה, כואב לי כאן וגם.......
    זה שוחד וזה שוחד והאדון שלא ידע לסרב לזה לא יידע לסרב לאף אחד.
    בגלל זה הוא בכלא, יונתן. בגללך ובגלל מקושרים מופלצים אחרים שהפכו את פירסומם כקרדום לחפור בו ולעקוף תור. מעניין שג'קי סרוב נקרא '' הרופא של הסלבריטאים ''. הוא לא נקרא הרופא של המסכנים, לא הרופא של ההומלסים, לא הרופא של אלה שהפרטוה לא מצויה בכיסם.
    מעניין למה...

  • 45.

    אתה חבר אבל אתה עושה לו שרות רע. מיד יקטלגו אותו עם מי שבקשו שנזכור את

    יונה אש, 10/10/09 16:12

    מעשיהם הטובים (בטרם ''מעדו'' בלשון עדינה).

  • 44.

    איך ג'קי לא פחד לבקש מאבוטבול את הכסף? זה מפחיד. (ל''ת)

    אפרופו פחד, 10/10/09 16:11

  • 43.

    הרבה חוק ופשע מעט חמלה וצדק (ל''ת)

    מ, 10/10/09 16:10

  • 42.

    בשם מטופלים של רופאים אחרים אני מבקש להשאיר את גזר הדין על כנו

    שורה, 10/10/09 16:06

    וגם אם עיתונאי מהולל בקרב מקורביו סבור שיש להקל עם הד''ר הרי שהעיתונאי שאינו ממש מדייק בפרטי גזר ופסק הדין, יורק לבאר שכולנו שותים ממנה, כולנו הכוונה לאזרחים מן השורה.

  • 41.

    להבא כל מי שעושה בעיות להעביר אלי לטיפול אננני אכניס לו אצבע לתחת (ל''ת)

    אורולוג לוי, 10/10/09 15:45

  • 40.

    חופשי חופשי

    רונן גולדשטיין, 10/10/09 15:28

    מודה יהונתן גפן שג'קי סרוב הוא רופאו האישי,ועוד מעז לכתוב מאמר בעיתון מרכזי,אולי הוא יצליח להגיע ללבם של השופטים,שגם הם קוראים את מעריב בשבת.
    אז מה היה לנו? רופא מושחת,מטופל סלב,ושופטים שאולי יבינו את רמיזותיו של הסלב,שהרי גם הם שייכים לאותה קליקה שמאלנית סגורה,תן לי ואתן לך.
    מישהו מעלה בדעתו שאיזה ימני חשוך נבער ופרמיטיבי שאינו שייך לקבוצת האליטה הסגורה הזו,מעז להודות בפומבי שהוא מטופל של איזה מאן דהוא שלוקח שוחד,ועוד מבקש מחילה בשמו מעל דפי העיתון? אין מצב. אבל בעבור יהונתן גפן והחברים השמאלנים שלו,זה נראה דבר טבעי ביותר.מי יעז לגעת בהם?

    • פסול-אך לא קשור לשמאל

      אריק, 10/10/09 16:50

      ולשאלתך: כן, יש ''קליקות'' ימניות- חרדיות- חרדליות- סרוגות- אשכנזיות- מזרחיות אחרות.
      בהן יש שמור לי ואשמור לך.
      ואגב,
      לא רק בארץ.

      • That true but

        Alberto, 10/10/09 20:38

        They don't have control and influence over the media as the North Tel-Aviv
        Ashkeno--Mafia does

  • 39.

    צריך גם להכניס אותך איתו

    YG, 10/10/09 15:12

    הוא חלאת המין האנושי- ולא מפתיע אותי שאלייך הוא היה נחמד וטוב, הלא אתה מפורסתם.

    כשסבא שלי עליו השלום, גסס אצלו בידיים- הוא הבין שאין כאן איזה פרסום, תקשורת- בקיצור- אין לו שום אינטרס להציל אותו. אז הוא עזב אותו במסדרון, גוסס, ועבר לטפל במישהו שהיה הרבה פחות חולה, אבל הרבה יותר מפורסתם. סיפור אמיתי לחלוטין.

    סרוב הוא אינטרסנט, שזו ממש לא הפתעה בשבילי שדווקא אתה ''התלית שכולה תכלת'' אעלק- תתחבר אליו.

    אם זה לא היה קשור אלייך- היית אומר שירקב בכלא. וזה מה שצריך לקרות, גם אם אתה אוהב אותו.

    • לבדוק ולחקור

      אלונה, 11/10/09 10:16

      חייבים לחקור אנשים ששולחים טוקבקים כאלה. למה אחד כזה לא כותב את שמו המלא? מאוד ברור למה. מקווה שטוקבקים אלו יגיעו למי שצריך וייחקרו.

  • 38.

    בשם מקבלי הקיצבאות ביטוח לאומי שאינם יכולים לשלם

    מובטל, 10/10/09 15:11

    בעבור קיצור תור וטיפול ספיישל גם בעבור הסלב,אנחנו מבקשים לשלש את העונש

    • אולי יעשו הגרלה איזה חולה מקבל טיפול דחוף ולא יהיה לחץ ולא שוחד (ל''ת)

      אחרון המהמרים, 10/10/09 16:46

  • 37.

    אולי תחבר לו שיר במקום להיות מליץ יושר (ל''ת)

    המנגינה להלהלה אי אפשר להפסיק, 10/10/09 15:00

  • 36.

    חייתי בקרבם של הרופאים עשרות שנים לא נתנו למי שאמר לא בפעם הראשונה (ל''ת)

    הסקרנות שהרגה את החתול האגו ותאות הבצע של חלוק לבן, 10/10/09 14:54

  • 35.

    כמו במקרה חיים רמון,החבר'ה בתקשורת מנסים להשפיע על החלטות בית המשפט... (ל''ת)

    דקל ב , 10/10/09 14:52

  • 34.

    בשביל שוחד צריך שניים

    משפטפטן, 10/10/09 14:39

    אם ג'קי סרוב קיבל שוחד, אז היה מי שנתן שוחד, שזו עבירה חמורה.
    מדוע, אם כן, לא מיצו כאן את הדין?

  • 33.

    מר גפן הצדקן!! ג'קי סרוב יכול היה לפנות לברבש לדווח על הכסף ולתרמו

    י.א, 10/10/09 14:26

    משלא עשה כן, איניני מאמין שלא חמד את הכסף המלוכלך.

    נכון, אתכם הסךבריטאים הוא קבל במיון בתנאים מיוחדים כי אתם מה לעשות -דם כחול בעורקיכם.

    שוחד הוא שוחד וראוי לו להיענש !!!1

  • 32.

    אולי גם השופט נאלץ לתת גזר דין כזה בלחץ העולם התחתון? (ל''ת)

    ורדולה, 10/10/09 14:23

  • 31.

    מה ההבדל בין השופטת ההיא לגפן ..?

    זה כן, זה לא.., 10/10/09 13:37

    כמדומני שאותה שופטת עצמה,
    זו שפסקה לסרוב 15 חדשים,
    פסקה זכאי ל''רופא של שוחד'' אחר על כעשרה סעיפי אישום.. והנימוקים לזיכוי? שלא נדע..
    ''היה אי סדר על שולחנו אז אולי הרופא לא ראה ולא לקח את המעטפות''..פוסקת השופטת...
    ''אולי חשב שהמעטפות הם מכתבי תודה''.. ממשיכה השופטת ומנמקת...ולכן הוא זכאי היא מסכמת..לקרוא ולא להאמין,
    כל כך עקום שדומה שגם היא כמו גפן,
    ראוי שיורחקו מהציבור הנורמטיבי.

  • 30.

    הסלבריטאים דואגים אחד לשני על חשבוננו (ל''ת)

    ght, 10/10/09 13:18

  • 29.

    פשוט מדהים כמה גמיש המצפון השמאלני של יונתן גרפן (ל''ת)

    מיאו קופץ, 10/10/09 13:17

  • 28.

    מדוע לא משחררים רופאים ישראלים מרומניה

    שושפרי, 10/10/09 13:11

    המדינה אשמה שלא מאפשרת להקפיא בציות,
    לכן נשים ישראליות חייבות לסוע לרומניה.
    ליצמן שר הבריאות מסרב להקפיא את הבציות,
    בהיותו סגן שר הבריאות.
    הקורבנות הם הנשים ו 2 הרופאים שעשו הכל
    לעזור לנשים להביא ילדים.ועתה הם אסורים
    ברומניה .
    היכן הממשלה מדוע ראש הממשלה, שר החוץ
    וכמובן הנשיא המתנערים מאחריות ולא עושים מאומה לשיחרורם.

    • אין מצב

      רופא שלא עובד בכדי להתעשר, 10/10/09 14:48

      אין מצב שהרופאים הישראלים ברומניה לא ידעו שנלקחות ביציות מנשים עניות במחירים מצחיקים ועושים עושר על חשבונן.
      במקרה הטוב זו עבירה על ''אי-מניעת-פשע'', שלא לדבר על עבירות אתיות שבגינן יש לשלול את רשיונם של הרופאים שעסקו בכך.

  • 27.

    יצא המרצע מהשק..... רופא המשפחה של גפן וחבריו...

    משה, 10/10/09 12:41

    תמיד הגעלת אותי. אבל היום יותר מתמיד

  • 26.

    למה אבל הוא לקח כסף

    אבנר, 10/10/09 12:23

    נאמר שבאמצעות הפחדה הכריחו אותו לעשות פרוטקציה ואף הציעו לו מיוזמתם כסף על השירות למה הוא לקח אותו. קשה לי להאמין שהוא היה בסכנה אם היה עושה את מה שביקשו ממנו ופשוט לא לוקח תשלום. אם יש משהו שכל המאפיונרים הנאלחים האלה אוהבים זה לקחת ולא לשלם.

  • 25.

    למה אתה לא עובר לאן שהבן שלך עבר ? ללונדון . או חוזר לניו יורק

    שמעון, 10/10/09 12:03

    למעןאז בבקשה
    רד מהעץ וצא מכאן לשם האמת נמאס ממך ומהדעות שלך
    כל הדעות שלך מקוממות חלק גדול מהציבור והמסקנה היא שאם הרוב קובע - מקומך לא כאן אלא בניו יורק או לונדון - שם יש הרבה משמיצים
    אגב , הבן שלך הוכיך כי התפוח לא נופל רחוק מהעץ - לדבריו חצי עם רוצה להרוג אותו


    בתודה מראש
    שמעון

    • תגובה

      אריה, 10/10/09 12:23

      שמעון , מה הקשר, לא כנראה , אתה לא חכם גדול

    • אתה מוגבל

      בני, 10/10/09 12:31

      אתה מגיב לגופו של הכותב ולא לכתבה עצמה.
      אתה מוגבל.

  • 24.

    ואם לא היית מכיר אותו אישית, מה היית כותב?

    אבי, 10/10/09 11:54

    אולי גם אנשים אחרים שאתה משמיץ מאויימים או פועלים מסיבות שאתה לא מודע אליהן?

    אותם אין לך בעיה לתקוף, כי אתה לא מכיר אותם אישית.

  • 23.

    מדוע ד''ר סרוב לא העביר את הכסף לקופת בית החולים ?. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות. , 10/10/09 11:48

  • 22.

    ממש לא רופא משובח

    טל אזולאי, 10/10/09 11:27

    ד''ר סרוב טיפל בי פעם אחת. האותה הפעם הוא שלח אותי לבדיקות. כאשר הגיעו תוצאות הבדיקות הוא התעלם מהם. לימים (שנה אחר כך) לאחר שמצבי הדרדר התברר כי כבר בבדיקות אליהן שלח אותי הד''ר המהולל התגלו מדדים בעייתיים ביותר.
    לכן אין צורך להלל את האיש, כנראה מגיע לו.

    • אם היית סלבריטי

      לילי, 10/10/09 14:06

      היה מטפל בך מצויין.

    • תפסיק לבלבל את המוח!

      אורה, 10/10/09 16:56

      הגעת למיון, שתפקידם לוודא שאתה לא במצב שמצריך אישפוז כלשהוא, או טיפול רפואי דחוף.את שאר העינין וסיכום הביקור במיון כולל בדיקות יש להעביר לרופא משפחה.להמשך טיפול.....

  • 21.

    שאלה: מכאן נובעת גישתך התבוסתנית לערבים?

    רמי, ר''ג, 10/10/09 11:24

    ואצטט - ''לאנשים האלה, שרובם חלאות אדם, אסור לסרב''...

    • דר' רמי מר''ג : כול הכבוד, הבחנה מדויקת של המחלה ! (ל''ת)

      דקל ב , 10/10/09 11:52

    • יכול להיות שהדוקטור ביצע בו ניסוי כימי שלא הצליח (ל''ת)

      ד''ר טיכו, 10/10/09 16:02

  • 20.

    חבל גפן שגם אתה לא מבין כמה חמור ופוגע מה שהוא עשה

    אלון, מת''א, 10/10/09 11:15

    ככה זה באליטה האשכנזית (ואני אשכנזי) אחד עוזר לשני, אבל מה לעשות שבית משפט עיוור צבעים.

    תגיד גפן אם לא היו לי 800 או 1000 שקלים ד''ר סרוב היה מטפל בי גם?

    • רוב הטוקבקים הם מאותו אחד

      קוראת הטוקבקים, 11/10/09 10:21

      אלון שכתב כבר כמה טוקבקים - למה אף אחד אחר לא יתלונן עדיין שדר' ג'קי סרוב גבה ממנו כסף? - חומר למחשבה נכון?

  • 19.

    פחד זה לא פשע

    אבי, 10/10/09 11:14

    אזי אולי נזכה כל אדם שיטען שפגע בתאונת פגע וברח מפחד -וזה שירה או דקר אדם ויםען מתוך פחד-וזה שחנק או זרק מהמרפםת-והסיבה עזר לאחר-הציל אדם שנפגע תרם לעדימ אתגופו או כל טעון אחר כי אתה מכיר אותו-נו באמת זה לא מתאים לך

    • גם טימטום זה לא פשע. (ל''ת)

      אבי, 10/10/09 12:03

  • 18.

    למשורר חצר המיון

    גידי גזר, 10/10/09 11:12

    דבריך באמת נוגעים ללב ובתור אדם עם לב רחב
    למה שלא תרחיב את היריעה למען כל הנידונים העושים ימים כלילות גללים בתחתונים, המוכנים להחזיר את הגלגל...מהז'ה גלגל ? את כל הגלגלים תרתי משמע כדי ללכת רגלי כאחד האדם חופשים ומאושרים המוכנים להסתפק רק במה שיש ולעזאזל האין, תמיד לזכור ולא לשכוח ש...אדם בוגר עשיר ומאושר עני ומתוסכל אחראי על מעשיו ומחדליו ומי שצבר נסיון חיים על אחת כמה וכמה.
    אחרית דבר
    החיים הם לא בדיוק מה שהבטיחו לנו ולילדה הכי יפה בגן

  • 17.

    ''הוא זכאי'' (ל''ת)

    אלון, 10/10/09 11:10

  • 16.

    מר גפן לא קרא את פסק הדין

    קאטו, 10/10/09 11:05

    כי אחרת רק קרנף עיוור היה מרשה לעצמו להתעלם (כפי שמר גפן עושה), מהקביעה שנתמכה בעדות שלא הוכחשה ובתמליל האזנה, ועל-פיה - הד''ר המורשע שלח שליח אל העבריין כדי שיגבה עבורו כסף מהעבריין.אז לפני שמר גפן מאנפף בנפלאות הד''ר שלא נותן ידו למשתמטים (בחורף ואולי גם באביב), ומכנה את פסה''ד ''מטורף'' - שיתמודד פובלציסטית עם העובדה דלעיל.

    • דעתי נקבעה. אל תבלבל אותי עם עובדות (ל''ת)

      ג'ו גריבען, 10/10/09 16:03

  • 15.

    שוב פעם שופטינו המהוללים נטפלים לאדם שמחזיק רצועה של

    א, 10/10/09 10:22

    כלב דמיוני (למי שמכיר את מערכון הגשש...)רק לפני חודש שמענו על פסיקה תמוהה שבה עבריין כבד מהצפון איים על שופטים ושוטרים ונידון להרחקה ולעומתו פסק הדין הזה פשוט מעלה חיוך ציני.

    • היה חשש שהעבריין לא יקבל ברוח טובה עונש כבד יותר . (ל''ת)

      רופא, 10/10/09 11:31

  • 14.

    100 ש''ח ואתה לא כותב יותר שטויות. ההצעה לא למיקוח. (ל''ת)

    עבריין ימני סדרתי, 10/10/09 10:14

  • 13.

    או.קיי. בתנאי שתכנס במקומו (ל''ת)

    יהויכים פנדלוביץ', 10/10/09 10:10

  • 12.

    היום אני מבין למה מוכן לתת מדינה אם מוכל לתת ילדה (ל''ת)

    חלאת אדם, 10/10/09 10:04

  • 11.

    מסכים עם כל מילה! במקום להתעמת עם הפושעים

    ארץ אוכלת יושביה, 10/10/09 10:04

    עם המאפייה הגובה דמי חסות באין מפריע,
    ניטפלים לקורבנות!

  • 10.

    יונתן אחי, במדינת ישראל המושג ''ובלי פרוטקציה לאף אחד'' אינו קיים

    א.ב. יהושוע, 10/10/09 10:03

    ואתה בעצמך עושה ''פרוטקציה'' לרופא הנכבד בזאת שאתה מפרסם כתבה לזכותו ולא לשום מישהו אחר, וזה היות והוא רופא המשפחה שלך.....
    אני גם בטוח שלאחר שהרופא היקר ירצה את עונשו, הוא יחזזור לטפל בך ובבני משפחתך, וגם לכם הוא יחזיר ב''פרוטקציה''.....
    האמת היא שאתה צמעט הצלחת לשכנע אותי ב''חפותו'' של הרופא הנ''ל עד לקטע של ה''בלי פרוטקציה לאף אחד''.....חחחחח.

  • 9.

    אני מצטרף לבקשתך...

    עורך דין, 10/10/09 09:55

    קצת רחמנות... קצת פרופרציות, בכל זאת האדם תרם ''משהו''.... במהלך חייו

  • 8.

    בית המשפט קבע מפורשות שסרוב דרש את השוחד ולא לקח עקב פחדו מאבוטבול....

    דקל ב , 10/10/09 09:53

    והחברים העיתונאים של סרוב חוזרים
    על הטעות שוב ושוב כמו עמנואל רוזן וגדי
    סוקניק...

    • 11 חודשי מאסר למיכאל מור , עבריין אלים , בשל איום על חיי שופטים

      רופא פנימי מבפנים, 10/10/09 11:28

      איום על חיי שוטרים ועל חיי ילדיהם.
      בזה מסתכם הכל .

      ד''ר סרוב אינו אדם ישר . הוא גם לא רופא מזהיר . אבל הוא דואג לכל המטופלים באמת ובתמים , הציל חיים רבים בקריירה שלו .ולמיטב ידיעתי לא פגע באיש.

      אפשר לתת לו עבודות שרות וקנס. הוא בדיוק המקרה .

  • 7.

    שריד, סרוב - כששמאלנים מזהים שחיתות אצל חברים- זה לא שחיתות (ל''ת)

    כככככ, 10/10/09 09:52

  • 6.

    למה לא

    ד'ר ג'יקל, 10/10/09 09:33

    אם הוא ''הוכרח'' לקבל את הכסף למה הוא לא למשל תרם אותו לאיזה מחקר רפואי או אפילו נתן אותו לצדקה רחמנן ליצלאן ?!

    • יפה כתבת ! כך זה היה נראה אחרת. (ל''ת)

      נילי, 10/10/09 12:49

  • 5.

    יהונתן, הבעיה היא במשפט הראשון שלך

    סיגלית, 10/10/09 09:32

    ''בעשר השנים האחרונות ד''ר ג'קי סרוב הוא רופא המשפחה שלנו ושל רבים מידידינו''.

    אז, זהו - שהוא לא אמור להיות ''רופא משפחה''. הוא רופא חדר מיון, שאמור לטפל בכולם, אבל משום מה שמו נקשר תמיד למפורסמים. הוא אהב את זה, התחכך בזה, לא פעם צולם במסיבות והשקות.

    אתה יודע מה - אם היה חכם, היה כבר אז תורם את הסכומים שקיבל. אבל הוא לקח ושתק.

    נכון שהוא לא הראשון, ואנחנו יודעים על רופאים שמנצלים חולשות של חולים ע''מ לקבל סכומי כסף. אני גם יכולה להבין את הפחד שאחז בו, אבל זה לא משנה את העובדה שהמעשה שלו דורש ענישה.

    • מנשק כל מלה שלך (ל''ת)

      משיבון, 10/10/09 11:12

    • ענישה או קיי! אבל בהחלט לא כלא כאחרון הפושעים! גם עבודת שרות זה עונש! (ל''ת)

      אני, 10/10/09 21:21

  • 4.

    לא הגון ולא הוגן

    אורה, 10/10/09 09:01

    בלי להתייחס לעצם העבירות המיוחסות לדר' הנכבד, יהונתן גפן עושה כאן שימוש בשמו ובפרסומו כדי להשפיע על שופטים בישראל ועל כך הוא ראוי לבוז.
    אילו היה מדובר באדם מן הישוב שגפן לא ממקורביו היה אדם זה נשפט ללא משוא פנים ויש לקוות ששופטיו היו הגונים מספיק בבואם לעשות את עבודתם.
    לכן, מר גפן הנכבד, למרות שהדר' חביב עליך גם בשל היותו ''לא עושה פרוטקציה לאף אחד'',
    תן לשופטים להחליט ואתה כתוב שירים.

  • 3.

    די, מספיק עם דמעות התנין. זה שאחרים גם לא בסדר לא פוטר אותו מעונש

    משה, 10/10/09 08:57

    שישב בכלא והלוואי שעוד רופאים כמוהו יכנסו. יש הרבה כאלה!

  • 2.

    זיכרו לו חסד נעורים. (ל''ת)

    עדי הנגבי, 10/10/09 08:57

  • 1.

    יהונתן - כל מילה בסלע. מקרה קלאסי של התעמרות בקורבן.

    מרק, 10/10/09 08:32

    קל להטפל לסרוב, על גבו של האומלל עושים למען יראו ויראו. אבדה הפרופורציה ולפניה הבושה. הייתי רוצה ששופטיו של סרוב בבית המשפט, בפרקליטות ובתקשורת יקבלו הצעות ''שאי אפשר לסרב להן'' ונראה את יכולת העמידות שלהם.
    האם סרוב היה זוכה למטר האנרגיות המדהים להרשיעו באם היה מבקש הגנה וסיוע? אפילו לא עשירית מכך.