• 90.

    ז'בוטינסקי,קרליבך,כהנא וגנדי הסבירו את זה יותר טוב=וזה לא עזר! (ל''ת)

    קורןנאוה טבריה, 08/10/09 06:31

  • 89.

    אל תחששו מהערבים אלא מהשמאל הלבן. (ל''ת)

    בן דוד, 07/10/09 00:09

  • 88.

    כל הכבוד (ל''ת)

    גולן, 07/10/09 00:03

  • 87.

    לגרש את המסיתים ואת המחבלים

    קרטיס, 06/10/09 23:31

    לא תהיה אפשרות לגיס חמישי פה

  • 86.

    תוכנית מרשל היתה אחרי המלחמה השניה, לא? (ל''ת)

    Y, 06/10/09 23:26

  • 85.

    דווקא צריך לשמוח שערביי ישראל מתבטאים. אין לנו שום

    ורד, 06/10/09 23:02

    דרך אחרת לדעת מה הם חושבים ועדיף שנדע עכשיו, כדי שנוכל לדרוש שכל הסדר עתידי יהיה חייב לקחת בחשבון את האזרחים הערבים בישראל. טוב שזה יתפוצץ לנו בפנים, ימיני. טוב שכל הקלפים יהיו על השולחן: הרכוש היהודי בארצות ערב, הרכוש הערבי בישראל, ערביי ישראל ותושבי השטחים היהודים.שטח ערבי(כולל ערביי ישראל) מול שטח יהודי(כולל המתיישבים היהודים). ראאד סלאח עושה לנו טובה גדולה.נקווה שלא יהיו קרבנות בנפש משני הצדדים.

    • רק הפרדה: ואדי ערה תמורת גושי ההתנחלות. זה צודק, טבעי, נכון. (ל''ת)

      בן דוד, מאזין לערבים, 07/10/09 00:09

  • 84.

    תענוג לקרוא - כמו תמיד. תודה, בן-דרור ימיני (ל''ת)

    יוסי ד., 06/10/09 22:35

  • 83.

    המוסלמים ושנאתם לעולם המערבי

    רננה, 06/10/09 22:33

    מה שהמוסלמים מרשים לעצמם נגד מדינה שהם חיים כאזרחוים שווים רק בזכויות ולא בחובות,בסוף יתפוצץ להם בפרצופם,הם לא רוצים לגור במדינות ערב בגלל שהם יודעים,מה יכול לקרות להם ואיזה חיים קשים יש לאזרחי מדינות ערב,ובייחוד בשטחים,הדמוקרקטיה הנאורה שלנו נתנה לשמאל ולערביי ישראל את החוצפה להסית נגד המדינה בלי טיפת בושה,יש להם כזאת שנאה בעיינים שזה מחריד, הם רוצים להפוך את כל העולם הנאור למוסלמי, כמוהם,לבירות אירופה קצת מגיע שהמוסלמים שחיים בתוכם יילמדו אותם את האמת מה זה לחיות ככה הם יפסיקו להציעק לנו ויבינו אותנו אם מי יש לנו עסק,ןהאדון גורג לך תגור במדינה ערבית ותהנה,כדאי לך אף אחד לא יהיה פה עצוב על לכתך, וקח איתך עוד כמה מחבליפ אזרחי ישראל,

  • 82.

    מדוע להתעקש לקיים את מדינת ישראל דוקא במזה''ת? כנסו !!!

    רון. רחוק, נכון, אבל מבין..., 06/10/09 22:10

    לא ניתן למנוע מקבוצת אנשים מלהגדיר את עצמה כעם. זה טיבעה של הגדרה עצמית: היא לא דורשת אישור מאחרים.

    בטוחני שאם הפלסטינאים לא היו מעונינים במדינה, אזי לאף אחד בישראל לא היה אכפת שהם החלו לפתע לראות את עצמם כעם.
    אז בואו נסכים שהסוגייה אינה האם הפלסטינאים הם אכן עם או לא, וממתי הם נהיו עם, אלא הסוגייה היא לגבי המדינה שהם רוצים להקים על חלק ממדינת ישראל.

    אנחנו נלחמים במשך עשרות שנים עם הערבים. על מה? על התעקשות לקיים את מדינתינו דוקא במזה''ת? כמה שנים עוד אנו צריכים לחיות על חרבינו?

    ברצינות, אם היינו יודעים שניתן להעביר או למקם מחדש את מדינת ישראל באזור אחר, שבו אפשר לחיות בשקט ולגדל את ילדינו בשלווה ובבטחון יחסי, ורחוק ממדינות ערב, האם רובינו לא היו תומכים בשינוי מיקום המדינה כאמור ? (ישנם מספיק שטחים עצומים לצורך זה למשל בארה''ב או קנדה).

    אולי צריך להתחיל להוביל מהלך של חשיבה על מיקום מחדש של מדינת ישראל מחוץ למזה''ת. אם זה יתממש, הישראלים יוכלו לשגשג במדינתינו הממוקמת מחדש, והערבים יוכלו להמשיך לאכול אחד את השני במזה''ת.

    החיים במדינה ואיכותם חשובים יותר מהמיקום שלה.

    • מצחיק

      אייל, 06/10/09 22:58

      לעזוב את כל המקומות הקדושים ולהתחיל ללמד את המדינה הזו שפה שניה (אנגלית)?
      אין סיכוי

    • באמת למה לא אוגנדה? (ל''ת)

      אתה הזוי, 06/10/09 23:05

    • הנה מה שחיים וויצמן, הנשיא הראשון, ענה לך ולשכמותך:

      דוד, 06/10/09 23:28

      חיים ויצמן, כימאי ידוע, איש התנועה הציונית ונשיאה הראשון של מדינת ישראל, התבקש לענות לשאלה שנשאל בבריטניה כמה שנים לפני הצהרת בלפור.

      חבר בית הלורדים הבריטי שאל אותו, ''מדוע אתם היהודים מתעקשים על פלשתינה, כאשר ישנן כל כך הרבה מדינות לא-מפותחות בהן אתם יכולים להתיישב בנוחות רבה יותר?''

      ויצמן ענה: ''זה כמו שאני אשאל אותך למה נסעת בסוף השבוע האחרון 30 קילומטר בשביל לבקר את אמא שלך, כשיש כל כך הרבה נשים זקנות שגרות ממש ברחוב שלך.''

  • 81.

    אתה צודק. ההסתה מנצלת אתלם וגם השקרים

    ציוני, 06/10/09 21:14

    לכן אבו מאזן נשמע כמו כפיל של סלאח ביומיים האחרונים וגם עריקאת החילוני הולך אחרי החמאסניקים. וזה הלקח. אי אפשר לסמוך על הפלסטינים ובייחוד לא על ה'מתונים' שבהם.

  • 80.

    48 השנייה - כבר קרובה

    קבוצניק, 06/10/09 20:44

    יהודים שימו לב
    48 עומדת לחזור
    השם : 48 השנייה - על משקל לבנון השנייה.
    יש להכין את הישוב - במו ב-48 נאלץ לסלק את הבוגדים לארצם הבניית!

  • 79.

    48 השנייה - כבר קרובה

    קבוצניק, 06/10/09 20:37

    יהודים שימו לב
    48 עומדת לחזור
    השם : 48 השנייה - על משקל לבנון השנייה.
    יש להכין את הישוב - במו ב-48 נאלץ לסלק את הבוגדים לארצם הבניית!

  • 78.

    לינץ' בערבים

    סער, 06/10/09 20:10

    רק אם נוריד מהם 100 בכל כפר הם ישתקו

  • 77.

    ערב כיפור פרסם אירגון יהודי קיצוני מודעות קוראות ''לעלות'' עלח הר הבית,, (ל''ת)

    הפרובוקטורים, אצלנו,,,, 06/10/09 20:06

    • למה ליהודים אסור לעלות למקום הקדוש ביותר בשבילם המצוי בעיר הבירה שלהם (ל''ת)

      האבסורד אצלך, 06/10/09 20:56

    • לא צריך לעלות, צריך להוריד,צריך (ל''ת)

      למחוק!, 06/10/09 21:39

    • ואתה לא יודע שיהודים לא ''עולים'' להר הבית - עד בא המשיח??? (ל''ת)

      זלמנוביץ ישראל, 06/10/09 21:58

  • 76.

    פאריז רומא ולונדון אכן צפויות ליפול

    אאא, 06/10/09 19:54

    כבר בחצי השני של המאה הנוכחית.
    העולם כולו? לא ממש.הסינים יבנו אימפריה במזרח וההיספנים יבנו אימפריה של 2 האמריקות.
    אלה יהיו 3 מרכזי הכובד הכלכליים,הצבאיים והפוליטים של המאה הבאה.
    הליברלים ירו למערב בראש וזה בלתי הפיך.

  • 75.

    בתקופת ההתנתקות החב''דניקים הסיתו לסרבנות ולמזלנו השבתאים המשיחיים לא

    ההסתה של החב''דניקים לא הצליחה, 06/10/09 18:54

    הצליחה......

    • מה ענין שמיטה להר סיני? (ל''ת)

      עופר1976 , 07/10/09 00:10

  • 74.

    272 דולר של 1920 הם כח קניה גדול בהרבה מ 1333 של 1995 .

    ככה עובדים על רפי השכל, 06/10/09 18:50

    אבל למה להסביר ?
    יותר נח להשתמש בדטא כפי שרוצים ,זה עוזר לאישיו ועוזר לנגח .

    • צודק, אך רפה שכל

      ברוך שטיין-שדה יעקב, 06/10/09 19:52

      צודק שיש לדבר במונחים כספיים שווים בהשוואה בין שתי תקופות.
      יתכן שימיני אכן עשה כך (ע''י ''תרגום'' הדולרים לבסיס ערכי שווה) מבלי לציין זאת ויתכן שלא עשה זאת ואז חשבונו אינו נכון.
      מצד שני, המגיב הוא ''רפה שכל'' בהיסטוריה - ימיני מדבר על תכנית מרשל שלאחר מלמת העולם השניה ולא על 1920.

      • הנתונים שימיני פרסם הם רק אחרי שערוך כמו שצריך לעשות (ל''ת)

        כלכלן, 06/10/09 20:42

    • מי הוא רפה השכל ? תוכנית מרשל ב-1945 ולא 1922 (ל''ת)

      הסטוריון, 06/10/09 20:49

    • אני מסכים איתך בעניין הזה אבל

      יואב, 06/10/09 20:50

      1333 דולר הם לא משהו שיש לזלזל בו

  • 73.

    צודק.. (ל''ת)

    Jerusalem , 06/10/09 18:44

  • 72.

    יום יבוא והאזרח הקטן הוא זה שיקח נשק

    נניח, 06/10/09 18:39

    בידיו ותתחיל מלחמה אזרחית
    יהודים נגד ערבים

    • לא יכול להיות. ליהודי שומר חוק לא נותנים רשיון לנשק בארץ. (ל''ת)

      נשק רק אצל ערבים ופושעים, 06/10/09 22:12

  • 71.

    ובכ''ז , למרות שכולנו חכמים - אנחנו משחקים לידיהם , בהבלגה ובהבנה...

    ישראלי, 06/10/09 18:16

    הגיע הזמן לקפד את ראש הנחש.

  • 70.

    אחד העם פרובוקטור שממחזר זבל

    Avi Ecuador, 06/10/09 18:09

    לא יראה ברשע מכשול או חוסר אפשרות לפתרון בטח לא בדורנו כאשר החינוך והמנטליות של אויבנו אפילו לא דומה לזה של לדור העבדים שיצא ממצריים ומשה רבינו נזקק ל 40 שנה לקבור דור במדבר ולחנך ממנו דור חדש, מחפש את אויביו באלה שסובלים מהרשע.
    לא יומר שלמוסלמים יש יבשות למחזר זבל והיהודים ששרדו מארצותיהם ברחו משם בשן ועיין כשמדינות ערב בטח יכולים לקחת את אלה שנקראים פלסטינים שהם בעצם אותם מוסלמים שנמצאים מסביב ויש להם שטחים לרוב.
    הבחור מחפש באופן שיטתי ללמד את האידיוטיות ולא מתקן את עצמו, חוזר על אותה מנגינה צורמת וחסרת תכלית ושכל, הסוג הזה של חלאות פשוט מביא את עם-הארץ למצב שיאבד את עצמו לדעת.
    אחד העם סוג של קניבל כחול לבן; אוכל רק ''כשר''; רק יהודים!

    • מסכימה עם כל מילה, בקשר למומר אחד העם. (ל''ת)

      ציונית גאה, 06/10/09 20:28

      • הלוואי שהיה מומר למוסלמי, לפחות לא היה איידס שאוכל את העם מעצמו

        Avi Ecuador, 06/10/09 21:28

        חחח, המוסלמים עם הדעות שלו היו הורגים אותו בשבוע הריאשון.

  • 69.

    מאסר אצלם מתפרש כנצחון=חובה לשנות גישה אליהם=עד עכשיו טעו בגדול=סלחנים (ל''ת)

    נ.כהן אצלם המוח הפוך=מפרשים איפוק ככניעה=ביזבוז!!, 06/10/09 18:07

  • 68.

    לרסק את החוצפה הערבית זה לא מספיק.

    אייל, תל אביב, 06/10/09 18:01

    צריך להוסיף לזה השפלה מכוונת ורמיסה לתוך האבק, כך שיהיה ברור כשמש לערבי שמתפתל מהכאבים שהנבוט שהוא קיבל בראש גרמו לו, שהיהודי הוא בעל הבית כאן וחזק ממנו כמו שפיל חזק מזבוב טורדני ומעצבן.

  • 67.

    כת השטן כשלשטן קוראים בטעות

    אללה, 06/10/09 17:50

    בני נשטן שאחראים על הבאת הגהנום לכדור הארץ.

  • 66.

    ימיני קצת טעית

    Avi Ecuador, 06/10/09 17:48

    ''אצל הפלסטינים, ההסתה בסוף מנצחת''
    היית צריך לכתוב:
    אצל הפלסטינים, ההסתה בסוף מנצחת!
    הדרך?
    היפרדות או מלחמת חרמה, הם צריכים לעוף ממערבית לירדן ולקחת איתם את כל המסגנדים ואל שיקצה שלהם.

    • ''אצל הפלסטינים, ההסתה בסוף מנצחת''

      Avi Ecuador, 06/10/09 17:58

      היית צריך לכתוב
      אצל המוסלמים, ההסתה בסוף מנצחת!

  • 65.

    ההתיישבות הצרפתית באלג'יר הובילה לשגשוג כלכלי

    ג'ורג', 06/10/09 17:32

    וכך גם ההתיישבות הלבנה בדרום אפריקה.

    הטענה שההתיישבות היהודית בפלסטין הובילה לשגשוג כלכלי היא עוד חוליה בשרשרת השקרים והמניפולציות.
    ההתיישבות נעשתה תוך גירוש של הערבי הפלסטיני מן הקרקע, או שלילת מקורות המחיה שלו, ותחת הדגלים של 'גאולת הקרקע' ו'כיבוש העבודה' - דהיינו נישול גזעני של האיכר והפועל הפלסטיני - ולימים גם 'מדינה עברית' - מדינה שעתידה לקום על חשבונו ועל אדמתו של העם היליד, ובה המסתננים מאירופה הם האדונים, והילידים המקוריים אזרחים סוג ב'.

    • הפלאח הפלסטיני נוצל ע''י האפנדי הפלסטיני

      ובלי הציונות בכלל לא הייתם יודעים שאתם ''עם''.., 06/10/09 19:21

      ההתיישבות לא גרשה אף ערבי,האדמות נקנו בכסף מלא ובד''כ אדמות שנחשבו ''רעות'' ע''י הערבים,בהתחלה ערבים הועסקו אפילו בשמירה-עד שהתברר שיש בעייה עם זה..
      הערבים החרימו תעסוקה אצל היהודים,כדי לנצל את התלות בעבודה שלהם.

      המון מסתננים ערבים מכל האיזור הגיעו לכאן בזמן המנדט הבריטי בעקבות התעוררות כלכלית,ולעומת זאת בלי הציונות,כנראה שהילידים הערבים היו מתחלקים בין מצרים ורדן וסוריה-וחסל סדר פלסטין..
      תגידו תודה!
      הציונות יצרה את ה''פלסטינים''.

      • אתה טועה

        ג'ורג', 06/10/09 20:25

        ראשית, אני זה לא ''אתם''. אני אזרח ישראלי ולא מוסלמי.
        שנית, השקר אודות 'גלי ההגירה של ערבים לפלסטין' הופרכו מכל וכל, בין היתר, בידי מיטב החוקרים הישראלים. קרא למשל את 'Mrs. Peters Palestine' של פרופ' יהושע פורת (שתמך בגלוי בנתניהו ב-96'), או את המחקר 'היהודים בימינו' של ארתור רופין, מאבות הציונות, שלפיו ב-1893 חיו בפלסטין המערבית כשש מאות אלף ערבים פלסטינים.

        ולגבי טענותיך כי ''ההתיישבות לא גרשה אף ערבי וגו''' - גם כאן אין שחר לדברים.
        הציונות עסקה ברכישת קרקע פלסטינית, בדרך כלל בכחש ומרמה, ותוך הסתרת המטרה הגזענית של הרכישה.
        בעלי האדמות היו אפנדים שבדך כלל חיו בחו''ל
        והאדמה נרשמה על שמם באופן שרירותי במסגרת הרפורמה הקרקעית שהנהיג הסולטאן התורכי ב-1859. גם הרוכשים היו בעלי הון יהודים, שעל פי רוב כף רגלם מעולם לא דרכה באדמת פלסטין.
        הקולוניזיציה של האדמה נתבצעה ע''י מסתננים יהודים אירופאיים - כולם עד אחד, לא היו ילידי פלסטין.
        משנרכשה האדמה - התושבים הפלסטינים היו מפונים ממנה.

    • תלמד היסטוריה קודם

      גידי, 06/10/09 20:08

      רוב האוכלוסיה הערבית היגרה לארץ ישראל בתחילת המאה העשרים בעקבות ההתישבות היהודית והשגשוג שהיא הביאה. כל טענה אחרת היא עוד חוליה בשרשרת השקרים והמניפולציות של הערבים.

    • כמעט והצלחת לבלבל גם אותי... אבל פתאום נזכרתי שבזמנו היה בארץ שלטון

      זלמנוביץ ישראל, 06/10/09 20:28

      פרו ערבי (תורכי), והוא דוקא הערים קשיים על היהודים שנאלצו לבנות את ביתיהם בכסף מלא בשיטת חומה ומגדל...

    • ג'ורג' לא תצליח לשכתב את ההיטוריה.

      ציונית גאה, 06/10/09 20:39

      הערבים שקוראים לעצמם ''פלשתינים'' לא היה עם עד מלחמת ששת הימים, פתאום אחרי המלחמה הפכתם לעם. פלשתם לארץ ישראל מארצות ערב, ולכן אתם חלק מהעולם הערבי.יש לכם 22 מדינות לחזור אליהן ,אבל , למרבה הצער,אף מדינה ערבית לא רוצה אותכם. מדינות ערב, משתמשות בכם ןבבעיה שלכם, לכל החוליים שלהם.

    • נישול וגניבת קרקע

      ג'ורג', 06/10/09 21:01

      **התגובה במקור נכתבה למגיב מ-19:21
      אולם כנראה שצונזרה**
      הציונות עסקה ברכישת קרקע פלסטינית, בדרך כלל בכחש ומרמה, ותוך הסתרת המטרה הגזענית של הרכישה.
      בעלי האדמות היו אפנדים שבדך כלל חיו בחו"ל
      והאדמה נרשמה על שמם באופן שרירותי במסגרת הרפורמה הקרקעית שהנהיג הסולטאן התורכי ב-1859. גם הרוכשים היו בעלי הון יהודים, שעל פי רוב כף רגלם מעולם לא דרכה באדמת פלסטין.
      הקולוניזיציה של האדמה נתבצעה ע"י מסתננים יהודים אירופאיים - כולם עד אחד, לא היו ילידי פלסטין.
      משנרכשה האדמה - התושבים הפלסטינים היו מפונים ממנה.
      למשל העיר חדרה הוקמה ע"י יהודים ילידי ליטא, בכספים שנודבו ע"י הבאנק היהודי-הקולוניאלי (Jüdische Colonialbank) הזרוע הפינאנסית של התנועה הציונית בראשית דרכה.
      תושבי הכפר המקורי الخضيرة פונו וחדרה למעשה נקראת על שמו.
      עפולה נקראת כך כי הכפר שהיה במקום קודם לכן נקרא אל-פולה. בשנת 1924 גורשו תושביו בברוטאליות על ידי המשטרה הבריטית ו"פלוגות הפועל" האלימות של ההסתדרות.
      על אדמותיו הוקמו עפולה והקיבוץ מרחביה.
      יש עוד דוגמאות רבות.

      • אני יודע שאיזור א''י הוכרז כשטח התישבות יהודית עפ''י החוק הבינלאומי, אך

        ג'ורג', 06/10/09 22:15

        שקרים עושים אותי חזק יענו. אני יודע שהשטח היה כמעט ריק ובטח שלא היה בו שום עם, ולכן חבר הלאומי הכריז עליו שהוא מיועד ל''התיישבות צפופה של יהודים על הקרקע'' (טופס המנדט סעיף 6). גם כל הישובים בשמות יהודים עתיקים אני אומר שהם ערבים עתיקים. אני יודע שא''י היתה שממה חריבה שהחלוצים היהודים בזעת אפם בנו וטיפלו בחורבן שהמיטו עליה הערבים לפני שברחו ממנה, וההרס היה הסיבה להעדר אוכלוסיה, אבל משקר תמיד.

    • טוב נו ..אתה טועה עוד פעם...הילידים המקוריים הם הם היהודים

      עוד פעם טעיתה, 06/10/09 21:31

      והערבים נהרו לכאן בגלל היהודים...ועדיין נוהרים..אז מי הם הילידים המקוריים...כי עוד לפני ...המסתננים מאירופה....כמו שאתה מציין אותם..אז היו פה יותר יהודים מאשר ערבים..רובם מיזרחים.

    • המצא עדות לקיום עם פלסטיני בתקופות האמורות ומשיך משם (ל''ת)

      ר.בקצה, 06/10/09 22:15

    • עוד דוגמאות

      ג'ורג', 06/10/09 22:23

      בעמק יזרעאל גורשו שמונת אלפים אריסים מכפריהם (מגי'ט, שיטווה ואחרים), ועל חורבותיהם הוקמו יישובי העמק המיתולוגיים - מסמליה הבולטים של ה''חלוציות''.
      סמל ציוני נוסף הוא חוות כנרת שהוקמה ביוזמת המשרד הארצישראלי של הסוכנות היהודית על אדמות הכפרים הפלסטינים העתיקים אום ג'וני ודלייקה, ואל האדמות נשלחו יהודים מן העיירה רומני שברוסיה הלבנה.
      האדמות נרכשו מאפנדי ממוצא פרסי, ע''י האגודה לקולוניזציה יהודית Jewish Colonization Association מיסודו של איל ההון והבנקאות, הברון היהודי-גרמני מוריס דה הירש.
      המטרה האמיתית של החווה היתה להכשיר יהודים שיעסקו בעבודת כפיים חקלאית, במסגרת טאקטיקת ''כיבוש העבודה'' הציונית, שנקראה גם ''עבודה עברית'' - אחת הסיסמאות העקריות של הציונות. פירושה, כאמור, נישול גזעני של החקלאי והפועל הערבי הפלסטיני.

      • בארץ היו יותר יהודים מערבים, האריסים סבלו מהפאודליזם הערבי הפרימיטיבי

        ג'ורג', 06/10/09 23:53

        - שיטה המזכירה את הפיאודליזם האירופי בימי הביניים אך ללא זכויות כלשהן לאריס. ברור לי שהאפנדים הנצלנים אחראים להתרוקנות הארץ מערבים במשך הדורות ולחורבנה, אך אני מאשים את היהודים. הערבים המסכנים נטשו בהשאירם ארץ חריבה הרוסה וריקה. אני יודע שרק היהודים אחזו בה ביציבות לאורך הדורות גם אם מעטים, כי הם ידעו שזו ארצם. לעומת זאת לערבים לא היתה תחושה לאומית ומולדתית (סר לורנס איש ערב כתב שלערבים אין תחושה לאומית). אבל אני משקר: כל שיבה של היהודים למולדתם, כל מאמץ כספי של ההמונים היהודים העניים ממזרח אירופה למען מולדתם, אני מכנה קולוניליזם וגזענות. אני משקר. השקעה עצומה של עשיר יהודי למען מולדתו אני מכנה קולוניליזם קפיטליזם וגזענות.כשעשיריי הנפט תורמים לטרור אני מכנה זאת רוחב לב הומניות וחאג'יות. משקר אני, ויודע ש''כיבוש האדמה'' בסלנג החלוצי פירושו להצליח לעבד אדמות בור ושממת עולם, וכך ''כיבוש העבודה''- שיצליח החלוץ לעמוד בעבודה, בזה כבש אותה. יודע שהברון שילם שכר מצוין לערבים (כי סבר שיהודי אירופה לא יוכלו לעבד האדמה ולא הירשם לעבדה) וכך נכנסו לא''י 12,000 הערבים הראשונים. בהם נאלצו החלוצים להתחרות.

      • אתה באמת חושב שאם תצטט דברים מ''ההפטרה'' ... אז השקרים שלך יראו אמיתיים

        זלמנוביץ ישראל, 07/10/09 00:06

        600,000 ערבים בארץ בשנת 1893 אפילו לא 60,000 !!!

        ''הסתרת המטרה הגזענית של הרכישה'' - למה קונים אדמה בשביל ליישב את בעליה הקודמים...

        ''בעלי האדמות היו אפנדים שבדך כלל חיו בחו''ל'' - למה רק לתפרנים מותר לקנות קרקע?
        (ובכלל בחו''ל יש תפרנים...)

        ''Jüdische Colonialbank'' מהיכן המצאת את השם הזה ??? כותבי ה''פרוטוקולים של זקני ציון'' הם כסף קטן לידך...

        בקיצור, כל מילה שניה הינה שקר גס עם הגיון שמתאים לפלח ערבי...:
        1. כל ''הכפרים'' הערבים משנת 1893 היו למעשה מחנות של פליטי עבודה זרים, בנויים בלי כל סדר ומכל החומרים הבאים ליד ! בלי כביש, בלי מדרכה, בלי גנים ציבורים, בלי מוסדות מוסדות ציבור ובלי בתי ספר, בקיצור מחנות עבודה שעם הזמן גדלו והתרחבו - וכמעט עד היום לא השתנו...

        2. בזמנו היה כאן שלטון פרו-ערבי(תורכי) וכל הסיפורים של נישול ערבים או השתלטות על אדמתם מצוץ מהאצבע...היו תקופות שהיהודים היו צריכים לבנות קודם את הגג בלילה...כי ליהודים היה אסור לבנות! (תקופת חומה ומגדל.)

        3. באמת זה מעניין מבוגרים עם איזה בנק עובד הקונה ? איפה גרים ואיך קוראים לממנים ? וכל השטויות שמספר ג'ורג' בנדון..

    • היחס הגזעני לא היה מנת חלקם של פלסטינים בלבד

      ג'ורג', 06/10/09 23:05

      ב-1912 ייובאו לחוות כנרת יהודים תימנים.
      שנה מאוחר יותר הוקמה ''קבוצת כנרת'' ואנשיה נודעו ביחס גזעני כלפיהם. הם אסרו על היהודים התימנים לשתות מברז השתיה שלהם ומנעו מהם להיקבר בחלקת הקבר שלהם.
      כעבור 19 שנה גורשו התימנים בכוח, והצטרפו ליישוב התימני ברחובות, שככל הנראה גם הוא ידע ימים קשים של התעמרות גזענית - כך לפחות עולה מן השיר של דן אלמגור ''זמורות יבשות''.

      • אני יודע שאין עם פלסטיני, לכן אני ממציא גזענות יהודית.

        ג'ורג', 07/10/09 00:15

        אני יודע שב 1910 שלחו החלוצים העניים את חברם האהוב יבנאלי לתימן, שיקרא ליהודי תימן לשוב למולדת, כי החלוצים שמעו שימעם של יהודי תימן כחרוצים יודעיי עבודה ויקריי ערך, וכסוציליסטים המעריצים אנשים עובדים ופועלים, הם ביקשו מאחיהם מתימן לבוא לקחת חלק בבנין ציון ו''כיבוש האדמה'' (שזה הפרחת שממות עולם). אני יודע שהחלוצים היקרים והאהובים היו סוציליסטים, ואילו יהודיי תימן האהובים והחביבים לא היו סוציליסטים ולא שמעו שמע האידיאולוגיה הזו. למרות היותם אחים שאבו מאוד להיפגש במולדת, הרי העוני אי ההכרות עקב הגלות והתקפות הערבים גרמו לאנשים לריב ולהסתכסך.גם בתוך קב' החלוצים היו לצערנו עלבונות כתוצאה מהסבל והרוע הערבי, חלוצים טענו שחברתם לא מסוגלת לעבוד בבנין (שזה העלבון הכי קשה שהכירו) והיא שעזבה הוריה חסרת כל ורק בנין הארץ בליבה, נאלצה לשוב לגלות. היו עוד מקריי העלבה וסכסוכים קשים כתוצאה מהתנאים הבלתי נסבלים. אך עם ישראל הצליח, והערבים כשלו ברדיפתם אותו ללא שמץ צדק והגינות מינימלית.

    • לנישול היו פנים רבות, מלבד פינוי התושבים

      ג'ורג', 07/10/09 00:21

      לעתים הנישול נעשה פשוט באמצעות שלילת מקורות מחיה. ב-1884 כתב אליעזר רוקח דו''ח על הקמתה השנייה של פתח תקווה על אדמות מלאבס וכפרים אחרים, ובו נאמר:
      ''ובני הכפרים אשר בסביבת פתח תקוה, שהיו לוקחים מקודם אדמה לחרישה מאת אדוני הארץ, אין להם עתה די אדמה אשר תוכל לכלכל אותם ואת מקניהם, לכן יוסיפו פחם על האש וגופרית על כי נעשקה אדמתם לנגד עיניהם וזרים יאכלו אותה.''

      וגם במקרים אחרים, של קרקע פלסטינית בלתי מיושבת שנחמסה ע''י הציונות, הדברים נעשו בהונאה ותחבולות, באמצעות ניצול ערמומי של פרצות בחוק (ע''ע חומה ומגדל), או תוך שארגונים ציוניים רשמיים עוסקים במתן שוחד 'בקשיש' לפקידים מושחתים.

      ההסתננות וההשתלטות הציונית על פלסטין היתה מנשלת, גזענית, פושעת ונכלולית, גם בתקופה שקדמה לטיהור האתני של 48'.

      • אני אסביר לכם את ג'ורג'

        אחד העם, 07/10/09 23:32

        הוא ''לומד'' את ההסיטוריה שלו ממקורות מוטים שמחפשים להצדיק נרטיב מסוים ע''י שיכתוב המציאות ההיסטורית כך שתתאים לאותו הנרטיב. לשם כך, אותם מקורות לוקחים לא פעם אמירה כזו או אחרת של ציוני כזה או אחר ומוציאים אותה מהקשרה.

        אתם מזכירים לו שהשלטון כאן היה טורקי-מוסלמי? הוא מתעלם או פונה לאחד ממקורותיו שם ימצא ודאי דבר שקר כשה או אחר אשר יסיע לו להתגבר על הלוגיקה המוטחת בפרצופו.

        חבל על הזמן בויכוח איתו. הוא לא מעוניין לשמוע, הוא מעוניין להשמיע.

        לדידי הרבה יותר חשוב שגם הטוקבקים של ג'ורג' נכתבים בעברית, במקלדת שהוא שילם עליה בשקלים שהנפיקה מדינת ישראל הריבונית. ג'ורג' שותה מיים שמספקת לו חברת מקורות (אתה מוזמן ג'ורג' לקרוא על ההסיטוריה הציונית של מקורות) ולנסוע בכבישים שבנתה מע''צ (רוצה שיעור גם על זה, ג'ורג'?). לכן ג'ורג' יכתוב מה שהוא רוצה ואנחנו נמשיך לחיות במדינה ציונית שנבנתה על ידי ציונים חכמים שדאגו שהיא תשאר יהודית וציונית גם בעוד 100 שנה וגם בעוד אלף.

        יהיה הויכוח על העבר מה שיהיה, אבל ההווה הוא ללא ספק של הציונית שמנצחים בכל יום ובכל שעה את ג'ורג' ואת חבריו.

        ככה זה ג'ורג'י.

    • אם אתה נוצרי - תאמין למרק טווין.

      ועל יהושע חנקין שמעת?, 07/10/09 06:02

      מרק טווין, סופר וחוקר אמריקאי נוצרי שאינו משוחד בדעותיו, ביקר בארץ בשנת 1865, סייר בה לארכה ולרחבה וכתב יומן מסע מפורט. לדבריו חיו בארץ 15000 יהודים בארבעת ערי הקדש (ירושליים, חברון, טבריה וצפת) וכ''כ גם בעכו, יפו ו....עזה.
      הוא מנה כ 15000 בדואים שחיו כנוודים מוכי גרענת (מחלת עיניים) ומלריה.
      וע''מ לא לחטוא לאמת, אדמות עמק יזרעאל נקנו כחק ע''י יהושע חנקין.

  • 64.

    איך מגישים בקשה להיות בן-חסות מוסלמי ? ( ד'ים ?)

    החכם עיניו בראשו, 06/10/09 17:19

    כמו שאני רואה את זה
    אני מחפש חמולה ערבית חזקה
    שתגן עלי,
    מישהו יודע מה ההליך לקבלת מעמד חסות ?
    מה הזכויות ומה החובות ?
    סאלם עליכום יא שבאב.

    • חסות איסלמית

      קשישה שזוכרת, 06/10/09 20:37

      חסות היתה ליהודים שחיו בין מוסלמים (חסות - אהל אלדים), ואיפשרה למוסלמים להתעלל ביהודים תחת תקנה שעדותו של יהודי לא מיתקבלת בבית משפט, ותחת חוקים מפלים נוספים כפי שתוכל ללמוד אם תיכנס לגוגל ותכתוב ''אהל אלדים''.
      בחברון היתה ליהודים חסות, ואיך היא פעלה ביום 24 אוגוסט 1929 (מאורעות תרפ''ט) גם כן תוכל לקרוא בגוגל. אעזור לך - חתכו ליהודים ידיים ורגליים, אנסו נשים ותקעו להן כידונים באבר המין, חתכו לגברים את הפין ןהכניסו לתוך פיהם, שרפו יהודים ויהודיות בתנורים ובפרימוסים, ועוד מעשים נוראים.
      האם אתה חושב שכדאי לקבל חסות אצל ערבים?

  • 63.

    ימיני כמה שאתה צודק שזה עצוב (ל''ת)

    joe, 06/10/09 16:30

  • 62.

    לא הבנתי אם בן דרור ימיני שמאלני או ימני (ל''ת)

    ר, 06/10/09 16:12

  • 61.

    ימיני הביתה!

    האסטרטג, 06/10/09 15:51

    א. חבל שימיני מאזכר את גזל האדמות הפלשתינאיות במזרח י-ם בחצי שורה בלבד. מדובר בכלי היעיל ביותר, העומד לרשותם של הגורמים שפתרון הסכסוך הישראלי-פלשתינאי סותר את האינטרס הפוליטי שלהם.
    ב. ישנו הבדל מהותי בין ימי אוסלו להווה, והוא השלטון האפקטיווי שמנגנוני הביטחון של הרש''פ מפגינים בכל אזור המועבר לאחריותם במסגרת ''תוכנית דייטון''. דהיינו, איננו חוזים בצמיחה כלכלית – שולית ומוגבלת לאוכלוסיות מסוימות – גרידא, אלא בתהליך היווצרותו של ארגון בעל מונופול על אמצעי האלימות בחלק מערי הגדה. אין הוכחה טובה מזו ליכולתם של הפלשתינאים לשלוט על עצמם באמצעות מדינה. ולכן, מוטלת על ממשלת ישראל החובה לעודד את התהליך על-ידי הצבת ''אופק מדיני'' בפני הפלשתינאים, הכולל הסכמה לכינונה של מדינה פלשתינאית בגבולות אשר יתבססו על קווי 67'. כמה חבל שלכנופיית נתניהו-ימיני-בן-גביר ישנן כוונות הפוכות לחלוטין, שעיקרן הרחבה משמעותית של מפעל ההתנחלויות הנפשע.

    • החמאס הסתדר בלי דייטון... (ל''ת)

      כ''כ מרוב ''מוצלחות'' שלטון/מדינה-יש 2 נפרדים חחחח, 06/10/09 17:27

    • אתה איסטרטג דה לה שמאטע

      עוד הוזה בהקיץ, 06/10/09 22:19

      כל הבעיה תפתר אם נסכים למדינה פלסטינית בגבולות 67, הא?
      אז למה הקימו את אש''פ לפני 67? מה יהיה על זכות השיבה? הם יוותרו עליה?
      כמה שאני אוהב את ה''אסטרטגים'' שמאשימים אותנו וחושבים שנסיגה ל67 תביא לפתרון הסכסוך.

  • 60.

    מאחר והוא ''מת'' להכנס לכלא, שם ישודרג לדרגת קדוש מעונה, יש ''לתת'' לו את

    מי שמתנגד - להרים יד., 06/10/09 15:51

    הפשרות להקים ממשלה גולה בחו''ל.
    האשמה: הסתה וסיכון בטחון ישראל.

  • 59.

    יותר מזה, שגשוג כלכלי נותן יותר מוטיבציה והופך את הטרור ליותר קטלני

    רן, 06/10/09 15:22

    כמו הטענה שהשכלה וחינוך אצל המובלמים זה מפתח לדו קיום, ואני טוען שככל שהערבי יותר משכיל, יותר מצליח כלכלית הוא יותר מסוכן והמוטיבתיה לטרור גדולה פי כמה מאותו פאלח נבער !!

  • 58.

    ימיני הביתה!

    האסטרטג, 06/10/09 15:15

    א. חבל שימיני מאזכר את גזל האדמות הפלשתינאיות במזרח י-ם בחצי שורה בלבד. מדובר בכלי היעיל ביותר, העומד לרשותם של הגורמים שפתרון הסכסוך הישראלי-פלשתינאי סותר את האינטרס הפוליטי שלהם.
    ב. ישנו הבדל מהותי בין ימי אוסלו להווה, והוא השלטון האפקטיווי שמנגנוני הביטחון של הרש''פ מפגינים בכל אזור המועבר לאחריותם במסגרת ''תוכנית דייטון''. דהיינו, איננו חוזים בצמיחה כלכלית – שולית ומוגבלת לאוכלוסיות מסוימות – גרידא, אלא בתהליך היווצרותו של ארגון בעל מונופול על אמצעי האלימות בחלק מערי הגדה. אין הוכחה טובה מזו ליכולתם של הפלשתינאים לשלוט על עצמם באמצעות מדינה. ולכן, מוטלת על ממשלת ישראל החובה לעודד את התהליך על-ידי הצבת ''אופק מדיני'' בפני הפלשתינאים, הכולל הסכמה לכינונה של מדינה פלשתינאית בגבולות אשר יתבססו על קווי 67'. כמה חבל שלכנופיית נתניהו-ימיני-בן-גביר ישנן כוונות הפוכות לחלוטין, שעיקרן הרחבה משמעותית של מפעל ההתנחלויות הנפשע.

  • 57.

    חבל שאתה מתייחס לדברים שאתה לא מבין בהם (כלכלה)...

    חי, 06/10/09 15:13

    '' כל פלסטיני קיבל 1,330 דולר, לעומת תוכנית מרשל, לשיקום אירופה לאחר מלחמת העולם הראשונה, שהעניקה 272 דולר לכל אירופי. כלומר, פי ארבעה.''
    מעניין לדעת ששערך הכסף(דולר) לאהשתנה מאז מלחמת העולם השניה, אינפלציה? לא... למה לך להזקיר דבר כל כך שולי שאולי יאיר את הפלסטינים באור חיובי יותר ופחות נזקק.
    וחוץ מזה כמו שאתה מציין (אך לא מדגיש מספיק) גם שיש צמיחה כלכלית (עם הנהגה פלסטינאית כמו עכשיו אתה לא יודע לאן הכסף הולך באמת,או שכן...) ישא עוד הרברה מרכיבים במשוואה

    • אידיוט, לך למקור, ותראה שזה כבר משוערך. ימיני עשה עבודה ראויה (ל''ת)

      כלכלן, 06/10/09 16:09

  • 56.

    שגשוג יאפשר להם להשקיע בנשק וציוד

    חשיבה נכונה, 06/10/09 15:03

    ובגיוס ואימון לוחמים (מחבלים).

    הסיכסוך במזרח התיכון יפתר בטבח.
    כל מספרי הסיפורים על שלום ואחווה:

    א. הם נאיבים
    ב. או עושים הון פוליטי מהשלום.

  • 55.

    באירופה יש פריחה כלכלית....

    אירית, 06/10/09 14:54

    אז המיעוט האיסלאמי לא הבעיר שם מכוניות והרס רכוש??
    אין קשר.
    איפה שיש קיצונים דתיים לכסף אין חשיבות.
    למצב כלכלי טוב אין חשיבות בעיניהם השונאות את כל מה ששונה מהדת שלהם.
    בעיניהם כל מי שאינו מוסלמי הוא כופר ודינו מיתה.
    אין להיכנע להם ויש לדכאם באכזריות לפני שיהיה נזק גדול יותר.
    אני בכלל מציעה להשעות אזרחות באופן מינהלי ומיידי לכל מפר חוק (כולל זריקת אבנים) והשעיית האזרחות כמובן כוללת השעיית קצבאות בטוח לאומי למתפרע ומשפחתו.
    מעניין כמה יזרקו אבנים עם החלטה כזו...
    נכון, כסף לא מעניין אותם..
    אבל ערביי ישראל ממש מאוהבים בקצבאות הבטוח הלאומי של היהודים...

  • 54.

    חבל שהפסדת את השיעור בו לימדו את דברי אליהו לאחאב

    יריב א., 06/10/09 14:42

    ואליהו, אם היה חי היום היה לוקח אותך לאחת ממערות הכרמל והיה עושה לך מה שעשה אז לצבועים ולמתימרים לדעת מה רצון האל.
    אין בך שמץ של יושרה להודות שמה שאנחו עושים באיזור אל אקצה הצית ויצית אש גדולה. בוא ואזכיר לך מה אנחנו עשינו. מה שקרה אחר כך אתה בטח זוכר.
    1. מנהרת הכותל ועדיין ממשיכים לחפור
    2. ביקור שרון
    3. נסיון לשנות את הגשרים
    4. חפירות מתחת לסילוואן תוך התפארות שזה יביא להתמוטטות הבתים של הערבים
    5. ייהוד ירושלים המזרחית
    6. הפלישה לעיר העתיקה. גירוש כל התושבים ומסירת האדמות והבתים למיוחסים יהודיים
    7. התיישבות בתוך כפרים פלסטינים מסביב לירושלים וגירוש אנשים מבתיהם לעיני מצלמות כל העולם
    8. התעללות במתפללים מוסלמים ומניעת הגעתם למסגדיהם. (תתארו לכם דבר כזה אבל הפוך. איזה צעקות היינו מקימים)
    9. שימת הפלסטינים בהסגרים כל םפעם שיש חג יהודי. אבל אין הסגרים ליהודים כשהמוסלמים חוגגים את חגיהם.
    10. הבדל תהומי בין התגובה לחרדים משתוללים לבין פלסטינים משתוללים.

    אז אחרי שגמרת להזיל דמעות תנין, תדע לך שאתה בר מזל שאליהו לא חי יותר בינינו.

    • אם כבר עוסקים בהיסטוריה בוא נתקן אותך

      ירושלים, 06/10/09 15:04

      הצליפות של הלגיון הירדני החלו הרבה לפני 67. תושבי הרובע היהודי עברו מצור. את הנערים סירסו, את הנשים והילדים שבו. תושבי הרובע נאלצו לעזוב ושבו אחרי 67, אל בתים שמהם הם עצמם נאלצו לעזוב. כנ''ל עם ה''השתלטות'' על שכונות כגון בקעה, קטמון וכו', השתלטות שהתבצעה על ידי פליטים מהעיר העתיקה ומשכונות ספר אחרות שנאלצו לחיות תחת צליפות של הלגיון הירדני.
      ואם כבר אתה עוסק בחפירות במנהרת הכותל, כדאי שתבקר בשפך של נחל קדרון, שם מדי יום מגיעות משאיות ושופכות תכולת עפר מהר הבית. הווקף המוסלמי עושה חפירות בלתי חוקיות במתחם, מנסר עמודי שיש עתיקים, הורס כל זכר למקדש כדי לקעקע את הטענה היהודית בדבר קיום המקום הקדוש הזה (קדוש במובן הדתי, בלי קשר לאמונתי או אי אמונתי הפרטית). הווקף הפך את אורוות שלמה למתחם ומסגד ענק כאשר הוא אמור היה לאפשר את פתיחת מנהרות הכותל בתמורה. אבל הוא כמובן לא עשה זאת.
      את האיסורים על הגעת מתפללים כדאי להכניס להקשר. כדאי לאסור ''תפילה'' אם זו מסתכמת בזריקת אבנים.
      בקיצור, אתה כנראה עוד תל אביבי שאין לו מושג על מה בדיוק הבלגן בירושלים.

      • היסטוריה חוזרת

        היסטרית, 06/10/09 21:54

        ירושלים ידידי,
        הדברים של יריב חמורים ביותר לאור זה שהוא המזכ''ל של תנועת מרץ, ושלום עכשיו - מזכ''ל בשם יריב אופנהיימר.
        לאור סילוף המציאות על ידו כפי שתארת בתגובתך נקל להבין איזה נזק גורמים אנשי מרץ, שלום עכשיו, בצלם, יש גבול, ויוסי ביילין, המספקים דלק לתעמולת השינאה של שכנינו.

    • יריב א. זכית בתואר חאג' בלי להיות במכה

      ויתורך על ירושלים מכבד אותך, 06/10/09 15:07

      מדינת היהודים- היחידה בעולם שלאומיותה נגזרת ממסורתה- ועדיין היא היחידה בעולם שנותנת זכות אזרחות שווה לבני לאומים אחר החיים בתוכה...ויורים עליה.
      כנראה שהגיע תור דרישת החובות.

    • לא ידעתי שא. יריב זה אחמד טיבי... בדיוק באותם מילים חזרת על התעמולה

      זלמנוביץ ישראל, 06/10/09 16:11

      הזולה של ימי הביניים השחורים...
      ''8.התעללות במתפללים מוסלמים ומניעת הגעתם למסגדיהם. (תתארו לכם דבר כזה אבל הפוך).''

      אתה שיודע לצטט את אליהו הנביא, יודע לבטח שיהודי לא יתפלל בהר הבית ובטח שלא יבנה את לו את בית המקדש שם...

      אז אתה יודע שכל המהומות הם להלהיט את הרוחות, אז כואב לך הלב שהמשטרה מנעה את המהומות ע''י סגירת המקום...
      וכי לא זה תפקיד המשטרה בארץ דמוקרטית???

    • יריב א., אתה חולה בנפשך. (ל''ת)

      ארכיאולוג, 06/10/09 16:12

    • בקיצור, גירדת מתחתית הסיר כל בדל האשמה עצמית שיכול

      רונן, 06/10/09 17:43

      להסביר את האלימות הערבית. זה הכל בגלל ביקור שרון ומנהרת הכותל ובלה בלה בלה - איזה בולשיט. איזו הונאה עצמית. איך יורקים (יורים) עליך ואתה אומר גשם.
      פלא שאתה משכנע בעיקר את עצמך?

      • לאף אחד אין כבר סבלנות לשמוע את יריב - אז הוא בא לטקבק לנו במוח

        יופיטר יופיטר , 06/10/09 19:16

        מאחר ודיקלומיו חוזרים על עצמם - הוא כבר הגיע לדרגת המיגע האולטימטיבי - ויריב תשמע - אם יהודים יזרקו אבנים על מתפללי אל אקצה - גם אותם יגיבלו - מה גם שבלי זריקת אבנים חלה עלינו הגבלה לעלות להר -

    • אליהו אהובי

      אלי אביבי, 06/10/09 21:48

      אליהו הנביא היה מה שהיום קוראים "פנאט דתי", והוא לבטח לא היה פועל כפי שאתה מדמיין. להיפך, הוא כדתי קיצוני היה אומר שכל מה שרשמת בסעיפים השונים הוא נכון וצודק, ולא מספיק.
      אז, מהיכן אתה ממציא את כל הפילפולים ההזויים שלך?

    • אופנהיימר , לא לדבר שטויות....

      אמנון, 06/10/09 22:04

      מה לעשות - הערבים מתפרעים ועושים פיגועים והחרדים לא .
      החרדים לא רצחו אף אחד , ואינם מתכוונים לעשות כן . הם גם לא מייחלים להרג יהודים. האיום מהם הוא רחוק תהומית מהאיום האיסלאמי , וכך גם התגובה ....
      ובכלל - אופי - אסור לך לשחק במחשב אחרי 9 בערב ! לקחת תרופות וללכת לישון - אחרת מחר לא יהיה מחשב !!

  • 53.

    מדינה שלא יודעת להתמודד עם פרובוקטור עלוב כמו סאלח היא אימפוטנטית (ל''ת)

    לשפוט אותו על הסתה לשפיכות דמים, 06/10/09 14:30

    • מדינה ששולחת את ענייה לאשפה

      אימפוטנטיות, 06/10/09 15:32

      ושודדדת את זקניה ואת ניצולי השואה,
      היא לא אימפוטנטית.

      היא מטומטמת ועובדי הציבור של בינונים ומטה.

      • אז חזור הביתה לאירופה

        אאא, 06/10/09 19:56

        תשתלט להם על היבשת ותחיה בקרב הנאורים זהובי העין וכחולי השיער.

  • 52.

    האשמה בדתים הפונדמנטליסטים-ערבים ויהודים-ובלאומנים קיצונים משני הצדדים

    Ehad Haam-Zionist, 06/10/09 14:27

    כמו שכתב ימיני בסוף: ''כדי להביא להתפרצות מחודשת יש צורך בהתמרמרות, בהסתה, ואלה יש לנו בכמויות, וגם ב''ה-מ-ש-ך ה-ב-נ-י-י-ה'' בתוככי שכונות ערביות, או בתפיסת עוד קרקעות, שאף פעם לא יפונו, בתוככי אוכלוסייה ערבית. השילוב הקטלני הזה של הסתה, של מרירות, של פרובוקטורים, בעיקר מהצד הפלסטיני, קיים גם היום. שלא נופתע אם הוא יתפוצץ לנו בפנים''.

    אני משוכנע שההסתה תבודד אם נשמע מנתניהו הצהרה מפורשת כי בהסכם שלום החלק הערבי של מזרח ירושלים, כולל מסגד אל אקצה, לא יהיה בשלטון ישראלי......

    ובינתים צריכה הממשלה לאסור כל פרובוקציה (עצמית) של זחילה לאומנית לשכונות ערביות במזרח ירושלים-ולא לבנות את שני שכונו הענק(בעצם ערים) מדרום למזרח ירושלים ומצפון-מזרח לה, שיחנקו את הקשר בין העיר הפלשתינאית לגדה ובין צפון הגדה לדרומה......ולכוון את המשטרה לפעול להרגעת ההסתה והמהומות-בשכל!

    • דבריך נכונים ב-50% לגבי הלאומנים הקיצונים "בשני הצדדים" - ב-50% שלא

      Ahat Haam-Zionist, 06/10/09 15:04

      ציינת, נמצאים השמאל הקיצוני הישראלי וכן שאר הערבים שלא כלולים שהם לאומנים קיצונים פסיביים. (לכן החמאס זוכה לפפולריות של למעלה מ-80% בשטחים, ואגב הפפולריות שלו גואה גם בתוך הקו הירוק.

      • אחת היקרה-התמיכה בחמאס בגדה יורדת משמעותית-ולשמאל הקיצוני אין השפעה...

        Ehad Haam-Zionist, 06/10/09 15:48

        בישראל....הבעיה היא שרוב תושבי ישראל חיים בבועה ועוטמים אוזניהם בסירוב להבנה של דברי מחנה השלום הציוני הלאומי (המקיף מצביעי מרכז ושמאל): המדיניות החמדנית של התנחלויות וחנק החלק הערבי של מזרח ירושלים מביאה עלינו פורענויות-ולכן צריך לתמוך במדיניותו של ברק אובמה להשגת שלום ובטחון.

        • מאיפה הנתונים על ירידת כח החמאס ? מאותו מקור על הצלחותיו של אובאמה ? (ל''ת)

          אני רק שאלה, 06/10/09 19:15

          • ישנם משאלים עם תוצאות ברורות-לכן הוא מתסיס, וישחרר את גלעד תמורת 1000

            Ehad Haam-Zionist, 06/10/09 19:23

            אסירים רק בינואר...

            • אדרבא , תן לינק שנלמד גם אנחנו - או שאתה סתם מקשקש (ל''ת)

              אני רק הערה, 06/10/09 22:11

        • חי בסרט

          בועז, 06/10/09 19:21

          מי שחי בבועה ומצייר לו מציאות וירטואלית הוא אתה.

          מצחיק שאתה מנכס למחנה שלך דברים כמו ''מחנה השלום'' ציונות ולאומיות.

          ראשית, דעותיך אינן עולות בקנה אחד עם אלו של מה שקרוי מרכז ושמאל. הנך מייצג קבוצה קיצונית והזויה של פוסט-ציונים ואנטי ישראלים (בטח לא לאומיים). ביקורך אצל נסראללה והפרופוגנדה שלך מדברים בעד עצמם.

          גם מחנה המרכז-שמאל קושר לעצמו כתרים לא מוצדקים - רב העימותים והמלחמות הובלו כאשר מחנה זה היה בשלטון בעוד דוקא הימין ארגן לנו מספר הסכמי שלום...
          שלא נדבר על הדה-ליגיטימציה ורדיפה שמחנה זה עושה לציבורים אחרים ופעולות אנטי דמוקרטיות( שוחד במיצובישי וחוק עוקף בגץ של מרץ כדוגמאות) כאשר ''למען השלום'' משמש עלה תאנה....

          גם אם איני מסכים עם מרבית מדרכי מחנה המרכז-שמאל הוא עדין ציוני וטובת ישראל עומדת מאחורי גישתו בניגוד אליך ולחבריך השמאל הפנדומליסטי ואנטי ישראלי

          • בועז-תתיחס להערותי ותוציא מהראש שאני כפורי-אני אשכנזי ולא הייתי בשום..

            Ehad Haam-Zionist, 06/10/09 21:35

            מדינה ערבית...

            הורי היו חלוצים מרוסיה בראשית המאה הקודמת, אחי היה בפלמח יחד עם עשרת בני דודי-ואני הייתי בחיל האויר ובהיי-טק והאקדמיה הישראלית.....

          • בועז-ולידיעתך הצבעתי אפילו ימינה ממפאי(לפני 67)-אחר כך הדרך הציונית...

            Ehad Haam-Zionist, 06/10/09 21:39

            ההומנית הייתה ברורה: כל החותר לשלום ריאלי והוגן חייב לראות את גבולות 49 כגבולות הגשמת הציונות ולא לחמוד אדמת שכיניו......וליקוי המאורות ההתנחלותי הגזלני שאחז בנו אחרי מלחמת המגן עלה באלפי חיי ישראלים....

            • למה לעצור ב 49

              בועז, 07/10/09 00:08

              למה אתה חומד את אדמות שכניך...לפי תפישתך אנו צריכים גם להחזיר את יפו וחיפה.

              למה קבעת שגבולות 49 ולא 67 הם הגשמת הציונות?
              אתה עושה לעצמך חיים קלים

        • אתה בצרות - בפסיכיאטריה זה נקרא חשיבה דלוזיונלית - וזה מגיב לנאורולפטי

          אמנון, 06/10/09 22:11

          אני הייתי ממליץ לך להתאשפז מרצונך ....

        • אתה חיי בבועה אם אתה חושב שלשמאל הקיצוני אין השפעה.

          alon77g , 09/10/09 11:07

          ואין טעם להמשיך להגיב למרחפים בבועות.

    • ואבו מאזן ימשיך להכריז שלא יוותר על חיסול ישראל באמצעות זכות השיבה

      אפרים, 06/10/09 15:06

      ממש מתון האבו מאזן הזה. מענין מה אחד העם היה אומר אילו ישראל היתה מכריזה באופן קבוע שלא תסכים להקים מדינה פלסטינית.

      הקיצונים משני הצדדים אשמים, אלא שאצל הפלסטינים זה הרוב שהביע חמאס, שבניגוד לאבו מאזן - אומר את האמת במפורש (שיש לחסל את מדינת ישראל).

      לקוראים: שימו לב, או שאחד העם לא יענה לי, או שההתייחסות שלו תהיה דמגוגית, צבועה ולא עינינית.

      • אבל....הרי אבו מאזן הציע לאולמרט קליטה רק של 100 אלף פליטים בישראל..

        Ehad Haam-Zionist, 06/10/09 16:15

        שהוא עדיין מספר גדול מדי לטעמי, אך בוודאי שאיננו ''מימוש זכות השיבה''.....

        התפיסה של ''זכות השיבה'' מקבילה בנרטיב הפלשתינאי לתפיבה של ''זכותנו ההיסטורית לארץ ישראל''-ואין טעם לנסות לבטל נרטיביים בסיסיים אלו, אלא רק להעביר את מימושם לימי המשיח של כל צד....

        ואגב, מ1967 ועד 1993 ישראל הכריזה בהתמדה ועיקביות שלא תקום מדינה פלשתינאית......

        השגת השלום היא מורכבת, וברור לכל שהיא חייבת להיות על בסיס 67 עם תיקונים הדדיים זהים, בירת פלשתין (המפורזת) בחלק הערבי של מזרח ירושלים-וללא מימוש ''שיבת פליטים''-בינתים הסקרים מראים ש70% מהעם הפלשתינאי רוצה בכך-ולהערכתי גם 70% מאזרחי ישראל יקבלו שלום כזה באנחת רווחה.....הבעיה היא חוסר האימון ההדדי של כל צד בכנות דיבוריו של הצד השני.....ולכן נחישות אובמה כל כך חשובה!!

        • ''זכות'' השיבה זה חוצפה אבסורדית שלא מקבילה לכלום (ל''ת)

          תשתדל לא לחזור על השטות, 06/10/09 17:57

          • בעיניך (ובעיני העולם...ממש כמו שחושב שכל ההתנחלויות אינן לגיטימיות) (ל''ת)

            Ehad Haam-Zionist, 06/10/09 19:26

        • אחד מחוץ לעם, מה צריכים הערבים לעשות לאחותך ואשתך שתשתנה?

          Avi Ecuador, 06/10/09 18:15

          הם יעשו!
          זה עניין שאנשים כמוך ייתנו להם עוד קצת רוח גבית ועוד פעם יקימו אותם מחדש על רגליהם לאחר עוד ''ניצחון'' שלנו שאתם תהפכו לחובות ומפלה.
          יש ללמוד לפחות ממוסלמים איך הם מנצחים!!!

        • גם פליט אחד הוא מימוש ''זכות'' השיבה

          אאא, 06/10/09 19:58

          העיקרון הוא החשוב ולא המספרים.גם הנסיון הליברלי לממש את זכות השיבה תחת שמות אחרים כמו איחוד משפחות או בסיס הומניטרי,לא מוליך שולל איש.
          עצם קבלת העיקרון של ''זכות'' השיבה,לא משנה של כמה או תחת איזו כותרת,פרושו שקיומה של ישראל הוא פשע היסטורי.

          • מר KKK הנאלח-אתה עוד מדבר על מוסר ועל פשע??? (ל''ת)

            Ehad Haam-Zionist, 06/10/09 21:42

        • אתה לא אחד העם ולא ציוניסט...אתה גם ערבי מתחזה....

          ערבי מתחזה, 06/10/09 21:48

          יעני אחד העם ....איזה עם......כל התגובות שלך הם הסתה..

        • אוי ואבוי לממשלה הזו שתסכים להכניס לישראל אפילו אחד לא מאה

          עלק 100.000 פליטים, 06/10/09 21:55

          לא מאה אלף.....מספיק יש 250 אלף מסתננים לא חוקיים מהגדה שגרים בכפרים ערביים בתוך ישראל ...גם אותם צריך להוציא.

      • אכן, אחד העם הגיב כמו שצפיתי - הפעם הוא המציא מהרהורי ליבו

        אפרים, 06/10/09 18:14

        האם מישהו מהקוראים (מלבד אחד העם) שמע על הצעתו של אבו מאזן לצמצם את זכות השיבה ל- 100 פליטים?

        לגבי העובדה שרוב הפלסטינים הצביעו בעד החמאס - אחד העם בחר להתעלם (גם כן כמו שצפיתי).

        אין הפתעות

        • פורסם במעריב/ידיעות/הארץ על שיחות השלום...והחמאס קיבל 40% בהצבעה....

          Ehad Haam-Zionist, 06/10/09 19:28

          ורק בגלל ש/יטת הבחירות האזורית המטופשת זכה ברוב המושבים....

          • נו, אחד העם, ,המלאך של הרשעים, למה המוסלמים לא מחליפים אותכם באללה

            Avi Ecuador, 06/10/09 21:23

            הייתם עושים להם הרבה יותר טוב אם לפחות לא היו מפריעים לכם.
            תגיד אחד העם, מאיפה הפליצו אותך?
            צ'רלטן שממחזר שטויות, שמע אידיוט, אצלם יש מספיק שונאי ישראל, לא חסר לנו איידס כמוך שיילחם בגופנו.

      • הצעה ידידותית אפרים

        Avi Ecuador, 06/10/09 22:05

        כשאתה מוריד את המים על ח' לא מצפים לתשובה, מרודים את המים!

    • אפשר להשתגע כמה אנו עוורים ! אף אחד לא רוצה לעשות שלום איתנו !!!

      זלמנוביץ ישראל, 06/10/09 15:22

      לפני ה"כיבוש" (1967), אף אחד לא רצה לעשות איתנו שלום (אבל כן רצו לזרוק אותנו לים...)
      ואחר-כך, עראפת קיבל 97% מברק ואף אחד לא הבין למה הוא לא רצה לחתום...
      ואחר-כך אבו-מאזן קיבל עם עוד יותר מאולמרט, וגם הוא לא הסכים...

      כיפשוט: הפלסטינים לא רוצים (ולא יכולים) לחתום איתנו על כל הסכם שהוא, למעט הסכם זמני לקבלת שטחים והטבות...

      אחרת למה הם מחזיקים מיליוני אנשים כבני-ערובה במחנות פליטים זמניים ! כבר למעלה מ-60 שנה ???
      אם הם לא היו מתוכננים "לחזור" לתוך בתי היהודים בתוך הקו הירוק (ארץ ישראל), כבר מזמן היו מיישבים אותם כמו בני אדם בשטחי הרשות או בירדן או/גם במדינות אחרות.

      ומה לעשות והם חולמים לחזור דוקא לבתים היפים של היהודים... - בשביל החירבות שהם עזבו כאן כשהיו עדיין מתי מספר - היה שווה להם לחכות 60 במחנות...ובכלל היכן יגורו המליונים שנתווספו/הצטרפו בינתיים???

      גם אם מישהו יכול להתבלבל מכל התוכניות, התכנונים והנאומים היפים...המציאות לא לא מעשיתמתבלבלת מכל שטות לא מעשית...

      • מר זלמנוביץ-כמה נעים לחיות בבועה צדקנית בה ''רק אנחנו הטובים-והם רעים!''

        Ehad Haam-Zionist, 06/10/09 16:03

        במקום להבין את מורכבות הסיכסוך הלאומי, לרסן את תאוות השטחים, לבלום את הפונדמנטליזם המשיחי, ולחזק את ידי אובמה בהובלת שלום הוגן ובטוח...

        זה שעד 67 הפלשתינאים וכלל מדינות ערב לא השלימו עם קיומנו ועם פשרת החלוקה לפני זה-זאת עובדה עצובה שעלתה בדם רב.

        אחרי עליית סעדאת הוא הבין שצריך להגיע להסדר אי לוחמה ושלום, אך גולדה בלמה זאת בגלל הרצון להחזיק חלק מסיני לעד (''טוב שארם אל שייך משלום'' כמו שאמר דיין).

        אחרי 73 הגיעו רוב מדינות ערב (וערפת עם המנהיגות הפלשתינאית) למסקנה שאי אפשר לנצח את ישראל, והחלה חתירה משמעותית להשגת הסכמות מעשיות וגם הכרה פורמלית ושלום תמורת החזרת השטחים שנכבשו במלחמת המגן של 67 (או במקרה הפלשתינאי, הם הסכימו לחילופי שטחים קטנים וזהים שישאירו 70% מהיושבים מעבר לקו הירוק בשטח ישראל).

        ברק(בעצם מתווה קלינטון שברק ''קיבל'' כאילו בלע נחש) החל להתקרב למודל, ובטאבה צימצמו פערים-עד שהושגה הסכמה מנהיגותית פלשתינאית בהבנות זנווה(אך לא עם מנהיגות ישראל אלא עם מחנה השלום הציוני)-ואולמרט ניסה ''הסכם מדף'' אך רצה לבלוע חלק גדול מהגדה מעבר למה שהפלשתינאים רצו..וגם ביניהם יש כמובן סרבנים!!

        • למה שמת בפיו דברים? איפה טען מה שאתה מפיל עליו? כי צריך לנצח בוויכוח

          גל, 06/10/09 17:15

          בכל מחיר?
          כרגיל בשמאל, הכל פרוג'קשן - מה שאתם מאשמים בו אחרים, זה דברים שאתם חושבים ועושים. אין דרך אחרת להסביר את הפער בין דברי נופת הצופים שלכם על שלום, והמלחמות שממשלותיכם מנהלות, השטחים שאתם כובשים , והעובדה שאת השלום הראשון עשה הליכוד.
          אבל שטיפת המח כה חזקה, שליבני עומדת בראש מחנה השלום. 2 מלחמות עשתה הממשלה בה היתה בכירה. 2 !

          • גל-אינני יודע בן כמה אתה, אני תמכתי בשלום שעשה בגין-רבים בליכוד התנגדו

            Ehad Haam-Zionist, 06/10/09 18:34

            אני גם הייתי נגד ''מלחמת האדרת שמו של אולמרט במנהיג בטחוני'' בלבנון-וקראתי להפסיק את המלחמה בעזה אחרי יומים שלושה ולפני הכניסה הקרקעית שכיום מגבירה את הזעם הבינלאומי על ישראל בעקבות מאות האזרחים ההרוגים.....וכמובן שהתנגדתי לפלישה הבונפרטיסטית של שרון בלבנון(אחרי שנה של שקט מוחלט)

        • אנחמו לא אמורים להיות הטובים, אנחנו סתם רוצים לחיות...

          זלמנוביץ ישראל, 06/10/09 17:49

          אני לא יודע איזה שינוי אתה רואה מלפני 1967... בסך הכל החליפו את הטקטיקה לחיסול ישראל... איזה הבדל יש בין ה''שלום'' עם מצרים לבין ה''אי שלום'' עם סוריה ?
          בשניהם אין תיירים, יש תעמולה עוינת, שניהם מחמשים ארגוני טרור (סוריה את חיזבבללה ומצרים את חמס), שניהם לא מכירים במדינה היהודית ושניהם מכינים את הצבא למלחמה עתידית עמנו...

          כל ה''הסכמים'' שנעשו עם הפלסטינים נגמרו באיזה אינתיפדה (ורצח יהודים)... ומה הפלא, כל גורם פלסטיני מוסמך מצהיר השכם וערב כי גם בעוד 1000 שנים הם לא יכירו במדינה היהודית...
          ורק אנחנו (בעצם אתה...) לא רוצים לשמוע...

          אנחנו(בעצם אתה...) כל כך טיפשים, אחרי כל הסטירות שחטפנו (קורבנות השלום...) אנחנו ממשיכים לחושיט את הלחי השניה - כאמור אני בסך הכל רוצה לחיות ולא לחיות באשליות...

          • הבנתי-ולכן אתה מעדיף את התקופה שבין 1967 לבין 1974....

            Ehad Haam-Zionist, 06/10/09 18:29

            וכמובן כיום אתה נגד כל מהלך של אובמה שינטרל את פיתוח הנשק הגרעיני האירני במשא ומתן ואיום סנקציות.....

            נו טוף- מי שיש לו רק פטיש(בראש הימנני)-כל בעיה העומדת לפניו היא מסמר....

            • אני רק רוצה לחיות... ונניח שאני הייתי מעדיף - כמו ''אם לסבתא היו גלגלים

              זלמנוביץ ישראל, 06/10/09 19:33

              מה שייך פיתוח הנשק הגרעיני לעניין - הוא מהווה בעיה לכל העולם לא פחות מלישראל...

              אין לי כל בעיה עם אובמה, יש לי בעיה עם היועצים שלו שדוחפים אותו למצבים לא נעימים...

              אין כוח בעולם (מלבד מלחמה ממש) שיכול לכופף את אמונתם הדתית של המוסלמים ! והם לעולם לא יוותרו ליהודים (ולשאר הכופרים...)
              וכמובן, אני לא מדבר על תרגילי עורמה (כמו שאחמניג'ד עושה כעת לאובמה...)

              הלואי והיה לי פטיש...אבל לפחות נגמלתי מלהיות פראייר צעיר...

          • למה טובים מול רעים???

            סטודנט, 08/10/09 00:20

            לסכמה של טובים מול רעים נשאר יותר מדי מקום לפרשנות אני מחלק את המצב אחרת
            אצלי יש ''אנחנו'' ויש ''הם'' ואולי זה בעיה אצלי אני מעדיף את''אנחנו'' ולא את ''הם''
            יותר פשוט לא?

      • לא, אנחנו לא עוורים. השמאל הקיצוני הוא שעיוור.

        ASCH , 06/10/09 17:33

        וEHZ הוא קיצוני. ממש.

        אפילו שהוא נוהג לשקר על היותו ''מרכז שמאל מתון''.

        • מנקודת האינסוף הימנני הקיצוני גם נתניהו נראה שמאלן קיצוני מסוכן....

          Ehad Haam-Zionist, 06/10/09 18:36

          והאמת? הוא יחתום על שלום עם הפלשתינאים והקמת מדינתם על בסיס 67 עם תיקונים הדדיים-ובירתם בחלק הערבי של מזרח ירושלים....בזכות נחישותו של אובמה...

    • כרגיל, הגמל אינו רואה את הדבשת שלו

      ארז, 06/10/09 16:13

      אחד העם, מבוסטון הנעימה, ממשיך להאשים את הדתיים הפונדמנטליסטים - בעוד הוא עצמו אחד מהם, חבר קיצוני בכת השלומיסטים המשיחיים.
      האשמה היא בקיצונים, שלא מתבלבלים מהמציאות או מהכרעות דמוקרטיות. האשמה היא אשמתכם, שלומיסטים.

      • אתה צודק...בדיוק כמו שצדקת כשאמרת שהשב"כ רצח את רבין.... (ל''ת)

        Ehad Haam-Zionist, 06/10/09 17:11

      • הוא ליברל אנטישמי

        אאא, 06/10/09 20:02

        והליברלים מהווים אויב גרוע שבעתיים מהאיסלם (לכל האנושות ולא רק לישראל).האיסלם רוצה למחוק את ישראל.הליברלים לא רק רוצים למחוק את ישראל אלא למחוק את הדבר ששמו יהודים.בעולם ליברלי לא רק שלא יכולות להתקיים מדינות לאום,לא רק שלא יכולות להתקיים דתות לא סוציאליסטיות (שזה אומר מונותאיזם מחוץ למשחק) אלא גם לא יכולים להתקיים עמים.

        הוא פנאט דתי של הדת הסוציאליסטית ה 3 לא פחות משראהד סלאח הוא פנאט דתי של הדת המונותאיסטית ה 3.

    • ואיך אפשר בלי אנטישמיות?

      ארז, 06/10/09 16:16

      ליהודים יש ''תחום מושב''. זה ברור וזה ידוע. הדרישה למנוע מיהודים לגור באזורים מסויימים אינה נתפסת בחוגים ה''נאורים'' וה''ליברלים'' כגזענות, אלא כעובדה ברורה.
      האם תסכים לדרישה הפוכה? האם תסכים למנוע מערבים לעבור לערים יהודיות? לשכונות יהודיות? כמו שאתה מנסה למנוע מיהודים ''לייהד'' את ירושלים (מתי היא היתה לא-יהודית?), האם תסכים למנוע מערבים ''לערב'' (מלשון להפוך לערבי) ערים יהודיות?
      דין אחד לכולם. אפליה היא אפליה היא אפליה. גזענות היא גזענות היא גזענות. גם אם מדובר ביהודים.

      • שוב אתה צודק-תתנחל בלב עיר בירתם העתידית-אולי תתיר לערבים לחזור לטלביה

        Ehad Haam-Zionist, 06/10/09 17:15

        בוודאי שלא, אז היכן החוצפה לגזול את אדמתם, כשהסטטוס קוו של סוף מלחמת הקוממיות הוא הלגיטימי בעיני העולם והבסיס לשלום העתידי

        • אולי תסביר איך אפשר לעשות שלום עם מישהו שלעולם לא ירצה להכיר בך ??? (ל''ת)

          זלמנוביץ ישראל, 06/10/09 18:56

          • כבר ב1988 הם הכירו במדינת ישראל וריבונותה המלאה בקוי 67... (ל''ת)

            Ehad Haam-Zionist, 06/10/09 19:29

            • כשאתה אומר הכירו אתה מתכוין לחמס ? לאש''ף ? לפתח ? ... (ל''ת)

              זלמנוביץ ישראל, 06/10/09 19:51

              • אני אעזור לך: החמס - לא מכיר ! הפת''ח בועידה האחרונה אישר את העמדה מלפ

                זלמנוביץ ישראל, 06/10/09 20:13

                מלפני 20 שנה - לא מכיר ! אש''ף התפרק...
                אם כן מי נותר ? הפלגים הקיצוניים... והם לא יכירו במדינה היהודית אפילו אם תהיה באמריקה...

                מה שהם הכירו באמת, זה רק בזכותם לחיות כאן... ואם לזה אתה קורא ''הכירו במדינת ישראל'' - אז לאחד משנינו יש באמת בעיה רצינית...

            • למה אף אחד לא סיפר את זה לאבו - מאזן ??

              אמנון, 06/10/09 22:12

              כדורים . מאד יעזרו לך .

    • ירושלים עיר קדושה לכל הדתות ואי אפשר לשחק איתה

      פנדה , 06/10/09 19:50

      ירושלים היא כבר לא הצעצוע של מלך ירדן ולא קפיטולינה של רומא, ירושלים שוחררה ע''י העם היהודי וסוף סוף יש שם חופש תפילה לשלוש הדתות המונותיאסטיות. המשימה הזאת קשה, אנחנו מבצעים אותה בהצלחה בהתחשב במלחמת התרבות שמתחוללת בין כל הדתות. אני בכלל לא משוכנע שהמדינה הפלסטינית, או אפילו איסלאנד (שלא לדבר על האו''ם) - יעשו את המשימה הזאת יותר טוב.

      • תתפלא שאני מסכים אתך שאנו הטובים בשמירה-אך למה אנו פלשנו במאות אלפינו?

        Ehad Haam-Zionist, 06/10/09 21:47

        לחלק המזרחי שהיה כולו ערבי????

        ישראל בהתנחלויותיה בירושלים המזרחית פסלה את עצמה-ולכן התפקיד יועבר לגוף שיקבע הקוורטט

      • מי שיקר אותך שירושלים היא עיר קדושה למוסלמים...ירושלים אף

        טעיתה ידידי, 06/10/09 22:05

        פעם לא היתה קדושה למוסלמים...וגם היום לא...אבל זה לא מפריע להם לומר כך..שאחד כמוך יאמין

    • הבנתי - הרוצחים מפוצצי האוטובוסיםםמשולים בעיניך לחרדים שחוסמים כבישים

      אמנון ., 06/10/09 22:09

      הם משתכרים מדם יהודים ומטיפים לרצח יהודים - ואלה חוסמים כבישים - ועושים קצת באלגן .
      אתה , בהשוואה הזו , מוכיח שאתה אנטישמי אמיתי .

      • הרוצחים הם נאלחים-ואמרתי שהפלשתינאים עולצים על המכות שאנו סופגים-אך...

        Ehad Haam-Zionist, 06/10/09 23:05

        המתנחלים הפומדמנטליסטים הלאומניים הם הקרובים ביותר למנטליות החמאס: הגזל בשם האל, ההתעללות בפלחים-וגם רציחות של בין 50 ל100 פלשתינאים אזרחיים שלווים

  • 51.

    ההסתה, אצל הפלסטינים. . .

    מני, 06/10/09 14:15

    ואצל בן דרור ימיני מראים כי ההסתה
    של בן דרור ימיני מנצחת בגדול. צריך
    רק לעיין בתגובות. . .

  • 50.

    ימיני צודק ומי שלא מסכים איתו - רואה לטווח קצר (ל''ת)

    דוד, 06/10/09 13:58

  • 49.

    ימיני צודק !! הם מבינים רק כוח!! (ל''ת)

    נועם אסטרטגיה, 06/10/09 13:57

  • 48.

    ייהוד-התנחלות ירושלים

    מסכים, 06/10/09 13:37

    ההזדעקות הפלשתינית החדשה (אחרי דו''ח גולדסטון) על ייהוד ירושלים, היא סימן למשהו טוב שקורה לנו- אנו פחות נבהלים. אחרי עשרות- ובעצם אלפי- שנות הקפאה, כבר איננו מוכנים שירושלים תהיה הפריפריה של תל אביב, רק מקלט למלחמה.
    רק ירושלים חזקה, נתמכת בהתיישבות ציונית ולא רק חרדית, תפריך את ההטפה האסלאמית האלימה, שכמעט ממירה את מכה המוגנת באל אקסה הבוערת.

  • 47.

    לי ברור שלא נוכל לחיות וגיס חמישי בתוכנו. יש להבין שהנאכבה בלתי נמנעת. (ל''ת)

    לא מופתע, 06/10/09 13:36

  • 46.

    מר ימיני אנא קרא על המשותף בין ד''וח גולדסטון וועדת אור

    מסתכל לעתיד, 06/10/09 13:34

    מר ימיני אני נהנה לקרוא את המאמרים שלך אך ברצוני להעלות נקודה שמקשרת בן מאמריך השונים לאחרונה.
    בעקבות דו''ח גולדסטון הצעת להקים ועדה שיפוטית לצורך בחינת הדו''ח
    ברצוני להפנות את תשומת ליבך לועדת אור לבחינת ארועי 2000 במגזר הערבי אשר במסקנותיה האשימה את כל הגופים השלטוניים בישראל באפליה שלדעתם היא הגורם העקרי למהומות וניקתה במחי יד את ההסתה של ראשי הציבור הערבי.
    את התוצאות אנו מקבלים היום שאותם אישים עושים את אותה הסתה שיכולה להוביל למרד נוסף של הערבים בעלי אזרחות ישראלית. ברצוני להפנות את תשומת לבך לעובדה שרוב המתפרעים המוסתים במהומות האחרונות הם בעלי תעודת זהות כחולה מהגליל ומזרח ירושליים.
    יש לשים לב שתקופת חגי תשרי שמלווה בהגעה של הרבה יהודים לירושלים היא תקופה שמנצלים ראשי הציבור הערבי להסתה כי קל להפחיד שכל כך הרבי יהודים נמצאים בירושלים.והראיה המהומות היום והמהומות בספטמבר 2000

    ולכן הזהר מועדה משפטית בנושא עופרת יצוקה כי התוצאות יהיו דומות

  • 45.

    גם אם אין הדברים חדשים הם כל נכונים... חלק ב'

    אלי כהן, 06/10/09 13:34

    התביעות ההולכות ומתגברות מידי יום מלוות מידי לילה להמחשת והדגשת כוונות ''הנדכאים'', בשריפת מכוניות חונות, בתי עסק, ומגורים של ''הכופרים''. האירופאים גם אם עדיין לא התעוררו מהצרה המתרגשת עליהם, מתחילים לשאול שאלות, לגבי מהות וכוונות הסוס הטרויאני שהכניסו לביתם. וכדי להבין מרבית ''המסכנים'' הנ''ל, משתכרים והגיעו לרמת חיים שגם בעוד אלף שנה לא היו מגיעים אליה בארצות מוצאם. (לא מזמן בסיום הרמאדאן ברחובות ערים שלימות באירופה, נראו הגברים לבושים בשמלות לבנות והנשים המשתרכות אחריהם, מכוסות מכף רגל ועד ראש) ולמרות כל זאת תביעותיהם הרבות שהחלו כ ''צנועות'' (דת חינוך וכדומה) ונענו על ידי הרשויות המקומיות, לובושות צורה מאוד מדיאגה בעיני האזרח הפשוט, את תוצאותיה של דאגה זו אפשר לראות ולשמוע, במאמרים של מושכי עט למיניהם, בעתונות היומית, ובמדיה האלקטרונית. אבל בעיקר גם את קולו ודאגתו של האזרח הפשוט, הנותן את קולו למפלגות שנחשבו לקיקיוניות עד לזמן האחרון, המבטיחות לבוחר כי בעלותם לעמדות הכרעה מאזן האימים הנ''ל יקבל תפנית חדה וישתנה.

  • 44.

    נתניהו עוזר לחמאס

    בן שמאל שמלאני, 06/10/09 13:34

    ברור לכל שללא פשרה בירושלים לא יהיה הסכם בין ישראל לפלסטינים. הקיפאון בנושא זה וכישלון אובמה ללחוץ את נתניהו הם הסיבה לכך שימני צודק.

    זה הזמן של נתניהו להודיע על שינוי עמדתו באופן עצמאי ללא לחץ של אובמה.כי ללא פשרה בירושלים אין סיכוי להגיע להסכם עם אבו מאזן הנמצא בבעייה קשה לקראת הבחירות.

    לטובת כולם,זה הזמן לעזור לצד הפחות גרוע בגוף הפלסטיני,ולצאת לדרך של משא ומתן,אחרת שוב הקיצוניים ינצחו.

    ראשית כל,מיד אחרי החגים אפשר להודיע על הפסקה של הבנייה במזרח ירושלים וזו כבר התחלה טובה.

    • אתה צריך רמקולים סטריופונים ? הערבים לא רוצים אותך בכל מקרה !!! (ל''ת)

      זלמנוביץ ישראל, 06/10/09 14:15

    • כן, בטח ברור...

      ארז, 06/10/09 14:45

      אחרי שישיגו את מבוקשם בירושלים, אחרי שישראל תיכנע לאלימות הערבית שם, יבינו הערבים (שוב) כי האלימות משתלמת, והשלב הבא יהיה בגליל. מוכן להקפאת הבנייה בכרמיאל ובנצרת?

  • 43.

    זה נכון. חבל על גרוש שמשקיעים בתהליך השלום או באויב הפלסטיני.

    יושקו, 06/10/09 13:30

    בלאו הכי , למצער , לא יהיה מנוס מנאכבה.

  • 42.

    הדברים, גם אינם חדשים הם כל כך נכונים שזה מצמרר. חלק א'

    אלי כהן, 06/10/09 13:11

    החלק הדתי פנאטי שבאיסלם, לא הסכים ולא יסכים לעולם לכל דרך וצורת חיים שונה משלו. זה המיוחד בדת זו. לכן כל המאמצים הכנים לכונן שלום אמת, שנעשו על ידי ממשלתו של יצחק רבין ז''ל, רק הגבירו את התיאבון בצד השני, לעוד ועוד ''הסכמים'', שלדעתם יקרבו אותם למטרתם הסופית.שהיא החלת דת האיסלם על העולם. הדברים נראים בבירור עוד יותר באירופה, בהתחלה הגיעו המהגרים ''המסכנים'' למצוא פרנסה באירופה השביעה שקיבלה אותם כמעט בזרועות פתוחות לברכה, בגרמניה, צרפת, אנגליה,בלגיה ועוד. עם הזמן החלו לצוץ הבקשות ''הצנועות'' של ''מסגד קטן'' בית ספר ''לשימור המסורת והמקורות'' דרך שהנשים בארצות המארחות החלו להקרא בשמות גנאי (זונות וכודמה) עד לתביעות ש ''נשינו יבואו'' לעבודה במקום ציבורי, (גני ילדים, בתי מסחר ומשרדי ציבור) ברעלה שחורה המכסה מכף רגל ועד ראש, כשרק העינים בורקות מתוכה, וגברים המתפללים חמש תפילות יומיות על מחצלותיהם. ולא משנה באם זה בביטוח הלאומי, בבנק, או כל מקום ציבורי אחר. על הדרישה לשיפוט לפי חוק השריעה כבר יודע כל ילד אירופאי מצוי. ישנם איזורים שלמים שאמבולנסים ומכוניות הכבוי אינן יכולות ללא ליווי משטרתי כבד. וכו'...

  • 41.

    שגשוג כלכלי לבדו לא ימנע התפוצצות. אבל בלעדיו היא תהיה בלתי נמנעת

    עמנואל, 06/10/09 12:58

    וחוץ מזה כדאי לספר את מה שכתבת פה לנתניהו עם הזיות ה''שלום הכלכלי'' שלו

  • 40.

    המתנחלים אשמים בכול

    אלון בן קדוש, 06/10/09 12:43

    יש לבצע עוד התנתקות ולהחזיר את יהודה ושומרון את ירושלים המערבית והמזרחית, את תל-אביב עד גדרה וחיפה ובנותיה.
    יש לבקש ממדינות העולם שיקלטו את הפליטים היהודים שבמו ידם הרסו את ארצם.

    יש להשאיר בארץ את כל הביילינים למינייהם ואהרון ברק בייניש וחברייהם, שישארו לדור בדו קיום בין התרבויות.

  • 39.

    די לכיבוש הערבי על ארץ ישראל! לגרש לגרש לגרש אותם! (ל''ת)

    אין ערבים = אין מלחמות = יש שלום, 06/10/09 12:28

  • 38.

    מוחמד היה שודד דרכים ומאמיניו לא השתנו

    @ בנצי - א @, 06/10/09 12:06

    אידהאולוגיה של איסלם זה ג'יהאד בדארלחרב גם כייף לרצוח וגם לבזוז רכוש שעבדו קשה להשיגו
    ובכל שטח שכבשת והשתנת עליו תבנה מסגד והשטח שלך לעד , כך תמשיך עד כיבוש העולם כולו
    היום אובמה והקאפו גולדסטון בעזרתם
    והזדמנות להמשיך הלאה

  • 37.

    אינתיפאדה יש לדכא מיד בתחילתה,בהפעלת הרבה כח,ואם יש צורך-בהרבה יותר כח

    שלמה, 06/10/09 11:54

    זה יחסוך אבידות - לנו ולאויב. 20 הרוגים ביום הראשון יחסכו אלפיים בהמשך. וכן, יש להמשיך ולהתנחל ללא הרף, בעיקר בירושלים, כדי להכניסם ליאוש, שיביאם להבנת המצב הריאלי.
    והמסיתים - מיד לכלא!

    • מסכים, אבל לא לכלא!

      איציק, 06/10/09 14:57

      שם הם מקבלים אוכל, משחקים, טלביזיה, ביקורי קרובים - בקיצור, קייטנה על חשבונך, עד לחטיפה הבאה, שבה ישתחררו ויחזרו הביתה גיבורים.

  • 36.

    מאז הסרוב לתוכנית החלוקה - הפלסטינים לא השתנו - ראש קשה

    יופיטר יופיטר , 06/10/09 11:32

    מסרבים להכיר במציאות -(ראה תגובת מוחמד29) אבל אולי אולי אם הם יחיו יותר טוב - יהנו מחופש ביטוי - יהיו להם פחות מנהיגים מושחתים ובתי מישפט הוגנים + מישטרה שומרת סדר - והעיקר ירצו לחנך את ילדיהם להישגים בלימודים וליצירה - וילמדו מהיהודים - תעזרו לעצמכם ואז העזרה שתקבלו לא תמסמס - כי כסף הפלסטינים קיבלו במשך השנים היה בכמויות - לאן הלך ומה נעשה בו - שישאלו את עצמם.

  • 35.

    כלכלה אינה חשובה ל''עם'' שכל מה שעושה אותו ל''עם''...

    ASCH , 06/10/09 11:26

    זו שאיפת השמדה.

    כלכלה=שלום זה קו חשיבה מערבי, ואיננו תקף למזרח התיכון. כולם יודעים זאת, כולל נתניהו.

    הבעייה היא שישראל כה סיבכה עצמה לאורך עשרות שנים בחשיבת ה''שלום עכשיו'', שהיום לומר לציבור את האמת המרה אך הפשוטה:

    -לא היה שלום, אין שלום וגם לא יהיה כזה עוד עשרות שנים לפחות-

    נחשב כחריגה מה''פוליטיקלי-קורקט'' ול''הסתה לאומנית''. מה לעשות, על מעשים טיפשיים צריך לשלם. אבל פוליטיקלי-קורקט או לא, את השייך המסית זה לא מעניין. הוא עושה את שלו.

    יחד עם זה, זה שהפוליטיקאים שלנו סיבכו עצמם בדברי שקר איננו אומר שהציבור חייב לשקר לעצמו. די הרבה מבינים: מדובר בשאיפות הרס וכיבוש ערבי. כיבוש כולל. גלובאלי. טוטאלי.

    נא קראו בתגובות את איברהים אלפארג' שענה ל#17, ואת מוחמד חראון מ#29. הם מראים את מה שעומד מאחורי הפרעות, הן בהר הבית והן בימי הכיפורים בשנים האחרונות.

  • 34.

    גם הסתה ותעמולה של הימין הקיצוני היא אלימות . (ל''ת)

    Vox Ami , 06/10/09 11:18

    • בטח שברור. תעמולת השמאל הקוראת לגירושים , מכות , פיצוח גולגלות...

      תועמלן ימני ואלים, 06/10/09 13:32

      ...ושמחה לכל פצוע או הרוג בקרב היושבים ביהודה ושומרון , איננה אלימה.
      נופת צופים.

  • 33.

    זה לא רציונליזם כלכלי מול הסתה דתית שאינה רציונלית

    עוד אחד , 06/10/09 11:08

    במדינות המערב הכסף הוא האלוהים ולכן כל דבר נמדד באופן כלכלי. למשל, האם כדאי להביא ילד שלישי לעולם אם המשמעות היא פגיעה ברמת החיים של המשפחה? משפחות מערביות יענו בשלילה. במערב האוכלוסיה הטרוגנית למדי, חלק סוגדים לכסף, חלק סוגדים לכהני הדת, חלק סוגדים לליברליזם וכו'. ככה יוצרים איזון מבורך. אצל האומה הערבית רוב מכריע של האוכלוסיה סוגד לכהני הדת, מה שמעניק להם המון כח. הם מצידם משוכנעים שיש לגאול את העולם מהכופרים ולכן הם הולכים בדרך הטרור.

  • 32.

    27 צודק... אף אחד לא זז מהבית..רק הלאום משתנה... (ל''ת)

    למה לא מדברים על כך?, 06/10/09 10:42

  • 31.

    ההסתה הפלסטינית החלה מיד אחרי הסכם אוסלו, וימיני וחבריו שתקו

    אפרים, 06/10/09 10:40

    הסכם אוסלו היה מטורף - הכניסו 40 אלף מחבלים חמושים ללב ליבה של ארץ ישראל, ולהסכם אפילו לא הוכנס סעיף לפיו הפלסטינים מוותרים על זכות השיבה (חורבן מדינת ישראל).

    אח''כ הבליגו על ההסתה.

    אח''כ הבליגו על הטרור (''נלחם בטרור כאילו אין שלום ונפעל למען השלום כאילו אין טרור'').

    אח''כ התנתקו מעזה ללא תמורה וגורשו יהודים.

    והיד עוד נטוייה.

    לצערי, צודקים אלה הבטוחים שישראל תיפול ראשונה (לפני פריס, רומא ולונדון)

    • לא. הם לא צודקים.

      ASCH , 06/10/09 11:38

      מה שיפול זו הדמוקרטיה הישראלית, לא ישראל.

      ראה אצל הערבים עצמם: בעיות פנים נפתרות באיבחת מגל קצרה של המוחאבאראת המצרי.

      הערבים לא גוררים את ישראל לתהום. אותה הם לא יצליחו להשמיד עם כל ההסתה והטרור שלהם. הם גוררים לתהום את הדמוקרטיה שלנו.

      והשמאל שהדמוקרטיה וזכיות אדם והגנה על האזרח הם בבת עינו לא שם לב שהוא מסייע להם.

      ככה זה בעולמנו.
      הפוך על הפוך, כמו בטרגדיה יוונית.

      • בעוד 60 שנה יהיו בישראל 10-15 מליון ערבים - היהודים לא ירצו לחיות כאן

        אפרים, 06/10/09 14:13

        הירידה מהארץ תלך ותגבר, ובעקבות זאת גם יעלה אחוז הערבים. כשהערבים יגיעו ל- 30%, זה כבר יהיה התחלת הסוף.
        אם לא ניפרד מהערבים עכשיו, אז הם יפרדו מאיתנו.

        • הניתוח המהימן ביותר מדבר על 20.5% בקו הירוק עוד 40 שנה-שנת המאה לישראל

          Ehad Haam-Zionist, 06/10/09 15:40

          ואילו כיום ההתנחלויות והכאוס מביאות לשליטה (גם עקיפה שתחזור לישירה) של חצי מהאוכלוסיה ממערב לירדן על החצי השני שרובו חסר זכויות אלמנטריות....

          דרום אפריקה הלבנה כבר אמרנו???

          • חסרי זכויות?

            ארז, 06/10/09 16:18

            ערביי יש''ע חיים כבר 16 שנה תחת שלטונה של הרש''פ. יש להם תעודות זהות שלה, הם מצביעים לפרלמנט שלה (כשכבר יש בחירות...) - אז עוד אילו זכויות חסרות להם?
            אבל אל תתן לי לבלבל אותך עם העובדות... תמשיך לזעוק סיסמאות על ''דרום אפריקה''...

            • גם דרום אפריקה הקימה בסטוסטנים ואמרה שלכולם זכויות....

              Ehad Haam-Zionist, 06/10/09 17:17

              אתם הימין המופרע דוחפים להתפוצצות בשטחים, ביטול הרשות הפלשתינאית כתוצאה מכך וחזרה לכיבוש ישיר

              • שלטון הפתח מלאכותי - חי על כידוני צהל .

                אמנון, 06/10/09 18:16

                חמאס הוא הגורם שהיה זוכה בבחירות .
                לדעתי צריך לתת לזה לקרות .
                לחכות לקסאם הראשון על נתב''ג
                ולהיכנס ולגמור את החמאס - הכחדה .

                • יהיו בחירות בינואר-ונראה (ואגב, אתה כנראה מעדיף נצחון החמאס...) (ל''ת)

                  Ehad Haam-Zionist, 06/10/09 19:31

                  • הפעם צדקת - צריך לקרוע מסכות . (ל''ת)

                    אמנון, 06/10/09 22:25

  • 30.

    קצר וקולע

    ערן, 06/10/09 10:24

    והמילים בסלע

  • 29.

    הכל הארץ שלנו, גם הבית שלך מר ימיני בתל אביב שלנו

    מוחמד חראון, 06/10/09 10:18

    אתם יש לכם מספיק מקום בניויורק ובאירופה מלא יהודים. אז תנו פה מקום בשביל פלסטין. אתה יודע בודאי כי המוסלם יקח זה פעם אז לא תדבר כך על ערבים.

    • מוחמד באותה מידה יש לכם 22 מדינות ערביות מוסלמיות - לכו אליהם

      יופיטר יופיטר , 06/10/09 11:01

      הענין הוא שהרבה מהן לא מעונינים בכם ולא סובלים אותכם - כי אתם ראש קשה - ורק שתדע - שאם אנחנו לא נהיה כאן - גם אתה לא תהיה כאן - לא חשוב מאיזה סיבה

    • מוחמד היקר ''חלומך''לקחת את הארץ כנראה לא יתגשם אבל אם כן..

      צפוני, 06/10/09 11:03

      נראה לי שכתיבת טוקבק באינטרנט בצורה חופשית יהיה ''חלום'' נוסף יתגשם לך כמו שאר החלומות אותם מגשימים באירן ובסוריה
      אבל אל דאגה זה לא יקרה כי אלוהים העניק לנו את הארץ ולא לכם דבר שפילו מופיע בקוראן

    • אחמד אלא מ עאק ווקף ווקף ... אנא ב %^* (ל''ת)

      ע, 06/10/09 11:05

    • אני מניח כי נגררת לאוירה הכללית... בלי היהודים כאן - גם אתה תסע לארופה

      זלמנוביץ ישראל, 06/10/09 11:22

      למה אתה חושב שכל ערבי שיכל היגר למערב (כולל ישראל) ?
      מדינות ערב מנוהלות בידי דיקטטורים שלא מעניין אותם בגרוש האזרחים שלהם: לא פרנסה, לא בריאות, לא חינוך, לא תרבות, בקיצור כלום !

      לעומת זאת במדינות המערב יש קצבאות ילדים, יש השכלה, יש בריאות וכו'...וכל זה אפילו בלי לעבוד...

      אז תגיד לי, בלי מדינת ישראל - איך וממה תחיו ??? אז תחפשו לכם מדינה מערבית אחרת ?

      אתה באמת לא התכוונת למה שכתבת: כאן אתה אזרח במקום ויש לך את כל התנאים של ''מהגר בארץ מערבית'', אבל שם תהיה סתם מהגר בארץ נוכריה...

      • וזאת היא בדיוק הטעות של היהודים. וזה יחזור על עצמו שוב ושוב. עד שנלמד.

        ASCH , 06/10/09 12:46

        מוחמד לא מתעניין בהגירה או בחופש או בכלכלה. ואתם מקשקשים לו ש''הוא גם יהגר לאירופה'' ו''לא יהיה לו טוב'' ופקה פקה. דו-שיח של חרשים.

        מה שעובד זה ככה: מוחמד, אם יגיע המצב להשמדת מדינת ישראל ע''י ה''פלסטינים'', דבר ראשון תוצת מלחמת אזרחים. ואתה יודע מה האפשרויות הטכניות הגלומות במלחמת אזרחים, לגביכם נכון? לא אפרט כי יחסמו את תגובתי. עכו לפני שנה- כפרומיל שבפרומיל.

        אז שתוק ותביא לי פעמיים חומוס. תהנה מההפקר הזמני של הדמוקרטיה האולטרא-ליברלית הישראלית. תהנה בשקט ובמלוא היכולת. לא נשאר הרבה זמן. האליטות הישנות והמסואבות בירידה, זרועות התעמולה שלהן בתקשורת אינן אפשקיוויות בשטיפת המוח כמו בעבר. והעם התפכח.

    • מוחמד יקירי!היו לכם עוד הרבה נכסים אבל היפסדתם הכל במילחמות ישראל !

      רוני, 06/10/09 12:21

      ובקרוב........נגרש אותכם ויהיו לנו עוד נכסים ואתה תראה אותם מרחוק שוב ושוב ושוב!

    • למוחמד חראון -

      איציק, 06/10/09 15:00

      למה לא תחזרו אתם לחורים שמהם יצאתם? ערב הסעודית, עירק, מצרים, המגרב? יש שם מספיק מקום בשבילכם, והמנטליות זהה לשלכם.

    • אני נותן תשובה לכל האנשים שכתבו פה.

      מוחמד חראון, 06/10/09 18:05

      אני לא מדבר על דתיים שלומדים תנ''כ, כי בתנ''כ כתוב שגם ליהודים הדתיים יש מקום בפלסטין. ואמר הרבי מנטורי קרתא שגם הם רוצים שמוסלם יבא ירושלים. אני ידבר על האנשים שלא עוסקים בתורה ואוכלים טרץ חזיר והסרטנים במסעדות. בשביל אלו טוב לחזור לאירופה. ואנחנו יכולים לחיות בשלום עם הדתיים כמו לפני הכיבוש שלכם. חיים היה יחד וטוב מאוד. אז בבקשה מהחברים שלכם אורי הבנרי וחברים במרץ תחזרו מאיפה אבא שלכם בא. אני פה בארץ 700 שנה ממשפחה שלי.

      • אתה לא מוחמד ולא ערבי.אתה יהודי,דתי ופרובוקאטור.תתבייש לעורר אלימות (ל''ת)

        swiss boy, 06/10/09 21:31

    • נחמד לדבר עם אויב ולא עם בוגדים . ולעצם העניין :

      אמנון, 06/10/09 18:18

      בעימות עתידי בהיקף גדול , אתם תסייעו לצבאות האויב . אנחנו ננצח - ונשלים את המלאכה שהופסקה ב - 48

  • 28.

    כדאי שנפנים ומהר..העתיד כבר ברור... אין סיכוי פה לשקט מה שלא נעשה.

    משה דגן , 06/10/09 10:02

    טוב... כמעט מידי יום אני רואה עוד ועוד איך פאזל העתיד ניכתב אל מול עמיחנו...אני מחבר את הנקודות ולי כבר ברור..
    למשל כל מה שקורה באום... האום השקיע מיליונים בהפקת הבחירות באפגניסטאן...ברגע שהשליח ששלח האום הודיע שהכול זיוף אחד גדול... הם פיטרו אותו מייד..אני מייד מחבר את זה לסיפורים אחרים והאום כבר שייך לאיסלאם..וזה כן קשור להמומות בירושליים וזה כן קשור לכך שצריך להכנס לקוננות ספיגה..ולא לימסור שום מתנות לאיסלאם שרק יחישו את הסוף שלנו..
    ישראל בכלל לא ניספרת באיסלאם..והוא לעולם לא יניח לנו. משה דגן אוסלו

  • 27.

    הפתרון הוא פשוט

    אלון, 06/10/09 09:50

    במסגרת הסדר ההתכנסות יועברו לידי הרשות הפלסטינית (המדינה הפלסטינית) אדמות מישראל באיזור המשולש ומקומות אחרים הסמוכים לקו הירוק והמאוכלסים בצפיפות במוסלמים.
    הם אזרחי ישראל ולכן, בדומה למתנחלים, יוכלו להתיישב במדינת ישראל. נראה כמה מהם יבחרו להשאר בבתיהם מימים ימימה.
    זאת בתמורה לאיזורים מעבר לקו הירוק המאוכלסים בצפיפות ביהודים.
    אין ברירה אחרת - הדמוגרפיה היא זו שתכריע את יהדותה של המדינה.

    • כלומר, אתה מציע כניעה לאלימות

      ארז, 06/10/09 10:35

      אכן, פתרון מוצלח - ועל כך יעיד מר צ'מברליין...

    • מדהים איך ישראלים רוצים לרצוח את הדמוקרטיה בארץ-ואת זכות קיומנו.... (ל''ת)

      Ehad Haam-Zionist, 06/10/09 15:35

  • 26.

    גם האינטיפדה הראשונה היא הוכחה ששפע כלכלי לא שיך לשקט פוליטי.

    ידע אישי @, 06/10/09 09:49

    זכור לי הרחוב המסחרי בבית לחם שהיה מלא סחנויות מתפקעות משפע כל ירושלים הסתובבה ב''קניון'' הזה בשבתות. עם תחילת האינתיפדה נסגרו החנויות באחת. לא ליום לא ליומיים לא לשבועיים ולא לחודשיים אלאל לכמה שנים.

  • 25.

    אחת מהשתיים: או להכניס את סלאח וטיבי לחמש עד שבע שנים בפנים

    או לשלול להם את האזרחות בגין חוסר נאמנות, 06/10/09 09:34

    ולשלוח אותם לגור בסעודיה או בטהרן. ומישהו מוכן להסביר לי איפה ליברמן הליצן בכל הסיפור הזה? בלי נאמנות אין אזרחות הוא הבטיח לנו.

  • 24.

    קיומם של שכנים הוא ההגנה היחידה של העמים נגד מלחמה.

    Vox Ami , 06/10/09 09:05

    ''פול ואלרי''

  • 23.

    רק פייגלין יכול לתת מענה (ל''ת)

    ברצינות, 06/10/09 09:01

    • פייגלין הוא התאום של ראאד סלאח. ביחד הם יעלו את המזרח התיכון באש (ל''ת)

      ליכודניק שפוי, 06/10/09 09:10

      • אתה ליכודניק אופייני-I.Q 3 (ל''ת)

        י.א, 06/10/09 09:46

        • גם אני ליכודניק ואני חושב שפייגלין הוא התאום של סלאח. זה לא ברור? (ל''ת)

          רוני בוסקילה, 06/10/09 09:54

  • 22.

    עד שלא נפוצץ את המסגד הארור הזה לא תהיה רגיעה לעולם

    עמנואל, 06/10/09 08:57

    המסגד הזה לא במקרה יושב על קודש הקודשים של העם היהודי. צריך להציע למוסלמים להעביר אותו, אבן אבן למדינה אחרת, ירדן או סעודיה למשל.פעם אורי צבי גרינברג אמר כי מי שלא שולט בהר הבית, לא שולט על ירושלים, ומי שלא שולט בירושלים לא שולט על ארץ ישראל.אחרי מלחמת ששת הימים דיין, בלי רשות, תחת ממשלת אשכול ובגין והמפדל העביר את השליטה על הר הבית לוואקף. ומאז אנו סובלים. הר הבית הוא יהודי לנצח, אין דריסה למוסלמים שם. כך זה היה צריך להיות וכך בסופו של דבר זה יהיה.ההכרזה של מוטה גור ''הר הבית בידינו'' מסתבר היתה מוקדמת מידי. יש צורך לכבוש את הר הבית מידי המוסלמים.ובעיקר יש לגרש את המסיתים כמו שייך ראיד לרצועת עזה, שיחיה שם עם אחיו מהחמאס, ויעזוב אותנו בשקט.

    • גזענות איננה לא מבחן במתמטיקה ולא תחרות אולימפית. (ל''ת)

      Vox Ami , 06/10/09 11:09

      • אין על מה להתחרות. המנצחים בגזענות הם ללא ספק המוסלמים וסייעניהם. (ל''ת)

        עמוס, 06/10/09 13:33

  • 21.

    זה לא אותו סלאח שנאם בכינוס באונ' תל-אביב? (ל''ת)

    1984, 06/10/09 08:51

    • הוא יקבל המשך דוקטור כבוד של האוניברסיטה הזאת (ל''ת)

      ראעד לא רועד, 06/10/09 09:35

  • 20.

    איך זה שבכלל צריך לאמר את זה? כבר שכחנו שמלחמת 2000 פרצה בשיא כלכלי

    גל, 06/10/09 08:40

    אצל הפשיסטינאים, בשיאו של תהליך ''שלום''? הגרשיים הם כי מאז נחשף שהם לא התכוונו כלל לעשות שלום, אלא המשיכו להתכונן למלחמה, בחסות התקשורת הישראלית שהסתירה בקפידה כל שביב מידע על זה מהציבור הישראלי.

  • 19.

    המצב באזור יתחיל להתייצב כאשר ממשלת ישראל ועם ישראל יפנימו את העובדה

    גד גדוד יגודנו, 06/10/09 08:16

    הבסיסית שלא יהיה כאן שלום - והדבר היחיד שעובד זה דו-קיום על בסיס הרתעה.
    למטאה זאת יש להיפר5ד בחוכמה ממרבית האזורים המאוכלסים ביו''ש ולוודא רק שליטה בטחונית ממערב לירדן.
    זה דרך אגב בדיוק מה שיצחק רבין התכוון לעשות כאשר החל נואש ממציאת בני שיח בשטחים - לרוע המזל חבורת הרפתקנית בראשות יוסי ביילין - הטיפש של המדינה - הצליחו לגרור את שמעון פרס המבולבל אשר גרר את רבין החלשלוש להרפתקאת אוסלו וכך אבדו 15 שנים.
    אבל עדיין לא מאוחר ויש לחזור למתווה הזה וניתן יהיה להגיע לרגיעה והתייצבות תוך 10-15 שנים בלי לשלוט בשני מיליון ערביי יו''ש - מה שגם ישפר את מעמדנו בעולם.

    • אין לי ספק בצדקתך - אך למרבה הצער עוד דם רב ישפך טרם הדבר הדבר ייושם (ל''ת)

      עקיבא, 06/10/09 15:12

  • 18.

    תפקידם של ה''פלשתינים''להיות כלי נשק ''אנושי''בידי ארצות ערב נגד ישראל-אז

    קורןנאוה טבריה=והם ממלאים את תפקידם ברצון!, 06/10/09 08:11

    מה להם ולשגשוג כלכלי???????????.

  • 17.

    לכל מי שטוען כי סיבת הפיצוץ תהיה דתית - טועה ומטעה !

    חילוני אשר חוקר, 06/10/09 07:51

    הסיבה תהיה פוליטית קולוניאליסטית בלבד.

    ירושלים לא מוזכרת בקוראן אפילו פעם אחת, ואל אקצה אינו מוזכר בקוראן בהקשר של מיקום כלשהו על-פני כדור הארץ.

    הקשר של הערבים המוסלמים לירושלים כמוהו בדיוק כקשר בינם לבין פאריז לונדון או הותיקן - קשר של השתלטות זוחלת על נכסים ושטחים של מדינות 'לא מוסלמיות'.

    זאת השיטה וזו הדרך. השתלטות קולוניאליסטית.

    אם הם היו משתמשים במניעים דתיים ולא קולוניאליסטיים, הם היו מחוייבים לשמור על כך כי עם ישראל היהודי יישב בארץ ישראל.
    למה אתה שואלים?
    כי בקוראן רשום במס' מקומות שונים ובאופן חד משמעי כי אלוהים ציווה כי ארץ ישראל שייכת לעם ישראל.

    את זה הם לא אומרים, אבל את ירושלים שלא מוזכרת בקוראן הם מזכירים שוב ושוב.

    קולוניאליזם טהור ותו לאו. יש להילחם בכך.

    • ירושלים כן מוזכר בקוראן 128 פעם.

      איברהים אלפארג', 06/10/09 10:23

      תשאל אורי אבנרי והסופרים שלכם, אמיר ועוד הרבה, כולם רוצים שירושלים יהיה רוש עיר פלסטני. גם יהיה טוב ליהודים גם לערבים. וניתן לכם כותל מארבי להכנס חלק בלי כסף ועם כבוד.

      • היום כשאנחנו שולטים באיזור אתם זורקים עלינו אבנים מלמעלה

        עוד אחד , 06/10/09 11:13

        אז אתה רוצה שניתן לכם את הכל?!

        למקרה שלא שמת לב, מוסלמים מעורבים בטרור בכל מקום, נגד יהודים, נגד אמריקאים, נגד צרפתים ונגד ... מוסלמים אחרים.

        אין לי בעיה אישית איתך, אבל האומה שלך עסוקה בעיקר באיך להשמיד אנשים אחרים, ללא הבדל גזע דת או מין...

      • ובכן טעות. ירושלים לא מוזכרת בקוראן אפילו פעם אחת- אדרבה, הראה לי שאני

        אבו שראיל, 06/10/09 15:10

        טועה.
        ואם ערבי שאמור לדעת משהו על הקוראן מצטט את אורי אבנרי בעניין זה, אז כדאי לדעת שהקשר בין דברי אבנרי לבין המציאות מקרי מאוד - ונדיר מאוד.
        אז קדימה אני מחכה - הראה לי את ירושלים בקוראן.

      • איברהים : אורי אבנרי רוצה שהיהודים יעופו לאירופה

        אמנון, 06/10/09 18:22

        או אולי , שאתם תסכימו שנהיה בני חסות.
        מה היה קורה לפלשתיני שהיה כותב בעיתון שישראל צריכה לגרש את הפלשתינים?

      • איברהים -אתה משקר במצח נחושה-ירושלים לא מוזכרת בקוראן!!!!!!!!!!!!!!!!!

        ישראל, 06/10/09 18:27

        לעומת זאת בסורא השביעית כתוב במפורש כי ארץ ישראל- מזרחה- ומערבה- שייכת לעם היהודי

    • בהחלט

      בוצר, 06/10/09 10:35

      ונוסיף את העובדה שהם קוראים לבניהם בשם איברהים או איסמעיל מה שמחזק את הכרתם בדברי ימי עם ישראל כפי שמתועדים בספר בראשית ואילך

    • מבקש הסבר

      אחד תם, 06/10/09 12:19

      מישהו יכול להסביר לי את זה?
      יש בישראל חוקים ברורים נגד הסתה; מדוע האיש לא עומד לדין?

  • 16.

    יש להוציא את החמאס של ראאד סלאח מחוץ לחוק ולהשליך אותו לכלא- או לעזה. (ל''ת)

    המטיף, 06/10/09 07:50

  • 15.

    אם אני מבין את ימיני אז אין סיכוי לסיום הסכסוך

    motimorg , 06/10/09 07:49

    ימיני בעצם אןמר כי הציבור הערבי-ישראלי, על אחת כמה וכמה הפלסטינאי, אינו מביט במציאות באופן מחושב אלא נתון בקלות להסתה.
    מכיוון וההסתה אינה צריכה אחיזה רצינית במציאות, הרי אפשר לשכנע את הציבור לצאת ולהפגין כנגד ''התוכניות של היהודים לבנות את בית המקדש'' אפילו כשאין אצל היהודים, אצלנו, אפילו דיון בסוגיה הזו, ודאי לא 'תוכנית'. אפשר לגרום לאלפי טורקים (!) לצאת לרחובות בגלל מזימה של מדינת ישראל לחפור מתחת למסגד אל אקצה ולהחריב אותו.
    התיישבות בלב שכונות ערביות? המשך בניה בישובים יהודיים? אלו רק ''דובדבן על הקצפת'' וקיומם או העדרם לא מעלה ולא מוריד. כלומר, גם אם ביבי היה מתפתה להקפיא את ההתנחלויות לחלוטין ראאד סלאח היה מצליח ללא ספק להביא את הציבור (אפילו בסעודיה) לצאת ולהגן בגופם אל מסגד אל אקצה שהיהודים מנסים להחריב.

    • שמע - אתה מהיר תפיסה. אבל ההיפרדות ממירב האוכלוסייה הערבית אין מטרתן

      דנקע, 06/10/09 09:37

      להביא שלום - אלא לחזק את כושר ההישרדות של מדינת ישראל שנמצאת בלב המאפליה האזור הברברי ביותר בהיסטוריה.

      • נכון, אבל...

        ארז, 06/10/09 10:37

        היפרדות אין משמעה וויתור על נכסים אסטרטגיים. היפרדות יכולה להיות העברת ערביי הארץ לארץ ישראל המזרחית.

    • מדובר בהבנת המציאות, לא בהבנת מר ימיני עצמו :) (ל''ת)

      עוד אחד , 06/10/09 11:15

  • 14.

    אני חושב שהתנהגותם רציונלית

    אלדד מירושלים, 06/10/09 07:46

    ההסתה להתפרעויות באה גם מהרשות,ולדעתי,תגובתם הגיונית:אין מו''מ אמיתי לפתרון בהסכם,הרי כופפנו את אובאמה,יש להם בחירות ב 2010 וצריך לאסוף נקודות מול החמאס,ובכלל,ייצאו את האינתיפדה מאצלם,לרחובות ירושלים. ככה מרוויחים כפול: גם לא פוגעים בפריחה הכלכלית בגדה,וגם פוגעים בישראל.
    מסקנה: האויב אינו אידיוט,פועל לפעמים בשכל,ועל כך יש לענות באופן מתוחכם.למשל: להעמיס את ראאד סאלח על מסוק ולהנחיתו בעזה,לאחר ששופט הוציא נגדו צו גירוש.

    • אפשר להפתיע אותו : להשליכו ממש לפני הנחיתה ( נניח 10 קומות) (ל''ת)

      אמנון, 06/10/09 18:23

  • 13.

    בוקר טוב אליהו

    סתמאיש, 06/10/09 07:38

    (אבל הכהן הגדול ל. טוען, שקודם מנהאטן ואח''כ ברלין. אז יש לנו עוד זמן ... ).

    • כן, אתמול הוא בירך אותי בכותל בברכת כהנים... (ל''ת)

      עוד אחד , 06/10/09 11:16

  • 12.

    מדוע לא תוקעים בסלאח איזה וירוס קטן שיגמור אותו מהר ובשקט? (ל''ת)

    -*-, 06/10/09 07:26

    • אפשר להשליך אותו לארובה בחדרה : ידפוק נאום שלם עד הקרקע ... (ל''ת)

      אמנון, 06/10/09 22:28

  • 11.

    אבן קטנה ואבן גדולה

    יהודה, 06/10/09 07:20

    כשנער ערבי זורק שנאה ואבן קטנה לעבר חיילי צה''ל או אזרחים במעין מחאה שהטרדה בצידה, ניתן כיהודים רחמנים לעבור על זה עם זרנוק מים אבל כשהיד הערבית שולחת אבן חדה וגדולה, כזו שנועדה לפגוע קשה ולהרוג, יש לפעול נגד הזורק כפי שמצופה לפעול מול מתנקש.
    כמה שיותר מוקדם, ככה יחסוך בלגן.

  • 10.

    WELL SAID (ל''ת)

    DAVID, 06/10/09 07:13

  • 9.

    את תנועת ''כך'' עצרו ואת סלאח מעודדים.

    ביזי, אל מסעדי, 06/10/09 07:12

    על הרבה פחות ממעשיו המתמשכים של ראאד סלאח והכנופיה שמאחוריו על פלגיה השונים עצרו את תנועת ''כך''. ''הסתה'' אמרו לנו, וטוב שכך. אלא כשזה מגיע לטפל באויב אנחנו נהיים סמרטוטים וחוזרים לגלות. שיקום בבקשה מישהו ויסביר איך זה שכל גיבורי סיירת מטכ''ל ושייטת וצנחנים וגולני ושאר לוחמים נועזים שראו את הלבן בעיניים של האויב, נעשים רכרוכיים כמנהיגים אזרחיים. פתאום אין להם פתרונות לקסאמים מעזה ולא לפה המסריח והמסית של בן לאדן מאום אל פאחם.

    • בוא אני אסביר לך משהו

      שלומי, 06/10/09 08:00

      כל הלוחמים האמיתיים לא בפוליטיקה, כל אלה ששם זה הפחדנים שהתחבאו מאחורי הלוחמים האמיתיים ויש להם פה מפה עד לארה''ב. הם בטח רק היו רשומים כלוחמים אבל בתכלס לדעתי לא ביצעו פעולה אחת. היחיד שאני מאמין שהיה לוחם אמיתי זה נתניהו ולכן רואים את זה בהתנהגות שלו, לטוב ולרע.

  • 8.

    דרך אגב, תראה כמה מטופשת הפוליטיקה במזרח התיכון:

    הדיוט, 06/10/09 06:56

    ביבי נתניהו דורש מהפלסטינים להכיר בישראל ''כמדינה יהודית''. מצד שני איבדנו את הדרום, הצפון בדרך, וואדי ערה והמשולש כבר מזמן לא שלנו. מה נשאר ? מדינת גוש דן.

    נו, אז יכירו בנו ''כמדינה יהודית'', סו וואט ?, אנחנו בדרך למדינה ערבית במוקדם או במאוחר.

    לאבו מאזן אין חוש הומור, אני במקומו מכיר בתל אביב ''כמדינה יהודית ודמוקרטית''.

  • 7.

    שלום כלכלי עם עזה

    בנימין נתניהו, 06/10/09 06:48

    אחרי שישוחרר גלעד שליט תמורת 1000 מחבלים יפתחו המעברים ונוכל סוף סוף לסחור עם עזה - אז יהיה שם שקט כמו שיש עכשיו ביו''ש.

    זה אכן הכלכלה והיא תפתור את כל הבעיות.

  • 6.

    יכול להיות שסלאח פרובוקטור.אבל ישראל היא הגדול מכולם בירושלים. (ל''ת)

    אוקטובריו, 06/10/09 06:41

    • תודה. גם אישתי גדולה , אבל היא משתדלת לרדת ... (ל''ת)

      ישראל דצמבריו, 06/10/09 13:35

  • 5.

    קול קורא ברמה.... הלואי שיקשיבו האם אפשר תרגום לאנגלית? (ל''ת)

    אלי, 06/10/09 06:33

  • 4.

    מטרת ערביי ישראל שחברו לחמאס היא להעיף את היהודים מכאן- מלחמה על הבית (ל''ת)

    רעמסס, 06/10/09 06:30

  • 3.

    בעוד 30 שנה אירופה מוסלמית ואז אין צורך בטירור, אלא בסין (ל''ת)

    ספינר, 06/10/09 05:31

    • ''אלא בסין''...?!? (ל''ת)

      ?, 06/10/09 07:24

      • כן כי סין תהיה היחידה שתוכל לעצור אותם - צריך לקוות שאירופה תתעורר בזמ (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 06/10/09 12:20

  • 2.

    צודק ימיני. אנחנו צריכים להיות מודאגים מההתפתחויות האחרונות בירושלים

    רוני, 06/10/09 05:23

    היסטורית, כמו שימיני ציין, הגורם שמצית את האלימות הפלסטינית הוא דתי, ובמיוחד מסגד אל אקצא. כך היה ב1921, כך היה ב1929, כך היה בימי האינטיפדה הראשונה (''טבח הר הבית''), כך היה באירועי מנהרת הכותל ב96 וכך גם היה ב2000 - האינטיפדה שהביאה אותנו עד הלום. המשטרה הממשלה ואנחנו צריכים להיות מאוד מודאגים מהמהומות האחרונות בירושלים. יש לשמור על העניין תחת אש קטנה ולא לעשות דברים שיכולים להצית מצב שייתכן וייקח שנים עד שנצא ממנו. המצב הפוליטי בשטחים מאוד מאוד עדין. הפלסטינים יצאו נפסדים מסבב המהלומות הדיפלומטיות בין אובמה לנתניהו וייתכן מאוד שהם יבקשו לשחרר קיטור בעקבות אי יכולתו של אובמה ללחוץ על נתניהו להקפיא את ההתנחלויות ולהפסיק לבנות בירושלים.
    הפת''ח מופלים פוליטית. מצד אחד הוא לא מצליח להביא להפסקת הבנייה ומצד שני הוא מצטייר כמשתף הפעולה של ישראל. התמיכה של פתח במלחמה בעזה (לא בחמאס הם תמכו, בישראל!) מערערת את מעמדם ברחוב הפלסטיני. במצב שהם הגיעו אליו היום, לא תהיה זאת הפתעה אם ההנהגה של הפתח תנסה לשקם את מעמדה על ידי הסתה למהומות בירושלים- במצב שלהם היום,אין להם מה להפסיד.

    • אז זהו, שלא

      ארז, 06/10/09 08:37

      בבעיה המתפתחת בירושלים צריך לטפל מהר, ובכוח. יש לטפל בה כשהיא עוד יחסית קטנה, ולא להמתין שתתפתח לאינתיפדה שלישית או למשהו גרוע באותה המידה, או אף גרוע יותר. תגובה מהירה וחדה של ישראל היתה מבהירה לרש''פ את גבולות הגזרה שלה - אבל, בהיעדרם של גבולות כאלה, הרש''פ מרגישה חופשית לפעול היכן שנראה לה, אפילו בשטח מדינת ישראל, כי כמו שכתבת, אין להם מה להפסיד - אבו מאזן וסלאם פיאד יודעים שהיחס אליהם הוא כאל פרטנרים מכובדים ולא כמו אל מחבלים.
      אז הגיע הזמן לשנות את המשוואה הזו - אם אבו מאזן וסלאם פיאד ידעו שיש להם הרבה מה להפסיד (את הג'וב הנוח שלהם, ובעיקר את חייהם) הם יפעלו אחרת.

      • ארז-אתה פשוט צודק (ל''ת)

        שלמה, 06/10/09 18:22

    • את הפת''ח אנחנו מכירים לא מהיום.

      roni, 06/10/09 18:20

      הם לא תמכו בישראל כי הם באמת אוהבים אותנו אלא משיקולים קצת שונים (השנאה לחמאס והתמיכה שלנו בהם).
      הפת''ח דוגל בהשמדת ישראל ולא ב-2 מדינות לשני עמים.
      אם המהומות לא ייפרצו עכשיו הם ייפרצו אח''כ, שנאה אפשר להדחיק אי אפשר למנוע ממנה לפרוץ.
      האנשים היום בארץ בעקבות התרבות האמריקאית רוצים הכל כאן ועכשיו, גם אם עוד 5 שנים זה יעלה לנו ביוקר -קצת מחשבה על העתיד יכולה לפתור המון-.
      תנו למשטרה ולצבא תקשורת אוהדת בארץ וכוח לגרש מהארץ של כל השייחים המסיתים שלהם ותוך יומיים שלושה הם כבר לא יחשבו יותר על התנגדות...

      לסיכום: להשקיט את הרוחות עכשיו כדי שייפרצו אח''כ - טעות שתעלה לנו ביוקר.

  • 1.

    זה לא יגמר איתם לעולםםםםםםםםם!

    רוני, 06/10/09 05:22

    רק משהו דרסטי יציל אותנו!!!!והמבין יבין......................