• 73.

    החברה הישראלית משלמת הרבה מאוד כסף עבור החזקת המחבלים הללו בישראל (ל''ת)

    פקק תנועה , 05/10/09 08:28

  • 72.

    ה-1000 שנשחרר יהרגו לא מעט יהודים (ל''ת)

    KLET, 04/10/09 21:28

  • 71.

    מספיק! אני הולך לפגוש את ...... [זה הסוד שלי] - ולא במצפה הילה (ל''ת)

    דברים שרואים מכאן-מארה''ב-לא רואים מהשטחים הכבושים!, 04/10/09 17:27

  • 70.

    כלומר.......מדינת ישראל נכנעה לטרור????????????? (ל''ת)

    מוטרד צפוני, 04/10/09 17:13

  • 69.

    הרוצחים שישוחררו יקראו לעמוד למשפט בהאג? (ל''ת)

    כי רובם המכריע עסק ברצח אזרחים המוני כמטרה מכוונת, 04/10/09 17:02

    • אילו היו להם אף-16, ופצצות מצרר, זרחן ו... היו פושעים גדולים מאלה שלך (ל''ת)

      אחד שלשמחתו לא משרת ב''צבא המסורי בעולם'', 04/10/09 17:29

  • 68.

    עד הרצח הבא... (ל''ת)

    לא אמרתי כלום, 04/10/09 16:48

  • 67.

    שיעלו את כל האסירים למטוס

    ~!~, 04/10/09 16:35

    וישחררו אותם משם מעל עזה בלי מצנחים

  • 66.

    חטיפות גורמות לחטיפות--הנשק הזה הוא חרב פיפיות--הצבא חטף אלפים ומה קרה

    --זה הביא למלחמת לבנון #2 --ולחטיפת גלעד שליט, 04/10/09 16:31

    ישראל אמונה על מחטפים וחטיפות. וזה רק גורם לכך שגם האויבים למדו להשתמש באותו הנשק...

    • למה לדעתך ההנהגות הפלסטיניות לא מודות שהן אלה ששולחות (ל''ת)

      את מבצעי הפיגועים ומשגרי הסקאדים?, 04/10/09 19:22

  • 65.

    מפחדים לשחרר אסירים ישראלים כדי שלא יווצר תקדים לשחרור יגאל עמיר

    פנדה , 04/10/09 16:29

    כי ברגע שבו ישחררו אסיר ישראלי בגלל פיגוע מיקוח, מה מונע מימני קיצוני מוטרף לחטוף, נניח, בן של אישיות בכירה ולדרוש את שחרור עמיר עבורו?

    ושיחשבו על זה גם כל אנשי מקהלת ''כל מחיר - אבל בתנאי שרק אנחנו נשלם אותו''.

  • 64.

    הלוואי שהשארק אל-אווסט ייכנס לראש של וישחרר את כל האסירים הפלסטינים (ל''ת)

    וגם את השטחים הכבושים !!!! - תמורת שלום כולל !!!!!, 04/10/09 15:48

  • 63.

    לא לדאוג. תסמכו על ביבי הגיבור והכול יכול

    אזרח הארץ, 04/10/09 15:43

    היידי-ביבי. היידי-שרה .

  • 62.

    לא לשחרור מחבלים רוצחים , שליט לא ילד הוא חייל (ל''ת)

    nir, 04/10/09 14:14

  • 61.

    ביבי, שלא צעז... אל תעשה את זה לנו .. לא לשחרר רוצחים!!! (ל''ת)

    רואה צאן, 04/10/09 13:17

  • 60.

    נו באמת שיהיה עוד מאת הרבה פיגועים..תודה..ממשלה מפגרת.. (ל''ת)

    רומן, 04/10/09 12:56

  • 59.

    זה יהיה פשוט אסון לשחרר אותם!

    אבי, 04/10/09 12:45

    אך חייבים לשחרר אותם לפחות להגלות אותם מפה.

  • 58.

    עוד הוכחה שביבי הינו לחיץ יותר מלימון במסחטה (ל''ת)

    ביבי ממשיך להלחץ, 04/10/09 11:39

    • BB הוא המסחטה שבה סוחטים את העם ומעבירים את רכושו לבעלי ההון (ל''ת)

      איש שמאל שהבין,,, מזמן, 04/10/09 16:20

  • 57.

    אין יותר לצאת מהבית.

    מישהו, 04/10/09 11:10

    תעשו פאקינג מבצע! למה לשחרר אלף רוצחים!?

  • 56.

    מדינה חסרת אחריות.אין מחר? (ל''ת)

    עבוד, 04/10/09 11:02

  • 55.

    ישראל מפגרת הם יעיברו אותו אז מקום

    רון, 04/10/09 10:35

    ישראל מפגרת הם יעיברו אותו אז מקום ואז כמו רון ארד אנחנו מפגרים

  • 54.

    שליט ישוחרר-הוא לא צריך לשאת בפאשלות שעשה אולמרט ולבני

    שושי אחיצורי , 04/10/09 10:35

    במו''מ של גולדווסר ורגב הי''ד נכשלו קברניטי המדינה.היה צריך לשחרר קודם את שליט שידעו בוודאות שהוא חי ואח''כ את החיילים אשר הייתה הערכה ברורה שהם נרצחו ע''י הנבלות מצפון לארץ.
    העסקה שם הייתה חרפה, אולמרט ולבני הותירו אדמה חרוכה ושליט לא אמור לשאת בתוצאות המחפירות.
    מעדיפה לשחרר את הכלבים מהמלונה ומאדנות שלנו שעולה לנו כסף רב, כאן הם משמינים, לומדים ומתחזקים. לשחררם לדלות לעליבות של החיים שלהם ולהביא את שחרורו של גלעד במיידי.
    אח''כ ישבו קברניטי המדינה ויתקנו בחקיקה התנהלות של מדינה בזמנים כאלה..ה' ישמור את גלעד שליט

    • ישראל מחזיקה בכ- 10,000 חטופים פלסטינים -גם במאות ילדים- זה כשל נורא (ל''ת)

      העם צריך שלום-לא את BB ולא את אלימות ברק, 04/10/09 16:12

      • הם לא חטופים-הם אסירים (ל''ת)

        חטוף זה אחד שלא רואה עו''ד,צלב אדום,משפחה, 04/10/09 19:30

  • 53.

    עונש מוות

    אזרח צפון, 04/10/09 10:33

    כל אדם הגורם ביודעין (מכוונה) למות אדם אחר דינו מוות. אין לו זכות לחיות.
    כלומר יש לשנות החוקים . וכך בעתיד (ויהיו חטיפות בעתיד) יוחלפו רק אסירים שאין דם על ידיהם.
    נ. ב. יהיה גם חיסכון גדול בשב''ס, פחות אסירים

    • נו אז אם יבצעו את העסקה גורמים ביודעין ובכוונה תחילה למוות של יהודים (ל''ת)

      בידי חמאסניקים שישוחררו, 04/10/09 14:56

  • 52.

    shalit

    woody, 04/10/09 10:27

    YOU BETTER SHOW HAMAS WHO IS THE BOSS
    I SOLDIER IS NOT EQUAL TO 450 KILLERS.
    DONT GIVE UP AND DONT BE SUCKERS TO HAMAS.
    THEY WILL TRY TO KIDNAP MORE SOLDIERS BECAUSE THEY KNOW THAT YOU ARE SUCKERS AND WILL GIVE UP TO PRESSURES.

    YOU GIVE THE ULTIMATUM.
    IF SHALIT HURT /NOT RELEASE YOU WILL DO THE SAME TO THEIOR PRISONERS EVEN IF YOU HAVE TO EXECUTE ONE OF THE HEAVYONE AS AN EXAMPLE.

    ONCE A LOSER ALWAYS A LOSER!!
    DONT GIVE IN THEY WOULDNT DARE TO HURT GILAD
    SHANA TOVA FROM ALL THE JEWS IN AUSTRALIA

    • you are right- but we are not in australia

      Eng, 04/10/09 12:24

      we not rome- and we have bosses and the un and 1000 other bosses that hate us

  • 51.

    לא לשחרר את השבוי

    רפי, 04/10/09 10:24

    יהיו אסונות נוספים ורבים בגלל שחרור שליט.
    צריך להמתין עוד,אולי בבוא הזמן צהל יחטוף את אחד המנהיגים שלהם כמו מחמוד אזהר או את ראש ממשלת החמאס. במלחמה צריך לדעת להקריב
    בגאווה והוריו של החייל מתעקשים לחולל את הנזק העצום הזה בידיעה שעקב השיחרור המסיבי יירצחו עוד אזרחים ועוד חיילים על ידי אותם רוצחים. הרי הרוצחים האלו גרמו להרס משפחות אז שמשפחת שליט ההרוסה תמתין בסבלנות ולא תגרום לפגיעה בבטחון המדינה ואזרחיה

    • כמה שהמצב קשה- מסכים איתך- לא לשחרר, שמא המשוחררים ירצחו עוד

      תל אביבי, 04/10/09 11:35

      ככה זה במלחמה, לצערנו,

      עדיף שישאר בשוביו , מאשר שישחררו מחבלים, רוצחים, מפגעים, שימשיכו ויחזרו לעבודתם הרצחנית,

      ואז כמה משפחות ישבו שבעה ?

      אז עדיף שגלעד יהיה חזק ב''ה ושצה''ל יחטוף אותו מהשובים או יחטוף בכיר חמאס תמורתו.

      חג שמח .

  • 50.

    מה הבעיה לשחרר אסירים?, המוסד יצא לצייד ארנבות

    סוריאליסט, 04/10/09 10:23

    שחררו אסירים, במתחם יו''ש, ואח''כ המוסד יחסל אותם, בכדורי שינה, ומי שיתפס ישוב לכלא בחזרה לעסקה הבאה.

    • וכמה ימותו לנו ב''צייד ארנבות'' ????? (ל''ת)

      לא שווה לשחרר, 04/10/09 11:36

  • 49.

    מה הבעיה לקחת להם את האזרחות הישראלית ולישלוח אותם לעזה (ל''ת)

    דש, 04/10/09 10:20

  • 48.

    ביבי ברק בוגדים במדינת ישראל עי תגבור מערך הרצח של האוייב (ל''ת)

    חוק העונשין תשלז סימן ב בגידה, 04/10/09 10:18

  • 47.

    זיכרו היטב, או ששליט יהפוך לרון ארד 2 , או שישוחרר במחיר שדורש החמאס

    EXTRA-שמאל , 04/10/09 10:16

    זיכרו את דברי, אין אופצייה שלישית.

    • לא לשחרור מחבלים רוצחים , שליט לא ילד הוא חייל (ל''ת)

      nir, 04/10/09 14:15

      • שליט הוא בן אדם ישראלי חי (ל''ת)

        יעל, 04/10/09 14:37

    • תגובה ל47

      רפי, 04/10/09 14:59

      בוויטנאם וגם בעיראק לארה'ב היו אלפי נעדרים וגם לרוסיה אנגליה וצרפת , אין 100% הצלחה , צריכים להיות חזקים ולא לאבד את השפיות,רוח ההתנדבות בצבאות אלו לא ירדה אלא ההפך.צריך להקריב את שליט למען הדורות הבאים.

    • תרגיע ''מר הנייה''

      פנדה , 04/10/09 16:31

      כבר שמעתי על עבריין-מקלדת וערס-מקלדת, ועכשיו אנחנו מגלים על מוג'הידין-מקלדת...

  • 46.

    למנוע בזיון בעתיד

    שמוליק, 04/10/09 10:13

    נראה שישראל הולכת לשחרר רוצחים כבדים תמורת גלעד, ולכן יש לעשות מספר דברים על מנת למנוע הישנות ביזיון כזה בעתיד:

    א. ברגע היוודע שחס ושלום נחטף חייל, ייפסקו באופן מיידי ביקורי המשפחות, התייחדויות, קבלת מתנות, שיחות טלפון וכו' של אסירי החמאס והפתח. לא יתקיים שום קשר בינם לבין העולם החיצוני כל עוד החטוף שלנו לא זוכה לביקור הצלב האדום.
    ב. ראשי המחבלים בכלא יישלחו לצינוק לקופת זמן לא מוגבלת כאמצעי לחץ עליהם ועל חבר מריעהם בחוץ.
    ג. על ישראל להימנע כבר בעיסקה הנוכחית מחנינת המשוחררים. אי חנינתם יאפשר להתייחס אליהם כאל בורחים שניתנים לחבישה מחדש בבתי הכלא. על המסוכנים שבהם ניתן יהיה להפעיל נוהל סיכול ממוקד כדי שהם יישלחו לעולם שממנו לא יוכלו לשוב ולהזיק.
    ד. על ישראל מוטלת החובה המוסרית לחוקק חוק גזר דין מוות בהליך מקוצר, שיקטין את מספר המחבלים הניתנים לשחרור, ומכאן שיקטין את רצון המחבלים לחטוף.
    ה. על ישראל להודיע, שהחל מרגע חטיפת חייל אף אחד מראש הפתח והחמאס אינו חסין ממעצר. ישראל ברוב טפשותה שחררה לפני כ3 שנים חברי פרלמנט פלסטיניים המעורבים בטרור ללא כל תמורה..

    • במקום כל הפטנט שהראש החולה שלך ממציא - לעשות שלום בהליך מקוצר (ל''ת)

      לנהוג בשכנים בשלום! וֹאהבת רעך כמוך!, 04/10/09 16:35

      • איך זה מתקשר למציאות שבה אנחנו חיים? החיים האמיתיים

        רונית, 04/10/09 20:16

        לא מתנהלים כמו סיסמאות .והם לא רעינו הם אויבינו

      • אתה חי בסרט !!! (ל''ת)

        בלוף-הפקות, 04/10/09 21:20

      • את ''השלום'' שלך כבר ניסינו

        שמוליק אריאלי, 04/10/09 22:07

        לך בקר בבתי הקברות ותבחן מחדש את 1800 המצבות שנוספו מאז ''נגמרו 100 שנות מלחמה'' שנאם רבין על מדשאות הבית הלבן.

        צא מההזיה שלך!

  • 45.

    תגבור מערך האוייב ברוצחים מהווה בגידה במדינת ישראל (ל''ת)

    חוק העונשין תשלז סימן ב בגידה, 04/10/09 10:11

  • 44.

    טירוף מערכות קולקטיבי - פשיטת רגל (ל''ת)

    אבירן, 04/10/09 10:08

  • 43.

    לא לשחרר את השבוי (ל''ת)

    רפי, 04/10/09 10:08

  • 42.

    אם זה נכון

    רועי, 04/10/09 10:05

    אז זאת פשיטת רגל של ישראל.
    רצח יהודים נהפך ללגיטימי.
    האם ישחררו את רוני רון ? לא מה פתאום. אז מדוע לשחרר רוצחי מאות ישראלים?
    מקווה שזה לא יקרה.
    חייל חייל אחד לא שווים רצח מאות אחרים בעתיד. העבר הוכיח את זה.

  • 41.

    ברור.ביבי ייתן גם את שרה כדי להיות ''הר''מ שהחזיר....'' (ל''ת)

    יעל, 04/10/09 10:02

  • 40.

    לכל הכתבים היכנסו!!!!

    ק, 04/10/09 09:59

    אולי במקום לעשות ספקולציות ולפרסם כל מיני דברים שהם אינם וודאים ויכולים להזיק לגלעד ורק לעזור לחמאס, התאזרו בסבלנות!!! תפסיקו לפרסם בנושא כתבות - כבר הוכח שרק החשאיות יכולה להניב פירות. רק אחרי תקופה שבאמת לא שמענו ולא ידענו כלום על המו''מ הושגו תוצאות. תפסיקו לפרסם אתם רק מזיקים!!!!!

    • רק החשאיות יכולה להניב פירות,,, לסגור את התקשורת ותראו מה יהיה... (ל''ת)

      אני, רק שאלה--מה קרה למוח היהודי שהמציא פטנטים., 04/10/09 16:37

  • 39.

    מה יגידו לאמאות שכולות שילדיהם ירצחו בידי המשוחררים

    hguy, 04/10/09 09:59

    מה הפניקה. מדוע לתת להם קלפים בה חזקים. מה נגיד לאמאות שכולות שילדיהם ירצחו ויפוצצו על ידי המשוחררים. מדוע ניתן להם סיבות לחטוף צעוד חיילים ואזרחים. בגלל הפניקה הם חושבים שיש להם קלפים כל כך חזקים שיכולים לדרוש מאיתנו. מחר יהפכו למגינים של ערבייי ישראל וגם יתנו להם הוראות. הנזק הוא עצום ובלתי נתפס מהעסקה המחורבנת הזאת. במקום להכות בהם שילמדו את מקומם מנסה ביבי להרויח איזה קרדיט משליט ויגרום נזק עצום ובלתי הפיך. יש לעצור את העסקה בכל מחיר.

  • 38.

    מזעזע !! (ל''ת)

    מקגו דריסה, 04/10/09 09:56

  • 37.

    בושה וחרפה- אתם מזרזים את חטיפת החייל הבא

    גולדה, 04/10/09 09:51

    אסור לשחרר אסירים. אסור.

    אין חוק ואין צדק. אדם מקבל מאסר עולם ואח''כ יוצא בעיסקה.

    בושה וחרפה.

    מדינת בזיון.

  • 36.

    בעד כל מחיר,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,חובה לאומית,,,,הזמן לרעתנו,,,,

    JIM BEAM, 04/10/09 09:44

    אם ישנם אסרים בעלי אזרחות ישראלית ,,,,לבטל את אזרחותם לאחר השחרור

    • אתה ''לא'' מחבל עם ת.ז. כחולה שעובד ברשת התגובות של המחבלים? כ''כ שקוף. (ל''ת)

      36 באמת?, 04/10/09 16:15

  • 35.

    תשחררו

    סופי, 04/10/09 09:43

    תשחרוו רותם את כולם..
    הוא חיי ואיך הוא בדיוק אשם בטעויות של המדינה מלפניי שהוא נולד בכלל..

    • המחבלים מקבלים שכר פר תגובה ברשת. (ל''ת)

      35 גזען פשיסט., 04/10/09 16:17

  • 34.

    כל הכבוד נתניהו - בזה הרגע נתת אור ירוק לגל חטיפות של חיילים ואזרחים

    החטוף הבא, 04/10/09 09:41

    אל תתנו לילדים שלכם להתגייס, הם הולכים להיות השליט הבא תודה לכניעה...

    השיטה עובדת! משעל אמר את זה בנאום שלו בלבנון, והתכוון לכך.

    יהיה עוד שליט ועוד שליט ועוד שליט
    עד שלא יישאר אף מחבל בכלא ישראלי.

    • גם אתה ברוטוס רוצה להרוג את גלעד שליט? (ל''ת)

      ז, 04/10/09 16:39

  • 33.

    די גמרנו- חיכינו מעל 3 שנים, ועכשיו חותמים ומחזירים את גלעד הביתה!

    עמית, 04/10/09 09:35

    גם בעסקת ג'בריל שחררנו אלפים ומדינת ישראל לא התמוטטה. כל עוד יש אסירים פלסטינים בכלא ישראלי, הפלסטינים ימשיכו לנסות ולקחת בשבי חיילים ישראלים, עם גלעד או בלי גלעד.

  • 32.

    נפש יהודי אחד שווה פי מליון פלשתינים (ל''ת)

    יותם, 04/10/09 09:31

    • במיוחד שבנפש היהודי שלך אין טיפה של מוסר יהודי... (ל''ת)

      ז, 04/10/09 16:40

      • מה זה מוסר יהודי בשבילך? (ל''ת)

        רונית, 04/10/09 20:08

  • 31.

    למדינה המקריבה את הכלל לטובת היחיד רין זכות קיום

    אסיר ציון בציון, 04/10/09 09:28

    חיילים נועדו להגן על המדינה והעם, על האזרחים, נקודה. רק בחלם סדר הדברים הפוך.
    נשאלת השאלה מה קורה לנו ? האם יש איזה גוף נסתר השולט בחיינו ומכתיב את התנהגות מנהיגנו ?
    הרי מכל בחינה הגיונית ''עסקת'' שליט מהווה משגה אסטרטגי גדול ביותר, אז מדוע ''ההנהגה'' מאמצת את העסקה ? האם זו סנטימנטליות נטו או ''גורמים אחרים'' ?.
    אם היו ננקטות כל הפעולות כמו מניעת הקייטנה בכלא למחבלים, גזירת עונש מוות, חיסול צמרת החמאס, מצור מוחלט על הרצועה, חקיקת חוק נגד ''עסקאות'' בעתיד, ניסיון חילוץ צבאי וכד' והן היו נכשלות הייתי עוד איכשהוא, בקושי רב מבין קבלת ''עסקה''.
    האם ביבי חושב שהתקשורת תאהב אותו ? האם זה פופוליזם? הוא לא מבין כי יום אחרי העסקה (אחרי סיום הפסטיבל) - עסקת ג'יבריל וטננבאום יהיו משחק ילדים לעומתה. התקשורת תעשה בו לינץ' ציבורי, יזכירו לו את שחרור את ''עסקת שליט'' ותוצאותיה (ותהיו בטוחים כי יהיו לה תוצאות - בנרצחים וחטיפות) כמו שהזכירו לו את שחרור אחמד יאסין. אני לא מסוגל להבין מה עובר להם בראש, האם יש להם תוכנית סודית ? ''העסקה'' היא עוול מוסרי ואסטרטגי ממדרגה ראשונה.

    • מעניין אם זה היה הבן שלך

      גלעד, 04/10/09 10:18

      מה היית רושם

      ואני ממליץ לך לעלות לנתן זהבי עם דעתך ההזויה הוא כבר ידאג להשיב לך בהתאם.

      • דמגוג

        אסיר ציון בציון, 04/10/09 12:35

        תפקיד המנהיגים לחשוב על טובת המדינה, טובת הכלל ולא על משפחה פרטית - זה נקרא אחריות ציבורית.
        אני משוכנע שאתה וחבריך השמאלנים מתנגדים למצור מוחלט על הרצועה (ללא חשמל, מים ועוד) בגלל טעמים ''הומניטריים'' ומתנגדים למחוק את הרצועה מעל המפה במקרה של מלחמה כדי לחסוך נפגעים ישראלים בקרבות רחוב.
        האם חייב של גלעד יקרים יותר מחייו של חייל שילך להילחם ברצועה או במרדף אחר מבוקשים.
        ואם החמאס ידרוש תמורת שליט את זכות השיבה, האם תסכים ?
        אם זה הבן שלך ברור שתסכים לכל עסקה אז למה להיות דמגוג.

        • ואתה דמגוג, מגוג ומגוג! (ל''ת)

          חייו של גלעד שווים אלף כמוך!, 04/10/09 16:43

    • טובת הכלל דורשת שלום--ולא נקמה על נקמה על נקמה על נקמה על נקמה (ל''ת)

      בשיטה הזאת כולנו נהופך לנרקומנים של הנקמות, 04/10/09 16:41

  • 30.

    פיפי תתפטר לא רוצים אותך יותר (ל''ת)

    איתי1960 , 04/10/09 09:28

  • 29.

    נתניהו ראש ממשלה חלש ! הוא עלול להסכים לעיסקה.

    avi, 04/10/09 09:26

    ולגרום לנזק גדול מאד.

    • נתניהו ראש ממשלה חזק והטוב ביותר לעת הזו (ל''ת)

      ציפיטפוט היא אסון, 04/10/09 10:22

  • 28.

    גם אחרי שנשחרר ישארו כאן 10000 אסירים - שחררו את גלעד (ל''ת)

    מיד, 04/10/09 09:25

  • 27.

    אין טעם לשפוט רוצחים וגנבים בארץ כי המדינה חלשה (ל''ת)

    בושה, 04/10/09 09:22

  • 26.

    ארור יהיה מי שישחרר את הרוצחים. המדינה פושטת רגל ! (ל''ת)

    פיני-1, 04/10/09 09:14

  • 25.

    לדרוש מהחמס לשחחר גם את יונתן פולאר (ל''ת)

    ערבי ישראלי, 04/10/09 09:13

  • 24.

    לא לשחרר מחבלים

    ניניה, 04/10/09 09:10

    טובת הכלל קודמת לשליט וליחסי הציבור המשומנים של משפחתו שיגרמו לכך שממשלתנו החלושה שהחמאס משחק בה תשחרר המוני רוצחים ותקריב את בטחון העם כולו לטובת בן אדם אחד. פשוט לא מתקבל על הדעת.

    • ואם שליט היה

      ל-ניניה, 04/10/09 09:33

      בנך גם היית חושבת כך?!.

  • 23.

    לא לשחרר את אחמד סעדת. גנדי יתהפך בקיברו (ל''ת)

    רנית, 04/10/09 09:09

    • שיתהפך! (ל''ת)

      ת, 04/10/09 16:46

  • 22.

    החמאס דורש את שחרור יגאל עמיר לתחומי ישראל

    ניר, 04/10/09 09:09

    כמו כן דורש החמאס את שחרור רוני רון שרצח את ילדתו וזרק את גופתה לירקון .


    פתאום לא בכל מחיר ?





    קל לשחרר 450 מחבלים שאין להם פנים שמות ומשפחות נרצחות מולכם .

  • 21.

    לפחות הייתם צריכים לבקר אותו יחד עם רופא

    hilda, 04/10/09 09:09

    לפחות הייתם צריכים לבקר אותו יחד עם רופא.
    כדי לוודא שהכל בסדר איתו.יחד עם הקלטת שרופא מישראל היה חייב לבדוק אותו...
    נו תחזירו אותו מהר.
    ואחרי זה תפוצצו כפרים.שדניאל לא ידאג.מה אתם נותנים לאסירים שלהם תנאים כמו בית מלון?

    • הילדה - אולי את רוצה להיכנס לבית מלון כזה, רק לשבוע? (ל''ת)

      TORTURE HOTEL של השב''כ, 04/10/09 16:48

  • 20.

    לכידות ישראל להצלת חייל - שווה עשרות דוויזיות לוחמות בנחישות !!! (ל''ת)

    מותו של גלעד יפורר את צה''ל,,,, 04/10/09 09:04

    • 23000 חיילים נהרגו על אדמת המדינה וצה''ל לא התפורר (ל''ת)

      דמגוגיה בשקל, 04/10/09 10:22

      • הצבא עוד לא התפורר - אבל מזמן הפך לצבא נטול מוסר (ל''ת)

        פרופ' אסא טרף, 04/10/09 16:03

  • 19.

    היסוס ודחיה - הרגו את רון ארד (ל''ת)

    לא שוב,,, לא עוד,,, הצילו חייל,,,, 04/10/09 09:02

  • 18.

    הלקח- לירות בהם מיד עם לכידתם. (ל''ת)

    רעמסס, 04/10/09 09:02

  • 17.

    משעל אמר שלאור ההצלחה יחטפו עוד, תאמינו לו,או שתפסיקו לשחק לידיו (ל''ת)

    ביבי אל תקריב אותנו, 04/10/09 09:02

  • 16.

    זו טעות גדולה. אנו מזמינים עוד חטיפות ורציחות.

    אלי מימון, 04/10/09 09:01

    לכולם ברור שהעסקה הזו תעלה בהרבה מאוד דם וחטיפות. ההיגיון של העסקה שקולה להיגיון בתהליך אוסלו. צריך לבדוק - אבל נראה לי שמי שתמך באוסלו, תומך בעסקה הזו. וידוע כמה דם שולם בשביל אוסלו. איך יקראו לקורבנות? קורבנות השיחרור?

    • קשה לכולנו להאמין אבל אתה צודק (ל''ת)

      רפי מנשה, 04/10/09 10:30

  • 15.

    נחלפת גלעד ב-1000 רוצחים היא ההוכחה והראיה שאין לה זכות קיום (ל''ת)

    לישראל וליהודים הפחדנים והרפוסים החיים בה, 04/10/09 08:58

  • 14.

    רוצחים עם דם על הידיים = מאות משפחות שכולות!

    וכאלו שיצטרפו בעתיד., 04/10/09 08:55

    מישהו הוזה באשליות שהרוצחים לא יחזרו למעשיהם הנפשעים?

    לשחרר אותם באנטרטיקה, אם כבר.

    • ולאהוד ברק וקודקודיו אין דם על הידיים? - 1400 רק בעופרת וזרחן שיצק על

      דאג שבמדינה שלך לא יהיו רוצחים ומגרשי אזרחים!, 04/10/09 15:59

      עזה

      • תפסיק להתבכיין. קיבלתה בדיוק מה שרציתה.אחרת לא

        רונית, 04/10/09 19:52

        הייתה מפגיז במשך כל כך הרבה זמן

  • 13.

    ל-3 ישראל חזקה דיה לאחר 2000 נרצחים לספוג כמספר הזה שוב (ל''ת)

    כי כאשר אין שכל אזי אין דאגות, 04/10/09 08:55

  • 12.

    החמאס מבקש 1000 מחבלים, אני הייתי משחרר 2000, אבל מחתים את החמאס על

    שמיל, משהו לא רגיל, 04/10/09 08:49

    מסמך שבו הם מאשרים שאם המחבלים ששוחררו יחזרו להתעסק בפעילות חבלנית ויתפסו, החמאס לא יהיה זכאי לדרוש את שחרורם בשום מקרה!

    הייתי מציג את המסמך הזה לעיניי כל ואח''כ שולח לאלף עזעזאלים את המחבלים

  • 11.

    מביך ! מדובר באסירי 48

    תלמדו ערבית, 04/10/09 08:48

    כלומר, ערבים ישראלים - לא 48 אסירים ! מילא שאתם לא קוראים ערבים, אבל זה היה בגלי צהל בבוקר

  • 10.

    עכשיו יתתיל גל של ידיעות בלתי אמינות מהחמאס על התהליך כדי ליצור לחץ על

    עין צופיה, 04/10/09 08:48

    הממשלה כאן: אוטוטו.. הנה עוד רגע וחצי... עוד שלושה מחבלים משתחררים ו...די... וככה זה יהיה וישגעו את המשפחה ואת כולנו.

    זה בדיוק הזמן להיות חזקים ולתת לממשלה לעשות את החלטותיה בשקט מסוים מתוך שיקול דעת.

  • 9.

    עסקת שליט תהווה פשיטת רגל

    אסיר ציון בציון, 04/10/09 08:46

    וזיכרון לדראון עולם.
    ''עסקה'' זו שהיא למעשה כניעה לתכתיבי החמאס מהווה אסון :
    1. מוסרי - איפה הצדק על רצח כ''כ הרבה אזרחים וחיילים, מה ערך המשפט ומאסרי עולם, אין דין ואין צדק.
    2. אסטרטגי -תוביל לעליית כוחו של החמאס (בבחירות שיערכו) ותיתן רוח גבית לטרור בכל העולם. ישראל תיתפס כיצור, חלש, מבוזה הנתונה לסחיטות ואיומים. דבר זה יגרור גם חטיפות נוספות
    3. ביטחוני - מה העסקה תלמד מחבלים לעתיד ? - שרצח יהודים אינו גורר עונש !!
    עבור תרבות המתמחה בנקמת דם זה דבר הרסני ביותר. יותר ויותר אנשים יצטרפו למעגל הטרור.
    מה העסקה אומרת גם לחיילי צה''ל - למה לרדוף אחרי מבוקשים ולסכן את החיים ? גם כך הם ישתחררו, למה להסתכן בפעולה צבאית או במלחמה חלילה ? ניתן להגיע ל''עסקה''. אין ערך בהגנה על המולדת. העסקה תהווה יריקה בפרצוף בעיני כל אלה שנפלו בהגנה על המדינה, כולל אלה שמתו בפעולות חילוץ במלחמה ובשגרה (יוני נתניהו, ניר פורז ז''ל)
    וכל זאת בלי להתייחס לכך שלא היה דיון רציני בשאלות - עונש המוות, הרעת התנאים בכלא, מצור מוחלט על הרצועה וחיסול הנהגת חמאס, חקיקת חוק למניעת עסקאות בעתיד ועוד.
    מה שהיה הוא שיהיה.

    • אז מה אתה מציע? לתת לגלעד להרקב בכלא? (ל''ת)

      שב במקומו, 04/10/09 09:27

    • החמאס גדול ! אין עליהם . עשו לברק בית ספר. (ל''ת)

      נוני לחמי, 04/10/09 09:44

    • קדושת החיים ביהדות ופדיון שבויים עולה על קדושת המתים..

      שושי אחיצורי , 04/10/09 10:52

      מותר ליהודי לחלל את יום הכיפורים כדי להציל חיים.
      היהדות מקדשת את החיים ''וחייתם בה''ולא תמותו בה.
      ברור שקיים כאן מפגש קשה בין ערכים שהם בנפשנו, וכאן נוצרת דילמה, וזו דילמה קשה ומה שמכתיב את הפתרון הוא ערך קדושת החיים.
      בשחרור אסירים עבור גלעד שליט לא נמוטט את מדינת ישראל. מאידך שחרורו יביא להצלת חיים ברורה.
      ראשי המדינה יצטרכו לשבת על המדוכה ובחקיקה יקבלו החלטות לגבי העתיד כיצד לנהוג במקרים אלו.
      פדיון שבויים הוא ערך המבוטא היטב במקרא:
      אברהם אבינו יוצא למלחמה עם אנשיו כדי לשחרר את לוט מידי שוביו.במלחמה חיילים מצווים להביא את גופות הנופלים גם במחיר סכנת חייהם. חובשים במלחמה מסכנים חייהם כדי לחלץ פצוע ולתת לו המשך קיום.
      שליט ישוחרר מייד גם בתמורה לשחרור רוצחים-את המתים לא נשיב ונזכור אותם באהבה את גלעד נחזיר הוא בין החיים!!!

      • כנראה לא שמעת

        אסיר ציון בציון, 04/10/09 12:43

        את האמרה ''אין פודים את השבויים יתר על כדי דמיהן''.
        אתה מתעלם גם מהוכחה סטטיסטית כי המרצחים ישובו לרצוח - בין אם אלה ששיחררנו או אלה שיקבלו מוטיבציה להצטרף לטרור.
        אתה מקדש את ערך החיים אך זו דמגוגיות לשמה - מדוע להסתכן כלל בפעולות חילוץ בזמן קרב, האם חייב של המחלץ פחות חשובים מחייב של המחולץ ? בוא נחכה שיפול בשבי ול''עסקה''.
        אתה צריך להבין שהסוגיה מורכבת ואין שחור ולבן. בתנאים הנוכחים של ''העסקה'' היא מהווה משגה אסטרטגי ומוסרי.
        גם האמרה שנבצע את העסקה הזאת ואחר כך נעשה משהו זה בולשיט ! כמו שלא שינו דבר אחר עסקת ג'יבריל לא ישנו כלום עכשיו, הכל דיבורים כדי לטמטם את הציבור ולשכנע אותה להסכים לכניעה לחמאס.
        הרי אתה זוכר את ''המגעים והדיבורים'' להרעת תנאי המחבלים בכלא בתקופת פרידמן. נעשה משהו עם זה ?
        אנו בדרך לנפילה ממדרון מסוכן ואין מי שיעצור את מצעד האיוולת הזה

  • 8.

    שיחרור ‏מחבלים ‏אסון (ל''ת)

    אבי, 04/10/09 08:43

  • 7.

    מדינה חזקה לא משחררת 1400 רוצחים תמורת אדם אחד

    יש דרך להבטיח את שלומו, 04/10/09 08:38

    מדינת ישראל צריכה להודיע שה'רמטכ''ל' של חוטפי גלעד יחד עם הוריו ובני משפחתו ערבים לחייו. ברשימה זו חייב להיות גם האניה והאמינו לי שהוא פוחד.
    האנשים האלה אינם שאהידים. הם שולחים אחרים למות אבל שומרים על עצמם היטב בעזרת שומרי ראש וכו'.
    אם נודיע מפורשות שהם ערבים לחייו ושאם גלעד יפגע - הם יחוסלו, זה יבטיח את שלומו של גלעד.
    חוץ מזה הגיע כבר מזמן הזמן ללחוץ על החוטפים בפגיעה באינטרסים הכלכליים שלהם ובהחזקת אנשיהם - אם קיימים כאלה - בארץ בכליאה ב''תנאי גלעד''.

    • מדינה חזקה - במוסר - לא כובשת את אדמת השכנים (ל''ת)

      זו הדרך להבטיח את שלומנו - לא בכוח - במוח!, 04/10/09 15:55

      • באמת איפה איפסנת את המח-למה אתה חושב שהנושא הוא השטחים? (ל''ת)

        שמעת ערבי בלי דרישות לתוך הקו הירוק??, 04/10/09 16:33

        • קללות ממך - זו מחמאה! (ל''ת)

          זו הדרך להבטיח את שלומנו - לא בכוח - במוח!, 04/10/09 17:25

  • 6.

    יחזור גלעד!!!!!עכשיו,אתמול,לפני 3 וחצי שנים!!!!!

    הדר, 04/10/09 08:33

    עד מתי???????????

  • 5.

    ''סך הכל'' 48 אסירים

    amitos1978 , 04/10/09 08:30

    מהכתבה זה נשמע ממש אכזריות לעכב את העיסקה בגללם אהה ?

    48 אסירים שאחראים על מאות הרוגים .

    די כבר למניפולציות האלה !
    החמאס הפך עם הקלטת הזאת את התקשורת הישראלית להיות כלי תעמולה של החמאס

  • 4.

    זו עיסקה שתעלה בחיים רבים בעתיד

    דניאל, 04/10/09 08:27

    אני אומר מתוך כאב רב, אסור לבצע עיסקה כזו.

    • וואלה אתה צודק אבל ביבי אוהב את עצמו יותר (ל''ת)

      צדק רחמים, 04/10/09 09:07

  • 3.

    ישראל חזקה מספיק לעמוד בחילופי שבויים. עם ישראל מלוכד יכול לעמוד בכל. (ל''ת)

    היסוס עכשיו יחזיר את מקרה רון ארד. הצילו את גלעד, 04/10/09 08:23

  • 2.

    עצומה - כי בכיתי רק פעם אחת

    עצומה, 04/10/09 08:08

    זו עצומה הקוראת לאפשר לחיילנו הגיבורים חופש בחירה
    אם חיילנו נותנים מעצמם שנים, מילואים, תרגילים, מבצעים - מלחמות.
    ''מפקירים'' את משפחותיהם, ומסכנים את חייהם כדי לשמור ולהגן עלינו, על מדינתנו.

    המינימום שאנו צריכים הוא לאפשר להם את החופש לבחור את נציגיהם בתקופת שבי.
    בכך חיילים יוכלו לחתום על מסמך מבעוד מועד, ולהגדיר את רצונם האישי, במידה ונפלו בשבי או נחטפו.

    http://hosem.gotdns.com/hosen.php

  • 1.

    די!! מתמקחים על השמות כבר 3 שנים! הגיע הזמן לקחת מה שיש ולחתום! (ל''ת)

    עסקה עכשיו!!, 04/10/09 08:04

    • הדרך היחידה לאיים - ולקיים. הם כבר יבינו. די לרפיסות ולחשבונות הקטנים. (ל''ת)

      דוד, 04/10/09 09:23

      • לישרוף את עזה ולינות שם עיר ישראלית שתיקרא גילעדה. (ל''ת)

        סמי הלחמי, 04/10/09 09:42

        • ואחרי זה ? - לשרוף אותך ואת ''גלעדה'' שלך. (ל''ת)

          ז, 04/10/09 15:53