• 99.

    גלעד שליט ניראה טוב יחסית למצב שבו הוא נימצא ולמרות זאת יש

    פקק תנועה , 05/10/09 08:22

    לשחררו בהקדם האפשרי ודרך הגב ישנם אנשים שניראים יותר גרוע מגלעד שליט והם לא נמצאים בשבי החמאס

  • 98.

    מה מדאיג את נועם שליט. מה מצבו לעומת שכולות ואלמנות

    hguy, 04/10/09 10:06

    בגלל הפניקה שהוא יוצר ועכשיו אני מוכן לאמר לו את זה בפנים. נשלם מחיר עצום בלתי נתפש ובלתי הפיך. מה יגיד שליט למשפחות שיקיריהן ירצחו על ידי המשוחררים. אני אח של שבוי שהיה נעדר. כאשר יש תמונות שהוא בסדר יש להנמיך הלהבות. כיצד ילעצור העסקה כי בדמינו היאעמוד מול אמהות שילדיהן ירצחו ע''י המחבלים המשוחררים. הדבר רק יגביר את תאבון המחבלים לחטוף עוד חיילים. יש לעצור העסקה ובמקום מחבלים יש להכות בחמס יום יום עגד אשר יסכימו לעסקה הוגנת. יש להכות במנהיגיהם . יש

  • 97.

    חטיפה - אחלה פתרון לדיאטה. אבל למה את גלעד? היו חוטפים חייל שמן לפחות (ל''ת)

    מרים לא חסה, 03/10/09 23:43

  • 96.

    רוצים את גלעד שליט בבית

    אטי, 03/10/09 20:36

    נכון גלעד נראה טוב אז מה מישהו יודע מה מסתתר בפנים באופן אישי שמחתי וגם היה לי קשה לראותו כי הגיע הזמן ובעצם כבר עבר שגלעד שליט יהיה בבית גם בעד כל מחיר די ליפי הנפש והלואי שגלעד יחזור במהרה

  • 95.

    זה לא שאלה של מה בכך....חייב להחזיר את גלעד עכשיו

    מיטל, 03/10/09 20:35

    זאת ההזדמנות להחזיר את גלעד הביתה, למשפחתו, בכל מחיר, אנחנו מתגייסים לצבא בידיעה שנחזור הביתה למשפחתנו,גלעד נראה חיוור ורזה, מסכן, רחמנות

  • 94.

    רוצים את גלעד שליט בבית

    אטי, 03/10/09 20:32

    נכון גלעד נראה טוב אז מה מישהו יודע מה מסתתר בפנים באופן אישי שמחתי וגם היה לי קשה לראותו כי הגיע הזמן ובעצם כבר עבר שגלעד שליט יהיה בבית גם בעד כל מחיר די ליפי הנפש והלואי שגלעד יחזור במהרה

  • 93.

    מר שליט אתה מגזים

    משה, 03/10/09 19:11

    עם כל הכאב והצער והתקוה של כולם לחזרתו של גלעד...אתה מגזים..גלעד הינו חיל של מדינת ישראל !ולא רק של משפחת שליט.

  • 92.

    בטחון ישראל

    שלום, 03/10/09 17:33

    יש, לצערנו, את יגאל שליט אבל יש לנו גם את בטחון ישראל... ו''אין פודים שבויים יותר מכדי ערכם'' ותחשבו על זה...

  • 91.

    אכן צריך להחזיר את גלעד אבל לא תמורת רוצ חים .

    לילי בלום, 03/10/09 16:26

    ''עופרת יצוקה'' היתה הזדמנות לפעולה יצירתית ונועזת כדי לשחרר את גלעד. אבל הטימטום של אולמרט , ברק ולבני פספסו אותה. כעת יש צורך להיות מתוחכמים ולמצוא דרך לשחרר אותו. חמאס לועגים לנו. ברור ששחרור רוצחים ידרבן אותם לפגוע בנו בצורה מאד מאד כואבת . חייבים לעשות פעולת שחרור כזו שתוריד לחמאס את הרצון הזה . זה קשה וכואב שגלעד משלם את המחיר.

  • 90.

    ע''י שחרור הרוצחים נביא את החמס לשלטון גם בגדה (ל''ת)

    אורי, 03/10/09 12:52

  • 89.

    לאחר שצפינו כולנו בקלטת - השבי של גלעד מהשבי - המסקנות ברורות

    שוש הלוי, 03/10/09 12:39

    הקלטת מסגירה את המימצאים המדאיגים הבאים:

    *- גלעד נראה בקלטת כמו רובוט שמונחה ע''י שוביו בצורה מיכנית, הוא הולך ומחייך כמי שכפאו שד.

    *- הקלטת מסגירה עד כחה איבד גלעד ממשקלו ורזונו ממש מפחיד!

    *- גלעד נראה בקלטת מפוחד, מיואש, חסר-
    תקווה, מדוכדך, וכמי שעבר ועובר חוויות
    קשות בבידוד שכפו עליו שוביו, ומי
    יודע איזה עינויים הוא כבר עבר תחת
    ידיהם.

    מסקנות:

    * - ''מי שנכווה ברותחין - נזהר בצוננים'' אמרו חז''ל, וכלמודי ניסיון מר מהפרשה העגומה של הנווט השבוי רון ארד, שעד היום אין לנו מושג כלל היכן הוא, ואשר עד כה לא היצלחנו להחזירו, אני קוראת היום למקבלי ההחלטות וקובעי-המדיניות באשר לפרשת גלעד שליט - לקבל את ההחלטות הנכונות והקונקרטיות ולעשות את מה שמתבקש על מנת להחזיר את גלעד שליט הביתה, כל זמן שהוא חי ונושם, ויפה שעה אחת -קודם.
    לא ברור כמה זמן הוא עוד יחזיק מעמד בשבי וכמה זמן הוא עוד יצליח לשמור על שפיותו ובריאותו הרעועה ממילא.

    *- ''תדע כל אם עבריה -כי מסרה את בניה לידי
    המפקדים הראויים לכך'' -המיתוס הזה עליו
    התחנכנו כולנו, עומד היום למבחן.

    • הכל נכון : חייבים לפעול מהר ובלי להתקפל; לכן תגובת 22 מתבקשת !!!!!! (ל''ת)

      cyrano, 03/10/09 14:47

  • 88.

    I was exited to see his good condition

    donone0750, 03/10/09 12:28

    Gilaad’s Dad discust me.
    So many here that day to day hate , cheat , push and shove ,here we have one perfectly healthy young man and his Dad see him after 3 years and not even a smile came out of this chronic Nudnick . He is like a duck in my throat .This is Avoda zara

  • 87.

    לא לסכן אזרחים וחיילים ישראלים תמורת שום שבוי

    אם זה היה הבן שלי הייתי נותן את ירושלים,אבל מדינה, 03/10/09 12:25

    אם זה היה הבן שלי הייתי נותן את ירושלים,אבל מדינה צריכה לנהוג אחרת.

    שיקולים של משפחת שליט הם לא השיקול היחיד העומד בפני המדינה,

  • 86.

    גלעד ניראה בסדר גמור-רזה? כמה אפשר לאכול חומוס? להכין לו פירה ושניצל-

    prague , 03/10/09 12:05

    לשוביו של גלעד. להכין פירה זה קלי קלות ושניצל קל עוד יותר. הילד רעב ומחובתכם לדאוג לו.

  • 85.

    היו גם 2 הרוגים זל

    איציק, 03/10/09 12:00

    בעת החטיפה היו בנוסף לגלעד שצריך להחזירו גם 2 הרוגים ויש להזכיר אותם מעת לעת

  • 84.

    לקרוא את תגובה 22 (ל''ת)

    אני בעד!, 03/10/09 11:56

  • 83.

    יוני נתניהו נהרג במבצע נועז באנטבה כדי להחזיר ישראלים לישראל (ל''ת)

    היום רוצים להחזיר את שליט במחיר דמם של ישראלים, 03/10/09 11:55

  • 82.

    פעם יוני נתניהו נהרג כדי להחזיר אזרחים הביתה (ל''ת)

    היום רוצים להחזיר את שליט במחיר של אזרחים, 03/10/09 11:44

  • 81.

    אם כתוצאה משיחרורו של שליט ייהרג ולו אזרח או חייל אחד,,,,,,,,

    65% מהאסירים ששחררנו חזרו לעסוק בטרור, 03/10/09 11:29

    אם כתוצאה משיחרורו של גלעד ייהרג ולו אזרח/חייל אחד ע''י ''האסירים'' שישתחררו,,,אז עדיף לא לעשות את מעשה האיוולת.

    כתוצאה משיחרורו של טננבאום ושלושת גופות החיילים שנחטפו בהר-דוב,נרצחו לנו 26 ישראלים.האם זה היה שווה?

    כתוצאה מעיסקת ג'יבריל שוחררו כל המחבלים שהיום מהווים את הנהגת חמאס,האם זה היה שווה?

  • 80.

    להגיש תלונה באו''ם על אי מתן ביקורים סדירים של אדם חיצוני אצל גלעד (ל''ת)

    איפה הצלב האדום ,אמנסטי ואירגוני זכויות???3 שנים!!, 03/10/09 11:27

    • חחח... מי יגיש תלונה כזו? הביבי? ליברמן? שלום עכשיו? יש גבול? (ל''ת)

      דרור הנאור מרמת גן, 03/10/09 11:39

      • שגרירת ישראל באו''ם - הפרופסור גבריאלה שליו (ל''ת)

        שוש הלוי, 03/10/09 12:48

  • 79.

    באותה חטיפה נהרגו 2 לוחמי צה''ל.. מר שליט די לבכות

    ירין, 03/10/09 11:13

    לך יש ילד חי.
    להורים אחרים נהרגו ילדים,
    וכל זה בשל התרשלות שהיתה היכן שגלעד היה צריך להיות עירני.

    • ירין יקר, אם זה היה בני הייתי הופך אותך ואת המדינה כדי להחזירו

      פטפטן ישראלי מצוי, 03/10/09 11:32

      כאשר אתה משרת כלוחם בצבא (וברור לי שאתה לא), לעיתים את שבו''ז, מותש, עייף, אנדרנלין עולה ויורד לפעמיים כמה פעמים בשעה. ברור שאסור להירדם, אך בינינו, הוא לא הראשון שנרדם. האחראים הבלעדיים הם הרמטכ''ל ואלוף הפיקוד שלך, שקבעו שטנק אחד אמור לסגור את השטח (כסת''ח) ולא כיתה שלמה. אז יאיר יקר, אם בני היה שבוי, הייתי הופך לך את המדינה, בלי לחשוב מה חושבים עלי, ואז רץ לתת לך סטירה מצלצלת על היהירות והגסות שלך!

      • זה לא מעניין מה אתה כאבא היית עושה

        בכיינים נמאסתם, 03/10/09 18:46

        מדינה היא לא אבא ולא אמא וגלעד לא ילד שלה אלא חייל

        • אתה טועה ומטעה! בגלל שהמדינה היא ההורה שלנו אנו עוד כאן

          היפים והאמיצים, 03/10/09 23:21

          וכשזה היא כבר לא תהיה החממה והעוגן שלנו, היא תחדל להתקיים לתמיד.
          לכן צ'ופצ'יק קטן, במקום להתלהם ולעשות רעש, תשלח את בנך להיות לוחם, להגן עלינו ותתפלל שאם חס וחלילה וחס, הוא יפול בשבי כחייל או לא כחייל, היא תשתדל אפילו יותר מאבא ואמא להחזירו אלייך אבאל'ה!!!
          קשה לשלוח ילד להיות לוחם הא??? חכמולוג

    • ירין אתה כנראה צעיר מאד - ועדין חסרות לך כמה תובנות של מבוגר (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 03/10/09 11:41

    • אתה אידיוט (ל''ת)

      תמר, 03/10/09 11:59

    • אני פשוט בהלם מההתבטאות שלך

      הילה, 10/10/09 18:38

      כל פשעו של גלעד שליט הייתה שהתגייס לצבא של מדינה שלא עושה די להציל אותו מהשבי.
      לו זה היה בנו של נתניהו-זה לא היה לוקח כ''כ הרבה זמן עד שהיו מחזירים אותו.
      הבעיה היא שאת המדינה מנהלים פוליטיקאים ולא אנשים עם ביצים- צריך להפציץ את עזה יום יום, שעה שעה עד שהם יבינו שאי אפשר לשחק איתנו!
      ושיזדיין כל מי שיושב במדינות אחרות ומרשה לעצמו לשפוט אותנו!
      לך, אדון ירין, אני מאחלת שתלמד לשים מחסום לפיך-כי לו זה היה בנך היית מעדיף להתנחם בקבר והיית מעדיף את בנך קבור במקום ידוע פי אלף מונים על פני המחשבה שבנך יקירך נמק בשבי ומתחנן לרחמי אנשים שלא יודעים חמלה מהי.

  • 78.

    מי בעד החלפת הירשזון ואולמרט בגלעד שליט ? (ל''ת)

    יהונתן, 03/10/09 11:04

    • אולמרט תמורת שליט:)) (ל''ת)

      אין יותר הוגן מזה, 03/10/09 12:20

  • 77.

    עם זה מה שחייל אחד עושה,, תחשבו מה יהיה בעתיד??? (ל''ת)

    משתלם לחטוף בגדול, 03/10/09 11:02

    • במלחת יו''כ וההתשה היו בשבי המצרי והסורי חיילים 3-4 שנים שחזרו ללא

      prague , 03/10/09 12:10

      רעש כזה גדול ונושאים על גבם, גופם ונפשות צלקות בלתי ניתנות להגלדה.

  • 76.

    מה יגידו להורים של הילדים שיהרגו בחטיפה הבאה האם נועם ירדם בלילה

    יובל ארהב, 03/10/09 10:56

    קשה מאוד לראות את גילעד ולהיות חדים
    ברור שכולם רוצים בסיום המביש של החטיפה קל לנו לשכוח את המתים (החברים של גילעד קבורים 3 שנים)ואיש לא זוכר מתו לחינם רק בגלעד מתעסקים זה נוח וזה מכניס כסף לעיתונות
    אבל ויש אבל ישראלים ימותו איש לא יודע מי ומתי אבל זה ברור כשמש שישראל ניכנעת פעם אחר פעם לטרור ואנשים חפים מפשע ממשיכים לשלם ולכן יש לפעול ובשקט כי ההמולה רק מעלה את המחיר והטרוריסטים טובים מאיתנו גם בסחטנות
    אני חייב להגיד לנועם ברור לי שאתה רוצה את גילעד אבל באותה נשימה אתה גם מבין שאחרי גילעד יהיו עוד מצבות של חיילים ישראליים שישלמו בחייהם ואני מקווה שאתה מבין זאת

  • 75.

    גלעד הילד של כל אמא בישראל (ל''ת)

    Gabby, 03/10/09 10:54

    • ממש לא

      לולה, 04/10/09 11:07

      ומספיק עם הבכיינות הבלתי נסבלת בעניינו. אין לסכן את בטחון אזרחי המדינה בגללו, גם אם משפחתו חושבת שממשלת ישראל נמצאת בכיס שלה ושל אמפריית יועצי התקשורת שלה. תיכנסו לפרופורציות.

  • 74.

    רק שביבי יסתום את פיהו ולא ינפח מאימרותיו הפופוליסטיות

    סייג לחוכמה ,שתיקה, 03/10/09 10:41

    שיתן רק למוכשרים וחכמים ממנו לטפל בענין שחרורו של גילעד שליט

    • את זה אפשר להגיד על אולמרט (ל''ת)

      נתניהו לפחות עושה משהו,לא מקבל מעטפות,סיגרים ועטים, 03/10/09 11:21

    • נתניהו-היה חזק-העם איתך ובוז למלעיזים (ל''ת)

      70% מהציבור תומך בנתניהו,השמאל מתפוצץ לו עם 3 מנדט, 03/10/09 11:31

  • 73.

    אחרי גלעד שנכנע ללא קרב יבואו גלעדים נוספים, ואז מה? (ל''ת)

    גרישקה, 03/10/09 10:21

  • 72.

    ואני חוזר ומבקש לקרוא את 22 , מה הפסול באמירתו ?... האמת במערומיה

    cyrano, 03/10/09 10:12

    היש דרך יותר נכונה , יותר מוסרית, יותר צודקת ויותר אפשקטיבית מהדרך שהוא מציע ?...
    והיש למישהו ספק שזאת הדרך שתשיג גם את שליט להוריו וגם תוסיף לנו את גורם ההרתעה שנשחק עקב הצעד המבזה של הקלטת ?..
    האם יש למישהו ספק, שהזמן כבר אזל ?..
    גלעד נראה בקלטת פשוט נורא...
    החרות האלה עשו פוטומונטאז' אבל לא הצליחו להסתיר את קולו המיוסר ואת רזונו...
    אין יותר זמן...חייבים לעשות את אשר חובה לעשות.... וחובה שלא להיכנע לטרור...
    כי הכניעה משמעה אחת : כדאי לחטוף חיילים, כי אז מקבלים מה שרוצים.

  • 71.

    שימו לב בהבדל בינו לבין קונטאר החזיר.

    קיקו, 03/10/09 10:08

    הוא פוחד, הוא סובל ושלא כמו החזירים המוסלמים שיושבים בבתי הכלא שלנו, שמרימים יד לאות נצחון, ואוכלים ומשמינים כמו חיות.אף אחד לא יכול לספר לנו מה עובר עליו , אנחנו יודעים עם איזה ברברים השמאל רוצה שלום.אבל אם היינו מפגיזים את האמא שלהם בתוך הבתים עם כל המשפחות שלהם ילדים זקנים הכל הכל הכל הם היו מתחננים להחזיר את הילד.

  • 70.

    כול הדיבורים מיותרים, הילד נראה אומלל, רזה, חיוור, וסובל

    פו הדב, 03/10/09 09:22

    הוא כלו במרתף האוכל גרוע והכיגרוע זה
    שהוא מוכה, אני מקווה שמחדלת ישראל תחזיר
    אותו הבייתה מה שיותר מהר

    • פו הדב ..איזה חידוש..תשים לב שהוא לא בלונאפארק..הוא שבויי

      ירח כחול , 03/10/09 10:19

      אנחנו רוצים להחזיר אותו הביתה ..אבל במחיר שלא יפגע בנו לעתיד..

  • 69.

    גילעד שליט

    אורן ביטון, 03/10/09 09:11

    אני חושב כך שעובדים עלנו בעניים אנחנו משוגעים צריך מילחמה עד הסוף צריך לערוג את האסירים שלהם עד תום הסיפור שזה יחניס להם לא לחתוף יותר חילים

  • 68.

    אם גלעד לא יחזור בריא ושלם אף בחור לא יתגייס לצה''ל ואני בתור אמא אדאג

    להחזיר את גלעד מיד הביתה ולא חשוב לי מה המחיר, 03/10/09 09:09

    שילדיי לא יתגייסו
    אין אמונה במדינה ולא בראש הממשלה

    • אני מקווה שילדייך לא דומים לך, אבל אם כן, עדיף שלא יתגייסו (ל''ת)

      cyrano, 03/10/09 10:21

    • אני בתור אמא חושבת שהמדינה היא הדבר החשוב ביותר,

      אשלח את ילדיי(ארבעתם)להגן על כל עם ישראל, 03/10/09 11:28

      אם כתוצאה משיחרורו של גלעד ייהרג ולו אזרח/חייל אחד ע''י ''האסירים'' שישתחררו,,,אז עדיף לא לעשות את מעשה האיוולת.

      כתוצאה משיחרורו של טננבאום ושלושת גופות החיילים שנחטפו בהר-דוב,נרצחו לנו 26 ישראלים.האם זה היה שווה?

      כתוצאה מעיסקת ג'יבריל שוחררו כל המחבלים שהיום מהווים את הנהגת חמאס,האם זה היה שווה?

  • 67.

    אדון נועם - מתוך 2,000 נרצחים, כמה מהם היו נשים מתחת לגיל 30? (ל''ת)

    לא בראש מעיינה של משפחת שליט!!!, 03/10/09 09:04

  • 66.

    גלעד רזה ונראה מבוהל נורא עצוב לי מאוד רק רציתי לחבק אותו (ל''ת)

    רלי, 03/10/09 09:03

    • צר לי יש כאן גייס חמישי של חמאס שמנסים לשחרר פלסטינים ובוכים על שליט

      רמאות, 03/10/09 09:23

      ואנחנו העם אוכל את הלוקש הזה ,
      מי שישחרר אסירים יביא 100 חטיפות נוספות

      • יש כאן המון מגיבים מטעם חמאס שמנסים לשחרר את הטרוריסטים שלהם (ל''ת)

        האם ''כל מחיר'' כולל גם את ירושלים או ת''א תמורת שליט, 03/10/09 11:32

    • וגם אני רזה ועצוב ולא בעזה -רוצה לחבק אותי ? או שאת משתפת פעולה עם חמא

      גולן, 03/10/09 09:27

      נמאס לי לראות את הטמטום הזה ועלבות הנפש ,
      שליט נלחם למען העם ובמקום זאת גורם לנו להפסיד

    • רלי בואי תחבקי אותי ..בבקשה (ל''ת)

      ירח כחול , 03/10/09 10:22

  • 65.

    הפחד של האב..זה עם שליט ניראה טוב ..אזי שלא תהיה סחבת (ל''ת)

    ירח כחול , 03/10/09 09:01

    • ,תקרא את 22 , כל מילה שלו בסלע (ל''ת)

      עוד אזרח שכואב את כאב השכול של כל העם, 03/10/09 10:03

      • 22 העתיק את המינשר הנ''ל מאתר דבקה דוט סי או דוט איאל....

        אבי בוזגלו, 03/10/09 11:04

        שירקוד דבקה עם האמא שלו....

  • 64.

    תמונת גלעד שליט

    נח, 03/10/09 08:47

    לא נראית לי אוטנטית.נראה לי שזה פוטומונטג` לא רע ,אבל כמעט בודאות שזו איננה תמונתו של גלעד שליט מספטמבר 2009!

    • למגיב מס' 50 !! .. ע נ ק !!!! (ל''ת)

      ירין תפוחי, 03/10/09 09:23

    • (ראו תמונתם).... כולם פרצופים יהודים. (ל''ת)

      לוין גידרון, 03/10/09 09:24

    • זו תמונה מהסרטון... הילד התבגר, מה לעשות :( (ל''ת)

      פנדה, 03/10/09 10:07

      • ''הילד'' הזה הוא חייל צה''ל שנשלח להגן על המולדת,ולא להיפך (ל''ת)

        חיילים נשלחים על מנת להגן על המולדת ולא להחלישה, 03/10/09 11:34

        • ''תדע כל אם עבריה - כי מסרה את בניה בידי מפקדים הראויים לכך''!

          שוש הלוי, 03/10/09 12:51

          המיתוס הזה עליו התחנכנו כולנו - עומד היום למבחן.

          • אם כתוצאה משיחרורו של שליט ייהרג אזרח/חייל אחד ישראלי,אז לא כדאי!!!

            תדע אם עיבריה כי צה''ל עושה הכל כדי לשמור על המדינה, 03/10/09 13:45

            תדע כל אם עיבריה כי צה''ל עושה הכל כדי לשמור על המדינה ואזרחיה.

            כתוצאה משחרור טננבאום-נרצחו 26 ישראלים.

            חכם לומד מטעויות של אחרים אבל רק טיפש לא לומד מטעויות של עצמו,ולשחרר את טננבאום כדי לקבל 26 נרצחים,בהחלט לא היה שווה.

            65% מהאסירים ששיחררנו חזרו לעסוק בטרור,והמשיכו לרצוח ישראלים...די נמאס!

            • לא היית אומרת זאת, אם בנך, חלילה - היה נופל בשבי

              שוש הלוי, 03/10/09 15:12

              צה''ל מגן וימשיך להגן על אזרחי-המדינה בכל מצב ובכל תנאי. גם לאחר שיחרור המחבלים, והלוואי ותימצא דרך אחרת להשיב את גלעד הביתה ללא שיחרור המחבלים.

              רוח הלחימה המפעמת בקרב לוחמי צה''ל, ניזונה , בין השאר מן האתוס שעליו גדלנו כולנו כי -לא מפקירים פצוע בשדה -הקרב, וכי - עושים הכל על מנת להחזיר הביתה שבויים וחטופים.אי מילוי החובה של המדינה להחזיר הביתה חייל שבוי - תפגע באתוס הזה וברוח הלחימה כולה המפעמת בקרב לוחמי צה''ל.

              יתרה מכך - לוחמים יחששו לצאת למשימות ביודעם שאין המדינה ואין הצבא שלה מחוייבים להשיבם ארצה, במקרה שייפלו בשבי.

              מעבר לכך - היכן המצפון שלך?! היכן ההגינות שלך?! - החייל הזה יצא בשליחות צבא ההגנה לישראל, זה שאמור להגן עלייך ולשמור עלייך, בשליחות הגנה על המולדת, האם זה אינו נחשב בעינייך?!

              לטעמי - המדינה כולה מחוייבת להשיב הביתה חייל שיצא בשליחות קדושה וממלכתית של הגנה על המולדת.

              באשר למחיר ולעלות - אני סומכת על ראשי זרועות הביטחון, ובראשם רמטכ''ל צה''ל, שכבר ימצאו את הדרך להתמודד עם המצב החדש
              שיווצר אם וכאשר תתבצע העיסקה.

              בשורה התחתונה - חייבים להחזיר את גלעד.

  • 63.

    היואיל נועם לציין רק 5 שמות של ילדים שהתפוצצו באוטובוסים (ל''ת)

    לא מעניין מה?!!!!!, 03/10/09 08:45

    • איזה מזל שאתה לא אבא שלי! איזה מזל לגלעד שאינך אבא שלו. (ל''ת)

      שפויה, 03/10/09 09:11

    • את הילדים שהתפוצצו אי-אפשר להחזיר,את גלעד צריכים להחזיר (ל''ת)

      dafna57, 03/10/09 10:01

      • אין בעיה,את גלעד חייב להחזיר,אבל האם גם במחיר של ת''א תמורת שליט?

        במחיר של פיגוע עם הרוגים ועשרות פצועים, 03/10/09 11:36

        להרוג/חטוף הבא אין שם ואין פנים ואין משפחה(כי כרגע לא יודעים מי זה)אבל זה לא אומר שהוא ''שווה'' פחות מגלעד שליט.

    • הייתי נותן הכל להחזיר את הנופלים. אתן הכל להציל את החייל החי. (ל''ת)

      כולנו שומרים על הילדים של כולנו, 03/10/09 11:32

      • היית נותן את תל אביב?או ירושלים?תמורת שליט (ל''ת)

        ''כל מחיר'' יכול גם להיות כולל את בנך שייהרג בפיגוע, 03/10/09 11:59

      • היית נותן הכל?האם גם את בנך או ביתך?

        הכל או לא הכל?, 03/10/09 12:22

        אני הייתי נותן את אישתי וחמותי:))

  • 62.

    ברגותי

    Vox Ami , 03/10/09 08:39

    יש לשחרר את ברגותי מיד. מאוחר יותר נאלץ לשחררו ולתת את הקרדיט ויתרון נוסף לחמס.

  • 61.

    ביבי ! אתה האבא והמפקד של כל חייל ישראלי ! הצל את האחד הזה ! עכשיו (ל''ת)

    הצל אותו, כל עוד יש מה להציל,,,, 03/10/09 08:38

    • האם תרצה להחזיר אותו גם במחיר של ילדך שייחטף/ייהרג בפיגוע הבא? (ל''ת)

      דמגוגיה בשקל עשרים, 03/10/09 11:37

  • 60.

    עם ישראל חי, מדינת ישראל חזקה בזכות ביבי וברק .

    דגל ישראל, 03/10/09 08:28

    כל הכבוד לצהל, לביבי ולשר הביטחון ברק, אתם עומדים מול לחץ הדוק של השמאל הישראלי, ומול ההתלהמות של משפחת שליט החלשה, עליכם להיות מודעים לשחיקה שנוצרת, בגין הפרשה, ואני בטוח שתסיימו את הטרגדיה הכואבת בקרוב.

  • 59.

    ברור לכם שהוא אופר, סופר והופעתו אינה מעידה על תנאי השבי שלו בכלל!

    ירון, 03/10/09 08:25

    גם החיוכים כנאמר הם חיוכי מבוכה על כך שהדברים מבויימים.

  • 58.

    חייבים לשחרר את שליט אבל לא בכל מחיר

    גם לפני שראיתי את הקלטת, 03/10/09 08:02

    חייבים לשחרר את שליט אבל לא בכל מחיר
    כך חשבתי גם לפני וגם אחרי שראיתי את הקלטת

  • 57.

    לחרשים שלא שמעו -אז אני אומר את זה בשמו - ה צ י ל ו !!! (ל''ת)

    המת החי, 03/10/09 07:52

  • 56.

    בבקשה לקרוא תגובה 22 , אחד שמבטא בקול צלול את דעת העם (ל''ת)

    cyrano, 03/10/09 07:50

  • 55.

    למשפחת שליט היקרים,חיזקו ואימצו נושא תפילה (ל''ת)

    rin, 03/10/09 07:49

  • 54.

    בגלל חייל אחד שבוי אנו נותנים פרס לטרור ? קלטת 20 אסירים

    נורא, 03/10/09 07:47

    כמה יפי נפש חוליגנים מוכנים לסכן את בטחון המדינה ?
    או שיש כאן פלסטינים שמנסים לעשות תעמולה בעד שחרור 1000 אסירים

    • כל מילה סלע (ל''ת)

      גולן, 03/10/09 09:24

    • המוסד ..השב''כ ..אנשי בטחון שעושים יום ולילה לבטחון המדינה הם חוליגנים

      ירח כחול , 03/10/09 11:12

      ייפי נפש..ואתה חושב שאת העסקה הזאת ..
      היא לא חשובה ..עסקה מעולה ולמה שחכת מה עשו לנו החיזבאלה עם 2 החיילים החטופים זכרונם לברכה..לפחות ראינו את שליט עכשיו נעבור לביזנס ולהתקדם לכיוון שחרור ..ולמידת לקחים וחוקים חדשים לגבי החטוף הבא..שהצד השני יבין שלא יהיה לו כדי לחטוף אזרחים כי לא ישתלם לו

  • 53.

    תגובה ל 22

    א, 03/10/09 07:21

    אני איתך. אתה כל כך צודק. נהפכנו למדינה של לוזרים ואינטרסנטים גם בגופי הבטחון.
    שנה טובה וחג שמח.

    • אבל נכונה! (ל''ת)

      האמת כואבת, 03/10/09 07:42

  • 52.

    התמונות מרגיעות מצבו מצוין ואין להחפז. יש להמתין עד שהחמאס ישבר ויחזיר (ל''ת)

    את גלעד ללא תנאי, 03/10/09 06:31

    • אז אולי תחליף אותו שם!!! או שתגזור על עצמך שתיקה. נמאסתם כבר ימני קטן (ל''ת)

      ציונית, 03/10/09 08:44

      • באם הוא יחליף אותו,הוא יפגוש את החטוף הבא בעזה (ל''ת)

        האבא של החטוף הבא, 03/10/09 11:27

    • הלוואי שמצבך יהיה מצוין כמו של גלעד. (ל''ת)

      צ''ב, 03/10/09 09:43

  • 51.

    חייבים לסיים את הזוועה הזו מיד.ישראל ראתה את הסבל שהיא גורמת בסרבנותה. (ל''ת)

    לאף אחד אין מנדט להרוג אותו., 03/10/09 06:26

    • לאף אחד אין מנדט להרוג אותנו הישראלים

      ששש, 03/10/09 08:38

      לא משתפי פעולה עם חמאס

  • 50.

    כל המגיבים פה מדברים, כאילו היו הוגיי דעות מהשורה הראשונה.....

    אריה שזיפי, 03/10/09 06:15

    הם סך הכל בליל של קמצנים היושבים בבית מול המחשב וחוסכים כמה שקלים (אין צורך לצאת מהבית)....
    צאו החוצה הכירו אנשים חדשים הרחיבו אופקים,הניחו את המחשב בפח האשפה של ההיסטוריה ( האינטרנט מת בסוף שנות ה90 )

    • איך אתה מעביר בקורת ויש לו מחשב ..בוא הנה אתה משונה (ל''ת)

      ירח כחול , 03/10/09 08:32

      • אני על המחשב אצל בן אחותי .....[ הוא בן 7 ] (ל''ת)

        אריק שזיפי, 03/10/09 09:19

        • אז בכול זאת אתה על מחשב של בן אחותו בן ה7 לגבי אופקים

          ירח כחול , 03/10/09 10:33

          חדשים תחדש לי ..לטפס על הר תיפסנו..לאכול דג אכלנו..לטייל בעולם טיילנו ..לשתות בירה שתינו..תחדש לי בבקשה מה עוד ..אנחנו לא הוגיי דעות אנחנו פשוט מגיבים וזהו על תיקח
          את זה כול כך קשה רק תגובות..ואני בטוח שאת המחשב שלך לא זרקת לפח ..אולי מכרת אותו
          הוא שאין לך ואתה רוצה שנזרוק ואתה תאסוף אותו..בגדול גם איך אתה מכיר את כול האנשים
          יש אנשים שרוצים לנוח..יש אנשים שיצאו מהבית בעוד שעה ..באמת על תחפור כול אחד יעשה מה שהוא רוצה בחייו

          • אבו ירח ,אתה נישמע כזקן טרחן המגיב לא לעינין.בוא למתנ''ס ונדבר ..... (ל''ת)

            אריק שזיפי {אלמאקייס}, 03/10/09 10:53

    • הצדק עם 50 ... ! אני משוכנעת שרוב המגיבים פה גם ממחזרים שקיות תה... (ל''ת)

      רננה גילבע, 03/10/09 09:20

      • איזה באסה עלית עלי אני ממחזר שקיות תה פשששש את מזה חכמה ורואה נסתרות (ל''ת)

        ירח כחול , 03/10/09 10:36

    • כל המגיבים לקו בשפעת הקמצנים .... וואללה אתה צודק....!! (ל''ת)

      סביון פרץ, 03/10/09 09:56

    • אריה שזיפי,אני נמצא בבית קפה ,ואכלתי ארוחה ב 50 ש''ח (ל''ת)

      מגיב ממחשב נייד בית קפה, 03/10/09 11:54

      • יש יוצאיי דופן ... ואוליי אתה משחרר 50 שקל רק פעם בשנה ??

        אריק שזיפי, 03/10/09 12:24

        בטח קנית את הנייד (notebook) יד שניה ...
        לא יעזור לך רוב המגיבים הם סוג של קמצנים
        המעבירים זמן על המחשב בזיל הזול...

  • 49.

    להוציא אותו, ואת כולנו, מהזוועה הזו, מיד. (ל''ת)

    ביבי- הילד צועק הצילו !!!, 03/10/09 06:03

    • לא לסכן ישראלים בשביל שום שבוי (ל''ת)

      עומר ראש פינה, 03/10/09 08:40

  • 48.

    כשראיתי את הקלטת,הגעתי למסקנה שחייבים לשחרר את שליט

    התמני, 03/10/09 05:31

    אבל בתנאי אחד שיוסכם בין כל המפלגות וארה''ב

    אם יחטף חייל נוסף לאחר שיחרור שליט,אז יהיה תג מחיר שהפלסטינים ישלמו ויקראו לו

    ( עופרות יצוקות ) כך שבמצע הבא צ.ה.ל לא יצא מעזה עד שיוכח שחוסלו למעלה מ 5000 פלסטינים.וכך המחיר יעלה בכל פעם שיחטף חייל.

  • 47.

    לא צפוי מאביו לאמר אחרת....אבל שאר המטומטמים שרוצים

    Shlomo_Kz , 03/10/09 04:54

    לשחרר מאות רוצחים לא מבינים במה מדובר....

  • 46.

    כשמתפרנסים ממלחמה קשה לעשות שלום (ל''ת)

    כשמתפרנסים ממלחמה קשה לעשות שלום, 03/10/09 03:28

    • כשהשלום היא תורה שתלושה מהמציאות ומשיחי השמאל הם אופציה

      צ'מברלין, 03/10/09 04:25

      המלחמה היא עבר בווה ועתיד.

  • 45.

    החולשה הידועה של ביבי.

    אנונימי, 03/10/09 03:18

    ביבי אתה מגלה רפיסות אל מול האיסלאם הנאצי לא לחינם כינתה אותך הגברת ליבני בכינויים כגון לחיץ סחיט מעיך פריך וקמיט מספיק עם האופורטיוניזם המגעיל הזה אנחנו בעיצומה של מילחמה על הבית.

    • ציפי who?????

      החלולה, 03/10/09 07:29

      ציפיטפוט

    • אנונימי רואים שאתה מפספס ..די לא מכובד כרגע להעביר בקורת

      ירח כחול , 03/10/09 08:35

      עוד על ביבי ..במקום לברך את הצעד החשוב של אות חיים משליט כול הזמן ביבי לא בסדר ..
      אה ציפי בסדר ציפי הייתה מטפלת בטרור בכוח
      ומחץ והייתה מחסלת אותו תוך חודש חודשיים
      סופרציפוש

  • 44.

    כשמתפרנסים ממלחמה קשה לעשות שלום (ל''ת)

    כשמתפרנסים ממלחמה קשה לעשות שלום, 03/10/09 03:11

  • 43.

    אי החזרת השבוי גלעד שליט הינו פשע ברמה הלאומית של בכירי המדינה.

    חנן וייס, סא''ל מ', 03/10/09 02:26

    אי החזרת השבוי גלעד שליט הינו פשע ברמה הלאומית של בכירי המדינה.



    ארה''ב הנחשבת ל''רכרוכית'' ע''י חלק מתוכנו לא היו מסכימים להשאירו בשבי ,



    במלחמת המפרץ הוחזרו צוותי האויר שלהם, בסומליה בשנת 1993 הם איימו



    במלחמה עם עשרות אלפי חיילים , נושאות מטוסים וטנקים ,בכדי לחלץ טייס



    אחד בודד, שמקבל שכר.



    ואצלנו, מי הטיפש שיתנדב למילואים תוך ידיעה שיופקר ?!





    קצין שדה בהנדסה קרבית, בכיר במיל'

    • גילעד לא ישוחחר ,גם בעבור 20.000 אסירים.. הבעייה אסטראגונית ..

      ירון בולטון (בוטבול) טוראי ., 03/10/09 04:07

      בשחרור גילעד ישראל מקבלת אור ירוק לחיסול מוחלט של כל מנהיגות החמאס...
      הוא היה פעם תעודת ביטוח החיים שלהם והיום הוא חברת הביטוח חיים שלהם....(עקב יחסיי הציבור שעשה אביו)
      גם ערבויות בן לאומיות לביטחונם האישי לא ישכנעו אותם.
      יש לשחרר את גילעד בכח הזרוע תוך כדי חיסול מנהיגות החמאס.
      עצוב ,אבל נכון.

    • דרגת סא''ל לא תמיד מעידה על שכל רב....ורק שתדע,מילואים אינו התנדבות..

      Shlomo_Kz , 03/10/09 04:53

      ועם עברת את הגיל, שב בבית ואל תעשה טובות....

    • סא''ל או לא, יש דרך אחת נכונה וצודקת להחזיר את שליט:: קרא את 22 (ל''ת)

      cyrano, 03/10/09 10:25

      • לא בטוח - היחס של החמאס לבני-אדם אינו זהה ליחס שלנו, ראה -''עופרת יצוקה

        שוש הלוי, 03/10/09 13:42

        אז - כל הנהגת החמאס השתמשה בנשים זקנים
        וטף כבמגן אנושי, והסתתרה בתוכם בתוך
        ביה''ח בעזה כשהיא יורה מתוכם אל עבר
        לוחמי צה''ל כשהיא לוקחת בחשבון שצה''ל
        ייאלץ להשיב אש אל מקורות הירי וכך
        היו עלולים להיפגע כל אותם ילדים,
        נשים וזקנים בהם הסתתר הנייה וחבר
        מרעיו. זה - לא ממש הזיז להם אז, מה
        נותן לך לחשוב שהיום זה יפריע להם מה
        קורה לאסירים שלהם?! כל המאבק שלהם
        נועד אך ורק לקבל קרדיט על שחרור
        המחבלים, כקלף בהתמודדות הפנימית שלהם
        עם הפתח על השלטון בעזה.

  • 42.

    לשחרר 2000 אסירים. להקרין קרינה רדיו אקטיבית בגופם......

    שבתיי חשוון (חשבונובסקי), 03/10/09 02:21

    לא יחצו את יום הולדתם הבא.

  • 41.

    בכל מחיר ??

    שואל, 03/10/09 02:18

    מי שאומר ''בכל מחיר'' משקר את עצמו. יש גבול למחיר שניתן לשלם, גם עבור חייל צה''ל. על ממשלת ישראל יש האחריות כלפי כל אוכלסיית המדינה ולא רק על משפחת שליט ואם שחרור 1400 אסירים (''אוהבי ישראל'') פירושו פיגועי טרור שיגרמו להרוגים רבים בצד הישראלי ולחטיפות נוספות - אין לבצע את העיסקה במחיר זה.
    זה פתח לסחטנות מטורפת שעוד תעלה למדינה ולאזרחים בדם רב! אי אפשר בשום אופן להתווכח עם הכאב של אביבה ונועם אבל המדינה, ההנהגה, חייבים להסתכל על התמונה הכוללת ועל טובת המדינה. זה תפקידם, בשביל זה הם בהנהגה ולכן הם בעלי הזכות והאחריות.
    אסור בשום פנים ואופן להיכנע לחבורת טרוריסטים רצחניים! ישראל צריכה לקבוע את המחיר שהיא מוכנה לשלם עבור גלעד ולציין זאת כקו אדום כמו שהחמאס עושים. בשום פנים ואופן לא יותר מזה! אם חמאס לא יסכימו- ישראל תמשיך במצור, בחנק, בסגר, בכתישות, בחיסולים, במכות, בלחץ עד שהעם שלהם כבר ישחרר את גלעד.
    מדינה, ועוד מדינת ישראל, לא יכולה בשום פנים ואופן להיכנע לסחטנות של תנועת טרור. אלפי חיילים נהרגו במלחמות ישראל מאז קום המדינה ולמשפחותיהם אין תקווה שישובו. למשפחת שליט יש תקווה,

    • מסכים איתך !

      kermithefrog , 03/10/09 03:15

      לא רק, השבת 1400 אסירים תמורת אחד תגרום להם הרגשה של ניצחון, חיזוק החמאס ורצון עז לחטוף עוד חיילים עבור מיקוח נוסף.

    • לא מאד מסכים אתך...

      גיל, 03/10/09 07:40

      כרגע נראה שמערכת הבטחון מונעת פיגועים בצורה יעילה טפו טפו - מדובר בעשרות אלפי מפגעים פוטנציאלים, המשוחררים יהוו טיפה בים של נסיונות כאלה או אחרים. אולי עוקבים אחרי המשוחררים? אולי הם הופכים לנכס אסטרטגי? שלא לדבר על שובו של חייל חטוף שמוסיף למוראל החיילים וההרגשה שיש מי שידאג להם.

      • לגיל ממש לא מסכים אתך...

        ראובן, 03/10/09 10:09

        עיסקת ג'יבריל למקרה ושכחת הביאה לשחרור מי שעמדו מאחרוי האינתיפאדה הראשונה.כרגע חמאס במצב גרוע בחברה הפלתשתינאית וצריך בדיוק את העיסקה הזו.זה יחזק אותי,יחזיר למעגל מאות פעילי טרור ומי יודע אם לא תפרוץ אינתיפאדה שלישית.
        אסור להכנע לארגון טרור,לשום מדינה וחברה בכל מקום כי זה רק יזמין את החטיפה הבאה.

  • 40.

    גלעד שליט

    דני, 03/10/09 02:16

    אתם חושבים מהבטן, מדברים מהבטן ותודה לאל לכולנו שאתם לא יכולים לפעול בשם המדינה מהבטן..
    ראש הממשלה ומשרדי הממשלה שמטפלים בעניין גם לא צריכים לקבל את ההחלטות שלהם מהבטן או מהלב אלא אך ורק מהראש.
    אסור לתת לשום שיקול אמוציונאלי, עצוב ככל שיהיה, לגבור על שיקולים ראציונאליים.
    אם היה זה בני שלי, מן הסתם השיקולים שלי לא היו רציונאליים אלא שיקולים רגשיים נטו וגם יכול מאוד להיות שהייתי מוכן לוותר על הכל, אפילו על ירושלים תל אביב חיפה ורמת גן כולל לעזוב את הארץ לתמיד ולשכוח ממנה - העיקר שיחזירו לי את בני.
    כן, זה מה שהייתי אומר אולי (לא יודע כי לא הייתי במצב הזה) אם היה מדובר בבן שלי.
    האם כל המדינה צריכה להסכים להקריב את מה שאני מוכן להקריב כדי להחזיר את בני?
    התשובה ברורה והיא לא.
    אז תפסיקו כולכם להגיד ''מה היית כותב אם זה היה הבן שלך.

  • 39.

    מדינה מגעילה

    רוני, 03/10/09 02:12

    אתה מתגייס ומשרת את המדינה, קורע ת'תחת אבל ברגעים הכי קשים לא דואגים לך!!!

    • אז אני מציע שתעזוב את המדינה (ל''ת)

      ואנחנו לא נתאבל ולא נבכה,,,אולי אפילו נשמח, 03/10/09 12:05

  • 38.

    צריך להחזיר - רק לא תמורת אסירים . (ל''ת)

    ניר, 03/10/09 01:53

  • 37.

    בבקשה קרא

    לנועם שליט, 03/10/09 01:49

    רק גלעד ואתם מכירים את הסיטואציות המוזכרות. זה מזכיר את מה שעשה אחד מגיבורי הסרט ''קפריקורן אחד'' כשהיה בשבי

    • נכון,ראיתי את הסרט

      דני, 03/10/09 10:05

      המסר שהעביר מפקד הצוות לאשתו

  • 36.

    די כבר תחזירו אותו הביתה!

    נופר פרץ כפ''ס, 03/10/09 01:11

    מחבלים לא מחבלים. הרגו או לא. יאללה כבר חלאס שחררו אותם כאילו לא יקומו עוד מליון כמוהם! יקומו ויותר גם! הערבים האלה אחד בכלא מאה חדשים קמים! חלאס שחררו ותחזירו את גלעד הביתה.. ותתחילו להיות ערניים יותר כדי שדברים כאלה לא יקרו עוד הפעם! ויותר מזה תלבישו לצהל תמכנסיים בחזרה שיחזור להיות צבא חזק ולא צבא של רכיכות שפועלים לפני רצון של נשיאי העולם הפרו פלסטינים כמו אובמה הערבי הזה!

    • פחדן לך שרת בשקם (ל''ת)

      אוהד, 03/10/09 07:50

    • נופר,את מוכנה להיות ההרוגה הבאה כתוצאה משיחרור שליט? (ל''ת)

      או אולי החטופה הבאה?,,,דמגוגית בשקל עשרים, 03/10/09 07:52

  • 35.

    ל1 , 2 , ו 4 כנסו בבקשה

    עזיז אבו ענטר, 03/10/09 00:50

    הביטוי ההגרסבי שלך או שלכם ,מראה של בעיה חמורה ביחסי אנוש . אני מאוד מקווה שאתם מסוגלים לאהוב את עצמכם ואת ילדכם לפחות . כי פשוט אנשים כמוכם מולדים צער והרס.

  • 34.

    יאללה - תחזירו אותו כבר (ל''ת)

    אני, 02/10/09 23:54

    • טוב (ל''ת)

      או בעצם לא, 03/10/09 01:56

  • 33.

    נועם , שכח מלראות את גלעד בקרוב.

    אייל , חולון, 02/10/09 23:52

    מעכשיו והלאה יטפטפו לך אותו דרך צילומי קלטות , ספק עדכניים.

    מפני שהחמאס הבין שיש תמורה בעבור צילומי השבוי שלהם ואי לכך , מבחינתם , עדיף להם שיישאר כמה שיותר זמן אצלם עד לעסקה הגדולה , בכדי שיוכלו לשחרר על הדרך עוד כמה מחבלים.

    היה מוטב אילו לא היתה נרקמת העסקה ההזויה הזו מלכתחילה.
    אין לי ספק שאם לא היינו מציעים אותה ומאפשרים את קיומה , אז כבר היו מתדיינים ישירות על החזרתו.

    • אייל ממי,המנשר הדלוח שלך מזכיר לי מאמר של נואלה בארנאדוט. (1911)

      סמי בנון (איבן בניון), 03/10/09 02:26

      למד היטוריה ושוב אליי.
      samtur@mail.com

  • 32.

    שהשם ישמור עליך,ויחזיר אותך עד סוף השנה וכמה שיותר מוקדם,בריא ושלם,אמן (ל''ת)

    אמן ואמן., 02/10/09 23:46

  • 31.

    ''ריאליטי

    ישראלי שפוי, 02/10/09 23:43

    שליט, חייל, בשרות חובה, ובתפקיד, נחטף על ידי פלסטינים, שירו ופגעו בטנק שאבטח את גבול הרצועה.
    עם כל הכבוד לחייל, ולהוריו (שעושים, כמצופה מהורים, כל מה שהם יכולים למען שחרורו), ועם כל הצער על מה שקרה, אין שום סיבה שמדינת ישראל תשחרר יותר ממס' הגיוני של אסירים פלסטינים בתמורה. נניח חנינה מוקדמת לכל מי שאמור גם כך להשתחרר ב-3 שנים הקרובות. רק כך יועבר מסר נכון לצד השני וימנעו מקרים דומים בעתיד. גם אם זה כרוך בחייו של החייל.
    למרבה הצער, המדינה יוצאת מדעתה בכל הקשור לשליט, ומתנהלת ללא כל פרופורציה.
    והרי אף אחד לא טורח בכלל לזכור ששני חיילים נהרגו באותה תקרית בה נשבה שליט (ואין לי ספק שהוריו היו מוכנים בכל רגע נתון להתחלף עם הורי שליט).
    פשוט הפכו את נושא שליט לתוכנית ''ריאליטי'' אחת גדולה. יאללה, כולם SMS בעד שליט....

    • ...ואיש מהמגיבים אינו זוכר את שמות הגיבורים שנפלו בקרב בו הרים גלעד ..

      מני גורדונוביץ', 03/10/09 02:28

      ידיים ובחר בחיים....
      גילעד בחר בשבי ואכן הוא בשבי.
      על מה המהומה ?

    • מסכים.איבדנו כל פרופורציה

      ראובן, 03/10/09 10:01

      העסק הזההפך ל'פריק שואו' נוסח השרדות והאח הגדול.די עם הקרקם,מדינה לא יכולה להרשות זאת לעצמה.

  • 30.

    לממשלה- אין דרך חזרה! הכל בגלל האופי... הסכימו לעסקה!

    לירוי, 02/10/09 23:39

    כבר אין דרך חזרה... האופי של ישראל משחק לרעתה וכרגע חייבים להחזיר את גלעד, וכן בתשלום שחמאס דורש... לא ניתן לצאת מזה! זה כמו פינג פונג...
    עכשיו זה הרגע לחתום על הטפסים ולשחרר את גלעד. מה שיהיה אחרי זה נדע להתמודד עם זה.
    על איראן לא חשבתם? עוד מעט יש להם פצצה גרעינית זה יותר טוב? אם תמשיכו להסס ולחכות ולחכות גם גלעד לא יחזור וגם מדינת ישראל תמחק מהמפה.
    בתקווה שתחזירו אותו בשלום הביתה במיידי אתם חייבים לשנות את האופי של ישראל אחרי העסקה.
    כמו בארה''ב צריך להתנהג בצורה שונה כלפי חייל חטוף ולהראות ליריב ששום עסקה כזאת לא תעזור כדי שלא יהיה המשך לסרט האמיתי ''גלעד שליט 2''

    • אתה נמהר חסר מחשבה

      ללירוי, 03/10/09 00:56

      לירוי עם תגובות מהירות כאלה ממך חסרות מחשבה לא הייתי בוחר בך בחיים לראש ממשלה, מה הקשר בין אטום של איראן לגלעד שליט??
      אתה טיפוס נמהר וחסר מחשבה זו המסקנה שלי, שרק לא יקשיבו לך.

    • למה ביכלל ליספור את החמאס....!?

      דידו סוקייניק, 03/10/09 02:30

      לשחרר מה שהם רוצים וחמש דקות לאחר מכן לישרוף את מנהיגות החמאס באש תותחים יחד עם המשוחררים,שבכל מיקרה יורעלו רדיו-אקטיבית.

      • ומה עם גולדסטון (ל''ת)

        היהודי, 03/10/09 07:48

        • יועלה לגרדום בכיכר רבין. (ל''ת)

          נמיר ליצו, 03/10/09 09:13

  • 29.

    לכל חברי ממשלת ישראל

    דובר העם, 02/10/09 23:32

    ראש השנה עבר ועתה אני חוגגים את חג הסוכות.
    אני בטוחה שכולכם הייתם סמוכים לשולחנות יקיריכם, אכלתם, שרתם ונהניתם.
    משפחתו של נועם איננה שלמה ללא יקיריהם הנעדר.
    אנא מכם, עיזרו לסיים את הסבל שלו ושל משפחתו.
    הלב נשבר. החזירו את נועם הביתה.

    • התכוונת לגלעד (ל''ת)

      הדס, 03/10/09 00:06

      • הוא היתכוון להחזיר את נועם הביתה חזרה לפולניה.... שם מקומו !! (ל''ת)

        שייח סוסום, 03/10/09 09:37

    • אתה לא דובר העם. אתה דובר מטה שליט. שמעת מה שמשעל אמר?

      יאללה יאללה, 03/10/09 00:08

      יהיה עוד שליט ועוד שליט. הם מריחים את החולשה ומרשים לעצמם להתרברב.
      העם לא רוצה שחרור רוצחים.

  • 28.

    ליל תענית ובכי לכל אם בישראל,,, (ל''ת)

    גלעד נמק נגד עינינו, 02/10/09 23:22

  • 27.

    איך תישן הלילה ביבי ? איך תישן ? (ל''ת)

    רק חרשי לב לא שמעו את צעקתו- הצילו !!!, 02/10/09 23:21

  • 26.

    למגיבים 1, 2, 4 - גועל נפש.

    מזועזעת, 02/10/09 23:08

    חבל שאי אפשר להחליף אתכם בגלעד שליט או לתת לכם להחליף מקום עם משפחתו.

    תתביישו.
    איזה זדון ורוע לב.

    אין לכם משהו טוב לומר - עדיף שתסתמו.

    • את מוכנה להרצח על ידי הרוצחים שחמאס דורש שישוחררו?

      ומה לגביך?, 03/10/09 00:03

      מספיק עם הצביעות של ''אם זה היה הילד שלך אז היית אומר אחרת''. תכניסו את זה טוב טוב לראש: אם משחררים רוצחים, יחטפו חיילים נוספים (הבנים _שלכם_?) וירצחו אזרחים נוספים (הבנים _שלכם_?)

  • 25.

    היום ראינו את הסיוט המזוויע של כל אם... (ל''ת)

    גלעד צעק הצילו !!!, 02/10/09 23:02

  • 24.

    רק חרשי לב לא שמעו את הצעקה בקולו הרך של גלעד ! (ל''ת)

    ה צ י ל ו ,,,, 02/10/09 23:00

  • 23.

    מדינה בהיסטריה סביב חייל סופה להרסק

    איתמר, 02/10/09 22:56

    איבדנו עשתונות ונקודת מבט רחבה אי אפשר לנהל מדינה על פי מדיניות החזרת חייל בלבד ולהחזיר מאות אסירים שאלו את עצמכם למה בעצם לא להחזיר חבל ארץ או אפילו ישוב קטן תמורת חייל טיפחנו מוסריות מופקרת תחת המשפט והערך ''פידיון שבויים'' שכערך הוא נהדר אבל הוא הפך למוטציה מסוכנת שאומרת שבשם הפידיון נוותר על כול עיקרון אחר ובהם גם ערך החיים על אף הדברים ליבי עם משפחת שליט בתקווה וישתחרר במהרה

    • מסכן החייל אבל אתה צודק בדבריך הלוואי וימצאו דרך לשחררו ללא התקפלות (ל''ת)

      יאאי, 02/10/09 23:46

      • תקרא את 22 (ל''ת)

        זו הדרך היחידה שתמנע מישראל הרוגים וחטופים בעתיד, 03/10/09 07:43

    • קצת יותר שקט הרבה יותר עשיה תועיל לכולנו (ל''ת)

      צודק, 03/10/09 00:01

      • המשקל של הפידיון הוא יותר מהערך המיידי

        איתי, 03/10/09 02:10

        של שיחרור רוצחים הוא ברמה האסטרטגית בעייתי ביותר יש כאן בעיה רצינית מאוד ומה לעשות ברמה הפשוטה ובנאלית אך מסוכנת נצחון לחמאס עם כול המשמעויות האזוריות של זה הלב של כולנו עם משפחת שליט ואהבה גדולה שלוחה אליהם

    • בנך או אחיך? (ל''ת)

      מעניין איך תגיב אם מחר יחטפו את, 03/10/09 01:26

      • זו לא השאלה,,,,את בני או אחי ארצה לשחרר ''בכל מחיר''(כולל ירושלים) (ל''ת)

        אבל למדינה השואפת לחיות צריכים להיות שיקולים אחרים, 03/10/09 07:44

      • אבקש שישלחו אותך להחליף אותו, כיייף? (ל''ת)

        פנדה, 03/10/09 10:21

    • האם כדאי להשאיר חייל בשבי ובידיעה שנאבד אותו למען שימור ההרתעה (ל''ת)

      nana, 03/10/09 02:05

      • האם כדאי לשחרר חייל מהשבי בידיעה שבתמורה נקבל נרצחים נוספים (ל''ת)

        מי שאומר ''בכל מחיר'' הוא ילד קטן בגן, 03/10/09 07:46

        • כתוצאה משיחרור מחבלים בעסקת טננבאום ושלושת גופות החיילים נרצחו 26 ישרא (ל''ת)

          לים,,האם זה היה שווה?חמאס הוקם בזכות עיסקת ג'יבריל, 03/10/09 11:43

      • יצאנו למלחמות ונהרגו אלפי אנשים למען ''שימור ההרתעה'' nana תסיק מה שתרצה

        גלילי, 03/10/09 12:57

        שחרור שליט בעייתי

    • אמרתי שאתה צודק (ל''ת)

      צודק, 03/10/09 07:51

    • צודק לגמרי! אבור להתקפל

      רון, 03/10/09 09:59

      איפה אנחנו ואיפה המדינה ששלחה חיילים לאנטבה כי עם טרור לא משחקים ולא מדברים.מה קרה לנו שהעם קובע ולא מנהיגות אמיצה?
      תפציצו את עזה ותמררו את חיי אסירי החמאס.תשללו מהם זכויות ותראו שחמאס יתקפל.מה פתאום לתת להם פרס?

  • 22.

    אני מתבייש בראש הממשלה חסר הכבוד הלאומי שמבזה אותנו מול ארגון טרור

    צ'ומפי, 02/10/09 22:54

    הרי פרסום הקלטת הוא אינטרס של החמאס שרוצה להפעיל לחץ על דעת הקהל בישראל ע''מ להעלות מחיר במו''מ!!! ואנחנו עוד נותנים לו תמורה על כך!!! אני לא מאמין שבממשלת ישראל יושבים כל כך הרבה מטומטמים....
    האם אתם מדמיינים איזו שהיא מדינה שתנהג כמונו? ארה''ב? צרפת? בריטניה? רוסיה? סין ? היו לאמריקאים שבויים בלבנון ובעירק. פורסמו קלטות כו' והאמריקאים אפילו לא הסכימו למו''מ. רק כאן אין חוט שידרה לאומי, רק כאן הממשלה מבזה אותנו!
    רוצים את גלעד בבית? הנה מה שצריך לעשות:
    1. להשוות את תנאי הכליאה של 10,000 אסירים פלסטינים בישראל לאלו של גלעד, כולל ביטול תקציב הקנטינה שלהם, הלימודים האקדמאים. הם מקבלים מאיתנו בכלא מה שחייל משוחרר לא מקבל! תנו ל 10,000 משפחות פלסטיניות להפגין בעזה. כל יום שאנחנו לא עושים את זה אנחנו מפקירים את גלעד.
    2. גל מעצרים של אנשי חמאס באיו''ש על למוטט את התשתית שלהם מול הפתח.
    3. פרסום רשימת האסירים הפלסטינים שישראל מוכנה לשחרר ע''מ להפעיל לחץ על משפחותיהם כולל קלטות ומכתבים, בהם אסירי חמאס כותבים לאמהותיהם מה חלד משעל צריך לעשות ע''מ שיראו אור יום.

    כניעה החמאס מובטחת תוך שבועות

    • זאת הדרך היחידה להחזיר את גלעד (ל''ת)

      וגם להרתיע את חמאס, 03/10/09 07:41

    • תגובה חשובה ונכונה!! די לרפיסות. (ל''ת)

      יפה צ'ומפי., 03/10/09 09:20

    • כל מילה נכונה. לא לעיסקה! (ל''ת)

      ראובן, 03/10/09 09:52

    • 100% (ל''ת)

      פנדה, 03/10/09 10:20

    • מסכים 100% (ל''ת)

      זו הדרך היחידה לא לנשל את המדינה מנכסיה, 03/10/09 11:40

    • צודק צודק ועוד פעם צודק

      יהושע קוצינסקי, 03/10/09 13:46

      לא רק זאת
      למה המעברים פתוחים
      וגם מלט וברזל מאשרים
      כדי לבנות חדרי שבי לנחטפים הבאים
      איזה מנהיגות חסרת חוט שדרה יש לנו
      מתברר שהעם יותר חזק
      ממנהיגות קורי העכביש שלנו

  • 21.

    ליל תענית ובכי לכל אם בישראל. (ל''ת)

    בננו הולך ונמק לנגד עיננו, 02/10/09 22:52

  • 20.

    מסוכן לכאן ומסוכן לשם יותר !!

    ניר, 02/10/09 22:52

    מסוכנת העסקה לכל הדעות, ואנחנו מתעוורים מסרטון של חייל ''חנון'' שבמקום להלחם בהם נתן להם לחטוף אותו...והופכים אותו לגיבור וואי איך שהוא שרד שם... ''איזה גיבור'' ! (נותנים לי לאכול מתייחסים אליי יפה, בטח גם משחקים איתו שחמט, והוא עוד מחייך וצוחק שהוא קורא את המשפט אייג' דין אלקאסאם...(הייתי בשוק שראיתי את זה איך הוא מעז לחייך))
    לא יפה להגיד מה שאני אומר, אבל זו תעמולה לכל הדעות שתשפוך עוד הרבה דמים בעתיד הקרוב רחוק.
    אני לא ממעיט מהצד שלו שרוצה להיות חופשי, אך גם לא מוכן לדמים העתידיים שישפכו לבטח בגללו ובגלל משפחותו שמוכנה בכל מחיר לשלוח רוצחים לחופשי ועוד בינינו....
    תעמידו אותי על טעותי.... אם אני טועה ''בכל מחיר''

    • כל מלה בסלע. (ל''ת)

      כל מלה בסלע., 03/10/09 00:10

  • 19.

    נמאס מהפסטיבל (ל''ת)

    b, 02/10/09 22:49

    • ערבי,לך לפלסטין,טפוי! (ל''ת)

      ירון, 02/10/09 23:46

      • התכוונת ב-לסטין???

        איך ''עם'' שהומצא לפני 40 שנה לא מצליח לבטא את שם, 03/10/09 13:01

        איך ''עם'' שהומצא לפני 40 שנה לא מצליח לבטא את שם המדינה שאליה הוא שואף.

        באלף-בית הערבי אין את האות פ' דגושה,אז איך הם רוצים לקרוא למדינתם (אם תקום) פלסטין,אולי ב-לסטין?

        ''פתאום קמה בבוקר חבורת מרצחים ואנסי קטינות ומחליטה שהיא ''עם'',ומתחילה ללכת.''

  • 18.

    צריך להיות מפלצת להמשיך להחזיק אותו שם ! (ל''ת)

    המומה ומתביישת בארץ ישראל, 02/10/09 22:39

  • 17.

    מה ההיתממות הזו נעם שליט? מדוע אינך מתיחס למחיר הבלתי אפשרי?

    שואל, 02/10/09 22:38

    זו שיטה של כל מטה שליט: להדגיש את הצורך להשיב את ''הילד'', את הרחמים, את ה''ואם זה היה הבן שלך'' וכ' וכ'. אבל אף פעם לא להזכיר את המחיר הנורא הנדרש מהעם והמדינה.
    אז גלעד חי והוא רזה. כולנו יודעים שזה לא פיקניק להיות בשבי. אבל לא זה העניין כאן, וזו לא אשמת הממשלה או ישראל שהוא שם. זה מצב ביש, ואי אפשר לשלם את המחיר.

    • די לטירוף הזה עם שליט. טירוף שגורמים פוליטיים יצרו כאן.

      מצדיק את השואל, 03/10/09 00:13

      נעם שליט השקט מוכן שמאות ירצחו תמורת בנו. מטה שליט והתקשורת מניעים גלגל ענק של רגשנות דמגוגית לשמחת החמאס הצוחק בכל פה.

      • גם אתה היית מוכן אם זה היה ילד שלך!

        גיל, 03/10/09 07:26

        נועם שליט הבן אדם הכי רגיש ומצפוני שאפשר לתאר, כל משפחה של חטוף אחר היתה כבר עושה בלגאן פי מאה! באמת נראה לך שהוא שמח על שחרור רוצחים?

  • 16.

    אחרי העצב בא הכעס. תחזירו אותו כבר!!!!

    יעל פ', 02/10/09 22:37

    משחקים אותה קשים להשגה.

    הרי זה סיפור שחוזר על עצמו-הם חוטפים לנו,אנחנו משחררים אסירים,
    אח''כ אנחנו תופסים אסירים...הם שוב חוטפים לנו,ושוב אנחנו משחררים.

    אז מספיק לשחק אותה.
    יש פה ילד שמוחזק בשבי,שחסר להורים שלו,שחייו הם סיוט.

    זו החובה שלנו להחזיר חיילים שלנו. למה? כי אנחנו שונים משאר נעמים. וכן-גם במחירים כבדים.
    איך חייל יכול להתגייס לצבא בידיעה שאם יקרה לו משהו-המדינה לא תעשה את מרב המאמצים להחזיר אותו???

    תחזירו כבר את הילד הזה ראבאק.
    אל תמשכו זמן. הספיק רון ארד אחד.

    • מילים כדורבנות

      יעל ג', 03/10/09 04:24

      כיף לראות שיש עוד אנשים שפויים שחושבים בהיגיון ושהלב שלהם עדיין במקום הנכון.

      • ליעל ויעל-לא לעסקת ג'יבריל ב'

        רון, 03/10/09 09:55

        איזה תמימות אתן.
        כל מחיר?
        אסור למדינה להכנע.החמאס ישיג ניצחון אדיר אם נשחרר את מי שהם דורשים.וכשתיפתח עוד אינתיפאדה וסיוט המתאבדים יחזור וזה תסריט אפשרי-עסקת ג'יבריל-מה תגידו אז?

        • לראות את הסוף מראש-

          יעל פ', 03/10/09 10:40

          לא חסרים להם מחבלים וטרוריסטים.
          בין אם נשחרר ובין אם לא.

          דבר שני-כושר ההרתעה שלנו צריכ להיות במבצעים (שאותם לאחרונה פישלנו), ולא על הגב של גלעד שליט.
          הם יפחדו מאיתנו אם באמת נ***ן להם את הצורה,ולא אם נשחרר כן או לא.

          דבר שלישי-פיגועים? מזה אנשים מפחדים?
          בתאונות הדרכים נהרגים הרבה הרבה יותר!

          • ליעל פ'

            רון, 03/10/09 17:10

            את מחמיצה את הנקודה.
            לא מנהלים מו''מ מביש כמו שישראל ניהלה עם חמאס בתואנה שחייל שווה אלף מחבלים,או כמה שלא יהיה מספרם.
            חלק מכושר ההרתעה הוא בכך שאין מו''מ ולכן אין טעם בחטיפת ישראלים.לא מדברים עם ארגוני טרור וזהו.כל מדינות העולם נוהגות כך.
            אחרי עופרת יצוקה חמאס נחלש מאד.מעמדו ירד.עיסקת שליט היא בדיוק מה שהם צריכים לקבלת תמיכה חזרה.את מוכנה שהם יזכו לזה? אני לא,כמו שאני לא מוכן לחידוש פיגועים וכן-זה מקור רציני לחשש ופחדים.פיצוץ אוטובוס או בית קפה טראומטי הרבה יותר מתאונת דרכים.מספר הנפגעים הוא בכלל לא העניין.
            נניח שנשלים את העיסקה לקול צהלת חמאס.יש ערובה שלא יהיה גלעד שליט נוסף? אין.

    • להחזיר כן אבל בתגובה מיידית לחטיפה

      א, 03/10/09 07:35

      פשוט מבייש לחשוב שלא עשינו כלום בזמן אמת מיד לאחר החטיפה, וזאת לא הפעם היחידה. שכחתם את החטופים בלבנון?????
      מה עם שני הלוחמים שנהרגו? מישהו זוכר אותם? תנצב''ה.
      המדינה הגיעה לתחתית, תחשבו טוב כמה חיילים נהרגים לנו במבצעים לתפוס מבוקש זה או אחר. החלטתם לשחרר, מצידי תשחררו את כל המחבלים, תתחילו הכל מחדש ותשנו את המדיניות הדפוקה הזאת. אל תקחו מחבלים בשבי, במקום לבזבז כסף על שמירתם האכלתם שיחוסלו בקרב, יותר פשוט ויותר יעיל לכולנו. הגיע זמןשיהיה צבא מקצועי, שיודע מה המשמעות להילקח בשבי (אין חיה כזאת) להילחם עד הרגע האחרון. בשביל זה ישלמו להם.נהפכנו להיות צבא של פלאפונים ואני מעדיף לא להמשיך כי אני כבר מתבייש ממה שנהפכנו להיות.אני יודע שישנם לוחמים טובים ורבים אך הבעיה היא לא אתם אלא שם למעלה, כל האינטרסנטים למינהם.

    • תפסיקי לקרוא לו ''ילד'',הוא חייל שנשלח להגן על המדינה (ל''ת)

      חייל תפקידו להגן על האזרחים-ולא להיפך!, 03/10/09 07:38

      • זה ילד. של ההורים שלו. אין סתירה בין חיול ל''ילדים'',נהפוך הוא

        יעל פ', 03/10/09 10:26

        אם לא היו מגייסים אותנו ילדים-ספק אם אפשר היה לחייל אותנו אחרכך. ספק רב מאוד.

        בגלל המדינה שבה אנו חיים,אנחנו עושים ''קפיצה'' מלאכותית וכפויה לבגרות

        ואין מה לעשות-אנחנו חייבים להיות חיילים ולצערנו-חייבים גם לשלוח אחים וילדים להיות חיילים.

        אבל כן-חיילים הם ילדים. והילד הזה-במקום טיול גדול אחרי צבא,במקום ללמוד במקום להתחיל את החיים שלו-נשאר חייל כבר שנים!

        הוא מוחזק מטרים ספורים ולא מצליחים לשחרר אותו על ידי פעילות מבצעית ומודיעין.
        אז אם נכשלנו בדרך הזו-חייבים את הדרך השנייה.

        • והדרך השנייה היא:לשחרר מאות רוצחים שיירצחו/ייחטפו ישראלים

          לא תודה וטוב שממשלת נתניהו לא תעשה זאת בגלל הרכבה, 03/10/09 12:15

          כתוצאה מעיסקת טננבאום נרצחו 26 ישראלים,,,האם זה היה שווה?,,,לכי תאמרי זאת למשפחות הנרצחים.

          עם כל הכבוד,עדיף בן שהוא חטוף ולא בן הרוג!

          כתוצאה מעיסקת ג'יבריל שוחררו מחבלים שהיום הם הנהגת חמאס.

          65% מהאסירים שמשתחררים חוזרים לעסוק בטרור ולנסות לפגוע ולרצוח ישראלים.

          אחרי כל אחד מ''האסירים'' הפלסטינים רדפנו ימים ולילות,ולפעמים אפילו נהרגו חיילים בפעילות מבצעית כדי לתפוס את המנוולים.אז עכשיו לשחרר את המחבלים השפלים הללו?

          ממשלת נתניהו לא תעשה זאת כי הרכב הממשלה לא מכיל את השפנים ממרץ שמוותרים על מדינת ישראל בכל הזדמנות.

          • תעשה ותעשה כמו גדולה

            תמים שכמותך, 03/10/09 23:27

            אין מחיר לילד, וכל מחיר אחר הוא וירטואלי!!!

  • 15.

    גלעד

    איתמר בן אבי, 02/10/09 22:36

    לפי המבט בעיניו נראה לי כסובל ממצוקה נפשית קשה שסביר שנגרם מעינויים.זו השערה בלבד ואינה מתבססת על מידע שברשותי.

  • 14.

    ונראה אתכם עושים כסף מהנדבות שמקבלים

    ישראלים מגעילים..שיחטפו את ילדכם, 02/10/09 22:23

    תגידו..אתם לא בסדר יא חתיכת מגעילים?.
    אתם לא מתביישים לדבר ככה למשפחת שליט??
    לא מספיק הם סובלים חתיכת דוחים??\\

    מאחלת לכם להינמק בעזה ונראה מה הוריכם יעשו למענכם ומה שבטוח זנה שהם יהיו סגורים בביתםכי אין להם ביטחון כמו שלכם הילדים שלהם אין ורק במקומות כאלה פותחים לוע מסריחה.

    בושה וחרפה!

    • אם את מקללת ככה אז הכל עובר אליך. דמגוגית מטורפת. (ל''ת)

      אמא, 03/10/09 00:15

    • הם יעשו מיליונים מהספר... כמו נוגה רבין הנכדה רודפת הבצע. (ל''ת)

      לייבלה גידרון, 03/10/09 02:19

    • יפי נפש

      א, 03/10/09 07:40

      גברתי הנכבדה. באופן אישי הייתי נלחם עד שהייתי נהרג ולא הייתי מביא את עצמי למצב בו אני נחטף. וגם אם הייתי נחטף אז הייתי מתאבד במטרה שלא יעשו עסקאות מטומטמות בשביל לשחרר אותי ושישאירו שם את גופתי שלא ישחררו אפילו מחבל חי אחד בשביל להחזיר משם את גופתי.
      הפכנו להיות מדינה של לוזרים. ואני נגד מלחמות מי שהמציא אותן הם הפוליטיקאים האינטרסנטים למינהם שחיים עם בטן שמנה ועל חשבוננו.

  • 13.

    איפה המשקפי ראייה של גלעד? (ל''ת)

    נוי, 02/10/09 22:08

    • קנו לו עדשות (ל''ת)

      א, 03/10/09 07:41

    • בטח שברו לו אותם תוך כדי העינויים שהוא חטף מהם! (ל''ת)

      שוש הלוי, 03/10/09 12:45

  • 12.

    לא ראיתי ולא אראה-ולא לעסקה!

    ראובן, 02/10/09 22:07

    מהסיבה הפשוטה שמדובר בביום ומניפולציה רגשית נבזית של חמאס שמטרתה היחידה לנגן על הרגש וללחוץ על הממשלה.
    אסור לעשות את עיסקת השטן הזו שתחזיר מאות למעגל הטרור.צריך וחובה להחזיר אותו אבל לא במחיר בלתי שפוי כזה.תבינו שכניעה לטרור אינה אופציה כי יהיו עוד נחטפים בעתיד.ולמה לא? החמאס עושה עסקה טובה.
    ואל תגידו לי ''אם זה היה הבן שלך'' כי הנימוק הזה נשחק לגמרי.

    • צודק במליון אחוז! כל מילה מיותרת.

      דורון, 03/10/09 06:17

      אני אתך אחי

    • אם הנימוק הזה נשחק לגמרי....

      אבו זובי, 03/10/09 06:44

      לך אתה ותחליף את גלעד. נראה אותך.

    • אחי, רואים שאין לך (עדיין?) ילדים... (ל''ת)

      גיל, 03/10/09 07:22

      • לגיל-דווקא יש-אני מדבר על הנימוק

        ראובן, 03/10/09 09:50

        ששמענו מאות פעמים.
        מדינה צריכה לחשוב אחרת.
        אם העיסקה תצא לפועל ונשחרר אלף אסירים שאולי יפתחו אינתיפאדה שלישית-מה תגיד להורי הילדים שאולי ייהרגו,כמו בדולפינריום?
        זה בדיוק מה שקרה בעיסקת ג'יבריל-למי ששכח.

        • וכתוצאה מעסקת טננבאום-נהרגו 26 ישראלים

          לא לרפיסות ולא לכניעה לטרור,, 03/10/09 12:17

          בדיעבד,היה שווה?

    • גם אני הבטחתי לעצמי שלא אצפה, בינתיים מצליח (ל''ת)

      פנדה, 03/10/09 10:15

  • 11.

    נועם שליט תפסיק לעבוד עלינו ולך לעבוד במקום לבקש תרומות ולחיות עליהם (ל''ת)

    דוד קריבושה, 02/10/09 22:02

  • 10.

    משפחת שליט היקרה!

    דנה, 02/10/09 21:46

    למשפחת שליט היקרים,חיזקו ואימצו,מי יתן שתיזכו,בימים ה- קרובים ,לראות את גלעד בביתכם...ליבי ליבי איתכם,ואני מאמינה שכול עם ישראל נושא תפילה עבורכם...חג-שמח.

  • 9.

    בושה שנועם שליט אינו מודה לראש הממשלה שעל פיו יישק דבר ֱ (ל''ת)

    דקל ב , 02/10/09 21:37

    • בושה?.? מטומטם שאין דברים כאלה

      טל ואריאל, 02/10/09 22:08

      מודה על מה בדיוק..?
      בושה שאתה חלק מהמדינה שלי, עוד שקמיסיסט שפותח ת/פה!!!

  • 8.

    אני לא מצפה מנועם שליט שיאמר אחרת, אני מצפה שהעיתונות תהיה יותר אחראית

    לא קורא יותר תגובות של משפחת שליט, 02/10/09 21:34

    אני מצפה מקברניטי המדינה לנסות ולשחרר את גלעד שליט תוך אחריות לכלל העם.
    אני מצפה מהעיתונות שתפסיק לנסות להגביר את הרייטינג ע''י שמוש גדל והולך ב-''פורנו של הכאב''.
    .

  • 7.

    למגיבים אחד ושתיים כנסו.

    טום, 02/10/09 21:33

    למרות שזה נראה שזה אותו אחד.

    אולי אתם יהודים בהגדרה. אבל ערבים לגמרי במנטליות.

    תעיפו את עצמכם חזרה למערות או למעברות.
    שום דבר טוב לא ייצא ממכם. לפני שהאוניות זרקו אותכם הנה, היינו הכי חזקים.

    חבל שהקיפוח נגמר, אתם תולעים בדיוק כמו החמאס.

    • צודק (ל''ת)

      אילנה, 02/10/09 23:11

    • 7 אתה אידיוט!

      גיל, 02/10/09 23:28

      וצריך להעלות אותך על אותה אוניה ביחד עם 1 ו2 אתם ממש מתאימים.

      • 7....ממי !! ,המנשר הדלוח שלך מזכיר לי מאמר של רייב' מנייחם שטנדל.! (ל''ת)

        רועי גיילדרמן, 03/10/09 02:17

    • למגיב שבע כנס

      משיח, 02/10/09 23:29

      ואתה טוען שאתה שונה או טוב מהם???? קרא את תגובתך שוב ואז תבין שגם אתב בדיוק אותו הדבר, תולעת.

    • מסכימה ומצטרפת לאיחולים (ל''ת)

      אמא, 03/10/09 08:10

  • 6.

    אלו פניה של האימה המסוייטת ביותר בעולם ! (ל''ת)

    ביבי, ברק, הצילו !, 02/10/09 21:20

  • 5.

    אלו פניה של האימה המסוייטת ביותר בעולם. (ל''ת)

    ביבי, ברק, הצילו, 02/10/09 21:16

  • 4.

    נועם שליט מה אתה עושה עם כל התרומות ? ממה אתה חי ? (ל''ת)

    b, 02/10/09 21:09

    • וצה זה מעניין אותך?? הבן שלך 3 שנים בשבי או שלו.??

      טל, 02/10/09 22:14

      הוא בטח קנה ג'ים, וילפה, וחי חיים טובים???
      נראה לך באמת?.?
      מה הוא צריך ת/תרומות של אנשים עלובים כמוך..? לך תגיב לטוקבקים תרגיש גבר ותצשרת בצה''ל כג'ובניק?? כי בחיים לא תיקל ת/סיכון שיחטפו אותך נכוןןןןןן

    • וואלה, גם אם הוא מקבל מיליארדים אני בטוח שהוא היה מחליף אותם בבנו... (ל''ת)

      מנחם, 03/10/09 04:01

  • 3.

    עם כל הצער והיגון את גלעד חיבים להחזיר רק בכוח הזרוע בחורבן עזה זאת הד

    IQ ze Ani , 02/10/09 21:07

    עם כל הצער והיגון את גלעד חיבים להחזיר רק בכוח הזרוע בחורבן עזה רק זאת הדרך.

    שהאוייב מבין תנו להם את השפה שהם מבינים.

    • בדיוק! ככה מדברים! אלה מבינים רק בכוח! (ל''ת)

      נופר!, 03/10/09 01:13

    • כמה שאתה צודק

      א, 03/10/09 07:43

      אני חושב כמוך, נהפכנו להיות מדינה של כוסיות!!!

  • 2.

    נועם נמאס שאתה מסכן את בטחון ישראל =תפסיק לבגוד בעם (ל''ת)

    tuh, 02/10/09 21:00

    • you shithead - hope you die in pain

      yael, 02/10/09 22:52

      at least have the balls to write your name

      • סכסכנית מחו''ל, את עובדת בשביל החמאס? (ל''ת)

        יעל אחרת, 03/10/09 00:17

        • בחופשה בחו''ל יא מסכנה ופרימיטיבית (ל''ת)

          יעל, 03/10/09 02:35

      • יעל,ראבאק ,קצת אנגלית נכונה לא תזיק.קחי קורס חינם בבית התפוצות . (ל''ת)

        ג'וגו' אלמאקאייס, 03/10/09 05:56

    • אני מתנגד לעסקת שליט. אבל, אתה חתיכת זוהמה אנושית!!!

      עמי, 03/10/09 00:37

      מה אתה רוצה מהאב המסכן, חתיכת אדיוט. אני חושב שעסקת שיט היא אסון לישראל ונשלם עליה צחיר יקר. אבל, אם זה היה הבן שלי הייתי מוכן לתת את חיפה לערבים תמורת החזרתו וזה נורמלי ביותר. איך אתה מעז לקרוא לאדם הנפלא הזה שרק רוצה את בנו חזרה ואפילו אינו מתלהם, בוגד??? אתה זבל!!!!!

      • אני אתך האב מקסים !! ,אבל הבן הרים ידיים ובחר בחיים (בשבי)... (ל''ת)

        ג'וני בוחבוט, 03/10/09 05:58

  • 1.

    יש לו עיתון כל בוקר הוא בריא ומאושר תנו לו להישאר (ל''ת)

    gz, 02/10/09 20:45

    • you are worse than our enemies, asshole

      yael, 02/10/09 22:53

      have the balls to write your name

      • you are an Arab trying to incite jews. yael? yeah, right (ל''ת)

        me, 03/10/09 00:18

        • כן, ממש ערבית. מי שמדבר ככה על חייל צהל ראוי שיירקב לאט (ל''ת)

          יעל שוב, 03/10/09 02:38

      • ראבאק ,קצת אנגלית נכונה לא תזיק.קח קורס חינם בבית התפוצות ........! (ל''ת)

        עדי סאבאח, 03/10/09 02:16

    • מאחלת לך מכל הלב להיות מאושר כמו שגלעד מאושר עכשין. אמן. (ל''ת)

      1, 03/10/09 08:08

    • אני מאחלת לך - להיות מאושר כמוהו! (ל''ת)

      שוש הלוי, 03/10/09 13:47