• 142.

    אנחנו אירחנו חיילות לשבת

    שלומי, 31/10/09 22:26

    ופשוט עשינו להם את השבוע הם ממש נהנו מלהיות איתנו ועזרנו להם להעביר את השבוע וכשהם היו צריכים דברים הבאנו להם (כמו מטען לפלאפון של אחת החיילות שנהרס).
    הצבא מפסיד מזה !!!!

  • 141.

    בואו נהיה גלויים- האוכל בצבא ממש חרא (ל''ת)

    אז למה שהחיילים לא יהנו, 11/10/09 17:27

  • 140.

    לא רוצים, לא צריך..

    להפסיק להיתרפס, 04/10/09 01:13

    שמחתי להזמין חיילים אבל לא אתחנן שיבואו, אני לא אישה מוכה.
    גם אם 30 אחוז מהחיילים הקרביים בצבא לא לא היו מתנחלים, אני לא מצפה שישמרו עלי רק בגלל שצ'יפרתי אותם בארוחה ואני נחמד..
    הזכות לביטחון שמורה לי כמו לכל תושב תל-אביב..

  • 139.

    זה לא הצבא שלי! זה לא המדינה שלי! (ל''ת)

    צבא הגרוש לישראל. רק כ''ך, 03/10/09 23:08

    • בגלל זה אתה מתנחל בחו''ל (איו''ש או רמה''ג) (ל''ת)

      אריק, 04/10/09 16:45

  • 138.

    רדיפת ציבור שלם

    MRO1301 , 03/10/09 22:14

    אוי למדינה שרודפת את מיטב בניה ומחבקת את אויביה מגינים על מחבלים משחררים רוצחי ילדים ונשים יהודים מילחמה לנו בשמואל הישראלי המתועב המסואב שונא כל דבר יהודי

  • 137.

    שטות גמורה - כנסו בבקשה

    עמרי, 03/10/09 22:10

    אני בן 30, חילוני, גר במרכז ואני זוכר ששמרתי בקרית ארבע בחוה''מ פסח לפני 10 שנים או קצת יותר בתור חיל סדיר.
    אי אפשר להגיד שהייתי אז בדעה הפוליטית של המתנחלים וזכורים לי ויכוחים פוליטיים עם תושבים דווקא ברחוב ולא בבית של אף אחד.
    לעומת זאת, כאשר תושב הזמין אותי לביתו לא סירבתי ועד היום אני זוכר זאת כמחווה יפה ונעימה. דווקא בשולחן השבת אף אחד לא דיבר על פוליטיקה.
    חבל שהמח''ט לא מבין שכוונת המתנחלים (בנושא הזה לפחות) היא רק טובה.
    חג שמח לכל עם ישראל

  • 136.

    שיוויון?

    חג שמח, 03/10/09 20:24

    הרי כל פעם מזמינים מישהו אחרי אז אפשר לשמור על שיוויון.

    חבל שהמח''ט הולך סחור סחור שיגיד שהוא לא רוצה קשר בין המתיישבים לבין החיילים.

    חבל אני חושבת שזה דווקא מנהג יפה, בלי קשר לאיד' זו או אחרת.

  • 135.

    אני חייל שגר בשומרון, מותר לי לאכול אצל הורים שלי? (ל''ת)

    לוחם מ''השטחים הכבושים'', 03/10/09 19:33

  • 134.

    במסווה של הכנסת אורחים ''אינדוקטרינציה'' בין השניצל למנה האחרונה (ל''ת)

    תכסיס, 03/10/09 16:17

  • 133.

    מי יודע מה יאכילו המתנחלים הקיצונים את החיילים ששומרים עליהם (ל''ת)

    הקדם תרופה למכה .., 03/10/09 10:44

    • זה לא יכול להיות גרוע כמו החרא שהשמאלנים מאכילים אותנו כבר 60 שנה (ל''ת)

      אני מוכן לקחת סיכון, 04/10/09 16:44

  • 132.

    אין שיוויון

    אשה חכמה ושוחרת שלום, 03/10/09 06:15

    אין כזה דבר שיוויון, בוא נוציאו את המילה מן הלקסיקון - זה פיקציה זה לא אמת.
    כל אחד והמשפחה שלו, הייעוד והקארמה שלו.

    לגופו של עיניין ניראה לי נכון להפריד .

    פחות אנושי - כמובן אבל אני לא מצפה מהצבא להיות אנושי - אני מצפה מן הצבא להיות מכונת הרג ומלחמה משומנת.
    אני כמובן מחכה לשינוי עולמי של אהבה ושלום ונושאת את עיני לברק אובמה.

  • 131.

    הדרך לגהנום רצופה כוונות טובות

    איתן, 03/10/09 05:41

    השאלה למי יש כוונות טובות ברורה! לכולם כוונות טובות להבנתם הפרטית!
    לחלק השני מי הולך לגהנום אדם להשקפתו !
    אותי השמאל האנרכיסטי מדאיג ועוד יותר הסוציומטים שמתחמקים משרות בטענות שונות

  • 130.

    מדובר בפקודה בלתי חוקית בעליל. עוד מעט יבדקו עמדות אצל משפחות החיילים (ל''ת)

    גיא, 03/10/09 05:28

  • 129.

    צודק! שהמתנחלים יאכלו עם מתנחלים והחיילים עם חיילים! (ל''ת)

    nofar, 03/10/09 03:22

  • 128.

    ונראה לכם שבחדרי האוכל הצבאיים אין מחלוקות פוליטיות???

    אלון, 03/10/09 02:15

    אז אולי בכלל לא נגייס צעירים עם דעה שונה מהפיקוד - לא כי אנחנו יפי נפש מתנשאים ,חס וחלילה, פשוט כדי שלא יהיו ויכוחים פוליטיים בחדרי האוכל.

  • 127.

    הוראה מצויינת! האירוח יוצר בלבול בקרב החיילים (אבל לא אצל המתנחלים...) (ל''ת)

    א7, 03/10/09 01:10

  • 126.

    מי שמעביר ביקורת על מדיניות צה''ל וקורה לסירוב פקודות,אל יצפה שניתן לו

    היזדמנות להרעיל ליבות החיילים הצעירים, 03/10/09 00:55

    מה גם שהמיתנחלים נימצאים במיעוט, ומעבירים ביקורת על ביהמ''ש העליון וכל מערכת החוק וגם על עמדת הרוב בישראל.
    אין הדבר כך כהיתארחנו בקיבוצים שהיו בקונצנזוס.
    דרך הארוחות האלו הללו רוצים להרעיל את חיילינו. ולכן מוחים על הסירוב המנומס!!!

  • 125.

    זוהי ארוחה פוליטית שמחוייבות בצידה. המארחים ע''פ רוב מעבירים ביקורת על (ל''ת)

    מדיניות צה''ל ואף קראו לסירוב פקודה, 03/10/09 00:50

  • 124.

    המתנחלים זועמים,הערבים (להבדיל זועמים) ,הטוקבוקסטים זועמים,והכתבים ? (ל''ת)

    רגוע, 02/10/09 22:59

  • 123.

    פניה למח''ט - הסר את רוע הגזרה של הרוע - אין בה טעם (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 02/10/09 22:50

  • 122.

    הבעיה תפתר מעצמה אם כל אחד יארח כמה שמאלנים במקלט השכונתי (ל''ת)

    לנעול ולשכוח, 02/10/09 22:47

    • חחח..ענק :-)) (ל''ת)

      אסף כהן, 03/10/09 12:29

  • 121.

    חשוד מאוד- למה המועצה האזורית וראשי המתנחלים מוחים כך כנגד ההחלטה? האם

    דניאל, 02/10/09 22:41

    חשוד מאוד- למה המועצה האזורית וראשי המתנחלים מוחים כך כנגד ההחלטה? אולי כן ניתן להאשים מישהו בשטיפת מוח ואני לא חושב שזה קברניטי צה''ל.....

    חבל שהמתנחלים עושים ככל יכולתם על מנת לפלג את העם.

    • לא ברור, הזמנה לסעודת שבת מפלגת את העם? (ל''ת)

      דפנה, 03/10/09 23:32

  • 120.

    זה בגלל עתירה לבגצ...רוצים שהחיילים יתארחו אצל פלשטינאים! (ל''ת)

    Yossi V , 02/10/09 20:21

  • 119.

    מסיבות שחיתות של שרימפסים וקוטלי חזיר בחלב אימו

    אחד שיודע, 02/10/09 19:42

    וזה פוגע בחוקי הכשרות של צה''ל...

  • 118.

    מוזר..אני זוכרת שכילדת קיבוץ במלחמת ההתשה היינו מארחים

    מיכל, 02/10/09 19:39

    חיילים ששרתו המוצבים ליד הקיבוץ. אז זה נחשב למעשה אציל,היינו כל כך גאים באירוח החיילים ולא זכור לי שהצבא התנגד לכך. כמה חבל שערכים משתנים....

    • אז אתם והחיילים תמיד הייתם באותו צד.

      א, 02/10/09 21:48

      ביו''ש, החיילים משמשים גם כשוטרים, ויש מצבים רבים שבהם הם צריכים לפעול נגד האנשים שהתארחו אצלם אתמול.

      תארי לך שהיית שומעת על שוטרים שאוכלים על שולחנה של משפחת פשע...

      • אז לפי הערבים כל אזרחי ישראל משפחת פשע . איזה בושה..... (ל''ת)

        קובי, 02/10/09 23:06

    • סתם שקר מטופש

      חיים מירושלים , 02/10/09 22:37

      מלחמת ההתשה התנהלה בתעלת סואץ ולא היה שום שום קיבוץ ושום ישוב ושום חיילים לא התארחו בבתים של אף אחד.

      עד מתי ימשיך הימין בשקרים העלובים שלו?

      • אתה די אידיוט

        לא משנה, 03/10/09 01:41

        כלכך קשה להבין את הכתוב?
        יש מוצבים בבקעה שאוישו כל הזמן, גם במלחמת ההתשה. לידם יש קיבוצים. יש עוד אזורים עם מאפיינים דומים בארץ.

      • אהה... אם מלחמת ההתשה התקיימה בסיני אז זה

        אלון, 03/10/09 02:07

        אומר שלא היו מוצבים בשאר המדינה??

        יש לך כשל לוגי חמור.

    • מיכל לא להיתמם! הקיבוצים היו בקונצנזוס,לא קראו לסירוב פקודה,לא היתעמתו (ל''ת)

      עיםצהל,ולא ביקרו את מדיניתו,ולא קראו בוגדים לעליון, 03/10/09 00:58

      • אבל הרי לא זאת טענת צה''ל....

        אלון, 03/10/09 02:11

        כל טענתו היא שחיילים לא מקומם להתארח אצל תושבים.

        אם הוא מסרב לכך בגלל שהתושבים ימניים והמח''ט שמלאני אז שיגיד. אבל שלא ינסו לטייח את זה בשקרים שקופים.

    • מוזר. מאז מלחמת ההתשה נשארת עדיין ילדה... (ל''ת)

      לפחות במובן המנטלי, 03/10/09 01:29

    • מוזר שמאז מלחמת ההתשה נשארת עוד ילדה (ל''ת)

      מנטלית, לפחות, 03/10/09 02:05

  • 117.

    דובר צה''ל - אולי תסביר לנו מה הכוונה בתגובתך? אם להתארח במשפחות זה חלק

    יעל, 02/10/09 18:51

    מההוי הגדודי אז למה יצאה ההוראה המטומטמת הזאת? מה זאת אומרת ''תוך שמירה על שיוויון ואחידות בקרב החיילים''? למה המשפט הזה קשור? מה הקשר בין שיוויון לבין הוראה שאומרת שאסור להתארח אצל משפחות לשבת?

    • מה לא מובן? לא מקובל שחלק יוכלו בבסיס וחלק יוכלו בבתים של מיתנחבלים (ל''ת)

      לוחם, 03/10/09 00:13

      • אני לא מבין מה אכפת למשתמט כפוי טובה איפה אוכלים החיילים ששומרים עליו (ל''ת)

        ולמה אתה מגיב לעצמך 15 פעמים, גם לא ממש ברור, 04/10/09 16:48

    • כי ברור שחייל שאינו מסכים עים המיתנחבלים ינודה או לא ירגיש בנוח!! (ל''ת)

      הסבר על השיוויון בארוחות אצל העבריינים, 03/10/09 01:01

    • ברור מה עמדת המיתנחבלים אף אים לא ידברו,ולכן הארוח יגרום למחלוקת בין ה (ל''ת)

      החיילים,אלו יומרו שמדוברבצדיקים,והאחריםשמדובר ברשע, 03/10/09 01:04

    • התשובה פשוטה,השאלה אים יש רשע ביש''ע יעורר רק מחלוקות בין החיילים (ל''ת)

      מבין צדיק נפש מיתנחבלו, ומה מגמתם!!!, 03/10/09 01:06

    • יש בצהל שפע אוכל,ואין צורך שכנגד רגל עוף ישטפו ראשם של חיילינו שכל שרו (ל''ת)

      שרותם שם מלכתחילה הוא לאבטח המיתנחבלים הפרזיטיים, 03/10/09 01:13

  • 116.

    גלגולי עיניים ולשון של ''המתבכיינים''

    מכיר את הבעייה ולא מאתמול, 02/10/09 18:40

    מי אלה המתנחלים המתבכיינים, האם זה לא אותם או חלקם (אמנם מעוט) שמדי פעם מכנים את חיילי צהל נאצים ושמות ''מכובדים'' אחרים ואפילו לפעמים גם מרימים יד ומאיימים על בני משפחתם, אז על מה בדיוק התלונה,
    חיילים בתפקיד ומי ששם הוא בתפקיד לא צריך לאכול או להתארח אצל התושבים, לא שם ולא במקום אחר.

  • 115.

    האם זו תחילתה של ההכנה המנטלית או בשפה פשוטה יותר שטיפת מוח

    יעל, 02/10/09 18:39

    שהמערך הפסיכולוגי-צהלי נוקט כהכנה לנסיגות נוספות בעתיד?.משום מה הנוהל החדש מזכיר את השיטות שננקטו בגרוש קטיף על ידי הפסיכולוגים שהנחו והכינו את החיילים לקראת הגרוש. מדוע חיילי צהל לא יכולים להתארח לשבת אצל המשפחות? מה יקרה אם חייל יחשוב שהמתיישב צודק בדעתו? מה הקטע? האם חיילי צה''ל הם בשרות צד פוליטי מסויים במדינתינו? ההוראה הזו צריכה להטריד ולהדאיג את כל מי שיש בו חשיבה עצמאית.

    • למיתנחלים ביקורת רבה על מפקדי צהל באיזור,על מערכת המישפט,וקראו לסירוב (ל''ת)

      פקודות,וגם יתכן ששוב ניצטרך לפנותם למען נישרוד, 03/10/09 01:16

  • 114.

    אין מקום ''להתראח'' אצל אזרחים שהחיילים נותנים להם שרותים

    קצין בכיר בגימ' שמכיר את הבעייה, 02/10/09 18:35

    צהל צודק ב-100% הרי לכולנו זכורים הטעונים הצדנקיים של המתנחלים שהחיילים שאכלו בביתנו עושים לנו כך וכך, (משחק הגוזל הנגזל), ובעיקר שצהל מספק לחיילים את כל הדרוש ומעבר לכך, כדאי לזכור שהחיילים נמצאים שם בתפקיד ולכן הארוח יכול להתפס חלילה בבחינת שוחד (ישיר או עקיף)גם הכוונה אינה כזו, היללות באות בדיוק משום שרק הקטע הזה מפריע להם.....

    • סגן , זה לא ממש בכיר... (ל''ת)

      אוברשטרומבהנפירהר ריכרד גולדסטון, 02/10/09 19:31

  • 113.

    מעניין מה היו אומרים המתנחלים אם...

    אבינועם, 02/10/09 18:34

    היו מכריחים את בניהם שומרי הכשרות לאכול בבתי מארחים חילוניים ברחבי ישראל רחמנא ליצלן ?! היתה קמה זעקה עד השמיים תרתי משמע
    ורבני ישראל היו מסכלים זאת בלי שום פיקפוק או התחשבות ברצונם הטוב ורגשותיהם הכנים של המארחים מכל שדרות העם.
    כפל הלשון והמוסר הכפול עם גלגולי העיניים מעורר גם במקרה הזה שאט נפש.

    • מי מכריח חיילים להתארח?!

      מיכל, 02/10/09 22:25

      מי שרוצה מתארח, מי שלא רוצה לא מתארח. מרוב תיעוב אבד לך כל קשר למה שנכתב.

      • למנותקת בע'מ

        אבינועם, 03/10/09 07:25

        אפשר לחשוב שרצונותיהם של החיילים הם חלק מההויה הצבאית בחזקת ''ירצו יאכלו לא ירצו לא יאכלו'' גם המושג להתארח הוא בלשון סגי נהור אין חיה כזו, נותנים פקודה וכל השאר זה ביצוע, רצונות פרטיים יש רק בבית.
        לעצם העניין כשחיילים חוטפים הרעלת קיבה מעמידים את הטבח לדין על התרשלות, מעניין מה יגידו ל''מארחת'' עם מחלקת הסיור תחטוף שילשול מהגיפלטה-פיש או מהחריימה למחרת עם אור ראשון לקראת פתיחת ציר {ולא ציר של מרק}
        כשהבנות הדתיות תשרתנה בצה'ל בחזון אחרית הימים אולי תהיה יותר הבנה מה זה צבא.

        • אתה מנותק

          מיכל, 03/10/09 17:12

          הרבה בנות דתיות עושות צבא, שוב, מה הקשר?!

        • מנותק בכמה רמות

          שלמה, 03/10/09 19:36

          ניכר שלא יצא לך לשמור על יישובים ביו''ש בתקופת שירותך, שכן הצבא אכן מספק אוכל, אבל משום מה האוכל אצל משפחות קצת יותר מזמין, וכן תחושה של סעודת שבת. אישית יצא לי להתארח בשירות שלי, ובתור מתנחל יצא לי גם לארח חיילים רבים על שולחני. מעולם לא ירדה פקודה שכללה הוראה להתארח או לא להתארח, התושבים מזמינים באופן ספונטני, והחיילים מחליטים אם הם רוצים או לא (פעמים רבות מסרבים מאי-נעימות או עודף נימוס וכיו''ב). נכון שלרוב לא שואלים לרצון החייל בזמן שירותו הצבאי, כאן זה ממש לא המקרה.

          לגופו של עניין, לא זכור לי דיון פוליטי אחד שהייתי שותף לו כאשר התארחו אצלי חיילים, או כאשר אני התארחתי אצל אחרים, אדרבה, מאוד משתדלים שלא לגעת בנושאים הללו, אפילו כשהם צצים, בגלל אי-הנעימות הכרוכה בדבר. טענות כאילו המתנחלים משתמשים באירוח בשבת לשטוף את מוחם של החיילים נוגעות בדמוניזציה חמורה ביותר לציבור של מאות אלפי אנשים שמורכבים מגוונים רבים ושונים (מה עוד שאם תבדקו טוב, תבחינו שרוב החיילים הקרביים בצה''ל מחזיקים בדעות ימניות קיצוניות הרבה יותר מהממוצע של המתנחלים).

          מועדים לשמחה

  • 112.

    גם חיילים בב'ש חיפה טבריה אילת רמה'ג ערד וכיו'ב

    שמעון אבא של חייל, 02/10/09 18:24

    אינם אוכלים בבתי המתיישבים וטוב שכך.
    אין ולא צריך קשר של האכלה אירוח וליטופים לחיילים לבין תיפקודם הצבאי, רק הצבא הוא זה שחייב לדאוג לכל הצרכים הנדרשים ושום גורם אזרחי אינו צריך להיות מעורב לטוב או לרע ברווחתם ואם נעשה הדבר במשך שנים באזור המדובר הגיע הזמן להפסיק זאת.
    אין בדברי כדי לרמוז ולוא במילה על כוונות שאינן טובות או טהורות מצד המארחים נהפוך הוא, אבל כאמור יש להפריד בין הצבא לאזרחים
    בכל מקום בארץ.

  • 111.

    איציק בר , בוא לאכול אצלי. תהיה ארוחה תרבותית.

    אוברשטרומבנפירר ריכרד גולדסטון., 02/10/09 18:19

    יש לנו הרבה מן המשותף. גם בארנבוים יבוא.

  • 110.

    עוד תגובה שאני מקווה שיפרסמו אני

    קובי, 02/10/09 18:06

    מכיר אישית את מתישבי חברון .אנשים נפלאים . כל פעם שאני מבקר שם שערותי סומרות על אומץ ליבם ואהבתם ליהדות תורת ישראל עם ישראל . אנשים שמסכנים את עצמם בחירוף נפש לשמירת קברי האבות . שהוא לגבינו ההורים שלנו מקור ההשראה לחייינו .חברון היא עיר יהודית עם יהודים ובלי יהודים במידה ויגרשו אותם יחזרו כמו שקרה לאורך כל ההסטוריה .

    • אידאולוגיה נחמדה,אבל מרבית העם לא מסכים איתה,וצהל מבצע מדיניות הרוב,וה (ל''ת)

      והמיתנחלים מיתנכלים למפקדי צה''ל וגם קוראים לסירוב, 03/10/09 01:19

    • וכי מה ציפיתה, שיגידו שהם שם כי הכל כימעט חינם ועל חשבונינו?דודה שלי (ל''ת)

      שם ביגלל שזול,א''כ גם החדירו לה אידאולוגיה, 03/10/09 01:21

    • החיילים שם בתפיקדי שמירה ושיטור,הכיצד יעלה על הדעת לתת להם להיות אסירי (ל''ת)

      תודה למי שהם לעיתים העבריניםהמקללים את מפקדיהם???, 03/10/09 01:24

  • 109.

    כל הכבוד! החיילים בתפקיד, לא בסחבקייה

    יעל, 02/10/09 17:34

    החלטה אמיצה וחכמה של המח''ט

    • בדיוק!!! (ל''ת)

      סתם אזרח, 02/10/09 19:13

  • 108.

    גרשון מסיקה - צה''ל הינו צבא העם ? גם כשמקללים ומכים אותם ?

    יהודי, 02/10/09 17:31

    טוב עשה המח''ט שהחליט מה שהחליט .
    מעבר לרצונם הטוב של המתנחלים להודות לחיילים ( ויש המון דרכים לעשות זאת ) אחת הסיבות המרכזיות היא לקרב את החיילים אליהם ולגרום להם ל'רפיון נפש' במידה וצריך לטפל במתנחלים ביד קשה . ( ולא חסרים מקרים בהם המתנחלים עוברים על החוק )
    ואם רוצים להודות יש דבר שהמתנחלים ( שברובם דתיים ) יודעים שקוראים לו '' מתן בסתר '' .
    אבל מי שרוצה רווח ופרסום ' שוכח ' את הדבר .
    חג שמח והרבה החלטות נבונות בהמשך השנה .

  • 107.

    שנאת חינם החריבה את בית המקדש ותחריב את ישראל (ל''ת)

    רן, 02/10/09 17:30

  • 106.

    די להיתממות המעושה של המתנחלים. מנסים לעשות שטיפת מוח פוליטית במסווה

    עמנואל, 02/10/09 16:58

    של ''Sאגה לחיילים''. טוב ששמו לזה קץ

    • עם שעוזב את דרכו היהודית והולך אחרי

      קובי, 02/10/09 18:02

      תאוות עולם החומר . עם שנשלט על ידי שונאי דת שמוכרים את זהותם לשטן בטיפשות בתמימות פחד ושנאת זהותם . נשלם על זה ביוקר . עם ללא שורשים בסיס צביון זהות פשוט נעלם . וכונתי לאלה שבחוצפה גנבו את השם ישראל ומתנהגים כביוון ורומא ולא כמסורת ישראל פשוט יעלמו . היהודים עם הנצח ימשיך לשרוד כי שרד גרועים מאלה . ישראל התנכית הפכה למקום שבו היהודים הם פשוט פליטים בארצם . והשאלה שאני שואל תמיד ואין תשובה . מה ההבדל בין תל אביב לחברון לגבי הערבים ? ליהודים ההבדל הוא גדול אבל עם שטיפת המוח האנטי יהודית יהודים לא מבינים בחשיבות חברון . הערבים ימשיכו להלחם בכם אטאיסטים גם אם תתכנסו בתל אביב מקום הולדתי . יהיה להם יותר קל להלחם בכם בשטח כל כך קטן שגם בו יש ערבים . שוחחתי עם כל כך הרבה ערבים אנחנו לצחוק להם במכירת החיסול לזהותינו .אני מקוה שיפרסמו .

      • תכלס, אתה צודק קובי (ל''ת)

        עופר1976 , 02/10/09 20:56

  • 105.

    באראזני , גם אצל כורדים , אסור ? (ל''ת)

    זכי, 02/10/09 16:51

    • הכורדים בקונצנזוס, לא מקללים את מפקדי צהל ולא קוראים לסרוב פקודה! (ל''ת)

      שוטר לא מיתארח אצל החשוד!!!, 03/10/09 01:26

  • 104.

    המח''ט חושב קדימה. הוא יודע שהמתנחלים יכניסו את הארוחה לסעיף ההוצאות.

    מח''ט חושב !, 02/10/09 16:46

    והחשבון יוגש לפרעון לממשלה.

  • 103.

    שאלת תם

    לוחם כיתת כוננות, 02/10/09 16:39

    אני לוחם הכיתה.
    אני גם עושה מילואים 20 שנה בצנחנים.
    אשתי (וגם אני) מתנחלים.
    אני יכול לאכול את האוכל שלה ?

    • תשובת הרעבי-מיעוטו: אתה מהמרעילים ולא מאלה שאתם מנסים להרעילם!אז מותר! (ל''ת)

      מקווה שהאוכל של אישתך לפחות טעים,אין צנחן בן41, 03/10/09 01:30

  • 102.

    החל מפרסום הוראה זאת , על חיילי צה''ל נאסר לאכול זיתים סורים דפוקים.

    יאצק, 02/10/09 16:35

    זה יכול לפגום בתהליך המדיני מול הסורים.
    בפקודה.

  • 101.

    מח''ט מטורף ומסוכן!!! (ל''ת)

    הראל, 02/10/09 16:11

  • 100.

    כדי להשמיד את היהודים יש לסרס את מנגנוני ההגנה שלו ע''י תעמולה מסיבית (ל''ת)

    והיהודים שותקים כצאן לטבח, 02/10/09 16:06

  • 99.

    צה''ל הופך לצבא שכירים המנוהל ע''י שמאלנים קיצוניים שונאיי דתיים ומתיישב

    גד, 02/10/09 16:04

    ומתיישבים

    • ומי שמתבטא כך רוצה שאני אשלח את חיילי להתארח אצלו ? (ל''ת)

      מ''פ מיל., 03/10/09 13:08

  • 98.

    רק אצל הבשלנים שבינהם

    לאכול אצל מתנחלים?, 02/10/09 15:48

    לא לפרסם לאחר כניסת החג/ שבת.

  • 97.

    דווקא הייתי כמה פעמים בארוחות אצל המתנחלים ונהניתי ושמחתי

    חייל מילואים גאה, 02/10/09 15:30

    שהזמינו אותי, הארס והשנאה שהשמאלנים משפריצים פה היא פשוט מגעילה אותי, אני בטוח שמילואים הם בטח לא עושים

    • על מה אתה גאה, שאתה לא משתמט?

      אתה הרי מתחזה למישהו שראה צבא מקרוב, 03/10/09 01:59

      והנה אהבת ישראל שלך:
      ''הארס והשנאה שהשמאלנים משפריצים פה היא פשוט מגעילה אותי, אני בטוח שמילואים הם בטח לא עושים''.

      ואיך בכלל אתה עושה מילואים אם לא שרתת בסדיר?
      הסגנון המאוס שלך הוא סגנון קלאסי של משתמטים דתיים.

  • 96.

    איציק בר ידוע כקצין בינוני שהתקדם בזכות פרוטקציות (ל''ת)

    המח''ט הוא בסה''כ פוליטיקאי קטן, 02/10/09 15:27

  • 95.

    החולרות בפעולה

    לוי, 02/10/09 15:27

    צהל הופך לליגיון זרים אנטישמי.
    חולרות לעזזל.

  • 94.

    למה ? לא כשר ....או שהחיילים יגלו המפתיה למתנחלים .. (ל''ת)

    ירח כחול , 02/10/09 15:01

  • 93.

    הסיבה האמיתית-יש סכנה אמיתי המתנחלים ירעילו חילים למוות

    אאאא, 02/10/09 14:33

    הרעל שלהם בטח מוכן והם מחכים לפקודה מהרבי

    • הסכנה המניתית היחידה היא שאיזה שמאלני יקבל סטירה בקרוב (ל''ת)

      אוף, נשבר הזין ממכם, חארררררות, 02/10/09 22:46

  • 92.

    יש בעיה באירוח היות ויש חיילים שלא מכירים משפחות באזור ויש שמכירים

    אבי, 02/10/09 14:30

    אני בטוח באהבת המתנחלים לחיילים אבל ביום שישי יש סדירים המכירים בלי סוף משפחות באזור ומוזמנים ויש כאלו שלא.
    זה יוצר אוירה לא תקינה שחלק אוכלים בבסיס וחלק לא

  • 91.

    הספיקה לנו ההתנתקות - לא צריך לנתק את צהל מיהודים -החלטה בזויה (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 02/10/09 14:29

  • 90.

    עד איפה ירד מפקד החטיבה יש עוד למטה מזה??? (ל''ת)

    לינה, 02/10/09 14:26

  • 89.

    תחלס זה שבירת כוננות (ל''ת)

    dd, 02/10/09 14:26

  • 88.

    אצל מי המח''ט רוצה שיאכלו ? אצל אורי אבנרי ? אצל שולמית אלוני ? (ל''ת)

    אודי, 02/10/09 14:22

    • כחייל , לא הייתי אפילו מחרבן אצלם. (ל''ת)

      גלעד, 02/10/09 16:29

      • גלעד

        שמואל, 02/10/09 19:33

        לך אישית זה מה שהייתי נותן לך לאכול.

        • אצל גדעון לוי - וטלי פחימה (ל''ת)

          יופיטר יופיטר , 02/10/09 22:46

      • אני חייב להודות שאתה (ל''ת)

        גלעד, צורת חיים נמוכה ומבחילה, 03/10/09 02:03

    • אודי אתה מתקשה בקריאה (ל''ת)

      הוא רוצה שיאכלו בבסיס., 03/10/09 02:01

  • 87.

    אני חושב שיש כאן הגיון

    חייל מילואים, 02/10/09 14:21

    הרי צה''ל בימים אלה רואה במתנחלים אוייב העם, הצבא לא פעם ולא פעמים, אלא בפעילות שבשיגרה, נשלח להרוס את בתיהם, לפנות ולהכות את המתנחלים, ''בשם החוק והסדר'' (חוק של מאחזים לא חוקיים, ששר הבטחון מסרב לחתום על תוכניות המתאר שלהם, כדי שיהפכו לחוקיים, אך נמנע מלעשות זאת, בגלל האג'נדה הפוליטית שלו, ללא שום קשר לחוק ולסדר) אז תארו לעצמכם שחייל שסעד על שולחן השבת/חג/סתם יום של מתחלים פורעי חוק, כאמור, נשלח לגרש/להרוס/להכות את המשפחה שארחה אותו - לא הגיוני שחייל במליציה פרטית של שר בטחון, שפועל ממניעים פוליטיים בלבד, יתחבר ויעשה ככל העולה על רוחו, כאילו שהיה משרת בצבא העם, ולא בצבא המפלגה - תודו שיש כאן הגיון בריא

    • חייל מילואים? באיזה צבא?

      עוד מתנחל או משתמט שתורתו ע''ח משרתי החובה, 03/10/09 02:10

      בחיל הישע?
      סגנון של מתנחל ומתנחלים אינם חיילים אלא לכל היותר גייס חמישי בתוך צה''ל.

    • היגיון

      מחכה לשלום, 03/10/09 06:26

      תראה לאן ההיגיון היגיע - שזה יותר נכון להרוס בית של מישהו, ולשנוא אותו, מאשר לשבת באהבה ולאכול.

      אנחנו לא שפויים!!!!

      רק אהבה ומדיטציה יביאו למקומות חיוביים.

  • 86.

    בסוף תגידו אסור גם לאכול פיתות אצל ערבים. (ל''ת)

    מאפיית אבולעפיה, 02/10/09 14:11

  • 85.

    ואצל ערבים מותר לחיילים לאכול ? (ל''ת)

    חומוסית עבד , שד' או''מ ,חיפה, 02/10/09 14:10

    • די

      אני, 03/10/09 06:29

      חייל שאיננו בתפקיד ורוצה לקנות אוכל שיעשה כן .
      אני לא רואה חייל בתפקיד מנגב חומוס אצל איזה ערבי / מיצרי / סורי / פלשתינאי

      וחבל שכך.

      שלום ואהבה לכולם

  • 84.

    מלחמת אחים לא תהיה

    מנחם בגין, 02/10/09 14:04

    זכותו של המח''ט המפגר הזה שתהיה לו דעה מפגרת אבל הוא לא חייב לכפות אותה על אחרים עיינו ערך ''מדינה דמוקרטית''

    • עוד צעד במורד המדרון שמוביל למלחמת אזרחים (ל''ת)

      מדינה בהתאבדות, 02/10/09 20:04

  • 83.

    ככה מגיעים לפרשיית ''רצח ארלוזורוב'' (ל''ת)

    מתנחל, 02/10/09 13:36

  • 82.

    האם יתירו מפקדי צה''ל להזמין בגולן, בירושלים, בכפר סבא, ביפו

    סתת, 02/10/09 13:35

    מצחיקים אתם, בכל מקום יכולה השיחה לגלוש לפוליטיקה.
    או אולי ייערך ''מבחן זכאות'' פוליטי לצורך הזמנת חיילים.

  • 81.

    נזק נפשי לחיילים המסכנים

    פסיכוטוקטק, 02/10/09 13:09

    לא צריך ללמוד באוניברסיטה כדי להבין איזה נזק נפשי נגרם לחייל שהתארח ואכל ונהנה בסעודות שבת אצל מתנחל וביום ראשון הוא צריך לאמר לו קישטה צא מהבית שלך נזק בל יתוקן . אבל בואו ונבין איזה נזק נפשי נגרם לכל המשפחה שארחה חיילים לשבת וביום א' אותם החיילים באו ואמרו להם קישטה ! החל מהילד הקטן שהסתכל בהערצה על החייל ''הגיבור'' האורח וכלה בעקרת הבית שטרחה שיהיה נעים וטעים לחייל האורח שגומל להם בתגובה הצפויה '' קישטה '' ומיכוון שכך יוצא ש-2 הצדדים ניזוקים נפשית . והעתיד כאשר יבואו חיילינו לעשות פעולות שצריכות להגן על המדינה הם יהיו ''אימפוטנטים'' והמתנחלים יהיו סרבני גיוס .! והמורם מכל יוצא שמישהו מוביל מהלכים פסיכולוגיים כדי לפגוע בחוסנה של מדינתנו האהובה !!!! תחשבו על דברי קצת ותיווכחו

    • נזק פסיכולוגי

      אהבה, 03/10/09 06:34

      נעשה לנו בשטיפות המוח מגיל 0 שצריך להתגייס לצבא, בעיתונות ובשאר השינאה הכעס והחולירות .

      ניראה לך שלהרוג זה לא נזק פסיכולוגי? ונזק של קארמה.

      ולמות - זה גם נזק פסיכולוגי.

      ולהיפצע ושייקטע אחד האיברים - נזק פסיכולוגי.

      ושחבר נהרג מפליטת כדור שלי - נזק פסיכולוגי.

      ושחברים נחטפים ומוחזקים בשבי - נזק פסיכולוגי.

      המדינה הזו מאוכלסת בגברים דפוקים ריגשית ופסיכולוגית ברמות שלא יתוארו.

      הפיתרון: מדיטציה ואהבה.

  • 80.

    לתשומת לב כל המסיתים!

    האיש על החומה, 02/10/09 12:56

    דבר אחד פשוט אתם כנראה לא מצליחים להבין:
    אם לא ישבו יהודים בגבולות הארץ בסמוך לערבים ובמקום זה הערבים ישבו שם, אז ערים כמו ירושלים פתח תקווה ורמת השרון יהיו כעת סמוכים לגבול ויצטרכו כעת לשמור עליהם, והם יקראו מעתה ''התנחלויות'', מכיוון שהערבים רוצים את כל הארץ ולא מוכנים לוותר על רגב אדמה אחד (כפי שהם, ללא בושה, אומרים במפורש) כך שאין סיבה לוותר על שום חלק מהארץ מכיוון שכך הארץ שלנו תהיה קטנה יותר והבעיות לא יפתרו כי הוויתורים לא יביאו לשלום אלא רק לדרישות נוספות עד שיזרקו אותנו אל הים. (אם ניתן לערבים אצבע אחת הם ירצו את כל היד). ודי לחכימא ברמיזא, והבן ונמצא פשוט והגיוני.

    • כן כן בטח בטח - תתחיל לארוז (ל''ת)

      rr, 02/10/09 14:26

    • שווה קריאה! (ל''ת)

      דרך ארוכה קצרה, 02/10/09 20:05

    • שתיפול מהחומה אמן !!!! (ל''ת)

      שמאלני, 03/10/09 00:18

  • 79.

    רוב התגובות ''נגד'' ההוראה הם של המתנחלים. לא של חיילים

    משהו לא הגיוני פה, 02/10/09 12:55

    אם אני הייתי רוצה לעשות טובה למישהו והוא היה מסרב הייתי אומר לו ''תהיה בריא. שלום''. כאן ''עושי הטובות'' נורא נעלבים. השאלה למה זה כואב להם כל כך? אולי בגלל שזה ימנע מכמה חיילים מבולבלים לחזור בתשובה? זאת אומרת פגיעה במיסיונריות?

    • עשינו משאל, וכל החיילים מצטערים על הוראות המג''ד

      איציק דניאל, 02/10/09 15:04

      הם עשו חיים אצל המתנחלים ונהנו כל רגע מהכל, אז למה לעזאזל, להפסיק את זה?

      • לפי מה אתה קובע מי מתנחל כאן? בעיני יש הגיון רב בהרבה תגובות

        יופיטר יופיטר , 02/10/09 17:05

        אני חילונית ולא גרה ביהודה ושומרון

  • 78.

    למה המתנחלים כ''כ נחמדים?

    חייל רעב, 02/10/09 12:49

    1. לעשות לחיילים ''לא נעים'' לפעול נגדם אם יחליטו לעשות פרעות בשכנים הערבים. 2. קצת מיסיונריות אף פעם לא תזיק. מישהו עוד עשוי לחזור בתשובה וגם זה טוב.

    • חבל שככה אתה מיסתכל על דברים, אתה כנראה טיפוס שלילי (ל''ת)

      עופר1976 , 02/10/09 18:20

  • 77.

    המציאות בשטח היא שהצבא ''עובד'' אצל המתנחלים (ל''ת)

    מניסיון, 02/10/09 12:41

  • 76.

    רק מלחמה ואלימות בין ימין לשמאל יביא שלום!

    המיעוט השמאלני שולט על הרוב הימני., 02/10/09 12:39

    ככה השמאל רוצה!

  • 75.

    צודק המחט!

    חיים מירושלים , 02/10/09 12:37

    אין לקיים שום קשר עם המתנחלים.
    אין שום סיבה להתארח אצלם כאשר אחר כך הם מתנפלים על החיילים במכות וקללות.

    • אכן, אין שום סיבה לארח חיילים שאחר כך עוקרים ומגרשים יהודים

      נקודת מבט מהצד השני, 02/10/09 14:06

      ועל זה נאמר: לא מעוקצך ולא מדובשך

  • 74.

    מתנחלים עם לב זהב

    סמי, 02/10/09 12:34

    רק בזכות המתנחלים אפשר לאכול אוכל טוב ביום שבת הצבא אפילו לא מביא פלטה לחימום ביום שבת

    • אז מה? זה צבא, לא בית מלון. (ל''ת)

      מפונקים, 02/10/09 13:25

    • אויי לא חם לך האוכל בשבת? אוי אוי אוי.......

      fdf, 02/10/09 14:32

      מפונק

    • רבנות

      פפה, 02/10/09 14:32

      דבר עם הרבנות הצבאית, הם צריכים לדאוג לזה לא?

    • וגם ההתנחלויות עלו זהב,כסף,משאבים,דם-שלנו השפויים (ל''ת)

      שפוי, 02/10/09 22:46

  • 73.

    הכי כיף לאכול אצל מתנחלים... חבל (ל''ת)

    צנחן בסדיר, 02/10/09 12:34

  • 72.

    נהלים בולשביקיים למהדרין

    יהודי, 02/10/09 12:30

    אם לנסח מחדש את דברי המח''ט בניסוח קצת פחות עדין: אסור שחיילי צה''ל ייחשפו הן לפרצוץ האנושי של המתנחלים והן לדעות ימניות.

    צה''ל כבר מתכונן ליום בו יצטרכו חיילי צה''ל לזרוק את מתיישבי יו''ש מבתיהם, והידידות בין החיילים לבין המתיישבים עלולה להקשות על משימה זו.

  • 71.

    אני מבסוט מאותה החלטה. היא בדיוק במקום.

    מילואימניק לשעבר (וחרדי כיום), 02/10/09 12:25

    מי שבחר להפוך את הצבא שמגן על העם לצבא שמגרש יהודים מהארץ שלהם, בס''הכ עושה את השלב הבא והבלתי נמנע שבו הצבא הזה הופך לצבא הגנה לפלסטין.
    לא צריך שיבואו לאכול שם.
    אני ששרתתי 3 שנים בנאמנות ובשיא הפטריוטיות ועשיתי שנים מילואים, את הילדים שלי כבר לא אחנך לשרת בצבא ולא אשלח אותם לשם, כי זה צבא זר ועוין ואנטי יהודי.
    הוא לא מגן עליי הוא לא שומר עליי, ומבחמבחינתי חיילי ''צה''ל יכולים לחבור ליחידות הטרור של החמאס והרשות הפלסטינית ולעשות, רשמית יד אחת.
    אני מתפלל ומייחל בכול ליבי שהמדינה הזאת תחרב כבר.
    היא איבדה את זכות הקיוםן שלה.ביום בו עשתה את מה שהגויים עשו אלפי שנים: גירשה בכוח הזרוע יהודים מעל אדמתם.
    היא תבנה מחדש בימות המשיח המתקרבים, כשבית המקדש השלישי יבנה, ועד אז אני נותן לכיבוש הציוני הארור להמשיך ולהחריב את כל מה שהוא עצמו בנה...ב 40 שנות בזבוז... פוטניצאל.
    שחיילי צהל ילכו לאכול אצל השותפים החדשים למזרח התיכון שלהם - בדמשק....

    • תגובה קשה ודווקא כאשר הרבה קרביים הם מישיבות ההסדר!

      חילנוי חובב דמוקרטיה, 02/10/09 16:17

      צר לי לאכזב אותך אבל גם השמאל חטף בומבה לעין והם רק מעמידים פנים כאילו הכל כשורה, אבל זמנם עבר ומה שרואים אלה פרפורי גסיסה אחרונים עד שהשמאל יעלה אבק היסטורי ולא נשמע יותר את קולו המכוער והמכער כל דבר טוב!

      • טמבל,זה המרכז מהעבודה ליכוד וקדימה ואפילו חלק מש''ס שרוצים הסדר ולא הית (ל''ת)

        היתנחבלות.זכור, אנו מרכז שהוא הרוב ולא שמאל, 03/10/09 01:43

    • תודה על כנותך,אכשיו כבר לא צריך להסביר למה חשוב להרחיק החיילים משכמותך (ל''ת)

      ומייחל להחרבת המדינה? ומה יהיה על מישפחתך?ברוקלין?, 03/10/09 01:40

      • אין לך עבודה מה זה השטויות האלה בלי צהל יטבחו בכולנו

        איתן, 03/10/09 05:52

        כמו ילד לא עושים מה שהוא חושב שצריך אז העולם שחור

  • 70.

    הקשר החם של חיילים ומתנחלים עושה כאב בטן למח''ט (ל''ת)

    @ בנצי - א @, 02/10/09 12:20

  • 69.

    רק עכשיו היתה תוספת תקציב , אפשר לדאוג להם לאוכל טוב לא ?? (ל''ת)

    אזרחות, 02/10/09 12:04

    • זלא מדובר באוכל - מדובר בתחושת בית - ברצון טוב של אנשים לפתוח את ביתם (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 02/10/09 14:32

      • צודק יופיטר, לא שוכח לילה שלם אים מיתנחלת בקדומים. (ל''ת)

        לוחם שמאלני, 03/10/09 00:27

  • 68.

    אשכנזי, אי הופעתך במידיה מזכירה לי את המשל הידוע''אויל מחריש חכם יחשב''

    טורונטו טורונטו, 02/10/09 12:02

    ע''ע עופרת יצוקה, דברי מח''ט כפיר לשעבר, פקודות המג''ד הנ''ל, חגיגת גיוס נתניהו הצעיר, אלוף לפצ''ר. הכל מעיד על יכולתך

  • 67.

    אשכנזי והמח''ט הביתה,(פקודה שלא ניתן לביצוע) כך בדיוק מתחילה מלחמת אחים

    טורונטו טורונטו, 02/10/09 11:57

    לא יעזור לכם כלום, חייל יהודי: הוא קודם יהודי ולאחר מכן חייל, אולי מספיק עם פקודות מטופשות.

  • 66.

    ל56 הפרנואיד

    מתיישב, 02/10/09 11:51

    כדאי שתבדוק טוב לפני שאתה מוציא לעז סתמי על אנשים,אני אישית ועוד הרבה חברים שלי{שדא גם חיילים} מאוד משתדלים לארח וליסוע למקומות לבקר חיילים ולתת להם קצת תחושת שייכות במקום שהם לא מכירים,מי כמונו יודע כמה זה כיף,מה רע בזה?ובכלל לכל השליליים פה כדאי שתקבלו שיעור טוב וארוך על אהבת ישראל פשוטה ותמימה..שבת שלום

  • 65.

    הפופולריות של המח''ט בטוקבקים מסבירה את נטייתו ושאיפותיו ! !!!! (ל''ת)

    קצינים פוליטיקאים ירודים. יש לנו בעיה !!!!, 02/10/09 11:48

  • 64.

    לא לאכול אצל מי שתקף את חיילי צהל בזמן פינוי מאחזים

    אבי, 02/10/09 11:44

    צעד נכון וחכם

  • 63.

    רק בגלל שינאת חינם תיחרב לנו המדינה היחידה ליהודים.

    איציק., 02/10/09 11:36

    כולם פה מסוכסכים עם כולם.

    • מדינה

      פפה, 02/10/09 14:34

      ליהודים תמיד תהיה להם BROOKLIN
      ישראל היא מדינת הישראליים.
      לא לשכוח

  • 62.

    צאו מהשטחים והחיילים יאכלו כל שבת בבית (ל''ת)

    אמא לילדים שמשרתים בצבא ולא יורקים על חיילים אחרים, 02/10/09 11:33

    • בטח בטח! האיכר שיש שלום! (ל''ת)

      אביב, 02/10/09 11:53

      • זה לא ''האיכר''. זו בת האיכר (ל''ת)

        חקלאי, 02/10/09 12:50

        • זו גם לא בת האיכר השעירה, אלא המיתנחל שהציץ לה ראה זרג וניבהל (ל''ת)

          האיכר שבת האיכר הראתה ז למיתנחל החרמן, 03/10/09 01:48

        • זה הסיפור שבו יסופר יסופר,איך נעור משנתו האיכר העיקר,שהוא היה בטוח שאת (ל''ת)

          שלמה חנוך שיר העיכר, 03/10/09 01:51

        • שיר ב3 פרקים(כנסו)

          האיכר השלום חנוך אשת העיקר, 03/10/09 01:54

          פרק ראשון ובו יסופר
          איך נעור משנתו האיכר - האיכר
          הכל התחיל בבוקר
          האיכר בביתו את עיניו פקח
          ולא שמע טיפות של גשם בחלון,
          והוא היה בטוח
          כשאתמול נשבה הרוח
          שירד הגשם
          באמת מוזר, אה, מה מוזר -
          ירד ממיטתו
          והתלבש כהרגלו האיכר
          שטף במיים את עיניו ואת פניו ושערו
          פתח את דלת הכניסה
          וחש ברוח על פניו
          ואת ביתו יצא
          האיכר.

          פרק שני ובו יסופר
          איך נעורה אישתו של האיכר, האיכר -
          והוא רק יצא, ואשת האיכר
          התלבשה, התאפרה קלות
          ולא שמעה טיפות של גשם, בחלון
          והיא ידעה כבר אמש
          אם היום תיזרח השמש,
          האיכר יצא לו
          ויחזור מחר, אה, רק מחר.
          בישמה את צווארה
          צבתה קלות בלחי, אשת האיכר
          פתחה את דלת המיטבח
          לקחה בסל ביצים, ויי''ש
          לקחה גם לחם וגבינה
          וכך יצאה אל אהובה
          אישתו היחידה
          של האיכר.

          פרק שלישי ובו יסופר יסופר
          איך נעור השכן של האיכר, האיכר -
          שלוש דפיקות בדלת
          השכן בביתו את עיניו פקח
          ולא שמע טיפות של גשם בחלון, אה, בחלון
          והוא היה בטוח
          כשאתמול נשבה הרוח
          שירד הגשם
          והיא לא תבוא, הו, לא תבוא.
          קרא בקול פתוח
          ושמע את הידית וחייך
          שמע את דלת הכניסה
          בהיפתחה, וצעדים
          שמע את כל הנקישה
          ראה את לוע האקדח -
          וכך ירה בו אז
          האיכר.

        • http://www.esnips.com/doc/4ef536bc-734a-40bf-bcc7-e8dbe10ffda1

          אשת האיכר-MP3 שלום חנוך(קישור), 03/10/09 01:57

          http://www.esnips.com/doc/4ef536bc-734a-40bf-bcc7-e8dbe10ffda1

        • אשת האיקר ידעה כבר אמש שמחר תיזרח השמש (מהשיר של שלום) (ל''ת)

          אשת העיכר חכמה כמו המיתנחלים, 03/10/09 02:00

    • יצאנו מלבנון יצאנו מעזה מה יצא ''חכם גדול שמולני'' (ל''ת)

      איציק., 02/10/09 11:59

      • תספרי את זה לחברי בנח-ל

        לוחם במיל, 02/10/09 12:24

        סוגרים כל הזמן על הגבול עם עזה

    • נכון ואז יהיה שלום ושקט כמו בעזה וכמו בדרום לבנון. (ל''ת)

      כמה עיוורת את יכולה להיות??!!, 02/10/09 13:44

    • מוזר. עפ''י תגובתך , היה ניתן לנחש שחינכת את בנייך להשתמטות.

      אבא גוריו, 02/10/09 14:18

      בנים גידלת ורוממת והמה בגדו בך ?
      או שאולי , לא יכול להיות .. או שאולי את בכלל משקרת ?
      אגב , גם הבן שלי לא יורק על אף אחד , וגם עלייך לא יירק...
      שנה טובה לבני ולכל חיילי צהל.
      שישמרו על כולנו , על עצמם ויחזרו לביתם בשלום.
      ואם בכל זאת , בנייך משרתים ואת אינך שקרנית עם פה מיירר , סילחי לי.
      הברכה גם להם..

  • 61.

    אני מפסיד בגלל השטויות שלכם חודש בשנה, מסכן ת'חיים שלי, משלם מס הכנסה (ל''ת)

    לא צריך את הטובות שלכם. תקעו תארוחות שלכם בXXX, 02/10/09 11:32

  • 60.

    חיילים , הזהרו מיהודים שומרי מצוות. הם חלילה יקרבו אתכם לעם ישראל. (ל''ת)

    חס וחלילה..., 02/10/09 11:31

  • 59.

    למה שהמתנחלים לא ישמרו על עצמם ויזמינו את עצמם לארוחות שבת? (ל''ת)

    מילואמיניק שפרצו לו לבית ברמת גן פעמיים!, 02/10/09 11:30

    • איזה ערס יוצא לך מהפה

      יקיר, 02/10/09 12:07

      תגיד חיילי צה''ל לא שומרים על גוש דן?? על הצפון?? על הדרום?? אם זה כזה מציק לך אתה מוזמן לתפוס רובה ולתפוס עמדה בגבול... אני לא מבין מה זאת השנאה הזאת לתושבי השומרון כאילו אם ננטוש את יהודה ושומרון לערבים יותר לא נצתרך חיילים שישמרו עלינו!!!!
      הסיבה היחידה שאני מוצא למילים שאתה מוציא מהפה זה בגלל שנאה וקנאה לא מובנת לאנשים שחיים למען אידאולוגיה ולא כמוך עכבר עיר שחי את הרגע 

      • גוש דן, הנגב והצפון הם חלק ממדינת ישראל, השטחים לא

        לארי בירד, 02/10/09 13:54

        הם אולי שטח מארץ ישראל אבל ככה גם סיני ןגם עבר הירדן. על עוד ישראל לא מספחת את השטחים אין מה לאזרחים לעשות שם, לא צריך לשמור עליהם וגם לא לאכול אצלם

        • תודה לך על דעתך המלומדת. טוב שיש שיחה אינטילגנטית...

          ליידי בירד, 02/10/09 16:31

          ...בסביבה שאתה יכול להתפרץ אליה ולהוריד את רמתה ...

    • אתה מסתובב בחברה רעה. אלה בטח חבר'ה שפגשת ב''צוותא''. (ל''ת)

      קראג'ה, 02/10/09 16:33

  • 58.

    יש לנו כמה בורקסים ספייר לתת לשין גימלים ששומרים עלינו.. חחחח (ל''ת)

    המדינה משקיעה אלפי שקלים יותר בתושבי ההתנחלויות., 02/10/09 11:26

  • 57.

    המח''ט קצת תלוש, אבל אני יכול להבין אותו...

    Maor, 02/10/09 11:24

    ובכל זאת. אם יש דרך לקירוב לבבות
    לדיבור, לשיח לניסיון להבין את האחר
    מה טוב מזה?

    כבודו המח''ט אל תיצור תקדימים חבל.

  • 56.

    הגיע הזמן שמישהו בפיקוד יבין את המשמעות

    דודיק, 02/10/09 11:22

    כאן לא מדובר בהכנסת אורחים. כל מי ששרת באיו''ש, מכיר את הטריק הזה, של המתנחלים, לפתות את החיילים להגביר את נוכחותם ביישוב מסויים. זה התחיל לפני שנים, בחלוקת ממתקים, עוגות וסופגניות, לחיילי הסיור. זה המשיך בהפצת מידע על קיום מיחם לשתיה חמה ועוגות, בשעות הקטנות של הלילה. כעת, ההבושה נעלמה לחלוטין והתושבים פשוט קובעים לצה''ל איפה יאכלו החיילים וכמובן איפה יסתובבו ברוב שעות הסיור.

    לכל המגיבים, הקובלים על פגיעה, כביכול, בהכנסת האורחים עללק: תפסיקו להיתמם. אנחנו מכירים אתכם לא מהיום וכוונותיכם ידועות.
    הושבת חייל חילוני לשולחן, עם כיפה על הראש, זו התגנבות מיסיונרית מזוהמת.
    פיתוי חיילים מהשטח, באוכל ביתי ושינוי סדר העדיפויות של אזורי הסיור - זו בדיוק רמת החוצפה שאתם מרשים לעצמכם.

    כל הכבוד למח''ט, שידע לשים קץ לתרגיל המלוכלך. יישר כוח!!!

    • מה??????????????????

      יוסי, 02/10/09 11:37

      מה זה נראה לך עמי ותמי?

  • 55.

    המח''ט אסר החיילים הפסידו פרק בהכנסת אורחים

    רבבהאריאל , 02/10/09 11:11

    גם לי נתנו הוראה מטופשת כזו לפני 17 שנה שהייתי חייל בסדיר בשכם וחברון .
    אין יותר צדיקים מהמתנחלים בחברון . הם באים עם צופרים לחיילים ומדברים איתם דואגים למחסורם (אין הרבה חמימות לב בחדר האוכל הצבאי מנסיון )
    אז כל כך קנאתי בטוב לב של המתנחלים . כך שלפני 9 שנים הפכתי למתנחל בישוב רבבה שבשומרון .באמת 99.9% מהמתנחלים שרתו בצבא ומעריך את צה''ל גם אם לפעמים חלק ממפקדיו עושים שטויות .
    אז בואו לא נפרק את העם שלנו שגם כך הוא מפולג

    • לא לאכול אצלכם = לפרק את העם? (ל''ת)

      הגזמת. אני לא אוכל אצל אף אחד ולא מרגיש מפורק, 02/10/09 12:52

      • מי שירצה-יאכל, מי שלא-לא. ההחלטה האוסרת כן מפלגת. (ל''ת)

        שני, 03/10/09 23:56

  • 54.

    לאסור עליהם האזנה לגלי צה''ל,הם עלולים להתאסלם . (ל''ת)

    סיסו, 02/10/09 11:07

  • 53.

    מח''ט מפגר. מי שרוצה שיאכל אצל המתנחלים ומי שלא רוצה שלא יאכל. (ל''ת)

    כמו שאפשר לקנות בשק''ם או לא לקנות, 02/10/09 11:00

    • רק מפגר ללא שם יקלל כך מח''ט הצה''ל.... (ל''ת)

      משתדל .., 02/10/09 13:49

  • 52.

    אבל הם מוזמנים להתארח אצלנו לפחות ל3-4 שנים

    חללי אל-דאחקה, 02/10/09 10:56

    ככל שחיילים ישראלים מתרחקים יותר מהשטויות
    הלאומניות של המתנחלים כמו פטריוטיזם, התנדבות, אומץ, דגל וכו', יותר ויותר מהם מתארחים אצלנו לתקופות ארוכות.
    כשיפונו ההתנחלויות אינשאללה, נתחיל לארח גם בת''א-יפו.

  • 51.

    את הכנסת אורחים אני זוכר לטובה.אנחנו עם אחד

    slomobd , 02/10/09 10:52

    עשיתי מילואים לפני הרבה זמן בגבעון החדשה.
    אז עוד לא הזמינו לארוחות חג.אבל הביאו סחוג לטבל את האוכל. ומה שאפשר שנרגיש טוב.
    אני חבר קיבוץ.והיה קשה לעכל את השמירה בהתנחלות. יש מספיק סכסוך גם ככה. ולכן אני מבין את האיסור. אך תמלא פקודת פינוי אם ישבת איתם בשולחן.אבל אנחנו מלאי סתירות.
    אנחנו אותו העם. בעיה

  • 50.

    בושה ! אסור ליהודים להזמין חיילים לאכול- המדינה קורסת !!! (ל''ת)

    מירב, 02/10/09 10:48

    • שיזמינו אותם כשהם יוצאים שבת,

      דודיק, 02/10/09 11:44

      או אחרי שסיימו מילואים - נראה מי יבוא.

  • 49.

    עדיף להישאר רעב ולא לאכול אצל מי שתוקף/גורם נזק/מקלל/מבזה אותך !!!

    א.ב.ס.ט, 02/10/09 10:47

    אני בכלל בעד הסרת האבטחה של צה''ל מההתנחלויות הבלתי חוקיות...
    שהכתומים הנתעבים ישמרו על עצמם !!!

    • ה''כתומים '' הם חלק מאיתנו ואם צריך אני מוכן להקריב עצמי בשבילם (ל''ת)

      גיל , ת''א, 02/10/09 12:20

      • מי שפוגע בחיילי ומפקדי צה''ל אינו חלק ממני ...מצטער !!! (ל''ת)

        א.ב.ס.ט, 02/10/09 13:48

        • אבל איך זה מתקשר למתיישבים? (ל''ת)

          יהודי, 02/10/09 14:07

  • 48.

    אולי המח''ט יאסור על החיילים גם לצאת הביתה

    דוד, 02/10/09 10:44

    כי שם הם יפגשו את הוריהם הימנים/שמאלנים שעלולים להגיע איתם לשיחות לא רצויות? אולי המח''ט בכלל לא יאשר לחיילים לדבר בינם לבים עצמם?
    מנסיון אישי, הסעודות שבת האלה מקרבות לבבות בין תושבי המרכז שלא נפגשו בחייהם עם מתנחל לבין מתנחלים ובאמת גורמים לאנשים להבין שמדובר בבני אדם .. עד שיש משהו כ''כ יפה למה להרוס ?

  • 47.

    צןדק ב100% . (ל''ת)

    מתנחל ., 02/10/09 10:37

  • 46.

    כמו תמיד- הודעה מוקלטת קפואה ,סתמית ולא לעניין (ל''ת)

    דובר צהל, 02/10/09 10:28

  • 45.

    אולי נפסיק לתרום לועד למען החייל ,כי הצבא מספק את צרכי

    יודה1 , 02/10/09 10:10

    אולי נפסיק לתרום לליבי ולועד למען החייל
    כי צה''ל מספק את כל צרכי החיילים
    נראה כי המח''ט הזה פשוט אידיוט
    וכמי ששירת 30 שנה סדיר ומילואים
    נתקלתי בהרבה מחטים די מטומטמים שפשוט הפז''מ שלהם דפק

    • מסתבר שהאגדה על חמור שנקשר בבסיס , אמיתית

      חמור קשור, 02/10/09 10:30

      מסתבר שהאגדה על חמור שנקשר בבסיס , ולאחר שנים נמצא שהועלה בכמה דרגות -אמיתית

    • אני הפסקתי מזמן לתרום, מאז שגיליתי שרק ג'ובניקים נהנים (ל''ת)

      מהועד, וקרביים לא., 02/10/09 13:27

  • 44.

    ברגע האמת שאין ספק שתקרה, והיא היציאה ממדמנת וביצת י''ש תגלו את

    סוסים טרויאנים=מתנחלים, 02/10/09 10:05

    פניהם האמיתיות של המתנחלים......

  • 43.

    לנתק את כל קשרי המתיישבים עם המח''ט להחרימו לא לסייע לו ולא לדבר עימו (ל''ת)

    מיכל, חיפה, 02/10/09 10:04

  • 42.

    מחט שמאלני שמביא את דיעותיו לתפקיד. להעיף מצה''ל ומהר (ל''ת)

    לא צריך קצינים פלגנים, 02/10/09 10:03

    • המח''ט הרבה יותר חהודי ממך.... (ל''ת)

      אחד שיודע..., 02/10/09 10:48

  • 41.

    שוב אותה הטעות!

    ציוני, 02/10/09 10:00

    אנו מערבבים בעיות פוליטיות עם אהבת עם ישראל באשר הוא. גם בזמן ההתנתקות, היתה הסתה פרועה נגד ה''מתנחלים'', למרות שהם הם שליחי העם הציוניים בדורנו. חבל שמלבים ניתוק ושנאת חינם.

  • 40.

    תגובה לשמאל

    חן, 02/10/09 09:53

    איך לפתור את בעייתנו?
    מה לעשות כאשר אתה נקלע לתוך שיחה בה אחד ''מיפי הנפש'' התורניים,בדברו
    על מתקפת הטרור,ואינו מאמין שיש צורך בתגובה נמרצת?
    1.כנס לשיחה ושאל :האם יש להגיב צבאית על תוקפנות טרור?
    2.כאשר יגיד ''לא'' שאל ''למה לא?''
    3.חכה עד שיאמר משהו בנוסח:''...מכיוון שהדבר יגרום למותם של חפים מפשע
    נוספים...שזה דבר נורא...ויביא לאלימות נוספת ולהסלמה...''
    4.כאשר יגיע למחצית המשפט הכה בו בכח בפניו.
    5.כאשר תראה שהוא מנסה להחזיר מכה ,תעיר את תשומת ליבו,והסבר לו שזו
    תהיה שגיאה גסה מצידו,וזה מנוגד לערכים שלו שירביץ חזרה,כי הדבר עלול
    להביא להסלמה ולאלימות נוספת.
    6.חכה עד אשר יסכים לטיעון הזה,והסכים לא לבצע אלימות נוספת.
    7.הכה בו שנית והפעם ביתר שאת.
    8.חזור על שלבים 5 עד 8 ,עד אשר יבין שלפעמים צריך להכות חזרה.

    • חזק (ל''ת)

      אריאל, 02/10/09 12:43

    • מי שמשווה קטטה בין חמומי מוח להתנהלות מדינית (ל''ת)

      הוא אדיוט, 02/10/09 13:29

    • דרך אגב, אני תושבת השומרון מיישוב שהנו חילוני

      תגובה יפה , אהבתי, 02/10/09 14:51

      מוצהר, כמו לא מעט מהיישובים בסביבתנו.

      התקבל מייל מ רכז היישוב, ובו בקשה לאפשר לחיילים המשרתים בגדוד על ידינו להגיע, להתקלח, להצטרף לארוחות שבת (חילוניות ללא קידוש או נרות במקרה שלי), לישון שנת לילה נוחה, סתם לשבת על הספה ולבהות בטלויזיה - הפנייה באה על בסיס אנושי.

      בתחילת האינתיפאדה השנייה, הופיעו מודעות באריאל בכניסה לסופר עם בקשה לתרומת מצרכים שנועדו לצרכי החיילים.

      בין המצרכים המבוקשים היו שתייה, ממתקים, שמפו, סבונים ואף לחם, נקניק וגבינות- אנחנו קנינו מצרכים שונים והוספנו לחבילות כמו רוב תושבי אריאל (החילונים).

      חשבתי באותו רגע, שהחיילים אינם מקבלים מספיק אוכל, אלא שברור נוסף גילה, שהמצרכים נועדו לארוחת לילה מאוחרת, פינוק נוסף, שחולק בין עמדות החיילים ע''י נשות העיר.

      שכנותיי הגדילו לעשות, והכינו תבשילים ועוגות מעשי ידיהם (אני לא בשלנית גדולה ולכן הסתפקתי בקניות).

      אני לא יודעת איזו בעיה רואה המח''ט בהצטרפות חיילים לסעודת חג, אולם חיילי הגדוד ששומרים על אזורנו מאד אוהבים את האוכלוסיה המקומית.

  • 39.

    בלי קשר להחלטה, תגובה מפגרת של דו''צ

    אבי, 02/10/09 09:50

    הרי כמעט כולנו שמרנו על ישובים במהלך השירות.
    כולנו יודעים שאין ''הוואי פלוגתי'' במהלך השבוע.
    כולנו יודעים שארוחות שישי של הצבא בשמירות הן - שימורים.
    שדו''צ יפסיק לשקר ויגיב לעיניין, למה לאסור על חיילי העם להתארח לשעה?

    • אבי כולנו יודעים שהיית גובניק (ל''ת)

      ג, 02/10/09 10:08

  • 38.

    מתנחלים הכו חיילי צה''ל ושוטרים ,ירקו עליהם,איימו עליהם,רגמו אותם

    לפגוע במירקם היחסים......., 02/10/09 09:48

    באבנים,בעטו בהם,פינצ'רו רכבים שלהם,קיללו אותם ועוד ועוד....ולכן אני ממליץ בלב שלם שלא לפגוע במירקם היחסים..... עם המתנחלים שהם בודאות לצרנו ולא לנו!!!

    • שנאת חינם לא מובילה לאף מקום הפוסל במ.... (ל''ת)

      כ, 02/10/09 10:09

    • ודאי שהזמנה לארוחה עדיפה

      מתנחל בהרצליה, 02/10/09 11:05

      אתה מפחד משטיפת מוח לחיילים? המח שלך שטוף ואתה עדיין מתפקד (לפחות חלקית). ומה הענין שלך בתקיפת המתנחלים? אתה בעד הצדק הקוסמי?
      הערבים לא מקבלים ולא יקבלו אותך !!! לא ביהודה ושומרון ולא בשום מקום אחר. אנחנו (אתה רק תשב ביציע ותיתן עצות) נצטרך להלחם עוד מאות שנים עד שהערבים או אנחנו ידעכו.

      תפנים כבר!!! : בעיני הערבים גם אתה מתנחל פולש, גם אם אתה גר בת''א, נהריה, דימונה או כל מקום אחר במזרח התיכון, מולדת ''גיבורי'' האיסלם. אתה יכול להגיד עצמך ''אני מאמין ש...'' 1000 פעמים ביום וזה לא ישנה שום דבר. בזה אתה דומה לחרדים שמאמינים שתפילותיהם יביאו את המשיח.

  • 37.

    איציק בר מפחד מהצל של עצמו - חסר עמוד שידרה !!!!!! (ל''ת)

    ללי, 02/10/09 09:43

  • 36.

    הם מ-פ-ח-ד-י-ם (ל''ת)

    יעקב, 02/10/09 09:30

  • 35.

    מצנזרים אותי (ל''ת)

    אליהו, 02/10/09 09:29

  • 34.

    ''מקבלים את כל צורכיהם מהגדוד'' בטח כולם צחקו כששמעו את הבדיחה הרסרית

    השף הקרבי, 02/10/09 09:24

    ראינו איך במלחמת לבנון כולם קיבלו את כל צורכיהם, מי שלא הביא אוכל נשאר רעב שלא לדבר על אפודים ועוד דברים שוליים כמו מדים מתאימים נעליים וכו!
    בעוד חודש החיילים של החטיבה הזאת ייראו רזים חלשים וחיוורים, זה מה שעושה פקודה הזויה ומיותרת, חבל בכלל להתייחס לנימוק המצוץ !

    • ראיתי כמה מוזלמנים ליד ההתנחלות. בסוף הסתבר שהם היו חיילי צה''ל (ל''ת)

      עוד מתנחל הזוי, 02/10/09 10:18

    • אני ראיתי חיילים מתיםבמלחמה, גם את זה המתנחלים ימנעו? (ל''ת)

      במלחמה כמו במלחמה, 02/10/09 13:30

      • החיילים היחידים שאתה ראית זה החמאסניקים מהצד שלך, יא נקניק (ל''ת)

        מילואימניק ותיק, 02/10/09 22:42

  • 33.

    בושה וחרפה!!! (ל''ת)

    גיא, 02/10/09 09:17

  • 32.

    צודק המח''ט ! (ל''ת)

    רפי, 02/10/09 09:17

  • 31.

    המח''ט היפה דואג ל''נושאים שנויים במחלוקת''....שמאלן 111 (ל''ת)

    דניאל, 02/10/09 09:10

  • 30.

    יש למתנחלים פוטנציאל אלימות ומספיקה פאתווה של אחד הרבנים שלהם

    נאמנות המתנחלים למדינה היא על תנאי, 02/10/09 09:10

    כדי לגרום להם שיצאו כנגד שלטון החוק,המדינה,כוחות המשטרה וצה''ל.הדרוזים והבדווים נאמנים יותר מהם למדינה.

  • 29.

    החלטה נכונה

    נמרוד, 02/10/09 09:01

    הנושא כל כך רגיש. זה באמת מה שצריך. שחיילים יתארחו פה ושם?
    אני הייתי בשטחים בשמירות וגם כוס קפה לא קיבלנו. קללות דווקא כן. אז אני די חושב שברור שיש שם עניינים פוליטיים וטוב לצבא שלנו לא להיות מעורב. לא בארוחה שם ולא בארוחה בשלום עכשיו ולא בארוחה עם ערביי בית לחם. פשוט בלי הערבוב הזה.

  • 28.

    יש מתנחלים שהם מלח הארץ....מה קורה כאן לעזאזאל???? (ל''ת)

    פטריוט לאומי, 02/10/09 09:01

  • 27.

    הכנה לגירוש נוסף ביבי ???? (ל''ת)

    בושה לצה''ל, 02/10/09 08:57

  • 26.

    בקרוב הם יתחילו לאכול אצל הפלסטינים (ל''ת)

    בחרתם ביבי קיבלתם וילנר, 02/10/09 08:56

  • 25.

    לפטר! הוא מרשה להם לשמוע רדיו? גם תוכניות לא מאוזנות?

    יוהן סבסטיאן בך , 02/10/09 08:52

    החיילים שלנו מעל לגיל 18, ולא צריך להרחיק אותם מפוליטיקה.

    לא צריך להכניס את הפווליטיקה לצבא, אבל חייל שהולך מיוזמתו לארוחת שבת, מותר לו. זה לא שונה מלשמוע תוכנית רדיו.

    אני מציע לאיציק בר, חפש בתיקים של החיילים, אם אתה מוצא ספר פוליטי, שרוף אותו!!

    אז דבר ראשון הוכחה ''החוכמה'' העצומה שלך.
    דבר שני, זה לא טיפשות. זו רשעות.

    הנסיון לפגוע במתנחלים מזעזע אותי. להתייחס אליהם כמו אל זבל.

    אני מקווה שתקודם לדרגת אזרח מהר, כי אתה עושה נזק לצבא. מי שמפלג את העם, מחליש את העם, ולא נראה לי שהצבא צריך להחזיק מקבל משכורת שמחליש את העם!!

    ודרך אגב, איציק, (למה לכל הקצינים הגרועים קוראים איציק?), רוב העם תומך במתנחלים. אז אם אתה רוצה לפלג, תדע שאתה קורע את העם ל 2.

  • 24.

    צהל -צבא הזוי לישראל

    לוג, 02/10/09 08:46

    מה קרה? אחרי 30 שנה שאני מכיר את המסורת הזו - למה השנאה הזו למתנחלים- הקבוצה הציונית האחרונה שמוכנה לתרום בגוף ובנפש. האם הצבא לא רואה מי הקבוצה המובילה בהתנדבות, מה הם מרגישים עכשיו?
    כשרואים איזה מפקדים יש היום בצהל- באמת מפחיד לצאת למילחמה אחריהם או לפניהם. חלק לא מדווחים אמת (ומודחים) וזה אוויל.

    • אחרי 30 שנה המתנחלים התרגלו וצה''ל חשף את המרמה

      דודיק, 02/10/09 11:33

      מלכתחילה, אסור היה להניח לזה לקרות, לא כל שכן להתדרדר לכדי מנהג קבוע. טוב שקם מפקד אחראי והפסיק את המנהג.

  • 23.

    מותר לאכול אצל פעילי שלום ואנשי הפת''ח (ל''ת)

    והחצי השני של ההוראה, 02/10/09 08:42

  • 22.

    כל הכבוד - סוף סוף החלטה צבאית חכמה (ל''ת)

    אורי, 02/10/09 08:39

  • 21.

    חיילים הם לא כלבים - גם אם תאכילו אותם הם ינשכו אתכם

    מתכוננים למלחמה?, 02/10/09 08:38

    אני לא השתתף בשום פינוי - ואם צה''ל בנוי על ציות לפקודות כאלה עדיף להשאר בבית

  • 20.

    יש להעיף מעורר ריב ומדנים זה מצה''ל ומיד. (ל''ת)

    המטיף, 02/10/09 08:35

  • 19.

    יש להחרים מח''ט זה ולנתק כל מגע איתו, נראה אותו מתפקד- עוכר ישראל. (ל''ת)

    רעמסס, 02/10/09 08:34

  • 18.

    בושה וחרפה...איזו החלטה פשוט מגעילה !!!!!!!!!!!!!!!!!!! ביטול החלטה עכ (ל''ת)

    בושה וחרפה., 02/10/09 08:34

  • 17.

    לא נורא, פחות שטיפות מוח (ל''ת)

    שמאלן רעב, 02/10/09 08:31

  • 16.

    פעם אכלתי ולא היה טעים. כל הכבוד למח''ט. (ל''ת)

    טעימה, 02/10/09 08:30

  • 15.

    טוב לדעת שאם יש משהו יציב בצה''ל לאורך השנים זה הטמטום המפליג (ל''ת)

    עקביות הינה ערך חשוב, 02/10/09 08:29

  • 14.

    צריך לפנות את המתנחלים ולא לתת להם הכרה. (ל''ת)

    יופי, 02/10/09 08:29

  • 13.

    בושה וחרפה לצה''ל למח''ט ולדובר שמצדיק אותו

    tobol6 , 02/10/09 08:25

    אני שיררתי באיזור והמוצב נימצא בהרודיון
    רק שתדעו למתיישבים שם הם נשמות טהורות, והם מארחים חיילים מכול הלב ממש בושה שיש מח''ט כזה בצה''ל שגורם לנתק כזה בין החיילים למתיישבים. ובושה של דובר צה''ל על הגבויי המטופש ''יש לחיילים הכול ביחידה''

  • 12.

    מנהג פסול הצבא הוא גוף מקצועי ולא חברה מהשכונה (ל''ת)

    דש, 02/10/09 08:22

    • גוף מיקצועי?! (ל''ת)

      חייל משוחרר, 02/10/09 13:07

    • ביזיון

      צבא העם, 02/10/09 13:16

      הצבא הזה הוא לא גוף מיקצועי-רוב החיילים שמשרתים בשטחים הם מילואימניקים\\סדירניקים .יחידות שמורכבות מאזרחים מגויסים מיתוקף חוק שרות הביטחון זכותם ללכת לאכול בזמן הפנוי שלהם איפה שבא להם אצל השכן שכנה מיתנחלים ושאר ירקות -אים המחט רוצה לאסור על חיילים לצאת מהבסיס לארוחות שירתק את כולם .וזהו.

  • 11.

    יש קצינים שהורסים את הצבא ואת מעט הקשר בין חלקי העם

    ביזי, אל מסעדי, 02/10/09 08:22

    החלטה פוליטיתי עלובה

  • 10.

    ניכור ושינאה?

    פופיק, 02/10/09 08:20

    בתור קצין מילואים ששירת הרבה בשטחים ובעל דעות ימניות אני מוחה על כך תושבי יהודה וומרון מרשים לעצמם להתנכל לחיילי צה''ל כשהם מוציאים לפועל מדינות מגבוה תוך מילוי פקודות -כשמדיניות זו היא לא לרוחם של תושבי האיזור. אני בטוח שמפקדים בצה''ל חוששים שהזמנה של חיילי צה''ל לסעודות משמשת בין השאר כהזדמנות להתחקות אחרי כוונות ושינויי נהלעם הקשורים לתושבי האיזור. תושבי אי''וש בהתנהגותם האלימה וחסרת האחריות יצרו את החיץ שעכשיו מחייב מפקדים בצה''ל למדר אותם. שיבואו בטענות רק אל עצמם.

    • ימני ? קפיטליסט ?

      אליהו, 02/10/09 08:50

      מדיניות מגבוהה ליצור דה לגטימציה לציונות.
      ביילין ציוני? לא
      שמאלני ? לא
      אוהב ערבים ? לא יודע
      אשם? לא היה משפטת אין מי שיעז להגיש נגדו כתב אשום.
      אליהו

      • כן אליהו

        פופיק, 02/10/09 17:17

        אני בהחלט ימני קפיטליסט וציוני וגאה בזה. כל חייל בצה''ל מאחרון הטוראים ועד הרמטכ''ל בסופו של דבר מבצע מדיניות מגבוה שבאה לידי ביטוי בפקודות שברמה שלו. בלי קשר לדעתי על מדיניות זו או אחרת, כשאני במדים דעתי לא חשובה - עלי לבצע את הפקודות בין אם הן נראות לי או לא - כמובן עד גבול הפקודה הבלתי חוקית בעליל שלא קשורה לדיון זה. זה שתושבי איו''ש חושבים שמותר להם לתקוף ולפגוע בחיילי צה''ל מראה שלדעתם חיילי צה''ל צריכים לבחור לאיזו פקודות הם מצייתים ולאיזה לא. צורת מחשבה כזו היא פגיעה בשלטון החוק ומסכנת את קיומה של מדינת ישראל ולכן החלטת המח''ט נראית לי הגיונית.

        • אמן ואמן. (ל''ת)

          אלון, 02/10/09 19:53

  • 9.

    כך מתחיל ניסיון שב למסור ארצנו לחמס

    צבי קופר, 02/10/09 08:17

    על מנת לכפות האידיוליה השמאלנית על חייליו, הוא מוכן להפריד בין אחים.

    • זה ניסיון ליצור ניכור בין תושבים לחיילים

      הכוונה ברורה, 02/10/09 08:27

      עוד צעד בתהליך הדה-הומניזציה של מתנחלים,הכל כדי לבצע את הגירוש הבא בצורה יותר פשוטה!

      • במהרה בימינו אמן ואמן (ל''ת)

        טבעוני, 02/10/09 09:27

  • 8.

    בושה וחרפה לצה''ל למח''ט ולדובר שמצדיק אותו

    tobol6 , 02/10/09 08:16

    אני שיררתי באיזור והמוצב נימצא בהרודיון
    רק שתדעו למתיישבים שם הם נשמות טהורות, והם מארחים חיילים מכול הלב ממש בושה שיש מח''ט כזה בצה''ל שגורם לנתק כזה בין החיילים למתיישבים. ובושה של דובר צה''ל על הגבויי המטופש ''יש לחיילים הכול ביחידה''

  • 7.

    בושה וחרפה למח''ט (ל''ת)

    tobol6 , 02/10/09 08:09

  • 6.

    או שהמח''ט טיפש או שהאלוף טיפש. זה רק יעורר ניכור ושנאה בין העם לצבאו (ל''ת)

    אולי זה מה שהאלוף שמני מחפש, 02/10/09 08:04

    • כל התשובות נכונות. שניהם דפוקים (ל''ת)

      כואב הלב, 02/10/09 14:50

  • 5.

    אין מנוס מפינוי התנחלויות (ל''ת)

    ערן שמיע - גבעתיים, 02/10/09 08:00

    • אין מנוס מפינוי גבעתיים (ל''ת)

      אריאל, 02/10/09 08:26

    • נפלת למלכודת

      אליהו, 02/10/09 08:55

      אחרי שנים של ניסיון של דלגימטיזיה של הציונות, הנה חבר חדש לפוסט ציונות.
      WELCOM TO THE CLUB
      תחשוב מה זה ציונות !
      האם המתנחלים ציונים ?
      למה אני בארץ ?
      מה מסתירים ממני?
      למה הבטחון האישי שלי נמוך?
      ממה אני מפחד ?
      אליהו

  • 4.

    פחח מלוא צרכיהם...

    פנדה , 02/10/09 07:59

    לא יודע איך זה עכשיו, אבל בתקופתי אם לא היו את ארוחות השבת ושאר פינוקים מהמתנחלים זה היה כמו השרדות רק בלי גיא זוארץ ובנות בביקיני...

  • 3.

    אמאלה', איזה רוע לב!! כל יום גזירה חדשה נגד המתיישבים.

    קרן, 02/10/09 07:55

    מדינה הזויה שמנסה להשמיד את הציבור הכי איכותי בה...

    • תיקון טעות

      טבעוני, 02/10/09 09:28

      זה לא הציבור האיכותי שבה, אלא ציבור בפלשתין השכנה.
      וזה עוד לפני שדיברנו על ה''איכותי''

      • אחמד, שב בשקט! זה ויכוח בין יהודים (ל''ת)

        ניר, 02/10/09 14:52

      • למגיבים נגד איכות היהדות

        המציל שסמא, 02/10/09 19:43

        טיטבע בים השינאה שאתה זורע מי שתהיה

  • 2.

    מה , הימין זכה בבחירות?

    מרק, 02/10/09 07:53

    זה ממש אבל ממש לא נראה כך. המטומטמים של הימין יודעים לעלות לשלטון אבל עוד לא למדו איך להחזיק בו. קורס דחוף אצל וותיקי מפא''י.

  • 1.

    החלטה נבונה.יכול להיות שהמשפחה נחמדה אבל איזה מכר קיצוני ''יטפל'' באוכל.

    רונית, 02/10/09 07:44

    לא לוקחים סיכון

    • הכפתור הכתום יוציא אותך מהסרט שאת חיה בו ב-v.o.d (ל''ת)

      דקל, 02/10/09 08:20

    • אני הייתי מוכן לשים לך חרגול באוכל (ל''ת)

      חרגי, 02/10/09 08:22

    • הרעל של השמאל הרבה יותר מסוכן- 2000 נרצחי אוסלו. (ל''ת)

      רעמסס, 02/10/09 08:36

      • הרבה יותר מ2000

        טבעוני, 02/10/09 09:30

        רק שפאשיסטים כמוך לא סופרים את הנרצחים של הצד השני.
        בעצם, אם אתה מחבר את הגילאים של הצד השני אתה מגיע באמת רק ל2000 מבוגרים כי אתם רצחתם ילדים, זה תחום ההתמחות, זה התחביב.

        • בבקשה שמות של הנרצחים הילדים

          לטבעוני, 02/10/09 15:50

          אלו שמחבלים לא הסתתרו בינהם ושלא התקרבו לעמדות צה''ל עם רובים צעצוע.

        • מוחמד... בקרוב אצלך - מקווה שצה''ל יצרף אותך לסטטיסטיקה (ל''ת)

          גד, 02/10/09 16:10

    • אני לא יודע מה את אוכלת, אבל תפסיקי מיד (ל''ת)

      צריך לקוות שהנזק הפיך, 02/10/09 09:17

    • את פשוט לא נורמלית אם זו אכן את כתבת זאת , את יודעת

      ב, 02/10/09 10:15

      ידוע לך שרבים ,מהמתנחלים'' כמו שאת מכנה שירתו ביחידות הכי קרביות בצה,ל שהם מופת לערכים ואהבת הארץ שהם מטיילים בשבילי הארץ שהם בעלי מוסר נתינה תורמים בעמותות רבות . יאללה תעשי לי טובה ותרדי מהעץ שאת יושבת עליו אולי במקרה שלך תרדי מפטריית סן פדרו את פשוט הזוייה . מלא המגד שהחליט סוג של החלטה פוליטית אבל נעזוב את זה אבל את יושבת ועומדת כאן ופשוט מסיתה נגד ציבור שלם.
      אגב אני לא מתנחל ולא דתי , אני מה שמוגדר כצהוב וחילוני ... וכן שירתתי בשירותי כלוחים בסדיר ובמילואים בשטחים ובהתנחלויות לא כל התושבים מדהימים אבל זה נכון לגבי כל מדינת ישראל.

    • רונית, עושים היום נפלאות בפסיכיאטריה. כמה כדורים ואת כמו חדשה. (ל''ת)

      פרויד, 02/10/09 10:46

    • מעולם לא שמעתי על חייל שנפגע מאוכל של מתנחלים... מאוכל צבאי לעומת זאת. (ל''ת)

      התוהה בקול... , 02/10/09 13:41

    • אתם לא מבינים ש - 1 מדברת בציניות ובאירוניה ? (ל''ת)

      הלוחש לטוקבקיסטים, 02/10/09 18:10

      • לא (ל''ת)

        Monty, 02/10/09 19:25