• 88.

    התנפלות טוקבקיסטים

    יהושע רוזין, 04/10/09 23:00

    אורי התנפלות טוקבקיסטים ימניים, אולי מוזמנים, לכוד הוא לך. כנראה גם בן-חלקיהו( מהכוהנים בענתות-ענתה ֶזכה בזמנו לתגוגבות נזעמות כאלו ואף הושם במהפכת.

  • 87.

    העם אנחנו עדים לייאוש המחלחל בקרב אנשי הגייס החמישי ?

    מקווה ומייחל, 02/10/09 19:51

    האם זוהי דעיכתה של התנועה הפאשיסטית במדינת היהודים ?
    האם ''גוש שלום'' תימחק מההסטוריה הקוטמפוררית במדינת ישראל ?
    הלוואי.

  • 86.

    אני מקווה , מר אבנרי , שאלמנתך תזכה לימים שקטים.

    חיים ב., 02/10/09 19:38

    היא אמנם בחרה בך מזמן, אבל אתה מתלוצץ עם רופאיך זמן רב מדי...גם לטעמה.

  • 85.

    יאללה אורי , בוא כבר. מחכים לך. (ל''ת)

    מקסים גילן, 02/10/09 19:35

  • 84.

    וכשהרבנים מטיפים לשלום בית בין בני זוג הם צועקים חמאס ! (ל''ת)

    יונה 2, 02/10/09 18:37

  • 83.

    אני מסכים עם הכותבת. בלי שלום יהיה פויה. (ל''ת)

    רני, 02/10/09 17:17

  • 82.

    שלום אוסלו הביא לאלפי הרוגים, כמה יעלה הסכם השלום הבא?

    נחום שחף, 02/10/09 14:55

    הסכם השלום באוסלו הביא ל-1500 הרוגים ול-8000 פצועים.
    בכמה יעלה לנו הסכם השלום הבא?
    איינשטיין הגדיר פעם את טירוף הדעת בניסיון לפתור בעיה עם אותו פיתרון שכשל.
    מטורפים עליך ישראל?

    • ט-י-ר-פ-ו-ד תהליך השלום אחרי רצח רבין/עליית נתניהו ועשרות אלפי מתנחלים

      Ehad Haam-Zionist, 02/10/09 23:00

      שזרעו נתניהו וברק הם שהעלו את מפלס האי אימון והיאוש של הציבור הפלשתינאי-שהתפרץ באינטיפדה רצחנית אחרי הפיצוץ של פסגת קמפ דויד, שבה אשמית גם ערפת וגם ברק-ואפילו קלינטון שלא הפעיל לחץ אמיתי על הצדדים ולא הכין מראש את הפיסגה לתמיכת מדינות ערב בויתורי ערפת על נרטיבים, ובמניעת ההצעות האבסורדיות של ברק שדברו בפתיחה על סיפוח רבע מהגדה......

      והאינטיפדה הרצחנית באכזריותה מול אזרחים שלווים היא שהחדירה את היאוש בציבור הישראלי מכל רצון פלשתינאי לשלום(ומה לעשות, השגת השלום היא הרצון של הרוב הישראלי והרוב הפלשתינאי)

      לכן נותר רק לצפות להובלה של אובמה ומערב אירופה-וללחץ על שני הצדדים כפי שקלינטון בעל הרצון הטוב לא הפעיל

      • למי שלא הבין ''תמיכה'' של מדינות ערב היא לחץ חריף-עד ''כלב בן כלב'' שמוברק

        Ehad Haam-Zionist, 03/10/09 01:00

        כינה את ערפת על הבמה לפני חתימת חוזה ''אוסלו 2'' בקהיר.......

        • אוי כמה שאפשר לעבוד עליך בקלות.

          כמה שאתה תמים, 03/10/09 23:27

          ההצגה הזו של אוסלו 2 בקהיר לא שונה מכל הצגה שאפשר למצוא בכל שוק ים תיכוני בו שני המוכרים בחנות רבים ביניהם ואחד כועס על השני כי הוא הציע מחיר זול לקונה.
          הקונה התמים קונה את ההצגה וחושב שעשה את עיסקת חייו.
          זה בדיוק מה שמוברק וערפאת עשו לשמאלנים הנאויים שחשבו שקנו שלום מעראפת בחצי מחיר.

          נא לא לצנזר,

  • 81.

    הפלסטינים/הערבים לא מוכנים לפשרה מדינית על הקו הירוק (ל''ת)

    הם רק מסלימים את הלאומנות שלהם ואי ההכרה בישראל, 02/10/09 14:32

  • 80.

    ומה מרכס יגיד על הפעם המיליון שאתה חוזר על השטויות? לא בדיחה?! (ל''ת)

    צדיק בסדום, 02/10/09 13:05

  • 79.

    איזה שלום הביאו ''תנועות השלום'' ואיך קלינטון קידם את השלום? (ל''ת)

    סיפורי סבתא, 02/10/09 13:00

  • 78.

    מסקנה:

    רם עמית, 02/10/09 12:47

    קבעון שיטיוני אינו פוגע באריכות הימים.

  • 77.

    למה תמיד כולם אשמים בכך שאין שלום- אובמה ומי לא, אבל רק לא הפלסטינים

    שמת לב אולי, 02/10/09 12:36

    למה כולם אשמים ורק הם מסרבים לכל הצעות השלום וקוראים לחיסול היישות הציונית.

    לא השתנה כלום 200 שנה אצלם. אותן המנטרות, אותה הפאנטיות והלאומנות המוסלמית ואותו סירוב לחיות בשכנות לצד יהודים בשלום (או כל בן מיעוטים אחר) בשלום.

    • למה תמיד כולם אשמים?

      מני, 02/10/09 14:03

      ובכן, לא כ-ו-ל-ם אשמים. לא יעזור לך להיטמע בפלורליס. רק אתם
      אשמים שבאתם כמו חבורת פוחזים שיכורים ללא רגישות מינימלית
      לתושבי המקום וגזלתם מהם מכל הבא ליד וממשיכים לגזול להרוג.
      וכשתושבי המקום אומרים חאלס אתם נבהלים כי לא חלמתם לרגע
      לחיות בשלום ובצוותא עמם.

      • מני, לא גזלנו כלום, מקומם בירדן ומקומך איתם. (ל''ת)

        מני האפס, 02/10/09 14:29

        • מוטב גם לך להתחיל מהאפס. . .

          מני, 02/10/09 22:00

          כי אז לא היית יודע שכל מה
          ששייך לאחרים ושלא פגשת
          בם מעולם שייך בעצם לך. . .

          למחלה קוראים קלפטומניה.

        • מוטב גם לך להתחיל מהאפס. . .

          מני, 02/10/09 23:05

          כי אז לא היית יודע שכל מה
          ששייך לאחרים ושלא פגשת
          בם מעולם שייך בעצם לך. . .

          ואת אלה שאתה גוזל אתה
          שולח לירדן כי גם היא שלך.

  • 76.

    והמסקנה המתבקשת

    daiel, 02/10/09 12:30

    אם כולם נכשלו ואף אחד לא מתאים ימונה אורי אבנרי למנכ''ל העולם ויפה שעה אחת קודם.ובשפת הסימפסונס:בלה,בלה,בלה,בלה,בלה.

  • 75.

    הסכנה אכן חלפה אורי - אפשר לחזור למקלטים . (ל''ת)

    אריק ג., 02/10/09 12:12

  • 74.

    אבנרי-------איזה ''נחישות ויד ברזל'' צריך,לדעתך,בנאום כלפי הפלסטינים?חחח

    הבה נשמע! מעולם לא צייצת בכוון!, 02/10/09 11:37

    (רק בוא נגיד שוויתור פלסטיני לא להשמיד אותנו פיסית אחד אחד לא נחשב ''ויתור''-כמו שלא ייחשב וויתור ישראלי לא להשמיד פיסית את הפלסטינים...)

  • 73.

    למען עמי האזור אין מקום למדינה נוספת בין הים לעירק.85%מאולוסית ירדן

    הם פלשתינים.מדינה בלי נמלי ים ואויר לא תשרוד.אבנרי, 02/10/09 11:27

    סתם מקשקש מבלי לרדת לעומק הענינים.ירדן הפלסתינית תיקח אחריות על שטחים ביהודה ושומרון בניקוי מקבצי ההתנחלויות וירושלים.

  • 72.

    ככל שסכנת השמאל תפחת, יגדל הסיכוי לשלום אמת. (ל''ת)

    בוז לך אבנרי מגן ערפת., 02/10/09 11:16

  • 71.

    כבר נמאס לשמוע ולקרוא את הרעיונות המשיחיים והאשליות

    גולי, 02/10/09 10:49

    שחברה כמוך מנסים לטעת בעם הזה !! האידאהשלך ושל כמוך נחלה כישלון חרוץ בבחירות אז לך לישון

  • 70.

    למה יהודים לא יכולים לחיות תחת ריבונות פלשתינאית?

    שמאלני נאור, 02/10/09 10:46

    אני שמאלני שתומך בהתיישבות ביו''ש

    אני חושב שזה שלא עלתה הצעה שיהודים יחיו תחת ריבונות פלשתינאית במקרה וחס וחלילה נוותר על ריבונות בשטחים מעידה על נימה של אנטישמיות ורצון למדינה ערבית נקייה מיהודים

    מישהו יכול להסביר את הטיעון המוסרי מדוע יהודים(אם ירצו) לא יוכלו לחיות ביו''ש גם לאחר הסכם שלום?!?

    • כי המתנחלים שם לא מעוניינים... (ל''ת)

      (בין היתר), 02/10/09 11:19

    • האף היהודי

      מני, 02/10/09 11:38

      מדוע יהודים צריכים תמיד, אבל ת-מ-י-ד
      לדחוף את האף שלהם לכל חור בעולם?
      לאף היהודי אין כלל צורה ספציפית כפי
      שאומרים אלא אופי מיוחד - אובדני!

    • לך תנסה לגור שם ותבין (ל''ת)

      ס, 02/10/09 11:41

    • אין דבר כזה שמאלני נאור

      שמעון הצדיק, 02/10/09 13:50

      ברגע שאמרתה שמאלני הנאורות נופלת

    • ''חס וחלילה נוותר על ריבונות בשטחים''???????ככה מדבר מתנחל ולא שמאלני... (ל''ת)

      Ehad Haam-Zionist, 02/10/09 14:28

      • שוב אתה , שאיין. אתה גם מתיימר עכשיו ללמד אחרים ? ואתה כבר מבין ? (ל''ת)

        קוני, 02/10/09 16:39

  • 69.

    לאורי היקר

    גל, 02/10/09 10:43

    כדי לעשות שלום לא צריך תנועת שלום מבפנים,
    לא אצלנו ולא אצל הפלשתינאים .לא צריך את מתמיכת יהדות ארצות הברית.אם תחכה לכל אלה,לא תקבל שלום. את השלום יכולים כרגע להביא רק מנהיג חזק מאוד בארצות הברית ומנהיגים נחושים ממערב ארופה.
    להכריח, כן להכריח את שני הצדדים לעשות שלום, כי שני הצדדים לא רוצים לעשות שלום. כן, באופן פארדוכסלי השלום יוכרע באיזור הזה כמו מלחמה.בכוח ובכפיה.

    • ספר לי על שלום אחד שנעשה בכפייה והחזיק מעמד (ל''ת)

      עמית, 02/10/09 12:40

    • יופי. שולם שולם לעולם , ברוגז ברוגז אף פעם. (ל''ת)

      יריב המאותגר, 02/10/09 16:50

  • 68.

    דוקא יש אחדות ערבית-כזאת שיש לה דרישות חצופות לתוך הקו הירוק (ל''ת)

    וכזאת שלא מכירה בזכויות לאום מדיניות של העם היהודי, 02/10/09 10:33

  • 67.

    למה צריך תנועת שלום ישראלית רצינית

    ואין צורך בכזאת פלסטינית וערבית??, 02/10/09 10:20

    אגב-
    מישהו שמע,ןלו ערבי אחד, שליהודים יש זכויות לאום ? שליהודים יש זכויות לגיטימיות כאן?

    האם,ברוב חוצפתם, הערבים ''מאוכזבים'' מאובמה כי אמר ''מדינה יהודית''?

  • 66.

    סכנת השלום חלפה? האמנם גם גם אבנרי מתחיל להבין שהשלום נוסח השמאל הוא

    שלום או ''שלום'', 02/10/09 09:55

    סכנה קיומית למדינה?
    אין סיכוי - כוונתו כנראה שהסכנה היא כי ''השלום'' עליו הוא מדבר ואשר הוא מתכון לחיסול המדינה - יש סכנה שה''שלום'' הזה באמת מגיע לסוף דרכו.

    • לא הוא שמתחיל להבין, זה אתה שלא מבין סרקזם (ל''ת)

      זה אתה, 02/10/09 11:14

      • הזדרז וקח קורס בהבנת הנקרא (ל''ת)

        שלום וכו', 02/10/09 11:39

  • 65.

    צודק

    מושון, 02/10/09 09:55

    בשביל שלום צריך מחנה שלום ישראלי חזק ומחנה שלום פלשתינאי חזק...כלומר ששלנו צריך להתחזק ושלהם צריך להיות מוקם...אנחנו מחכים...

  • 64.

    ישוחרר יגאל שלנו

    שמיל הלוי, 02/10/09 09:54

    כמו שעמוס ברנס לא רצח את רחל הלר ככה גם הוא לא רצח אותו.

  • 63.

    ועכשיו כולם מבינים שאבנרי, הנביא שתאר את השטלשלות המאורעות בדיוק נמרץ (ל''ת)

    אוזניים לכותל, 02/10/09 08:39

    • כידוע מאז חורבן הבית ניתנה הנבואה לשוטים - כמו אבנרי וכמוך (ל''ת)

      עיין ערך נביא, 02/10/09 09:59

    • מעניין שהוא לא הצליח לנבא את מספר קורבנות השלום

      שמעון הצדיק, 02/10/09 13:54

      ואני לא מבין למה האדם הזה עדיין לא בכלא

  • 62.

    אבן מקיר

    מוטגורס, 02/10/09 08:18

    אובמה ניסה לייצר מהלך ע''י סחיטת לחיצת ידיים בין הצדדים, ישראל היתה מוכנה אבל הצד הערבי, כולו, לא היה מוכן להושיט את שלו .
    סירוב מוחלט כולל מצרים ירדן וסעודיה אפילו למחווה כמו מרחב טיסה אזרחי לא איפשר התנעת מהלך גדול, וזאת הסיבה האמיתית , לא לובי ולא מישמיש.

  • 61.

    לא הרב עובדיה ולא נתניהו אלה אבנרי הוא מגש הכסף שעליו לך נתנה המדינה (ל''ת)

    Vox Ami , 02/10/09 08:16

  • 60.

    לאורי אבנרי, תודה.

    עדי, 02/10/09 08:15

    על שאתה עדיין מנסה למרות כל צרות העין, הדרך והמחשבה ואובדן המציאות וכהות החושים ואיבוד המצפון והזיכרון הקצר והרישעות והפתטיות של עם שבמקום להתקדם, במקום להוות מופת ודוגמא לעולם שלימד אותו כל כך הרבה לאורך כל כך הרבה היסטוריה, בוחר להתדרדר אחורה ולהיות כמו ילד קטן שיושב בארגז החול וצורח ''אבל הוא התחיל!''. תודה.
    נ.ב
    כבר מזמן, עוד מהבחירות עצמן בארצות הברית, היה ברור לי שאובמה יתרסק. מי שפירסם את עצמו וקידם את עצמו כמו כוכב רוק או ''סלב'', יש לו גם אורך חיי מדף של אחד כזה, וזה לא מספיק בשביל לעשות דברים גדולים באמת.

    • נכון. תודה לך אורי.

      הגר הטמבלית, 02/10/09 13:53

      במיוחד במצבך הרפואי הקשה.

      • גם אני מצטרף לאומרי התודה (ל''ת)

        חסאן נסראללה, 02/10/09 14:45

    • למרות העובדות וההיסטוריה והסכנות שידועים לכל (ל''ת)

      כך ימני נראה בעיניך ''הוא התחיל''., 03/10/09 18:56

  • 59.

    Time Will Tell Chabibi

    philok776, 02/10/09 08:14

    IF you don't where you're going
    Any road will take you there/
    Remember all the grief Abie Natan got
    and yet his impact is still felt
    Wait =cause as Zimmy says
    the times they are a changin

  • 58.

    של נעליך מעל רגליך כי אבנרי הוא מגש הכסף שעליו לך נתנה המדינה . (ל''ת)

    Vox Ami , 02/10/09 08:03

    • לא ולא. אם כבר מדברים על השיר - אבנרי הוא שטוף הדמע.

      אלתרמן, 02/10/09 16:49

      דמעות תנין על גורל אחיו הפלסטינים.

  • 57.

    לא להאמין, האיש איבד את הלגטימציה לפני יותר מ-32 שנה ועדיין אתם נותנים

    בן, 02/10/09 07:50

    לו במה.
    תזכורת: לפני 32 שנה הגיעה לאורי אבנרי הידיעה על חשבון הדולרים של לאה רבין בארה''ב, מר אבנרי, אז עורך עיתון בישראל, העדיף לא לפרסם את הסיפור ואף הזהיר את רבין.
    בזאת האיש הוכיח כי הוא אינו בעל יושר עיתונאי. בכל מדינה מתוקנת הוא היה נעלם מעולם העיתונות, רק בישראל האיש נחשב לאחד מבכירי העתונאים.
    לא להאמין.

  • 56.

    מסית נגד יהודי אהר''ב.הלובי היהודי מכופף את הנשיא?עד לאן תגיע? (ל''ת)

    אוקטובריו, 02/10/09 07:33

  • 55.

    אורי אבנרי הוא כמו סלולארי שנגמרת לו הבטרייה

    פנדה , 02/10/09 07:04

    כל כמה זמן מצפצף בהתרגשות, זה קצת מטריד, אבל תכף זה יפסק מעצמו :)

    אני מקווה שנוכל להגיע ליום שבו נקבור גם את שאיפות השלום ההזויות וננהל את הסכסוך הזה בעצימות נמוכה כמו סכסוכים אחרים בעולם. שאובאמה יטוס לארץ בשביל ללמוד איך עושים מערכת בריאות סוציאלית ונשארים בחיים, ולא בשביל להיות האיש המיליון בערך שמרוויח מהבערת הסכסוך על גבם של תושבי ארץ ישראל האומללים.

    • כל מילה בסלע. אמן. (ל''ת)

      נטלי, 02/10/09 08:27

    • גם כשהיו לו בטריות , לא היה עם מי לדבר ועל מה. קו לשומקום. (ל''ת)

      סלקומוניקטור, 02/10/09 13:54

    • בראוו פנדה-אין לך להאשים אלא את עצמך...ומליוני ימננים כמוך..שמוציאים..

      Ehad Haam-Zionist, 02/10/09 14:24

      עצמם במודע(או בטיפשות) מהעולם הנאור-למען הבערת האש בסיכסוך שבטי שיכול להגיע לביום טוב של שלום בין שני העמים, כשלכל אחד מדינה משלו בחלק הארץ אותה הם רואים כמולדתם.....

      אין פתרון אחר מאשר הפתרון הציוני וההומני הנכון: שלום הוגן ובטוח על בסיס 67 וחילופי שטחים זהים להכלת 80% מהיושבים מעבר הקו הירוק בשטח ישראל-וחלוקת מזרח ירושלים.........מאחר והאלטרנטיבה היא מלחמה ועוד מלחמה ועוד מלחמה-ובסוף מדינת אפרטהייד (עד סופה של ישראל)

      אז בסיומו של יום יתממש הפתרון היחיד שהבנות זנווה מסמנות את כיוונו-ועמים חכמים צריכים לנקוט במהלכים מוקדמים כדי להגיע להסכם כזה ללא שפיכות דמים מיותרת.....

      אני עדיין מעריך שאובמה וממשלו ידחפו את שתי האבנים המזרח תיכוניות האלו עד הפיסגה, כי ריפוי הפצע הזה הוא איננטרס אמריקאי אסטרטגי לבידוד הקיצונים-אחרת צריכים ישראלים לצפות להתנתקות רגשית ועזרתית של ארהב מישראל(כולל התנתקות רגשית ותמיכתית של יהדות ארהב)

      ...ולגבי הסלולרי: הרשת קיימת, השרות טוב-ולכן מחליפים בטריה וקולטים ש''העולם אינו נגדנו''...

      • אחד העם הזה הוא גם ציוניסט וגם חכם לאללה. טוב שיש אנשים כמוהו במחסנית.

        פרנקנטהאל ושטרנהאל, 02/10/09 16:46

        סרק , אבל עושה רושם חיובי.
        מרחוק גם אחד כזה , יכול להחשב ציוניסט - כמובן בהשוואה לגולדסטון או לנעם חומסקי.

  • 54.

    מצבנו בעולם, מתחיל להמחיש לישראלים את האפשרויות שבפניו,,, (ל''ת)

    החונטה הצבאית המומה ומבוהלת מנחישות העולם לבצע,,,, 02/10/09 06:59

  • 53.

    לפני האישפוז בכפייה והטיפול התרופתי,,, מנסים לדבר,,, (ל''ת)

    הכותונת, תגיע, 02/10/09 06:56

  • 52.

    אין בישראל ולו אחד שמספר לעם את נפלאות השלום,,, בטחון, כלכלה, רווחה, (ל''ת)

    הישראלים באמת לא יודעים ורואים רק את ''הוויתור'', 02/10/09 06:54

  • 51.

    מאחר ואין לו שותפים, וכפיה תצטרך להגיע, נוקשות בפתיחה תוליך להתרסקות (ל''ת)

    כדי להצליח, זה צריך להראות כבחירה של שני הצדדים,,,, 02/10/09 06:50

  • 50.

    לא בטוח

    האלוף , 02/10/09 06:47

    הכותרת שלך בטאות .לאבטוח שאונמה האיש המתאים .טעית בטוח שהוא האיש הלא מתאים לשום דבר ץכל השמחים לבחירתו שלאובמה לנשיא יאבלו עכשו את הכובע לא רק בנושא המזרח תיכוני אלא בכל נושא.השנאה לבוש היתה כה גדולה עד שהיו מוכנים לאהב כל אחד במיוחד אם הכל התאים לתמונה .הוא לא מתאים לא ראוי .ולא מסוגל .לשום דבר רש ךסאת נאומים וגם זה מתחיל להמאס החליפה היפה היא ריקה

  • 49.

    ''שלום'' הזוי בדורנו הוא מרשם וודאי למלחמות נוספות (ל''ת)

    חוני המעוגל, 02/10/09 05:59

  • 48.

    אורי אבנרי קצין בשועלי שמשון במלחמת העצמאות שחט עשרות ערבים, מותר לו

    הסטוריון, 02/10/09 00:35

    שכחתם שאורי היה מגיבורי מלחמת הקוממיות
    כקצין צעיר בשועלי שמשון פקד אבנרי על תקיפת כוחות מצרים וכפרים
    כוחותיו של אבנרי מעולם לא הביאו שבוי למפקדה
    לימים הוא אמר שהיה הכרח להרוג את כל מי שנמצא בדרכם גם את אלא שהרימו ידים ונכנעו

    שמאלני היום?
    לא נורא העיקר שאננו מתכחש לעברו המפואר ולעשרות הערבים שהוא שחט ונתן פקודה לשחוט

    • אורי אבנרי היה רב-טוראי (ל''ת)

      תודה על ההעלאה בדרגה, 02/10/09 13:04

    • הוא היה קצין ? טעות. היה טוראי שמדבר כמו רב אלוף.

      ישראל בר, 02/10/09 13:58

      תמיד ידע להציג בכשרון דברים שאין לו מושג בהם.
      איש עט שהיה ודאי מטיב לתאר את חיי ההוטנטוטים שגם בהם לא הבין דבר...
      דמיון יש לו. יושרה ? כמו לידידו יאסר...

  • 47.

    אולי האליל שלך הרוצח ערפאת או עמוס קינן המתנקש בשר התחבורה (ל''ת)

    החברים של אבנרי, 02/10/09 00:06

  • 46.

    יאללה אבנרי, רוסיה אימנו סטלין אבינו הלוואי והיינו כולנו יתומים

    חזאי הטמטום הישראלי , 02/10/09 00:03

    הייתי מציע לך ללכת לעזה, אבל אולי תישאר לך בבית האבות, קח לך את מנת הכדורים היומית, תבהה בטלויזיה עד שתרדם.

    די, מספיק באת לנו במגע עם המח
    מצא לך איזה שכן לכיסא ובלבל לו את המח, אפילו תטחן אותו. הוא כבר ידע לאן לשלוח אותך.

    • ונאמר: אאאמן... (ל''ת)

      נטלי, 02/10/09 08:29

    • הוא לא קומוניסט. הוא כנעני , כלומר : אנטי ציוני ולאומן פלסטיני.

      מבין לרעו, 02/10/09 14:00

      רצחנותם מעולם לא הפריעה לו לקבוע שהם אנשים מוסריים ואוהבי שלום.
      עוד לפני 67.

      • אנרי הציוני

        יהושע רוזין, 04/10/09 22:47

        אבנרי= הישראלי היחידי שקבל מ בית ה המשםט. גושפנקה של ציוני והרבה פיצןיים במשפט דיבה נגדו כשהנתבע טען שהוא לא ציוני.

  • 45.

    ההזוי הזה עדיין חי? (ל''ת)

    דן, 01/10/09 23:59

  • 44.

    כל עוד אנשים כמו אורי אבנרי מתעסקים במדינת ישראל סכנת השלום לא חלפה (ל''ת)

    אבי, 01/10/09 23:43

  • 43.

    אנשים מסוגך , אבנרי , הפכו את השלום למילה גסה. (ל''ת)

    שלום שלומוביץ, 01/10/09 23:31

    • אהלן גרשון גרשונוביץ (ל''ת)

      פלוצסטון, 02/10/09 00:25

      • מדוע הוספת סטון לשמך (ל''ת)

        גזוז, 02/10/09 10:16

  • 42.

    יכולות להיות 2סיבות 1בגיל הזה זוכרים את העבר הרחוק 2לא הגיעו אליו (ל''ת)

    למה לא מדבר על הקסמים, 01/10/09 23:13

  • 41.

    אורי אבנרי נגד (נגד!) מדינה יהודית. כך הוא מטיף שנים. אז בשביל מה (ל''ת)

    להקשיב לאדם רע כל כך. אורי-ביבי-פרס שילוב ממית ממש, 01/10/09 23:03

  • 40.

    אורי אבנרי, אל תתיאש!

    מני, 01/10/09 22:57

    תוצאות הפסגה המשולשת נראות אמנם כאילו אובמה יצא מוחלש. אבל
    לקחת את נתניהו ולנער אותו לפני המצלמות, זה לא הסיגנון שלו. החלק
    האופטי של הפגישה היה בכל זאת מרשים במבט קודר וללא חיוכים! גם
    דבריו החד משמעיים על ההתנחלויות 'הבלתי חוקיות' וגבולות 1967 לא
    הותירו ספק בכוונותיו לעתיד. ברק אובמה בכל אופן לא מיואש, אורי!

    • אל תתיאש , אורי שלי . עם מני איתנו , הכל אפשרי.

      רחל, 02/10/09 14:03

      אללה הוא אכבר , לא איללא איל אללה והנביא אובאמה ראסוללה.

  • 39.

    שלל אימרות שפר אמרות חכמה:

    הרוטקירק, 01/10/09 22:53

    קרב אחד מכריע רק לעיתים נדירות במלחמה...

    שגיאה אחת אינה מלמדת על העתיד...

    קרב אבוד עשוי לחשל את המפסיד...

    משגיאה אפשר ללמוד...

    מה זה מר אבנרי? שלל פתגמים ערביים? מי לימד אותך את פניני הלשון האלה?

    מעניין איך זה נשמע בערבית?!

  • 38.

    אם אתה מאוכזב אני אמור לשמוח אבל לא, אז הכל בסדר

    @ בנצי - א @, 01/10/09 22:45

    מאיפה החוצפה אצל שמאל וערבים שתמיד מחכים למשיח גוי שיעשה להם את העבודה
    היה בחירות העם קבע וזה אמור לקבוע את הקו
    לא חוסיין זבובי ולא אורי מהקאפואיזם החדש יקבעו לנו כניעות בשם שלום

    • כל מילה בסלע!! (ל''ת)

      נטלי, 02/10/09 08:30

  • 37.

    אתה האיש הנחוש החזק והמתאים, יש לך משנה סדורה

    והיא לחסל את מדינת ישראל, 01/10/09 22:44

    זקן שלא עשה מאומה, מוצא לו מפלט כתיבה במעריב.
    אל תטיףלנו מוסר.

  • 36.

    מר אבנרי, מתי תבין שהלחץ צריך לבוא מבפנים ולא מבחוץ?

    שמאלן מתון, 01/10/09 22:43

    ההסדר הכפוי שאתה מייחל לו ייתן לקיצונים ב-2 הצדדים תירוץ להתנגד לו. זכור את מה שקרה לגרמניה אחרי מלה''ע הראשונה. רק אם החיים פה יהפכו לגיהנום לישראלים ולפלסטינים יהיה הסדר. כמי שאינו תומך בממשלה הנוכחית אני חש סלידה מהישראלים שמצפים שהפריץ יכפה הסדר על הרוב הלא חכם שעדיין מתנגד לו.

  • 35.

    שמיים נפלו על אבנרי אחרת איך ניתן להסביר שהוא חייזר והזוי (ל''ת)

    dodel, 01/10/09 22:42

  • 34.

    איזה כיף

    ג'ורג'י בוש, 01/10/09 22:38

    ביבי תודה אתה עושה לי את היום
    בעתיד נחזור יחדיו ונמשיך להרעיל את האוכלוסיה הישראלית בתרופות של אלי לילי,
    תודה לך ביבי
    יש לנו אינטרסים משותפים,
    אל תשכח את החבר שלך!
    והוא לא ישכח אותך!
    מי זה אובמה? בכלל הוא לא מבין שהעולם מסוכן
    תודה לך ביבי שעזרת לו להבין.

  • 33.

    מעריב העיתון של המדינה!

    שגיב א., 01/10/09 22:25

    נותנים לאנשים מהימין והשמאל להביע דעה וגם לאנשים להגיב מבלי להיות מוגבלים לדעותיו הפולטיות של בעל העיתון.

  • 32.

    מקרב אבוד אפשר לחסן את המפסיד ? [המת]? ומשגיאותיך לא למדת דבר, פטפטן (ל''ת)

    בילעם מבילעין , 01/10/09 22:24

  • 31.

    דרוש מנהיג חזק בעל יד ברזל למיגור איראן- המכשול הגדול לשלום

    ללא איראן הה פה שלום מזמן, 01/10/09 22:22

    דרוש מנהיג חזק בעל יד ברזל למיגור איראן- המכשול הגדול לשלום - איראן היא הכח המניע של חיבללה וחמאס אויבי השלום

  • 30.

    איזה תנועת שלום ואיזה נעליים ? כולכם מר אבנרי בגדר ''תנועה מגונה'' (ל''ת)

    בילעם מבילעין , 01/10/09 22:20

  • 29.

    סופית, האיש התיש עצמו לדעת.... (ל''ת)

    בילעם מבילעין , 01/10/09 22:18

  • 28.

    האומלל הזקן חוזר על משפטיו ללא הפסק, מה אין כבר תרופה לשיגרון מוחי? (ל''ת)

    בילעם מבילעין , 01/10/09 22:17

  • 27.

    אורי כרגיל צודק ב 100%

    דן, 01/10/09 22:15

    רק אחמדיניג'אד יביא את השלום!

  • 26.

    בשבילך אם סטאלין לא היה נספיק חזק כדי לרדוף יהודים. אפס! (ל''ת)

    יהודי אמיתי, 01/10/09 22:05

  • 25.

    אבנרי ודומיו הפסידו בכמה קרבות מסוג זה,ויפסידו גם בעתיד,כי אינם מבינים

    שלמה, 01/10/09 22:03

    כלל את המצב באזור, ובעיקר את אי רצונם של הערבים להכיר בישראל כמדינה יהודית עצמאית.

  • 24.

    אבנרי

    שמואל, 01/10/09 22:02

    קראתי את המאמרים ההזויים שלך'מעניין שעד עכשיו לא קראתי שאתה גם מכחיש את השואה ' למעשה זה מה שנשאר כדי שתוכל להיצטרף לצוות אבו מאזן' אחמגניגר ושותפיהם.

  • 23.

    נתניהו ראש ממשלה חכם \\\\אם הוא לא היה אז היה צריך להמציא אותו\\\\ (ל''ת)

    ברוך, 01/10/09 21:45

  • 22.

    אל תענו לכסיל באוולתו

    חצקל, 01/10/09 21:37

    האבנרי הזה, מתמוגג מנחת, שעה שהטוקבקים תוקפים אותו, הוא חשב לעצמו שהוא כבר אלטע שמאטע. והנה הוא עדיין מסוגל להתסיס. תנו לו להבשל במיץ של עצמו ולהתנוון.

  • 21.

    הבעייה זה הפרטנר לא המנהיג ,ואולי בעצם שאצלם אין מנהיג (ל''ת)

    פעיל, 01/10/09 21:35

  • 20.

    הוא עוד חולם על ערפאת

    דן, 01/10/09 21:31

    מנהיג אמיץ שלא היסס לרצוח על ימין ושמאל

  • 19.

    כדי להשיג שלום עלהפת''ח לבטל את הסעיף במצעו הקורא לחיסול היישות הציונית (ל''ת)

    רעמסס, 01/10/09 21:24

  • 18.

    ניצחון פירוס של ביבי ואסון של כולנו

    אזרח עולם, 01/10/09 21:22

    ביב מנסנ לנצח את אובמה אבל להביס את ישראל במבחנה האמיתי שהוא השלוםפ
    ביב מנסה להקים כאן מדינה ערבית עם מיעוט יהודי שולט

    • די כבר עם התקליט השחוק שלכם !!

      שמאלני לשעבר, 01/10/09 22:07

      לא מספיק האסון שהבאתם לפה עם אוסלו ?

    • אתה אזרח סין, ערב הסעודית, טיבט, עירק, אירן, הודו, תימן? על איזה עולם

      עולם הולך ונעלם, 01/10/09 22:15

      אתה מדבר?

    • לא התבלבלת ? המדינה היהודית קמה כבר לפני 62 שנה, עכשיו מדברים על מדינת

      זלמנוביץ ישראל, 01/10/09 22:26

      פלסטין,
      שתקום אחרי שהפלסטינים ישלימו עם עצמם ואחר-כך עם מדינת ישראל, ואני לא בטוח שזה יהיה לפני שיעברו עוד 62 שנה...

    • לפחות תרדו מהשקר הזה

      שמאלן מתו, 01/10/09 22:45

      לא תהיה מדינה ערבית משום שגם ממשלות הימין חכמות דיין כדי לא לספח את השטחים ולכן לפלסטינים לעולם לא יהיה קייס לדרוש אזרחות ישראלית.

      • לא לנצח נוכל לחיות במדינת אפרטהייד ''זמנית''. בסוף העולם יאמר לנו לבחור:

        עמנואל, 01/10/09 23:41

        או נסיגה לקו הירוק והקמת שתי מדינות שני עמים, בלי תנאי.

        או הקמת מדינה אחת לשני העמים.

  • 17.

    מיעוט מהשמאל הקיצוני הצליח להמאיס את המילה שלום על העם

    שם, 01/10/09 21:20

    היום המילה שלום מזוהה עם כניעה לטרור ולחורבן של עם ישראל.

    חבל מאוד.

  • 16.

    אני שמח שאורי אבנרי ניצל

    ל רפי, 01/10/09 21:02

    אני אינני מרגיש שניצלתי, משום שהזיות אינן סכנה למי שאינו נוהג, והשלום שאורי אבנרי מדבר עליו לא היה אלא הזיה.
    כדי שיהיה שלום לא דרוש מנהיג אמריקני נחוש אלא מנהיג פלשתינאי נחוש, או שינוי עמדות בסיסי אצל המדינות המרכזיות בליגה הערבית - שני הדברים אינם קיימים.
    כל עוד לא ישנו הערבים את עמדותיהם הבסיסיות כלפי ישראל, ירדו מהעץ של השמדת ישראל או הטמעת ישראל או הטבעת ישראל בדמוגרפיה הערבית ועוד הזיות ממין זה, לא יכון שלום.
    כל עוד לא יבינו הערבים שישראל אינה תולדה של השואה, אלא השואה היא תולדה של העובדה שמדינה יהודית לא קמה לפני השואה. וכן שכל עוד הם אינם מכירים בקיומו של עם יהודי, בזכותו להגדרה עצמית במולדתו ההיסטוורית ובמדינת ישראל כפתרון הפוליטי המייצג עובדות אלה, אין שום צרוך, הצדקה או סיבה להכיר בעם פלשתינאי ובזכותו להגדרה עצמית - לא יהיה שלום.
    בעיות אלה ואחרות (זכות השיבה וכו') לא יכול לפתור ולא יפתור נשיא זר - לא אמריקני ולא אחר. רק הצדדים הנוגעים בדבר יכולים לפתור זאת באופן בלתי אמצעי. ורק כאשר יבשילו התנאים הפנימיים לשינוי הדרוש, יבוא גם השלום.
    עד אז חייבים להיות חזקים וחכמים.

  • 15.

    אני שמח שאובאמה הכזיב את ציפיותיך , אבנרי.

    יושקו, 01/10/09 20:54

    הוא הכזיב גם אותי , אבל מעולם לא גרסתי שתפקידו ל''חנך'' את מנהיגי לנהוג בניגוד לרצון הבוחר.
    רק ''דמוקרט'' מסוגך , יכול היה לייחל לכך.
    עלוב אתה , ועלובים חבריך.
    אסקופה נדרסת ברגלי ברברים בני פלשת.

  • 14.

    יודע מה הבעיה שלך מיסטר אבנרי?

    ג'ק ראיין , 01/10/09 20:46

    הבעיה שלך היא שאתה שמאלני עיוור שעדיין מאמין שהם רוצים לחיות לצידנו בשעה שהם רוצים אותנו בשיכון לדגים צעירים וזה כולל אותך מיסטר אבנרי

  • 13.

    כדי להשיג שלום צריך מנהיג ישראלי טיפש ומושחת! (ל''ת)

    השמאל נכשל ומכשיל, 01/10/09 20:43

  • 12.

    תפנים כבר - בשביל שלום צריך רצון. הפלשתינים חדורי רצון לרצוח ולכבוש.

    רוני, 01/10/09 20:41

    הם לא עשו מאומה עם המשאבים האינסופיים שקיבלו מהעולם - פרט לשלמונים לבכירים, מימון טרור, חינוך לטרור וקייטנות טרור, רכישת נשק, הברחת פצצות ותליית פוסטרים של שאהידים (=קדושים שרצחו ילדים ונשים יהודים) כדי שההמון יקיר בהם כגיבורים.

    אובמה הוא לא תקווה כלל - הוא נואם בחסד ותו לא. גם כאן הימין הברברי צדק, להבדיל מהשמאלן הנאור שתמיד רואה את המציאות נכוחה....
    אבל בגלל אובמה נכשל השלום ?
    אני ממש מנסה לאתר את הכוכב הזה עליו אתה וחבריך חיים.

  • 11.

    אובמה הוא בדיוק תמונת מראה של השמאל העולמי

    חיפה, 01/10/09 20:38

    נאיבי ומאמין שדיבורי סרק יביאו גאולה כלשהי. פתאום הוא מבין שהמזרח התיכון לא מלא באפרו-אמריקאים ממיזורי שאוהבים אותו. פה צריך לדבר עם גזר אבל עם מקל גדול - את זה הוא לא השכיל להבין וכמו תמיד, צדקו ''נביאי הזעם'' הימניים בעלי הנטייה המרגיזה הזו להבין את המציאות כמו שהיא.

  • 10.

    אהבתי את הכותרת - לא את המשמעות שלה !!!! (ל''ת)

    אני, 01/10/09 20:33

  • 9.

    שתבינו מי אחראי להסתה אנטישמית נגד יהודי ארה''ב

    שמאלני לשעבר, 01/10/09 20:16

    אם לא השמאל הישראלי שאומר כמו גדולי האנטישמים שהנאמנות של יהודי ארה''ב לאמריקה מוטלת בספק.
    לא יאמן עד לאן הטירוף מוביל את השמאלנים..
    עוד מעט אבנרי ידרוש להכניס את יהודי ארה''ב למחנות כדי שלא ילחצו על הממשל...

    • הכיפה מחממת לך את השכל והוא מתחיל לרתוח. אחרת קשה להסביר את שטויותיך (ל''ת)

      נוירוכירורג, 01/10/09 22:49

  • 8.

    אובמה הוא תקוותו של השמאל הישראלי, כי בבחירות הימין ניצח!

    איפה הכרעת הרוב?!, 01/10/09 20:01

    אבל הרי יש חלקים בשמאל שהדמוקרטיה לא באמת מעניינת אותם. רוב? העם טועה ואובמה יראה לכם...

    • הרוב הוא 300 מיליון אמריקאים לעומת 5 מיליון יהודים ישראלים

      הנה הכרעת הרוב, 01/10/09 20:40

      שרובם תחמנים לא קטנים והמוסר הוא מהם והלאה.

      • הלו, מה רצית להגיד? (ל''ת)

        ל רפי, 01/10/09 21:02

      • נראה שהאיי קיו ממך והלאה.. (ל''ת)

        איז השוואות מופרכות, 02/10/09 10:35

  • 7.

    מר אבנרי. בגילך כנראה שתכונת הסבלנות קצת התערערה. אובמה יביא שלום!!!!

    יריב א., 01/10/09 19:51

    אל תתיאש. אנא שים לב לצעדיו ונסה להכניסם למסגרת מסוימת. בוא נבחן את דבריו וכמה מצעדיו עד כה:
    1. שיחות עם אירן
    2. שיחות עם סוריה וכנראה כינון יחסים בקרוב
    3. הכרה רק בגבולות 67.
    4. הצהרה שאין כל ''רשיון'' אמריקאי להמשך הבניה בגושים הגדולים
    5. התחייבות להקמת מדינה פלסטינית---עם רצף טריטוריאלי---תוך שנתיים (כלומר ינואר 2011). ואתה יודע את פרוש המילים ''רצף טריטוריאלי''. אין מעלה אדומים ואין בניה בשטח E1
    6. מו''מ להשגת הסכם קבע ולא ''שלום כלכלי'' או הסכמים זמניים. בשיחות על הסכם קב, כך אמר הנשיא, ידונו גם בבעית הפליטים וגם בשאלת ירושליים
    7. הצטרפות למועצת האו''ם לזכויות אדם. דו''ח גולדסטון נידון בימים אלו במועצה והנציג האמריקאי קרא לישראל להקים וועדת חקירה. (שנינו יודעים שסירוב ישראל בא בגלל שמנהיגינו יודעים שמשהו רע נעשה במהלך המבצע)
    8. דרישה חוזרת שוב ושוה להפסקת הבניה
    9. האצת תהליך המו''מ. הנשיא נתן לשני הצדדים זמן קצוב של 3 שבועות לחזור עם תשובות לשאלות שהוא הציג להם בפגישה המשולשת
    10. הנשיא מכנה את אבו מאזן בתואר ''נשיא''. (מעניין שאף אחד בארץ לא הגיב
    11. הנזיפה הפומבית לנתניהו ןמאזן

    • רצף טריטוריאלי זה קשר בין הגדה לבין עזה. (ל''ת)

      ג'ק ראיין , 01/10/09 20:48

      • נולדת הדיוט או אתה רק מתיימר להיות אחד כזה?

        יריב א. , 01/10/09 22:01

        לך לקרוא את הוויכוחים והמאמרים--בעד ונגד--הבניה בשטח E1

    • צודק. נחכה בסבלנות עד שיגיע המשיח או שיצמחו לי קקטוסים על כף היד

      דתי, 01/10/09 20:50

      דקה אחרי זה יגיע השלום עם הפלסטינאים.

    • יריב א.: מה עשו לך אלפי תושבי מעלה אדומים? נראה שאתה אכול בשנאה עצמית.

      ידין ב., 01/10/09 21:08

      ומה יועילו לך שיחות עם איראן שמצהירה בריש גלי וללא כל בושה על כוונתה להשמידנו?

      • אני רואה בכל המתנחלים פושעי מלחמה. מעלה אדומים במיוחד.

        יריב א. , 01/10/09 22:00

        השיחות עם אירן פירושם הרחקת הסכנה של התחמשותה הגרעינית והסכמתה לעזור לארצות הברית לצאת מעירק.גם אולי פירוק ''ציר הרשע'', שלום עם סוריה תוך ירידה מהרמה ועוד ועוד.

        זה באמת לא מפחיד אותי מה הליצן אממדיניג'אד אומר. על תשכח שנטורי קרתא שלנו תומכים בו אבל איננו עושים כלום נגדם.

        • ניתוח מבריק ! אבל העיקר חסר...

          זלמנוביץ ישראל, 01/10/09 22:39

          הערבים בחיים לא יסכימו לעשות שלום עם מדינת הלאום היהודית, ובעברית פשוטה: רק עם מדינת כל אזרחיה שבמאוחר ובמוקדם תהיה בשלטון ערבי...

          היהודים לעולם לא יסכימו לחיות תחת שלטון ערבי...

          אז למי ולמה מועילים 11 הסעיפים מקודם ???

          • וממתי

            ניתוח מבריק BACK AT YOU, 01/10/09 23:03

            הערבים אוהבים לחיות תחת שלטון יהודי
            ואפילו עם תת זכויות אזרח
            אין זמן לבזבז על ההתנחלויות
            צריך להניע תהליך נכון ולהשקיע בו את המקסימום רק ככה יהיה שלום,
            ללא קשר לאירן או לא אירן
            זה נושא נפרד ובעיה של העולם לא רק של ישראל.
            תלכו ליישב את הנגב ואת הגליל כי אתם מפסידים את המדינה תהיו מיעוט בתוך חצי דור.
            יקראו לכם בני מיעוטים.

        • מה אתה עוד רואה ? אתה גם שומע קולות ? (ל''ת)

          אופטומטריסט, 02/10/09 16:43

      • אבנרי= מעלה -אדומים

        יהושע רוזין, 04/10/09 22:53

        מה עשו לנו תושבי מעלי אדומים? הם כלי בידי משלות סרבניות השלום, שרוצות ל לפצל את הגדה ל,,בנטוסתאנים'' ולחסל כל אפשרות לשלום.

  • 6.

    ''זה לא יצלח בלי תנועת שלום ישראלית''. תנועת שלום פלסטינית כבר יש?? (ל''ת)

    גילי המגיב, 01/10/09 19:43

  • 5.

    לאורי אבנרי- אם אתה כ''כ מודאג לך תחייה אתם בעזה

    דוד, 01/10/09 19:42

    לעולם לא שמעתי אותך אומר מהשהו על הקאסמים ושאר הדברים

    • על הקסאמים אתה וחבריך מדברים מספיק ואפילו קצת יותר מדי (ל''ת)

      למה אבנרי לא מדבר על הקסאמים, 01/10/09 22:47

      • אז זו הסיבה שאורי אבנרי נמנע מלדבר על הקסאמים. עכשיו הבנתי הכל (ל''ת)

        אם הטפשות היתה מחלה...., 02/10/09 00:18

  • 4.

    עדיף ללמוד לחיות עם המצב הנוכחי מאשר לחפש פתרונות שיעלו בדם של אלפים,

    זיגי אמסלם , 01/10/09 19:37

    רובם חפים מפשע. משני הצדדים.
    אספר לך סיפור שראיתי בתגובות...מעשה באדם חולה סכרת, שקצה
    נפשו במצבו. הלך לרופאו ואמר לו: בדעתי לקחת טיפול אלטרנטיבי...
    שאל הרופא: מה הטיפול? אמר לו החולה: יזריקו לי לעורקים מי-מלח
    וזה ינקה לי את מערכת הדם. אמר הרופא: השתגעת? זה יהרוג אותך.
    אמר לו החולה: יש לך פיתרון אחר? כי פשוט נמאס לי מהמצב...
    אמר הרופא:
    אין פתרון לבעייתך. תילמד לחיות איתה...
    ככה אנחנו עם הבעיה הערבית. הפתרון יביא, במקרה הטוב, מלחמות
    בלי סוף...עדיף לוותר על ''החתירה לשלום'' וללמוד לחיות עם הבעיה.
    ואולי לא שמת לב, אבל יש לנו בעיות אחרות שניתנות לפיתרון אם רק
    נקדיש להן חלק מהזמן שבזבזנו על ה''שלום''.

    • המשך המצב הנוכחי יהפוך את ישראל לדרום אפריקה (ל''ת)

      אמיתי סנדי, 01/10/09 20:53

      • עוד כמה הריונות

        בדיוק, 01/10/09 23:00

        ובאמת אלו שבעולם משווים את ישראל למדינת אפרטהייד יהיו גם צודקים
        היידה ביבי!

  • 3.

    השקר הגדול מכולם: ''מוכרחים להשיג שלום. זה בנפשנו''...

    Ehad Haam-Jewish , 01/10/09 19:19

    חשבתם פעם איך יראה שלום כזה? הערבים הישראליים יתבעו מדינה
    בגליל. הבדואים ידרשו את הנגב... הפלשטינים החיצוניים ידרשו את
    ''זכות'' השיבה...הערים המעורבות יבערו...השמאל ידרוש ''לעשות הכל
    כדי שהשלום היקר לא יחמוק מידנו שוב...''

    • תקשיב מפחד העם

      bubu, 01/10/09 22:36

      הבדואים ידרשו את הנגב כי הם משתלטים עליו בזמן שאנחנו משקיעים במקום הלא נכון,
      גם את הגליל ידרשו הערבים כי המנהיג הנפלא והחזק שלך ביבי רוצה להרגיש שהוא הבן אדם הכי חזק בעולם ולא חושב יותר קדימה מזה
      ויוצר לנו מציאות דו לאומית

  • 2.

    אובמה יתחזק בחזית הפנימית?? מעמדו צונח מיום ליום, ובצדק.

    צוחק, 01/10/09 19:13

    אובמה הוא בלופר, שחקן הקורא נאומים מהטלפרומטרים, שקבוצה שמאלנית קיצונית במימון היהודי האנטישמי סורוס דחפה כדי להגיע לשלטון.

  • 1.

    יפה מאוד שאורי אבנרי

    רונן גולדשטיין, 01/10/09 18:26

    מצטט את קארל מרכס הקומוניסט.
    זה דבר מצויין שיוכיח לעם במי נתלים הבולשביקים היהודים.

    • אתה מוכרח להיות דתי. חריפות תלמודית כזאת של היקשים... (ל''ת)

      מעריץ אלמוני, 01/10/09 22:48