• 98.

    אכן, גירוש באישור בית המשפט העליון

    , 14/07/15 17:34

    סמוך ליישום ההתנתקות. היגשתיעם פרופ'צבי אופיר ( ז''ל) ןיןסי בן-אהרון בג''צ 6996/05 שבו ביקשנו מבית המשפט למנוע גירוש ולאפשר לנסות לשכנע המתיישבים לפינוי בהסכמה. אם יסכימו, יידחה הפינוי בשנתיים - שלוש, עד שיוקמו יישובים חלופיים, אמצעי ייצור ותנאים קהילתיים. בית המשפט בראשות השופט ברק - סירב. בכך, נתן אישור לגירוש.דובר בפרוש בגירוש.

    IP: 79.179.147.188דווח על תגובה זו

  • 97.

    אבל לקרוא לחמאס פעילי שלום זה לא פוליטי (ל''ת)

    בגץ עלוב, 17/06/10 01:58


    IP: 109.160.199.111דווח על תגובה זו

  • 96.

    מעניין אם בגץ מאשר את המונח הפוליטי גירוש ספרד ? (ל''ת)

    פרדיננד ואיזבל, 17/06/10 01:57


    IP: 109.160.199.111דווח על תגובה זו

  • 95.

    ברור שבגץ יפסלו את המילה גירוש הרי הם אישרו אותו (ל''ת)

    בגץ בעצמם פוליטים, 17/06/10 01:56


    IP: 109.160.199.111דווח על תגובה זו

  • 94.

    אוי לך ארץ יהודית ששופטייך הנם ערבים

    ג'יימס קווינס, 02/10/09 08:53

    הרובישטיין הזה אינו שונה מרעהו השופט הערבי, לא לחינם הלך. הריקוד ''מה יפית'' של רובינשטיין כבר יוצא מהאף. לעניין, סכין ''הגירוש'' עדיין מרחף מעל המגורשים. יעשו יפה המגורשים, אם יחנכו בארץ כמה ככרות בשם: ''ככר המגורשים''.

    IP: 81.241.34.91דווח על תגובה זו

  • 93.

    מכבסת המלים לא תעזור- זה הפשע הגדול בתולדות המדינה. (ל''ת)

    המטיף, 01/10/09 20:12


    IP: 93.173.2.159דווח על תגובה זו

    • גם גירוש אדם הראשון מגן עדן היה פינוי וכן:

      פינוי פונוביץ [לשעבר: ''גרשון גרשונוביץ''], 02/10/09 09:01

      אין יותר ''גירושין'' בין בעל ואשה, אלא ''פינוי כפוי'', והשופטים פניהם קפואות, גם נגדי הוגש בג''ץ, שמי היה: ''גרשון גרשונוביץ'', ועכשיו החליט הבג''ץ שאהיה נקרא מעתה: ''פינוי פונוביץ''. גם גירושי ''אדם הראשון'' מגן עדן, הופך להיות: ''פינוי אדם השני'' מגן עדן.

      IP: 81.241.34.91 דווח על תגובה זו

  • 92.

    בואו נקרא לזה נאכבה וזהו.

    בג''צ ערבי, 01/10/09 19:54

    אני מחכה ליום שיפנו פינוי כפוי את ג'יסר א-זרקא

    IP: 87.70.252.252דווח על תגובה זו

  • 91.

    איפה חופש הביטוי? (ל''ת)

    אזרח, 01/10/09 19:25


    IP: 217.132.37.20דווח על תגובה זו

  • 90.

    וכי מה ציפיתם מבג'ץ סדום? (ל''ת)

    משה בודק, 01/10/09 19:07


    IP: 79.178.150.25דווח על תגובה זו

  • 89.

    מכבסת מילים לא תעזור זה היה גיורש (ל''ת)

    גלית פתח תקוה, 01/10/09 18:15


    IP: 84.109.98.25דווח על תגובה זו

    • גלית מפ''ת צודקת ! זה היה גיורש .

      מדיח מלים, 01/10/09 18:56

      אבל מה זה גיורש !
      כזה גיורש לא טעמנו מזמן .

      IP: 78.188.39.79 דווח על תגובה זו

  • 88.

    רק כאן

    שפוי, 01/10/09 17:13

    יכולה דמגוגיה זולה לנצח.

    IP: 62.219.8.20דווח על תגובה זו

  • 87.

    לא רחוק היום שגם את השמאל יגרשו מפה הערבים (ל''ת)

    benhen , 01/10/09 17:11


    IP: 79.176.131.44דווח על תגובה זו

  • 86.

    מזמן אנחנו יודעים שבג''ץ מבלבלים בשכל (ל''ת)

    וט, 01/10/09 17:08


    IP: 95.86.68.221דווח על תגובה זו

  • 85.

    מזמן אנחנו יודעים שבג''ץ מבלבלים בשכל (ל''ת)

    וט, 01/10/09 17:07


    IP: 95.86.68.221דווח על תגובה זו

  • 84.

    צריך לחפש גוף חוץ ישראלי שישנה את רוע ההחלטה של בית המשפט הישראלי (ל''ת)

    benhen , 01/10/09 17:06


    IP: 79.176.131.44דווח על תגובה זו

  • 83.

    בית משפט מכור לשטן (ל''ת)

    benhen , 01/10/09 17:05


    IP: 79.176.131.44דווח על תגובה זו

  • 82.

    מדוע פינוי- הם עברו על החוק?! (ל''ת)

    הם גורשו!!!, 01/10/09 17:02


    IP: 77.126.165.205דווח על תגובה זו

  • 81.

    אם כל הצער שיפסיקו עם המילה גירוש או שיתחילו להשתמש בו גם לפלסטינים (ל''ת)

    א7, 01/10/09 16:40


    IP: 80.74.109.2דווח על תגובה זו

  • 80.

    רק השוואת הציונות לגזענות יכולה להתחרות עם החלטה

    אומללה כזו של בג''ץ., 01/10/09 15:24

    חבל עלינו שזה הבג''ץ שלנו.יום שחור לדמוקרטיה הישראלית. היום היא נרצחה סופית.

    IP: 194.90.39.105דווח על תגובה זו

  • 79.

    המתה היא סוג של סיום חיים והיא אינה רצח נכון פלצני העליון (ל''ת)

    הגדרות מהתחת?לא! מעומק הרקטום? כן!!!, 01/10/09 15:14


    IP: 77.125.142.125דווח על תגובה זו

  • 78.

    גירוש בהכשר

    אריה, 01/10/09 15:02

    הנכון יותר גירוש בהכשר

    IP: 38.117.215.63דווח על תגובה זו

  • 77.

    כותרת מטעה

    י. מהמרכז, 01/10/09 15:01

    ניתן להבין מהכותרת שמדובר בקביעה של בג''ץ, ומתוכן הכתבה (בסופה) עולה כי בסך הכל מדובר בדין ודברים בין השופטים לעותרים ולא בהכרעה.

    IP: 212.76.110.19דווח על תגובה זו

  • 76.

    מצאנו את הבעיה: זו המילה הלא נכונה! עכשיו הכל בסדר. (ל''ת)

    בג''צ = מפלגת שמאל קיצוני, 01/10/09 14:35


    IP: 79.182.66.65דווח על תגובה זו

  • 75.

    בדיוק כמו שהמתנחלים עושים אפרטהייד בפלשתינים היה גם גירוש מגוש קטיף

    דתי ריאלי, 01/10/09 14:32

    טרמינולוגיה היא עניין של השקפה פוליטית, לא יעזור לכם כלום (כן כן ויסולי ורובינשטיין)

    IP: 91.207.207.245דווח על תגובה זו

    • אתה כנראה ערבי ואני אומר לך כל הכבוד (ל''ת)

      benhen , 01/10/09 17:07


      IP: 79.176.131.44 דווח על תגובה זו

  • 74.

    בית המישפט העליון - הפך לבית המישפט ללשון? (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 01/10/09 14:18


    IP: 89.138.174.168דווח על תגובה זו

  • 73.

    פינוי כפוי בלשון משפטית = גירוש בלשון העם- המשפטנים מכבסים מילים (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 01/10/09 14:15


    IP: 89.138.174.168דווח על תגובה זו

  • 72.

    עוד ניצחון אורווליאני לבג''צ - היה פה גירוש ברור

    בג''צ זה סניף של מרצ - למה ציפיתם?, 01/10/09 13:47

    הם פשוט מגעילים

    IP: 79.176.130.191דווח על תגובה זו

  • 71.

    ג י ר ו ש מגוש קטיף

    שיר יחזקאלי, 01/10/09 13:45

    מילים לא ישנ את המצב בגוש קטיף היה גירוש אנשים שראו את התמונות פשוט בכו, והגירוש הזה יזכר להרבה זמן חיילים יהודים מגרשים יהודים מישובים פורחים, עבור כלום טמטום מדיני שאולי משהו יתן בבוא היום את הדין

    IP: 81.218.241.5דווח על תגובה זו

  • 70.

    בג''צ צודק הפעם - המילים גירוש והתנתקות הם ביטויים פוליטים

    פנדה , 01/10/09 13:23

    אבל לדעתי גם בפרסומות של מנהלת סלע השתמשו בביטוי ''התנתקות'' שגם הוא פוליטי

    IP: 10.236.11.247דווח על תגובה זו

    • במה ביהמ''ש צודק (או לא) ? מהומה על לא דבר . (ל''ת)

      בסה''כ מדובר בתמצית מלל השיחה בין השופטים ., 01/10/09 15:36


      IP: 85.96.199.225 דווח על תגובה זו

      • מענין אם לך היו עושים אותו הדבר מה הייתה תגובתך (ל''ת)

        benhen , 01/10/09 17:09


        IP: 79.176.131.44 דווח על תגובה זו

        • האמת שעשו ,במחטף לילי ,וללא הכנה .ומעולם לא חשבתי שגורשתי .

          ההיפך הודיתי לאל שאני חי ., 01/10/09 18:59

          רמז : גם בסיני .

          IP: 78.188.39.79 דווח על תגובה זו

  • 69.

    בספרי הלימוד כתבו ''נאכבה'' על בריחת הערבים ב48....ומסרבים לקרא לילד בש

    panacea , 01/10/09 13:06

    לילד בשמו למה שעוללו למגורשי גוש-קטיף.
    למה הביטוי מעורר מחלוקת? כי השמאל וזרועותיו ידרשו להכות על חטא?

    IP: 192.168.0.97דווח על תגובה זו

  • 68.

    למה מתרגשים מבג''ץ הם יכולים לאמר מה שהם רוצים- זה היה גירוש (ל''ת)

    מוטי, 01/10/09 12:44


    IP: 79.181.108.29דווח על תגובה זו

  • 67.

    צודקים שופטי הבג''ץ,המילה ''גירוש'' הינה ביטוי פוליטי. (ל''ת)

    נתן.ש מעלות. , 01/10/09 12:35


    IP: 93.173.161.53דווח על תגובה זו

  • 66.

    אני שמאלני ומתבייש מבג''צ

    אורן אביב, 01/10/09 11:49

    זאת בושה. נעשה כאן עוול משווע לאזרחים. המדינה שיקרה אותם בזדון וגם שיקרה את בג''צ. מה רע בפרסומת הזאת? קצת פתיחות לא תזיק לכם. אי אפשר להתכחש לעניין הזה.

    IP: 83.130.126.103דווח על תגובה זו

  • 65.

    השופט יורם דנציגר התאפק חזק חזק כדי לא להוציא את שמאלניתו אך בסוף נשבר

    אורן, 01/10/09 11:40

    הוא חייב היה להגיד את ההערה מהטופשת , כאילו השמאלנים לא צועקים את עמדותיהם ההזויו בכל מקום בצורה חדש וברורה...

    לפרק את בג''צ ולבנות בית משפט הוגן יותר הז מה שצריך לעשות...

    IP: 192.117.141.98דווח על תגובה זו

  • 64.

    אמור מעתה: ''פינוי כפוי של היהודים לאושוויץ''. הם גם לא נרצחו. (ל''ת)

    רק עברו ''הפסקת חיים כפויה''., 01/10/09 11:15


    IP: 132.70.36.25דווח על תגובה זו

  • 63.

    בג''צ איננו בית דין גבוה לצדק. ידוע לכל. הוא בית דין גבוה, אבל צדק ?

    לשונאי, 01/10/09 10:33

    הצחקתם אפילו את גולדסטון ימ''ש.

    IP: 85.250.70.80דווח על תגובה זו

  • 62.

    מיהם שופטי הבגץ ומהן דיעותיהם הפוליטיות !!!

    עוד הוכחה, 01/10/09 10:15

    מי שבאמת זקוק לעוד הוכחה, שבגץ מגלה פנים במשפט, מעדיף ''לא להכנס למחלוקת פוליטית...'' כאשר מדובר בביטוי שחלילה עלול לפגוע ברגשות של השמאל המגרש ...

    אבל לפגוע באזרחים שגורשו, פונו בכפייה, או כל תיאור אחר, זה לא כל כך מפריע לבגץ...

    כאילו מה,
    אין ''דמוקרטיה'' ????
    העם אמר את דברו, ומחנה הימין ניצח בגדול !!!

    אז באיזו רשות ובאיזו סמכות,
    בגץ ממשיך לנהל את ''מוסר המדינה'' כאילו העם הוא בעד המוסר ובעד האידאולוגיה השמאלנית של המיעוט ???

    ''רשות השידור'' ???
    זה לא חלק ממדינת ישראל ???
    זה לא גוף ששייך לאזרחי מדינת ישראל, שמאסו בשילטון השמאל ???

    IP: 93.172.84.162דווח על תגובה זו

  • 61.

    טוב גם השואה היתה רצח כפוי מה לעשות (ל''ת)

    עירן, 01/10/09 09:35


    IP: 84.109.121.121דווח על תגובה זו

    • הביטוי שלך מעורר מחלוקת...תקרא לזה הפסקת חיים כפויה? (ל''ת)

      בגץ משפילים את עצמם!, 01/10/09 10:23


      IP: 95.35.71.141 דווח על תגובה זו

  • 60.

    גם גירוש ספרד היה פינוי מרצון (ל''ת)

    בן, 01/10/09 09:33


    IP: 84.109.121.121דווח על תגובה זו

  • 59.

    למה לערבים שגורשו מבתיהם קוראים בכל אמצעי התקשורת פליטים ולא מפונים ?! (ל''ת)

    צדק צריך להיראות, וביהמ''ש לא מנסה להראות שום צדק !, 01/10/09 09:18


    IP: 194.90.125.73דווח על תגובה זו

  • 58.

    בג''ץ: ההתנתקות - פינוי כפוי, לא גירוש

    ציונה, 01/10/09 09:09

    מצטערת אבל לאחר שהבג''צ מסמן מטרה כל היתר זו רק סמנטיקה ובזה אין טוב יותר מהבג''צ.בפרשנות אין לך טובים יותר משופטי העליון.

    IP: 10.104.14.58דווח על תגובה זו

  • 57.

    אין להם היכן לצעוק

    אבי, 01/10/09 09:02

    והועדה בראשות מצא הוכיחה זאת טוב מכל.
    אכן מה שקרה שם זה גירוש,וחבל שהשופטים מערבים דיעותיהם הפוליטיות והמתלקקות לשמאל לגוף המשפטים והעתירות.
    מזמן טענתי שבית המשפט דהיום אינו בית משפט כי אם בית משפח.

    IP: 194.90.25.27דווח על תגובה זו

  • 56.

    כמו פראוודה - מהיום רצח הוא מוות כפוי (ל''ת)

    dana, 01/10/09 09:00


    IP: 212.108.38.233דווח על תגובה זו

    • איך שמנסים לייפות את הרוע האנושי....בגץ מעוררים בי חלחלה

      צודק!, 01/10/09 10:19

      גם גירוש היהודים מפולין בוצע בהוראת חוק ע''י המשטרה...האם גם לזה נקרא פינוי? או אולי פינוי בכח?...אפשר אולי לומר פינוי לא יפה..נראה לי שזה הכי מתאים...בדיוק.פינוי לא יפה!פשש איזו הגדרה... בסדום ועמורה היו מייחלים לשופטים כמו אלו שיושבים בבגץ!

      IP: 95.35.71.141 דווח על תגובה זו

    • אבל העיקר שהם מציינים את בריחת הערבים ב48 בשם ''נאכבה''...צבועים (ל''ת)

      panacea , 01/10/09 13:08


      IP: 192.168.0.97 דווח על תגובה זו

  • 55.

    פינו כפוי או גרוש שנייהם צרה צרורה שנקווה שלעולם לא תיקרה לתושבי

    פקק תנועה , 01/10/09 08:55

    רמת הגולן ירושלים בקעת הירדן צפון ים המלח ונסיגה גורפת לישובי יהודה ושומרון וכן אלהה

    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

  • 54.

    חופש ביטוי יש רק לשמאל ולשמאל הקיצוני , בג''ץ מזמן (ל''ת)

    לא שייך לימין אלה רק לשמאל, 01/10/09 08:36


    IP: 95.86.76.31דווח על תגובה זו

  • 53.

    אורוול מתהפך 7 פעמים בקברו. (ל''ת)

    ד''ר טוקבק, 01/10/09 08:35


    IP: 93.173.147.212דווח על תגובה זו

  • 52.

    אפשר לעשות ניסוי כזה על רבבות פלשתינים ומעניין איך...

    אני ואתה נשנה העולם, 01/10/09 08:12

    ...איך בג''צ יכנה את זה אז

    IP: 194.90.133.162דווח על תגובה זו

  • 51.

    OK , יפה מאד, מעכשיו נתחיל לדבר על פנוי כפוי לערבים

    אולי זה יזיז את השופטים הנכבדים מרבצם, 01/10/09 08:09

    שלא לדבר על השמאל

    IP: 99.237.230.209דווח על תגובה זו

  • 50.

    חה, חה הבגצ הפכו להיות בלשנים, מחיי השפה העברית למען השמאל. (ל''ת)

    בדייה רעה, 01/10/09 07:46


    IP: 84.109.89.165דווח על תגובה זו

  • 49.

    עקורי גוש קטיף ופליטי גוש קטיף זאת האמת

    מאיר, 01/10/09 07:37

    הם פליטים וזה מה שמדינת ישראל והזרוע השיפוטית שלה מחפשים לקבע בתודעה הארצית ואולי העולמית למה ? כדי להשוות זאת לפליטים הפלשתינים .
    רק חמור גורם למשוואה של עוול מול עוול למרות שאין בכלל מה להשוות בין פליטי גוש קטיף לפלשתינים .
    פליטי גוש קטיף גורשו ע''י אותם האנשים ששלחו אותם לשם בעוד הפלשתינים הם בכלל ישות חיצונית לארץ ישראל ומעולם לא היו שיכים אליה באמת .

    IP: 85.250.121.196דווח על תגובה זו

  • 48.

    מכבסת המילים לא מפסיקה לעבוד !!

    אמא, 01/10/09 06:49

    ציפיתי שבית המשפט העליון יתנהג בהגינות ולא יכבס מילים . נמאס מיצירתיות בהגדרות שאין בינן ובין האמת ולא כלום . ממה אתם יראים שופטים ? מאנשים ? את האלוקים תיראו . איפה חשבון הנפש שלכם . בושו והכלמו !!!

    IP: 79.179.239.126דווח על תגובה זו

  • 47.

    את יזמת ז'נוה של פושעי אוסלו מפרסמים ללא היסוס. (ל''ת)

    גידי, 01/10/09 06:20


    IP: 85.65.61.107דווח על תגובה זו

    • אכן, הצדק אתך. נכון מאוד.

      למספר 47, 01/10/09 07:07

      לשמאל מותר הכל.

      IP: 93.172.133.30 דווח על תגובה זו

  • 46.

    אלו אותם שופטים נייטראלים שבחרו להתעלם מהשחיתות שסביב הפינוי??? צבועים (ל''ת)

    יהודי טוב , 01/10/09 06:17


    IP: 212.76.99.23דווח על תגובה זו

  • 45.

    זה לא גירוש. זה פינוי כפוי.

    פסיקה מרגיעה, 01/10/09 05:22

    גם בצה''ל למדנו שאין בישראל נסיגה.
    אלא התקדמות לאחור.

    פעם זה נקרא התקדמות מאובטחת לאחור.
    כיום זו התקדמות מהירה לאחור, בלילה.

    IP: 77.127.238.79דווח על תגובה זו

  • 44.

    קטעים עם התקשורות והבג''צ,מנסים לכפות עמדות פוליטיות ע''י שטיפות מוח (ל''ת)

    יומיומיות,וקוראים לעצמם דמוקטים.., 01/10/09 04:16


    IP: 77.125.139.249דווח על תגובה זו

  • 43.

    פינוי לא זהה ל גירוש

    דוד, 01/10/09 03:58

    כשיש פינוי , זה בר"כ באשמת המפונה : לא עמד בתשלומי משכנתא, לא שילם מיסים, הסיג גבול וכיו"ב.
    במקרה דנן המתיישבים נשלחו ע"י ממשלות למקום. וכל חטאם היה שנענו למדיניות ההתישבות של הממשלה.
    כשסר חינם- גורשו.(מדובר על אשים- לא על מגרפות)

    השאר התפלפלויות

    IP: 79.179.112.190דווח על תגובה זו

  • 42.

    תתעשתו, זה גירוש. גירוש זה גירוש זה גירוש

    מנהל בכיר, 01/10/09 03:29

    אלייקים תפסיק להתרפס

    IP: 83.130.126.103דווח על תגובה זו

  • 41.

    נקווה שבג''צ יתעשת אחרת האימון ירד לאפס

    מגורש בשלבי התאבדות, 01/10/09 03:25

    אין לכם לב. גירשו אותי מהבית, אין לי פרנסה. ראש המועצה שלי אבנר היקר קיבל אירוע מוחי, שכנים שלי מתים לי מתחת לידיים וזה פינוי. איזה יופי לאלייקים רובינשטיין חובש הכיפה. ממש צדיק

    IP: 83.130.126.103דווח על תגובה זו

  • 40.

    פינוי כפוי=גירוש ב.ג.ץ.=בית גידול צבועים!!! (ל''ת)

    גימי-יהודי מיהודה, 01/10/09 01:02


    IP: 77.125.94.21דווח על תגובה זו

    • פינוי במקום גרוש קרווילות במקום פחונים (ל''ת)

      שקר במקום אמת, 01/10/09 08:37


      IP: 95.86.76.31 דווח על תגובה זו

  • 39.

    כשעניין העובדים הזרים עמד על הפרק

    mebulbal22 , 01/10/09 00:15

    לאף אחד מהשמאלנים הצבועים, והתקשורת העויינת לא היתה כל בעיה להשתמש במינוח ''גירוש'', למרות שמדובר בשליחת אדם למולדתו.

    השמאל צבוע, ובג''ץ מוטה לכיוונו.

    IP: 87.69.1.89דווח על תגובה זו

    • גירוש הוא שילוח אדם מהארץ/ישוב וכו'

      פנדה , 01/10/09 13:27

      לא שאני חובב של בג''צ או שאני בעד ההתנתקות, וגם אני משתמש במילה גירוש, אבל מבחינה סמנטית טהורה זו לא מילה מתאימה. במקרה של העובדים הזרים מדובר בגירוש כי משלחים אותם החוצה מהארץ, גם אם זה בחזרה למולדת. גם גירוש יהודי עיראק היה גירוש וכו'.

      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

      • ומי בדיוק שואל אותך ? (ל''ת)

        ןאם גם אתה קורא לכך ''גירוש'' הרי שאין הבדל ביניכם., 01/10/09 19:01


        IP: 78.188.39.79 דווח על תגובה זו

  • 38.

    אם טרוריסטים\\מחבלים נקראים בתקשורת ''פעילים'' מה לנו (ל''ת)

    כי נלין?, 01/10/09 00:04


    IP: 79.182.131.23דווח על תגובה זו

  • 37.

    השופטים טעו...כנסו

    לתשומת לבכם, 30/09/09 23:59

    כשמפנים אותך מביתך אתה יכול לחזור כי הבית נשאר. כשמגרשים אין לאן לחזור. אולי עכשיו אפשר לכבוש את עזה מחדש ולישב בה את אלו שפונו. כנראה שהשופטים החכמים תומכים בשטחים כבושים ולא בשטחים משוחררים והמבין יבין למה.

    IP: 122.148.216.55דווח על תגובה זו

  • 36.

    גם ''גירוש ספרד'' היה פינוי כפוי? (ל''ת)

    זאב:-) , 30/09/09 23:53


    IP: 85.64.214.226דווח על תגובה זו

    • זה היה : התנתקות. הם שם, אנחנו פה.

      למספר 36, 01/10/09 07:11

      אין גבול ליצירתיות של השמאל.

      IP: 93.172.133.30 דווח על תגובה זו

      • צחקתי זאב - תודה (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 01/10/09 14:17


        IP: 89.138.174.168 דווח על תגובה זו

  • 35.

    ואם בג''צ יפסוק אז לא היה גרוש??? (ל''ת)

    לוחם חירות ישראל, 30/09/09 23:48


    IP: unknownדווח על תגובה זו

  • 34.

    כנסו---

    אחד שתמיד שם, 30/09/09 23:47

    אני לא מבין על מה הדיון בכלל תלכו לאלה ש(גרשו/פינו/העבירו/פינו בכפיה/העיפו/וכו')ותראלו אותם איך הם מרגישים אם יגידו לכם גירוש אז גירוש אם יגידו פינו בכפיה אז פינוי בכפיה וכו' זה מאוד פשוט לא צריך לריב על זה
    ולמגיב 17 אהבתי את התגובה שלך חזק ביותר

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 33.

    אני מציע שבמקום רצח נגיד ''מוות מוקדם'' (ל''ת)

    ג'ורג' אורוול, 30/09/09 23:42


    IP: 87.68.57.157דווח על תגובה זו

    • הייתי הולך על : פנסייה מוקדמת. (ל''ת)

      למספר 33, 01/10/09 07:12


      IP: 93.172.133.30 דווח על תגובה זו

    • או כמו במקרה המחבלות - נסיון רצח = ניסיון לגרימת מות (ל''ת)

      דרור, 01/10/09 14:29


      IP: 81.218.241.5 דווח על תגובה זו

  • 32.

    ליהודי ארופה נעשה ''פינוי כפוי''

    Erez, 30/09/09 23:37

    כך גם לא היתה השמדה אלה מוות מתוך רחמים. תשאלו את אריק ,זה שישן ,הוא יאשר את המינוחים.

    IP: 79.176.106.237דווח על תגובה זו

  • 31.

    אבל ''בצלם'', ''שלום עכשו'' הם לא מעוררי מחלוקת

    טוב טעם למדיני, 30/09/09 23:21

    הם ''לא מעוררי מחלוקת'' ???
    השופט רובינשטיין, כמה שאתה מאכזב בגישתך הילדותית, המתחסדת והמתרפסת.

    IP: 87.68.82.47דווח על תגובה זו

  • 30.

    אז לא נגרש ערבים רק נפנה אותם אותם בכוח

    @ בנצי - א @, 30/09/09 23:19

    והחוק הבינלאומי שילך לבג''ץ

    IP: 93.173.14.34דווח על תגובה זו

  • 29.

    האם תסכימו לפרסומת על ''חיסול הסדטן של גוש קטיף''?

    חיים מירושלים , 30/09/09 23:15

    תתארו לעצמכם מישהו שהיה רוצה לשדר פרסומת המברכת את ממשלת ישראל ועם ישראל על יום השנה הרביעי ''לחיסול הגידול הסרטני הקרוי גוש קטיף''.
    האם הייתם מסכימים?
    האם לדעתכם היתה רשות השידור מסכימה?

    IP: 85.64.111.38דווח על תגובה זו

    • זו הסתה ברורה

      דרור, 01/10/09 14:28

      אין במילה גירוש כל הסתה!

      IP: 81.218.241.5 דווח על תגובה זו

      • איזו הסתה יש

        חיים מירושלים , 01/10/09 20:19

        במילים חיסול הסרטן של גוש קטיף?

        זה בסך הכל תיאור של המציאות

        IP: 85.64.111.38 דווח על תגובה זו

  • 28.

    ''שלום עכשו'' לא מעורר מחלוקת !! מעורר רק עוד הרג והרס

    שמיעה סלקטיבית, 30/09/09 23:08

    אבל רשות השידור תמשיך להשתמש בכינוי הזה לגוף הזה ההשוי הזה. למה להם מותר? פשוט, כי זאת אותה ברנז'ה השולטת בתקשורת ובבית המשפט.

    IP: 87.68.82.47דווח על תגובה זו

  • 27.

    העניין פה הרבה יותר מהותי מהפוליטיקה של ההתנתקות

    טוקבקילר, 30/09/09 22:50

    השאלה היא האם בישראל יש חופש ביטוי בטלוויזיה? האם יש חופש ביטוי בכלל? מה זה משנה אם זה פוליטי או לא? ממתי אסור שמשהו יהיה פוליטי? מדוע אי אפשר להעלות בטלוויזיה את המילה ''גירוש''? אתם קולטים באיזו מדינה אנחנו חיים? דמוקרטיה - עאלק!

    IP: 84.109.136.214דווח על תגובה זו

  • 26.

    פינוי - ביטוי מעורר מחלוקת. נא לעתור על מנת לפסול השימוש בו. (ל''ת)

    ניר, 30/09/09 22:44


    IP: 87.69.53.184דווח על תגובה זו

  • 25.

    שוב שופטי בג''צ ביזו את הבית שהם אמורים לייצג. עסקנים פוליטיים קטנים (ל''ת)

    יהודי שלא סולח, 30/09/09 22:43


    IP: 93.172.45.146דווח על תגובה זו

  • 24.

    בג''ץ- בדיחה גדולה וצרה... (ל''ת)

    לא אמרתי כלום, 30/09/09 22:28


    IP: 87.70.53.122דווח על תגובה זו

  • 23.

    בג''ץ אורווליני (ל''ת)

    ytre, 30/09/09 22:16


    IP: 85.65.91.141דווח על תגובה זו

  • 22.

    ועל המילה - פינוי כפוי - אין מחלוקת??? (ל''ת)

    גד, 30/09/09 22:15


    IP: 72.90.140.93דווח על תגובה זו

  • 21.

    מעניין שלאוסף הזבל שמשודר כל יום בטלויזיה והמכונה ''פרסומות''

    הרואה, 30/09/09 22:13

    אין לאף אחד טענות.

    פתאום מדקדקים בקוצו של יו''ד מדוע ''גירוש'' ולא ''פינוי''. אבל מילים גסות ופורנוגרפיה בפרסומות הן במסגרת חופש הביטוי.

    IP: 79.176.11.199דווח על תגובה זו

    • צודק, פשוט צודק

      רוני, 30/09/09 23:58

      טוב, לי בכלל כבר אין טלויזיה

      IP: 95.86.70.89 דווח על תגובה זו

  • 20.

    בית משפט פוליטי, לא מקובל על העם (ל''ת)

    השני מהאמצע, 30/09/09 22:07


    IP: 79.180.251.149דווח על תגובה זו

  • 19.

    בית משפא פוליטי, לא מקובל על העם (ל''ת)

    השני מהאמצע, 30/09/09 22:06


    IP: 79.180.251.149דווח על תגובה זו

  • 18.

    הביטוי ''כיבוש'' שנוי במחלוקת, מדובר ב''שיחרור'' (ל''ת)

    מתנחל מחיפה, 30/09/09 22:03


    IP: 79.179.10.4דווח על תגובה זו

  • 17.

    If its Arabs or non Jews it becomes... GIRUSH

    amir, 30/09/09 22:00

    funny when its arabs or foreign workers from china, the media calls it GIRUSH and TRANSFER

    when its jews they call it PINUI like LEFANOT et ha ZEVEL....

    IP: 76.166.218.230דווח על תגובה זו

  • 16.

    לגרש את הבג''ץ כלומר לנתק את השופטים הרשעים האלה מהעם ומיד

    גרשון גרשוני, 30/09/09 21:59

    ניתוק, פינוי כפוי, אונס רצוי, גרוש מצוי
    העיקר ששופטי המדינה הציונית המתנכלים לערכים יהודים ישרארו בביתם או בבית זקנים מבלי לפגוע בעם

    מדינת הלכה או הלכה המדינה

    IP: 69.231.238.56דווח על תגובה זו

  • 15.

    שכתוב ההסטוריה. דחוף!

    דודי, 30/09/09 21:56

    בשנת 1492 התבצע פינוי כפוי של היהודים מספרד ע''פ צו של המלך פרדיננד והמלכה איזבלה. המפונים הכפויים פנו למקומות אחרים בעולם וכו'...

    תקנו אצלכם בספרי ההסטוריה עם טיפקס ועט

    IP: 95.86.72.130דווח על תגובה זו

  • 14.

    נו באמת, ממש חכם לפנות לשלוחה של מר''צ - בה

    ציוני , 30/09/09 21:50

    ערבי עם דעות אנטי ישראליות ושמאלן הזוי כמו יורם דנציגר 'ישפטו'..

    איזה פתטי להגיד שהם לא עברו גירוש.
    זה לא משנה מה הדעות הפוליטיות של אדם מסוים.מדובר בעובדה.
    - שוטרים וחיילים נכנסו לבתים של אנשים, לקחו אותם בכוח לאוטובוסים וגירשו אותם מביתהם בלי אפשרות לחזור.

    מה זה ''פינוי כפוי'' אם לא מילה מכובסת לגירוש?
    כשהם אומרים ש''פינוי כפוי'' זו אמירה שיכולה להופיע בפירסומת הם למעשה מודים שאין וויכוח על העובדות שמדובר בגירוש.. פשוט לא נעים לאוזן השמאלנית שלהם לשמוע ''מתנחלים'' ו''גירוש'' באותו משפט.

    IP: 79.178.11.73דווח על תגובה זו

  • 13.

    פתרון לבעיה

    היינץ פון קלייסט, 30/09/09 21:42

    לכל בעיה יש פתרון
    יש פתרון לכל מתישב
    יש פתרון סופי אינסופי כמו שוועדת מצא נזפה בשלטון.
    אבל אנו המצאנו את הפתרון הנכון.
    שלום עד היהודי האחרון[זכויות היוצרים של גדעון ארליך]
    זהלא גירוש: כמו שאמר גנרל שרון. לא יהיו יהודים בעזה. גם הגנרל שלנו פון טרופ בגטו וארשה אמר בדיוק ביטוי זהה. אין יותר יהודים בגטו.
    הישראלים רק יישבו את היהודים במזרח עם האיינזץגרופען קומנדו שלהם והיהודי גולדסטון ממשיך.

    IP: 89.139.245.52דווח על תגובה זו

  • 12.

    רציתי להקים מוזיאון לפשעי המתנחלים והבג''צ ימ''ש לא נתן לי לפרסם אותו (ל''ת)

    פשיסטים בעליון, 30/09/09 21:30


    IP: 212.199.63.162דווח על תגובה זו

  • 11.

    יאלללה נעיף את הערבים מיפו ונקרא לזה ''פינוי כפוי''

    מכבסת מילים, 30/09/09 21:22

    הטרמינולוגיה של המיעוט ההזוי שקיבל 3 מנדטים בבחירות שולטת באופן ''כפוי'' על כל תושבי המדינה.
    ''יש פתרון לכל מתיישב'' זו פרסומת נורמלית.
    לקרא לזה ''התנתקות'' זה לא שנוי במחלוקת?!!?.?.?.
    אך פתאום מוחקים מילה מהמילון כי היא ''שוניה במחלוקת''
    ----ההגדרה המילונית של המילה גירוש = הגלייה, שילוח, הרחקה, הוצאה, נישול.
    ----- יאמרו לי שופטי הבג''צ האם לא הגליה?
    -----האם לא היה שילוח ?
    ----- האם לא היתה הרחקה ?
    ----- האם לא היתה הוצאת אנשים מביתם ?
    ----- האם לא היה נישול אנשים מרכושם ?
    - - לידיעתכם מספיק תשובה אחת נכונה כדי להחיל על כך את הגדרת ה''גירוש''

    IP: 84.229.138.108דווח על תגובה זו

  • 10.

    פינוי כפוי = גירוש

    ארז, 30/09/09 21:10

    כך שלפי הבג''צ, ילדי העובדים הזרים מפונים מהארץ. יש להחיל את פסיקת בג''צ גם על מסע היחצ''נות למען השב''חים הללו.

    IP: 77.126.5.189דווח על תגובה זו

  • 9.

    תקשורת מגמתית. תקשורת שחופש הביטוי אצלה תלוי באיזה צד

    איכס, 30/09/09 21:07

    של המפה אתה נמצא.
    ירון לונדון ממשיך בחייו כרגיל לאחר שקרא לרצוח מתנחלים בשידור חי והר שפי ישבה בכלא כי מישהו החליט מה היא חשבה.
    מדינה דמוקרטית לשמאנים וחילונים.
    איכס.

    IP: 95.86.64.74דווח על תגובה זו

  • 8.

    איזה תמימים שחשחבו שבגץ השמאלני יאשר להם!!!

    דוד בן גוריון, 30/09/09 21:05

    כמה צפויה תשובת בגץ!!! משום מה תמיד כשזה נוגע לימין יש להם פלפולים בלי סוף אך פרסומות לשמאל אין שום ויכוח שהרי ככה ''אנחנו'' (אשכנזים חילוניים המחשיבים עצמם נאורים) חושבים!!!

    IP: 84.108.31.215דווח על תגובה זו

  • 7.

    פינוי כפוי זה ביטוי מכובס לגירוש.

    גירוש, 30/09/09 21:04

    פינוי כפוי=גירוש.
    ושיפסיקו לבלבל את המח.

    IP: 95.86.64.74דווח על תגובה זו

    • תגיד להם שאתה רוצה פנוי כפוי לערבים. (ל''ת)

      זה יקפיץ אותם, 01/10/09 08:14


      IP: 99.237.230.209 דווח על תגובה זו

      • אם זה יקפיץ אותם-אז שיקפצו, כי זה מה שיהיה במוקדם או במאוחר. (ל''ת)

        panacea , 01/10/09 13:15


        IP: 192.168.0.97 דווח על תגובה זו

  • 6.

    זה נכון. אבל תחת איזו הגדרה בדיוק אפשר לכנות את הפינוי לשום מקום ?

    אייל , חולון, 30/09/09 21:02

    בלי כל קשר למאבק האידאולוגי שהתעורר בעקבות ההינתקות.

    זה לא חשוב מי בעד ומי נגד.

    גם לא חשוב אם נקרא לזה פינוי או גירוש.

    מחובתה האנושית , האזרחית והמוסרית של מדינת ישראל , היתה , לבנות עבור המפונים יחידות דיור חדשות ולא לתת להם לחיות כנוודים מנודים למשך שנים לאחר מכן.

    ההומאניות צריכה להיות מנת חלקו של כל מגזר במדינת ישראל.
    והעובדה שציבור מפוני גוש קטיף , אינו ידוע כציבור מפונק , לא היתה צריכה לתת לגיטימציה להזנחה שלו.
    על אחת כמה כשמדובר בציבור שחש (עם או בלי צדק , זה בכלל לא משנה), נבגד ומוגלה.

    IP: 82.81.13.99דווח על תגובה זו

  • 5.

    הם לא גורשו, הם התגרשו בעצמם

    מושבניק מהדרום, 30/09/09 20:55

    הם אותם אלו שחושבים שלערבים אסור להגדיר את הפינוי הכפוי שלהם לא?? רמות ההדחקה וההכחשה של ''המגורשים'' מכעיסים יותר מאופן הטיפול בהם ע''י הממשל, וחבל...

    IP: 93.172.3.74דווח על תגובה זו

  • 4.

    הפינוי לא הפחית את הטרור, אבל הוכחנו שאנו מדינה מכבדת חוק!

    The EqualiZer, 30/09/09 20:51

    לוקסוס שלפלסטינים לעולם לא יהיה. אף אחד לא יכול לכנות אותנו גזענים כלפי הפלסטינים או אשמים בגזילת אדמותיהם.

    אין ספק שאם הפלסטינים היו מחזיקים באדמה שלנו לא היו משיבים אותה לנו לעולם. אבל בשורה התחתונה אנחנו יותר טובים, מוצלחים ומוכשרים מהם בגלל שאנחנו יותר מוסריים!

    אם היה בנו שמץ ... אדמה שאינה שלנו, השבנו להם אותה. מהלך ראשון בדרך לסתימת פיהם, ויותר חשוב מכך לסתום את פי העולם שהיה לוחש לנו באזננו ללא לאות בנהמות נמר על כך שאנו יושבים על אדמה שכבשנו מהפלסטינים.

    IP: 77.125.124.119דווח על תגובה זו

    • כן, איזו הצלחה

      ארז, 30/09/09 21:11

      הוכחנו שאנחנו מדינת חוק - ספר את זה לשופט גולדסטון...

      IP: 77.126.5.189 דווח על תגובה זו

  • 3.

    צריך לקרוא לזה ''מוזיאון המתנחלים שאהבו לגור כמו מלכים''

    קובי, 30/09/09 20:49

    עם חיל משמר פרטי משלהם: צה''ל

    יאללה, לכו תנוחו

    IP: 89.138.44.35דווח על תגובה זו

    • צריך לקרוא לזה מוזיאון השכפ~צ של המדינה

      היהודי הנודד, 30/09/09 21:01

      על שם אותם צדיקים שהגנו בגופם על תושבי שדרות וספגו בגופם קסאמים ופצמ~רים.

      IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

      • שדרות כפר עזה ונחל עוז חטפו קאסמים גם לפני הפינוי (ל''ת)

        נא לא לשקר, 30/09/09 21:32


        IP: 212.199.63.162 דווח על תגובה זו

        • אז למה בראיונות הם מודים היום שהגוש הגן עליהם (ל''ת)

          פראיירים, 17/06/10 01:59


          IP: 109.160.199.111 דווח על תגובה זו

    • כמו הקיבוצים

      ארז, 30/09/09 21:11

      כמה מיליארדים הושקעו בקיבוצים - שקרסו והתמוטטו בכל זאת?

      IP: 77.126.5.189 דווח על תגובה זו

      • הקיבוצים השקיעו בתעשיה בשנות משברוחלק מהם קיבלו עזרה (ל''ת)

        ההתנחלויות הן סתם מושבות טפילים, 30/09/09 21:34


        IP: 212.199.63.162 דווח על תגובה זו

        • מתנחלים-זה חלק הכי טוב של עמנו,כמו אלה שייבשו ביצות והקימו מדינה בלי (ל''ת)

          מתנחלים כל הארץ כבר הייתה מופגזת מיו''ש, כמו מעזה, 30/09/09 22:26


          IP: 87.70.96.56 דווח על תגובה זו

        • בגוש קטיף הייתה חקלאות לתפארת (ל''ת)

          אבי, אפרת, 30/09/09 22:27


          IP: 93.172.240.180 דווח על תגובה זו

        • מי שינסה לסכסך בין מתנחלים לקיבוצניקים דמו בראשו!

          ר.בקצה, 01/10/09 14:47

          וכבר אמר בוגי יעלון, וירוסים החוצה!
          ואני אוסיף- שמאל מטורף, תנועת ההתיישבות אינה עלה התאנה שלכם.קפצו לי!

          IP: 212.199.58.34 דווח על תגובה זו

        • לאן נעלמו המיליארדים שהמדינה חילקה לקיבוצים בשביל חקלאות ותעשייה? (ל''ת)

          חילוני שפוי כפ''ס, 01/10/09 15:27


          IP: 77.127.234.19 דווח על תגובה זו

    • אתה דמגוג עלוב!

      מתנחל, 01/10/09 10:28

      צבא פרטי..כסף... מה לך מגיע שתשמור עליך משטרה? לך מגיע שמירה של הצבא? למה הדם שלך כחול יותר?..או שבעצם בגלל שיש לך איכות חיים טובה,צריך לגרש אותך מהבית? אה אז הוויכוח לא קשור בכלל לאופי החיים באיזור אלא על הזכות לחיות שם. אם כך מה הקשר של דבריך??? יכולת לעשות קריירה אצל סטאלין,חבל חבל..

      IP: 95.35.71.141 דווח על תגובה זו

      • כמה שנאה בשמאל, בא לי להקיא (ל''ת)

        יוני, 01/10/09 11:47


        IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

  • 2.

    בג''ץ פתטי ילמד אותנו מהי זכות הדיבור.. אם זה לא גירוש אז כן ? (ל''ת)

    יוסי, 30/09/09 20:49


    IP: 134.191.232.69דווח על תגובה זו

  • 1.

    בג''ץ: גם החמאס בכלל לא עוסק בטרור - רק מפגין התנגדות לכיבוש

    רוני, 30/09/09 20:40

    אוי בג''ץ בג''ץ, מתי כבר תהיה מאוזן ?

    IP: 95.86.70.89דווח על תגובה זו