• 47.

    צודק. (ל''ת)

    אלי, 07/10/09 11:37

  • 46.

    ככול שיותר צהוב כך יותר טוב

    חיים, 04/10/09 03:45

    למד אני ממך מפעם לפעם דברים חדשים ובכך אני משכיל, הנה למשל הסיפור על הנשר המצרי, מענין מאוד. אם לעשות הקבלה לצורך הענין: יכול להיות זה שאוכל חרא עלול לקבל צהבת?

  • 45.

    פוגע מאוד

    יעקב, 03/10/09 23:04

    זה המחיר של העיתון שמעיזים לפרסם אותו 12 שקלים העיתון מחירו בספטמר 85 היה 10 אגורות זאת עליה של 12000 אחוז והאנפלציה 500 אחוז אולי אני מנוי של העתון ורק מהסיבה שיש לכם אומץ לפרסם את המחיר אני אפסיק לרכוש את העיתון

    • כנראה מחיר הדבק עלה ב12000 אחוז... (ל''ת)

      יואב, 04/10/09 01:43

  • 44.

    צהוב זה רע . צהוב שחור זה מ ג ע י ל (ל''ת)

    ללא ספק, 03/10/09 22:40

  • 43.

    הדעות שלך אמיתיות

    יעקב, 03/10/09 21:58

    לא יזיק מעט יותר פיקוח על העיתונות ועל התקשורת בכלל רונה רמון באבלה וחר עליה עולמה זה באמת חשוב מאוד היה לצלמה במצב זה

  • 42.

    הוד השרון

    אריק, 03/10/09 21:58

    פוליטיקה בצד

    כתוב היטב, זרקור המאיר את מה שאנחנו חשים שקיים באפילה. תרבות הרייטינג, עגל הזהב החדש
    הכסף הריצה המטורפת אחר סנסציות.
    בתור נרקומן של חדשות אני מזדהה לחלוטין
    עם המאמר

    ואני שמאלני והוא ימני וצודק

  • 41.

    סג''ל , טוקבקים מגעילים הם ריאקציה ישירה לכתבות מגעילות

    אייל , חולון, 03/10/09 21:58

    תעשה אתה חשבון נפש עם עצמך לגבי תפקידך בעיתונות המתלהמת והמחנאית שכלפיה כביכול אתה מביע מחאה.

    • סג''ל מייצד את השפיץ-הימני-האלים-מאיים-משתמט-אנטי-דמוקרטי (ל''ת)

      סג''ל ואתיקה?, 03/10/09 23:09

    • טוקבקים מגעילים הם ריאקציה ישירה של התארגנות בשם ''תגובה עכשיו'' של

      רון, 03/10/09 23:21

      ארגון שמאלני רדיקאלי ומשועמם..
      המנצל את המדיום של הטוקבק..לתעמולה פולטית..
      לאור כוחו העצום של ימין בציבור..מתארגנים שמאלנים וממומנים להגיב וליצור רושם כאלו יש פה איזה שהוא רוב שמאלני
      מדובר בכמה חנונים מובטלים ומשועממים היושבים כל היום ומיצרים השליה מהבית היוצר השמאלני..

  • 40.

    סגל המלך. הכותב המוכשר ביותר והאמיתי ביותר במדינה (ל''ת)

    חיים, 03/10/09 20:51

  • 39.

    אראל סגל,מעלה ומשבח את רמת העיתונות המונוטונית והצפויה ! (ל''ת)

    דקל ב , 03/10/09 20:45

  • 38.

    כרגיל- מצויין (ל''ת)

    ירושלמי, 03/10/09 20:43

  • 37.

    לא על תקשורת לבדה, שיטת חלוקט שלטון על עצמיים בית המשפט ומבקר מדינה ו

    borisd, 03/10/09 20:41

    לא על תקשורת לבדה, שיטת שלטון של חלוקת שלטון על רשויות עצמיות, במו בית המשפט ומבקר מדינה ו
    גורמים לשליטת אוליגכים על מדינה בכל תחומיה.
    כי אוליגרכיה קוסמופוליטית מזמן תפסה גבוהות של כל חלקי שלטון ותקשורת במדינה.
    לכן יש לנו חברה מושחתת ואין אחריות ואין צדק ואין אמון בבית המשפט..ובשום דבר.

  • 36.

    כבר הרבה זמן שלא הופיע טור כל כך רלוונטי בתקשורת (ל''ת)

    מישהו, 03/10/09 20:34

  • 35.

    אף פעם לא הבנתי את המטקבקים שתוקפים את סג''ל כאילו באופן אוטמטי

    קורא וותיק, 03/10/09 20:26

    אני משתדל לקורא בקביעות משבוע לשבוע.

    אני חיב לציין שהמאמרים כתובים היטב

  • 34.

    כל מילה

    יעל, 03/10/09 20:21

    בסלע -

    ''מכאן, שלבוא חשבון צריך עם השיטה, לא עם הפיונים. עם התחרות המסחרית שבגינה עיתונאים נעים בתזזית מבוהלת כמו כדורים בתוך מכונת פינבול. אתם רוצים את האמת בפרצוף. כסף. כסף. כסף. אם לא היה לזה ביקוש, אז הצלמים היו מחכים בפפראצי למנהל יד שרה. צריך לבוא חשבון גם עם הצורך הציבורי בהזרקת אדרנלין סנסציוני לוורידים שכמו אצל נרקומנים, שוקעים, וקשה יותר ויותר למצוא אותם''

    ועדיין לא דברנו על מקום התקשורת בפסטיבל שליט

  • 33.

    אתה ברוטה?אתה מתעסק באתיקה? מלך-מלכי הפופוליזם הרקוב ביותר?

    לח''ראל סג''ל, 03/10/09 20:08

    ץקרא את תגובות מעריציך! ה IQ המשותף שלהם אינו עולה על שתי ספרות בלבד.
    ואתה מדבר על רגולציות ואתיקה? אתה??????

    • המשותף שלהם? ראשית אמרי המשותף להם (וגם לך)

      צ'חצ'ח, 03/10/09 21:03

      תסלחי לי אמא טרזה, אבל נראה לי שאת עושה הכללות.
      הפוסל במומו פוסל- ואת כרגע נפסלת.
      אגב, על פי שגיאות התחביר שלך, עושה רושם שמנת המשכל שלך שואפת ליתרת החשבון של פושט רגל.

  • 32.

    חולה עליך אני פשוט חולה חולה.... (ל''ת)

    אסף, 03/10/09 20:02

    • אפשר להבין

      רות מאור , 05/10/09 15:14

      הוא באמת סוג של מחלה

  • 31.

    צודק ב 100% (ל''ת)

    בכל צהובון מסתתרת לה קרן אור לבנה(והמבין יבין), 03/10/09 19:45

  • 30.

    אראל הוא הסיבה היחידה לפתוח עיתון.

    דיסקו אליקו, 03/10/09 19:42

    מה נעשה? הבחור צודק.
    אנחנו משקרים לעצמנו כל הזמן כשאנחנו פותחים טלוויזיה ורואים שוב ושוב את אותם רגשות בצורות אחרות.
    משתמשים בנו כדי להשיג כסף. זהו.
    זה כל כך פשוט.
    לא כדי לתת את היחס הנכון לגלעד שליטו או לאסף רמון.
    רק כדי להשיג כסף.

  • 29.

    הראל סג''ל לא הקוראים אשמים

    רמי, 03/10/09 19:22

    קיבלתי בחילה מהדיווחים על מותו של אסף רמון,וכן מהקלטת של גלעד שליט.
    בכל פעם שהתחילו לדבר באחד מהנושאים הרדיו והטלויזיה שלי עברו לתחנה אחרת או נסגרו.
    פשוט בושה.

  • 28.

    לא!

    פופיק, 03/10/09 18:52

    התקשורת הישראלית מעתיקה את דפוסי פעולתה במדויק מהתקשןרת האמריקאית. התוצאה היא כתבות מגמתיות לא מאוזנות ולא מקצועיותת וירידה ברמה למכנה המשותף הכי נמוך שאפשר למצוא. וגם הצטעצעות במילים לועזיות סתם ככה. (רגולציה? מה אתה לא יודע לכתוב פיקוח? תקנות?) הבעיה עם עיתונאות היא נושא חופש הדיבור. ביום שבו יוטל תקנון מלא כוונות טובות על העיתונות ימצא מי שינצל אותו כדי להשתיק מישהו אחר מסיבות אישיות או פולטיות. ככה זה. ולכן עם כל הסירחון הנודף מן התקשורת הטיפול בה צריך להיעשות רק ע''י הצרכנים - הקוראים והצופים. למשל - אני בין אלה שנכנסים ל ynet כדי להגיב על השמאלניות שבכתבותיהם. אם אני ושכמוני היינו מחרימים אותם שווי הפרסום אצלם היה יורד, הם היו נפגעים כלכלית והיו מבינים את הרמז, או נסגרים. ולעניין הצלמים מול ביתה של הגב'' רמון: איך הם ידעו? למה הם ידעו לפני המשפחה? מי הדליף? זאת השאלה. מרגע שידעו זו החלטה מקצועית של כל אחד מהם מה לעשות עם המידע. הם ממש לא הכתובת לתלונות.

  • 27.

    ''אמיץ''? ''לא מפחד'' (ממי?)? הלוא זה סוג ''העיתונאי'' היוצר את '' הנראה לו''

    יונה אש, 03/10/09 18:35

    = הטוקבק המצוי.
    בשפתו במילים שבחר - הוא המפוח להגדלת האש.
    מקרה רמון - הוא לא הראשון ולא האחרון (לצערי) - כי במדינה שהמפוחים עובדים בה 24 שעות ביממה -יכול אב שכול מהבוקר (יומן השבוע) לזעוק מדוע מביאים את כל דוברי (וחבריהם) שונאינו, בליווי תמונותיהם ודבריהם, כל רגע כל דקה אל תוך ביתנו - והשיירה עוברת.

  • 26.

    הלו הלו אל תטיל עלינו הציבור את הביזיון של הצלמים אצל משפחת רמון (ל''ת)

    אופר, 03/10/09 16:38

  • 25.

    בדרך כלל אתה כותב דיברי טעם, אבל הצלמים ליד ביתה של רונה רמון זה בזיון (ל''ת)

    אלון, 03/10/09 16:14

  • 24.

    הייתי מאמץ את המתכונת של תאצ'ר ורייגן...

    יוהאן, 03/10/09 15:43

    עד היום אין תיעוד מצולם של שתי מלחמות שהתנהלו במאה העשרים.האחת-מלחמת פוקלנד.והשניה-הפשיטה הגדולה של האמריקאים על האי גרנאדה.
    התשובה לכך פשוטה מאד:רייגן החליט ב-81 לא לאפשר לתקשורת האמריקאית להצטרף לכוחות הפושטים על האי גרנאדה.ושנה לאחר מכן מרגרט תאצ'ר נהגה בדיוק אותות דבר בתקשורת הבריטית,ונעלה בפניהם כמעט כל אינפורמציה אפשרית.בשני המקרים טענו השליטים שטובת המדינה היא שהנחתה אותם לקבל את ההחלטה הזאת.
    עכשיו תארו לעצמכם שמנחם בגין או אולמרט היו נוהגים בדיוק כך עם שתי מלחמות לבנון.
    הרי שהתקשורת היתה(כדברי קופמן)מקלפת להם את העור ללא הרדמה.
    לסיכום,אני כצרכן תקשורת לא אכעס על ממשלה שתחליט מידי פעם את השיבר הראשי לאינפורמציה,''מחשש להרעלה''

    • נניח שאתה צודק ? ומה עם התקשורת הזרה ? (ל''ת)

      העולם ב 2009 שונה מאד נ 81-82 .הצעתך בלתי אפשרית., 03/10/09 18:35

  • 23.

    חוסר תאבון ורצון להקיא הולכים יחד? זו התחושה (ל''ת)

    דפנה, 03/10/09 15:42

  • 22.

    כמה טוב שחזרת :) עיתונאי אמיץ,שלא מפחד לדבר (ל''ת)

    עידו, 03/10/09 15:16

    • כל כתבה תחזור על אותה מנטרה ? (ל''ת)

      מה אתה מקבל מסגל?, 03/10/09 18:36

      • גם בענין הצלמים- שמציאותם מעידה קודם כל על מערכת קלוקלת והרסנית. (ל''ת)

        כל הכבוד על הכתבה הנכונה והאמיצה., 03/10/09 19:43

    • סג''ל אמיץ כמו החתול הסיאמי שלי שמתחיל לרוץ כשציפור עפה ק''מ מהבית (ל''ת)

      למי מביע אומר הפופוליסט סג''ל?, 03/10/09 20:11

  • 21.

    איור ענק!!! (ל''ת)

    רונן כספי, 03/10/09 15:11

  • 20.

    ריטינג או דעות קדומות?

    נחום שחף, 03/10/09 14:36

    לו רייטינג היה שם המשחק הקובע הרי שהעתונות הישראלית היתה הרבה יותר פלוראליסטית תוך נסיון לענות על צרכי הציבור הרחב, ברובו חסר ייצוג.
    (פרט לעלה תאנה, כל העתונים הגדולים בישראל מחזיקים עתונאי אחד מהימין, רצוי דתי מתנחל, הראל סגל עצמו איש ימין פוטר ממעריב ע''י העורכים הקודמים).

    • רייטינג קדום (ל''ת)

      ודעות עקומות, 03/10/09 18:37

  • 19.

    תודה למערכת על המאמרים של סגל וימיני (ל''ת)

    איכות היא לא מילה גסה, 03/10/09 14:14

    • לטובתך - אני מקווה שימיני לא קורא את התגובות . (ל''ת)

      איך הצלחת לכרוך את הארז ימיני עם אזוב הקיר סג''ל?, 03/10/09 18:39

  • 18.

    צודק (ל''ת)

    עודד מ, 03/10/09 13:56

  • 17.

    אראל ס''גל מ''ס 1 !!! (ל''ת)

    אבי, 03/10/09 13:43

  • 16.

    כל כך נכון שבא לבכות (ל''ת)

    גילי, 03/10/09 11:32

  • 15.

    ש להלחם ביהדות החרדית מאחר והיא נוגדת לחירות האדם. (ל''ת)

    Vox Ami , 03/10/09 11:23

  • 14.

    רק נשר או זוחל יגיעו למרומי ההר.אראל סג''ל אינו נשר. (ל''ת)

    Vox Ami , 03/10/09 11:22

    • אולי הוא מסוק ? (ל''ת)

      או צנחן ?, 03/10/09 18:40

  • 13.

    מי מפקח על הרווח בין השיניים של סגל? צריך פיקוח, יכול להצטבר של פלאק (ל''ת)

    ירון, 03/10/09 11:16

  • 12.

    אראל סגל מוכיח שהחוזרים בתשובה הם הקיצונים הגדולים ביותר

    אורן, 03/10/09 11:15

    זכויות אדם, חופש וחירות מהם והלאה.

    • אתם מופת לחירות הדיכוי והרצח. אל תקשקש לי 'ימני' כי אני שמאל.

      12 אצלכם באש''ף חמאס יש המון זכויות אדם., 03/10/09 18:42

      נמאס מהמחבלים שמתחזים ל'שמאל' ברשת.

    • סג''ל הוא הרגולטור של עיתונות החלציים עם שאר רוח כמו של אחמדינג'ד (ל''ת)

      לאורן מסכים אתך, 03/10/09 20:55

  • 11.

    הבעיה היא האוכלוסיה ולא התקשורת...התמכרות לדם ואקשן... (ל''ת)

    מדינה משוגעת !, 03/10/09 10:59

  • 10.

    ואתמול ראינו שוב את התקשורת המעיקה.. צלמים מציקים למשפחת גלעד בביתם

    אנה, 03/10/09 10:39

    ברגעים כה קשים, בהם המשפחה צריכה להנות מהמרחב שבו בחרו לחיות

  • 9.

    פעם אחר פעם אראל סג''ל מציג כישרון רב ואומץ לומר את מה שמנסים להסתיר

    חנן, 03/10/09 10:29

    כל הכבוד!

    • אמיץ כמו המפגינים בהונדורס שמפגינים נגד הנשיא שסולק מהמדינה (ל''ת)

      קריצה לאספסוף צמא הדם היא אומץ?, 03/10/09 23:13

  • 8.

    בין כל הגופים שציינת שכחת את החשוב מכולם, והמשפיע מכולם

    פנדה, 03/10/09 10:05

    וזה כמובן הקורא. העובדה ש-70% מהציבור מוכנים ממש להוציא כסף עבור עיתון שמייצג בדעותיו פחות מ-30% מהציבור מוכיחה ששום רגולציה לא תעזור. הציבור חייב להפסיק לצרוך את התקשורת, שכל מטרתה היא לגרום לו לרגשות לא נעימים - זעזוע, קבס ושנאת חינם. נראה כאילו הדמורליזציה של העם בישראל הפכה למטרה עיקרית של גופי התקשורת, והצרכן ממשיך לפרנס אותם כאילו הוא נהנה מזה.

    אני באופן אישי מאוד מפחד מכל גוף ממשלתי שיעמוד מעל אמצעי תקשורת, אפילו אם אמצעי תקשורת אלה, בעידן הנוכחי, לא עושים תפקידם נאמנה. אם כבר אז עדיף להשקיע את הכסף הזה בשיעורי תקשורת בבתי הספר. שילמדו לקרוא עיתונים נכון, לקרוא בין השורות - ואפילו לטקבק באופן ראוי. כי אתה צודק - הטוקבקים הם הדמוקרטיה בהתגלמותה, אם ראוי להמנע מפרסום אלה הכתובים בטעם רע ממש.

  • 7.

    הכל מתחיל ונגמר במירדף אחרי רייטינג וכסף

    דור, 03/10/09 09:56

    אנשים איבדו את כל הערכים שקיימים בעולם.
    הערך היחיד שמקודש כיום הוא רייטינג וכסף ולכן הכל מותר.
    מסיבה זו דרך אגב העיתונאות ברובה שמאלנית (ביצוע טיזינג לעם מביא הרבה רייטינג).

  • 6.

    הבעיה עם פיקוח ממשלתי היא, שאתה יודע איפה הוא מתחיל

    המציאות בעייתית ויש להחליפה!, 03/10/09 09:47

    אבל הוא עלול להיגמר בדיקטטורה.

  • 5.

    יש דעות חדשות לא מבריקות ומבריקות אך לא חדשות (ל''ת)

    Vox Ami , 03/10/09 09:46

  • 4.

    אתה לא עיתונאי (ל''ת)

    עוד פרוטקציונר, 03/10/09 09:45

  • 3.

    שאלה קטנה

    סנט איגנציו מלויולה, 03/10/09 09:31

    מר סג''ל הנכבד, יואיל כבודו ויסביר להדיוט כמוני את פירוש הביטוי: ''מתחת גלימת הצדקנות הישועית''.

    מה לגלימה ישועית ולצדקנות? לראשון וציון פיתרון.

    • לפני שאתה מהין ולוחץ על כפתור ה''שלח''

      סגל, אראל, חבר שלו, אחד שלא קשור, 04/10/09 00:03

      לא היה כדאי לעשות חיפוש קטן בויקיפדיה להבין מיהם הישועים ומדוע יש להם קשר לצדקנות?

      מבטיח לך שהיית מוותר על התגובה.

      בטוקבק ההשפלה אנונימית, אמנם, אבל קח את זה כלקח לחיים.

      שלך,
      א.ב

  • 2.

    אראל סגל כתב חצר ימני פלצני ,שסולק בצדק מהרדיו והטלביזיה (ל''ת)

    טוב שמעריב מעסיקו במילוי שורות ריקות בעיתון, 03/10/09 09:30

    • ואני מניח שאתה שייך למיעוט ההזוי והמנותק שדוחף את היהודים לים (ל''ת)

      אבו זיבי, 03/10/09 16:43

      • המיעוט השולי הזה פטור לפי חוק טל משירות כמו הרוב המוחלט שלך? (ל''ת)

        לזיבי הפטריוט מאוהלה של ימניות צרת אופקים, 03/10/09 23:15

    • אני רואה שאתה מנסה להוכיח שהוא צודק לגבי הקיא בטוקבקים (ל''ת)

      שכנעת את כולם, 03/10/09 16:51

    • מעניין אותי אם אתה מודע לכך שאתה קומץ. (ל''ת)

      יהודי, 04/10/09 00:00

  • 1.

    אים לכל פיון היה מצפון השיטה היתה שונה.

    יניב, 03/10/09 09:19

    חמור מכך הוא שיטוף הפעולה בין עיתונאים לבין פוליטיקאים, עסקני ספורט, והמישטרה כדי לקבל סקופים.מפרסמים ידיעות מפוברקות כדי להפיל עבריינים בפח(דודו טופז).בקשר לטוקבקיסטים הקיצונים מה שמעניין אותם ליצור פרובוקציה, לקבל כמה שיותר תגובות ואים אפשר מהכותב עצמו, כנראה למדו את זה מכמה מחברך.