• 88.

    תקציבי הענק הולכים לטובת לוחמים(צוות אוויר,669 וכו'), הם צריכים יותר

    דניל, 02/10/09 23:12

    כושר מאשר חירניקים. ותאמינו לי שהת''ש של סיירת מטכ''ל יותר טוב מהת''ש של רוב לוחמי חיה''א.... אני לא באמת חושב שיש בעיה של השקעה של כמה עשרות אלפי שקלים בחד''א צנוע, מספיק חודש אחד של קיצוץ של 10% בשכר הרנ''גים והרס''בים בחיל הלוגיסטיקה ....

    הירוקים מבזבזים כסף של משכורות עתק לנגדים בחילות התומכים (חימוש,לוגיסטיקה,..), שרובם באים ב -8 והולכים ב 16:00, ורוב היום שותים קפה שחור ומתלוננים על התנאים.

    לא לשכוח ש50 אלף ש''ח זה פחות מגיחת אימונים שגרתית של מטוסי קרב. בזה דווקא אפשר לקצץ קצת.

    IP: 93.172.135.243דווח על תגובה זו

  • 87.

    פיקוד המרכז ועוצבת הפלדה מובילים בצניעות ובסגפנות!!!

    קצין בכיר באט''ל מטכ''ל, 01/10/09 22:24

    חיה''א וחיל הים-תקלה- פרץ וביטון זה בידיים שלכם לעצור.
    מכירים את אלמוז קחו ממנו דוגמא

    IP: 79.178.109.157דווח על תגובה זו

  • 86.

    כל אחד מכל לו היה יכול היה הולך להיות טייס .כמה טייסים יש

    לירוקים מקנאה, 01/10/09 20:51

    וכמה לוחמי חי''ר?ומה עם הלונה באח של הצנחנים?גם שם לא חסר כלום.טייסים מקבלים יותר משום שהם יחסית מעטים ושייכים לעילית .
    הם גם עושים שירות של 9 שנים מינימום לא כמו היתר.

    IP: 84.228.188.88דווח על תגובה זו

  • 85.

    ברור..חיל אוויר זה כמו המתנחלים..חיים באגוטריפ ועולים לנו מלא כסף.. (ל''ת)

    ובטוחים שהם עמוד השידרה של המדינה, 01/10/09 17:40


    IP: 193.37.129.141דווח על תגובה זו

  • 84.

    בבל''ת אמיר בוחבוט ''אכל ברווז'' או כתבה מגמתית

    דוד עזריאל, 01/10/09 14:10

    העובדות אינן נכונות כלל ועיקר
    אין הבדל במוצרים או בהקצבות הכל תלוי מה עושים אתם

    IP: 77.126.33.35דווח על תגובה זו

  • 83.

    בלי השוואות

    אמא של חייל בנח''ל, 01/10/09 09:32

    עיני אינה צרה בפינוקים ובמנעמים של חיילי חיל האוויר אבל האם טחו עיניהם של ''הגורמים הצבאיים'' מלראות את את הדלות ותת התנאים של בנינו הלוחמים, שבמקרה מוצבים עתה בקו עזה?
    כי ידיי שלי רועדות כאשר אני מטליאה את מדיו של בני.
    למי שלא בדיוק מבין על מה אני מדברת שיסתכל בגליון במחנה מה-31 ביוני 2009 ושם בעמוד 38 הוא יראה את צה''ל בתפארתו...!

    IP: 79.181.41.177דווח על תגובה זו

  • 82.

    אחר כך אין כסף לאפודים לצה''ל.

    יאיר, 01/10/09 09:09

    צודקים נערי האוצר ,אשר טוענים כי הבעיה העיקרית בצה''ל איננה תקציב ,אלא חלוקה לא נכונה של העוגה התקציבית וכך כסף רב הולך לביזבוזים ולא להצטיידות של לוחמים.
    גם בחילות ירוקים יש ביזבוז רב בדלק לאנשי קבע,מפקדות מנופחות וכמובן אוכל שנזרק מדי יום בכמויות בלתי הגיוניות ומתקבלות על הדעת לכל אדם מוסרי ומצפוני.

    הבעיה היא שוב הנובורישיות הישראלית המוכרת. אין תחושת מחויבות לדבר,אנשים רבים רואים בצבא גוף שאפשר לחלוב אותו וכפי שאמר לי פעם נגד מסויים:''הצבא לא שייך לאף אחד ,אז למי אכפת...''.

    לכן הכעס כלפיי הכחולים הוא לא על מה הם מבזבזים אלא -מדוע הם יכולים לבזבז על שטויות ואנחנו לא.

    עצוב מאוד,אבל לא מפתיע.

    IP: 77.127.172.112דווח על תגובה זו

  • 81.

    זוכרים את הסיסמא של וייצמן:הטובים לטייס וה(ה)טבות לטייסים.

    ד.ט., 01/10/09 08:40

    אין שינוי.

    IP: 62.90.140.204דווח על תגובה זו

  • 80.

    הרבה יותר גרוע: לוחמים חיים בזבל

    לוחם בנח''ל, 01/10/09 08:35

    זה מגיע להרבה יותר גרוע: לוחמי חי''ר, החברה שבלי ספק אוכלים הכי הרבה חול (בעדינות), חיים היום במוצבים בגזרה הדרומית של עזה, באוהלים מיושנים ללא מיזוג ובתנאי תברואה ירודים - נמצאים בגבול הכי לא סלחני בארץ וחיים על בטונדות באוהלים שבאמצע היום מגיעים לטמפ' גבוהות, בכיף 30+ (בצל, באוהל!). אז אפילו יום הספורט הצנוע של פיקוד דרום מוגזם ביחס למשאבים המאד נמוכים שמגיעים אשכרה ללוחם שקורע את עצמו. ואל תשלו את עצמכם זה לא נגמר שם זה גם מגיע לאמצעי הלחימה.. Ynet מוזמנים לבוא לבקר יש מה לראות!

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 79.

    תתפלאו, או לא. האפליה היא גם בין אלמנות חיל האוויר והירוקים. רשעים (ל''ת)

    אלמנת מלחמה, 01/10/09 08:26


    IP: 93.172.182.224דווח על תגובה זו

  • 78.

    הגיע הזמן לספח את חיל האויר לצה''ל

    פיני, 01/10/09 08:22

    ההפליה ביחס לחיל האויר לעומת היחס לחילות היבשה קיים מקום המדינה . מי שהגדיל והוסיף לפער הוא עיזר ויייצמן שבא עם הרוח הרעה הזו מח''א הבריטי. שם נחשבה הלחימה האוירית כ '' ספורט של גנטלמנים '' ולא מלחמה לחיים ולמוות כמו בחילות השדה.
    כבר בשנות החמישים ( כשאני הייתי ב''סדיר'' היה פער עצום בין חיל האויר לחילות היבשה. כשלנו לא היה מה לאכול אלא לחם בן שבוע עם ירקות תחובים בתוכו כמזון ליום שלם בשדה באימון הפרט ו/או הכתה . בחיל האויר נתנו סטקים בצהריים על צלחות זכוכית ב''הגשה'' . הגיע הזמן להפסיק יחס מפלה זה לטובת חיל האויר ולצרף אותו לצהל , כולל בקרה תקציבית מחמירה על ''תנאי שרות'' .

    IP: 212.25.110.250דווח על תגובה זו

  • 77.

    משהו חדש ? (ל''ת)

    חירניק, 01/10/09 08:13


    IP: 79.179.100.221דווח על תגובה זו

  • 76.

    הכחולים ממשיכים להיות ''פרה קדושה'' בתרבותנו..... וכלם יודעים כבר ש....

    אזרחית, 01/10/09 08:05

    ההכרעה באה מהירוקים בלבד ...... אם כל הכבוד למסייעים הכחולים

    IP: 84.108.158.73דווח על תגובה זו

  • 75.

    הגיע הזמן להפסיק לפנק את חיל האוויר !..החי''ר והשריון מקופחים ! (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 01/10/09 07:09


    IP: 79.179.255.13דווח על תגובה זו

  • 74.

    בחי''ר ובשריון אוכלים אבק כל השירות ובמילואים.... (ל''ת)

    יהודי טוב , 01/10/09 06:21


    IP: 212.76.99.23דווח על תגובה זו

  • 73.

    מומלץ לקרוא את ''חוות החיות'' של אורוול

    למי שעוד לא הבין ?, 01/10/09 03:24

    ואז הרבה מהעיוותי צדק המוכרים לנו כל כך מקבלים את ההסבר הראוי.אני כחירניק וכאזרח פה הבנתי מזמן ש''התפקיד'' לפחות בעבורי ועבור הרוב הוא כפוי טובה ...!

    IP: 84.229.96.141דווח על תגובה זו

  • 72.

    ממש מידע חדש... לפני 15 שנה כששירתתי הכל היה אותו דבר...

    עדי, 01/10/09 00:47

    האוכל אצלם תמיד הרבה יותר טעים, האירועים הרבה יותר מושקעים, והתנאים מעבר לכל מה שיכולנו לחלום עליו בחיל הירוק...

    IP: 84.228.0.81דווח על תגובה זו

  • 71.

    ביזיון. ב-י-ז-י-ו-ן בזבוז כסף כזה!

    ירוק בנשמה, 01/10/09 00:03

    איך אין בושה? אין הא? על מה ולמה? חיילים נותנים את הנשמה בשטחים. תנו להם כסף הליכון מינימום משהו. סאמק הטייסים האלה.

    IP: 217.132.247.151דווח על תגובה זו

    • זה לא רק הטייסים ( כמה כבר יש? ) זה כל שאר הפרזיטים מסביב (ל''ת)

      גדי, 01/10/09 08:24


      IP: 212.25.110.250 דווח על תגובה זו

  • 70.

    לפחות שירתתי בצהל ולא כמוהם (ל''ת)

    לוחם ותיק נוב' 06, 30/09/09 17:40


    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 69.

    למה צריך מכשירים למדידת דופק ומרחק הליכה בנעל ??

    בוריס, 30/09/09 17:15

    שהכל יהיה כמו בצה''ל רגיל-במקום הליכונים שירוצו-יותר יעיל -ניהיו כמו אמריקאים- בקצב הזה עוד כמה שנים חייל יסרב לעלות לשמור בלי רד בול

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

    • בקשר להליכונים במוצבים קדמיים

      ק', 01/10/09 09:06

      ההליכונים - זה בקשר למוצבים הקדמיים. (תקרא טוב). במוצב כמו לבנון למשל כאשר תופסים קו אי אפשר לצאת למד''ס או אימון ריצה באזור המוצב, זה ברור למה, נכון?! ולכן מציבים (או רוצים להציב יותר נכון) הליכונים בחדרים המוגנים במוצב שם ניתן להתאמן ולשפר ולשמר את הכושר במהלך תפיסת קו... זה לא שהחיילים הפסיקו להתאמן בשטח...

      IP: 89.139.63.57 דווח על תגובה זו

  • 68.

    שחכתם משהו

    חייל בחיל אוויר, 30/09/09 16:40

    היום ספורט המדובר הוא לאנשי צוות אוויר בלבד ואילו המערך הטכני ושאר החיילים בחייל לא זוכים לאותו יחס מצד החייל שלהם

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

    • למד עיברית ! (ל''ת)

      נחלאי לשעבר, 01/10/09 08:25


      IP: 212.25.110.250 דווח על תגובה זו

  • 67.

    מפנקים רק את הטייסים

    שירתתי בחיל אוויר, 30/09/09 16:38

    המכונאים נשארו בבסיסים לתקן את המטוסים שהטייסים ביום ספורט קילקלו יום קודם.

    IP: 206.82.140.126דווח על תגובה זו

  • 66.

    1967, ביר גפגפה (רפידים), בריכת שחיה לכחולים בלבד. שום דבר לא השתנה. (ל''ת)

    הראש מסריח מהדג, 30/09/09 16:11


    IP: 62.90.35.105דווח על תגובה זו

  • 65.

    גם בפלמחים חיילים ונגדים וקצינים קורעים את התחת.

    קלקל , 30/09/09 16:06

    חיל האוויר זה לא בית זונות, אולי יש הרבה לוחמים שלא אוכלים פודרה ומבוססים בבוץ, אבל כל חפ''ש קטן היה מנשק להם את הידיים אם היה יכול בגלל העזרה והחיפוי והשת''פ, והמבין יבין.
    ברור שגם לחגיגות יש גבול אבל הפרובוקציות וההשמצות האלה לא במקום.
    יש גם אלפי ג'ובניקים ירוקים, לא רק בחיל האוויר.

    IP: 132.64.179.143דווח על תגובה זו

  • 64.

    שערוריה ותגובת דובר צהל-חוצפה (ל''ת)

    קנדל, 30/09/09 15:39


    IP: 193.254.206.6דווח על תגובה זו

  • 63.

    המפונקים והבזבזנים לטיס!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    גימי-יהודי מיהודה, 30/09/09 15:19


    IP: 77.125.109.93דווח על תגובה זו

  • 62.

    מפגן חיל אויר

    יעל, 30/09/09 14:34

    הכל כסף קטן לעומת כמה שעולה מפגן חיל אויר בחצרים כל שנה ביולי. למה מגיע רק להם?

    IP: 79.177.118.107דווח על תגובה זו

  • 61.

    יש צה''ל ויש חיל האויר, אין מה לעשות, מאז ומעולם זה ככה (ל''ת)

    חיל האויר אצלי בנשמה :-), 30/09/09 14:32


    IP: 77.126.83.12דווח על תגובה זו

  • 60.

    למה לא נותנים לחייל הירוק את הכסף שיש לחיל האויר גם ככה הוא מבזבז אותו (ל''ת)

    מילואימניק מאוכזב, 30/09/09 14:15


    IP: 84.109.226.90דווח על תגובה זו

  • 59.

    הבעייה היא אצל המפקדים הירוקים! כנסו כנסו פעורים שלי

    אתם פסיכים לגמרי!, 30/09/09 14:13

    למפקדים יש תקציב והם עושים בו מה שבא להם,
    המפקדים בחה''א חולקים את התקציב עם חייליהם, ונותנים אותו גם כפרסים.
    המפקדים הירוקים מזלזלים בחייליהם ושומרים את תקציב הביזבוזים שלהם לארוחות שחיתות במסעדות פאר לבכירים.

    לא לקפוץ למסקנות!!!

    IP: 87.68.18.217דווח על תגובה זו

    • אולי פסיכים אבל מבינים מתימטיקה. ההבדל הוא בגודל התקציב מלכתכילה.

      אורן, 30/09/09 18:12

      ללא ספק הצאות השוטפות של חי''א גדולות בהרבה מהירוקים (חימוש ואחזקה של כלי טייס, אחזקת בסיסים עצומים, הוצאות טכנולוגיות וכו) אבל הבדל כמו פרס בשווי 50,000 שח לטייסת בהשוואה לגביע מעפן ב20 שקל לגדוד חיר לא מוצדק ופוגע במורל הירוקים.
      אם לחיל האויר יש תקציב לרכישת מכונות כושר אין סיבה שלירוקים לא יהיה כזה אוט סימן שהתקציב שלהם גדול ממה שהם באמת צריכים ויש מקום לאזן אותו.

      לגבי ארוחות השחיתות במסעדות פאר... מי כאן הפסיכי? באמת?

      IP: 206.186.94.3 דווח על תגובה זו

    • אתה טועה ומטעה , תקציבי חיל האויר הם בשליטת חיל האויר

      תותחן, 01/10/09 08:33

      ואת הסכומים שמקציבים ל''תנאי שרות'' בצה''ל לא חולמים לקבל .
      לאכול בארוחות סכומים כאלה אפילו הרשנזון לא יכול , ואם אלוף פיקוד אוכל במסעדה זה כמובן לא מגיע לקרסולי ''חגיגות ח''א '' הנערכות במועדים שונים ומסיבות שונות ומשונות .
      אמנם עם ישראל נותן לטייסים מכונות יקרות ביותר להשתמש בהן ביום פקודה , אך זה לא אומר שהם ''מורמים מעל'' הם צריכים ללכת על הקרקע של המציאות הכלכלית כמו כולם .

      IP: 212.25.110.250 דווח על תגובה זו

  • 58.

    די ליללות

    לכל המשמיצים והבכיינים, 30/09/09 14:06

    בואו לחיל האוויר ליום ותלמדו את מה שלא למדתם בכל חיל אחר במשך שנה.
    חיל האוויר יודע לנצל את משאביו בצורה נכונה.
    אף דולר ל F16 לא הולך לאוכל ביום ספורט. הדשא של השכן ירוק יותר וזה נכון , אצלנו הוא יותר ירוק כי אנחנו יודעים להשקות אותו. ולא בדמעות שאתם משקים את הדשא שלכם שנשאר לכן יבש.........

    IP: 87.69.58.63דווח על תגובה זו

  • 57.

    כידוע יש שני סוגים של חיילים בחיל האוויר - מעופפים וזוחלים

    לא מדויק, 30/09/09 14:05

    והתנאים בהתאם (נסו לדבר פעם עם חמש או מכונאי קרקע ותבינו)

    דרך אגב גם הזוחלים נחלקים לשניים - בעלי חוליות וחסרי חוליות.

    IP: 87.69.7.70דווח על תגובה זו

  • 56.

    בצה''ל זועמים

    שוקי, 30/09/09 14:01

    אם כל הכאב , אבל רק אבחיל האויר הממשלה עומדת כשנופל חייל................

    IP: 79.182.117.232דווח על תגובה זו

  • 55.

    ירוקים מקנאה

    אל לוקו, 30/09/09 13:50

    הכל הולך ביחס ישר לIQ של הקצינים והרסרי''ם
    עיין ערך הביצועים הפנטסטיים של נערי הפלזמה הירוקים בלבנון 2

    IP: 192.118.30.102דווח על תגובה זו

    • ''ביצועים עלובים''

      לוחם, 01/10/09 08:42

      אולי הביצועים העלובים באו מכוון הסיוע האוירי שבחר לעיתים ( לפי עדות משתתפים ) להטיל את הפצצות רחוק מהיעד מחשש שמא יפגעו חפים מפשע ? ? ? .
      חיל רגלי הלוחם בשדה או ב''שמורות טבע'' לא יכול להרשות לעצמו ''רגשות אציליים ''כאלה כי הוא נלחם על חייו , וכמה חיים של לוחמי חיר אבדו בגלל ''רגשות אציליים'' של לוחמי חיל האויר ??? לעולם לא נדע .
      אז בבקשה שקט מצד החיל הכחול והנלחם עם הפסקות שקם .

      IP: 212.25.110.250 דווח על תגובה זו

  • 54.

    מה זה הכתבה הזאת?

    מרק, 30/09/09 13:46

    מאמן כושר אישי לכל תת אלוף בחיל האוויר. קוראים את זה והזעם הקדוש עולה ועולה. ורק כאשר גם חושבים קצת אפשר לראות איך בונים כתבה מגמתית. מישהו יודע כמה תתי אלופים יש בחיל האוויר? בלי לפגוע בסודיות אני יכול לגלות כאן שאפשר בקלות לספור אותם על אצבעות יד אחת. ועוד ישארו אצבעות. אז מספיק עם החרטא.

    IP: 79.181.30.5דווח על תגובה זו

    • רק להעמיד דברים על דיוקם

      מטה ח''א, 30/09/09 14:43

      בחיל האוויר יש 4 תא''לים מפקדי בסיסים
      ועוד 6 (כמדומני) במטה.

      IP: 79.177.124.214 דווח על תגובה זו

      • מה זה משנה? בכל זרוע יבשה לאף תא''ל או אלוף אין מאמן אישי (ל''ת)

        קצין שריון, 01/10/09 07:22


        IP: 95.35.113.203 דווח על תגובה זו

  • 53.

    כואב. כואב.

    אמא של חייל. ירוק., 30/09/09 13:30

    הפערים הללו היו מאז ומעולם גם כשאנחנו היינו חיילים, רק שהם הולכים ומתעצמים עם השנים. במקרה הייתי בבסיס חיה''א באאותו היום. לחיילים שכיוונו את התנועה בתוך הבסיס- היו תנאים יותר טובים מאשר לירוקים שעושים את העבודה האמיתי. ולא. אני לא ממעיטה בחיילי חיה''א , גם הם עושים עבודת קודש רק כשהם מסיימים בחמש הם קופצים לבריכה, וצה''ל הגדול שלנו לא יכול לדאוג שלחיילים שלנו, אלו שלמשל שומרים על ישובים ברצועה תנתן האפשרות לקנות בכל בו של הקיבוץ למשל....או בין שמירה לסיור כשיש ''זמן חופשי'' קצת רענון בבריכה....זה לא. הם חיילים עם דם אחר. אתם יודעים גם שטייס מת שווה יותר מחייל מת רגיל? ולאלמנה שלו מגיע יותר כסף? למה? הילדים שלו רגילים ל''תנאים''...איזה באסה שאבא שלי היה שיריונאי !!!

    IP: 84.229.206.184דווח על תגובה זו

    • תשימי פלסטר.......... (ל''ת)

      מה כואב לך בדיוק?, 30/09/09 14:07


      IP: 87.69.58.63 דווח על תגובה זו

      • כואב לי שיש אנשים כמוך בעולם !!! חוצפן !!! (ל''ת)

        אמא של חייל, 01/10/09 07:26


        IP: 84.229.189.177 דווח על תגובה זו

      • אתה צודק לה לא כואבת הטפשות שלך , אך גם לך לא !!!

        חירניק, 01/10/09 08:45

        אם הטפשות הייתה כואבת , היית רץ וצורח ברחובות כל היום .

        IP: 212.25.110.250 דווח על תגובה זו

  • 52.

    מתי צה''ל יתאחד עם חיל האוויר? (ל''ת)

    שאלת תם, 30/09/09 13:18


    IP: 85.250.117.16דווח על תגובה זו

  • 51.

    זה עוד כלום...לטייסים יש ביטוח בריאות שונה הם לא נכשבים נכי צהל!

    גל -נכה צהל מלחמת לבנון 2, 30/09/09 12:58

    כאשר לוחם צהחהים גולני וכו נפצע בקרב הוא נשב נכה צהל שטייס נפצע יש לו ביטוח חיצוני הרבה הרבה הרבה יותר מקל והרבה יותר מענקים אז השאלה היא יש להם דם שונה?!

    IP: 79.183.241.28דווח על תגובה זו

    • לגל 50 משעה 12:58

      נחשב במקום נכשב. ומה זה מקל? להכות בו?, 30/09/09 13:36

      שכחת שבעברית יש גם פסיקים ונקודות, ולא רק משפט אחד ארוך? ומה עם שגיאות הכתיב חבר?

      IP: 68.5.252.77 דווח על תגובה זו

  • 50.

    הגיע הזמן שחיילי ח''א יתחילו לשרת בצבא!! (ל''ת)

    מילואימניק לשעבר, 30/09/09 12:57


    IP: 212.235.98.140דווח על תגובה זו

  • 49.

    מדהים כמה מודחי קורס טיס מגיבים כאן...... איזה זעם קדוש !!!!! (ל''ת)

    אודי, 30/09/09 12:39


    IP: 87.69.58.63דווח על תגובה זו

  • 48.

    הירוקים הבכיינים לא מסוגלים לייצר רמטכ''ל מוצלח כמו חלוץ . (ל''ת)

    חי''רניק שיודע את מקומו, 30/09/09 12:25


    IP: 79.179.254.44דווח על תגובה זו

    • מופז

      lat prao, 30/09/09 13:18

      טוב, אבל הם ייצרו את מופז!

      IP: 85.64.113.4 דווח על תגובה זו

    • זה הרמטכ''ל הראשון שהפסיד מלחמה (ל''ת)

      נתנאל, 30/09/09 13:42


      IP: 79.178.200.87 דווח על תגובה זו

    • חלוץ טוב במיוחד בפינוי אזרחים מביתם. במלחמה הוא לא כל כך הצליח... (ל''ת)

      אזרחית שיודעת את האמת, 30/09/09 14:17


      IP: 95.86.94.152 דווח על תגובה זו

    • התגובה אירונית אני מניח, חלוץ כידוע נכשל כרמטכל אבל הצליח בקניית מניות

      אסטרונאוט, 01/10/09 10:41

      השיוויון חייב להתחיל בתוך הצבא, למי שחושש מירידה בכושר הטייסים למה הוא לא חושש מירידה בכושר החירניקים? והשיריונאים? הם פחות טובים מהטייסים?
      שר הבטחון הבא חייב להיות עם התחייבות לשינוי המצב מיסודו או שלא יהיה שר בטחון !

      IP: 94.159.165.14 דווח על תגובה זו

    • צהל בפקודו של חלוץ נכשל מול 2000 לוחמי חיזבאלה

      הכשלון הוא יתום, 01/10/09 14:53

      עוד הצלחה כזאת ואבדנו

      IP: 217.132.145.238 דווח על תגובה זו

  • 47.

    למה ללכת אחורה, שילכו קדימה בכל החילות

    שיתחילו להשתמש בטכנולוגיה גם ביבשה, 30/09/09 12:22

    הדוגמא הכי טובה היא מטבחי צהל שורצי המחלות ומבזבזי המזון. נגדים לא יעילים שרק מעבירים את הזמן שלהם בצהל.

    IP: 77.126.232.164דווח על תגובה זו

  • 46.

    נו מה חדש?! (ל''ת)

    נ., 30/09/09 12:21


    IP: 79.177.112.104דווח על תגובה זו

  • 45.

    אתם יודעים מה יותר אירוני? שחיל האויר יפסיק לתפקד במלחמה הכללית הבאה

    bobby1 , 30/09/09 12:18

    בסופו של דבר המלחמה העולמית הבאה היא מלחמה רק ביבשה ובים. השמים לאלוהים. חחחחח

    IP: 84.228.117.171דווח על תגובה זו

    • ואת זה אמרת כי אתה ממש מבין במלחמות ????

      אמדיניג'אד, 30/09/09 14:08

      שלום לך טמבל ..........

      IP: 87.69.58.63 דווח על תגובה זו

    • מה זה ? הטייסים נעלבו ? לא ישתתפו במלחמה הבאה ?.

      תותחן, 01/10/09 08:51

      אם יעבירו אותם לגדוד חיר תוך 24 שעות הם רצים ברגל לבסיסי ח''א ועולי על המטוסים ..
      רק חס וחלילה לא להיות כ ''אחד העם '' . וללא ''תנאי השרות'' של ח''א .

      IP: 212.25.110.250 דווח על תגובה זו

  • 44.

    הבזיון הזה חייב להיפסק.99%מהם ג'ובניקים וחיילים ירוקים מסכנים את חייהם (ל''ת)

    בכסף הזה יכלו להאכיל חיילים במלחמת לבנון!1, 30/09/09 12:11


    IP: 78.13.131.244דווח על תגובה זו

  • 43.

    נו מה חדש אני שירתתי לפני שלושים שנה היה אותו דבר

    יש דרג ויש זרג, 30/09/09 12:09

    היינו פעם באיזה בסיס של חיל האויר באימון משותף פשוט לא האמנו למראה עינינו אנחנו כשהיינו יוצאים לשבוע בבית הבראה צה''לי לא היינו מקבלים תנאים כאלה.

    IP: 128.232.248.215דווח על תגובה זו

  • 42.

    רמטכ''ל לא חכם, מדוע לא נעשו שני שי הספורט באותו בסיס של ח''א

    טורונטו טורונטו, 30/09/09 12:06

    היה נחסך כסף רב והפערים היו מצטמצמים, אולי כדאי להחליף את הרמטכ''ל במשהו יותר משובח? או לחילופין הרמטכ''ל יתחיל להפעיל את הראש, למשל:יחזיר את שליט בכל מחיר כמו שכתוב ''לא משאירים חייל בשטח'', ינהל תוכנית פעילויות על מתקנים קיימים או רצף פעילויות על מתקן משימתי, או שילך הביתה אם איננו מסוגל....

    IP: 99.238.30.226דווח על תגובה זו

  • 41.

    אחר כך יאמרו שאי אפשר לקצץ בעלויות הבטחון. (ל''ת)

    אמא של חייל, 30/09/09 12:04


    IP: 79.181.253.89דווח על תגובה זו

  • 40.

    לאכול חול, חצץ ואבק הרבה יותר קל מלהיות בחיל אויר. (ל''ת)

    ולכן ליקורים מגיע פחות בהגדרה., 30/09/09 12:03


    IP: 192.116.207.179דווח על תגובה זו

  • 39.

    בגלל זה מגדילים את התקציב (ל''ת)

    יונתן, 30/09/09 12:01


    IP: 82.81.123.152דווח על תגובה זו

  • 38.

    חיה''א...הם פשוט מפונקים...ולא רק הטייסים...

    בוננז, 30/09/09 12:01

    בריכות בבסיסים...תנאים מצויינים...פשוט בדיחה..

    IP: 89.138.211.175דווח על תגובה זו

  • 37.

    בושה וחרפה. אח''כ בצה''ל בוכים שאין להם תקציב (ל''ת)

    ויציוס, 30/09/09 11:58


    IP: 212.179.159.168דווח על תגובה זו

    • מה אתה מתלונן , לצהל באמת חסר תקציב , לח''א יש !!!

      חירניק, 01/10/09 08:55

      תפנים כבר כי אין קשר בין צה''ל ובין חה''א .
      לא בתקציב ,לא בתנאים,לא בחיים ולא במוות .

      IP: 212.25.110.250 דווח על תגובה זו

  • 36.

    מה חדש? אלו חיילים ואלו תפאורה. כמ''ש בגמרא ''לפום צערא אגרא''

    yoya, 30/09/09 11:57

    היידה חברי הירוקים אתם הכי טובים ולא עובדים בשביל מגשים של כסף. וכולם אוהבים אותכם ומעריכים אתכם.

    IP: 79.181.115.102דווח על תגובה זו

  • 35.

    בושה שאחרי 60 שנה אתם מפרסמים את זה, אין פה שום דבר חדש (ל''ת)

    אלחנן, 30/09/09 11:55


    IP: 192.115.134.241דווח על תגובה זו

  • 34.

    אח''כ אנחנו יוצאים למלחמה עם ציוד מיושן ונשקים ארוכים (ל''ת)

    שחיתות עולה בדם, 30/09/09 11:54


    IP: 62.219.220.156דווח על תגובה זו

  • 33.

    הרגשתי ''רעד קל בכנף'' כשקראתי את זה

    עידו, מרכז, 30/09/09 11:53

    עליו התווספה תחושת סיאוב

    IP: 93.172.32.68דווח על תגובה זו

    • תגובה שנונה סטירית וקולעת. הם נפוחים ויש מי שמנפח אותם. (ל''ת)

      חלוץ מרכזי, 30/09/09 12:55


      IP: 212.235.98.140 דווח על תגובה זו

  • 32.

    חיל האויר

    גועל נפש, 30/09/09 11:53

    עם כל הכבוד לטייסים,באמת! אבל למה האפלייה?עייזר וויצמן דאג שלאלמנות הטייסים תהייה עדיפות על פני אלמנות צה''ל מחיילות אחרים.
    זאת חוצפה!!!

    IP: 79.177.130.22דווח על תגובה זו

  • 31.

    כבר לפני 30 שנה כתב תא''ל (ח''א) נחמיה דגן על הפערים התהומיים

    קצין שיריון במיל, 30/09/09 11:47

    תא''ל דגן בילה מספר חודשים כחייל שיריון מהמניין ע''מ ללמוד ולהבין את ''האוייב'', כלומר איך השיריון חושב ולוחם וליישם בתו''ל מסוקי התקיפה.
    תא''ל דגן כ''כ הזדעזע מתנאי השירות שלנו, שכל בוקר היה נוסע וקונה לכל הפלוגה מכספו שוקו ולחמניות טריות.

    IP: 79.180.254.186דווח על תגובה זו

  • 30.

    זה עוד מסורת מושחתת שירשנו מחיל אויר הבריטי

    דוד, 30/09/09 11:46

    שלא לדבר על המיתרנות מינית הנהוגה מאז ועד עתה

    IP: 95.86.65.112דווח על תגובה זו

  • 29.

    הגיע הזמן לחלק את העוגה שווה בשווה (ל''ת)

    שריונר משוחרר עקב גיל, 30/09/09 11:45


    IP: 87.68.44.165דווח על תגובה זו

  • 28.

    זה לא חדש!! לכו תראו חדר אוכל בחיל האויר מלון 5 כוכבים

    אחת שיודעת, 30/09/09 11:40

    ובחילות הירוקים יש גוקים שלא נדבר שאוכלים בגזלנים בגלל הטינופת בחדר האוכל , שם יש שווארמיה בחדר האוכל הכל ברמה ובחיילות האחרות יש שניצל מעובד מחומם כמובן עם אורז יבש
    ממש בושה

    IP: 77.126.66.216דווח על תגובה זו

  • 27.

    צה''ל נראה בדיוק כמו החברה העלובה והמושחתת בשיראל (ל''ת)

    ישראלי לשעבר, 30/09/09 11:37


    IP: 95.86.107.147דווח על תגובה זו

  • 26.

    אולי הפתרון הוא לא ללכת לקרבי, מה רע בחיל האויר (ל''ת)

    אבא של חירניק שהיה בחיל האויר, 30/09/09 11:36


    IP: 199.203.24.6דווח על תגובה זו

  • 25.

    אז מה חדש?? (ל''ת)

    aldo55 , 30/09/09 11:28


    IP: 77.126.253.98דווח על תגובה זו

  • 24.

    הכסף מגיע רק לטייסות המבצעיות

    לירן, 30/09/09 11:28

    הטייסות התומכות לא מקבלות כלום ושום דבר, וממש מרגישים את השפע של הטייסיות לעומת שאר האזורים בבסיס.

    הייתי שם 3 שנים- אני יודע.

    בסיס פלמח''ים כבר מזמן הפך לבסיס חפלות ואירועים.

    IP: 84.109.59.152דווח על תגובה זו

  • 23.

    ממש קוטרים

    מוטי, 30/09/09 11:24

    כן, חושבני שחיל האוויר הינו הזרוע החזקה והארוכה של צה''ל
    הפרס בסך 50 אלף הינו לא אישי
    לא מזלזל בחי''ר ולא באף יחידה אחרת, אבל די עם הקיטורים, בכל אופן לא כל אחד יכול להיות טייס בקבע ל7 שנים בשכר של 7700 ש''ח נטו כשכר ראשוני

    IP: 217.132.113.129דווח על תגובה זו

    • אתה חושב שפרס לגדוד או לחטיבה הוא אישי?

      אורן, 30/09/09 20:50

      כולי תקוה שטייסי ישראל לא עושים תפקידם בגלל המשכורת הצבאית. אולי אנשים קטנים כמוך כן, אבל אני בטוח שלציונות, הישגיות, איתגור הם דברים שאנשים עושים עבורם מעבר למינימום.

      IP: 206.186.94.3 דווח על תגובה זו

    • שכחת את התאר האקדמאי שהוא מקבל מהמדינה בחינם

      ישראלי, 01/10/09 09:04

      ואת תנאי השרות הכוללים מגורים מוזלים ועוד ועוד כך שה - 7700 שח זה לביזבוזים . ומה על ההכשרה שהוא מקבל בתקופה זו המשמשת לו כבסיס יציאה לאזרחות בתנאים מועדפים על בני גילו בני ה - 25 שלא שרתו בחה''א ??
      הוא נותן ולא מקופח הוא מקבל והרבה .

      IP: 212.25.110.250 דווח על תגובה זו

  • 22.

    איך רמטכ''ל, גולנצ'יק מרשה דבר כזה ? איך? (ל''ת)

    לא מבין, 30/09/09 11:24


    IP: 93.173.22.106דווח על תגובה זו

  • 21.

    אין חדש תחת השמש

    לוחם נח''ל משוחרר, 30/09/09 11:17

    גם בתרומות הירוקים מקבלים מעט. הלוואי עלינו הדברים שיש להם בחיל האוויר....

    IP: 94.188.130.146דווח על תגובה זו

  • 20.

    גיליתם שהכחולים זוכים ליחס מועדף בצבא?

    טל, 30/09/09 11:17

    וכשמדברים איתם ומשפחותיהם, מסתבר שלדעתם טייסים מסכנים חייהם יותר מחיילי קרקע, ולכן מגיע להם.

    IP: 93.172.1.108דווח על תגובה זו

    • וזה גם נכון כשמדובר ביום יום..... (ל''ת)

      אודי, 30/09/09 12:36


      IP: 87.69.58.63 דווח על תגובה זו

  • 19.

    פערים בחילות

    ישראל א., 30/09/09 11:15

    לכל המקטרים הפער כין חילות הכחולים לירוקים היה כל השנים. הכחולים ידעו לנצל מעמדם קרי טייסים. גם בתוך הכחולים יש פעך. לכל יחידה תלוי במפקדים וברס''ר.

    IP: 84.228.50.61דווח על תגובה זו

    • ככה זה כשחיל בגודל של חטיבת חי''ר מקבל תקציב כמו כל חילות היבשה ביחד

      Swedish Josh , 30/09/09 12:31

      ושלא יקשקשו לי על ''עלות התחזוק והפעלה של מטוסים'' וכו... כמה שזה יקר וכמה שזה באמת חשוב, אפילו עיוור חרש אילם ותתרן יכול לראות את ההבדלים המגוכחים באיכות החיים והת''ש של חיל האוויר מול חילות היבשה
      מה שהכי מרגיז הוא שכסף שיכל לשפר בהרבה את המצב הצבאי נטו (בלי שום קשר לאיכות חיים) של חילות היבשה הולך על נהנתנות ומותרות בחיל האוויר.

      הביזיון הזה פשוט מחפיר ומביש.

      IP: 77.234.74.151 דווח על תגובה זו

      • וככה זה גם

        פערים בין מוח לפה, 30/09/09 14:03

        כשיש פער בין מה שיש במוח לבין מה שיוצא מהפה......

        IP: 87.69.58.63 דווח על תגובה זו

        • עם כל הכבוד הוא צודק ותגובתך, לא רק שמראה על גסות רוח

          אורן, 30/09/09 20:52

          היא גם מראה על תת רמה ואינטיליגנציה מעפנה בשל העובדה שראית צורך לחזור על אותה שטות מפגרת (בלי התיחסות למה שנטען למעלה) פעמיים.

          IP: 206.186.94.3 דווח על תגובה זו

          • תגובה לאורן

            ישראל א., 30/09/09 21:26

            אורן יקירי כתבתי מה שכתבתי כאשר היו 5 תגובות. הייתי בצה''ל טרם נולדת. והפערים היו גדולים משנות ה60. קיבלו זאת כעובדה. היום לא מקבלים זאת ולכן הכתבה הזו והתגובות הרבות. אורן יקירי אני שמח שאתה אינטלגנטי בעל רמה ולא מאפנה ושטויות עושים אחרים. מושלם כמו הכחולים ובעל דם כחול.

            IP: 84.228.50.61 דווח על תגובה זו

  • 18.

    הפערים האלו תמיד היו אבל כשהקפטליזים החזירי מישתלטעל כולם

    פקק תנועה , 30/09/09 11:06

    פתאום זה מפריע לכולם והירוקים צודקים בטענותיהם

    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

  • 17.

    חיה''א- הצבא הזר הכי ידידותי לישראל (: (ל''ת)

    רון, 30/09/09 11:05


    IP: 95.86.87.104דווח על תגובה זו

    • כך היה מעולם ( מאז הRAF הבריטי ) (ל''ת)

      פיני, 01/10/09 09:08


      IP: 212.25.110.250 דווח על תגובה זו

    • גם אורי אבנרי בספרו בשדות פלשת 1948 ''שואל''

      גדי, 01/10/09 09:12

      איך אומרים בעברית חילזון ברבים ?? ומשיב לשאלה הרטורית בעצמו ''חיל אויר '' . כך שהיריבות והבדלי תנאי השרות היו מעולם ורק גדלו והחריפו .
      ממש לא בסדר -- אשכנזי , לטפולך !

      IP: 212.25.110.250 דווח על תגובה זו

  • 16.

    בושה וחרפה!!!!

    חן אדון , 30/09/09 11:01

    חיל אויר מבזבז מויות עצומות של מזון וכספים על פינוקים מיותרים שהיו יכולים לשפר מאוד את חיילות היבשה - שהם !!!! החילות החשובים שבצבא!!!!

    IP: 83.202.21.64דווח על תגובה זו

    • ואת זה אתה אומר כי אתה יודע משהו....????? פחחחחחח...... (ל''ת)

      אודי, 30/09/09 12:37


      IP: 87.69.58.63 דווח על תגובה זו

  • 15.

    גורם צבאי הוסיף: ''החברה שסיפקה את המתקנים ליום הספורט של חיל האוויר זכ

    הופה, 30/09/09 10:57

    הדברים מדברים בעד עצמם. בוודאי שזכתה. גם הקצין שעשה את המכרז זכה?

    IP: 199.203.80.253דווח על תגובה זו

  • 14.

    חי''רניק במיל'

    מה חדש?, 30/09/09 10:49

    איך אומרים?
    חיל האוויר הוא הצבא הזר הכי ידידותי לצה''ל.

    IP: 89.139.17.74דווח על תגובה זו

  • 13.

    ביזיון. זה הכסף של הביטחון שלי שהם שורפים ככה (ל''ת)

    איל, 30/09/09 10:46


    IP: 87.68.168.82דווח על תגובה זו

  • 12.

    צריך מפקד עם ביצים

    גידי, 30/09/09 10:44

    ועד שלא יבוא אחד כזה או רמט''כל או מפקד חיל האויר או שר ביטחון שידפוק על השולחן ויפסיק את כל הביזבוז הנורא של חיל האויר על מסיבות ''פארש'' וביזבוז כסף על קציני חיל האויר כולם כולל טייסים טובים ככל שיהיו
    חיל האויר ימשיך לראות עצמו כחייל מועדף על חיילות אחרים בזמן שהוא שווה בין שווים.
    הכותב חייל ששירת בחיל האויר וראה כמה דברים שם.

    IP: 77.124.13.234דווח על תגובה זו

  • 11.

    דוברי ח''א וצה''ל לא מצליחים להבין את הבעיה

    יואב, 30/09/09 10:44

    ברור שהכל היה חוקי ולפי הנהלים.
    הבעיה היא הריח, הם באמת לא מבינים מה לא בסדר.

    IP: 84.228.26.20דווח על תגובה זו

    • הבעייה היא איך העניין מוצג בתקשורת ועל מה בוחרים לצעוק.

      גם אתה לא מבין, 30/09/09 14:16

      אבל ידוע שהירוקים עסוקים בלבכות למה המדים של השכן ירוקים יותר ושלהם לא עשויים מהירוק הנכון...
      ''שתו לי את השוקו, הילד עם הטיסן לקח לי אותו''.

      די לבכות! יש הורים שבוחרים לחלק לילדיהם ויש הורים שבוחרים לצאת למסעדה ושהילד יאכל צ'יפס ושניצל. ושהמבין יבין!

      IP: 87.68.18.217 דווח על תגובה זו

      • לממשיל המשלים

        אני, 01/10/09 09:19

        מה לעשות , שתי המשפחות ממומנות על ידי עם ישראל ואלה שמחלקים לככככל הילדים מקבלים פי כמה מאלה שילדיהם אוכלים ציפס .
        הבנת ?? קרילוב בגרוש .

        IP: 212.25.110.250 דווח על תגובה זו

    • מה לעשות שהם לא מבינים ? הרי תתרן יתחוב אפו לתחת ולא

      פיני, 01/10/09 09:15

      יבין מה הבעיה , הוא לא מריח כלום .

      IP: 212.25.110.250 דווח על תגובה זו

  • 10.

    אני בן 65 וזה היה נכון גם בזמני.

    למה ?, 30/09/09 10:41

    כנראה שזו מסורת שהתחילה בצבא הבריטי שם לח''א התקבלו רק בני האצולה. ראשוני חה''א שרתו בצבא הבריטי, למשל עויזר השובב (גם הוא ממשפחה ''מיוחסת''). חה''א היה תמיד מעל צה''ל תרתי משמע.

    IP: 79.178.123.121דווח על תגובה זו

  • 9.

    היה אוכל משובח, חדרי כושר שייפ, טלוויזיות סוףף שירות!! (ל''ת)

    הייתי בחיל האוויר בטייסת.., 30/09/09 10:35


    IP: 93.172.184.230דווח על תגובה זו

  • 8.

    חלב...אני רוצה חלב..זה הכל

    שיריונר, 30/09/09 10:31

    אח שלי קצין בחיל האוויר,אני בחיל השיריון

    במשך כל זמן שירותי לא זכיתי ללגום חלב טרי!!!!!

    IP: 77.125.79.48דווח על תגובה זו

    • אולי כי המפקדים שלך היו דפוקים,או אולי כי אתה סתם שקרן ???? (ל''ת)

      אודי, 30/09/09 12:38


      IP: 87.69.58.63 דווח על תגובה זו

      • הוא צודק,אתה טועה-תותחן שלא שתה חלב 3שנים(חוץ משישבת פעם בשבועים בבית) (ל''ת)

        תותחן נטחן, 30/09/09 13:45


        IP: 77.127.224.197 דווח על תגובה זו

        • צודק-פעם ישבנו במוצב עם שיריונרים לא היה להם כלום לא ציוד צבאי נורמלי

          בוריס, 30/09/09 17:28

          ולא ציוד לוגיסטי-אולי בגלל הכלים ?

          IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

    • אז איך אתם שותים נס עם חלב?

      שור המום, 01/10/09 10:08

      מה הבעיה להביא חלב עם שאר הגבינות?

      IP: 94.159.165.14 דווח על תגובה זו

  • 7.

    פערים בסיסיים בין החילות בצה''ל

    כסלן יעקב, 30/09/09 10:29

    כתבה מצוינת : הגיע הזמן שמישהו שם למעלה
    ישים לב לפערי התקצוב בין החילות השונים.
    איני מתכוון להבדלי התקציב הקשורים לדרישות השונות המאופינות לחילות השונים.

    IP: 217.132.23.72דווח על תגובה זו

  • 6.

    בושה!!!!!!!! (ל''ת)

    נירו (פלס''ר גבעתי), 30/09/09 10:29


    IP: 79.183.251.43דווח על תגובה זו

  • 5.

    מתי תבינו שככה חיל האויר פועל ?!

    דלגכי, 30/09/09 10:25

    כל הכסף הולך לחיל האוויר בתחפושת של תקציב למטוסים .
    כל שאר הצבא נדפק - זה כבר שנים ככה !!!

    IP: 213.57.7.4דווח על תגובה זו

  • 4.

    חיל האוויר זה חיל מושחת!

    ערן, 30/09/09 10:24

    בבסיס חיל האוויר בתל נוף יש 5 חדרי אוכל!!!
    חדר אוכל חוגרים, חדר אוכל נגדים זוטרים, חדר אוכל רס''רים, חדר אוכל נגדים בכירים וחדר אוכל קצינים! לכל חדר אוכל יש רסר מטבח במסלול של רנ''ג בנוסף בכל חדר אוכל יש לפחות 8 אנשי קבע ומעל כולם יש קצין בדרגת רב סרן שמתחתיו יש עוד 3 קצינים!
    לא טיפה מוגזם???

    IP: 217.132.55.69דווח על תגובה זו

    • וכמה חיילים יש בבסיס בדקת?

      דורון, 30/09/09 13:39

      אולי זה מצריך את כל כמות המנהלה שיש שם...
      לא הכל כך מושחת כמו שאתה מציג.

      IP: 199.203.100.145 דווח על תגובה זו

      • מה זה משנה כמה חיילים,חדר אוכל אחד לכולם יותר חסכוני (ל''ת)

        מוטי ר''ג, 30/09/09 23:11


        IP: 80.230.59.198 דווח על תגובה זו

  • 3.

    גם בתוך חיל האוויר יש הפרדה ... יש בסיסים

    רותם, 30/09/09 10:22

    שמקבלים אוכל של בית מלון
    ויש בסיסים שמקבלים שאריות של כל צה''ל


    להכליל חייל שלם זה לא נכון

    IP: 93.172.140.56דווח על תגובה זו

    • נכון, מי ששירת העובדה היה ברעב תמידי

      ישראלי, 30/09/09 11:41

      לעומת תל נוף ופלמחים.
      בושה חיל האויר עם ההתנהגות שלו.

      IP: 79.183.36.206 דווח על תגובה זו

  • 2.

    מה חדש??!?!?

    לוחם ירוק לשעבר, 30/09/09 10:20

    זה הרי ידוע לכל מי ששירת בקרבי. רק תנו לנו חצי ממה שיש לכל הגובניקים מחיל האוויר. ב י ז י ו ן

    IP: 62.219.141.211דווח על תגובה זו

  • 1.

    וחיל הרוח ממשיך בשלו!!!

    שפוי, 30/09/09 10:19

    דבר לא השתנה מאז השחיתויות של עזר וייצמן!!!

    IP: 192.115.66.26דווח על תגובה זו