• 13.

    להוציא את הדאש וATR מישמוש!!

    פימ פם פום, 30/09/09 07:16

    זה מטוסים ישנים מאוד!!שהמושבים אפילו מתפרקים אז יאלה תתטוסו עם ה757-200
    ותשלחו אותם לזבל!!

  • 12.

    לא להיתלהם,, המטוס הוא מצוין

    קימי, 29/09/09 19:47

    לידיעת כל החוכמולוגים לכל מטוס ישנה אפשרות של הורדת גלגלים בחירום, וזה מיתבצע באופן מיכני לחלוטין,
    במיוחד המטוס הזה דש-7 שהוא מטוס אמין מאוד

  • 11.

    תחליטו נחיתת חירום או נחיתה רגילה?טופל באוויר?אז לא הייתה נחיתת חירום? (ל''ת)

    היה או לא היה, 29/09/09 19:21

  • 10.

    תודה לטייסים ושאלות שיש לשאול

    בני, 29/09/09 18:03

    כמי שמשפחתו היתה על הטיסה אני מודה לאל ולטייסים על הנחיתה בשלום.
    שאלות:
    1. האם המטוס היה אחד משני ה D7 המקורקעים (מתוך 4 מטוסים מיושנים משנות השבעים שארקיע מנסה זה מזמן למכור ולקנות חדשים במקומם.
    2. האם המטוס הושמש כתוצאה מלחץ טיסות החגים והאם יש למנהל התעופה האזרחית פיקוח יעיל בנושא.
    3. האם תוקם ועדת חקירה שתקח בחשבון את היסטורית התקלות בטוסים הללו, האם מסקנותיה יפורסמו בציבור ללא סחבת והאם יהיה בסמכותה להמליץ לקרקע את המטוסים.
    הכותב הוא איש טכני לאח שירות קבע ארוך בחיל האויר

  • 9.

    פחד אלוהים אני טס עוד חודש איתם לאילת (ל''ת)

    אלכס, 29/09/09 16:02

  • 8.

    כל יומיים כמעט קורית קטסטרופה עם החברה הזאת

    נחום, 29/09/09 16:00

    משהו לקוי מאד בתחזוקת המטוסים של ארקיע...

    אני זוכר שפעם טסתי לאילת בבואינג שלהם (757 דגם) - ומעל אילת, רגע לפני הנחיתה, הטייס אמר שאי אפשר לנחות שם וחזרנו לנתב''ג. אחרי זה התיבשנו בנתבג על הקרקע שעתיים כמעט, בלי אוכל ועם מלא ילדים צורחים, ורק אח''כ המראנו שוב......
    כל הדרך מתתי מפחד..

    ועכשיו מדי פעם אני שומע בתקשורת על אירועים של כמעט תאונות ושיבושים בארקיע.

    בחברות אחרות זה לא קורה כל כך הרבה....

    מפחיד.

    • יופי נחום

      מ, 29/09/09 19:03

      ולא עלה בדעתך שאם המטוס יכל לנחות בכל מקרה בנתב''ג אולי היתה בעיה באילת ולא היה בכלל קשר למטוס עצמו?

      כמעט תאונות ושיבושים יש בכל חברת תעופה. ארקיע לא מיוחדת בשום אופן כאן.
      רק הבורות וחוסר הידע של הציבור המטומטם גורמים לזבוב להפוך לפיל.

  • 7.

    פחד אלוהים אני טס עוד חודש איתם לאילת (ל''ת)

    אלכס, 29/09/09 15:28

    • אתה חוזר הביתה על הכביש מהעבודה !פי1000 יותר מסוכן (ל''ת)

      מיכל, 29/09/09 20:49

  • 6.

    סליחה?בלי גלגלים איך נוחתים???משגע אותי... (ל''ת)

    מיכל, 29/09/09 14:35

    • אזהו שכנראה כן נפתחו הגלגלים אבל התקשורת את יודעת..דראמה!!!!!!! (ל''ת)

      חייבת, 29/09/09 19:23

  • 5.

    סליחה?בלי גלגלים איך נוחתים???משגע אותי... (ל''ת)

    מיכל, 29/09/09 14:33

    • מפזרים קצף על המסלול ומבצעים נחיתה על הגחון. (ל''ת)

      EXTRA-שמאל , 29/09/09 16:04

  • 4.

    הכל כסף

    מרק, 29/09/09 14:26

    במקום לקנות עוד כמה ATR משתמשים במטוסים שעבר זמנם ובמיוחד התופעה של אי פתיחת הגלגלים שידוע מזמן ב D-7 . אבל הישראלים הם האבא של כל הפראיירים וימשיכו לסכן את חייהם למען הרווחים של בעלי החברה.

  • 3.

    צחקנו על זה שהמטוס נראה כאילו מתפרק

    ליטל, 29/09/09 13:44

    וזה מה שקרה לנו בסוף ...
    הגעתי הביתה עכשיו ואני עדיין לא מאמינה
    שיצאנו מזה בשלום .
    אי אפשר לתאר כמה שזה היה מפחיד כשהטיס אומר לנו שהגלגל לא נפתח .
    אלוהים ישמור כמה תינוקות היו במטוס.
    וכל הכבוד לטייס על נחיתה מושלמת !

    • אז עם הגלגל לא נפתח....איך הוא נחת בסוף??? (ל''ת)

      שואל, 29/09/09 14:05

      • בסוף הוא נפתח. (ל''ת)

        אורן, 29/09/09 18:10

  • 2.

    יש כמה מטוסים מהסוג הזה שהם ניראים פשוט נורא בתור תיר של סמי נרים לאלת (ל''ת)

    פקק תנועה , 29/09/09 13:29

  • 1.

    אני לא עולה על D-7 - מדובר בעגלה ישנה - סכנת נפשות

    יעקב, 29/09/09 13:03

    או שאני טס מבן גוריון עם ה757 או שאני נוסע באוטובוס. מבחינתי המטוסים הרעועים האלה מסוכנים.