• 147.

    כשנותנים לפרקליטות ולתקשורת כח (ל''ת)

    זו בדיוק התוצאה., 11/02/13 16:48


    דווח על תגובה זו

    IP: 81.218.26.138
  • 146.

    וכולם שוכחים את העיקר- צה''ל חושש מערביי ישראל! (ל''ת)

    איך אני אגיע לימ''חים בכלל!!!!, 30/09/09 23:50


    דווח על תגובה זו

    IP: 95.86.65.215
  • 145.

    כשיש 2000000שסניקים וחרדים שלא משרתים בצהל ונחשבים לימין למי יש (ל''ת)

    חשק להתאמץ?!להקריב חיים?!מתחילים להתפקח., 30/09/09 08:01


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.179.196.167
  • 144.

    מפקדי בצה''ל שעסוקים בדיבורים השערות והנחות,,,,,,, תכלס אי פתרונות (ל''ת)

    אזרחית, 30/09/09 07:43


    דווח על תגובה זו

    IP: 84.108.158.73
  • 143.

    האישור שנתן אשכנזי לסקר זה חמור פי כמה מפרשת כרטיס האשראי של האדון !! (ל''ת)

    שילך כבר הביתה הרמטכ''ל הכושל הזה !!!, 30/09/09 07:13


    דווח על תגובה זו

    IP: 77.125.234.26
  • 142.

    בזמני היתה לנו בדיחה בחיל-הים .

    שמואל ב', 30/09/09 07:05

    זרוק אבן ותשבור את הראש לשלושה סגני אלופים .שירתתי על המשחתת אח''י ''אילת'' ז''ל משנת 1962 ואני חייב לציין שהקצינים בחיל לא היה מי יודע מה ,כולל ההוא מה-''פארוק'' .ברבות הימים העבירו את בוגרי חיל-הים ליחידות נ''מ תותחנים תובלה ועוד ,אני אישית הייתי בשריון ואף לחמתי עם 401 במשג''ל הראשון .הדו''ח הזה של סנדמן הסגן אלוף נגוע בכל אותם סממנים שסלדנו מהם מאז ומתמיד :התנשאות ויוהרה ! לצערי הרב קצינים רבים ,רבים מדי לטעמי הגיעו לאן שהגיעו משיקולים זרים . תועלת,כח-עזר,פוליטיקה ועדתיות .להיות חייל וקצין זה מקצוע ולא קידום .להיות קצין זה בפירוש כריזמה ולא פרנסה .להיות קצין זה יעוד ולא פנסיה ,הצבא הפך את הצבא למושב ליצים זקנים ואולפן לעברית .ועכשין לדובדבן שבקצפת .לולא חרשתי בעגלתכם לא ידעתי חידתכם ,התנהלות הקצינים שלנו הביאה להכרה של עם שלם שחייליו עולים על קציניו לא פחות מן הנאמר:הבוחרים טובים מן הנבחרים !

    דווח על תגובה זו

    IP: 217.132.121.7
    • ראינו בשלום הגליל 2 ובעופרת יצוקה,שאתה טועה (ל''ת)

      רן, 30/09/09 15:23


      דווח על תגובה זו

      IP: 89.139.119.116
  • 141.

    קראתם נכון: לוחמי החיזבאללה יעזרו בערביי הגליל

    אלי, 30/09/09 06:56

    ועכשיו תבינו למה לא מחזירים לגבול את ערביי איקרית וברעם,.
    ועכשיו תבינו מדוע יש הטוענים כי צריך לגרום לערביי ישראל להגר.
    ועכשיו תבינו מדוע בג''ץ עם השמירה על ערביי ישראל. הוא אחד הגורמים המסוכנים למדינה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 93.172.77.28
  • 140.

    איפה המלחמה היתה בישראל או בלבנון????.

    קצינים בשקל למכירה!!!!!, 30/09/09 06:13

    איפה נסראללה ברחוב או בבונקר??.
    מי בכה במלחמה?? סניורה או מי??
    לא יעזור לאף אחד
    עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.179.53.221
  • 139.

    לא מסתדר לי,חיזבאללה בנוי להגנה,לא להתקפה (ל''ת)

    רן, 30/09/09 05:19


    דווח על תגובה זו

    IP: 89.138.95.142
  • 138.

    מלחמת לבנון השניה הייתה תוצאה ישירה מפשע ההתנתקות (ל''ת)

    יעקב, 30/09/09 03:23


    דווח על תגובה זו

    IP: 93.173.12.199
  • 137.

    למה יש צורך לחבוט בעצמנו ולהוכיח לאויב שהוא טוב יותר

    ישראלית, 30/09/09 02:04

    קשה מאוד לשמוע עד כמה אנכנו לא כל כך מוצלחים והאויב שלנו טוב יותר.אדם שאינו מאמין בעצמו ואינוסומך על הצבא ויכולתו להגן אל הארץ, מוריד את המורל לחילים ואזרחים בכלל.בטוחה אני שיש מי שיגן על המדינה ואף מסוגל לעשות שלום.הפסימיות אינה עוזרת לאף אחד. אדם או קבוצה שמאמינים ביכולתם, אכן מסוגלים להביא כל מצב להצלחה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 77.127.31.214
  • 136.

    הקטע הוא שמקבלי ההחלטות מפחדים להיות אגרסיבים כי לא יוכלו לטייל בחול (ל''ת)

    א, 30/09/09 01:20


    דווח על תגובה זו

    IP: 199.203.55.52
  • 135.

    שטיות פחדנות מדינית ,התחננתי שתעלו באש את הסלוקי עם פצצות דלק (ל''ת)

    אנטוני הופקינס, 30/09/09 00:43


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.181.140.254
  • 134.

    זה בגלל הרפתן המוזר בוגי יעלון .................. (ל''ת)

    ......................כן....., 30/09/09 00:35


    דווח על תגובה זו

    IP: 89.138.147.22
  • 133.

    בולשיט אחד גדול

    לא מבין, 29/09/09 23:21

    אחד הקשקושים הגדולים ביותר שפרסמו אי פעם במדיה ישראלית כלשהיא.
    אותו קצין, תבדקו לעומק ותלמדו מיהו.
    לא אמסור פרטים נוספים אבל המבין יבין.
    לכן כאשר אני רושם שזה אחד הבלופים הגדולים שפורסמו אי פעם, אני יודע מה אני רושם.
    לילה טוב לכולם.

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.229.102.153
  • 132.

    המלחמה בשער חייבים להכין את הכוחות למלחמה ולנצח

    hamber1 , 29/09/09 21:17

    המלחמה הקבובה היא תוצאה של השמדת הכורים האירנים. וכמובן גם מלבנון וגם מעזה ישלחו טילים לישראל, ולכן להכין את צהל עכשיו למלחמה. ויפה שעה אחת קודם.
    כי לאחר השואה אי אפשר לקחת סיכונים עם משוגעים.

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.108.130.59
  • 131.

    גם אם נניח שחיזבלה תפקד היטב, מדובר בהשוואה מופרכת

    Eחד, 29/09/09 21:05

    צה''ל גדול עשרות מונים מחיזבלה והוא צבא סדיר, אז איך אפשר להשוות בכלל? וגם - נמאס מהתבוסתנות הכללית שלנו. אנחנו יכולים לנצח בנוק אאוט בשטח, ולתת לתקשורת לשכנע אותנו שנחלנו תבוסה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 77.126.105.45
  • 130.

    ככה זה כשהאיסטרטגיה היא הגנה התקפית והתקפה משתבללת.

    ב.-נון, 29/09/09 21:05

    המוח הפיקודי משתולל מיצירתיות ספרותית ומתחרבן לגמרי ברעיונות פרקטיים.

    אבל הכי אהבתי את ''חיל אויר ענק כלוא בתוך גמד''. פיסגת ההישגים של השמאל.

    דווח על תגובה זו

    IP: 87.70.252.252
    • לא כל ביקורת היא ''תבוסתנות שמאלנית''

      דן, 29/09/09 22:43

      ביקורת היא דבר בונה וצריך לבדוק אם היא נכונה ואם כן איך מתקנים.
      לפני מלחמת יום כיפור לא היתה ביקורת על כל מיני אמונות ותוכניות ולכן כשלנו.
      יש תוכנית של החיזבללה שכבר מדברים עליה זמן רב. תארו לעצמכם שאכן אלפי אנשי חיזבללה מסתננים לארץ, תופסים משפחות כבני ערובה, צולפים על שיירות אספקה שלנו, מכריחים את הצבא לפצל את הכוחות שלו מצד אחד ולהגן על היחידות הלוגיסטיות שלו בתוך הארץ. זה תרחיש קשה מאוד וצריך לוודא שיש תשובה.

      דווח על תגובה זו

      IP: 93.172.75.123
      • יש הבדל בין ביקורת לבין פולחן הלקאה עצמית

        מיכאל, 29/09/09 23:38

        מה גם שמדובר בפולחן שמבוסס בדרך כלל על סילופים ועל פרשנות מאד מגמתית של המציאות.
        מלחמת לבנון השניה היא המלחמה הראשונה שבה האויב גם הובס, וגם התבוסה באה לידי ביטוי בעיתונות הערבית.
        אלא שאז הקליקה שמנהלת חיינו החליטה לכתוב את האתמול מחדש.

        צה''ל כשל בלבנון, בדיוק כפי שערפאת היה משיח השלום, וכפי שסרטים מהסוג של ''עג'מי'' מביאים כבוד ויקר לישראל.

        ואפרופו הכשלון ביום כיפור - צה''ל אמנם נחל כשלון בהדיפת הצליחה המצרית, אבל היו לנו מיליון ואחת סיבות טובות אחרות להפוך את מלחמת יום הכיפורים לאתוס של גבורה.
        גם לאמריקאים היה את פרל הארבור, וברית המועצות איבדה מחצית מצבאה עוד לפני קרב קורסק.
        במקום להתהדר בהישגים של צה''ל במלחמה ההיא,
        כבר 35 שנים עיתוני החג של יום כיפור מוקדשים לדברי הספד ונהי, וסיפורים על סרבנות השלום של גולדה, ועל שכרון הכוח של אחרי 67' ועוד כל מיני מעשיות, שגם אם היה בהן שמץ של אמת, הרי שמדובר בסוגיות מאוד מורכבות ובוודאי לא בסיסמאות פלקאטיות מהסוג שמחנה השלום מנפנף בהן.

        דווח על תגובה זו

        IP: 82.81.182.9
  • 129.

    חיילים שרוב זמנם לומדים בישיבה ולא עושים שרות מלא לא שווים אגורה

    משה רבנו, 29/09/09 20:47

    יש לכפות עליהם שלוש שנות שרות כדי שיהיו מאומנים כהלכה ולא יהיו נתונים למרות של רבנים קיצונים שמסיתים אותם לעיתים לאי ציות לחוקי הצבא.ושטיפת מוח דתית שעושה אותו גולם.

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.108.120.92
  • 128.

    צריך להוסיף לטבלה סעיף 'גבורה מול אזרחים'

    ג'ורג', 29/09/09 20:42

    משום שבתחום זה צה''ל זוכה לציון גבוה במיוחד.
    צה''ל אמנם הוכה שוק על ירך בשדה הקרב,
    ועד היום החיילים מספרים על צלקות נפשיות קשות שנגרמו להם בעקבות התקלויות עם לוחמי חיזבאללה, או בשל מחסור במנות קרב.

    אולם מחוץ לשדה הקרב, במהלכם של מעשי טבח בשכונות אזרחיות, בשעה שהם מסתתרים בתוך מטוסי קרב ומסוקים, חיילי צה''ל רשמו הישגים יוצאי דופן.
    כאלף ומאתיים תושבים אזרחיים נהרגו. מרביתם לא היו חשודים אפילו באהדה לחיזבאללה (למשל תושבי השכונה הנוצרית בדאחייה).

    כדאי גם לעשות טבלה דומה כדי לבחון את הגבורה של חיילי צה''ל מול חמשת הילדים והילדות של מישפחת בעלושה, או מול הילדות של הרופא מתל השומר, וכל יתר הקרבות המפורסמים של מבצע עופרת יצוקה.

    כדאי גם להמשיך לאיים על האיראנים, זה בטח מאוד מפחיד אותם.

    דווח על תגובה זו

    IP: 82.81.182.9
    • או שמאלני או ערבי זה אותו זבל

      רק הרתעה, 29/09/09 22:17

      בפעם הבאה יהרגו הרבה יותר אזרחים בלבנון כי רק ככה נלמד את בני הז--ה לא להתעסק איתנו. אם אתה לא מבין זאת, לך תעבור לגור בדחיאה וחכה לנו. במזרח התיכון רק כוח.

      דווח על תגובה זו

      IP: 195.93.60.38
      • מתי קבלת טיל . .ואם לא . .כנס

        אדום עתיק, 30/09/09 00:36

        אתה ערבי או שמלאני מ. ..ק כאשר תקבל תבין מה זה צה''ל יא חמר . .

        דווח על תגובה זו

        IP: 199.203.55.52
    • איסלם מול נצרות

      נילי, 30/09/09 01:36

      ג'ורג' רק דבר אחד אתה שוכח, והוא שצה''ל מגן עליך ערבי נוצרי מפני שכניך הערבים המוסלמים.
      מכיון שאתה שולט היטב בשפה הערבית אני מציע לך לקרוא במקור , בערבית, את הקוראן ואת השריעה, שם תיקרא על חלוקת העולם ל''דארב אל סלאם'' ול''דארב אל חארב'', ואת הגורל שהועידו לך בהיותך מנוי ב ''דארב אל חארב''.
      לאחר קריאה תודה לצה''ל ולמדינת ישראל על זה שמגינים עליך בפני הפנאטים המוסלמים.

      דווח על תגובה זו

      IP: 85.250.95.36
    • אנחנו עוד נבוא אליך אפוא שנצרלללה מתחבה

      ליד הבוקר תחכה, 30/09/09 15:57

      אני יודע איפו אתה נמצא על יד נצראללה במערה אנחנו נמצא אותך אל תדאג יג''ורג''יה לפחות אל תראה שהנך ליצאן.

      דווח על תגובה זו

      IP: 79.176.48.252
  • 127.

    על זה נאמר:''הבל הבלים אמר קהלת...''.ממש נמיכות קומה מצד ה''קצינים'' הללו! (ל''ת)

    ריש גלותא, 29/09/09 20:33


    דווח על תגובה זו

    IP: 95.86.92.35
  • 126.

    בגידה אמרנו ?

    סער, 29/09/09 20:19

    מישהו הולך לעשות משהו בנידון?

    דווח על תגובה זו

    IP: 93.172.180.160
  • 125.

    Lets get our head out of this hole and get real, no need to publish su

    Monty, 29/09/09 19:56

    Lets get our head out of this hole and get real, no need to publish such news.

    דווח על תגובה זו

    IP: 88.88.52.29
  • 124.

    ככה זה כשיוצאים למלחמה מיותרת וכובשים

    יפתח, 29/09/09 19:54

    רק השמאל יכול

    דווח על תגובה זו

    IP: 82.81.228.107
  • 123.

    כשל חמור של אשכנזי שדבר כזה בכלל מתפרסם ! (ל''ת)

    יואב, 29/09/09 19:48


    דווח על תגובה זו

    IP: 87.68.161.154
  • 122.

    110 צודקת התקשורת שלנו צריכה להפסיק לשרת האויבים גם מלחמה פסיכולוגית

    אלון, 29/09/09 19:45

    חשובה ובעיקר שזה דרכם של שונאי ישראל ימח שמם

    דווח על תגובה זו

    IP: 199.203.55.52
    • התקשורת הישראלית שונאת ישראל. (ל''ת)

      דודו ימני, 29/09/09 22:18


      דווח על תגובה זו

      IP: 195.93.60.39
  • 121.

    עם קצינים עלק כמוכם מזל שלא היה יותר גרוע (ל''ת)

    יוסי אשקלון, 29/09/09 19:35


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.183.30.186
  • 120.

    איך מפרסמים דבר כזה ? היכן אחריות הרמטכ''ל ? ממש ביזיון !!!!!! (ל''ת)

    ההסתדרות הישנה, 29/09/09 19:31


    דווח על תגובה זו

    IP: 87.68.161.154
  • 119.

    סקר מוזמן של אשכנזי שרוצה להראות שבזמנו היה שיפור. פוליטיקאי קטן . (ל''ת)

    עמי, 29/09/09 19:27


    דווח על תגובה זו

    IP: 87.68.161.154
  • 118.

    הלקאה עצמית. לא יותר !!!!! (ל''ת)

    משה, 29/09/09 19:22


    דווח על תגובה זו

    IP: 87.68.161.154
  • 117.

    קציני ישראל משבחים ומפרגנים לאוייב

    בובה, 29/09/09 19:14

    עוד לא ניראה ונישמע דבר שכזה. לפרגן לאוייב. ומה התוצאה הישירה..... חיזוק עקרונותיו של האוייב ואת המחיר ישלמו שוב חיילי צהל כאשר הסגל הצבאי יושב בחדר המלחמה והסגל המדיני יושב על ספסלי הפרלמנט הישראלי.............

    דווח על תגובה זו

    IP: 78.225.156.168
  • 116.

    מקווה שהיום אתם מוכנים למלחמה ''מה שהייה הייה'' ביום שנתקיף את איראן נו

    IQ ze Ani , 29/09/09 18:32

    מקווה שהיום אתם מוכנים למלחמה ''מה שהייה הייה'' ביום שנתקיף את איראן נותקף גם מלבנון וגם מעזה, תתקקננו לחחגיגגה

    דווח על תגובה זו

    IP: 86.93.176.47
    • מה שנכון נכון - ''המלחמה בפתח'' - זה הזמן להכנות אחרונות.

      hamber1 , 29/09/09 21:11

      מה שנכון נכון , העבר היה, חייבים לחשוב על העתיד שהוא כאן, המלחמה בפתח . זה הזמן להכנות אחרונות.

      דווח על תגובה זו

      IP: 84.108.130.59
  • 115.

    המוסר הנוצרי המזוייף, הוא זה שגרם לכשלונו של צה''ל במלחמת לבנון השניה

    ש. כהן, 29/09/09 18:26

    האידיאולוגיה ההזויה של השמאל עדיין שולטת בצה''ל, ואנחנו כולנו שילמנו ועוד נשלם על זה בדם.
    גם במלחמה הבאה נגד החיזבאללה, השמאל והבג''צ יסרסו את צה''ל וימנעו ממנו להגיב במלוא העוצמה כדי שלא ייפגעו ''חפים מפשע'' בצידו השני של הגבול.
    רפיסותנו תעודד את אוייבינו להכות בנו עוד יותר חזק, ואת מחיר יפהפיות הנפש הזאת, נשלם כולנו.
    זה יבוא על חשבון דמם השפוך של אלפי אזרחי ישראל שייפגעו מירי טילי החיזבאללה על מרכזי האוכלוסיה שלנו.
    במלחמה הבאה, אנחנו שוב נשמע מושגים חלולים כמו: חפים מפשע, טוהר הנשק, כוחנו במוסריותנו ועוד בולשיט מהסוג הזה.
    המוסר הנוצרי המזוייף בו מתהדר חלק קטן, שולי והזוי של עם ישראל, יגרום לחורבנו של כל עם ישראל.

    דווח על תגובה זו

    IP: 89.138.236.217
    • ולכן יש לסגור את בגץ ושלוחותיו בתקשורת

      יעקב, 29/09/09 20:55

      דיקטטורה ימנית ללא רחם כל תומך באוייב יש לתלות ולחלט את רכושו

      דווח על תגובה זו

      IP: 95.86.107.195
    • הטמטום היהודי האמיתי

      אמיתי, 29/09/09 20:58

      טמון בתגובות נבובות מסוגך. איזה שמאל בדיוק? ליברמן? ביבי? שרון? על מה אתה מדבר מאז שנת 1995 לא היתה פה ממשלת שמאל. רק ימין ודמוי ימין ואם הם לא הצליחו זה אולי בגלל שדרך הימין היא קלוקלת וחסרת מטרות.
      אולמרט זה שמאל? מופז זה שמאל? מה פה שמאל שמאל שמאל.

      דווח על תגובה זו

      IP: 87.70.36.74
      • רק דיקטטורה ימנית תציל את ישראל

        ימין משה, 29/09/09 22:22

        כוח מרוכז וחסר פשרות. סגירת הפיות המקשקשים של שמאלני הארץ למיניהם. הנחתת מכת מחץ על אויבנו מבחוץ ובעיקר מבפנים.
        אין עוד מלבדו.

        דווח על תגובה זו

        IP: 195.93.60.39
        • בדיקטטורה (גם כשהכוונות טובות) יש בעיה מכיוון שלרוב עולה בסוף המטורף

          שמנצל את הדיקטטורה כדי להרוס את המדינה, 29/09/09 23:28

          ויכול להיות שעצם הכח הבילתי מוגבל מייצר מאנשים מטורפים.
          כך שהדמוקרטיה היא הרע במיעוטו שבה להגן עלינו.
          נכון שתמיכה באוייב ובאינטרסים של האוייב.היא עברה נגד הדמוקרטיה ורק האנרכיה שנוצרה בארץ מאפשרת אותה.
          לא הדמוקרטיה רעה,אלא מי שלא אוכף את החוק הדמוקרטי בארץ נגד בוגדים.

          דווח על תגובה זו

          IP: 79.176.68.89
        • עד שתגיע הדיקטטורה הימנית- אל תשכח לקחת את הכדורים (ל''ת)

          גל, 30/09/09 00:23


          דווח על תגובה זו

          IP: 79.181.123.226
      • טעות לעולם מיתמשכת

        שרה, 30/09/09 01:41

        טעות בידך עמיתי, כל צמרת צה''ל זה שמאל. חבר מביא חבר.
        ושכחת את ''שר הביטחון החברתי'' עמיר פרץ שחישק את הצבא במלחמת לבנון השניה ואסר על ירי לבתים שמהם ירו על חיילינו.

        דווח על תגובה זו

        IP: 85.250.95.36
    • צודק לחלוטין - כדאי לקרוא ! (ל''ת)

      מיטל, 29/09/09 23:55


      דווח על תגובה זו

      IP: 84.108.71.248
    • כל מילה שכתבת, אמת!!! (ל''ת)

      קותי, 30/09/09 15:59


      דווח על תגובה זו

      IP: 132.66.63.35
  • 114.

    הקצינים הישראלים פשוט שלחו את החיילים כברווזים לטווח

    חיזבאבא, 29/09/09 17:56

    אין כול עליונות מצד אנשי חיזבאללה מלבד העובדה האיסטרטגית שהם היו מודעים לטימטום של הקצינים וכול מה שהיה עליהם לעשות היה להיתחפר בבתי משפחות ולהמתין לברווזים

    דווח על תגובה זו

    IP: 78.225.156.168
  • 113.

    צה''ל בנוי במתכונת של גדודי מילואים מסורבלים

    ערן, מילואימניק, 29/09/09 17:46

    מצחיק מאוד וגם מסכם את המאמר מבחינתי.

    תמליץ לשחרר את כל כוחות המילואים ולעבות את מערך אנשי הקבע לאור מוכנותם ויעילותם במלחמה.

    וגם תלך לקחת מהמרפאה הפניה דחופה לחר''פ כי אתה חרש וכנראה גם עיוור.

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.182.140.216
  • 112.

    המשל והנמשל

    לוחם בדם, 29/09/09 17:19

    חבר'ה במלחמה הזאת נכנסו בתור אריות ללחימה מול להקת צבועים ובסוף יצאנו חתולים, עצוב מאוד להגיד זאת אבל זאת האמת, צהל של היום זה לא צהל של פעם

    דווח על תגובה זו

    IP: 199.203.55.52
    • הבעיה היא בסרסורים בשלטון שמנהלים את צה''ל

      Avi Ecuaodor, 29/09/09 17:48

      תפקידו לא לפגוע בתכנית הפוליטית האבסורדית שמורידים עם לזנות ועליו עדיין לשלם על שדופקים אותו.
      גס רוח אבל מדובר באידיוטים ואתכם הסליחה.

      דווח על תגובה זו

      IP: 190.155.195.69
  • 111.

    אתם לא תקפתם את האוייב שנילחם בכם מתוך האזרחים.

    אז מובן שהואהיה בעדיפות עליכם, 29/09/09 17:03

    כי לא יכולתם להחזיר לו מלחמה בכל היכולות שיש לנו.
    אתם ביזיתם את צה''ל כתוצאה מהוראות הממשלה שהורכבה מאנשים ללא הגיון.
    הטוב ביותר יכול להפוך לחסר ערך כאשר מנהיגים אותו אנשים ללא הגיון שנותנים לא הוראות לא הגיוניות.
    אי אפשר לצאת למלחמה באוייב שנילחם מתוך האזרחים ולנסות להלחם בו מבלי לפגוע באזרחים.
    אם כך,מראש לא יוצאים למלחמה.
    כי אי אפשר יהיה לעולם לנצח אותה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.176.108.232
    • נכון!!! יקר הקרבנות ויקר במשאבים, מלחמה של מיליארדרים...

      Avi Ecuador, 29/09/09 17:40

      מלחמה של שוטים שמפצים את אויביהם!

      דווח על תגובה זו

      IP: 190.155.195.69
    • מי זה ''אתם''? מה אתה, לבנוני,איראני,חמס? (ל''ת)

      swiss boy, 29/09/09 17:52


      דווח על תגובה זו

      IP: 80.219.61.72
      • א5ני לא אחד מהקצינים החלמאים שלא הבינו את מציאות המלחמה.

        כשאין שכל אין בעיות., 29/09/09 20:22

        ואפשר להבין הכל הפוך ולהיות מרוצים.

        דווח על תגובה זו

        IP: 79.176.68.89
  • 110.

    הגיע הזמן שהעם יפגין נגד תקשורת שלא משרתת מטרתנו...צריך להתעורר דחוף (ל''ת)

    יעל, 29/09/09 16:47


    דווח על תגובה זו

    IP: 199.203.55.52
  • 109.

    מבחינה אסטרטגית חיזבאללה נחל מפלה ולכן מטרידה העובדה שקצינים ישראלים

    אלדר, 29/09/09 16:21

    לא מבינים זאת ומעניקים ציון גבוה לחיזבאללה בתחום האסטרטגיה.
    מטריד שקצינים ישראלים לא השגיחו בכך שחיזבאללה לפני המלחמה ישב על הגדר,תקף מוצבים בהר דב,ירה נ''מ על מטוסים ישראלים,ניסה לחטוף חיילים,התנגד לירידה דרומה של צבא לבנון והתנגד בחריפות לכוח רב לאומי בדרום לבנון ומנהיגו נאסראללה היה גיבור האומה הערבית ואילו לאחר ''ההישג'' האסטרטגי הכביר שלו חיזבאללה כבר לא יושב על הגדר,לא תוקף את מוצבי הר דב,לא יורה נ''מ על מטוסים,חושש לחטוף חיילים ישראלים,נאלץ לקבל כוח רב לאומי בדרום שפועל עם צבא לבנון ומנהיגו יושב במרתף כעכבר מפוחד שדוקטרינת הדאחייה שיתקה אותו.
    מוזר ומטריד שקצינים ישראלים לא הצליחו לנתח כך את הנעשה בלבנון ולא השכילו להבין שמבחינה אסטרטגית חיזבאללה הובס ולכן הציון שהגיע לו מבחינה אסטרטגית הוא - 0.

    דווח על תגובה זו

    IP: 89.138.152.64
    • עם כל הכבוד לצ'ה'ל, ויש כבוד, צריך להודות שצ'ה'ל זה לא מה שהיה פעם

      ציונית גאה, 29/09/09 18:56

      מה גם שהזמנים הישתנו. היום להפציץ אזרחים גם כאשר אתה צודק,ואנחנו צודקים בכל מילחמותינו, קוראים לנו פושעי מלחמה.בנוסף, היום המלחמות הן נגד אירגוני טרור,ולא צבאות סדירים, מה שמסרבל את הלחימה.

      המלחמות האחרונות היו כשלון, מפני שלא היתה הכרעה, מה גם שמלחמות אלו התנהלו במשך זמן רב. לישראל אין את הלוקסוס לנהל מלחמה ארוכה.

      מדינה שכורעת, ןקוססת צפרניים, כאשר חייליה נהרגים לא יכולה לנהל מלחמות קשות נגד אויבים אכזריים.

      לדעתי, צריך להתייחס בכובד ראש למאמר ולהסיק מסקנות לעתיד.מצבינו בכי רע מבחינה תדמיתית, כך שזה יקשה עלינו לנהל את מילחמותינו בעתיד נגד אירגוני הטרור..

      דווח על תגובה זו

      IP: 82.81.236.117
      • צה''ל של היום טוב ומקצועי עשרות מונים מצה''ל של 67 או 73, הנה כמה נתונים

        ישראלי 1, 29/09/09 23:46

        בהתקפה של חיל האויר על צבאות ערב במלחמת ששת הימים, מבצע ''מוקד'', שנחשב ובצדק לנקודת מפנה בלוחמה האוירית בעולם, אחוז המטוסים שהופלו לנו הגיע לכדי 18%...
        קרוב ל800 הרוגים במלחמת ששת הימים.
        לעומת זאת במבצע ''חומת מגן'' ובתקופה שאחר כך צה''ל כבש 5 ערים הפלשתינאיות בגדה עם פחות מ30 הרוגים. שלא לדבר על ''עופרת יצוקה'' והריסת תשתיות החמאס בעזה כשעיקר הנפגעים שלנו היו למרבה הצער מאש כוחותינו.
        די לייאש, אין לזה הצדקה.

        דווח על תגובה זו

        IP: 79.178.52.165
  • 108.

    גם צה''ל הלא מאומן ומיומן של לבנון 2 היה יכול להשיג תוצאות טובות יותר

    הדס, 29/09/09 16:12

    אלמלא הכישלון הפיקודי בדרגים הבכירים.
    לא ברור למה מתכוונים כאשר אומרים שחיזבאללה חתר להכרעה ולא ברור מדוע באסטרטגיה חיזבאללה מקבל 9 שהרי נאסראללה אמר בעצמו שאילו ידע שזו תהיה תגובת ישראל הוא היה נמנע מהחטיפה.
    ועוד - נאסראללה ישב במהלך עופרת יצוקה בבונקר ותפקד כפרשן בטלוויזיה כתוצאה מהמכה העזה שארגונו ספג וכתוצאה מההרתעה המרשימה שצה''ל השיג בעקבות לבנון 2.
    מלחמת 6 הימים המהוללת לא הצליחה ליצור הרתעה שכזו בחזית הדרום והצפון.
    ואין טעם להתייחס לקשקוש הזה על אלפי צוותי קרב שיפלשו לישראל.לכמות כזו של לוחמים יש חתימה ברורה בשטח וכל מה שצריך לעשות זה ליצור רצועת מיקוש בלתי חדירה ללוחמים רגליים.
    אגב,איש אינו יודע איך יראה שדה הקרב העתידי ולכן ראוי להיות מוכנים גם לקרבות מול גרילה וגם לקרבות מול אוגדות משוריינות.
    צריך לקוות שסנדמן כתב את הדברים בתום לב ולא במסגרת הניסיון של חיל הים להגדיל את תקציביו.

    דווח על תגובה זו

    IP: 89.138.152.64
    • צבא ''פרימיטיבי'' כמו הצבא הירדני בספטמבר השחור

      Avi Ecuador, 29/09/09 16:52

      עלה על הכפרים שלהם בטנקים והם ברחו, פתר את הבעיה הפלסטינית למשך דור!
      דרך אגב בהרבה פחות קרבנות מהשיטות של השמאל והרבה יותר יעילות משיטת נקניק הסלמי שהשמאל חותך בארצנו.

      דווח על תגובה זו

      IP: 190.155.195.69
  • 107.

    חוסר ההבנה לגודל הנזק של מאמר כזה, זה מה שמדאיג

    ישראלי 1, 29/09/09 16:05

    מאז מלחמת יום הכיפורים כל המלחמות שלנו מוכרעות לרעתנו בתודעה הציבורית והן נתפסות ככישלון בלי שום קשר לביצועים בשטח. המאמר הזה שמתפרסם ב''מערכות'' והופך לדלק במנועי הטרור ומחזק את אויבינו ובלי שום בסיס.
    למי חיסלו את כל הטילים לטווח ארוך במכה אחת קצרה ומדוייקת בליל פתיחת המלחמה? אה, זה נושא שלא מדברים עליו הרבה בתקשורת הישראלית, אבל האם זה אומר המודיעין של מי עדיף?
    בקרב בבינת ג'בייל נהרגו 8 חיילי גולני בשתי היתקלויות. מהצד של חיזבאללה לפחות שמונים (80!) הרוגים. אז מי חותר להכרעה?
    מסתבר שגם בכירי הצבא ניזונים מהתקשורת וקובעים את יחסם למציאות על פי התרשמויות ורחשים, זה כשל קטלני שמעודד את אויבינו להאמין באמת ובתמים שהם מנצחים ומעודד אותם להמשיך ולהילחם.
    האסטרטגיה של חיזבאללה הביאה למותם של יותר מ700 מלוחמיו, חורבן הדאחיה בביירות וחורבן כל המאחזים שלהם בדרום לבנון, אובדן מאגר הטילים לטווח ארוך, פריסת כח רב לאומי בדרום לבנון, להריגתו של עימאד מורנייה שאין לו תחליף זמן ןקצר אחרי המלחמה ולכך שנסראללה לא רואה אור יום כבר יותר משלוש שנים. ולאסטרטגיה שהביאה לתוצאות האלה קצינים בכירים נותנים ציון 9!

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.180.205.120
    • היחס צריך להיות 8 ל 8000 או 80000 ואז זה אולי קצת יזיז להם

      Avi Ecuador, 29/09/09 16:21

      ישראל צריכה לפצות את עצמה בשטחים ללא תושבים!!!

      דווח על תגובה זו

      IP: 190.155.195.69
    • התגובה הזו טובה יותר מכל המאמר

      חייל לשעבר, 29/09/09 19:06

      וכישראלי צר לי שבצה''ל משרתים קצינים חסרי יכולת ניתוח כמחבר המחקר המדובר. אבל לפחות אפשר לסמוך על החפ''שים.

      דווח על תגובה זו

      IP: 77.127.93.83
  • 106.

    המדהים ביותר הוא שעדיין ישנם כאן המפנטזים על נצחון במלחמה הבאה.

    EXTRA-שמאל , 29/09/09 15:57

    בפעם הבאה ההשפלה לישראל תהיה עמוקה עוד יותר, כמובן עם קינוח מסורתי של וועדת חקירה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 87.69.212.225
    • ישראל לא יודעת לנצח!

      Avi Ecuador, 29/09/09 16:16

      למוסלמים מספיק לנצח פעם אחת.
      אם ישראל לא תלמד מהם מה זה ניצחון וזה יהיה תלוי בה גורלה היא פשוט תימחק!
      למזלנו הנוצרים גם הם יודעים לנצח והיום הם לא מפחדים מיהודים.
      הם רגילים לפתרונות סופיים...
      ישראל עם מנטליות שונה היום הייתה מדינה שקרובה בגבולותיה למעצמה.

      דווח על תגובה זו

      IP: 190.155.195.69
    • יש יוניפיל על אדמת לבנון.לא ישראל.יש גם 1701 ואתה יכול לשאול את נסראלל

      איך 1701 תקועה לו בגרון, 29/09/09 16:32

      עדיין נשמרה המישוואה-
      הצד השני נפגע פי אלף,ואם אנחנו נשרטים בשביל הצד השני זה ''נצחון אלוהי''..

      1701 היתה השפלה ללבנון,לא לישראל.
      בטח שלנסראללה-הוא לא התיר לפני כן לצבא לבנון להתפרש בדרום,או חלם שיקשו על תנועה של כוחות שלו שם.

      המציאות שם שונתה לפי דרישת ישראל.
      אומנם קצת פחות ממה שרצינו מלכתחילה, אבל בכל אופן..

      דווח על תגובה זו

      IP: 84.228.116.111
    • לאומנות ערבית זה ימין ערבי (ל''ת)

      זה לא ''שמאל'', 29/09/09 16:36


      דווח על תגובה זו

      IP: 77.125.100.161
    • מה שאתה בעצם אומר זה

      בני, 29/09/09 17:34

      בלה בלה בלה
      1200 שיעים בלבנון היו מאשרים את מה שאני אומר אבל הם כבר לא יכולים לדבר.

      דווח על תגובה זו

      IP: 87.69.158.119
    • EXTRA-שמאל- יאללה סע לעזה לאכול חומוס.קבל שם חיבוק (ל''ת)

      swiss boy, 29/09/09 17:51


      דווח על תגובה זו

      IP: 80.219.61.72
  • 105.

    המסקנות של הדו''ח הזה בנויות בצורה של משחק כדורגל

    Avi Ecuador, 29/09/09 15:54

    כמה קרנות היו לצד זה וכמה היו לצד שני, כמה בעיטות עונשים היה לקבוצה זו או השנייה, כמה זמן החזיקה בכדור קבוצה זו או אחרת, למי היה תלבושת יותר יפה...
    את השאלות האלה של הדו''ח היה צריך למסור לעופר שלח, הוא שדרן כדורגל בטבעו.
    בושה וחרפה שדו''ח זה יוצא לאור בעיתון ישראלי או בכלל לפרסום.
    היה חייב להישאר בצה''ל ואת הדו''ח אולי היה צריך ליישם ב(ז')רג המדיני.

    דווח על תגובה זו

    IP: 190.155.195.69
  • 104.

    בממוצע הכללי ישראל 7.1 חיזבאללה 6.6 בדיוק כמו שאמר חלוץ ניצחון בנקודות (ל''ת)

    אבי, 29/09/09 15:51


    דווח על תגובה זו

    IP: 147.237.70.108
  • 103.

    ישראל עם הצבא שלה כמו נבחרת כדורגל מעולה והתקפית

    Avi Ecuador, 29/09/09 15:45

    נבחרת נוצצת שיש לה מכל טוב, נבחרת מפונקת!
    שמפעילים אותה צוות שמשתמש בו בצורה הגנתית ושלא מתאימה למצב ולנתונים שהוא שרוי בו.
    ''הניצחונות'' של ישראל בכל מקרה הופכים להפסדים או לחובות ואת זה מבין האויב שלנו וזה נותן לו כוח נשימה ותקווה.
    שוברים לצה''ל את המורל והאמונה בכוחו בשלבים ''בטוחים''.

    דווח על תגובה זו

    IP: 190.155.195.69
  • 102.

    את לקח לבנון כבר למדנו. ראה מבצע ''עופרת יצוקה''. (ל''ת)

    כן, אבל..., 29/09/09 15:21


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.178.123.121
    • חחח, הצחקת אותי!

      Avi Ecuador, 29/09/09 16:09

      רצו להפוך את חמסטן לפתחלנד ולתת לאבו מעזן מדינה ויצאו מהמלחמה ''פושעים'' כשבעצם רצו לעשות להם את העבודה.
      השיטה?
      פשוט!!!
      הכרזה על עזה כאזור טרור ואולטימטום ל 48 שעות לתושבים לפנות ולא משאירים ארכאולוגיה.
      אלה שמחליטים להישאר שידרשו בתולות מהחמאס בהמשך.

      דווח על תגובה זו

      IP: 190.155.195.69
  • 101.

    ישראל צריכה להבין שהיא לא יכולה לעשות מלחמה כירורגית ולעבוד בפינצטה

    Avi Ecuador, 29/09/09 15:20

    היא חייבת לשבור את המורל של האויב מהר ולגרום לו להבין שהעורף שלו, שהדברים שחשובים לו סובלים קשות והוא פשוט צריך להפסיק להילחם.
    המלחמות האלה הם גם לא הסטנדרטים שפועלים לפיהם אויבנו.
    ישראל ארץ קטנה שמנסה להילחם כמו מעצמה אמריקאית, היא צריכה או יותר נכון חייבת להילחם בהתאם למשאביה ולהכרעה מהירה כאשר אויביה מבינים מראש שהתשלום על מלחמה בישראל הוא תשלום בשטחים שישראל תספח ללא תושבים ובהרס כלכלי של יעדים אסטרטגים כמו נמלי תעופה, תחנות כוח, גשרים, מבנים לקיום הכלכלה ובמקרים שמפגיזים ופוגעים באזרחים ישראל תפגע בצורה לא פרופורציונלית בהרבה יותר אזרחים.
    אם ישראל תמשיך להילחם בצורה שהניצחונות שלה הופכים לחובות אין שום טעם להסיק מסכנות שוליות כמו הדוח הזה ועלינו להביא לסיפוחה המידי של ישראל לארצה''ב.
    היום ישראל למעשה אמורה ומשרתת אינטרסים אמריקאים.
    ישראלים שנלחמים חייבים לדעת ולהבין מה יוצא להם ממלחמות שאנו ''מנצחים'', יש שטחים? הרשע משלם? נלחמים ועושים ניקוי אתני ליהודים?
    חייבים לדעת!!!

    דווח על תגובה זו

    IP: 190.155.195.69
    • להרוס את כל לבנון

      מאירה, 30/09/09 01:54

      אמת דברת,
      הם יפסידו ויכנעו כאשר אבדותיהם יהיו בגודל ענק. כולל אבדות של ''אזרחים חפים מפשע''.
      זה מה שהם מבינים יותר טוב ממנהיגנו, לכן הם תוקפים אזרחים שלנו ללא הבחנה.
      כך פעלו הגרמנים בתחילת מלחמת העולם השניה במה שידוע כבליץ קריג (מלחמת בזק) והגיעו להישגים אדירים.

      דווח על תגובה זו

      IP: 85.250.95.36
  • 100.

    סא''ל ד''ר רובי סנדמן: אמיץ ומפוכח . רק שלא ישתיקו אותו. (ל''ת)

    -, 29/09/09 15:11


    דווח על תגובה זו

    IP: 93.172.87.231
  • 99.

    ברירת שימשון

    ארז, 29/09/09 15:02

    בלי להיכנס לפרטים הטכנים של החסרונות והיתרונות של צה''ל. הפיתרון למניעת מצב שבו נימצא את עצמנו לפתע מובסים הוא יכולת הרתעה גרעינית.

    מערך בליסטי של טילים החמושים בפצצות מימן המוכנים ליפעול וליפגוע בכול רגע נתון, ולהשמיד את מרבית שטח מדינות האוייב שלנו בנוסף להגנה מירבית על מערך טילים זה,כול אלו הם המפתח העיקרי להישרדות שלנו.

    כמובן דבר חשוב לא פחות הוא יכולת קבלת החלטות קיצוניות במידת הצורך כלומר, האם יש למנהיגים שלנו את האומץ להשתמש בארסנל הגרעיני שלנו במצב של משבר קיצוני. חובה עלינו יהיה לדעת להגיב בגרעין בזמן.

    דבר אחרון, אני סבור שב- 10 שנים הקרובות יהיה על ישראל לבצע ניסוי גרעיני פומבי ולהכריז על יכולתינו הגרעינית בדיוק בגלל הסיבות שצויינו במאמר.

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.177.104.123
    • רצוי שהניסוי יתבצע בשטח מדברי איראני. (ל''ת)

      -, 29/09/09 15:51


      דווח על תגובה זו

      IP: 93.172.87.231
  • 98.

    ע''פ מספרים אלה מדינת ישראל לא הייתה קמה,יש משתנים שלא ניתנים למדידה. (ל''ת)

    אמיר ב. , 29/09/09 15:00


    דווח על תגובה זו

    IP: 68.197.98.123
    • אם ישראל הייתה עם השמאל של היום

      Avi Ecuador, 29/09/09 16:18

      השמאל לא היה מרשה ומאפשר את הקמת מדינת ישראל!
      אירגוני ווטש ודומיו היו עוזרים לערבים.

      דווח על תגובה זו

      IP: 190.155.195.69
  • 97.

    זה מזכיר את הפשלות של מיפלגת העבודה ביום כיפור שנת 73 (ל''ת)

    פקק תנועה , 29/09/09 14:54


    דווח על תגובה זו

    IP: 132.68.4.44
    • זאת אומרת שאן הפקות לקחים ממלחמות העבר ואלו שהאשמו בענין מתהפכים בקבר (ל''ת)

      פקק תנועה , 30/09/09 08:14


      דווח על תגובה זו

      IP: 132.68.4.44
  • 96.

    את הקצינים שפרסמו את זה בתקשורת הייתי זורק מהצבא. עוד היום. (ל''ת)

    מלואימניק בגימלאות, 29/09/09 14:50


    דווח על תגובה זו

    IP: 212.143.158.40
  • 95.

    היכן התגובות שלי (ל''ת)

    פקק תנועה , 29/09/09 14:46


    דווח על תגובה זו

    IP: 132.68.4.44
  • 94.

    אוי ואבוי למה שקורות ורואות ענינו מלחמת לבנון הייתה צריכה להסתיים לאחר

    פקק תנועה , 29/09/09 14:42

    6 ימים ובאמת הבינו בעם שמשהוא לא בסדר במלחמה זו והיא באמת הסתיימה גם באופן לא טיבעי למלחמות

    דווח על תגובה זו

    IP: 132.68.4.44
  • 93.

    יש תשובות

    פנטזיה, 29/09/09 14:40

    קשה יהייה לחיזבאללה להערך לפעולה של מאות חוליות בלי שהמודיעין הישראלי ידע וצה''ל יערך.
    להזכיר לכולם שלפני החטיפה ב-2006, היה ניסיון כושל של חיזבאללה לחטוף חיילים בכפר רג'ר-הניסיון כשל כאשר לחיזבאללה מספר לוחמי עילית הרוגים ולצהל אפס נפגעים.

    דווח על תגובה זו

    IP: 192.115.177.220
  • 92.

    ותודה לבן-גוריון שהשאיר את הערבים בארץ. (ל''ת)

    novo, 29/09/09 14:35


    דווח על תגובה זו

    IP: 77.125.149.142
    • בן גוריון היה צריך להשאיר חלאות כמוך בגולה

      ל-NOVO, 29/09/09 15:01

      אז לא היו בישראל ערסים בכיינים משתמטים כמוך.

      דווח על תגובה זו

      IP: 79.178.123.121
      • למה אתה מקלל? זה מה שמלמדים בסניף חד''ש? (ל''ת)

        קללות עלייך ישראל מבפנים., 29/09/09 16:42


        דווח על תגובה זו

        IP: 84.229.222.121
  • 91.

    לא היה צורך באיסוף עשרות גנרלים ישראלים כדי לומר לעם מה שהוא כבר יודע

    עיתונאי צרפתי, 29/09/09 14:33

    ומבין מזה שלוש שנים....טוב נו תודה להם על המאמץ ואין כל צל של ספק גם אנשי החיזבאללה ישכילו לקרוא את הדוח של הגנרלים הישראלים דבר אשר ילך ויתן עוד כוח והשראה לאוייבנו......

    דווח על תגובה זו

    IP: 82.227.160.121
  • 90.

    קצינם מפגרים.....

    יוני, 29/09/09 14:26

    עושים האדרה לארגון שהוא הרבה פחות מתוחכם ממה שעושים ממנו. אין ספק שהם ארגון מקצועי, יש להם אסטרטגיה ברורה, לוחמים מקצועיים ושליטה ובקרה טובים. אבל אף אחד מהלוחמים שלהם לא יותר מוכשר או מאומן מחיילי צה''ל. הם לא גיבורים כמו שעושים מהם, ובהרבה גזרות (בעיקר בגזרה המערבית) הם פשוט ברחו מהעמדות שלהם כשצה''ל התקרב לכפרים.
    חתירה להכרעה -8? איך בדיוק החיזבאללה ניסה לחתור להכרעה? בדיוק להיפך, הם חתרו לחוסר הכרעה, רק לזה הם יכולים לחתור.
    ומה זה התרחיש הדמיוני הזה של לוחמי חיזבאללה שפושטים על ישראל?!?!?!? זה לא קרה אף פעם וגם לא יקרה. למעט מקרים בודדים, הם ישבו בעמדות שלהם וחיכו שצה''ל יכנס להם לכוונות. ולצערינו צה''ל עשה בדיוק את זה. אני לא מכיר מקרים רבים שהם אלו שיזמו מגע, בטח שלא מקרים של הסתערות כוללת לעבר חיילי צה''ל. אם אני לא טועה הם ניסו את זה ביום השני של הלחימה בבינת-ג'בל, ונמחקה להם יחידת העילית שלהם.

    דווח על תגובה זו

    IP: 192.118.78.57
  • 89.

    אוי ואבוי למה שרואות וקוראות עינינו מלחמת לבנון השניה הייתה צריכה

    פקק תנועה , 29/09/09 14:25

    להתסיים לאחר 6 ימים בלבד העם הבין זאת מאוחר יותר שישנה בעיה כלשהיא בלחימה זו

    דווח על תגובה זו

    IP: 132.68.4.44
  • 88.

    החלום הרטוב של נסראללה-להעביר את המלחמה לשטח ישראל...

    זה בולשיט!, 29/09/09 14:22

    מקסימום הוא יכול לנסות לחזור למתכונת שנות ה 70-
    פלסטינים חדרו וביצעו פיגועים בבתי דירות וכו'.
    ואז זה קטע של חדירת מחבל .מה הרבותא.

    אין לו סיכוי לחדור ולהחזיק בשטח מישראל.

    דווח על תגובה זו

    IP: 77.125.100.161
    • אם הערבים המקומיים יעזרו לחיזבאללה הם יזמינו לעצמם עוד נכבה.....

      מוטי, 29/09/09 14:49

      ולבנון תחזור למצבה לפני 40 שנה.!!

      דווח על תגובה זו

      IP: 79.180.236.65
      • הוזה שמי שחוב כך..

        רמי, 29/09/09 15:57

        נכבה לא תחזור..
        נכון שהמדינה מוצפת סכסכנים ופושעי מלחמי בפוטנציאל כמוך, אך הנכבה לא תחזור על עצמה כי הפעות עלולות להיות לה השלכות הרסניות על המדינה..
        לכן, תחשוב מהראש ולא מהבטן בפעם הבאה שאתה מעז לאיים עלי ועל ערבים בישראל בטבח נוראי כמו זה של הנכבה

        דווח על תגובה זו

        IP: 93.173.235.151
        • איזה טבח נוראי ,כמה קשקשת בלעתם אלוהים ישמור

          חוצמיזה-, 29/09/09 16:41

          מדובר ב''אם'' ערביי ישראל יפצחו בחבירה מלחמתית של אוייב חיצוני עלי ועל היהודים בישראל

          דווח על תגובה זו

          IP: 77.125.100.161
    • השיתוף של ערביי ישראל אינו BS

      צריך להתכונן, 29/09/09 15:10

      כבר באינתיפאדה 2 ערביי ישראל ניסו לעזור לערפאת ואכן קיבלו תגובה נאותה.

      דווח על תגובה זו

      IP: 79.178.123.121
  • 87.

    הדתיים הרסו את הצבא!

    חיים מירושלים , 29/09/09 14:19

    מאז שיש כל כך הרבה חיילים דתיים ביחידות לוחמות הצבא נהפך לצבא חלש ופחדן.
    כשהקיבוצניקים היו רוב ביחידות הללו ניצחנו בכל מלחמה, היום כשהדתיים ממלאים אותן - אבדנו את היכולות שהיו לנו פעם.

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.64.111.38
    • יש לך זכות מלאה להשמיע את דעתך על הדתיים, אבל העובדות קצת שונות...

      זלמנוביץ ישראל, 29/09/09 14:59

      בדוח אגרנט - המסכם מיקצועית - נקבע כי היה כשל פיקודי ודוקא הלוחמים התעלו על עצמם !

      אולי אינך יודע, אבל בדרגים הפיקודיים הבכירים אין דתיים...

      אז הפעם יצא לך ההיפך: חלק גדול מהקצינים הזוטרים והלוחמים הם דתיים, ועליהם נאמר שהם התעלו...

      דווח על תגובה זו

      IP: 93.172.251.117
    • כבר כתבתה את התגובה הדפוקה הזאת. אין לך משהוא נוסף

      רונית, 30/09/09 03:22

      לתרום לבינתינו ולהשפיע עלינו מרוב חכמתך?

      דווח על תגובה זו

      IP: 87.69.190.53
  • 86.

    לא היה במי להילחם הסתובבנו חסרי מעש

    ניסים, 29/09/09 14:13

    הייתי במלחמה הזו הפיקוד היה לא החלטי לא עבדו לפי תוכניות בכל כפר היו 2 אולי 3 צוותים של אויב שפחדו להוציא את האף ואנחנו גדוד שוכב בשטח ללא פוקודות ללא משימות חסר מעש לצערי רוב האבדות היו בכל מיני תאונות ותקריות בין כוחות

    דווח על תגובה זו

    IP: 77.127.81.223
  • 85.

    בגלל זה צהל חיסל 700 מחבלים, פי עשרה מנפגעיו שלו? אחלה יתרון. (ל''ת)

    Y, 29/09/09 14:10


    דווח על תגובה זו

    IP: 88.121.35.254
  • 84.

    איך בדיוק הם יכנסו לארץ?? במונית? (ל''ת)

    אחמד, מוניות נצרת, 29/09/09 14:00


    דווח על תגובה זו

    IP: 212.116.169.135
    • במנהרות שכבר קיימות. שאל את תושבי הצפון (ל''ת)

      חפרפר, 29/09/09 16:57


      דווח על תגובה זו

      IP: 212.179.161.110
      • מנהרות מסוכנות

        חיים לוי, 30/09/09 02:05

        אולי אתה לא יודע, אבל מנהרות זה מלכודת מוות אם פועלים נכון. אני חקלאי והיו אצלי חפרפרות במנהרות שהן כידוע חופרות. ביום אחד חיסלתי אותן - הכנסתי למנהרה טבלית המשחררת גז והן הלכו לעולם הבא.
        כשאין גז מכניסים למנהרה שקים טבולים בדלק ומדליקים. כל מי שבמנהרה, כולל עכברים ימותו משאיפת העשן.
        כל מה שצריכים זה הנהגה שמחליטה מה שצריך להחליט.

        דווח על תגובה זו

        IP: 85.250.95.36
    • הם יתקפו את הגדר באלפי צוותים. צהל יתקשה לתת מענה לכך (ל''ת)

      לנהג מונית, 30/09/09 09:24


      דווח על תגובה זו

      IP: 147.237.70.103
  • 83.

    נו, בפעם הבאה שנקים מדינה...נשתדל להיות פחות נאיבים. (ל''ת)

    מולדת באה והולכת, 29/09/09 13:55


    דווח על תגובה זו

    IP: 71.192.166.65
  • 82.

    לא ראיתם את הרפתן בוגי יעלון ? מה אפשר לצפות ממנו (ל''ת)

    נו... שמענו...שמענו.., 29/09/09 13:48


    דווח על תגובה זו

    IP: 89.138.117.130
    • אבל ראינו את BB מפקד על סיירת הליכוד.

      היידה, 29/09/09 15:17

      הם ארגנו הפגנה בשוק מחנה יהודה וקללו את ה''מושחטים''. אם קללות היו עובדות, סיירת הליכוד היתה הנשק המסוכן ביותר בעולם.

      דווח על תגובה זו

      IP: 79.178.123.121
  • 81.

    להחזיר את ההגנה המרחבית של בני 40-60 קרביים לשעבר !

    ילידת 1955, 29/09/09 13:45

    לבנות חוליות מקומיות שמכירות כל פינה ויש להן עמדות שולטות מוכנות מראש, כולל בדירות ועל גגות. חוליה כזו עם מקלע ונשק נ''ט חוסמת בקלות צמתים חשובים, דרכים או כניסות ליישוב.

    דווח על תגובה זו

    IP: 93.172.221.99
    • איזה פאניקה! אפשר להרגע ולהמשיך בשגרת החיים . (ל''ת)

      גם יליד 1955, 29/09/09 14:13


      דווח על תגובה זו

      IP: 85.96.199.225
      • סע לשווייץ לטיול ותמצא עצמך באמצע תרגיל כזה

        יליד 1955, 29/09/09 14:47

        צריך לראות כדי להאמין - בצומת הרחובות הראשי של כפר יושבות חוליות עם נשק מחלקתי בעמדות מוכנות מאחורי גדרות.

        אבל כמובן אי אפשר להשוות ומצבנו הביטחוני טוב בהרבה משלהם - מאות שנים לא נלחמנו על קיומנו, איו לנו חמישית מיעוט עוין בתוך המדינה, לא מאיימים להשמיד אותנו וכו' וכו'.

        דווח על תגובה זו

        IP: 93.172.221.99
        • שיתרגלו ,מה רע ?

          ב 1955 היה בציר טוב ., 29/09/09 15:02

          אבל הפאניקה הזו מיותרת .
          יאללה ,מי עוד מצטרף לפגישת מחזור ?

          דווח על תגובה זו

          IP: 85.96.199.225
  • 80.

    הייתי מחליף את כל הקצינים,ומאשימם במורך לב מול אויב! (ל''ת)

    העובדות לא חשובות., 29/09/09 13:38


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.182.23.9
  • 79.

    כולכם קורי עכביש. ידידי נאסראללה ימחץ אתכם כמו זבובים. הא הא ! (ל''ת)

    נעם חומסקי, 29/09/09 13:38


    דווח על תגובה זו

    IP: 217.132.59.186
  • 78.

    אני ממש צריך את הדוח של הג'ובניק הזה בשביל לדעת שהחיזבאללה יותר טובים

    קובי, 29/09/09 13:26

    הייתי שם וראיתי את זה בעיניים

    דווח על תגובה זו

    IP: 89.138.227.81
  • 77.

    היה צריך רק להפציץ 5 ימים מהאוויר וזהו

    avi8080 , 29/09/09 13:17

    ואז ישראל היתה יוצאת גדולה.
    זה היה מאוד טיפשי להשתמש בחיל יבשה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 87.69.158.119
  • 76.

    שיחליטו - או שחיזבאללה טוב מצה''ל בתורת הלחימה או שהתעלה ?

    אריק ג., 29/09/09 12:42

    איך צבא שמנוהל ומתנהל מתוך בונקרים מחופרים באדמה מתעלה ? לא ברור לי .
    היו טובים מאתנו בתורת הלחימה בשטח הררי וקשה מעבר ? ללא ספק . גם כאן אין צורך להיות מודאגים יותר מדי ,היה ויש מספיק זמן להשתפר בנושא הזה .אחרי הכל לא מדובר בדוקטורט בפיזיקה אלא בתורה שהתיאוריה שלה די מוגבלת ןיישומיה תלויים בעיקר בתירגולים מוצלחים .
    המבנה השלדי של צה''ל מסורבל ?
    מה הבעיה להפריט יחידות ולהקים עוד יחידות קומנדו ,עצמאיות או חטיבתיות ?
    מה שהקצינים לא דיברו עליו הוא נושא המוטיבציה .
    בלי להכנס לעומק הנושא ,זהו הנושא שיש צורך לשים עליו את הדגש .אני מאמין שאת כל השאר יש או יהיה .

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.96.199.225
    • עובדים על החיזבאלוש בעיניים ומרדימים אותו . (ל''ת)

      הפוך על הפוך, 29/09/09 12:58


      דווח על תגובה זו

      IP: 85.96.199.225
  • 75.

    בכל ישוב, להקים יח' הגנה אזרחית של בוגרי יח' קרביות (ל''ת)

    מאלה שלא מצוותים, 29/09/09 12:35


    דווח על תגובה זו

    IP: 93.172.22.198
  • 74.

    המספרים אומרים אחרת.להם פי 10 הרוגים ובתים הרוסים!די להלקאה העצמית! (ל''ת)

    ענת, 29/09/09 12:31


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.180.143.77
    • צודקת חיזבלה היו שמחים להתחלף איתנו ''בניצחון'' שלהם !! (ל''ת)

      הפסד מנצח, 29/09/09 13:38


      דווח על תגובה זו

      IP: 94.159.165.14
    • אם יש שאלה (נצחון או תבוסה) אז אין שאלה (תבוסה) ! (ל''ת)

      אחד, 29/09/09 13:59


      דווח על תגובה זו

      IP: 71.192.166.65
    • זה מדד?? היום מלחמה מתחילה ממשיכה ונגמרת בתודעה העולמית

      ----דורון, 29/09/09 14:17

      לא בתים הרוסים ולא הרוגים.

      ואם לצד אחד חשוב יותר ערך חיי אדם? במקרה כזה גם אם ייפגע פחות, יכאב לו יותר מהצד שני..

      דווח על תגובה זו

      IP: 82.81.147.33
  • 73.

    אני מקבל את המחקר כאמצאי נוסף להונאת האוייב. (ל''ת)

    לחוס על תמימים, 29/09/09 12:17


    דווח על תגובה זו

    IP: 93.172.224.200
  • 72.

    נזק בלתי הפיך לכוח ההרתעה של צהל והכול בגלל הממשלה הכושלת ביותר ! (ל''ת)

    דקל ב , 29/09/09 12:15


    דווח על תגובה זו

    IP: 192.117.54.205
  • 71.

    אני שומע את התגובות ואני בהלם כנסו!!

    ציוני דתי, 29/09/09 12:00

    מזה הפחד הזה??אתם נשמעים כמו ערימת פחדנים השהידים המתאבדים אין ממה לפחד יש לנו צבא מספיק מאורגן ומסודר שיכול לעצור כמה חוליות של חובבנים בכפכפים הם לא מהווים שום איום אסטרטגי על המדינה והלוואי שהיחזבאללה הייתה הצרה הכי גדולה שלנו..עם ישראל תהיו חזקים אתם עשויים מחומר מיוחד שרדנו אלפי שנים ושום חבורה חיזבלונית לא תאיים עלינו עם ישראל עם חזק!!גמר חתימה טובה לכול בית ישראל!

    דווח על תגובה זו

    IP: 87.69.236.132
    • אתה טועה! זהו זילזול מסוכן באויב (ל''ת)

      k, 29/09/09 13:33


      דווח על תגובה זו

      IP: 80.74.100.150
    • ציוני דתי, you are right!! (ל''ת)

      swiss boy, 29/09/09 14:17


      דווח על תגובה זו

      IP: 80.219.61.72
    • הבעיה היא שהממשלה והפיקוד הבכיר מסרס את כוחו של הצבא

      ----דורון, 29/09/09 14:19

      בהגדרת יעדים תבוסתנית, ובאי אימון בסיסי בצדקת הדרך. פה זה מחיל ונגמר.

      דווח על תגובה זו

      IP: 82.81.147.33
  • 70.

    פחח

    מנ, 29/09/09 11:57

    בעניין המודיעין החיזבאללה הודו שהם לא ציפו לתגובה ישראלית כה חריפה. אז איפה המודיעין הטוב שלהם. להוריד טנק עם נט לא צריך מודיעין כזה טוב.
    האם אתם לא חתרתם להכרעה ? לדעתי כן. זה שהמדינאיים לא עשו כך זה משהו אחר.
    אבל הציונים צריכים להיות לחיילם ולמפקדים.

    דווח על תגובה זו

    IP: 192.116.242.62
  • 69.

    לא נכון

    רועי, 29/09/09 11:52

    זאת ההרגשה שלהם אבל היא מוטעית.
    הרי בכל קרב פנים אל פנים ידיי צה''ל היו על העליונה.
    אסטרטגיה של חפירות זה מה שהיה לחיזבאללה. ירי נ''ט בזה הם היו טובים וכן ירי רקטי על אזרחים.
    נכון המטרות של הממשלה לא היו מוגדרות מספיק . היה בלאגן פיקודי אל ישראל הייתה עדינה מדי בפעם הבאה שתגיע, על ישראל לנהוג באלימות גדולה ותר ולגרום נזקים כבדים לא רק לחיזבלונים הפחדנים לרוב.
    הרי חיילי ישראל תמיד בוכים ומתלוננים. אבל מנצחים ב90 אחוז מהקרוב של פנים לפנים

    דווח על תגובה זו

    IP: 192.116.242.62
  • 68.

    למה נחוץ הפרסום הזה? אי אפשר לעשות עבודה פנימית בצה''ל ללא פרסום? (ל''ת)

    אזרח, 29/09/09 11:37


    דווח על תגובה זו

    IP: 213.8.100.81
  • 67.

    קשקוש...צה''ל היכה וצעד בלבנון...

    צ, 29/09/09 11:37

    כל מי שזקק לחיזוקים שילך לפסיכולוג....ההכאה העצמית של כאלה ואחרים אינה יכולה להאמיר על הכלל....

    באם איש קבע זה או אחר טוען לרפיון יש לשלוח אותו הבייתה ללא פיצויים וללא פנסיה ...חייל צריך להיות לויאלי בכל מצב למערכת הצבאית

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.108.154.245
  • 66.

    אשכנזי תמך בדו''ח כי הוא מלכלך על קודמו ולא עליו (ל''ת)

    אם לא כן- הדוח היה מצונזר ומושמד, 29/09/09 11:32


    דווח על תגובה זו

    IP: 89.138.14.118
  • 65.

    אנחנו צריכים לאמץ את אמות המידה של השופט המכובד גולדסטון , אם ברצוננו

    יושי האדיוט, 29/09/09 11:31

    לנצח נצחון מוסרי ולתת צ'אנס לשלום במקום לזרוע שנאה והרס.

    דווח על תגובה זו

    IP: 217.132.59.186
  • 64.

    למה לפרסם אסטרטגיות שכדאיות לחיזבאללה? למה? (ל''ת)

    ב, 29/09/09 11:28


    דווח על תגובה זו

    IP: 77.125.15.72
  • 63.

    יש לתגבר את ההיערכות בצפון

    אלי, 29/09/09 11:26

    שיהיו שם גדודים בהיכון 24/7.

    ועוד דבר לגבי הציונים-
    כמו שחלק פה כבר אמרו, בוודאי שלכח שגר בשטח הלחימה, יהיה יותר מודיעין, זה לא צריך להיות מדד.

    דווח על תגובה זו

    IP: 62.0.93.70
  • 62.

    צודק כותב הדו''ח. אסור לסמוך על ידידות ארה''ב. ודאי לא תחת אובאמה.

    רוגטקא, 29/09/09 11:16

    אסור לנו להתייחס לערביי ישראל כאל נאמנים למדינה , ואפילו לא כעל ''ניטראליים'' בסכסוך ביננו לבין החיזבאללה וארגוני הטרור.
    יתרה מזאת , יש לשנות את תורת הלחימה בארגונים מהסוג הזה , כך שאבדן ''חיי חפים מפשע'' לא יהווה שום שיקול שייקל עליהם להסתתר תחת מטרייה אזרחית.
    אין לנו שום יתרון במלחמה באויב הקם עלינו מבחוץ ומבפנים בהקפדה על ''טוהר נשק''.
    יש לשנות דיסקט.

    דווח על תגובה זו

    IP: 217.132.59.186
  • 61.

    השוואה בין צבא של מדינה- לאירגון טרור רצחני!!! (ל''ת)

    בושה וחרפה!, 29/09/09 11:06


    דווח על תגובה זו

    IP: 87.69.153.169
    • זה האויב שלך. (וזה שהוא קיים מעל 20 שנה זה אשמתנו) (ל''ת)

      ----דורון, 29/09/09 14:20


      דווח על תגובה זו

      IP: 82.81.147.33
  • 60.

    מה חדש?מאז שנות השבעים בסיוע התקשורת צהל צבא מצרי (ל''ת)

    םם, 29/09/09 11:05


    דווח על תגובה זו

    IP: 82.81.158.112
  • 59.

    קוד המוסר של צה''ל מנוצל כל כך לרעה על ידי האוייב עד כי (ל''ת)

    קיומנו בסכנה מוחשית ומידית., 29/09/09 11:02


    דווח על תגובה זו

    IP: 192.116.207.179
  • 58.

    אם ערביי ישראל ישתתפו, הם יקבלו נכבה 2.0 (ל''ת)

    טוני, 29/09/09 10:59


    דווח על תגובה זו

    IP: 192.114.179.66
  • 57.

    חתירה להכרעה = חוסר-מעצורים

    האמת הפשוטה:, 29/09/09 10:48

    כשפגיעות ארטילריה חסרת-אבחנה באוכלוסיה נחשבות אצל צד א' לכשלון ואצל צד ב' לניצחון.
    כשצד א' מתמודד עם אימהות בפלאפון וצד ב' מקים יחידות מתאבדים.
    כשצד א'' עסוק בתימרון בין ארגונים, מדינות ומפלגות וצד ב' מתמרן בין מוצבים, טנקים ומרכזי אוכלוסיה.
    כשצד א' רואה בכל יוזמה תוקפנות וצד ב' רואה בה גאווה.
    אין שום סיבה שצד א' ינצח.
    כשבמלחה''ע השניה הבינו הדמוקרטיות שהן עומדות בפני אויבים חסרי-מעצורים, הן הסירו את מעצוריהן, מחקו את דרזדן והירושימה - וניצחו. ישראל כמובן תמשיך להפסיד.

    דווח על תגובה זו

    IP: 89.138.204.164
    • כל הכבוד לכותב

      רמי, 29/09/09 12:14

      במילחמה כמו במילחמה צריך לחתור לניצחון בכל מחיר.וזה אומר אי התחשבות בניפגעים.
      עם מוסר גבוה אולי לא מגעים לתוצאות של ועדת גולדסטוון.אבל מפסידים במילחמה.עשו חשבון מה נכון יותר.

      דווח על תגובה זו

      IP: 79.181.130.246
      • יפה דיברת אבל מה עם בגץ (ל''ת)

        אלון, 30/09/09 00:59


        דווח על תגובה זו

        IP: 199.203.55.52
  • 56.

    כשיתנו לצה''ל להילחם ולא להתחבא בבתים ננצח כל צבא בעולם. (ל''ת)

    lili_lili , 29/09/09 10:45


    דווח על תגובה זו

    IP: 84.228.252.151
  • 55.

    אל תירא ישראל אל תירא כי גור אריה הלא אתה

    בית דוד, 29/09/09 10:39

    בסיבוב הבא לא נשאיר להם שריד ופליט

    דווח על תגובה זו

    IP: 194.90.151.18
    • צריך למחוק את כל דרום לבנון שלא יתישבו שם יותר (ל''ת)

      סטרטג, 29/09/09 13:28


      דווח על תגובה זו

      IP: 84.238.85.146
    • אתה תמים אתה.. תראה לי מנהיג אחד שמסוגל לקבל החלטה כזאת

      ----דורון, 29/09/09 14:22

      ליישם אותה, ולטפל בה ברמה הבינלאומית..
      אין אף אחד כזה. (ולא שזו החלטה לא מוסרית)

      דווח על תגובה זו

      IP: 82.81.147.33
  • 54.

    למה לפרסם

    אזרח שספג, 29/09/09 10:32

    למה רצתם לפרסם ? - זריקת עידוד כזאת לחיזבאללה מיותרת לחלוטין.

    דווח על תגובה זו

    IP: 77.126.40.205
  • 53.

    צה''ל זקוק בדחיפות לנושאת מטוסים - צריך להשאיל מהאמריקאים. (ל''ת)

    שלמה, 29/09/09 10:31


    דווח על תגובה זו

    IP: 82.80.156.187
    • מאמריקה תקבל רק עצות , איך להכנע ל''תורת השלבים'' לחיסול המדינה היהודית. (ל''ת)

      רם עימנואל, 29/09/09 11:17


      דווח על תגובה זו

      IP: 217.132.59.186
  • 52.

    המצב עכשיו שונה לגמרי - מאז הפסקת השימוש בדוקטרינת חלוץ

    א, 29/09/09 10:29

    עיינו ערך עופרת יצוקה.
    דוקטרינת חלוץ המדברת על להראות כאילו אנחנו מנצחים במקום אשכרה לנצח עברה מן העולם לאחר מלחמת לבנון השנייה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 93.172.136.127
  • 51.

    גם במלחמה הבאה חיזבללה יתעלה עלינו כי אנו יורים רק באויר... (ל''ת)

    והם יורים כדי להרוג יהודים!!, 29/09/09 10:29


    דווח על תגובה זו

    IP: 192.116.207.179
  • 50.

    השאלה, למה היום לא מקימים ועדת חקירה ממלכתית לחקור

    ישושום ציה , 29/09/09 10:28

    ולגרום לחלוץ, פרץ, אולמרט, לבני ומופז לשלם את המחיר שהם אמורים לשלם על כל המחדלים האלה?

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.109.124.239
    • אולי כבר די?! ועדת חקירה ממלכתית לא שווה חצי מהחור שבגרוש!

      מזל שאתה טמבל, 29/09/09 10:43

      זו המטרה שלך?! לשלם?! אתה תראה שקל מתוך התשלום הזה?!! זה יחזיר את גלעד שליט?!
      ברור שלא.
      אז אולי תרגע?!!
      מזלנו שלא כולם עסוקים בתשלום על מחדלים ויש כמה שעסוקים בללמוד מטעויות ולהשתפר.
      המאמר באמת יפה, אבל הוא מדבר על ''מה שהיה'' לפני X זמן... צה''ל הפיק לקחים ומפיק עדיין, ובמלחמה הבאה יהיה מוכן פי אלף!

      הרצון שלך(!) שאנשים ישלמו גוזל לי הרבה כסף מהכיס, חשבת על זה?!
      לועדה צריך לשלם. כנ''ל לשופטים ולחוקרים ולמשתתפים בה. הועדות הממלכתיות לא שוות הרבה ולא מגיעות למסקנות חותכות מספיק, אז לא חבל???

      דווח על תגובה זו

      IP: 87.68.18.217
    • ל 50: בגלל שהם שייכים לכנופיית שלטון החוק , שכמעט חצי מהעם תומך (השמאל (ל''ת)

      -, 29/09/09 15:33


      דווח על תגובה זו

      IP: 93.172.87.231
  • 49.

    לחלק נשק לכל האזרחים יוצאי הצבא

    אלף, 29/09/09 10:24

    תרחיש קיצון של חוליות מפגעות בכל המדינה אכן אפשרי. יש לחלק נשק אישי לכל האזרחים יוצאי הצבא. זהו מאגר עצום של אנשים מיומנים שלא מנוצל. יותר חשוב אפילו מחלוקת מסכות אב''כ.

    דווח על תגובה זו

    IP: 147.237.70.104
    • צודק ב 1000 אחוזים

      רון, 29/09/09 10:47

      ככה נחליף גם את המשטרה וגם את צה''ל !

      דווח על תגובה זו

      IP: 212.179.57.98
    • 100% (ל''ת)

      panacea , 29/09/09 10:58


      דווח על תגובה זו

      IP: 91.77.78.92
    • ואז תקבל פה את המערב הפרוע! (ל''ת)

      לא מספיק הפשע במדינה?!, 29/09/09 11:08


      דווח על תגובה זו

      IP: 87.69.153.169
      • טוב, אז נחלק לכולם סוכריות לקבל פני חיזבאללה....הבנו אותך. (ל''ת)

        panacea , 29/09/09 13:16


        דווח על תגובה זו

        IP: 192.168.0.97
    • להחזיר את ההגנה המרחבית הישנה והטובה (ל''ת)

      קרביים בני 50 שיודעים פרק או שניים בלחימה, 29/09/09 13:48


      דווח על תגובה זו

      IP: 93.172.221.99
  • 48.

    הכתבה הכי טובה שנכתבה מאז המלחמה, ואסביר:

    הכי טוב שרק יכול להיות!!ע/24, 29/09/09 10:19

    ברגע שמתוכנו מישהו מודה בהפסד, בין אם קרה ובין אם לא [לדעתי לא], דברים יתחילו לזוז משום שעד עכשיו הדברים הרעים ששמענו על התנהלות המלחמה הם דברים שנזרקו באוויר בלי יכולת השפעה.
    לעומת זאת, הכתבה הזו נותנת נקודות ספציפיות לשיפור, מפי קצינים בכירים שאני מאמין שלחמו בעבר ויודעים על מה הם מדברים לפחות קצת.
    מכאן, מכתבות אלה- תבוא הישועה וצה''ל יקבל את ההרתעה חזרה. ולא מהמשיח.

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.250.151.241
  • 47.

    יפה שצהל בודק את עצמו בעניים פקוחות (ל''ת)

    שרון, 29/09/09 10:16


    דווח על תגובה זו

    IP: 62.90.10.139
  • 46.

    שמאלני תבוסתני רעש מהומה

    סטאס, חיפה, 29/09/09 10:09

    תזכור שבכל מלחמות ישראל, שום דבר לא היה צפוי, ימותו אצלנו אלפים ואצלם מאות אלפים, כל ערבי ישראלי שיעזור לאויב יומת

    דווח על תגובה זו

    IP: 132.69.237.185
  • 45.

    השתוטניק התורן

    elan, 29/09/09 10:06

    מציע לכולם לקרוא את ספרו החדש של גל הירש אוגדונר המלחמה. אמנם הרבה בעיות אצלנו אבל להשוות את היחזבלונים לצה''ל? נו באמת! הם חתרו להכרעה? יש להם יכולת לפשוט עלינו? נחסל אותם כמו זבובים!!

    דווח על תגובה זו

    IP: 80.178.118.34
    • מזכיר לי את קול הרע''ם מקהיר (ל''ת)

      מזקני צפת., 29/09/09 12:12


      דווח על תגובה זו

      IP: 217.132.85.187
  • 44.

    חיזבללה זה מדינת לבנון.

    מני, 29/09/09 10:02

    לכן,צה''ל צריך להילחם במדינת לבנון כולל הריסת תשתיות.להפסיק להגיד חיזבללה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.228.133.34
  • 43.

    צבא יהודי שמאמץ מוסר נוצרי וערכים נוצריים - זו התוצאה

    איתי, 29/09/09 10:02

    צבא שבנוי תודעתית על כך שלבנון אינה חלק מארץ ישראל ושצריך להיראות צודקים בעיני בית הדין הבין לאומי בהאג - הוא צבא רקוב.

    אולמרט, הבג''צ והמאפיה השמאלנית השולטת בישראל סירסו את צה''ל וממשיכים לסרס אותו ברוח המתרחקת מהיהדות.

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.65.229.199
  • 42.

    שאלה-מי מאותם אלופים לחם בלבנון? בקרב?

    לוחם, 29/09/09 09:58

    מי מאותם הבכירים נכנס בכלל לשטח לבנון במלחמה? מי אחז בנשק וירה לכיוון לבנון? מאותם הקצינים הבכירים? מי מהם השתתף בקרב בלבנון? אותם קצינים מתהדרים בדרגותיהם כמו טווס נפוח , אך באזרחות הם שווים את קליפת השום. רק הלוחם בשטח הוא זה שיכריע. ראו את מלחמת יום כיפור. רק הלוחמים ששילמו בדמם הביאו את הנצחון שהוא גדול יותר מנצחון מלחמת ששת הימים.
    [מדוע כותב הכתבה לא מביא את התגובות מהצד הלבנוני? אשר קורא לנסראללה עכבר המחילות\\פחדן\\ ופשוט הלבנונים בזים לחיזבאללה. רק הפחד משתק אותם.

    דווח על תגובה זו

    IP: 147.237.70.106
  • 41.

    ''העליונות המודיעיניתת... ''היא במידה רבה אשליה''...

    ASCH , 29/09/09 09:57

    ''...בשל זמני ההתרעה הקצרים ובשל האפשרויות הרבות של אויביה לבצע הונאות''. ''

    רגע אבל לא פימפמו לנו בשנות ה90 ש''בעידן הטילים אין ערך לאדמה''?

    לא אמרו לנו שצריך להיות ''חזקים למען ה''שלום'''' ולתת את הגולן לסוריה במתנה עבור כלום?

    אתם מבינים באיזה סיוט חיינו בשנות ה''שלום'' ו''מזרח תיכון חדש'' תוך ששיקרו לנו ורימו אותנו בנסיון לעשות פוטש פציפיסטי נגד מדינת ישראל והעם היהודי? עד היום התקשורת משקרת לנו כשהם מדברים על ''מו''מ ל''שלום'' עם הסורים''. לא שלום ולא בטיח. לקיחת אדמה- כן.

    דווח על תגובה זו

    IP: 77.126.2.245
    • ASCH, you are right (ל''ת)

      panacea , 29/09/09 11:19


      דווח על תגובה זו

      IP: 91.77.78.92
    • אחזור שנית עבור מי שלא הבין בפעם הראשונה:( השמאלנים הטיפשים)

      ASCH, 29/09/09 12:55

      ''...בשל זמני ההתרעה הקצרים ובשל האפשרויות הרבות של אויביה לבצע הונאות''. ''

      רגע אבל לא פימפמו לנו בשנות ה90 ש''בעידן הטילים אין ערך לאדמה''?

      לא אמרו לנו שצריך להיות ''חזקים למען ה''שלום'''' ולתת את הגולן לסוריה במתנה עבור כלום?

      אתם מבינים באיזה סיוט חיינו בשנות ה''שלום'' ו''מזרח תיכון חדש'' תוך ששיקרו לנו ורימו אותנו בנסיון לעשות פוטש פציפיסטי נגד מדינת ישראל והעם היהודי? עד היום התקשורת משקרת לנו כשהם מדברים על ''מו''מ ל''שלום'' עם הסורים''. לא שלום ולא בטיח. לקיחת אדמה- כן.
      אני גאון אני גאון אני גאון .

      דווח על תגובה זו

      IP: 85.96.199.225
      • סתם עבדתי עליכם .

        ASCH, 29/09/09 14:10

        לא גאון ולא בטיח .

        דווח על תגובה זו

        IP: 85.96.199.225
        • נכון מאוד, אתה חמור גרם (ל''ת)

          רונית, 29/09/09 22:51


          דווח על תגובה זו

          IP: 87.69.190.53
  • 40.

    תודה על פרסום המחקר!!זה מעודד אותנו ומגביר לנו את המוטיבציה לתקוף את

    נסראללה, 29/09/09 09:52

    האויב הציוני!!

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.178.124.207
  • 39.

    בגלל שהמטומטמים לא השתמשו בניוטרון קטן על דרום לבנון (ל''ת)

    54 מיליארד לבטחון ונלחמים כמו חורנים, 29/09/09 09:52


    דווח על תגובה זו

    IP: 89.138.0.191
    • it is for the next round, there will be no choice (ל''ת)

      panacea , 29/09/09 11:20


      דווח על תגובה זו

      IP: 91.77.78.92
    • נשק ניוטרוני

      מרק, 29/09/09 12:18

      זה נגד מסות שיריון ולא נגד חוליות רגלים כמו שיש לחיזבאללה.

      דווח על תגובה זו

      IP: 79.181.30.5
      • כוונת הכותב לנשק עוצמתי, שמוחק רדיוסים גדולים ,מנקודת פגיעתו. (ל''ת)

        panacea , 29/09/09 13:17


        דווח על תגובה זו

        IP: 192.168.0.97
  • 38.

    יש דברים שעדיף היה שלא היו נכתבים בכזו חשיפה

    אני, 29/09/09 09:50

    בדיוק חומר התבערה שנסראללה צריך, איפה הכבוד שלנו כצבא, כאזרחית שחוותה את המלחמה בצפון - זה היה ברור כבר אז אבל לדוש בזה ולהציף את הנושא בשביל מה ? איזו תועלת חיובית יוצאת מזה ? שתהיה לנו שנת שלום ואור גשומה וברוכה ושנדע להאיר את עולמנו ואת כל העולם מסביב שיבוא שלום עלינו ועל כל העולם אמן כן יהיה רצון

    דווח על תגובה זו

    IP: 89.138.42.42
    • קודם כל, אולי יש בזה גם מן ההטעייה. שנית כל, צריך תמיד לחקור וללמוד...

      נו, עוד אחת עם הראש בחול, 29/09/09 10:47

      מטעויות.
      לשאלתך - יוצאת מזה הרבה תועלת חיובית: ללמוד ולהשתפר, זה המוטו. ולא לטמון את הראש בחול ולקרוא ספר תורה - אלוהים לא עוזר למי שלא עוזר לעצמו!

      דווח על תגובה זו

      IP: 87.68.18.217
    • את מתארת בדיוק את ה'כבוד' הערבי שאומר אני ואפסי עוד וכל

      ----דורון, 29/09/09 14:47

      השאר חלשים פגומים טועים.

      כך לא משתפרים - וזה התפקיד העצום של הדו''ח הזה. (שמצריך אומץ וכבוד עצמי אמיתי).

      חיזבללה מעצם שרידותו למעלה מ-20 שנה מהווה הפסד למדינת ישראל ופוגם בכושר ההרתעה שלה בצורה חסרת תקדים.
      ועוד לשרוד מעל 2 מיני מלחמות, ואינספור התקפות עלינו? איבדנו מינימום של כבוד עצמי והדו''ח אם כבר, מנסה להחזיר מהכבוד הזה משהו..

      דווח על תגובה זו

      IP: 82.81.147.33
  • 37.

    יותר חשוב, איך מתייחסים לדו''ח הזה בצה''ל (ל''ת)

    האם אין תקווה?, 29/09/09 09:48


    דווח על תגובה זו

    IP: 94.159.166.213
  • 36.

    טפשותם של הישראלים

    טייפון, 29/09/09 09:47

    האווילות היא שלנו, בעיקר בגלל רעיונות כמו: ''בעידן הטילים אין משמעות לשטח גיאוגראפי'',שטפטף עמוס עוז ובעקבותיו שמעון פרס -
    פתאום הבינו כעת שצמצום השטח יוצר מגבלות לחיל האויר ומסרס את היתרונות השונים.

    דווח על תגובה זו

    IP: 77.125.233.128
  • 35.

    שטויות !לקרוא...כמה נמוך אנחנו יורדים!

    לוחם, 29/09/09 09:43

    מאיפה הבלבול מוח הזה ? להדיח את הקצינים שבטח ישבו בקריה בזמן המלחמה והם מילאו את השאלון!פשוט טמטום ! בכל קנה מידה צה''ל עדיף על החיזבאללה ושיפסיקו להבהיל את הציבור ,עיקר הבעיה אם נדייק היתה בדרג המדיני ולא בדרג הלוחם שביצע כל פקודה שניתנה לו ...
    ןאם התוצאות אכן כך יש לפתר את כל בכירי המערכת שהיום מחממים כסאות על כך שהביאו את הצבא למצב זה !כל האלופים ומי שמתחתם לא התגייסו אחרי המלחמה ....

    דווח על תגובה זו

    IP: 62.231.80.113
  • 34.

    כי מה לעשות צה''ל לא מוריד בתים ..צה''ל לא רוצה לפגוע באזרחים

    ירח כחול, 29/09/09 09:40

    צה''ל נהיה יפה נפש ..צה''ל מנסה להיות צבא הומני ..מנסה לדוג מחבל מחבל ..אבל מתי שאני
    רואה את החיילים האמריקאים..מכסחים אותם בעירק ..זה עושה טוב ..אצלנו כול חייל יש לו טלפון של עורך דין בכיס..ולמה?

    דווח על תגובה זו

    IP: 80.230.50.116
  • 33.

    גם אם הישראלים ילחמו עם קילשון הם ינצחו את הערבים

    כתבה מטופשת, 29/09/09 09:36

    זה לא כלי הנשק או תורת לחימה. אלא זו הגנה על המדינה היהודית ועל הבית.

    אין שום גורם בעולם שיכול לנצח אותנו - בוודאות!!

    דווח על תגובה זו

    IP: 213.8.91.213
    • רק שכחת ש–50% מהצעירים היום משתמטים מהשרות הצבאי... (ל''ת)

      להזכירך,, 29/09/09 10:49


      דווח על תגובה זו

      IP: 67.161.71.107
      • But those 50% knows well how to use a knife (ל''ת)

        panacea , 29/09/09 11:22


        דווח על תגובה זו

        IP: 91.77.78.92
      • רגע, אבל התפילות הן שמנצחות מלחמות.המצב מעולה (ל''ת)

        swiss boy, 29/09/09 15:10


        דווח על תגובה זו

        IP: 80.219.61.72
  • 32.

    מדינת היהודים

    יהודי דתי, 29/09/09 09:35

    ניתוח נכון ולכן צריך לעשות אסטרטגיה שאם החיזבלונים נכנסים אלינו להפציץ את הדרך שלא יוכלו לקבל סיוע ולא דרך חזרה ולכתוש אותם עד העפר וגם להרוס את מדינת לבנון עד שיתחננו להיכנע וכך בעזרת השם ננצח

    דווח על תגובה זו

    IP: 199.203.55.52
    • על חוליות מתאבדים כבר שמעת, מר יהודי? (ל''ת)

      שהיד מצוי., 29/09/09 10:47


      דווח על תגובה זו

      IP: 67.161.71.107
  • 31.

    לא מציאותי וטיפשי- כנסו והגיבו

    מוש, 29/09/09 09:31

    ואיך בדיוק תתבצע הפשיטה? זה כ''כ פשוט? בחישוב קל החיזבאללה יזדקק לאלפי לוחמי קומנדו שאין לו, ואין להם את ההכשרה המתאימה (הם יודעים לשבת בבונקרים ולירות משם, שולטים בשטח שלהם אבל לא יודעים לפשוט על מטרות).. לשם כך צריכים לתעתע בכל מערכות המודיעין של צה''ל ולעבור 4 קוי הגנה ואז לחבור לערבים תושבי הארץ?? מופרך ביותר, כמו גם כל הציונים האלה, מה זה פה משחק כדורגל? איך מודדים כשירות? מהי האסטרטגיה של חיזבאללה בדיוק? לירות על אזרחים ולהתחבא בבונקרים מבוצרים? קיצר, הדוח הזה לא רציני, אמנם היו הרבה כשלים במלחמה הקודמת, אך אין בדוח הזה שום חידוש חוץ מהחיוך של נסראללה שבטח יותר רחב הבוקר הזה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.65.80.249
    • מה עם כוחות קומנדו סורים? פלסטינים ממחנות הפליטים?

      רועי, 29/09/09 09:51

      כוחות איראנים שיתגברו?

      דווח על תגובה זו

      IP: 95.35.109.17
    • נכון, תרגיע את עצמך, הכל בסדר....

      להתעורר ומהר, 29/09/09 09:57

      ילד

      דווח על תגובה זו

      IP: 87.69.73.254
    • הם יגיעו דרך מנהרות שכבר קיימות בכל הצפון (ל''ת)

      והם עוד חופרים, 29/09/09 13:06


      דווח על תגובה זו

      IP: 212.179.161.110
      • נכון, היתה כתבה בטלוויזיה לא מזמן. (ל''ת)

        ----דורון, 29/09/09 14:49


        דווח על תגובה זו

        IP: 82.81.147.33
    • כ''כ ישראלי להביע דעה בנושא שאין לך מושג בו.

      ----דורון, 29/09/09 14:56

      לחיזבללה יש כמה וכמה אלפי אנשי קומנדו-טרור, מאומנים בצורה איכותית עוד מלפני ה'מלחמה', לאחר המלחמה הם גייסו הרבה יותר אנשים, מאומנים במשמרות המהפכה באיראן, כל הבונקרים שבנו היום להגנה על הטילים, מוגנים מהתקפות מהאוויר, בנו עמדות שיגור מהירות שמאפשרות חזרה מהירה למקומות מוגנים,
      הם חפרו וחופרים מנהרות לכל רוחב ואורך גבול הצפון כשביום פקודה יוכלו תוך מספר שעות להשלים את הקידוח בפיצוץ מבוקר לצידו הישראלי של הגבול במהירות ובכמה נקודות בו זמנית - נראה לך שצבא גדול ומסורבל מסוגל להתמודד מול ארגון טרור זריז וגמיש בשיטות מלחמה קונבנציונאליות?
      אם כן, חלומות פז!

      דווח על תגובה זו

      IP: 82.81.147.33
  • 30.

    סוף סוף דוח איכותי וכתבה איכותית, יש להתכונן

    COMMREPORT, 29/09/09 09:30

    לסיבוב הבא.
    די להסתמך בעיקר על חיל האוויר.
    מה עם רכבים שיכולים לירות טילים?? כמו הקטיושות של הערבים?
    למה אין לכל מג''ד כמה כאילו?
    להתחיל לאסוף בכוח נשק לא חוקי מאוכלוסייה ערבית.
    להתחיל לעודד הגירה של ערבים מישראל.
    לבטל את הערבית כשפה רישמית במדינה.
    יש הרבה מהלכים וצריך לבצע אותם מייד.
    התמודדות קשוחה ואלימה עם הפשיעה הערבית.

    דווח על תגובה זו

    IP: 194.90.133.162
  • 29.

    רק גירוש כל הערבים מארץ ישראל יביא שלום! (ל''ת)

    שקוף לגמרי, 29/09/09 09:29


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.179.132.13
    • Like it or not ,Arabs arehere to stay

      donone0750, 29/09/09 09:57

      sounds like a Nazi talk

      דווח על תגובה זו

      IP: 24.80.1.92
      • Like it or not, Arabs arehere to STEAK (ל''ת)

        PROUD JEW, 29/09/09 11:12


        דווח על תגובה זו

        IP: 194.90.39.105
      • הוא כותב לגרש את הערבים מישראל..והוא צודק...והוא לא נשמע

        רופא אזניים, 29/09/09 13:45

        כנאצי כי הוא לא כתב לחסל את כל הערבים בישראל...אז יש לך שמיעה מעוותת

        דווח על תגובה זו

        IP: 84.238.85.146
  • 28.

    כל החיזבאללה זה 3000 מחבלים --אז אלפי חוליות?יאללה.. (ל''ת)

    גבי, 29/09/09 09:27


    דווח על תגובה זו

    IP: 147.236.38.15
    • היו 3000 כיום הם הרבה יותר- רק מראה עד כמה נכשלנו

      שמאלני לשעבר, 29/09/09 09:43

      מספיק עשרות חוליות מתאבדים שחוצות את גדר המערכת בו זמנית ויש כאן אסון.

      דווח על תגובה זו

      IP: 89.138.80.99
    • איך 3000, אם מלפני המלחמה היו 5000? (הצליחו לגייס ה-ר-ב-ה מאז) (ל''ת)

      מישהו, 29/09/09 14:57


      דווח על תגובה זו

      IP: 82.81.147.33
  • 27.

    לערבים בארץ יש נשק (לא חוקי). לאזרחים יהודים - אסור (נשק חוקי).

    פריבילגיה של קצינים בכירים, 29/09/09 09:13

    נושא לועדת החקירה הבאה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.229.175.173
  • 26.

    אז לפי החישוב שלי: צה''ל – 71 לעומת חיזבאללה – 66.

    תפסו אותנו עם המכנסיים למטה..., 29/09/09 09:13

    ונא לא לשכוח שחיזבאללה בנו מחילות ובונקרים במשך שנים.... וחשוב מאוד להבין שהרבה יותר קל להתאמן בהגנת האיזור שלך שבו אתה מכיר כל שיח וסלע, מאשר להתאמן לתקיפה באיזור שאינו מוכר לך.....

    הייתי רוצה לראות את חיזבאללה תוקפים רגלית יעדים בתוך צפון הארץ ואת רמת ביצועיהם.

    דווח על תגובה זו

    IP: 67.161.71.107
    • The issue is: They will not attak military targest, but civilians

      panacea , 29/09/09 11:26

      As they allways try to do.

      דווח על תגובה זו

      IP: 91.77.78.92
  • 25.

    על פי הדירוג לדעתי לא ניצחנו בגלל סיבה אחת - חתירה להכרעה

    יופיטר יופיטר , 29/09/09 09:07

    כל יתר הסיבות שוליות וכמעט חסרות משמעות - - בשביל לנצח - צריך לרצות לנצח - ובכל זאת - לא הייתי מחליפה צד עם נסראללה בסוף הלחימה

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.250.180.52
  • 24.

    הוא שהאסלם.פרס כובשים אותנו ל-9 חודשים בדיוק

    המצב הקטסטרופלי היחידי למדינה, 29/09/09 09:03

    ואח''כ נגאלים וכל השאר בב''לת

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.176.129.125
  • 23.

    צהל מעולם לא נזקק לדבריך אלא תמיד תקף ושינה את שדה הקרב (ל''ת)

    למס' סנדמן, 29/09/09 08:58


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.176.129.125
  • 22.

    די עם הכתבות הטפשיות האלה..

    צחי- צפת, 29/09/09 08:56

    אנחנו הסבנו נזק עצום לחיזבאללה, פגענו בתשתית הטרור פגיעה קשה וכואבת,ברור שאם היינו פחות ''הומניים'' היינו משביתים אותם סופית, אבל לומר שהם התעלו עלינו?!?! שהם ניצחו?!?! נו באמת!! מה אתם חושבים שהציבור טיפש? ראינו מה קרה שם, וראינו במו עיננו מה קרה כאן!!

    דווח על תגובה זו

    IP: 87.69.76.133
  • 21.

    יזכו לסיוע מהאוכלוסיה הערבית...

    שש''י, 29/09/09 08:53

    סתם הסתה גזענית! הערבים במדינה הם ציונים אמיתיים בנפש! הם לעולם לא יסייעו לאויב, מאיפה התיאוריה ההזויה הזו?.... איפה הגינויים של שלום עכשיו? איפה אמהות בשחור אדום ובורדו? איפה רופאים למען זכויות ווטרינרים למען רופאים? מה נעלמתם דום פתאום והשארתם אותי לבד מול כל הגזענות הזו?

    דווח על תגובה זו

    IP: 194.90.39.105
  • 20.

    לחיילי צהל לעולם אל תפחדו מהאוייב יש לכם שמירה מיוחדת (ל''ת)

    ה' שומר ישראל, 29/09/09 08:53


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.176.129.125
    • מעניין היכן היתה השמירה כשבאמת היו צריכים אותה?

      ה' לא שומר על ישראל, 29/09/09 10:48

      למשל
      בחורבן בית ראשון
      בחורבן בית שני
      בגרוש ספרד
      בשואה
      בטח תגיד זה העונש מאלוהים, התרוץ הזה מוכר. לא חכם ולא נכון. אולי הוא מספק אנשים פשוטים ומאמינים, אבל לא את החושבים והשואלים.
      אלוהים לא מגן על אף אחד. לא על שום אדם ולא על שום עם.
      רק מי שחזק יכול להגן על עצמו.

      דווח על תגובה זו

      IP: 82.80.156.187
    • אז אני מבין שאתה לא עושה צבא

      אסף, 29/09/09 12:53

      אחרת לא היית פולט שטויות כאלו.כל מי שנלחם יודע שפחד הוא חלק מהעיניין אחרת אתה פשוט טיפש. כמוך.

      דווח על תגובה זו

      IP: 87.69.90.225
      • לאסף הלא טיפש את סיום הטירונות שלי עשיתי במלחמת יוה''כ

        חרדי (20), 30/09/09 00:59

        בסיני השירות שלי היה קרבי כולל המילואים חטיבה בקו ראשון כולל של''ג וכל השאר וכן היו רגעים שפחדתי אבל לא על פחד כזה אני מדבר וכמובן שלפי רמת התגובה וההשתלחות שלך בלי להכיר נתונים מעידה על חשיבה רדודה פזיזה וכו' וסתם עצה קטנה תפסיק לקרוא לאנשים בשמות גנאי החיים שלך יהיו אולי יותר נעימים

        דווח על תגובה זו

        IP: 79.176.129.125
  • 19.

    לקבוע תג מחיר לפלישה לשטח ישראל-השמדה מוחלטת של המדינה הפולשת (ל''ת)

    שמאל שפוי, 29/09/09 08:52


    דווח על תגובה זו

    IP: 77.125.93.34
    • זו הצורה הנכונה לנהל מלחמה - אבל אצלנו שכחו ולא מסוגלים (ל''ת)

      שמאלני לשעבר, 29/09/09 09:44


      דווח על תגובה זו

      IP: 89.138.80.99
      • מדוע ''אצלנו שכחו''? ראה עופרת יצוקה... (ל''ת)

        ?, 29/09/09 10:41


        דווח על תגובה זו

        IP: 67.161.71.107
  • 18.

    אני למרות גילי ובריאותי בע''ה שם בכיס הקטן ת'חיזבלה (ל''ת)

    קציצונים מרפי ידים, 29/09/09 08:50


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.176.129.125
  • 17.

    איפוא בדיוק האסטרטגייה של החיזבללה???

    שי, 29/09/09 08:48

    1. החטיפה של חיילי צהל היתה מבחינתם בסופו של יום טעות קטאסטרופלית.
    2.החיזבללה נסוג עשורת ק''מ מהגבול כתוצאה מהלחמה הזאת.
    3. המלחמה הזאת, העירה את הצבא מתרדמת, צהל מכין את עצמו, מתאמן בצורה רצינית, ובנה את עצמו מחדש מבחינה לוגיסטית, וכעת הצבא מוכן הרבה יותר טוב לכל תרחיש מגבול הלבנון.
    אז אני שואל איפוא כאן האסטרטגייה של החיזבללה? מה בדיוק הם הרוויחו מחטיפת הגופות של שלושת חיילי צהל? מהי הגאונות האסטרטגית כאן של החמס. הרי מבחינתם מדובר בטימטום!! עד היום נסרללה אוכל את עצמו בכלוב שבו הוא יושב בבטן האדמה, על החטיפה הזאת...

    דווח על תגובה זו

    IP: 77.126.148.214
  • 16.

    חיילינו עדיפים בגדול מהחיזבולה בס''ד (ל''ת)

    למרות הכל וכל הקצינונים, 29/09/09 08:48


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.176.129.125
  • 15.

    שלחו לו מדליה.... (ל''ת)

    k.a.r, 29/09/09 08:47


    דווח על תגובה זו

    IP: 127.0.0.1
  • 14.

    חשוב להסביר ללבנונים שלא תהיה להם מדינה

    אלדד, 29/09/09 08:46

    אם החיזבאללה תוקף, אין חשמל, אין מים, אין ביוב... אין כלום... חוזרים לתקופת האבן

    דווח על תגובה זו

    IP: 69.231.42.228
  • 13.

    אם חלוץ היה עסוק במניותיו אזי ודאי שחיזבלה ניצח בנקודות (ל''ת)

    בוחבוט, 29/09/09 08:46


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.176.129.125
  • 12.

    שוב הטמטום האפוקליפטי.חיזבאללה בסיוע ערבי בגליל כובש את הארץ.הסתה

    ספטמבריו, 29/09/09 08:42

    כל פעם איזה גאון תורן מנסה לתפוס כותרות.כמו שסיפרו לנו מה מחכה לחיילי צה''ל בעזה.הם עובדים במחלקת התעמולה שךל האוייב הקצינים האלה?

    דווח על תגובה זו

    IP: 87.68.66.23
  • 11.

    אולי תודו

    אלי, 29/09/09 08:40

    שעד עכשיו ניצחנו בניסים גדולים לא מבקשים שתחזרו בתשובה אבל אל תסתירו ואל תתעלמו האמת כואבת וזה מתפוצץ לנו בפנים

    דווח על תגובה זו

    IP: 199.203.55.52
    • הנס האמיתי יהיה כאשר החרדים יתגייסו והמשתמטים יתבישו (ל''ת)

      נס גדול היה שם, 29/09/09 12:02


      דווח על תגובה זו

      IP: 217.132.85.187
  • 10.

    מסקנה מתבקשת: ''ערביי ישראל הם הסכנה הגדולה ביותר לבטחון המדינה. (ל''ת)

    יצטרפו לאויבינו בהזדמנות הראשונה, 29/09/09 08:38


    דווח על תגובה זו

    IP: 89.138.197.21
  • 9.

    ממצאי הסקר אמנם חשובים,אבל למה לעזאזל לפרסם אותם ?

    רונן, 29/09/09 08:36

    שוב שיקולי רייטינג ?
    ברור ששקיפות חשובה,וברור שצריך ליישם מסקנות,הבעייה היא - שהדרך בה אנו רואים מידע שכזה- אינה הדרך בה רואים אותה אויבינו.
    מבחינתם - כתבה כזו מוכיחה את ''חולשתינו'' ושוב נאלץ לצאת למלחמה (כפויה) כדי להוכיח להם את טעותם.
    לא עדיף לתקן טעויות בשקט ולשמר את ההרתעה ?
    בקיצור- כתבה פופוליסטית ומזיקה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 77.125.150.56
    • רונן - החזק מודה והחלש משקר.

      גלעד, 29/09/09 08:59

      אני אישית מאוד שמח שפירסמו את זה. זה טוב לנו. אנחנו נירדמנו בשמירה אבל התאוששנו וכעת צה''ל עומד בהקשב.

      ונסראללה מודע לכך...

      דווח על תגובה זו

      IP: 67.161.71.107
  • 8.

    מקווה מאוד שהמחקר אינו הזמנה של הרמטכ''ל ..להציג עצמו כמציל המדינה !!

    א.ב.ס.ט, 29/09/09 08:34

    חסרות שאלות חשובות לא פחות מאלה שהוצגו ???
    מדוע ??.

    דווח על תגובה זו

    IP: 89.139.14.191
  • 7.

    יום כיפור היה או עומד בפתח שנית.....?

    מיקו, 29/09/09 08:31

    האם לא למדנו כלום מהיהירות של 1973?האם חוזר שנית סינדרום זעירא שטרם נלמד???
    לא על דפי האינטרנט יש לתת את התשובה, אלה בישיבת מטכ''ל וממשלה,אמיצה,אמיתית ולהביט לנו לאזרחים בעיניים ולא לאף אחד אחר ואם ישנה בעיה,
    תגידו,עדיף מלתחמן ולהסתיר כמו ב 73,
    שנדע רק בשורות טובות.

    דווח על תגובה זו

    IP: 82.81.234.145
    • שוב שטות-יום כיפור היתה מלחמה גבורה סופר מוצלחת (ל''ת)

      הערבים הובסו ובגדול, 29/09/09 08:56


      דווח על תגובה זו

      IP: 80.219.61.72
      • שטות....?

        מיקו, 29/09/09 10:20

        תקרא את כול המתפרסם כעת ואז תגיב,שטות זה לחיות כיען כמוך,זו בעיית הבעיות.

        דווח על תגובה זו

        IP: 82.81.234.145
      • מי ניצח?

        שרה, 30/09/09 02:34

        מלחמת יום כיפור היתה מוצלחת?
        הרי הובסנו. וביום 12 ביוני ביקשה ישראל הפסקת אש והמצרים סרבו. הם הבינו שבינם לבין תל אביב ולב הארץ אין כוח ישראלי שיכול לעצור אותם, אז מה מוצלח?
        כיוון שניצחו קיבלו את סיני, מי שמנצח מקבל אדמה ומי שמפסיד במלחמה מפסיד אדמה. כך בכל המלחמות.
        האם החכמת?

        דווח על תגובה זו

        IP: 85.250.95.36
    • מה הקשר ? מלחיה''כ היתה קונספרציה ומוזמנת לצורכי תהליך שלום .

      אריק ג., 29/09/09 12:48

      כאן לעומת זאת מדובר במזימה של ארגון מחתרת שאת הוראותיו מקבל מטהארן .

      דווח על תגובה זו

      IP: 85.96.199.225
  • 6.

    מאמר מפחיד למדי..

    שוקי, 29/09/09 08:25

    מה קורה למפקדים בצה''ל?

    דווח על תגובה זו

    IP: 80.178.10.205
    • אומרים את האמת. (ולא מתחבאים מאחורי אמירות פוליטילי קורקטיות)

      ----דורון, 29/09/09 14:59

      כמו הגנרלים חובבי הכיסאות והקריירה.

      דווח על תגובה זו

      IP: 82.81.147.33
  • 5.

    נראה מאמר רציני ואמיתי ביותר. (ל''ת)

    עידן, 29/09/09 08:21


    דווח על תגובה זו

    IP: 94.27.202.224
  • 4.

    Scary shi...

    Hayal, 29/09/09 08:19

    Are they actually telling us..

    That just because we had a few more soldiers and just a bit better technology that we won???

    We are surrounded by 1 milliard enemies, techonlogy can not do much of a help under such circumstances.

    Let us all do home works before thsi summer..

    דווח על תגובה זו

    IP: 88.88.52.29
  • 3.

    ולמה, בדיוק חייבים לפרסם את זה?

    זיוה, 29/09/09 08:18

    אולי הצנזורה לא תאסור על הפרסום, אבל איפה השיקולים של העורכים?

    דווח על תגובה זו

    IP: 212.25.83.250
    • מה את רוצה לטמון את הראש בחול ולהגיד הכל בסדר (ל''ת)

      chaimgal , 29/09/09 08:56


      דווח על תגובה זו

      IP: 212.179.85.162
  • 2.

    ''יפשוט על ישראל באמצעות אלפי צוותים של ארבעה חמישה''? לא מציאותי (ל''ת)

    Swiss boy, 29/09/09 08:16


    דווח על תגובה זו

    IP: 80.219.61.72
    • מציאותי ביותר. פעם לנו היה דמיון. כיום הדמיון בצד השני.

      בגליל יש רוב ערבי - אל תשכחו, 29/09/09 09:08

      כשהם רצו לחדור - הם חדרו. גדר הגבול הצפוני אינה אלא מכשול ולא אמצעי מניעה.

      דווח על תגובה זו

      IP: 84.229.175.173
    • לצערי מציאותי מאוד

      מיצפטל, 29/09/09 09:15

      אם תקום מדינה פלשתינאית בקווים הדומים פחות או יותר לקווי 67, התרחיש הופך להיות וודאי ביותר. ישראל הופכת לרצועה צרה שרוחבה כ 15-30 ק''מ בממוצע. כוח חי''ר קל, של כמה אלפי חיילים יכול לשתק אותה תוך זמן קצר מאוד. הוא לא יכריע לבדו, אבל יותיר את המדינה חשופה להתקפה קונבנציונלית בלי כל יכולת להגיב או לגייס מלואים. זהו תרחיש מסוכן ואין לו שום פתרון.

      דווח על תגובה זו

      IP: 212.150.43.131
    • מדוע לא מציאותי? כמה חיילים שלנו יושבים על הגבול הצפוני

      שוקולד בלגי., 29/09/09 09:31

      ומהווים ''גדר'' צבאית פיזית?
      מתי בפעם האחרונה היית על כביש המערכת בצפון?

      כמה חיילים מפרידים בין לבנון ל... בא נגיד, קיבוץ יראון? או כפר ראש הניקרה?

      גם אני, כקיבוצניק שיושב צמוד לדרום לבנון, חושב כבר מזמן שצה''ל צריך לאמן את חייליו בלחימת גרילה של קבוצות חי''ר קטנות וניידות ולפרוש אותם לכל אורך הגבול עם לבנון וסוריה.
      ברגע שחיילי האויב יכנסו לשיטחנו בחוליות קטנות וניידות, חילות האויר, שיריון ותותחנים לא יוכלו לעשות כלום מפני שהאויב יהיה כבר מסתובב בתוכינו.

      דווח על תגובה זו

      IP: 67.161.71.107
    • לא רק שזה מציאותי, זה בדיוק על מה שהם מתאמנים עליו...

      ירון.מ, 29/09/09 09:40

      ולצערי בדיוק מהולך להיות, כניראה עד סוף השנה הבאה!

      דווח על תגובה זו

      IP: 79.180.145.12
      • תרגעו ומהר.הכל תלוי בנו ולא בהם.

        swiss boy, 29/09/09 10:33

        אךך איפה אריק,רפול,מוטה?איפה? היו רואים טוקבקיסטים שמפחדים מכמה ערבים בכפכפים ונדהמים..תוצאה של כל קרב כזה תלויה רק בכמה ישראל רוצה לנקנק את הזבלים.
        לגבי התכנית ה''מבריקה'' לכבוש ישובים בישראל:
        - אין להם את הסד'' כ. 10000 לוחמי עילית זה גדול אפילו על סוריה
        - הארגון של זה יתגלה מיד,וללא אלמנט הפתעה זה אבוד להם
        - מספיק 2 טנק (אפילו מגח) בכל ישוב לעצור את זה.זה מצריך כ 50 טנקים.פחות מ 2 גדודים.
        השאלה המתבקשת והקשה באמת היא-כמה שילמתם במיסים לסגן אלוף בצהל להוציא עבודה כ''כ ירודה? זה הדבר המטריד היחיד פה

        דווח על תגובה זו

        IP: 80.219.61.72
        • הלו, ילד שוויצרי, הם לא צריכים 10,000 לוחמים, מספיק אפילו

          אתה ממש אופטימי., 29/09/09 11:08

          אלף אחד, ומספיק ש50 קבוצות של עשרה מחבלים יחדרו באישון הלילה ל50 קיבוצים ששוכנים לאורך הגבול...

          תאר לעצמך את כמות הנזק האנושי והפסיכולוגי שזה יעשה לעם ישראל...

          ובקשר ל''מספיק 2 טנקים בכל ישוב לעצור את זה''...????? ממתי טנק מסוגל לעצור יחידות קומנדו שזוחלות בין השיחים והסלעים ואפילו עם ציוד ראיית לילה משוכלל?
          ועל שאהידים כבר שמעת?

          דווח על תגובה זו

          IP: 67.161.71.107
        • אל תקפוץ . יש להבין שמלחמה נגד אזרחים שהם גיס חמישי ...

          רגוע, 29/09/09 11:29

          ...מחייבת שינוי גישה בכל הקשור ל''פגיעה באוכלוסיה אזרחית'' ולפגיעה בסייעני אוייב.
          צה''ל ותורת הלחימה שלו איננה מקבלת פגיעה באזרחים כמהלך חוקי ונכון. עד היום מחיר ה''מוסריות'' היה נסבל במונחים של תוצאות מול מספר חיילינו שנפגעו בפעולות לוחמה.
          בסוג המלחמה המתואר כאן , המחיר יהיה בלתי אפשרי , ויש להערך לכך מבעוד מועד.
          יש לשקול הטלת ''ממשל צבאי'' על אזרחי ישראל הערבים בזמן העימותים הבאים.
          יש להפקיע את הטיפול בסייעני אוייב , בזמן עימות ואחריו , ממערכת המשפט האזרחית והעברתה לכללי השיפוט של מערכת המשפט הצבאית.
          יש לגבות מחירים גבוהים בנפש מכל אויב , כמטרה ולא כאמצעי הגנה.

          דווח על תגובה זו

          IP: 217.132.59.186
        • טנק יכול להביס גדוד שלם ממרחק של קילומטר ומעלה

          טנק, 30/09/09 09:29

          אבל מול צוות של 4 לוחמים שמגיע מאחור הוא חסר משמעות

          דווח על תגובה זו

          IP: 147.237.70.103
  • 1.

    מחריד לדעת את זה ועוד יותר מחריד שהאויב יודע זאת (ל''ת)

    sh41nr , 29/09/09 08:10


    דווח על תגובה זו

    IP: 82.81.238.224
    • ומה שעוד יותר מחריד הוא ש50% מתלמידי השמיניות השנה לא

      ₪, 29/09/09 09:34

      יתגיסו לצבא בכלל – על אף שההורים שלהם קוראים את הכתבה הזאת כרגע.

      דווח על תגובה זו

      IP: 67.161.71.107