• 82.

    אסיר במצב נפשי כל כך קשה צריך להיות מתושתש מסמי הזייה והרגעה (ל''ת)

    פקק תנועה , 29/09/09 13:49

    • מטושטש...פקק.. (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 29/09/09 20:00

  • 81.

    תשמרו על בניזרי, שלא יתאבד בקפיצה לתוך שלולית משפת המדרכה...

    פנדה , 29/09/09 09:50

    ממש יצירתי המוח היהודי, אנשים מצליחים להתאבד בכל מצב... ועל זה נאמר שפיקח לא יכנס לבור שחכם יודע איך לצאת ממנו.

    • היצירה האחרונה: התאבדות בכוס תה עם נענע....... (ל''ת)

      ירדנה, 29/09/09 10:47

    • ויש לישמור על הירשזון והבאים בתור (ל''ת)

      פקק תנועה , 29/09/09 13:52

  • 80.

    יואל חסון זה מה שמעניין אותך

    אזרח, 29/09/09 08:17

    תכנס ישיבה דחופה בנושאים יותר חשובים כגון הפשע המשתולל ברחובות ,הענישה המצחיקה ,הזקנים שמותקפים חדשות לבקרים.צר לי להגיד לך אבל לא מעניין אותי שגולדרינג התאבד יש דברים שלא ניתן למנוע אותם.מה שיקרה כתוצאה מהדיון בוועדה זה עוד הקמת ועדת חקירה שתדרוש לנקוט עוד אמצעי הגנה שיעלו הון למשלם המסים.האם אתה רוצה שיהיה סוהר צמוד לכל חלאת אדם בכלא מחשש שיתאבד?

    • צודק. אבל את הקרבנות החיים זה מעניין

      פנדה , 29/09/09 09:52

      לנו לא אכפת שעוד חלאה הלכה, אבל הקרבנות החיים של האיש הפסידו את סגירת המעגל שהייתה יכולה לתת להם טיפת שפיות. ובנוסף, שוב פושע חומק ממשפט, גם אם זה ישירות לגיהנום, זה עדיין מסר.

  • 79.

    קצין בכיר בשב''ס כל אחד יכול להתאבד בתאו

    vipi hana , 29/09/09 08:10

    כל אחד הוא אמר! גולדרינג רוצח בתו שפט את עצמו למוות. הוא לא היה זקוק לבית משפט. הוא עשה מעשה נבון חסך למדינה לעצמו ולמשפחתו כל הכבוד.

  • 78.

    ביצע ''סקילה עצמית''

    גד, 29/09/09 08:08

    כל נפילה מעל לגובה 1.5 מטרים נחשבת ע''פ דין תורה ל''סקילה''

    דרך אגב למרות שאין בית דין גדול שדן דיני נפשות ומחייב בארבע מיתות בית הדין: הרג ,חנק,שריפה וסקילה,מות בני האדם מתחלקים לאותן ארבע הקטגוריות הנ''ל בשינויים
    שונים ומשונים וזאת ע''פ גזירה מבית דין של מעלה.
    לפעמים אדם מקבל קובמינציה של מיתות כנזכר

    נ.ב סקילה היא העונש החמור מבין ארבע הנ''ל

  • 77.

    שמע שרותי הרווחה אחראים למחדל קולוסלי באשר למצב האסירים

    ואולי...., 29/09/09 08:08

    היתכן ולא הכלא הוא המקום לטפל או להעניש את האנשים שאיבדו את שפיותם? ואולי אנו צריכים להחליט בין גזר דין מוות שזה מה שמסתמן מהתנהלות הרשויות כלפי העבריינים המדיוברים.
    נשאלת השאלה מה אנחנו כחברה מנסים להשיג? את המשפט או את הדין. לדעתי טוב הייתה נוהגת החברה לו נהגה בחמלה וטורחת לטפל באנשים הללו בתוך מסגרת הענישה או לחילופין להרוג אותם כפי שהיא עושה אך במודע זה או ש או ש

    • צודק השב''ס השיטה הכל חולני

      שירן, 29/09/09 08:48

      המעשה של גולדרינג ברור לכל הוא חולני כמו גם מעשיו של דודו טופז. העניין הוא שהם בבואה של החברה והשיטה(החיים כאן) היא חולנית ורקובה מביאה את האנשים למצבים בלתי נתפשים וכפי שאנו רואים מידי שבוע המעשים נהיים יותר ויותר שלא יאומנו כי יסופרו ולכן החולי הוא בשיטה בדפוסי חיינו.

      זה מתחיל עם החדשות שמידי בקר צהריים וערב מביאים לנו סיפורי סדטום עסיסיים ואם לא מגישים לנו בצהריים ידיעה שעוסקת באונס בתוך המשפחה אז לא קיבלנו את שלנו הכל רקוב כל המודעות היא חולנית והמשפרה שרותי הרווחה הם חלק מהריקבון שפשה בנו והם לא אשמים הם תוצאה כמו בשחיתות מעמד המורה. מי ייתן ובפרוס עלינו שנה חדשה יקומו כוחות מתוך החברה שלנו ישעשו שיונוי כי זה נראה לא טוב ואני לא מדבר על ההשלכות החברתיות הלאומיות שעוסקות בחברה במצבנו. תודה וזליחה על הכתיבה החפוזה.

  • 76.

    מי שמחליט להתאבד...אי אפשר לעצור אותו... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 29/09/09 07:39

  • 75.

    כח עליון

    שירה, 29/09/09 07:22

    אני מאמינה שכח עליון יותר חזק מכולנו והוא נותן לנו לשלם על טעויותנו.שיירקב שם למעלה

  • 74.

    התאבדותו אולי מעידה גם על חרטה שהיא אנושית מה שאין למפלצת פימשטיין. (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 29/09/09 06:31

    • חרטה? או התכוונת לחארטה? למה התכוונת? (ל''ת)

      מושיקו, 29/09/09 08:54

      • אין לי כח להסביר לך..לא תבין ! (ל''ת)

        ברווז ושמו געגוע , 29/09/09 20:01

  • 73.

    חבל שהם מצליחים

    יאיר, 29/09/09 06:27

    חבל שהם מצליחים להתאבד. זה קל מדי !
    הילדה המסכנה כבר לא תגדל והקורבנות של השני יסבלו עוד הרבה זמן מכאבים.
    אסור לתת להם להתאבד,זה קל מדי, שיסבלו בכלא !!!

    • אפשר היה להסכים איתך אם

      סימה, 29/09/09 07:56

      היינו יודעים שהוא היה נמק בכלא, אבל אנחנו יודעים שהוא היה מקבל 15 שנה (והיו נותנים לו כ''כ הרבה רק בגלל שהמקרה שלו היה תקשורתי וזיעזע רבים) מה שאומר שהיה משתחרר בעוד 10 שנים- כלומר בגיל 43 הוא שוב בחוץ ומוכן לשקם את חייו וגרושתו היא זאת שהיתה נטרפת לראות את זה

  • 72.

    אנסים ורוצחים - אכן טוב מותם מחייהם

    דידי יזרעאלי, 29/09/09 06:12

    אני מתקשה להבין את המתקפה על שירות בתי הסוהר שאיפשרו לאסיר גולדרינג, אשר ניסה להתאבד פעמיים מאז נתפס ונאסר, לעשות שוב את אשר גמר אומר בנפשו לעשות. וכי איזה אדם, העומד על דעתו ומודע למעשה המזעזע שביצע, לא יעדיף את המוות על פני החיים המחכים לו בכלא? וכי מי יוכל להתעמת מול המציאות היומיומית והמאד-לא-מלבבת (בלשון המעטה, כמובן) המצפה לגולדרינג ודומיו בכלא? אדם לא חייב להיות מבעל דמיון מפותח במיוחד כדי לראות בעיני רוחו כיצד ייראו חייו של רוצח קר דם בין הפןשעים הממתינים לו שם. אינני בטוחה אם יש להעניש את האחראים למחדל או לברכם על כי חסכו מהמדינה את הוצאות מחייתם ואחזקתם של חיות-אדם מסוגו של גולדרינג.

  • 71.

    זה יכול לקרות ללפחות 1 מתוך 10 גברים --- תלוי באישה ובמצב

    כל אדם יכול להדחף לקיצוניות, 29/09/09 06:06

    וככל שהוא היה נורמטיבי יותר וחי חיים שלווים - קל יותר לזעזע אותו

  • 70.

    ברוך שפטרנו (ל''ת)

    מושבניק, 29/09/09 05:35

    • בקרוב נאמר זאת עליך!!! (ל''ת)

      קיבוצניק, 29/09/09 10:57

  • 69.

    67 אתה כל כך צודק!!! צודק!!! צודק!!!

    אב שכול לילדים חיים, 29/09/09 05:24

    קרוב לעשר שנים אני עובר התעללות קשה של גניבת ילדים מול עיני, ודעתי הולכת ונטרפת, למרות שהייתי הכי נחמד שבעולם, שום כח במדינה לא עזר לי לשמור על קשר סביר עם ילדיי, והגברת שבינתיים התחתנה החליטה לסלק אותי מהתמונה למרום ששילמתי מזונות מדי חודש בחודשו ולמרות שמעולם - מעולם - לא עברתי על שום חוק ושום הוראה. פשוט כי בא לה להתנתק ממני.
    אבל ברור שאם הייתי יוצא לאלימות, לא הייתי פוגע בילדים שלי, מה הם חטאו, אלא הייתי מכוון אותה לאשמה האמיתית. חבל שגולדרינג האידיוט לא עשה את זה.

    • אכן יש כאן אשמה אמיתית לכל הטירוף הזה שהתחיל מהתנהגותה!!! (ל''ת)

      האשמה הזו תירדוף אחריה לעד!, 29/09/09 11:01

  • 68.

    דווקא לי הוא נראה בתמונות נורמלי לחלוטין!!!

    פסיכופט מתחיל, 29/09/09 05:12

    איך זה שתמיד כשאדם עושה משהו רע מאד, הוא מיד הופך, אוטומטית, לחולה נפש מטורף ומתועב? אפילו אם עד היום הוא היה הכי נורמלי ועדין שבעולם?
    אול יצריך לבדוק מה הסיבות שגרמו לו להשתגע, והאם נכון שהוא הרגיש שהוא מאבד את היקר לו מכל - הילדה שלו - וזה מה שגרם לו להשתגע. אולי מערכת הרווחה צריכה לעמוד לדין על שלא דאגו להבהיר לו שבכל מקרה הוא יהיה בקשר טוב עם הילדה. (נו טוב, פקידות הסעד בוודאי לא מתקשות לישון בלילה מול אלפי אבות שלא רואים את ילדיהם, ראו אתר הורות שוה)
    אולי הוא היה כשיר לעמוד לדין, אבל ברור שהוא לא עשה זאת בקור רוח שטני אלא בתיסכול שהטריף אותו על גבול השפיות.

    • פסיכופט מתחיל

      vipi hana , 29/09/09 08:28

      וולה אהבתי את כותרת. אתה באמת מיוחד גם תגובתך מצאה כן בעיני. יש בה מקום לחשיבה צודקת.

  • 67.

    ואל תשכחו את הלקח: גניבת ילדים עלולה

    לגרום לאדם גבולי להגיע לטירוף!!!!!!!!!!!, 29/09/09 05:02

    הגיע הזמן שעוסיו''ת ושופטים ואנשי משטרה, ילמדו את הכאב הנורא - האיום - המטריף - שנגרם לגברים שילדיהם נלקחים מהם, מוסתים נגדם, ואיש אינו עוזר להם.
    יש לי כמה חברים שעברו גורל דומה - כאשר כבר בהליכי הגירושין הגברת למדה את הכח שיש בידה ומיהרה להשתמש בו בצהלה - לקצץ בהסדרי הראיה ולהסית את הילדים, כדי שהגבר ילמד מי השולט, ויכנע לכל התכתיבים.
    יש לי חבר שמשלם דמי מזונות עצומים ואדירים - ובנוסף נסחט כמעט מדי שבוע, כאשר הילדים מגיעים עם רשימת קניות מפה ועד אמריקה, והוא יוצא איתם בעיקר לקניות, כי הוא יודע שאם לא יבצע את זה - הוא פשוט יפסיק לאט לאט לראות אותם, אז הוא נכנע, מרוב אהבתו לילדיו.
    אל תגידו לי שיפנה לעו''ס, או לביהמ''ש, או למשטרה, כי הוא כבר פנה אינספור פעמים, והמצב היום הוא שהנשים עושות מה שבא להן.
    אז כמובן שאני מאחל לרוצח המכוער את דרגת הגיהנום האיומה ביותר - אבל צריך לזכור שבדרך כלל, גם אדם מטורף וחייתי כמו סדאם חוסיין או נסראללה או בן-לאדן או מי שלא יהיה, לא הורג את ילדיו שלו. זה מנוגד לטבע של כל עולם החי ובוודאי של בני אדם.
    המערכת כושלת בתיפקודה באבות מסורבי קשר! ע''ע פימשטיין הנבל

    • טיפש. שום דבר לא מצדיק רצח. מי שמגיע לטירוף כזה היה מלכתחילה מטורף.

      פסיכולוג, 29/09/09 07:43

      אתה כנראה ''אדם גבולי'' בעצמך.

  • 66.

    עדיף

    תלמה, 29/09/09 04:55

    ברוך שפטרנו מלהעניש את זה

  • 65.

    ככה השב''ס פותר את מצוקת בתי המשפט... (ל''ת)

    רב כלאי, 29/09/09 04:33

  • 64.

    על הכיפק!

    על הכיפק!, 29/09/09 04:31

    עןנש מוות היה מגיע לו!

    • גם לאשתו!!! (ל''ת)

      תשובה לטיפש/ה, 29/09/09 11:10

  • 63.

    למי איכפת שהעבריינים רוצים להתאבד? כנסו

    סטודנט למשפטים שנה 2, 29/09/09 04:12

    התשובה היא שכאשר יש ריבוי התאבדויות, יש תחושה נכונה בציבור שהכלא הוא מקום קשה מדי, ואת זה, מסתבר, השב''ס אמור - אמור - למנוע.
    בדיחה. הכלא יישאר מקום איום ונורא שרוצים להתאבד בו, אבל הכל יושתק כי פשוט לא יצליחו, ובמקום להעניש עבריינים - ידאגו שהם יחיו, ולא יצליחו למות, והכל יבוא על מקומו בשלום.
    בושה למדינה המטומטמת שלנו.
    ברור שאם הכלא יהיה מקום שאפשר לחיות בו, העבריינים יתאבדו פחות. ואם עדיין הם רוצים להתאבד, למי זה איכפת? לא חבל על הכסף שעולה אסיר למדינה - יותר משבע עשרה אלף שח בחודש???
    מסתבר שיש לנו במדינה המון מטומטמים, וחלק מהם חכי''ם, וגם אנשי שב''ס. הגיע הזמן לומר את האמת בפנים.

  • 62.

    מוכן להתערב על כל סכום שהמצלמות לא עבדו (ל''ת)

    צלם חתונות, 29/09/09 03:57

  • 61.

    לא היתה לכם סיבה להאמין כי רצחתם אותו כמו שרצחתם את דודו טופז (ל''ת)

    שב'ס של רוצחים, 29/09/09 03:56

    • אם לא שמת לב הוא בעצמו רצח את הבת שלו ואת עצמו...מספיק כבר

      ל, 29/09/09 07:37

      לחפש על מיללהפיל את האחריות כל פעם שאיזה אדיוט רוצח ומתאבד.....זה כבר פטתי!

  • 60.

    מה האסון הגדול? רוצח שהתאבד? (ל''ת)

    גיא, 29/09/09 03:48

  • 59.

    אפשר לחשוב שהוא וטופז גדולי הדור =שניהם רוצחים אחד הצליח יותר

    באמת, 29/09/09 03:45

    הם בסה''כ פושעים

    • את מי בדיוק רצח דודו טופז ? (ל''ת)

      עמית, 29/09/09 08:03

  • 58.

    גולדבריג ז''ל

    עידן, 29/09/09 03:42

    כשרוצים להתאבד תמיד אפשר!

    • ממש ר''ל זצ''ל (ל''ת)

      חז''ל, 29/09/09 07:59

    • מה ברכה???????????????????????????????????????????????????????????????

      פנדה , 29/09/09 10:35

      אז מה אם - היית איתו במילואים, חבר שלו מהעבודה, אפילו חבר קרוב - אתה יודע מה, אפילו אם אתה אח שלו. איך אתה מסוגל להצדיק רצח של ילדה קטנה מסכנה?

  • 57.

    אי אפשר לדעת מה הלך לו בראש

    אריק, 29/09/09 02:14

    כנראה תכנו את זה ולא החליט באותו רגע.
    רצה לחסוך את כאב המשפט.
    כעת הוא עולה לדין של מעלה.

  • 56.

    אין כשלים במות דודו טופז גולדרינג ועשרות אחרים שהם אנונימיים

    אזרח מודאג, 29/09/09 02:01

    אמר אז אמר

    • אין שום כשל במוות שלו ושל טופז , רצו למות ומתו (ל''ת)

      רומיאו, 29/09/09 03:47

  • 55.

    ברוך שפטרנו מצרה זו (ל''ת)

    מיכל, 29/09/09 01:59

  • 54.

    חשוד ברצח מתאבד

    nenahem , 29/09/09 01:32

    בסד
    אינני יודע מי הבכיר בשבס אני שרתתי 15 שנה
    וישנם סוהרים ואולי אסירים שמעודדים מעשה
    דומה כי במילא זה הסוף שלו ובמילא משם לא יצא אז לאזאזל החיים.
    אני היתי עד בשיחות כאלו בין אסירים וכשדווחתי צחקו ממני הממונים עלי ובסוף במספר הזדמנויות צדקתי ולכן אינני קונה
    את הסיפור שלא ידעו.
    יותר מדי פשלות ואם מישהו לא יעוף משם כבר
    ימשיכו המעשים הללו

    • מנחם - אתה באמת היית איש שב''ס

      חיים פרידמן, 29/09/09 07:54

      העברית הדלה והקלוקלת, השגיאות, חוסר הפיסוק ובעיקר ה''בס''ד '' - כל אלה מוכיחים שהיית איש שב''ס.

    • מה זה, אתה צריך להיות ביביסיטר של כל אסיר?

      פנדה , 29/09/09 10:37

      יש גבול לכמה המדינה יכולה להשקיע בלמנוע מאנשים להתאבד - מה שלא מצליח בסוף.

  • 53.

    אז עכשיו אתם יודעים. (ל''ת)

    איזהו חכם הרואה את הנולד., 29/09/09 00:57

  • 52.

    Goldring and Topaz

    Avi, 29/09/09 00:48

    both criminals were mentally going through hell and were determined to put an end to their own misery. As dreadful as it may sound, it was their only way out. May their souls rest in peace

    • לא, שהנשמה של הילדה המתוקה תנוח בשלום

      פנדה , 29/09/09 10:38

      שהנשמה של גולדרינג תשרף בגיהנום

  • 51.

    מי שמתעקש להתאבד - מצליח! (ל''ת)

    גליה, 29/09/09 00:47

  • 50.

    לא מדובר באדם יציב נפשית

    ננו, 29/09/09 00:45

    כל השפיטה המתנשאת הזאת כאילו הייתם במצב שלו וכאילו אתם יודעים מה המצב הנפשי של אדם אומלל כזה - לא רלוונטית בכלל.

  • 49.

    מדובר בחסון מקדימה,הדמגוג ולא בישראל חסון שהיה בשב''כ. (ל''ת)

    ולדיק, 29/09/09 00:45

  • 48.

    מספיק עם הביקורת על השב''ס מי שרוצה להתאבד יכול לעשות את זה

    ניקו, 29/09/09 00:44

    גם עם קופסה של אשל

  • 47.

    מקרה טרגי לבי לכל המעורבים מה ומי הביא אותו לבוץ הטובעני הזה (ל''ת)

    מנוחתם עדן, 29/09/09 00:42

  • 46.

    אני שמח שהצליח

    nar, 29/09/09 00:42

    בשבילו....מסכן..

    • מאחל לך שתהיה במקומו...

      משה, 29/09/09 08:03

      נמר על נייר עושה רוח וצילצולים רק מאחורי המקלדת.

  • 45.

    לשב''ס יש הצלחה מלאה במניעת התאבדות שניה (אחרי שהראשונה הצליחה) (ל''ת)

    דה-דה , 29/09/09 00:26

  • 44.

    השב''ס עשה את מה שהשופטים לא רוצים לעשות.

    אבי, 29/09/09 00:23

    וזה נקרא צדק מהיר ואמיץ.למערכת המשפט בישראל יש בעיה אם המילה צדק או משפט צודק. הם יעשו הכל שהקורבן יצא אשם. והאשם ישתחרר בהקדם האפשרי.

    • 44 . אתה חזון איש . אין עלייך ! (ל''ת)

      נורה פיילשיוביץ', 29/09/09 02:16

  • 43.

    אין עונשי מוות במדינת ישראל,

    משה, 29/09/09 00:13

    אולי צריך לאפשר לרוצחים להתאבד כדי לתקן את המעוות..

  • 42.

    תגבילו את תנועת הידיים ע'' חגורה מסביב לגוף באיזור הכתפיים קבוע

    הרגש הנכון , 29/09/09 00:07

    לעצירים עם פוטנציאל להתאבדות וכך היו פחות מתעבדים-כולל דודו טופז עם היה חגור בצורה כזו!

  • 41.

    תגובה

    צדיק, 29/09/09 00:01

    הוא לא יעשה את זה עוד פעם

    • התגובה הכי נכונה שקראתי כאן :) (ל''ת)

      פנדה , 29/09/09 10:40

  • 40.

    תכל'ס, הם חשבו שאפשר רק עם חוט של קומקום חשמלי

    אודי מאשקלון, 29/09/09 00:01

    השם ירחם עלינו ויגאל אותנו במהרה

  • 39.

    תעזבו את השב''ס - מי שבאמת רוצה להתאבד בסוף יצליח

    נדב, 28/09/09 23:44

    כל ההתנפלות על השב''ס מיותרת. מי שהחליט להתאבד יצליח בסוף. האסיר יצליח בסוף להחביא סיכה קטנה או חפץ קטן וחד ולחתוך בלילה את הורידים לטפס על גד או חומה, לקפוץ מגשר, לקפוץ מתחת לגלגלי מכונית, להתחשמל, לחטוף אקדח משוטר ועוד ועוד.
    הדרך היחידה היא להצמיד לו שומר 24 שעות, ולזה למשל המיסים אין כסף.

  • 38.

    אולי זה היה נסיון בריחה שנכשל (ל''ת)

    על השב''ס לבדוק גם בכיוון הזה, 28/09/09 23:43

  • 37.

    ''מעולם לא האמנו שאפשר להתאבד מגובה 3 מטרים''?

    אבי דגן , 28/09/09 23:42

    אז עכשיו אתם יודעים! ראיתי כמה תגובות טיפשיות בחיי, אך זו - לוקחת מקום ראשון!

    • טופז התאבד מגובה 30 ס''מ... (ל''ת)

      פנדה , 29/09/09 10:40

  • 36.

    מעולה שהתאבד, ממילא היו מקלים בעונשו ואז הוא שוב היה פוגע (ל''ת)

    יעל, 28/09/09 23:39

    • תגובה לא לעניין

      אני, 29/09/09 05:39

      נראה שהתגובה מתייחסת לכתבה אחרת.

    • חבל שלא התאבדת במקומו- יש לך הזדמנות במקום אשתו..... (ל''ת)

      סיסרא, 29/09/09 11:14

  • 35.

    מדוע? מדוע? כבר קרה וזה שוב מוכיח שאי אפשר למנוע כל דבר

    גל, 28/09/09 23:30

    אולי שישאלו מדוע לא נמנע הרצח של בתו ואיך מונעים מצבים כאלה, לפני הדבר הזה. לא פשוט אך מי שרוצה לגזור על עצמו עונש מוות אולי זה עדיף מאשר שירצח אחרים?

  • 34.

    חבר כנסת חסון היה בשבכ-לא מאמין שאתה מופתע ובכלל תנו לחולרות להתאבד

    חסונה, 28/09/09 23:26

    תנו להם סכינים ושיעשו כל הנבלות האלו חרקירי

  • 33.

    השב''ס נשמעים יעילים כמעט כמו המשטרה!! (ל''ת)

    מדהים!!, 28/09/09 23:25

  • 32.

    ההתאבדות היא מחדל, התגובה היא פארסה.

    דה-דה , 28/09/09 23:23

    וגם חסון הוא ליצן לא קטן.

  • 31.

    כל צמרת השב''ס הביתה

    אילן ב, 28/09/09 23:19

    קודם היה דודו עכשיו זה אסף לשלוח את כולם הביתה

    • יש לך הרבה חברים רוצחים או שאתה סתם מרגיש קשר אליהם? (ל''ת)

      פנדה , 29/09/09 10:41

  • 30.

    אם אפשר מ-80ס''מ למה שלא ניתן יהיה מ-3 מטר????????? (ל''ת)

    יניב, 28/09/09 23:14

  • 29.

    מה יותר מגוחך השב''ס או יואל חסון שמחפש כותרות ???? (ל''ת)

    דני, 28/09/09 23:02

  • 28.

    יש שמחה בגלל שהשופטים היו משחררים אותו תוך כמה שנים. (ל''ת)

    קובי, 28/09/09 23:02

  • 27.

    ''לא האמנו שאפשר להתאבד מגובה 3 מטרים'' ?

    ג'ק ראיין , 28/09/09 22:59

    הם ממש טיפשים.

    אם קופצים ראש לבטון מתים ישר, מספיק גם לקפוץ רגיל ולנחות לא טוב, אפילו נחיתה על הבטן הורגת.

    • מה איכפת לך. מה אתה מומחה . העיקר שהוא הצליח להתאבד. (ל''ת)

      סוהר., 28/09/09 23:08

  • 26.

    למה הגדר עשויה רשת? אי אפשר גדר חלקה שלא ניתן לטפס עליה? (ל''ת)

    גיא, 28/09/09 22:51

  • 25.

    חבל שלא נשאר עם פגיעת ראש

    גילי, 28/09/09 22:47

    חי,מוגבל,מרגיש ומבין הכל אבל משותק.זה מה שמגיע לגבר שרצח את בתו הקטנה כדי להכאיב לגרושתו.שירקב בגהנום המנוול.

    • עם הרוצח היה פצוע ראש השופטים היו משחררים אותו ללא תנאי.

      כי השופטים תמיד בעד הרעים, 28/09/09 23:25

      הרעיון שלך מצויין אבל בישראל יש בעיה עם מערכת המשפט .הם אף פעם לא הולכים עם הפשטות והצדק.

  • 24.

    למה האסירים הפלשתינים המרצחים

    השואל, 28/09/09 22:43

    לא רוצים אף פעם להתאבד ?

    איזה תנאים יש להם במעצר שהם לא מתאבדים ולא חושבים על זה אף פעם ??????????????

    • מכיוון שממשלת ישראל תשחרר אותם בעיסקה או כמחווה (ל''ת)

      הדס, 28/09/09 22:58

    • כי הם ניסו לפני הכלא ולא הצליחו.

      חקלאי דרומי , 28/09/09 23:31

      עכשיו הם מחכים לעיסקה טובה.

    • האסירים הערביים לא מתאבדים כי יודעים שבאיזה שהוא זמן יוחלפו! (ל''ת)

      הרגש הנכון , 29/09/09 00:09

  • 23.

    מה לא היה בסדר בכל הטרגדיה לא שמענו כלום (ל''ת)

    הילדה הוא מי האשה מי המשפחה לא מצדיקה אבל חקירה, 28/09/09 22:41

  • 22.

    לכל השמחים לאידו אתם בתור

    פיקה, 28/09/09 22:38

    מי ששמח שכך קרה גוזר על עצמו גזירות רעות בנפול אויבך אל תשמח

    • למה שלא נשמח?

      רונת, 28/09/09 22:49

      למה שאיש כזה ישאר בחיים? מספיק עם הפיתגמים והפילפולים גבירתי, יום כיפור נגמר והציטטות נשארו בבית הכנסת עד ההתעלות בשנה הבאה.

    • אין ספק שזה עונש ראוי ביותר לרוצח ילדה קטנה. (ל''ת)

      אתה הבא בתור., 28/09/09 22:53

      • העתיד הקרוב יפגיש אותך

        לאתה בא בתור או את, 29/09/09 18:33

        עם מקרה שלא חשבת עליו אני מכין כותרת בשבילך

  • 21.

    הייתי רוצה לדעת יותר על מה הגורם שהביא אותו לכך (ל''ת)

    תעצומות נפש מובילות לטוב ולרע ביותר, 28/09/09 22:35

  • 20.

    די להיות מגעילים..

    שריקה, 28/09/09 22:34

    הבן אדם מת מזה משנה הוא פשוט מיסכן וזה שהוא רצח את ביתו זה מתוך מצב נפשי שהוא ניכנס אליו

  • 19.

    נתן לעצמו את העונש שאף אחד לא היה נותן לו. עשה בשכל. (ל''ת)

    חקלאי דרומי , 28/09/09 22:28

  • 18.

    אשם! אשם!! אשם!!!!!!!!! (ל''ת)

    אמא, 28/09/09 22:28

  • 17.

    לבטל את המשטרע והשבס מחוסר עניין לציבור... (ל''ת)

    משה, 28/09/09 22:25

  • 16.

    יעילות לשמה

    איתי, 28/09/09 22:24

    קיצור דרך מבחינתי. הרי אם הוא היה נשאר בחיים היה לוקח 3 שנים עד לגזר הדין ואיזה עונש אומלל מאיזה שופט צ'יקמוק.
    מה צריך אנשים כמוהו ? למה משלם המיסים הישראלי צריך לשלם על אחזקתו בכלא לכמה שנים מסכנות ?
    טוב שהוא הלך, ותפסיקו כבר להאשים את השב''ס והמשטרה בכל דבר !!!!
    מסקנה: רוצחים מסוכנים לא צריכים לצאת לטיול !!

  • 15.

    הוא ניסה לברוח והסתבך עם הגדר.

    ., 28/09/09 22:23

    הבית שלו ממש מעבר לכביש.

    התפקיד של הסוהרים הוא קודם כל למנוע בריחה.
    רק אח''כ כל השאר.
    לא אכפת לי שהוא מת.
    אכפת לי שהוא כמעט הצליח לברוח.

    • הוא קפץ פנימה ולא החוצה,לכן לא ברח אלא התאבד (ל''ת)

      מוטי ר''ג, 29/09/09 22:34

  • 14.

    סוף טוב אך לצערנו לא הכל טוב. דמיה של נעה הקטנה עדיין זועקים מן האדמה

    שפויה, 28/09/09 22:23

    תנו למתאבדים למות בשקט.
    שבס'ס - רוב העם איתכם. זה בדוק.

    • דמיה של נעה הקטנה זועקים על אימה האשמה בכל הטרגדיה הזו! (ל''ת)

      שפויה+, 29/09/09 11:21

      • אסור לרצוח!עשרת הדברות!שמעת על זה?אין שום סיבה בעולם לפגוע בילדה (ל''ת)

        קורבן משפ' נרצחים, 29/09/09 21:45

  • 13.

    זהו פתרון וחסכון למשלם המיסים. (ל''ת)

    צדק פואטי, 28/09/09 22:22

  • 12.

    בשביל מה לחקור ולברבר? (ל''ת)

    נגמר טוב!!, 28/09/09 22:09

    • משימה למר חסון ! (שלא לענין ביכלל) ,שהריי הוא משועמם.

      צבי בצלי (onion), 28/09/09 22:35

      יסביר לי מר חסון...
      מדוע במדינת היהודים יד לשר האוצר שם מישפחה בפולנית עסיסית ולא בעיברית ???
      מדוע למבקר מדינת היהודים יש שם בגרמנית עסיסית ולא בעיברית..???

      לטיפולך ,מר חסון הפעיל ...!!

      צבי בצלי.

      • חסון ממי , בבחירות הבאות קדימה מביאה שניי מנדטים בלבלד. (ל''ת)

        גידעון יערי, 28/09/09 22:53

  • 11.

    תנו להם למות בשקט

    זסהבינ, 28/09/09 22:08

    רוצחים, אנסים או כל מי שהורשע וכלוא וחש צורך להתאבד בנקום לחיות על חשבון משלמי המיסים - שיעשה זאת. לא צריך להאשים את הסוהרים או השב''ס. מי שבאמת רוצה - יצליח ואני גם לא מבינה למה חייבים להשאיר אותם בחיים בכל מחיר???

    • צודקת בהחלט (ל''ת)

      ניר, 28/09/09 22:22

    • זה מה שנקרא: עונש מוות מבחירה (ל''ת)

      הדס, 28/09/09 23:01

  • 10.

    לא האמינו ? כנסו

    איציק, 28/09/09 22:07

    קפוץ קפיצת ראש על בטון. לא תמות ?

    • לא בטוח

      ספקן, 28/09/09 22:41

      תנסה ותגיד אם הצלחת

  • 9.

    הוא שפט את דינו וגזר את עונשו ביום כיפור..הכסף שנחסך לתת לילדים במצוקה (ל''ת)

    tami.me, 28/09/09 22:04

    • לפי ש''ס אנשים קדושים מתים ביום כיפור...! .. עצוב שכך..!

      דוב לימוני, 28/09/09 22:30

      טבעת זהב לא היה קדוש.

      • המתים מיתה טבעית ביום כפור-קדושים,

        דתי לשעבר ידע אישי, 28/09/09 23:10

        לפי ההלכה היהודית אסור להתאבד
        ולכן נקברים מחוץ לגדר
        וכעת תעשו את החשבון קדוש או לא

        • הוא לא היתאבד.... ! ברח ונפל מגדר מיתנדנדת שנבנתה ע''י מקורב בקומבינה (ל''ת)

          ירינה פולשוביץ', 29/09/09 02:14

  • 8.

    התאבד? או ניסה ליברוח? אי אפשר לקפוץ ראש על בטון ,אינסטינקטים יביאו ל

    @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@, 28/09/09 22:03

    התאבד? או ניסה ליברוח? אי אפשר לקפוץ ראש על בטון ,אינסטינקטים
    יביאו לידיים להגן בלי שירצה,אין דבר כזה.

    • בוא ננסה. קפוץ משלושה מטרים, ותתעלם מהאינסטינקטים. תבלום את

      אתה יודע מה?, 28/09/09 22:36

      המכה עם הידים, ונראה אם תצליח.

    • מה זה משנה? העיקר שמת העיר הרשע הזה (ל''ת)

      אולג, 28/09/09 22:50

    • יהיה לך קשה להקליד תגובה עם שברים

      סמי, 29/09/09 06:48

      וגבס על הידיים לאחר שלא תצליח
      אתה לא מעוניין למות אז אתה לא תצליח.
      אסף כן הייה מעוניין למות
      אז הוא כן הצליח

  • 7.

    ח''כ חסון - משעמם לך?? מה אתה קופץ? מה אתה בשוק?

    די להסטריה!!, 28/09/09 22:02

    נכון, לא ברור מדוע יצא האסיר לטיול אחה''צ ללא אזיקים.. לא ברור..
    מעבר לזה - מי שרוצה להתאבד ימצא דרך להתאבד ואין עלינו להכריח אנשים לחיות, בעיקר רוצחים ברמה של גולדרינג.
    כמה כוח אדם נדרש לשמור עליו, כמה כסף, כמה זמן וכמה כמה...כל אלה צריכים להיות מנותבים ליעדים חיוביים יותר..

  • 6.

    ימח שמו ושם זכרו לעולם ועד.קיבל עונש מוות שהגיע לו גם כך (ל''ת)

    אמא-, 28/09/09 22:01

    • ימח שמך וזיכרך לעולם ועד! - אמן! (ל''ת)

      אבא, 29/09/09 11:24

  • 5.

    תיקראו

    פרץ, 28/09/09 22:00

    חבר'ה תתעוררו זו רק ההתחלה, כל המקרים ההזויים שקרו השנה (רציחות, התאבדויות ועוד..) נובעים מריקנות שיש לחלק נכבד מהעם הזה. הם ניסו הכל, הם טעמו מהכל והכל כבר משעמם אז צריך לחפש עוד ריגושים וסיפוקים. אבל שכבר לא מוצאים משהו שיתן טעם לחיים אז נכנסים לייאוש ואז כל דבר קטן גורם למפלצת שבהם להתעורר ואז הם מגלים שהם גידלו בתוכם משהו ענקי ומפלצתי בממימדים שאין להם אפילו קצה קצהו של מושג איך להתחיל להתמודד איתו ואז מגיעות הפעולות הקיצוניות. אז לאלו שנמצאים בדרך הזאת וחושבים שהם יודעים הכל ויש להם הכל והם מלך העולם ושום דבר לא יפיל אותם, תתעוררו כי גדולים מכם נפלו(כן גם דודו טופז ז''ל) ותתחילו לחפש משמעות אמיתית לחיים שלכם- כי הוכח כבר מעבר לכל ספק שכוח, כסף, וכבוד רק עוזרים לך לעלות גבוה יותר כדי שבשלב הנפילה מהגובה שצברת לעצמך הכאב וההתרסקות יהיו גדולים כ''כ שלא תוכל לעמוד בהם. רק אדם שמרגיל את עצמו לשבור את הסיפוקים והתאוות בכל יום , רק אדם כזה מצליח להתמודד גם עם דברים גדולים ונשאר בריא בנפשו. שבו עם עצמכם לחמש דקות ותשאלו את עצמכם את שאלת השאלות: מהי תכלית החיים? סביר להניח שאם תשובתכם היא גשמית , מהר מאוד תיווכחו שבעצם זוהי לא התכלית ואולי יש תכלית אחרת וכך תכנסו גם אתם למעגל המחפשים כל חייהם... למציאת התכלית האמיתית מומלץ להתחיל את החיפוש באתר הידברות שם יש את כל התשובות לכל השאלות בהצלחה. (רק לאלו שבאמת יש להם את האומץ לבלוע את הגלולה האדומה ולגלות את האמת ומהו בעצם העולם הזה (מטריקס)

    • אין ספק שמשהו דפוק אצלך! - גש מיד לטיפול ומהר! אל תהסס! (ל''ת)

      ירדנה, 28/09/09 22:12

    • ל5.אתה צודקק.אנשים צריכים ללמוד באתר הדברות וקבלה

      ש., 28/09/09 22:35

      ברור רק שם יש את כל התשובות לכל השאלות בהצלחה.

    • הייתי קורא, אם היית שומע על פסקאות. (ל''ת)

      ג'ק ראיין , 28/09/09 23:00

    • סוף סוף תגובה לעניין !!

      ל - 5, 28/09/09 23:06

      הקנאה התאווה והכבוד מוציאים את האדם מן העולם

      • לכן כדאי ללמוד הידברות וקבלה ברור

        ש., 29/09/09 00:09

        ברור שרק שם יש את כל התשובות לכל השאלות בהצלחה.ואז יהיה עולם טוב יותר

    • פרץ משמעות החיים שלי זה לא להתקל באחד ''חכומולוג '' כמוך, (ל''ת)

      חן אדון , 29/09/09 00:47

      • אמןן שיהיה משמעות חיים לכולם רק טובב

        ש., 29/09/09 10:09

        לכן כדאי ללמוד הידברות וקבלה.זה נותן משמעות טובהה לחיים.ואנו מאמיניםם שיהיה עולם טובב יותר.כתוב בתורה.רק דרך האור

      • גם אני לא רוצה להיתקל באדם טיפש כמוך (ל''ת)

        אתי, 29/09/09 11:27

        • ברור רק דרך האור.נתקלת בבני אדם חכמיםם ברור

          ש., 29/09/09 21:30

          זו האמתת.וחבל שלא לומדים הידברות וקבלה.בדרך הזו אנשים יכבדו ויעשו טובב לחיים ברור.שיהיה לכולם חג סוכות שמחח.ורק טובב לכולם

  • 4.

    בטח לא יכלו לדעת..

    שושנה קורן, 28/09/09 21:54

    כמו שהשמטרה לא יכלה לשער שבתא מעצר מאובטח אפשר להתאבד עם חוט חשמל של קומקום...
    די להסיר אחריות...הגיע הזמן שהיועצים לקרימינולוגיה יגלו קצת יותר אחריות...
    המחיר - מי שצריך להיענש לא עומד לדין, חוסך כסף למדינה, אבל לא גורם שינויים בחברה.

    • מחיר הפרוטקציה......................................................!

      אריה שזיפי, 28/09/09 22:26

      רוב הסוהרים מיתקבלים לעבודה בפרוטקציה ..............בניי מישפחה של סוהרים בכירים.
      יש לגייס סוהרים על פי כישורים בלבד.

      • אתה נשמע מוכדר

        רב בריח, 28/09/09 22:39

        אולי אתה מציע את עצמך לתפקיד כזה ?

        • אין אפשרות.אני פנסיונר החי על 6 פנסיות ציבוריות(פעילות ענפה בחברת כור) (ל''ת)

          אריה שזיפי, 28/09/09 22:56

      • לאריה הטיפש: הבעיה לא פרוטקציה אלה הקנאות שיש בך בלב. (ל''ת)

        אתה הבא בתור., 28/09/09 23:35

    • שטויות גברת שושנה (ל''ת)

      דווקא רוב הציבור מעדיפים את המחיר הזה, 29/09/09 05:07

  • 3.

    צריך לאפשר לח''כ חסון הבלתי חסון

    יו''ר הוועדה שתחקור את קפיצת יואל חסון, 28/09/09 21:53

    לקפוץ משולחן הוועדה לבקורת המדינה.

  • 2.

    3 מטר זה באמת מעט -הוא לא בלם עם הידיים בכוונה (ל''ת)

    מהנדס, 28/09/09 21:52

    • הוא בלם עם הראש וטוב שכך!!!!

      בלם אחורי, 28/09/09 22:44

      קיבל את עונשו וביום כיפור!!!

      • הוא גם לא בלם עם הראש. הוא נבלם עם המסה כפול האורך. שווה מוות. (ל''ת)

        סופר מהנדס., 28/09/09 23:12

  • 1.

    הרשלנות זועקת במשפט

    צביקה, 28/09/09 21:46

    מעולם לא חשבנו שאפשר להתאבד משלושה מטר.

    אי המחשבה , היא היא הרשלנות.

    בכיר אומר .... עכשיו אפשר להיות בטוחים שאי אפשר לסמוך על ה.... האלה

    • צביקה: השאלה היא מה עדיף. להגיב ראשון ולדבר שטויות או להמתין קצת.?

      תמיד יש תקלות., 28/09/09 23:17

      העיקר שהוא מת ומגיע לו למות.כי השופטים היו משחררים אותו תוך 10 שנים בודדות.