• 131.

    הזה וחיי עולם הבא, פשוט ז ב ל!!ב של אדם (ל''ת)

    הלך כפרה על עם ישראל ועל אשתו הפסיד חיי עולם, 17/10/09 22:48

  • 130.

    חופש הבחירה

    מיכאל, 30/09/09 00:00

    למה לשמור עליו, מה החברה מפסידה מההתאבדות שלו ?

    צריך לתת למפלצות הללו את חופש הבחירה למות.

  • 129.

    NOW. Let him face the REAL JUDGE !!!!! (ל''ת)

    THE END, 29/09/09 18:35

  • 128.

    הנשים יחד עם התיקשורת

    הנשים גורם האלימות מס 1, 29/09/09 18:24

    החליטו להרים ראש לכן עושות בגברים מה שרוצות מנצלות אותם באכזריות של בנות חוה הרוצחת והופכות אנשים טובים לחיות מאולפות

  • 127.

    והעיקר שחתם על סרבנות לשרת בשטחים. זו צורתו של השמאל הקיצוני. (ל''ת)

    רובי, 29/09/09 18:13

  • 126.

    כך נראה השב''ס וכך נראת המשטרה, מחזה עלוב ביותר. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 29/09/09 15:53

  • 125.

    איזה רעיון גדול! לרצוח ואחר כך להאשים מישהו אחר!

    נמאס מטוקבקיסטים מטורפים וחולים, 29/09/09 15:06

    תעזבו את האמא במנוחה.
    רק הרוצח, והוא בלבד אשם.
    האחריות היא שלו בלבד.
    עובדה שהוא זה שהתאבד ולא היא.
    מאחלת לך ליסה שתמצאי את כוחות הנפש בים הרשעות.
    ישנם עדיין אנשים שמרגישים גם חמלה.

    • נראה שזה אותו אחד אובססיבי שכותב פה בשמות שונים ומאשים את האם. (ל''ת)

      הוא נשמע כמו גרוש אומלל ומתוסכל שמוציא פה את הרעל, 29/09/09 15:14

      • די

        מ, 29/09/09 18:46

        יש הרבה נשים שחושבים שהיא אשה רעה שגרמה לרצח ותפסיקו לרחם עליה. היא אשה ר-ע-ה.

  • 124.

    החלשים ועלובי הנפש - מאשימים את כל העולם במחדליהם

    ..., 29/09/09 15:02

    לא משנה מה עבר בינהם - כבני אדם בוגרים אנו אמורים להתמודד ולמצוא את כל הדרכים והעזרה על מנת לא להגיע לשפל המדרגה.
    לכן, כל האשמה כלפי האם היא חסרת בסיס.
    האב הגיע לתהום החשוכה ביותר של רצח ביתו - והאחריות על כך היא שלו ושלו בלבד!!
    אחרת כל אחד ירצח ויאשים מישהו אחר

  • 123.

    המדינה אחראית, כאשר שוללים את החופש חייבים לשמור על בריאות וחיי

    אאאא, 29/09/09 13:56

    כל אסיר.
    הצורך בנקמה מונע טיפול פסיכיאטרי או כל שיקום.

  • 122.

    אחרי מה שעשה,מוטב כך. (ל''ת)

    ענת, 29/09/09 13:32

  • 121.

    תשובה ל- 101 חנה

    בלהה, 29/09/09 13:25

    איך את יודעת את קורות חיו של אסף האם את שכנתו מילדותו הרי הבתים במושבים לא קרובים אחד לשני, את בטוחה במה שאת פרסמת, בכל אופן היה חייל טוב לא אלים, מהנדס חשמל עבד בחברת החשמל. לא ראו אצלו דברים חרגים, אני אגיד לך מה קרה אישתו סחטה אותו כנראה שלא עבדה. כדי לראות את הילדה תשלם תשלם עד שלא נשאר לו משכורת. כך זה בגרושין.

    • זה לא משנה - זה עדיין לא סיבה לרצוח

      צינית, 29/09/09 16:44

      ובמיוחד לרצוח ילדה קטנה שלא ידעה להגן על עצמה. וכל האמון שלה היה באדם הכי קרוב אליה - אבא.

  • 120.

    מה עשתה לו אישתו שגרם לו לעשות מה שעשה...... (ל''ת)

    RAMI, 29/09/09 13:12

    • כלומר, אם יש לך ילדים, חייהם תלויים במידת שביעות רצונך מהתנהגות אשתך?

      שאלה ל-120, 29/09/09 18:40

      כדי שאני אבין את האופן בו מתנהלת מערכת קבלת ההחלטות במוחך הקודח... אם התנהגות האשה לא נושאת חן בעיניך, מקובל עליך שהאב ישים קץ לחיי הילדה?
      אני מקווה שהתשובה שלילית!

  • 119.

    התאבדות אסף - אני מאשימה את......

    בלהה מחולון, 29/09/09 13:12

    ההתאבדות, הרצח הכל יחד מי יודע מה אישה צעירה עשתה לו. אסף מהנדס שעבד בחברת החשמל הרוויח טוב. כנראה האישה סחטה אותו במזונות, אולי קיבל איומים וקללות בטלפונים האם בדקתם אם האישה עובדת. יכול להיות שגם עובדות הסוציאליות בעיריה הטרידו אותו ויכל להתמודד עם הסחטנות.

    • צודקת

      אלעד, 29/09/09 15:55

      מסכים עם כל מילה.

      צריך 2 לטנגו

    • אם כך למה הוא לא רצח את אשתו מה אשמה הילדה ?

      יופי טופי !, 29/09/09 16:49

      החיים שלה (של הילדה )הם שלה ורק שלה כי היא כבר יצור אוטונומי בעולם ,יש לך חשבון עם האמא סגור אותו איתה !

  • 118.

    מערכת שינה מאוזנת מביאה אנשים לאבדון

    אמיר, 29/09/09 13:08

    ראשית חבל מאוד על הילדה.
    שנית אני מבין את הצורך של אסף לסיים את חייו. צריך לזכור עפ''י שהוא כניראה המבצע של הרצח, הוא גם אב הילדה וכאבו על המעשה שכניראה עשה היה רב.

    תהליך הגרושים והמוסכמות שבו שאינן שיביוניות לחלוטין, יצרו מצב זה.
    אחריות מע' המישפט, והמחוקקים למצב היא רבה.

    יש להביא למצב שבו נקודת ההתחלה היא שיביוניות מלאה בסדרי הראיה. אבות זכאים לאותם זכויות וחובות. המערכת שקיימת הינה כ''כ לא מאוזנת שמצבים כאלה יכולים להיווצר.

    סחטנות כלכלית, ואחרת אינן משרתות את טובת הילדים, ולכן יש לשנות את המצב.

    לגבי האם, יש לה אחריות כל שהיא למצב?
    עצוב אבל יש לחקור את מעורבותהת ומעורבות משפחתה, במצב ולהחמיר.

    אותו הדבר לגבי משפחתו וחבריו של אסף. כיצד הם לא ידעו על הסכנה לילדה?
    חובתנו להגן על הילדים!

    נשוי באושר אב ל-2

    • אתה נשמע גרוש במרירות ולא נשוי באושר ולא חשוב מה תכתוב פה על עצמך. (ל''ת)

      אתה מגיב כפייתית בשמות שונים, 29/09/09 15:12

  • 117.

    He will not be missed

    אב לשלושה, 29/09/09 12:12

    He will not be missed

  • 116.

    מה עשתה לו אישתו שגרם לו לעשות מה שעשה...... (ל''ת)

    RAMI, 29/09/09 12:07

    • אתה מאלה שתמיד אחרים האשמים להתנהגות שלך ולך אין אחריות? (ל''ת)

      יובל, 29/09/09 14:56

  • 115.

    ''שופך דם האדם באדם דמו ישפך''

    יהודי, 29/09/09 11:25

    מענין שכבר רש''י מזכיר שמכאן לומדים גם על האיסור של אדם לרצוח את עצמו. (מהמילים ''באדם דמו ישפך'' )
    במקרה הזה רוצח בתו רצח גם את עצמו.

    הכל בגלל ששכחנו את סיוף הפסוק ''כי בצלם א-להים עשה את האדם''...

  • 114.

    עדיף ככה, חסך כסף למדינה (ל''ת)

    חיפאית, 29/09/09 11:23

  • 113.

    סמתם לב מי גרם לטרגדיה הזו ?... (ל''ת)

    משה מ,,,, 29/09/09 11:15

  • 112.

    מוות זה לא סיבה לשימחה אבל!!!ממש לא כואב לי כי הוא רצח ילדה קטנה (ל''ת)

    יובל ארהב, 29/09/09 09:14

  • 111.

    לקח את נפש בתו - היה חייב להחזיר את נפשו (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 29/09/09 08:52

  • 110.

    הקורבן היחיד פה היא הילדה הרכה והיפה (ל''ת)

    עונש מוות מיידי לפסיכופתים רוצחי הילדים, 29/09/09 08:52

  • 109.

    הפתרון הכי קל

    ראובן הבכור, 29/09/09 08:43

    אני מקווה שאתה מסתכל עלינו מלמטה ואתה הכי מרוצה בעולם.
    ''הגם רצחת וגם ירשת?'', לקחת חיים של ילדה, הילדה שלך! ואתה אפילו לא נשאר להתמודד עם התוצאה של המעשה.
    אתה פחדן אסף! הרי כבר רצחת, לפחות תראה שיש בך עוד קצת אנושיות וקח אחריות למעשים שלך.

    • אתה דפוק על כל הראש........... (ל''ת)

      פסיכיאטור, 29/09/09 12:09

      • תלמד לכתוב

        ראובן הבכור, 29/09/09 14:20

        כותבים פסיכיאטר (בלי ה-ו).

        דבר שני, תלמד תכתוב

        דבר שלישי, למה דפוק? כי אני חושב שהוא צריך להירקב בכלא?

        אלו שמתאבדים בוחרים בדרך הכי קלה! הרבה יותר קל לסיים עם הכל ולא להתמודד...

  • 108.

    כמובן שהייתה כאן פשלה מסויימת אבל שני מיקרי ההתאבדיות האחרונות

    פקק תנועה , 29/09/09 08:17

    מוכיחות לנו שכדי לימנוע מאנשים מסוג זה שביצעו מעשים כאלו קשים ושסובלים מיסורי נפש קשים יש לאשר את עונש המוות במדינת ישראל בנוסף לסיבות נוספות

  • 107.

    כמה חבל, בחור נהדר

    חבר, 29/09/09 07:43

    כמה חבל, איזה זוועה, אסף בחור כל כך חכם וטוב, מה קרה שם? אני מניח שלעולם לא נדע...
    מה שבטוח זה שלא צריך להתעסק עם רטאלין ותרופות. לא היתה ברירה, הסוף בלתי נמנע, התאבדות היתה האופציה היחידה כנראה.
    אם זה קרה לאסף זה יכול לקרות לכל אחד במדינה. כולנו כנראה רוצחים בפוטנציאל.
    מי יתן ונשמתו תנוח בשלום.

    • אני מאחל לבת שלך כזה בחור נהדר (ל''ת)

      עמית, 29/09/09 15:01

  • 106.

    רוצח נתעב שהובל ע''י מי שידעה!!! ושבקשה שלא יפגע בילדה (ל''ת)

    הילדה היתה בידי האם הנבלה לא יותר מאשר כלי, 29/09/09 07:38

  • 105.

    טוב שאתה מת, אחרת היית משתחרר בקרוב (ל''ת)

    גרישקה, 29/09/09 07:36

  • 104.

    פחות אחד- יותר נחמד! (ל''ת)

    שולי, 29/09/09 06:55

  • 103.

    poor girl poor guy

    riki, 29/09/09 06:34

    שלא נדע... אסור לשפוט

  • 102.

    חבל שלא התאבד לפני שרצח את הילדה (ל''ת)

    אני, 29/09/09 05:45

  • 101.

    האלימות לא מתחילה כשרואים אותה בטלויזיה

    חנה, 29/09/09 05:29

    אסף גולדרינג גדל בבית אלים. מי יכול להבין עד כמה הוא נפגע מזה. אולי תת-הכרתית רצה לפגוע באביו האלים לא פחות משרצה לפגוע באשתו. גם ברצח הילדה וגם בהתאבדות.
    וגם האלימות של הסבא לך תדע את מקורה.
    חברים יקרים תתגברו על האלימות בתוככם תפסיקו את ההתדרדרות כשהזרעים עוד קטנים.

  • 100.

    הוא נראה דווקא בחור טוב ומוסרי, כנראה שעוצמת הרגשות היתה גבוהה מהיכול

    אל תדון אדם עד שלא תבוא במקומו. יתכן שגם אתם הייתם, 29/09/09 04:40

    הוא נראה בחור מאד טוב ואם זה כך, הרי ברור שלא יכול היה לשאת את המעשה הנוראי שעשה. זה איום ונורא להרוג ילד קטן, ועוד יותר אם זה הילד שלך. אני יכול להבין את הטרוף שאחז בו והרצון לנקום באישתו על האכזבה הקשה שגרמה לו. לאהבה נכזבת יש השלכות מאד קיצוניות לפעמים. הוא התכוון להרוג אותה ולהתאבד, הוא לא חשב שיצטרך לשאת את הנטל הנוראי מכל של חיים בצל המעשה הזוועתי, ומשזה השתבש, טבעי שבסוף יצליח לממש את כוונתו.
    טוב שהתאבד, לא היתה דרך אחרת ויש להניח לו. הוא קורבן של סערת רגשות עזה וזה יכול לקרות לאחרים גם. הלב נצבט כשרואים את התמונות של הילדה, נצבט ובוכה, אבל פניו התמימים של אסף נותנים חומר למחשבה.
    הניחו לו. החיים מאד קשים לפעמים.

    • ראית נכון את התמונה... רוב המגיבים פה סתם שונאי חינם

      צודק, 29/09/09 09:08

      במקום להבין שכולנו אחד ולפתח אהבת חינם
      אסף מיסכן שנפל למערבולת שאני לא מאחל לאף אחד
      יום טוב

      • מסכנה הבת שלו. טפשי לשפוט לפי מראה ולא לפי המעשה הנורא שהוא עשה (ל''ת)

        לילי, 29/09/09 10:25

    • לתגובה 100! אתה כתבת דברים 100% נכונים, רק תיקון אחד

      נאחל למשפחות, ולעם ישראל גמר חתימה טובה., 29/09/09 11:41

      לא טוב שהתאבד מכיון שכעת גם אין לו תיקון ומנוחה בעולם האמת.

      גם לי ולכל אחד בישראל ובכל העולם בכלל מי ששמע את המקרה הזדעזע, לפי הכתבות שהיו הבחור נשמע מפי החברים שלו, והמכירים אותו שהיה בחור מאוד נחמד וחרוץ, ועוד כל מיני תשבחות עליו, שה' ישמור ולא יביא אותנו לידי ניסיון ולא לידי ביזיון, שוב נכון עשה מעשה שלא יעשה באכזרות איומה אני לא מצדיקה אותו, אבל מה שנשאר לנו, כעת זה רק ללמוד ממנו ומדודו טופז שסופם של אנשים כאלה שלא נדע שיאבדו את עצמם לדעת.

      הדבר הנורא ביותר וזה קרה בתקופה קצרה מאוד הם אלה שהיו אחראים עליו, ולא היתה השגחה מספקת עליו, כדי שלא ישלח יד בנפשו, אולי הם אלה שגם צריכים לתת את הדין, אבל מי אני שאשפוט הכל בהשגחה פרטית מלמעלה, וזה גלגולו של אדם.
      פשוט נאמר חבל על מי שהלך לעולמו (עולם שכולו טוב) בטרם זמנו.

      יהי רצון שתיהיה לנו שנה טובה וגמר חתימה טובה, ושפשןט נתפלל על אהבת חינם, וששינאת חינם תעלם מן העולם ובפרט במדינתנו היפה והקטנטונת.


      [
      ,

    • סכיזואידים תמיד נראים תמימים

      פנדה , 29/09/09 13:34

      לא יודע אם הוא היה סכיזואיד, אבל אם כן אז זה ברור שהוא נראה תמים, כי הוא באמת לא מרגיש רע ולא מרגיש אשם - אין לו את היכולת הזאת.

    • אם אתה יכול להבין את הרצון שלו לנקום באשתו אז אתה מטורף יותר ממנו. (ל''ת)

      מזעזע לראות הצדקת רצח באיזו שהיא עילה מטורפת, 29/09/09 15:16

  • 99.

    העיתוי מצמרר!!! (ל''ת)

    קורןנאוה טבריה, 29/09/09 04:04

  • 98.

    מה זה ''קפץ למותו מגובה 3 מטר''?? מ-3 מטר נפילה אף אחד עוד לא מת

    יוסי, 29/09/09 03:31

    ובטח שזו לא התאבדות. אולי נסיון בריחה כושל, אולי נרצח בידי הסוהרים.

    • בטח קפץ ראש. (ל''ת)

      AA, 29/09/09 13:20

  • 97.

    ליבי עם האם השכולה עם הוריו של אסף ועם הקרובים והנפגעים

    רחמים, 29/09/09 02:50

    סיפור חיים מצמרר אכזרי כואב ומיותר.
    אסון למתים ואסון לנשארים שלא הצליחו לאבחן
    ולהושיע בזמן את הטרוף שאחז באסף.

    • ליבי עם הוריו

      מ, 29/09/09 19:00

      ליבי עם הוריו של אסף ולא אם אשתו.

  • 96.

    הלוואי שעוד מנוולים כמוהו יתאבדו. טוב שהוא עשה את זה (ל''ת)

    הדסה, 29/09/09 02:02

  • 95.

    ברור שגם גרושתו הביאה אותו למצב הזה כשהקשתה בהסדרי ראיה ! נשים חלאות

    הגמד, 29/09/09 01:59

    מפלצות על 2

    • מסכימה איתך!!! היא עשתה לו את המוות תרתי משמע (ל''ת)

      אני, 29/09/09 06:56

      • וזו סיבה מצויינת להרוג את הבת שלו

        הדס, 29/09/09 10:50

        כי אישתו עשתה לו את המוות.
        אתה מקשיב לעצמך??? לך תאשפז את עצמך או משהו בסגנון

        • אולי את זקוקה לאישפוז...הוא לא אמר בשום מקום שזו סיבה מצוינת

          רופא, 29/09/09 12:23

          להרוג את הבת שלו...זה הפרוש המעוות שלך

    • גם אני חושב כמוך, האמת שלא העזתי להביע את דעתי

      גדעון, 29/09/09 09:03

      אבל אם קבר דיברת אז שתדע שאתה לא היחידי שחושב כך, אני יודע שנשים שמתגרשות מבעליהן מוציאים להם את הנשמה וגורמים להם לאובדן שיווי משקל במוח. כולי תקווה שזה המקרה האחרון שבעל רוצח את ביתו ומתאבד רק לצורך נקמה.

      • גברים הם יצורים חלשים ובלי עמוד שדרה, אין להם שליטה עצמית

        נכון!, 29/09/09 09:40

        והם בסך הכל מופעלים כתגובה לנשים רעות...
        אולי תתבגר ותיקח אחריות על חייך??!!
        אולי תבין שאמור להיות לך שיקול דעת שפוי ובוגר (אחרת - אל תקבל על עצמך אחריות להיות קצין בצה''ל, או להתחתן ולהביא ילדים לעולם!)
        אם תסכול מול האשה נותן מבחינתך לגיטימציה לרצח(!!!!) ועוד לרצח בתך הפעוטה - אתה זקוק לאשפוז דחוף, כדי להגן על החברה האנושית מפניך.

        • ל נכון...את או אתה בטח פסיכולוג...שגם זקוק לטיפול...כל כך קשה

          פסיכולוג, 29/09/09 12:33

          להבין שקרתה כאן טרגדיה..כל כך קשה להבין שכשאדם נמצא במערבולת ריגשית לא חושב בצורה רציונאלית...אדם נורמאלי.. לא יהרוג את ילדיו אפילו לא כנקמה.

  • 94.

    מגיע לו....

    אייל...., 29/09/09 01:44

    זה הסוף של חלאה....

  • 93.

    עם ריבוי התגובות וצידוק לרצח. מה הפלא שהרציחות הבאות בפתח. (ל''ת)

    הרי הריצפה עקומה., 29/09/09 01:18

  • 92.

    מסכנים הם תושבי מדינת ישראל שאלו חיהם, וזאת התשקורת וזה שב''ס ואלו

    yoya, 29/09/09 00:36

    בתי המשפט וזאת המשטרה וזהו החינוך... לפרק את כל העסק הזה לאלתר. פשיטת רגל מוחלטת

  • 91.

    תודה לבורא עולם (ל''ת)

    מ.ב., 29/09/09 00:10

  • 90.

    מוזר ריבוי מתאבדים במעצר... (ל''ת)

    לבדוק את הסוהרים, 28/09/09 23:52

  • 89.

    המדינה חסכה המון כסף - הוא היה נשפט למאסר עולם (ל''ת)

    יופי שהלך לגיהנום, 28/09/09 23:21

  • 88.

    לדעתי צריך לעזור להם להתאבד,לא לחכות שיעשו זאת לבד... (ל''ת)

    פחות חלאות פחות צרות, 28/09/09 23:09

  • 87.

    מה שמעניין זה שרק גברים מצדיקים אותו בכל מיני תירוצים טיפשיים...

    לוסי, 28/09/09 23:01

    אולי זה מראה משהו על הגברים בחברה שלנו...
    אלק קורבן טראגי... חתיחת אפס סוציופט שלא איכפת לו כלום חוץ ממה שטוב לו...
    חולה נפש שהיה צריך מזמן להיות באיזה מוסד סגור ביחד עם כל אותם אפסים כמוהו שמצדיקים אותו...

    • שיפוטים

      מ, 29/09/09 00:35

      אני אשה ואני חושבת שאשתו היא שגרמה לטרגדיה הנוראית הזאת.

      • השתכנענו מ (ל''ת)

        נ., 29/09/09 05:04

      • טוב, השתכנענו.

        נ., 29/09/09 05:09

        את(ה) אשה.
        ואין ספק שהאשה הניחה לילדתה בת ה- 31/2 פלסטיק נצמד על הפנים וצפתה בה עד שחדלה לנשום.
        ככה זה כשמעצבנים בת זוג ורוצים להתגרש.
        גבר הרי לא אמור לשלוט בעצמו או להתנהג באופן שפוי ונורמטיבי.

      • אני אישה וחושבת שהאישה אשמה בהכל! התעללה בו עד חורמה (ל''ת)

        אני, 29/09/09 06:57

        • אז את צריכה טיפול

          יהודי, 29/09/09 14:09

          לא משנה כמה מרשעת אותה אשה (ועל פניו בכלל לא נראה שהיא רעה באופן מיוחד) מי שזה מתיר בעיניו רצח של ילדה קטנה שלא חטאה , הוא אדם מסוכן, זה מתחיל ברוצח עצמו וממשיך בכל אלו ש''מצדיקים'' אותו. (הגם שאני מקוה מאוד ש''כולכם'' בעצם אדם אחד, שמשתמש באינטרנט כדי ליצור רושם מוטעה שזו דעה הגיונית)

          • תתפלא

            מ, 29/09/09 19:10

            הרבה נשים וגברים חושבים כמוני.אשתו גרמה לזה שבחור החליט להתאבד ולקחת בתו איתו.

    • כי אתן נבלות (ל''ת)

      yoyo, 29/09/09 00:37

    • ללוסי

      ל.ג, 29/09/09 07:32

      זה אכן מקרה מצמרר בילתי נסלח ובילתי נסבל ובכל זאת נתת את הדעת לרגע שלאישה יש חלק בילתי מבוטל במצבו העגום אני לא גבר שיכול להטות את עצמו למעשהו ובכל זאת יש בי קצת מידה של רחמים ישנם נשים מניפולטיביות ברמות כאלה שיכולות להוציא אדם משלוותו ייתכן שלא היה מספיק חזק כדי לכלכל את מעשיו ודעתו נטרפה עליו אסור לדון אדם עד שמגיעים למקומו אני יודעת שאולי דבריי יקוממו ויכעיסו אבל למטבע יש שני צדדים אני חוזרת ומדגישה שצר לי וכואב על הילדה האומללה שנולדה לשני אנשים מסובכים ובעייתיים.. יום טוב.

      • זה לא ויכוח מגדרי

        אישה, 29/09/09 09:38

        קיימים מספיק גברים מניפולטיביים,כוחניים,מנשלי דעה ומדיחים אל הקצה כדי שאם היה מתרחש אירוע דומה בידי אישה- גם לה היה את מי להאשים.הבעיה שלי היא יותר מה שקדם להתאבדות והנימוקים לרצח- אסף ז''ל,הלך למטבח,חתך חתיכה של ניילון נצמד-בטח הסתבכו לו הקצוות שתמיד נדבקים לעצמם והוא היה צריך להאבק בפריסה שלו-בכל זאת-צריך לעטוף בזה ראש של ילדה, פתח את הדלת והעיף מבט בביתו,הרצון לנקום מקנן בו, אולי לרגע הוא עוד שקל לוותר על הרעיון ופשוט לחתוך לה את הצמיגים,הוא מתקרב למיטתה ומצמיד את הניילון-שבטח שוב התבלגן לו כדרכו של ניילון נצמד-לפניה.עכשיו במשך דקה שלמה לפחות,הוא צופה בביתו מפרפרת ו''מתלכלכת''.פתאום היא לא נעה.הוא הולך לארון ומוציא בגדים נקיים, אולי עוד מתלבט איזה חולצה נועה אוהבת יותר.באיזה שהוא שלב הוא מבין את גודל האסון וחותך לעצמו את הורידים.בעדות שנותן הוא מספר שזו הייתה דרכו לנקום בפרודתו.יכול להיות שאסף הוא אדם טוב,אני לא מכירה אותו.אולי זה יכול לקרות לכולם.ובכל זאת- יש דרכים הרבה פחות אכזריות להמית ונקמה בסגנון של שבירת הכלים ולא משחקים-מתאימה לאדם גבולי,ילדותי,אולי לליסה היו סיבות טובות לנטוש

      • ל. ג. צודקת בהחלט..תגובה מפוכחת. (ל''ת)

        צודקת, 29/09/09 12:38

  • 86.

    מגיע לו, גם ככה בתי המשפט היו נ נותנים לו עונש קל מידי (ל''ת)

    לוסי, 28/09/09 22:53

  • 85.

    ליסה, ליבי איתך. מאחלת לך שתצליחי למרות הכאב העצום

    מחבקת אותך, 28/09/09 22:53

    ותמצאי את כוחות הנפש להמשיך הלאה.
    יש הרבה אנשים טובים בעולם.
    מי יתן ומעתה והלאה יקיפו אותך רק אנשים טובים ובעלי חמלה ותבני לך חיים שקטים וטובים.
    מחבקת אותך.
    אמא לבן יחיד שהגרוש שלה ברח לחו'ל.

    • תקימו מועדון של נשים גרושות....בעלך ברח ממך לפני שהוא הגיע

      אישה גרושה, 29/09/09 12:44

      למצב שהיה אולי גם מסתיים בטרגדיה...יצאת בזול.

      • לוהי הטמטום העניק לך מנה גדושה.. לא מצפה ממך לאמפטיה

        אשה שפויה, 29/09/09 15:00

        וגם לא להבנה. לא מאחלת לך לחוות את כל הכאב הזה. מי שבורח - בורח מעצמו ולא מאחרים. בורח מחוסר היכולת שלו להתמודד עם דברים. חלשים תמיד מאשימים אחרים.
        בתוך כל ההתלהמות המטורפת הזו ישנם גם כאלו שמרגישים את כאב האם השכולה.
        ואם את לא מסוגלת לזאת, אשה גרושה טפשה - כנראה שגם לך לא יהיו חיים טובים ונעימים.

  • 84.

    לחוקק חוק המאפשר להתאבד בכבוד (ל''ת)

    זכות אדם בסיסית, 28/09/09 22:50

  • 83.

    מפלגת אור מרכינה ראש..

    מפלגת אור, 28/09/09 22:46

    יהי זכרו ברוך.

    • מפלגת חושך - תרכינו ראש בפני נעה הקטנה והיפה, פרח עדין ותמים (ל''ת)

      יהא זכרו ארור לעולמי עד, 28/09/09 22:55

  • 82.

    חבל שלא עשה את זה לפני הרצח (ל''ת)

    ירוחם, 28/09/09 22:39

  • 81.

    אסף קורבן טראגי. יהי זיכרו ברוך. (ל''ת)

    ירון, תל אביב, 28/09/09 22:31

    • שישרף באש הגיהנום.אין מחילה לרוצח ארור לא בעולם הזה ולא בבא (ל''ת)

      איך אתה מעז?, 28/09/09 22:35

    • לרוצח אתה קורא קורבן? תסתכל שוב על תמונת נעה העדינה ותגלה מי הקרבן (ל''ת)

      חרבון, תל אביב, 28/09/09 23:13

      • בגלל אנשים כמוך המדינה ניראת ככה.

        מ.ב., 29/09/09 00:28

        לקרוא לו קורבן?? אתה הקורבן שאתה חושב ככה, מסכן

      • ואת(ה)? אולי על כל המשפחה המתפרקת כמו רבים אחרות בחסות הדקטטורה

        yoya, 29/09/09 00:39

        החילונית השולטת הארץ?

      • אתה מתפלא ? מן הסתם זה חבר שלו מההפגנות בבלעין

        יהודי, 29/09/09 11:34

        שגם שם ממהר לסמן ערבים אלימים (שרבים מהם רוצחים) כקרבן.
        עיוות הרחמים התחיל שם, עד לאן האבסורד המטורף עלול להמשיך, אני לא רוצה לחשוב.
        השם ישמור.

    • מטומטם

      יובל, 29/09/09 04:30

      שכל הרוצחים ואנשי המאפיה יעשו כמוהו ואז האזרח הפשוט ישלם פחות כסף לשמור אותם ונחיה יותר בשקט במדינה

  • 80.

    שימו תמונה של נעה הקטנה עם כותרת ''נרצחה בדם קר'' ואז נראה אתכם

    נמאס מטוקבקיסטים מטורפים, 28/09/09 22:29

    מוצאים צידוק לרצח.
    חצופים ומגעילים.
    האם ליסה סבלה ממנו וברחה ממנו אך לא הצליחה להציל את ילדתה הקטנה.
    קצת רחמים. קצת הבנה ושכל ישר.
    היא לא עשתה לו כלום. הוא זה שגרם לה לחיי סבל ואומללות עוד הרבה לפני הפירוד בינהם.

  • 79.

    יש כאן איזה טוקבקיסט משוגע

    מ, 28/09/09 22:24

    משוכנע שגולדרינג שרצח ילדה בת 3 היה אדם טוב..............
    כמה ריקבון.

    • את לא מחוסנת מהעתיד

      הי2, 28/09/09 23:13

      עכשיו הכל נראה לך ורוד אבל בחיים יש אהבות ואכזבות ופיגועים לא צפויים גם המנוח חשב על משפחה נאמנה ושקטה והעתיד חשב אחרת!

      • העתיד לא חושב. ההווה יוצר את העתיד. (ל''ת)

        חנה, 29/09/09 06:11

      • חולה נפש

        דניאל, 29/09/09 09:19

        אני מצטערת אבל אתה פשוט חולה נפש גם אני בחיי האישיים עברתי דברים מורכבים אהבות נכזבות גירושים בעייתים (אם ילדים) אבל לעולם לא הייתי אפילו מעלה את הרעיון לרצוח את ילדי יש הבדל גדול בין מחשבות נוראיות שעוןברות בראש לבין המעשה עצמו בו אתה מניח נילון נצמד לפרצוץ של ביתך וצופה בה נחנקת זהו בן אדם פסיכופת בלי שום תירוץ ואם המעשה ניראה לך נורמליאו אפשרי במצבים מסוימים כדי שתילך בעצמך להיבדק?! לפני שנישמע עלייך בעיתון

  • 78.

    חבל שלא הצליח בפעם הראשונה

    לי, 28/09/09 22:20

    טוב מאוד אני שמחה

  • 77.

    רעיון מעולה. כל מי שלא מסתדר עם גרושתו - שירצח את הילדים שלו.

    נמאס מטוקבקיסטים מטורפים, 28/09/09 22:08

    איך אתם מעיזים למצוא איזשהו צידוק לרצח ילדה בת שלוש וחצי, פרח יפהפה ועידן בכך שהאשה לא היתה נחמדה לבעל. הרי בדיוק בגלל זה מתגרשים. כשהקשר לא בריא - מפסיקים אותו. עובדה שהיהדות מאפשרת זאת.
    תתביישו לכם. כנראה שאין לכם ילדים.

    • תודה על התגובה.

      ., 28/09/09 22:26

      מפחיד לקרוא תגובות שמצדיקות רצח.
      ועוד רצח של ילדה.

    • ל 77 השפוי...

      ל.ג, 29/09/09 08:51

      צר לי מאוד לאכזב אותך אבל שיעורים בהבנת הנקרא לא יזיקו לך אין שום צידוק בעולם לרצח ילדה ובכלל לרצח אני אישה ואמא לילדים ובכל זאת אני חושבת שהאישה לא טלית שכולה תכלת הוא נסחף יותר מידי אחר יצר הנקמה והגזים אבל אם תחשוב לרגע האם האישה התנהגה כראוי ייתכן מאוד שהביאה אותו למצב בילתי נשלט והוא הרגיש כי נדחק לפינה ופשוט השתבשה עליו דעתו אז בבקשה ממך אל תדון אף אדם מאוד חכם לשפוט אחרים וקל להרוס ולקטול כל יפיי הנפש כמוך פשוט גורמים לי גועל.

      • הוא ילד בן 7??

        בר, 29/09/09 10:55

        לא יכול לשלוט על עצמו?? נסחף יותר מדי?? הוא ר-צ-ח את הבת שלו!!!!!!!! אין שום ריב בעולם על הגרוש/ה שמצדיק את זה

        • אם הוא אהב את הבת שלו כל כך ולא רצה שאישתו תקח אותה

          גם אני, 29/09/09 13:04

          ממנו.....עצם המחשבה כשאדם נמצא במצב ריגשי חזק עלול לחשוב ....אם אני מאבד את בתי אז גם גם היא תאבד..........

  • 76.

    תפסיקו דייייייייייייייי

    האזרח, 28/09/09 22:08

    מתי תבינו שהשב''ס איננו אשם מי שרוצה יכול למות גם בגובה 80 ס''מ וגם בגובה 3 מטר אים צריך לכל אסיר/עצור להצמיד סוהר אבוי לנו

  • 75.

    עם לפי הבקשות שלכם שאנשי השב''ס ילכו הביתה מי ישמור על האסירים

    ירח כחול , 28/09/09 22:04

    ולא לשכוח חלק גדול מהסוהרים יושבים גם מאסר
    עולם יחד עים האסירים במשמרות והחגים והכוננויות וניראה לכם שהמקצוע הזה פשוט
    משהו מוכן להתחלף איתם..גבורים גדולים..
    ומי שרוצה להתאבד לא יעזור הוא יצליח

  • 74.

    תגידו אתם נורמלים?מה אתם רוצים מהאישה|

    אורן, 28/09/09 22:04

    זכותה של האישה להתגרש ממנו אם לא היה לה טוב איתו! ואפשר לחשוב שהיא הראשונה שעושה את זה!אז קודם כל היא כן איפשרה לו לראות את הילדה אבל לפעמים היא חששה שיפגע בה בשל הליך הגרושים כי הוא לא פעם איים עליה!ובסופו של דבר ההסכמה שלה שיראה את הילדה עלתה בחייה!עזבו את האישה כי אתם לא יודעים איזה חיי גהנום היא עברה עם החולה נפש הזה!

    • כסף

      מ, 29/09/09 00:41

      אשה זו ניצלה אותו כי כסף זה מה שהיה בראש שלה ולא ילדה.

      • הנה אתה מתקרב לליבה.................. (ל''ת)

        חם חם.., 29/09/09 13:06

        • אני אשה

          מ, 29/09/09 19:22

          לצערי יש הרבה נשים שבשבילם כסף הם ערך העליון

  • 73.

    יש המאמינים שהנפטרים ביום הכפורים הם צדיקים גמורים (ל''ת)

    נעם, 28/09/09 21:57

    • חחח.. ובמיוחד המתאבדים ביום כיפור. ישר לגן עדן.. (ל''ת)

      חני, 28/09/09 22:09

    • ...

      לי, 28/09/09 22:21

      מדובר באלה שהקדוד ברוך הוא לוקח אותם לא לאלא שהולכים אליו מרצונם

  • 72.

    ליסה יקרה, מאחלת לך לבנות חיים חדשים עם אדם שפוי וילדים אהובים

    חני, 28/09/09 21:56

    אל תשימי לב למגיבים המטורפים המאשימים אותך במעשה. אלפי משפחות מתפרקות והזוג מסתכסך - אך מכאן ועד לרצח ילד - נדרך ארוכה מאד.
    המשיכי בעוז ובאמונה ומי יתן ותבני לך משפחה חדשה וחמה עם בן זוג אוהב ושפוי וילדים בטוחים ומוגנים בתא משפחתי בריא ואוהב.
    חזקי ואמצי

    • אמן ואמן.התפטרת לפחות מהמשפט הנוראי.תשקמי עצמך בשקט.השם יקום דמה (ל''ת)

      אמא-, 28/09/09 22:36

  • 71.

    ה' ינקום דמם של גולדרינג ובתו-והאשמה האמיתית תבוא על עונשה (ל''ת)

    prague , 28/09/09 21:43

    • אתה רשע אמיתי לדבר כך אל אם שכולה.אין לך מחילה (ל''ת)

      מישהו, 28/09/09 22:37

  • 70.

    לא יהיה מפליא אם גם האבא של הילדה מהירקון ''ימצא'' מת בתאו (ל''ת)

    ?, 28/09/09 21:38

  • 69.

    טופז ועכשיו זה. משהו מוזר קורה כאן.דווקא את אלה רצינו להביא למשפט צדק. (ל''ת)

    אזרח, 28/09/09 21:37

  • 68.

    מסתבר שגרושתו לא שה תמים. (ל''ת)

    ארנון, 28/09/09 21:36

    • רק לילדות של שה תמים מגיע לחיות!

      הגיון!, 29/09/09 05:00

      אם אשתך כלבתא - רצח את ילדיך! (זה בדיוק מה שאמרת!)

  • 67.

    שמחתי לשמוע. (ל''ת)

    רן, 28/09/09 21:27

  • 66.

    סוף טראגי

    עמוס, 28/09/09 21:27

    סוף טראגי לאדם טראגי. אסף היה בעל רגישות גבוהה אך מבולבל, שלא התאים לחברה בה הוא גדל.מזמן היה צריך להיכנס לאישפוז.
    למזלו הרע, הוא התאהב באישה הלא נכונה. הרעות וההתרחקות שלה, גרמו למעשיו הנוראים. לכל אורך הדרך, העובדים הסוציאלים טעו!
    לא הראו שום מקצועיות, גם בייעוץ למשפחה וגם בטפול שלו בבית הסוהר.

    • רוצח

      יהודי, 29/09/09 11:37

      זה שהוא היה מבולבל ולא ידע לשאת את רגשותיו, זה לכל היותר לימוד זכות בדיעבד.
      אסור לשכוח שהוא רצח שני אנשים (את בתו ואת עצמו) , ולזה אין שום צידוק.
      אם מישהו רוצה לחפש את ניצני הפורענות, והבלבול שיתחיל לחפש אותם בהפגנות בבלעין ונעלין שאסף השתתף בהם...
      והחכם עיניו בראשו.  

  • 65.

    מקרה מוזר .. איש מוזר .. הילדה נפלה להורים מסוכסכים ..אבא מטורף (ל''ת)

    טרגי מאוד, 28/09/09 21:24

  • 64.

    התאבד? או ניסה ליברוח? אי אפשר לקפוץ ראש על בטון ,אינסטינקטים יביאו ל

    @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@, 28/09/09 21:23

    התאבד? או ניסה לברוח? אי אפשר לקפוץ ראש על בטון ,אינסטינקטים
    יביאו לידיים להגן בלי שירצה,אין דבר כזה.

    • או שנרצח או שהתאבד. יש יותר מדי מקרים מסוגו. (ל''ת)

      -, 29/09/09 00:33

  • 63.

    שמחתי לקרוא על מות החלאה.

    נועה, 28/09/09 21:18

    ולך ליזה אאחל נחמה וחתימה טובה.

  • 62.

    מסקנה ברורה:ברור שטוב שהוא מת.לסיים החקירה מייד

    יפית, 28/09/09 21:15

    חלאה שמסוגל לדבר כזה מגיע לו שימות!.
    הלוואי וכל הפושעים בעולם יתאבדו

  • 61.

    עכשו שהוא מת נשמח לא לשמוע מה אומר עורך דינו. תחסכו לנו (ל''ת)

    אמא, 28/09/09 21:14

  • 60.

    עוד מישהו פה מריח את כף הכלע במקרה...?

    ברוך שפתרנו, 28/09/09 21:13

    נפש עלובה!

    • הגיהנום סגור ביום הכיפורים. (ל''ת)

      תתת, 28/09/09 21:40

  • 59.

    אוי לנו מעורכי דין כמו זילברשלג שמבייש את המקצוע

    אחד מהעם, 28/09/09 21:06

    אמר שראיון בחדשות כי הייתה רשלנות פושעת מצד שרות בתי הסוהר,
    נראה לי כי רשלנות פושעת הייתה למי שנתן לך רשיון לעריכת דין

  • 58.

    אסף, היית אדם טוב לב. יהי זיכרך ברוך. (ל''ת)

    ירון, תל אביב, 28/09/09 21:05

    • אתם מבינים את הטימטום? (ל''ת)

      משתוממת, 28/09/09 21:15

    • בגלל זה הוא חנק את הילדה שלו איך טוב? (ל''ת)

      דוד, 28/09/09 21:20

    • יהי זכרו ארור אמן. (ל''ת)

      ואמן., 28/09/09 21:23

    • לפחות משלמים לך על התגובה הזאת?

      ., 28/09/09 22:30

      מקווה בשבילך שזה לא מה שאתה באמת חושב, ושזה לא באמת חבר שלך.

    • עוד פאשיסט? (ל''ת)

      ?, 29/09/09 01:14

    • עוד מטורף מבלעין

      יהודי, 29/09/09 11:39

      זה מתחיל ברחמים ובהשתתפות בהתגנות אלימות עם שונאינו בבלעין , ונגמר בהצדקת רוצח ילדה.

      נא לא לצנזר.

  • 57.

    כותרת מפגרת.הוא כבר לא מואשם, הוא התאבד.. (ל''ת)

    חוות החיות, 28/09/09 21:03

  • 56.

    באבוד רשעים רינה (ל''ת)

    אני, 28/09/09 21:01

  • 55.

    עוד לא יצא יוםמ הכיפורים וכבר תגובות נבזיות בטוקטבים. (ל''ת)

    g, 28/09/09 20:56

  • 54.

    מישהו צריך לבדוק למה המחבלים שרצחו עשרות יהודים..

    תןהה, 28/09/09 20:51

    לא ניסו מעולם להתאבד בכלא...למרות שנגזרו עליהם שלוש וארבע מאסרי עולם

    • אולי כי אין להם מצפון שמייסר אותם? אולי מפני שאין בהם חרטה? (ל''ת)

      ????, 28/09/09 21:42

      • אולי כי הם יודעים שישראל תשחרר אותם??? (ל''ת)

        אריה קצביאן, 29/09/09 01:15

  • 53.

    ?

    מחפשת צדק, 28/09/09 20:48

    מעניין אם כותבים משהו קצת חריף על אשתו לא מפרסמים?? אבל היא גרמה גם לרצח וגם להתאבדות ?!

    • אוי ואבוי היה אם כל הגברים היו רוצחים את ילדיהם כעילה נגד האישה=גועל (ל''ת)

      נ.כהן עפ''י תפיסתך=האשה אשמה בכל=אין אחריות אישית, 28/09/09 21:10

  • 52.

    האשמה העיקרית בסיפור היא אשתו

    סוניה, 28/09/09 20:47

    היא מרשעת לא פחות יש הרבה נשים בעלי לב אכזר שמתאכזרות לילדים ולבעלים טובים והמדינה צריכה לאתר אותם ולטפל בהם ולא להאשים אוטומטית בעלים מסכנים וללא עבר פלילי .לחקור את המכשפה של אשתו משהו כאן מסריח לבדוק דיאןאי מיד

    • לכי לטיפול במקום ללהג שטויות פה. (ל''ת)

      פסיכיאטר מחוזי, 28/09/09 20:59

      • פסיכית עם תעודה אם את

        סוניה, 28/09/09 21:43

        מכירה מה זה פסיאטר מחוזי הנשים רוצחות וסומכות על שדולת הנשים הנשים רוצחות הכי אכזריות שיש באנושות עוד מחוה המקראית שגרמה לכל הסבל לאנושות כולה גברים ונשים שהביאו את האכזריות שלה.אות קין לאשה זו.

        • זה היה בעברית??

          מ, 28/09/09 22:22

          סוניה - לכי לטיפול. ויפה שעה אחת קודם.

        • הוא, ה''גבר'', רצח את בתו הפעוטה.

          סוניה! סוניה!!!!!!!!!!!!!!, 29/09/09 04:57

          על איזהו אכזריות נשים את מדברת? ומה הקשר ל''שדולות הנשים'' כשהוא הניח ניילון על פנינ של ילדתו בת השלוש וחיכה שתפסיק לנשום??

    • אשתו האשמה.

      משה, 28/09/09 22:23

      יכול להיות שהיא כזו באמת אבל במה חטאה הילדה. גם אם היא מכשפה אכזרית אין זה מצדיק את רצח הילדה.

  • 51.

    זכויות הגבר במשפחה!

    שלו, 28/09/09 20:45

    זכויות הגבר הנרמסות ע''י שופטים וע''י החוק ,מביאים את החלשים שבינינו דוגמת גולדרינג למעשה טירוף והתאבדות
    זאת הזדמנות מצוינת לעצור ולבחון את מצב זכויות הגבר במשפחה!

    • אינך סבור שמי שהוא ''חלש'' עד שרצח את ילדתו בת ה-31/2

      אתה שלו, אתה?, 28/09/09 21:47

      אינו ראוי למשפחה כלל, שלא לדבר על זכויות?
      להזכירך שה''חלש'' הזה היה קצין.
      שום דבר בעולם אינו ''דוחף'' אדם לרצח מתועב כזה, ואסור בשום פנים ''להבין'' פשע מפלצתי כזה.
      מדהים להיווכח כמה רבים הגברים הסבורים ש''בתנאים מסויימים'' היו יכולים לעשות כמוהו.

      • מה מדהים בזה? אלה הזכרים בישראל.

        נעמה, 28/09/09 21:59

        המספרים מדברים בעד עצמם.

      • צא ולמד מה קורה בבתי משפט למשפחה

        העוולות השיפוטיות זועקות!, 29/09/09 01:15

        שופטים מתחתית הסולם עושים כבשלהם לעתים בניגוד לחוק בודאי בניגוד לצדק סביר,והרבה ממניעים של חשש מארגוני נשים

  • 50.

    פחות פסיכי חולה נפש שצריך להאכיל,שיתרמו את הכסף שנחסך לילדים במצוקה. (ל''ת)

    tami.me, 28/09/09 20:43

    • צודקת!!!!!!!תגובה חכמה כל הכבוד על המחשבה שלך (ל''ת)

      יהודי טוב, 28/09/09 20:56

  • 49.

    גם הוא קורבן טרגי-משפחת האשה לא תמימה כזו. כנסו

    דוד, 28/09/09 20:40

    העליהום התקשורתי שעשו עליו, הם באו מרקע ומנטליות שונים, ניסו לנתק את הילדה ממנו, מה הם רוצים ? הוא ללא ספק עשה מעשה נורא שאין כפרה עליו, אך משפחת האשה שנראית רע מאד בעיני בסיפור הזה, לא יכולה לרחוץ בנקיון כפיה.

    • אז לדעתך

      בוןקה רטון, 28/09/09 20:57

      משפחת האשה אשמה שהמפלצת חנקה ילדה קטנה?? על רוצח שפל בטח שעושים עליהום. במקרה הזה דוקא עליהום לייט. מנסים לזכותו בשטויות כמו ''לא ברור אם לקח את הכדורים לפני או אחרי הרצח''

    • רקע ומנטליות שונים, וואו. אז תגיד שאתה גזען וזהו במקום להתפתל (ל''ת)

      עוד אחד שצריך טיפול, 28/09/09 21:00

      • לא הבנת, אתה כנראה מוגבל שכלית

        דוד, 28/09/09 21:10

        התכוונתי שכאשר מרחיקים ילד מאביו, הכל יכול לקרות, לרגע לא מצדיק את מה שאסף עשה, אבל הוא כנראה השתגע והושפל מזה שהרחיקו את הילדה ממנו, וכל אחד מגיב בדרכו שנובעת מאישיותו ומחוסנו הנפשי. אסף לצערי לא עמד בזה, משפחת האשה תרמה רבות לטרגדיה, היא נלחמה באסף דרך הילדה וזו התוצאה הטרגית שאני כמובן לא מצדיק.

        • אתה אמיתי? יו אני לא מאמינה ,נשים מישהי יכולה ליפול עם אחד כזה תזהרו!! (ל''ת)

          נילח, 28/09/09 23:09

        • דוד, אתה צודק מאד. יש הרבה גרושות שנוקמות דרך הילדים. (ל''ת)

          דווקא אשה, 29/09/09 07:11

    • הילדה עצמה פחדה להיות איתו

      דודה, 29/09/09 06:16

      האם שידלה אותה להיות בקשר עם אביה והיא מתענה על זה.

  • 48.

    יהי זיכרו ברוך. קורבן נוסף של טראגדיה (מכיר את אשתו...) (ל''ת)

    ירון, 28/09/09 20:40

    • יהי זכרו ארור (ל''ת)

      אמן., 28/09/09 20:55

  • 47.

    במקום להצטער מומלץ לשב''ס לאפשר עוד כאלו מקרים

    אייל, תל אביב, 28/09/09 20:39

    מי צריך את הצרות האלו ואת הסחבת המשפטית היקרה. עדיף לתת לעבריינים האלו לגמור את העניין בעצמם ולחסוך ככה את כאב הראש לכולנו. ברור לי שעל כל אחד שחושב שאני מפלצת יש שלושה שחושבים בדיוק כמוני.

    • אני אחד מהשלושה שחושבים כמוך.. (ל''ת)

      אלי, 28/09/09 20:56

    • חושבת כמוך (ל''ת)

      אחת משלושה מיליון, 28/09/09 21:19

    • אני איתך ידידי (ל''ת)

      עורך דין, 28/09/09 21:31

    • גם אני איתך (ל''ת)

      איתי, 28/09/09 21:50

    • צודק (ל''ת)

      ., 28/09/09 22:31

  • 46.

    החזרה בתשובה!!!!!!!!!!!!!

    שכל ישר, 28/09/09 20:35

    החזרה בתשובה של האשה שפירקה את את המשפחה אחרי שהאשה חזרה בתשובה והתחילה לחנך את הבת להיות דתיה דבר שהרחיק את הבת מהאב התחיל את כל הטרוף הזה! ולמה אני כותב את זה? כי שאשתי התחילה לחזור בתשובה שאלתי את הרב אם המשפחה לא חשובה התשובה שלו הייתה ששמירת שבת יותר חשובה מהמשפחה!!!!!!!!!

    • מסכימה...גם אני מכירה מקרה דומה. (ל''ת)

      tami.me, 28/09/09 20:46

      • נו, אז את מכירה מקרה דומה. גם שם האבא רצח את הילד שלו?

        ???????, 28/09/09 21:46

        הרבה אנשים מתגרשים ומשפחות מתפרקות ולא בגלל שמישהו חוזר בתשובה אלא בגלל נוכלים תאבי בצע(עיין ערך כלבוטק)בגלל בגידות בגלל כסף.
        אז מה אם את מכירה עוד משפחה כזאת שהתפרקה בגלל שמישהו מבני הזוג חזר בתשובה?
        אגב, אני מכירה הרבה משפחות שבזכות שחזרו בתשובה המשפחה לא!!!! התפרקה.

    • אתה מוצא שמשהו - כל דבר שהוא - יכול ''להצדיק'' או לתרץ

      ''שכל ישר''???, 28/09/09 21:38

      רצח ילדה בת 31/2?

    • שכל עקום מצדיק רצח ומוציא אמתלות רבות לכך. (ל''ת)

      ., 29/09/09 01:16

    • בעידן שלנו כל שכל מכנה את עצמו ישר. (ל''ת)

      ., 29/09/09 01:16

  • 45.

    לסיים את תפקידו של ראש השב''ס

    רב גונדר טיכו, 28/09/09 20:34

    כל שני וחצי התאבדות או בריחת עציר מסוכן. קום והתפטר מיד ! ניכשלת !!!

  • 44.

    על זה נאמר ובא לציון גואל=הוא ניגאל=מעצמו=עשה צדק=עם כל הסובבים אותו (ל''ת)

    נ.כהן הלוואי שכך היינו נפטרים מכל הרוצחים הנתעבים, 28/09/09 20:32

  • 43.

    סוף רוצח למות

    אאג, 28/09/09 20:28

    טוב שמת מי שהרג ולא ישב בבית כלא ואכל את כספי המיסים שלנו האזרחים ששומרי את החוק.

  • 42.

    נפש מעונה (ל''ת)

    יוסף, 28/09/09 20:20

  • 41.

    יש מליון דרכים להתאבד!

    אורן, 28/09/09 20:18

    השבס יכול לעשות שמניות כי מי שרוצה להתאבד יצליח בסופו של דבר גם אם יקשרו אותו מה בעיה ידפוק את הראש שלו עד שיתפוצץ!

  • 40.

    מה אתם רוצים מהשב''ס ?

    פסיכולוג, 28/09/09 20:14

    לכל המתקיפים והמשמיצים.
    מה אתם רוצים מהשב''ס?
    מי שרוצה להתאבד יעשה זאת בכל מקרה דווקא המקרה הזה מעיד שלא ניתן למנוע זאתץ.
    מי היה מאמין שאפשר להתאבד כך?

    • לפסיכולוג

      בר לבב, 28/09/09 20:32

      הפסיכולוג שאיבחון אותו אמר שהוא כשיר לעמוד לדין ולא כך הוא. אתם ניכשלים שוב ושוב בתפקידכם החשוב של בדיקת שפיות לעמידה בפני דין.

  • 39.

    טוב מאוד שהתאבד

    ערן, 28/09/09 20:13

    לא רוצה שכספי המסים שלי ילכו עבור מזון וטלוויזיה לנבל הזה.

  • 38.

    ''מצפון '' לרוצח ילדים ? אין פלא שהמדינה בדרך לטרוף (ל''ת)

    מציאות , 28/09/09 20:13

  • 37.

    משלש מטר אף אחד לא יכול להתאבד

    תמוה, 28/09/09 20:12

    צריך ועדת חקירה מיוחדת לשב''ס הרוצח.האדם הזה הושפע מהחוקרים שהביאו אותו לכך וזה תמוה הרבה ילדים נפלו מקומות ולא קרה להם כלום.שווה חקירה ולא לוותר.אף מחבל לא התאבד במאסר מעניין?

    • כנראה קפיצת ראש לרצפת בטון מ 3 מ' (ל''ת)

      הבנת?, 28/09/09 20:53

      • קפוץ ראש מ-3 מטר על בטון ודווח לנו אם אפשר למות מזה (ל''ת)

        אייל, תל אביב, 28/09/09 21:04

        • כנראה שניסית זאת על עצמך

          קוקי, 28/09/09 23:22

          כי פשוט לא שומעים ממך

    • אם אתה קופץ ראש לתוך קרקע מבטון גם משני מטר אתה מת. (ל''ת)

      גדי, 28/09/09 21:02

      • אולי הוא לא קפץ ראש? אולי הוא היה אזוק וניסה לברוח ונפל על הראש

        יוסי, 29/09/09 03:33

        ואחרי שמת הסוהרים מיהרו להסיר ממנו את האזיקים ולספר שמראש הסירו אותם?

  • 36.

    הוא היה חלאה אבל גם האמא לא טלית שכולה תכלת ..... (ל''ת)

    אזרח, 28/09/09 20:10

  • 35.

    גם האמא חלאה, ניסתה לנתק את אסף מהילדה

    אב גרוש, 28/09/09 20:09

    האמא יחד עם הרווחה קרעו את אסף מילדתו.

    למה האמא עברה לירושלים ??

    ולמה היא הסיתה את הילדה ??

    • אתה אידיוט !!!

      אם נשואה, 28/09/09 20:27

      זכותה לעבור לגור לצד משפחתה או איפה שתבחר.
      הטעות שלה היתה בכך שנתנה לו לראות את בתו, ששילמה על כך בחייה.

    • אם האמא חלאה או לא, זה לא בטוח. מאבל שאתה חלאה (ל''ת)

      בזה אין ספק, 28/09/09 20:36

  • 34.

    טוב מאוד חסך לכולנו משפט ארוך ומיותר

    מודאג, 28/09/09 20:09

    והמון כסף למשלמי המיסים.

    רוצחים ואנסים תקחו דוגמא ותלמדו!!!

    • מסכים איתך בכל מילה!!!!!! (ל''ת)

      אלי, 28/09/09 21:29

  • 33.

    טוב שהתגרש קודם, אז האשה לא תירש. אני חושבת שהיא אשמה לא פחות.

    אשה, 28/09/09 20:09

    אדם כזה לא מגיע לקיצוניות כזו בלי פרובוקציות קשות. אני לא מאמינה שהאשה כאן צדיקה גדולה, היא שחקנית גדולה.

    • ל-33 את צודקת ,אישה בונה ..אישה הורסת ,להסית ילדים זה גרוע ביותר

      ירושלמית, 28/09/09 22:28

      כל ההורים שנמצאים בהלכי גרושין או מסוכסכים, לא צרכים לערב ילדים
      ולהסית אותם נגד ההורה השני,, זה חמור מאוד, הילדים לא צרכים לשמש כלי לניגוח , חשבו על הילדים, באזה מצב הם נימצאים
      ולאזה דילמה אתם, מערבים אותם תנו להם לגדול עם ראש בריא

      • הילדים לא צריכים להיות כלי לניגוח =

        נכון!, 29/09/09 04:49

        אבל לרצוח אותם ''כי עצבנו אותו'' - מותר!

  • 32.

    אני מקווה שיקברו אותו מחץ לגדר באמת חבל שהתאבד עכשיו ולא לפני הרצח. (ל''ת)

    IQ ze Ani , 28/09/09 20:08

  • 31.

    אני מבקש שמישהו יסביר לי : בהדבר אינו מובן לחלוטין

    cyrano, 28/09/09 20:08

    בן אדם פשע, כנון ף פשע בל יכופר...
    החברה אמורה להעניש אותו בחומרה;
    עד כאן הכל ברור :
    אבל איזו סיבה יש בעולם לא לתת לבן אדם להעניש את עצמו בעונש החמור מכל : להתאבדולשים את נפשו בכפו;
    למה לא ניתנת לאדם הזכות האלמנטארית אשר איתה הוא בא אל העולם ?..
    אני רוצה להבין למה קריאות אנטי שמופיעות נגד האנשים שעושים צדק לעצמם וגומרים את חייהם ?...
    הרי הוא כבר לא יעשה איזה נזק מבמקום בו הוא נמצא, הוא לא יהרוג עוד מישהו, הוא בעצם כבר איננו...
    יש סיכוי שהסיבה היא בעצם אחרת ?...
    רצון החברה בנקמה גובר על כל שיקול אחר : רוצים לראות דם, רוצים לחוש את השמחה לאידעל אדם שגומר את חייו ביסורים, מאחורי גדרות התיל, נתון לחסדיהם של סוהרים אטומים, רוצים להרגיש את הסיפוק שבכל רגע שהאדם הזה ימשיך לסבול ...
    אבל אין דרך בעולם לקחת מאדם את זכותו האלמנטארית להתאבד, וכל אדם, באשר הוא, אם זה רצונו, חייבים לאפשר לו זאת..
    ואם לא מאפשרים, משתפים פעולה עם פשעו, כי אין דרך להצדיק עשיית מעשה לגיטימי של ענישה, כאשר בו-זמנית שוללים את חופש האדם לאשר הדבר הבסיסי שניתן לו בידי שמיים

    • אין לי בעיה עם ההתאבדות הזו

      ישראל, 29/09/09 00:14

      אבל להגיד באופן גורף שלכל בן אדם הזכות להתאבד, זה לא נכון בלשון המעטה.
      הרבה פעמים ישנו משבר שיחלוף עם הזמן, ואנשים באותו פרק זמן, יש להם דחף לשפוט עצמם בחומרה, ואז הרצון להתאבד גובר.
      במידה ואותם אנשים יעברו את תקופת המשבר, יש סיכוי סביר שהרצון להתאבד יעבור.
      ומכיון שהתאבדות זהו צעד בלתי הפיך, אז מין הראוי לעזור לאנשים אלה לעבור את התקופה הרעה.
      זהו רק פן אחד, ישנם עוד אספקטים לענין, כמו מוסר ודת.
      הרבה אנשים בניגוד אליך חושבים שמוסרית אסור להתאבד
      אפשר לכתוב עוד הרבה בנושא, לצערי אתה טועה בגישתך

      • לישראל: תשובה טובה. (ל''ת)

        -, 29/09/09 01:18

  • 30.

    השב''ס אשם הם רוצחים

    לא יאומן כי יסופר, 28/09/09 20:06

    לדעתי הסוהרים קיבלו הנחייה לתת לו להתאבד.אבל האשמה הגדולה לכל הסיפור הזה מתחילתו הן הנשים הם הגורם להרבה רציחות של ילדים ובעלים הם מקבלים גב מהתיקשורת לאשתו אין סליחה וכפרה עולמית.

  • 29.

    האשה נסתה לקחת ממנו הילדה. ישנן אלפי נשים רעות כאלה שמנצלות את הגברים

    בני, 28/09/09 20:04

    וטוענות אחרי כן על אונס או דבר מה על מנת לקבל מבוקשן.

    • וזה כמובן מצדיק רצח של ילדה. אידיוט. (ל''ת)

      נורית, 28/09/09 20:32

  • 28.

    ניסה לברוח ?????????????????? (ל''ת)

    ניסה לברוח ???????????, 28/09/09 20:02

  • 27.

    איך אפשר למות מגובה 3 מטר?משהו לא הגיוני! (ל''ת)

    ו, 28/09/09 20:02

    • הוא קפץ קפיצת ראש לבטון (ל''ת)

      גוגי, 28/09/09 20:24

  • 26.

    מה הסוהרים פשוט הסתכלו עליו איך הוא מתאבד? (ל''ת)

    יכלו לעצור אותו אפילו ביריה., 28/09/09 20:01

  • 25.

    אדם גועלי וטוב שהתאבד

    אזרח, 28/09/09 20:01

    טוב עשה גם לו גם למשפחה וגם למדינה, חסך הוצאות משפט,וחסך לכולנו את הגועל נפש במידה חוזרת בפרטי הפשע הנורא.

  • 24.

    ברוך שפטרנו מעונשו של זה

    משה, 28/09/09 20:01

    פחות זבל במדינה-חסך למדינה הרבה כסף-אפילו קבורת חמור לא צריך לעשות לו-ימח שמו!!!!!

  • 23.

    יהיה זכרו ברוך- מה כבר חיכה לו -טוב עשה שהתאבד (ל''ת)

    אני לא מזועזע, 28/09/09 20:00

  • 22.

    טרגדיה! האם מישהו יודע אם לקח כדורים (נפש) לפני הרצח? (ל''ת)

    ח, 28/09/09 19:59

  • 21.

    אדוק או הדוק?

    חיים מירושלים , 28/09/09 19:58

    מתי תלמדו עברית?

  • 20.

    שלושה חודשים מאוחר מדי, אה ? (ל''ת)

    מיקי58 , 28/09/09 19:57

  • 19.

    יהי זכרו ברוך

    לא צבוע, 28/09/09 19:55

    אסף קורבן של חברה צבועה ,
    לפני 30 שנה , אף אחד לא שמע על גירושים.
    והיום כל זוג שני מתגרש.
    אני חושב שלא רק הוא אחראי לכל הטרגדיה,גם אשתו וגם משפחתו צריכים לקחת אחריות מסוימת על כך.

  • 18.

    חברה לא לשמוח על דם שנשפך..הוא היה בטוח אדם נורמטיבי כמו כולנון

    ירח כחול , 28/09/09 19:54

    שנקלע לתסבוכות ..שאסור לנו לשפוט אותו
    גם הוא ישב וכתב והגיב כמונו וחג את החגים כמונו..אבל הסתבך אני לא מצדיק את הרצח שלו
    אבל בכללי המצב שלנו בתור חברה בכי רע מאוד
    בשורות טובות

    • אתה מבין מה שאתה כותב???

      ארז, 28/09/09 22:39

      גם אתה היית הורג ילד תמים באיזשהי סיטואציה משתפחתית?? גם אותך צריך לכלוא - כדי להגן על הציבור.

  • 17.

    אדם ''בעל מצפון''?

    גדי יערי, 28/09/09 19:53

    או אדם שלא רצה לבלות את יתרת חייו בבית הסוהר?

  • 16.

    פרשה כואבת..ועדיין חבל שלא התאבד לפני הרצח

    יהושע, 28/09/09 19:52

    אני נוטה להאמין שגם לאישה יש יד בדבר..אל תתנו ללבוש הדתי שלה להטעות. לא שזה מצדיק מה שהאדם הזה עשה.
    הכל עצוב כאן..בטוח שהאישה התעללה בו..בטוח שהוא חש אופי. המסקנה היחידה פה זאת הילדה שנרצחה. חבל שהורים כאלו כולל האמא מקבלים זכות לעשות ילדים

  • 15.

    חסר הבנה

    ירון, 28/09/09 19:49

    ירון אתה צריך לעבור מהפך!!!
    אינך מבין כלום מי שלא מבין את תפקיד השבס שלא יביע את דעתו!

  • 14.

    גם אני הייתי מתאבדת במקומו (ל''ת)

    אחרי שאתה רוצח את בתך, מי יכול להמשיך לחיות, 28/09/09 19:48

    • תגובה קצת מוזרה -

      מ, 28/09/09 20:19

      ''אחרי שאתה רוצח את בתך מי יכול להמשיך לחיות''???
      נראה לי שרוב האנשים לא רצים לרצוח את ילדיהם (''אחרי שאתה רוצח...''), מה גם שהוא בחר לרצוח אותה, זה לא שהיא מתה בתאונה.

  • 13.

    השב''ס מעלים עין כדי שיהיה להם יותר קל (ל''ת)

    למה לשמור על אסיר כשאפשר להפטר ממנו, 28/09/09 19:47

  • 12.

    לואי דה פינס ובורוויל מתפוצצים מצחוק בשמיים על...

    ראס-פוטין, 28/09/09 19:47

    כבר אצל סלע הבננו-זה שלומיאלות לשמה!
    מתאבדים מגובה 80 ס''מ,3 מטר וזה רק התחלה.
    חצר טיולים בלי רשת?מנחת הליקופטר -מחדל!
    מצפה לים של תגובות-משטרה ושב''ס ל-סל!!!

  • 11.

    שב''ס זה לא גננת. מי שרוצה להתאבד שיתאבד. (ל''ת)

    שם, 28/09/09 19:47

  • 10.

    עוד לקוח לכף הקלע (ל''ת)

    אור, 28/09/09 19:46

  • 9.

    כוח לנשים

    חזקי ליפשיץ, 28/09/09 19:44

    לנשים ניתנה כוח ארסני ללא גבולות ידוע לכל שדבר ראשון בהליכי גירושים האישה משחקת אם הילדים וזה לא מהיום זה כבר נימשך שנים העובדות סוצילים הולכים לצת האישה ומבתרים לה 2 איש יכולה לקום באמצה הלילה שהבעל יושן וליתלונן שהוא הירביץ לה צריך לשים לזה סוף אם לא זה רק ידרדר

    • אין סוף לטימטום הגברי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      משה, 28/09/09 20:12

      • משה - אינך מבין את כאבו של חזקי. אל תבלבל ת'מוח. (ל''ת)

        אחד, 29/09/09 00:33

  • 8.

    לא אבכה על קברו

    איילת, 28/09/09 19:00

    למרות שעדיף שלא היה מתאבד והיה סובל שנים מאחורי סורג ובריח!
    מלבד זאת- ההשגחה של השב''ס מזעזעת, כמו במקרה דודו טופז.

    • המקרה הזה מחזק את הטענה שמי שרוצה להתאבד

      רפי בר, 28/09/09 19:45

      תמיד ימצא את הדרך.

      המתאבד תמיד יהיה יותר יצירתי מאלה ששומרים עליו.

      בקיצור: ''לא צריך שתדליקו לו נר''!

    • מישו ביקש ממך? (ל''ת)

      אינדיאנה ג'ונס, 28/09/09 19:57

  • 7.

    כנראה שעשה חשבון נפש (ל''ת)

    יניב, 28/09/09 18:53

  • 6.

    איך מתים מקפיצה מגובה 3 מטרים?

    ב, 28/09/09 18:52

    מצד שני, מישהו כבר התאבד לאחרונה בתליה מגובה 80 סנטימטרים אז הכל אפשרי.

    • מה דעתך שאולי הוא נפל על הראש או על חלק בגוף שגרם לו למות

      ירח כחול , 28/09/09 19:51

      לגבי דודו ..הוא כרך את הכבל על הצוואר
      קשר את הכבל על הברז..נשכב כמו שעושים שכיבות שמיכה ..ובמכה אחת ירד על הגרון
      אדם ששוקל קרוב ל80 ..נוחת על הגרון נו מה התוצאה..זה לא שהוא נעמד כמו תליה רגילה..
      פשוט מצא שיטה למצב שהוא היה בו כי מה לעשות המוח האנושי ממציא לנו פטמטים אפילו עים לא כול כך נעימים..בשורות טובות

    • חבוב

      מבין בקפיצות, 28/09/09 19:53

      נסה לקפוץ ראש מגובה 3 מ' , בעצם אל תנסה.

    • נפילה על הראש... (ל''ת)

      יוסי, 28/09/09 19:55

  • 5.

    ראש השב''ס קח אחריות!

    ירון, 28/09/09 18:47

    לך הביתה. שרות בתי הסוהר חייב לעבור מהפך!

    • סליחה. בשום פנים ואופן לא! ממש לא מסכים. (ל''ת)

      שם, 28/09/09 19:46

    • תלך אתה הביתה-כמה טיפשות יש בעולם (ל''ת)

      חיים, 28/09/09 20:03

  • 4.

    חבל שלא עשה זאת לפני רצח הילדה. (ל''ת)

    אדם, 28/09/09 18:46

    • אמת.. כמה חבל. (ל''ת)

      נועם, 28/09/09 21:21

  • 3.

    השב''ס מפשל!!!

    שיש, 28/09/09 18:46

    לא מספיק מה שקרה עם דודו טופז?!
    אנשים שם בצמרת צריכים לקחת אחריות ולהתפטר!!!!

    • דווקה במקרה זה הם לא פישלו-פחות זבל (ל''ת)

      משה חי, 28/09/09 20:02

  • 2.

    לא יכולים לשמור יותר טוב?

    מבין עניין, 28/09/09 18:46

    אם כוחות הביטחון לא יכולים לשמור על מישהו שלא יתאבד בתא מאסר איך אנחנו אמורים לצפות מהם שימנעו מקרי רצח ואונס?

  • 1.

    הייתם ראשונים לדווח, יפה. (ל''ת)

    עיתונאי, 28/09/09 18:45

    • זה מה שיש לך לאמר. עלוב ביותר. (ל''ת)

      מיכל, 28/09/09 20:05

      • יהי זכרך ברוך נעה יפה.לליסה שיקום. ולרוצח ילדיו ובכלל שום מחילה (ל''ת)

        רק עיתונאי מסוגל.., 29/09/09 00:23

    • אסף גולדרינג איש תיכנון במלוא מובן של השלילה.

      כנס / ו ., 29/09/09 17:29

      סוקר שבטרם רצח את הבת של אישתו(שהיא גם ביתו ) אותה שנא בשל רצונה להתגרש ממנו , הוא ביטל ביטוח חיים של הנירצחת נועה ז''ל ושל האם ליזה.
      כ''כ תיכנן לרצוח + שקית + בגדים חדשים להחלפה לנירצחת.
      חולניות של תיכנון , הנה עוד :
      גם גירושיו מאישתו ליזה תוכננו שיהיו בטרם ימות ( או שיתאבד בדיעבד) .
      וכ''כ למה ??
      ע''מ שסטטוס אישתו יהיה גרושה ולא אלמנה.
      לא רק שאינה מחוייבת לשבת שבעה וגם אינה יכולה להינשא לכהן , אלא שכנראה היא אינה יורשת נכסיו ( שמה ידוע יש לו הרבה ) שכן אינה כבר אישתו/אלמנתו.
      לא ברור אם זה היה ידוע או כ''כ איכפת לאישה ה-כ''כ אומללה ליזה , אבל בנסיבות המאד מיוחדות של גירושין אלו , אסור שאנשים רעים יירשו את נכסיו.
      ראוי לייחדם לצדקה ומודעות וללוחמה באלימות הגוברת לצערינו.
      תנחומים כנים לליזה נעים.
      גמר חתימה טובה .