• 44.

    תגיד אייזנברג: איך זה לשבת ולהסתתר כל המלחמה בבור בפצ''ן ולא להלחם באמת

    יודעים איפה היית במלחמה, 29/09/09 20:22

    כשכל עמיתיך מפקדי האוגדות נלחמו עם החיילים שלהם, אתה ישבת והסתתרת בבור של אודי אדם בפיקוד צפון.
    אחר כך בא הכאוס בדבל!
    אתה מדבר רעל טעויות שמהן למדת??
    מה למדת בדיוק? איך להתקדם על גב מפקדים קולגות שנלחמו ונזרקו לכלבים? בעוד אתה נהנה מפטרונות של דוד אלוף במיל' אורי שגיא המקורב לגבי אשכנזי?
    מה בדיוק עשית במלחמה או בעופרת יצוקה? הרי אף אחד באמת לא סופר אותך בפיקוד דרום, תשאלו את יואב גלנט...
    גם באוגדה המהוללה שלך במלחמה לא סבלו אותך וחשבו שאתה לא אמיץ לב במיוחד, אבל ככה זה כשיש קשרים, לא צריך פרוטקציה

  • 43.

    ' לשמור תכונות של להיות נרדף'

    אזרח מודאג, 29/09/09 14:24

    מעניין.. חשבתי שכל מטרתו של הצבא הוא שילד יהודי לעולם לא ירגיש יותר נרדף.

  • 42.

    המלחמות הללו עם הפלשטנאים מתבצעות בגלל שלהם אן שום סיבה בעולם מדוע לא

    פקק תנועה , 29/09/09 09:09

    לקבל כמה שיותר אזורים ממדינת ישראל עבור מדינתם והם חושבים שבעזרת מלחמות עם ישראל הרעיון הזה יתבצע כמה שיותר מהר מבחינתם וכניראה גם בגלל ראיה מקולקלת אצלנו של כול העיסקה המפוקפקת הזו מכול הבחינות עבורנו

  • 41.

    איזנברג, סומכים עליך. השארת ה''איך'' לדרגים נמוכים יותר, כך צריך! (ל''ת)

    סתת, 28/09/09 21:33

  • 40.

    עופרת יצוקה 2

    אשקלוני, 28/09/09 20:01

    בינואר 2009 בילנו את רוב זמננו בממד ובינואר 2010 נשוב אליו?

  • 39.

    חיי חייל אחד שווים יותר ממיליון דוחו''ת מסריחים של האו''ם (ל''ת)

    קיבינימט גולדסטון, 28/09/09 19:49

  • 38.

    מלחמה בת''א וגם במדינת ישראל? היתכן? (ל''ת)

    משה, 28/09/09 18:47

  • 37.

    ממרומי גילי

    גדעון, 28/09/09 17:08

    במלחמת יום הכיפורים הקצין הזה היה בן 9
    אי אפשר לבקש ממנו לזכור, אבל אני ממרומי גילי זוכר את ההתבטאויות אחר מלחמת יום כיפור.
    הרבה אמרו: ''לעולם לא יתפסו אותנו לא מוכנים''

    • וכשאומרים סמוך והכל בסדר אני שהכל ישתבש ואין על מי לסמוך. (ל''ת)

      מזקני צפת, 28/09/09 20:50

  • 36.

    מדוע להתעקש לקיים את מדינת ישראל דוקא במזה''ת? כנסו !!!

    רון. רחוק, נכון, אבל מבין..., 28/09/09 16:52

    לא ניתן למנוע מקבוצת אנשים מלהגדיר את עצמה כעם. זה טיבעה של הגדרה עצמית: היא לא דורשת אישור מאחרים. בטוחני שאם הפלסטינאים לא היו מעונינים במדינה, אזי לאף אחד בישראל לא היה אכפת שהם החלו לפתע לראות את עצמם כעם. אז בואו נסכים שהסוגייה אינה האם הפלסטינאים הם אכן עם או לא, וממתי הם נהיו עם, אלא הסוגייה היא לגבי המדינה שהם רוצים להקים על חלק ממדינת ישראל.
    אנחנו נלחמים במשך עשרות שנים עם הערבים. על מה? על התעקשות לקיים את מדינתינו דוקא במזה''ת? כמה שנים עוד אנו צריכים לחיות על חרבינו?
    ברצינות, אם היינו יודעים שניתן להעביר או למקם מחדש את מדינת ישראל באזור אחר, שבו אפשר לחיות בשקט ולגדל את ילדינו בשלווה ובבטחון יחסי, ורחוק ממדינות ערב, האם רובינו לא היו תומכים בשינוי מיקום המדינה כאמור ? (ישנם מספיק שטחים עצומים לצורך זה למשל בארה''ב או קנדה).
    אולי צריך להתחיל להוביל מהלך של חשיבה על מיקום מחדש של מדינת ישראל מחוץ למזה''ת. אם זה יתממש, הישראלים יוכלו לשגשג במדינתינו הממוקמת מחדש, והערבים יוכלו להמשיך לאכול אחד את השני במזה''ת. החיים במדינה ואיכותם חשובים יותר מהמיקום שלה.

    • אולי שהערבים יעברו לשם אם יש שם מספיק מקום??

      נתנאל, 28/09/09 19:45

      אנחנו החזקים, הם מפסידים שהם יעברו.
      לנו יש את זכותנו ההיסטורית על הארץ עוד לפני שמוחמד חשב בכלל להיות איסלמי, אז למה שנוותר??
      אתה רוצה לערוק לארה''ב או קנדה - לך רק תוותר גם על האזרחות וכאשר תיתקל באנטישמיות אל תבוא ותבכה לנו שאתה רוצה לחזור הביתה.

      • למה שנוותר? כאמור למען עתיד ילדינו והילדים של ילדינו. (ל''ת)

        רון, 28/09/09 20:20

  • 35.

    קבלו מידע מעניין מאוד.

    ארנון, 28/09/09 16:04

    הילד היהודי, מן הגטו, עם כובע הקסקט, שמרים ידיו, ושמצולם בתמונה המפורסמת,
    חי עד היום בארה''ב.

    הוא רואיין לפני מספר שנים, וסיפר, שהתמונה צולמה כשהוא ומשפחתו, ויהודים אחרים, יצאו מקונסוליה זרה בווארשה, לאחר
    שקיבלו ויזות לארה''ב.

    ומשם הם נסעו לנמל ים, ועלו על אונייה לארה''ב.

    נ.ב. החייל הגרמני שבתמונה, אינו ''מאיים'' על הילד בנשקו, אלא, שאותו חייל גרמני, שמר בעצם על הכניסה לקונסוליה, והם חלפו על פניו בצאתם משם.

    • הילד היהודי

      הרחובותי, 28/09/09 17:00

      למה הילד מרים את ידיו?

      • הילד, וכל קבוצת היהודים שהיו שם, הרימו את ידיהם

        ארנון, 29/09/09 02:59

        כי הם נמצאו באיזור כיבוש גרמני, וחששו מאוד מהגרמנים.

        בכל אופן, מדוע אינך שמח על כך, כשמתגלה לך, שאותו הילד, והיהודים שמצולמים שם איתו,הגיעו בשלום לארה''ב?

        אני למשל מאוד שמחתי, כשראיתי את הראיון שנערך עימו,כשהוא כבר איש מבוגר מאוד,ושבו סיפר את כל שכתבתי בעניין.

    • ארנון אתה צריך חברה דחוף (ל''ת)

      לבנה השמנה levana_fat@yahoo.com, 28/09/09 17:04

    • טפש תראה את התמונה כולה ותבין

      דויד אירוינג, 28/09/09 20:54

      לא קונסוליה ולא בטיח , יהודים מובלים אל מותם

      • מי שהיה הילד הזה רואיין באחת מתוכניות ערוץ ההיסטוריה.

        ארנון, 29/09/09 02:55

        לפני מספר שנים מועטות,וכל מה שכתבתי, זה מה שהוא סיפר באותו הראיון.

        הראיון שודר בערוץ ההיסטוריה של הכבלים והלוויין בארץ, וכולי תקווה שתצפה בתוכנית הזו פעם,ושתראה אותו, ושתשמע את סיפורו.

  • 34.

    סבב הלחימה הבא גם בתל אביב ?

    סבבה, 28/09/09 15:34

    ישראל היא מעצמה בכל התחומים.
    יש לה הצבא הכי טוב בעולם.

    אירן כמו לבנון, אינן אתגר לישראל.
    ננצח את שתיהן בשעה.

    תושבי תל אביב ימשיכו בשיגרת
    חייהם, של אוכל חדשני, לבוש יוקרתי
    ונהיגה לאחר הפאב.
    לא תהיה שם שום לחימה.
    רק סיכום הנקודות של הנצחון.

    • וגם אלוהים לצידנו,

      מוקי, 28/09/09 16:48

      ואם יש לו נטיה לשכוח,
      היום הזכרנו לו,

  • 33.

    לאייל אייזנברג....

    ניבי , 28/09/09 15:03

    היית המגד שלי כשהייתי סמל בשקד.לעולם אזכור אותך אינטיליגנט,רגוע ולא מיתלהם.בביטחה אלך אחריך.אשרינו שאתה פה

  • 32.

    גנרל לא מתראיין מעצמו יש מי שמיחצן.קמפיין :הפחדה-הפחדה ודוח גולדסטון

    על ראש הגנב בוער הכובע שמתנוסס לו דגל שחור, 28/09/09 14:40

    איזנברג הוא לא גדולת הדור ורחוק מזה.
    להיות נצר יסוד המעלה ואצולת הגליל ואפילו לא אורי שגיא דודו ומשה אביו גם לא הצטיינות שמן הזית שלהם, עדיין לא מצביע על הגאונות הגנרלית שלו.
    קשה להניח שהראיון הזה יציל אותו בבוא היום מלעמוד לדיו על פשעי מחלחמה ונגד האנושות .ונהפוכו
    העולם הולך ונסגר לגנרלים ראו ותיראו

  • 31.

    צבא ההגנה לישראל

    eddy, 28/09/09 11:56

    יהודים וקרים לפני הכל עלינו לחסל את התקשורת העויינת את הצבא,את כל ארגוני השמאל הקיצוניים,ורק אחר כך לחסל את אויבנו. חיילנו נהיו חיילים של שוקולד, מפונקיםת עייפים ללא שום מוטבציה, כל זה נובע מפינןק יתר חייל צריך להשבע למות בעד ארצו, המדינה צריכה לדעת להקריב למען המטרה ללא שום פחד, רק חוזק פנימי כוח רצון שאיפה לנצח זו המטרה לא יהיה שלום ללא צבא חזק

    • אז איך זה שאתה חי?

      גל, 28/09/09 12:33

      בטוח ג'ובניק מסריח ששולח אחרים למות בשבילו

    • וגם ימנים קיצוניים שרוצחים יהודים. (ל''ת)

      צדק אינסופי., 28/09/09 13:30

    • אתה ראשון יא אדי! (ל''ת)

      קזבלן, 28/09/09 16:04

  • 30.

    חסר לו להגיע לקרסוליו של דודו הגנרל החכם ,לא מספיק להיות אצולת הגליל (ל''ת)

    מי שיודע, 28/09/09 11:40

  • 29.

    10% לוחמים והשאר גו''בניקים.מי יגן על המדינה ??

    הייתי קרבי ושלחתי את בניי לקרבי.אין לנו ארץ אחרת, 28/09/09 11:31

    מי שחושב שיהיה שלום עם הערבים טועה ומטעה .
    לא היה לא יהיה ולא היה .
    על חרבינו נחיה כל עוד נשמתינו באפינו.
    שילחו את הילדים להגן על המדינה .

  • 28.

    אני ממש לא מבין על מה הוא מדבר. אני חי בבועתי ומיצר חרא. (ל''ת)

    ז'קו אייזנברג, 28/09/09 11:04

  • 27.

    תושבי עוטף עזה קיבלו הוראה לפנות בתים הקרובים לגבול

    ניקו, 28/09/09 10:49

    בגלל נשק אנטי טנקי חדיש שנפל לידי החמאס

    זה בעצם ה''ההצלחה'' של צה''ל.

    ארגון עם תקציב של 50 מיליארד לא מסוגל לספק בטחון נגד ארגון עם תקציב של כמה מאות מיליונים

  • 26.

    מדבר יותר מדי. אל תדברו. תעשו.

    מאזין, 28/09/09 10:46

    מדבר יותר מדי. אל תדברו. תעשו. רק כך נבטח בכם!
    תפסחיקו לקשקש כל כך הרבה. תעשו.

  • 25.

    Sooner or later אייזנברג ישפט על פשעי מלחמה ונגד האנושות ברצועת עזה

    Orakl מפי פיתיה, 28/09/09 10:27

    ריענון למי ששכח איך זחלו חייליו של אייזנברג בחולות רפיח לחפש את שרידי חבריהם שהועלו למזבח אל המלחמות ושיכרון הכוח.

  • 24.

    שילחמו השסניקים בחמסניקים הם דומים .אצלנו השסניקים בורחים משרות (ל''ת)

    אצלם החמסניקים חדורי לוח לחימה.אולי נתחלף ?!, 28/09/09 10:11

    • רעיון מצויין לגייס השסניקים להלחם בחמסניקים ובחיזבלונים. (ל''ת)

      לפחות שיצדיקו את הקיום הפרזיטי שלהם., 28/09/09 11:51

  • 23.

    תא'ל אייל אייזנברג מלח הארץ ממשפחת המתישבים הראשונים בארץ

    ישר כח וגמר חתימה טובה למשפחת אייזנברג-, 28/09/09 10:00

    משפחה נאצלת שמתוכה צמחו האלוף במיל אורי שגיא ,האלוף מוטי הוד ,ושורשיה משתרעים ממטולה בצפון בכל אזורי ההתישבות העובדת בכל הארץ

    • והוא מפקד האוגדה היחיד שוינוגרד קטל בדוח שלו ועוד איך קטל... (ל''ת)

      יוכי, 29/09/09 20:28

  • 22.

    אייזנברג בעצם רומז פה

    טרגש, 28/09/09 09:58

    שיש אופציה צבאית לגלעד שליט. למה לא ממצים אותה?

  • 21.

    כמה שהבעיה תהייה חמורה יותר,כך הפתרון יהייה יותר

    דרך המלך, 28/09/09 08:22

    יסודי ובלתי הפיך.
    טילים על ת''א=ריסוק טוטלי של החמאס.
    לא פחות מחיסול 15 אלף חמושים.השאר יוצאים
    חצי ערומים נושאים דגל לבן.
    חלקם כולל הנייה יוסעו למעבר רפיח למצרים.
    וחלקם יועלו על אוניות ללבנון.
    הפתח מקבל את עזה לטיהור סופי ושליטה חדשה.
    אבו מאזן יחל בשיפוץ עזה והפיכתה למקום נורמלי.
    כל זה,ללא כניסה לתוך עזה וקרבות רחוב
    אלא השתלטות על פילדלפי מצור מוחלט חיסול
    שיטתי של חמושים ע'י מסקרים ופעולות מיוחדות
    עד הכניעה.

  • 20.

    מי שמתעסק בהרג ומוות סופו להיות מנודה וללא גיבוי של הציבור

    אורית - מר''צ, 28/09/09 07:00

    אם אתה תעצר האחת ממדינות אירופה, בחודשים הראשונים נשמע על זה אבל אחר כך זו תהיה משימה שלך להוכיח שאתה חף מפשע וזכאי - יעזרו לך במימון עורך הדין.... אבל בסוף זו תהיה משימה אישית שלך.

    וז תרגיש שאין לך גיבוי מהאוכלוסיה הישראלית אז לאחר המשפט אם תורשע יגידו לך אתה מנוע מתפקידים מסוימים .... הורשעתה ובית המשפט העליון ידרוש מהממשלה לכבד את הרשעת בית המשפט בחו''ל

    לא קל אבל בשנים הקרובות יהיה מציאותי- העולם משתמש בנשק חדיש ומחודש -בתי המשפט הבינלאומיים
    בהצלחה

    • מי שמייצר תבוסתנות ומשדר חולשה , סכוייו נמוכים לשרוד. (ל''ת)

      ענת, 28/09/09 11:05

  • 19.

    ואני חשבתי לתומי

    כל הכבוד, 28/09/09 03:55

    שהישראלים לא יודעים על המרד הערבי,
    שישולב במלחמה הבאה, אלא רק אנליסטים
    של שרותי ביון מערבים.

  • 18.

    לא נשכח ולעולםלא נסלח

    אחד שהיה שם, 27/09/09 23:37

    בתור אחד שהיה באותו בית בדבל ושרד את זה.
    לעולם לא נסלח לך שחברינו שכבו פצועים ומתים על אלונקות 4 ק''מ מהגבול כאשר אתם שם ''למעלה'' מתפלספים באיזה דרך לחלץ.
    קח אחריות -טעית 9 חיילים שילמו על בחייהם-תחליף מקצוע!

    • הוא היחיד שנשאר ממפקדי האוגדות, אתה רוצה לחסל גם אותו?

      אסי, 28/09/09 10:53

      מי אתה רוצה שיגן עליך אם זורקים את כל תתי האלופים? הטבחים בקריה יגנו עליך? הוא בן אדם ולכן הוא עשה טעות. אם כל טעות היא בלתי נסלחת, צריך להזדכות על המפעל הציוני.

      • לאחד שהיה שם יש טענה ברורה,

        פינטו, 28/09/09 11:59

        ואתה אסי עונה לו עקרונית תשובה שאינה תשובה אמיתית לעובדת אי התאמתו -ע''פ זה שהיה שם.

  • 17.

    מה, רק אני רואה תלת פלאפל

    יעקב, 27/09/09 22:36

    ראיון טרי ? תמונה של לפני כמה שנים טובות. אל''מ זה 3 פלאפל
    תא''ל זה צמד מסרגות
    לא?

  • 16.

    גבר כלבבי !!! הלוואי והיו עוד כאלה בצבא ובפוליטיקה . (ל''ת)

    פטריוטית, 27/09/09 22:07

    • הוא נשוי!! (ל''ת)

      סיגלית, 29/09/09 20:29

      • נראה לך סיגלית שמישהי שמה עליו???? חה חה חה (ל''ת)

        גם את לא יפהפיית הנילוס..., 30/09/09 06:59

  • 15.

    בשביל מה יש צבא

    פקק תנועה, 27/09/09 21:16

    תפקידו של הצבא הוא לידאוג לכך שזה לא יקרה

  • 14.

    צבא של 60 מיליארד ש''ח בשנה , ברור שיהיה שמן ועצלן

    מיגזר פרטי, 27/09/09 19:03

    אני רק מתפלל לבורא עולם שמדינת ישראל לא תצטרך לעמוד במצבים כמו במלחמת כיפור . אם התפוקות של צה''ל הם כמו בלבנון 2 ובעופרת יצוקה אז עדיף לעם ישראל שיבקש מהקדוש ברוך הוא שיביא לכאן תילאנדים וסינים שילחמו , מהנדסים מהודו וגנרלים רוסים
    הם יעשו את זה ברבע מחיר עם רבע מהתשומות .
    מה קרה לקולונלים והגנרלים ?
    רוצים רק וילה בכונה צבאית יאפית סטייל מכבים , רעות , צהלה , ? רכב שטח מדונדש עם מספר צהוב ? מה קרה לכם גנרלים ? היכן הסגפנות ? התמימות ?
    מהיכן קיבלתם את היהורה ? הרי 2000 מחבלים בלבנון עשו לצה''ל ולמדינת ישראל בשנת 2006, 35 ימים של בית ספר . איך אתם מעיזים בכלל להתגהדר בנוצות טווס על מה שקרה בשנת 2008 מבצע עופרת . שוב 60 מיליארד ש''ח מול 1000 פלאחים שירו על הדרום עם צינורת מע''צ גנובים
    תגידו גנרלים , השתגעתם ? אין שום תמורה בעד המיסים העצומים . ענווה וצינעה לא תזיק כאן

    • כמה שטויות

      ברי, 27/09/09 21:28

      איזה גיבוב של שטויות בתגובה אחת.
      מכבים וצהלה אינן שכונות צבאיות ואייל אייזנברג ממש לא שמן ובטח לא עצלן.

      אולי עדיף תתגייס, תעשה מילואים ותלמד קודם על מה אתה מגיב.

      • אני רואה שלא היית בצבא. כי חוץ מהשמצות התגובה לא לעיניין (ל''ת)

        מ. טארק, 28/09/09 00:21

      • סמרטוט (ל''ת)

        טורונטו טורונטו, 28/09/09 00:22

      • ברי,

        מירו, 28/09/09 10:25

        אפשר לחלוק,
        אך כתיבתך לא עושה זאת טוב,

    • הערבים נלחמים בנו מלחמות גרילה כי הם נכשלו בגדול בלחימת צבא נגד צבא

      צה''ל יוצא לגמרי לא רע עם הלחימה הזאת, 27/09/09 21:43

      מלחמת הגרילה של החיזבאללה מעולם לא היתה איום קיומי לישראל, ולכן חוסר המוכנות של צה''ל לקרב, שהיא אמנם לא מוצדקת, אבל מכאן אפשר רק להשתפר. כי חיילי מילואים לא התאמנו שנים.

      מה החיזבאללה מסוגלים לעשות? לפזר רקטות ארוכות טווח בכל חור מאחורי אזרחים ולירות, כשידינו קשורות משיקולים מדיניים?

      מי שטיפה מבין בהיסטורית הלחימה יודע שלאירגון גרילה יש יתרון על צבא סדיר מבחינת נפגעים. החיזבאללה אומנו היטב, צויידו בנדיבות, והשיגו מה שהשיגו.

      לצה''ל זה לא היה טיול בפארק, אבל היתרון הצבאי העצום מעולם לא הוטל בספק.

    • גם ציני וגם טיפש... (ל''ת)

      לך תגור בעזה, 27/09/09 22:18

      • סמרטוט (ל''ת)

        טורונטו טורונטו, 28/09/09 00:22

    • זה לא 1000 פלחים, זה 1000 כתבים אנטישמים שמחפשים חומר, כולל שקרים,

      להאשים אותנו בפשעי מלחמה כביכול., 28/09/09 00:48

      בשביל לנצח במלחמה אתה צריך תקשורת שתיתן לך לנצח, או להיות מספיק חזק בשביל לצפצף על התקשרות. אבל הקללה והמארה שלנו היא השמאל מבית שלא מאפשר לנו לעשות שריטה בתחת של ערבי, והאנטישמים בחו''ל שבשבילם להגן על יהודים זה פשע. אם צה''ל היה מתנהג כמו שצריך לדעתי: למחוק את עזה באמת (בלבנון זה יותר מסובך, כי עם הלבנונים עצמם אין לנו בעיה, רק עם ארגוני הטרור שהשתלטו עליה), אז באחוז אחד מהעלויות היינו מסודרים, אבל אם אנו מתלבטים לפני כל הרס נקודתי של מסגד, מה אתה מצפה שייצא מזה?

      • צודק

        eddy, 28/09/09 11:58

        כמה שאתה צודק יהודי יקר שילמדו מהרוסים

    • אתה מטיל את הצינורות שלך בכל כתבה על צה''ל או על עזה (ל''ת)

      shafee , 28/09/09 02:49

    • קל יותר לשבת כאן ולהקליד, אבל יבורך הכותב 14 !!! (ל''ת)

      עני ממעש, 28/09/09 08:00

    • החמא''ס מנה יותר מ30000 חמושים לפני עופרת יצוקה-מולו

      עמדו כ20000 לוחמי צה''ל., 28/09/09 13:37

      וכל התגובה שלך היא גיבוב של שטויות שמנונתק מהמציאות.

  • 13.

    כל הכבוד לצה''ל (ל''ת)

    yoram , 27/09/09 18:17

    • כל מילה בסלע (ל''ת)

      המדקלם המושלם, 28/09/09 10:28

  • 12.

    החמס ירמה בבחירות ויזכה שוב לרוב (ל''ת)

    נתי, 27/09/09 17:53

  • 11.

    פעם הרשו רק לרמטכ''ל ופה ושם למפקד חייל להתראיין פעם בשנה

    צבא פוליטי ומסואב, 27/09/09 17:11

    היום כ''א מ-500 הגנרלים בצה''ל פותח את הפה לעתונות. אולי ברק יורה להם לסתום להם קצת את הפה? במילא הוא מדבר מספיק שטויות בשביל כולם.

    • אני מרחם עלייך

      אדם שפוי, 27/09/09 19:47

      הבן אדם הזה כבר עשה בשביל המדינה מה שאתה בחיים לא תעשה.

      עדיף שתחזור למלונה שלך ותישתוק.

      חצוף !

    • זוהי תרבות הריאליטי, יחצנות במקום מעשים (ל''ת)

      מזקני צפת, 27/09/09 23:12

      • כל הפיטפוטים שלו מיותרים - לארגון צבאי יש דובר אחד (ל''ת)

        גבי, 28/09/09 07:44

    • הבן אדם עשה קודם כל קריירה לעצמו (ל''ת)

      אסי, 28/09/09 07:41

  • 10.

    אייזנברג צודק בהחלט

    טונטון, 27/09/09 17:02

    בזכות הניסיון שלו בלבנון, וכן, גם בזכות הטעויות, הוא מגיע טוב ומוכן יותר לעזה. הגיע הזמן שגם בישראל יבינו את זה ויבינו שגם אם אוגדונר טעה, כל עוד זה לא בזדון או מטפשות, אז כדאי להשאיר אותו כדאי שילמד, ולהרוויח מהניסיון.

  • 9.

    עריפת ראשים - דרישה של המדיה העם היה והווה איתכם כל הזמן! (ל''ת)

    קאטו הזקן, 27/09/09 17:00

  • 8.

    נעשו טעויות ?

    ארי, 27/09/09 16:58

    בעברית מדוייקת קוראים לזה פשעים. באחריות נושאים כל הגנראלים והקולונלים שדאגו ל''תנאי שרות'' אבל לא לאימונים ולציוד.
    אגב, אותו סיפור, בקנה מידה גדול יותר היה בזמן מלחמת יום כיפור, מלחמת השחרור ועוד. אבל כאז כן אתה, אף אחד לא נתן את הדין. רק הפצועים ומשפחות ההרוגים שילמו את המחיר.

  • 7.

    לצערי רק טילים על ת''א יכריחו את המדינה הזו להגן באמת על אזרחיה. (ל''ת)

    רעמסס, 27/09/09 16:20

    • להזכירך, בכמה פיגועי תופת בתל אביב נהרגו פי כמה יותר אנשים (ל''ת)

      מבכל עוטף עזה במשך 8 שנים, עם כל הטילים והפצמ''רים, 27/09/09 21:45

      • נכון מאוד אבל אז עדת בעלי החשיבה הגאונית

        גלעד, 01/11/09 17:54

        ומרחיקת הראות ( הנקראים בלע''ז שמאלנים ) פשוט מצאו פתרון קסם: הגדר!!!
        לכן לצערי יש אמת בדברי רעמסס...

    • הקריה היא טירור נגד אזרחי ת'א הלא כך? (ל''ת)

      הגנרלים מסתתרים בתוך האוכלוסיה הכי צפופה במדינה?, 28/09/09 10:31

      • בבונקר (ל''ת)

        צפרדעוני, 28/09/09 14:28

  • 6.

    ואם הקב'ה יחליט אחרת מה תעשה ? (ל''ת)

    מלאך המוות, 27/09/09 15:33

    • אז נשלח את כל החרדים עם חרבות ברונזה לחזית (ל''ת)

      אבי, 27/09/09 18:15

    • ומה אתה תעשה אינפנטיל (ל''ת)

      sh41nr , 27/09/09 18:50

  • 5.

    ואם הקב'ה יחליט אחרת מה תעשה ? (ל''ת)

    מלאך המוות, 27/09/09 15:33

  • 4.

    ואם הקב'ה יחליט אחרת מה תעשה ? (ל''ת)

    מלאך המוות, 27/09/09 15:33

  • 3.

    מי צריך את הכתבה המטופשת הזו. טוחנים מים, מנפחים את השכל

    טורונטו טורונטו, 27/09/09 15:30

    אריק שרון בשנת 1971 נכנס לעזה ולאחר מיכן היה שם שקט ביטחוני, כלכלי, חברתי עשר שנים.

  • 2.

    ירבו כמותו בישראל (ל''ת)

    גיל, 27/09/09 15:27

  • 1.

    יש לנו צבא מושחת....

    מיקי, 27/09/09 15:25

    יש לנו צבא מושחת , כל שבוע מתאבד חייל , מתעללים בחילים (שיריון),לא ממצאים פוטנציאל של חילים
    רק בנס המדינה הזאת קיימת

    • דווקא צה''ל לא מושחת. הפוליטיקה היא המושחתת

      eldadgold , 27/09/09 19:35

      מה הקשר בין התאבדויות, ''התעללות'' ומיצוי פוטנציאל לשחיתות ?

      אם אתה רוצה לדבר על כל הנ''ל אז הנה:
      התאבדויות - חיל שמתאבד זה לא רק אשמת צה''ל. התאבדות נובעת בד''כ מגנטיקה והיו מחקרים שהוכיחו זאת.
      התעללויות- החיילים נהיו כוסיות ומפונקים. פעם זובור היה הרבה יותר כואב וחמור ולא שמעת על זה כלום ולא רואים שום תוצאות לוואי לאף זובור שהתרחש.
      מיצוי פוטנציאל - או אפשר לשים את כולם איפה שהם רוצים. תחשוב על הפתגם- ''תמיד צריך מי שימלא לך דלק''. יש מספר מקומות מצומצם שצריך לכל תפקיד ואם מישהו מתאים יותר לתפקיד קריטי אז הוא יהיה שם ומי שפחות יכול למצוא את עצמו פקיד ממטרות.

    • הצבא לא מושחת

      צ ה ל, 28/09/09 15:36

      הוא עושה זובור למי שמושחת.
      זה הצבא הכי חזק בעולם, כי קציניו
      עשוים מחומר אחר מקברניטי משרדי השלטון.

      הם לא דומים לאנשי החינוך והמשפט ולא
      לאנשי הרווחה שסומכים על עמותות פרטית.

      צה''ל הוא הצבא הכי טוב בעולם.