• 67.

    מתי נפנים???-הם לא מעוניינים בדו קיום!

    ירושלמית ראלית, 06/10/09 00:44

    מתי סוף סוף נבין שערביי ישראל בפרט והערבים ככלל לא מעוניינים בדו קיום!?!ערביי ישראל הם האויב מבפנים שגדל ומתעצם-הם לא רוצים אותנו כאן-הכתובת על הקיר זועקת ,הם מתפרעים ואנחנו כמו יהודים טובים מתנצלים על קיומינו...

  • 66.

    אלה ערבים ישראלים בדיוק אותו דבר מאלה בשטחים פשוט תעודה כחולה (ל''ת)

    ####, 05/10/09 00:09

  • 65.

    תראו למי המדינה דואגת

    ####, 05/10/09 00:07

    צריך לעשות לזה סוף...

  • 64.

    למה פלסטינים? ערבים ישראלים

    רחלי, 28/09/09 21:24

    כל מי שהתפרע בהר הבית היה ערבי בעל תעודת זהות ישראלית

  • 63.

    פרובוקציה

    אלי, 28/09/09 21:06

    נגמר להם הרמדן אז נעשה בעיות בחגי היהודים צריך סגר גם על התעודות הכחולות

  • 62.

    כל המהומות תוכננו מראש......

    איתמר בן אבי, 27/09/09 21:05

    על ידי איראן ליום כיפור כולל ניסוי הטילים וזאת בכדי להסיח את דעת הקהל באיראן מההתנגדות לשלטון וכן בכדי להתקדם בתוכנית הגרעין ללא הפרעה.הגיע הזמן שנבין שכל פעולה רצינית מסוג זה מתוכננת באיראן וזה יגבר ככל שפרוייקט הגרעין יתקדם ו\\או יהיו הפגנות המוניות נגד השלטון.זו דעתי.

  • 61.

    פעולות מנע=לעצור את המסיתים והמארגנים של המאומות ולהכניס אותם לצינןק.

    שמואל , 27/09/09 18:00

    לא לתת מגע לבני המשפחות.משפחות שמתפרעות לעצור ביד קשה. לירות בזורקי אבנים ובבקבוקי תבערה. להוציא להורג מחבלים ומשתפי פעולה עם מחבלים. ערבי תושב ישראל המחזיק בנשק כל-שהו כדי לפגוע בשלום המדינה לדון למוות ולהוציא לפועל.!!! רק-כך נפסיק את הטרור הפנימי של ערביי-ארץ-ישראל.

  • 60.

    לא ידעתי שכרמיאל היא עיר מעורבת? ממתי? (ל''ת)

    לאידע, 27/09/09 17:21

  • 59.

    אפס סובלנות ויד קשה נגד כל סוג של מפירי סדר. אצלם או אצלינו (ל''ת)

    ישראלי, 27/09/09 17:11

  • 58.

    הפרדה עכשיוו! יהודים לישראל! פלסטינים לפלסטין-כולל ערביי(פלסטיני)ישראל (ל''ת)

    הגיע הזמן , 27/09/09 16:56

  • 57.

    ככה ערבים ''מכבדים'' ימים קדושים של אחרים (ל''ת)

    ben, 27/09/09 16:20

  • 56.

    מעניין, יהודים אף פעם לא מתפרעים בהר, אז למה ...

    ד''ר ארוין בשאלת תם, 27/09/09 16:19

    אז למה אוסרים את העליה להר דוקא עלינו ? גמר חתימה טובה לכל היהודים.

  • 55.

    רק מי שחי ליד הערבים מבין עד כמה אנו סובלים- די, הטילו ממשל צבאי עליהם

    צפוני, 27/09/09 16:19

    כמו בשנות ה- 50 וה- 60.

  • 54.

    הערבים ימח שמם גם ביום כיפור הם עושים לנו בעיות אתם תשלמו על זה ברמדאן (ל''ת)

    משה, 27/09/09 16:18

  • 53.

    סליחה ומחילה

    ד''ר ארוין, 27/09/09 16:17

    סליחה ממערכת nrg על התגובות שלי שלפעמים הרגיזו אתכם

    מחילה למערכת nrg על עשרות תגובות שלי שזרקתם לפח. לא הייתם צריכים.

    • אתה לא היחידי, מעריב הוא שופר של השב''כ דרכו משתינים לנו באוזן (ל''ת)

      טורונטו טורונטו, 28/09/09 00:28

  • 52.

    את החגים המוסלמים היהודים מכבדים אבל להפך זה לא עובד (ל''ת)

    צריך להכנס בהם בכל הכח, 27/09/09 16:15

  • 51.

    היהודים משקשקים ? (ל''ת)

    אהבלים, 27/09/09 15:51

  • 50.

    ערביי 48 יותר מסוכנים מהפלסטינים והמלחמה הבאה כנראה תהיה איתם (ל''ת)

    שאלה של זמן, 27/09/09 15:43

  • 49.

    חברה להדברת חרקים למינהן

    המדביר הלאומי, 27/09/09 15:42

    בקיצור .! אם עדיין לא הבנתם את זה .!??? אז ככה -! אין אמונה במוסלמים לעולם. ולא בגייס ה- 5 - שבתוכינו שהם הערב רב .ימח שמם לנצח. הם אשמים בכל הצרות של העם היהודי לדורותיו. פשוט מאד - צריך להדביר אותם וזהו. ''זבנק וגמרנו'' .ובא לציון גואל... תגידו את האמת . נכון שהם מתישים .!?

  • 48.

    העיקר האפסים בממשלה מכבדים את הראמדן והערבים לא מכבדים את כיפור (ל''ת)

    יהודי, 27/09/09 15:41

  • 47.

    צריך להטיל ''היטל '' על דתיים שישלמו כסף על התחביב שלהם

    buuuu, 27/09/09 15:40

    להשפיל בני אדם וגזענות

  • 46.

    והעצה הכי חשובה

    reuvenholzer , 27/09/09 15:37

    בתחנות משטרה : לא להשאיר רק שוטרים ערבים בתורנות. גם שוטרים יהודים.

  • 45.

    רק אש חיה. בלי גומי ובלי בלבולי ביצים (ל''ת)

    ואז לסגור את הר הבית למוסלמים לשלוש שנים, 27/09/09 15:37

  • 44.

    אלוהים ישרוף אותם גם את יום כיפור הם לא מכבדים (ל''ת)

    שונא ערביםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם, 27/09/09 15:33

  • 43.

    בקנדה המשטרה היתה יורה ע''מ להרוג, וכולם יודעים זאת (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 27/09/09 15:16

  • 42.

    50 הרוגים פלסטינים ייעצרו מייד את האיטיפאדה שהוזמנה עי האיראנים (ל''ת)

    לפני שנצטרך לחסל מאות ואלפים, 27/09/09 15:12

  • 41.

    מי שלא שולט בהר הבית לא שולט בארץ ישראל (ל''ת)

    תפנימו, 27/09/09 15:06

  • 40.

    ה''פרובוקציות'' הם תפילה

    דן, 27/09/09 15:01

    האבסורד הגדול, יהודים שיגיו מספר מילות תפילה על הר הבית יחשבו כפרובוקטורים.
    לדעתי כל הסיפור מתוכנן כדי ליצור מהומות. כנראה שפגיעה ביום הכיפורים - שיא הדת היהודית מהווה נושא מאוד מושך לקיצוניים המוסלמים.

  • 39.

    והאספסוף שנקרא איסלאם רוצה שליטה על המקומות הקדושים (ל''ת)

    בני, 27/09/09 14:59

  • 38.

    רק יד קשה נגד המתפרעים תועיל,יש להפעיל מעצר מנהלי נגד כל

    אבי, 27/09/09 14:48

    מוסלמי שמתפרע בסמוך או במהלך חג יהודי.
    אחרי החג יש לקנוס אותו קשות ולהגיש כתב אישום בכל מקרה.
    לכל אדם שיצבור 2 הרשעות עקב עבירות לאומניות או שהמניע להן היה להזיק לבני לאום אחר משל עצמו יש לבטל את הזכות ליהנות מתשלומי ביטוח לאומי לצמיתות.
    מה לעשות ורק כוח הם מבינים?!

    ברצינות,זה מתחיל בהתפרעויות ,נמשך באונס ונגמר ברצח.
    צריך לעצור את התהליך בתחילתו.

  • 37.

    המשיח לא יבוא עם כל הבלגן הזה

    הבדואי, 27/09/09 14:45

    נמאס מהגזענות של הדתים משני הצדדים ערבים ויהודים דתים צריך לזרוק לים

    • כמה נאור מצדך (ל''ת)

      -_-, 27/09/09 16:10

    • חבל מאוד: רואים שאתה מדבר ממעמקי הים. (ל''ת)

      Ami, 27/09/09 16:22

  • 36.

    אפס סובלנות עלאק. למדתם להיות פלצנים ולא לעשות כלום (ל''ת)

    משטרע, 27/09/09 14:45

  • 35.

    ככה זה שלא נותנים בראש בזמן. (ל''ת)

    משה, 27/09/09 14:31

  • 34.

    הגיע הזמן שהמוסלמים יבינו שאנחנו הריבון בכל חלקי ארץ ישראל (ל''ת)

    איתי1960 , 27/09/09 14:25

  • 33.

    הגיע הזמן שהמוסלמים יבינו שאנחנו הריבון בכל חלקי ארץ ישראל (ל''ת)

    איתי1960 , 27/09/09 14:25

  • 32.

    כמה אפס מי שבחר להוסיף את התומנה עם הילד לכתבה (ל''ת)

    ניר, 27/09/09 14:23

    • אתה כל כך צודק. מעריב התחיל להיות שמאלן יותר מעתון הארץ (ל''ת)

      יוסי, 27/09/09 14:43

  • 31.

    עובדים בפלאפל מחייכים ואדיבים ובדרך הביתה זורקים

    לא גזען ,אמיתי, 27/09/09 14:22

    אבנים,כאלה הם הערבים אין מה לעשות

    • ומשתינים לתוך העיסה- שכחת. (ל''ת)

      עז א דין אל קטיושה, 27/09/09 16:17

  • 30.

    לאבי אשכנזי ולרוני מלול, כותבי הכתבה (חובה לקרוא)

    אוהב ישראל, 27/09/09 14:20

    כמה אתם יכולים להיות אפסים שמאלנים שונאי ישראל, למה בחרתם דווקא בתמונה בה השוטר אוחז בחוזקה את הילד??? בכדי שכל העולם יראה כאילו שאנחנו לא בסדר??? אתם פשוט שונאי ישראל!!!

    • צודק ב- 100% אחוז

      חנה, 27/09/09 15:20

      תעשו את העבודה שלכם כמו שצריך, מדוע יש סתירות בין כל הדיווחים? מדוע היה צורך בחיווי משטרתי לתיירים?

    • זה מגמתי, כידוע... (ל''ת)

      יאיא, 27/09/09 15:55

    • מה אתה מצפה מעיתונאי? (ל''ת)

      יוסי, 27/09/09 16:27

    • היהודים שרוצים להיות קדושים מהאפיפיור הם האויבים המסו (ל''ת)

      לילי בלום, 28/09/09 17:15

  • 29.

    תודה לאל שהעם היהודי בארץ היהודים ..מתחיל לפקוח את עיניו

    ירח כחול , 27/09/09 14:15

    ורואה את הערבים ..ומבינים את האמת חוץ מהמיעוט השמאלאני הפשיסט..שמוכן למות בעד הערבים ..כמו עופרר..ALOS הגויים

  • 28.

    משהו פה מוזר- עיתונאים תעשו את העבודה שלכם!

    בטח ההודעה תצונזר ע''י הקאפו, 27/09/09 14:13

    בוואלה אומרים שמי שעלה להר הבית זה קבוצה של מתנחלים, ואז אין ספק שהם באו לעורר פרובוקציה- השאלה למה דווקא ביום כיפור.
    בואי נט נכתב שזו היתה קבוצה של תיירים.
    ופה אתם כותבים מבקרים יהודים- כאילו מדובר בטיול שנתי תמים של ילדי כיתה ד'2 מנתניה.
    מה היה שם? למה מסתירים את זה? נראה לי שבן גביר וחבריו הגיעו בכוונה לגרום למהומות ועכשיו הממשלה רוצה שאנחנו נחשוב שהערבים האלה סתם מתפרעים בשביל לעשות בלאגאן ביום כיפור.
    כל הכבוד לכם מחרחרי המלחמות. אתם לא מתביישים?

    • מה זה משנה מי זה יסתום על חופש פולחן שמעת או שלשמאלנים (ל''ת)

      השמועה עדיין לא הגיעה, 27/09/09 15:44

    • כל מילה בסלע.. אני גם חשבתי על זה... (ל''ת)

      רמי, 27/09/09 17:30

  • 27.

    כל פעם ......... ואין הפגנות (ל''ת)

    רוני, 27/09/09 14:09

  • 26.

    חובה לעקור את נגע המוסלמים על הר הבית. לכן יש שליטה יהודית בארץ

    IQ ze Ani , 27/09/09 14:03

    חובה לעקור את נגע המוסלמים על הר הבית. אם כך למה יש שליטה יהודית בארץ.
    אם מתפרעים בבקשה השימוש בזרוע ''מותר'' ואינו מיותר.

  • 25.

    תאי המוח טרם התפתחו?תרגש אותנו עם תובנה חדשה,אולי? (ל''ת)

    ל- 20 - כמה משעמם אתה?אין משהו חדש?, 27/09/09 13:58

  • 24.

    לא מבין למה לא נאסרת תפילת מוסלמים לשנה כעונש (ל''ת)

    שאבי מהעיריה , 27/09/09 13:56

  • 23.

    פעם אחת ולתמיד צריך לצאת ולתת להם בראש שיבינו מי פה

    מיקו מתחמם לקראת כיפור, 27/09/09 13:55

    בעל הבית ושיחזרו לחורים שלהם !
    חאלס דיי , בעל הבית השתגע לעלות עליהם לפני שיהיה מאוחר

  • 22.

    ברמדאן היה שקט-תדאגו שגם בכיפור יהיה-אפס סובלנות,נכון??? (ל''ת)

    משטרת ישראל היקרה, 27/09/09 13:53

  • 21.

    איזה דו-קיום מקסים, ממש לתפארת השלום. (ל''ת)

    השלום, 27/09/09 13:53

  • 20.

    All the Jewish is terrorist (ל''ת)

    muslim, 27/09/09 13:26

    • בקוראן רשום בפירוש כי אלוהים מצווה כי ארץ ישראל שייכת לעם ישראל.

      יהודי בן ישראל, 27/09/09 13:48

      בקוראן רשום שאלוהים מצווה כי ארץ ישראל שייכת לעם ישראל.

      מכאן, מה שרשמת הופך אותך לכופר.

      אלא אם כן הקוראן הוא קדוש עבורך רק עבור חלקים מסויימים ממנו המתאימים לתפיסתך הפוליטית.

      אתה פוליטיקאי קולניאליסט ולא דתי מוסלמי.

    • אולי נחלוק סטטיסטיקה בנושא

      עוד אחד , 27/09/09 14:03

      כמה מוסלמים נרצחו ע''י מוסלמים היום?

      PS
      ''הגמל לא רואה את הדבשת שלו'' - זה ביטוי ערבי במקור?

    • Why don’t you go back and kiss the ground?

      Ami, 27/09/09 14:24

      You good at it,

    • השם אמר על חרבו יחיה,20יתכוון לערבים שהם טרוריסטים (ל''ת)

      Ami, 27/09/09 14:28

  • 19.

    אין לכם תמונה של ''ילד'' מול איזה ''טנק ישראלי'' . (קצת מלח..) (ל''ת)

    אמיר, 27/09/09 13:26

    • צודק, מגמתיות שמאלנית של העיתון (ל''ת)

      י, 27/09/09 14:45

  • 18.

    מעניין מה עושים ליהודים שמתפרעים במדינה ערבית / מוסלמית. (ל''ת)

    אופיר, 27/09/09 13:23

  • 17.

    כמה פעמים העיר ירושלים מוזכרת בקוראן ?

    אז...שלא יעבדו עליכם..., 27/09/09 13:21

    כמה פעמים העיר ירושלים מוזכרת בקוראן?

    אפס. אפילו לא פעם אחת בלבד!

    בהתאם לרישום האוכלוסין העותומאני בא''י (שלטון מוסלמי..) חיו בשנת 1867 כ- 70,000 יהודים בירושלים.
    וכמה ערבים? 4,000 בלבד.

    הקשר בין הערבים המוסלמים לירושלים כמוהו כקשר בינם לבין לונדון ופאריז...שאיפה קולוניאליסטית בלבד ולא דתית.

    כל זאת בלי להזכיר את הכתבים בקוראן בהם כתוב באופן חד משמעי כי אלוהים מצווה כי ארץ ישראל שייכת לעם ישראל...

    אז....שלא יעבדו עליכם...

    • עם עובדות היסטוריות לא מנצחים - מלחמה מנצחים בכוח הזרוע

      אפרים, 27/09/09 13:54

      ולישראל אין כוח ואין זרוע.
      קח למשל את כרמיאל ונצרת עילית. מדובר בערים יהודיות חדשות. זה לא יעזור לך אם תציג בפנינו מיפקד משנת 1960 ותראה לנו ש- 100% מתושבי הערים הנ''ל היו יהודים. כיום יש בערים הנ''ל כ- 15% ערבים.
      אם נמשיך להתרפס בפני הערבים במקום להיפרד מהם, אז זה ענין של זמן עד שארץ ישראל כולה תהיה ערבית.

      • כאשר עם ישראל מבולבל ולא מכיר את ההסטוריה והעובדות...

        יהודי חילוני ציוני, 27/09/09 14:15

        כאשר עם ישראל מבולבל ולא מכיר את ההסטוריה והעובדות, וכל השיח הציבורי נסוב סביב התעמולה הערבית השקרית (המוצלחת מאוד), אז זו בעיה חמורה.

        זו שורש הבעיה.

        • צריך בהחלט להכיר את ההיסטוריה, אבל

          אפרים, 27/09/09 15:43

          ההיסטוריה שלנו קשורה ליהדות גם כדת, ולא רק כלאום. ללא יהודים דתיים שהתעקשו להישאר יהודים וסרבו להתחתן עם לא יהודים - אתה היית כיום פולני, עירקי, גרמני או מרוקאי (אך לא יהודי). במה עזרה לנו ההיסטוריה כשמשה דיין נתן לווקף המוסלמי את השליטה על הר הבית? באיזו זכות היסטורית הוא עשה את זה (זה מאד התאים לו, כיהודי שאינו יודע מהיכן הוא בא)?
          במסגרת מלחמת השיחרור גרשנו כ- 630 אלף ערבים (מבחינתי, מי שברח מאימת המלחמה ולא נתנו לו לחזור - כמוהו כמגורש) וסיפחנו את השטחים הכבושים (הגליל, המשולש, נהריה, עכו, נצרת, יפו, לוד, רמלה, מערב ירושלים, אשקלון ובאר שבע), ואף אחד לא צייץ ולא היינו צריכים להסביר את ההיסטוריה שלנו.
          כך היה נוהג כל עם נורמלי (שהיה בנוסף - מגרש גם את שאר 150 אלף הערבים שנותרו בארץ, במקום לתת להם אזרחות). במסגרת מלחמת ששת הימים היינו צריכים להשלים את מה שלא הספקנו לעשות במסגרת מלחמת השיחרור, אך הטיפשות והפחד מהצל של עצמנו - גברו, וכיום אנחנו משלמים את המחיר.
          לצערי, העיוורון של עם ישראך, נמשך.

  • 16.

    רק הפרדה בין העמים- מי האידיוט שמוכר ביתו לערבים? (ל''ת)

    המטיף, 27/09/09 13:18

  • 15.

    אלה ואלה פלסטינים- ממשל צבאי על כל הפלסטינים מערבית לירדן ועוצר לילה. (ל''ת)

    רעמסס, 27/09/09 13:17

  • 14.

    הזכויות של העם הפלסטינאי הם לעבוד בשבילנו ולנקות לנו את הפארקים מלכלוך (ל''ת)

    shimba, 27/09/09 13:12

    • אתם יודעים רק לשקר, אפילו על מהותכם ועל ההיסטוריה האמיתית שלכם. (ל''ת)

      אין דבר כזה 'עם פלסטיני', 27/09/09 13:42

    • מי בכלל רוצה ליראות אותכם פה גם בתור מנקים (ל''ת)

      רונית, 27/09/09 15:21

  • 13.

    בואו תעשו סדר בנצרת עלית כל שנה בלאגן שם (ל''ת)

    אזרח, 27/09/09 13:01

  • 12.

    אלה סימנים למזרח תיכון חדש

    מיותר, 27/09/09 12:57

    על פי חזון נאמני השלום הישראלים.

    בקרוב השלום יכה על דלתנו ויתפרץ לחיינו.

    שלום של הזדמנויות של האמיצים.

  • 11.

    ארור מי שמכר ביתו לערבים בכרמיאל בנצרת עילית ובכל מקום אחר בארץ ישראל (ל''ת)

    יהודי ציוני, 27/09/09 12:49

  • 10.

    בבקשה תתעוררו כבר.

    אחד שהיה שם, 27/09/09 12:48

    אני גר באזור והייתי שם בדיוק כאשר המהומות עלו שלב והערבים התחילו לזרוק בלוקים ואבנים מהגגות. הערבים שולטים באזור והם היו מוכנים עם בלוקים בגגות מעל האזורים השולטים. רק להזכירכם אנחנו מדברים על רחוב הגיא בקטע שבין הויאדולורוזה לכניסה לכותל.
    בערך עשרים דקות חיכיתי מתחת למחסה עד שעברתי צמוד לאשה ערבייה זקנה בתקווה שהערבים יחוסו עליה ולא יהרגו אותה בניסיון להפיל עליי בלוקים.
    המצב היום הוא שכל נער ערבי שמעוצבן בגלל שיש סגר בשומרון יכול לדאוג לכך שהרחובות המגיעים לכותל ייחסמו. ברור שצריך להקים עמדה קבועה של מג''ב שנמצאת מעל השטח.
    אולי עכשיו אנשים יתחילו להבין את החשיבות של העמותות שפועלות למען השבת וקניית נכסים בעיר בעתיקה. אם באותו רחוב היה בית יהודי לא היה צריך צוותי יס''מ כדי לעלות לגג ולשלוט על הגגות ועל השבאב שמגיע לשם כדי להמטיר אבנים ולחסום את הכניסה לכותל. כל העניין היה נגמר בחמש דקות בלי פצועים לכוחותינו.
    אין רבונות בעיר העתיקה. כדי לפתוח רחוב ולעצור בן אדם היה צריך להביא פלוגת מג''ב וצוותי משטרה ויס''מ.
    גמר חתימה טוב

  • 9.

    ערביי ישראל מופעלים על ידי איראן למהומות בארץ שיסיטו תשומת הלב מהגרעין (ל''ת)

    הלאה הגיס החמישי, 27/09/09 12:45

    • אתה צריך לצאת מהסרט שלך.. דחוף... אחרת אתה תצטרך לקבל טיפול פסיכיאטרי

      nz, 27/09/09 17:25

      חחחחחחחחחחח

  • 8.

    להתחיל לגרש את הפורעים המוסלמים לרצועת עזה !

    פה זה יהיה לפי כללי המדינה היהודית ., 27/09/09 12:37

    ערביי ישראל מוזמנים להישאר פה בכבוד ויושר ולפי ההבנה שפה זה מדינה יהודית ובית לעם היהודי ,כל ערבי/יהודי/נוצרי שאינו חושב כך ומיתנגד באופן לא חוקי לרעיון הזה יגורש ללא מישפט למדינת עזה שם מקומו עם שאר אוייבי ישראל .

  • 7.

    עד מתי

    פלשתינאי -ירושלים, 27/09/09 12:32

    עד מתי תעמדו בכוננות ותנהגו ביד קשה וב''אפס סבלנות '' תפסיקו עם השיגעון הזה ,ותתבגרו ותכירו בזכיות הליגטימיות של העם הפלשתינאי , אנו נלחם בכם כמו האירים אלף שנה ובסוף נזכה בחירות שלנו .
    עוד לא אבדה תקוותנו ....

    • נעשה שלום - ונכיר בכם. תתפרעו- ותחטפו על הראש ובכל הכח

      אשקלוני, 27/09/09 12:43

      חתימה טובה לעם ישראל

      כן יאבדו אויביך ישראל

    • רגע שניה, מי אלה ''העם'' הפלשתיני בדיוק? לא הבנתי...

      אני רק שאלה, 27/09/09 12:47

      לא מוכר לי עם כזה....

    • אין עם ''פלסטינאי'' ומעולם לא הייתם כאלו.

      ASCH , 27/09/09 13:15

      כל ''כוחכם'' בחולשתנו ובחולשת התרבות המערבית החופשית והליברלית, שלא רגילה לאלימות אזרחית כמו שמקובל אצלכם.

      כל העולם הנאור עומד בפה פעור אל מול ההסתה שלכם, האלימות שלכם, רצח הנשים אצלכם, הפראות האלימה שלכם ושאיפות אימפריאליות של העולם הערבי לכיבוש ישראל, אירופה, קנדה, ארה''ב ואוסטרליה.

      אתם לא ראויים לשבת בקרב עמים נאורים. אתם לא ראויים לדמוקרטיה. אתם לא מבינים מה הוא כבוד ואין לכם כבוד, למרות שאתם רודפים אחריו מהבוקר ועד הערב. המשטרים המדכאים כמו שקיימים בכל מדינות ערב- הם המתאימים עבורכם, לא ישראל או הולנד או בריטניה. ומבלי הדיכוי- אתם מייבאים את הפראות שלכם לכל מקום אליו אתם מהגרים. באירופה הקבוצות ה''דתיות'' שלכם מצליחות לערבב בין איסלאם ופשע וסמים. זו התרבות שלכם ואינכם ראויים ליחס סלחני.

    • לזרוק אבנים על מתפללים יהודים בהר הבית רשום במגילת הזכויות שלכם? (ל''ת)

      עוד אחד , 27/09/09 14:06

    • ערבים נגד כיבוש, מה זה? סוג של הומור? (ל''ת)

      עופר1976 , 27/09/09 14:18

    • אתם גם יורים גם בוכים ומחפשים סימפטיה .חפשו מי ינענע אותכ (ל''ת)

      רינה, 27/09/09 15:40

  • 6.

    הר הבית מזמן לא שלנו. צריך לתת את המפתחות לערבים (ל''ת)

    משה, 27/09/09 12:15

    • משה דיין נתן אותם לואקף ב67 וזה לא ממש הוכיח את עצמו, תתעדכן (ל''ת)

      עופר1976 , 27/09/09 14:15

    • תגיד לאבא שלך לתת מפתיח חדר הינה לערבים, אל תגיד ליהודים מה לעשות (ל''ת)

      M M M, 27/09/09 15:04

  • 5.

    ממתי מתפללים יהודים בהר הבית?

    עדי, 27/09/09 12:07

    מי אישר ליהודים להתפלל בהר הבית? ןעןד עם ליווי משטרתי?
    ואחרי זה מאשימים את הואקף בפרובוקציות...
    מספיק עם גילגול העניים לשמים.

    • עדי!!הר הבית של היהודים!!צום קל (ל''ת)

      אילן, 27/09/09 12:24

      • יהודים מתפללים ברחבת הכותל, מוסלמים בהר הבית

        חנה, 27/09/09 12:40

        צודק... משונה מאוד שגוף פרןבוקטיבי קיצוני מקבל הכשר משטרתי (וליווי) ומנפץ סטטוס קוו שנשמר שנים ברגישות.

        • באמת משונה שיהודים מתפללים בהר הבית - הרי מעולם המקום לא היה שלהם

          לחנה, 27/09/09 12:59

          מעולם לא היה שם בית מקדש
          מעולם לא היו הרומאים שהחריבו אותו וגירשו את היהודים.
          מעולם זה לא היה המקום הקדוש לעם ישראל.
          מה פתאום קבוצת יהודים ''קיצונית'' מתחילה להתפלל שם ולהרגיז את הערבים.
          בכלל מה יש ליהודים לחפש בארץ ישראל ולהרגיז את הערבים? לא עדיף שיחזרו לארצות הגולה?

          • תגובה לחנה

            הזאב, 27/09/09 14:56

            לצערך ירושלים שייכת לעם ישראל עוד מימי דויוד המלך אשר כבש אותה מידי היבוסים. אין יום בהיסטוריה של עם ישראל שלא ישבו בעיר זו יהודים. גם בימי הגלויות השונות של העם.בתקופת עזרא ונחמיה כורש המלך הפרסי תרם את תרומתו על מנת להקים במקום בית מקדש לעם היהודי. הערבים (קרי המוסלמים) הם יסדו את דתם בתקופה הרבה יותר מאוחרת (לאחר הנצרות) ולכן אין להם שום זכות על ירושלים ולא על ארץ ישראל. לכן לכי ותלמדי את תולדות עם ישראל מראשיתו ועד לימינו אנו בתוספת להסטוריה של המוסלמים!!!

          • לחנה ולזה שהגיב לה

            זאת ועוד:, 27/09/09 16:13

            לערבים אין שום ערך אמיתי לירושלים\\ הר הבית מלבד ניסיונות לשלהוב לוחמי צלאח-א-דין במלחמותיו עם הנוצרים בארץ, אז התגלתה קדושת הארץ וירושלים למשך מס' שנים שלאחריהן נשכחה שוב, עד ימינו אנו( עם הפסקות של מלחמות אזוריות נוספות).
            כמו שכולם מזכירים, ירושלים לא נזכרת כלל בקוראן, דבר תמוה למראה אדיקותם של הערבים אליה.
            חוץ מזה, בקוראן כתוב בפירוש שעל המוסלמים להניח ליהודים בארץ ישראל, ולעזוב אותם.
            אך מנגד, בתנ''ך מוזכרת ירושלים עשרות\\מאות פעמים, עוד בימי אברהם. בימי דוד היא נקבעה כמרכז השילטוני והרוחני, ועד פיצול הממלכות שימשה כן, ולאחר מכן עד כיבוש נבוכדנצאר, שימשה כמרכז של ממלכת יהודה.
            המקדש, המבנה הקדוש ביותר ליהודים, היה שם.
            הר הבית עצמו נחשב כמקום הקדוש ביותר ליהודים, אף ללא המקדש.
            וכל אלו אפילו בלי המסורת שעקידת יצחק היתה בהר הבית, ושעוד דברים רבים וחשובים בהיסטוריה של עמנו.
            אז לפני שאת פולטת את השטויות הנוראות האלה, תחשבי.(זה לא אישי, ולא על מנת להעליב. ישראלים רבים לוקים בחסר בנקודה זו).
            צום מועיל, וכתיבה וחתימה טובה!

    • אם היתה מקשיב בשיעורי תנך היתה מבין למה (ל''ת)

      יצחק, 27/09/09 12:31

    • תסמונת הקורבן הנוטל על עצמו את אשמת הפושע? (ל''ת)

      שאבו בלומנקרנץ, 27/09/09 12:50

    • אכן משונה מאוד

      יהודי יקר ושפוי, 27/09/09 12:52

      אני זוכר שהמשטרה מנעה מנאמני נר הבית לעלות ולהתפלל בהר הבית פעם אחרי פעם, מה נשתנה היום משאר הימים? זה שהפ התחפשו לתיירים? מישהו צריך לתת את הדין על המשתפיו''ת של המשטרה עם הפרןבןקציה הזו, אלא אם כן מישהו התכוון מראש להבעיר את השטח.

      • די להטעות אנשים

        שטויות במיץ, 27/09/09 13:22

        נאמני הר הבית נכנסים תמיד להר בשעות המקובלות דרך שער המוגרבים כמו כולם. מלבד בודדים שמסומנים כמוגבלי כניסה - והם גם לא יכנסו לעולם. השוטרים בהר במיוחד בכל מה שקשור לכניסת יהודים מאוד מתודרכים ויודעים היטב את מי להכניס ומי לא. אין פה פרובוקציה משטרתית ובמקום להאשים את השוטרים תתחילו להבין שמדובר במתפללי ההר שהם הובילו את הפרובוקציות פה והם עושים את הבלאגן!!

        • מעולם לא הותרה תפילה יהודית על הר הבית

          אתה טועה או מטעה או שניהם, 27/09/09 14:01

          ובטח לא לנאמני הר הבית.
          לכולם, יהודים וערבים, הזכות לבקר שם.
          היום נחצה קו אדום - כשהמשטרה אבטחה נסיון תפילה.

          • נכון, מגיע לנו שיזרקו עלינו אבנים (ל''ת)

            ציני, 27/09/09 15:27

    • אם לא היית חיי בבועה הפלצנית שלך בת''א

      יודע עניין, 27/09/09 13:06

      סביר להניח שהיית יודע שקבוצות מסודרות נכנסות להר הבית כבר שנים בליווי משטרתי מימי ראשון עד חמישי. הוואקף בהר הבית רובם מושחתים שם ורובם פעילי של הרשות הפלסטינית. רוב ילדי הוואקף הם הזבל שבזבל שעולים לגגות בשכונת המג'לס, בב חוטא וסעדייה וזורקים אבנים ובקבוקי תבערה לעבר שוטרים, אזרחים, מתפללים ותיירים כבר שנים.

      במקום להוקיע את הזבל הזה ולהיכנס באם אמא שלהם אתם שם בבועה הפלצנית בת''א תאשימו את המשטרה ותגידו שהם אשמים.

      מרחב דוד, פלוגה ג' - אני אוהב אותכם תהיו חזקים שם!!

      • לעלות ולבקר מותר לכולם, תפילת יהודים בהר הבית לא הותרה מעולם

        עדי, 27/09/09 13:16

        קצת דיוק לא יזיק, שלא לדבר על הגזענות שבתגובתך. (מי שאומר על יהודי שהוא זבל מיד נחשב כאנטישמי, נכון?)

        • איסור על יהודים להתפלל בהר הבית הוא הוא הגזענות.

          ASCH , 27/09/09 13:43

          אתה, נראה לי אפילו לא שם לב שאתה עצמך גזען. נגד עמך אם אתה יהודי.

          וגזען ולאומן ערבי אם אתה ערבי. לא בטוח כ''כ שקוראים לך ''עדי''. אולי עאדל או עבדאללה.

          • גזענות-?

            סלים, 27/09/09 16:07

            שאלה לי אליך אדוני ואם ערבים היו מתפללים בכותל. מה כבודך היה אומר על זה

        • לא אמרתי שמותר להתפלל שם

          יודע עניין, 27/09/09 13:48

          בכניסה להר נעשת בדיקה ע''י השוטרים ואסור להכניס תשמישי קדושה לתוך ההר. לא פעם ולא פעמים היו עימותים עם המתפללים היהודים עקב המחלוקת הזאת.

          אני לא גזען, אני אחד שנזרקו עליו אבנים, בלוקים ליתר דיוק, במהלך שירותי בעיר בתור שוטר מג''ב בפלוגה ג'. אז אני יודע טוב מאוד למי אני קורא זבל ולמה. שיזרקו עליך אבנים אנשים שמתכחשים לקיום המדינה שלך, אבל מחזיקים בתעודת זהות כחולה ומקבלים תנאים מהמדינה, אחרי זה תדבר...

        • למה ליהודי אסור להתפלל במקום הקדוש ביותר ליהדות? (ל''ת)

          מה זכויות האדם לא חלות על יהודים?, 27/09/09 14:15

    • אתה יודע למה קוראים למקום ''הר הבית''? לאיזה בית הם בדיוק מתכוונים?

      Swedish Josh , 27/09/09 13:07

      למה קוראים לכותל בשמו? כותל של מה בדיוק הוא היה?
      הר הבית נקרא בשמו על שם בית המקדש, שנחרב לפני אלפיים שנים, הכותל הוא הקיר האחרון שנשאר עומד מאותו בית מקדש
      המקום הזה שהמוסלמים נוהגים בו כשלהם היה המקום הכי קדוש ליהודים בערך אלף שנים לפני מוחמד ולפני האיסלאם - אבל זאת הדוקטורינה המוסלמית ותרבות הכיבוש הערבית, לוקחים את המקום הקדוש ביותר ל''כופרים'', בודים עליו איזו שהיא עלילה פסאודו-מוסלמית והופכים אותו למקום קדוש למוסלמים וככה גוזלים אותו בכוח, וכשאנשים כמוך מתנהגים בכזאת בורות תהומית ומחפירה - ככה גם מנציחים את השקרים המתועבים האלה.
      חכו תראו, יום יבוא וגם על הותיקן הם ידרשו בעלות, ופתאום יסתבר שמוחמד גם ביקר במקדש בודהה במזרח...

      אני לא חרדי ואפילו לא כיפה סרוגה, אני חילוני גמור שאפילו לא צם ביום כיפור, אבל הר הבית שייך לי ולאחי היהודים ולאבותינו, והשקר הזה ואנשים כמוך שנותנים לו לגיטימציה פשוט מגעילים אותי.

      בקש סליחה לקראת יום כיפור, לא יזיק לך.

      • ראשית למגיב על התל אביבים

        זאב, 27/09/09 13:55

        אני תל אביבי שילחם על ירושלים עד המוות. לכן על תשמיץ את כל התל אביבים. בנוגע לבית שימוש היושב לנו על הר הבית כתוב.. ביום ההוא אסיר השיקוץ..קראתה היטב.. השיקוץ מהר הבית

        • נפלה עטרת ראשנו שועלים הילכו בו (ל''ת)

          איכה ישבה, 27/09/09 14:12

      • כל הכבוד להערה (מהנשמה) שנתתה לכופרים אלא-הלואי וכמוך ירבו (ל''ת)

        M M M, 27/09/09 15:44

    • כמה פעמים העיר ירושלים מוזכרת בקוראן? כמה בורות , מדהים

      יהודי חילוני אבל מכיר עובדות, 27/09/09 13:17

      כמה פעמים העיר ירושלים מוזכרת בקוראן?

      תשובה: אפס
      אפס, zero, נאדה.
      אפילו לא פעם אחת.

      וכמה פעמים בתנ''ך???

      בהתאם לרישומי האוכלוסין העותומאני (מוסלמים) בארץ ישראל משנת 1867 את יודעת כמה יהודים חיו בירושלים? 70,000 יהודים.

      וכמה ערבים חיו בירושלים באותה שנה? 4,000.

      למה? האם זה בגלל שירושלים לא מוזכרת אפילו פעם אחת בקוראן?

      הקשר של המוסלמים הערבים לירושלים כמוהו כקשר בינם לבין לונדון ופאריז...אין קשר.

      לערבים המוסלמים יש שאיפות קולוניאליסטיות, וחבל מאוד שקיימת בורות כזו בעם ישראל לעובדות, ולהסטוריה.

      סטאטוס קוו...קשקוש מזוייף.

      • כל הכבוד, כל מילה בסלע (ל''ת)

        ben, 27/09/09 16:23

      • נראה שאתה צריך לחזור על הקוראאן עוד כמה פעמים כדי שתגלה שאתה טועה (ל''ת)

        אחת שיודעת, 27/09/09 17:21

    • ברשת התגובות של המחבלים. רוצחים ומגלגלים עיניים. (ל''ת)

      ''עדי'' עובד, 27/09/09 13:45

  • 4.

    לסגור את ההר לצמיתות

    המטיף, 27/09/09 12:03

    לסגור את מתחם הר הבית גם למוסלמים עד שיבינו שמי ששולט במקום היא ישראל ולא ווקף שמאקף.

    • תגובה ל-4

      הזאב, 27/09/09 14:46

      במידה ומדינת ישראל תנסה לעשות צעד כזה יקומו עלינו כל מדינות ערב וידאגו לחסל את מדינתנו היקרה!!!

      • זאב יקר

        חתולי, 27/09/09 15:20

        מדינות ערב - כולל אלה שחתמו על הסכם שלום עם ישראל - מעולם לא וויתרו על התענוג של חיסול מדינת היהודים. לא במקרה הם מתנגדים להכרה בישראל כמדינת הלאום של העם היהודי. בניגוד לך, הם לא צריכים תירוצים להתקפות על ישראל, והסיבה היחידה שהם נמנעים זמנית מזה היא הכח שמופעל כלפיהם ע''י צהל.

  • 3.

    שעת מבחן

    עזיז , 27/09/09 12:02

    בכל אירוע או קדם-אירוע, פועלים הפוליטקאים והתקשורת להנמכת האש ולהרגעת הערבים התוקפניים. מחג לחג ומשנה לשנה הולכת חוצפתם ופראותם וגוברת. הרי ברור כי הם מחפשים פרובוקציות. גם באתר זה מציין הכותב''..עימות בין מתפללים לבין המשטרה...'' איזה מתפללים? אלו מתפרעים ומחבלים ולא מתפללים. מי שבא לתפילה אינו שורף חנויות וזורק אבנים. הגיע הזמן להעמיד את הפורעים הערבים במקומם. להגיב ביד קשה, ללא בג''צ וולא בצלם, כמו שאמר רבין.

  • 2.

    מהר מאד עוד היום ממשל צבאי מלא לערבים כולל עכו, רמלה, לוד ויפו. (ל''ת)

    מישהו, מרכז, 27/09/09 11:57

  • 1.

    **אולי הפרעות מתוכננות עם אירן כהפתעה לישראל***** (ל''ת)

    גייס 5, 27/09/09 11:45

    • שס היא חלק מאירן?

      ארז, 27/09/09 12:42

      סתם זוית אחרת, תמיד נראה לי שיש ברית סתרים בין לובשי השמלות ואנשים שבעיקר מחפשים כסף לעצמם על חשבון מאמינים שוטים, הרוצים לחיות כמו פעם, חסרי עמוד שדרה והכרה במציאות, ללא סקרנות.