• 189.

    אין שום סיבה שטיפוס כמו הורביץ יביע דעתו בציבור זו לא דמות חינוכית (ל''ת)

    רענן, 29/09/09 08:34

  • 188.

    מיקומו של ניצן בגלובוס

    מאיר, 29/09/09 00:01

    שעון החורף/הקיץ צריך להיות בהתאם לאורך היום/הלילהץ
    מה לעשות ומיקומה של ישראל בגלובוס אינו כמוקומה של מדינה כלשהי באירופה ולכן יש סיבה הגיונית להקדים את שעון ההורף. מה לא הגיוני בזה ?

    • דווקא ניצן צודק ואתה טועה. באוקטובר, שעליו המחלוקת, בישראל יש יותר

      אטלס, 30/09/09 23:36

      שעות אור מאשר באירופה. לכן אין סיבה למהר אצלנו יותר משם להקדים את שעון החורף.

  • 187.

    השעימום גובר למרץ,אין לכם במה להתעסק. (ל''ת)

    יוסף, 28/09/09 23:52

  • 186.

    חשבתי שמרצ היא מפלגה חברתית

    שני, 28/09/09 23:13

    שמעדיפה עזרה לחלשים על פני נוחיות אחרות.
    אדון יקר, השנאה מעבירה אותך על דעתך! אין פה שום כפיה דתית! רוב רובו של עמ''י צם, כולל החילונים.
    תחפש תירוץ אינטלגנטי יותר כדי לעלות לכותרות...

  • 185.

    כפיה דתית

    יואל יפת, 28/09/09 23:00

    כל כך מצער לחזות כי במדינה יהודית נבחר ציבור כזה (ח''כ הורוביץ) שהוא מנוער מכל סממן של יהדות אם היה לו קצת ידע במהלך חייו של יהודי היה יודע שקביעת שעון קיץ לתקופה ארוכה יותר מונעת מיהודי לקיים תפילת שחרית במועדה. דווקא השם הורבויץ מעיד על מורשת אבות של רבנים גדולים (הרב ישעיהו הורוביץ - בעל שני לוחות הרית- רבה של פראג שעלה ארצה לפני כ- 200 שנה כמדומני וקבור בטבריה בסמוך לקברו של הרמ''ם)וקשה להאמין שנבחר ציבור לא מבין את הזיקה שלנו כעם אל ארץ ישראל היונקת אך ורק מדת מורשת אבותינו שמסרו נפשם כדי לקיימה ולהיאחז בה ועתה קם דור במדינת ישראל, חסר ידע בסיסי על מורשת אבותיו. מה שמוכיח שיש לשנאת הגויים כלפי יהודים ערך חשוב שאם אנו לא נזכור שאנו יהודים יבואו הם בשנאתם ויזכירו לנו זאת וחלילה אף בהקזת דמנו.
    ח''כ הורביך לך תלמד קצת יהדות ולפחות תקרא את מגילת העצמאות ובכך תגלה שאתה אמור לחיות במדינה יהודית. אם זה לא מתאים לך תחפש מקום אחר- ישראליות זה לא עם זה ביטוי פוליטי לכן בדוק את הלאום שאליו אתה מבקש להתייחס. . . .
    אני בטוח בהחלט שכל דיעותך מבטאים בורות וחוסר ידע בסיסי ואלמנטרי שאתה חייב לעצמך

    • ליואל יפת -הבקיא ביהדות.

      דני ב., 29/09/09 07:35

      מי שמך לקבוע אם ח''כ הורוביץ מבין ביהדות אם לאו?
      דווקא מהיכרות את הדת הוא קובע שהקדמת שעון החורף באמצע הקיץ היא איוולת לשמה ואינה קשורה כלל ליהדות.
      אגב מה עושים יהודי ארצות הברית ושאר יהודי הגולה הדוויה? האם הם פחות יהודים ממך?
      אפילו החרדים ביותר בארצות הברית לא העלו מעולם על דל שפתותיהם את הרעיון של קיצור שעון קיץ.

      • ליואל יפת הבקיא ביהדות

        יואל יפת, 29/09/09 23:10

        זה מקדמא דנה שיהודים בגולה עבדו בעבודות עצמאיות וזאת לאור הניכור שרוחשים להם הגויים.
        במדינה היהודית זכינו לחיות חיים שלמים ומגווונים. לדוגמאה במידה ולא היו עתה מחליפים לשעון חורף זריחת החמה אמורה להגיע אף לשעה 7 בבוקר כבר בתחילת נובמבר ומתי אם כן נצליח להגיע לעבודה.
        מן הראוי שתדע כי ידוע לי לדוגמה שיהודים בעלי עסקים במנהטן המתגוררים בקווינס או בגיירט נייק לאור העובדה שהזריחה בשעה מאוחרת יוצאים מבתיהם ומתפללים בדרך לעבודתם ליד תחנת הרכבבת אך כל אלו כאמור בעלי חנויות ובעלי עסקים. ואכן בתי הכנסת בשכונותיהם ממש רקים לעומת יום ראשון שגם בו אינם עובדים.
        לכן כל זה רחוק מלהיות כפיה דתית, דווקא אני חש כפיה חילונית. ואם לא די בכך ליקטתי מאיזה אתר כדלקמן:
        יעקב חזן, מנהיגה של מפ''ם ההיסטורית התלונן ו''הודה'' כשאמר:
        ''רצינו לגדל דור של אפיקורסים וגידלנו דור של עמי ארצות''.
        הרעיון לגדל כופרים גרם ל''מחנכי'' הכפירה לפעול בשתי הדרכים:
        הראשונה – להעלים את כל היופי וההוד שביהדות ולשבש את המסורת היהודית – ולכן, כתבו להם הגדות חדשות לפסח, שינו את אופיים של חגי סוכות ושבועות, ובשבת ראו הישג סוציאליסטי

  • 184.

    שמאלן רעשן. (ל''ת)

    לוני, 28/09/09 20:39

  • 183.

    הוא בלע הרבה גז מהאגזוז לכן הישתבשה עליו דעתו.......

    שלומי נתניה, 28/09/09 20:16

    אני קם כמו רוב האזרחים בשעה 6,7 בבוקר לעבודה ובחורף שעות כאלה הם חשוכות אין אור שמש אז מה ההבדל למשק אם השעת אור שהרווחנו או הפסדנו היא בבוקר או בלילה? חוץ מלשונאיי יהודים באשר הם.

    • לשלומי מנתניה, השטויות שלך מעידות עליך. (ל''ת)

      דני ב., 29/09/09 07:36

  • 182.

    למה נותנים לדתיים לגזול את כל המשאבים שלנו.

    שמוליק, 28/09/09 09:24

    אנחנו עובדים החרדים לא
    אנחנו משלמים מס החרדים לא
    אנחנו הולכים לצבא החרדים לא (4% לא נחשב)

    די יש להפסיק לפנק על חשבון העם את החרדים הטפילים. יש להעמידם במקומם.
    לא עובדים. לא אוכלים
    לא משרתים בצבא. אין אזרחות החוצה.
    לא משלמים מס. כלא
    עושים ילדים כמו שפנים שישלמו את אחזקתם.














    9

  • 181.

    נושא חסר חשיבות - שכבר נטחן עד דק - ישנן צרות גדולות יותר (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 28/09/09 08:01

  • 180.

    זה ברור דת=חושך ופרזיטיות (לא רק היהדות) (ל''ת)

    תלמדו הסטוריה, 28/09/09 00:00

  • 179.

    חבר הכנסת ממרצ

    פקק תנועה, 27/09/09 22:04

    הוא לא היחידי בישראל שמעלה את הסוגיה הזו ודן בנושא הזה וללא תוצאות שמענין לדעת מדוע לא מגיעים לתוצאות בנושא זה במסדרנות הכנסת

  • 178.

    חבר הכנסת ממרצ

    פקק תנועה, 27/09/09 21:48

    צודק במאות אחוזים אבל הבעיה היא שאן מישהוא שיצדיק אותו

  • 177.

    שעון חורף

    בלהה, 27/09/09 17:57

    לא צריך לשנות את שעון הקיץ הייתי מציע להוסיף לשעון הקיץ עוד שעת יום. לדתיים בכלל לא משנה מה עושים היהודים בחו''ל. נרוויח מזה המון. עכשו ערב משעה 18.00 ההורים חוזרים מעבודה בחושך ולא מספיקים לשחק עם הילדים.

  • 176.

    צודק . אומר את האמת... אבל ישראל היא לא מדינה נורמלית (ל''ת)

    לא שמאלני, 27/09/09 17:30

  • 175.

    איפה המפלגות השפויות?

    אריק, 27/09/09 17:05

    הרי ברור שלעבור לשעון חורף בספטמבר זה איוולת
    איפה ההיגיון? איפה המפלגות השפויות?
    מיעוט -באמצעי חקיקה קופה את רצונו על הרוב השותק
    פראיירים

  • 174.

    לפני שאני מתחרע עליך

    סער, 27/09/09 17:03

    צא לי מהנשמה ומהכנסת אגזוזן פינקולדה.
    לך תרקוד עם ערבים.

    • אתה חייב קבל עם ועדע להוכיח את ערסיותך? (ל''ת)

      אבי דגן , 27/09/09 22:03

  • 173.

    כרגיל, צודק (ל''ת)

    אלעד פלג, 27/09/09 16:09

  • 172.

    שעון עצר

    שקד חן, 27/09/09 16:02

    מה כל הכעס שלך מר הורוביץ' קמת שעה קודם או שעה פחות, זה הכל בולשיט, זה ניראה הפסד משוקלל, עזוב אותך, אתה מדבר בשתי-לשונות, ובאף סיסמא אתה לא פוגע, שעון קיץ, חורף, אין דבר כזה, אנחנו חיים נושמים 24 שעות.
    כל החישובים אינם נכונים, אנחנו חיים סביב שעון הכל סיבובים....

  • 171.

    אוי לנו שיש עדיין מרירים בקירבנו? (ל''ת)

    אייל, 27/09/09 15:52

  • 170.

    אתם משלמים את המשכורת של ההומו האנטישמי כדי שיזנב בכם בחופשיות (ל''ת)

    אהבלים, 27/09/09 15:48

  • 169.

    3 מנדטים בכנסת 100% שליטה בתקשורת הרקובה והבוגדנית (ל''ת)

    אל תבליגו יותר, 27/09/09 15:45

  • 168.

    צודק לחלוטין

    Baz , 27/09/09 15:45

    מי צריך את השעון חורף המעצבן הזה????!!!

    • סליחה, אתה רוצה להתחיל לעבוד בחשיכה? (ל''ת)

      מופתע מהשאלה, 27/09/09 18:08

  • 167.

    ניצן צודק, אפשר להתאפק עם הרוגלך עוד שעה

    אריאל, 27/09/09 15:41

    ולהציל את הסביבה. אני בטוח שגם הקב''ה היה מעדיף כך, אך לא שואלים אותו, רק מבקשים בקשות.
    צום קל!

  • 166.

    ניצן צודק, אפשר להתאפק עס (ל''ת)

    אריאל, 27/09/09 15:39

  • 165.

    הורוביץ - בסוף ההגיון, השפיות והטוב ינצחו. יישר כוח! אתה ראוי להערצה (ל''ת)

    אבן יהודה, 27/09/09 15:03

  • 164.

    שעון הקיץ

    יוסי, 27/09/09 14:48

    שאדון הורוביץ יזכיר לנו בשם כמה מנדטים הוא מדבר ואז נבין מהו מיעוט

  • 163.

    הומוביץ צריך קודם כל לחשוב אם המעבר לשעון חורף טוב לערבים או רע לערבים (ל''ת)

    ורק אח''כ להביע את דעתו, 27/09/09 14:35

  • 162.

    האיש גאון

    רותי כהן, 27/09/09 14:26

    ננהיג שעון קיץ כל השנה, ובקיץ נזיז אותו עוד שעה.

    איך איש לא חשב על כך קודם?

    • את יותר גאונה ,למרות שאת יותר טיפשה . (ל''ת)

      מה הומופובית כמוך מבינה ?, 27/09/09 15:17

      • תגובה של אדיוט גמור וחסר תקנה. (ל''ת)

        מורה נבאכים, 27/09/09 18:09

  • 161.

    מר''צ היא היא מיעוט קיצוני. תספרו מנדטים. (ל''ת)

    הילה, 27/09/09 13:59

    • צר לי אך בתור דתייה אני גם מתנגדת לשעון החורף המוקדם (ל''ת)

      לא קשור למרץ ולמיעוט, 27/09/09 15:13

    • תשובה להילה

      בלהה, 27/09/09 18:00

      מי מדבר על מפלגות, מדברים איך להאריך את היום, שנספיק לעשות משהו כשחוזרים מהעבודה ולא שעה עם הילדים פיפי ולישון.

  • 160.

    הרי הצום מסתיים אחרי שקיעת השמש (ל''ת)

    מה הקשר להזזת שעון???, 27/09/09 13:49

    • הקשר הוא שאדיוטים באמת צריכים לחשוב שלוש פעמים לפני שהם מגיבים . (ל''ת)

      אולי עד ראש השנה תבין את השטות שכתבת ., 27/09/09 15:19

  • 159.

    הסתיו החל ב 21 לספטמבר, כמו כל שנה

    למען הדיוק, 27/09/09 13:45

    תחילת הסתיו לא קשורה למזג אויר או לגשם.

    • סתיו בישראל ? איפה ? (ל''ת)

      בישראל יש רק הרבה קיץ ,ומעט חורף ., 27/09/09 15:18

  • 158.

    הוא לא יודע מה הוא מדבר

    רובי - ירושלים, 27/09/09 13:42

    אני אדם חילוני שבדרך כלל משתדל לצום. למרות זאת נעשה כבר נסיון להנהיג את שעון החורף בשלב יותר מאוחר ואז קמה צעקה דווקא מן הציבור החילוני ולא הדתי שמורגל לצום ותעניות אחרות במהלך השנה (קיץ וחורף).
    לגבי הנהגה של שעון קיץ במשך כל השנה, הדבר לא חדש והוא הועלה בעבר ע''י תנועת שינוי בכנסת. ההצעה באמת מתאימה לאנשים שהם לא בהכרח עובדים, אלא מתחילים את יום העבודה בשעה 9:00 או מאוחר יותר. אבל עדיין ישנם אנשים שפויים אשר מתחילים לעבוד לפני השעה שמונה בבוקר ואין סיבה שיתחילו לעבוד בחושך בימות החורף.

    • תשובה לרובי מירושלים

      בלהה חולון, 27/09/09 18:05

      בשעה 6.00 יש כבר אור, יותר טוב להגיע בשעה 18.00 בחושך ולא להספיק לשחק עם הילדים, ארוחת ערב פיפי ולישון. זה בסדר מצידך. הורים חזרו בשעה 18.00 יכלו לרדת גינה לשחק שעה עם הילדים. זה נקרא קשר משפחתי. הדתיים במילא לא עובדים. לא חשוב באיזה שעה יתחילו להתפלל. תהיה ריאלי.

  • 157.

    לכבוד הח''כ ניצן הורוביץ ולתומכיו

    ***, 27/09/09 13:31

    שעון החורף מוז כדי למנוע חילול שבת של נהגי האוטובוסים ושותפיהם, שכבר בשעה 5 בערב מתחילים בנסיעתם לפני יציאת השבת...כך כשהחשכה מגיע יותר מוקדם נמנע החילול קודש הזה...לפחות בחורף!!!!
    בל נשכח את חוק הסטטוס קוו שסוכם על אי חילול שבת בפרהסיה .
    גמר חתימה טובה ושנה טובה לכולם!!!

  • 156.

    איך הוא קיבל כותרת על נושא כ''כ נדוש? (ל''ת)

    יש לו קשרים..., 27/09/09 13:15

  • 155.

    ב - 21 בספטמבר הלילה נהייה יותר ארוך מהיום בחצי הכדור הצפוני.. (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 27/09/09 13:12

  • 154.

    יום כיפור מדבר לכולם, זה לא כפייה דתית

    ישראלי, 27/09/09 13:09

    אם זה היה אחרת זה היה כפייה כי הרוב צם ביום כיפור וזה נועד לקרב את הערב ולהקל על הצום.
    מה שצריך לעשות זה להחזיר את השעון שעה אחת קדימה, כמו קודם יום אחרי יום כיפור.
    צום קל, ניצן הורוביץ, חוץ מזה תמשיך כך, אני איתך.

    • אני מכירה רק אדם אחד שצם... (ל''ת)

      ממש לא הרוב, 27/09/09 15:15

  • 153.

    ניצן, איתך לאורך כל הדרך ,,, (ל''ת)

    שחר, 27/09/09 13:01

  • 152.

    טוב שמרץ נפלה (ל''ת)

    מהנדס, 27/09/09 12:56

    • מה הוא התעורר-אין דברים חשובים יותר למפלגה הכושלת הזו? (ל''ת)

      אשקלוני, 27/09/09 15:29

  • 151.

    הורוביץ! גם אתה ב''מדברים'', מעשים הורוביץ, מעשים, מעשים, מעשים,מעשים,, (ל''ת)

    קאטו הזקן, 27/09/09 12:39

  • 150.

    יום כיפור היום, והתגובות ההומופוביות לא ראויות למחילה ! תתביישו ! (ל''ת)

    יונתן בר-און, 27/09/09 12:22

    • אל תפריע להם ואל תבלבל אותם

      ronentat, 27/09/09 15:06

      הם חושבים שאם הם צמים והולכים לבית כנסת, אז הם צדיקים זכים כשלג.

    • למה הורוביץ עושה לאחרים את מה שאסור לעשות לו?

      motimorg , 27/09/09 15:06

      הורוביץ רשאי לנסות להתנגד לחוק שנקבע בכנסת.
      מה שהוא לא רשאי לומר זה שמי שיזם את החוק היה ''מיעוט קיצוני'', שמדובר ב''כפיה דתית'' או לשקר ולטעון שהזזת השעון גרמה לנזק של ''עשרות מיליוני שקלים''.
      למה? כי אם עשרות חכי''ם שבחרו לקבע את הנוהג הזה הם מיעוט קיצוני, מיהו הרוביץ אם לא מיעוט זניח וצעקני?
      למה? כי אם מדובר ב''כפיה דתית'' מה מנסה הורוביץ לעשות, ''כפיה אנטי-דתית''? לעשות דווקא לדתיים שחלקם באוכלוסיה פי כמה וכמה מאשר אנשים דוגמת הורוביץ?
      והכי חמור, איך יעלה על הדעת שהקדמת הזזת השעון בחודש גורמת לנזק של ''עשרות מיליונים'' כאשר כל הרווח, לאורך כל התקופה כולה, לאורך חצי שנה בערך הוא כ-ו-ל-ה כמה עשרות מיליונים (ובכלל לא ברור עד כמה זה נכון)?

  • 149.

    אז רק בגלל הצום הזה אנחנו כולם סובלים ?

    תמיר, 27/09/09 12:18

    משהו מוכן להסביר לי את הסיבה האמיתית להזז השעון כל כך מוקדם בשנה באנגליה ובצרפת ללמשל יש אור יום עד 21:00 לפחות

    • כפיה דתית

      אריק, 27/09/09 17:07

      פשוט כפיה דתית
      כמו באיראן

      • נכון כפיה דתית עד מתי? (ל''ת)

        שמוליק, 28/09/09 09:27

    • לא קשור לשעון חורף בכלל

      איינשטיין, 28/09/09 00:26

      ככל שאתה מתקדם צפונה, כך שעות היום נהיות קיצוניות יותר. בקיץ באנגליה השמש שוקעת ב-9 כי הם ממוקמים צפונית יותר מאיתנו יחסית לקו המשווה. כך לדוגמה, בסנט-פטרסברוג שברוסיה בעונת הקיץ השמש שוקעת ב-23:00, ובקוטב הצפוני השמש לא שוקעת בכלל, כל עונת הקיץ. אך בעונת החורף הכל מתהפך, וככל שאתה קרוב יותר לקו המשווה כך תזכה ליותר שעות אור יום

  • 148.

    ידוע ששעון מעבירים בהתאם לדרישת הדתיים, אז שיעבירו ליום אחד (ל''ת)

    קוסטה, 27/09/09 12:14

  • 147.

    מה רק לך מותר ליתהפך גם השעון רוצה.... (ל''ת)

    דוד, 27/09/09 11:57

  • 146.

    הורוביצ צודק!!!!!!!!! (ל''ת)

    sha, 27/09/09 11:56

  • 145.

    רואים אותן דוהרות ברחובות רמת השרון

    האזרח ק, 27/09/09 11:55

    רואים אותן דוהרות ברחובות רמת השרון
    ברמת האביב ובהרצליה פיתוח
    בתוך ג'יפים שחורים וגדולים, עם חלונות סגורים
    עם דרכונים כפולים, נושאות את טפן לבתי ספר פרטים
    צופרות בצופרים גבוהים על מכוניות 1600 סמ''ק נמוכות
    עולות על מדרכות ועוקפות בהחלטיות
    מרכבותיהן פולטות עשן ומתיזות שלולית
    וכולן נושאות בעזוז סיסמאות ''לא נשכח ולא נסלח''
    וגם 4.11.95 בשחור
    וליבנו נמלא בגאווה, אלו הנשים הנושאות את הבשורה
    קולן נשמע בגאון מעל דפי העיתונים, הרדיו, ובכלל
    הן אלו הרודפות את השלום, נגד זיהום אויר
    הן הן המנהלות עמותות בעד כל העניים האביונים ומזי הרעב
    אלו נשות התרבות שלנו, מחלקות את הפרסים בינן לבין עצמן
    באירגונים לזכויות האדם, ובצלם
    ואנו האזרחים, בקסתות הנמוכות, ליבנו נמלא בגאווה
    וכשאנו פותחים את דלת המקרר הריק אנו נזכרים באושר
    שאנו מגש הכסף עליו להן ניתנה מדינת היהודים

    • וואוו..!! (ל''ת)

      חזקקקק, 27/09/09 12:38

    • רואים אותם גם בראשון... (ל''ת)

      צודק מאוד .!!, 27/09/09 13:35

    • כל מילה אמת (ל''ת)

      יורם, 27/09/09 13:53

    • נהדר ומבריק (ל''ת)

      י.א, 27/09/09 16:27

    • אהבתי (ל''ת)

      אזרח-1, 23/08/10 10:54

  • 144.

    קודם תאכוף את חוק יום המנוחה-שגם חילונים רוצים (ל''ת)

    ובגלל אנשים כמוך הם עובדים 7 ימים בלי מנוחה, 27/09/09 11:33

  • 143.

    מרץ טרחנים-אם זה איוולת תעשו משהו לשינוי. אם אין ביכולתכם לשנות-תשתקו (ל''ת)

    מרץ טרחנים ללא תכלית, 27/09/09 11:29

  • 142.

    יש לצום כל יום בשנה !

    אדם, 27/09/09 10:40

    אני מבין ומעריך את המסורת והיסטוריה של העם היהודי ( מרתק לראות את החפירות והארכאולוגיה ברחבי הארץ ובעיקר בירושלים)

    רק כל פעם שאני קורא פרקים מהתנ''ך אני משתכנע יותר ויותר- כולנו בני אדם- אז והיום הגויים והיהודים -
    קשה לקרוא את התאורים על אכזריות, רצח ועל התאכזרות לחיות בקורבנות בבית המקדש !
    אם יש אלוהים הוא הוא תמצית של כל הדתות - ''ואהבת לרעך כמוך'' - לך חבק מוסלמי נוצרי סיני -ואחרים והגד- אחים כולנו- חטאתי עד היום - המאובנים של האדם הקדמון הם הוכחה לטעותי באמונה שהתעוותה מלפני 8000 שנה - חטאתי בשנאת חינם לגויים - אני לא צם ביום כיפור- אני צם כל יום -צום מוסרי רוחני !

    • כל האנשים נולדו שווים כי ה' ברא את כולם ככה

      ישראלי יהודי, 27/09/09 13:15

      וכך זה צריך להיות.
      יהודי צריך להתנהג כמו יהודי ולחבק את הנוצרי והוסלמי וההינדי כי הם בני אדם וגם הם נבראו על ידי ה'.

  • 141.

    פרובוקטור נודניק (ל''ת)

    חלאס, 27/09/09 10:35

  • 140.

    רוב העם צם ביום כיפור ח''כ הורביץ מייצג מיעוט קיצוני שה

    חיים, 27/09/09 10:24

    שתלט על המדינה. לרוב הציבור נוח שמוצאי יום כיפור יצא מוקדם.

    • בשביל יום אחד חשוב ככל שיהיה לא מבטלים חודשים

      בסי, 27/09/09 11:17

      של אור זה לא ענין רק מיעוט או לא זה פשוט יותר הגיוני

      • מי אמר שההגיון שלך נכון- אני טוען להיפך (ל''ת)

        מהנדס, 27/09/09 12:57

  • 139.

    מי שרוצה להנות מאור יום שיקום מוקדם בבוקר.

    מוטי, 27/09/09 10:16

    הרי אנחנו יודעים מי קם בשעה 11:00 בבוקר.
    ומי קם ב- 05:00 בבוקר.

    • זה נכון גם למתפללי שחרית (ל''ת)

      באמת?, 27/09/09 12:59

  • 138.

    מי שנוהג בכביש צריך לקחת אחריות ולנהוג לפי התנאים,

    דוד, 27/09/09 10:09

    מי שאשם בתאונות זה רק מי שנוהג בכביש ולא מי שמזיז שעון קיץ. שהנהגים יקחו אחריות וינהגו לאט יותר בשעון חורף. הדתיים לא אשמים בנהיגה הרשלנית של הנהגים.

  • 137.

    רואים אותן דוהרות ברחובות רמת השרון

    האזרח ק, 27/09/09 10:05

    רואים אותן דוהרות ברחובות רמת השרון
    ברמת האביב ובהרצליה פיתוח
    בתוך גיפים שחורים וגדולים, עם חלונות סגורים
    עם דרכונים כפולים, נושאות את טפן לבתי ספר פרטים
    צופרות בצופרים גבוהים על מכוניות 1600 סמ''ק נמוכות
    עולות על מדרכות ועוקפות בהחלטיות
    מרכבותיהן פולטות עשן ומתיזות שלולית
    וכולן נושאות בעזוז סיסמאות ''לא נשכח ולא נסלח''
    וגם 4.11.95 בשחור
    וליבנו נמלא בגאווה, אלו הנשים הנושאות את הבשורה
    קולן נשמע בגאון מעל דפי העיתונים, הרדיו, ובכלל
    הן אלו הרודפות את השלום, נגד זיהום אויר
    הן הן המנהלות עמותות בעד כל העניים האביונים ומזי הרעב
    אלו נשות התרבות שלנו, מחלקות את הפרסים בינן לבין עצמן
    ואנו האזרחים, בקסתות הנמוכות, ליבנו נמלא בגאווה
    וכשאנו פותחים את דלת המקרר הריק אנו נזכרים באושר
    שאנו מגש הכסף עליו להן ניתנה מדינת היהודים

    • לאזרח ק. - אכן, נאה דרשת. מסכים אתך. (ל''ת)

      האזרח קטנצ'יק, 27/09/09 11:54

    • 99% מבעלי ג'יפים שחורים זה פושעים מזרחיים עם כיפה בכיס למקרה שיעצרו (ל''ת)

      על ג'יפים שחורים, 27/09/09 13:02

      • כאשר האמת דופקת בדלת תמיד אפשר להשתמש בגזענות.. (ל''ת)

        אזרח, 27/09/09 13:34

    • חחחח טובבבבבבבבבב (ל''ת)

      מהנדס, 27/09/09 15:43

  • 136.

    סתם כותרת, חוץ מלכתוב נגד מה הנתונים שיש לך?? בבקר אני קמה

    גיליז, 27/09/09 09:59

    ומדליקה את האור, נוסעת ברכב לעבודה ואורות הניאון כבר דולקים במשרד והמזגן כבר בפעולה. לא הבנתי כל כך מה היתרון בשעון חורף קיץ במיוחד שאצלנו השקיעה בניגוד לאירופה מאד מהירה.

  • 135.

    דווקא נפלא שהערב יורד מוקדם בסתיו..התקופה האהובה עליי... (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 27/09/09 09:56

    • נכון תקופה אהובה גם עליי..ערב כחול עמוק...למה שלא תפתיע חד וחלק בפתח.. (ל''ת)

      ריטה,, 27/09/09 11:52

  • 134.

    הורוביץ - שיהיה לך צום מועיל וגמר חתימה טובה

    אורי, 27/09/09 09:55

    לך תעשה כפרות ווידוי במקום להילחם נגד היום הקדוש הזה...

  • 133.

    מדוע דתיים בלונדון יכולים לצום עד 19:30 ובישראל לא? (ל''ת)

    מפונקים, 27/09/09 09:53

  • 132.

    מר הורוביץ היקר.האם שמת לב שאתה ומרץ עסוקים אך ורק

    שוש, 27/09/09 09:48

    בהפצת שינאה?מתי דאגתם לנזקקים?לעניים? לשיפור תנאי החיים שלנו? ניקיון פיזי ורוחני של המדינה הזו?שהאלימות תיפסק, שבני הנוער ימצאו משהו לעשות במקום להשתכר ולאנוס ולרצוח?למרות שקשה לך לקבל את זה, הדוסים יהודים בודאי לא פחות ממך, ומאחר וזו מדינת היהודים-הרצל, זוכר?גם להם מגיעות זכויות. הייתי מציעה שתתחיל לדאוג להוסיף בחיוב ופחות בשינאה אם אתה רוצה להחזיר את המפלגה הזו למקום טוב באמצע. אנשים עייפים משינאה ורוע.שוש

  • 131.

    למה להלחם באש, אולי אפשר לחשוב על פיתרון יצירתי לבעיה

    שפירול, 27/09/09 09:35

    הדתיים רוצים נוחות ביום כיפור, אבל גם הם רוצים יותר שעות שמש ביום אני מאמין..

    אז במקום לפתח את אותו הויכוח כל שנה למה לא לעבור פעמיים לשעון חורף ובחזרה בשנה.

    פעם ביום כיפור, בתום יום כיפור חזרה לשעון רגיל , ושוב שעון חורף מתי שצריך....

    אולי זה לא הכי מהוקצע שבעולם אבל זה בהחלט פיתרון עדיף

  • 130.

    יש להאריך את השעון לפחות עד לאחר תקופת החגים. (ל''ת)

    דתי, 27/09/09 09:34

  • 129.

    משעמם לכם ? כמה שעות לפני כיפור אתם עוסקים בזה איפה הכבוד? (ל''ת)

    gogo, 27/09/09 09:21

    • כבוד למי? לחוליגנים חרדים? (ל''ת)

      שמוליק, 28/09/09 09:31

  • 128.

    עוד נסיון לכותרת ''כלום'' מח''כ שלא עושה כלום ולוקח מכספינו (ל''ת)

    ניר, 27/09/09 09:16

  • 127.

    כל כך הרבה דתיים צוחקים על העניין הזה

    פנדה, 27/09/09 09:15

    תמיד כשאתה שואל מישהו עד כמה חשוב לו להרוויח שעה בצום הוא מגחך. כי זה שטות שאין כמוה. מדובר פשוט בכיפוף ידיים בין המפלגות על חשבון האזרח הקטן. אבל אין בי שום אמונה שישתנה משהו.

    • הם לא צוחקים על ''העניין הזה''. (ל''ת)

      צוחקים עלינו ועל כל העולם ., 27/09/09 10:09

  • 126.

    הורוביץ היקר

    גבי, 27/09/09 09:14

    לא הכל נמדד בכסף זה העולם החומרי
    אני איש חילוני
    אם רק תרים את הראש ותראה איך כל מעגל הייצור עובר לסין תבין את שוק העבודה שיהיה בארץ עוד מספר שנים
    לא צריך להסית נגד הדת כל הזמן
    אתה סתם מחפש פרסום וזמן מסך כי הנושא על ההומואים ירד מהעניין הציבורי אז אתה מחפש נושאים שיביאו אותך לפרסום תתבייש לך
    לא נורא אם אנחנו חודש לפני אירופה קצת דרך ארץ היום כיפור אף אחד לא מת מזה
    כנראה הטלויזיה חסרה לך

    זמן לעצמך לחשבון נפש

  • 125.

    הנה כל הדתיים מתנפלים עליו על משהו כל כך נכון

    מיס יוניברס, 27/09/09 09:11

    בטוח שהןם גם רוצים להינות מאור יום.
    אבל שוב כהרגלם בכפייה, לא מעניין אותם כלום הם רוצים להתפויילל ואנחנו והורוביץ לא בסדר נכון?
    אז תתכוננו כי זה ייגמר בקיצור

  • 124.

    הורביץ. קראתי את הכתבה עלייך בידיעות אחרונות ב7 ימים/לילות

    אני, 27/09/09 09:09

    או מה שזה לא היה.
    והתרשמתי מאוד. דיברת שם על להקים מפלגה חילונית ליברלית שפחות תעסוק בעינייני חוץ, יש מספיק כאלה, אלא יותר פנים ואופי החברה, זכויות אדם, בעלי חיים, איכות הסביבה וכו'.

    משהו בסגנון שינוי, רק עם מנהיג אמיתי שבאמת יעשה מה שהוא הבטיח ולא יתקפל כמו שינוי האלה.

    אם תקים- אני אצביע. אני מאוד מסכים עם המצע החברתי של מרץ, ועוד הרבה אחרים. הדבר שמונע הרבה מלצביע זה המצע הבטחוני-. לכן אם תקים מפלגה שתעסוק בעיקר בנושאי פנים ופחות בטחון תקבלו הרבה הצבעות.

  • 123.

    עוד אחד שמדבר על איוולת יקרה ..מר''צ סליחה שר''צ..לא איוולת יקרה

    ירח כחול, 27/09/09 09:01

    כול שנה אותו סיפור ..אבל יש עניין כאשר מדובר בדתיים ..נו יש את מי לנגח ..אבל הדתיים תמיד מנצחים וידם על העליונה ..
    נא לצום בשקט..

  • 122.

    אין הוכחת מובהקות בתועלת הכלכלית שבמעבר לשעון ''שמש''.

    כבשה פועה, 27/09/09 08:58

    אין כיום יכולת מדעית לערוך מחקר השוואתי מקיף ואמיתי שיוכיח או יפריך הטענה, שלרוב, משמשת גורמים אינטרסנטיים במר''צ, המנצלים את נושא שעון השמש ככלי לניגוח הדתיים.

    • זה חשבון פשוט, שלא ניתן להבנה ע''י נבערים שרק למדו חומר בן 2000 שנה

      כלכלה פשוטה, 27/09/09 12:14

      רוב העולם (להוציא את ה''גאונים'' החרדים העכו''מ) משתמש בשעון קייץ.

      • א- יותר מ2000 שנה= וב- לפחות זה לא משתנה כל יום כמו פיזיקה (ל''ת)

        פיזיקאי, 27/09/09 12:58

      • האמת היא כמובן, שזה כלל לא חשבון פשוט.

        כבשה סרקסטית, 27/09/09 15:47

        קיימים אינספור משתנים עם סטיית תקן גדולה וכאשר מדובר בתוצאה שהס''כ שלה הוא שינוי שולי לכאן או לכאן-אין מובהקות סטטיסטית לכל תוצאה שהיא. אבל כמובן, לבורים ונבערים כמוך, הלועסים חרדים 4 פעמים ביום, ''משתנים סטטיסטיים'' זה רק ביטוי הלקוח מסרטי מד''ב. ואגב, אם יש לך אי אלו תהיות לזהותי-יש לי PhD בפיסיקה.
        התועלת הכלכלית המפוקפקת מאוד בעיני, אינה צריכה לבטל דיון ערכי בשאלת שעון הקיץ. וכאן, שאלת הרוב-קובעת כמובן. כלומר, לא מספר הטוקבקים בעתון שמאל, אלא מספר הידיים המורמים בעד או נגד בכנסת. הורוביץ לא רוצה להגיע להצבעה בכנסת כי קל לו יותר להסית חבורת בורים בתקשורת, כל אימת שהמילה-''חרדי'' עולה לדיון.

  • 121.

    לא נמאס לשמאל כל שנה לנסות לשנות משהו שהפך לציוון ... (ל''ת)

    עמרי, 27/09/09 08:53

  • 120.

    גם אויל מחריש, חכם ייחשב, (ל''ת)

    דני, 27/09/09 08:47

  • 119.

    '' בחרתהו מכל העמים ''...פחחחח.

    חור לגויים, 27/09/09 08:44

    אין דבר רע ומטופש מהתנכרות והתעלמות מהסביבה והעולם .
    הימין בישראל וממשלתו הבלתי אחראית הוא תמונת ראי של ילד פלגמטי שעוד לא למד לשלוט בצרכיו ומחרבן באמצע הסלון ללמד את כווווווללללם לקח .
    לא נורא ימין - אין שכל - אין דאגות .תמשיכו לא לדאוג וכולנו נסבול .

    • תסבול אתה! (ל''ת)

      אני מתכוון להתחיל ולעשות משהו להפסקת הסבל., 27/09/09 10:08

  • 118.

    אז תתחיל לפעול הורוביץ לא רק לדבר..

    חיפאית, 27/09/09 08:44

    בשביל מה בחרנו אותך?
    כל שנה אותו דבר, מתעוררים כשהשעון כבר מוחלף.
    תעבדו על שינוי החוק הטפשי הזה כבר מהיום. ששנה הבאה זה כבר ישתנה

    • איך הוא יפעל עם 3 מנדטים..אבל בבחירות הבאות יהיו 2 מנדטים

      ירח כחול , 27/09/09 09:31

      ממש רחמנות אליכם..איך הדתיים מנצחים את אנשי החושך כול הזמן..איזה מוקצה אתם ומיעוט

  • 117.

    הפיתרון : להזיז את החגים לחודש נובמבר!!!!!!! (ל''ת)

    רבי עובדיה, 27/09/09 08:44

  • 116.

    גונבים לנו את השמש !!!!

    רענן, 27/09/09 08:05

    חוק אווילי שפוגע גם בדתיים !!

    למה אמא שחוזרת מהמשרד ב5, לא יכולה ללכת עם ילדה לפארק ??? למה ??? בשביל הצום ביום כיפור מקריבים 4 חודשים של אור?????

    • אוי איזה שטויות אתה מדבר קודם כל רק באמצע נובמבר מחשיך ב 5 בערב

      א, 27/09/09 08:59

      עכשיו יש אור עד 6 בערב. ועד כמה שבדקתי בפעם האחרונה נשים עם ילדים לא עובדות עד שעה 5 בערב זה נדיר. חוץ מזה רוב הנשים עם ילדים גם לא עובדות אבל זה כבר נושא אחר. בכל העולם יש שעון חורף ושם באמת שעות העבודה הם מ 9 עד 5 בערב ושם מחשיך בחורף כבר ב 4 במדינות המערב. ורק שתדע מי שגונב לך את השמש זה כדור הארץ שמסתובב על צירו... חצי ששנה יש צד של אור וחצי שנה צד של חושך תלמד קצת לפני שאתה מגיב

      • אני אוהבת לשבת בפארקים...מה אעשה עכשיו שמחשיך מוקדם..? (ל''ת)

        נועם הקטנה, 27/09/09 12:42

  • 115.

    BIG SHAME (ל''ת)

    gabriel, 27/09/09 08:00

  • 114.

    הסיבה והתרוץ -מקוממים

    שלמה, 27/09/09 07:58

    מדובר ב''רצון'' להקל על ''הסבל'' של מתפללי הסליחות והתשליך לפני יום הכיפורים.דהיינו רוצים להיות ''דתיים לייט'' עם כל הנוחיות, עם כל הנוחיות.ולא מבינים כי זה רק מוריד מהערכה והכבוד שיש בנימוק הזה.אבל אם נסתכל מסביב הדתיים השיגו מהמדינה את כל המטרות להקל על החיים שלהם בלי להתאמץ:
    לעבוד זה קשה-אז הולכים לישיבה ופותרים את הבעיה.
    לצבא זה מסוכן וגם קשה-אז הופכים לחרדים ומקבלים פטור
    צריך לפרנס משפחה וזה קשה-אז משיגים קיצבאות ודיור במחיר סמלי מהמדינה ובא לישראל גואל.
    ואני שואל איפה הסולידריות שההלכה מטיפה, איפא ''ואהבת לרעך כמוך'' איפא הבושה לחיות על חשבון השני ולהיות בטוח על ידי הדם של השני.ואיפה המדינה שמעודדת את כל זה?

  • 113.

    שיעשו שעון חגים - רק בתקופת חגי תשרי המדינה תעבור לשעון חורף ואז תחזור (ל''ת)

    הצעה אחרת, 27/09/09 07:26

  • 112.

    אז אתם מנסים לרדוף בהאשמות טיפשיות את המתפללים שצריכים אור בבוקר??

    אין למרצ מה להוסיף על גולדסטון???, 27/09/09 07:17

    אין לך מילה אחת על דוח גולדסטון?? מרצ היא המיעוט הקיצוני ביותר במפה.

    • צודק במאה אחוז. עוד מעט יאשימו את הדתיים שיש חורף וקיץ! (ל''ת)

      אחד העם, 27/09/09 09:33

  • 111.

    זכויות אדם -הורוביץ. הם לא רק להומוים ופלסטינים. גם ליהודים מגיע זכויו

    איוולת אתה בעצמך!!, 27/09/09 07:11

    הורווויץ תפסיק לרדוף יהודים דתיים, נראה אותך מצליח לעבוד ולהתפלל כשהשמש שוקעת כל כך מוקדם.
    תפסיק עם הרדיפה האנטי דתית הזאת גם לנו יש זכות לחיות ולעבוד בארץ הזאת.
    אני צריך לצאת לעבודה ב7 בבוקר ונאלץ לחכות עד 7 כדיי שהשמש תספיק לקריאת שמע של שחרית ואז אני מגיע ב9 בבוקר לעבודה.
    עכשיו סוף סוף אני אוכל להגיע כמו שאר העובדים.
    ולפני שאתה קורא לצדק שנעשה בשמות גנאי כמו איוולת הרי לך עוד נתון ממילא הגויים עצמם מזיזים את השעון בעוד פחות מחודש .

    מתי תלמד שלכבד זכויות אדם זה לא רק של פלסטינים אלא גם של יהודים

    • ומה אתה עושה בחורף???

      מישו, 27/09/09 08:54

      אם תעיין בטבלת הזריחות אתה תגלה שבחורף למשך 3 חודשים (כסלו טבת ושבט בשבילך) השמש עם שעון חורף זורחת באחרי 6 וחצי. אז ככה שהנימוק שלך לא נכון.

    • מרץ היא מיעוט קיצוני ואנטי דמוקרטי. הדמוקרטיה קבעה להזיז שעון. (ל''ת)

      צודק, 27/09/09 09:35

      • זה לא הדמוקרטיה. זה עלוקות ש''ס.

        תיקון, 27/09/09 12:16

        הרוב המכריע בישראל רוצה שעון קייץ ומתעב את ש''ס.

    • נכון מאודדדדדדדד (ל''ת)

      מהנדס, 27/09/09 15:39

  • 110.

    בדיוק ככה (ל''ת)

    אורה, 27/09/09 06:51

  • 109.

    בעניין הזה הוא צודק מאד (ל''ת)

    אורן, 27/09/09 06:50

  • 108.

    אין ספק שהדתיים טיפשים

    שי, 27/09/09 06:12

    הדת היא מקור לרוב הצרות בעולם הזה וכולי תקווה כי יום אחד הטיפשות הזו תעלם מן העולם הזה ובני האדם יחיו על פי חוקי מוסר.

    • מבלי להכיר אותך

      ליאור, 27/09/09 09:33

      מבלי להכיר אותך אני מנחש שאתה בין הגילאים 15-23
      מה לעשות רואים שאתה פוחז צעיר ..
      בעוד 20שנה שיהיה לך קצת הסתכלות רחבה על החיים תבין שאתה טועה
      גם אם לא תחזור בתשובה
      שנה טובה

  • 107.

    גם לחרדים יש ילדים שרוצים לשחק בחוץ באור יום,למה להחשיך (ל''ת)

    ף, 27/09/09 05:52

  • 106.

    הטעייה סתם!! כולה 4 שבועות לפני אירופה....

    עובדות, 27/09/09 04:57

    אבל לפחות סוף סוף שומעים אותו... ובטח יראיינו אותו אז בכיף, אל תתן לעובדות לבלבל אותך.. בהצלחה וחבל כי דווקא חשבתי שתעשה יותר בכנסת מלריב ולמרמר נגד הדתיים זה כבר קצת פאס'ה לא?...

    • נו, ואנחנו באירופה? אנחנו הרבה יותר דרומה

      פנדה, 27/09/09 09:16

      בטח שבגרמניה, שהשמש שם זורחת עד שעה שמונה בערב בימים אלה, לא צריכים שעון קיץ...

  • 105.

    מי שתומך בהוגו צאבז(הורביץ)מראה על בעיה עצומה בשיקול הדעת!! (ל''ת)

    שיקול דעת מוטל בספק, 27/09/09 04:51

  • 104.

    וחוץ מזה הכל בסדר?נשאר רק לטפל בשעונים?תחשוב שזה טוב גם לערבים ויוקל ל

    קורןנאוה טבריה, 27/09/09 04:13

    לך-כך תתפנה לדברים אחרים!

    • אפ כולם צמים יום את צריכה לצום שבוע.

      דני ב., 27/09/09 07:04

      הפה המגעיל שלך והגזענות שלך, אין ספק שהעובדה שאנו שייכים לאותו עם זוהי תאונה היסטורית.

  • 103.

    ניצנוש, פה זה לא אומואים, מה אתה מתערב??

    קוקי, 27/09/09 03:04

    זה לא אומואים, אז מה אתה נכנס..

    • פה גם לא נכנסים אימבצילים אז למה אתה פה?'' (ל''ת)

      דני ב., 27/09/09 07:05

    • למה אתה נכנס? (ל''ת)

      פנדה, 27/09/09 09:17

  • 102.

    קטנוניות לשמה !

    יאיר, 27/09/09 02:47

    אתה מנסה להשרוויח רווח פוליטי משטויות וזה ממש מצער כי אני באמת האמנתי שאתה פוליטקאי מזן אחר

    • הוא טוען את מה שרבים בעם טוענים שקיצור שעון הקיץ נעשה על ידי בורים

      דני ב., 27/09/09 07:06

      שאין להם מושג מדוע ? אבל מדברים בשם הדת.

    • הוא צודק

      רועי, 27/09/09 07:35

      אתה איש קטן. תחשוב על זה אתה מבזבז עכשיו יותר אנרגיה רק בגלל תפילות של החגים. אנחנו נחייה עכשיו בחושך במקום להרוויח עוד שעה של יום. נסיעות בלילה מסוכנות יותר. \\הילדים יצטרכו להכנס הבייתה מוקדם יותר. המשק יפסיד מאוד מיליוני שקלים על הוצאות חשמל סתם ככה ללא סיבה. בזה ניצן צודק בהחלט. ולא רק שם.

  • 101.

    אם זה הוסכם למה הוא אומר שזה כפיה?? זה סתם הסתה

    נתנאל, 27/09/09 01:44

    גם לקחת ממני מיסים זה כפיה??
    הוא גם סותר את עצמו מצד אחד הוא רוצה להיות כמו כל העולם והזיז את השעון עוד חודש ומצד שני הוא בכלל רוצה שעון קייץ כל השנה, אז שבמקום סתם לקשקש ולהתסיס כל פעם שיש פשרה עם דתיים שהוא לא אוהב ולקרוא לזה כפיה שיתחיל ללמוד מה הקשר של זה לדת ולתפילת שחרית כל בוקר בלי לאחר לעבודה.

    • מה הקשר בין שעון הקיץ לדת? אולי תסביר? (ל''ת)

      דני ב., 27/09/09 07:06

  • 100.

    יש לשלול מהחרדים

    חן אדון , 27/09/09 01:42

    ושאר שלא מקיימים את חובות מדינת ישראל הציונית את זכות ההצבעה - חד וחלק!!!!

    • יבנה

      אלי, 27/09/09 05:57

      100%

    • יגיע הזמן יום אחד, שהאיש הרזה ינער מעליו את האיש השמן (ל''ת)

      פנדה, 27/09/09 09:19

  • 99.

    לא מדוייק, יש שנים שהוא גם קצר או ארוך יותר

    איציק, 27/09/09 01:36

    שעון הקיץ יכול להימשך גם רק 163 ימים (לדוגמא בשנת 2013, אז הוא יסתיים ב-8 בספטמבר) וגם 198 ימים (בשנת 2043, אז הוא יסתיים ב-11 באוקטובר).

    בקיצור, פער של 35 יום בין המקסימום למינימום. חוק אווילי.

  • 98.

    גם אתה וחבריך איוולת יקרה - ואנחנו שותקים (ל''ת)

    לוק, 27/09/09 01:05

    • וגם עצם העובדה שהוריך הביאוך עד הלום לא יסלח. (ל''ת)

      דני ב., 27/09/09 07:07

  • 97.

    אני בכלל חושב שצריך להפוך את סדר החלפת השעונים (ל''ת)

    כך השקיעה תמיד תהיה בשבע, 27/09/09 01:47

  • 96.

    רוב האנשים במדינה צמים,כך שכפיה דתית אין כאן...

    יהודיה, 27/09/09 01:23

    דווקא אם השעון לא היה מוזז ,היתה כאן כפיה חילונית וחוסר התחשבות משווע מצד מיעוט חילוני שאינו צם ביום כיפור

    • מה הקשר לצום? מספר השעות בצום נשאר אותו הדבר גם בקיץ וגם בחורף

      יהודי, 27/09/09 01:57

      מופרך לחלוטין
      סיבה לטיפשים חסרי השכלה בחשבון

      • לצום עד 6 ולצום עד 7 זה הבדל משמעותי למי שצם כמובן (ל''ת)

        תנסה, 27/09/09 03:00

        • טיפשים חסרי השכלה בחשבון

          זה אבי עצבני, 27/09/09 04:58

          אבל התחלת לצום שעה קודם.
          הצום נשאר 24 שעות. אז מה בדיוק ההבדל?

          וחוץ מזה, מה קרה לעיניתם את נפשותיכם?
          הרי כל רעיון הצום הוא לא לחפש דרכים לעשות אותו קל יותר. לא?

    • אני צם ביום כיפור וזה עדיין אדיוטי לעבןר לשעון חורף בגלל הצום

      יוסי, 27/09/09 01:10

      גם אם הצום קשה יותר כביכול, עדיין זה שווה את זה בשביל להנות מעוד שבועות ארוכים של אור ב-6 בערב

    • טיפשות לשמה. בגלל הצום מבובזבזים מיליוני שקלים לשווא (ל''ת)

      ב, 27/09/09 01:45

    • גם אני צם - אבל מעדיף לצום עוד שעה ולנסוע הביתה באור חודש (ל''ת)

      פנדה, 27/09/09 09:20

  • 95.

    מי כאן המיעוט הקיצוני כמה חברי כנסת יש למפלגה שלך

    ררוק, 27/09/09 01:02

    ואתה רוצה לחפות את הדרך של המצה שלך אפילו בענין הערבים את הנזק שלכם הסכם אוסלו עלה אלפי יהודים נרצחו [אני מקוה שתפרסמו]

    • ררוק - חכם אתה לא - וגם לא מבין עניין (ל''ת)

      חן אדון , 27/09/09 01:43

  • 94.

    תתעסק בתועבת משכב זכר שאתה טוב בו.

    שוש, 27/09/09 00:46

    כבר להגיד כפיה דתית. מישהו יודע מה הסיבות לשעון חורף עכשיו.

    • כלבה נבערת, תתעסקי בתועבת הפרזיטיות הדתית

      תשובה לכלבה, 27/09/09 01:55

      המעבר לשעון החורף הוא כדי לאפשר לקומץ דתיים קיצוניים מפונקים להתפלל בזמן שמתחשק להם.
      הומואים עדיפים על העלוקות החרדיות. הם אזרחים תורמים ואינם מנסים לכפות את אורח חייהם על אחרים.
      כשרואים יצורים כמוך מבינים למה יהודים שנואים בכל זמן ובכל מקום, למרות שאת לא יהודיה, כי כדי להיות יהודי צריך קודם כל להיות בן אדם.

      • אתה אידיוט (ל''ת)

        החכם, 27/09/09 02:04

      • בן אדם אתה לא יכול לקרא לעצמך תראה כמה אש וגפרית אתה מטיך לאדם חושב

        rue, 27/09/09 02:35

        אחרת ממך

      • כל מדינות המערב עוברות לשעון חורף בסופו של עניין.

        א, 27/09/09 08:15

        ושונאים יהודים לא בגלל שוש אלא בגלל יהודים אשכנזים כמוך שליקקו ומלקקים לגוים בגלל שאין לכם לא חינוך ולא מוסר גם אם יירקו לכם בפרצוף ומצד שני יביאו לכם כסף אתם תנגבו את הפרצוף ותמשיכו לחייך ולקחת כסף.

      • הומואים, זה עניין שלהם, אבל למה ההצגות המגעילות שלהם

        יהודי וישראלי, 27/09/09 14:15

        ולמה מי שחשקה נפשו בבעילת כלב, או בעילת זכר אחר צריך להתגאות בזה. זוהי סטיה שצריך לחיות איתה, אבל מה הגאווה בכך? רק מרץ שאיבדה כל חיבור לישראליות, למעט אצל קומץ מסוממי ובטלני השמאל בתל אביב, מנסה לרכב על כל נושא.
        לא שאני מתלהב מהחרדים.

    • התשובה הוולגרית המתועבת שלך - מעידה על טיבך העקום למעצבה (ל''ת)

      חן אדון , 27/09/09 01:44

    • לשוש-שכחת את בתך שיצאה מהארון ולכן את כה נסערת? (ל''ת)

      דני ב., 27/09/09 07:08

  • 93.

    אני חושב שאם יעשו סקר בקרב החרדים הם גם ישמחו להאריך את שעון הקיץ

    א7, 27/09/09 00:36

    ואפילו אם זה מקשה במעט את הצום

  • 92.

    למה ל כך מוקדם? לא חבל לייצר בכח שעות חושך ולבזבז מיליונים למשק (ל''ת)

    מה שנכון נכון, 27/09/09 00:27

  • 91.

    הרי ממוללי הזקנים חיים עדיין בתקופה של שעוני החול.

    EXTRA-שמאל , 27/09/09 00:12

    להעיף אותם חזרה לחלם ,שם יזיזו את השעון שעה לאחור כל רבע שעה.

    • ד''ש חם לפאר היצירה האנושית - סטאלין, ואל תשכח את קים הקוראני

      יהודי וישראלי, 27/09/09 14:18

      שני אלו ידועים כפעילי זכויות אדם.
      וגם סין הקוצרת אברים בחשק רב,
      כן, יש דוגמאות למכביר של ההצלחה הקומוניסטית.
      גם אמא רוסיה שכה היטיבה עם היהודים שלה ואפשרה להם לקיים את אמונתם.

  • 90.

    שרות=לכולם

    מירי, 26/09/09 23:59

    כמו בכל דבר המגזר החרדי נהנה מכוחו, מקבל את זכויותיו ופטור מכל חובותיו.
    חבל שהממשלה שנו ורוב חברי הכנסת פחדנים!

  • 89.

    תתחילו לעבוד

    יאללה יאללה, 26/09/09 23:57

    לניצן הורוביץ אין דברים יותר טובים לעשות במסגרת העבודה שלו?

  • 88.

    אמן

    ניגס , 26/09/09 23:43

    סתם מטילים עלינו חשכה

  • 87.

    אם פופוליזים,אז תתרכז באגודה ההומואית שאתה מתמקצע בה ותעזוב אותנו בשקט

    הומופוב, 26/09/09 23:30

    מחפש כותרות ועליהום באלימות מוסוות מבית
    מדרשם של אירגוני ההומואים הצעקנים,רעשנים,הנוקמים,האלימים והבוטים .

    • אגב-הבן שלך נמצא באגודה, זה מסביר מדוע השנאה. (ל''ת)

      דנ י ב., 27/09/09 07:09

  • 86.

    חוטאים יקרים

    צדיק בדורו, 26/09/09 23:29

    כל החרדים שמגיבים פה: מותר לכם בכלל להיות באינטרנט? לכו לאוהלה של תורה. החיילים באוהלים אמיתיים כבר ישמרו עליכם.

  • 85.

    הוא צודק. חבל שהוא חבר בתנועת שרץ בראשות ג'אמוס. (ל''ת)

    שלומית אריאל, 26/09/09 23:27

    • שלומית -אריאל. הרי את ממיסדי התנועה.

      דני ב., 27/09/09 07:10

      והילדים שלך יצאו מהארון.

  • 84.

    הדתיים מעבירים לשעון חורף רגע לפני הצום...

    JJ, 26/09/09 23:15

    האם זה מתוך רצון להקל על הצום? זה לא אמור להיות הפוך? הצום צריך להיות קשה...
    ואולי זו דאגה של אמא יהודיה...
    ?

    • רחמנות

      גדי האדום, 26/09/09 23:34

      ל-84 אני ממש מרחם עליך ועל טיפשותך,הרי כל חמור יודע שאין קשר בין הדברים שאתה אומר !!!

      • ''כל חמור יודע''

        : ), 26/09/09 23:46

        רואים ממי אתה שואב את מקורותיך הרוחניים

    • טעות

      אני, 26/09/09 23:39

      הצום לא צריך להיות קשה, הצום צריך להיות מועיל.
      מטרת הצום היא להביא אותנו להיות בדרגה של מלאכים, להיות רוחניים וטהורים ולהתנער מאמצעים גשמיים כמו מזון שינה וכו'.
      התענית נועדה לזכך את נפשנו ולא בהכרח לענות אותנו.
      לגבי שעון חורף אני עוד לא מבינה למי זה מזיק? הרי 90 אחוז מהעם צמים ביום כיפור.
      לגבי ניצול שעות היום אין בכך שום חיסרון.
      מי שיש לו בעיה שיקום מוקדם יותר. אדרבה, הדתיים מפסידים מזה הכי הרבה, כי הם יצטרכו לקום מוקדם לתפילת הנץ ולתפילת שחרית.
      הנשים הדתיות שצריכות להעיר את ילדיהן מוקדם בבוקר להכין להם סנדויצים לארגן את כולם לשלוח אותם להסעות.וכל זאת בשעה מוקדמת בגלל שעון החורף.
      לא משנה, העיקר שלניצן הורוביץ יש במי לשסות...

    • מפגר

      אחד שמבין, 27/09/09 07:33

      מה שלא תעשה הצום יהיה 25 שעות אז אך זה מקל??

      • מבדיקה שערכתי...

        JJ, 27/09/09 09:59

        מסתבר שח''כ אזולאי מש''ס יזם את חוק שעון הקיץ שנכנס לתוקפו בשנת 2005.
        שעון הקיץ יחל ביום שישי האחרון של חודש מרס מדי שנה בשעה 2:00 לפנות בוקר ויסתיים בחצות במוצאי השבת הראשונה של חודש תשרי, בין ראש השנה ליום הכיפורים.
        עוד הוא אמר בראיון השבוע: ''המגמה היא להקל על הצמים ביום הכיפורים. עם ישראל יוצא נשכר ואין פה ויכוחים.''

  • 83.

    ההורביץ הזה הוא הליצן האחרון בתיאטרון האבסורד

    פרופ' צ. דינור, 26/09/09 22:51

    מתוך 120 חברי הכנסת, הנובח היחידי הוא הליצן הזה. אם הוא מחפש פרסומת, שילך ערום במליאת הכנסת, הפרסומת תהיה עצומה ובכל העולם.

    • הכפייה התקשורתית של הקהילה ההומו לסבית יותר גרועה !

      אריק, 26/09/09 23:25

      ההומואים השתלטו לנו על המסך כל פעם זה איזה הומו מחמד אחר חלאס נמאסתם .

      • אני יודע מדוע זה כואב לך, כי אשתך וילדיך נמצאים באגודה. (ל''ת)

        דני ב., 27/09/09 07:11

        • רוב רובו של הציבור מואס בפסטיבל הבהמי שלכם שמשום מה נקרא גאווה (ל''ת)

          לחרטטן דני ב., 27/09/09 14:21

        • הווה אומר שאתה מסכים שלהיות אוכל ברוורס זה תקלה חמורה (ל''ת)

          יפה, זאת אומרת שאתה מבין את כאבה, 27/09/09 14:22

  • 82.

    הורוביץ אני מחפש נציג כמוך אבל לא שמאלני

    שי, 26/09/09 22:48

    הרעיון של תנועת צומת היה מצויין בזמנו (לצערנו עם יישום הזוי ואנשים איומים).

    אני מוכן לבחור במפלגה ימנית חילונית עם אג'נדה אזרחית וירוקה.

    אני לא מוכן לתמוך ביהודים שתומכים באוייבים שלי.

    • אנו מוותרים לך על תמיכתך.

      דני ב., 27/09/09 07:13

      תנועת מרץ היא תנועה הומאנית ואל תנסה להדביק לנו גזעונות או שנפעל כמו תנועת צומת שהיתה ואיננה.

  • 81.

    איוול יקר

    יצחק, 26/09/09 22:43

    מי שייקר הוא ניצן - חבר כנסת מיותר לחלוטין. מומחים בMIT עדיין מתווכחים אם בסופו של דבר המעבר לשעון קייץ באמת תורם כלכלית. קשה מאוד לאמוד את התועלת הזו.

    • תזכיר לנו איפה זה MIT ולמה זה חשוב לנו בכלל (ל''ת)

      כותל הדמעות, 26/09/09 23:06

    • העיקר שאין שום ויכוח על הפרזיטיות של מי שתומכים בקיצור שעון הקיץ

      יבכה, 26/09/09 23:14

      אין שום ויכוח ששעון קיץ מוריד את כמות הנפגעים בתאונות דרכים כיוון שאנשים חוזרים הבייתה כשעוד יש אור. שעון קיץ טוב לבטיחות, לסוחרים ולמי שרוצה לצאת לצעוד בשעות הערב; הוא מקשה על פעילויות שכרוכות באור בשעות המוקדמות (טפילות?). במדינת המשוגעים היהודית שנותנת לעובדי אלילים מקל, מפשילה את המכנסיים ומתכופפת, שעון הקיץ קצר יותר מאשר במדינות קרות וחשוכות. למה? כדי שאפשר יהיה ללכת לבית כנסת באור, גם במחיר עוד כמה אנשים שיזכו למות בתאונות דרכים.

      • שנאתך לדת מעוורת את עיניך ומעבירה אותך על דעתך (ל''ת)

        אוהב יהודים חילוני לחלוטין, 26/09/09 23:19

        • אם אתה אוהב יהודים אתה צריך להתנגד לקיצור שעון הקיץ (ל''ת)

          ותנסה בהזדמנות לענות לענין ולא לאדם; זה נסוי מענין, 26/09/09 23:45

  • 80.

    כל כך צודק. לך על זה הורוביץ

    דורון, 26/09/09 22:35

    ומקומך בהיסטוריה מובטח. נמאס מהכפייה ההזויה הזאת.

  • 79.

    שעה זה לא מספיק. צריך להזיז את השעון ב 24 שעות בדיוק (ל''ת)

    גילי המגיב, 26/09/09 22:29

  • 78.

    אני מציע שאתה, וכל שאר האנשים שרוצים - תקומו כל השנה שעתיים (ל''ת)

    מוקדם יותר. מה אתם רוצים ממני?, 26/09/09 22:29

  • 77.

    החרדים עובדים ממש קשה כדי להשניא עצמם על הציבור, כך עם מהומות השבת...

    מישהו אחר לגמרי, 26/09/09 22:28

    ההתנגדות לעבוד, להתגייס לצה''ל,
    לתרום איברים במקרה של מוות מוחי.....

    • התנגדותם לתרומת אברים מובנת לגמרי (ל''ת)

      איך תבדיל בין חרדי שמת מוות מוחי לכזה שלא?, 26/09/09 23:15

    • חופשי. בעיקר מנהיגיהם. (ל''ת)

      פנדה, 27/09/09 09:23

  • 76.

    רשע שכמותך-כל הזמן נגד הדת!

    יהודי, 26/09/09 22:20

    די כבר הורוביץ! יש לך את כל הסיבות בעולם-חוץ מסיבה אחת-יש אלוקים מעליך,הוא נתן לך הכל-חיים בריאות ואת כל מה שיש לך ואתה ברוב כפיות הטובה שלך רק יוצא נגד דת ישראל במקום להיות יהודי פשוט כמו אבות אבותיך .די כבר!!! לא נמאס לך??? ויהודים טובים ומאמינים שרוחשים כבוד לתורת ישראל אפילו מבלי להיות דתיים הם לא ''מיעוט קיצוני'' כמו שאתה מנסה לצייר.דמגוג עלוב!

    • אלוהים צריך להודות לנו!

      יהודי כפוי טובה, 26/09/09 23:08

      3500 שנים אנחנו מאמינים לאלוהים הזה כאילו הוא מי יודע מה. 3500 שנים אנחנו נדפקים והוא עומד מהצד וצוחק (או בוכה. קשה לדעת אצלו). אלוהים שלך הוא כפוי טובה ואני לא רוצה אלוהים כזה. אני מוכר לך את חלקי בו בחינם!

      • רואה? גם אתה כפוי טובה....

        מיכאל, 27/09/09 00:04

        3500 שנה אנחנו שורדים בעולם שכולו רווי בשנאת ישראל-לאורך כל הדורות.''והיא שעמדה לאבותינו ולנו שבכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו והקב''ה מצילנו מידם''...לך תלמד הסטוריה-כמה ממלכות ועמים קמו ונפלו ורק העם הקטן והנרדף הזה ממשיך לשרוד למרות הכל-ככה זה כשיש בורא לעולם! ''הנה לא ינום ולא יישן שומר ישראל''.וסתם שאלה מעניינת-עד כמה אתה נאמן ל''אלוקים הזה''??? כמה אתה לומד תורה,שומר שבת וכשרות ונותן צדקה??? כמה באמת אתה מציית לחוקי התורה אותם קיימו אבות אבותיך??? אני מתערב שאתה לא-אז אם אתה לא מקיים את חלקך-סתום ת'פה חתיכת כפוי טובה חוצפן ויהיר! קודם תקיים את החלק שלך-אח''כ תפתח את הפה.

    • אולי תסביר מה הקשר בין שעון הקיץ לשנאת דת?

      דני ב., 27/09/09 07:15

      הרי זה אתם המתנגדים לכל דבר בעל היגיון.

  • 75.

    יש דרכים אחרות לנצל את אור השמש

    זיו, 26/09/09 22:20

    או יותר נכון אנרגיית השמש על ידי הצבת מראות הקולטות את קרינת השמש כמו שנעשה בארופה וכן הקמת לוחות פוטו -וולטאים המותקנים על גגות המספקים חשמל לאלפי בתים כמו שנעשה בקליפורניה וכן מערכות לריכוז אור כדי לחמם מנוע כפי שהוקמו בלוס אנג'לס.
    וכן תחנות כוח למיקוד אור כמו שנעשה בספרד, באנדלוסיה.
    לגבי ישראל, בנגב ובערבה אין מספיק מקום פנוי להקמת מתקנים תרמו סולארים על אף שמבחינה טופוגרפית ורמת קרינה מתאימים יש בשפע.
    אולי הגיע הזמן לעשות מעשה, במקום לבכות וליילל, ולהוביל מהפך בתחום הזה.
    נמאס מדיבורים פופוליסטים המבוססים רק על שנאת הדת והאחר. הגיע הזמן לעשות מעשה.
    ח''כים יקרים, לא לחינם נבחרתם. לא לחינם משמלמים לכם. זכרו זאת.

  • 74.

    אני מצפה ממך שכחבר כנסת,תדאג לביטולו של החוק הדרקוני הזה

    טליה, 26/09/09 22:14

    אנא ממך,שנס מתנייך ודאג לביטולו של הטמטום הזה שאין לו כל הצדקה.

  • 73.

    אני מסכים עם הורוביץ (ל''ת)

    ארז, 26/09/09 21:55

  • 72.

    סוף סוף אדם רציני שמייצג את ההגיון והשפיות. הורוביץ - יישר כוח! (ל''ת)

    אבן יהודה, 26/09/09 21:53

    • השפיות שלו מקבלת כל לילה בת..ת (ל''ת)

      הומו זה סטייה חשוכה, 27/09/09 05:09

  • 71.

    מתאים יותר להזיז את השעון בשעה כל השנה

    יועץ, 26/09/09 21:51

    (כלומר ''שעון קיץ GMT+1) כל השנה, ובקיץ אם רוצים, אפשר להשזיז בעוד שעה

  • 70.

    העובדים צריכים לקום לעבודה

    צודק, 26/09/09 21:50

    העובדים צריכים לקום לעבודה, לפני זריחת
    החמה ולעבוד כל עוד יש אור, כדי שנוכל
    להתחרות בעובדי הכפיה בסין.

    יש למהר ולהפריט את בתי הכלא כדי שגם
    לנו יהיו המון עובדי כפיה, שיגדילו
    את הצמיחה ויאפשרו הורדת מיסים לאדוני ישראל העשירים.

    רק ככה בונים כלכלה חופשית במדינה
    דמוקראטית.

  • 69.

    אתה שונא דת ודתיים,אתה שקוף,כל הבולשיט שלך לא עובד תחזור (ל''ת)

    לטיוי, 26/09/09 21:32

    • הוא לא שונא דת ודתיים. הוא שונה כפייה דתית וקנאות דתית

      אני, 27/09/09 11:38

      מצד של דתיים.
      תיהיה דתי בכיף שלך. אל תכפה עליי את אמונתך. כי אחרת זה יוביל לשנאה ואנטגוניזם מהציבורי- ואתה רואה זאת מתרחש.

      חרדים הם הציבור הכי שנוא במדינה. אז ניצן הורביץ בהחלט לא לבד בנושא הזה.

      לא שונאים את הדת, ולא שונאים חרדים כי הם חרדים. אלא בגלל ההתנהגות וההתנהלות הכפייתית והקנאית שלהם לכל דבר עם אמונה אחרת.

  • 68.

    יותר מזה, יש להזיז את השעון שעתיים קדימה בקיץ ואז בחורף

    ע.ר, 26/09/09 21:30

    להחזיר שעה אחורה - זה צודק כלכלית, סביבתית ואני בטוח שרוב הציבור רוצה בכך!!!!

  • 67.

    מרוב שהוא אנטי דת נהיה סיסי

    מ.מ, 26/09/09 21:19

    !!!

    • מה הקשר בין שעון קיץ לדת?

      דני ב., 26/09/09 21:38

      ומה הקשר לנטיותיו המיניות?
      כשם שלא מעניין אותי שאתה שוכב עם עזים.

      • אז אתה אומר שלשכב עם גבר או עם עז זה אותו דבר (ל''ת)

        לדעתי כן, 27/09/09 05:08

        • תשאל את אשתך, יש לי הרגשה שהיא תגיד שכן :) (ל''ת)

          פנדה, 27/09/09 09:25

  • 66.

    סתם אנטי דתי - אי אפשר שעון קיץ כל השנה

    אסי, 26/09/09 21:08

    מפעלים מתחילים לעבוד ב-7 בבוקר, אף אחד לא רוצה להתחיל לעבוד בחושך...

    • אבל עד נובמבר אפשר עדיין לקום עם שעון קיץ ולחסוך מיליוני שקלים

      קיץ שמח, 27/09/09 01:02

      וכמובן שהשמש שוקעת מאוחר יותר.
      יש יותש שעות אור עוד לפחות חודשיים
      אז למה לא לנצל זאת?
      תחשוב על הנורות חשמל שנצטרך להדליק שעה קודם....לא אבסורד? במיוחד שהטמפרטורות עדיין גבוהות

  • 65.

    האיוולת כאן שנותנים למתרוממים כמוך להופיע בטלויזיה ובתקשורת

    א, 26/09/09 21:07

    אתם מגעילים אותי מכל הכיוונים ועדיף לכם שיחשיך מוקדם ככה לא תצטרכו להראות את הפרצוף שלכם בשעות האור יתר על המידה

    • למה להתבטא ככה? 0 (ל''ת)

      מ, 26/09/09 21:16

    • מה מגעיל

      גואל, 26/09/09 23:26

      מה מגעיל אותך יה חשוך?.

      • מגעיל שגבר דוחף לגבר בחור של הת..ת (ל''ת)

        אולי גם אתה אוהב בת...ת, 27/09/09 05:06

    • בגרמנית זה נשמע יותר טוב (ל''ת)

      ב, 27/09/09 15:23

  • 64.

    שעון הקיץ - בדיקה מחדש

    Darth Mohl, 26/09/09 21:05

    צריך לעשות בדיקה מחדש על כל הסיפור של שעון הקיץ. האם באמת הוא חוסך חשמל, האם מונע תאונות דרכים? ועוד. נראה לי שנוצרה איזו קונספציה (מילה טעונה לקראת יום כיפור - אני מודה) ששעון הקיץ הוא הכל בכל מכל כל.

    • ברור ששעון קיץ לא חוסך שום דבר

      רענן, 26/09/09 22:17

      מעולם לא הוכח שהזזת השעון בשעה או שעתיים חוסך חשמל או מונע תאונות דרכים.

      זו סתם קלישאה, שאף אחד לא טרח לבדוק את אמינותה שממחזרים כל חברי הכנסת שרוצים להחסתיר את רפיסותם הפרלמנטרית במאבק חסר תוכלת שעושה כותרות יפות (''חבר הכנסת ניצן הורוביץ חסר מיליונים למדינה'', כותרת יפה).

      • חוסכים או לא

        רבי נחמן, 26/09/09 23:24

        חוסכים - זה ברור. אבל זה לא הכל. רוצים כמה שיותר שעות אור בשביל איכות חיים. אתם הבנתם את זה אוהבי החושך?

        • אז שזו תהיה הסיבה - יותר שעות אור

          Darth Mohl, 27/09/09 08:35

          ושיפסקו לקשקש לנו על צמצום תאונות דרכים - כשיש כאן תרבות נהיגה גרועה כל כך בכבישים וחסכון בחשמל - כאשר השימוש המוגבר במזגנים מבטל איזה חסכון שהיה או לא

        • ''חוסכים זה ברור'', כל-כך ברור שאף-אחד לא מסוגל להוכיח זאת

          איתמר, 27/09/09 09:11

          ורק לנפנף בזה בלי בדיקה. צריכת החשמל לא קטנה באופן משמעותי, כל-עוד מזג-האוויר דורש שימוש במזגן, וממילא בכל מקומותה עבודה האורות דולקים גם ביום. כל זה קשקוש. גם הטענה על איכות חיים, אפשר להתווכח עליה. יש שסבורים שכמות שעות אור מאוחרות היא מקור לדאגה להורים שילדיהם מסתובבים עד שעה מאוחרת בחוץ. אני לא מבין איך בתרבות שבה אין כל קשר בין שעות העבודה לבין שעות האור, עדיין משתמשים בקלישאה המגוחכת הזו. בעיניי זו בכלל שאלה האם כל עניין שעון הקיץ שאינו אלא פיקציה שהומצאה לפני פחות ממאה שנה באמת מועילה למישהו

  • 63.

    קשקשן

    מנדי, 26/09/09 21:04

    היה שעון קיץ כמות תאונות הדרכים איומה ולא ירדה יחסית לשעון חורף.2. חסכון? תוריד את עלות התרבותהקלוקלת שאתה מיצג ויש לנו את כל החסכון .תהיה גבר אמיתי לא משועבד לדעות הקדומות והאנרכוניסטיות טפל בחינוך במידות האדם כערכים ''שלנו''ונקבל חברה מוסרים החיה בשלום התוך התא המשפחתי בשלום בתוך עצמה כעם בשלום בתוך הסביבה שאנו חיים בשלום עם הטבע וכו' .אבל יש לי הרגשה שאתץה נלחם על מה שגדלת עליו בלי לבחון באומץ לב את כל ערכיך ודעותיך במיחד לאור הכשלון שלנו
    גמר חתימה טובה ואינשאלה יראה אותך מגיש משהוא רענן וטוב טרי ולא מה שקבלנו עד היום

  • 62.

    כל שנה קם מישהו שמנסה.......

    פיפ, 26/09/09 21:00

    זה לא יעזור לך. הם מונופול סוחט כספים שלא יתכופף בשביל כלום. חבל שטומי לפיד כבר לא פה.

  • 61.

    HE IS RIGHT

    Shu shu ha shual, 26/09/09 20:55

    Totaly RIGHT!!!!!!

  • 60.

    צודק ב-100% (ל''ת)

    ירושלמי, 26/09/09 20:46

  • 59.

    איך ברור שהורביץ לא מבין בקרטוגרפיה. תלמד קצת ואז תדבר על מדידת זמן. (ל''ת)

    פרופ' מהמרכז, 26/09/09 20:45

  • 58.

    הקשר לדת הוא שהחרדים מתעצלים לקום בחושך...לא נוח להם.

    דן, 26/09/09 20:36

    מה דת קשורה לנוחות?
    אין שום קשר, אבל גם ככה דת זה קשקוש.

  • 57.

    שעון קיץ זה בלוף אחד גדול ומושחת- המזגנים בקיץ זוללים יותר בשעון קיץ

    מיתמית , 26/09/09 20:36

    ישראל ושאר המדינות החמות לא מתאימות למהלך שהולם מדינות צפוניות, לא זו בלבד אלא ששעות השמש הבוהקות גורמות גם להתעייפות מהירה ולחוסר ריכוז אצל הנוהגים ברכב. סטטיסטית, רוב תאונות הדרכים מתרחשות בשעות אחה''צ המאוחרות וביחוד בתקופת שעון הקיץ.

    גם פוליטיקאי צריך לחקור לאמת ולא לנפנף כדי להתבלט.

  • 56.

    מעניין למה כ''כ אכפת לו

    אורטל, 26/09/09 20:29

    די ברור שלא אכפת לו מהכלכלה ומהבטיחות , הוא עושה את זה כי זה כביכול ''נגד דתיים'' , מעניין אם שמאלנים\\הומואים היו מציעים שעון חורף הוא היה קם ....

  • 55.

    ח''כ הורוביץ , מצטער לחרב לך

    Zmbi , 26/09/09 20:17

    את החיים ולהשאיר שעון קייץ כל השנה , משמעות העניין היא שאנחנו עוברים משעון קהיר ובוחרים להיות במרחב הגאוגרפי של שעון בגדד . ישראל ושעון ירושלים שוכנים במחצית במרחב הגאוגרפי בין קהיר ובין בגדד .
    לכן להיות ב +3 שעות כלפי GMT זאת אומרת להיות לפי שעון בגדד , כנראה היו סיבות טובות לקברניטי המדינה בעבר לבחור בשעון קהיר שלדעתי קרוב לנו יותר .
    משום מה לדעתי האישית זה ביזבוז משווע אפילו להנהיג שעון קייץ אשר לא חוסך מאומה אלא כמה פרוטות בגדול .
    האם נעשה איי פעם תחשיב כלכלי אמיתי בגין הפעלת שעון קייץ ?

    אין שום כפיה דתית חבר כנסת הורוביץ כי יום הכיפורים הינו באורך זהה אם היה עם שעון קייץ ואו עם שעון חורף 25 שעות בדיוק על השניה . אם היה שעון קייץ החג היה נכנס מאוחר יותר , חוץ מזה חבר כנסת הורוביץ השעה היא 20:16 וחושך כבד על פני האדמה ועדיין שעון קייץ לידיעתך !!

  • 54.

    הורביץ

    עוזי, 26/09/09 20:16

    הורביץ תתפטר מיד

  • 53.

    לא הבנתי למה חרדים רוצים שעון חורף?..תסבירו לי בבקשה.. (ל''ת)

    דתי, 26/09/09 20:14

    • הם רוצים

      מכיר חרדים, 26/09/09 20:18

      שיחשיך כמה שיותר מוקדם,ואז יהיה להם יותר שעות לזרוק אבנים.

      • כי ככה צום יום כיפור מתחיל מוקדם יותר ומסתיים מוקדם יותר (ל''ת)

        איתי, 26/09/09 20:42

    • כדי שיום כיפור יצא מוקדם יותר והמסכנים יוכלו לאכול (ל''ת)

      אורי, 26/09/09 20:32

  • 52.

    צודק ב100% רק שלדעתי לא צריך לקשר כל דבר ל''כפייה דתית'',

    בעז, 26/09/09 20:11

    לפחות ברמה הציבורית, יש להבין שהדברים האלו נוגעים לכולנו, דתיים חילונים ומסורתיים.

    • לא הם לא. הם לא נוגעים לכולנו

      חילוני, 27/09/09 11:41

      החילוניים משנה לשנה רק מתרחקים מהדת.
      פחות ופחות צמים שלא נדבר על שאר החגים והצומים.

      הדת לא מעניינת אותי. אין לי דת ואין לי אלוהים. זה הופך אותי לשונא דתיים? ממש לא. לשונא כפייה דתית וקנאות דתית.

      זה כמו שאני אגיד לך שבגלל שאת לא שומרת את החגים של הדת האילמית או הנצרות את שונאת אותם. את לא שונאת, פשוט לא מעניין אותך וזה לא האמונה שלך.

  • 51.

    הורוביץ אתה ממחזר=תראה מקוריות פעם אחת.

    יוסף מהעירייה, 26/09/09 20:05

    ח''כ הורוביץ ממחזר את אמירות האנטי דתיים.אולי תציע משהו מקורי.

    • תתקן- אנטי כפייה דתית. לא אנטי דתיים.

      אני, 27/09/09 11:42

      אנטי דתיים זה להכנס לחיים של החרדים ולהפוך אותך לחילונים ולמנוע מהם לקיים את אמונתם.

      הם לא עושה זאת.
      הוא מונע מהם לכפות את זה על כלל הציבור.

      יחי ההבדל הקטן.

  • 50.

    כמחאה על הכפיה אני ארד ביום כיפור לואדי נינאס בחיפה שם מסעדות,מאפיות

    הדרך שלי למחות......, 26/09/09 20:03

    וחניות פתוחות כרגיל.אני אלקק את האצבעות ואשים זין על.......

  • 49.

    עוד סיבה לשנוא את הדתיים שמחייבים אותנו לסבול בשביל קבוצה קטנה (ל''ת)

    יום כיפור, דתיים תעשו חשבון נפש, 26/09/09 20:03

    • אני מרחמת על אנשים כמוך שמחפשים סיבות לשנוא - טפל בעצמך ויהיה טוב (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 27/09/09 06:25

  • 48.

    שבחיים לא נתגבר על המיעוט החרדי

    אני מוכן להתערב על מליון דולר, 26/09/09 19:58

    אנחנו פשוט לא מאוחדים בגלל זה המיעוט שנשלט בידי רב אחד או שניים שולטים בנו

  • 47.

    הבעיה במדינה הזאת שרק רוצים להידמות לגויים בעולם

    א, 26/09/09 19:58

    אין הבדל משמעותי לשעת השקיעה בקיץ ובחורף בישראל אנחנו נמצאים באיזור זמן הקרוב לקוו המשווה וזה שאנחנו מדינה חמה לא אומר כלום. באירופה לעומת זאת בחורף השקיעה שלהם היא ב 4 אחה''צ ובקיץ זה ב 10 בלילה וזה הרבה יותר משמעותי. חוץ מזה אי אפשר על דעת עצמו של הח''כ לשנות סדרי עולם ולהעלות את השעה של השעון יש איזורי זמן בגלובוס ואי אפשר פתאום ''להזיז'' את המיקום של ישראל ולהיות שעתיים יותר מאירופה ולהיות באותו איזור זמן של רוסיה זה לא הגיוני

  • 46.

    למה בא לי להקיא בכל פעם שאני רב או חרדי?מישהו יכול להסביר לי? (ל''ת)

    למה בא לי להקיא?, 26/09/09 19:56

    • כי אתה מוטציה של קאפו אנטישמי שלא חוסל אחרי השואה וריחמו עליו (ל''ת)

      חבל, 26/09/09 20:52

    • כי אתה אנטישמי מבית מדרשו של הדר שטרימר (ל''ת)

      עיתונאי בדר שטרימר, 26/09/09 21:27

      • אבל החרדים הם בכלל לא יהודים, הם כת עכו''מ

        ישראלי יהודי אמיתי, 27/09/09 01:59

        האמת היא שכשרואים את המתועבים הפרזיטים האלה מבינים למה בעולם שונאים יהודים.

        • מה הבעיה?תעזוב את המדינה ואנחנו לא נרגיש שיש פה אנטישמי אחד פחות (ל''ת)

          אתה המתועב והפרזיט, 27/09/09 05:00

          • מצחיקול אחד; אם נעזוב את המדינה, מי ישמור עליכם? מי יאכיל אתכם? (ל''ת)

            טפיל אויל, 28/09/09 09:28

  • 45.

    בארה''ב יש מדינות שכלל לא עוברות לשעון קיץ זה מיותר משגע את כול

    שעון קיץ מיותר, 26/09/09 19:55

    האוכלוסיה מוריד מהתפוקה ולא נותן כלום
    בתחילת החורף אנשים וילדים קמים בחושך לעבודה וללימודים, יש יותר תאונות בבקרים החשוכים,
    את יום העבודה והלימודים יש להתחיל באור יום
    כל עניין שעון הקיץ מקורו ברעיון מיותר ומזיק

  • 44.

    מרוב השנאה לדת היהודית הח''כ היקר לא רואה את הדבר האמיתי

    א, 26/09/09 19:49

    רק בשביל לסבר את האוזן של הח''כ יש כזה דבר בעולם שנקרא ''איזורי זמן'' GMT באנגלית. ולפי הגלובוס ישראל נמצאת בקוו שחייב להיות שעה אחת יותר ממרכז אירופה ו 7 שעות מניו יורק בארה''ב וכן הלאה ואם נזיז את השעון על דעת עצמנו בכדי להרוויח שעת אור זה יהיה הדבר הכי מגוחך בעולם ונגד חוקי הטבע. דבר נוסף הסתיו כבר התחיל מזמן על פי לוח השנה אבל כנראה שגם זה לא יודע הח''כ פשוט מרוב שנאה לדת והתערבות בחיים של אנשים אחרים ח''כ הנפלא של מר''צ לא מבחין משמאלו ומימינו. העולם לא שייך לך אדון ח''כ ממר''צ תנסו להתמקד בעצכם ולא בחיים של אחרים ואולי החיים שלכם יראו יותר טוב. ולא אני לא חרדי אני חילוני אבל אני חושב מהשכל לא מעצבים

    • הסבר מלומד

      ממש פלא, 26/09/09 23:22

      פתאום יש להם ''הסברים מלומדים'' על הכפייה הדתית שלהם.

    • רק שרוב המדינות בקו האורך שלנו הם ב GMT+3, כמו החלק המערבי של רוסיה

      עמנואל, 27/09/09 00:50

      אתיופיה, קניה, טנזניה.

      מוסקווה נמצאת כמעט עם אותו קו אורך שלנו. לנינגרד נמצאת אפילו מערבית לנו. ואצלם זה GMT +3.

      • אנחנו GMT+2 זה ידוע בכל העולם JERUSALEM GMT+2 (ל''ת)

        א, 27/09/09 08:18

        • בדקתי בתורה, ובתלמוד, ובשום מקום לא כתוב שזה צריך להיות דוקא GMT+2. (ל''ת)

          עמנואל, 27/09/09 12:09

    • זה נוחות וחסכון, לא שנאה. לדתיים יש מונופול על שנאה וכפיה. (ל''ת)

      ב,, 27/09/09 01:12

  • 43.

    מצעד האיוולת

    אליצור, 26/09/09 19:48

    ומצעדי הגאוה למינהם הם לא איוולת יקרה ומטופשת???

    • מה נשאר להורוביץ הזה? רק משכבי זכר, זה הרמה שלו. בוז!!!! (ל''ת)

      מנצור, 27/09/09 03:06

  • 42.

    צודק מאוד - כמה עוד נסבול מהטליבאנים האלה

    ישי, 26/09/09 19:44

    להזכירכם הקטע הצפוני בכיש שש עוכב בשנתיים ועלותו תפחה בכמה מאות מיליונים שאנו משלמים מכיוון שהחרדים סירבו להזיז עצמות שנמצאו
    למרות שזה מותר ע''פ ההלכה
    בשל כך עשרות קיפחו את חייהם בדרכים העוקפות שאינן בנויות לעומסים
    כ''כ היה עיכוב בפיתוח הפריפריה הצפונית ופגיעה בהתיישבות היהודית.

    אבל מה אכפת לחרדים מחיי הנוסעים בדרכים או מיהוד הגליל וקידום התעסוקה בו?

    העיקר שלא יזיזו עצמות (שספק בכלל שהן של יהודים)

  • 41.

    איפה שרק כף רגלם של חרדים/ש''סניקים דורכת יש מדבר ונזקים (ל''ת)

    חרדים ממאירים ,בזויים ומתועבים, 26/09/09 19:43

  • 40.

    מי בכלל שואל אותך יא מתרומם!!! (ל''ת)

    א, 26/09/09 19:43

    • רמה גבוהה. (ל''ת)

      עוד התבטאות נעימה ואוהבת של אדם ''יראה שמים'', 27/09/09 11:43

  • 39.

    אין לאשכנזים שאוכלים חזיר כמו חזירים ושלא יודעים מהי דת זכות דיבור!!! (ל''ת)

    א, 26/09/09 19:42

    • עוד ציטוט של ביבי? (ל''ת)

      האזרח ק', 26/09/09 20:26

  • 38.

    לא החסכון הוא העיקר

    שמח, 26/09/09 19:42

    החסכון באנרגיה חשוב אבל לא פחות חשובה איכות החיים שלנו. המפלגות הדתיות לא אכפת להן מאיכות חיים הן מחפשות את החושך.

  • 37.

    עדיף לך כמה שיותר חושך כי אז אתה וחבריך יוצאים (ל''ת)

    לקבל בת......חת, 26/09/09 19:40

    • למס' 37

      טוקבקיסט, 26/09/09 19:59

      אתה מטומטם. שהעורך יסיר את ההערה המטומטמת שלך.ואתה תחטוף את שלך ביום כיפור.

      • למה הוא צודק

        למה, 26/09/09 20:45

        ...

  • 36.

    מר הורביץ הניכבד

    נאוה, 26/09/09 19:40

    שעון קיץ וחורף יש גם באירופה ובארה''ב. אם זה איוולת לא אתה קובע. אני מאמינה שרק בגלל שהחלפת השעון מזוהה למרבה הטימטום עם דתיים אז זה מה שמנחה אותך במסקנה.

    ובכן מר הורביץ. כמו שקבעת חצי שעה אחרי הרצח בת''א שהדתיים הם אלו שרצחו כך גם המסקנה שלך לגבי השעון . זה וזה שוים לפח.

    • אל תהיי צבועה

      מפוכח, 26/09/09 19:57

      תבדקי מתי ולמה מחליפים שעון בחו''ל ואל תיתממי.
      זה שטימטום השעון מזוהה בצדק עם הדתיים אינו פלא. הם שהביאו עלינו ועל עצמם את השטות הזאת וכעת האגו הנפוח לא מאפשר להם לסגת.

  • 35.

    אני לא מבין את הורוביץ

    רז, 26/09/09 19:39

    בשביל מה אתה אומר לציבור את דעתך? אתה חבר כנסת אז תגיש הצעת חוק מתאימה ותפעל להשיג לה רוב. אז נראה מי מהחילוניים (וחלק לא גדול של הדתים) ממשיך באיולת של שעון החורף.
    אני יודע שאנשים דתיים רבים רוצים בשעון קיץ ארוך כדי שיוכלו לעשות את ההכנות לשבת בלי לחץ ולהספיק להנות קצת עם המשפחה.

    • בשביל מה נבחר ציבור אומר את דעתו בציבור??? הממממ.... (ל''ת)

      אתה באמת כזה טיפש?, 25/08/10 20:40

  • 34.

    חשכה בצהריים- בארץ שטופת שמש כמו שלנו-עריצות המיעוט (ל''ת)

    רות, 26/09/09 19:39

  • 33.

    מבחינה גיאוגרפית, יש הגיון רב בדבריו. צריך לעבור לאזור זמן GMT+3

    עמנואל, 26/09/09 19:39

    כמו מוסקווה שנמצאת בקו אורך דומה לנו, וסט פטרסבורג שאפילו מערבית לנו, וכמו מדינות באפריקה שבאותו קו אורך שלנו כמו אתיופיה קניה וטנזניה.

    אין שום סיבה לדבוק בהחלטה המוזרה של המנדט הבריטי.

    • מה אתה מבלבל במוח מוסקבה לא נמצאת באותו קו אורך איתנו (ל''ת)

      א, 26/09/09 20:04

      • פתח אטלס: מוסקבה בערך על קו 37.5, ישראל בין 34.5 ל35.5, סט.פטרבורג 30 (ל''ת)

        עמנואל, 27/09/09 00:58

  • 32.

    בעניין הזה- אני איתך. די לכוחנות של הדת בעניין השעון. (ל''ת)

    משה, 26/09/09 19:37

  • 31.

    חיסכון של 50 מיליון דולר למדינה שלמה לא מצדיק את בלבול המוח כל שנה

    משה, 26/09/09 19:34

    שעון הקיץ חוסך וזה נחמד אבל לא יותר מ 50 מליון דולר בשנה לכל מדינת ישראל

    בכל השחיתויות הבזבוז גבוה עשרות מונים ואף אחד לא פוצה פה

    אז אולי מספיק כל שנה לחזור על המנטרה החלודה הזו שכל שנה פוליטיקאי אחר עושה אותה קרדום לחפור בו ,וכן זו לא מילה גסה אפשר גם להתחשב קצת במגזר היהודי הדתי בארץ

  • 30.

    לח''כ הורוביץ - לידיעתך, יש גם הומואים דתיים (ל''ת)

    האם גם בהם אתה לא מוכן להתחשב?, 26/09/09 19:32

  • 29.

    אכן הורוביץ צודק

    שייקה, 26/09/09 19:27

    השעון קיץ הזה מיותר לחלוטין ויש לבטלו זה מעיק מציק וגורם לעייפות נוראה די לשעון קיץ הזה.

  • 28.

    הטאליבנים מש''ס וחרדים רוצים שנתחשב בהם אבל הפגיעה באיכות החיים של

    טאליבנים ש''סניקים וחרדים, 26/09/09 19:27

    אזרחי המדינה וכלכלתה לא מעניינים אותם.מתועבים בזויים ומאוסים.

  • 27.

    עדיף לותר לדתיים בענין השעון - מאשר למרץ בענין הפלסטינים (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 26/09/09 19:19

  • 26.

    מתן כסף/תרומה להם משולה למתן כסף לחמאס כדי שיקנו עוד טילים (ל''ת)

    לא לתרום לש''סניקים וחרדים, 26/09/09 19:19

  • 25.

    הנזקים שהש''סניקים והחרדים הטאליבנים גורמים למדינה נאמדים במיליארדים

    כופים ש''סניקים וחרדים, 26/09/09 19:16

    רבים ולכן צריכים לבטל למזיקים אלה את האזרחות כדיח להציל את המדינה.

  • 24.

    צודק לגמרי

    דבורה, 26/09/09 19:08

    כל הכבוד לך. חבל שרק אתה מדבר ומעלה את הדבר הטיפשי הזה שאנחנו חיים איתו כבר כל כך הרבה זמן ומפסידים מיליארדים בגלל הסידור המטופש הזה שלא מועיל לאף אחד. הגיע הזמן להפסיק עם השטות הזאת ולעבור לשעון חורף כשבאמת יהיה חורף .

    • דבורה תזהרי לא להיחנק מחר שתאכלי ביום כיפור כמו חזירה... (ל''ת)

      א, 26/09/09 19:59

  • 23.

    צודק . למה להפיל עלינו חושך באמצע היום ? (ל''ת)

    בעסה שמחשיך מוקדם ......, 26/09/09 19:07

    • יש חושך מוקדם לא בגלל השעון אלא בגלל שכדור הארץ והשמש מסתובבים יא אהבל (ל''ת)

      א, 26/09/09 20:00

  • 22.

    היהדות במילא לפי שעון השמש

    M.S, 26/09/09 19:06

    הדתיים במילא מתפללים לפי השמש, התפילה תמיד היא לפי הזריחה והשקיעה. כן גם החגים, הצומות,שבת אז מה זה משנה להם מה מראה השעון???
    בורות?? פוליטיקה?? להקשות לנו את החיים??
    שום הגיון!!!
    אם ירצו יזיזו את שעונם לצורך התפילות והצום יגמר להם ב''זמן''.
    פשוט טמטום, והחילונים בכנסת לא מסוגלים להבין ענן פשוט שכזה.

    • זה קשור לשעות השינה, יענו שלכאורה קל יותר לישון עוד שעה

      ב, 26/09/09 20:17

      מתוך ה25 של הצום.

      • היהדות במילא לפי שעון השמש

        MS, 26/09/09 20:34

        עדין לא מבין

  • 21.

    ואז מה נדליק אורות בבוקר עד תשע?

    איילת, 26/09/09 19:03

    והאם מאות אלפי יהודים ואולי מליונים שמתפללים לא שייכים למדינה????

    • אין שום קשר לתפילות וגם לא לאורך יום כיפור .

      tommf , 26/09/09 19:20

      אתה קם באותן השעות, ומתפךך באותן השעות בדיוק בכל יום ויום.
      צום יום כיפור נקבע עפ''י השעון ולא עפ''י משהו אחר.
      ומה עושים היהודים בכל שאר העולם ? מה הם לא מתפללים מה הם סובלים יותר ביום כיפור ? תפסיקו למרר את החיים למדינה שלימה על שטויות שאין להן כל בסיס וכל אחיזה במציאות.

  • 20.

    הדת היהודית והדתיים גורמים יותר ויותר לנזקים מאשר לתועלת!!! (ל''ת)

    אקסיומה, 26/09/09 19:03

  • 19.

    מר הורביץ: מתי אישתך חוזרת מהעבודה? והילדים מב''ס? (ל''ת)

    ניצני, 26/09/09 18:57

    • הוא בכלל:

      שמעון, 26/09/09 19:14

      איזה שאלה זאת מתי אשתו חוזרת לבית
      הוא בכלל הומו אוכל בת....חת

      • שמעון, אתה דפוקקקק

        ורד, 26/09/09 19:49

        מה אכפת לך מה הוא עושה בחדר המיטות שלו?

        היית יכול לסיים את התגובה שלך בזה שהוא הומו.

        מי ביקש ממך פירוט???

        אתה פשוט איש רע!

        • זה חזק... (ל''ת)

          חה חה חה אוכל בתחת, 27/09/09 03:07

  • 18.

    נכון בהחלט,במיוחד אם רוצים לצאת מהר מהמשבר הכלכלי,שבמילא החרדים רק

    ריאליטיפריק, 26/09/09 18:56

    תורמים להעצמתו כי הם לא ממש ייצורים פרודוקטיביים

  • 17.

    אתה רואה מותר לבקר חרדים גם מותר לבקר הומאים נטחנים ולא נפלו השמיים (ל''ת)

    אנטוני הופקינס, 26/09/09 18:53

  • 16.

    אנחנו אחריך הורוביץ די לשעון החורףףףףף צודק לגמרי (ל''ת)

    מציאותי לגמרי, 26/09/09 18:53

  • 15.

    הורוביץ צודק (ל''ת)

    שלונית, 26/09/09 18:52

  • 14.

    הורוביץ מחפש להסיח את דעת הציבור מהבטלנות של הסיעה שלו

    רענן, 26/09/09 18:51

    כמו שעון שוויצרי ככה גם הבכיינות השנתית, אבל האמת היא שאין שום חשיבות לשעון קיץ מלבד טיפ'לה נוחות לכאן או לכאן. הורוביץ, חזור לטלוויזיה!

    • כן והמפלגות החרדיות יודעות רק לדרוש כסף ולאכול בורקס על חשבון המדינה. (ל''ת)

      tommf , 26/09/09 19:21

    • מיפלגה הזויה שחוסר אונה וקישקושיה - הניבה 3 מנדטים (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 26/09/09 19:24

  • 13.

    הרוב נכנע למיעוט קיצוני ,צודק ב100% . (ל''ת)

    אנו הציבור הנורמלי ניכנעים לערמת סוטים שאתה מייצג, 26/09/09 18:50

  • 12.

    את הש''סניקים הטפילים והחרדים אוייבי ההשכלה,הקידמה והעבודה כלכלת מדינת

    אוייבי הכלכלה, 26/09/09 18:47

    ישראל לא מעניינת אותם.מצדם שתמוטט המדינה.

    • אתה מזכיר לי אנטישמים חשוכים וחסוכי מוח (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 26/09/09 19:21

      • זכרונות נעימים (ל''ת)

        זכרון גורלי, 26/09/09 23:02

  • 11.

    הוא צודק

    הוא צודק, 26/09/09 18:46

    הוא צודק

  • 10.

    הורביץ בגדול אם נישלח את הדוסים לגרמניה ,ונכניס עוד

    כמה אלפי סודנים נצליח לשנות את המדינה הזו ., 26/09/09 18:40

    אפשר לקצר את הדרך ולעודד את זכות השיבה של הערבים לפה ,אבל אז נפסיד את ה''כלים'' הסודנים, בגדול אתה דיי בסדר ועושה מאמצים ניפלאים לכיוון ,חזק ואמץ .י ארד מהדרום החחחחם.

  • 9.

    ''קורא ל..''

    תיק תק, 26/09/09 18:34

    מה הכוונה ''קורא ל...''
    הוא בכנסת, לא אנחנו!!!!!!!!!!!

  • 8.

    הורוביץ, אלוהים לימינך

    יש עתיד, 26/09/09 18:24

    בקצב הזה עוד מעט וכל ש''ס תשב בכלא ואז לא תהיה התנגדות לרעיון שלך

    • כמה ח''כ יש למפלגה שלו וכמה לדתים (ל''ת)

      אור, 27/09/09 01:05

  • 7.

    אתה צודק ואני איתך, רק חבל שאי אפשר הפוך ויש הגיון

    אחת, 26/09/09 18:22

    בחורף צריך באמת יותר שעות אור, עד 5 וחצי אור זה מגוחך!צריך שיהי אור עד 19:30.
    אבל! בקיף אם יהיה אור עד שעה 18:00 זה יהיה הקלה! אי אפשר לסבול את החום והשמש עד שעה 20:00!
    אנשים חוזרים מהעבודה ב18:00 בקיץ וזה כאילו עכשיו 14:00, החום ממש מכביד וגורם לתאונות דרכים ואלימות.
    לעומת זאת בחורף, יותר מידי חושך גורם להסתגרות ודיכאון.
    הכל הפוך! שמישהו כבר ירים את הכפפה ויסדר את השטות הזאת!
    בלי כל קשר נמאס שהחרדים הקיצוניים שולטים פה!

    • לך תלמד קצת...

      רון הכחול, 26/09/09 18:44

      מספר שעות האור ביום קשור לתנועת כדור הארץ סביב השמש ולמיקומה של ישראל על פני הגלובוס, לא לחרדים ולא לניצן הורביץ.
      בישראל, יש בשיא החורף בערך 9.5 שעות של אור ביום. כדי שהשמש תשקע בשבע וחצי, תצטרך להזיז את השעון כך שהזריחה תהיה בעשר בבוקר...

      • מה רע בזריחה ב 10 בבוקר?? (ל''ת)

        .88., 27/09/09 02:31

        • ילדים יש לך?אתה עובד? (ל''ת)

          תענה לעצמך ותבין, 27/09/09 04:50

  • 6.

    המיעוט הקיצוני הוא אתה ושאר חולי הנפש הסוטים . (ל''ת)

    והציבור הנורמאלי צריך ליסבול את מחלת הנפש שלכם ., 26/09/09 18:22

    • המיעוט הזה בטח אמא שלך שהולידה בור כמוך! (ל''ת)

      קלוצאק בורולול , 27/09/09 21:53

  • 5.

    שעון חורף

    שרון, 26/09/09 18:21

    בכל שנה, בערב החלפת השעון עולה אותו דיון.
    אולי הגיע הזמן להעלות את הנושא קודם בכדי שיהיה זמן לדון בו.
    במחשבה שניה חבל על המאמץ, מי שיקבע את זה יהיו הדתיים, הם יאיימו לעזוב את הממשלה וכו...והכל יישאר אותו דבר.

  • 4.

    מה שבולבול עושה לבן אדם . (ל''ת)

    תן לו ברוורס י'אבו ניצן, 26/09/09 18:21

  • 3.

    מה בדיוק חסכוני בשעון קיץ כל השנה?

    ערן, 26/09/09 18:19

    בחורף, השמש תזרח בשבע וחצי בבוקר, מה שאומר שנזדקק לתאורה בבית ובחוץ בשעות הבוקר. כמו כן, ילדים ייאלצו ללכת לבית הספר במצב בו הם אינם נראים בבירור. לזה קוראים ''מאבק בתאונות הדרכים''?
    אולי, מרוב העיסוק בחדשות חוץ, ניצן הורביץ שכח שבישראל יום העבודה/לימודים מתחיל בשמונה ולא בתשע.

    • אה, נכון אז לא... על מה אתה מדבר?

      ערני, 26/09/09 18:40

      ה''בחורף'' שאתה מדבר עליו הוא כמה שבועות לכל היותר. באירופה ובצפון אמריקה חשוך גם יותר משעה אחר כך וילדים לא נקטפים בהמוניהם בדרך לבית ספר. לא ממש חשוך לקראת 8 בבוקר שעון קיץ בשום יום בשנה הישראלית,
      לעומת זאת אידיוטי לגמרי לחזור מהעבודה בחושך, לעבוד שעות אחרונות במשרד בחושך. המשמעות, בטח מבחינת ההשקעה באנרגיה ובסכנה בכמות כלי הרכב בחשיכה (רטובה, בחורף) ברורה לגמרי.

  • 2.

    צודק צודק צודק!!!

    narida, 26/09/09 18:19

    אבל תפילה בחושך? אבוי!!
    ובעצם, היכן היית ניצן היקר עד היום? עכשיו התעוררת כשהשעה מתחלפת? אם היית פועל קודם לכן אולי היום כבר היה שעון קיץ רוב ימות השנה. חבל.. כמה חבל...

  • 1.

    הורוביץ עזוב דיבורים,מעשים מעשים מעשים ועוד מעשים!!! (ל''ת)

    GH, 26/09/09 18:10

    • כל מה שהוא יודע - זה לדבר - לא ידבר - לא יהיה קיים - על מעשים הוא לא

      יופיטר יופיטר , 26/09/09 19:26

      שמע - ואין לו שום קשר לענין הזה

    • רוב העם צם ביום כיפור ח''כ הורביץ שייך למיעוט קיצוני שה

      חיים, 27/09/09 10:29

      שתלט על המדינה וכוםה את דעותיו על הרוב. שח''כ הורביץ יפעל לקיצוץ בתקציבה המנופח של הכנסת ושל עובדי השירות הציבורי ובכללם חברי הכנסת והוא בעצמו ולא ינסה לחסוך פרוטות על חשבון רוב הציבור.