• 137.

    מי אמר לכם בכלל שהיא רוסיה?בגלל השם או שם משפחה?

    אני:)דעע, 30/09/09 20:06

    נווו יאלהה שתקווווווו כבררררררר אמאלההההההההההההההההההההה!!!!!
    כולם פה מדברים על זה שהיא רוסיה..
    מי אמר לכם שהיא רוסיה בכלל?
    ואל תגידו לי מהשם או שם המשפחה שלההה!!
    לא תמיד זה רוסיה!!!!!!!!!!!
    ואיי חופרים :)דעע

    • זה קרה בגלל ה''קרינקי''ם''

      וזו הסיבה, 19/10/09 15:13

      שתו יותר מידי

  • 136.

    על הכל

    מישהי, 26/09/09 14:13

    עוד מלפני כמה שנים היו אןמרים שהמדינה הזאת תידרדר אם לא נעשה שום דבר והנה לכם כמה רצח במדינה אחת ? כמה
    זה נורא פשוט..אני לא מבינה איך החברים שלה נתנו לזה לקרות נתנו לה להיכנס לאוטו של גבר שהיא לא מכירה
    ואיך הורייה של הילדה רק בארבע בצהריים הבינו שביתם לא מגיעה וצריך לעשות משהו בנידון?
    ואיך זה שכל ילד בן 13-15 יכול להשיג לו אלכוהול כאוות נפשו ? זה בסדר? תגידו לי אתם...והשינוי באמת יכול להתחיל מכאן מהדברים האלה,שכל אחד יתפוס קצת שכל על מעשיו וקצת אחריות.המדינה הזאת תמשיך להדרדר לרמות שאפילו אנו לא מכירים אם לא נעצור את זה

  • 135.

    אין מה לעשות 90% מהרציחות זה רוסים שכורים שנכון שהנוער שלנו למד

    אזרח, 25/09/09 16:28

    חייבים להתחיל לתת עושנים מרתעים ולא עסקת טיעון שיוצאים בכמה חודשים כלא

    כי רצח זה רצח לרצוח ילד או ראש ממשלה
    זה אותו רצח כל רצח זה מעשה נבלה

  • 134.

    מצטער? גבר בן 28 אונס ורוצח ילדה בת 15 ו''מצטער''? עונש מוות (ל''ת)

    למה נתנו לשיכור הזה להגיע לארץ????, 25/09/09 12:59

  • 133.

    יש מצב שזה רציני

    dudinka, 25/09/09 12:52

    אנחנו חברה שאמורה לתת דוגמא ככל חברה או מדינה
    על פניו קשה לנו להוכיח זאת
    מה עלינו לעשות לא הרבה רק להאמין שיהיה טוב
    הריקנות נימצאת בכל מיטבח
    כל טלויזיה מעוררת קנאה אין מה לעשות משעמם לא

  • 132.

    כל כך הרבי תגובות דורשות עונש מוות רק שלא נגיע למצב באירן

    יחזקל, 25/09/09 12:40

    אם נתחיל עם עונש מוות בכיכר העיר ואסירת אלכוהול
    אנכנו יכולים להגיד שאירן זה כאן כי לא נידעה לתת גבול לעונשי מוות .

    אין לי ספק שהרוצח הוא ניתעב ביותר אולי עבודות פרך אולי . אני לא יודעה 

    • כל כך הרבה .. (ל''ת)

      יחזקאל לומד עברית, 25/09/09 17:11

  • 131.

    שהמנהלת הנכבדה תסביר לנו

    אביטל, 25/09/09 12:08

    כיצד תלמידה מצטיינת מבית ספרה, עולה לרכב אחרי בילוי לילי, עם בחור מקועקע ושתוי, מבוגר ממנה באחד עשרה שנה, האם זאת הנורמה בבית ספרכם?

  • 130.

    שמתם לב לשם שלה?

    דודו, 25/09/09 12:00

    לאה *דרינקין* . האין בזה אזהרה חמורה לנגע השתיה?

    • לדודו

      טאט, 25/09/09 12:08

      שמתה לב על השם שלך בנוסף לחוש הומור מפוקפק? האם יש בזה רמז איך תגמור חייך (עאד 120,כמובן)...

      • שמתם לב שטאט הוא חסר טקט ? (ל''ת)

        מציאות, 25/09/09 17:12

    • לדודו - השם שלה הוא -דרייקין, ולא - דרינקין, הכתב פשוט טעה באיות שמה (ל''ת)

      שוש הלוי, 25/09/09 15:23

  • 129.

    ב-1935

    אחת, 25/09/09 11:50

    נוסחו חוקי נירנברג בגרמניה הנאצית שהגדירו מיהו יהודי מספיק להשלח לשחיטה, ופה אתם אומרים לי שהם לא יהודים מספיק בכדי לעלות ארצה?
    הרשו לי להדגיש שברוסיה (האנטישמית עד היום) אנשים נרדפו על היותם יהודים גם אם רק הסב היה יהודי והם לא על פי ההגדרה ההלכתית.
    אז גברת שוש היקרה, אני מניחה שלא חשת את האנטישמיות על בשרך בתקופת חייך, וגם לא הוריך שבבעלותם אחוזה מפוארת במרוקו, אז אנא המנעי מהגדרות כוללניות כאלו.
    אני מכירה אנשים אשר כהגדרתך אינם יהודים ולא היו צריכים להעלותם ארצה אשר שירתו ביחידות קרביות ועובדים כיום בעבודות מסודרות ומשלמים מיסים כמוני וכמוך.
    נטל על החברה יש מכל דת, גזע ומין והדיון הזה בכלל לא לעניין.

  • 128.

    המשך

    שוש הלוי, 25/09/09 11:15

    במקביל - לימדתי ילדי-עולים מרוסיה ב''כיתת-קלט'' בביה''ס היסודי ''יד יצחק'' שבקרית-גת. ויש לי במשפחה : פרופסורים שמרצים באוניברסיטאות ב-מרוקו, צרפת וקנדה, רופאים, אנשי-חינוך, אנשי-הייטק, (גם אני אשת-הייטק- ''מנהלת רשתות תקשורת מחשבים''-
    A System Administrator),אנשי ספר, אנשי פרסום וצילום. וכך גם בקרב עולים שעלו ארצה מארצות שונות ללא הבחנה איזושהי.

    בשורה התחתונה - ישנם אנשים מוכשרים, אינטלגנטים, טובים, חרוצים בכל עם ובכל עדה, כפי שישנם -רוצחים מתועבים בכל עם ובכל עדה.

    גמר חתימה טובה לכל בית-ישראל

  • 127.

    ב-1935

    אחת, 25/09/09 11:12

    נוסחו חוקי נירנברג בגרמניה הנאצית שהגדירו מיהו יהודי מספיק להשלח לשחיטה, ופה אתם אומרים לי שהם לא יהודים מספיק בכדי לעלות ארצה?
    הרשו לי להדגיש שברוסיה (האנטישמית עד היום) אנשים נרדפו על היותם יהודים גם אם רק הסב היה יהודי והם לא, על פי ההגדרה ההלכתית.
    אז גברת שוש היקרה, אני מניחה שלא חשת את האנטישמיות על בשרך בתקופת חייך, וגם לא הוריך שבבעלותם אחוזה מפוארת במרוקו, אז אנא המנעי מהגדרות כוללניות כאלו.
    אני מכירה אנשים אשר כהגדרתך אינם יהודים ולא היו צריכים להעלותם ארצה אשר שירתו ביחידות קרביות ועובדים כיום בעבודות מסודרות ומשלמים מיסים כמוני וכמוך.
    נטל על החברה יש מכל דת, גזע ומין והדיון הזה בכלל לא לעניין.

  • 126.

    המשך

    שוש הלוי, 25/09/09 11:04

    מדינת-ישראל הוקמה כבית לעם היהודי אשר שליש ממנו נכחד במלחמת העולם השניה -בשואה משום שלא היתה לו אז מדינה, והיות שכך - מיועדת הארץ היפה הזו לקלוט אליה, על פי ''חוק השבות'' כל יהודי באשר הוא, כולל-יהודי ה-''פאלאשמורה'' אשר שמרו על יהדותם במשך אלפי שנים, והיא אינה מוטלת בספק. יהודי על פי ההגדרה הינו כל אדם אשר אימו יהודיה, אשר על כן - אנשים אשר אין להם כל זיקה ליהדות, ואשר אין להם כל שייכות משפחתית,ליהדות, ותהא ארץ מוצאם אשר תהיה, ראוי שיהגרו למדינה אחרת ולאו דווקא למדינת-ישראל אשר היא מדינתו של העם היהודי,ושכמובן יש בה מקום גם למיעוטים השונים החיים בה : המוסלמים, הדרוזים והצ'רקסים, עם חופש מלא וזכויות-אזרח מלאות לצד חובות-אזרח מלאות, עם הגמישויות המתחייבות מן המצב המורכב שלהם כאן במדינה.
    הערה אחרונה-האינטלגנציה של האדם אינה נקבעת על פי ארץ מוצאו, ואת זאת כבר הוכיחו מחקרים אנטרופולוגיים וסוציולוגיים רבים. וכתשובה לאחד הכותבים - כן, נכון-הורי עלו ארצה ממרוקו, אבל -אני סיימתי תיכון+בגרות בהיותי בת 16 וחצי ובר בגיל -17 ייתי סטודנטית באוניברסיטת בן-גוריון בחוג למדעי-ההתנהגות ובמקביל -לימדתי

  • 125.

    שאלה תמימה

    דן הנאשדידן האמיתי, קרית מוצקין, 25/09/09 11:04

    אולי מתאים לתת לו איזה שם-חיבה למשל:
    הרוסי החונק,
    או,
    החלוני בעל הקעקועים הרצחן

    כמו ''האם המרעיבה'' או ''האברך הדורס''

    • חופשי, עדיין האם המרעיבה וה''אברך'' הדורס הם מפלצות (ל''ת)

      שמת לב שאתה עצמך מפלה?, 25/09/09 13:01

      • אני מפלה

        דן הנאשדידן האמיתי, קרית מוצקין, 25/09/09 14:10

        נגיד, לצורך העיניין, שאני מפלה כי אני לא מספיק נאור, ועוד לא שתיתי מספיק מקיאטו בשנקין, ולכן אני בהחלט לא ראוי לעבוד ברשת 2 ממה שאתם המפליצים הסידרתיים קוראים תקשורת, אבל בכל מקוםת הן בעיתונות והן בטלוזייה, עדיין נוקבים בשמות שפןגעים במגזר שלם וגם אתה מר נאור בכבודו ובעצמו נגועץ

  • 124.

    המשך סיכום הדיון

    שוש הלוי, 25/09/09 10:34

    בתקופה שהורי עלו ארצה (הורי נטשו ווילה מפוארת במרוקו +משרתים שרצו מאד לעלות עם הורי ארצה, השאירו את כל רכושם הרב, (אבי היה צורף-זהב אמיד) ועלו ארצה במחתרת בבטנה של אוניית-המשא ''מולדת'' שהובילה על סיפונה -כבשים , כשרק בגדיהם לגופם, ולא משום שמישהו איים עליהם או מחמת גילויי-אטישמיות, (להיפך - מלך מרוקו מאד נעלב מכך שאזרחיו הנאמנים רצו לעזוב אותו ולעבור לארץ אחרת,) אלא פשוט - מתחושה עמוקה של ציונות ושורשיות המעוגנת במקורות היהודיים שלנו. ושום-דבר לא חיכה להם כאן, מלבד -צריף במעברה ומיטות-סוכנות.
    ובכן, כשהם עלו ארצה- את המים חילקו במיכליות, לא היו מקררים חשמליים, ואת הקרח לקירור כמו גם הנפט להסקה חילקו ברחובות, ועבודה - עבודה היתה רק למי שהיה לו פנקס אדום של מפא''י.
    אבל -היו ערכים, והיתה ציונות אמיתית וחיבור חזק למדינה הזו.
    כעת-אני מתנגדת לכל גילוי של גזענות בכל צורה שהיא, וקצת לא הובנתי קודם ולכן אבהיר את דבריי- אני לא טוענת שהרוסים אלימים יותר מעמים אחרים ואני גם ל טוענת שהעם היהודי חסין יותר מעמים אחרים ממקרי-רצח, כל אשר אני טוענת הוא , ללא כל קשר לנושא-הכתבה המצמרר, הוא שהעלייה

  • 123.

    לסיכום הדיון - 1-מדינת -ישראל שייכת לעם היהודי, ו-2-רוצחים יש בכל עם

    שוש הלוי, 25/09/09 10:20

    לצערי-אכן נכון מה שכתבו כאן טוקבקיסטים/יות - קיימים רוצחים בכל העמים וגם בעם-ישראל (מזכיר לי מה שבן-גוריון אמר פעם -''מדינת-ישראל תהיה ככל המדינות רק כאשר -יהיו כאו: גנב יהודי, וזונה יהודייה'' הוא לא הרחיק לכת עד כדי -רוצח יהודי וזה, לצערי, מה שיש לנו כאן במספרים בלתי-נתפסים.)
    כמי שלמדה אנטרופולוגיה באוניברסיטה, אוכל לומר רק -לא חשוב היכן האדם חי ומהי סביבתו - ישנן תכונות מולדות המשפיעות על מהלך חייו, כפי שיש -תכונות נלמדות אשר מושפעות מהסביבה בה הוא חי.
    בשנות - הצנע של קום המדינה, חיו אנשים בצינעה, וקיבלו תלושי-מזון בהקצבה לרכישת מוצרי-מזון בסיסיים כמו: אבקת-חלב, לחם, אבקת-ביצים, מרגרינה, עוף, שמן, ריבה ושוקולד, ולא היו כל כך הרבה מקרי-רצח כפי שיש היום. לא נכון אם כך להניח כי הסיבה למקרי-הרצח היא מצב כלכלי קשה, אימי ידעה לספר לי שכאשר הם הגיעו ארצה, בשנות החמישים - הם חיו בעיקר מחבילות-מזון שהדודה שלי מאמריקה היתה שולחת לנו - שוקולד, אבקת-חלב, בגדים, מוצרי-כתיבה, שימורי-בשר, שימורי-פירות ושימורי דגים וירקות. היה מעט לאנשים, אך הם חיו עם דלתות פתוחות ולא חששו מגניבות, ורצח.

    • לשוש

      טאט, 25/09/09 11:17

      שוש שלום!
      מה שאת סיפרת הוא דבר מאוד אישי ומאוד מובן (לפחות לי). אני, דרך אגב, גם יכולה לספר המון סיפורים על מה זה היה להיות יהודי ברוסיה או במיוחד באוקראינה בתקופה מסוימת, לא רק אני – אלפי עולים- אם החבר'ה הנכבד יפסיקו רגע עם ''גויים הביתה'' ו יתחילו להקשיב. הסיפור הוא די פשוט – להיות יהודי ברוסיה פעם (לא ממש מזמן) היה יותר גרוע מלהיות נכה. אני לא מגזימה. אנשים לא התקבלו לעבודה או ללימודים, היו יום-יום קורבנות של מציקים, ילדים פחדו להזמין ההורים לאסיפת ההורים (נזכרתי בסיפורה של החברה שלי) כי ההורים נראים ''יהודים למדי'' וזה אומר ש יום למחרת אתה הופך לקורבן של כל הכיתה....וזה רק חלק הפיצפון ממה שקרה שם. לא מאמינים לי? יש לכם מכירים מהרוסים? תשאלו אותם!
      ותשימי לב ,שוש – לאנטישמים לא היה משנה כלל – האם יש לך אם יהודיה או אב יהודי או סבה..הם לא הבינו בהלכה והכי גרוע בזה שהכל קרה בתמיכה מוחלטת של שלטון. . בגלל זה נולד חוק השבות – כדי להגן על האנשים יהודים או עם זרע יהודי שיכולים להיפגע קשות בגלל זה....

      • טאט, יקירתי - את מתפרצת לדלת פתוחה. כנסי-

        שוש הלוי, 25/09/09 14:37

        אני יודעת על התקופה בה נאסר על יהודי-רוסיה לקיים את יהדותם, אם אינני טועה -זה היה בתקופת שלטונו של סטאלין. ואכן-בכיתת-האולפן האקדמאית שלימדתי בה את הלשון העברית, לעולים אקדמאים מרוסיה,(עד אז - דווקא עסקתי בהוראת האנגלית והלשון העברית בבתי-ספר על-יסודיים בגוש-דן),נתקלתי במספר מקרים של עולים שלא ידעו דבר וחצי דבר על יהדות, על ההיסטוריה של עם ישראל ומדינת-ישראל, ואכן - הישלמתי להם את החסר בתוספת שיעורים מיוחדים.
        אין אני מדברת על יהודים שנאסר עליהם לקיים את יהדותם, אשר בלשון ההלכה הם בבחינת-''תינוקות שנשבו'', אלא על עולים שאין שום זכר לזיקה כלשהי ליהדות במשפחתם, לא בהורים ולא בסבות שלהם, אחורה עד דור שלישי, ואשר הם עצמם - לא מבינים למה העלו אותם ארצה, ומתלוננים על תחושת-ניכור שיש להם כלפי המדינה וכלפי היהדות, ומקיימים בביתם את מנהגי-הנצרות, כאשר כל משפחתם נשארה אחורה ברוסיה ואינה מתכוונת לעלות משום שבצדק מצידם הם טוענים שאינם יהודים כלל ואין להם מה לחפש כאן. אותם מקרים בודדים גם הצהירו באוזניי שאין להם כל כוונה לשלוח את ילדיהם לשרת בצבא או לבצע כל פעילות שהיא לטובת החברה הישראלית. אז

      • המשך, לטאט -

        שוש הלוי, 25/09/09 14:47

        אז אני שואלת אותך, טאט, למה שהם יהיו כאן?! כאשר כפי שאת יודעת בוודאי - מונחת על המדוכה כעת-סוגיית שתי המדינות לשני עמים, הישראלי והפלסטיני, האם את חושבת שלאחר פתרון-הקבע (אם יסתייע הדבר), ישארו במדינת-ישראל שטחים מיותרים שנוכל לאפשר בהם מגורים לכל אזרח של העולם?!
        אני כשלעצמי- אין לי כל בעיה שכל אזרחי-העולם יבואו להתגורר כאן, היפוטטית, להיפך - זוהי מחמאה אדירה למדינת-ישראל לדעת שיש לה כוח-משיכה גדול שכזה, אלא שאנחנו מדינונת פצפונת שבקושי מספיקה לנו לחיות בה, שלא לדבר על כל אותם מיליוני יהודים שבשלב כלשהו ירצו לממש את זכותם על פי ''חוק-השבות'' ולעלות ארצה, ולממש כאן את יהדותם.
        אגב- טאט- על פי ''חוק-השבות'', יהודי הוא מי שאימו יהודיה, ולא מי שאביו יהודי, כפי שסברת, בטעות, אם כי - לגבי דידי, אין כל מניעה שגם מי שרק אביו יהודי ייחשב כיהודי לצורך עלייה, ואולם בסוגייה הזו - קובעים הרבנים ואך ורק הם.
        אני מקווה שעניתי לך.
        גמר חתימה טובה לך ולכל בית-ישראל

  • 122.

    ניקולאי שם של גוי גמור. איך מגיעים גויים גמורים למדינת היהודים (ל''ת)

    לשנות את חוק השבות, 25/09/09 10:17

    • חחחחח-)

      טאט, 25/09/09 10:49

      אם מדינה יהודית הייתה מקבלת רק אלה עם שמות עבריים בלבד היה כאן מצב הכי מגוחך - מליוני יהודי גלות היו נשארים בחוץ (להזכיר לך שם של אינשטיין? היה פיזיקאי כזה...) אלא מליונים שלא יהודים היו נכנסים - בtop 20 של שמות באמריקה כמעט כל שמות מהתנ''ך. איך שאורנה בנאי המגלמת דמות רוחמה אברהם אמרה - מוח! מוח!!!

      • אלברט זה שם יהודי - טיפשה!

        מוח מוח קצת בשבילך גם., 25/09/09 16:33

        ושמות כמו מריה כריסטינה וניקולאי - בפירוש לא יהודיים.

  • 121.

    דחוף יבוא המוני של ניגרים לארץ (ל''ת)

    לי, 25/09/09 09:49

  • 120.

    צריך לחוקק חוקים חדשים לצימצום האלכוהול

    יורם, 25/09/09 09:39

    חייבים לחוקק חוקים חדשים ונוקשים נגד אלכוהול !

    • להציב משטרה סמויה בגנים ציבורים ועוד מקומות בילוי

      לי, 25/09/09 10:40

      ואם יש התפרעיות מצד שיכורים לשבור להם את העצמות עם אלות

  • 119.

    ,כנסו

    טאט, 25/09/09 09:19

    רוב טוקבקיסטים נגד ''הרוסים האלה'' מאבדים לגמרי קשר סיבתי. אני יכולה להבין אותם. נו באמת ...לעקוב אחרי היגיון אלמנטרי דורש מאמץ שכלי מסוים...לצרוח ''גויים הביתה!'' לא דורש שום מאמץ. חוץ מזה מאוד נעים להרגיש שאתה צבר, מלח הארץ, או איך שגברת אחת מכאן ניסחה ''יהודיה יותר טובה ממך'' (דווקא לפני זה חשבתי שהשאלה הזאת נמצאת בתחום של ה')... אבל אין ספק זה נעים לחשוב שאתה יותר טוב מהעדה אחרת, אני אפילו מכירה בהיסטוריה כמה דמויות שחשבו ככה. להזכיר שמות?
    אבל נחזוב לליבה של עניין,
    זכות לעלייה מוגדרת בחוק השבות. הוא מאוד ברור (לכו תקראו) וה חוק הזה הוא דבר יחידי שמאפשר עלייה – לא אהבת ציון, לא ידע עברית, לא עיניים ,נגיד, גדולות או קטנות.
    יכול להיות שאתם חושבים שהחוק הזה הוא לא מושלם. יכול להיות וזה הזכות שלכם!
    לא רוצים לראות במדינה אנשים שהם לא יהודים מצד אם אלא מצד אב?
    זה גם זכות שלכם!
    אז בבחירות הבאות אני ממליצה להצביע על מפלגה שתאפשר את זה ו הסיפור יגמר.
    אבל לפני זה אין לכם שום זכות מוסרית להתנפל על אנשים שהאשמה היחידה שלהם בכך שהם ממשו את הזכות החוקית שלהם לעלייה!

  • 118.

    להכניס במשפט אחד את המילים תרבות + שתייה + חניון...

    טל, 25/09/09 09:01

    אין שום דבר תרבותי בשתייה של וודקה זולה בחניון, בשעת לילה מאוחרת. הרבה אנשים, ואני בתוכם, נהנים משתיית אלכוהול. מעולם לא ישבתי בחניון או בגן ציבורי ושתיתי משקאות שבמקרה הטוב מנקים איתם אסלות.

    כשמדברים על תרבות שתייה, הכוונה היא לשתייה של משקאות איכותיים, ולא בכמויות של ליטרים, אלה בכמויות מדודות.

    יכולה להיות הנאה רבה בבילוי ערב עם חברים, ושתייה מדודה של אלכוהול טוב.
    אנא אל תנסו לשכנע אותי שהרעלה עצמית בחניון קשורה לפעילות תרבותית כלשהי.

  • 117.

    רוצח מתועב -מגיע לך עונש מוות

    הזועם, 25/09/09 08:31

    רוצח מתועב מגיע לך עונש מוות ולפני הוצאתך להורג הייתי תולה אותך בכיכר העיר אשקלון ונותן לכול אזרח ושומר חוק לתלוש שערה מראשך

    • צודקת

      =), 30/09/09 19:56

      אני איתך בכל מילה שאת אומרת... כל הכבוד!! אמרת בדיוק מה שבלב שלי

  • 116.

    לשים אותו בתא עם מבתר הגופות , פרחאן , פימשטיין,גולדרינג ,ורוני רון (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 25/09/09 08:04

  • 115.

    רוצח מנוול- עונש מוות! (ל''ת)

    אזרחית, 25/09/09 08:03

  • 114.

    צריך לתפוס אותוי בביצים עד שיחדל לנשום (ל''ת)

    חתיחת זבל רוסי, 25/09/09 07:00

  • 113.

    או עונש 40 שנה ? (ל''ת)

    מתי יביא עונש מוות, 25/09/09 06:30

  • 112.

    הם צריכים לבדוק מזוזות.. (ל''ת)

    חרטא של חרדים, 25/09/09 05:33

  • 111.

    גרם למותה???? רצח אותה !!! (ל''ת)

    אריקו, 25/09/09 05:25

  • 110.

    צריך לזרוק את החלאה הזו בעזה, שיבתרו את גופתו וישלחו את

    solsam , 25/09/09 05:17

    נשמתו המיזבללה לכף הקלע. חלאת המין האנושי! מעצר עאלק, הייתי שוחט אותו ת'מיזבללה הזה!

  • 109.

    יש לי ריב עם השכן......להרוג אותו ולהתחרט??? סבבה מודה ועוזב ירוחם (ל''ת)

    ריקו, 25/09/09 05:12

  • 108.

    בן 26 ואב לילדה בת 8 מי יודע אם לא אנס אז את האמא ובגלל זה היא בחיים.. (ל''ת)

    ריקו, 25/09/09 04:19

  • 107.

    מה עוד מצפים ממרוקאים..שילכו לעבוד? הפרימיטים רוצים רק כבוד פחחחחחחחחח (ל''ת)

    ערן שמיע - גבעתיים, 25/09/09 03:21

  • 106.

    דיי להאשים אחרים!

    נא נאח באטרף, 25/09/09 02:05

    אנחנו צריכים להתחיל להאשים את עצמינו

    וזה לא הרוסים פשוט עם ישראל בניגוד לגויים קיבלו ספר חוקים שברגע שאנחנו מתחילים להתכחש אליו אנחנו נעשים יותר מטורפים מכל האומות (למי שלא יודע אנחנו מקום שלישי בעולם בסחר באישה)
    והכיפה לא אומרת כלום כמו שאנחנו רואים לצערינו המון חובשי כיפה מחופשים שחוגגים במעגל הפשע האונס והאלימות

    רק טיפ קטן מרבי נחמן מברסלב
    שכל יהודי באשר הוא יפנה לעצמו אפילו דקה ביום שבה הוא יעשה חשבון מול עצמו ומול אלוקים כמה מעשים טובים הוא עשה במשך היום שבהם הוא יוכל לשמוח ועל כמה דברים הוא צריך לבקש סליחה מאלוקים מעצמו או מחברים

    מליון אחוז שאם ניקח לחיים את העצה הזו הפרצוף של העם המדינה והאנושות בכלל יהיה יפה יותר!

  • 105.

    ''החזקתי לה את הראש מתחת למים עד שהיא הפסיקה להתנגד''

    69, 25/09/09 01:18

    אבל לא רציתי להרוג אותה... אמר הרוצח לשופט.

  • 104.

    אם היא לא הייתה שותה היא לא הייתה נוסעת איתו (ל''ת)

    אורנית, 24/09/09 23:51

  • 103.

    אהה..אתה מצטער...אז בסדר (ל''ת)

    מזועזעת, 24/09/09 23:23

  • 102.

    אין לי מילים

    בת 14 רוסיה.., 24/09/09 23:05

    אני פשוט בוכה על מהתגובות האלה כל כך מעליב..
    זה ממש לא משנה מאיזה עדה הרוצח כי בסוף התוצאה היא אחת לאה מתה..
    ואני בתור רוסיה ממשפחה טובה אני יכולה להגיד שבחיים לא לקחתי סיגריה ולא שתיתי (בניגוד לכמה בנות אחרות בגילי והן למרבה הפלא לא רוסיות)
    זה מגעיל שאתם האנשים חושבים שאתם יכולים לשפוט אנשים סתם על פי מוצאם..

    • קוראים לזה ''גזענות'' וזהו חוק יסוד בישראל (ל''ת)

      מדינה שבנויה על זה, 25/09/09 03:54

    • צודקקת

      צודקת==)), 30/09/09 20:02

      צודקת מילה במילה מה זה פה מדברים על כל אחד איזה מוצא הוא אז מהה מה זה קשור???
      מדברים על ילדה שנרצחה ה' ישמוררררר!!!!!!
      מסכנהה שילך לאלף עזעזאל הכלב הזה!!! אעלק נותנים לו 12 ימים בכלא???
      הייתי מענה אותו!! אבל מה?באמת כמו בקט השטן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ינעל אמא שלוווווווו כלב זבל חראאאאאאאאאאאא תמות אמןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

  • 101.

    מי תומך בהוריה ובאחותה? (ל''ת)

    אילנה, 24/09/09 23:05

    • אילנה אף אחד לא תומך לאורך זמן

      אף אחד, 25/09/09 08:19

      כולם בהתחלה באים בוכים מצטערים והמשפחה נשארת עם זה לכל החיים.

  • 100.

    ריבוי התגובות המתלהמות רק מוכיח לי שהתופעה הרבה יותר נפוצה ממה שחשבתי

    שוש הלוי, 24/09/09 22:59

    ואני מדברת על התופעה שמגיעים לארץ -נוצרים שאין להם כל זיקה לישראל או ליהדות ובשיטות משיטות שונות ומשונות מצליחים להערים על שירותי העלייה ומגיעים ארצה כעולים ומקבלים כאן את כל ההטבות המגיעות לעולים, ברמייה.
    אין לי כמובן-דבר וחצי דבר כנגד העולים היהודים מרוסיה שזוהי ארצם בדיוק כפי שהיא ארצי. אדרבא-אני אפילו סייעתי לכיתת האולפן בה לימדתי עברית, גם למצוא עבודה ולהכיר את כל נפתלות הביורוקרטיה הישראלית וסייעתי להם ככל יכולתי להיקלט בארץ ואפילו הצלחתי בכך -כולם מסודרים ומושרשים עמוק בארץ, ואפילו מדברים עברית יותר טוב ממני.

    • תגידי שושי את מרוקאית או תימניה ?

      פטריוט, 25/09/09 04:30

      ומה את עושה לפרנסתך ?
      עקרת בית ? קוסמטיקאית ?
      מה שבטוח שמה שרוסים כבר תרמו לחברה ולמדינה, העדה שלך לא יתרמו גם עוד מאה שנה.

      • אכן הרוסים תרמו הרבה למדינה ותושביה כמו אונס , רצח , סמים , גניבות (ל''ת)

        ועוד מעשים פליליים מבחילים, 25/09/09 05:09

      • תגיד פטריוט,אתה טמבל או מטומטם ???

        איציק, 25/09/09 06:18

        אכן,העליה הרוסית תרמה המון :זנות,סמים,אלכוהול,דמי חסות,הימורים,רציחות שלא הכרנו,מסתגרים בתוך עצמם,ממשיכים לדבר רוסית,יש ערוץ רוסי בטלויזיה,בטוח שיש גם מרגלים,אז אתה רוצה שאני אמשיך??? חתיכת דגנראט !!!

      • שוש לוי היא מרוקאית מהדרום חברת ליכוד..וזה אומר הכל !!!! (ל''ת)

        לא מרוקאי לא מהדרום ובעל השכלה, 25/09/09 07:19

      • לפטריוט

        ל.ג, 25/09/09 07:31

        על מה אתה שח בדיוק?יש אמת בדבריה של שוש עד כמה שזה כואב והכי כואב שישנם אנשים שנולדו פה ומי לוקח את כל המשרות? הר...ומי מרשה לעצמו בגלל משרה שנתנו לו להתנשא מעל אנשים שנולדו פה..... הר.... רואים את זה בכל מקום בקופת חולים משרדים למיניהם וכולי אז רד מהעץ שלך תרמו? ממש הצחקת אותי אני לא רוצה לאמר עוד מה הם תרמו לא רוצה לרדת לפסים מלוכלכים...

      • ''פטריוט'' = רוסי פרימיטיב

        אולי פטריוט של ברית המועצות, 25/09/09 16:39

        לא שווה אפילו להסביר לו.

    • תגובתי לך

      אני, 25/09/09 09:19

      כשהם רוצחים אז הם רוסים נןצרים ?הם לא יכולים להיות יהודים יא סתומה .?כשמעורב רצח של מישהו אז הם מיד הופכים לנוצרים ,ערבים ,צרקסים נכון ?שמעת על ההוא שרצח את הבת שלו נכון ?אולי גם הוא היה בעצם ערבי ?בכל דת ובכל עדה יש מטורפים תפסיקו כבר עם הגזענות הזאת.

  • 99.

    האמנם ילדה טובה?...

    LIORROTEM , 24/09/09 22:47

    כמובן, שיש לגנות בכל לשון את האונס והרצח. אבל, אינני מבין כיצד נערות בגיל 15 יוצאות להשתכר עד השעות הקטנות של הלילה, בלווית טיפוס מפוקפק,כאשר הבדל הגיל גם הוא תמוה מאוד...

    • היא לא ילדה טובה סתם שרמוט.. (ל''ת)

      לי, 24/09/09 23:04

      • לי ואני מאחל לך על תגובתך המטמטמת להחריד - שתחנק! (ל''ת)

        חן אדון , 25/09/09 04:18

        • אני בת ואמרתי את האמת היא שכבה איתו בהסכמה

          לי, 25/09/09 06:52

          ככה הוא אמר גם לה לא חסר

    • די לאלימות!!!מאסר עולם לעולם ללא קציבת עונש וחופשות! (ל''ת)

      אמא מארגון משפ נרצחים, 24/09/09 23:55

    • היום ''ילדה טובה'' היא אחת שלא מעודדת את החבר'ה שלה לבעות בראשו

      א.ב. יהושוע, 25/09/09 01:22

      של הקורבן ששרוע על הריצפה ומתבוסס בדמו.

    • יפה דברת !!! (ל''ת)

      ליאור, 25/09/09 17:15

  • 98.

    ילדה טובה?.... (ל''ת)

    LIORROTEM , 24/09/09 22:44

  • 97.

    האיש פסיכופת ונבלה. ערב רב (ל''ת)

    ., 24/09/09 22:25

    • נגיד תודה לסוכנות היהודית על עלייה לארץ של כל הגויים ! (ל''ת)

      אני, 24/09/09 23:40

  • 96.

    פרס..למה אתה צריך תמיד לומר שטויות..זה לא האלכוהול שרוצח

    יהודי מודאג, 24/09/09 21:25

    ואונס... אפשר לשתות גם בלי לאנוס ולרצוח...ותפסיקו להאשים את האלכוהול בכל דבר..צריך להאשים את החברה הישראלית בכללה שהפכה לחברה רקובה ללא תרבות שהכל מותר והכל פרוץ ואין דין ואין דיין ואין משטרה ואין חוקים...כאן קבור הכלב אדון פרס.

    • בדיוק... מה הקשר לאלכוהול , לכל הרוחות?

      ע', 25/09/09 02:24

      זה קשור להדרדרות מוסרית ותחושה כללית שהכל מותר.
      תאשים את מערכת החינוך, את המשטרה המזלזלת שלא יודעת אכיפה מהי, את מערכת המשפט שגוזרת עונשים מגוחכים על אנסים וררוצחים,
      אין צורך להיטפל לאלכוהול...

    • drinking alcohol can cause people to do stupid and

      dangerous things, just like this stupid guy, 25/09/09 03:19

      He's wasted when he drinks

  • 95.

    רצח הילדה

    שמואל, 24/09/09 19:27

    אני חושב שהגיע הזמן לגזור עונשים של מאסר עולם גם אם בית המשפט יקבע שמדובר בהריגה ולא ברצח

  • 94.

    אתם סתם ממהרים לשפוט ולא מבינים כלום...

    רן, ב''ש, 24/09/09 19:24

    אני אדם נאור, שמאלני,ומשכיל, משפטן בהשכלתי ושומע מוצרט ומנגן על פסנתר בשעות הפנאי ואני קובע שהבחור הוא אדם נורמטיבי, שהיה בהשפעת אלכוהול ובאי שפיות זמנית, שכתוצאה מקשיי היומיום שלו בטעות חנק את הילדה. יכול להיות שהילדה פשוט קפצה עם הצוואר שלה על היד שלו וכתוצאה מכך נחנקה.לא צריך למהר לשפוט. יש להתייחס לפוטנציאל השיקום של הנאשם ולכן יש להרשיע אותו בגרימת מוות ברשלנות ולדון אותו לעונש החמור של שישה חודשי עבודות שירות.
    ואם אתם לא מסכימים אתם לא מבינים כלום, אתם תראו שבית המשפט הנכבד שלעולם לא טועה, שמלא באנשים נאורים וחכמים כמוני יגזור עליו את העונש שציינתי, בהתאם לחוק כבוד העבריין וחירותו.
    לכו תשמעו קצת אופרה תהיו קצת נאורים.

    • אתה מטורף לגמרי מגן על רוצח (ל''ת)

      לי, 24/09/09 20:29

      • לי. סעי להודו וקחי קורס קטן לפיתוח חוש ההומור..זה חסר לך. (ל''ת)

        מורה הודי, 24/09/09 21:30

    • אתה ימני קיצוני ששונא שמאלנים ורוצה להוציא אותם רע. (ל''ת)

      ., 24/09/09 20:54

    • ממליץ! (ל''ת)

      ארז, 24/09/09 21:07

    • רצית להיות בדחן ויצאת טמבל. לא רשע, סתם טמבל. (ל''ת)

      אזרח המדינה, 24/09/09 22:17

    • מגיב 94 מנסה להיות סרקסטי ומצחיק, אבל זה לא המקום והזמן.

      אירוניה שלא במקום הנכון, 25/09/09 00:29

      אם אתה רוצה להגיד שמערכת המשפט בישראל זו בדיחה עצובה, שבה כל אנס, רוצח אלים ועבריין - לא מקבל עונש קשה וחמור בהתאם לחומרת הפשע אותו ביצע - הגד זאת בפירוש ולא על דרך הסרקזם.

      המיקרה יותר מידי עצוב ומזעזע בשביל שיהיה במה להאיר במקאבריות את מערכת המשפט והשופטים המנותקים מעם.

  • 93.

    בן בליעל

    דב ניימן, 24/09/09 19:24

    הוא אבא ל ילדה, מרחם עליה, יש הורים ישמרו עליה, על שופטי ישראל לפעול ביד נאמנה וחזקה, מאסר עולם לאלתר, אסור לרחם ואסור לאפל מעל התקשורת יותר מדי זמן, מגביר את אלימות במדינה,אונס ורצח על נערה תמימה, אחדים מה גולשים כותבים עונש מוות, אני מספר פעמים התיחסתי על כך, אבל לא עוזר, אין צורך של התערבותם של עורכי דין, אין לא מקום בחברה,הוא הודה שיחזר ומצטער, לא רק הוריה של הנערה בסבל קשה מאוד, גם החברה מזועזת , מספיק ''רייטינג'' לא מוסיף כבוד למדינה לחברה כולה.

  • 92.

    מסכנה לאה אני הכרתי אותה וראיתי אותה!

    ולדוש, 24/09/09 19:23

    לאה היתה חברה של חברה טובה שלי!
    ופעם ראיתי אותה היא הייתה ממש חמודה ופשוט מצער מאוד מה שקרה
    !!! גם ההורים שלה מאוד סובלים!

  • 91.

    גם לנערה לא חסר זה היה יכול להמנע

    לי, 24/09/09 19:16

    מה היא מנהלת רומן או מה שזה לא יהיה עם גבר גרוש בן 26 והיא רק בת 15 גם אם זה בהסכמה היא עדין נחשבת לפי חוק קטינה

    • היא לא ניהלה רומן! . אלא נפלה על בילוי חברתי עם נוכל שבדיעבד הסתבר

      מה זה השטויות האלו?, 25/09/09 00:31

      שהוא רוצח ואנס.

  • 90.

    רוב המגיבים לא מכלילים כשלא מדובר ברוצח ערבי.

    רמי, 24/09/09 19:05

    אני אובייקטיבי לחלוטין. התבוננות קצרה בתגובות תצביע על כך שמגיבים לא מכלילים ולא מאשימים את כל קבוצת ההשתייכות של הרוצח, להפך ממקרים בהם ערבי הוא הרוצח.
    אני רק מתבונן ולא רוצה להסיק מסקנות או להצביע על סיבה.

    • אם אתה רק מתבונן תתבונן בשקט (ל''ת)

      מורה, 24/09/09 21:32

    • מה הקשר?מדובר על רצח של נערה תמימה!!!!!!!!!! (ל''ת)

      קורבן משפ' נרצחים, 24/09/09 23:56

  • 89.

    תגובה לשוש הלוי ולמגיבים 25, 27, 35, 46, 55 וכל היתר

    אלכס, 24/09/09 19:01

    תזכרו שבלי הרוסים (הלא-יהודים!) לא היתה מדינת ישראל,
    ושבלי הצבא האדום שניצח את הגרמנים במחיר דמים שאין לו תקדים בהיסטוריה - כמו השואה כפול ארבע - לא היו היום יהודים בעולם.
    וזה כולל גם אתכם - אנשים כפויי טובה ואכולי שנאה/קנאה.
    תזכרו שבתקופה הקומוניסטית הרוסים סבלו מאוד מהיהודים, ולמרות זה יהודים היום חיים ברוסיה בכבוד ושוויון ללא גזענות.
    תזכרו שיש פשיעה ואלימות בכל המיגזרים ללא קשר לארץ מוצא.
    דווקא אצל יוצאי רוסיה ואוקראינה כמות הפשעים נמוך יחסית, בעוד התרומה למדינה בכל תחומי החיים גבוה מאוד.

    • למה הרוסים חיים בסרט שהם נעלים ?

      שטחיות ורדידות - בלי עומק אמיתי., 24/09/09 19:17

      תמיד אותה תשובה פאתטית ולא קשורה על מלחמת העולם השנייה.

      • אם לא היית כזה לא מפותח אולי היית מבין על מה מדובר (ל''ת)

        קרן, 24/09/09 20:52

        • ואצל מפותח הטמטום

          שמעון הצדיק, 25/09/09 08:07

          הרוסים שהוא מדבר עלהם הם יהודים
          הרוסים שכביכול פיתחו את המדינה הגעו 20 שנה לפני קום המדינה ללא העליה השניה והשלשית המדינה לא יכלה להמשיך להתקיים
          כנראה הטימטם אצלך כל כך מפותח שאת לא מבינה על מה את המסכימה שוב אלה יהודים שהגיעו מרוסיה ולא כמו היום
          שימי לב לטיפשותך בתקופה הקומנסטית הרוסים סבלו מהיהודים סטלין היה יהודי לכן מטומטמת לפני שאת מסכימה תבדקי את העובדות

    • אלכס - אתה צודק ,אבל עברו מאז - 64 שנים!

      שוש הלוי, 24/09/09 21:52

      ובכלל - זוהי מדינתו היחידה של העם היהודי, לנוצרים ולמוסלמים יש מדינות רבות.

    • אתה כותב שטויות: כל הרוסיה שותה בצורה מטורפת ואנחנו יוצאי רוסיה מזהים (ל''ת)

      את האחזריות בפשעים שנעשים כאן ע''י הגויים מרוסיה, 24/09/09 23:49

      • אם אתה '''יוצא רוסיה'' אז אני מלכת אנגליה

        פטריוט, 25/09/09 04:35

        אני מהמר שאתה נמנה על העדה שממנה הגיעו רבני ש''ס, משפחות הפשע, ומשפחת בובליל.

    • מה הקשר בכלל ??? יש אופי לאומי ואתה יודע טוב מאד שרוסים גויים שותים (ל''ת)

      ורמת הפשע ברוסיה מאד גבוה, 24/09/09 23:54

    • הרוסים סבלו מהיהודים?? סליחה??

      צא מהסרט חביבי, 25/09/09 02:27

      ממש חסידי אומות העולם, הצילו את העם היהודי, ועכשיו הם גואלים אותו במדינתו.
      תודה באמת.

    • תסביר למה בתקופה הקומוניסטית הרוסים סבלו מהיהודים בבקשה? (ל''ת)

      יהודי, 25/09/09 05:07

      • במקום שאני אסביר לך ''על רגל אחת'' בטוקבק

        אלכס, 25/09/09 08:39

        אני מציע תיקרא את הספרים של סולז'ניצין. רובם מתורגמים לעברית.
        בתקופת לנין וסטאלין העם הרוסי סבל מאוד מהיהודים.
        וגם העם האוקראיני.

        • למי שרוצה להבין מהי אנטעשמיות - נא לקרוא את התגובה שמעלי

          אבי, אפרת, 25/09/09 09:31

          ולהזכיר לאלכס דבר מה שהוא ''שכח'' בין מנהיגי המהפכה הקומוניסטית יהיו גם יהודים אבל גם גויים רוסים, אוקראינים' גרוזינים ועוד.

        • אתה יכול להזדהות והלסביר מה אתה עושה במדינת יהודים? (ל''ת)

          אנטישמי דפוק פעמיים, 25/09/09 13:04

    • האמת העצובה

      דני, 25/09/09 11:21

      צודק אלכס.יש חלאות בכל עדה.הרוסים הכניסו לכאן תרבות שתייה שגוררת מעשי אלימות...זאת עובדה.אבל!!! רובם אנשים איכותיים,משכילים חרוצים ופטריוטיים.לעומת זאת מספיק להסתכל על הנתון הבא שאף אחד לא מעיז לומר אותו בפומבי למרות שכולם יודעים אותו:90% מהעבריינות בארץ (שמבוצעת ע''י יהודים)מבוצעת ע''י יהודים ממוצא מרוקאי.מי שטוען שאני גזען שיכנס למדורי הפלילים בכל אתר חדשות או עיתון ויעשה את החשבון בעצמו.שטחיות,ריקנות,זילזול בהשכלה,הערצת החומרנות והחיצוניות,גסות רוח,התלהמות,פרובוקטיביות,אלימות מילולית,אלימות פיזית,זנות,סחיטה,סחר בסמים,סכינאות-כל אלה הם תרומתה של העדה המרוקאית המכובדת לחברה הישראלית.וכל זה היה כאן עוד לפני שאברשה ירד מהמטוס!!!

      • צודק ב 1000000%! (ל''ת)

        אחת, 25/09/09 12:23

  • 88.

    לא יאמן

    אחת, 24/09/09 18:53

    לא יאמן איך שונאי הרוסים הגזענים ניצלו את הבמה שניתנה להם לשפוך את הרעל שלהם.קרה אסון ואתם דנים בפרטי פרטים של כמה העולים תרמו או לא תרמו למדינה.

    בואו אני אראה לכם תגובה הולמת:

    משתתפת בצער המשפחה, שלא תדעו עוד צער.כואב הלב על הילדה.

    • לא נכון! אין כאן שינאת רוסים, זה מדינה יהודית ולא צריך להביא לכאן גויי (ל''ת)

      של רוסיה, 24/09/09 23:57

  • 87.

    פשוט חיית אדם

    מימי, 24/09/09 18:07

    ''זה פשוט קרה''.... בטעות!!!!
    אני מקווה שבאותה מידה, שיכנס בטעות לכלא (כי עם השופטים כאן בארץ הכל יכול לקרות)

    • יש עוד הרבה סביבך , חיות אדם, רק שהוא נפל בפח. (ל''ת)

      yoya, 24/09/09 23:43

  • 86.

    התגובות כאן מראות שלהיות יהודי זה כבוד מפוקפק מאוד.

    EXTRA-שמאל , 24/09/09 18:00

    אינכם מגיעים לתחתית הקרסוליים של העולים מרוסיה בכל תחום : תרבות, השכלה, חריצות ומראה.

    • 66 אתה לא ראוי לגור פה (ל''ת)

      אידיוט ללא תקנה., 24/09/09 19:20

    • התכוונתי תגובה 86 ולא 66** (ל''ת)

      התכוונתי תגובה 86 ולא 66**, 24/09/09 19:21

    • אני מסכים

      רון, 24/09/09 19:23

      להיות יהודי זה כבוד מפוקפק מאוד.
      אנחנו עם מתנשא.
      כל בני האדם נולדים מאותו חלק גופה של האמא שלהם, ולאף אדם אין קרניים.
      איננו טובים יותר מהגויים.

    • אין לזה שום קשר!

      ל-86, 25/09/09 01:15

      רוצח הוא רוצח לא משנה אם הוא ערבי,אתיופי,רוסי ישראלי וכו'
      גם לאחר רצח הנערה מעיין ספיר ז''ל,היו שייחסו גזענות לבית המשפט ואמרו שהחמירו עם הנער יתר על המידה רק בגלל היותו אתיופי וזאת אף על פי שעונשו ממש לא סיפק את הוריה של המנוחה.
      אין צורך להיכנס לוויכוחים של גזע ולקבוע מי יותר תרבותי משכיל וחרוץ,זו בכלל לא הנקודה.מי שלקח חיים צריך להיענש,נקודה.גם היותו משכיל לא משנה את העובדה שהוא רוצח.

    • מראה, כמו המראה הארי? אתה אכן אקסטרה: בטמטום ושנאה (ל''ת)

      לך לעזה, 25/09/09 13:05

  • 85.

    זה שהוא מצטער, או לא התכוון, לא מעניין אף אחד

    עמית, 24/09/09 17:51

    הוא אנס ורוצח ולשופטים אין במה להתחשב, אפילו אם יחבוש כיפה בבית המשפט.

  • 84.

    עונש מוות

    שולי, 24/09/09 17:51

    העונש היחיד לפסיכופת כזה הוא עונש מוות.רק דבר כזה אולי ירתיע.וב כלל כאלה הידועים כעבריני אלימות אין להם זכות להסתובב בחברה.ראה מקרה רצח החייל לפני כשבועיים על ידי עברין.

  • 83.

    חיי אדם הפקר בישראל ? (ל''ת)

    גלעד שליט, 24/09/09 17:46

  • 82.

    אני מציעה לאסור מכירה של אלכוהול באופן מוחלט - גם בסופרמרקטים

    שוש הלוי, 24/09/09 17:35

    כבר הוכח הקשר שבין שתיית אלכוהול לאלימות, ואם לא במקרה הזה - במקרים הבאים שרק לא יקרו.

  • 81.

    פרס רודף הפרסום הכיפיתי כדרכו בקודש מכיר כל מי שזז כולל כל תלמיד באופן (ל''ת)

    איך הוא לא הכיר את הרוצח=הרי כלם חברים שלו נמאס, 24/09/09 17:32

  • 80.

    בסה''כ מדובר בגרימת מוות ברשלנות - מאסר על תנאי

    אליהו, 24/09/09 17:28

    נאשם נורמטיבי, התחרט על מעשיו, פעל בדחף הרגע, לא צריך לעשות מזה סיפור, אל תהמרו להיות תליינים.

    • אני מקווה שזה בציניות... (ל''ת)

      ?, 24/09/09 17:33

  • 79.

    רק להשיב את עונש המוות. יש יותר מידי חמלה לפושעים (ל''ת)

    יהודי אמיתי, 24/09/09 16:52

  • 78.

    רוצח פסיכופט. מאשים את הקורבן ! היא איבדה את הנשימה.

    נחש חנק., 24/09/09 16:44

    הוא לא עשה שום דבר נוראי, רק חנק,

    • כן, כן, ככה זה ברוסיה. אוצאי רוסיה מכירים את הפזמון הזה.. (ל''ת)

      עולה חדש, יהודי יוצא רוסיה, 25/09/09 00:17

  • 77.

    מערכת הענישה של מדינת ישראל צריכה לנקום את נקמת הקרבנות. (ל''ת)

    יושקו, 24/09/09 16:43

  • 76.

    שמעלים טונות של לא יהודים.. (ל''ת)

    כולל הפלשמורה, 24/09/09 16:14

    • יש מספיק טינופת יהודית, הו יש מספיק (ל''ת)

      חמוד, 24/09/09 17:26

    • אתה בטח אשכנזי גזען (ל''ת)

      יהודי טוב, 24/09/09 21:44

  • 75.

    מסכן הרוצח, הוא לא התכוון... (ל''ת)

    דן, 24/09/09 16:04

    • מה מסכןן???

      שני לוי, 24/09/09 19:01

      זה שהוא לא התכוון לא מעניין אף אחד הוא היה צריך לחשוב קודם לפפני שעה את המעשה הזהה...
      ומיצידי שהרוצח הזה ימות בכלאא...!!!

  • 74.

    די להכללות !!! אנשים בורים ! הפושעים במדינה הם מכל המגזרים

    לא רוסי בן 25, 24/09/09 15:43

    צריך לנסות להתחיל ולהוקיע את הפשע מתוכנו ולא להתעסק במי נולד איפה

  • 73.

    אז מה אם היא שתתה?? תנו לילדים לנשום. כנסו...

    הורה ליברל., 24/09/09 15:33

    הגיע הזמן לתת לנוער שלנו קצת לנשום. די כבר לחנוק אותם! די לשמרנות!

    הגיע הזמן שהמדינה תחלק בקבוק וודקה לכל תלמיד בכל יום. למה התלמידים המסכנים צריכים לממן וודקה מכיסם.

    הגיע הזמן שהמדינה תחלק גלולות נגד הריון לכל תלמידה מעל גיל 10. לא יכול להיות שילדה תצא לאורגיה רוויית אלכוהול ותגלה פתאום שהיא בהריון.

    הגיע הזמן שמורים בבתי ספר יתחילו לדבר בצורה מנומסת יותר לתלמידים. מה הפוזה שלהם? צריך לתת כבוד לנוער. הם העתיד. מורה שמתחצף לתלמיד צריך לעוף הביתה. מורה צריךלהיות קול.

    והכי חשוב, צריך לחוקק דחוף עוד חוקים להגנת הילד. זה לא מספיק שעוצרים היום כל הורה שמפליק לילד שלו בטוסיק. הגיע הזמן להכניס לבתי הסוהר גם הורים שמרימים את הקול על ילדיהם.

    תחי מהפכת הנוער!!! די לכבדות!!!!!!

    • גלולות לא מגינות מפני מחלות מין

      **, 24/09/09 17:29

      ואלכוהול זה רע עצוב עם הורים כמוך לא פלא שהנוער ככה

    • כל מה שכתבתי זה בציניות למי שלא הבין. (ל''ת)

      הורה ליברל., 24/09/09 18:13

  • 72.

    מזל של בתו בת ה 8 שאביה נעצר כי הוא בטח היה חס וחלילה

    דפנה, 24/09/09 15:30

    חס ושלום אני לא רוצה להעלות את זה אפילו!!!! לאה כנראה הצילה את הנפש של בתו הקטנה. נוחי עכשיו ילדה יפה! מחוץ לכל חוקי ההגיון, הטבע כל החוקים שסבתא ואם צריכות לקבור ילדה/נכדה!

  • 71.

    עוד חיים צעירים נגדעו סתם..בגלל טירוף. יהיה זכרה ברוך.מסכנה. (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 24/09/09 15:30

    • היי גבר חזרתם? מה עם האצילה?? (ל''ת)

      שמוליק, 24/09/09 16:49

      • כן...חזרנו. (ל''ת)

        ברווז ושמו געגוע , 24/09/09 17:27

        • אני שמח.....עם טבעת? (ל''ת)

          שמוליק, 24/09/09 17:53

          • אם לא קיבלת תשובה שמוליק יקר אז כניראה.....שלא. (ל''ת)

            ריטה, 24/09/09 20:20

            • לא חיכיתי לתשובה שלך גברת ריטה (ל''ת)

              שמוליק, 24/09/09 20:49

  • 70.

    ל56 ממש לא מצחיק בזמן של כאב (ל''ת)

    jacob, 24/09/09 15:24

  • 69.

    תרגעו..זה קורה בכול מקום בעולם..בלי קשר לרוסים..זה מחיר של תרבות

    עדי, 24/09/09 15:24

    מערבית..פלורליסטית עד כדי טרוף..
    אם בתוכניות כמו ''מועדון לילה'' יושבבים ושותים אלכוהול..עם סלברטאי מקועקע כולו..
    בפריים טיים..
    אז למי אתם באים בטענות??
    הילדה ראה את ארז טל ועדו רזנבלום..ומקבלת לגטמציה..

  • 68.

    עונש מוות ומיד (ל''ת)

    אילנה, 24/09/09 15:21

  • 67.

    מדהים לראות כמה שאוכלוסיית ישראל גזענית

    חסוי, 24/09/09 15:21

    בהתחשב בהסטוריה....

  • 66.

    אסור לעשות הכללות - אבל חלק מעולי-רוסיה אינם יהודים כלל!

    שוש הלוי, 24/09/09 15:20

    אני כמובן נחרדת מגודל המפלצתיות שבביצוע הרצח המחריד של הנערה המקסימה, אולם - אני מוצאת כאן הזדמנות להעלות סוגייה שמאד מתמיהה אותי: נתקלתי בלא מעט מקרים של עולים מארצות חבר-העמים אשר מודים בעצמם, בכל פה -כי אינם יהודים כלל, אמם אינה יהודיה אביהם אינו יהודי ובחלק מן המקרים - רק הסבא מצד האב הינו יהודי, כלומר - במקרה הטוב ישנו איזה מן שהוא איזכור זעיר לזיקה ליהדות אשר מבחינת ההלכה - אינו תופס כלל - יהודי הוא רק מי שאימו יהודייה חד וחלק. אני מציינת עובדה זו רק משום ההשערה שלי שהתופעות האלה של מקרי-אלימות ורצח אינם כל כך אופייניים לעם היהודי, ולכן - אני סבורה כי מחולליהם הם דווקא מי שאינם יהודים ואשר רק השד יודע מדוע בכלל העלו אותם ארצה מלכתחילה! אחת מן הנשים הלא יהודיות אשר נתקלתי בה, באקראי, אף טענה באוזניי כי היא אינה מבינה מדוע היא נמצאת כאן ומדוע בכלל העלו אותה ארצה?! היא מודה כי אין לה כלל חברים יהודים ואין לה כל קשר עם השכנים, והיא מתחברת רק לעולים מחבר-העמים שאף הם אינם יהודים.

    הערה - מדוע לא מעלים את יהודי ה-''פאלאשמורה'' הסובלים כל כך בגונדר ואשר יהדותם אינה מוטלת בספק?!

    • הפלשומרה לא קרובי משפחה רחוקים של היהודים.אלו נוצרים לכל דבר שהתגיירו

      תתביישי לך גזענית עלובה, 24/09/09 16:44

      בטכסים מוזרים של עצמם בלבד , וטוענים שהם יהודים. אין בינם לבין היהדות מאומה.
      כמו שאין בין תגובתך לכתבה מאומה. משום שאין קשר בין מוצא הרוצח לרצח. מיקרי רצח קשים מתקיימים בכל מקום בעולם. לא חסרים רוצחים תוצרת כחול לבן. אז מה נטפלת למוצאם היהודי או הלא יהודי של כמה מעולי חבר העמים?
      ומה איכפת לך מי היה סבא או אבא של סבתא שלהם? אם הם חיים בישראל, מדברים עברית, מגדלים בה את ילדיהם, משרתים בצבא, משלמים מיסים כמו כל אזרח הגון - אז הם יהודים טובים יותר מגזענים עלובים שכמותך.
      היום שכל העולם מוצף בישראלים שרק רוצים לברוח מישראל (לכי תראי את כל אלפי הישראלים שמוכרים בעגלות במסדרונות בקניונים בארצות הברית) צריך להגיד תודה וברכה לכל עולה חדש שמוכן לחיות בישראל.

      סתם חיפשת במה לדעותייך הגזעניות שלא קשורות לרצח.

      • את לא הראוייה לתגובה-יש לך קשיים בהבנת הנקרא! (ל''ת)

        שוש הלוי, 24/09/09 17:08

      • הגזענית האמיתית זו-את. יהודי -''הפאלאשמורה'' הם היהודים האמיתיים

        שוש הלוי, 24/09/09 17:25

        אשר שמרו על יהדותם במשך אלפי שנים, והעבירו את המסורת מדור לדור. לכי ותלמדי קצת את ההיסטוריה של עם ישראל, ובאשר למי שלא רוצה לעלות ארצה - שלא יעלה, מלכתחילה אין לנו צורך בכאלה שאינם מרגישים כל קשר לארץ וליהדות, ובאשר לנוצרים שרוצים לחיות כאן - כאשר המדינה הזו תהיה שלך ורק שלך - את תחליטי מי יעלה כאן ומי לא, בינתיים מישהו אחר קובע וזו לא את לשמחתנו, ונקבע שרק מי שאימו יהודיה הוא זה הנחשב יהודי, ורק לידיעתך - אני יהודייה הרבה יוטר טובה ממך, אני גם תורמת למדינה הזו הרבה יותר ממה שאת תוכלי פעם לעשות- טיפשה עלובה ובורה שכמותך!

    • גברת שוש היקרה, תקחי קורס בהיסטוריה כי הרוסים הם אלו שבנו את מדינת יש

      אילנה, 24/09/09 16:44

      ישראל עוד לפני הקמתה, אז במקום לרדת על רוסים, תחשבי שאם הם לא היו אז את עכשיו היית יושבת לך במרוקו או באיזשהי מדינה ערבית וסותמת את הפה!

      • אילנה יקירתי-אני מודעת לתרומתם האדירה של העולים מרוסיה לבניין הארץ

        שוש הלוי, 24/09/09 17:07

        ולא זו טענתי. אני פשוט משווה תקופות ומנסה למצוא הסבר לעלייה במקרי האלימות והרצח בתקופה האחרונה. ברור שייתכנו עוד גורמים וסיבות לתופעה, אלא שאני בכלל מדברת על העולים שאינם יהודים ואשר אינם הולכים לצבא ואשר אינם תורמים דבר לחיינו כאן, ויתרה מכך - אינם מגלים כל נטייה להשתלב בחיים כאן. כמי שהיתה מורה לעברית באולפן של עולים אקדמאים מרוסיה, אני יכולה לספר לך על כל הערכים והמידות הטובות והאיכויות של העולים מרוסיה, אלא שאני מדברת רק על מקרים בודדים שאינם יהודים ומנסה להסביר את מקרי הרצח דרכם, הגם שנכונה הטענה שמקרי-רצח היו ויהיו בכל עם ובכל עדה.
        גמר חתימה טובה לך ולכל בית-ישראל

      • מדינה בנו יהודים מרוסיה, ולא רוסים. את צריכה קורס בהיסטוריה (ל''ת)

        ולא שוש, 25/09/09 00:26

    • את כל כך מטומטמת....

      אבוקאדו, 24/09/09 17:03

      היהודים לא נוטים לרצוח... באמת???
      מי רצח את ראש ממשלת ישראל יצחק רבין??
      מי הטביע את גופת הבת שלו במזוודה בירקון?
      כמה רצחו את הנשים שלהן.??
      תנצלי את ההזדמנות ותזדכי על ה-2 איי-קיו שלך
      תחסכי את הבולשיט הגזעני הזה מאיתנו

      • ואת- כל כך גסת-רוח והמונית! יש דרך לומר כל דבר ואין כל צורך בגסות-רוח!

        מנגו, 24/09/09 18:15

        את צודקת בכך שגם בעם היהודי היו רוצחים ולצערנו - לא חסרות דוגמאות כפי שגם את ציינת. אני לא מכיר את שוש הלוי אך אני מניח שהיא מופתעת כמו כולנו מריבוי מקרי-הרצח ואשר פשוט מנסה למצוא לכך הסבר. נכון שהיא טעתה בהניחה שהעם היהודי חסין מעמים אחרים בענין מקרי-הרצח, אך אין זו סיבה להתבטא כפי שאת מתבטאת, אפילו שאת לא מזדהה בשמך האמיתי ובוחרת להתבטא תחת שם-הכיסוי ''אבוקדו'' שהוא אגב ירק טעים ובריא למדי, ומה לו ולוויכוחים כאלה.
        דבר אחד אני כן יודע על גב' שוש הלוי - יש לה איי-קיו גבוה והיא סיימה תיכון בגיל 16 וחצי וכבר היתה סטודנטית ומורה בגיל - 17. את כל זה אני יודע מקריאת הפרטים עליה בפייסבוק-Facebook. את יכולה להיכנס לשם ולקרוא בעצמך, אגב - היא בכלל מתנגדת לגזענות כפי שהיא מספרת על עצמה.
        אני מתפקד ליכוד שמוצא לנכון להעמיד דברים על דיוקם כאשר מדובר על פעילת-ליכוד ופריימריסטית של הליכוד כמו גב' שוש הלוי
        ואת רואה - אבוקדו - גם לי יש שם של פרי.

      • שוש הלוי היקרה חבל על המאמץ לנסות להסביר במילים יפות

        שטחיים ורדודים, 24/09/09 18:37

        זה כמו לדבר לקיר, הם לא יבינו לעולם.

        • מילים יפות? שוש לוי גזענית מחליאה. נקודה. (ל''ת)

          עלאק מסבירה במילים יפות, 24/09/09 19:30

      • סבא של רוז פיזאם בכלל לא יהודי... (ל''ת)

        ?, 25/09/09 02:32

    • this is a likud member!!!!!

      kukia, 24/09/09 21:21

      i understand from you that jewish people are talit zaka
      you are right regarding the falashmura
      also many jewish and israelis that live abroad do not feel a part of their surrounding, that that make them ore violent than others?
      at toa ve mataa
      hope you wont fast on yom kipur cause it wont help you
      rasist person, and i am not russian

      • Since when you are - God's spoksma?! - you stupid and ignorant man (ל''ת)

        Shosh Halevy, 24/09/09 22:53

      • מי איפה את יודעת,אולי דווקה הוא יהודי

        בוריס-יהודי אם זה משנה, 25/09/09 00:32

        חוץ מזה גברת בצבא הזה אחוז המשרתים בקרבי של רוסים גדול בהרבה מאחוז של ישראלים ,ואם במדינה הזאת יש רוסים שהם לא יהודים לפי ההלכה יש אותם פחות מעדות המיזרח שדמם זה 70% דם ערבי אפילו אם הם ישימו 2 כיפות על הראש,תיקראי מעמרים על יהודי ערב קודם

        • רוסי גזען ושונא מזרחים (ל''ת)

          9), 25/09/09 06:55

  • 65.

    זה בדיוק המקרה לעונש מוות. בלעדיו חלאות מסוגו ירצחו עוד ועוד. (ל''ת)

    אמא, 24/09/09 15:18

  • 64.

    היה פה אונס ורצח את מי מעניין מה היא שתתה לעזאזאל

    מוריה, 24/09/09 15:18

    שום דבר לא מצדיק רצח ואונס של ילדה בת 15. ובטח לא משנה מה עדתה. יום כיפור הוא יום של דין וחשבון גם לעצמנו כבני אדם. די לשפוט

  • 63.

    ההתלהמות על הרוסים גורמת לי להקיא

    תום, 24/09/09 15:08

    לכל עדה\\מוצא יש את הזבל שלה. אתם לא תראו רוסים שמצדיקים זבל כמוהו, זה לא אומר שצריך להכליל. הסיבה שיש הרבה מקרים כאלה יחסית מרוסיה היא רק בגלל שהעליה היתה גדולה (כלומר אחוז קטן ממספר גדול יוצא מספר די גדול בעצמו). רוב הרוסים הרבה יותר משכילים ומתורבתים מתרבות הערסית הנפוצה שיש לנו בארץ.

    ולא, אני לא רוסי.
    בלי קשר - צריך לתלות אותו, או להקים בית כלא עם עבודות פרך, ולשלוח אותו לשם ללא אפשרות לחנינה.

    • לא צריך להיתמם, לכל עדה יש מאפיינים חזקים (ל''ת)

      שמגדירים אותה, 24/09/09 18:38

  • 62.

    מדינת ישראל עאלק...

    ע, 24/09/09 15:02

    כמו כל דבר הניהול והארגון הממסדי מקולקל ומסריח הרי את העלייה הרוסית סתם הביאו בלי בירורים ובצורה של שוק ככה זה... מדינה עאלק

    • ל 62

      טאט, 24/09/09 20:32

      ואת הסבים שלך הביאו עם ה בירורים?

      • ל ''טאט'' - כן. הסבים שלנו לא היו צריכים ''בירורים''

        הם עלו מציונות , יהדות אמיתית ואהבת הארץ, 25/09/09 01:10

        ואתה חצוף.

        • מטאט החצופה

          טאט, 25/09/09 08:18

          אתה יכול עכשו להכנס לפילוסופיה, לדבר בקול רם על יהדות וציונות של סבים, להרים עיניים לשמיים ולהיות מרוצה מעצמך עד כמה שבא לך אבל אם אתה בן אדם הושב - תחשוב על הדברים הבאים
          - איך זה קרה שחלק מאוד מהנכדים של היהודים וציונים האמיתים עכשו יותר רחוק מיהדות וציונות מהירח?
          הרוסים אשמימ?
          - האם לסבים שלכם שהיגיעו מתימן ומרוקו לפני איזה 60 שנה לפנינו היה נורא נעים שהתייחסו עליהם כאל סוג ב וג?
          - למה טאט חצופה? אופציה מס, 1 (לפטריוטים)- היא רוסיה מס.2 -מאוד נעים לה לקרא ש היא a'priori גויה \\אלכהוליסטית\\זונה\\רוצחת וכו'
          -אהבת ציון היא לא החוק, היא רגש ש לא קשור לחוק בשום היבט.אנשים שלא יהודים לפי הלכה אבל יש להם אב יהודי - יש להם זכות עלייה. נ-ק-ו-ד-ה. לא אוהב את זה? סבבה. בבחירות הבאות לך תצביע על משהו שישנה status-quo לפני זה - תשמור על שקט!

          • את רוסיה עם מנטליות רוסית- ואולי קמצוץ של יהדות

            נקודה סוף., 25/09/09 17:13

            לכן לעולם לא תביני את המשמעות של מדינה ישראלית יהודית על כל ההיסטוריה המפוארת שלה ואת החשיבות שהישראלים הצברים היהודים רואים בשמירה עליה.

  • 61.

    לתלות מהביצים

    מושון, 24/09/09 14:59

    הרחמן לאכזרים מתאכזר לרחמנים ,והוא יהיה שופט .עד ,הלוואי ,שהשופטים לא יחטפו בעצמם ,ולא יגלו את ההרגשה לקום בבוקר בלי ילד או אשה ,החוק על רצח תמיד יתחשב באלו שנשארו בחיים ,ויחזרו לפשוע לאחר חופשה קלילה בכלא . מרצח דרק רוט ז''ל עד היום רף הענישה יורד וגרף הרציחות עולה ,למרות יענו- החופשות שהמנוולים מקבלים..

  • 60.

    ''מי בקיצו ומי לא בקיצו מי במים מי באש''

    ''ונתנה תוקף'', 24/09/09 14:58

    ,ותשובה ותפילה וצדקה מעבירין את רוע הגזירה''

  • 59.

    פרס היקר קודם תפסיק אתה עם הוויסקי (ל''ת)

    אחד שיודע, 24/09/09 14:48

  • 58.

    5% בישראל גויים לא יהודים, וכעת רוצים ללקוט חלילה זרים וילדיהם. אסון.

    ישראל: היהודים יהיו מיעוט, 24/09/09 14:46

    שיעור היהודים בישראל הולך ופוחת. בשנות הששים היה 88 אחוזים, וכיום 75 אחוזים בלבד.
    משלחה מטומטמת.
    אסור בתכלית האיסור ליצור פה מעוט זר חדש, בנוסף למיעוט הערבי הגדול.
    אם שיעור המיעוטים ילך ויגדל, תתארגן בעתיד קואליציה של הזרים בהנהגת הערבים בישראל נגד שלטון הרוב היחסי (הלא גדול) היהודי.

    • צודק! העיקר שהימין רוצה לספח עוד 2 מליון פלסטינאים ביו''ש.. (ל''ת)

      התאבדות דמוגרפית זה מצדה של המתנחלים, 24/09/09 16:24

      • חחחחחחחחחחח אהבתי (ל''ת)

        אבוקאדו, 24/09/09 17:06

      • גם אם תגדיר את הערבים במדינה אחרת,עדיין הן ישארו בדיוק באותו המקום.

        ועדיין יסכנו אותך,לכן עדיף כי זה יהיה בשליטה !, 25/09/09 02:18

        מה שאין כן כאשר מביאים ברשלנות גויים לארץ-מה שניתן למנוע מראש..

        ממש חלש.

  • 57.

    מלקרוא את תגובותיכם אני רק יכול להסיק שהבעיה במדינה היא כסילות וגזענות

    חכמון, 24/09/09 14:41

    אתם נתפסים לעובדה שהרוצח ממצוא רוסי ובוא נגיד שאתם צודקים(ואתם לא) שיש הרבה רוצחים ממוצא רוסי הריי שההסבר לכך הוא פשוט,אנשים ממעמד נמוך,קשיי יום,לא מועסקים בדרך כלל וממורמרים מהחיים שהטיפה המרה לא זרה להם לכן הם מגיעים למצבים כאלה.
    זה הכל מתחיל מדחייה חברתית שנובעת כן מהכסילות והגזענות שלכם...זה לא מקרה שהשחורים בארצות הברית הם אלה שמעורבים הכי הרבה בפשיעה או האבוריג'נים באוסטרליה, וכפי שכמה מכם ציינו בתגובות נוטפות ארס ושנאה אז גם היהודים שעלו ממרוקו היו מעורבים בפשיעה(וגם ערבים),המכנה המשותף הוא שכל הקבוצות הנ''ל הן קבוצות מיעוט שרחוקים מאוד מסיר הבשר שנשלט ע''י קבוצת ההגמוניה במדינה ולכן זה מה שקורה.
    קיצר תזרקו את הגזענות(כן אתם גזענים אם לא שמתם לב אפילו שאתם ממוצא יהודי)ואת השנאה והפחד מהשונה ותתחילו לקבל אנשים כדי שבאמת נהיה חברה בריאה יותר.

    • כל מילה בסלע!

      חסוי, 24/09/09 15:42

      כן ירבו כמוך

    • אתה מנסה לתרץ את חומרת המעשים ב''קשיי קליטה'' (ל''ת)

      זה לא עובד, 24/09/09 18:40

  • 56.

    נו בטח שתתה..תראו את השם משפחה שלה (ל''ת)

    צ' , מערבי מסומן, 24/09/09 14:36

    • 56 צ' בתי הסוהר מלאים בגזענים כמוך !!!!! (ל''ת)

      אאא, 24/09/09 14:45

  • 55.

    עד מתי נטמון את הראש בחול

    baruchy1 , 24/09/09 14:35

    רוסים+אלכוהול=רצח=אלימות

    • 3 מילים בתגובה = גזען לא מתורבת (ל''ת)

      *, 24/09/09 14:50

    • תשלים את החסר

      אחת, 24/09/09 15:02

      גם ______ + אלכוהול = רצח = אלימות

      1. ערבים
      2. אתיופים
      3. צברים
      4. סתם אנשים שנמאס להם מבת הזוג שלהם ללא שום קשר למוצא שלהם

      וכן הלאה וכן הלאה
      תפסיק להפיץ שנאה ותחזור לעבוד במקום לטקבק

    • לברוכי - גאון הדור

      ילדת יומולדת, 24/09/09 15:19

      כן ברור - זה הכל בגלל הרוסים, נכון? אידיוט

    • ואתה גזען עלוב. עד מתי נטמון את הראש בחול לתגובות כאלו?

      אשקלוני, 24/09/09 15:57

      אם קוראים עיתונים, ומבלי לדקדק במחקר אקדמי, התמונה ברורה:

      1. יש פושעים מכל שכבות האוכלוסיה, בכל מיני פשעים.
      2. יש מתאם של יחס ישר בין מצב סוציו-אקונומי לרמת הפשיעה בקרב כל האוכלוסיות.
      3. יש גזענים בקרבנו, מכל שכבות האוכלוסיה.

  • 54.

    אוי פרס,פרס

    נח, 24/09/09 14:33

    למה אתה נכנס לנושא לדבר שאין לך מושג בו.
    האלכוהול לא מגביר את האלימות אלא מוריד את המעצורים של ההתנהגות.כך שאין שום מעצור לגנוב לאנוס או להרוג.הבינות מר פרס?

    • של נעליך

      אהוד, 24/09/09 15:04

      של נעליך אויל משריש.

    • זה בדיוק מה שאתה אומר...

      עברית קשה שפה, 24/09/09 15:07

      העיקר לקטול את פרס.

      יצאת טמבל, לך לישון על האף.

    • בולשיט האלכוהול מוסיף (ל''ת)

      *, 24/09/09 15:22

    • אלכוהול אכן מגביר את האלימות (ל''ת)

      לי, 24/09/09 15:47

      • מגביר את האלימות באנשים שאלימים בכל מקרה, את מתכוונת

        יואב, 24/09/09 17:31

        מי שיש לו שדים בראש ונטיות לאלימות שלא ישתה, עם מי שלא אלים אין בעיה כל עוד הוא לא נוהג.

        אני מעולם לא ניסיתי לפגוע במישהו כשהייתי תחת השפעת אלכוהול, לכל היותר חיבקתי אנשים זרים.

        בכל אופן כדאי שלא לשתות לעיתים קרובות וגם אז במידה, חבל על הכבד אתם יודעים.

  • 53.

    אמרו לנו שעולי רוסיה הם אינטיליגנטים תרבותיים,ולא אמרו לנו שהם שתיינים (ל''ת)

    הם הרסו את הנוער בארץ, 24/09/09 14:31

    • אמרו לנו שהישראלים חכמים (היי-טק, צה''ל) ולא שהם טוקבקיסטים מטומטמים (ל''ת)

      אין שכל אין דאגות, 24/09/09 15:20

    • הם באמת כאלה אינטליגנטים ותרבותיים, חמים, עוזרים בלי

      רונית, 24/09/09 18:15

      חשבון, בעלי חוש הומור,לב רחב. אני מוקפת ברוסים, גםפ באיזור מגורי גם במקום עבודתי,
      ויש לי רק דברים טובים להגיד עליהם.

  • 52.

    מה עושה בת 16 עם אב גרוש בן 26?

    הורה אחראי, 24/09/09 14:29

    חברים? חברות? הורים? הלו? שאלה שלזמן עד הקורבן הבא. ומקווה שלא אכיר אותו

    • אתה לא ''הורה אחראי'' אתה הורה תמים (ל''ת)

      צ' , מערבי מסומן, 24/09/09 15:17

  • 51.

    כמה הערות - כנסו כולם

    ליאור, 24/09/09 14:27

    ניחומי למשפחה האבלה שלא תדעו עוד צער!
    לפי מה שהנתי הנערה היתה צריכה להיות בערב סליחות בכותל ובחרה לשתות במקום זה עם חברים ועל הטעות הזאת שילמה בחייה.
    שנית
    שמתם לב שהשם משפחה שלה באנגלית מזכיר שתייה......
    שלישית אני כגבר כמה שאני לא יהיה חרמן ושתוי עם בחורה יפה לידי בחיים לא בכוח!!!!!
    זה לא שווה את הסבל ישבוא אחר כך..
    רביעית ואחרונה להוציא חוק שמי שהיגר לכאן כ''יהודי'' שיתגייר או שיהגר

    • כמה רוע בתגובה אחת

      אליקו, 24/09/09 15:20

      1. אז הגיע לה למות כי לא הלכה לכותל ?!
      2. בדיחה חסרת טעם.
      3. ואם אני מבטיח לך שתצא ללא עונש, אז כן תאנוס ? לשיטתך זה יהיה ''שווה את זה''

    • אני לא מאמינה ומתפללת שאלוהים התעורר וקרא את התגובה

      אבוקאדו, 24/09/09 17:11

      שלך ותשלם ומהר

  • 50.

    האליטה הרוסית בארץ סגורה לישראלים ''כי אנו פרימיטיבים'' האמנם,,? (ל''ת)

    בצלאל, 24/09/09 14:27

  • 49.

    רק אם יחתכו לו את הזין ואלר כך יתלו אותו

    עם ישראל, 24/09/09 14:27

    אנשים יפסיקו לאנוס. למה אני צריך לשלם עבור במאסר 2000000 שח לפחות. ועוד עבור המשפט?

    • מסכים לכל מילה (ל''ת)

      אליוי, 24/09/09 14:39

    • 49 לא הבנתי

      מחפש הבהרות, 24/09/09 14:55

      את מי לתלות, את הזין או את הרוסי?

  • 48.

    פשע... אלכוהול .. סמים.. אלימות .. עם סגולה.. ליכוד (ל''ת)

    ליברמן... אוי אוי ליברמן.., 24/09/09 14:24

  • 47.

    מה הקשר לרוסים? ישר אתם מתחילים להכליל! למה הרוצחים של קרפ הם רוסים?

    נטלי, 24/09/09 14:23

    הרוצח של נעה הקטנה הוא רוסי? הרוצח שרצח את בעלת הבית בירושלים הוא רוסי? המבתר אלי פחימה הוא רוסי? מה אתם מבלבלים?החרדים שאונסים ומתעללים בילדיהם הם רוסים?
    תחשבו טוב טוב לפני שאתם מגיבים, התגובות רק מראות את הבורות שלכם!

    • אלו שונאי רוסים שניצלו את הכתבה כדי לשפוך את השנאה שלהם (ל''ת)

      אחת, 24/09/09 14:53

    • צודק!! (ל''ת)

      מיכי, 24/09/09 15:15

    • מילותייך זהב (ל''ת)

      ילדת יומולדת, 24/09/09 15:21

  • 46.

    רציתם להביא מרוסיה בוחרים קיבלת אלכהול זנות ו... (ל''ת)

    הפרשן, 24/09/09 14:17

    • די נשמה, אתה נשמע כמו פטיפון מקולקל

      תקליטן, 24/09/09 14:32

      מה הקשר? יש מעאפנים בכל עדה ובכל עם.

      דווקא העליה הרוסית היא עליה איכותית, משכילה, חרוצה ויצירתית.

      למה ללכלך סתם?

      • אם יש לך ביצים תגיד משהו בסיגנון ליד הרוסים שמבינים עברית,רצוי צעירים

        בוריס, 25/09/09 00:37

        רובכם צבועים,מילה לא תגידו לערבי,אתיופי,רוסי תיחיכו ותיהיו אחלה חברים אבל מאחורי הגב...

  • 45.

    רצח לאה

    אלון, 24/09/09 14:17

    צריך להרוג אותו

  • 44.

    לגילזציה עכשיו !

    אורטל מתל אביב, 24/09/09 14:17

    אם הם היו מעשנים אז הילדה היית במקרה הכי גרוע עם ברונכיטוס ! אני עוד חודש צריכה להיות בבית המשפט בגלל שגידלתי קנאביס רק בשביל עצמי והשיכורים הרוצחים בפוטנציה עוד חודש יורידו עוד בקבוק וודקה זול ויעלו את סף האלימות הגבוה גם ככה. לגילזציה עכשיו !!!

    • אורטל את צןדקת במאה אחוזים

      השפוי האחרון, 24/09/09 15:21

      נקווה שתצאי מהמשפט בזול.
      אם זו אינה הפעם הראשונה שלך במשפט אז תגידי את האמת:תגידי לו שיש לך בעיות של כאבי ראש,סינוסיטיס,הפרעות אכילה,עצירויות ועייפות.היית אצל רופאים והדבר היחידי שעזר לך היה הצמח הנפלא הזה.
      וגם תוסיפי שאת מסרבת בכל תוקף לגעת באלכהול,כי בנוסף לשכרות ואובדן הגבולות,את גם סובלת ימים אחרי זה מתוצאות השתיה.
      אם זו הפעם הראשונה שלך בבית המשפט,תגידי שטעית ולא הבנת עם מה יש לך עסק,בקשי סליחה ותבטיחי לא לעשות זאת שנית.
      כי את זאת צריך להבין,חוק חייבים לכבד,גם אם אינו לרוחינו.יש דרכים דמוקרטיות לשנותו ובהן צריך לנקוט.

    • אינטרסנטית

      איכפתניק, 24/09/09 15:27

      אז במקום להתמסטל משתייה כדברייך הם יתמסטלו ממריחואנה חוקית... כדאי מאוד שאכן תישפטי על כך...!

    • לא תודה. מספיק נתקענו עם האלכוהול כחוקי וכזמין. רק חסר לנו סמים,

      אשקלוני, 24/09/09 15:59

      ויהיה פה שמייח בכלל

      את לא ממש מפריעה לאף אחד, אבל מנגד אל תטיפי לשימוש בסמים המטונפים שלך.

  • 43.

    בנות ה-15 יש להן עודף אומץ מה עושה קטינה עם מבוגר (ל''ת)

    יעקב אלי מבית שמש, 24/09/09 14:17

  • 42.

    רק עונש מוות ירטיע את החולים הללו מלבצע את זממם (ל''ת)

    פקק תנועה , 24/09/09 14:16

    • אולי..ירתיע ? (ל''ת)

      ברווז ושמו געגוע , 24/09/09 15:40

  • 41.

    ולצריכת אלכוהול? צביעות מתחסדת והתעללות בקטינים כשיטה כלכלית. בוז לכם. (ל''ת)

    אז למה הטלויזיה מסיתה לאלימות איומה, 24/09/09 14:16

  • 40.

    אני שתיין קבוע ולא מאמין לסיפורי אלכוהול, הכל בלוף. הנערה לא הסכימה לס

    פאנייקה , 24/09/09 14:15

    אני שתיין קבוע ולא מאמין לסיפורי אלכוהול, הכל בלוף. הנערה לא הסכימה לסקס איתו

    ורק בגלל זה הוא היכה וחנק והרג את הילדה

    חוץ מזה חיבים גם לשפוט אותו ולהטיל עונש עליו על הסעיף , ''נהיגה תחת השפעת אלכוהול''.

  • 39.

    ניקולאי-זה בדרך כלל מה שקורה כשלוחצים על הגרון-מפסיקים לנשום (ל''ת)

    מאשף, 24/09/09 14:14

  • 38.

    בואו נוציא את השופט להורג על אשמתו ברצח הבא של האדיוט הזה שישתחרר ..

    Enforce, 24/09/09 14:13

    בואו נוציא את השופט להורג על אשמתו ברצח הבא של האדיוט הזה שישתחרר עוד 10 שנים מקסימום.

    הרי זה סיפור ידוע מראש. ואני לא אתפלא אם הזבל הזה כבר היה בעל תיק פלילי ואיזה שופט החליט לשחררו לטרף.

    מי שאשם בפשיעה כאן הם השופטים בלבד! בלבד!

  • 37.

    לגגיש תביעה פיצויים נגד מרכז הקליטה (ל''ת)

    אלון ת''א, 24/09/09 14:09

  • 36.

    רק עונש מוות ימנע מחוליגנים אלו מלבצע את זממם (ל''ת)

    פקק תנועה , 24/09/09 14:08

  • 35.

    הרןסים האלה הורסים לנו את המדינה. רובם פושעים..... (ל''ת)

    ניר, 24/09/09 14:08

    • כאילו בנית אותה

      מ, 24/09/09 14:35

      גם היו כמה עליות מרוסיה לפני קום המדינה

      למה על כל הפרומימ אחרונים על פושעים צברים לא הגבת באותה מידע?

    • צודק באלף אחוז (ל''ת)

      משה, 24/09/09 14:53

  • 34.

    מרכז הקליטה דפק את ישראל

    אלעד ת''א, 24/09/09 14:07

    ואזרחי ישראל משלמים ביוקר

    • היתי סוגר את משרד הקליטה ופותח משרד לעידוד הגירה

      צבר מיואש, 24/09/09 14:28

      של ערבים וגויים מארץ ישראל!!!
      היום!!!!

    • והעיקר שהימין רוצה עוד לספח 2 מליון פלסטינאים ביו''ש.. (ל''ת)

      מצדה 2020 - התאבדות דמוגרפית יהודית, 24/09/09 16:27

  • 33.

    לא למכור אלכוהול בפיצוציות!!

    טל, 24/09/09 14:05

    ביבי תעביר כבר חוק למניעת מכירת אלכוהול בכל המקומות

  • 32.

    ותודה למליון העולים מברה''מ

    נ., 24/09/09 14:03

    שהביאו את כל הטינופת שבעולם לישראל.
    ותודה לממשלות ישראל שהביאו את העולים.

    • 90% מהם הם אנשים מתורבתים ושומרי חוק (ל''ת)

      תתבייש, 24/09/09 15:17

      • אולי אחוז אחד (ל''ת)

        או רבע אחוז, 24/09/09 18:46

  • 31.

    הוא עוד יכול להשיג שופט שיאמין לו שזו היתה הגנה עצמית

    חקלאי דרומי , 24/09/09 14:02

    מישהו כבר יסדר לו עסקת טיעון שתאפשר לו לצאת מהכלא עוד חמש שנים. תסמכו על מערכת המשפט שלנו.

    • ערבי , אל תנסה לחרחר מריבה פה. שקוף שאתה גייס חמישי (ל''ת)

      שם לב לקטנות, 24/09/09 16:19

  • 30.

    פרס המזועזע

    יצחק, 24/09/09 14:02

    פרס המשך את שאמרת תאר לך את אבא ואמא קמים שמחים בבוקר ובצהרים הם בוכים כי ביתם עולה השמימה בפיגוע בעקבות הסכמי אוסלו שכה התגאת בעשייתם

  • 29.

    צריך לחדש את עונש המוות בישראל

    צחי, 24/09/09 13:55

    לא רק לנאצים כי אם גם לאנשים מהסוג שאשמתם הוכחה מעל לכל ספק ברצח כל כך מזוויע.

  • 28.

    יאללה קח את עו''ד ציון אמיר ותקבל גג חודש בפנים!!! (ל''ת)

    רונן, 24/09/09 13:52

    • יקר לי , אני אקח את ששי גז ואקבל הרבה פחות..... (ל''ת)

      אחד שיודע, 24/09/09 13:59

    • עצוב כמה שאתה צודק (ל''ת)

      רונן, 24/09/09 14:07

      • עצוב כמה שזה נכון העוכרי דין האלה מודים בשקריהם ומוציאים לרחוב נחשים (ל''ת)

        קורבן לרצח, 25/09/09 00:02

  • 27.

    לפני האסון הבא יש לגרש רוסים מסוכנים...לפני שיהיה מאוחר (ל''ת)

    אפרת, 24/09/09 13:51

    • אין שכל- אין דאגות

      תמר, 24/09/09 14:00

      כן בואו נגרש רוסים מסוכנים דתיים שאונסים ומרוקאים עצבניים.
      אין שכל אין דאגות

      העיקר שלשנוא את יודעת

  • 26.

    כמה נזק למדינה הרוסים האלו עושים??? (ל''ת)

    עדנה, 24/09/09 13:49

    • !!!!!

      אני, 24/09/09 13:59

      וואלה את צודקת להעיף את כל הרוסים המסריחים חזרה לרוסיה לשם הם שייכים

    • כמה באמת? (ל''ת)

      עידו, 24/09/09 14:01

    • אסור לעשות ''עליהום'' על האוכלוסיה הרוסית

      צחי, 24/09/09 14:20

      אסור ואסור להאשים את כולם. יותר מכל המדינה אשמה על כך שאת האזרחות היא מעניקה ישר עם בואם לארץ,יש לשקול מתן אזרחות בשלבים,כמו כן יש להכריח את המהגרים ללמוד יהדות ואזרחות בקורסים שהמדינה תעביר(כמו תיאוריה,כמו נהיגה מונעת) כתנאי לקבלת אזרחות ישראלית.

    • פחות מהנזק שש''ס והחרדים עושים..הם לפחות עובדים, משלמים מיסים ומשרתים. (ל''ת)

      צברית דור 3 בארץ, 24/09/09 16:29

  • 25.

    רוסים זה לא יהודים (ל''ת)

    לא ידעתם?, 24/09/09 13:47

    • אותי תמצא

      אחת, 24/09/09 13:55

      בבית כנסת ביום כיפור, צמה.
      אז בוא תגיד לי בפנים שאני לא יהודיה.
      מפיץ שנאה שכמוך

      • את רוסיה וחבל שלא נשארת שם יחד עם היתר שעלו איתך (ל''ת)

        עוזי, 24/09/09 14:00

        • לא ידעתי שקוף יכול להיות יהודי. (ל''ת)

          ארי, 24/09/09 14:47

          • לא בטוח שהוא יהודי-בין העולים מרוסיה התגלו לא מעט נוצרים שרק השד יודע

            שוש הלוי, 24/09/09 16:19

            מדוע העלו אותם ארצה מלכתחילה. אני עצמי נתקלתי במספר מקרים כאלה שמודים בעצמם שאין ולא היתה להם כל זיקה ליהדות, לא להם ולא להוריהם או לסבם.

            • לגברת שוש , ארי ועוזי

              חסוי, 24/09/09 17:18

              ואיפה אתם תהיו ביום כיפור? עם האופניים וסרטי הבלוקבאסטר?

              גועל נפש של תגובות

              • לא יקירי-אני מצטערת לקלקל לך את התיאוריה אבל אני אהיה בבית-הכנסת כמו

                שוש הלוי, 24/09/09 18:03

                כל יהודי ראוי.

                גמר חתימה טובה לך ולכל בית-ישראל ולעם היהודי כולו באשר הוא

      • למה את אלימה? (ל''ת)

        איכס, 24/09/09 18:48

    • כולם יודעים את זה

      אני, 24/09/09 14:00

      נו זה ברור רק מה שהממשלה הדפוקה ממשיכה לעלות רוסים גויים ולתת להם הכל.גועל נפש

      • הם גם גומרים לנו את הכינרת (ל''ת)

        הם והעובדים הזרים, 25/09/09 01:14

    • אתה לא צודק כלל זה כמו להגיד פולנים לא יהודים

      תימני, 24/09/09 14:12

      יש פולנים גויים ויש פולנים אפילו רבנים
      תלוי מה הבן אדם יהודי או לא קל מאוד
      (אצל הרוסים זה קצת קשה אצל חלק בגלל ההתבוללות שהיתה שם

      • האמת היא - בתקופת סטאלין נאסר על היהודים לקיים את יהדותם, אבל-

        שוש הלוי, 24/09/09 17:19

        לא מדובר ביהודים שהתבוללו או שנאסר עליהם לקיים את מנהגי-הביהדות וכלליה, אני כמי שהיתה פעם מורה לעברית באולפן לעולים אקדמאים, יכולה לספר לך על כך שהאנחנו המורים היינו צריכים ללמד את העולים את כל מה שאנחנו יודעים על יהדות, על מנהגיה, על החגים, על מועדי-ישראל ואת כל ההיסטוריה של מדינת-ישראל ועם ישראל, אלא שבין אלה שעלו מרוסיה והיו בבחינת -''תינוקות שנישבו'' והיה צריך להחזיר אותם ליהדות, השתרבבו גם כאלה שאין ולא היתה בינם ובין היהדות כל זיקה-Whatsoever, כאלה שאביהם ואימם אינם יהודים ואשר סבם וסבתם-אינם יהודים. אמנם - מדובר במקרים בודדים אך-התופעה קיימת ולעניות דעתי - אין לה מקום. לא בזמן שאנחנו מגרשים עובדים זרים ולא מעלים ארצה את יהדות ה''פאלאשמורה'' שיהדותם נשמרה במשך אלפי שנים ועברה מדור לדור.

    • רוסים לא יהודים, אשכנזים לא יהודים..רק מרוקאים הם יהודים? (ל''ת)

      מעניין כי לא אתם הקמתם את המדינה.., 24/09/09 16:36

      • יהודים אותנטיים אמיתים זה רק העירקים -אפס התבוללות (ל''ת)

        מבין משהו, 24/09/09 19:43

        • רובינו יהודים ורוצים לחיות בשקט אז בואו נתאבל ונתנדב להפחתת אלימות (ל''ת)

          אמא-, 25/09/09 00:04

  • 24.

    קודם יוצאים לבית מרזח, אחר כך לקחים קטינה ואונסים אותה, ולקינוח חונקים (ל''ת)

    תרבות חילונית בישראל, 24/09/09 13:46

    • זה ממש לא תרבות חילונית!! עזוב אפילו אין כוח לענות לך על דיברי ההבל.. (ל''ת)

      לך תחזיק את היד לאברך הדורס ולאם המרעיבה, 24/09/09 16:34

      • התרבות החילונית בחלקה היא לצאת ולשתות,מכאן לאונס ורצח יש מרחק (ל''ת)

        רוני-מסורתית-די לאלימות, 25/09/09 00:06

  • 23.

    מרכז הקליטה...הרסתם את המדינה (ל''ת)

    אילנית כהן, 24/09/09 13:41

  • 22.

    פני מלאך

    גבסון, 24/09/09 13:40

    כואב מאוד.
    מקווה שיכנס למאסר עולם כפול.
    שייתבייש לו.

  • 21.

    רוסים זה מפחיד (ל''ת)

    אסתר לוי, 24/09/09 13:37

    • אסתר, תחזרי לנקות! (ל''ת)

      בעלך, ז'וז'ו, 24/09/09 14:48

      • אתה מוזמן לראות את הסרטים של בורט על הנאורות אירופה המזרחית (ל''ת)

        שמעון הצדיק , 24/09/09 20:27

  • 20.

    סטטיסטיקה רוסית

    אריה.נ, 24/09/09 13:36

    מישהו יכול לתת לנו סטטיסטית את אחוז מעשי הרצח בשנים האחרונות על פי מוצא הרוצחים?

    • לבקשתך המידע בפנים

      הלישכה לסטטיסטיקה, 24/09/09 13:52

      ערבים 55%
      רוסים 35% (30% לא יהודים)
      10% מרוקאים (בשנים האחרונות כתוצאה מעליה רוסית רצחנית ומעליה במיקרה הרצח במיגזר הערבי נידחקו המרוקאים למקום השלישי אח היו זמנים)

      יש לציין שיש גם שיתוף פעולה בין הרוסים לערבים

      • אתה שקרן ונוכל

        אשקלוני, 24/09/09 16:02

        אני במקרה לומד באוניברסיטה וראיתי מחקר בנושא זה. ברי כי המחקר הוא בעייתי כשלעצמו - כי הוא מדבר רק על הרשעות, ולא על העמדה לדין. אבל ניחא

        האחוזים שאתה מתאר נכונים רק לגבי פשיעה חמורה כרצח, ורק לגבי ערבים. גם הערבים הפושעים הם כמובן האוכלוסיה מהעניות במדינה, אז בעצם הוכחת רק דבר אחד - שמי שעני, הוא מועד לפורענות לענין פשיעה. אבל את זה ידענו כולנו

        • עם כל האוניברסיטה שלך אתה טועה בהחלט...

          סטטיסטיקן, 24/09/09 22:40

          לפני 40 שנים היו הרבה עניים בישראל ואף פעם לא היתה פשיעה שמתקרבת למימדים של היום ...זה לא העוני שגורם לאלימות..זה החברה הישראילת הרקובה מהעילית עד לתחתית.

          • צודק,ובנוסף-בציבור החרדי שעני יותר באופן יחסי,לא היה רצח אחד מאז קום

            המדינה ! (אם נתעלם ממתחזים ה''חוזרים בתשובה'',וחולי, 25/09/09 02:34

            נפש).עובדה זו סותרת גם את הנסיון לטעון כי אחוז הפשיעה הנמוך משמעותית אצל החרדים,נובע מהסתרת החברה על הפשעים,שכן גופות לא ניתן להעלים..

    • חלק ראשון ,נלקח מתוך הוועדה לעתיד ילדנו והאינרנט

      בבקשה, 24/09/09 14:03

      נה רשימה של רצח בתוך המשפחה

      הנה ניסוי ותהייה , מה את זוכרת ולמה את זוכרת !!!

      אלי פימשטיין ירושלים הורשע ברצח לאחר שקבר את בתו ביער סמוך לירושלים .



      אולגה בוריסוב, ראשון לציון הסיעה את בנה לים ב 23:00 והטביעה אותו ,חשודה הריגה ,לא ברצח , נגד בעלה אילן יהודה נטען בכתב

      האישום נטען כי היכה אותה .

      רגינה קרצ'קוב, תל אביב הטביעה את בנה באמבטיה ,גם לה יסדרו סעיף על הריגה .


      ארז טבעוני מחולון, הגיע לבית ויצ''ו בתל אביב במטרה לפגוש את שני ילדיו. כשפקידת הסעד יצאה לדקות ספורות מהחדר, שפך טבעוני על

      ילדיו חומר דליק והצית אותם למוות.


      אמנון כהן, נהג מונית מתל אביב, רצח את רעייתו ואת שני ילדיו. כהן נתן לילדים לפני השינה כוס חלב עם כדור שינה וחנק אותם למוות

      לאחר שנרדמו., הורשע ברצח.



      יולי 2003 ... לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (א') כתב אישום נגד סרגיי דשקביץ', בן 29, תושב רמת גן, שמואשם כי רצח לפני

      כשבועיים את אשתו אנה, ...


      גבר בן 37 הלוקה בנפשו רצח בצהריים (שבת) את אביו בן ה-78 בדירתם ברחוב אפלטון ביפו. במשטרה חושדים כי הבן אלכסיי יפישצב הלם

      בראשו של האב, ששמו גם כן אלכסיי, באמצעות חפצים שונים.

      אשדוד : אוקטובר 2008 ,שלמה פדידה נעצר בחשד לרצח אשתו רוזי, בת 55.

      חשד לרצח במשפחה גינדה דיובקין, בת 89, בלה ליטרובניקוב, בת 54 ובוריס ליטרובניקוב, בן 55, נורו היום (שישי) למוות על ידי החשוד,

      מאבטח בן 36, הוא נכדה של הנרצחת, ואחיינם של שני הנרצחים האחרים.

      2000- דניס אייזן הרג את בנו בן השלושה חודשים במכת אגרוף, משום שבכה והפריע לו לישון.

      מרינה דוידוביץ' מכרמיאל הטביעה את שתי בנותייה , נמצאה בלתי כשירה ויצאה לחופש כעבור 3 שנים.

    • חלק רשני ,נלקח מתוך הוועדה לעתיד ילדנו והאינרנט

      בבקשה, 24/09/09 14:04

      מייקל פישר קצין משטרה מהוד השרון ירה בבני משפחתו 2 ילדים ואם ,בשבילי רצח והתאבד.

      בעל רצח שיסף את גרונה של אשתו והתאבד גופותיהם של
      אורה (51) ומיכאל (59) רוזנווסר, נמצאו אתמול (ה') אחר הצהריים בדירה ברחוב המלך שלמה 95 בקריית אונו.

      יצחק בוחבוט מבית שאן רצח את אשתו רויטל בוחבוט .

      כפר סבא -רונן פאוסט (30), ירה למוות באביו, נחום פאוסט (58), והתאבד. לפני כחודשיים הגיש האב תלונה נגד בנו על אלימות. מוקדם יותר

      אתמול נמצאה גופתה של אולגה לבצ'נקו (34) מחיפה, שנרצחה על-פי החשד בידי בן-זוגה, איגור זוזוליה (33).

      רעננה: ''סליחה'' כתב האב הרוצח לילדיו - גופותיהם של מיכל ועמי פטר, בשנות ה-50 לחייהם, נמצאו הבוקר ירויות בשתי דירות בעיר .

      אילן גדו הושאם ברצח את אשתו בדקירות סכין מול שלושת ילדיו טירת הכרמל.

      תושבת פרדס חנה אנה דוקולסקי בת 52 רצחה את בעלה בוריס דוקולסקי ז”ל בן ה-57 ע”י זריקת אגרטל בראשו.

      20 שנות מאסר בפועל על יוסף מעודה, תושב ראשון לציון בן 58, אשר הורשע ברצח אשתו, מרסל מעודה, לנגד עיניה של ילדתם בת ה-13

      הותר לפרסום כי האיש שנרצח הבוקר (שני) בתל אביב הוא זכר גלוחוי, בן 68. החשוד ברצח הוא בנו, בן ה-41.

      יפה רחבי, בת 47 מאריאל, נרצחה ע''פ החשד ע''י בעלה לשעבר שלמה רחביה ששם קץ לחייו לאחר שרצח אותה ליד בן שמן.


      ברחובות יצחק צורף, בן 68, ירה למוות באשתו, לילי (לאה) צורף, בת 65, ואחר כך התאבד.

      ולדימיר וינקורוב, בן 72 תושב אשדוד, רצח את אשתו, לריסה בת ה-60, והתאבד. האשה נפצעה באורח קשה והועברה לבית החולים ''שיבא''

      בתל השומר, שם נפטרה מפצעיה.

      עד גיל 18 הספיק רוסטיסלב בוגוסלבסקי, עולה חדש , לשחוט כ-500 חתולים. בתחילת 2007, בודד, ממורמר, מכור לוודקה ול''שתיקת

      הכבשים'', יצא למסע הרג שהסתיים בשתי גופות ובפצוע קשה אחד, כולם שיכורים וחסרי בית. איך הופך נער דחוי ואומלל להתגלמות הרוע

      המוחלט? מסע אל לב האפלה, ליד השוק בפתח תקוה.


      בן רצח את אימו :גופה של מרגריטה קרילוב, בת ה-58, נמצאה לפנות בוקר עטופה בשמיכה ברחוב ליאונרדו דה-וינצ'י בתל אביב. צוות ניידת

      טיפול נמרץ של מד''א שהוזנק למקום קבע את מותה של האישה. המשטרה חושדת כי מדובר ברצח.

      ראש העין :גבר בשנות החמישים לחייו חשוד כי רצח את אחיו בסיוע של חברו. אתמול בצהריים אותרה גופתו של האח בדירה בראש-העין

      בזכות עירנותו של שכן.

      אליס קריסטל ז”ל , בן 45 מאשקלון, מת הבוקר (ו’) מפצעיו לאחר שעל פי החשד, נדקר על ידי אשתו, אלידה, בת 45 29/03/2002


      אריקה אורבוש-פרישקין מקריית מוצקין על בן זוגה, שאותו דקרה למוות. Ynet אישום: הרוצחת התעללה בבן זוגה שעות ארוכות – חדשות

      רצחתי את בני בן ה26 כי התבטל ושיחק במחשב” – 8.4.03 מקרה ילנה אברמנקוב

      ראש העין: תושב העיר בן 27, חשוד שרצח היום (יום ג') את אמו, מזל תוהמי בת 60.

      פדרו לישנסקי, בן 72, מקיבוץ גבע, ירה למוות בנכדתו האוטיסטית והתאבד.

      אסף גולדרינג בן 32 המתגורר במושב בצרה שבשרון נעצר בחשד שרצח הבוקר (שבת) בחניקה את בתו נועה .

      רוני רון, נתניה-מודעין חשוד ברצח בתו במכות .

      אולגה לשקרוב קיבלה ארבע וחצי שנות מאסר לצעירה שרצחה בחור.

      אושרי גז, בן 31, נאשם כי רצח את חברתו כי לא הסכימה לעשות הפלה. הוא פתח את ברז הגז וניסה ליצור רושם שמדובר בהתאבדות.

      • אין אף עיראקי ברשימה. עדה הגונה ושומרת חוק (ל''ת)

        הונגרי, 24/09/09 14:34

        • משפחת אברהם עיראקים, משפחת צורף בולגרים. יש גם הונגרי ם

          רק תשאלו, 24/09/09 15:53

          משפחת אברהם עירקים,
          משפחת צורף בולגרים.

          רק תשאלו ותקבלו תשובות.

        • משפחת אברהם עיראקים חפש טוב , גם אולי טבעוני .

          תשובה להונגרי, 24/09/09 16:30

          משפחת אברהם עיראקים חפש טוב יש אפילו שני מקרים אחד מקרית שמונה ,אחד מירושלים הבן ירה באביו .

          • משפחת אברהם זה פרסים ! (ל''ת)

            פרסי טוב, 24/09/09 19:39

          • הרוצח של הודיה חצי חלבי חצי אשכנזי מה זה אומר?די להכללות (ל''ת)

            אוהבי הודיה.די לאלימות!, 25/09/09 00:08

    • חלק שילשי ,נלקח מתוך הוועדה לעתיד ילדנו והאינרנט

      בבקשה, 24/09/09 14:07

      הבעל נורה בראשו ונמצא בתא המטען.האשה המתכננת של הרצח זוכתה חלקית. בית המשפט המחוזי בבאר שבע זיכה את אילנה קושילביץ’ מאשמת רצח בכוונה תחילה של גרושהּ, עודד קושילביץ’ ז”ל. השופטים הרשיעו אותה בקשירת קשר לביצוע פשע, סיוע לרצח ושיבוש הליכי משפט. רצח של בעל ע”י שליח המאהב.

      ייבגניה סוקלובקיה שהורשעה ברצח אבי בעלה תשוחרר לאחר ריצוי שני שליש מהמאסר YNET 3.6.04

      תושבת נתניה נשכה את בנה “כי הפריע לנוח”. התלונה הוגשה למשטרה לאחר שהגננת הבחינה בסימני נשיכה על גופו של הילד. האם הודתה במעשה וסיפקה את ההסבר התמוה: “הוא הפריע לי לנוח”. בינתיים, הועבר הילד לידי סבתו

      האיש הזה שנרצח ע”י חברתו: http://news.walla.co.il/?w=//433819

      יצחק בן-שימול ז”ל ע”י אופליה אגרונוב, שהשליכה אותו מהקומה ה-‏7

      42. הרצח בוצע על פי בקשת דודתו של חוג’ה, שושנה ארז, בת 63, שהבטיחה לו 100 אלף דולר בתמורה לכך.

      43.בת 31 מאזור השפלה פנתה לגורמים בעולם התחתון כדי לחפש אדם שירצח את בעלה לשעבר, עמו היתה מסוכסכת.

      44.אשה בת כ-40 נעצרה הלילה (יום ה’) בחשד שהזמינה את רצח בעלה, בן 44, אבי ארבעת ילדיה.

      45. משטרת חיפה סיכלה ניסיון של תושבת עתלית, לודמילה מינין (41), להזמין את רצח בעלה אלכסיי (45) בידי רוצח שכיר. היא נעצרה אתמול לאחר שהמשטרה שלחה שוטר שהתחזה לרוצח השכיר וסיכם איתה את פרטי העיסקה. 46.אשת אסיר משוחרר חשודה שתכננה את רצח בעלה, בעת שקיימה קשר רומנטי לוהט עם שותפו לשעבר של הבעל לתא המאסר

      אנסטסיה מיקל, צעירה בת 20 ממגדל העמק, שבילתה בכנרת עם בן זוגה ה-27 מנצרת, נסים עפיפי ז”ל , רצחה אותו אמש בדקירות

      סרגיי דשקביץ, בן 29, מואשם שרצח את אשתו בחדר השינה בדירתם.

      בנימין אברהם הורשע ברצח אשתו במכות אבן.

      נלי וסילבה דקרה למוות את איגור איליסייב 31 פעמים, תוך כדי שהוא מנסה לברוח ממנה בכוחותיו האחרונים. קיבלה רק שנתיים בכלא

      אנה פודולסקי בת 30 רצחה למוות צעיר בן 25 ז”ל מפתח תקווה. במשטרה חושדים כי בעקבות הויכוח ועזיבתו של הצעיר זעמה האשה, יצאה אחריו כשסכין בידה ודקרה אותו בגבו.

      כרמלה בוחבוט אשר ירתה בבעלה יהודה בוחבוט ז”ל

      ולרי גיטלמן בן ה-35 מפתח תקווה, שעלה מרוסיה בשנת 1993, אב לילד, שנרצח באכזריות ושגופתו בותרה לשניים,

      הודיעה היום המשטרה כי שוטרי ימ''ר מרכז עצרו שני חשודים ברצח.השניים, תושבי העיר, והיום הם הובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית

      המשפט ברמלה.קיריל שייחרזיב נעצר ביום בו התגלתה הגופה המבותרת של ולרי גיטלמן - אך שוחרר מיד לאחר מכן. רק אתמול נעצר שוב,

      נשבר, הודה ושיחזר: יריתי בו, חנקתי וכרתתי את הראש. גם חברתו לשעבר של הקורבן אירנה אשכנזי, שמצאה את הגופה, חשודה ברצח

      • יש ברשימה למעלה מכל טוב פולנים,עיראקים,תימנים,ליטאים,

        מסקנות, 24/09/09 14:19

        יש ברשימה למעלה מכל טוב פולנים,רומנים ,עיראקים,בוכרים ,תימנים,ליטאים,טונסאים,מרוקאים,טריפוליטאים,בולגרים,
        תימנים,יוונים ,הונגרים ובעיקר רוסים .

        • צר לי לאכזב אותך..אין בולגרי אחד!!!!! (ל''ת)

          בולגרי, 24/09/09 14:39

          • לבולגרי ,משפחת צורף מרחובות בולגרים,חפש טוב. (ל''ת)

            תשובה קיבלת, 24/09/09 15:12

          • לבולגרי ,משפחת צורף מרחובות בולגרים,חפש טוב. (ל''ת)

            תשובה קיבלת, 24/09/09 15:15

      • חלק רביעי ,נלקח מתוך הוועדה לעתיד ילדנו והאינרנט

        יש עוד, 24/09/09 14:36

        רפי אברהם , בן 47, נרצח בידי בנו, אביאור אברהם, בתחילת השבוע בשכונת גילה בירושלים.

        אסתר מיכאלי, בעלת מוסך בעטרות, הורשעה ברצח סימן מיכל, בעל מפעל סמוך, וכן בניסיון לרצוח את בנו.

        סימונה מורי רצחה את בן זוגה ומרצה מאסר עולם בכלא נווה תרצה

        איריס צלעי רצחה את חברה מכלוף חתואל ז”ל בדקירת סכין בליבו, כאשר ניסתה לרצוח את חברתו השנייה והוא בעצם הציל אותה.

        שילמה לשיפוצניק כדי שיחסל את בעלה. במשטרה חושדים כי בתיאום עם אמה, שילמה אם ל-4 מרחובות 7,000 שקלים כ”בונוס” לפועל פלסטיני

        מזל אוחנה , שדקרה למוות את בעלה יחיאל אוחנה ז”ל ולא קיבלה מאסר עולם (14 שנה בכלא).


        רצח החייל שלמה צ`רנה, חברתו רצחה אותו באכזריות עם סכין מטבח גדולה שנעצה בליבו.

        האישה, תושבת אל עזזמה, הודתה כי דקרה אותו למוות – סאלם סוילם אלחמידי ז”ל, צעיר בן 27 משבט אל-עזזמה נרצח.

        האשה שזרקה את תינוקה מהחלון – נאשמת היום ברצח WALLA 14.2.00 סעיף האישום שונה בהמשך ל’הריגה’

      • הרוב המכריע הוא רוסים ואשכנזים.....בערך 90 אחוז (ל''ת)

        סטטיסטיקן, 24/09/09 22:54

    • מתגעגע למסך הברזל

      קה לין,קה קה לין, 24/09/09 14:18

      עזוב סטטיסטיקה, הם הכניסו מימד חדש למושג רצח בסטיאלי,וכתובות קעקע שלא ראינו כמותן. נסיעה בשיכרות היתה מושג לא ידוע, ויצרני הוודקא המקומית משפשפים ידיים. יש מיעוט שמבצע פשעים בארץ, מטעמים אידיולוגיים ודתיים. אלו עושים זאת מחוסר ערכים אנושים בסיסיים,ולמען הכף. אני מצטער אם אני חוטא בגיזענות,אבל קשה להתעלם מעובדות.

      • מיעוט שמבצע רצח ממניעים אידאולוגים או /ודתיים???!!!!!!

        אבוקאדו, 24/09/09 17:27

        רוצחי ילדים , נשים ,זקנות, נרקומנים שמכים זקנות??
        מה איתם??
        מדברייך משתמע לכאורה שרצח ממניע אידאולוגי
        (דתי הוא אידאולוגי לצורך העיניין)הוא מקובל או מוצדק או שיש בו היגיון....

    • איני רואה דבר בסטטיסטיקה

      אוי ואבוי, 24/09/09 17:24

      הרי מן הסתם, מגזר העולים מרוסיה הוא השני בגודלו אחרי ערביי-ישראל. לכן,הנתונים אך מתבקשים.
      בנוסף לעיל, צריך לזכור את הפילוח הסוציו-אקונומי של המגזרים, שוב החלוקה טבעית, רבים מן העלייה הרוסית אכן סבלו מקשיי התאקלמות והסתגלות-שוב דבר טבעי שכן זוהי ההגירה הגדולה ביותר בעולם-ביחס לזמן שארכה.

  • 19.

    מרכז הקליטה???קולט הרבה רוצחים כל הכבוד לכם (ל''ת)

    אין יהודים ברוסיה תפנימו, 24/09/09 13:36

  • 18.

    באיזה ישיבה לומד הרוצח?

    פיטר פאן, 24/09/09 13:25

    עזבו אותו, הוא לא התכוון לרצוח, זה יצא בלי כוונה זדונית. והיא גם בסך הכל לא אמא לילדים, אז לא נורא כל כך. צריך לתת לו מאסר על תנאי למשך שנה. בוודאי כך, יהיה מנוסח פסק הדין.

  • 17.

    שמעון-בחור בן 26 הוא לא בן נוער

    ziv78 , 24/09/09 13:24

    כנראה שהכל יחסי ;)

    • חחחח בשביל פרס בן 60 הוא תינוק (ל''ת)

      בייבי, 24/09/09 14:45

  • 16.

    לא מפסיק להתפעם מהעלייה האיכותית הזו..

    מישהו, 24/09/09 13:22

    אני מקווה שמי שאחראי על המחדל הזה של הבאת רבבות גויים הזויים פרועים בלי שום זיקה ליהדות ישלם על כך.. הרסתם את המדינה הזו..

    • זה שמעון פרס.

      אחת, 24/09/09 14:59

      הוא האחראי לעלייה הרוסית על כל הגויים שעלו איתה.

    • ל 16

      טאט, 24/09/09 20:40

      אני מקווה שמי שאחראי על חוסר סכל הנצפה בתגובה שלך כבר שילם על זה

      • יש לקרוא את התגובה של טאט במבטא רוסי כבד (ל''ת)

        ולגחך, 25/09/09 01:17

  • 15.

    זה בסדר השופטים לא מושפעים מדעת הקהל

    שמעון הצדיק, 24/09/09 13:20

    הרי השופטים הם יושבים ליד השכינה ברקיע השביעי וכל דרישות העם חולפת ליד האוזר הם השופטים
    הכי חכמים
    הכי גאונים
    יודעים מה טוב לעם
    יודעיים מוסר מהוא צדק מה הוא
    חברי הוא מתנצל לכן יש להתחשב בהתנצלות הוא בסה''כ לחץ לה על הגרון.
    לכן פסקתו של השופט תהיה 4 שנים
    בלבד אז מה אם היא מתה אז מי אם ההורים שלה סובלים.
    הרי אני שופט אף אחד לא מבקר אותי
    אין סיכוי שאני אשלם על שפיטה לקויה
    אני ואלוהים אחד הם
    תחי מדינת ישראל
    תחי חבורת הזבל שיושבת בכנסת שלו מבינים שהם הריבון שחלק מתפקידם כנבחרים לבעוט באלה שלא נבחרו על ידי הציבור כן כן גם על השופטים

  • 14.

    להחיל חוק יובש - לא ימכר אלכוהול בישראל (ל''ת)

    שדג, 24/09/09 13:15

  • 13.

    ================= שיפנה לאוליגרך רוסי ========================

    הנסיך הקטן, 24/09/09 13:14

    שיממן לו את המשפט בו יטען שזה לא הוא אשם זה הלאכוהול וזה בכלל הריגה ולא רצח כי האלכוהל שיחק תפקיד .

  • 12.

    לחצתי וזה פשוט קרה. איום ונורא האם חשבת פעם כמה

    מלחיץ מאד, 24/09/09 13:13

    אנרגיות הושקעו בילדה הזאת לפני שלחצת? כמה דמעות וחרדות = הלחיצה שלך?

  • 11.

    פרס , כרגיל, מתעלם מן העובדות ואונס את המציאוּת.

    אדם שתוי איננו רוצח, 24/09/09 13:07

    הסיבה לרצח היא שבהשראתו ובעדודו של פרס, הביאו מרוסיה את כל הערב-רב האפשרי, מספיק להתבונן בכתובות הקעקע של הנבל ובשמו כדי להבין שיש לנו עסק עם גוי פרבוסלבי.

    • תתבייש (ל''ת)

      טל, 24/09/09 13:48

    • דווקא אתה ושכמותך הם הסיבה לאלימות

      מיקי, 24/09/09 15:19

      כי מה שמניע אותך זה שנאה, ולא הגיון או עובדות

  • 10.

    מענין הוא לא דומה לאברך הדורס (ל''ת)

    יוסיפון, 24/09/09 13:06

  • 9.

    כלומר הוא יואשם בהריגה. צריך לשנות את העונש של הריגה ל40 שנה. (ל''ת)

    הרוצחים האלה מקבלים יעוץ לומר שהם לא התכונו, 24/09/09 13:04

  • 8.

    נורא! צריך לתלות אותו בכיכר!!! (ל''ת)

    ישראלי, 24/09/09 13:04

  • 7.

    הוא לא יהודי בכלל , שימו לב לעליית האלימות ב 20 השנים האחרונות

    אחד שיודע, 24/09/09 13:03

    יופי של עליה הגיעה לפה , ממש ''איכותית''

  • 6.

    לילה..בת 15..שיכורה..ברכב..הורים!!זה לא תקין נקודה!! (ל''ת)

    אילן, 24/09/09 12:58

    • שלא תעיז לשפוט!כולנו עשינו שטויות בגיל הזה.מאד קשה להגביל (ל''ת)

      שום תרוץ לאלימות!זירו טולרנס!, 25/09/09 00:10

      • לא כולם היו מתנהגים ככה רק מנסה להצדיק את עצמך (ל''ת)

        **, 25/09/09 06:59

  • 5.

    אני בחיים לא ישבתי בחניון ושתיתי, ולא הסתובבתי עם גברים מבוגרים ממני

    בת 22, 24/09/09 12:52

    בנות - בבקשה, הפעילו שיקול דעת!
    מה לבחור בן 26 ונערה בת 16? לא ברור מה הוא רוצה?

    ומתי תפסק תרבות התשייה המגעילה הזאת, לשבת ברחוב ולשתות? זה עלוב, זה מגעיל ולא יוצא מזה שום דבר טוב.
    תרגעו עם האלכוהול, אין לכם שום סיבה לשתות על כל הרבה, אפשר לבלות גם בלי זה.

    תנחומי למשפחות. מקווה שהמקרה יפתח את עיניהם של צעירים וצעירות לשנות את הבחירות שהם לוקחים יום יום.

    • זה לא בעיה להוציא חוק שאסור לעמוד ברחוב ולשתות..כמו באירופה

      שוטר, 24/09/09 23:03

      וסקנדינביה..אבל איפוא המשטרה תהיה...

  • 4.

    צריך להיות חוק שמטיל עונש מאסר בפועל על מי שיש לו קעקועים כאלה

    חוני המעגל, 24/09/09 12:49

    בלי לשאול, בלי לחקור, בלי שיצטרך לעשות כל עבירה נוספת!

    • לי יש קעקועים ואני לא מסוגלת לפגוע בזבוב, למעשה אני הרבה יותר מוסרית

      נמאס מכסילים!, 24/09/09 14:44

      וחכמה (מתגובתך ניתן לראות את טיפשותך) ממך ומעוד הרבה אנשים בעלי מוח קרמינלי, ערסים עם כיפה בלי שום קעקוע!
      הוא לא הראשון שאנס ורצח, רק הרוב היו בלי קעקועים (אלה אם כן עשו אותם בכלא), ובמקרה החלאה הזה עם קעקועים
      SO WHAT??
      עכשיו כל מי שהוא רוסי/ יש לו קעקועים רוצח ואנס???????????
      בור!

      • מזל שאתה לא הזוי ונמהר להסיק מקעקוע שאדם הוא פושע...

        אשקלוני, 24/09/09 16:03

        מה נסגר עם אנשים? מה הקשר בכלל?

    • אני מקועקעת וצמחונית ולעולם לא ארים יד על איש..חוצפן! (ל''ת)

      אנשים כמוך שלא חושבים ורק מכלילים הם המסוכנים, 24/09/09 16:31

  • 3.

    רק לפי הקעקועים רואים שזה בן אדם מסוכן

    tatoo, 24/09/09 12:46

    מי מסתובב עם אחד כזה?
    לא אתפלא שהוא אחד מהרוסים הגויים הנאו נאצים שמסוגלים להרוג בן אדם בלי להתרגש

    • אם תראה את היד של עידו רוזנבלום ממונית הכסף תראה גם קעקוע ענק

      רפי בר, 24/09/09 13:19

      ותראה מי מסתובבת איתו.

      • אז מה? זה אומר שהוא לא? מה זה אומר שיש לו גם קעקוע (ל''ת)

        פשט, 24/09/09 17:03

    • נכון...ככה מזהים רוצח לפי הקעקועים...אתה חכם אין ספק...

      חכמון, 24/09/09 13:27

      יש להוציא צו הרחקה מיידי או יותר נכון מאסר מניהלי לכל המקועקעים באופן מיידי!

  • 2.

    רוצח שיכור

    גירית, 24/09/09 12:43

    עליה איכותית! כולם משכילים! קרה לנו נס, קיבלנו אלפי דוקטורים ופרופסורים שלא השקענו בהכשרתם!
    הגיע הזמן שתתפקחו. ברית המועצות של שנות התשעים ורוסיה יורשתה היו מדינות טוטילטריות וככאלה שלטו גם על ההגירה מהן. הם מצאו מדינה מטומטמת, שתקח מהן את כל הלא- רצויים ועוד תשמח על כך - אנחנו.
    מגיע לנו ויהיו עוד מקרים כאלה עד שנתעורר.

    • מקדיש לך העתק מהספר מיין קאממפף. (ל''ת)

      האזרח קיין, 24/09/09 13:13

    • מעניין למה הרוסים...

      toni, 24/09/09 13:36

      למה הרוסים שיצאו את ברית המועצות לא רוצחים בשום מדינה אחרת בעולם?
      בקנדה צרפת בלגיה ספרד ארה''ב........

      מעניין שרק בישראל הם רוצחים בלי חשבון
      תחשבי על זה....

      • כי במדינות אחרות היו סלקציות למי מאפשרים להגר

        נאור, 24/09/09 16:51

        וגם במדינות אלו יש אכיפה משמעותית
        ולא כל אחד עושה מה בא לו. ואילו אצלנו יש תפיסה שהמשטרה לא משהו והשופטים עוד פחות אז אין הרתעה ובאין הרתעה אין רתיעה.
        במדינות אלו גם לא מקבלים ישר אזרחות ואתה צריך להוכיח את עצמך כאזרח למופת לפחות חמש שנים וגם לעבור בחינות באזרחות.

  • 1.

    הגיע הזמן לעונש מוות - אין לנו הצורך להחזיק חיות אדם בכלא (ל''ת)

    הכלא נועד למי שיוכל להשתקם, מרצח לא משתקמים, 24/09/09 12:39

    • תרבות השתיה מאיפה הביאו אותה???

      תוהה, 24/09/09 14:20

      אלהים,,,איך שדרדרו את המדינה

      אני בושה ונכלמת,,

      • תראי את אבי ביטר שותה ערק ובוכה...רוסי הוא בטח לא... (ל''ת)

        ליגליזציה עכשיו - אלכוהול הסם המסוכן ביותר, 24/09/09 16:32