• 57.

    לשטוף את המצפון בזרנוק

    מרים פרחי-רודריג, 26/09/09 11:44

    צודקת בהחלט. חייבים לשים קץ לנורמה הקיימת כאן שמותר לנו, כמובן רק לנו, להחזיק את המקל מתי הקצוות. אנחנו מוסריים, אנחנו הורסים. אנחנו דמוקרטיים, אנחנו מדכאים ומשתיקים.

  • 56.

    צודקת!!!! (ל''ת)

    אזרחית, 25/09/09 14:49

  • 55.

    לשטוף מצפון בזרנוק לא מומלץ. אני ממליצה לך על משהו עם חומציות 5.5

    שולה, 25/09/09 09:48

    משהו כמו פמינה.
    את המצפון זה אולי לא יצחצח לך , אבל לפחות תיפטרי מהפטריות...

  • 54.

    מאמר נפלא. הייתי מתרגם אותו לשבדית . (ל''ת)

    גדעון אל קודס, 25/09/09 09:34

  • 53.

    מי קונה ממך , ישועה ליט , ייעוץ איסטראטגי ?

    תברואן ויועץ איסטרטגי., 25/09/09 09:32

    ב''צלם'' ?, ''עדאללה'' ? , ''החזית הדמוקרטית לשחרור פלסטין'' ?, ארגון ותיקי הוואפן SS בבוואריה ? , ''הקרן החדשה לישראל'' ? , ''כביסה שחורה'' ?
    והם משלמים לך על העצות ?

    • כבר הוגדרו בכנס אקדמי באונ' חיפה: ''אין מנוס מלהגדירם אנטישמים''.

      היא ודומיה 'שמאל חדש', 25/09/09 10:11

      ואת זה קבע דר' ידוע שמעולם לא היה פרוישראלי, שהאנטישמיות של אלה היא כבר כה ברורה, שלא ניתן עוד עפ''י ההגדרות המוכרות של האנטישמיות להכחיש זאת. טענת 'השמאל החדש' שהיא כן חדשנית: ישראל והיהודים אחראים לכך שהמערב נטש את הנורמליות התרבותית שלו ועלה על דרך הנצרות. אך לדעתי גם בכך אין חידוש כי טעון זה הוא חלק מהרעיון הנאצי מן התק' הנאצית בגרמניה. אולי גב' ליית היא כ''כ מיושנת שהיא 'אנטישמית ישנה'. אפילו באנטישמיות היא בפיגור. האשמה בתקשורת שמפרסמת אותה. היא מתפרנסת מזה.

      • גם ראש הממשלה התבכיין באו'ם על אנישמיות והכחשת שואה בפני אולם כמעט ריק

        קרפדה, 25/09/09 20:37

        חשיפת פשעי ישראל ברבים אינה אנטישמיות ושנאת ישראל בהכרח.
        גולדסטון הוא שופט יהודי דרום אפריקאי שיצא חוצץ נגד משטר האפרטהייד בארצו .
        נשמע מוכר ?כבישי אפרטהייד ,חומת אפרטהייד..הם כאן ואנחנו שם...

        • כמובן. הרי אין טרור פלשתיני - הגדר היא רק מתאמים של גזענות

          שמאלני לשעבר, 25/09/09 23:39

          אנחנו המצאנו את הטרור כדי שנוכל לשלוט בפלשתינים מבלי לתת להם זכויות, בדיוק כמו בדרום אפריקה....

          מה שמעניין אותי זה אם השמאלנים האלה באמת מאמינים במה שהם כותבים..

          • את מי בדיוק משרתת החומה הפוליטית שאינה חומת בטחוןר?

            תמווט, 26/09/09 16:33

            גם המתנחלים לא רוצים אותה ובטח לא בירושלים ובאריאל.
            רעיון גאוני של חיים רמון זריקת מיליארדים לפח

    • יש כאן אוסף ארגוני שמאל חתרניים במימון אירופאי

      אחד שיודע, 25/09/09 20:24

      הארגונים האלה מספקים פרנסה למקורבים להם כמו גברת לייט.

  • 52.

    אם הכבאים עברו על חוקי העונשין מדוע הנפגעות לא התלוננו במשטרה?

    ההוא ששואל, 25/09/09 09:27

    מדוע לא תבעו נזיקין בבימ''ש אזרחי?

    הסיפור נשמע רע, אך אוזלת היד- כביכול
    - של הנפגעות אומרת דרשני.

    • הן כן התלוננו

      אחת שיודעת, 25/09/09 16:30

      אבל שום דבר לא קרה

  • 51.

    אשא עיני אל ביצת השמאל . שם ישועתי , באזובי הקיר. (ל''ת)

    גולדסטון, 25/09/09 09:27

  • 50.

    יש טינופת שגם זרנוק לא יצליח לנקותה. לא כל מחלה מקורה במצפון לא נקי...

    בולס שיקמים, 25/09/09 09:26

    תשאלו את יולי תמיר.

  • 49.

    שטויות. אני לא מבין איך עשו לשפירא מקלחת והוא נשאר מלוכלך. (ל''ת)

    ספקטור, 25/09/09 09:23

  • 48.

    go jump in the lake, stupid cow (ל''ת)

    יועצת, 25/09/09 09:13

  • 47.

    באמת ביבוז מים טובי- היו צרכים להשתמש במי ביוב

    סבא של רוני , 25/09/09 08:48

    רק מי ביוב מתאימים להישפך על מפזרת הרוע והרעל כמו הכותבת.
    למרות המראה התמים בתמונה - מתברר שמדובר כאן בדבר ארסי יותר

  • 46.

    זה מה שקורה שכתבת שוהה בחול מתבוללת ראתה רק את הטלביזיה הסורית (ל''ת)

    ויקטור פסטרנק, 25/09/09 07:01

  • 45.

    מישהוא יצק עופרת על השכל של העופרה המתבוללת זו התוצאה של היתבוללות (ל''ת)

    ויקטור רבינא, 25/09/09 06:56

  • 44.

    את עופרת יצוקה ניזכור בזכות גיבורנו ובזכות צידקתינו ואת העופרה יוק (ל''ת)

    רפי לוי, 25/09/09 06:55

  • 43.

    עדיף עופרת יצוקה על פני עופרה שכולה לייט כמה שנאה ראבק (ל''ת)

    ישראלסקי פרימיטיבסקי, 25/09/09 06:51

  • 42.

    חייתה בחו''ל היית נשואה לגוי ו מוציאה דיבת הארץ רעה לא ישועה רק לייט (ל''ת)

    יגאל כהן, 25/09/09 06:48

  • 41.

    עופרה מה שאת עושה זה ניצול בזוי של חופש הביטוי כמה אטימות יש בשמאלנות (ל''ת)

    טליה חסון, 25/09/09 06:45

  • 40.

    עופרת יצוקה תרשם בדפי הזהב של המדינה, תודה לצה''ל (ל''ת)

    רון חוצטור, 25/09/09 01:41

  • 39.

    ניתוח מצער ונכון. כי האמת מצערת. הרג מיותר

    רתם, 24/09/09 23:45

    ולכל אלה שזועקים ''עוכרי ישראל'' - ישראל עוכרת את עצמה.

  • 38.

    זר פרחים לכבאים! גאוותנו אתם,חיזקו ואימצן (ל''ת)

    אזרח, 24/09/09 22:57

  • 37.

    שהיא מתפרנסת מזה, זה כמו עידוד לטרור. כמו דו''ח גולדסטון- עידוד לטרור. (ל''ת)

    אישה מחרידה. רעה כ''כ. אבל כנראה, 24/09/09 22:56

  • 36.

    שונאת ישראל

    LIORROTEM , 24/09/09 22:35

    די, נמאס לנו לקרוא את דברי הזעם והתוכחה כביכול נגד כל מה שמזוהה עם מדינת ישראל, או העם היהודי, ממי שנקראת רחמנה ליצלן - ישועה... אין כל סיכוי שהמרשעת מרת הנפש הנ''ל, תבזבז מאמר הניתן לה בעיתון, בלי להגן על האוייב ולהאשים את ישראל בכל הרוע העולמי... מקרה אבוד, שראוי לבדיקת פיסיכיאטרים..

    • ofra is not marat nefesh at all, she is a lot of fun to be

      i know ofra, 25/09/09 02:14

      with, very smart , funny and happy person. she is a good frien and good mother, and very open minded. she is a breath of fresh air!

      • stop praising yourself ofra, you are nothing but a rattle snake. (ל''ת)

        קורא אנגלית, 25/09/09 09:15

  • 35.

    עופרה יקרה את הצפרדע שבדו'ח גולדסטון קשה ללוע אבל היא תקרקר

    קרפדה, 24/09/09 20:35

    מי שבאופן עיקבי מנהל מדיניות קולוניאליסטית של כיבוש תחת עלה התאנה של זכות אבות לא למד היסטוריה.
    מבצעי פשעי sooner or later סופם לבוא עימם חשבון .

    • ואני חשבתי שירי מכוון של קסאמים על שדרות הוא פשע מלחמה

      שמאלני לשעבר, 24/09/09 22:30

      מעניין...

      • למה ''או/או''?

        יוסי גורביץ, 25/09/09 11:29

        מה רע ב''גם וגם''? גם קסאמים הם פשעי מלחמה, וגם ירי ארטילרי לעבר ריכוזי אוכלוסיה. שני הצדדים פושעים. ותתפלא, זה בדיוק מה שכתוב בדו''ח גולדסטון.

  • 34.

    עפרה

    א.ב., 24/09/09 20:24

    יישר כוחך על מאמר כה פשוט וכה חשוב. עצוב לחזות בתהליך הפאשיזיציה של מדינת ישראל.

  • 33.

    עפרה, יישר כוח

    דפנה, 24/09/09 19:52

    לאישה הזאת יש אומץ שמשתווה רק ליכולת הביטוי המרשימה שלה. כל הכבוד על הניתוח החד ועל ההתמדה בדרישה לממשל תקין ולמדיניות שתפסיק את הכיבוש ואת ההתעללות בחסרי ישע.

    • עובד ברשת התגובות של המחבלים. הם כידוע שקרנים חולניים. מדהים עד כמה. (ל''ת)

      מר ''דפנה'' הגזען, 24/09/09 22:58

    • תבוסתנות = אומץ?...

      LIORROTEM , 24/09/09 23:14

      בעיני השמאל הסהרוררי תבוסתנות שקולה לאומץ... ממש מעניין...

      • אני שמאל אמיתי. ''דפנה'' עובד ברשת התג' של המחבלים. אינו יהודי. (ל''ת)

        הוא לא 'שמאל', תבין., 25/09/09 09:57

  • 32.

    עופרה את גאונה בחיבור הזרנוק ההוא לשטיפת האטימות.

    שמשון הגיבור, 24/09/09 19:26

    כתבה מעולה לאוזנים ערלות ועינים סומות בשנאה ,שיכרון הכח שנגוז מזמן ונקם אחת משתי עיני..תמות נפשי עם פלישתים
    זה יקרה במוקדם או מאוחר
    חבל

  • 31.

    עם תוכן

    בז'ה, 24/09/09 18:29

    משום מה הטור נשמע לי מאד כנה עובדתי ונטול פניות יש פשוט אנשים שמעדיפים לא לשמוע ולא לראות,נקווה שלעולם לא נצטרך לעמוד למשפט בינ'ל כלשהו ושייפתר כבר הסכסוך אחת ולתמיד

    • ''מאוד כנה'' ? כל כך כנה עד שבא לבכות... יחד עם אלפי נפגעי החרדה,

      זלמנוביץ ישראל, 24/09/09 19:16

      הפצועים וההרוגים, אלפי הבתים שנפגעו ואלפי העסקים שחוסלו, ועשרות אלפים שנאלצו לעקור מבתיהם, וכו'.

      נכון, זה לא קרה בשלושה שבועות אלא בשבע שנים... מספיק זמן להפגנות נגד פעילות רצחנית נגד חפים מפשע: תינוקות, ילדים, נשים, זקנים וסתם אלפי בתים...

      בשזה קורה לחמסניקים, אז כולם מזדעקים - אבל כשזה קורה ליהודים ?

      איך אפשר לדבר כאן על כנות???

  • 30.

    אוי

    ערן, 24/09/09 18:08

    תעשו לי טובה...
    על מה היא מדברת?
    איזה מידתיות יש במלחמה בארגון של פושעי מלחמה מוצהרים שפועלים מתוך אוכלוסיה אזרחית וכחלק ממנה
    חאלס לרחם על הרוצחים של האנשים היחידים בעולם הזה שאת יכולה לקרוא להם חלק מהעם שלך
    אני משום מה לא זוכר תהולוכות בעזה נגד הקאסמים האיומים
    לא מרחם, לא סולח, מקווה שזה יגמר וגם אז - לא חברים טובים, רגלי לא תדרוך שם בלי מדים.

  • 29.

    כשמדברים על תקשורת עוינת , בעלת אג'נדה אנטי ישראלית - מתכוונים אליך .

    דודי המושבניק, 24/09/09 17:21

    אני מרגיש שהדברים חייבים להאמר , למען הסר ספק מליבך המיוסר על גורל הפלסטינים , כבודו של גולדסטון ובריאותו הנפשית של פולק.

  • 28.

    ומה הפתרון ? להרים ידיים בפני החמס ?

    יוסין, 24/09/09 17:14

    האם לדעת הגברת הנכבדה, הפתרון הוא בהמשך ספיגת טילי הקסאם ? או אולי להרים ידיים ולהיכנע לסיריוני החמס ? האם הכותבת הנכבדה מביאה בחשבון שדרישותיה, ודרישות חברותיה, פירושם חיסול מדינת ישראל כמדינתו של העם היהודי ? או אולי לזה היא שואפת ?

    לפחות שיקראו לילד בשמו ויפסיקו לילל כאשר רוממות הדמוקרטיה בגרונם,
    מכל דברי הבקורת המושמעים, לא קם אפילו אחד מהמבקרים והציע דרכים אלטרנטיביות, גם לנו לא נוח להילחם, לההרג ולהרוג אבל אנו רוצים לחיות כאן במדינה הזאת על אפם ועל חמתם של הערבים דורשי נפשנו ומעריציהם מהשמאל הקיצוני.

    • בשמנו ביצע צה''ל פשעי מלחמה ואולי גם פשעים נגד האנושות בעזה

      יריב א. , 24/09/09 18:42

      ואם אין דרך אחרת להגן על מדינת ישראל אז אין לה שום צידוק להמשיך ולהתקיים. אבל מאחר וכן היתה אפשרות אחרת, אז רק האחראים למעשי הזוועה ישלמו. אולי אז תתנדב לשבת עימם על ספסל הנאשמים בהאג. ולשם הם יגיעו ללא כל ספק.
      כל אלו שטענו שרק על ידי הקשחת הפעולות נגד האזרחים נוכל להשפיע על החמאס עומדים לשלם כמו טאטאלך.כל אלו שזעקו לשרוף את עזה מתחבאים בחורים עכשו כשזרקורים מאירים על מערומיהם.
      כל העולם ראה, ועדיין רואה, מה עשינו בעזה. החורף מתקרב ומאות אלפי אנשים ללא קורת גג בגלל שאנחנו הצבא הכי מוסרי בעולם. אז אין כל ספק שבמשפטם כל המפקדים והחיילים ייצאו זכאים. אז ממה יש לנו לחשוש?

      • שששש. תמיד אתה מתערב כשגדולים מדברים. שתוק ותקשיב. אולי תלמד משהו. (ל''ת)

        יעל, 24/09/09 18:49

      • אולי בא לך להתאזן קצת בתגובות שלך ? ז''א , רק אם אתה רוצה שיקחו אותך ..

        גלעד, 24/09/09 18:52

        ...ברצינות.
        אתה לא חייב.
        רוצה להיות פרובוקטור ? מותר לך.
        אנחנו לא עזה...
        אגב , על גלעד שליט אתה חושב לפעמים ?
        ומה דעתך ?
        סתאאאאאאאאאאאאאאאאם. אל תענה לי.

      • '' (ל''ת)

        ערן, 24/09/09 19:11

      • דיי לרחם

        ערן, 24/09/09 19:18

        אני לא מבין
        באמת לא מצליח להבין אנשים שחיים פה ומוכנים להכניס את ראשי המדינה הזאת וחיליה לכסא של אייכמן, מנגלה ואחרים - פושעי המלחמה
        נכון, נהרגו אזרחים, אבל גם פה נהרגו, אולי אתה לא רואה את זה ככה, אבל אני יותר עצוב כחבר שלי נהרג מאשר מי שהרג אותו נהרג
        בהתאם לכך אין לי בעיה עם פעולות צהל, תושבי עזה כולם לא שווים בעיני שערה מראש ילד ילד בשדרות שישלם את ילדותו וחייו כיוון שמישהו מחליט לחסוך בחיי אזרחי האויב
        וזה מה שה''אחראים'' עשו!

      • על ה .... שלי קורת הגג של הערבים החמאסניקים בעזה . מצידי שירקבו בשלולי

        עזר קדושים, 24/09/09 20:44

        הם עושים הצגות מופעים איך הם חוטפים חייל ישראלי ואיך אמא שלו בוכה ,בטלוויזיה מראים איך אנחנו אופים במצות את הדם של הילדים שלהם. הם רוצים לגמור אותנו גם את הילדים

      • אתה חוזר בעשרות טוקבקים על על אותם משפטים.

        טקטיקן, 24/09/09 21:01

        שוב ''האג'', שוב הטעטאלך שמשלמים ,שוב ציונים מתחבאים בחורים .
        זה לא יקרה . הניפטרים בעזה מעניינים את העולם בדיוק כמו מאות אלפי האפגנים שנהרגו עי הגיהוץ של צבא ארהב את אפגניסטן . כלומר - לא מעניינים בכלל . נכון שזו הזדמנות טובה לתקוף את הציונים , אבל זה יתמוסס . צר4לי לאכזב אותך.
        וקורת הגג שלהם בחורף לא צריכה לעניין אותנו . אף אחד לא הכריח אותם לירות טילים .

      • תיקון,פשעי מלחמה ופשעים נגד האנושות בוצעו ע'י הצבא לא בשמי ! (ל''ת)

        בלהה, 24/09/09 21:11

  • 27.

    הגברת זקוקה לישועה-דמגוגיה במינון גבוה היא רעילה ביותר.

    מדקדק בפרטים, 24/09/09 16:41

    יהונתן שפירא לא היה טייס קרב.הוא הטיס מסוק תובלה.
    הרוב המחלט של הטייסים שחתמו על המכתב שהוא יזם
    היו טייסים לשעבר.
    המחאה בישראל בזמן עופרת יצוקה היתה של אלפים
    ולא של עשרות אלפים.
    הטייסים לא יצאו להפציץ שכונות מגורים אלא מטרות לגיטימיות
    אותם מיקם החמאס בשכונות מגורים.
    ההרס בעזה לא היה חסר אבחנה.ראי הערה קודמת.לו היה צה''ל פועל ללא אבחנה היו בעזה 100000 הרוגים ולא כ1200.
    שמעת על פלוג'ה בעיראק?

    הדו''ח של אי כבוד השופט גולדסטון הוא ''העתק והדבק'' של
    אסופת שקרים שמקורה באירגוני זכויות מחבלים דוגמת בצלם או HRW.
    יש מספיק מאמרים המוכיחים את אפסיותו של הדו''ח.

    כל הכבוד לכבאים!!!

  • 26.

    כל הכבוד לכבאים! (ל''ת)

    ניר, 24/09/09 16:40

  • 25.

    אין לי בעיה עם דעותיה של הכותבת, רק בקשה קטנה:

    טל, 24/09/09 16:28

    לפני כל מאמר שאת כותבת, נא צייני שאת אנטי ציונית מושבעת, לא מאמינה בקיומו של לאום יהודי ולכן גם לא תומכת בזכותו להגדרה עצמית. כמו כן את תומכת בזכות השיבה, ע''י פעילות בארגון ''זוכרות''. כל מי שקורא את מאמרייך, ראוי שידע זאת, נקודת המוצא שלך היא שאין שום זכות לקיומה של מדינת ישראל,
    בקונטקסט הזה צריך לקרוא את מאמרייך. נקודת המוצא של הרוב המכריע של אזרחי ישראל היהודים, היא שיש עם\\לאום יהודי שיש לו זכות
    להגדרה עצמית כמו כל עם אחר לרבות הפלסטינים. לדידי, ההגדרה העצמית יכולה לבוא לידי ביטוי גם בחלק מפלסטין המנדטורית.

    • סחתיין (ל''ת)

      ערן, 24/09/09 18:42

  • 24.

    היתה כתבת בגרמניה. שתפגוש נאצים זקנים שיספרו לה מה זה פשעי מלחמה (ל''ת)

    לפני שהיא מוציאה דיבת חיילי צה''ל רעה, 24/09/09 16:25

  • 23.

    גיברת, קחי רובה ומטאטא ותלכי להילחם איתם באופן יותר טוב (ל''ת)

    חיילי צה''ל יודעים להילחם בדרכם, 24/09/09 16:23

  • 22.

    יש משהו בדבריה של הכותבת

    אורן, 24/09/09 16:16

    אבל אולי לא הייתם צריכים להפגין ליד שדה דב, מקום שיש בו גם בסיס חיל אויר, וגם תחנת כיבוי אש? האם לא ניתן להבין את תגובות הכבאים נוכח העובדה שהקולגות שלהם עסוקים בכיבוי, פינוי, חילוץ וגם הם בטח בכוננות נוספת? הפגנות כאלה צריך לערוך מול קריית הממשלה, ולא מול אלה הטרודים במלאכת הביטחון ו/או הלחימה.

    • יש משהו בדבריה: ארס. (ל''ת)

      מסכים, 25/09/09 09:17

  • 21.

    משפטן ודוח מלומד מעניין

    שמעון הצדיק, 24/09/09 16:16

    מי קבע שמשפטנים הם מלומדים.

  • 20.

    כמה עשרות בודדות של שמאלנים

    רמי, 24/09/09 16:12

    מאיפה הבדיות האלו שאת ממציאה ''עשרות אלפי אזרחים ישראלים'' לא היה ולא נברא.כמה בודדים עוכרי ישראל.אני מכיר מאות אלפי ישראלים שממש זועמים שישראל יצאה מעזה בלי להשלים את המלאכה.ראשיהם של ראשי החמס עדיין על כתפיהם גלעד שליט עדיין לא רק שלא הוחזר גם אור יום לא זכה לראות.ואנחנו עדיין מעבירים לשם מזון תרופות מים וחומרי ביניין.אנחנו ממשיכים להאכיל את היד שמכה בנו.ושלא יספרו לי על חפים מפשע.ראו כיצד נוהגת ארצות הברית והשותפים לה בעירק ובאפגניסטן.היו בחירות בעזה,כולם ידעו החמס מהו ובחרו בו.
    אז כולם שותפים לפשע.עד שלא יתקוממו נגד שלטון החמס או יבקשו להפילו הם שותפים לפשע.

    • עשרות אלפים, ומאות אלפים. גם פלסטינים אזרחי ישראל

      הם ישראלים. ויש מיליון, 25/09/09 17:13

      שמותר להם לראות ולהפגין נגד רצח חסר אבחנה של פלסטינים בעזה. בין היהודים כעשרת אלפים יצאו לרחובות אך רבים אחרים מבינים בדיוק שישראל ביצעה פשעי מלחמה בעזה

  • 19.

    במלחמה עיר שיורית על כוחותיך אינה תמימה, ומי שנשאר בה הוא אוייב

    דמגוגיה ושקרים, 24/09/09 15:54

    כשמערבבים חצאי אמת עם דמיון ושקרים נקבל אבסורד. לא זכורה שום הפגנה שלך לטובת ישובי הגבול בעזה. כלומר למרות שאין לך אומץ להפגין נגד המחבלים שיורים על אזרחים יום יום בתוך עזה, קל לך להפגין נגד המתגוננים. שיקרת מדמיונך על כעס מדומה של ישראלים על הפעילות במספרים גדולך, ההפך היתה המציאות, הוספת מילים על מידתיות,היתה שם מלחמה ובמלחמה אין שום כלל על מידתיות. , בדרך כלל מלחמה מסתיימת כשהמפסיד מבין שיקבל מכות לא מידתיות, ושאין לו היכולת להתגונן.
    אזרחים תמימים לא גרים במקום שיורים ממנו, הם נעים הלאה, ובמקרה שמודיעים להם על לוחמה בשטחם עם דרישה להסתלק הם נעים לכיוון הים למשל.
    תעמולנים שדואגים לאויב יותר מאזרחיהם כותבים מאמרים שמשמיצים את המדינה , וכורכים גם עוד ארגונים כמו כבאים במזימה.
    אם היו אלו מי ים , היית וודאי כורכת גם את הדגים בעלילה זו

  • 18.

    מהי מידתיות בהגנה עצמית

    גד לוי, 24/09/09 15:46

    הכותבת סבורה שמלחמה בין מדינות או עמים היא משחק ספורטיבי, שבו חשוב שלכל קבוצה יהיו אותו מספר שחקנים,היינו,פייר פליי.במלחמה ,מדינה מפעילה כוח במידה המינמלית הדרושה להפסקת ההתקפה של האויב.האם הכותבת סבורה שאם היינו מפעילים ,, כוח מידתי ,, להבנתה,היה החמאס ואירגוני הטרור האחרים, מפסיקים את הקסמים.האם מישהו מאמין,אפילו השמאלני ביותר,שאירגוני הטרור הפסיקו את הירי שנמשך שבע שנים,מסיבה שאינה הפעלת הכוח במבצע עופרת יצוקה.

  • 17.

    הכל מפריע לעופרה ישועה ליית

    בזכות יוה''כ הזה במהרה אמן., 24/09/09 15:29

    ''הבזבוז הנפשע של המים'' החורף הקר, שאלו שהתיזו עליהן מים היו נשים,שימוש לא חוקי בציוד חרום, הטלביזיה הישראלית וערוציה המתלהמים,יריקות או שפיכת כוס מים,הכל הכל מטריד את מנוחתה של ישועה ליית,חוץ מטילים שחבריה מהחמאס ירו לעבר ילדי שדרות במשך שמונה שנים. עם ישראל כולו חי בתקווה,שביום הכיפורים הזה,ייעשה חסד וישועה ליית, עם העם הזה,ונוושעה מעופרה ישועה ליית וחבריה הקיצוניים הטרחנים והחפרנים במוח.

    • תיילל כמה שאתה רוצה. ההצגה עוברת להאג. אולי יתנו לך שם תפקיד של חתול (ל''ת)

      יריב א. , 24/09/09 18:35

      • ולך יריב יש תפקיד של טמבל (ל''ת)

        סטודנט, 25/09/09 01:13

    • חבל שבארץ אין טמפרטורה של 10-

      סטודנט, 25/09/09 01:13

      כי אז אחרי ההשפרצה של הכבאים (מגיע להם צל''ש) הגברת ישועה ליית וחבריה היו קופאים למוות ומשחררים אותנו מהם

  • 16.

    קשקוש, כרגיל

    רם עמית, 24/09/09 14:57

    לצבא הנתון במלחמה בשטח אויב אין ''נהלים'' ''לטיפול באוכלוסיה''. הוא לא מטפל באוכלוסיה כי הוא לא הריבון על האוכלוסיה ועל השטח (זה מה שרציתם, ישועלייטים, לא?). יש לו נוהל קרב ויש לו את המשפט הבינלאומי הקובע כיצד צבא צריך לנהוג בשעת מלחמה בשדה קרב שנוכחים בו גם אזרחים.

    • ישראל מוכרת בכל העולם ככובש בעזה (כפי שהסוהר...

      אורן כבר עזב , 24/09/09 16:33

      מוכר כשולט בכלא גם אם הוא מחוץ לתאים)
      לא הייתה מלחמה בעזה, מפני שעזה אינה מדינה ואין לה צבא.
      מה שהיה בעזה הוא טבח של אוכלוסיה כבושה על ידי הכוח הכובש

      • גם אם אתה מאמין בשטויות שאתה כותב,

        יוסין, 24/09/09 17:08

        עדיין חובתה של המדינה להגן על אזרחיה מפני ירי בלתי פוסק של טילי קסאם.

        מרגע פינוי הישובים היהודיים והצבא מרצועת עזה, מצבה של עזה חזר למה שהיה לפני מלחמת ששת הימים, גם אז לא סיפקנו להם דבר ולא היה קשר בין ישראל לעזה, הם קשורים למצרים וילכו לקבל סיוע מהמצרים. אנחנו לא סוהרים שלהם ואין סיבה לירי טילי הקסאם לעברינו.

      • בעזה יש אוטונומיה,שלטון מסודר שהכריז מלחמה ומתבכיין

        והמון חומר נפץ,חיילים חמושים,פגזים וטילים, 24/09/09 17:17

        הגבול הימי שלהם נשלט על ישראל-
        1.מסיבות בטחוניות ברורות, ובדין.
        2.בדין-שטחים תמורת הסכם שלום.

        את ההסדרים שהיו במעברי היבשה חיסל החמאס בהפיכה שלו.
        ולפני כן-היה לפלסטינים אפילו חופש תנועה בין עזה לגדה-חוסל בגלל אינתיפאדת פיצוצי אזרחי ישראל שנקטו בה.

      • אני שמח שאורן כבר עזב ולעצם הענין

        דן, 24/09/09 20:22

        מלחמה לא חייבת להיות נגד מדינה מלחמה היא משהוא בין כוחות חמושים. לחמאס היו טילים, נשק מלכודים ומוקשים.
        היית מוכן ללכת חשוף מול זה מאחר והחמאס לא צבא?

      • ירו טילים , קיבלו עונש . לא יפה לירות טילים.

        אמנון, 24/09/09 21:05

        לעזה גבול עם מצרים . שהמצרים יפתחו אותו . אנחנו צריכים גדר ושדות מוקשים מול עזה - כמו ברמת הגולן. שום דבר לא צריך לעבור בגבול בין ישראל לחמאסטן.

  • 15.

    מחאה בשעת לחימה?

    אורי, 24/09/09 14:56

    שימוש בדעות קיצוניות של הכותבת כאילו זו אמת זה פסול אבל אולי זו התקשורת כיום.(יש לאתר הזה עורך?)
    תגובת הכבאים על אף שהיא יותר ממובנת לדעתי היתה צריכה להינקט על ידי המשטרה ולא על ידם ככה שרק בנקודה הזו אני מסכים עם הכותבת.
    ובכל זאת שוב אנחנו רואים שמי שרוממות הדמוקרטיה בגרונו כשממשלה נבחרת מחליטה דברים שלא מוצאים חן בעינהם איך הם מתנהגים.
    למזלנו הציבור מחוסן וחכם מספיק לדעת את האמת.

    לגבי תגובת הכבאים אולי חוקית הכתבת צודקת אבל הלב , הלב איתם עם הכבאים.

    • איך הם מתנהגים? מפגינים?

      אלבר, 24/09/09 16:21

      אין לך שום הבנה של דמוקרטיה. נשמע שבעיניך זה קרדום לחפור בו, כשזה מתאים לדעות שלך זה חיובי וכשזה לא מתאים אז עוברים לנבוט, או במקרה הזה, זרנוק. בלי מחויבות לדמוקרטיה עצמה כערך, ולא רק לערכים הספציפיים שלך, דמוקרטיות קורסות. כמו פה.

  • 14.

    גניבת דעת

    אילן, 24/09/09 14:50

    במלחמת העולם השניה מחצו בעלות הברית את גרמניה - על אזריחה וארה''ב את יפן על אזרחיה. הנמוק: כך יפלו פחות חיילים של בעלות הברית. כנ''ל באפגניסטאן.

    הגברת רוצה להינות משני העולמות: גם להיות מוגנת וגם להיות בצד המתחסד.

    אין מה לפחד מבית הדין בהאג: הסיכון שם נמוך מהסיכון בשדה הקרב.

  • 13.

    למה נותנים במה לשמאלנים חסרי קישרון???? (ל''ת)

    אזרח, 24/09/09 14:47

  • 12.

    אכן ראוי לחקור

    arik, 24/09/09 14:36

    ובעיקר בשאלה מי מממן את מסעות השטנה נגד הישראל שמנהלים יונתן שפירא ודומיו ברחבי העולם.

  • 11.

    נמאס מגניבת הדעת וחוסר יושר אינטלקטואלי-יהודים שהם אנטי ציונים

    שיגלו יושרה ויעידו כך על עצמם, 24/09/09 14:03

    כדי שה''ביקורת'' שלהם תהיה בקונטסט הנכון.

    ברגע שאתה ''פרו זכויות לאום'' של ערבים,אבל בו בזמן ''נגד זכויות לאום של יהודים '' (כלומר אנטי ציוני)-----נוצר דיסוננס מובנה שמעוות ומטעה בקשר לההתייחסות האמיתית לסיטואציות.

  • 10.

    את לא נורמלית או לא שפוייה? בכל מקרה תגשי דחוף לטיפול!! (ל''ת)

    אבראבנל, 24/09/09 13:53

  • 9.

    גיברת עופרה- את טובלת בשינאה,לא במצפון (ל''ת)

    ואובייקט השינאה שלך זה ''ישראל'', 24/09/09 13:45

    • הגדרה מדוייקת - מצפוניות איננה שנאה עצמית (ל''ת)

      אסף בן דור, 24/09/09 15:21

  • 8.

    ישראל עשתה את חובתה -הפסקת 3 שנות קסאמים מטורללות על שדרת וסביבתה

    מה שכן--, 24/09/09 13:28

    מעניין איך האג היתה נוהגת אם 3 שנים היא היתה חוטפת פגזים וטילים מהעיר הסמוכה..
    (אני מדלג ועושה הנחה על ה5 שנים שקדמו לזה)

  • 7.

    עופרה שיחררה עוד יציקה (ליית) (ל''ת)

    ר.בקצה, 24/09/09 13:27

  • 6.

    מה את עדיין עושה פה ? הרי אנחנו לא נשתנה

    מישהו, 24/09/09 13:02

    אנחנו נמשיך להיות ציונים שמאמינים בצדקת דרכם.
    אולי תכבדי את זה ותפרשי מפה בכבוד ?
    אין לך דרכון אירופאי ?

    • אני יודע שלא תשתנה

      שמאלני, 24/09/09 13:33

      אני יודע שתמשיך להיות בבון לאומני ביריון צמא דם ולקרוא לזה ציונות.
      אני אמשיך להיות מאמין בזכויות אדם ולקרוא לזה ציונות.

      • אז למה לא לפרוש למקום אחר ?

        הבבון, 24/09/09 14:36

        מילא זה רק אני, אבל 90% מהעם הם ''בבונים'' עפ''י הגדרתך.
        לא עדיף ללכת למדינה נאורה של אנשים יפים ומוסריים כמוך ? עזה למשל ?
        אגב, אם אתה ציוני גם אחמניג'אד ציוני..

        • 90%? בקושי גירדתם עם 6 מפלגות 54.2%

          יריב א. , 24/09/09 18:33

          65 חברי כנסת הפכו בדמיונך החולני ל 90%?

          • ליריב אל תכליל את בוחרי מפלגת העבודה וקדימה עם השמאלנים ההזויים

            יוסי, 24/09/09 19:39

            הם אמנם שמאלנים (רובם)אבל רחוקים מדעותיהם של ארגונים אנטי ציוניים שמפגינים נגד צה''ל.
            בוחרי קדימה והעבודה הם חלק מה 90 אחוז ואפילו חלק מבוחרי מר''ץ

          • הרבה רעש בשביל 3 מנדטים.

            אמנון, 24/09/09 21:11

            וכולם חולים גנטית . מאוד לא מבטיח מבחינה אבולוציונית .יש לך יותר כרומוזומים ממה שלאנטיציונים יש מצביעים.

      • לשמאלני 13:33

        פעיל זכויות אדם אמיתי ללא הבדל דת גזע ומין., 24/09/09 14:56

        אתה לא מאמין בזכויות אדם. אם כבר אתה מאמין,אז אתה מאמין בזכויות האדם הפלסטיני.
        זכויות האדם היהודי? לא מכיר לא יודע לא שומע לא רואה. זוהי מהותו של השמאלן המצוי הפלצן,שעלק מכבד זכויות אדם.

      • המילה בבון היתה חייבת להופיע?

        אורי, 24/09/09 15:05

        לא ראיתי אפילו מילה אחת שמביעה חוסר כבוד בתגובה של ה''ימני''
        אבל ה''שמאלני'' היה חייב להשתמש במילה בבון.
        זה בגלל שהימניים מכבדים אנשים עם דעות שונות והשמאלנים מזלזלים במי שדעתו שונה מדעתם?
        או שזה בכלל קשור לנפש של השמאלן? לרמתו האנושית? מקווה מאוד שזה ההסבר הראשון...

        • אתה טועה. היה חוסר כבוד עמוק בתגובת ''הימני''

          אורן כבר עזב , 24/09/09 16:36

          הרמיזה כאילו היא חסרת שורשים פה ויכולה להסתלק כל אימת שתרצה היא רמיזה מכוערת ביותר גם אם היא לא לקוחה ממילון זאולוגי
          (אין לך דרכון אירופאי?)
          לא הייתה מצדו התייחסות עניינית לדבריה, מעבר לאמירה החלקלקה והנסתרת ''את לא שייכת''

          • בסדר, גם אתה לא שייך. כבר עזבת. (ל''ת)

            ASCH , 25/09/09 15:22

        • מדובר בגזענות פשוטה . הליכודניק המרוקאי הבבון

          עמרם, 24/09/09 20:29

          לעומת 3 מנדטים שכולם אשכנזים מתנשאים ,שמעדיפים ערבי על יהודי שהיגר מארצות ערב.

      • אתה אנטי ציוני . אל תבלף . אנטי ציוני.

        ציוני, 24/09/09 21:08

        כל השאר נגזר מראייתך את ישראל כישות בלתי ראויה לקיום.

  • 5.

    החמאס הוא שלוחה של אירן שמאיימת להשמיד אותנו

    ר . דה - מארי, 24/09/09 12:45

    איש חכם אמר פעם שלכל טענה אפשר לארגן מטריה
    מילולית.כנראה שזה בלתי אפשרי שאת תשני את
    דעותייך הקדומות.את חייבת להתמיד בהן.כך את נשמעת עקבית ואת רואה בזאת מעלה מקודשת,
    על-אף איומי ההשמדה כלפינו.ראית ושמעת,כמו
    כולנו,את ההתנהגות הרצחנית של אוייבנו ואת
    השימוש הפושע שהנהגתם עשתה ועושה בבתי-חולים,במסגדים,בבתי-ספר וכו',שכל כולם באים להכביד עלינו בהסרת האיומים.בדברייך,את מחזקת אותם.

  • 4.

    צדקו הכבאים

    אבי, 24/09/09 12:41

    חלאות שמנסות להיות ''ישרות'' בעיני עצמן ולרחם על אכזרים,דוגמת אנשי חמאס,בגלל שאולי יהרגו שם גם סייענים אחרים שלהם,שבעיני השמאל הקיצוני אינם עונים להגדרה ''טרוריסטים'',
    סופן שיתאכזרו לרחמנים,היינו תושבי שדירות וכדו'.
    על אלה נאמר ''אל תהי צדיק הרבה'',ומכאן שהפגנתם לא חוקית וראויה בהחלט לפיזור ובכל דרך.

    • יכלו להוסיף קצת כלור למים

      אמנון, 24/09/09 20:31

      זה הורג חיידקים

  • 3.

    במילים אחרות,עפרה מצאה את הפתרון האידיאלי הפלסטיני ללחימה

    אורן, 24/09/09 12:37

    תילחם ב''יהוד'' מתוך שכונות צפופות, הרי לפי עופרה וידידיה אסור להלחם בשכונות אלו בחזרה כפי שכל צבא בעולם עשה בסיטואציה דומה (כולל האירופים הנאורים במסגרת נאט''ו והמלחמה באפגניסטן ועירק).

    או שמא מותר, רק להלחם בפינצטה באזור שהיה ממולכד כולו, ולהגיש לנו את החשבון בדמות עשרות לוויות של חיילי צה''ל

    • מה אתה רוצה אורן??

      סטודנט, 25/09/09 01:20

      זה שנים מאימים עלינו אנשי השמאל שמלחמה בעזה תעלה לנו במאות הרוגים.
      כואב להם שנהרגו לצה''ל רק 10 חיילים אולי אם צה''ל היה מפסיד או מאבד 700 חיילים זה היה בשבילה טוב מאוד
      מעניין איזה הפגנה הייתה עושה עם היו נהרגים 700 חיילי צה''ל ורק 10 פלסטנאים

  • 2.

    במקום שאין גב מוסרי ברור

    אסף בן דור, 24/09/09 12:34

    בעידן פוסט מודרני הכל שפיט וכלום לא שפיט. כאן וירוס השמאל יכול לחדור ולנגן על רגשות אשם. אשם על שאנחנו מעיזים להגן על עצמנו. אם ישראל צריכה לשטוף את מצפונה הרי זה משום שאינה מגיבה בנחרצות מספקת כדי להגן על אזרחיה!

  • 1.

    נו, אז תפני להאג, למה את מחכה? (ל''ת)

    ר.בקצה, 24/09/09 11:49

    • הכדור הכחול הזה [וייגרא]שיגע את גב' ליית' ועוד יישגע את כל הנבובים.. (ל''ת)

      נעמן גולן, 25/09/09 07:47