• 71.

    לא יעבור 40 שנה (ל''ת)

    עבד אבו כייף, 04/05/10 20:13

  • 70.

    ל-65 לידיעתך אם לסלק את כל אותם אלימים

    אזרח, 08/11/09 07:54

    זה יגרום למדינה לסלק את כל אותם רוסים שהיגיעו לארץ במשך העשרים השנה האחרונות כי רובם כאלה החינוךשמקבל כל ילד רוסי של אותם אנשים זה אלימות,שתיינות וזנות .

  • 69.

    רצח הילדה

    חאלד, 26/09/09 18:28

    עשה לעצמו חיים קשים, בגיל 40 הוא ישתחרר, הבת שלו תגיע לגיל 20, הוא לא ניראה שלקח קשה את המקרה, הוא שוטף פנים עם וודקה כל בוקר, מבחינתו זה עבר.

  • 68.

    ''הנערה יצאה עם חברותיה, שתתה משקאות אלכוהולים ולא שבה לביתה.'' (ל''ת)

    מנהלת ביה'ס: ילדה טובה....., 26/09/09 11:26

  • 67.

    אולי הוא רצח והכל אבל גם היא הלכה עם מישו בן 26 כאילו גם לה יש חלק בזה (ל''ת)

    ..., 25/09/09 13:23

  • 66.

    שיעור ההרשעות במגזרים הרוסי והערבי חריג ביותר

    איצחייק אליהו, 25/09/09 04:26

    גם רשימת כתבי האישום הנדונים אצל כל שופט מהווה אינדיקציה. בפריפריה רוב העצורים ורוב העומדים לדין הם ממגזרים אלו , באופן חסר כל פרופורציה לגודלם של מגזרים אלו.

    אין באמור משום הטלת דופי באחינו הערבים והרוסים הנורמטיביים.

  • 65.

    לגרש את כל הפושעים שנכנסו לכאן בניגוד לחוק השבות

    איצחייק אליהו, 25/09/09 04:17

    איפה הימים הטובים ההם לפני 20 שנה? מאז עלה הפשע 3 מדרגות.

    מדינת ישראל, באמצעות הסוכנות היהודית, החליטה, בניגוד גמור לאמור בחוק השבות, לייבא גם פושעים וחולים במחלות מידבקות.

    אם פעם סילקו מפה את המאפיונר לנסקי הרי כיום כל לנסקי רשאי לבוא לכאן אם הוא ''יהודי''.

    הרוצח דכאן הוא חלאה עם מאפיינים חולניים שבאופן רגיל לא היה מתאפשר להעלותו לכאן בגללם.

    כך גם הרוצח האתיופי של הילדה מרחובות ב-2005 .

    בתי- המשפט כרעו מעומס המשפטים הפליליים שגבר פי כמה ב-20 השנים שחלפו למרות שהאוכלוסיה רק הוכפלה בגודלה.

    תחזירו את פליטי 1948 ותגרשו בדחיפות , בנחישות וברגישות, ועל פי דין, את כל האנסים, הרוצחים, הנוכלים והגנבים בפוטנציה שהבאתם בכדי למרר את חיינו לצרכי ''הפרד ומשול'' .

    ברור שכל עוד רק הפריפריה סובלת אזי מדינת תל- אביב אדישה, אולם גם יומה יגיע אם לא נתעשת.

    כמו כן, המדינה בצביעותה נלחמת נגד הסמים בלבד , אולם אינה נלחמת באלכוהול ובסיגריות הגורמים נזקים פי עשרות מונים.

    אין לראות באמור הכללה כלשהי.

  • 64.

    עונש מוות - פתרון יעיל ומרתיע

    בנימין זאבי, 25/09/09 01:42

    תגידו לי אתם מה עדיף? - רוצח שטני כזה יזכה כעת למשפט הוגן, סנגורו ינסה לטעון שהיה שיכור או לא שפוי, ילך לכלא, יבלא עם עבריינים ויעלה למשלמי המיסים כסף רב.
    אם ישתחרר בעוד 20 שנה - לא יהיה ''אמא תרזה'' אלא סביר יותר שימשיך לבצע פשעים לפרנסתו.למה לנו לסבול ממעשיו של אחד כזה?
    מנגד - ברגע שמוכחת אשמתו מעל לכל ספק - עונש מוות והעולם הקטן שלנו הופך להיות מקום טוב יותר ונקי יותר.
    אולי גם נרתיע את הרוצח של מחר...

    • צודק לגמרי

      עדן, 26/09/09 19:24

      יש מקרים כל כך נוראים שרק עונש מוות יכול להוות עונש מספק

  • 63.

    רצח באשקלון (ל''ת)

    סולו 9, 24/09/09 18:39

  • 62.

    מה זה השטות הזאת=חשד=הוא הודה=מה עוד צריך כדי לשכנע עוד רציחות?=נמאס (ל''ת)

    נ.כהן כאשר רוצח מודה אין מקום לחשד=די למרוח מילים, 24/09/09 17:43

  • 61.

    איזו בורות. מה הקשר בין גבעה 69 למלחמת 6 הימים?

    ירון, 24/09/09 15:07

    אולי מלחמת העצמאות. במלחמת 6 הימים נלחמנו בעומק סיני, מה הקשר למלחמה ולאיזור אשקלון. והכתב הזה גר בדרום? אתם רציניים?

  • 60.

    רוסי? (ל''ת)

    מנחש, 24/09/09 12:17

  • 59.

    ההורים המודרנים צרכים לדעת שמסיבות הבלוי של היום הם מסיבות של סקס

    פקק תנועה , 24/09/09 12:07

    סמים ורוקנרול ורק עונש קשה במיוחד ירטיע את האנשים הסוציופאטיים הללו מלבצע את זממם האדישות של החברה הישראלית למצבה ומצבה הקשה צריכה להיתפוצץ לנו בפרצןפנו וזה לא קורה משום מה

    • גם המסיבות שלנו היו כאלה, זה לא קשור

      פנדה , 24/09/09 15:31

      זה דבר אחד לעשות סקס סמים ורוקנרול עם בני גילך, דבר אחר לגמרי לעשות את זה עם עבריינים בני 30.

  • 58.

    רצח באשקון

    אמא, 24/09/09 11:58

    תגובה מאשקלון.
    לא מאמינה לאף מילה של משטרה. הם לא מזיזים אצבע תוך 3 ימים לאחר היעדרות.
    מסוק .. פשוט צחוק. כשבת שלי הייתה בת 14 ונעלמה ליומיים לא נעשה שום דבר עד שהיא חזרה הביתה. הם פשוט צחקו לי בפנים כי אני רוסיה וחד הורית ומה אני יכולה לרצות בכלל???
    הכול שקר וזבל

  • 57.

    החרדים מרעיבים והחילונים רוצחים

    שמואל קיסטר, 24/09/09 11:27

    העתונות לא מרפה מאותה האם המרעיבה, או לפחות חשודה כמרעיבה. אך לא מקדישה את אותה תשומת לב לכל מקרה רצח שאירע במדינתנו בחדשים האחרונים. העתונות משלימה עם רצח, ומטפלת באובססיות במקרה המעורפל והחריג של האם המרעיבה, שעדיין לא הוברר אם אכן אירע או שמדובר באשה לא שפויה.

    • גם הרעבה זה סוג של רצח איטי... (ל''ת)

      חיים, 24/09/09 16:40

  • 56.

    תכלס מגיע לנו בגלל שינאת חינם

    הגורל, 24/09/09 11:07

    כשזה רוסי כל עדות המזרח קופצות מי הביא אותם לפה כשזאת חרדית ישר אוי כל החרדים האלה לא משרתים בצבא כשזה מרוקאי נו מה ציפתים מרוקאי שווה סכין

    אז חברה יש לי חדשות בשבילכם אנחנו חברה גיזענית !!! כל הזמן צועקים שכל העולם גיזען כלפינו אבל אנחנו מפתחים את אותה גיזענות בעצמנו אז מגיע לנו לחיות במדינה כזאת ובתנאים וחברה כזאת!!!

    • המושג ''שנאת חינם'' זה בן יהודי ליהודי ובין אדם לאדם

      ישושום ציה , 24/09/09 13:07

      המכבד את ערך חיי האחר. אדם שלא מעריך חיי זולתו (אונס כמוהו כרצח...), יוצא כמו טיל מהקטגוריה של ''בין אדם לאדם..''

    • אנחנו לא חברה גזענית. יש בינינו גזענים, אבל זו לא תופעה נורמטיבית

      פנדה , 24/09/09 15:30

      לא צריך להנציח אותה ולתת פרס לגזענים. כמו שאומרים ''הישראלי המכוער'' כשברור שהישראלי הממוצע הוא לא מכוער, פשוט הערסים הם מכוערים ומשום מה יש כאלה שנוח להם להדביק את זה לכל העם.

  • 55.

    ענישה קשה

    רונן, 24/09/09 10:43

    אבוי עכשיו הפרקליטות תעשה עיסקת טיעון והרחמן יגזור עליו חצי שנה עבודות שירות...

  • 54.

    כנסו כל ה''ישראלים'' ה''יהודים'' ''בני האנוש'' שכותבים פה את התגובות

    הרוסיה, 24/09/09 10:20

    ''לבית המשפט בת''א הוגש כתב אישום נגד אסף אורן, תושב יפו בן 20, שרצח לפני כשבועיים את דותן מנגמי במהלך ויכוח על תשלום משכורת.'' איזוי הפתעה ''נעימה'' לא מדובר ''ברוסי''!!!!!!!!

    • נכון גם ישראלים רוצחים אבל הסטטיסטיקה יקירתי לא מחמיאה לכם!

      אורית, 24/09/09 10:53

      הדבר הכי טוב שאתם בתור עולים יכולים לעשות זה להוקיע את הרוצחים ולא להתגונן כל הזמן.

      הישראלים עדיין זוכרים את התמיכה שלכם בפושע לרנר ואיך יצאתם להפגנות בשבילו אז אולי די כבר!!!

      • הטון שלך לא מחמיא לכם

        הרוסיה, 24/09/09 12:40

        סליחה, לא ידעתי שאתה עובד בלשכת הסטטיסטיקה הארצית.... ''אתם'', סחטיין על ההכללה, ואני חשבתי שאנחנו עם אחד....

        • אנחנו לא עם אחד ולא נהיה עם אחד... אנחנו יהודים ורוב העולים

          ישושום ציה , 24/09/09 13:03

          מחבר העמים לא יהודים (להוציא בוכרים, גרוזינים וקווקזים). מי שסבא שלו שמר באוקראינה על מחנות בהם רוכזו יהודים ועלה לישראל מטעמי נוחות כאלה או אחרים, הוא לא בהכרח יהודי, אנחנו לא עם אחד ואני מכבד אותו מאד אם שרת בצבא הגנה לישראל.

          • נו רוסיה ? מאיפה הרוצח ?

            ישראלי, 24/09/09 13:40

            רוסי כמובן !!!

            אנחנו לא עם אחד
            אין לי דבר במשותף עם רוסים גויים

            תעופו מפה כבר !!!

            • ואני מעדיף רוסים גויים על פני גזענים יהודים, איך?? (ל''ת)

              פנדה , 24/09/09 15:33

              • יש כדורים נגד זה פנדה. (ל''ת)

                טפל בעצמך., 24/09/09 19:11

            • חחחחחחחחחח

              הרוסיה, 25/09/09 06:52

              נראה לך באמת שאני עפה מפה אחרי ששירתתי בצבא, למדתי באוניברסיטה והקמתי פה בית??????? תשכח מזה כפרה, אני נשארת כאן לממש את זכויותי בתור ישראלית ויהודיה וכמובן למרמר לך את החייםץ גזענות תרבותית היא תופעה קשה עצוב לי שזה קורה בארצינו.

        • אם תיכנסי לאתר הלשכה,תגלי כי אכן אחוז הפשיעה מקרב העולים מרוסיה (ל''ת)

          גבוה באופן יחסי לשאר האוכלוסיה !, 25/09/09 00:29

  • 53.

    דאה מקצאוית

    מורא ומכנח, 24/09/09 10:06

    לדאתי צריח להנעיג שיאורי שתיה בבה''ס תראו איזה סבבה יהיה כל היום סוטול אחד גדול

    • זעזוע

      אני, 24/09/09 11:53

      לא יאמן כמה טיפש יכול להיות אדם אחד!רק לפי צורת הכתיבה שלך ניתן להבין שאולי אולי אולי ביקרת פעם בבית ספר.

      • חחחח לא הבנת שזה היה סרקזם? (ל''ת)

        פנדה , 24/09/09 15:36

      • הלם!!!

        אתה..., 24/09/09 17:08

        טמבל שלא מבין אירוניה/סרקזם

    • דאתך המכצואית לא הטקבלה. (ל''ת)

      ישושום ציה , 24/09/09 13:04

  • 52.

    שימו לב מה כתוב בתנ''ך הגדול שלנו:

    ישושום ציה , 24/09/09 10:04

    א. פרק יא
    פסוק ד: וְהָאסַפְסֻף אֲשֶׁר בְּקִרְבּוֹ, הִתְאַוּוּ תַּאֲוָה;

    ב. דברים פרק כח
    פסוק מט: יִשָּׂא יְהוָה עָלֶיךָ גּוֹי מֵרָחֹק מִקְצֵה הָאָרֶץ, כַּאֲשֶׁר יִדְאֶה הַנָּשֶׁר: גּוֹי, אֲשֶׁר לֹא-תִשְׁמַע לְשֹׁנוֹ.
    פסוק סד: וֶהֱפִיצְךָ יְהוָה בְּכָל-הָעַמִּים, מִקְצֵה הָאָרֶץ וְעַד-קְצֵה הָאָרֶץ; וְעָבַדְתָּ שָּׁם אֱלֹהִים אֲחֵרִים, אֲשֶׁר לֹא-יָדַעְתָּ אַתָּה וַאֲבֹתֶיךָ--עֵץ וָאָבֶן.

    זוהי נחלתו של יצחק שמיר וסביבתו (פרס יבל''א ורבין ז''ל) לפתרון הבעיה הדמוגרפית במדינת ישראל. או כמו שאומרים ביום העצמאות ''לתפארת מדינת ישראל''

    • הם הביאו את הרוסים לשינוי דמוגרפי

      היציק, 24/09/09 15:09

      בכל מחיר רק כדי לא לתת לשינוי להתחולל !

  • 51.

    דאה (ל''ת)

    מורא ומכנח, 24/09/09 10:02

  • 50.

    כניראה עוד לא היגענו לתחתית. (ל''ת)

    עזבנו את אלוהים ותורתו., 24/09/09 10:02

  • 49.

    הורים מופקרים, חינוך מופקר, הגוף הפקר - והחיים הפקר. (ל''ת)

    יהודי פשוט, 24/09/09 09:51

  • 48.

    כנסו

    אני, 24/09/09 09:47

    זה מדהים לראות את כל התגובות של אנשים פה בכל פעם שקורה משהו,האלימות המילולית שלכם והגזענות הזולה, פשוט בושה. אתם שופטים אנשים ומגזרים שלמים בלי קשר לא פלא שאחכ אנשים מחליטים להיות רשות שופטת ומבצעת כשהם מחליטים לרצוח סתם ברחובות.

    • זה לא עניין נגד מגזר זה או אחר, זה עניין של מוצא ותרבות

      ישושום ציה , 24/09/09 10:08

      עולים מחבר העמים ומאתיופיה לא חונכו כמו יהודים בארץ ובתפוצות על ערך חיי האדם ולכן היד שלהם על הסכין קלה מאד. תירצה או לא, שיהיו מלומדים ככל שיהיו, מתמטיקה, מחשבים והנדסה או שיטטוים בתחנה המרכזית בת''א, לא בדיוק נותנים כלים מוסריים להתנהגות שבין אדם לחברו. את העולים הלא יהודיים מחבר העמים ''אפשר להבין'' אבל לא לקבל את התנהגותם. אנשים שגדלו על ברכי הפוגרומים והאינקויזיציה, חניכיו של יוזף סטאלין, לא ניראה שניתן לשנות אותם באחת.

      • הזוווווייייי

        הרוסיה, 24/09/09 12:51

        על מה אתה מדבר בן אדם? אני עליתי מחבר העמים ואני יכולה ללמד אותך על ערך חיי האדם. איך אתה מעז להכליל את כל העליה בצורה שכזו? אתה בכלל שפוי?

        • no ,he is not (ל''ת)

          erez, 24/09/09 14:32

        • הוא נשמע לך שפוי??

          פנדה , 24/09/09 15:37

          אגב, עוד לא ראיתי עדה אחת שהאיש הזה לא שונא (כולל דתיים וחרדים) אז תנוח דעתך

          • שמענו. (ל''ת)

            לפנדה והשניים, 24/09/09 19:12

  • 47.

    ממש פסיכופט ..10 שניות של הנאה ..25 שנה בכלא ..מטומטם ..אבל השאלה

    ירח כחול , 24/09/09 09:20

    מה ילדות בנות 13 14 15 16 ..עושות ברחובות
    ולא בבתים..ואתם יודעים מה הכוונה ..בשעות מאוחרות ..

  • 46.

    ''צעיר בן 26, תושב העיר...'', מי זה ?

    תושב העיר, 24/09/09 09:11

    ''נערה כבת 15 מאשקלון '', האם החשוד ברצח הוא תושב אשקלון ? (עירוני)

    או


    ''גופתה של הנערה נמצאה ליד גבעה 69, אתר הנצחה השוכן בכניסה לקיבוץ ניצנים'', האם החשוד הוא תושב קיבוץ ניצנים ? (קיבוצניק)

    או

    ''הגיעו פקחי נוער של תחנת משטרת אשקלון לחורשה הנמצאת לא הרחק מחוץ ניצנים'', החשוד הוא תושב באחד היישובים במתחם בין אשקלון לקיבוץ ניצנים ? (ערבי)

    מדוע התקשורת מעמעת את זהותו של החשוד ברצח ???...

  • 45.

    מעניין מה מוצאה של הנערה.... (ל''ת)

    עברית קשה שפה, 24/09/09 09:08

    • טיפש/ה לאחרונה רואים מה קורה שזה פוגע בכל העדות (ל''ת)

      שולי, 24/09/09 09:41

    • שכל הוא מיצרך יקר!-אכן עברית שפה קשה עבורך! (ל''ת)

      ירדנה, 24/09/09 10:33

      • כמה שאת טיפשה ''ירדנה'' (ל''ת)

        .........., 24/09/09 11:14

  • 44.

    לי זה היה ברור

    אשקלוני עצוב, 24/09/09 09:01

    לצערי לא היה לי ספק שזה רצח של עולים מחובר העמים ו/או ערבים ולא זה לא גזענות זה עצוב אבל אין להם שום כבוד עצמי וערך לחיים של מישהו אחר ככה זה שאין שום ערכים של דת ואהבת חינם וכבוד של בין אדם לחברו , וכן בטח יגיבו שאני דתי הזוי או גזען כמו שחילוניים אוהבים להתלהם כשהם רואים תגובה עם נגיעות דתיות אבל תתפלאו ואולי לא תאמינו אני אישית לא דתי ולא חובש כיפה אבל חונכתי עם רקע ומסגרת של מעט דת וזה מספיק כדי לדעת על כבוד הדדי וכמובן ערך חיי אדם !!!
    בושורות טובות וגמר חתימה לכולם

    • אשקחוני עצוב, אתה מדבר על חוסר ערכים וכבוד לאדם ולסביבה. (ל''ת)

      לצערי אתה צודק., 24/09/09 09:42

  • 43.

    רצח נערה בת 15

    יהודית, 24/09/09 08:54

    למה ההורים לא מקפידים על הילדים

  • 42.

    אני מאשים את כל ההורים שלא יודעים מה עושים ילדיהם בלילה בהזנחה פושעת.

    ש.ז, 24/09/09 08:53

    ילדה בת 15 שותה אלכוהול בשעה 01:00 בלילה בחברת זרים עד שכרות כשלמחרת היא צריכה לקום לבית הספר ?????
    זו רשלנות פושעת של ההורים .
    הם אפילו לא הרגישו שהיא לא חזרה הביתה.

    הורים תתעוררו. קחו אחריות על הילדים שלכם.

    • צודק, צודק, צודק!

      אמא מהדור הישן, 24/09/09 16:54

      במקום להאשים את המערכת-משטרה, בתי ספר- צאו ובדקו את עצמכם, הורים יקרים. מתי בפעם האחרונה עשיתם משהו למען ילדיכם, ואני לא מתכוונת לתת להם כסף כדי שידאגו לעצמם. האם אתם שואלים ומבררים כל יום! איך היה בבית הספר, מה היו השיעורים, מתי המבחן הבא, לאן הם יוצאים ועם מי, לקבוע שעת חזרה, לא לאפשר להם יציאות מאוחרות בימי לימודים.אפילו במחיר מריבה וכעס מצד הילדים.אל תשכחו שאתם בעלי הסמכות ולא הם וכל עוד הם קטינים אתם האחראיים הבלעדיים. והשאלה הכי חשובה, מה יש לילדה בת 16 'לחפש' עם בן 26, מה כבר יכול להיות המשותף ביניהם?????

  • 41.

    החילוניים ממשיכים לרצוח אחד את השני

    אור הלר, 24/09/09 08:38

    מזעזע מה שקרה לחילוניים לאחרונה .נו חברה מה יהיה תרגיעו קצת .שמעתי שיש לכם הופאעה של איזה כהן ועוד כמה אירועי תרבות עלאק אז מדוע אתם לא מסתפקים בזה וממשיכים לרצוח אה ???

    • כנס

      עמי, 24/09/09 09:26

      ואני שמעתי שהמצב אצל המחופשים להלן חרדים, לא יותר טוב. אין לך איזו הפגנה ללכת לזרוק בה אבנים על שוטרים ולהגן על עוד סאדיסט שהתעלל בילדיו?

      • לאור הלב חבל שאתה משתמש בשם הדת, אתה חבר של אמא טליבן+אמא מרעיבה (ל''ת)

        רותי, 24/09/09 10:29

  • 40.

    אם היו נרצחים כמות כזו בטרור המדינה היתה מכריזה על מלחמה

    נסי, 24/09/09 08:35

    על הממשלה לעשות מעשה ומיד .מצב הרחובות הופך להיות מסוכן מיום ליום . יש לסגור פאבים . יש לסגור פיצוציות . יש לעודד יציאה לבתי קולנוע . אין להתיר חופש בילוי בשעות מאוחרות . יש לעשות מעשה אני יודע שמה שאני כותב נכון אך לא מוכנים לקבל אבל זה חלק מפיתרון האלימות . וזה עדיף על פחד וחששות כאשר ילדנו יוצאים לבלות .

  • 39.

    tira

    shoshana, 24/09/09 08:29

    btliah

  • 38.

    הבילוי החדש - דפוק וחנוק ... סקס חד פעמי (ל''ת)

    הטראנדים ... זמן לחזור בתשובה -אלהים לא אוהב את זה, 24/09/09 08:27

  • 37.

    חוק השבות גרם לכל חלאות המין האנושי לבוא לפה- כנסו

    shy2507 , 24/09/09 08:13

    כל מי שסבא של סבא של סבסבסבא שלו חבש פעם כיפה בטעות יכול לעלות לארץ ולקבל אזרחות ולהיחשב ''יהודי''

  • 36.

    אני עדיין לא מאמינה שהיא נרצחה ושהוא זה שרצח אותה

    מכירה, 24/09/09 07:48

    אני מכירה אותה קצת ואותו אני מכירה הרבה יותר, אני עדיין לא מאמינה שזו באמת הגופה שלה ושהוא גרם למותה, הוא לא בן אדם כזה..
    כנראה שכולנו לא יודעים עם איזה אנשים אנחננו מסתובבים.
    דבר שני כתובים פה הרבה דברים לא נכונים ,זה לא היה ככה

    • אולי זאת הגופה של אחותך...? (ל''ת)

      דליה, 24/09/09 09:43

    • הוא לא בן אדם כזה כשהוא פיכח..... (ל''ת)

      כשהוא שיכור הוא חיית אדם, 24/09/09 09:44

      • די עם התירוץ הזה

        שיר, 25/09/09 07:26

        אלכהול

  • 35.

    בן 26 רצח נערה בת 15

    vipi hana , 24/09/09 07:38

    מלחמה עיקשת בן הרצון לאקט מיני ולבן התנגדות לו.אילו הנערה הייתה יותר מבוגרת, יתכן שהיא הייתה נכנעת מלבד שתציל את עצמה.

  • 34.

    העונשים הקלים שמטילים שופטים הם הגורם לאלימות הגוברת. (ל''ת)

    רעמסס, 24/09/09 06:33

  • 33.

    אנדרטה לזכר חללי מלחת השחרור

    גבעתי הותיקה, 24/09/09 06:23

    ולא לזכר חללי מחלמת ששת הימים.
    שמעון אפריגן, למד בבקשה היסטוריה של המקום הזה גבעה 69.

  • 32.

    והרי בתי המשפט רחמנים בני רחמנים והוא יקבל כלום וחצי (ל''ת)

    איתי1960 , 24/09/09 05:01

  • 31.

    מי צריכה חברים ? בשביל זה יש חברות.

    פמיניסטית, 24/09/09 04:26

    נ.ב. אולי השוטרים יפסיקו לרוץ אחרי נערים ציוניים אמיצים, שרק עושים טוב למדינה, ויתחילו ללכת בעקבות נוער חילוני מנותק ובלייני ממערב לקו הירוק ...

    נ.ב.2. לא חרדי ולא מתנחל ? איך ייתכן ?

    • נו.. דמעות של תנין צבוע..

      פמיניסט, 24/09/09 08:10

      אם השוטרים לא היו צריכים לרדוף אחרי פושעי הגבעות למניהם שמבזבזים למדינה הון עתק,
      אולי היו נמנעים חלק מהמקרים כמו זה..

      • אתה בלטה המשטרה אמורה לדעת שאמור להתבצע שם רצח ..

        ירח כחול , 24/09/09 09:16

        אולי היו נמנעים ואתה גם אחד שיש לו חור ..
        בתובנות החיים..עכשיו גם ההתנחלויות אשמות
        הלוואי והיו הרבה פושעי גבעות ..לפחות הם לא על סמים חשיש אלכוהול..והרבה חרא..

        • דוגרי, שניכם מפגרים...

          פנדה , 24/09/09 15:56

          לא יודע אפילו מאיפה להתחיל... ילדי הגבעות לא פוגעים באף ישראלי, גם אם הם עושים קצת צרות לשוטרים - הם לא איום על שגרת חיינו. סמים וחשיש לא גורמים לאלימות - אלכוהול (חוקי) גורם לאלימות, וזה מוכח.

      • פמניסט, הצחקת אותי. (ל''ת)

        חחחחחח, 24/09/09 09:22

      • כמה מילים...

        מישהי& שגרה מעבר לקו הירוק, 24/09/09 19:35

        אני לא רוצה להעליב אף אחד, אבל מה ש''פמיניסט'' אמר זה שטות גמורה.''פושעי הגבעות???'' הנערים\\ות האמיצים\\ות שעושים הכל בידיעה פנימית ברורה שארץ ישראל שייכת לעם ישראל הם האנשים הכי שפויים במדינה ההזויה הזאת!
        הרבה מכם כבר לא מבינים בכלל מה זה אידיאלים.הרבה מאלה שגרים בתל-אביב הם היום כאן ומחר בחו''ל!
        אז למה אתם נשארים בארץ הזאת אם אתם לא מאמינים שהיא שלכם???

    • הרבה פחות מסוכן למשטרע להיות גיבורים על אותם נערים

      שגיב א., 24/09/09 09:27

      מאשר להיכנס לכפרים ערבים, שכונות מצוקה, אזורי בילוי וכלובי הימורים...

  • 30.

    כמעט כל יום רצח, הממשלה צריכה להכריז על מצב חירום: (ל''ת)

    יניב, 24/09/09 03:15

  • 29.

    די לטרור הגברי!

    טלי, 24/09/09 03:07

    עד מתי גברים ירצחו/יאנסו/יכו נשים?

    • מה נסגר אתך? די לטרור הגברי? די לאלימות

      חן, 24/09/09 08:28

      מה קורה אתך, מותק? את בסדר?

      נכון, גברים יותר אלימים. אבל גם נשים אלימות יש.

      אני מקווה שעם הגבר שלך, את יותר נחמדה...

    • מתי שתפסיקו להיות תלותיות נצלניות ורודפות בצע... (ל''ת)

      א, 24/09/09 09:38

  • 28.

    תפסיקו כבר להתבכיין על העונש שהוא עומד לקבל

    דוד המדרוב , 24/09/09 01:57

    הרוצח יקבל מאסר עולם, תצאו מהסרט שהוא יקבל שנתיים או שש. רוצחים מקבלים מאסר עולם בישראל, בניגוד לארה''ב שם אפשר לצאת אחרי 12 שנה או פחות אפילו.

    • קשקשן, מאסר עולם בארץ זה רק בתיאוריה,

      אמיר, 24/09/09 09:55

      בפועל עדיין לא ישב פה רוצח יותר מ-15 שנה אלא אם מדובר ברוצח סדרתי או טרורוסט כבד שאין לו אירגון שעשה איתנו ''שלום''...

  • 27.

    משטרת ישראל - תזיזו את התחת ולא לאחר מעשה!

    מודאג, 24/09/09 00:22

    נכון, זה הרבה פחות נעים להתעמת עם רוצח בשעת מעשה ולא עם גופה לאחר מעשה. גופה זה הרבה יותר נוח. היא עושה פחות בעיות. ועדיין, בבקשה, תשתדלו להזיז את התחת אל הרחובות ולא לשבת כל היום בתחנה ולחכות שנודיע לכם, חס וחלילה, שהתבצע רצח.

    • לא המשטרה אשמה אלא השופטים המקלים עם עבריינים. (ל''ת)

      רעמסס, 24/09/09 06:34

    • מה זה קשור למשטרה? הם אמורים להיות צמודים לכל אזרח? (ל''ת)

      אורי, 24/09/09 10:46

  • 26.

    19 אתה ככ צודק (ל''ת)

    אני, 24/09/09 00:17

  • 25.

    הורים!

    שלומית, 24/09/09 00:14

    לכן ,בני נוער צעירים אל תתעצבנו על ההורים ה''קרציות''ועדכנו תמיד!עם מי אתם מתרועעים
    והפעם מלשון רוע ולא רעות....
    חבל!

  • 24.

    כמה שאני לא תומך בהתנהגות של הבחורות הישראליות אבל צריך לעשות לזה סוף

    א, 24/09/09 00:11

    לא יתכן שגברים במדינה הזאת ימשיכו לעשות לנשים מה שבא להם בגלל שהן אמרו את המילה לא

  • 23.

    המדינה מדרדרת מיום ליום

    דניאל, 24/09/09 00:10

    ובכבלים כל יום במקום סרטים נורמאלים מתעקשים ושמים יום המסור יום הוסטל ועוד ועוד זוועות הורסים את הנוער עם הטלויזיה המגעילה הזאת. ואל תגידו לא קשור. נמאס.

    • אתה טועה בגדול

      עמי, 24/09/09 09:56

      האלימות היחידה בטלוויזיה שמשפיעה ישירות על הרחוב והנוער היא זו של החדשות והעיתונים ולא של סרטים וסדרות למיניהם,איפה שאין תקווה לעתיד ורואים רק תחזיות שחורות באופק שם מתחילה הבעיה ,כי כבר אין ערך לחיים ממילא לא נהיה פה עוד 20 שנה .
      צריך לרסן את המדיה ולהגביל את עדכוני השחורות שיש ברדיו כל שעה ומעל לכל דפי העיתונים בצורה מופרזת ומוגזמת!!!!!

      • 100% (ל''ת)

        פנדה , 24/09/09 15:59

  • 22.

    ''כל הכבןד'' במקום למנוע את הרצח - פיענוח (ל''ת)

    טמבל מצוי, 24/09/09 00:02

  • 21.

    מה יהיה הסוף עם הרוסים?אולי עונש מוות יעזור?

    אלון, 23/09/09 23:59

    יוחל עונש מוות בישראל מחר! שמישהו ירים את הכפפה שמרבית העם תומך ויחוקק חוק עונש מוות על רצח אונס ומבחינתי גם על פדופילים.
    צריך לעשות מעשה כי האלטירנטיבה {שהיא מצוינת }היא להקים משטרה אזרחית עם אישורי ירי .

  • 20.

    זה ברור. תראו את הקעקועים על הידיים

    יוסף מיכאל, 23/09/09 23:56

    יש לחשוד מלא קעקועים. תבדקו אם הוא קשור למאפיה. יכול להיות שיש חבורה של רוצחים עם קעקואים דומים. תתעוררו! הגיע הזמן להוציא כבר את מכוני הקעקועים אל מחוץ לחוק. זה גם לא יהודי.

    • זה שזה לא יהודי ,עושה את זה יותר עיליתי.... (ל''ת)

      בנצי גנור, 24/09/09 00:07

    • אוייש כמה שטויות את יכול לכתוב בתגובה אחת.מה הקשר לקעקועים.? (ל''ת)

      עודד, 24/09/09 02:16

      • אלה קעקועים מסוג מסוים - זה לא בדיוק טוויטי או סופרמן...

        פנדה , 24/09/09 16:00

        אלא קעקועים שמראים על שייכות לכנופיה או למאפיה או על ישיבה בכלא. או סתם ערסוואת שמנסה להתחפש למסוכן (והפעם הצליח לו יותר מדי).

  • 19.

    חבל להמשיל לסקר הנה ההמשך הידוע:

    דור, 23/09/09 23:34

    ''הרוצח פעל מתום לב ובית המשפט חש את צערו הכנה והעמוק. לכן ההחלטה לגזור עליו עונש של שנתיים מאסר בפועל ועוד שלוש שנים על תנאי מקובלת והולמת את מעשיו של הרוצח. העובדה כי בזמן שארע הרצח הנאשם אמור היה לשהות במעצר בית מצערת מאוד. ולכן בית המשפט קונס את הרוצח בסכום כולל של 5200 ש''ח לטובת משפחת הקורבן.''

  • 18.

    בחסות שילטון הליכוד+ש''ס,ההפרטות ואפסות האזרח מול הטיקונים וחצרות (ל''ת)

    הרבנים הפכה מדינת היהודים למקום של פשע ואלימות., 23/09/09 23:33

    • ל-18: אחלה הוכחה הבאת!

      פרויד, 24/09/09 00:05

      כל הכבוד 18! הצלחת שוב להוכיח את מה שאנחנו החרדים תמיד אומרים: שהציבור החילוני שונא היהדות במדינה כל כך משועבד לדת שנאת היהדות שלו, שללא שום קשר לנסיבות הוא מסוגל להפנות את האשמה כלפי היהודים! למרות שברור שהאדם הזה עם קעקועיו מנהל אורח חיים זהה לשלך ושונא את היהדות בדיוק כמוך, החרדים הם אלה שאשמים ברצח. יכול להיות ששם משפחתך הוא גבלס במקרה? או שהוא גיבור הילדות שלך לפחות?

      • פרויד אתה כל כך צודק. (ל''ת)

        צודק, 24/09/09 09:27

  • 17.

    לפי הקעקועים נראה,ואני מדגיש נראה,רוסי (ל''ת)

    רן, 23/09/09 23:31

  • 16.

    יש עוד מישהו שחושב שזו עלייה ''מדהימה'' ????? (ל''ת)

    תומר, 23/09/09 23:28

  • 15.

    מישהו חושב על ההורים

    סילברסטון, 23/09/09 23:23

    כולכם כאן מתארים את אוזלת ידה של המשטרה, חברה תחשבו לרגע על המקרה ושזו הילדה שלכם שהיתה יכולה להיות הקורבן
    כל ההגיגים שלכם פשוט חסרי משמעות
    הבעיה בחינוך ועד שאף מנהיג לא ירים את הכפפה נצטרך להתרגל לכותרות שכאלה

  • 14.

    חברות אני נוסעת עם אלכס הוא בחור טוב (ל''ת)

    פרויד, 23/09/09 23:20

  • 13.

    בסוף לא ישארו רוסים (ל''ת)

    יצחק התמים, 23/09/09 23:18

  • 12.

    תקשיבו! הנוער רואה רשתות שאין בהן שום תרבות! ואין הכוונה מרכזית!

    איתן, 23/09/09 23:11

    צריך לחוקק חוק שכל רשת שמשדרת בישראל תהיה מחוייבת לפרסומות נגד אלימות והסברים על דרכי מוסר-בלי להתבייש! חייבים לבצע, הם מנותקים-תוכניות רדיו כמו הכול דיבורים הם ממש לא מכירים וכמו דומות להם, הם חיים בפלנטה אחרת!

  • 11.

    הקעקועים ניראים כמו של חברי המאפיה הרוסית. (ל''ת)

    אמיר, 23/09/09 23:11

    • חבר מאפיה רוסית?אולי מאפיה של לחם...אמיר אתה לץ! (ל''ת)

      יאבו, 24/09/09 10:57

  • 10.

    שותפים לעבירה

    rubi, 23/09/09 23:01

    מדוע מפרסמים את תמונת החשוד הגם שזה נעשה ללא הפנים הרי שהקעקועים הרבים עשויים לתרום לזיהויו אלא שלאחר שפירסמתם זאת עורך דינו יטען כי מאשימים אותו כיוון שראו התמונה באינטרנט וביהמ''ש יקבל זאת.
    סבלנות עיתונאים עזרו להלחם באלימות

  • 9.

    ארץ רוצחת יושביה היא ארץ זבת חלב ודבש (ל''ת)

    מומי, 23/09/09 22:36

    • העיקר שהמדינה יהודית...

      ביבי מלך סדום ועמורה, 23/09/09 23:09

      זה לא מה שמפמפמים לנו במוח השכם והערב?

      • אנחנו חיים במדינה יהודית?הצחקת אותי (ל''ת)

        -, 24/09/09 02:16

      • שמאלן קטן

        עשו לך שטיפת מוח רצינית, 24/09/09 09:04

        לצערי לא היה לי ספק שזה רצח של עולים מחובר העמים ו/או ערבים ולא זה לא גזענות זה עצוב אבל אין להם שום כבוד עצמי וערך לחיים של מישהו אחר ככה זה שאין שום ערכים של דת ואהבת חינם וכבוד של בין אדם לחברו , וכן בטח יגיבו שאני דתי הזוי או גזען כמו שחילוניים אוהבים להתלהם כשהם רואים תגובה עם נגיעות דתיות אבל תתפלאו ואולי לא תאמינו אני אישית לא דתי ולא חובש כיפה אבל חונכתי עם רקע ומסגרת של מעט דת וזה מספיק כדי לדעת על כבוד הדדי וכמובן ערך חיי אדם !!!
        בושורות טובות וגמר חתימה לכולם

        • ערכים וכבוד

          לא חשוב, 26/09/09 21:48

          הרבה חושבים כמוך....אך לא מביעים.
          ערך חיי אדם וכבוד יש רק בדת,זה המקום היחיד שם נשמרים הערכים מתוך אמונה.

          ולי אין קשר לדת,אך חונכתי על זיקה לדת
          ואני חושבת בדיוק כמוך....

  • 8.

    ארץ אוכלת יושבייה. (ל''ת)

    אני, 23/09/09 22:06

  • 7.

    מה שלא ברור - איך המשטרה מיהרה להעלות מסוק?

    שאלה, 23/09/09 21:59

    הרי במקרה הרצח של ענבל עמרם ז''ל המשטרה התעלמה בהתחלה, אמרו שצריך לחכות כך וכך שעות...בקיצור, מה קרה שפה התחילו בחיפושים מיידיים?

    • זה כנראה הלקח מרצח ענבל ז''ל (ל''ת)

      עצובה, 23/09/09 23:12

    • אם הם לא היו עושים את זה היית שואל: הם לא למדו כלום מרצח ענבל עמרם? (ל''ת)

      תמיד יש לך מה להגיד?, 24/09/09 09:30

  • 6.

    מה הקשר לעזאזל בין הכותרת לשאר הכתבה? (ל''ת)

    משה, 23/09/09 21:52

  • 5.

    מה יהיה הסוף??? (ל''ת)

    mano , 23/09/09 21:51

  • 4.

    אוי ואבוי איזה נורא.

    אוי אוי אוי, 23/09/09 21:48

    ממש מפחיד במדינה שלנו. ככה רוצחים ונרצחים פה? ילדים?

  • 3.

    ההערכה של המשטרה שהיא נרצחה...מה היינו עושים בלי השוטרים ? (ל''ת)

    ברווז ושמו געגוע , 23/09/09 21:43

    • חוכמולוג, לא קובעים רצח עד שלא נערכת נתיחה פתולוגית ושאר

      דונלד דאק מגעגע חזרה, 23/09/09 21:59

      בירורים - משטרתיים, משפטיים וכו'.

    • שוב אתה עם השטויות שלך?לקבוע רצח זהו תהליך ארוך (ל''ת)

      רן, 23/09/09 23:30

  • 2.

    ניראה שיש בישראל היתארגנות של סנאפיסטים!! מה לא מובן?

    אתם פשוט לא מבינים., 23/09/09 21:43

    למישטרה: אתם סטומים? מה לא מובן לכם? אם אתם לא מבינים דברים כאלה אז תכניסו את ה fbi לשטח ישראל שיתחילו לחקור מה קורה כאן באמת מיתחת לידיעתייכם...אתם לא בנויים בנויים לדברים כאלה... זה כבר מיתרחש שנים בכל העולם וכאן לא לומדים ומפיקים לקחים...אני מאוד רוצה לדעת שאני טועה אמן!

    • מה הקשר ומאיפה אתה כ''כ בטוח שזה המקרה? (ל''ת)

      איזה בטחון, 23/09/09 22:03

    • אל תקרא לאף אחד סתום לפני שאתה לומד לכתוב בלי שגיאות.

      כיא, 23/09/09 22:35

      די פואטי שדווקא את המילה ''סתומים'' היטבת לכתוב עם שגיאת כתיב. מת על טוקבקיסטים עלגים.

      • על תחתוב לנו מילים קשים כמו ''פואטי'' ו''היטבת '' (ל''ת)

        Jehova, 23/09/09 23:30

        • חחחחח עאבטי :) (ל''ת)

          פנדה , 24/09/09 16:29

    • ואתה לא מבין את כללי הדקדוק...

      המורה שולה, 24/09/09 00:07

      למזלך המציאו משהו חדש ומהפכני. זה ספר מדהים שיש שם את כל המילים בעברית, ואתה יכול לראות איך הן נכתבות בלי שגיאות. קוראים לו ''מילון''. אתה חייב לנסות. זה קצת לואו-טק, אבל אני בטוח שמתישהו תקלוט את הפרנציפ...

  • 1.

    הבעיה היא שאין דין ואין דין, ואיש הטוב בעיניו יעשה. חלאות אדם כבר אמרנ (ל''ת)

    פאנייקה , 23/09/09 21:34