• 5.

    buy viagra online 159 2267

    railabact, 03/08/12 03:16

    http://buyviagraonlinechoice.com/#bwww.nrg.co.il - buy viagra - buy viagra online , http://buyviagraonlinechoice.com/#swww.nrg.co.il viagra online

  • 4.

    פרשנות אחרת -3

    אחת שמנסה להבין, 28/09/09 17:04

    האופק הפדגוגי (השינון החשוך של גדעון סער מול החשיבה הנאורה של יולי תמיר)
    מהמאמר ניתן להבין שגם ההתנגדות לחזרת ''השינון'' (במידה והוא אכן כל כך גרוע ) צריכה לבוא מארגוני המורים.כמובן שאין זה מתפקידם של המורים להרים את ''נס המרד'' בנושאים פדגוגים.לפחות בנושאים פדגוגים אפשר היה לצפות מאנשי חינוך, אנשי אקדמיה, מכללות וסמינרים שירימו את נס המרד,
    כל אותם שעושים קריירה מפטפוטים על חינוך הומניסטי ודמוקרטי.. שקט תעשייתי כבר אמרנו?
    חבל שכל כך נדיר לראות איש חינוך, המתבטא בפומבי ''השתגעתם לתת בונוסים למורים?''
    http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=skira20090917_1115129
    בסופו של יום כרגיל המורים הם אלו שמשלמים את מחיר ההתנהלות הכושלת של משרד החינוך. החל מתוכניות הלימוד הכושלות שמונחתות עליהם חדשות לבקרים: השפה כמכלול, מיקוד, הבדידים ועוד רבות אחרות דרך קיצוץ שעות לימוד רבות ועד והבלגן הכללי במערכת, כמו כאן בועדת החינוך של הכנסת:
    ''..לימודי הפיזיקה בכיתות י', מסיבה כלשהי, זה ידע אמפירי, או בוטלו או צומצמו באופן משמעותי. מעטים בתי הספר שכן מקיימים את המצווה של למידת פיזיקה, עושים את זה בכיתות הטרוגניות ומשלבים את אלה שממשיכים ללמוד פיזיקה ולהתמחות ואלה שלא. כך נמנעת הוראה יעילה במקצוע.

    מתוך ‎450 שעות הוראה המוקצבות להוראה של חמש יחידות לימוד בתיכון, נעלמות לפחות מאה שעות עד מאה וחמישים שעות בעקבות מספר סיבות....''

    http://www.knesset.gov.il/protocols/data/html/chinuch/2009-06-16.html
    ובכלל, כאמא לתלמידות במערכת החינוך שמלווה מדי פעם טיולי כיתה (40 תלמידים ) ואירועים אחרים, לא נראה לי ממש חשוב אם המורה תחזור לשיטת השינון או תתמקד בלמידה מטפחת חשיבה והבנה, כי בשני המקרים אין סיכוי שאפשר יהיה להצליח לשמוע ולו מילה אחת עם כל הרעש והמהומה. ...
    ******
    המסקנה- על מערכת החינוך לא עוברת מהפכה חדשה מבית מדרשם של שושני וסער, מדובר בתהליך שמתמשך צעד אחר צעד. אי אפשר להעלים את העובדה שמי שסללה לשושני את הדרך היא יולי תמיר, אחת ''משלנו'', היא ששברה את כוחם של ארגוני המורים והיא שהכניסה את יוזמות דוברת העיקריות.
    נותר רק לקוות שבסופו של דבר, יימנע גדעון סער מלהפוך את מערכת החינוך הממלכתית לשוק עסקי פרוע שיפגע בתלמידים ויגביר פערים.

  • 3.

    פרשנות אחרת - 2

    אחת שמנסה להבין, 28/09/09 16:45

    לסיכום נושא ''...ארגוני המורים, שבעבר התנגדו בחירוף נפש למהלכים דומים..''

    בניגוד לכתוב במאמר, חשוב להזכיר שארגון המורים ממשיך להתנגד בחירוף נפש לכפיית אופק חדש על מוריו.
    אולם ,הגיע הזמן להבין ולהודות שהמציאות השתנתה לחלוטין, ארגוני המורים כיום, אינם חזקים כמו שהיו בעבר - מדיניות ההפרד ומשול של יולי תמיר, צווי המניעה, התחבולות, הפרת הסכמים והקמפיין המתמשך נגד רן ארז ( היחיד שמתנגד לאופק חדש = דוח דוברת), החלישו ופוררו את כוחם של ארגוני המורים.

    וכן, לא אתפלא אם מאמרים מסוג זה תורמים אף הם להחלשת ארגוני המורים-
    לאחר התיאור הנרחב של האיומים ההרסניים שעומדים להתרחש במערכת החינוך, מסומנים ארגוני המורים (ורק הם) כאלו שצריכים היו לקום להלחם בחירוף נפש במהלכים, אך הם, הארגונים, אינם ממלאים את תפקידם ואינם נלחמים.
    חבל.
    ***
    לא מובן לי איך במאמר שמנסה להוכיח שמערכת החינוך נמצאת תחת מדיניות חדשה של הפרטה המוגדרת כ''מהפכה'', אפשר להזכיר ולהלל את טיפוח המנהיגות הפדגוגית במכון ''אבני ראשה'' מבלי להזכיר ולו במילה, שמכון אבני ראשה הוא חלק מתהליך קבוע שיטתי ומתמשך של הפרטת מערכת החינוך, יוזמה של לימור ליבנת ושלמה דוברת שהוצאה לפועל על ידי יולי תמיר.
    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/962/447.html

    באותה דרך הפרטה מתמשכת הוקמה גם הראמ''ה על ידי יולי תמיר כהמשך ליוזמות דוברת ליבנת.
    פרופסור דוד נבו:
    ''... מי שיתבונן בהתנהלותו של משרד החינוך בתקופת כהונתה של השרה לימור לבנת יראה שהמצב איננו שונה בהרבה. המצב אמנם השתנה במידה מסוימת בתקופת כהונתה של יולי תמיר, אך כוחה של ראמ''ה, המופקדת על פיתוח מבחני המיצ''ב, הולך וגובר במערכת החינוך ומי יודע מה יהיה מעתה עם כניסתו של שר או שרה חדשים למשרד החינוך ...''

    http://www.itu.org.il/Index.asp?ArticleID=13083&CategoryID=1508&Page=1

  • 2.

    פרשנות אחרת -1

    אחת שמנסה להבין, 27/09/09 00:14

    ניר שלום,

    ארגוני המורים כבר מזמן אינם הכוח החזק במערכת החינוך המופרטת.
    הכוח המתחזק והמשפיע כיום ''הכל חינוך'',בו חברים אנשי חינוך מכובדים, ממלאי תפקידים ומשפיעים אחרים משום מה לא מוזכר במאמרך...
    לכן הציפיה מארגוני המורים המוחלשים לצאת כנגד מדיניות ההפרטה במערכת החינוך אינה מובנת לי.וסרמן שנבחר לתפקידו בעזרתה הישירה
    של יולי תמיר
    חתם על הסכם אופק חדש כבר נתן ידו להרחבת סמכויות המנהל בבתי הספר על כל המשתמע מכך

    (כידוע ,מורות שניסו להתנגד לכפיית ההסכם אוימו והושתקו על ידי יולי תמיר ומשרדה
    http://www.haaretz.com/hasite/spages/991129.html

    האם היו אנשי חינוך מכובדים השואפים ל'' להבנותה מחדש מתוך מחוייבות לערכים של למידה משמעותית ושל צדק חברתי.'' של מערכת החינוך שיצאו כנגד הטרור והאיומים שנקט משרד החינוך?)
    הציפיה ממורות אלו להרים את נס המרד ולהאבק בהפרטות היא די פטתית..לא?

    כמה אנשי חינוך מכובדים יצאו כנגד אי קיום ההתחיבות השלטונית של יולי תמיר להוסיף שעות לימוד שקוצצו ולצמצם את מספר התלמידים בכיתה- כמו שהוסכם בסוף השביתה הגדולה שנסתימה בצווי המניעה של יולי תמיר?

  • 1.

    תחבולת ההפרטה

    חברת הסתדרות המורים, 25/09/09 11:23

    ניר יקר, לפי ריבוי התגובות כאן, יש מצב שלא הבינו את מה שאתה אומר. כי המשפט הכי חשוב הוא בסוף, אבל מי קרא עד הסוף ?
    יהיה רע, מאוד רע עד שיעשה השינוי הנדרש. וגם אז ''אבירי איכות השילטון'' ו''זוכי פרס ישראל'' לא יקחו אחריות למהלכיהם ההרסניים !

    כבר היום כאשר האמת מתפוצצת בפנים בפ''ת, הרצליה, עירוני ד'... כאשר כל ילד בן 10 מבין שיש שווים ויש שווים יותר. אף אחד לא מחבר נכונה את החוטים, אלא ממשיכים בדיוק באותה דרך. בהטעיה מכוונת, ומתוזנמנת, כנגד ה''חרדים הגזענים'' . אבל אנחנו ב''חברותא'' הומנים ונאצלים. כיתות מופת, ותגלית, וקרן קרב, ומסלולי מנהיגות כל דרך פלצנית פתוחה כדי לסחוט מזומנים מהורים תמימים, להמשיך לקצץ בתקציב החינוך ולהפריט את המערכת לדעת.

    הציפיה שלך שארגוני המורים ימנעו את ההפרטה, משעשעת. מה שמעניין את ווסרמן הוא הכיסא ומיסי החבר, ואת המורות מבצעי הנחות ודילים במלונות יוקרה. ווסרמן לא מתעניין בקשר שבין הסכם השכר אופק חדש להפרטה, גם חלק נכבד מחברי יסו''ד - למרות שיש קשר ישיר בינהם. הנקרא ''גמישות ניהולית'' גמישות ניהולית היא שם קוד להגברת התחרות ע''י פיטורים מזורזים.