• 130.

    גדי שמני כבר מזמן לא איש צבא

    א חיפה, 12/10/09 08:32

    גדי שמני כבר מזמן לא איש צבא אמיתי
    גדי שמני בדרך לארוז לנסוע לארה''ב שגריר צה''ל בארה''ב על חשבון משלם המיסים
    מנסה להכין את הקרקע ליחסים עם רם עמנואל
    בארה''ב חייב להראות שהוא נוטה לשמאל
    אחרת לא יספרו אותו

  • 129.

    גדי שמני מאכזב מחדש

    א חיפה, 12/10/09 08:26

    גדי שמני ואני מכירים
    אולי תקים יחידה לתפישת נשק לא חוקי מהערבים
    לרב הערבים תושבי ישראל מחסני נשק לא חוקיים
    משרד הפנים יודע על חלק מהם ולאף אחד לא מזיז
    בושה וחרפה

    • אתם אולי מכירים,אבל אתה לא מכיר חוקים מ א ו ד בסיסיים :

      גדעון, 12/10/09 09:57

      כ-אלוף פקוד מרכז -- יש לו אחריות לגבי מרחב הפיקוד בשטחי יהודה ושומרון.אבל , אין לו כל אחריות באשר ל-ערביי ישראל !!!!!!!!!!
      בשביל זה יש לך שר-פנים [לא עלינו...].

  • 128.

    לצרף לכח המבצעי מיכליות לפיזור ביוב נוזלי על המתפרעים (ל''ת)

    הצעת יעול לפיזור מתנחלים מתפרעים..., 25/09/09 12:05

    • נכון, גם נגד הבריונים הפוגעים בחיילי צה''ל בבלעין ובנעלין. שיוויון לכל! (ל''ת)

      לאון, 12/10/09 10:07

  • 127.

    סיפור אישי

    אני, 24/09/09 23:56

    באינטיפדה הראשונה עשיתי שרות מלואים בחברון.
    אחד מן התפקידים היה לשבת בכסא הקדמי ליד הנהג עם מכשיר-קשר. כאשר שאלתי, מה תפקידי אם יש תקרית, תודרכתי: לשמור שמתנחלים לא ירדו מן האוטובוס לעשות פוגרום בערבים...

  • 126.

    פוגעים בחיילים?

    ..., 24/09/09 23:18

    שלחו אותם לקיבינמט...אחרי
    זה מתפלאים למה חיילים לא רוצים להתגייס...עם יחס כזה מהעם כשהחיילים מגנים בחיים שלהם ומקבלים זין במקום...
    טפו עליכם גועל נפש איכס לפגוע בחיילים?

  • 125.

    כותרת מטעה ומוגזמת : ''לעצור'' ? נו באמת .

    אריק ג., 24/09/09 17:09

    גם הרעיון להקים יחידה מיוחדת לטיפול במופרעים (במקרה הזה - ימנים קיצוניים) די כבד על הלב .
    אני מקווה שהרמטכ''ל יחזור בו ויבטל את היוזמה הלא ברוכה שרק תוסיף שמן מיותר על המדורה המתגברת .

  • 124.

    אם צה''ל היה נלחם באויבים אז הימין לא היה צריך לעשות את המלחמה בעצמו (ל''ת)

    אחד העם, 24/09/09 15:33

  • 123.

    היחידה צריכה להיות מורכבת מבני ההתישבות העובדת.

    דני ב., 24/09/09 10:59

    כשם שחטיבת כפיר מורכבת ברובה מבני המתנחלים ותושבי ההתנחלויות והמאחזים, אשר תפקידה להתעלל בערבים במחסומים ולעשות להם את המוות, יש להקים את היחידה מאלו שסופגים כל הזמן את הקללות נאצי ושמאלן וקאפו.
    דהיינו מבני התתישבות העובדת והקיבוצים.
    יש לצייד אותם באותם אמצעים כמו שמציידים את חטיבת כפיר.

  • 122.

    שמני - שגריר ארה''ב בצה''ל (ל''ת)

    ניר, 24/09/09 09:59

  • 121.

    הימין הפאשיסטי יביא לקץ המדינה, יחידה שכזאת היתה חייבת להיות מזמן. (ל''ת)

    EXTRA-שמאל , 24/09/09 09:46

  • 120.

    אנחנו מתקרבים למלחמת אחים. (ל''ת)

    שמאל = מלחמת אחים וסוף של המדינה, 24/09/09 09:25

    • תהיה בטוח שהירייה הראשונה תגיע מימין... ולא משמאל

      ואנחנו לא מפחדים! נשמור על רוב יהודי בארץ בכל מחיר, 24/09/09 11:16

      סיפוח יהודה ושומרון על כל 2 מליוני הפלסטינאים שבה אומר לתת להם אזרחות!! רק מטורף יתן אזרחות לעוד 2 מליון פלסטינאים!!
      אתם כנראה לא מבינים את המשמעות של זה!
      אובדן הרוב היהודי בישראל תוך דור אחד !!
      באמת שווה לכם לאבד את ישראל בשביל קבר יוסף?
      בשביל ווילה והקלות מס?
      לא יהיה אפשר לספח את יו''ש ללא מתן אזרחות לפלסטינאים וזו פשוט התאבדות.
      השמאל רוצה שתי מדינות לא מחיבה לפלסטינאים אלה כדי לשמור על רוב יהודי מוחלט וכדי שלפלסטינאים כבר קיבלו אזרחות יהיה לאיפה להגר! רק אם תהיה להם מדינה הם יצטרכו לקחת אחריות על עצמם! כל זמן שהם תחת שליטתנו אנחנו אחראים על קיומם! מי לעזעזל צריך את התיק הזה?! השמאל רוצה כמה שפחות ערבים במדינה שלו!!

      • היריה הראשונה כבר נורתה ,ואכן מהימין . (ל''ת)

        בנובמבר 1994 ., 24/09/09 13:38

        • היריה הראשונה = אלטלנה. (ל''ת)

          לפני הכל, 24/09/09 15:41

          • בגלל זה רצחתם את רבין ? (ל''ת)

            עד עכשיו חשבנו שאוסלו היתה הסיבה .מעניין ., 24/09/09 17:11

        • נכון אתה צודק!! יגאל עמיר הוכיח שהימין לא בוחל באמצעים גם נגד בני עמו. (ל''ת)

          סיפוח יו''ש = אובדן הרוב היהודי ומדינה דו לאומית, 24/09/09 16:15

  • 119.

    תשובת שמני לנעלין נעליים.... (ל''ת)

    דובצק, 24/09/09 08:56

  • 118.

    האלוף שמני הוא איש שמאל קיצוני שיביא אותנו לאסון

    יעקב, 24/09/09 08:21

    כמו פושעי אוסלו וההתנתקות

    • יעקב הוא איש ימין קיצוני שמביא אותנו לאסון . (ל''ת)

      כמו פשעי האחזויות בלתי חוקיות והכאת חיילים וערבים., 24/09/09 10:57

    • בינתיים מדינתנו הידרדרה לתהומות בזכות הימין.

      דני ב., 24/09/09 11:00

      וגובריע הקולות המשווים אותנו לגרועים במשטרים.
      זה לא בגלל השמאל.

      • הולכת ומדרדרת ,מדרדרת והולכת. (ל''ת)

        באמת הגיע הזמן לעצור את הימין וטירופו., 24/09/09 13:41

  • 117.

    יש רק בעיה אחת: המתנחלים מגינים עלינו, מפני השמאלניות של האליטה השלטת

    תמה, 24/09/09 08:20

    אז מה נעשה אם ישימו אותם בכלא? מי ישמור עלינו מפני הקבוצה הקיצונית שמאלנית שהשתלטה על השלטון באופן לא דמוקרטי (עלתה במצע ימני והחלה לעשות כמעשי השמאל)?

    • תמה היא יעקב ויעקב הוא תמה,לשקר פנים רבות. (ל''ת)

      האמת העירומה, 24/09/09 09:19

    • המתנחלים גוזרים עלינו מדינה דו לאומית ואובדן הרוב היהודי (ל''ת)

      רק מטורף יספח עוד 2 מליון פלסטינאים לישראל, 24/09/09 11:08

  • 116.

    יחידה לעצירת הימין הקיצוני

    ר, 24/09/09 08:06

    מה בקשר ליחידה לעצירת השמאל הקיצוני שמתפרע בנעלין כל שבוע?

    • צודק .אפשר להקצות שני חיילים מהיחידה לטיפול בשמאל. (ל''ת)

      מתוך החמש מאות שיוקצו לטפל בימין ., 24/09/09 11:00

  • 115.

    צבא הגנה לשמאלנים לא תשרוד ומלחמות לא תנצח! (ל''ת)

    צה''ל מקולל מאז ההתנתקות., 24/09/09 08:05

    • המתנחלים לא מגינים עלינו, הם גוזרים עלינו מדינה דולאומית כמיעוט יהודי (ל''ת)

      רק מטורף יספח 2 מליון פלסטינאים לישראל, 24/09/09 11:10

  • 114.

    נעלין

    אלי, 24/09/09 07:58

    מתי יקום יחידה להפסקת האלימות נגד חיילי צה''ל בנעלין מעל 150 פצועים לכוחתינו בקבוקי תבערה זה כבר משחק ילדים ושמני עדיין בתפקיד תפנה את המקום לחייל מסספר אחד אבי אשכנזי ותראו איך הכל יסתדר בשפה האזרחית היו קוראים לאובססיה של שמני והמתישים ריב שכנים על חניה

  • 113.

    נעלין (ל''ת)

    eli, 24/09/09 07:54

  • 112.

    בשעה טובה ומוצלחת השכל בא לביקור בצה''ל . (ל''ת)

    ברוך הוא שלא עשני ימני .תודה אלוהים ,תודה ., 24/09/09 07:42

  • 111.

    דמוקטטורה

    שגיב א., 24/09/09 07:39

    מעיזים לחשוב אחרת? תקבלו אלות לראש ותבלו בבתי מעצר. העיקר לעמוד על במות האו''ם ולהתגאות שאנחנו ''דמוקרטיה''.

    • תגיד תודה שאתה לא ב''אם הדמוקרטיות'' - ארה''ב .

      לדמוקרטיה מותר להגן על עצמה מפורעי חוק ., 24/09/09 11:02

      שם - במקרים כאילו - שוטרים מנפצים ראשים באלות .
      היחידה מוקמת כי עד כה טיפלו בכם בכפפות משי .

  • 110.

    חלם

    אני, 24/09/09 06:58

    כמה טוב שאמריקה תעשה פה סדר עוד מעט,
    ונחזור להיות נורמלים.

  • 109.

    המשטרה אמורה לטפל באזרחים ולא צה''ל שאמור להלחם באוייבים

    קרן, 24/09/09 05:29

    בדיוק כמו שבארה''ב שלחו את המשמר הלאומי לטפל בהתפרעויות ולא את צבא ארה''ב.

    זה כאלו שהמוסד יטפל בעניינים שבתוך ישראל וירגל נגד גורמים ישראלים.

    • אבל צהל מזמן שכח את התפקיד שלו מאז שהוא עסוק בכיבוש וליווי ילדים לגנים (ל''ת)

      רק מטורף ירצה לספח 2 מליון פלסטינאים לישראל, 24/09/09 10:50

      • ליווי ילדים לגנים היא היא המשימה-צ. הגנה לישראל וילדים ישראלים (ל''ת)

        חייל ימני, 24/09/09 15:24

  • 108.

    you have just began civil war

    1o1, 24/09/09 04:47

    gabi this will be your downfall for not recognizing who is the enemy. remember the enemy of my enemy is my friend.
    this little neonazi outfit you have created will not stop. you will loose and the united nation of israel will go on.

    • אם זה מה שנדרש . (ל''ת)

      הכל משמיים ., 24/09/09 07:46

    • מלחמת אזרחים מתבשלת פה כבר 30 שנה...כנראה זה מה שצריך.. (ל''ת)

      הכיבוש פורר את ישראל מבפנים - הנה ההוכחה, 24/09/09 11:06

  • 107.

    זונדר קומנדו

    לוי, 24/09/09 03:49

    צהל מתקדם לעבר יחידות ה אס אס המהוללים של גרמניה הנאצית.
    החיילים יבחרו בקפידה יעניקו להם מדים סוג א' לוח מזון גבוה, תנאים נוחים. מן הסתם אחוז הגויים יהיה משמעותי. הם יעברו אידוקטרינציה לפי מיטב המסורת הבולשביקית והנאצית. מן הסתם יפיקו לקחים מהצלחת הפעולה הפסיכולוגית והפסיכופטית אשר הופעלה בהצלחה במשך כשנה וחצי לקראת גרוש גוש קטיף.
    צהל מתקדם לעבר לגיון זרים אנטישמי.

    • כל הכבוד לצהל! מתי זה יקרה גם במשטרה? (ל''ת)

      לגיונר משבט לוי, 24/09/09 09:25

    • לוי אתה חתיכת מטומטם. איך אתה מעז בכלל להשוות?

      דני ב., 24/09/09 11:01

      ואת מי ישלחו לםנות את המאחזים? את ''לוחמי ש''ס?

  • 106.

    אני לא מבין מה זה צריך להיות???!!!

    ימני חילוני, 24/09/09 02:41

    למה האלוף שמני לא חושב על הקמת יחידת עילית לטיפול בפעילים האירופאים ופעילי השמאל שבכל יום שישי זורקים הרבה יותר אבנים והרבה יותר בקבוקי תבערה על עבר חיילי צה''ל במאבקם נגד חומת ההפרדה?

    אל תשכחו, לפני כמה שנים שוטר מג''ב, בזמן הפגנת פעילי שמאל קיצוני נגד הגדר, מעד מטרסה עליה עמד ושילם על כך בחייו, כלומר עקב פעילות השמאל הקיצוני- נהרג שוטר מג''ב!!!!

    אני יכול רק לחשוב מה היו כותרות העיתונים אם זה היה קורה בהפגנת ימין....

    גדי שמני לך הביתה, הורד את המדים והצטרף לפעילותו של יריב אופנהיימר וחבר מרעיו בשמאל הקיצוני- אליהם אתה שייך!

    • כול מילה בסלע

      דני, 24/09/09 07:01

      ישראל היא מדינת האבסורד.

    • במתפרעי השמאל הקיצוני יורים - צודק מתפרעי הימין צריכים לקבל אותו יחס!! (ל''ת)

      סיפוח 2 מליון פלסטינאים ביו''ש זה האיום האמיתי, 24/09/09 11:05

  • 105.

    הלו... השתגעתם??? הפלסטינים הם האויב!!!

    תמר, 23/09/09 23:36

    תגידו גם ביננו צריך מלחמות

    • הפלסטינים הם העוין .

      הימין הקיצוני הוא האויב ., 24/09/09 07:48

      והמלחמה כבר פה .

    • האיום הוא בסיפוח יו''ש על 2 מליון הפלסטינים שבה - אובדן הרוב היהודי.. (ל''ת)

      2 מליון אזרחים פלסטינאים נוספים לישראל ואבדנו!!, 24/09/09 10:52

  • 104.

    תב''ד הם מלח הארץ וכנ''ל המתנחלים (ל''ת)

    רחל, 23/09/09 23:34

    • רחל תשאלי כל תזונאי ממתחיל כמה המלח מסוכן לבריאות.

      דגי ב., 24/09/09 11:02

      לכן אנו לא רוצים לא מלח הארץ ולא סוכר השמיים.
      רוצים להיות בני אדם כי מלח מגביר את לחץ הדם.

  • 103.

    אם זה נכון, שמני צריך לעוף מהצבא בטיל וללא דרגות! (ל''ת)

    סא''ל מיל., 23/09/09 22:48

    • שמני לתואר גיבור ישראל.-אלוף כלבבי.

      דני ב., 24/09/09 11:03

      צנוע , עניו ולא עושה הנחות לאף אחד.

      • אתה צודק לגמרי. (ל''ת)

        חאלד משעל., 24/09/09 13:39

  • 102.

    נראה שהפרסום הזה הוא עורבא פרח. לא ייתכן שאלוף בצה''ל יהגה איוולת כזאת. (ל''ת)

    סא''ל מיל., 23/09/09 22:46

    • גם אצלינו בצה'ל יש פוליטרוקים כמו אצל סטאלין. (ל''ת)

      רס'ן שמנון,, 24/09/09 13:42

  • 101.

    אסקלציה

    דב מאיר, 23/09/09 22:34

    תמימות הינה לחשוב שהקמת יחידה לטיפול ב''פעילי ימין קיצוני'' תסייע להשקטת הרוחות. להיפך הקצנה של כוחות הבטחון תביא חלהקצנה של תושבי יו''ש.מה גם שחוקיותם של הפינויים גירושים עקירות מוטלת מן ההיבטים של זכויות אזרח והחוק הבינלאומי בספק כבד (בלשון המעטה) לא זו אף זו, מדיניות קשוחה ומפלה באופן בוטה (שהרי בניה בלתי חוקית בכל מרחבי הארץ ישראל, כולל הקו הירוק, היא אופיון שהמדינה למעשה לא מגיבה לגביו למעשה כאשר מדובר בעברינים ערביים.

  • 100.

    שמאלנים מגעילים בתפקידי קצינים

    שמאלנים מגעילים בתפקידי קצינים, 23/09/09 22:27

    שמאלנים מגעילים בתפקידי קצינים

    • אבל אתם כל הזמן טוענים שכל צהל מתנחלים לא? מה קרה עכשיו? (ל''ת)

      כמה שהאמת גמישה כדי להתאים להזיות הימין...שרנים, 24/09/09 16:20

  • 99.

    צה''ל = צבא של שכירים שמאלנים (ל''ת)

    גד, 23/09/09 22:23

    • צה''ל -הצבא שפיספס את מטרתו.

      דני ב., 24/09/09 11:04

      במקום להיות צבא הגנה לישראל הוא צבא הגנה למתחנחלים ויושבי מאחזים.

  • 98.

    72% מהחב''דניקים בכפר חב''ד הצביעו לאיחוד הלאומני מבית מדרשם של אלה

    72% .....רק שתדעו......., 23/09/09 22:04

    מהימין הקיצוני שמייצרים אין סוף בעיות.

  • 97.

    צה''ל ?

    מוטי, 23/09/09 21:46

    צבא הגנה לפלסטין. או צבא בריטי. צבא הגנה לישראל? מזמן כבר לא.

  • 96.

    קריאה למערכת הבטחון תזהרו מהחב''דניקים שהם ימנים קיצונים (ל''ת)

    חב''דניקים קיצונים ימנים לאומנים, 23/09/09 21:07

  • 95.

    Those settelers beiieve in their Rabbie authority not IDF

    Just curious, 23/09/09 21:00

    and what would happan if they got their hands on littly nice toy from Dimona?

  • 94.

    אסור - על שוטרים להלחם בערבים בלבד - זאת מדינה יהודית !!! (ל''ת)

    ציוני, 23/09/09 20:53

  • 93.

    למה צריך את היחידה הזאת? הרי החיילים מבילעין מכירים את העבודה... (ל''ת)

    הכיבוש משחית וזאת ההוכחה, 23/09/09 20:46

  • 92.

    למה צריך את היחידה הזאת? הרי החיילים מבילעין מכירים את העבודה... (ל''ת)

    הכיבוש משחית והנה ההוכחה, 23/09/09 20:42

  • 91.

    שמני מכוחות האופל פועל נגד כוחות האור בעם ישראל (ל''ת)

    יצחק הכהן, 23/09/09 20:00

    • אם זה האור מה הפלא שהיגענו לאן שהגענו והפכנו למצורעי העולם? (ל''ת)

      דני ב., 24/09/09 11:05

    • אם המתנחלים הם כוחות האור לא מפתיע שכל המדינה נשרפת בעודם מתפרעים.. (ל''ת)

      המשך הכיבוש= עוד 2 מליון אזרחים פלסטינאים בישראל, 24/09/09 11:20

  • 90.

    באותה נשימה יחידה שתעצור את הטרור הבדואי בנגב יהיה משעשע (ל''ת)

    יובל ארהב, 23/09/09 19:52

  • 89.

    מזכיר הכתבה בדר שטירמר על הקמת ה SS (ל''ת)

    איזה יופי גילגול נשמה של איכמן ..., 23/09/09 19:52

  • 88.

    שמני מקים ה SS החדש - הוא הלך ללמוד על הקמת מקלחות (ל''ת)

    גועל נפש - רפש בפיקוד, 23/09/09 19:48

    • עוד נבל מוזיל שואה. לך תצעק ''נאצים'' בשבת בירושלים (ל''ת)

      ואלה מתיימרים להיות ''מיטב הנוער'' ומיטב צה''ל., 24/09/09 02:59

  • 87.

    כתבה זו מקומה במדור ''פוליטי-מדיני'' ולא במדור ''צבא ובטחון''. (ל''ת)

    שםעצם, 23/09/09 19:00

  • 86.

    אני מתנדב ליחידה!! (ל''ת)

    שמאל קיצוני, 23/09/09 18:11

    • יופי עוד מטרה נעה לשפר את אימוני הירי? (ל''ת)

      אמיר ב. , 24/09/09 00:09

  • 85.

    עד לא מזמן שרתתי בשטחים.

    חייל משוחרר, 23/09/09 18:07

    המתנחלים אנשים טובים שתמיד כיבדו אותנו עזרו לנו לא פעם ובשבתות גם דאגו לנו.
    בשרות גיליתי שהם לא כאלה מפלצתיים כמו שתמיד שמעתי עליהם. מה שהכי חשוב זה לזכור שהיהודים האלה הןם לא האויב שלנו.
    חוץ מזה ממי שסבלנו קללות ונאצות היה דווקא מפעילי שמאל שירדו לנו לחיים.
    צריך להכיר אותם כדי להבין שמה שמלמדים אותנו פה (אני מרמת גן) ומה שמשדרים בטלויזיה ברובו הוא שקר.

    • היזהר, הרסת להם את הכתבה

      רוני, 23/09/09 18:40

      בכל שורה מהכתבה הם רצו להראות שיש טובים ויש מתנחלים. אבל אתה אומר בדיוק ההיפך. ומה לעשות, אנחנו דוקא מאמינים לך ...

    • מתנחל ניסה לדרוס את אחי ששמר עליו בדוגית!!! הוא אפילו לא נענש על זה! (ל''ת)

      חוצפנים כפויי טובה, 24/09/09 10:55

  • 84.

    כמובן שאין התפרעויות של ערבים ובדאוים-תמיד (ל''ת)

    רק המתנחלים אשמים, 23/09/09 18:05

  • 83.

    למה לא מטפלים באלימות שיש נגד המתנחלים?

    ??????, 23/09/09 18:02

    למה לא מטפלים באלימות שיש נגד כוחות הביטחון המתבצעת ע''י ארגון watch???????????

  • 82.

    יחידה לעצירת השמאל הקיצוני

    הלוואי בקרוב, 23/09/09 17:55

    בראש ובראשונה לעצור את watch

  • 81.

    בוקר טוב, הסתה !

    sami, 23/09/09 17:44

    כבר יומיים לא היתה בעיתון כותרת משמיצה נגד המתיישבים היהודיים, אז הנה זה בא !

    במקום לבדוק למה צה''ל הורס בתים של יהודים באכזריות שמאלנית, בודקים למה היהודים מנסים להגן על הציונות, ומגיעים למסקנה האנטישמית הידועה: היהודים אשמים, בואו ניכנס בהם.

    כל כך עתיק, כל כך שחוק, אבל ישראל 2009 מתנהגת כמו אספסוף מוסת ועטה על הציונים האמיתיים כאילו היו ערבים עוינים, או מפגינים אלימים בבלעין. ואת אלה עוטפים בחום והבנה למעשי הפשע הקבועים שלהם.

  • 80.

    גדי שמני תלמד את לקח מלחמת יוה''כ ותתעסק באוייבים

    טרו, 23/09/09 16:56

    האמיתיים שלך

    • הלקח מיום הכיפורים הוא הסכנה שביוהרה - את זה לא למדנו כלל.. (ל''ת)

      עובדה הימין רוצה לספח 2 מליון פלסטינאים לישראל, 24/09/09 10:56

  • 79.

    שוב: אירגון, כ-ל אירגון, מבוסס על משמעת. הגיע הזמן שאשכנזי יכניס

    Yossi V , 23/09/09 16:41

    מ-ש-מ-ע-ת לצבא. ודי לקשקש על ''ערכים''. הערכים שלך אינם הערכים של חברך.

  • 78.

    צריך לעשות את אותו דבר גם נגד פעילי השמאל הקיצוני שגם מתקיף

    שוויון, 23/09/09 16:03

    חיילים

    • נכון

      חובב ציון, 23/09/09 16:35

      צריך להגיב במידה שווה נגד המתפרעים, ולכן, כמו שבבלעין הוראות הפתיחה באש מאפשרות לצבא לירות באזרחים ערבים ויהודים כאחד - יש לאפשר לחיילים ולמג''בניקים לפתוח באש כנגד החוליגנים מיצהר, ותפוח, ובית הדסה וכל שאר המקומות שמוגדרים כ''סלע קיומנו''...ויפה שעה אחת קודם!!

      • אסור לירות באף אחד,מפחיד באיזו קלות אתה קורא לירות באחיך,החיים קדושים (ל''ת)

        אמיר ב. , 23/09/09 17:54

        • הוא לא אח שלנו (ל''ת)

          שגיב א., 23/09/09 19:35

        • אחרי הפעם הראשונה (1994) ,נעשה להם קל ללחוץ על ההדק .

          השכן מקווינסברו רואד, 24/09/09 15:20

          וסלח לי ,גם הסגנון שלך די מתנשא ומתנכר .
          במקום לכתוב ''הם'' ''האחים'' ''שלנו'' ,יכול לכתוב - ''כולנו אחים ,אחים אנו ,או משהו אחר באותו סגנון .
          מי זה הם ?

  • 77.

    גם צה''ל הפך למושחת ומקים משטרה פוליטית שמאלנית. פורעי בילעין פועלים

    דרור הנאור מרמת גן, 23/09/09 15:42

    ללא חשש.

    • בבילעין יורים בפורעים כל שבוע כמעט (ל''ת)

      אזרח, 23/09/09 18:40

  • 76.

    למה מה קרה המשטרה קדושה

    פוצי מוצי, 23/09/09 15:24

    זהו הוחלט שאסור לגעת בשוטרים הם קדושים.
    אולי שילכו לעבוד את אלוהים אם הם כל כך קדושים

  • 75.

    שמני- חזור ללשכת אולמרט !!!! רוב הסיפורים עלילות שווא.......

    בעז, 23/09/09 15:16

    ''מתנחלים'' זרקו בקבוק תבערה על חיילים. (ה''מתנחלים'' רעולי פנים.....)

    זאב שטרנהל ''הופצץ'' על ידי ''הימין הקיצוני''
    (מישהו נתפס ?)

    ''מתנחלים'' כרתו עצי זית...(לימים מתברר שזו פרובוקציה של הערבים והשמאל.....)

    ועוד ועוד.....

    שמני ודומין מעידים נגד חיילים בבתי משפט, מזנבים בחלוצים מלח הארץ וראשם החנפן נישא אל האקזיטים לעולם העסקים/פוליטיקה.

    לנקות את צה''ל מכל העלובים האלה ויחזור הצבא להיות צבא הגנה לישראל- הוא צבא העם !!!

  • 74.

    האם האלוף שמני מקורב לאירגון ''שלום עכשיו''? (ל''ת)

    דן, 23/09/09 15:13

    • יותר מקורב ממקורב. (ל''ת)

      שמנוני., 24/09/09 13:55

  • 73.

    יש גם "יחידה" כזו נגד טרוריסטים מבלעין?

    מילואימניק, 23/09/09 14:49

    מידי שבוע באופן קבוע יש מתפרעים שאפילו גרמו לעורונו של חייל מג"ב במקומות שונים לאורך גדר ההפרדה המוקמת והולכת - האם שם אין צורך ביד קשה יותר או שמא אלוף הפיקוד התעוור מרוב רצונו לספק את יצריו האנטי ימניים לצרכים פוליטים עתדיים שלו עצמו??
    יש הרגשה שצה"ל למרות רצונו הולך והופך את עצמו למליציה של אנשי שמאל שמפעילים אותו לפי האג'נדה הפוליטית שלהם - תתעוררו בטרם יהיה מאוחר מידי

    • כן, כל שאר צה''ל + מג''ב + יחידת מצדה

      עמנואל, 23/09/09 15:27

      שמסתערביה זורקים אבנים על החיילים בשביל להצדיק את ירי הגז מדמיע

    • בבלעין יורים במפגינים - אתה צודק הימין צריך לקבל אותו יחס.. (ל''ת)

      איזה אג'נדה שמאלנית - המדינה מתאבדת ימינה, 23/09/09 15:42

    • בבלעין יורים כדורים! להכות ביד שווה בכל הפורעים מימין ומשמאל (ל''ת)

      אחת, 24/09/09 10:58

  • 72.

    אפשר לחסוך יחידות סער נגד עצמנו

    בהתיישבות שוויונית, 23/09/09 14:40

    הפליית היהודים בשטח ריבוני ישראלי כלשהו, כבוש או משוחרר, דוחפת מיגזרים שלמים מעבר לקונסנזוס ויחידים אל מחוץ לגבול.

  • 71.

    נפלתם על הראש?

    סער, 23/09/09 14:34

    יש לנו ברחובות ערבים רוצחים ואתם
    נכנסים ביהודים?

  • 70.

    אם כך אז נפסיק לגיס לצה''ל ויהיה מלחמת אחים -זה מה שרוצים?.

    ר., 23/09/09 14:30

    איפה החופש ביטוי ,הדמוקרטיה וכו'??
    ההסטה של התקשורת,השמאל ,בג''ץ.והבעלי ''כח'' במדינה הזו הגיע לשי חדש!!
    שהם -הממשל /משטרה /צה''ל /בג''ץ רודפים אותנו
    בלי סוף אם עלילות דם,תפירת תיקים,חוקים ופסקי דין שעושים איפה ואיפה ,גניבת רכוש ,חריסת בתים ,מכות מוות(עמונה) כנראה לא די -רוצים לממסד השינת אחים הזה עוד יותר!!
    אבל כלפי אויבי המדינה האמתיים -סולחים הכל..!!
    לאיפה הגענו!!!

    • התפרעות והתעללות בחילים זה חופש הביטוי שלך? (ל''ת)

      אל תתגייסו הסתדרנו יופי בלעדיכם.., 23/09/09 15:41

    • ל- ר., הגענו למצב שאבדנו את המידתיות והסדר,.....

      אמיר ב. , 23/09/09 18:06

      האלימות השתלטה על חופש הביטוי,ולא כל מחאה היא לגיטימית גם של הימין וגם של השמאל,אסור בשום אופן לפגוע בצבא ובחייליו ביניהם כאלה שמזדהים עם הימין או השמאל אך הם ממלאים את תפקידם בכל תנאי.את זעמך תפנה לתיקשורת ולממשלה אך לא לחיילי צה''ל שמשימותיהם קשות בלאו הכי.

  • 69.

    בצפון שוכרים חברת אבטחה לשמור על שוטרים בדרום הבדואים משתוללים

    מי מסוכן???, 23/09/09 14:25

    סגן המפכ''ל אומר שהמשטרה קטנה מכדי לטפל בפשע. אבל להקים יחידה לטפל בכמה עשרות נערי גבעות שלא מסכנים אף אחד לזה יש כסף וכוחות

  • 68.

    נפלתם על הראש?

    סער, 23/09/09 14:25

    יש לנו ברחובות ערבים רוצחים ואתם
    נכנסים ביהודים?

  • 67.

    הצבא שמפחד מהבדואים הולך להלחם בכמה מילדי ההאחזויות (ל''ת)

    מחפש את שלטון החוק, 23/09/09 14:17

  • 66.

    האויב האמיתי

    חובב ציון, 23/09/09 13:44

    הגיע הזמן שתבינו, האוייב האמיתי הוא נוער הגבעות וכל הדניאלות וייס ההזויות למיניהן. הם היחידים שיכולים להחריב אותנו באמת. מול הערבים נסתדר...

    • צודק צודק צודק צודק צודק (ל''ת)

      ראובן הבכור, 23/09/09 14:27

    • ולמה לא מקימים מפקדה כדי להתעמת עם השמאל הקיצוני שמתקיף

      ישראלי מודאג מאוד, 23/09/09 16:10

      חיילים...המדינה במדרון מסוכן...

    • נסתדר?נשלם פרוטקשן בנגב,ניסע בכביש עוקף ואדי ערה.נשקשק בעכו

      זה הפיתרון?, 24/09/09 09:37

      עם הערבים אפשר להסתדר רק בדרך אחת.להקים מחדש את המחלקה הערבית של הפלמח, להחיות את ההגנה, אצ''ל ולח''י,רק אז נוכל לחיות בשקט וביטחון בארץ הזאת ולנוע בדרכים בלי הבטחה משטרתית.אפשר גם להקים כח חדש מיוצאי ברית המועצות.די מפחיד לא?
      ''רק כך''נבטיח את ביטחוננו

  • 65.

    מה אתם רוצים ממושקוביץ הזה שמאשים את ישראל התקשורת העלובה עוזרת לו (ל''ת)

    רחלי, 23/09/09 13:41

  • 64.

    מענין מהב בקשר לערבים ולשמאל גם נגדם פועלים כך משטרת היהודים

    רחלי, 23/09/09 13:40

    הוי לנו שאלה הם שומרי החוק שלנו

    ואבוי לנו מתקשורת עלובה שיש אצלינו

    קשה מאד לתת אימון למשטרת השמאל

    ולתקשורת עלובה שכזאת

    ולכן התוצאות במשפט הם כל כך לא צודקים

    והבנות של התושבים ביהודה ושומרון

    כמו לדוגמא הפושע מור ובנעזר

    • בשמאל ובערבים יורים - צודקת הימין צריך לקבל אותו יחס.. (ל''ת)

      הפוסל במומו פוסל..אתם לא צדיקים ולא בטיח., 23/09/09 15:43

      • כן ואחר כך רודפים את כולם מקימים ועדות חקירה מסרסים

        רונית, 23/09/09 17:56

        את המשטרה ואת הצבא ורק כלפי המתנחלים כולם יכולים להיות גיבורים.

  • 63.

    העלוב גדי שמני-מקים יחדת קלגסים,זה סופו של צבא העם !

    גימי-יהודי מיהודה, 23/09/09 13:19

    יש לסלק מצבא העם כל עלוב נפש ועלוב רוח,המבלבל בין אויב לאח,ובין יהודי לגוי!

    • המון שטויות במשפט אחד

      ראובן הבכור, 23/09/09 14:03

      אז אתה אומר שבצבא שלנו אין ''לא יהודים'' ששומרים עלי ועליך?

      אתה בעצם אומר שגוי הוא לא אח...? שירתת בצבא? יש לך מושג מה אחוז היהודים מול האחוז הלא יהודי בצבא? אתה יודע כמה אזרחים לא יהודים נהרגו בשביל לשמור עלי ועליך? אתה בכלל מכיר אזרחים במדינה שהם לא יהודים?

      ילד יקר ותמים, קח את עצמך בידיים ושטוף מעליך את הגזענות המגעילה הזו שמחריבה לך את המוח ולנו מחריבה את העם.
      מזמן הפסקנו להיות מדינה ליהודים בלבד, תתמודד עם זה ותחייה בשקט או שתעזוב את המדינה (אני בעד שתעזוב את המדינה).

      • נראה לי שאתה מובטל

        motimorg , 23/09/09 14:36

        או לפחות בטלן לא קטן

      • אנה האר את עיני (ל''ת)

        רונית, 23/09/09 18:00

  • 62.

    תמיד יותר קל ופופולרי להלחם ביהודים - הערבים מחזירים (ל''ת)

    קומנדו שמני, 23/09/09 13:12

  • 61.

    הופכים את הצבא לקלגסים-זה סופו של צ.ה.ל.! וגם של המדינה ! (ל''ת)

    גימי-יהודי מיהודה - מסר לעם היהודי בציון חשוב!, 23/09/09 13:03

  • 60.

    בושה

    יוסי, 23/09/09 12:49

    שילחמו בבני דודנו ולא באחינו!

    • אם אלו אחיי, אני מעדיף להיות בן יחיד... (ל''ת)

      ראובן הבכור, 23/09/09 13:03

      • אם אתה מעדיף אותם בתור אחייך אתה מוזמן לעבור לעזה...אתה בסך הכל

        יהודי, 23/09/09 16:21

        אנטישמי..

  • 59.

    שמני , רק אחרי שתחתום על חסינות לשוטרים , השוטרים ידברו איתך !

    רנ''ג משטרה בדימוס, 23/09/09 12:45

    שמני , האם ניראה לך כי מי מהשוטרים רואה אותך בכלל ? האם נראה לך ששוטר כחול סופר אותך ?
    אתה לא מסוגל לתת הנחיות לשוטרים כחולים מהטעם הפשוט - אתה לא הריבון כשמדובר במשטרה הכחולה / יס''מ ו מג''ב קבע .
    אתה ריבון רק על מג''ב סדיר שהם ת''פ צה''ל באזור B בלבד !

  • 58.

    מה קשור לצהל?

    רועי, 23/09/09 12:42

    למה צהל חייב להיות מעורב בכל הדברים האלו?
    אני מדבר גם מצד כוחות הביטחון וגם מצד המתנחלים...בבקשה תוציאו את הצבא מהפרמטר הזה...בשביל מה אני משלם מיסים למשטרה?בשביל שהם יקחו את החיילים שאמורים להגן עליי מהאוייבים שלי?האמיתיים!!!
    זה התחיל בהתנתקות והמשיך עכשיו בהקמת כח מיוחד.
    אני חושב שזה אבסורד וזה עוד יבוא עלינו כבומרנג!
    בבקשה כל מי שמעורב בהחלטה הזאת או קשור עליה תעזבו את הבנים שלנו בשקט!
    למתנחלים אני אומר עזבו את החיילים בשקט בבקשה!

  • 57.

    הגיע הזמן!! המתנחלים הם גיס חמישי ומליציה חמושה שאינה מכירה בריבונות (ל''ת)

    יקריבו את ישראל והרוב היהודי בשביל הבתים שלהם, 23/09/09 12:34

    • גייס חמישי זה השמאל הקיצוני שגם נלחם נגד חייליםוגם מקבל כסף

      יהודי, 23/09/09 16:25

      לפעולותיו ממדינות זרות....את זה המתנחלים לא עושים..שיעשו אותו דבר נגד השמאל הקיצוני.

      • המתנחלים מקבלים המון המון כסף מחו''ל כולל מנוצרים אוונגליסטים שמטרתם

        היא קירוב המלחמה הסופית שתגרום ליהודים להתנצר!!, 24/09/09 11:29

        שלא לדבר על זה שהמתנחלים רוצים לספח את יו''ש על כל 2 מליוני הפלסטינאים שחיים שם וזה אומר לתת להם אזרחות כלומר ביום שבו יו''ש תסופח לישראל איבדנו את הרוב היהודי!!
        בגלל זה הם גיס חמישי - הם מאיימים על קיום המדינה!
        סיפוח יו''ש = אובדן הרוב היהודי!!
        זו התאבדות דמוגרפית

  • 56.

    שאלה לצה''ל - כוח לפינוי אנרכיסטים שהורסים את גדר ההפרדה כבר קיים ? (ל''ת)

    מילואימניק בשטחים, 23/09/09 12:24

  • 55.

    איפה מתנדבים ? גם ז'קו אייזנברג ומתן קמינר רוצים להעלות פרופיל ...

    יונתן פולק, 23/09/09 12:19

    ...ולהתגייס.
    משימה חשובה למען השלום.
    כל הכבוד לרוני ערמון ולגד שמני.

  • 54.

    גדי שמני הקים את היחידה? איזו הפתעה...

    דובי הכתום, 23/09/09 12:02

    וברצינות, העובדה שהצבא מקים יחידה שאמורה לטפל באזרחים חמורה מאוד, וקורעת עוד קצת את המרקם העדין של החברה שלנו. הצבא אמור להיות צבא העם, וככזה אסור לו לטפל באזרחים.

    תמשיכו לקרוע. עוד קרע ועוד קרע, ואח''כ תתפלאו למה נמאס לדתיים ללכת לצבא. אני עם המילואים הפסקתי לפני 4 שנים בקיץ ההוא.

    • חבל רק ש...

      ראובן הבכור, 23/09/09 12:35

      ה''אזרחים'' שלך מתנהגים גרוע יותר מהחמאס.

      אתה מדבר על מקרם עדין של הבחרה שלנו... איזה חברה? איזה מרקם? כל דבר נעשה פה באלימות או בכפייה....
      כל החלטה הכי קטנה עוברת דרך המסלול הנורא של הדרג החרדי, והדרג הזה פוסל כל דבר שלא תורם לו כלכלית...

      • חבל רק שאתה לא רואה סיבה להוכיח את דבריך

        motimorg , 23/09/09 14:43

        סתם לזרוק בוץ באחרים לא הופך את דבריך לנכונים או מאפשר לך להגיד שענית על טענה כזו או אחרת.
        במה הטענה (הלא מוכחת) שלך שמדובר באזרחים ש"מתנהגים גרוע" מצדיקה את השימוש בצבא כנגדם? האם הצבא פועל גם כנגד משפחות הפשע והשימוש שהם עושים בירי ומטעני נפץ? למה לא באמת?
        איך הטענה ש"כל החלטה עוברת דרך הדרג החרדי" (שוב, גם לא רלבנטי לעניין וגם עובדתית לא נכון) קשורה לעובדה שמגייסים חיילי סדיר בעל-כורחם בכדי להתעמת עם אזרחים?

      • לראובן הבכור...סתם סקרן.תגיד לי..זה הבית של אביך כאן..יש לך

        יהודי טוב, 23/09/09 16:52

        כאן לפחות 13 תגובות לעומת אחרים שמקבלים אפשרות של...3..תגובות בממוצע..איך תסביר את זה..לא יפליא אותי אם התגובה שלי בכלל לא תופיע.

  • 53.

    צה''ל משיק: יחידה לעצירת הימין הקיצוני? ומה עם השמאל הקיצוני? (ל''ת)

    אזרח, 23/09/09 11:57

    • בשמאל הקיצוני יורים בבלעין - הימין צריך לקבל יחס זהה!! (ל''ת)

      נמאס כבר מכל אלו שמצפצפים על המדינה!! שיכנסו בהם!!, 23/09/09 12:31

      • שנאתכם לא תעזור לכם אנשי האתמול... (ל''ת)

        נ., 23/09/09 13:51

      • שגם אנשי הימין ירדפו עד חורמה את אותם קצינים כפי שעושים

        רונית, 23/09/09 18:03

        בשמאל.יהיה קצת יותר קשה כי התקשורת לא תתגייס , אבל אסור לוותר.

  • 52.

    לכול השמאל תמשיכו לקרקר ולבכות אבל לא יעזור לכם ..הבנייה תמשך

    ירח כחול , 23/09/09 11:54

    וממשיכים לבנות וימשיכו לבנות והכסף האמריקאי ימשיך לבנות את ההתנחלויות..
    לאכול את הלב לאט לאט ..והכסף שלכם ימשיך לבנות ..למה ככה..כי למתנחלים יש כוח שעוזר להם ..תביטו לשמיים ותבינו ביי מתוקים

    • צודק צודק אבל טועה

      ראובן הבכור, 23/09/09 12:25

      אלו לא השמיים שנותנים לכם את הכוח, זו האלימות שנותנת לכם את הכוח.

      בנתיים אלו הימין שכל הזמן מתבכיינים, ''קשה לנו, אתם לא אוהבים אותנו כי אנחנו שחורים...'' וכל מיני שטויות של שנות ה70.

      צאו מזה, תתאפסו, מספיק לחיות עם הראש בתחת ולחשוב שחוץ מלהשיג דברים באלימות לא קיים יותר כלום בחיים.

      • ראובן יעגל מי אמר שאני מתנחל ..ומה שנות ה70 הם פרימיטיבים ואתה

        ירח כחול , 23/09/09 14:55

        נאור חכם מקובל ..תן גז אתה לא מדבר עם בן אדם פראייר ..תבין לא יעזור לך כלום הרוב קובע ..דמוקרטיה במיטבה.. מה אתה רוצה ..
        גם ממשלת השמאל נתנה תקציבים להתנחלויות אזי פתאום ביבי לא בסדר..ובניית התנחלויות לא נעשת באלימות רק מתי שיש פינוי מאחז..
        דרך אגב גם הכסף של הערבים בונה התנחלויות..
        ועוד מעט ובקרוב הם יהיו ערים בישראל ..
        וזה רק משמיים..ולמה שאתה בונה בית אתה עושה חלוקת בית ומתפלל ומברך ..אתה מכיר את ההוא מלמעלה תסתכל לשמיים ותבין..ביי מתוקי

    • ואתה תמשיך לחלום על ארץ ישראל השלמה... (ל''ת)

      שמאל, 23/09/09 18:12

  • 51.

    את בעית השמאל הקיצוני והאלים , כבר פתרתם ? (ל''ת)

    רוני ערמון, 23/09/09 11:49

    • בפעם השניה!

      ראובן הבכור, 23/09/09 11:56

      מה זה שמאל קיצוני אלים?

      אני רוצה דוגמא מהעיתונות על יהודי פעיל שמאל קיצוני שנהג באלימות כמו הימין הקיצוני...

      מתי שמאלנים רצחו ראש ממשלה?

      • ליצן, על בילעין שמעת? (ל''ת)

        מימי, 23/09/09 12:10

        • מה בבילעין?

          ראובן הבכור, 23/09/09 12:28

          תן דוגמא, זה קל להגיד בילעין.
          שלח לי לינק כל כתבה של ישראלים יהודים מתפרעים בבילעין.

          מה שכתבת רק מעיד על העובדה שאין לך מושג על מה את מדברת... חבל... לפעמים עדיף לשתוק ולא להראות טיפש....

          • יש כתבה כזאת בערך כל שבוע

            סטודנט בטכניון, 23/09/09 12:55

            על החייל שאיבד עין מאבן בהפגנה של השמאלנים בבילעין גם לא שמעת?

            • נתת מקרה אחד וזהו?

              ראובן הבכור, 23/09/09 13:05

              על ראש הממשלה שאיבד חיים בגלל הימין הקיצוני שמעת?

              • לא. אבל שני צארים ברוסיה נרצחו על ידי טרוריסטים יהודים מהשמאל (ל''ת)

                ------, 23/09/09 15:04

          • ועל איש השמאל הקיצוני שקרא לרצוח חיילים גם לא שמעת?

            סטודנט בטכניון, 23/09/09 12:56

            בערוץ 2 פורסמה כתבה שצולמה במועדון של שמאלנים קיצוניים בתל-אביב, שם הזמר אמר ש''שלום אמת זה הראש של אהוד ברק תקוע על בזנ''ט, ולהעמיד את החיילים שעומדים במחסומים בשורה ולירות בהם''.
            או שגם על זה הצלחת לא לשמוע?

            • נא ללמוד עובדות

              ראון הבכור, 23/09/09 13:16

              זה סולן להקה אנרכיסטית - מה הקשר שלהם לאזרחים שרוצים לחיות בדמוקרטיה ולא באנרכיה?

              הוא לא אמר שצריך להעמיד חייל בשורה, הוא אמר שאת ראשו של שר הביטחון יש לתקוע על...

              איך זה שהימין הקיצוני מזכיר רק את בליעין בעוד השאר יכולים להזכיר דברים החל מרצח רבין ועד היום?
              אני גם לא מבין מה הקשר בין 150 איש שמפגינים (באלימות או לא) בבילעין לבין מיליון+ של קיצוניים אלימים (בינהם גם רוצחים)?

              • השמאל לא פועל באופן ישיר יש לו מי שיעשה בשבילו

                רונית, 23/09/09 18:22

                את העבודה השחורה.אז נכון שימני דתי רצח את ראש הממשלה. אבל מי הביא את הקסאמים על דרום הארץ? מי הביא לכאן טרוריסטים חימש אותם גיבה אותם הצדיק אותם ? ואחר כך גם דאג שמדינת ישראל כמעט לא תוןכל להתגונן ולנחזיר מלחמה

      • האלימות של השמאל כל כך רגילה עד שלא מזכירים אותה בחדשות

        motimorg , 23/09/09 15:03

        יש ים של מקרים, כמעט כל שבוע, בהם אנשי שמאל מבצעים פעולות קשות כנגד כוחות הבטחון וכנגד אינטרסים של מדינת ישראל.
        זה כל כך נפוץ עש שהעיתונות בכלל לא טורחת להזכיר את זה.
        זה לא רק בבילעין ונעלין אלא, אם נתרכז רק בחודשים האחרונים, ליד הישוב בת עין בה עשרות פעילי שמאל התעמתו (יעני, אשכרה ''הלכו מכות'') עם חיילי צה''ל. כנ''ל בקריית ארבע, לפני שבוע בשכונת שיח ג'ראח וכו'.
        מה שמאפיין את כל הפעולות האלימות הללו, מעבר לפרובוקציה הגלומה בהן, היא שהתקשורת לא אוהבת לדווח עליהן ובודאי שלא לספר את האמת הערומה שפעילי שמאל ישראליים פותחים ת'ראש לחיילי מג''ב.
        מתי זה מתגלה? כשמתפרסמת הסטטיסטיקה ומתברר כי במהלך שנה קלנדרית נפצעו (רק בנעלין ובבילעין) למעלה מ 60 (במילים: שישים!) חיילי צה''ל ולוחמי מג''ב.
        כמה חיילי צה''ל נפגעו, באותה תקופה, בידי פעילי ימין? בודדים.
        למה אם כן כל הפעילות המיוחדת הזו לא מופנית כלפי מי ש-ב-א-מ-ת מסכנים, על פי המספרים היבשים, את חיילי צה''ל? כי הסיבה להקמת היחידה הזו אינה נובעת משיקולים עניניים אלא משיקולים פוליטיים.

    • בשמאל הקיצוני יורים בבלעין! הימין הקיצוני צריך לקבל יחס דומה!! (ל''ת)

      להיכנס קשות בכל המצפצפים על מדינת ישראל, 23/09/09 12:32

  • 50.

    פשוט בושה למשטרה!עכשיו בגלוי? (ל''ת)

    א, 23/09/09 11:39

  • 49.

    150000 זה לא 8000 המבין יבין

    לצנות לשמה, 23/09/09 11:37

    אים בעייה זו לא תפתר בנועם אנו מקבלים את סוף מדינת ישראל כי 150000 הם לא 8000 כי לאלה יצטרפו עוד מליון והמלחמה הבאה תהיה בן אזרחי ישראל אז תחשבו על זה טוב טוב לפני שלא תדעו איפו הרואש או הרגליים כתסטרופה אחד גדולה אז או מדינת ישראל או להלחם עם כוח מיוחד כפי ששמני מכנה נגד כל ההמון הזה והתוצאות לא תאחרנה לבוא

    • מה זה אומר?

      ראובן הבכור, 23/09/09 11:54

      אני מבין מהדברים שלך שמדינת ישראל זו:
      מדינה שכל אזרחיה נכנעו לקומץ של אנשים אלימים וקיצוניים. למה? כי יש להם כוח פיזי ואתה מציג את זה כאילו שאר העם פחדנים.

      אני אגיד לך את זה בצורה הכי ברורה, אם הם היו מתגוררים בשכונה שלי אז הייתי דואג שהם כבר מזמן לא היו מתגוררים בשכונה שלי... המטרה היא לא לנסות לנצח את בורא עולם כי אין לו כל קשר לקבוצה הזו, אלו לא היהודים שבורא עולם מכנה ''עם סגולה'', אני שואל אם אלו בכלל יהודים...

    • כתסטרופה?!!!! אוי לא!

      סטודנט, טכניון, 23/09/09 12:15

      לך תלמד עברית, תחזור לאתר כשסיימת.

  • 48.

    תמשיכו לשמור על הערבים (ל''ת)

    צבא של שמאלנים, 23/09/09 11:31

  • 47.

    צריך להרכיב בצהל יחידה כזו ככוח נוסף בצהל שילחם גם בעיתות מלחמה נגד

    פקק תנועה , 23/09/09 11:22

    אויבנו

  • 46.

    תשובה לכל הגזענים הימניים שהגיבו

    אחד, 23/09/09 11:12

    הלוואי לא היה צריך להקים יחידה מיוחדת למלחמה בקיצוני הימין.
    אבל, שפעילי טרור ימניים תוקפים את כוחות הבטחון ואין תגובת נגד זה בעייתי.
    הטיפול בהם צריך להיות כמו בהפגנות השמאל הקיצוני, ז''א, ירי של רימונים , כדורי גומי ואש חיה (זה מה שמשמש בהפגנות בנעלין).
    כשכוחות צה''ל מותקפים על ידי רעולי פנים, התגובה הנכונה היא ירי על מנת להרוג, משום מה שמדובר במחבל ערבי תוקף זה בדיוק מה שקורה, אבל כשמדובר במחבל יהודי, אפילו לא עוצרים אותו.

    • טעות בידך

      ראובן הבכור, 23/09/09 11:49

      יהודי כן יעצר, יהודי חרדי לא יעצר (ואם כן אז הלחץ שיפעילו חברים שלו ישבור כל גוף והוא ישחורר אחרי שעה).

      שים לב, אין טעם להיכנס לויכוח שכן אנחנו לא נחשבים יהודים בעיניי הימין הקיצוני, אנשים עם דעות כמו שלנו צריך לסלק. הם יהודים אמיתיים ואנחנו לא, אז אני אומר שיגידו מה שהם רוצים. תבין, אלו לא הילדים שלי שיגדלו לתוך עולם של שנאת חינם, הילדים שלי לא ידעו אלימות מגיל צעיר ולא אני ההורה שישלח את הילדים שלי לשבת מול אנשים צבא וביטחון כי לא אני הוא הפחדן.

  • 45.

    PEACE

    XBR, 23/09/09 11:09

    AT LAST
    I.D.F. IS ON THE RIGHT TRACK

  • 44.

    nrg מסלפים עובדות - היחידה הוקמה מזמן

    איתן, 23/09/09 11:02

    ולא בגלל אלימות כזו או אחרת.

    אני מחכה ליום שבו לא תוכלו להאשים את המתנחלים בכל הצרות שלכם.
    בעזה לדוגמא, כבר אי אפשר להאשים את המתנחלים, ויבוא היום שכולכם תבואו על ארבע לבקש שהם יחזרו פנימה כדי שיהיה קצת שקט באזור.
    אני אישית לא יסכים לחזור, חארות.

    • אף אחד לא ביקש, מבקש או יבקש

      ראובן הבכור, 23/09/09 11:44

      תישאר בבית שלך, תהנה, תחייה את החיים שלך בשקט ותעזוב אותנו. יש לכם את מדינת היהודים הקטנה שלכם, שם יש רק יהודים אמיתיים כי בשבילכם גם ככה כל שאר המדינה גויים.
      בבקשה, אני מתחנן, יורד על בירכיי ומבקש, תישארו שם, אין לכם מה לחפש פה!

  • 43.

    איפה נרשמים?

    ראובן הבכור, 23/09/09 10:59

    א. איך אני מקבל מידע על הרשמה והתנדבות?

    ב. מה זה שמאל קיצוני? מתי ה''שמאל הקיצוני'' גרם להרס, חורבן, שפיכת דמים וקרע פנימי אצלנו היהודים?

    הכי קל לבכות ''למה אנחנו כן והם לא...?''

    • כל יום שישי בבילעין וניעלין (ל''ת)

      דובי הכתום, 23/09/09 11:59

    • לראובן הבכור ..ההורים שלך יודעים שאתה לא בריא בראש. (ל''ת)

      פסיכולוג, 23/09/09 16:56

  • 42.

    האם זהו הבסיס למלחת אחים (ל''ת)

    שבתאי .ש, 23/09/09 10:54

  • 41.

    הימין הקיצוני מכתים את הציבור הימני ואת ציבור המתנחלים

    רתם, 23/09/09 10:47

    כולם יודעים זאת, ורבים בוחרים לשתוק.
    המתנחלים אינם נגד מדינת חוק, ורבים מהם מתנגדים לפעילות העבריינים הצעירים (יש שיגידו פרחחים), פורקי העול והמסגרת.

    ממש לא חשוב איזו יחידה תטפל בהם, העיקר שיטופלו. (גם לרבנים שלהם הם לא נשמעים).
    כמו שמטפלים באלימות (ובצדק), במפגיני השמאל קיצוני, כך גם צריך לנהוג עם הצד האחר.

    הרוב השפוי מתנגד לאלימות כלפי כוחות הבטחון של מדינת ישראל הן משמאל והן מימין, וכל מי שתומך בה מקרב אותנו לאנרכיה.

    לעברייני הימין שמרגישים מקופחים, אל דאגה:
    אתם לא לבד, כבר ירו בפעילי שמאל, סטודנטים חטפו מכות רצח ורכושם ניזק בהפגנות ועל הפלשתינאים אין מה לדבר.

    בדבר אחד אני לא יכול שלא לחוש בושה.
    השימוש האקסטנסיבי בטרמינולוגייה של השואה, כנגד אנשים המקדישים את חייהם למדינת ישראל, פשוט מעציבה אותי וגורמת לי לאבד תקוה לגבי החומר האנושי החי בציון.

  • 40.

    גדי שמני = לא ראוי למדי צה''ל

    מילואימניק המום, 23/09/09 10:43

    האיש מחרחר ריב ושנאה.

    רצוי לסלקו מצה''ל בהקדם האפשרי

  • 39.

    דרך טובה לקדם את בואו של מרד קצינים בצה''ל, שייתכן ויוביל להפיכה צבאית

    מישהו, 23/09/09 10:41

    לא לשכוח, שמאלנים ששים עלי קרב שהריר נוזל להם למקרא הידיעה - את הקיבוצניקים החליפו מזמן לוחמים וקצינים חובשי כיפות סרוגות, המהווים כיום את חוט השדרה של הכוחות הקרביים בצה''ל. חוכמת החלם הזו, לשלוח יחידה שיותר דומה למשטרת אופל של משטר רודני מאשר לכל דבר אחר, לחפש ולעצור את אחיהם וקרוביהם של אותם חובשי כיפות - הדבר הזה בהחלט מספיק כדי לשמש ניצוץ לתגובת נגד קטלנית. מצב שבו ממשלה דמוקרטית שולחת יחידה צבאית מיוחדת כדי לקעקע את מי שמהווה כיום את שארית הפליטה של הציונות האמיתית - מצב כזה בהחלט יכול לגרום למרד של אותם קצינים חובשי כיפות, שיימאס להם לחלוטין מלשרת את בוגדנות השמאל.

  • 38.

    אה, כבר יש יחידה לעצירת השמאל הקיצוני? נגיד, בנעלין, דוג' קטנה (ל''ת)

    נימרוד, 23/09/09 10:36

  • 37.

    אה, כבר יש יחידה לעצירת השמאל הקיצוני? נגיד, בנעלין, דוג' קטנה (ל''ת)

    נימרוד, 23/09/09 10:33

  • 36.

    פשוט מדינה הזוייה !!!!!!!!!!!

    ציוני, 23/09/09 10:27

    אני בשוק יש 40 מבני דיור לא חוקיים במגד אל כרום (סביבות כרמיאל) ואף משטרה או איש בתפקיד ציבורי בכיר לא מוכנ/ים לקחת את זה על עצמם ולהרוס את הבנייה.
    כל פעם שפונים אל גורם סמכותי בנידון פתאום צץ למשטרה משהו ואין להם זמן לטפל בכך.
    זה אמת אנשים!!!!! ובמקום להקים יחידה שמטפלת בבניה הערבית הלא חוקית (ויש המון בארץ!! אין אפילו מקום לפרט פה בתגובה זו) הם מטפלים בימין הקיצוני שמנסה אך ורק לשמור על גבולות ארצנו.
    זו באמת מדינה הזויה קיבלנו אותה מאנשים שעברו סבל בל יתואר (שואה) אנשים שהקימו אותה מהזבל שבזבל (ביצות וכולרה) ובמקום לשמור על זה ובמקום לכסח את השמאל הקיצוני (דוגמת ניב גורדון שעדיין במשרה בחירה במוסד ציוני) אנחנו הורגים את הציוניים האמיתיים הזוי לא?

  • 35.

    אני רק שאלה

    אלוף הלוף, 23/09/09 10:22

    בעיתון אחר הבקר נכתב לראש עיריית כרמיאל נמאס מהירי הבלתי מבוקר בחתונות של הערבים
    מתי ירכיבו יחידה דומה שתאסוף נשק בלתי חוקי
    ותטפל ביורים בנשק זה בתוך ישראל???

  • 34.

    אנחנו חוזרים לימי בן-גוריון והפנקס האדום

    אלון בן קדוש, 23/09/09 10:21

    יחידות פוליטיות בצבא ובמשטרה, הרי ברור שביחידה החדשה שתוקם לא יהיו בוחרי מפלגות ימין-מרכז.
    כמו שעד המהפך ב 1977 המינויים בכל המסגרות דהיינו צבא, משטרה, מערכת המשפט, מוסד, שב''כ וכדומה היו מינויים פוליטיים, כך גם היום (מערכת המשפט עד היום היא פוליטית).

  • 33.

    הסזון חוזר על עצמו

    טוקבקילר, 23/09/09 10:09

    מפחיד ממש. אילו יחידות עוד יקימו בהמשך...

  • 32.

    הזויי ימין מוטרפי משיח שבתאים מנסים להשתלט עלינו ואם ניתן לזה להתבצע

    חייל בשטחים, 23/09/09 10:04

    הרי שבעוד 10 שנים תהייה כאן מדינה דו לאומית או מדינת אפרטהיייד ומשם כבר אין מדינת ישראל

  • 31.

    העניין הזה מעלה כמה שאלות

    motimorg , 23/09/09 10:03

    שאלה ראשונה מופנית לאמיר בוחבוט: איך הצלחת לפרסם כתבה בעניין מאד משמעותי מבלי להביא שום תגובה של הנהגת ישובי יו''ש?
    שאלה שניה מופנית לגדי שמני שמקבל כנראה בהבנה הפגנות אלימות שבועיות כנגד גדר ההפרדה מצד השמאל הקיצוני שלנו. למה אין גירוש של ''פעילי שלום'' אלימים, מעצר אנשי שמאל ברוטאליים? למה גדי שמני רואה את עצמו נדרש לטפל רק באנשי ימין?
    השאלה השלישית מופנית לאנשי צה''ל ולחובה שלהם לציית לאמת. איך זה שהם מתארים מצד אחד ארועים אלימים שמתרחשים מזה ''כמה שבועות'' ומצד שני, כשהם נדרשים לתת רשימה של אירועים כאלו, הם מצליחים להביא רשימה של 3 ארועים ובהם כאלו שיש ויכוח מה התרחש בהם בכלל?

  • 30.

    מה עם השמאל הקיצוני ???

    אייל, 23/09/09 09:57

    מדינה מושחתת !!!

  • 29.

    למה לא עוצרים את השמאל הקיצוני?‏

    אשר, 23/09/09 09:41

    למה לא הקימו יחידה כזאת כנגד השמאל הקיצוני שמפגינים כל יום שישי בבילעין ובנעלין?‏

    • בשמאל הקיצוני יורים בבלעין ואתה צודק גם הימין צריך לקבל אותו יחס!! (ל''ת)

      המתנחלים מקריבים את ישראל בשביל מדינה דו לאומית, 23/09/09 12:34

  • 28.

    חבל שמיעות קטן מכפיש את כלל היושבים בציון!!!!

    אזרח מודאג, 23/09/09 09:38

    לצערי הרב רוב פורעי החוק אינם תושבי הישובים ביו''ש.
    הראיה הטובה היה מחדל הבית בחברון
    לזכור עקב מיעוט זה הבית יחזור לעכו''ם

  • 27.

    כל הכבוד!!!! (ל''ת)

    שפויה, 23/09/09 09:35

  • 26.

    עוד יחידה אחת? נשארו חיילים כדי לטפל במחבלים? (ל''ת)

    השנאה הורסת אותנו, 23/09/09 09:33

  • 25.

    יחידה צבאית לטיפול באלימות הערבית

    גדי שמני פושע!, 23/09/09 09:27

    יהודים מוכים על ידי ערבים בחיפה תל אביב הצתות על ידי ערבים של שדות יהודים בכרמל בחדרה יהודים מפחדים מערבים מפחדים אבל לאלוף שמני יש אויבים אחרים היהודים שונא ישראל ממציא שקרים במצח נחושה הוא זה שנגד הקצינים מפקיר סגן שחרף נפשו להרקב בכלא 64 יום זה פושע אמיתי שמני נמאסת שה ישלם לך באותה מטבע אמן

    • כן, איזה כיף להם בשטחים שיש להם משטר צבאי.

      סטודנט, טכניון, 23/09/09 12:14

      בגלל זה גדי שמני יחליט מי יפטרל ברחובות. נפלא.

  • 24.

    ומתי תוקם יחידה לעצירת השמאל הקיצוני??????? (ל''ת)

    __________________________________________________, 23/09/09 09:25

    • בדיוק!!! מתי ימוסד מנגנון שמיירט את אלו הפוגעים בישראל-בביטחונה וכבודה

      אייל, תל אביב, 23/09/09 09:57

      את ''שלום עכשיו'' ישר צריך לסגור ואת מנהליו לעצור באשמת היותם סוכנים זרים בשרות ובתשלום של האויב. איך אחרת אפשר להסביר את התופעה שהם מקבלים תרומות כבדות מממשלות וגופים שמאלנים\\ליברלים באירופה ובאמצעות המימון הזה מסתובבים בשטחים במשימות איסוף מודיעין לטובת הטרור הערבי, על מנת להלשין באמצעותו על ''דברים לא כשרים'' שמבצעת ישראל? ההלשנות האלו, שנבלעות בתיאבון רב על ידי תקשורת מגוייסת לשמאל, משמשות באופן ישיר במלחמה שנועדה לכפות על ישראל כניעה לתכתיבי הטרור תחת לחץ בינלאומי, ובכך לקרב את חיסולה הסופי כמדינה יהודית או בכלל.

      • אמרתי לך כבר, ?*שתי* גלולות ביום! לא רק אחת (ל''ת)

        פסיכיאטר, 23/09/09 15:23

  • 23.

    גדי שמני צורר ועוכר ישראל הנגוע בשינאה חסרת מעצורים למתישבים. (ל''ת)

    גדי, 23/09/09 09:21

  • 22.

    גדי שמני זה לא אותו קצין בזיון שאינו עומד מאחורי פקודיו? אדם מלול... (ל''ת)

    יהודי טוב , 23/09/09 09:15

  • 21.

    נוער הגבעות אל תפחדו! עם ישראל מאחוריכם!

    עם ישראל חי, 23/09/09 09:11

    למה צה''ל לא חושב להקים יחידה מיוחדת לטיפול באויב השמאלני והערבי שמתפרעים בבילעין ובנעלין כל יום שישי?בניגוד למתנחלים הם באמת פצעו עשרות חיילים והרגו בעבר חייל.

    • שקר גס והסתה עלובה. (ל''ת)

      צחי, 23/09/09 10:22

    • האם באמת לא מטפלים בשמאלנים שמפגינים בנעלין?

      אפרת, 23/09/09 11:11

      העיקר לטפול הכל כדי להרחיק ביקורת. כל שבוע נפצעים מפגיני שמאל בנעלין. ומה קורה כלפי המתנחלים האלימים שמתרבים בהמוניהם?

    • חהחהחהחהחה. חהחהחה. חהחה

      סטודנט, טכניון, 23/09/09 12:13

      שוב חוזר. כל צה''ל הוא ''יחידה לטיפול באויב הערבי''.....

    • לא אנחנו ממש לא מאחריו. אנחנו סולדים מהם קשות כי הם בושה לנו (ל''ת)

      התנחלויות = מדינה דו לאומית תוך כמה שנים, 23/09/09 12:36

    • אחותך !! לשבור את העצמות לנוער הגבעות (ל''ת)

      שמאל, 23/09/09 18:14

  • 20.

    האמונה תנצח!

    יואב, 23/09/09 09:03

    המוסר ינצח את הצייתנות העיוורת.

    הטוב ינצח את הרע.

    הבנייה תנצח את ההרס.

    האמת תנצח את השקר.

    האמונה תנצח!

    • עוד אחד שחי בסרט משיחי

      צחי, 23/09/09 10:22

      נתראה בתוך הקו הירוק חביבי.

      • כשאני קורא כאן את התגובות אני חושב...אוי ואבוי למדינת ישראל

        יהודי, 23/09/09 17:09

        אם אנשים כמוך הם העתיד של המדינה.

    • האמונה שלך צביא עלינו מדינה דו-לאומית ואובדן הרוב היהודי!! (ל''ת)

      אמונה עיוורת כבר אמרנו?, 23/09/09 12:36

  • 19.

    גדי שמני זה אותו קצין ביזיון שאינו מסוגל לעמוד מאחורי פקודיו, נכון ?! (ל''ת)

    יהודי טוב , 23/09/09 09:00

  • 18.

    איפה אפשר להתנתב

    בדוי, 23/09/09 09:00

    למה לא מפורסם איך אפשר להצטרף...הגיע הזמן לטפל כמו שצריך בגזענים, פורעי החוק שצמחו לנו מתחת לאף בחסות ממשלות מהשמאל והימין

    • לבדואי 18 - מי שמדבר... אתם הרי עוסקים פה בבנייה בלתי חוקית בלי סוף! (ל''ת)

      -------------קיבוצניק מהנגב המערבי ---------------, 23/09/09 09:26

    • יש לשכת גיוס בעזה, אתה מוזמן להצטרף ולהישאר שם (ל''ת)

      עמרי, 23/09/09 10:09

    • הנה לנו בולשביק מלשין, עוכר ישראל שמגרד לו לפגוע במי שלא חושב כמוהו.

      אייל, תל אביב, 23/09/09 10:26

      אתה היית צריך להיוולד לתוך השרות החשאי של סטאלין. בטח היית נהנה לשלוח את כל אלו שלא חושבים כמוך לסיביר. או שאולי אתה פשוט ממשיך את מסורת הסיזון של מפלגות השמאל הישראליות, של מסגירי אנשי אצ''ל ולח''י לגרדום האויב.

      בכל מקרה, אני בטוח שיש הרבה כמוך, בוגדים מלוכלכים שמתים לפגוע באחיהם ולהסגיר אותם לשלטונות על מנת שיקבלו את העונש המגיע למי שנחשד בחשיבה לא מקובלת על השמאל.

      • בינתיים מי שדואג לפגוע יום ביומו במדינה זה הימין הקיצוני

        בדוי, 23/09/09 12:59

        סליחה אם מחר אני ארצה לבנות בת''א לא יבואו מהעיריה להרוס לי אחרי שבוע למה בשטחים חל חוק שונה על היהודים... מספיק עם ההפקרות מדברים על חוסר השיוויון בחוק בין היהודים לפלשתינים.. מה עם החוסר שיוויון בין יהודי מדינת ישראל ליהודי ארץ ישראל מתי נחזור לשפיות.. עד מתי ניתן לגורמים קיצונים קקיונים לקבוע לנו את מדיניות החוץ

        • מי שדואג לפגוע יום יום במדינת ישראל זה השמאל

          רונית, 23/09/09 18:35

          שמתחנן לחרם על המדינה

  • 17.

    מה אם יחידה לעצירת השמאל הקיצוני ?

    ~!~, 23/09/09 08:52

    צריך יחידה נגד השמאל הקיצוני שמפגין ומתפרע בבלעין ושאר המקומות האלה

  • 16.

    צה''ל דמיקולו

    עמית רומם, 23/09/09 08:51

    חבל על כל ההשקעה המיותרת - בכל מקום בו המתנחלים מתעמתים עם הצבא יש להסיג את החיילים, ולהשאיר את החארות לבד בשטח. אז נראה כמה הם גיבורים.
    כנופיות של עלובי נפש.

  • 15.

    נחמד מאוד!!!!ומה עם השמאל הקיצוני הם יכולים להמשיך ולחרבן על צהל (ל''ת)

    יובל ארהב, 23/09/09 08:49

    • בשמאל הקיצוני יורים בבלעין! אתה צודק גם הימין צריך טפל באות הצורה!! (ל''ת)

      נאה דורש נאה מקיים, 23/09/09 12:37

      • נאה דורש....יש הבדל בין השמאל הקיצוני לבין הימין הקיצוני...השמאל

        נאה דורש נאה מקיים, 23/09/09 17:17

        הקיצוני מחפש ומתקיף את צה ל...הימין הקיצוני מתגונן שלא יהרסו לו את הבית..ואם הבית לא חוקי אז למה לא עושים אותו דבר עם הבתים הלא חוקיים של הערבים..

  • 14.

    מענה לטרור ולפוגרומים של הימין הקיצוני - ''תג מחיר'' (ל''ת)

    אריק, 23/09/09 08:48

  • 13.

    תפקיד הצבא ותפקיד המשטרה

    יניב, 23/09/09 08:46

    תפקיד הצבא להלחם באוייבים ותפקיד המשטרה הוא להלחם בעבריינים.
    הגיע הזמן שבצבא יחליטו האם הם חלק מהמשטרה או שהם צבא. אם הם משטרה שיפעלו כמשטרה וגם יזכו לקבל גילויי ''אהבה'' כמו משטרה אם הם צבא שישאירו את הטיפול בבניה לא מאושרת בידי המשטרה!

    • צודק.

      האיש שבקיר, 23/09/09 11:18

      תפקיד הצבא הוא לטפל באויבי מדינת ישראל, ובהתאם להגדרה זו הטיפול בכנופיות הימין הקיצוני הוא במסגרת הגדרת תפקידם.

  • 12.

    מתי תהיה יחידה לטיפול ב ''ערבים''????

    שלומי ירושלים, 23/09/09 08:43

    למה יהודים בארץ ישראל זוכים לטיפול מיוחד של יחידה? ואילו הערבים יכולים לעשות ככל העולה על רוחם במדינה?
    עלה להם הבג''צ לראש!!! מסכנים!!!

  • 11.

    את החיזבללה כל צהל לא הצליח לעצור.

    י, 23/09/09 08:43

    אז איך יחידונת קטנטונת תעצור את הימין הקיצוני?

    • ילד, אם היו מגייסים את כל צה''ל

      ###, 23/09/09 08:53

      לבנון הייתה מעלה עשן עד היום

      • רבין הורה בזמנו לשבור ידים ורגלים. ההמשך ידוע

        י, 23/09/09 13:04

        המקסימום שצה''ל מסוגל (ביום טוב שלו) זה להגיע לתיקו מול אוייביו. לא נעים לך לשמוע? לא נורא. כשתתבגר זה יעבור לך.

  • 10.

    התנאים להתקבל ליחידה..יוצאי סיירת מטכל..או שייטת 13 ..או ימ''מ

    ירח כחול , 23/09/09 08:40

    הכי טובים ..ומה עם הפשיעה הגואה והרציחות? ..שטויות יש דברים יותר חשובים למסור שטחים להכות יהודים..ולדכא אותם..
    מה עם ההפגנות של הערבים..?שם יש הרבה מצלמות אנחנו מפחדים ..צה''ל

  • 9.

    מדובר בפוליטיקאי במדים שממוקד לא בטחון ישראל (ל''ת)

    צה''ל בפוליטיקה, 23/09/09 08:38

  • 8.

    ואפילו יש לי שם עבורם

    הצדיק מסדום, 23/09/09 08:38

    איינזץ גרופן. יחידות הקומנדו המפורסמות מ- WW2.

    • נפלת על השכל לגמרי (ל''ת)

      רתם, 23/09/09 10:36

      • דווקא שם מייצג ונכון (ל''ת)

        יודנריין, 23/09/09 11:12

  • 7.

    שמני הסמרטוט מקים יחידות קלגסים בשרות בצל''מ בג''ץ שלום עכשיו

    מכיר אישית את שמני, 23/09/09 08:35

    גוש שלום, מחסום ווטש ושאר ירקות אנטשמיות...

  • 6.

    תהום עמוקה בין הישראלים למוסלמים (ל''ת)

    מי יגשר?, 23/09/09 08:33

  • 5.

    מי ייתן, בעזרת השם

    חובב ציון, 23/09/09 08:31

    בעזרת השם, יעלו ויצליחו הקדושים המהוללים לעצור את חבורת החולגנים מהגבעות.

    • אמן (ל''ת)

      יוסי, 23/09/09 08:49

      • יוסי..וחובבי ציון שלא תזכו לראות את זה אמן..יהודי ויהודי ילחמו זה טוב

        ירח כחול , 23/09/09 11:48

        ראיתם ערבים שילחמו לטובת היהודים..שתייכם מנובלים

  • 4.

    בראש היחידה יעמוד ניסו שחם חרא עליו שישרף (ל''ת)

    מיכל, 23/09/09 08:28

  • 3.

    ובניעלין לא פוגעים בחיילים? למה אין יחידה מיוחדת שם? (ל''ת)

    לא מבין, 23/09/09 08:26

  • 2.

    ומה עם האנרכיסטים מהשמאל הקיצוני? לא צריך לטפל בהם ביד ברזל? (ל''ת)

    שופילוליומה, 23/09/09 08:23

    • באנרכיסטים יורים בבלעין! אתה צודק נוער הגבעות צריך לקבל אותו יחס! (ל''ת)

      נמאס כבר מכל הברדקיסטים ששים כל כולנו ז*ן, 23/09/09 12:38

  • 1.

    מה ולא הקימו יחידה על מה שהשמאל הקיצוני עושה בנעלין ? (ל''ת)

    לעצור הת השמאל לפני...., 23/09/09 08:13

    • בנעלין...

      מלה טובה, 23/09/09 09:39

      יורים במפגינים. במתנחלים מטפלים ''ברגישות ובנחישות''. נו, שיהיה.

      • יורים במפגינים אבל פוגעים רק בערבים. השמאלנים מתחבאים כנראה מאחריהם (ל''ת)

        פולאק הקוזאק ובריגיטה הפחדנית, 23/09/09 15:06

    • השמאל מפעיל את הפשיסטינאים שיעשו את העבודה המלוכלכת בשבילם

      גל, 23/09/09 17:40

      או שלא שמת לב שהם מעודדים אותם לא להתפשר, ללחוץ על ישראל, לא לוותר על זכות השיבה?
      הימניים לא עלו על הפטנט הזה (או שאין להם מי לשכור שיעבוד בשבילם?)

    • You're lying!

      TKH, 23/09/09 17:41

      In Naalin the riots are much more violent and soldiers were injured and killed by the leftists and their terrorist friends.